Ponedeljak, 01.07.2019.

10:15

Tektonske promene u NBA kakve nikada nisu viđene

U noći između nedelje i ponedeljka po našem vremenu desio se najturbulentniji početak prelaznog roka NBA lige ikada viđen.

Izvor: Luka Nikoliæ

Tektonske promene u NBA kakve nikada nisu viðene IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

129 Komentari

Sortiraj po:

Milosav

pre 4 godine

NBA ludilo, najveca bomba se ceka za kraj, a to je Kawhi.
(leon, 1. jul 2019 13:41)

Kawhi potpisuje za Toronto sigurno barem jednu godinu, ovo iz pouzdanih izvora, negove kucne pomocnice rodjeni brat od ujaka pa njegova tasta zna mog Čukundedu vrača. Pazite sta sam vam rekao. Gasol vec potpisao.
Pozdrav iz sampionskog Toronta!

Powerslave

pre 4 godine

Tobajas Heris je debeeeeeelo preplaćen, neverovatan porez Filadelfije.
Još dopustili da im ode Redik, jedini pravi šuter u ekipi (ajde recimo da se oko Batlera nisu mnogo pitali, ali za ovog su morali da imaju pare).
Ne znam na šta će sada da izgleda petorka Simons, Ričardson, Heris, Horford, Embid, možda najviša petorka lige (?) u eri small ball-a. Ekipa će biti znatno drugačija i iskreno ne znam šta da očekujem od njih.
Horforda doveli da više ne bi maltretirao nesrećnog Embida :D Sad još jedino Gasol ostaje kao neko ko može da ga čuva.

Indijana i Juta odradili sjajne poteze, ne znam koja ekipa bolje. Brogdon je takva krađa da nemam reči. Milvoki će zažaliti zbog njegovog odlaska, a usput su preplatili Midltona. Nisam očekivao da će dati onakav ugovor Lopezu.
Juta od kandidata iz senke lagano postaje TOP 4 tim zapada, a s obzirom na sva dešavanja oko GSW mislim da će razlika između TOP 4, ako ne i TOP 8, biti nikad manja.

Seltiksi ne znam, možda će imati bolju timsku hemiju, ali mi se čine kao slabiji tim nego ove godine. Sad čitam da su doveli i Kantera što je i očekivano jer je Portland trejdom dobio Vajtsajda.

Grifin iz Pelikansa nastavlja da vuče sjajne poteze, kad neko zna on zna i snašao bi se svuda.

Jos Bobi da dobije Vucevicev ugovor...

pre 4 godine

Volim Tobija skoro k'o i Bobija, ali dati mu ugovor koji ga vrednuje kao Kleja ili Durenta je vrhunski idiotizam. Skolski primer kako dosta zavisi od toga u kom trenutku se sklapa ugovor.

Pseudoharms

pre 4 godine

Da probam da ovo sazmem u par recenica. Netsi izvrsili sepuku, Drew - ok, svi znamo ko je on, po meni dobar potez. KD, 80% sanse da nece biti ni polovina igraca koji je bio, a ako tako bude, gledamo reprizu pucanja fransize, ko onomad, ko se seca tih bacenih pikova, od kojih jedan zavrsi u Bostonu u liku Tatuma. Ok. Gsw, odusevljen sam, svaka cast, misle na buducnost, kad su vec birali, izabrali svog coveka (sa laksom povredom od KDa), bravo. Nije mi jasno sta ce Horford u Phili, ali ok, imace najbolji centarski par u ligi, ali jos uvek nemaju pleja. Kako Jimmy ode u Majami, ne zna ni on, ali opet, vraca se svom usudu - prvi igrac ekipe koja moze, mozda do prvog kola PO. Babo u Jazzu - super ekipa za njega i dobar potez Jute, strasno zahvalan igrac. Knicksi nista nisu uradili sa Tajom, Randlom i Portisom, ali niko nije ni ocekivao da urade ista inteligentno. Phx konacno dobio pravog pleja, sa iskustvom i mogu reci da je za ekipu koja je crna rupa kao Sunsi zadnjih par godina, Rubio odlican ulov. Denver po meni dobro postupio sa produzivanjem ugovora Milsapu. Sta bi Phili da da 180 milki Tobiju, ne zna ni Tobi, nije mu bratu jasno cime je on to zasluzio. Kingsi se muce sa dovodjenjem igraca, Ariza je super ulov, kako je moglo biti. Kemba ce leci Bostonu jako lepo, dok ce Terry imati priliku u Sarlotu da pokaze da je all star materijal. Hezonja u Portlandu - ne verujem da ce to nesto promeniti u njegovoj karijeri. Grizli iz Priboja? Medjed, pribojski, meke ruke, daj boze...

petarczv

pre 4 godine

petar, i za to sto je izgubio finale los je igrac! Jaro, jaro, brukas li se brukas, covjek ce otici ako ga zdravlje posluzi sa 40000p, 10000s i 10000a, sa najboljim pokazateljima u istoriji tri najvaznija parametra igre, ali dzaba ne ulazi to tebi u glavu...nego de ti nama reci kakav je Lebron igrac.
(Banjaluka, 01. jul 2019 16:21)

Hahahahahahaha ne nego statistika je pokazatelj kakav je ko igrač hahahahaha klasican lebrot! Pa onda je rasel westbrook najači ikada 3 sezone zaredom ima u proseku tripl dabl lebron ne može ni da mu prismrdi a opet kad se odlucuje nema ga nigde...

petarczv

pre 4 godine

Jedva cekam da vidim mvp janisa kako ce protiv prve petorke siksersa simons,tobajas, horford i embid svi preko 2.05 +ricardson koji je odlican defanzivac...

jorgovan

pre 4 godine

(NastyB, 1. jul 2019 12:54)
Covece koliko si ti ogranicen, to vise i nema veze sa kosarkom. Pa kako mislis, u slucaju da Kavaj dodje u LA sa AD i Lebronom da ima istu ulogu kao u Torontu ili SA? Isto vazi i za AD. Sta sad Lebron treba da stoji u cosku i sutira trojke da bi AD igrao svoju igru iz NO? Vidi koliko su se zrtvovali
svi u GS kad je dosao KD ukljucijuci njega samog,Batler u Fili, CP pored Hardena. Da li stvarno mislis da AD i Kavaj mogu da imaju istu uglogu kao u prethodnim ekipama gde su bili jedine zvezde? Da se covek prekrsti sta mora da ti se objasnjava. Svi hoce da igraju u pobednickim ekipama,sa dobrim saigracima , pa jos u LA-u. Iluzorno je misliti da je Kavaj otisao u Toronto jer je hteo da se dokazuje nekome a ne da mu je to bila jedina opcija. Ne sumnjam da ce to biti apsolutna dominacija u slucaju da dodje LA, i da ce odlican trenerski tim u dogovoru sa igracima rasporediti minute kako svima odgovara.

hardaway

pre 4 godine

Kako ce Golden State tek sada da gazi. Ako postoji idealna sredina za Russela onda je Golden State. Uz par role playera, jednog boljeg centra gubitak Duranta nece se osetiti. Ima Golden State jos dugo da vlada.

Od svih trejdova, potpisivanja slobodnih agenata, najcudniji je potez Phille da dovede jos jednog kvalitetnog centra. Ipak, najludji potez je potpisivanje Vucevica od strane Orlanda. Igrac koji je mnogo, ali mnogo precenjen. Opet to je bolje nego da ostanu bez njega, mogu da ga trejduju, sto se nadam da ce uciniti, jer su ljudi prosle godine sa 6. mesta birali sjajnog centra Bambu. Sta ce im Vucevic koji ima vec 30god, koji je u playoffu bio smesan i zalostan. Imaju mlad tim kome treba vreme i rad, ne treba im precenjen centar koji igra za svoju statistiku.

