Sreda, 17.07.2019.

11:30

Počinje operacija "Kina" – "Orlovi" se okupljaju u četvrtak

Košarkaška reprezentacija Srbije u četvrtak će početi pripreme za Svetsko prvenstvo u Kini.

Izvor: B92

Poèinje operacija "Kina" – "Orlovi" se okupljaju u èetvrtak IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

66 Komentari

Sortiraj po:

sasa the red baron

pre 4 godine

STARTNI 5:¨

1-Micic
2-Bogdanovic
3-Guduric
4-Bjelica
5-Jokic

Druga petorka:

1)Jovic
2)Teo
3)Lucic
4) Simanic
5)Milutinov

Back up: Avramic-Milosavljevic-Raduljica-

maconii

pre 4 godine

teodosic,micic,jovic,bogdan,guduric,milosavljevic,lucic,bjelica,jokic,bobi,milutinov...preostalo jedno mesto popunice bircevic ili simonovic ili raduljica.

cosmo

pre 4 godine

(Dado, 17. jul 2019 18:34)

Nisam to znao,hvala za info.Mozda nije fer,igrali su srpski igraci (i po neki Crnogorac),ali SRJ i Srbija su dve potpuno razlicite price.Ja se nadam da me ljudi kapiraju.

Dado

pre 4 godine

cosmo@ FIBA poslednjih godina (ne znam zašto) period od 1992-2006 (SRJ i SCG) ne pripisuje više Srbiji, več zajedno sa SFRJ, dok uspehe Srbije beleži od 2006 nadalje (kao novu državu) i kao što rekoh, po meni to nije fer.

Naravno zavisi i od sporta, jer FIFA recimo u fudbalu sve rezultate SFRJ, SRJ i SCG pripisuje današnjoj Srbiji, šta (po meni) opet nije fer i nije realno.

beogradski

pre 4 godine

Sve je jasno oko sasava:
Jovic, Teo, Micic
Bogdan, Guduric, Gagi
Lucic, Simon
Bjelica
Jokic, Bobi, Milutinov
(viberivajber, 17. jul 2019 12:44)
Ne. Sale nikada ne vodi samo 4 visoka igraca. Omjer 8:4 nije nimalo logican. Idu 2 cetvorke. Sporcki pozz.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (sasa, 17. jul 2019 16:43)

apsolutno se slazem sa saom, mislim da bi u ovoj konstalaciji ispao milosavljevic i isao macvan

Jax Teller

pre 4 godine

1.Miloš Teodosić,2.Stefan Jović, 3.Vasilije Micić, 4.Bogdan Bogdanović, 5.Dragan Milosavljević, 6.Marko Gudurić, 7.Vladimir Lučić, 8.Marko Simonović, 9.Nemanja Bjelica, 10.Nikola Jokić, 11.Nikola Milutinov,12.Boban Marjanović.
(to sam ja, 17. jul 2019 13:19)

ako nema povreda, ovo je 99,9% ekipa, koja ide u kina!

Powerslave

pre 4 godine

Neka loženje zvanično počne! :D

Po meni dve reane dileme:
1) Treći centar, Bobi ili Raduljica. Jokić i Milutinov su sigurni.
Sale voli Radulju i on redovno odigra iznad svojih mogućnosti za reprezentaciju, ali realno, on igra u kineskoj ligi, ko zna u kakvoj je uopšte formi. Bobi, opet, ne igra mnogo, ali je u NBA, sigurno je u znatno boljoj takmičarskoj formi i fizičkoj spremi. Mislim da će Radulja ipak da otpadne.
2) Druga četvorka. Zaista ne bih da gledam Stefana "faul za dodatno slobodno" Birčevića, ali ni Simon nije više ono što je bio.
Možda neko iznenađenje u vidu Jokića na 4 u određenim trenucima (i onda povede i onog četvrtog centra)? U sporijem FIBA ritmu bi to možda mogao da iznese i moguće je da će to proveriti na pripremama.

Ostale pozicije su otprilike već sad popunjenje i nadam(o) se da neće biti nikakvih povreda.

76er

pre 4 godine

Ако је Сале позвао Николу Јовановића уместо повређеног Кузмића (а не неког потребнијег, Смаилагића), онда то - читањем између редова - значи да већ има коначни списак у глави, а такви као Јовановић и још петорица само ће послужити за спаринг главнима. Претпостављам да ће Радуљица ићи, испоштоваће те заслужне, дакле четири центра, Лучић, неприкосновени бекови Тео, Богдан, Васа, плус Гудурић, Милосављевић, Јовић и наравно Симон/Бирча. Сале је такав селектор, нема решења на лицу места, унапред се одреди стратегија, која се следи по сваку цену.
(Иван, 17. jul 2019 13:51)

Covek izostavio Bjelicu kao sigurnog putnika i ostao ziv, tako je Birca je nas startni krilni centar...

Myles Kennedy

pre 4 godine

(LFC, 17. jul 2019 15:36) aha , znaci sad Sale treba da ga zove na pripreme za SP ne bi li ga pripremio za NBA.reprezentacija ne treba da sluzi za razvoj igraca.

kalinic

pre 4 godine

Otpada Milutinov,Mačvan,Todorović,Avramovic i peti će biti il Simonović ili Bircevic.
(Delija, 17. jul 2019 12:52)
Ne, Milutinov ide sigurno jer nam treba makar 1 centar koji zna da igra odbranu. Ostala trojica, pogotovo Bobi i Joker, su nazad suplji kao sir. Za vasu info, na SP idu svi nabroajni.

Tako je, kako je

pre 4 godine

@Radenko

Radenko, na osnovu vašeg komentara, zaključio sam da vi ne znate na kojim pozicijama igraju pojedini naši igrači. Naveli ste Bjelicu, Jokića i Lučića kao krila, a istina je da samo poslednji igra na toj poziciji (Bjelica je krilni centar, Jokić je centar/petica).

Druga stvar, Đorđević će voditi 5 bekova (plejevi Teodosić, Jović i Micić, bekovi šuteri - Bogdanović, Guduruć). Milosavljević će se menjati sa Lučićem na trojci (nisko krilo). Igrao je tu poziciju na EP 2017, igra to i dan danas u Unikahi.

Neko će u četvorouglu Jokić, Milutinov, Raduljica, Marjanović, otpasti. Vodiće 3 centra (suludo je da ide sa četvoricom igrača na toj poziciji).

Ostaje samo dilema, kako će rešiti to pitanje drugog krilnog centra pored Bjelice, jer Birčević i Simonović ne ulivaju previše poverenja. Eventualno, ako se Mačvan "povampiri" na pripremama.

cosmo

pre 4 godine

(SUPERMAN, 17. jul 2019 14:28)

Zvanicno su medalje osvojene pod imenom SRJ (pod imenom SCG nista nije osvojeno) pripisane Srbiji,jer je Srbija pravni naslednik.Ali,realno,to su sasvim dve razlicite ere.

sasa

pre 4 godine

Sve je jasno oko sasava: 
Jovic, Teo, Micic 
Bogdan, Guduric, Gagi 
Lucic, Simon 
Bjelica 
Jokic, Bobi, Milutinov
(viberivajber, 17. jul 2019 12:44)
Ne. Sale nikada ne vodi samo 4 visoka igraca. Omjer 8:4 nije nimalo logican. Idu 2 cetvorke. Sporcki pozz.

radenko

pre 4 godine

izgleda da ovaj ludjak vodi:
4 teo 5 jovke 6 vasa 7 bogi 8 dragan 9 gudura
6 bekova!
10 beli 11 lucic 12 jokara
3 krila i
13 milutinov 14 radulja 15 bobi
3 centra
Ovakav tim sa (cak) 6 bekova! u timu, govori samo da ce biti strasna ran and gan kosa. 6 bekova po 4 greske, 24 lg samo na prednjoj liniji, bice pritisak odbrane na sa beka i ran end gan. Ko zna mozda mu to i nije lose, ocigledno da je skautirao amerikance da hoce da ih proba da dobije sa ostrom odbranom bekova da prave po 24 faula bek, pa da jokara beli i bobi skoriraju. Logika je dobra, no hoce li uspeti ostaje da vidimo. Ima tri para bekova (jovic-dragan; vasa-gudura; teo-bogdan) moze letece da ih vadi i stavlja ko u hokeju, i treba tako da radi, ako je zamislio. Konstantni pritisak, po 4 faula svaki. Ocigledno je da je taktika da lucic ima izuuzetno izuzetno ofanzivnu igru. ovo je dobra taktika ako misli tako da radi, letece parove bekova 3 para, stravicno ostro defanzivnih, na po 4 faula svaki, stravicno ofanzivni lucic, i pet centarsko krilnih unutrasnjih igraca skorera jokara beli milutinov radulja bobi za uparivanje u krilo-centar kombinacije.
Samo nek povede ovu dvanaestorku, nek igra tu taktiku, pa sta nam Bog da. Zlato je moguce.

