Utorak, 23.07.2019.

11:05

Partizan doveo centra – nekad najboljeg blokera NCAA lige

Košarkaški klub Partizan objavio je da je doveo američkog centra Vilijama Mozlija.

Izvor: B92

Partizan doveo centra – nekad najboljeg blokera NCAA lige IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

86 Komentari

Sortiraj po:

cega se pametan stidi time se budala ponosi

pre 4 godine

Brown & Gist like this:) Samo sipaj drzavo... Ovo je poslednja sezona za Limara i kompaniju... Posle njega nece ostati kamen na kamenu....
(asr, 23. jul 2019 16:23)

Неће рођаче, Партизан остаје увек и заувек. Ви се одричете свог клуба и навијате за друге сличног назива.
(Тони Старк, 23. jul 2019 17:49)

Od danas smatrajte da su Igokea i Partizan jedan klub - Predrag Danilović. 2007.g.

Fuzija brale. Fuzija. Nema više Partizana, samo Partizan Igokea i Igokea Partizan.
(Mirko, 23. jul 2019 22:32)

Da, fuzija, dobro si rekao. Ali tvoj najveci problem je tvoja glava sto ti i dalje ne shvatas da nije isto biti u fuziji sa nekim u odnosu na slucaj "ugasiti se i poceti da navijas za neki drugi klub koji je promenio ime." Kapito, razlika nebo i zemlja! Ti navijas za klub iz predgradja a ja i dalje za isti partizan koji je mogao da se fuzionise sa kim je god hteo jer je brend al ne po cenu da proda grb i ugasi se ;)

Mirko

pre 4 godine

Brown & Gist like this:) Samo sipaj drzavo... Ovo je poslednja sezona za Limara i kompaniju... Posle njega nece ostati kamen na kamenu....
(asr, 23. jul 2019 16:23)

Неће рођаче, Партизан остаје увек и заувек. Ви се одричете свог клуба и навијате за друге сличног назива.
(Тони Старк, 23. jul 2019 17:49)

Od danas smatrajte da su Igokea i Partizan jedan klub - Predrag Danilović. 2007.g.

Fuzija brale. Fuzija. Nema više Partizana, samo Partizan Igokea i Igokea Partizan.

zoran ivkovic

pre 4 godine

pa i Partizan i Zvezda poceli su dovoditi mnogo amera,preciznije mnogo stranaca i Budzćnost isto i Mornar isto i CedevitOlimpija kako se već zovu ...
-nemam nista protiv stranaca ali ko ce sve popamtiti i uglavnom svake godine novi ....Zvezda je tu zadrzala neke ....
-stranci mogu podici kvalitet .....ove godine ce Aba ligga biti opako jaka ....
-Zvezda uglavnom zadrzala tim i pojacala se
-Partizan su neki igraci napustili ali se pojacavaju dobro a trener dobar i ambicijozan
-CedevitaOlimpija samo dovode prekaljebne igrace i plus amere i bice mocni
-Buducnost naravno forsira amere
-Mornar al ce to biti suterska ekipa Midam ,Rivers,Pulen strasno opak tim ce biti ...Mornar ce biti ekipa koja na domacem parketu moze postici 20 trojki od šale ...
-jedva cekam pocetak abba lige

Тони Старк

pre 4 godine

Brown & Gist like this:) Samo sipaj drzavo... Ovo je poslednja sezona za Limara i kompaniju... Posle njega nece ostati kamen na kamenu....
(asr, 23. jul 2019 16:23)

Неће рођаче, Партизан остаје увек и заувек. Ви се одричете свог клуба и навијате за друге сличног назива.

Kukatilo

pre 4 godine

Ja kao navijac Crvene Zvezde mogu da kazem za Miloja da je bio igracina... Odem na derbi a na njemu se menjaju Raicevic, Antic, Avodzobi... Igrao se sa njima ko sa decom, bacao ih na finte suta iznudio sto puta kos faul...
(Urox, 23. jul 2019 14:59)

Mislim igracina u nekom evropskom i svetskom smislu. Dobar igrac za domace lige i tu se sva prica zavrsava.

Hcd

pre 4 godine

Ne mogu a da se ne cudim. Nadam se da uprava ima jedno ozbiljno sutersko ime ili ocekuju neku promenu pravila za koju mi smrtnici ne znamo. Ko ce dati kos u igri koja se eto zove kosarka, pa Vi pravite rukometnu ekipu, zalicemo ubrzo za V. Marinkovicem

inspektor torrente?

pre 4 godine

lepo!mladi ,gladni dokazivanja u pravoj porodici instituciji a jos pred najboljim navijacima ima da kidaju kao onomad Berta,Zofri,Leo????

Pera Lozac

pre 4 godine

@Bidon

Partizan. Prvak evrope, tri kupa Koraca, nekoliko F4 EL, klub koji je dao najvise NBA igraca u evropi...je komsija mali ??Jeste, jeste, klub mutant kome niko me moze da zabrani kako ce se zvati je "Komsinica Velika'. Valjda zato sto se udebljala od para koje sipa drzava za jedan smesni F8, kojih je "Komsija Mali' odigrao 7-8 sa klincima i anonimusima. Filozofija iz predgradje limenog. Nikada necete igrati F4, a jos manje biti prvaci evrope. Dzaba van novci moji sinovci.

Tito partija crno bela SNS armija

pre 4 godine

Npr Onaj ima 210 cm i odraz 20 cm.
Ovaj ima 203 cm i odraz 50 cm.
Ko ce vise lopti da pokupi?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Milos, 23. jul 2019 13:40)

Ili na primer onaj od 165 cm i odraz 125 cm . Ko ce vise lopti da pokupi ?

Urox

pre 4 godine

Da pa? Hoces da kazes da je Milojevic bio neka igracina? Nesto ga se ne secam u dresu reprezentacije bajo moj, sve mi se cini da su visi igraci igrali na toj poziciji...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kukatilo, 23. jul 2019 13:46)

Ja kao navijac Crvene Zvezde mogu da kazem za Miloja da je bio igracina... Odem na derbi a na njemu se menjaju Raicevic, Antic, Avodzobi... Igrao se sa njima ko sa decom, bacao ih na finte suta iznudio sto puta kos faul...

as

pre 4 godine

(Percun, 23. jul 2019 12:57)

A koga bi ti da dovedu?
Nije nam dozvoljeno da budemo konkurentni kako ti nije to jasno.
Pisti ganske price o privatnom sponzorima,zna se dobro kako i koga privatni sponzori finansiraju u Srbiji.
Dovodimo sta mozemo za ono para sto imamo.Nece nam dati da budemo finansijski ravnopravni sve dok su ovi na vlasti.
ako ti to do sada nije jasno nece ni biti.

Blue Moon 1735

pre 4 godine

Bidon

Auu odakle poceti, toliko gluposti u jednom komentaru da to nije normalno. A kog Zvezda to razvija?? Koji mladi igrac domaci ili strani posle odlaska iz Zvezde igra bolje??? Zvezda pravi tim 30+ godina za evroligu dok je Partizan igrao sa klincima i nedokazanim strancima. I da ovo je realnost jer vise nema Duleta pa da baci u vatru Perovica,Krstica,Pekovica,Tepica,Tripkovica,Novicu,Veselog,Bertansa i ovako mogu do sutra.

Nemanja

pre 4 godine

Za sve koji pominju visinu. Dejan Milojevic je visok 201 cm, a u njegovo vreme se mnogo vise forsirala igra visokih igrača nego dana. https://www.youtube.com/watch?v=PWx9RIlcqZE(Zao, 23. jul 2019 13:03)Da pa? Hoces da kazes da je Milojevic bio neka igracina? Nesto ga se ne secam u dresu reprezentacije bajo moj, sve mi se cini da su visi igraci igrali na toj poziciji...
(Kukatilo, 23. jul 2019 13:46)Dejan Milojevic je ubedljivo najveca prevara u istoriji nase kosarke.Covek je mogao da igra gle cuda samo u nasoj ligi a imate na internetu podatak da je u svim sezonama u Partizanu imao nestvarnih 14,3 pokusaja sa linije slobodnih bacanja po utakmici.Stariji poznavaoci kosarke se i danas secaju da niko nije smeo popreko da ga pogleda da ne bi dobio licnu a Milojevic bacanja.Sreca pa su ta vremena tame Srpske kosarke prosli a danas je taj Milojevic samo osrednji trenercic u klubu koji nema imperativ rezultata.

Bidon

pre 4 godine

Bice ekipa sa vise stranaca nego sto bi svi voleli ali trziste je takvo domacih igraca ima ali su skuplji nego stranci mladi igraci ne znam sta da mislim sa jedne strane ne dobijaju sansu a opet mi deluje da su nespremni, nazalost stranci su realnost.
(Blue Moon 1734, 23. jul 2019 11:17)

Filozofija komsija malih, to je za izucavanje... Kad je Zvezda igrala EvroKup to je bio "cipiripi", sad kad ga oni igraju ti je takmicenje jacine Evrolige ? Kad je Zvezda dovodila strance to je bila "legija stranaca" ne razvijaju domace, a sad kad oni ne razvijaju ama bas nikog i dovode samo strance to je onda "realnost i taki treba da bude" ? Kad su krali sakom i kapom u fudbalu dok je bilo Toleta godinama osvajali sve, sve bilo regularno, sad kad nemaju namjestene titule sve je neregularno ??