MarcoPolo

pre 4 godine

Nije mi jasna filadelfija, umesto da ojača spoljne pozicije jer su pustili batlera i redika, oni pored embida i bobija dovode još jednog centra i to matorog... Bobi je možda prošle sezone i imao minuta u, ove neće ni toliko. Bolje da traži novu sredinu...

cuj, strucno potkovan

pre 4 godine

Onda sto se NBA tice znas samo da se lopta ubacuje kroz obruc. Ako vec nesto strucno komentarises trebas da budes strucno potkovan, bez ikakve uvrede...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Turbulencija, 1. jul 2019 13:45)

Covek je lepo pitao zasto su Netsi trejdovali Russella.
Ako ne mozes ljubazno da mu odgovoris, sto bi bio red, ne moras nista da pises, pogotovu ne nebuloze i gluposti.

Banjaluka

pre 4 godine

petar, i za to sto je izgubio finale los je igrac! Jaro, jaro, brukas li se brukas, covjek ce otici ako ga zdravlje posluzi sa 40000p, 10000s i 10000a, sa najboljim pokazateljima u istoriji tri najvaznija parametra igre, ali dzaba ne ulazi to tebi u glavu...nego de ti nama reci kakav je Lebron igrac.

Vuki

pre 4 godine

Ja ne znam da li je iko gledao individualni kvalitet Niksa prošle godina. Knox je verovatno među 5 najboljih šutera za 3 poena u ligi, Smith jr čovek sa neverovatnim fizičkim sposobnostima, Dotson igrač koji kada uđe u seriju može i bojler bacati u koš, Randle je nešto u šta se nadaju da će Zion izrasti, Robinson po defanzivnom potencijalu jednak Mutombu, sa Randlom će činiti fizički najjači centrski par u ligi (uz Embida i Horforda), i potcenjenog R.J. Barreta, koji je bio projektovan za prvog pika, ali je kiomercijalni potencijal Ziona učinio da bude u njegovoj senci. Prosek godina im je ispod 24, stvarno ne razumem one koji ne vide potencijal kod Niksa. Pogotovo što im nisu potrebne po 3 lopte u napadu kao što je slučaj sa mnogim drugim ekipama. I to je ekipa gde SVI igraju odbranu. Opet kažem, posle svake utakmice Niksa ću se javljati u komentarima da bih dokazao ovim "stručnjacima" da li i koliko vredi njihov tim.

google

pre 4 godine

Meni se cini da je ovo skoro najbolje sto su Niksi mogli da urade. Ako su im vec propali snovi o dovodjenju Irvinga, Durenta ili Davisa, ovo potpisivanje Randlea i nastavljanje putem drugog drafta je odlicno, samo sto tu postoji problem uprave koja se nije pokazala spremnom da cekaju razvoj ovim tempom. Poslednjih desetak godina su pokusavali stalno na silu da nesto urade dovodjenjem raspalih zvezda tipa Vade i sl.

stefan

pre 4 godine

Valjalo bi da se denver ukljuci u trejd dragica, tipa da se trse bartona. Ako dobro kontam dragic ima jos jednu god ugovora pa mogu da ga iduce maknu ili potpisu na neki veteranski. Marej tek od sledece ide na max tako da ostaje prostora u saliry-cap-u. A majamiju gori jer da bi doveli batlera moraju ovog da se trse.
(NVO, 01. jul 2019 13:04)

Bravo! Na Zalost nemaju oni mozga za to.. Dzamal Marej maximalan ugovor... Gorim znaci gorim... Place mi se

Vuki

pre 4 godine

Pošto sam rekao da Niksi imaju odličan tim i za pola sata dobio 23 minisa i 0 plusa, JEDVA ČEKAM april - maj 2020.Videćemo onda kakvi će komentari biti. Inače uoči duela Raptorsa i Filadelfije, na moju konstataciju da Raptorsi mogu mnogo, dobio sam 6 plusa i 53 minusa. Nisam znao da botovi imaju interesa i na sportskim stranicama. Veliki stručnjaci, JEDVA ČEKAM sezonu i da vidimo te "očajne" Nikse. :)

stefan

pre 4 godine

dozvolite mi da ponovo ciriram petraczw: dve stvari u svemiru su izvesne, da sve jednoga dana umire i da je Džordan odmah posle Lebrona (koji je nedodirljiv na poziciji broj jedan) najbolji kosarkas svih vremena...
(aca, 01. jul 2019 13:06)

E botino mala.. Uspeo si u zivotu

stefan

pre 4 godine

Zaboravih da nagovestim da ce fila biti sila bar u reketu... Zao mi je sto nisu simonsa sutnuli ali ocigledno treba jos neka sezona ds propadne ds bi uvideli

stefan

pre 4 godine

MIDLTON MAREJ TOBAJAS... TRI NAJVECE GRESKE sa ugovorima sigurno u top 20ak ikada... Dakle milvoki koji je imao svo strpljenje i svake godine vidni napredsk kapitulirali su sa ovim ugovorom.. Tobajas za ligaski deo suoer igrac ali kada su vazne utakmce kada ss igra odbrana sut 3 17... Tako da velika greska... A mareja necu vise ni komentarisati... Argument je pik igra sa jokicem sjajan tandem... Pa jokic moze sa svima da se upari osim sa nurkicem volinom... Strasno

Valkarin

pre 4 godine

Izgleda da ce i Carmelo nazad u Knickse jer su u ovom trenutku jedino oni toliko ocajni. A to sto su potpisali tri krilna centra i vec popunili dobar deo salary cap-a na najgluplji moguci nacin, je izlisno komentarisati. E, da - smehotres ovde ne prestaje. Navodno su zainteresovani i za Vince Cartera i Cousinsa.

petarczv

pre 4 godine

petar czv, a djesi petre kralju de ti nama reci kakav je igrac Lebron, jel on ono postao najmladji sa 32000 poena u istoriji NBA! A nije nije to sam ja nesto pobrkao izvini!
(Banjaluka, 01. jul 2019 14:24)

A dje si banja luka legendo to je onaj sto ti je izgubio 6finala..i isti onaj cija je ekipa izgubila finale sa najvecom prosecnom razlikom u istoriji nba... Mislim da je to taj... A čuo sam i da je najlosiji izvodjac slobodnih bacanja u poslednjem minutu u istoriji nba playoffa...

Malo igro

pre 4 godine

aci, petruczv i svim podanucima kinga lbj: zapamtite i ponavljajte u sebi: samo je jedan vanzemaljac u basketu do 20219. a to MJ 1963. ps. lazni king lb, pogresio sport, mslm. ok. za amer.fudbal, strasan kvoterbek, a i trkac. u kosarku zalutao

Banjaluka

pre 4 godine

petar czv, a djesi petre kralju de ti nama reci kakav je igrac Lebron, jel on ono postao najmladji sa 32000 poena u istoriji NBA! A nije nije to sam ja nesto pobrkao izvini!

petarczv

pre 4 godine

petar czv, a djesi petre kralju de ti nama reci kakav je igrac Lebron, jel on ono postao najmladji sa 32000 poena u istoriji NBA! A nije nije to sam ja nesto pobrkao izvini!
(Banjaluka, 01. jul 2019 14:24)

Lebron je onaj sto je izgubio finale sa super timom miamia od jednog all starr igraca a to je nowicki...

ThePain

pre 4 godine

To sto sada igraju Wariorsi i ostatak lige je Don Nelsonov stil kosarke koji je on davno igrao. Wariorsi su sa Don Nelsonom igrali small ball jos pocetkom 90tih..Tim Hardaway,Chris Mullin,Mitch Richmond,Sarunas Marculionis,Mario Elie..kasnije su se pridruzili Chris Weber,Litrel Spriwel,veliki broj koseva,brza igra..zbog drugacijih pravila tada nije mogla takva ekipa da osvoji titulu a i neki glupi trejdovi su ih stopirali. Filadelfija pokupila Horforda jer je on najbolje cuvao Embida u ligi,pa da ga ne maltretira vise :D
(vince carter, 1. jul 2019 11:40)


....