LFC

pre 4 godine

Vidite da je mogao Smailagica da pozove i da je bilo vremena za to, mogao je i sad da ga pozove zajedno sa Jovanovicem, niko se ne bi ljutio sto je kasno dodat. Samo da bude tu, jos je mlad, svakako bi mu prijao rad sa Bobijem i Jokicem pred NBA sezonu. Ali neke druge stvari su se umesale u kosarku kao i u fudbal, ne mislim na menadzerske interese, kapirate sve. Zato nema i Kaline a toboze slobodna zemlja.

Ако ти кажеш

pre 4 godine

Dado @ Имаш право на своје мишљење, а ако си већ Србин као што кажеш, то право добијаш са рођењем.Међутим,ако си већ Србин није нормално да не познајеш свој језик.У српском језику НЕ ПОСТОЈИ реч шути већ реч ЋУТИ.Имаш право и то да не знаш,ал немаш право на лажно представљање.

SUPERMAN

pre 4 godine

(Dado, 17. jul 2019 13:48)

Upravu si za to. Ja kad računam ove medalje ne računam one iz SFRJ uopšte, nije realno da Srbija nasledi te medalje i ne treba uopšte tim toliko da se bavimo i svojatamo iste ali medalje iz SRJ ili ti SCG te naravno računam i smatram ih našim i mislim da je svako negiranje tih uspeha produkt neke pakosti i zavisti, takođe ako je istina da te međunarodne organizacije ne priznaju to onda to nije uredu nikako i neko bi morao ozbiljno da se pozabavi time.

milos

pre 4 godine

1. isuvise rano pocinju pripreme, igraci ce potrositi dva meseca na reprezentaciju (previse)
2. plasim se da nam se u narednih 5-6 dana ne "povredi" par igraca (cinjenice sa prethodnih okupljanja)
3. kada Kuzmic ne dolazi, onda se na pripreme zovu Petrusev, Pecarski ili Smajlagic, a ne Jovanovic (pravi trener bi im tako ukazao cast da omirisu A tim)

@202

pre 4 godine

Ne treba da vodi;
Teodosića - vank forme - našao klub
Birćeta - hiljadu razloga
Raduljicu - jedino kao vodića u Kini
Todorovića - je tu da oseti atmosferu - imao tešku povredu
Maćvan - je tu kao zec i baba roga posle povrede

Obavezno da vodi
Avramovića - veliki potencijal - budućnost - treba nam takav igrač

kapiten Gagi ili Beli

Zju

pre 4 godine

Da komentarišem koga da vodi koga ne neću.Tu je selektor pa nek bira i nek odgovara.A posle skandaloznog izbacivanja sa spiska Nedovića,Kalinića...
Nego gledam kukamo za atleticizmom a imamo top atlete za EL čak i NBA. Jaramaz,Avramović,Nedović koja još zemlja u Evropi ima takve kombobekove?Na 2-3-4 Todorović,Bogdan,Gudurić,Kalinić,Lučić,Simanić,Mišković.Generaciju 00 01 i mlađe ne bih da pominjem oni tek dolaze...Dominacija u najavi.

aco

pre 4 godine

Да освојимо злато, па да Бирча постане један од најтрофејних наших кошаркаша икад.

Djuro_Zombi

pre 4 godine

Stefan Jović,
Vasilije Micić,
Bogdan Bogdanović,
Dragan Milosavljević,
Marko Gudurić,
Aleksa Avramović,
Dejan Todorović,
Vladimir Lučić,
Nemanja Bjelica,
Nikola Jokić,
Nikola Milutinov,
Boban Marjanović.

ferdinand

pre 4 godine

Srbi zemljo kosarke hoce li vec ta titula ili cete i dalje jugoslovenske da prisvajate?Imate 4 srebra u zadnjih 17 godina.Slabo je to za takvu zemlju kosarke buahahaaahahahhahahhha
(Riva, 17. jul 2019 11:51)

Srbija je u svakom pa i u pravnom smislu naslednica SFRJ i za to ste vi, susjedi, kopali i nogama i rukama da bude, kako bi, između ostalog, Srbija plaćala dugove ex Yu. Pa kad smo već naslednici ex Yu, boga mi smo nasledili i medalje.
A, sad se smej koliko hoćeš.

to sam ja

pre 4 godine

1. Miloš Teodosić,
2. Stefan Jović,
3. Vasilije Micić,
4. Bogdan Bogdanović,
5. Dragan Milosavljević,
6. Marko Gudurić,
7. Vladimir Lučić,
8. Marko Simonović,
9. Nemanja Bjelica,
10. Nikola Jokić,
11. Nikola Milutinov,
12. Boban Marjanović.

Stara kuka

pre 4 godine

Srbi zemljo kosarke hoce li vec ta titula ili cete i dalje jugoslovenske da prisvajate?Imate 4 srebra u zadnjih 17 godina.Slabo je to za takvu zemlju kosarke buahahaaahahahhahahhha
(Riva, 17. jul 2019 11:51)

Sto ste plakali kad je SRJ drala sve redom? Sto vam ostaje urezana Djordjeviceva trica? Sto ste napustili postolje 1995 ako mi sve prisvajamo? Nemojte samo vi o kosarci, bolje se bacite na vezbanje da bar nekad pobedite Srbe od kosarke preko tenisa do odbojke. Bar jednom.
PS Laz i mitomanija a hahaha

SUPERMAN

pre 4 godine

Srbi zemljo kosarke hoce li vec ta titula ili cete i dalje jugoslovenske da prisvajate?Imate 4 srebra u zadnjih 17 godina.Slabo je to za takvu zemlju kosarke buahahaaahahahhahahhha
(Riva, 17. jul 2019 11:51)

Izvini stanovniče Rukometne zemlje, kad ste zadnji put osvojili neku titulu? Tamo nema ekipe kao što su Amerikanci u košarci, pa mi čudo kako takva jedna velesila ne može da uzme zlato decenijama a to joj je nacionalni sport broj 1 :)

Demar Derosan

pre 4 godine

@viberivajber
Slozio bih se sa vama u vezi sastava, samo nisam siguran za Simona, mozda Birca ili Macvan? Tu je trebalo da bude Kalina, ali ako je Macvan tek izasao iz povrede i fizicki jos nespreman, dilema je Simon ili Birca. Obojica su se redovno odazivala Saletu na ranije pozive a on voli takve igrace. Videcemo.

Иван

pre 4 godine

Ако је Сале позвао Николу Јовановића уместо повређеног Кузмића (а не неког потребнијег, Смаилагића), онда то - читањем између редова - значи да већ има коначни списак у глави, а такви као Јовановић и још петорица само ће послужити за спаринг главнима. Претпостављам да ће Радуљица ићи, испоштоваће те заслужне, дакле четири центра, Лучић, неприкосновени бекови Тео, Богдан, Васа, плус Гудурић, Милосављевић, Јовић и наравно Симон/Бирча. Сале је такав селектор, нема решења на лицу места, унапред се одреди стратегија, која се следи по сваку цену.