Bojan.

pre 4 godine

Al se lozite na zabara,a Zvezda gazila njegov Bamberg a u elipi igrali Luka Mitrovic,Simonovic,Lazic,Dangubic.To neki trener kad ga pobedjivali prosecni Srpski igraci.

Djalma

pre 4 godine

odakle pare bre za ove anonimuse iz kupus 18b lige ?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bidon, 23. jul 2019 13:55) # Link komentara

Aj saberi se.
Jel, odakle pare ili kupus 18b liga.

Tito partija crno bela SNS armija

pre 4 godine

Koliko je visok Kajl Hajns i koju poziciju igra.
(Tasmania, 23. jul 2019 12:28)

Tacno, ovaj vam je u klasi Hajnsa ili malo bolji od njega...

dure

pre 4 godine

Sve ce to Trinki upakovati,doterati,ne sekirajte se!Pogotovo vi navijaci fmp2,i po stoti put,ono sto sami znate,a podmecete,av je navijac cz!

veliki strumf

pre 4 godine

Ovi što negativno komentarišu to što neko igra centra sa 203 cm, verovatno i dalje žive u 80-im i 90-im kada su centri poželjno bili preko 215 cm i 130 kg. Verovatno nisu obavešteni da se današnja košarka strašno promenila i da ovog trenutka retko koji uspešan centar u NBA ima preko 208 cm i 110 kg. Ali zato imaju brzinu, tehniku i skok i još ako su neki "mutanti" sa rasponom ruku od 220 cm što nije retkost i šakama kao Kawhi Leonard, priča o visini postaje potpuno irelevantna. Zapravo, pozicija klasičnog "teškog" centra je sve manje tražena, sad su "in" krilni centri, tj. "četvorke" sa bekovskim ulazom i tehnikom vođenja lopte. Ko je uživo gledao Giannis Antetokoumpo zna o čemu se radi. Šut škripi ali ostalo je razvaljivanje. Ili recimo Kyle Heinz from CSKA Moscow.
(Džonson, 23. jul 2019 13:08). Delimično si u pravu. Doduše, Jokic je 213, Kazins 211, Embid 213, Vucevic 213... Da ne nabrajam dalje. Ali, ovaj vas niti ima ulaz, niti tehniku vodjenja lopte, niti raspon ruku. Kos ne ume da da osim ako ne zakuca - jedva su našli jedan šut koji je ubacio spolja da ga metnu u video. O poređenju sa Hajncom igrača koji je igrao po prosečnim italijanskim timovima i ubacivao 4-5 poena u proseku neću ni da govorim!

duledudule

pre 4 godine

Centar sa 203cm visine? 
(tra, 23. jul 2019 11:39) 
jel si ti decko cuo za Karl Hajnca?
(POTAPAM, 23. jul 2019 12:28)
Karl Hajnc Rumenigeeeeee...
A ovaj je Kajl

Milos

pre 4 godine

Centar visok 303, jel greska ovo.
@Makarije

Npr Onaj ima 210 cm i odraz 20 cm.
Ovaj ima 203 cm i odraz 50 cm.
Ko ce vise lopti da pokupi?

veliki strumf

pre 4 godine

Za sve koji pominju visinu. Dejan Milojevic je visok 201 cm, a u njegovo vreme se mnogo vise forsirala igra visokih igrača nego dana.https://www.youtube.com/watch?v=PWx9RIlcqZE
(Zao, 23. jul 2019 13:03). Milojević je imao neverovatnu tehniku, ovaj nema nikakvu. Milojević je imao masu, 115kg, ovaj je taman sa 102kg na njegovu visinu. Šta misliš na šta će to liciti kad stane pored Odza koji je 216cm i 137kg ili protiv Kuzmica kad se oporavi? Lendejl sa 211 i 116kg je izgledao sitno - ovak će biti kao da bek čuva teškog centra.

Kukatilo

pre 4 godine

Za sve koji pominju visinu. Dejan Milojevic je visok 201 cm, a u njegovo vreme se mnogo vise forsirala igra visokih igrača nego dana. 

https://www.youtube.com/watch?v=PWx9RIlcqZE
(Zao, 23. jul 2019 13:03)

Da pa? Hoces da kazes da je Milojevic bio neka igracina? Nesto ga se ne secam u dresu reprezentacije bajo moj, sve mi se cini da su visi igraci igrali na toj poziciji...

Ciciban

pre 4 godine

Ovi što negativno komentarišu to što neko igra centra sa 203 cm, verovatno i dalje žive u 80-im i 90-im kada su centri poželjno bili preko 215 cm i 130 kg. Verovatno nisu obavešteni da se današnja košarka strašno promenila i da ovog trenutka retko koji uspešan centar u NBA ima preko 208 cm i 110 kg. Ali zato imaju brzinu, tehniku i skok i još ako su neki "mutanti" sa rasponom ruku od 220 cm što nije retkost i šakama kao Kawhi Leonard, priča o visini postaje potpuno irelevantna. Zapravo, pozicija klasičnog "teškog" centra je sve manje tražena, sad su "in" krilni centri, tj. "četvorke" sa bekovskim ulazom i tehnikom vođenja lopte. Ko je uživo gledao Giannis Antetokoumpo zna o čemu se radi. Šut škripi ali ostalo je razvaljivanje. Ili recimo Kyle Heinz from CSKA Moscow.
(Džonson, 23. jul 2019 13:08)


I ja mogu da igram centra sa 178 visine.Skacem neveovatno, Guram se u reketu i strasno sam brz u nogama i rukama.U NBA tesko prolaze klasicne petice zato sto napad traje 10 sec onaj ko se dohvati lopte odmah sutira ako promasi svi skacu a klasicna petica se trudi da iz sve snage zakuca jer to odusevljava publiku
Nekada nije bilo tako u vreme Dzabara, Pita Maravica, Magica Johnsona, Jordana.Lepsa kosarka

veliki strumf

pre 4 godine

Ima nesto Hajnsovo u sebi..
(Maks, 23. jul 2019 11:47)
Ima: drzavljanstvo! Čovek bre postiže 4 poena po meču, šut za 2 30-40%, gori penaldzija od Nikole Jankovića (!?). Biće žestoka konkurencija za najgoreg penaldziju lige. Gde li ga samo iskopaste? Inače, jedna stvar je vrlo indikativna kod svih igrača koje je Partizan doveo u poslednje 2 godine: svi su dosli iz prosečnih klubova, nemaju nikakav pobednički mentalitet, a velika većina njih nije ni mlada, pa se ne mogu nazvati projektima. Čim ovi igrači od 28-30 godina dolaze iz slabih klubova gde su igrali bez pritiska, gde su navikli na poraze, nisu igrali (a mislim da niko od njih nikad ni titulu nije osvojio), šta od njih očekivati u klubu gde je pritisak ogroman?! Kad je najvažnije - popucace svi. Po mom mišljenju ovo je jedan od najgore selektiranih timova Partizana. Kakvog god pleja i beka da dovedu, neće to mnogo popraviti. Ovde nema skorera, sve sami defanzivci. A i to dosta prosečni, iz osrednje italijanske lige i slabih klubova.

Džonson

pre 4 godine

Ovi što negativno komentarišu to što neko igra centra sa 203 cm, verovatno i dalje žive u 80-im i 90-im kada su centri poželjno bili preko 215 cm i 130 kg. Verovatno nisu obavešteni da se današnja košarka strašno promenila i da ovog trenutka retko koji uspešan centar u NBA ima preko 208 cm i 110 kg. Ali zato imaju brzinu, tehniku i skok i još ako su neki "mutanti" sa rasponom ruku od 220 cm što nije retkost i šakama kao Kawhi Leonard, priča o visini postaje potpuno irelevantna. Zapravo, pozicija klasičnog "teškog" centra je sve manje tražena, sad su "in" krilni centri, tj. "četvorke" sa bekovskim ulazom i tehnikom vođenja lopte. Ko je uživo gledao Giannis Antetokoumpo zna o čemu se radi. Šut škripi ali ostalo je razvaljivanje. Ili recimo Kyle Heinz from CSKA Moscow.

Zao

pre 4 godine

Za sve koji pominju visinu. Dejan Milojevic je visok 201 cm, a u njegovo vreme se mnogo vise forsirala igra visokih igrača nego dana.

https://www.youtube.com/watch?v=PWx9RIlcqZE

KliftonToni

pre 4 godine

A Železnik u fazonu - auuu tebra, iduće sezone opet moramo da se uzdamo samo u sudije.
(Sudija Djokic centarfor sampiona, 23. jul 2019 12:22

друже? Па једва сте их ове године добили по принципу "Партизан не може 3 пута заредом да испадне од Железника у полуфиналу" и ти помињеш судије???? Па тренер вам годишње кошта ко хала ФМП Железник???

Nagai Nagayoshi

pre 4 godine

Za sve ove strucnjake sto se "iscudjavaju"... Trinkijeri je lansiro jednog centra od 205...igrao je pole u Olimpijakosu pa sada u CSKA...

Mile

pre 4 godine

Cestitke upravi i Trikineriju ...
Oteran Lendl, prodani Vanja i Remfro ... dovedeni ovi neki anonimusi ne da budu igraci nego da sluze kao alibi nasem preskupom treneru za eventualni neuspeh !!!
Ove sezone ne da necemo imati domace igrace u ekipi nego nam je i strucni stab stran ... Ostoja ti i AV ste jedini Srbi u klubu ... SRAMOTA !