Ovo u vezi Horforda i Embida me bas nasmijalo. :-)

Vuki

pre 4 godine

Niksi jaki kao zemlja. Dalas, Denver, Pelicansi... i videćemo gde će Kawai završiti. Niksi:pg Dennis Smith jr (D. Dotson rezerva), sg R. J. Barret, sf Kevin Knox, pf Julius Randle, c Michael Robinson. Prošlu sezonu su tankovali, inače bi i prošle bili blizu, možda i u play offu, ove godine igraće bitnu ulogu. Još im ostaje novca za neko potencijalno iznenađenje ovih dana.

Mare

pre 4 godine

A niko da pomene jucerasnji trejd Zivorada Petrovica iz Jure u Kromberg@Subert za 270evra mesecno na neodredjeno (plus pelene, plus topli obrok). Malo li je. Stiglo zlatno doba...

Turbulencija

pre 4 godine

GSW odlicno prosao. 
Nije mi jasna samo racunica Nets-a... zasto su razmenili Russel-a za Durant-a, kada je Russel bio pod ugovorom, a Durant slobodan da potpise za kog god zeli?
(ime, 01. jul 2019 13:19)

Onda sto se NBA tice znas samo da se lopta ubacuje kroz obruc. Ako vec nesto strucno komentarises trebas da budes strucno potkovan, bez ikakve uvrede...

NVO

pre 4 godine

Valjalo bi da se denver ukljuci u trejd dragica, tipa da se trse bartona. Ako dobro kontam dragic ima jos jednu god ugovora pa mogu da ga iduce maknu ili potpisu na neki veteranski. Marej tek od sledece ide na max tako da ostaje prostora u saliry-cap-u. A majamiju gori jer da bi doveli batlera moraju ovog da se trse.

petarczw

pre 4 godine

Jedva cekam sledeću sezonu. Posle dugo vremena nece se znati finalisti pre pocetka sezone. Gledaju mi se NOLA, Brooklin, Indijana, Utah, Dalas, Clipersi ako uzmu kandzu, Lejkersi (njih iz zabave) golden sa de angelom... Naravno i denver i sacramento

vince carter

pre 4 godine

@Aca Kada nekog citiras stave se znaci navoda,evo ovako @Aca:"Nakon sto su igraci Dalasa 2011te nadigrali Lebrona od 28 godina a njih ukljucijuci Mariona,Kidda,Dirka,Pedju,Terija MJ od 39 godina nadigrao sve do jednog u njihovim duelima,prestao sam da verujem da Lebron moze da bude u istoj recenici sa Jordanom". :)))

aca

pre 4 godine

dozvolite mi da ponovo ciriram petraczw: dve stvari u svemiru su izvesne, da sve jednoga dana umire i da je Džordan odmah posle Lebrona (koji je nedodirljiv na poziciji broj jedan) najbolji kosarkas svih vremena...

ime

pre 4 godine

GSW odlicno prosao.
Nije mi jasna samo racunica Nets-a... zasto su razmenili Russel-a za Durant-a, kada je Russel bio pod ugovorom, a Durant slobodan da potpise za kog god zeli?

SIMA

pre 4 godine

GSW moze da ima 4 igraca uvek na max ugovoru, i onda jos par odlicnih igraca sa visokim ugovorima, a neki timovi jedva sastave da daju jednom igracu max cap.
koja su to 4 igraca?

petarczw

pre 4 godine

Kaže king tek je počelo kad su potpisali dejvisa a nema vise nijedan igrac koji može da potpise za LA a da pravi razliku na terenu, nece niko sa kingom da igra

NastyB

pre 4 godine

Dobro rekao si i sam da si laik sto se po konentaru moze i vidjeti. Ne volim ni ja Jamesa ali brate mili al se nalupa
(dai, 1. jul 2019 11:20)

Samo zapamti šta sam napisao i videćeš. Dejvis će moći da igra kako zna JEDINO kad Džejms bude na klupi ili povređen. Samo zapamti da centri kod Džejmsa ne igraju svoju igru, već stoje na liniji za tri poena, jer "kralj" mora da ima prostora za ulaze pod koš i svoju statistiku. Živi bili pa videli, Dejvis će imati jedva dva ofanzivna skoka po utakmici, jer će jedino toliko moći da bude pod košem kada LBJ odmara.
A ako Kavaj ode tamo gde će da moli egoistu da mu ovaj udeli loptu ponekad, mislim da će potpuno uništiti sebi karijeru. Bolje da ode u Kliperse ili Njujork nego u Lejkerse. To zna svaki dobar igrač u NBA, ali ne i LBJ fanboyz...

petarczw

pre 4 godine

Zaista ogroman broj trejdova i zabava za amerikance i kad je pauza, cekaju se Lejkersi i njihov potez, ako ne dodje Kawhi u velikom su problemu jer skoro svi igraci koji su im bili zanimljivi su vec potpisali za druge ekipe
(Candreva, 01. jul 2019 10:25)

Malo je verovatno da ce lenard potpisati za njih jer ne zeli da bude kao mvp drugi lebronov tocak. Cak i ako potpiše lejkersi su u problemu jer ce ostatak ekipe ciniti igrači sa minimalnim ugovorima koji nisu za najviše domete. Jos ako se jedan od te trojice povredi eto problema i playoff je upitan. Kad je dejvis potpisao Vegas ih je proglasio za prve favorite ali po mom mišljenju i playoff je upitan..

Bronks

pre 4 godine

Jedino sada brinu Jezerasi, nemaju nikakvog pleja, eto sta napravi Lebron!
(HARIS, 1. jul 2019 11:19)

LBJ ce preuzeti poziciju pleja, on lagano moze da igra sve pozicije i vrti ih po potrebi. Najversatilniji je u napadu u ligi samo mu igra odbrane opada kako je stariji ali sada ima i ko to da mu radi. Ako LBJ ostane nepovredjen i Lenard ne dodje u komsiluk LAL su medju prva 4 na zapadu.

Ivan

pre 4 godine

Denver treba da se otarasi Mareja a ne da potpise max sa njim. Isto tako i sa Bartonom i Herisom. Videlo se u plej ofu da su prosek sva trojica i da nisu za velika dela. Steta sto su ispustili JJ Redika, mislim da bi im to bilo pravo pojacanje.

jsx

pre 4 godine

@Marko
https://www.nba.com/article/2018/04/12/nba-breaks-attendance-record-fourth-straight-year
Doduse, 2018. je u pitanju, ali kako NBA gubi gledanost kad 4 godine za redom sve vise publike dolazi?

Milinko

pre 4 godine

Jel sad konacno doslo vreme da se razmotri ukidanje konferencija? Svi odavno imaju privatne avione koji su udobni kao hoteli sa 5 zvezdica, nema vise back-to-back-to-back utakmica, ocigledno je zapad godinama jaci, ali ove godine to stvarno prelazi neku normalnu meru ukusa ako Kawai ode u neki od Los Angelesa. Skoro ceo zapad konkurise za PO a na istoku tuga. Top 16 najboljih da igraju plejof i neka klanje odluči ko da ostane na vrhu. Ako je moglo da se menja svasta nesto od tradicionalnih pravila i da se NBA modermizuje do ove mere, onda valjda moze i ovaj logican potez.

Ostin A

pre 4 godine

Dosta I Marketinga, nba zadnjih godina dosta gubi na prodaji dresova, gledanosti, na primer u evropi je nba gledaniji nego u Americi, broj jedan je NFL pa Baseball pa Hokejom je NBA..
(Marko, 01. jul 2019 10:46)

Da, a u Evropi košarka je broj 1? Tri svetlosne godine je iza fudbala.
NHL timovi zanimaju Kanadu i planinske delove SAD. Sigurno nećeš pratiti hokej u Los Anđelesu, Hjustonu, Orlandu, Nju Orleansu... Tamo NHL nije ni u prvih 5 sportova.

Košarka je sport broj 3 u SAD, ali je sport za široke narodne mase, jer su jedino nju igrali svi. Svako selo ima košarkaški teren. Svaka škola ima salu za fizičko sa košarkaškim terenom. Teren za bejzbol i američki fudbal su ogromni i skupi za održavanje. Plus oprema je skupa.