Dado

pre 4 godine

ferdinand@ iako tematika nije na mestu, nije lepo pisati neistine. Ja, kao Srbin uvek se zgrozim, kada pročitam ovakve gluposti (uz dužno poštovanje).

Srbija ni u kakvom smislu, pa tako ni u pravnom nije naslednica SFRJ, nije nasledila dugove SFRJ pa samim tim ni sve pluse i minuse koje bi nasledništvo nosilo. SRJ je 1992 na novo stvorena, a kao takva smatra se zajedno, sa ostalim republikama, da je nastala povodom raspada SFRJ. Možemo mi pričati dali je to realno i pošteno ili ne, ali stvarnost je takva, kakva je, pa je zato smešno tvrditi i uporno ponavljati jednu te istu neistinu.

Meni lično zato isto smešno ispada, kada OKS medalje Leona Štuklja piše kao srpske danas. To je jedno obično svojatanje, svojstveno nekim drugim narodima u okruženju, pa zato zaista ne vidim potrebe, da se puštamo na njihov nivo.

Ono što jeste nepravda (govorimo o košarci) i na čemu bi KSS morao da radi, to je nepriznavanje titula iz perioda SRJ i SCG, jer današnja Srbija u tom slučaju JESTE pravna naslednica te dve zajednice i u pravnom i svakom drugom smislu, pa je zato jedna velika sramota, da se medalje sa OI 96, Eurobasketa 95, 97, 99, 01 i Mundobasketa 98 i 02, ne pripisuju Srbiji, več sve skupa zajedno sa uspesima bivše SFRJ, pripisuju zemlji, koje danas više nema. E to je več ogromna nepravda i nije mi jasno zašto KSS na to šuti?

sasa the red baron

pre 4 godine

MISLIM:

Postoji dobra sansa za to da Sale Gudurica prebaci na mesto niskog krila. Sa Gudurinim sutem,to bi izgledalo kao logican potez...
3 playa(Micic-Teo-Jovic)¨
2 beka(Bogdanovic-Avramovic)
2 niska krila(Lucic-Guduric)
2 visoka (Bjelica-Simonovic)
3 centra(Jokic-Milutinov-Raduljica)

Mislim da ce Sale napraviti mnesta za Avramovica, jer se radi o klasu igracu...Mesta bi bilo i za Todorovica, da nije bilo ozlede..

Тони Старк

pre 4 godine

Мислим да је Никола Јовановић позван уместо Огњена Кузмића.

Било како било, сваки од ових момака жртвује свој одмор, породицу и пријатеље због репрезентације. Пљувати их је тако дегутантно. Нема стручњака који није бацао дрвље и камење када је Васа Мицић био позван па сад дечко најбољи плеј Србије.

Након одстрањивања Калинића (због које је опет било дрвље и камење када га је први пут из Радничког позвао тај исти Ђорђевић) и Недовића, мислим да је јасно ко иде на СП уз једину недоумицу на позицији број 5.

Смирите се мало, ово чекамо годинама, имамо веома јак тим који у неким лудим сновима може до злата! Имају победнички дух, не причају да је успех сам одлазак, већ да су свесни да је финале циљ, па шта буде тада нико не може предвидети.

Само без повреда и свакако се видимо испред Скупштине, ложење да ће то бити са жутим око врата може да почне!

Prebrojte vaše medalje!

pre 4 godine

Riva @ Mi smo Srbi stvorili Jugoslaviju pa su to i naše medalje,kad ste vi otišli u "bolji život".Ali i bez toga imamo ih više nego što će te vi imati u narednih 150 godina.Srbija, zemlja košarke.Hrvatska, zemlja zvana pusta želja.

Goxy

pre 4 godine

Ni doticni sa slike ni Valjevac me vise ne interesuju pa samim tim nijedan tim u kom se oni nalaze, pa makar bila to i reprezentacija.

Prvi je namerno gurnuo pare u dzep Teu ,samo da ovaj ne bi dosao u Zvezdu,a drugi odmah potrcao za parama, umesto da je dosao kod nas i da je lagano igrao F4..

Macijauskas

pre 4 godine

Pa Kuzmic se bas i nece moci javiti na pocetak priprema... Srecno momci! Idemo napraviti dobru atmosferu i uzeti zlato! Kuzmicu izdrzi!

LOL

pre 4 godine

Било како било, сваки од ових момака жртвује свој одмор, породицу и пријатеље због репрезентације.

Druze oni ce da igraju do 35 god okvirno i to im je to, kakav odmor kakva porodica kad mu je to posao, igra od 10-35 i cao posle nek se odmara i poradja do mile volje ceo zivot , gluposti pa zato su i placeni hiljade i milione uglavnom, ako nisu srbska liga boranija

Тони Старк

pre 4 godine

sve je potpuno tačno osim što je Duda prvi pozvao Kalinu dok je još igrao za Vojvodinu.
(NNN, 17. jul 2019 12:30)

У праву си, хвала на исправци.

Riva

pre 4 godine

Srbi zemljo kosarke hoce li vec ta titula ili cete i dalje jugoslovenske da prisvajate?Imate 4 srebra u zadnjih 17 godina.Slabo je to za takvu zemlju kosarke buahahaaahahahhahahhha

Тони Старк

pre 4 godine

Мислим да је Никола Јовановић позван уместо Огњена Кузмића.

Било како било, сваки од ових момака жртвује свој одмор, породицу и пријатеље због репрезентације. Пљувати их је тако дегутантно. Нема стручњака који није бацао дрвље и камење када је Васа Мицић био позван па сад дечко најбољи плеј Србије.

Након одстрањивања Калинића (због које је опет било дрвље и камење када га је први пут из Радничког позвао тај исти Ђорђевић) и Недовића, мислим да је јасно ко иде на СП уз једину недоумицу на позицији број 5.

Смирите се мало, ово чекамо годинама, имамо веома јак тим који у неким лудим сновима може до злата! Имају победнички дух, не причају да је успех сам одлазак, већ да су свесни да је финале циљ, па шта буде тада нико не може предвидети.

Само без повреда и свакако се видимо испред Скупштине, ложење да ће то бити са жутим око врата може да почне!

to sam ja

pre 4 godine

1. Miloš Teodosić,
2. Stefan Jović,
3. Vasilije Micić,
4. Bogdan Bogdanović,
5. Dragan Milosavljević,
6. Marko Gudurić,
7. Vladimir Lučić,
8. Marko Simonović,
9. Nemanja Bjelica,
10. Nikola Jokić,
11. Nikola Milutinov,
12. Boban Marjanović.

Prebrojte vaše medalje!

pre 4 godine

Riva @ Mi smo Srbi stvorili Jugoslaviju pa su to i naše medalje,kad ste vi otišli u "bolji život".Ali i bez toga imamo ih više nego što će te vi imati u narednih 150 godina.Srbija, zemlja košarke.Hrvatska, zemlja zvana pusta želja.