Džoni

pre 4 godine

Koliko god igrač bio skočan to nikako ne može biti kao kad igrač ima visinu i dugačke ruke. Bobi nema nikakvu skočnost i njega će u skoku da nadvisi i prosečan bek u NBA, ali taj bek mora maksimalno da skoči za tu neku loptu, da potrefi tajming, ako iz prve ne uspe mora još jednom da skoči a to sve traje, dok Bobi ili neko ko ima visinu podigne ruke, propne se na prste ili malko poskoči i lopta je njegova. Dangubić ima neverovatnu skočnost i mogao bi da preskoči na primer Jokića ali nikada na utakmici ne bi mogao da pokupi skokova koliko i on?

Bodibond

pre 4 godine

Centar sa 203cm visine?
(tra, 23. jul 2019 11:39)

A ne brate, bice visok 167cm kao Kralj Leo Mesi ili 170cm kao njegov sunarodnik Kun Aguero.

petarczv

pre 4 godine

Ali grobari koji stalno potenciraju kako su kosarkaski potkovaniji od nas zvezdaša iznenađuju stalno sa neznanjem. Zapeli 203cm pa 203cm...pa vec deceniju jedan od najboljih centara u evropi ako ne i najbolji je kajl hajns a visok je svega 198cm...Ako ovaj ima toliko blokada i skokova znaci da je skocniji od svih ostalih i vrlo dobro koristi tu prednost...

Percun

pre 4 godine

Partizan opet bez klasicne petice izgleda? Opet katastrofalno selektiran tim u najavi. Novica, 2 Jankovica, Letonac na poziciji 4 Znaci jos jedna propustena godina za mladog Pecarskog. Bez Vanje i Alija Nikolica ja Jaramazom na pleju i Amerom koji nije plejmejker, mrsavo je ovo rodjaci. Ulazu se velike pare nepotrebno Partizan nece uzeti trofej ni sledece sezone, zvezda je apaolutni favorit ove godine i po rosteru i po budzetu. Partizan nema nikakvu strategiju, ocekuje se uspeh preko noci. I ajde oterajte one Jankovice i Gagica. Veze nemaju!

stoler

pre 4 godine

"Nekada najbolji bloker", eto na cega smo mi spali! Neke petorazredne igrace iz drugih liga koji su nekada negde, pre 10 godina bili najbolji u necemu. Neko je ovde napisao dobro i zapitao se ko ce da daje koseve posto ce ovi sto su dosli samo da skacu i blokiraju. I onda ovi ostojini vernici ovde nama drze lekcije i traze da ako smo pravi Partizanovci ne sumnjamo u upravu i njene najbolje namere. Naravno da cu kao pravi Partizanovac da kazem sta mislim i ne pada mi na pamet da podrzavam ovo zlo koje vodi moj Partizan. Vodi ga tamo gde su neki drugi zamislili i naredili. Razumem ostojine botove, ali ljudi koji prate kosarku i nisu zavisni od takvog lika da podrzavaju ovu upravu i ove ljude, to mi nikako nije jasno. Ova ekipa skupljena od kojekavih trecerazrednih otpadaka i bez smisla i ideje ce se zestoko boriti i za ulazak u cetiri u ABA ligi. A kamoli nesto vise od toga. Bruka i sramota!!!

servilo

pre 4 godine

Centar? Visok 203? Jel neka greska ovo?
(Otac Makarije, 23. jul 2019 11:20)
Nije. Covek je krilni centar. Barkli je visok 198 pa je jedna od naj cetvorki u istoriji kosarke. Milojevic je sa 202 cm kod nas kidao. Ili Zoran Savic sa 205. Njega ni Sabonis nije mogao da pomeri i prodje kada se usidri. Neko pomenu Rodmana (203 cm). Ima ih jos.... OK je to visina za krilnog centra, pogotovo ako je atletski dominantan, a ovaj to jeste. Odmah drvlje i kamenje... Polako ljudi.

boranija

pre 4 godine

Znaci doveli smo Rodmana za sirotinju..posto zadnjih nekoliko dana samo pisete kako lupa banane I skace..opcija za napad ce biti u vidu pravljenja eventualnih livada za bekove,to se da zakljuciti po tome

Pan

pre 4 godine

Dobro došao.
Jasna je Trinkijerijeva koncepcija. Bekovi, krila, krilni centri i centri će biti atletski jaki, skočni i brzi, ali će trebati i klasična petica. Slično onoj Duletovoj generaciji sa Veselim, Novicom, Lazmeom gde je plej bio visok, krilo više od četvorke, a četvorka od petice.

Robin Hood

pre 4 godine

Ne bi da se mesam... Ali valjda treba tu neko i koseve da postize. Ovi sve neke defanzivce dovode. Ko da nemaju dovoljno antiofanzivnih igraca ( Gagic, Jankovici, itd... ) Jos ako ode Vanja kao sto se prica, Partizanu ce opasno faliti 2 dobra skorera. Inace nista ni od top 4, da ne pricam o borbi za ABA ligu.

Александар

pre 4 godine

Kолико год да је скочан, не може да буде озбиљан центар са 203 цм. Скроз ми је смешно да га замислим у дуелу са Оџом, али људи у Партизану од одласка Дулета немају тај осећај који је онда постојао. Тада је могао да стигне анонимус и да буде међу најбољима у ЕЛ као Мекејлеб или Алекс и многи други. Превише је лутања и промашаја и како сада изгледа, не изгледа обећавајуће. Наравно не може ни да се парира у потпуности Звезди јер нема одакле, али мислим да је боље довести мањи број квалитетнијих странаца или просто се не утркивати уопште већ враћати дугове и сачекати да прође време мезимице.

Milence

pre 4 godine

Trinkijeri je zaslužio da mu se da šansa a ovo je njegov izbor. I ko ste bre vi ovde da sudite o tome? Ovaj tim sad ovakav je već drugi po jačini u Aba. Samo polako...

Blue Moon 1734

pre 4 godine

Bice ekipa sa vise stranaca nego sto bi svi voleli ali trziste je takvo domacih igraca ima ali su skuplji nego stranci mladi igraci ne znam sta da mislim sa jedne strane ne dobijaju sansu a opet mi deluje da su nespremni, nazalost stranci su realnost.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Biće ove sezone nikada jača ABA liga.Biće veliki uspeh ako sa ovakvim sastavom udjemo u 4.Niko nam nije kriv.Loši transferi,losa politika kluba,slabo vodjenje u zadnjih pola decenije.Mislim da još bar 10 godina Partizan neće igrati evroligu i osvajati titule na Jadranu...Spram pojačanja Zvezde,Olimpije-Cedevite,Mornara,Budućnosti...Ocigledno da Partizanu nije vise prioritet titule i uspesi...

Robin Hood

pre 4 godine

Ne bi da se mesam... Ali valjda treba tu neko i koseve da postize. Ovi sve neke defanzivce dovode. Ko da nemaju dovoljno antiofanzivnih igraca ( Gagic, Jankovici, itd... ) Jos ako ode Vanja kao sto se prica, Partizanu ce opasno faliti 2 dobra skorera. Inace nista ni od top 4, da ne pricam o borbi za ABA ligu.

Blue Moon 1734

pre 4 godine

Bice ekipa sa vise stranaca nego sto bi svi voleli ali trziste je takvo domacih igraca ima ali su skuplji nego stranci mladi igraci ne znam sta da mislim sa jedne strane ne dobijaju sansu a opet mi deluje da su nespremni, nazalost stranci su realnost.

Александар

pre 4 godine

Kолико год да је скочан, не може да буде озбиљан центар са 203 цм. Скроз ми је смешно да га замислим у дуелу са Оџом, али људи у Партизану од одласка Дулета немају тај осећај који је онда постојао. Тада је могао да стигне анонимус и да буде међу најбољима у ЕЛ као Мекејлеб или Алекс и многи други. Превише је лутања и промашаја и како сада изгледа, не изгледа обећавајуће. Наравно не може ни да се парира у потпуности Звезди јер нема одакле, али мислим да је боље довести мањи број квалитетнијих странаца или просто се не утркивати уопште већ враћати дугове и сачекати да прође време мезимице.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Biće ove sezone nikada jača ABA liga.Biće veliki uspeh ako sa ovakvim sastavom udjemo u 4.Niko nam nije kriv.Loši transferi,losa politika kluba,slabo vodjenje u zadnjih pola decenije.Mislim da još bar 10 godina Partizan neće igrati evroligu i osvajati titule na Jadranu...Spram pojačanja Zvezde,Olimpije-Cedevite,Mornara,Budućnosti...Ocigledno da Partizanu nije vise prioritet titule i uspesi...

boranija

pre 4 godine

Znaci doveli smo Rodmana za sirotinju..posto zadnjih nekoliko dana samo pisete kako lupa banane I skace..opcija za napad ce biti u vidu pravljenja eventualnih livada za bekove,to se da zakljuciti po tome

Bidon

pre 4 godine

Bice ekipa sa vise stranaca nego sto bi svi voleli ali trziste je takvo domacih igraca ima ali su skuplji nego stranci mladi igraci ne znam sta da mislim sa jedne strane ne dobijaju sansu a opet mi deluje da su nespremni, nazalost stranci su realnost.
(Blue Moon 1734, 23. jul 2019 11:17)

Filozofija komsija malih, to je za izucavanje... Kad je Zvezda igrala EvroKup to je bio "cipiripi", sad kad ga oni igraju ti je takmicenje jacine Evrolige ? Kad je Zvezda dovodila strance to je bila "legija stranaca" ne razvijaju domace, a sad kad oni ne razvijaju ama bas nikog i dovode samo strance to je onda "realnost i taki treba da bude" ? Kad su krali sakom i kapom u fudbalu dok je bilo Toleta godinama osvajali sve, sve bilo regularno, sad kad nemaju namjestene titule sve je neregularno ??