SIMA

pre 4 godine

Denver treba da se otarasi Mareja a ne da potpise max sa njim. Isto tako i sa Bartonom i Herisom. Videlo se u plej ofu da su prosek sva trojica i da nisu za velika dela. Steta sto su ispustili JJ Redika, mislim da bi im to bilo pravo pojacanje.
(Ivan, 01. jul 2019 12:15)
za Bartona si u pravu ali Heris je iznad proseka a Marej ce biti super zvezda ...tri skroz razlicita igraca

petarczw

pre 4 godine

Dosta I Marketinga, nba zadnjih godina dosta gubi na prodaji dresova, gledanosti, na primer u evropi je nba gledaniji nego u Americi, broj jedan je NFL pa Baseball pa Hokejom je NBA.. nece niko da gleda 4 ista tima 6 godina zaredom u polufinalu eventualno finalu, da se ne šalimo da su U Gsw bili svi zdravi ne bi nikad Raptorsi osvojili.. Ovako sad svaki klub ima nekog Superstara..
(Marko, 01. jul 2019 10:46)

Najveca gledanos u nba je bila kad je chicago 6 puta osvajao titulu uz pauzu od dve godine... Znači teorija da ne zele izste ekipe u finalu je smesna

petarczw

pre 4 godine

Sve i nekako, ali Deanđelo Rasel u Voriorsima!!! To je možda čaki i previše. 
Potpuno besmislen trejd.
(Jezekilj, 01. jul 2019 11:09)

A ti se ponadao da ce kod kraljice... Niko nece da igra sa tim umisljenim kraljem

aca

pre 4 godine

da se ne lazemo, nama je sve u vezi NBA veoma cudno. Prvo navijaci koji kao da su dosli na predstavu a ne utakmicu, taktike njihovih trenera, sebicluk glavnih igraca timova, dva sata reklama na svakoj utakmici, astronomski ugovori... ali opet su 100god ispred ostatka sveta po kvalitetu igraca i klubova.

HARIS

pre 4 godine

Iz GS-a ide i Igoudala, tako da sada imaju prostora za jos jedno zvucno ime, ako sta ostane na trzistu :) Ali ovo sa Raselom i KD-em su odradili fenomenalno. 100% bi ostali bez Durenta, a Rasel bi otisao negdje drugo, vjerovatno u LAL. Jedino sada brinu Jezerasi, nemaju nikakvog pleja, eto sta napravi Lebron!

Dalibor

pre 4 godine

Nikad mi nece biti jasan ovaj salary cap... Kako GSW moze da ima 4 igraca uvek na max ugovoru, i onda jos par odlicnih igraca sa visokim ugovorima, a neki timovi jedva sastave da daju jednom igracu max cap.
(tugabrate, 01. jul 2019 10:31)

Tako što GM ima pravo da doplati "luxury tax" , odnosno iz svog džepa može da doplati igrače koji prelaze salary cap.

nrw

pre 4 godine

Mislim da je Durent izabrao pogresan tim. Wow, dobio je Deandre Dzordana. Sigurno ima 10 boljih petica od njega u ligi. Irving takodje, nikada lider nece biti. Mozda nece ni u plejof naredne sezone.

aca

pre 4 godine

sad bez zezancije, visok sam 187, tezak 97kg, imam 38god i poslednji put kad sam igrao pre 5,6 god mogao sam iz zaleta tablu da pipnem... jel mi nije kasno da se opet aktiviram i pocnem da igram? Ne trazim neki ugovor kao sto je Durentov, ali makar milionce na 2,3 god. to oni ne bi ni osetiliba meni bi bas puno znacilo

vince carter

pre 4 godine

To sto sada igraju Wariorsi i ostatak lige je Don Nelsonov stil kosarke koji je on davno igrao. Wariorsi su sa Don Nelsonom igrali small ball jos pocetkom 90tih..Tim Hardaway,Chris Mullin,Mitch Richmond,Sarunas Marculionis,Mario Elie..kasnije su se pridruzili Chris Weber,Litrel Spriwel,veliki broj koseva,brza igra..zbog drugacijih pravila tada nije mogla takva ekipa da osvoji titulu a i neki glupi trejdovi su ih stopirali. Filadelfija pokupila Horforda jer je on najbolje cuvao Embida u ligi,pa da ga ne maltretira vise :D

Nikola84

pre 4 godine

Ne mora da bude lose to sto Denver nije doveo nikoga sa strane. Potpisali usu Mareja i sacuvali okosnicu tima od prosle sezone. Doduse mozda fali jedan plej ali i bez toga mogu biti u vrhu zapada. Pelikani odradili odlican posao, bice zanimljivo videti koliko oni i Detroit sa Rouzom mogu ove sezone. Sto se tice Sakramenta ocekujem napad na plej of. Svakako zanimljiva sezona je ispred nas.

dai

pre 4 godine

NastyB, 01. jul 2019 10:46)

Dobro rekao si i sam da si laik sto se po konentaru moze i vidjeti. Ne volim ni ja Jamesa ali brate mili al se nalupa

Dzouni

pre 4 godine

Au, na osnovu naslova ja rek'o neke tektonske promene, izmena pravila, zakucavanje vredi 3 poena, igra se pet petina ili tako nesto...a ono, transferi ko svake godine

Styx river

pre 4 godine

Tri ekipe koje su napravile dobar posao putem drafta i transfera su na zapadu (Utah, NOP i Memphis). Utah napravila dobar tim, ali pitanje je kako ce to posloziti. Dovodili su igrace koji su im potrebni i sada su na svakoj poziciji jaki. NOP ima Ziona, pola Lakersa, sada su jos pridodali na sve to i Reddicka. I Memphisu ce mnogo znaciti Iguadalino iskustvo ove sezone. Ovo samo povećava konkurenciju na zapadu, gde ce biti jedno desetak ekipa pribliznog kvaliteta. Odlična prilika za Denver, da na pocetku sezone napravi neki niz pobeda jer igraju sa istim timom kao prosle godine. Dok recimo GSW ostaje bez 2 od 3 najbolja igraca iz prosle sezone.

Lex

pre 4 godine

Ljudi nemaju nikakvu ambiciju, samo gledaju iskljucivo licni interes. Evo Batler toliko zeli prsten a ode u Majami. Mislim stvarno...
(op op, 01. jul 2019 11:10)

Pa Miami mu je 2. najbolja opcija za prsten,istrpi ovu sezonu,i sledece sezone imaju prostora za superstara,i jos im ostane dovoljno prostora za 5-6 dobrih role igraca.Pored toga,on ce biti lider tima,ima taj mentalitet i u Miami-u ce to pokazati.Ima vrhunskog trenera pored sebe,sjajan grad za zivot.Nije on uopste bez ambicije.

Poz iz Zg

pre 4 godine

Denver je mala fransiza u koju niko ne zeli da dodje. Milsap je dosao samo da im uzme novac,nije htio ni pregovarati oko smanjenja i produzenja ugovora a svojom statistikom sigurno ne vrijedi 30 miliona. Utah je napravila pravi posao,Lakersi ce biti mocni,Pelikansi opasno talentovani,Kingsi takodjer. Portland brutalno jak,ma svi se pojacali maximalno a TC preplacuje svoje igrace. Kad oni kazu u Denveru da je Plumle igrac za prvu petorku,jeste mozda ali u nekom timu koji se ne bori za playoff vec gubi redom. Ima ruke kao T-rex,ni slobodno ne umije da ubaci.

Aca86

pre 4 godine

Sta reci za Denver, Njujork i Kliperse... Nista, stoje. Denver i ima osnovu mada su nesto mogli da odrade. Klipersi ako ne dovedu Lenarda omasili su sezonu. Fila puno rizikuje, falice iz Batler. GSW mi nije jasan nikako, sta ce im plej sa max ugovorom pored Karija, a Grinu treba sl godine + ode Igi a klupu opet nemaju. Sakramento neki ok potezi, svidja mi se dolazak Arize i odlazak WCS + Dzozef ok rezervni plej. Milvoki osta bez Brogdona. Juta napravi mocnu ekipu, mogu puno. Lejkersi su jos enigma, ali Dejvis + Lebron + Kuzma mora biti kandidat za titulu. Boston krenuo u rebild, Toronto strepi. Bruklin posao veka. Batler ode u Majami da se bori za plejof.