SUPERMAN

pre 4 godine

Srbi zemljo kosarke hoce li vec ta titula ili cete i dalje jugoslovenske da prisvajate?Imate 4 srebra u zadnjih 17 godina.Slabo je to za takvu zemlju kosarke buahahaaahahahhahahhha
(Riva, 17. jul 2019 11:51)

Izvini stanovniče Rukometne zemlje, kad ste zadnji put osvojili neku titulu? Tamo nema ekipe kao što su Amerikanci u košarci, pa mi čudo kako takva jedna velesila ne može da uzme zlato decenijama a to joj je nacionalni sport broj 1 :)

ferdinand

pre 4 godine

Srbi zemljo kosarke hoce li vec ta titula ili cete i dalje jugoslovenske da prisvajate?Imate 4 srebra u zadnjih 17 godina.Slabo je to za takvu zemlju kosarke buahahaaahahahhahahhha
(Riva, 17. jul 2019 11:51)

Srbija je u svakom pa i u pravnom smislu naslednica SFRJ i za to ste vi, susjedi, kopali i nogama i rukama da bude, kako bi, između ostalog, Srbija plaćala dugove ex Yu. Pa kad smo već naslednici ex Yu, boga mi smo nasledili i medalje.
A, sad se smej koliko hoćeš.

Macijauskas

pre 4 godine

Pa Kuzmic se bas i nece moci javiti na pocetak priprema... Srecno momci! Idemo napraviti dobru atmosferu i uzeti zlato! Kuzmicu izdrzi!

aco

pre 4 godine

Да освојимо злато, па да Бирча постане један од најтрофејних наших кошаркаша икад.

Stara kuka

pre 4 godine

Srbi zemljo kosarke hoce li vec ta titula ili cete i dalje jugoslovenske da prisvajate?Imate 4 srebra u zadnjih 17 godina.Slabo je to za takvu zemlju kosarke buahahaaahahahhahahhha
(Riva, 17. jul 2019 11:51)

Sto ste plakali kad je SRJ drala sve redom? Sto vam ostaje urezana Djordjeviceva trica? Sto ste napustili postolje 1995 ako mi sve prisvajamo? Nemojte samo vi o kosarci, bolje se bacite na vezbanje da bar nekad pobedite Srbe od kosarke preko tenisa do odbojke. Bar jednom.
PS Laz i mitomanija a hahaha

Тони Старк

pre 4 godine

sve je potpuno tačno osim što je Duda prvi pozvao Kalinu dok je još igrao za Vojvodinu.
(NNN, 17. jul 2019 12:30)

У праву си, хвала на исправци.

LOL

pre 4 godine

Било како било, сваки од ових момака жртвује свој одмор, породицу и пријатеље због репрезентације.

Druze oni ce da igraju do 35 god okvirno i to im je to, kakav odmor kakva porodica kad mu je to posao, igra od 10-35 i cao posle nek se odmara i poradja do mile volje ceo zivot , gluposti pa zato su i placeni hiljade i milione uglavnom, ako nisu srbska liga boranija

76er

pre 4 godine

Ако је Сале позвао Николу Јовановића уместо повређеног Кузмића (а не неког потребнијег, Смаилагића), онда то - читањем између редова - значи да већ има коначни списак у глави, а такви као Јовановић и још петорица само ће послужити за спаринг главнима. Претпостављам да ће Радуљица ићи, испоштоваће те заслужне, дакле четири центра, Лучић, неприкосновени бекови Тео, Богдан, Васа, плус Гудурић, Милосављевић, Јовић и наравно Симон/Бирча. Сале је такав селектор, нема решења на лицу места, унапред се одреди стратегија, која се следи по сваку цену.
(Иван, 17. jul 2019 13:51)

Covek izostavio Bjelicu kao sigurnog putnika i ostao ziv, tako je Birca je nas startni krilni centar...

Tako je, kako je

pre 4 godine

@Radenko

Radenko, na osnovu vašeg komentara, zaključio sam da vi ne znate na kojim pozicijama igraju pojedini naši igrači. Naveli ste Bjelicu, Jokića i Lučića kao krila, a istina je da samo poslednji igra na toj poziciji (Bjelica je krilni centar, Jokić je centar/petica).

Druga stvar, Đorđević će voditi 5 bekova (plejevi Teodosić, Jović i Micić, bekovi šuteri - Bogdanović, Guduruć). Milosavljević će se menjati sa Lučićem na trojci (nisko krilo). Igrao je tu poziciju na EP 2017, igra to i dan danas u Unikahi.

Neko će u četvorouglu Jokić, Milutinov, Raduljica, Marjanović, otpasti. Vodiće 3 centra (suludo je da ide sa četvoricom igrača na toj poziciji).

Ostaje samo dilema, kako će rešiti to pitanje drugog krilnog centra pored Bjelice, jer Birčević i Simonović ne ulivaju previše poverenja. Eventualno, ako se Mačvan "povampiri" na pripremama.

Demar Derosan

pre 4 godine

@viberivajber
Slozio bih se sa vama u vezi sastava, samo nisam siguran za Simona, mozda Birca ili Macvan? Tu je trebalo da bude Kalina, ali ako je Macvan tek izasao iz povrede i fizicki jos nespreman, dilema je Simon ili Birca. Obojica su se redovno odazivala Saletu na ranije pozive a on voli takve igrace. Videcemo.

Ако ти кажеш

pre 4 godine

Dado @ Имаш право на своје мишљење, а ако си већ Србин као што кажеш, то право добијаш са рођењем.Међутим,ако си већ Србин није нормално да не познајеш свој језик.У српском језику НЕ ПОСТОЈИ реч шути већ реч ЋУТИ.Имаш право и то да не знаш,ал немаш право на лажно представљање.

Иван

pre 4 godine

Ако је Сале позвао Николу Јовановића уместо повређеног Кузмића (а не неког потребнијег, Смаилагића), онда то - читањем између редова - значи да већ има коначни списак у глави, а такви као Јовановић и још петорица само ће послужити за спаринг главнима. Претпостављам да ће Радуљица ићи, испоштоваће те заслужне, дакле четири центра, Лучић, неприкосновени бекови Тео, Богдан, Васа, плус Гудурић, Милосављевић, Јовић и наравно Симон/Бирча. Сале је такав селектор, нема решења на лицу места, унапред се одреди стратегија, која се следи по сваку цену.

Dado

pre 4 godine

ferdinand@ iako tematika nije na mestu, nije lepo pisati neistine. Ja, kao Srbin uvek se zgrozim, kada pročitam ovakve gluposti (uz dužno poštovanje).

Srbija ni u kakvom smislu, pa tako ni u pravnom nije naslednica SFRJ, nije nasledila dugove SFRJ pa samim tim ni sve pluse i minuse koje bi nasledništvo nosilo. SRJ je 1992 na novo stvorena, a kao takva smatra se zajedno, sa ostalim republikama, da je nastala povodom raspada SFRJ. Možemo mi pričati dali je to realno i pošteno ili ne, ali stvarnost je takva, kakva je, pa je zato smešno tvrditi i uporno ponavljati jednu te istu neistinu.

Meni lično zato isto smešno ispada, kada OKS medalje Leona Štuklja piše kao srpske danas. To je jedno obično svojatanje, svojstveno nekim drugim narodima u okruženju, pa zato zaista ne vidim potrebe, da se puštamo na njihov nivo.

Ono što jeste nepravda (govorimo o košarci) i na čemu bi KSS morao da radi, to je nepriznavanje titula iz perioda SRJ i SCG, jer današnja Srbija u tom slučaju JESTE pravna naslednica te dve zajednice i u pravnom i svakom drugom smislu, pa je zato jedna velika sramota, da se medalje sa OI 96, Eurobasketa 95, 97, 99, 01 i Mundobasketa 98 i 02, ne pripisuju Srbiji, več sve skupa zajedno sa uspesima bivše SFRJ, pripisuju zemlji, koje danas više nema. E to je več ogromna nepravda i nije mi jasno zašto KSS na to šuti?