Pan

pre 4 godine

Dobro došao.
Jasna je Trinkijerijeva koncepcija. Bekovi, krila, krilni centri i centri će biti atletski jaki, skočni i brzi, ali će trebati i klasična petica. Slično onoj Duletovoj generaciji sa Veselim, Novicom, Lazmeom gde je plej bio visok, krilo više od četvorke, a četvorka od petice.

duledudule

pre 4 godine

Centar sa 203cm visine? 
(tra, 23. jul 2019 11:39) 
jel si ti decko cuo za Karl Hajnca?
(POTAPAM, 23. jul 2019 12:28)
Karl Hajnc Rumenigeeeeee...
A ovaj je Kajl

servilo

pre 4 godine

Centar? Visok 203? Jel neka greska ovo?
(Otac Makarije, 23. jul 2019 11:20)
Nije. Covek je krilni centar. Barkli je visok 198 pa je jedna od naj cetvorki u istoriji kosarke. Milojevic je sa 202 cm kod nas kidao. Ili Zoran Savic sa 205. Njega ni Sabonis nije mogao da pomeri i prodje kada se usidri. Neko pomenu Rodmana (203 cm). Ima ih jos.... OK je to visina za krilnog centra, pogotovo ako je atletski dominantan, a ovaj to jeste. Odmah drvlje i kamenje... Polako ljudi.

KliftonToni

pre 4 godine

A Železnik u fazonu - auuu tebra, iduće sezone opet moramo da se uzdamo samo u sudije.
(Sudija Djokic centarfor sampiona, 23. jul 2019 12:22

друже? Па једва сте их ове године добили по принципу "Партизан не може 3 пута заредом да испадне од Железника у полуфиналу" и ти помињеш судије???? Па тренер вам годишње кошта ко хала ФМП Железник???

dure

pre 4 godine

Sve ce to Trinki upakovati,doterati,ne sekirajte se!Pogotovo vi navijaci fmp2,i po stoti put,ono sto sami znate,a podmecete,av je navijac cz!

Pera Lozac

pre 4 godine

@Bidon

Partizan. Prvak evrope, tri kupa Koraca, nekoliko F4 EL, klub koji je dao najvise NBA igraca u evropi...je komsija mali ??Jeste, jeste, klub mutant kome niko me moze da zabrani kako ce se zvati je "Komsinica Velika'. Valjda zato sto se udebljala od para koje sipa drzava za jedan smesni F8, kojih je "Komsija Mali' odigrao 7-8 sa klincima i anonimusima. Filozofija iz predgradje limenog. Nikada necete igrati F4, a jos manje biti prvaci evrope. Dzaba van novci moji sinovci.

Tito partija crno bela SNS armija

pre 4 godine

Koliko je visok Kajl Hajns i koju poziciju igra.
(Tasmania, 23. jul 2019 12:28)

Tacno, ovaj vam je u klasi Hajnsa ili malo bolji od njega...

Djalma

pre 4 godine

odakle pare bre za ove anonimuse iz kupus 18b lige ?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bidon, 23. jul 2019 13:55) # Link komentara

Aj saberi se.
Jel, odakle pare ili kupus 18b liga.

Percun

pre 4 godine

Partizan opet bez klasicne petice izgleda? Opet katastrofalno selektiran tim u najavi. Novica, 2 Jankovica, Letonac na poziciji 4 Znaci jos jedna propustena godina za mladog Pecarskog. Bez Vanje i Alija Nikolica ja Jaramazom na pleju i Amerom koji nije plejmejker, mrsavo je ovo rodjaci. Ulazu se velike pare nepotrebno Partizan nece uzeti trofej ni sledece sezone, zvezda je apaolutni favorit ove godine i po rosteru i po budzetu. Partizan nema nikakvu strategiju, ocekuje se uspeh preko noci. I ajde oterajte one Jankovice i Gagica. Veze nemaju!

veliki strumf

pre 4 godine

Za sve koji pominju visinu. Dejan Milojevic je visok 201 cm, a u njegovo vreme se mnogo vise forsirala igra visokih igrača nego dana.https://www.youtube.com/watch?v=PWx9RIlcqZE
(Zao, 23. jul 2019 13:03). Milojević je imao neverovatnu tehniku, ovaj nema nikakvu. Milojević je imao masu, 115kg, ovaj je taman sa 102kg na njegovu visinu. Šta misliš na šta će to liciti kad stane pored Odza koji je 216cm i 137kg ili protiv Kuzmica kad se oporavi? Lendejl sa 211 i 116kg je izgledao sitno - ovak će biti kao da bek čuva teškog centra.

Urox

pre 4 godine

Da pa? Hoces da kazes da je Milojevic bio neka igracina? Nesto ga se ne secam u dresu reprezentacije bajo moj, sve mi se cini da su visi igraci igrali na toj poziciji...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kukatilo, 23. jul 2019 13:46)

Ja kao navijac Crvene Zvezde mogu da kazem za Miloja da je bio igracina... Odem na derbi a na njemu se menjaju Raicevic, Antic, Avodzobi... Igrao se sa njima ko sa decom, bacao ih na finte suta iznudio sto puta kos faul...

stoler

pre 4 godine

"Nekada najbolji bloker", eto na cega smo mi spali! Neke petorazredne igrace iz drugih liga koji su nekada negde, pre 10 godina bili najbolji u necemu. Neko je ovde napisao dobro i zapitao se ko ce da daje koseve posto ce ovi sto su dosli samo da skacu i blokiraju. I onda ovi ostojini vernici ovde nama drze lekcije i traze da ako smo pravi Partizanovci ne sumnjamo u upravu i njene najbolje namere. Naravno da cu kao pravi Partizanovac da kazem sta mislim i ne pada mi na pamet da podrzavam ovo zlo koje vodi moj Partizan. Vodi ga tamo gde su neki drugi zamislili i naredili. Razumem ostojine botove, ali ljudi koji prate kosarku i nisu zavisni od takvog lika da podrzavaju ovu upravu i ove ljude, to mi nikako nije jasno. Ova ekipa skupljena od kojekavih trecerazrednih otpadaka i bez smisla i ideje ce se zestoko boriti i za ulazak u cetiri u ABA ligi. A kamoli nesto vise od toga. Bruka i sramota!!!

veliki strumf

pre 4 godine

Ima nesto Hajnsovo u sebi..
(Maks, 23. jul 2019 11:47)
Ima: drzavljanstvo! Čovek bre postiže 4 poena po meču, šut za 2 30-40%, gori penaldzija od Nikole Jankovića (!?). Biće žestoka konkurencija za najgoreg penaldziju lige. Gde li ga samo iskopaste? Inače, jedna stvar je vrlo indikativna kod svih igrača koje je Partizan doveo u poslednje 2 godine: svi su dosli iz prosečnih klubova, nemaju nikakav pobednički mentalitet, a velika većina njih nije ni mlada, pa se ne mogu nazvati projektima. Čim ovi igrači od 28-30 godina dolaze iz slabih klubova gde su igrali bez pritiska, gde su navikli na poraze, nisu igrali (a mislim da niko od njih nikad ni titulu nije osvojio), šta od njih očekivati u klubu gde je pritisak ogroman?! Kad je najvažnije - popucace svi. Po mom mišljenju ovo je jedan od najgore selektiranih timova Partizana. Kakvog god pleja i beka da dovedu, neće to mnogo popraviti. Ovde nema skorera, sve sami defanzivci. A i to dosta prosečni, iz osrednje italijanske lige i slabih klubova.

Džoni

pre 4 godine

Koliko god igrač bio skočan to nikako ne može biti kao kad igrač ima visinu i dugačke ruke. Bobi nema nikakvu skočnost i njega će u skoku da nadvisi i prosečan bek u NBA, ali taj bek mora maksimalno da skoči za tu neku loptu, da potrefi tajming, ako iz prve ne uspe mora još jednom da skoči a to sve traje, dok Bobi ili neko ko ima visinu podigne ruke, propne se na prste ili malko poskoči i lopta je njegova. Dangubić ima neverovatnu skočnost i mogao bi da preskoči na primer Jokića ali nikada na utakmici ne bi mogao da pokupi skokova koliko i on?

petarczv

pre 4 godine

Ali grobari koji stalno potenciraju kako su kosarkaski potkovaniji od nas zvezdaša iznenađuju stalno sa neznanjem. Zapeli 203cm pa 203cm...pa vec deceniju jedan od najboljih centara u evropi ako ne i najbolji je kajl hajns a visok je svega 198cm...Ako ovaj ima toliko blokada i skokova znaci da je skocniji od svih ostalih i vrlo dobro koristi tu prednost...

Kukatilo

pre 4 godine

Za sve koji pominju visinu. Dejan Milojevic je visok 201 cm, a u njegovo vreme se mnogo vise forsirala igra visokih igrača nego dana. 

https://www.youtube.com/watch?v=PWx9RIlcqZE
(Zao, 23. jul 2019 13:03)

Da pa? Hoces da kazes da je Milojevic bio neka igracina? Nesto ga se ne secam u dresu reprezentacije bajo moj, sve mi se cini da su visi igraci igrali na toj poziciji...