M6

pre 4 godine

Svi cekaju da Kavai ide u Lejkerse. Ja to ne vidim. Nikako. Zasto bi takva igracina pristala da bude u senci. Ako predje u Lejkerse, malo ce mi pasti u ocima.

Oki

pre 4 godine

Nikad mi nece biti jasan ovaj salary cap... Kako GSW moze da ima 4 igraca uvek na max ugovoru, i onda jos par odlicnih igraca sa visokim ugovorima, a neki timovi jedva sastave da daju jednom igracu max cap.
(tugabrate, 1. jul 2019 10:31)

Zato što je GSW NBA-ov sin mezimac, valjda je to do sada svima postalo jasno.

cole

pre 4 godine

Meni samo nije jasna filadelfija,pustili su Redika koji je bio jedini suter u ekipi,a to im je najvise trebalo prosle sezone,i pretplatili su herisa koji je dobar igrac ali ne donosi im neku prevagu u igri

Majamiju dzaba i Batler opet ce biti borba za plej of

Indijana napravila odlican posao sa Brogdonom,a Juta sklopila odlican tim bice kandidati za vrh zapada

Aussie

pre 4 godine

Nikad mi nece biti jasan ovaj salary cap... Kako GSW moze da ima 4 igraca uvek na max ugovoru, i onda jos par odlicnih igraca sa visokim ugovorima, a neki timovi jedva sastave da daju jednom igracu max cap.
(tugabrate, 1. jul 2019 10:31) # Link komenta

Plate ogromne pare za 3 superstara, pa uštede na rezervama.... i ponekad se portrefi da neki igrač kao Demarcus Cousins potpiše ugovor za 5 milliona na jednu sezonu da uzme presten pa onda ode negde drugo za 25 milliona...

A ima mnogo timova iz manjih gradova (small market teams) koji nedodju ni blizu seleri kepa jer neće da plaćaju ili se neisplati.

the land of the dead!

pre 4 godine

Tobajas Heris 180 miliona na 5 godina?????????????? jel ste sigurni da je ovo tacna informacija? jer ako jeste apsolutno sve gubi smisao!

Candreva

pre 4 godine

Zaista ogroman broj trejdova i zabava za amerikance i kad je pauza, cekaju se Lejkersi i njihov potez, ako ne dodje Kawhi u velikom su problemu jer skoro svi igraci koji su im bili zanimljivi su vec potpisali za druge ekipe

soni

pre 4 godine

Au, ocekivalo se za prvo vece da ce uglavnom samo biti produzetaka ugovora, a dobili smo potpuni haos...
NOH je odradio jako lep posao, bas su se lepo popunili, mozda samo jos jedan centar fali.. Malo iznenadjujuc dolazak Rasela u GS, bice zanimljivo gledati ga kao dvojku, a Klej kad se vrati ide na 3 verovatno... Zanimljivo kako oba LA tima su propustila bukvalno sve i ostaje im all in na Lenarda, tako da ako ga ne dovedu bice najveci gubitnici leta, posle neprikosnovenih Niksa naravno...

Divos

pre 4 godine

Мање више многе од ти промена су најављиване и очекиване.
Упадају у очи наизглед високи уговори играча, но и то је било очекивано.
Уговори играча су овисни од селери-кепа. Он је наравно повећан и од данас за ову сезону је званично 109,14 мил.$, како је било и предвиђено. Важнији је лимит зоне пореза на луксуз, он је 132,6 мил.$, како је такође предвиђено.

Још важније су предвиђања наредних сезона. Тако је за сезону 2020/21 предвиђен селери кеп 118 мил.$, а лимит зоне пореза на луксуз који је пуно важнији 143 мил.$, такође предвиђен, неће бити мањи од тога, а могуће већи.

И ту ти уговори који данас изгледају огромни, за 3 године неће тако деловати, ту франшизе хоће на време да се обезбеде квалитетним решењима.
Важно је брзо реаговати, ко окасни, окаснио је.

Већ су се 2016-е десиле тектонске промене у свету кошарке, створен је огроман јаз у зарадама у енбиеју и остатку света, овим кретањима тај јаз ће бити све већи, имаће за последицу процесе који неће бити у корист кошарке у целини, но ту се ништа не може, пара врти где бургија неће.

Marko

pre 4 godine

Dosta I Marketinga, nba zadnjih godina dosta gubi na prodaji dresova, gledanosti, na primer u evropi je nba gledaniji nego u Americi, broj jedan je NFL pa Baseball pa Hokejom je NBA.. nece niko da gleda 4 ista tima 6 godina zaredom u polufinalu eventualno finalu, da se ne šalimo da su U Gsw bili svi zdravi ne bi nikad Raptorsi osvojili.. Ovako sad svaki klub ima nekog Superstara..

tugabrate

pre 4 godine

Nikad mi nece biti jasan ovaj salary cap... Kako GSW moze da ima 4 igraca uvek na max ugovoru, i onda jos par odlicnih igraca sa visokim ugovorima, a neki timovi jedva sastave da daju jednom igracu max cap.

NastyB

pre 4 godine

Po mom laičkom mišljenju najbolje je prošao Denver. Zadržao je ceo tim, uz ono što im je falilo prošle sezone - pravo krilo, a Tori Kreg će sada imati tu pomoć od strane Majkla Portera Juniora koji će igrati u letnjoj ligi za Denver. Očigledno je da Meloun ima poverenje u Monte Morisa kao bekap pleja, Bol Bol je tu da zameni Jokića, Plamli može da igra krilnog centra, uigrani su od prošle sezone, tako da su odlično prošli. Po meni najveći gubitnici su Bruklin Netsi, a GSW je sa Raselom napravio fantastičan dil. Menjaće Kleja dok se ovaj ne oporavi i sigurno će biti 6-i igrač tima. Ostaje samo da se vidi gde će Kavaj, ali je vrlo moguće da će u Kliperse.
Nešto ne videh da se superstarovi polomiše da dođu u Lejkerse kako bi igrali sa "kraljem" i osvajali titule, kao što ovde piskara deca zaluđena Džejmsom. Izgleda da Dejvis nije svestan šta je uradio i kako će od superstara postati potrčko za budućeg Holivudskog glumca. Kao i bilo ko ko dođe u Lejkerse. A onda opet ono sedenje na klupi - on na jednoj, ostali na drugoj strani.
Boston bez centra nema šta da traži na istoku, Horford im je bio važan šraf, a Hejvardov ogroman ugovor im je kamen oko vrata i teško da će išta moći da urade u budućnosti. Ni sa Kembom im neće cvetati ruže kad su tanki u reketu.
Još samo da se "verifikuje" ovo što je Voj objavio i biće baš zanimljivo sledeće sezone.

heatovac

pre 4 godine

Tako je Miami, idemo! Batler i sledece godine dovoljno prostora se pravi za 1-2 zvezde uz Winsloua koji ce biti top igrac, jer Wajtcajdu(27 mil.), Dragicu(23 mil.) i Andersonu (20.5 miliona) isticu ugovori.Lets go Heat!

the land of the dead!

pre 4 godine

Tobajas Heris 180 miliona na 5 godina?????????????? jel ste sigurni da je ovo tacna informacija? jer ako jeste apsolutno sve gubi smisao!

soni

pre 4 godine

Au, ocekivalo se za prvo vece da ce uglavnom samo biti produzetaka ugovora, a dobili smo potpuni haos...
NOH je odradio jako lep posao, bas su se lepo popunili, mozda samo jos jedan centar fali.. Malo iznenadjujuc dolazak Rasela u GS, bice zanimljivo gledati ga kao dvojku, a Klej kad se vrati ide na 3 verovatno... Zanimljivo kako oba LA tima su propustila bukvalno sve i ostaje im all in na Lenarda, tako da ako ga ne dovedu bice najveci gubitnici leta, posle neprikosnovenih Niksa naravno...