LFC

pre 4 godine

Vidite da je mogao Smailagica da pozove i da je bilo vremena za to, mogao je i sad da ga pozove zajedno sa Jovanovicem, niko se ne bi ljutio sto je kasno dodat. Samo da bude tu, jos je mlad, svakako bi mu prijao rad sa Bobijem i Jokicem pred NBA sezonu. Ali neke druge stvari su se umesale u kosarku kao i u fudbal, ne mislim na menadzerske interese, kapirate sve. Zato nema i Kaline a toboze slobodna zemlja.

milos

pre 4 godine

1. isuvise rano pocinju pripreme, igraci ce potrositi dva meseca na reprezentaciju (previse)
2. plasim se da nam se u narednih 5-6 dana ne "povredi" par igraca (cinjenice sa prethodnih okupljanja)
3. kada Kuzmic ne dolazi, onda se na pripreme zovu Petrusev, Pecarski ili Smajlagic, a ne Jovanovic (pravi trener bi im tako ukazao cast da omirisu A tim)

sasa

pre 4 godine

Sve je jasno oko sasava: 
Jovic, Teo, Micic 
Bogdan, Guduric, Gagi 
Lucic, Simon 
Bjelica 
Jokic, Bobi, Milutinov
(viberivajber, 17. jul 2019 12:44)
Ne. Sale nikada ne vodi samo 4 visoka igraca. Omjer 8:4 nije nimalo logican. Idu 2 cetvorke. Sporcki pozz.

Zju

pre 4 godine

Da komentarišem koga da vodi koga ne neću.Tu je selektor pa nek bira i nek odgovara.A posle skandaloznog izbacivanja sa spiska Nedovića,Kalinića...
Nego gledam kukamo za atleticizmom a imamo top atlete za EL čak i NBA. Jaramaz,Avramović,Nedović koja još zemlja u Evropi ima takve kombobekove?Na 2-3-4 Todorović,Bogdan,Gudurić,Kalinić,Lučić,Simanić,Mišković.Generaciju 00 01 i mlađe ne bih da pominjem oni tek dolaze...Dominacija u najavi.

Powerslave

pre 4 godine

Neka loženje zvanično počne! :D

Po meni dve reane dileme:
1) Treći centar, Bobi ili Raduljica. Jokić i Milutinov su sigurni.
Sale voli Radulju i on redovno odigra iznad svojih mogućnosti za reprezentaciju, ali realno, on igra u kineskoj ligi, ko zna u kakvoj je uopšte formi. Bobi, opet, ne igra mnogo, ali je u NBA, sigurno je u znatno boljoj takmičarskoj formi i fizičkoj spremi. Mislim da će Radulja ipak da otpadne.
2) Druga četvorka. Zaista ne bih da gledam Stefana "faul za dodatno slobodno" Birčevića, ali ni Simon nije više ono što je bio.
Možda neko iznenađenje u vidu Jokića na 4 u određenim trenucima (i onda povede i onog četvrtog centra)? U sporijem FIBA ritmu bi to možda mogao da iznese i moguće je da će to proveriti na pripremama.

Ostale pozicije su otprilike već sad popunjenje i nadam(o) se da neće biti nikakvih povreda.

Riva

pre 4 godine

Srbi zemljo kosarke hoce li vec ta titula ili cete i dalje jugoslovenske da prisvajate?Imate 4 srebra u zadnjih 17 godina.Slabo je to za takvu zemlju kosarke buahahaaahahahhahahhha

SUPERMAN

pre 4 godine

(Dado, 17. jul 2019 13:48)

Upravu si za to. Ja kad računam ove medalje ne računam one iz SFRJ uopšte, nije realno da Srbija nasledi te medalje i ne treba uopšte tim toliko da se bavimo i svojatamo iste ali medalje iz SRJ ili ti SCG te naravno računam i smatram ih našim i mislim da je svako negiranje tih uspeha produkt neke pakosti i zavisti, takođe ako je istina da te međunarodne organizacije ne priznaju to onda to nije uredu nikako i neko bi morao ozbiljno da se pozabavi time.

cosmo

pre 4 godine

(SUPERMAN, 17. jul 2019 14:28)

Zvanicno su medalje osvojene pod imenom SRJ (pod imenom SCG nista nije osvojeno) pripisane Srbiji,jer je Srbija pravni naslednik.Ali,realno,to su sasvim dve razlicite ere.

kalinic

pre 4 godine

Otpada Milutinov,Mačvan,Todorović,Avramovic i peti će biti il Simonović ili Bircevic.
(Delija, 17. jul 2019 12:52)
Ne, Milutinov ide sigurno jer nam treba makar 1 centar koji zna da igra odbranu. Ostala trojica, pogotovo Bobi i Joker, su nazad suplji kao sir. Za vasu info, na SP idu svi nabroajni.

Jax Teller

pre 4 godine

1.Miloš Teodosić,2.Stefan Jović, 3.Vasilije Micić, 4.Bogdan Bogdanović, 5.Dragan Milosavljević, 6.Marko Gudurić, 7.Vladimir Lučić, 8.Marko Simonović, 9.Nemanja Bjelica, 10.Nikola Jokić, 11.Nikola Milutinov,12.Boban Marjanović.
(to sam ja, 17. jul 2019 13:19)

ako nema povreda, ovo je 99,9% ekipa, koja ide u kina!

@202

pre 4 godine

Ne treba da vodi;
Teodosića - vank forme - našao klub
Birćeta - hiljadu razloga
Raduljicu - jedino kao vodića u Kini
Todorovića - je tu da oseti atmosferu - imao tešku povredu
Maćvan - je tu kao zec i baba roga posle povrede

Obavezno da vodi
Avramovića - veliki potencijal - budućnost - treba nam takav igrač

kapiten Gagi ili Beli

maconii

pre 4 godine

teodosic,micic,jovic,bogdan,guduric,milosavljevic,lucic,bjelica,jokic,bobi,milutinov...preostalo jedno mesto popunice bircevic ili simonovic ili raduljica.

Myles Kennedy

pre 4 godine

(LFC, 17. jul 2019 15:36) aha , znaci sad Sale treba da ga zove na pripreme za SP ne bi li ga pripremio za NBA.reprezentacija ne treba da sluzi za razvoj igraca.

radenko

pre 4 godine

izgleda da ovaj ludjak vodi:
4 teo 5 jovke 6 vasa 7 bogi 8 dragan 9 gudura
6 bekova!
10 beli 11 lucic 12 jokara
3 krila i
13 milutinov 14 radulja 15 bobi
3 centra
Ovakav tim sa (cak) 6 bekova! u timu, govori samo da ce biti strasna ran and gan kosa. 6 bekova po 4 greske, 24 lg samo na prednjoj liniji, bice pritisak odbrane na sa beka i ran end gan. Ko zna mozda mu to i nije lose, ocigledno da je skautirao amerikance da hoce da ih proba da dobije sa ostrom odbranom bekova da prave po 24 faula bek, pa da jokara beli i bobi skoriraju. Logika je dobra, no hoce li uspeti ostaje da vidimo. Ima tri para bekova (jovic-dragan; vasa-gudura; teo-bogdan) moze letece da ih vadi i stavlja ko u hokeju, i treba tako da radi, ako je zamislio. Konstantni pritisak, po 4 faula svaki. Ocigledno je da je taktika da lucic ima izuuzetno izuzetno ofanzivnu igru. ovo je dobra taktika ako misli tako da radi, letece parove bekova 3 para, stravicno ostro defanzivnih, na po 4 faula svaki, stravicno ofanzivni lucic, i pet centarsko krilnih unutrasnjih igraca skorera jokara beli milutinov radulja bobi za uparivanje u krilo-centar kombinacije.
Samo nek povede ovu dvanaestorku, nek igra tu taktiku, pa sta nam Bog da. Zlato je moguce.

Goxy

pre 4 godine

Ni doticni sa slike ni Valjevac me vise ne interesuju pa samim tim nijedan tim u kom se oni nalaze, pa makar bila to i reprezentacija.

Prvi je namerno gurnuo pare u dzep Teu ,samo da ovaj ne bi dosao u Zvezdu,a drugi odmah potrcao za parama, umesto da je dosao kod nas i da je lagano igrao F4..

