Teletović: NBA je dosadna

Bivši igrač Bruklina, Finiksa i Milvokija, a danas predsednik Košarkaškog saveza BiH Mirza Teletović smatra da je NBA liga dosadna.

AK Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. Da, za 70god 6 timova nije osvojilo ligu. timovi prave planove i cekaju da im se otvore prozori za napade na titulu na osnovu talenta i sredstava naravno. pa tako Netsi su smesna fransiza koje nema nigde ali je 2002 igrala finale nba, uskoro ce opet. Milvoki takodje. u poslednjih 20 god titule su u toj ligi osvajali LAL, SAS, DET, MIA, CLV, GSW, BOS. a u spaniji, a u srbiji, a u turskoj..? Mirza je bio osrednji kosarkas za nba standarde, da je bio vanserijski svoju bi ekipu sam podigao na visi nivo makar to bio i finix. I u tom finiksu bi primetili sta imaju u mirzi pa bi pravili tim oko njega. Denver svakako nema u planu da osvoji titulu naredne sezone ali sam siguran da prate desavanja u LAL, LAC, GSW, BRK, PHL i MIL, timovima koji ce napadati tituli narednih sezona (mada u poslednje dve ekipe ja ne verujem)
     (Sumadin, 11. jul 2019 17:33)

    # Link komentara

  2. Ono kad prosečan igrač koji pored šuta nema ništa drugo i to samo u danima kada ga ide... i koji ima 8p u proseku opravdava sve to kroz "dosadu"... Jer verovatno da mu "nije bilo dosadno", imao bi 20p i titulu...

    Kako "za šta se boriš"?

    Pa valjda imaš motiv da napreduješ iz godine u godinu i gradiš i sebe i ekipu da bi ultimativno se izdigao i došao da trofeja...

    U Evropi iste ekipe drže presto bukvalno zauvek i samo se vrte u krug... U NBA nema ekipe koja u jednom trenutku nije uzela titulu ili se makar borila za istu..
    (Vladimir, 11. jul 2019 16:44)

    # Link komentara

  3. Ovo može da se prihvati, ali šta je uopšte interesantno? Na primer NCAA March madness svakako ima više iznenađenja i uzbudljivih trenutaka nego sve košarkaške utakmice u Evropi zajedno. Trebao je Mirza da igra za neki koledž ako mu je to bitno, naravno za džabe.
    (objektivno, 11. jul 2019 15:45)

    # Link komentara

  4. P. S. A potrebno je da 300 policajaca obezbedjuje mec i da lete predmeti po igracima da ne bi bilo dosadno?! Zanimljivo stanoviste svakako...
     (strucnjak, 11. jul 2019 15:41)

    # Link komentara

  5. Lepo čovek kaže da je dosadno. Ko spominje pare?
    (Jon Bon Jovi, 11. jul 2019 15:28)

    # Link komentara

  6. Nisi mogao posle prve sezone da ukapiras da je dosadna?
    Pa da lepo raskines ugovor i vratis se u Evropu?
    Licemerno je kada na kraju karijere i vise miliona dolara na racunu kazes da je liga dosadna.
    (milos, 11. jul 2019 13:55)

    # Link komentara

  7. U tom pravcu nažalost i Euroliga...
    (JojićKojić, 11. jul 2019 13:32)

    # Link komentara

  8. Covek apsolutno u pravu.
    (Vlado, 11. jul 2019 12:29)

    # Link komentara

  9. Kako bi bilo dobro da u NBA umesto onog skrnavljenja koje se zove All Star uvedu NBA Cup, u istom tom terminu, po dve najbolje ekipe iz konferencije na F4...sve se završi za taj jedan vikend a kudikamo bi bilo zanimljivije i takmičarski nastrojeno...pa bi onda i regularni deo do februara bio zanimljiviji. Ili brate smanjiti regularni deo, 55-60 utakmica je i više nego dovoljno.
    (CJC, 11. jul 2019 11:15)

    # Link komentara

  10. Sto se nisi vratio?!
    (Czc, 11. jul 2019 11:03)

    # Link komentara

  11. Pa i jeste dosadna kad nemas neku atmosferu ko u Evropi gde svaki klub ima svoje navijačke pesme i gde se više vidi borba na terenu nego u NBA, tamo svi viču defense defense i MVP, MVP, totalno debilno, slažem se bude i tamo po neka dobra tekma ali uglavnom je to neka jurnjava po terenu i mnogo soliranja
    (Đorđe Zlatanović, 11. jul 2019 10:59)