Candreva

pre 4 godine

Zaista ogroman broj trejdova i zabava za amerikance i kad je pauza, cekaju se Lejkersi i njihov potez, ako ne dodje Kawhi u velikom su problemu jer skoro svi igraci koji su im bili zanimljivi su vec potpisali za druge ekipe

Divos

pre 4 godine

Мање више многе од ти промена су најављиване и очекиване.
Упадају у очи наизглед високи уговори играча, но и то је било очекивано.
Уговори играча су овисни од селери-кепа. Он је наравно повећан и од данас за ову сезону је званично 109,14 мил.$, како је било и предвиђено. Важнији је лимит зоне пореза на луксуз, он је 132,6 мил.$, како је такође предвиђено.

Још важније су предвиђања наредних сезона. Тако је за сезону 2020/21 предвиђен селери кеп 118 мил.$, а лимит зоне пореза на луксуз који је пуно важнији 143 мил.$, такође предвиђен, неће бити мањи од тога, а могуће већи.

И ту ти уговори који данас изгледају огромни, за 3 године неће тако деловати, ту франшизе хоће на време да се обезбеде квалитетним решењима.
Важно је брзо реаговати, ко окасни, окаснио је.

Већ су се 2016-е десиле тектонске промене у свету кошарке, створен је огроман јаз у зарадама у енбиеју и остатку света, овим кретањима тај јаз ће бити све већи, имаће за последицу процесе који неће бити у корист кошарке у целини, но ту се ништа не може, пара врти где бургија неће.

tugabrate

pre 4 godine

Nikad mi nece biti jasan ovaj salary cap... Kako GSW moze da ima 4 igraca uvek na max ugovoru, i onda jos par odlicnih igraca sa visokim ugovorima, a neki timovi jedva sastave da daju jednom igracu max cap.

aca

pre 4 godine

sad bez zezancije, visok sam 187, tezak 97kg, imam 38god i poslednji put kad sam igrao pre 5,6 god mogao sam iz zaleta tablu da pipnem... jel mi nije kasno da se opet aktiviram i pocnem da igram? Ne trazim neki ugovor kao sto je Durentov, ali makar milionce na 2,3 god. to oni ne bi ni osetiliba meni bi bas puno znacilo

HARIS

pre 4 godine

Iz GS-a ide i Igoudala, tako da sada imaju prostora za jos jedno zvucno ime, ako sta ostane na trzistu :) Ali ovo sa Raselom i KD-em su odradili fenomenalno. 100% bi ostali bez Durenta, a Rasel bi otisao negdje drugo, vjerovatno u LAL. Jedino sada brinu Jezerasi, nemaju nikakvog pleja, eto sta napravi Lebron!

Dalibor

pre 4 godine

Nikad mi nece biti jasan ovaj salary cap... Kako GSW moze da ima 4 igraca uvek na max ugovoru, i onda jos par odlicnih igraca sa visokim ugovorima, a neki timovi jedva sastave da daju jednom igracu max cap.
(tugabrate, 01. jul 2019 10:31)

Tako što GM ima pravo da doplati "luxury tax" , odnosno iz svog džepa može da doplati igrače koji prelaze salary cap.

Ostin A

pre 4 godine

Dosta I Marketinga, nba zadnjih godina dosta gubi na prodaji dresova, gledanosti, na primer u evropi je nba gledaniji nego u Americi, broj jedan je NFL pa Baseball pa Hokejom je NBA..
(Marko, 01. jul 2019 10:46)

Da, a u Evropi košarka je broj 1? Tri svetlosne godine je iza fudbala.
NHL timovi zanimaju Kanadu i planinske delove SAD. Sigurno nećeš pratiti hokej u Los Anđelesu, Hjustonu, Orlandu, Nju Orleansu... Tamo NHL nije ni u prvih 5 sportova.

Košarka je sport broj 3 u SAD, ali je sport za široke narodne mase, jer su jedino nju igrali svi. Svako selo ima košarkaški teren. Svaka škola ima salu za fizičko sa košarkaškim terenom. Teren za bejzbol i američki fudbal su ogromni i skupi za održavanje. Plus oprema je skupa.

Mare

pre 4 godine

A niko da pomene jucerasnji trejd Zivorada Petrovica iz Jure u Kromberg@Subert za 270evra mesecno na neodredjeno (plus pelene, plus topli obrok). Malo li je. Stiglo zlatno doba...

aca

pre 4 godine

da se ne lazemo, nama je sve u vezi NBA veoma cudno. Prvo navijaci koji kao da su dosli na predstavu a ne utakmicu, taktike njihovih trenera, sebicluk glavnih igraca timova, dva sata reklama na svakoj utakmici, astronomski ugovori... ali opet su 100god ispred ostatka sveta po kvalitetu igraca i klubova.

vince carter

pre 4 godine

To sto sada igraju Wariorsi i ostatak lige je Don Nelsonov stil kosarke koji je on davno igrao. Wariorsi su sa Don Nelsonom igrali small ball jos pocetkom 90tih..Tim Hardaway,Chris Mullin,Mitch Richmond,Sarunas Marculionis,Mario Elie..kasnije su se pridruzili Chris Weber,Litrel Spriwel,veliki broj koseva,brza igra..zbog drugacijih pravila tada nije mogla takva ekipa da osvoji titulu a i neki glupi trejdovi su ih stopirali. Filadelfija pokupila Horforda jer je on najbolje cuvao Embida u ligi,pa da ga ne maltretira vise :D

Lex

pre 4 godine

Ljudi nemaju nikakvu ambiciju, samo gledaju iskljucivo licni interes. Evo Batler toliko zeli prsten a ode u Majami. Mislim stvarno...
(op op, 01. jul 2019 11:10)

Pa Miami mu je 2. najbolja opcija za prsten,istrpi ovu sezonu,i sledece sezone imaju prostora za superstara,i jos im ostane dovoljno prostora za 5-6 dobrih role igraca.Pored toga,on ce biti lider tima,ima taj mentalitet i u Miami-u ce to pokazati.Ima vrhunskog trenera pored sebe,sjajan grad za zivot.Nije on uopste bez ambicije.

petarczw

pre 4 godine

Dosta I Marketinga, nba zadnjih godina dosta gubi na prodaji dresova, gledanosti, na primer u evropi je nba gledaniji nego u Americi, broj jedan je NFL pa Baseball pa Hokejom je NBA.. nece niko da gleda 4 ista tima 6 godina zaredom u polufinalu eventualno finalu, da se ne šalimo da su U Gsw bili svi zdravi ne bi nikad Raptorsi osvojili.. Ovako sad svaki klub ima nekog Superstara..
(Marko, 01. jul 2019 10:46)

Najveca gledanos u nba je bila kad je chicago 6 puta osvajao titulu uz pauzu od dve godine... Znači teorija da ne zele izste ekipe u finalu je smesna

Marko

pre 4 godine

Dosta I Marketinga, nba zadnjih godina dosta gubi na prodaji dresova, gledanosti, na primer u evropi je nba gledaniji nego u Americi, broj jedan je NFL pa Baseball pa Hokejom je NBA.. nece niko da gleda 4 ista tima 6 godina zaredom u polufinalu eventualno finalu, da se ne šalimo da su U Gsw bili svi zdravi ne bi nikad Raptorsi osvojili.. Ovako sad svaki klub ima nekog Superstara..

petarczw

pre 4 godine

Zaista ogroman broj trejdova i zabava za amerikance i kad je pauza, cekaju se Lejkersi i njihov potez, ako ne dodje Kawhi u velikom su problemu jer skoro svi igraci koji su im bili zanimljivi su vec potpisali za druge ekipe
(Candreva, 01. jul 2019 10:25)

Malo je verovatno da ce lenard potpisati za njih jer ne zeli da bude kao mvp drugi lebronov tocak. Cak i ako potpiše lejkersi su u problemu jer ce ostatak ekipe ciniti igrači sa minimalnim ugovorima koji nisu za najviše domete. Jos ako se jedan od te trojice povredi eto problema i playoff je upitan. Kad je dejvis potpisao Vegas ih je proglasio za prve favorite ali po mom mišljenju i playoff je upitan..