Djuro_Zombi

pre 4 godine

Stefan Jović,
Vasilije Micić,
Bogdan Bogdanović,
Dragan Milosavljević,
Marko Gudurić,
Aleksa Avramović,
Dejan Todorović,
Vladimir Lučić,
Nemanja Bjelica,
Nikola Jokić,
Nikola Milutinov,
Boban Marjanović.

Dado

pre 4 godine

cosmo@ FIBA poslednjih godina (ne znam zašto) period od 1992-2006 (SRJ i SCG) ne pripisuje više Srbiji, več zajedno sa SFRJ, dok uspehe Srbije beleži od 2006 nadalje (kao novu državu) i kao što rekoh, po meni to nije fer.

Naravno zavisi i od sporta, jer FIFA recimo u fudbalu sve rezultate SFRJ, SRJ i SCG pripisuje današnjoj Srbiji, šta (po meni) opet nije fer i nije realno.

sasa the red baron

pre 4 godine

MISLIM:

Postoji dobra sansa za to da Sale Gudurica prebaci na mesto niskog krila. Sa Gudurinim sutem,to bi izgledalo kao logican potez...
3 playa(Micic-Teo-Jovic)¨
2 beka(Bogdanovic-Avramovic)
2 niska krila(Lucic-Guduric)
2 visoka (Bjelica-Simonovic)
3 centra(Jokic-Milutinov-Raduljica)

Mislim da ce Sale napraviti mnesta za Avramovica, jer se radi o klasu igracu...Mesta bi bilo i za Todorovica, da nije bilo ozlede..

beogradski

pre 4 godine

Sve je jasno oko sasava:
Jovic, Teo, Micic
Bogdan, Guduric, Gagi
Lucic, Simon
Bjelica
Jokic, Bobi, Milutinov
(viberivajber, 17. jul 2019 12:44)
Ne. Sale nikada ne vodi samo 4 visoka igraca. Omjer 8:4 nije nimalo logican. Idu 2 cetvorke. Sporcki pozz.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (sasa, 17. jul 2019 16:43)

apsolutno se slazem sa saom, mislim da bi u ovoj konstalaciji ispao milosavljevic i isao macvan

cosmo

pre 4 godine

(Dado, 17. jul 2019 18:34)

Nisam to znao,hvala za info.Mozda nije fer,igrali su srpski igraci (i po neki Crnogorac),ali SRJ i Srbija su dve potpuno razlicite price.Ja se nadam da me ljudi kapiraju.

sasa the red baron

pre 4 godine

STARTNI 5:¨

1-Micic
2-Bogdanovic
3-Guduric
4-Bjelica
5-Jokic

Druga petorka:

1)Jovic
2)Teo
3)Lucic
4) Simanic
5)Milutinov

Back up: Avramic-Milosavljevic-Raduljica-

Riva

pre 4 godine

Srbi zemljo kosarke hoce li vec ta titula ili cete i dalje jugoslovenske da prisvajate?Imate 4 srebra u zadnjih 17 godina.Slabo je to za takvu zemlju kosarke buahahaaahahahhahahhha

Goxy

pre 4 godine

Ni doticni sa slike ni Valjevac me vise ne interesuju pa samim tim nijedan tim u kom se oni nalaze, pa makar bila to i reprezentacija.

Prvi je namerno gurnuo pare u dzep Teu ,samo da ovaj ne bi dosao u Zvezdu,a drugi odmah potrcao za parama, umesto da je dosao kod nas i da je lagano igrao F4..

sasa the red baron

pre 4 godine

MISLIM:

Postoji dobra sansa za to da Sale Gudurica prebaci na mesto niskog krila. Sa Gudurinim sutem,to bi izgledalo kao logican potez...
3 playa(Micic-Teo-Jovic)¨
2 beka(Bogdanovic-Avramovic)
2 niska krila(Lucic-Guduric)
2 visoka (Bjelica-Simonovic)
3 centra(Jokic-Milutinov-Raduljica)

Mislim da ce Sale napraviti mnesta za Avramovica, jer se radi o klasu igracu...Mesta bi bilo i za Todorovica, da nije bilo ozlede..

radenko

pre 4 godine

izgleda da ovaj ludjak vodi:
4 teo 5 jovke 6 vasa 7 bogi 8 dragan 9 gudura
6 bekova!
10 beli 11 lucic 12 jokara
3 krila i
13 milutinov 14 radulja 15 bobi
3 centra
Ovakav tim sa (cak) 6 bekova! u timu, govori samo da ce biti strasna ran and gan kosa. 6 bekova po 4 greske, 24 lg samo na prednjoj liniji, bice pritisak odbrane na sa beka i ran end gan. Ko zna mozda mu to i nije lose, ocigledno da je skautirao amerikance da hoce da ih proba da dobije sa ostrom odbranom bekova da prave po 24 faula bek, pa da jokara beli i bobi skoriraju. Logika je dobra, no hoce li uspeti ostaje da vidimo. Ima tri para bekova (jovic-dragan; vasa-gudura; teo-bogdan) moze letece da ih vadi i stavlja ko u hokeju, i treba tako da radi, ako je zamislio. Konstantni pritisak, po 4 faula svaki. Ocigledno je da je taktika da lucic ima izuuzetno izuzetno ofanzivnu igru. ovo je dobra taktika ako misli tako da radi, letece parove bekova 3 para, stravicno ostro defanzivnih, na po 4 faula svaki, stravicno ofanzivni lucic, i pet centarsko krilnih unutrasnjih igraca skorera jokara beli milutinov radulja bobi za uparivanje u krilo-centar kombinacije.
Samo nek povede ovu dvanaestorku, nek igra tu taktiku, pa sta nam Bog da. Zlato je moguce.

Djuro_Zombi

pre 4 godine

Stefan Jović,
Vasilije Micić,
Bogdan Bogdanović,
Dragan Milosavljević,
Marko Gudurić,
Aleksa Avramović,
Dejan Todorović,
Vladimir Lučić,
Nemanja Bjelica,
Nikola Jokić,
Nikola Milutinov,
Boban Marjanović.

@202

pre 4 godine

Ne treba da vodi;
Teodosića - vank forme - našao klub
Birćeta - hiljadu razloga
Raduljicu - jedino kao vodića u Kini
Todorovića - je tu da oseti atmosferu - imao tešku povredu
Maćvan - je tu kao zec i baba roga posle povrede

Obavezno da vodi
Avramovića - veliki potencijal - budućnost - treba nam takav igrač

kapiten Gagi ili Beli

LFC

pre 4 godine

Vidite da je mogao Smailagica da pozove i da je bilo vremena za to, mogao je i sad da ga pozove zajedno sa Jovanovicem, niko se ne bi ljutio sto je kasno dodat. Samo da bude tu, jos je mlad, svakako bi mu prijao rad sa Bobijem i Jokicem pred NBA sezonu. Ali neke druge stvari su se umesale u kosarku kao i u fudbal, ne mislim na menadzerske interese, kapirate sve. Zato nema i Kaline a toboze slobodna zemlja.

LOL

pre 4 godine

Било како било, сваки од ових момака жртвује свој одмор, породицу и пријатеље због репрезентације.

Druze oni ce da igraju do 35 god okvirno i to im je to, kakav odmor kakva porodica kad mu je to posao, igra od 10-35 i cao posle nek se odmara i poradja do mile volje ceo zivot , gluposti pa zato su i placeni hiljade i milione uglavnom, ako nisu srbska liga boranija

Dado

pre 4 godine

ferdinand@ iako tematika nije na mestu, nije lepo pisati neistine. Ja, kao Srbin uvek se zgrozim, kada pročitam ovakve gluposti (uz dužno poštovanje).