    # Link komentara

  12. E, sad da vidimo kako će jednom NBA igraču tastatura majstori da objasne da greši i da on nema pojma šta je dobro...
    (ristivoje, 11. jul 2019 10:58)

    # Link komentara

  13. Da se ne lazemo vecina mladih koji vole kosarku se lozi na NBA i sama cinjenica da postoji sansa da ce vidjeti LBJ, KD-a, Karija itd je dovoljna, pri tome i finansijski aspekt nije zanemarljiv plus podatak da je neko bio u NBA pa makar i u prolazu nije za odbaciti. Mirza govori o nekom drugom vremenu, kao i u NBA i u Evropi postaje dosadno, Evroligu uzimaju recimo 3 tima, neki koji Zeljko trenira, Cska ili Real, nacionalna prvenstva su manje vise lisena neizvjesnosti, Pao, Real, Cska i tako redom. Kroz godine smo imali dominaciju timova poput Čikaga, Bostona, Lejkersa pa ne vidim sta je problem ako malo dominira Gsw ili Klivlend ali ok.
    (Red devil 7, 11. jul 2019 10:46)

    # Link komentara

  14. Slazem se sa njim, misli na to sto u NBA ima samo jedna titula, nema ispadanja , i 90% timova znaju da nemaju sanse da osvoje niti da urade nista. Daleko je od dosadne NBA , ali ako gledamo sa ovog stanovista malopre pomenutog, ima istine.
    (Bane, 11. jul 2019 10:42)

    # Link komentara

  15. Dobrim delom je u pravu. Ali isto to može da se kaže i za našu fudbalsku ligu. Već decenijama nijedan tim osim Partizana i Zvezde ne može da ima ni teoretske šanse da osvoji prvenstvo.
    (Malkom, 11. jul 2019 09:12)

    Ajde ne lupaj, a Obilić!?
     (phrm, 11. jul 2019 10:38)

    # Link komentara

  16. "Naši ljudi uvek isti komentari. Lova pa lova. Svi bi kevu prodali"
    (Mille, 11. jul 2019 09:20)

    Zato sto smo na najnizoj mogucoj lestvici Maslovljeve hijerarhija ljudskih potreba! Ne moze covek da stremi za uvažavanjem i samoostvarenjem kad je gladan....
    (Nisam Englez, 11. jul 2019 10:27)

    # Link komentara

  17. @sasa pg
    Ma da. Bolji je taj vas hrkljus sa 60 poena po ekipi.
    Priznajem NBA ima sulude utakmice gde izgleda kao da nema odbrane, ali vecina je tu oko 100-110 poena max jer ljudi jednostavno igraju 8 minuta duze po utakmicu i precizniji su.
     (frosty, 11. jul 2019 10:19)

    # Link komentara

  18. Neće ti biti dosadno na čelu košarkaškog saveza BiH?!
     (petar, 11. jul 2019 10:03)

    # Link komentara

  19. Ima NBA svoje prednosti i mane kao i svaka liga. Zavisi dosta od toga koliko je ko uspesan
     (Vulex, 11. jul 2019 10:02)

    # Link komentara

  20. Za pare... Kolektivni sport u kom je pojedinac iznad tima i svi igraju za nekog lebrona, kavaija, hardena... A kada uzmes ogromne pare tada razmisljas o tome da ostanes upamcen ne samo u svojoj generaciji pa juris i prstenje.
     (srb, 11. jul 2019 09:58)

    # Link komentara

  21. @parx




    ti ocigledno nisi pratio sad pauzu
     (popara, 11. jul 2019 09:55)

    # Link komentara

  22. Tele je u pravu! Dok ej on igrao bilo je svega 3-4 tima koja su mogla da urade nesto, danas je drugacije!
    (Konj, 11. jul 2019 09:53)

    # Link komentara

  23. Interesantno je kako pojedini koji ovdje pišu komentare bolje znaju kako je u NBA nego čovjek koji je tamo igrao toliko godina. Za gledanje je više nego dosadna
    (sasa pg, 11. jul 2019 09:48)

    # Link komentara

  24. Mislim sta reci.....
     (stanke..., 11. jul 2019 09:46)

    # Link komentara

  25. Uzasno dosadna! Ne znam ko to uopste moze da gleda...
    (Marina M, 11. jul 2019 09:45)

    # Link komentara

  26. NBA jeste dosadna i nema nikakve "inteligencije" na parketu više. To je neoboriva i očigledna činjenica. Sve sami fizikalci i hemicari.
     (billy_the_cat, 11. jul 2019 09:41)