Тони Старк

pre 4 godine

Brown & Gist like this:) Samo sipaj drzavo... Ovo je poslednja sezona za Limara i kompaniju... Posle njega nece ostati kamen na kamenu....
(asr, 23. jul 2019 16:23)

Неће рођаче, Партизан остаје увек и заувек. Ви се одричете свог клуба и навијате за друге сличног назива.

Milence

pre 4 godine

Trinkijeri je zaslužio da mu se da šansa a ovo je njegov izbor. I ko ste bre vi ovde da sudite o tome? Ovaj tim sad ovakav je već drugi po jačini u Aba. Samo polako...

Tito partija crno bela SNS armija

pre 4 godine

Npr Onaj ima 210 cm i odraz 20 cm.
Ovaj ima 203 cm i odraz 50 cm.
Ko ce vise lopti da pokupi?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Milos, 23. jul 2019 13:40)

Ili na primer onaj od 165 cm i odraz 125 cm . Ko ce vise lopti da pokupi ?

Džonson

pre 4 godine

Ovi što negativno komentarišu to što neko igra centra sa 203 cm, verovatno i dalje žive u 80-im i 90-im kada su centri poželjno bili preko 215 cm i 130 kg. Verovatno nisu obavešteni da se današnja košarka strašno promenila i da ovog trenutka retko koji uspešan centar u NBA ima preko 208 cm i 110 kg. Ali zato imaju brzinu, tehniku i skok i još ako su neki "mutanti" sa rasponom ruku od 220 cm što nije retkost i šakama kao Kawhi Leonard, priča o visini postaje potpuno irelevantna. Zapravo, pozicija klasičnog "teškog" centra je sve manje tražena, sad su "in" krilni centri, tj. "četvorke" sa bekovskim ulazom i tehnikom vođenja lopte. Ko je uživo gledao Giannis Antetokoumpo zna o čemu se radi. Šut škripi ali ostalo je razvaljivanje. Ili recimo Kyle Heinz from CSKA Moscow.

Zao

pre 4 godine

Za sve koji pominju visinu. Dejan Milojevic je visok 201 cm, a u njegovo vreme se mnogo vise forsirala igra visokih igrača nego dana.

https://www.youtube.com/watch?v=PWx9RIlcqZE

Ciciban

pre 4 godine

Ovi što negativno komentarišu to što neko igra centra sa 203 cm, verovatno i dalje žive u 80-im i 90-im kada su centri poželjno bili preko 215 cm i 130 kg. Verovatno nisu obavešteni da se današnja košarka strašno promenila i da ovog trenutka retko koji uspešan centar u NBA ima preko 208 cm i 110 kg. Ali zato imaju brzinu, tehniku i skok i još ako su neki "mutanti" sa rasponom ruku od 220 cm što nije retkost i šakama kao Kawhi Leonard, priča o visini postaje potpuno irelevantna. Zapravo, pozicija klasičnog "teškog" centra je sve manje tražena, sad su "in" krilni centri, tj. "četvorke" sa bekovskim ulazom i tehnikom vođenja lopte. Ko je uživo gledao Giannis Antetokoumpo zna o čemu se radi. Šut škripi ali ostalo je razvaljivanje. Ili recimo Kyle Heinz from CSKA Moscow.
(Džonson, 23. jul 2019 13:08)


I ja mogu da igram centra sa 178 visine.Skacem neveovatno, Guram se u reketu i strasno sam brz u nogama i rukama.U NBA tesko prolaze klasicne petice zato sto napad traje 10 sec onaj ko se dohvati lopte odmah sutira ako promasi svi skacu a klasicna petica se trudi da iz sve snage zakuca jer to odusevljava publiku
Nekada nije bilo tako u vreme Dzabara, Pita Maravica, Magica Johnsona, Jordana.Lepsa kosarka

Hcd

pre 4 godine

Ne mogu a da se ne cudim. Nadam se da uprava ima jedno ozbiljno sutersko ime ili ocekuju neku promenu pravila za koju mi smrtnici ne znamo. Ko ce dati kos u igri koja se eto zove kosarka, pa Vi pravite rukometnu ekipu, zalicemo ubrzo za V. Marinkovicem

Blue Moon 1735

pre 4 godine

Bidon

Auu odakle poceti, toliko gluposti u jednom komentaru da to nije normalno. A kog Zvezda to razvija?? Koji mladi igrac domaci ili strani posle odlaska iz Zvezde igra bolje??? Zvezda pravi tim 30+ godina za evroligu dok je Partizan igrao sa klincima i nedokazanim strancima. I da ovo je realnost jer vise nema Duleta pa da baci u vatru Perovica,Krstica,Pekovica,Tepica,Tripkovica,Novicu,Veselog,Bertansa i ovako mogu do sutra.

veliki strumf

pre 4 godine

Ovi što negativno komentarišu to što neko igra centra sa 203 cm, verovatno i dalje žive u 80-im i 90-im kada su centri poželjno bili preko 215 cm i 130 kg. Verovatno nisu obavešteni da se današnja košarka strašno promenila i da ovog trenutka retko koji uspešan centar u NBA ima preko 208 cm i 110 kg. Ali zato imaju brzinu, tehniku i skok i još ako su neki "mutanti" sa rasponom ruku od 220 cm što nije retkost i šakama kao Kawhi Leonard, priča o visini postaje potpuno irelevantna. Zapravo, pozicija klasičnog "teškog" centra je sve manje tražena, sad su "in" krilni centri, tj. "četvorke" sa bekovskim ulazom i tehnikom vođenja lopte. Ko je uživo gledao Giannis Antetokoumpo zna o čemu se radi. Šut škripi ali ostalo je razvaljivanje. Ili recimo Kyle Heinz from CSKA Moscow.
(Džonson, 23. jul 2019 13:08). Delimično si u pravu. Doduše, Jokic je 213, Kazins 211, Embid 213, Vucevic 213... Da ne nabrajam dalje. Ali, ovaj vas niti ima ulaz, niti tehniku vodjenja lopte, niti raspon ruku. Kos ne ume da da osim ako ne zakuca - jedva su našli jedan šut koji je ubacio spolja da ga metnu u video. O poređenju sa Hajncom igrača koji je igrao po prosečnim italijanskim timovima i ubacivao 4-5 poena u proseku neću ni da govorim!

as

pre 4 godine

(Percun, 23. jul 2019 12:57)

A koga bi ti da dovedu?
Nije nam dozvoljeno da budemo konkurentni kako ti nije to jasno.
Pisti ganske price o privatnom sponzorima,zna se dobro kako i koga privatni sponzori finansiraju u Srbiji.
Dovodimo sta mozemo za ono para sto imamo.Nece nam dati da budemo finansijski ravnopravni sve dok su ovi na vlasti.
ako ti to do sada nije jasno nece ni biti.

Mile

pre 4 godine

Cestitke upravi i Trikineriju ...
Oteran Lendl, prodani Vanja i Remfro ... dovedeni ovi neki anonimusi ne da budu igraci nego da sluze kao alibi nasem preskupom treneru za eventualni neuspeh !!!
Ove sezone ne da necemo imati domace igrace u ekipi nego nam je i strucni stab stran ... Ostoja ti i AV ste jedini Srbi u klubu ... SRAMOTA !

Bojan.

pre 4 godine

Al se lozite na zabara,a Zvezda gazila njegov Bamberg a u elipi igrali Luka Mitrovic,Simonovic,Lazic,Dangubic.To neki trener kad ga pobedjivali prosecni Srpski igraci.

Milos

pre 4 godine

Centar visok 303, jel greska ovo.
@Makarije

Npr Onaj ima 210 cm i odraz 20 cm.
Ovaj ima 203 cm i odraz 50 cm.
Ko ce vise lopti da pokupi?

Kukatilo

pre 4 godine

Ja kao navijac Crvene Zvezde mogu da kazem za Miloja da je bio igracina... Odem na derbi a na njemu se menjaju Raicevic, Antic, Avodzobi... Igrao se sa njima ko sa decom, bacao ih na finte suta iznudio sto puta kos faul...
(Urox, 23. jul 2019 14:59)

Mislim igracina u nekom evropskom i svetskom smislu. Dobar igrac za domace lige i tu se sva prica zavrsava.

Nagai Nagayoshi

pre 4 godine

Za sve ove strucnjake sto se "iscudjavaju"... Trinkijeri je lansiro jednog centra od 205...igrao je pole u Olimpijakosu pa sada u CSKA...

Nemanja

pre 4 godine

Za sve koji pominju visinu. Dejan Milojevic je visok 201 cm, a u njegovo vreme se mnogo vise forsirala igra visokih igrača nego dana. https://www.youtube.com/watch?v=PWx9RIlcqZE(Zao, 23. jul 2019 13:03)Da pa? Hoces da kazes da je Milojevic bio neka igracina? Nesto ga se ne secam u dresu reprezentacije bajo moj, sve mi se cini da su visi igraci igrali na toj poziciji...
(Kukatilo, 23. jul 2019 13:46)Dejan Milojevic je ubedljivo najveca prevara u istoriji nase kosarke.Covek je mogao da igra gle cuda samo u nasoj ligi a imate na internetu podatak da je u svim sezonama u Partizanu imao nestvarnih 14,3 pokusaja sa linije slobodnih bacanja po utakmici.Stariji poznavaoci kosarke se i danas secaju da niko nije smeo popreko da ga pogleda da ne bi dobio licnu a Milojevic bacanja.Sreca pa su ta vremena tame Srpske kosarke prosli a danas je taj Milojevic samo osrednji trenercic u klubu koji nema imperativ rezultata.

inspektor torrente?

pre 4 godine

lepo!mladi ,gladni dokazivanja u pravoj porodici instituciji a jos pred najboljim navijacima ima da kidaju kao onomad Berta,Zofri,Leo????