Srbija ni u kakvom smislu, pa tako ni u pravnom nije naslednica SFRJ, nije nasledila dugove SFRJ pa samim tim ni sve pluse i minuse koje bi nasledništvo nosilo. SRJ je 1992 na novo stvorena, a kao takva smatra se zajedno, sa ostalim republikama, da je nastala povodom raspada SFRJ. Možemo mi pričati dali je to realno i pošteno ili ne, ali stvarnost je takva, kakva je, pa je zato smešno tvrditi i uporno ponavljati jednu te istu neistinu.

Meni lično zato isto smešno ispada, kada OKS medalje Leona Štuklja piše kao srpske danas. To je jedno obično svojatanje, svojstveno nekim drugim narodima u okruženju, pa zato zaista ne vidim potrebe, da se puštamo na njihov nivo.

Ono što jeste nepravda (govorimo o košarci) i na čemu bi KSS morao da radi, to je nepriznavanje titula iz perioda SRJ i SCG, jer današnja Srbija u tom slučaju JESTE pravna naslednica te dve zajednice i u pravnom i svakom drugom smislu, pa je zato jedna velika sramota, da se medalje sa OI 96, Eurobasketa 95, 97, 99, 01 i Mundobasketa 98 i 02, ne pripisuju Srbiji, več sve skupa zajedno sa uspesima bivše SFRJ, pripisuju zemlji, koje danas više nema. E to je več ogromna nepravda i nije mi jasno zašto KSS na to šuti?

milos

pre 4 godine

1. isuvise rano pocinju pripreme, igraci ce potrositi dva meseca na reprezentaciju (previse)
2. plasim se da nam se u narednih 5-6 dana ne "povredi" par igraca (cinjenice sa prethodnih okupljanja)
3. kada Kuzmic ne dolazi, onda se na pripreme zovu Petrusev, Pecarski ili Smajlagic, a ne Jovanovic (pravi trener bi im tako ukazao cast da omirisu A tim)

Тони Старк

pre 4 godine

Мислим да је Никола Јовановић позван уместо Огњена Кузмића.

Било како било, сваки од ових момака жртвује свој одмор, породицу и пријатеље због репрезентације. Пљувати их је тако дегутантно. Нема стручњака који није бацао дрвље и камење када је Васа Мицић био позван па сад дечко најбољи плеј Србије.

Након одстрањивања Калинића (због које је опет било дрвље и камење када га је први пут из Радничког позвао тај исти Ђорђевић) и Недовића, мислим да је јасно ко иде на СП уз једину недоумицу на позицији број 5.

Смирите се мало, ово чекамо годинама, имамо веома јак тим који у неким лудим сновима може до злата! Имају победнички дух, не причају да је успех сам одлазак, већ да су свесни да је финале циљ, па шта буде тада нико не може предвидети.

Само без повреда и свакако се видимо испред Скупштине, ложење да ће то бити са жутим око врата може да почне!

sasa the red baron

pre 4 godine

STARTNI 5:¨

1-Micic
2-Bogdanovic
3-Guduric
4-Bjelica
5-Jokic

Druga petorka:

1)Jovic
2)Teo
3)Lucic
4) Simanic
5)Milutinov

Back up: Avramic-Milosavljevic-Raduljica-

Ако ти кажеш

pre 4 godine

Dado @ Имаш право на своје мишљење, а ако си већ Србин као што кажеш, то право добијаш са рођењем.Међутим,ако си већ Србин није нормално да не познајеш свој језик.У српском језику НЕ ПОСТОЈИ реч шути већ реч ЋУТИ.Имаш право и то да не знаш,ал немаш право на лажно представљање.

Prebrojte vaše medalje!

pre 4 godine

Riva @ Mi smo Srbi stvorili Jugoslaviju pa su to i naše medalje,kad ste vi otišli u "bolji život".Ali i bez toga imamo ih više nego što će te vi imati u narednih 150 godina.Srbija, zemlja košarke.Hrvatska, zemlja zvana pusta želja.

Иван

pre 4 godine

Ако је Сале позвао Николу Јовановића уместо повређеног Кузмића (а не неког потребнијег, Смаилагића), онда то - читањем између редова - значи да већ има коначни списак у глави, а такви као Јовановић и још петорица само ће послужити за спаринг главнима. Претпостављам да ће Радуљица ићи, испоштоваће те заслужне, дакле четири центра, Лучић, неприкосновени бекови Тео, Богдан, Васа, плус Гудурић, Милосављевић, Јовић и наравно Симон/Бирча. Сале је такав селектор, нема решења на лицу места, унапред се одреди стратегија, која се следи по сваку цену.

to sam ja

pre 4 godine

1. Miloš Teodosić,
2. Stefan Jović,
3. Vasilije Micić,
4. Bogdan Bogdanović,
5. Dragan Milosavljević,
6. Marko Gudurić,
7. Vladimir Lučić,
8. Marko Simonović,
9. Nemanja Bjelica,
10. Nikola Jokić,
11. Nikola Milutinov,
12. Boban Marjanović.

SUPERMAN

pre 4 godine

(Dado, 17. jul 2019 13:48)

Upravu si za to. Ja kad računam ove medalje ne računam one iz SFRJ uopšte, nije realno da Srbija nasledi te medalje i ne treba uopšte tim toliko da se bavimo i svojatamo iste ali medalje iz SRJ ili ti SCG te naravno računam i smatram ih našim i mislim da je svako negiranje tih uspeha produkt neke pakosti i zavisti, takođe ako je istina da te međunarodne organizacije ne priznaju to onda to nije uredu nikako i neko bi morao ozbiljno da se pozabavi time.

Zju

pre 4 godine

Da komentarišem koga da vodi koga ne neću.Tu je selektor pa nek bira i nek odgovara.A posle skandaloznog izbacivanja sa spiska Nedovića,Kalinića...
Nego gledam kukamo za atleticizmom a imamo top atlete za EL čak i NBA. Jaramaz,Avramović,Nedović koja još zemlja u Evropi ima takve kombobekove?Na 2-3-4 Todorović,Bogdan,Gudurić,Kalinić,Lučić,Simanić,Mišković.Generaciju 00 01 i mlađe ne bih da pominjem oni tek dolaze...Dominacija u najavi.

Тони Старк

pre 4 godine

sve je potpuno tačno osim što je Duda prvi pozvao Kalinu dok je još igrao za Vojvodinu.
(NNN, 17. jul 2019 12:30)

У праву си, хвала на исправци.

ferdinand

pre 4 godine

Srbi zemljo kosarke hoce li vec ta titula ili cete i dalje jugoslovenske da prisvajate?Imate 4 srebra u zadnjih 17 godina.Slabo je to za takvu zemlju kosarke buahahaaahahahhahahhha
(Riva, 17. jul 2019 11:51)

Srbija je u svakom pa i u pravnom smislu naslednica SFRJ i za to ste vi, susjedi, kopali i nogama i rukama da bude, kako bi, između ostalog, Srbija plaćala dugove ex Yu. Pa kad smo već naslednici ex Yu, boga mi smo nasledili i medalje.
A, sad se smej koliko hoćeš.

kalinic

pre 4 godine

Otpada Milutinov,Mačvan,Todorović,Avramovic i peti će biti il Simonović ili Bircevic.
(Delija, 17. jul 2019 12:52)
Ne, Milutinov ide sigurno jer nam treba makar 1 centar koji zna da igra odbranu. Ostala trojica, pogotovo Bobi i Joker, su nazad suplji kao sir. Za vasu info, na SP idu svi nabroajni.

beogradski

pre 4 godine

Sve je jasno oko sasava:
Jovic, Teo, Micic
Bogdan, Guduric, Gagi
Lucic, Simon
Bjelica
Jokic, Bobi, Milutinov
(viberivajber, 17. jul 2019 12:44)
Ne. Sale nikada ne vodi samo 4 visoka igraca. Omjer 8:4 nije nimalo logican. Idu 2 cetvorke. Sporcki pozz.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (sasa, 17. jul 2019 16:43)

apsolutno se slazem sa saom, mislim da bi u ovoj konstalaciji ispao milosavljevic i isao macvan

Macijauskas

pre 4 godine

Pa Kuzmic se bas i nece moci javiti na pocetak priprema... Srecno momci! Idemo napraviti dobru atmosferu i uzeti zlato! Kuzmicu izdrzi!