NastyB

pre 4 godine

Po mom laičkom mišljenju najbolje je prošao Denver. Zadržao je ceo tim, uz ono što im je falilo prošle sezone - pravo krilo, a Tori Kreg će sada imati tu pomoć od strane Majkla Portera Juniora koji će igrati u letnjoj ligi za Denver. Očigledno je da Meloun ima poverenje u Monte Morisa kao bekap pleja, Bol Bol je tu da zameni Jokića, Plamli može da igra krilnog centra, uigrani su od prošle sezone, tako da su odlično prošli. Po meni najveći gubitnici su Bruklin Netsi, a GSW je sa Raselom napravio fantastičan dil. Menjaće Kleja dok se ovaj ne oporavi i sigurno će biti 6-i igrač tima. Ostaje samo da se vidi gde će Kavaj, ali je vrlo moguće da će u Kliperse.
Nešto ne videh da se superstarovi polomiše da dođu u Lejkerse kako bi igrali sa "kraljem" i osvajali titule, kao što ovde piskara deca zaluđena Džejmsom. Izgleda da Dejvis nije svestan šta je uradio i kako će od superstara postati potrčko za budućeg Holivudskog glumca. Kao i bilo ko ko dođe u Lejkerse. A onda opet ono sedenje na klupi - on na jednoj, ostali na drugoj strani.
Boston bez centra nema šta da traži na istoku, Horford im je bio važan šraf, a Hejvardov ogroman ugovor im je kamen oko vrata i teško da će išta moći da urade u budućnosti. Ni sa Kembom im neće cvetati ruže kad su tanki u reketu.
Još samo da se "verifikuje" ovo što je Voj objavio i biće baš zanimljivo sledeće sezone.

cole

pre 4 godine

Meni samo nije jasna filadelfija,pustili su Redika koji je bio jedini suter u ekipi,a to im je najvise trebalo prosle sezone,i pretplatili su herisa koji je dobar igrac ali ne donosi im neku prevagu u igri

Majamiju dzaba i Batler opet ce biti borba za plej of

Indijana napravila odlican posao sa Brogdonom,a Juta sklopila odlican tim bice kandidati za vrh zapada

M6

pre 4 godine

Svi cekaju da Kavai ide u Lejkerse. Ja to ne vidim. Nikako. Zasto bi takva igracina pristala da bude u senci. Ako predje u Lejkerse, malo ce mi pasti u ocima.

petarczw

pre 4 godine

Jedva cekam sledeću sezonu. Posle dugo vremena nece se znati finalisti pre pocetka sezone. Gledaju mi se NOLA, Brooklin, Indijana, Utah, Dalas, Clipersi ako uzmu kandzu, Lejkersi (njih iz zabave) golden sa de angelom... Naravno i denver i sacramento

NVO

pre 4 godine

Valjalo bi da se denver ukljuci u trejd dragica, tipa da se trse bartona. Ako dobro kontam dragic ima jos jednu god ugovora pa mogu da ga iduce maknu ili potpisu na neki veteranski. Marej tek od sledece ide na max tako da ostaje prostora u saliry-cap-u. A majamiju gori jer da bi doveli batlera moraju ovog da se trse.

petarczw

pre 4 godine

Sve i nekako, ali Deanđelo Rasel u Voriorsima!!! To je možda čaki i previše. 
Potpuno besmislen trejd.
(Jezekilj, 01. jul 2019 11:09)

A ti se ponadao da ce kod kraljice... Niko nece da igra sa tim umisljenim kraljem

Milinko

pre 4 godine

Jel sad konacno doslo vreme da se razmotri ukidanje konferencija? Svi odavno imaju privatne avione koji su udobni kao hoteli sa 5 zvezdica, nema vise back-to-back-to-back utakmica, ocigledno je zapad godinama jaci, ali ove godine to stvarno prelazi neku normalnu meru ukusa ako Kawai ode u neki od Los Angelesa. Skoro ceo zapad konkurise za PO a na istoku tuga. Top 16 najboljih da igraju plejof i neka klanje odluči ko da ostane na vrhu. Ako je moglo da se menja svasta nesto od tradicionalnih pravila i da se NBA modermizuje do ove mere, onda valjda moze i ovaj logican potez.

dai

pre 4 godine

NastyB, 01. jul 2019 10:46)

Dobro rekao si i sam da si laik sto se po konentaru moze i vidjeti. Ne volim ni ja Jamesa ali brate mili al se nalupa

ThePain

pre 4 godine

To sto sada igraju Wariorsi i ostatak lige je Don Nelsonov stil kosarke koji je on davno igrao. Wariorsi su sa Don Nelsonom igrali small ball jos pocetkom 90tih..Tim Hardaway,Chris Mullin,Mitch Richmond,Sarunas Marculionis,Mario Elie..kasnije su se pridruzili Chris Weber,Litrel Spriwel,veliki broj koseva,brza igra..zbog drugacijih pravila tada nije mogla takva ekipa da osvoji titulu a i neki glupi trejdovi su ih stopirali. Filadelfija pokupila Horforda jer je on najbolje cuvao Embida u ligi,pa da ga ne maltretira vise :D
(vince carter, 1. jul 2019 11:40)


....

Ovo u vezi Horforda i Embida me bas nasmijalo. :-)

Styx river

pre 4 godine

Tri ekipe koje su napravile dobar posao putem drafta i transfera su na zapadu (Utah, NOP i Memphis). Utah napravila dobar tim, ali pitanje je kako ce to posloziti. Dovodili su igrace koji su im potrebni i sada su na svakoj poziciji jaki. NOP ima Ziona, pola Lakersa, sada su jos pridodali na sve to i Reddicka. I Memphisu ce mnogo znaciti Iguadalino iskustvo ove sezone. Ovo samo povećava konkurenciju na zapadu, gde ce biti jedno desetak ekipa pribliznog kvaliteta. Odlična prilika za Denver, da na pocetku sezone napravi neki niz pobeda jer igraju sa istim timom kao prosle godine. Dok recimo GSW ostaje bez 2 od 3 najbolja igraca iz prosle sezone.

stefan

pre 4 godine

MIDLTON MAREJ TOBAJAS... TRI NAJVECE GRESKE sa ugovorima sigurno u top 20ak ikada... Dakle milvoki koji je imao svo strpljenje i svake godine vidni napredsk kapitulirali su sa ovim ugovorom.. Tobajas za ligaski deo suoer igrac ali kada su vazne utakmce kada ss igra odbrana sut 3 17... Tako da velika greska... A mareja necu vise ni komentarisati... Argument je pik igra sa jokicem sjajan tandem... Pa jokic moze sa svima da se upari osim sa nurkicem volinom... Strasno

Aussie

pre 4 godine

Nikad mi nece biti jasan ovaj salary cap... Kako GSW moze da ima 4 igraca uvek na max ugovoru, i onda jos par odlicnih igraca sa visokim ugovorima, a neki timovi jedva sastave da daju jednom igracu max cap.
(tugabrate, 1. jul 2019 10:31) # Link komenta

Plate ogromne pare za 3 superstara, pa uštede na rezervama.... i ponekad se portrefi da neki igrač kao Demarcus Cousins potpiše ugovor za 5 milliona na jednu sezonu da uzme presten pa onda ode negde drugo za 25 milliona...

A ima mnogo timova iz manjih gradova (small market teams) koji nedodju ni blizu seleri kepa jer neće da plaćaju ili se neisplati.

NastyB

pre 4 godine

Dobro rekao si i sam da si laik sto se po konentaru moze i vidjeti. Ne volim ni ja Jamesa ali brate mili al se nalupa
(dai, 1. jul 2019 11:20)

Samo zapamti šta sam napisao i videćeš. Dejvis će moći da igra kako zna JEDINO kad Džejms bude na klupi ili povređen. Samo zapamti da centri kod Džejmsa ne igraju svoju igru, već stoje na liniji za tri poena, jer "kralj" mora da ima prostora za ulaze pod koš i svoju statistiku. Živi bili pa videli, Dejvis će imati jedva dva ofanzivna skoka po utakmici, jer će jedino toliko moći da bude pod košem kada LBJ odmara.
A ako Kavaj ode tamo gde će da moli egoistu da mu ovaj udeli loptu ponekad, mislim da će potpuno uništiti sebi karijeru. Bolje da ode u Kliperse ili Njujork nego u Lejkerse. To zna svaki dobar igrač u NBA, ali ne i LBJ fanboyz...