Bodibond

pre 4 godine

Centar sa 203cm visine?
(tra, 23. jul 2019 11:39)

A ne brate, bice visok 167cm kao Kralj Leo Mesi ili 170cm kao njegov sunarodnik Kun Aguero.

cega se pametan stidi time se budala ponosi

pre 4 godine

Brown & Gist like this:) Samo sipaj drzavo... Ovo je poslednja sezona za Limara i kompaniju... Posle njega nece ostati kamen na kamenu....
(asr, 23. jul 2019 16:23)

Неће рођаче, Партизан остаје увек и заувек. Ви се одричете свог клуба и навијате за друге сличног назива.
(Тони Старк, 23. jul 2019 17:49)

Od danas smatrajte da su Igokea i Partizan jedan klub - Predrag Danilović. 2007.g.

Fuzija brale. Fuzija. Nema više Partizana, samo Partizan Igokea i Igokea Partizan.
(Mirko, 23. jul 2019 22:32)

Da, fuzija, dobro si rekao. Ali tvoj najveci problem je tvoja glava sto ti i dalje ne shvatas da nije isto biti u fuziji sa nekim u odnosu na slucaj "ugasiti se i poceti da navijas za neki drugi klub koji je promenio ime." Kapito, razlika nebo i zemlja! Ti navijas za klub iz predgradja a ja i dalje za isti partizan koji je mogao da se fuzionise sa kim je god hteo jer je brend al ne po cenu da proda grb i ugasi se ;)

zoran ivkovic

pre 4 godine

pa i Partizan i Zvezda poceli su dovoditi mnogo amera,preciznije mnogo stranaca i Budzćnost isto i Mornar isto i CedevitOlimpija kako se već zovu ...
-nemam nista protiv stranaca ali ko ce sve popamtiti i uglavnom svake godine novi ....Zvezda je tu zadrzala neke ....
-stranci mogu podici kvalitet .....ove godine ce Aba ligga biti opako jaka ....
-Zvezda uglavnom zadrzala tim i pojacala se
-Partizan su neki igraci napustili ali se pojacavaju dobro a trener dobar i ambicijozan
-CedevitaOlimpija samo dovode prekaljebne igrace i plus amere i bice mocni
-Buducnost naravno forsira amere
-Mornar al ce to biti suterska ekipa Midam ,Rivers,Pulen strasno opak tim ce biti ...Mornar ce biti ekipa koja na domacem parketu moze postici 20 trojki od šale ...
-jedva cekam pocetak abba lige

Mirko

pre 4 godine

Brown & Gist like this:) Samo sipaj drzavo... Ovo je poslednja sezona za Limara i kompaniju... Posle njega nece ostati kamen na kamenu....
(asr, 23. jul 2019 16:23)

Неће рођаче, Партизан остаје увек и заувек. Ви се одричете свог клуба и навијате за друге сличног назива.
(Тони Старк, 23. jul 2019 17:49)

Od danas smatrajte da su Igokea i Partizan jedan klub - Predrag Danilović. 2007.g.

Fuzija brale. Fuzija. Nema više Partizana, samo Partizan Igokea i Igokea Partizan.

Александар

pre 4 godine

Kолико год да је скочан, не може да буде озбиљан центар са 203 цм. Скроз ми је смешно да га замислим у дуелу са Оџом, али људи у Партизану од одласка Дулета немају тај осећај који је онда постојао. Тада је могао да стигне анонимус и да буде међу најбољима у ЕЛ као Мекејлеб или Алекс и многи други. Превише је лутања и промашаја и како сада изгледа, не изгледа обећавајуће. Наравно не може ни да се парира у потпуности Звезди јер нема одакле, али мислим да је боље довести мањи број квалитетнијих странаца или просто се не утркивати уопште већ враћати дугове и сачекати да прође време мезимице.

Kukatilo

pre 4 godine

Za sve koji pominju visinu. Dejan Milojevic je visok 201 cm, a u njegovo vreme se mnogo vise forsirala igra visokih igrača nego dana. 

https://www.youtube.com/watch?v=PWx9RIlcqZE
(Zao, 23. jul 2019 13:03)

Da pa? Hoces da kazes da je Milojevic bio neka igracina? Nesto ga se ne secam u dresu reprezentacije bajo moj, sve mi se cini da su visi igraci igrali na toj poziciji...

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Biće ove sezone nikada jača ABA liga.Biće veliki uspeh ako sa ovakvim sastavom udjemo u 4.Niko nam nije kriv.Loši transferi,losa politika kluba,slabo vodjenje u zadnjih pola decenije.Mislim da još bar 10 godina Partizan neće igrati evroligu i osvajati titule na Jadranu...Spram pojačanja Zvezde,Olimpije-Cedevite,Mornara,Budućnosti...Ocigledno da Partizanu nije vise prioritet titule i uspesi...

Bidon

pre 4 godine

Bice ekipa sa vise stranaca nego sto bi svi voleli ali trziste je takvo domacih igraca ima ali su skuplji nego stranci mladi igraci ne znam sta da mislim sa jedne strane ne dobijaju sansu a opet mi deluje da su nespremni, nazalost stranci su realnost.
(Blue Moon 1734, 23. jul 2019 11:17)

Filozofija komsija malih, to je za izucavanje... Kad je Zvezda igrala EvroKup to je bio "cipiripi", sad kad ga oni igraju ti je takmicenje jacine Evrolige ? Kad je Zvezda dovodila strance to je bila "legija stranaca" ne razvijaju domace, a sad kad oni ne razvijaju ama bas nikog i dovode samo strance to je onda "realnost i taki treba da bude" ? Kad su krali sakom i kapom u fudbalu dok je bilo Toleta godinama osvajali sve, sve bilo regularno, sad kad nemaju namjestene titule sve je neregularno ??

dure

pre 4 godine

Sve ce to Trinki upakovati,doterati,ne sekirajte se!Pogotovo vi navijaci fmp2,i po stoti put,ono sto sami znate,a podmecete,av je navijac cz!

Nemanja

pre 4 godine

Za sve koji pominju visinu. Dejan Milojevic je visok 201 cm, a u njegovo vreme se mnogo vise forsirala igra visokih igrača nego dana. https://www.youtube.com/watch?v=PWx9RIlcqZE(Zao, 23. jul 2019 13:03)Da pa? Hoces da kazes da je Milojevic bio neka igracina? Nesto ga se ne secam u dresu reprezentacije bajo moj, sve mi se cini da su visi igraci igrali na toj poziciji...
(Kukatilo, 23. jul 2019 13:46)Dejan Milojevic je ubedljivo najveca prevara u istoriji nase kosarke.Covek je mogao da igra gle cuda samo u nasoj ligi a imate na internetu podatak da je u svim sezonama u Partizanu imao nestvarnih 14,3 pokusaja sa linije slobodnih bacanja po utakmici.Stariji poznavaoci kosarke se i danas secaju da niko nije smeo popreko da ga pogleda da ne bi dobio licnu a Milojevic bacanja.Sreca pa su ta vremena tame Srpske kosarke prosli a danas je taj Milojevic samo osrednji trenercic u klubu koji nema imperativ rezultata.

Džonson

pre 4 godine

Ovi što negativno komentarišu to što neko igra centra sa 203 cm, verovatno i dalje žive u 80-im i 90-im kada su centri poželjno bili preko 215 cm i 130 kg. Verovatno nisu obavešteni da se današnja košarka strašno promenila i da ovog trenutka retko koji uspešan centar u NBA ima preko 208 cm i 110 kg. Ali zato imaju brzinu, tehniku i skok i još ako su neki "mutanti" sa rasponom ruku od 220 cm što nije retkost i šakama kao Kawhi Leonard, priča o visini postaje potpuno irelevantna. Zapravo, pozicija klasičnog "teškog" centra je sve manje tražena, sad su "in" krilni centri, tj. "četvorke" sa bekovskim ulazom i tehnikom vođenja lopte. Ko je uživo gledao Giannis Antetokoumpo zna o čemu se radi. Šut škripi ali ostalo je razvaljivanje. Ili recimo Kyle Heinz from CSKA Moscow.

KliftonToni

pre 4 godine

A Železnik u fazonu - auuu tebra, iduće sezone opet moramo da se uzdamo samo u sudije.
(Sudija Djokic centarfor sampiona, 23. jul 2019 12:22

друже? Па једва сте их ове године добили по принципу "Партизан не може 3 пута заредом да испадне од Железника у полуфиналу" и ти помињеш судије???? Па тренер вам годишње кошта ко хала ФМП Железник???

Pera Lozac

pre 4 godine

@Bidon

Partizan. Prvak evrope, tri kupa Koraca, nekoliko F4 EL, klub koji je dao najvise NBA igraca u evropi...je komsija mali ??Jeste, jeste, klub mutant kome niko me moze da zabrani kako ce se zvati je "Komsinica Velika'. Valjda zato sto se udebljala od para koje sipa drzava za jedan smesni F8, kojih je "Komsija Mali' odigrao 7-8 sa klincima i anonimusima. Filozofija iz predgradje limenog. Nikada necete igrati F4, a jos manje biti prvaci evrope. Dzaba van novci moji sinovci.

Milos

pre 4 godine

Centar visok 303, jel greska ovo.
@Makarije

Npr Onaj ima 210 cm i odraz 20 cm.
Ovaj ima 203 cm i odraz 50 cm.
Ko ce vise lopti da pokupi?