Myles Kennedy

pre 4 godine

(LFC, 17. jul 2019 15:36) aha , znaci sad Sale treba da ga zove na pripreme za SP ne bi li ga pripremio za NBA.reprezentacija ne treba da sluzi za razvoj igraca.

sasa

pre 4 godine

Sve je jasno oko sasava: 
Jovic, Teo, Micic 
Bogdan, Guduric, Gagi 
Lucic, Simon 
Bjelica 
Jokic, Bobi, Milutinov
(viberivajber, 17. jul 2019 12:44)
Ne. Sale nikada ne vodi samo 4 visoka igraca. Omjer 8:4 nije nimalo logican. Idu 2 cetvorke. Sporcki pozz.

Jax Teller

pre 4 godine

1.Miloš Teodosić,2.Stefan Jović, 3.Vasilije Micić, 4.Bogdan Bogdanović, 5.Dragan Milosavljević, 6.Marko Gudurić, 7.Vladimir Lučić, 8.Marko Simonović, 9.Nemanja Bjelica, 10.Nikola Jokić, 11.Nikola Milutinov,12.Boban Marjanović.
(to sam ja, 17. jul 2019 13:19)

ako nema povreda, ovo je 99,9% ekipa, koja ide u kina!

Stara kuka

pre 4 godine

Srbi zemljo kosarke hoce li vec ta titula ili cete i dalje jugoslovenske da prisvajate?Imate 4 srebra u zadnjih 17 godina.Slabo je to za takvu zemlju kosarke buahahaaahahahhahahhha
(Riva, 17. jul 2019 11:51)

Sto ste plakali kad je SRJ drala sve redom? Sto vam ostaje urezana Djordjeviceva trica? Sto ste napustili postolje 1995 ako mi sve prisvajamo? Nemojte samo vi o kosarci, bolje se bacite na vezbanje da bar nekad pobedite Srbe od kosarke preko tenisa do odbojke. Bar jednom.
PS Laz i mitomanija a hahaha

SUPERMAN

pre 4 godine

Srbi zemljo kosarke hoce li vec ta titula ili cete i dalje jugoslovenske da prisvajate?Imate 4 srebra u zadnjih 17 godina.Slabo je to za takvu zemlju kosarke buahahaaahahahhahahhha
(Riva, 17. jul 2019 11:51)

Izvini stanovniče Rukometne zemlje, kad ste zadnji put osvojili neku titulu? Tamo nema ekipe kao što su Amerikanci u košarci, pa mi čudo kako takva jedna velesila ne može da uzme zlato decenijama a to joj je nacionalni sport broj 1 :)

maconii

pre 4 godine

teodosic,micic,jovic,bogdan,guduric,milosavljevic,lucic,bjelica,jokic,bobi,milutinov...preostalo jedno mesto popunice bircevic ili simonovic ili raduljica.

Demar Derosan

pre 4 godine

@viberivajber
Slozio bih se sa vama u vezi sastava, samo nisam siguran za Simona, mozda Birca ili Macvan? Tu je trebalo da bude Kalina, ali ako je Macvan tek izasao iz povrede i fizicki jos nespreman, dilema je Simon ili Birca. Obojica su se redovno odazivala Saletu na ranije pozive a on voli takve igrace. Videcemo.

aco

pre 4 godine

Да освојимо злато, па да Бирча постане један од најтрофејних наших кошаркаша икад.

76er

pre 4 godine

Ако је Сале позвао Николу Јовановића уместо повређеног Кузмића (а не неког потребнијег, Смаилагића), онда то - читањем између редова - значи да већ има коначни списак у глави, а такви као Јовановић и још петорица само ће послужити за спаринг главнима. Претпостављам да ће Радуљица ићи, испоштоваће те заслужне, дакле четири центра, Лучић, неприкосновени бекови Тео, Богдан, Васа, плус Гудурић, Милосављевић, Јовић и наравно Симон/Бирча. Сале је такав селектор, нема решења на лицу места, унапред се одреди стратегија, која се следи по сваку цену.
(Иван, 17. jul 2019 13:51)

Covek izostavio Bjelicu kao sigurnog putnika i ostao ziv, tako je Birca je nas startni krilni centar...

cosmo

pre 4 godine

(SUPERMAN, 17. jul 2019 14:28)

Zvanicno su medalje osvojene pod imenom SRJ (pod imenom SCG nista nije osvojeno) pripisane Srbiji,jer je Srbija pravni naslednik.Ali,realno,to su sasvim dve razlicite ere.

cosmo

pre 4 godine

(Dado, 17. jul 2019 18:34)

Nisam to znao,hvala za info.Mozda nije fer,igrali su srpski igraci (i po neki Crnogorac),ali SRJ i Srbija su dve potpuno razlicite price.Ja se nadam da me ljudi kapiraju.

Powerslave

pre 4 godine

Neka loženje zvanično počne! :D

Po meni dve reane dileme:
1) Treći centar, Bobi ili Raduljica. Jokić i Milutinov su sigurni.
Sale voli Radulju i on redovno odigra iznad svojih mogućnosti za reprezentaciju, ali realno, on igra u kineskoj ligi, ko zna u kakvoj je uopšte formi. Bobi, opet, ne igra mnogo, ali je u NBA, sigurno je u znatno boljoj takmičarskoj formi i fizičkoj spremi. Mislim da će Radulja ipak da otpadne.
2) Druga četvorka. Zaista ne bih da gledam Stefana "faul za dodatno slobodno" Birčevića, ali ni Simon nije više ono što je bio.
Možda neko iznenađenje u vidu Jokića na 4 u određenim trenucima (i onda povede i onog četvrtog centra)? U sporijem FIBA ritmu bi to možda mogao da iznese i moguće je da će to proveriti na pripremama.

Ostale pozicije su otprilike već sad popunjenje i nadam(o) se da neće biti nikakvih povreda.

Dado

pre 4 godine

cosmo@ FIBA poslednjih godina (ne znam zašto) period od 1992-2006 (SRJ i SCG) ne pripisuje više Srbiji, več zajedno sa SFRJ, dok uspehe Srbije beleži od 2006 nadalje (kao novu državu) i kao što rekoh, po meni to nije fer.

Naravno zavisi i od sporta, jer FIFA recimo u fudbalu sve rezultate SFRJ, SRJ i SCG pripisuje današnjoj Srbiji, šta (po meni) opet nije fer i nije realno.

Tako je, kako je

pre 4 godine

@Radenko

Radenko, na osnovu vašeg komentara, zaključio sam da vi ne znate na kojim pozicijama igraju pojedini naši igrači. Naveli ste Bjelicu, Jokića i Lučića kao krila, a istina je da samo poslednji igra na toj poziciji (Bjelica je krilni centar, Jokić je centar/petica).

Druga stvar, Đorđević će voditi 5 bekova (plejevi Teodosić, Jović i Micić, bekovi šuteri - Bogdanović, Guduruć). Milosavljević će se menjati sa Lučićem na trojci (nisko krilo). Igrao je tu poziciju na EP 2017, igra to i dan danas u Unikahi.

Neko će u četvorouglu Jokić, Milutinov, Raduljica, Marjanović, otpasti. Vodiće 3 centra (suludo je da ide sa četvoricom igrača na toj poziciji).

Ostaje samo dilema, kako će rešiti to pitanje drugog krilnog centra pored Bjelice, jer Birčević i Simonović ne ulivaju previše poverenja. Eventualno, ako se Mačvan "povampiri" na pripremama.