    # Link komentara

  27. Liga bez briga. Nema ispadanja, nema nerviranja. Ako si los onda kao pravis tim za buducnost. Sviras...
    (koki, 11. jul 2019 09:40)

    # Link komentara

  28. Ja se ne slažem uopšte. Ovo govorim kao gledalac košarke. Meni je evropska košarka dosadna a evo i zašto.
    Previše taktičkih faulova u evropskoj košarci, previše. NBA koja ima više tajmauta, traju duže, ima 8min dužu tekmu pa na kraju traje skoro isto.
    To tapkanje lopte i čekanje da se akcija odigra da bi se išlo na ceo napad jer je to deo taktike mi jako ide na živce. A da ne govorim o tome da 15ti igrač u NBA ekipi bi u Evropi bio MVP lige maltene. Svi otpaci koji nemaju mesta u NBA dolaze u Evropu a najveći talenti iz Evrope idu u NBA. Analize komentatora su daleko bolje u NBA, ja iskreno ne mogu da slušam ove naše komentatore. Ranije sam mislio da npr Srđan sa SK ima veliko znanje ali sada znam da on ustvari pojma nema, tačnije on samo gleda američke kanale polovično i to prenosi a i ja gledam sve pa tačno znam šta je preneo i od koga jer npr nemaju svi znanje od američkih novinara i treba birati dok on ih prenosi i to toliko zvuči smešno... A zašto? Jer američki novinari imaju interes da određene igrače uzdižu i lupaju gluposti samo da bi imali gledanost i da bi ti igrači bili u centru pažnje.
     (ko je ovde lud, 11. jul 2019 09:37)

    # Link komentara

  29. Jedino što je glupo u NBA je to što je,bez obzira na rezultat,opstajanje u ligi zagarantovano,nema ispadanja!
     (elegantan, 11. jul 2019 09:36)

    # Link komentara

  30. Pa Baskonija se borila za nešto, i pobeđivala.... Da si igrao za rupa tim u Španiji, isto bi ti bilo dosadno.
    (Ostin A, 11. jul 2019 09:34)

    # Link komentara

  31. A u Evropi je kao drugačije. Za narednih 5 godina znam da će svake godine na final fouru Eurolige igrati Fener, Real i CSKA. Samo se četvrti vrti. U Španiji finale igraju Real i Barsa, svake 4.godine Baskonija, a desete Valensija. Ubi se koliko je raznovrsno. Razlika je u tome što je u NBA igrao za tada loše ekipe, a u Evropi za Baskoniju koja je jedna od 3-4 konkurentne ekipe u Španiji. Da je igrao za Andoru ili Estudijantes, video bi šta je dosadno narednih 10 godina, bez mogućnosti da se to promeni. U NBA bi da je ostao zdrav (nažalost nije) barem sa istim tim Milvokijem ili Netsima sledeće sezone bio konkurentan iako su tada bili truba.
    (Jim Beam, 11. jul 2019 09:32)

    # Link komentara

  32. "Bila je dosadna ali svaki dolar sam im uredno naplatio..."
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 11. jul 2019 08:51)

    I kampovanje na B92 je dosadno ali sam ipak za svaki komentar ocekivao plus!
    (Jon Bon Jovi, 11. jul 2019 09:31)

    # Link komentara

  33. I NBA i fudbal generalno postaju negledljivi koliko su sterilni. Razumem klince koji su poceli da prate sport tipa 2010-te da im je zanimljivo, jer i ne znaju za bolje.
    (xxxx, 11. jul 2019 09:30)

    # Link komentara

  34. Nije rekao da je NBA liga losa u samoj izjavi pise da je najjaca liga na svijetu. Ne on misli na to da je sam koncept NBA takav da je dosadna kosarkasu. Ako se ne nalazis u dva tri najjaca kluba onda nemas nikakv takmicarski motiv da igras jer znas da je izgubljeno od samog starta. Dok u Europi imas razna takmicenja istovremeno pa uvijek imas vise sanse da osvojis nesto.
    (Bosanceros, 11. jul 2019 09:24)

    # Link komentara

  35. Slazem se sa Mirzom. Sta moze da bude zanimljivo klincima da idu i igraju sa najboljima kad mogu da idu u Atinu i da ih cuva 250 policajaca pred ulazak u dvoranu?