Blue Moon 1735

pre 4 godine

Bidon

Auu odakle poceti, toliko gluposti u jednom komentaru da to nije normalno. A kog Zvezda to razvija?? Koji mladi igrac domaci ili strani posle odlaska iz Zvezde igra bolje??? Zvezda pravi tim 30+ godina za evroligu dok je Partizan igrao sa klincima i nedokazanim strancima. I da ovo je realnost jer vise nema Duleta pa da baci u vatru Perovica,Krstica,Pekovica,Tepica,Tripkovica,Novicu,Veselog,Bertansa i ovako mogu do sutra.

Robin Hood

pre 4 godine

Ne bi da se mesam... Ali valjda treba tu neko i koseve da postize. Ovi sve neke defanzivce dovode. Ko da nemaju dovoljno antiofanzivnih igraca ( Gagic, Jankovici, itd... ) Jos ako ode Vanja kao sto se prica, Partizanu ce opasno faliti 2 dobra skorera. Inace nista ni od top 4, da ne pricam o borbi za ABA ligu.

Pan

pre 4 godine

Dobro došao.
Jasna je Trinkijerijeva koncepcija. Bekovi, krila, krilni centri i centri će biti atletski jaki, skočni i brzi, ali će trebati i klasična petica. Slično onoj Duletovoj generaciji sa Veselim, Novicom, Lazmeom gde je plej bio visok, krilo više od četvorke, a četvorka od petice.

Mile

pre 4 godine

Cestitke upravi i Trikineriju ...
Oteran Lendl, prodani Vanja i Remfro ... dovedeni ovi neki anonimusi ne da budu igraci nego da sluze kao alibi nasem preskupom treneru za eventualni neuspeh !!!
Ove sezone ne da necemo imati domace igrace u ekipi nego nam je i strucni stab stran ... Ostoja ti i AV ste jedini Srbi u klubu ... SRAMOTA !

Kukatilo

pre 4 godine

Ja kao navijac Crvene Zvezde mogu da kazem za Miloja da je bio igracina... Odem na derbi a na njemu se menjaju Raicevic, Antic, Avodzobi... Igrao se sa njima ko sa decom, bacao ih na finte suta iznudio sto puta kos faul...
(Urox, 23. jul 2019 14:59)

Mislim igracina u nekom evropskom i svetskom smislu. Dobar igrac za domace lige i tu se sva prica zavrsava.

Milence

pre 4 godine

Trinkijeri je zaslužio da mu se da šansa a ovo je njegov izbor. I ko ste bre vi ovde da sudite o tome? Ovaj tim sad ovakav je već drugi po jačini u Aba. Samo polako...

Blue Moon 1734

pre 4 godine

Bice ekipa sa vise stranaca nego sto bi svi voleli ali trziste je takvo domacih igraca ima ali su skuplji nego stranci mladi igraci ne znam sta da mislim sa jedne strane ne dobijaju sansu a opet mi deluje da su nespremni, nazalost stranci su realnost.

as

pre 4 godine

(Percun, 23. jul 2019 12:57)

A koga bi ti da dovedu?
Nije nam dozvoljeno da budemo konkurentni kako ti nije to jasno.
Pisti ganske price o privatnom sponzorima,zna se dobro kako i koga privatni sponzori finansiraju u Srbiji.
Dovodimo sta mozemo za ono para sto imamo.Nece nam dati da budemo finansijski ravnopravni sve dok su ovi na vlasti.
ako ti to do sada nije jasno nece ni biti.

Percun

pre 4 godine

Partizan opet bez klasicne petice izgleda? Opet katastrofalno selektiran tim u najavi. Novica, 2 Jankovica, Letonac na poziciji 4 Znaci jos jedna propustena godina za mladog Pecarskog. Bez Vanje i Alija Nikolica ja Jaramazom na pleju i Amerom koji nije plejmejker, mrsavo je ovo rodjaci. Ulazu se velike pare nepotrebno Partizan nece uzeti trofej ni sledece sezone, zvezda je apaolutni favorit ove godine i po rosteru i po budzetu. Partizan nema nikakvu strategiju, ocekuje se uspeh preko noci. I ajde oterajte one Jankovice i Gagica. Veze nemaju!

Zao

pre 4 godine

Za sve koji pominju visinu. Dejan Milojevic je visok 201 cm, a u njegovo vreme se mnogo vise forsirala igra visokih igrača nego dana.

https://www.youtube.com/watch?v=PWx9RIlcqZE

Bodibond

pre 4 godine

Centar sa 203cm visine?
(tra, 23. jul 2019 11:39)

A ne brate, bice visok 167cm kao Kralj Leo Mesi ili 170cm kao njegov sunarodnik Kun Aguero.

Тони Старк

pre 4 godine

Brown & Gist like this:) Samo sipaj drzavo... Ovo je poslednja sezona za Limara i kompaniju... Posle njega nece ostati kamen na kamenu....
(asr, 23. jul 2019 16:23)

Неће рођаче, Партизан остаје увек и заувек. Ви се одричете свог клуба и навијате за друге сличног назива.

stoler

pre 4 godine

"Nekada najbolji bloker", eto na cega smo mi spali! Neke petorazredne igrace iz drugih liga koji su nekada negde, pre 10 godina bili najbolji u necemu. Neko je ovde napisao dobro i zapitao se ko ce da daje koseve posto ce ovi sto su dosli samo da skacu i blokiraju. I onda ovi ostojini vernici ovde nama drze lekcije i traze da ako smo pravi Partizanovci ne sumnjamo u upravu i njene najbolje namere. Naravno da cu kao pravi Partizanovac da kazem sta mislim i ne pada mi na pamet da podrzavam ovo zlo koje vodi moj Partizan. Vodi ga tamo gde su neki drugi zamislili i naredili. Razumem ostojine botove, ali ljudi koji prate kosarku i nisu zavisni od takvog lika da podrzavaju ovu upravu i ove ljude, to mi nikako nije jasno. Ova ekipa skupljena od kojekavih trecerazrednih otpadaka i bez smisla i ideje ce se zestoko boriti i za ulazak u cetiri u ABA ligi. A kamoli nesto vise od toga. Bruka i sramota!!!

Bojan.

pre 4 godine

Al se lozite na zabara,a Zvezda gazila njegov Bamberg a u elipi igrali Luka Mitrovic,Simonovic,Lazic,Dangubic.To neki trener kad ga pobedjivali prosecni Srpski igraci.

Nagai Nagayoshi

pre 4 godine

Za sve ove strucnjake sto se "iscudjavaju"... Trinkijeri je lansiro jednog centra od 205...igrao je pole u Olimpijakosu pa sada u CSKA...

inspektor torrente?

pre 4 godine

lepo!mladi ,gladni dokazivanja u pravoj porodici instituciji a jos pred najboljim navijacima ima da kidaju kao onomad Berta,Zofri,Leo????

Tito partija crno bela SNS armija

pre 4 godine

Koliko je visok Kajl Hajns i koju poziciju igra.
(Tasmania, 23. jul 2019 12:28)

Tacno, ovaj vam je u klasi Hajnsa ili malo bolji od njega...

veliki strumf

pre 4 godine

Ima nesto Hajnsovo u sebi..
(Maks, 23. jul 2019 11:47)
Ima: drzavljanstvo! Čovek bre postiže 4 poena po meču, šut za 2 30-40%, gori penaldzija od Nikole Jankovića (!?). Biće žestoka konkurencija za najgoreg penaldziju lige. Gde li ga samo iskopaste? Inače, jedna stvar je vrlo indikativna kod svih igrača koje je Partizan doveo u poslednje 2 godine: svi su dosli iz prosečnih klubova, nemaju nikakav pobednički mentalitet, a velika većina njih nije ni mlada, pa se ne mogu nazvati projektima. Čim ovi igrači od 28-30 godina dolaze iz slabih klubova gde su igrali bez pritiska, gde su navikli na poraze, nisu igrali (a mislim da niko od njih nikad ni titulu nije osvojio), šta od njih očekivati u klubu gde je pritisak ogroman?! Kad je najvažnije - popucace svi. Po mom mišljenju ovo je jedan od najgore selektiranih timova Partizana. Kakvog god pleja i beka da dovedu, neće to mnogo popraviti. Ovde nema skorera, sve sami defanzivci. A i to dosta prosečni, iz osrednje italijanske lige i slabih klubova.

boranija

pre 4 godine

Znaci doveli smo Rodmana za sirotinju..posto zadnjih nekoliko dana samo pisete kako lupa banane I skace..opcija za napad ce biti u vidu pravljenja eventualnih livada za bekove,to se da zakljuciti po tome

servilo

pre 4 godine

Centar? Visok 203? Jel neka greska ovo?
(Otac Makarije, 23. jul 2019 11:20)
Nije. Covek je krilni centar. Barkli je visok 198 pa je jedna od naj cetvorki u istoriji kosarke. Milojevic je sa 202 cm kod nas kidao. Ili Zoran Savic sa 205. Njega ni Sabonis nije mogao da pomeri i prodje kada se usidri. Neko pomenu Rodmana (203 cm). Ima ih jos.... OK je to visina za krilnog centra, pogotovo ako je atletski dominantan, a ovaj to jeste. Odmah drvlje i kamenje... Polako ljudi.

petarczv

pre 4 godine

Ali grobari koji stalno potenciraju kako su kosarkaski potkovaniji od nas zvezdaša iznenađuju stalno sa neznanjem. Zapeli 203cm pa 203cm...pa vec deceniju jedan od najboljih centara u evropi ako ne i najbolji je kajl hajns a visok je svega 198cm...Ako ovaj ima toliko blokada i skokova znaci da je skocniji od svih ostalih i vrlo dobro koristi tu prednost...

Ciciban

pre 4 godine

Ovi što negativno komentarišu to što neko igra centra sa 203 cm, verovatno i dalje žive u 80-im i 90-im kada su centri poželjno bili preko 215 cm i 130 kg. Verovatno nisu obavešteni da se današnja košarka strašno promenila i da ovog trenutka retko koji uspešan centar u NBA ima preko 208 cm i 110 kg. Ali zato imaju brzinu, tehniku i skok i još ako su neki "mutanti" sa rasponom ruku od 220 cm što nije retkost i šakama kao Kawhi Leonard, priča o visini postaje potpuno irelevantna. Zapravo, pozicija klasičnog "teškog" centra je sve manje tražena, sad su "in" krilni centri, tj. "četvorke" sa bekovskim ulazom i tehnikom vođenja lopte. Ko je uživo gledao Giannis Antetokoumpo zna o čemu se radi. Šut škripi ali ostalo je razvaljivanje. Ili recimo Kyle Heinz from CSKA Moscow.
(Džonson, 23. jul 2019 13:08)


I ja mogu da igram centra sa 178 visine.Skacem neveovatno, Guram se u reketu i strasno sam brz u nogama i rukama.U NBA tesko prolaze klasicne petice zato sto napad traje 10 sec onaj ko se dohvati lopte odmah sutira ako promasi svi skacu a klasicna petica se trudi da iz sve snage zakuca jer to odusevljava publiku
Nekada nije bilo tako u vreme Dzabara, Pita Maravica, Magica Johnsona, Jordana.Lepsa kosarka

Djalma

pre 4 godine

odakle pare bre za ove anonimuse iz kupus 18b lige ?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bidon, 23. jul 2019 13:55) # Link komentara

Aj saberi se.
Jel, odakle pare ili kupus 18b liga.

Urox

pre 4 godine

Da pa? Hoces da kazes da je Milojevic bio neka igracina? Nesto ga se ne secam u dresu reprezentacije bajo moj, sve mi se cini da su visi igraci igrali na toj poziciji...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kukatilo, 23. jul 2019 13:46)

Ja kao navijac Crvene Zvezde mogu da kazem za Miloja da je bio igracina... Odem na derbi a na njemu se menjaju Raicevic, Antic, Avodzobi... Igrao se sa njima ko sa decom, bacao ih na finte suta iznudio sto puta kos faul...

Mirko

pre 4 godine

Brown & Gist like this:) Samo sipaj drzavo... Ovo je poslednja sezona za Limara i kompaniju... Posle njega nece ostati kamen na kamenu....
(asr, 23. jul 2019 16:23)

Неће рођаче, Партизан остаје увек и заувек. Ви се одричете свог клуба и навијате за друге сличног назива.
(Тони Старк, 23. jul 2019 17:49)

Od danas smatrajte da su Igokea i Partizan jedan klub - Predrag Danilović. 2007.g.

Fuzija brale. Fuzija. Nema više Partizana, samo Partizan Igokea i Igokea Partizan.

Džoni

pre 4 godine

Koliko god igrač bio skočan to nikako ne može biti kao kad igrač ima visinu i dugačke ruke. Bobi nema nikakvu skočnost i njega će u skoku da nadvisi i prosečan bek u NBA, ali taj bek mora maksimalno da skoči za tu neku loptu, da potrefi tajming, ako iz prve ne uspe mora još jednom da skoči a to sve traje, dok Bobi ili neko ko ima visinu podigne ruke, propne se na prste ili malko poskoči i lopta je njegova. Dangubić ima neverovatnu skočnost i mogao bi da preskoči na primer Jokića ali nikada na utakmici ne bi mogao da pokupi skokova koliko i on?

veliki strumf

pre 4 godine

Za sve koji pominju visinu. Dejan Milojevic je visok 201 cm, a u njegovo vreme se mnogo vise forsirala igra visokih igrača nego dana.https://www.youtube.com/watch?v=PWx9RIlcqZE
(Zao, 23. jul 2019 13:03). Milojević je imao neverovatnu tehniku, ovaj nema nikakvu. Milojević je imao masu, 115kg, ovaj je taman sa 102kg na njegovu visinu. Šta misliš na šta će to liciti kad stane pored Odza koji je 216cm i 137kg ili protiv Kuzmica kad se oporavi? Lendejl sa 211 i 116kg je izgledao sitno - ovak će biti kao da bek čuva teškog centra.

Tito partija crno bela SNS armija

pre 4 godine

Npr Onaj ima 210 cm i odraz 20 cm.
Ovaj ima 203 cm i odraz 50 cm.
Ko ce vise lopti da pokupi?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Milos, 23. jul 2019 13:40)

Ili na primer onaj od 165 cm i odraz 125 cm . Ko ce vise lopti da pokupi ?

veliki strumf

pre 4 godine

Ovi što negativno komentarišu to što neko igra centra sa 203 cm, verovatno i dalje žive u 80-im i 90-im kada su centri poželjno bili preko 215 cm i 130 kg. Verovatno nisu obavešteni da se današnja košarka strašno promenila i da ovog trenutka retko koji uspešan centar u NBA ima preko 208 cm i 110 kg. Ali zato imaju brzinu, tehniku i skok i još ako su neki "mutanti" sa rasponom ruku od 220 cm što nije retkost i šakama kao Kawhi Leonard, priča o visini postaje potpuno irelevantna. Zapravo, pozicija klasičnog "teškog" centra je sve manje tražena, sad su "in" krilni centri, tj. "četvorke" sa bekovskim ulazom i tehnikom vođenja lopte. Ko je uživo gledao Giannis Antetokoumpo zna o čemu se radi. Šut škripi ali ostalo je razvaljivanje. Ili recimo Kyle Heinz from CSKA Moscow.
(Džonson, 23. jul 2019 13:08). Delimično si u pravu. Doduše, Jokic je 213, Kazins 211, Embid 213, Vucevic 213... Da ne nabrajam dalje. Ali, ovaj vas niti ima ulaz, niti tehniku vodjenja lopte, niti raspon ruku. Kos ne ume da da osim ako ne zakuca - jedva su našli jedan šut koji je ubacio spolja da ga metnu u video. O poređenju sa Hajncom igrača koji je igrao po prosečnim italijanskim timovima i ubacivao 4-5 poena u proseku neću ni da govorim!

cega se pametan stidi time se budala ponosi

pre 4 godine

Brown & Gist like this:) Samo sipaj drzavo... Ovo je poslednja sezona za Limara i kompaniju... Posle njega nece ostati kamen na kamenu....
(asr, 23. jul 2019 16:23)

Неће рођаче, Партизан остаје увек и заувек. Ви се одричете свог клуба и навијате за друге сличног назива.
(Тони Старк, 23. jul 2019 17:49)

Od danas smatrajte da su Igokea i Partizan jedan klub - Predrag Danilović. 2007.g.

Fuzija brale. Fuzija. Nema više Partizana, samo Partizan Igokea i Igokea Partizan.
(Mirko, 23. jul 2019 22:32)

Da, fuzija, dobro si rekao. Ali tvoj najveci problem je tvoja glava sto ti i dalje ne shvatas da nije isto biti u fuziji sa nekim u odnosu na slucaj "ugasiti se i poceti da navijas za neki drugi klub koji je promenio ime." Kapito, razlika nebo i zemlja! Ti navijas za klub iz predgradja a ja i dalje za isti partizan koji je mogao da se fuzionise sa kim je god hteo jer je brend al ne po cenu da proda grb i ugasi se ;)

Hcd

pre 4 godine

Ne mogu a da se ne cudim. Nadam se da uprava ima jedno ozbiljno sutersko ime ili ocekuju neku promenu pravila za koju mi smrtnici ne znamo. Ko ce dati kos u igri koja se eto zove kosarka, pa Vi pravite rukometnu ekipu, zalicemo ubrzo za V. Marinkovicem

duledudule

pre 4 godine

Centar sa 203cm visine? 
(tra, 23. jul 2019 11:39) 
jel si ti decko cuo za Karl Hajnca?
(POTAPAM, 23. jul 2019 12:28)
Karl Hajnc Rumenigeeeeee...
A ovaj je Kajl

zoran ivkovic

pre 4 godine

pa i Partizan i Zvezda poceli su dovoditi mnogo amera,preciznije mnogo stranaca i Budzćnost isto i Mornar isto i CedevitOlimpija kako se već zovu ...
-nemam nista protiv stranaca ali ko ce sve popamtiti i uglavnom svake godine novi ....Zvezda je tu zadrzala neke ....
-stranci mogu podici kvalitet .....ove godine ce Aba ligga biti opako jaka ....
-Zvezda uglavnom zadrzala tim i pojacala se
-Partizan su neki igraci napustili ali se pojacavaju dobro a trener dobar i ambicijozan
-CedevitaOlimpija samo dovode prekaljebne igrace i plus amere i bice mocni
-Buducnost naravno forsira amere
-Mornar al ce to biti suterska ekipa Midam ,Rivers,Pulen strasno opak tim ce biti ...Mornar ce biti ekipa koja na domacem parketu moze postici 20 trojki od šale ...
-jedva cekam pocetak abba lige