    Pocepana glava ostrim predmetom koji dolece sa tribina je nesto cemu svi treba da tezimo naspram toga da cuvas jedno vece Lebrona, a vec drugo Durenta
    (nista o nicemu, 11. jul 2019 09:23)

    # Link komentara

  36. maybe,Al kinta je zanimljiva.
     (nikolaq, 11. jul 2019 09:22)

    # Link komentara

  37. Pa i u pravu je delimično, u NBA nema pritiska trofeja za većinu klubova, par sezona tavore pa se kao podignu pa opet prosek.
    (Marko, 11. jul 2019 09:21)

    # Link komentara

  38. Naši ljudi uvek isti komentari. Lova pa lova. Svi bi kevu prodali
    (Mille, 11. jul 2019 09:20)

    # Link komentara

  39. dnevna doza prosecnog Srbende...туп коментар.нису му поклонили него га платили да игра.А цовек је управу за ово.Која је сврха играти у Бобкетсима,Финиску и јос4-5 екипа?знају да неце у плај оф,из нба нема ни испадања па не морају да брину о опстанку,зато намерно губе.за ста играју?У Европи екипе се боре за плеј оф,за титулу,за куп,за место које води у друга Евротакмичења,боре се да не испадну из лиге,за куп,за Ел,Ек,Лигу шампиона...
    (glisa, 11. jul 2019 09:19)

    # Link komentara

  40. Rado bih išao u NBA kao mladi igrač, uzeo milione za nekoliko godina (ako daju) i obezbedio život za sebe i za svoje najmilije. Ako se Teletovic zaista cudi, mora da je iz porodice milionera pa može da se igra košarke onako iz zabave.
    (Flag1o1, 11. jul 2019 09:17)

    # Link komentara

  41. Dobrim delom je u pravu. Ali isto to može da se kaže i za našu fudbalsku ligu. Već decenijama nijedan tim osim Partizana i Zvezde ne može da ima ni teoretske šanse da osvoji prvenstvo.
     (Malkom, 11. jul 2019 09:12)

    # Link komentara

  42. Ko?
    (po zasluzi, 11. jul 2019 09:09)

    # Link komentara

  43. Igrao si za pare, a sad kao prosipas neku pamet. Da bi igrao za GS ili Klivlend moras ipak da imas i neki kvalitet
    (Vasa, 11. jul 2019 09:05)

    # Link komentara

  44. Mirza, ne mlati praznu slamu... Nisi se izborio, nisi imao sreće i sl. Ok, ali reći da je NBA dosadna i da mladi ne bi trebalo da idu tamo je glupost. Šuterski treninzi u NBA su svetlosnim godinama daleko u odnosu na Evropu. A ova izjava da nije dovoljno čvrsta, je još gluplja kada se vidi kako ti igrači nakantaju 30 razlike svaku ekipu sa drugom-trećom postavom. Moje je mišljenje da mladi itekako ranije trebaju da odu u NBA, a jok ko Teodosić sa 30 +. Srećno svima domaćima u predstojećoj sezoni..
    (Sandzaklija, 11. jul 2019 09:05)

    # Link komentara

  45. Pa nemoze bas svako do NBA,a tek lova...
    (Ratko Mandic, 11. jul 2019 09:01)

    # Link komentara

  46. Potpuno covek u pravu. Sada ide trend, skupice se 5-6 najboljih, pa nek idu iz kluba u klub. Uzimaju najvece ugovore i donese svima titulu. Ludilo.
    (parx, 11. jul 2019 09:00)

    # Link komentara

  47. Naravno da mu je bilo dosadno kada je igrao za dve najslabije franšize u NBA i služio je kao kanta za napucavanje.
     (basketball reference, 11. jul 2019 08:56)

    # Link komentara

  48. Ajde ne s**i, i cuvaj zdravlje.
     (BL, 11. jul 2019 08:55)

    # Link komentara

  49. nije bilo dosadno kad se povećavao bankovni saldo
     (sheva7, 11. jul 2019 08:53)

    # Link komentara

  50. Bila je dosadna ali svaki dolar sam im uredno naplatio...
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 11. jul 2019 08:51)

    # Link komentara

  51. Pa onda nije NBA dosadna nego to da nisi bio u klubu koji jeste pobednik!

    A sada jesi, to ne znači da je liga dosadna nego da ti nisi bio sposoban da bi te pobednički klub uzeo...
    (istinabre, 11. jul 2019 08:50)

    # Link komentara