SIMA

pre 4 godine

Denver treba da se otarasi Mareja a ne da potpise max sa njim. Isto tako i sa Bartonom i Herisom. Videlo se u plej ofu da su prosek sva trojica i da nisu za velika dela. Steta sto su ispustili JJ Redika, mislim da bi im to bilo pravo pojacanje.
(Ivan, 01. jul 2019 12:15)
za Bartona si u pravu ali Heris je iznad proseka a Marej ce biti super zvezda ...tri skroz razlicita igraca

Turbulencija

pre 4 godine

GSW odlicno prosao. 
Nije mi jasna samo racunica Nets-a... zasto su razmenili Russel-a za Durant-a, kada je Russel bio pod ugovorom, a Durant slobodan da potpise za kog god zeli?
(ime, 01. jul 2019 13:19)

Onda sto se NBA tice znas samo da se lopta ubacuje kroz obruc. Ako vec nesto strucno komentarises trebas da budes strucno potkovan, bez ikakve uvrede...

Poz iz Zg

pre 4 godine

Denver je mala fransiza u koju niko ne zeli da dodje. Milsap je dosao samo da im uzme novac,nije htio ni pregovarati oko smanjenja i produzenja ugovora a svojom statistikom sigurno ne vrijedi 30 miliona. Utah je napravila pravi posao,Lakersi ce biti mocni,Pelikansi opasno talentovani,Kingsi takodjer. Portland brutalno jak,ma svi se pojacali maximalno a TC preplacuje svoje igrace. Kad oni kazu u Denveru da je Plumle igrac za prvu petorku,jeste mozda ali u nekom timu koji se ne bori za playoff vec gubi redom. Ima ruke kao T-rex,ni slobodno ne umije da ubaci.

jsx

pre 4 godine

@Marko
https://www.nba.com/article/2018/04/12/nba-breaks-attendance-record-fourth-straight-year
Doduse, 2018. je u pitanju, ali kako NBA gubi gledanost kad 4 godine za redom sve vise publike dolazi?

Dzouni

pre 4 godine

Au, na osnovu naslova ja rek'o neke tektonske promene, izmena pravila, zakucavanje vredi 3 poena, igra se pet petina ili tako nesto...a ono, transferi ko svake godine

petarczw

pre 4 godine

Kaže king tek je počelo kad su potpisali dejvisa a nema vise nijedan igrac koji može da potpise za LA a da pravi razliku na terenu, nece niko sa kingom da igra

heatovac

pre 4 godine

Tako je Miami, idemo! Batler i sledece godine dovoljno prostora se pravi za 1-2 zvezde uz Winsloua koji ce biti top igrac, jer Wajtcajdu(27 mil.), Dragicu(23 mil.) i Andersonu (20.5 miliona) isticu ugovori.Lets go Heat!

stefan

pre 4 godine

dozvolite mi da ponovo ciriram petraczw: dve stvari u svemiru su izvesne, da sve jednoga dana umire i da je Džordan odmah posle Lebrona (koji je nedodirljiv na poziciji broj jedan) najbolji kosarkas svih vremena...
(aca, 01. jul 2019 13:06)

E botino mala.. Uspeo si u zivotu

SIMA

pre 4 godine

GSW moze da ima 4 igraca uvek na max ugovoru, i onda jos par odlicnih igraca sa visokim ugovorima, a neki timovi jedva sastave da daju jednom igracu max cap.
koja su to 4 igraca?

Valkarin

pre 4 godine

Izgleda da ce i Carmelo nazad u Knickse jer su u ovom trenutku jedino oni toliko ocajni. A to sto su potpisali tri krilna centra i vec popunili dobar deo salary cap-a na najgluplji moguci nacin, je izlisno komentarisati. E, da - smehotres ovde ne prestaje. Navodno su zainteresovani i za Vince Cartera i Cousinsa.

Vuki

pre 4 godine

Ja ne znam da li je iko gledao individualni kvalitet Niksa prošle godina. Knox je verovatno među 5 najboljih šutera za 3 poena u ligi, Smith jr čovek sa neverovatnim fizičkim sposobnostima, Dotson igrač koji kada uđe u seriju može i bojler bacati u koš, Randle je nešto u šta se nadaju da će Zion izrasti, Robinson po defanzivnom potencijalu jednak Mutombu, sa Randlom će činiti fizički najjači centrski par u ligi (uz Embida i Horforda), i potcenjenog R.J. Barreta, koji je bio projektovan za prvog pika, ali je kiomercijalni potencijal Ziona učinio da bude u njegovoj senci. Prosek godina im je ispod 24, stvarno ne razumem one koji ne vide potencijal kod Niksa. Pogotovo što im nisu potrebne po 3 lopte u napadu kao što je slučaj sa mnogim drugim ekipama. I to je ekipa gde SVI igraju odbranu. Opet kažem, posle svake utakmice Niksa ću se javljati u komentarima da bih dokazao ovim "stručnjacima" da li i koliko vredi njihov tim.

nrw

pre 4 godine

Mislim da je Durent izabrao pogresan tim. Wow, dobio je Deandre Dzordana. Sigurno ima 10 boljih petica od njega u ligi. Irving takodje, nikada lider nece biti. Mozda nece ni u plejof naredne sezone.

stefan

pre 4 godine

Zaboravih da nagovestim da ce fila biti sila bar u reketu... Zao mi je sto nisu simonsa sutnuli ali ocigledno treba jos neka sezona ds propadne ds bi uvideli

Pseudoharms

pre 4 godine

Da probam da ovo sazmem u par recenica. Netsi izvrsili sepuku, Drew - ok, svi znamo ko je on, po meni dobar potez. KD, 80% sanse da nece biti ni polovina igraca koji je bio, a ako tako bude, gledamo reprizu pucanja fransize, ko onomad, ko se seca tih bacenih pikova, od kojih jedan zavrsi u Bostonu u liku Tatuma. Ok. Gsw, odusevljen sam, svaka cast, misle na buducnost, kad su vec birali, izabrali svog coveka (sa laksom povredom od KDa), bravo. Nije mi jasno sta ce Horford u Phili, ali ok, imace najbolji centarski par u ligi, ali jos uvek nemaju pleja. Kako Jimmy ode u Majami, ne zna ni on, ali opet, vraca se svom usudu - prvi igrac ekipe koja moze, mozda do prvog kola PO. Babo u Jazzu - super ekipa za njega i dobar potez Jute, strasno zahvalan igrac. Knicksi nista nisu uradili sa Tajom, Randlom i Portisom, ali niko nije ni ocekivao da urade ista inteligentno. Phx konacno dobio pravog pleja, sa iskustvom i mogu reci da je za ekipu koja je crna rupa kao Sunsi zadnjih par godina, Rubio odlican ulov. Denver po meni dobro postupio sa produzivanjem ugovora Milsapu. Sta bi Phili da da 180 milki Tobiju, ne zna ni Tobi, nije mu bratu jasno cime je on to zasluzio. Kingsi se muce sa dovodjenjem igraca, Ariza je super ulov, kako je moglo biti. Kemba ce leci Bostonu jako lepo, dok ce Terry imati priliku u Sarlotu da pokaze da je all star materijal. Hezonja u Portlandu - ne verujem da ce to nesto promeniti u njegovoj karijeri. Grizli iz Priboja? Medjed, pribojski, meke ruke, daj boze...

petarczv

pre 4 godine

petar czv, a djesi petre kralju de ti nama reci kakav je igrac Lebron, jel on ono postao najmladji sa 32000 poena u istoriji NBA! A nije nije to sam ja nesto pobrkao izvini!
(Banjaluka, 01. jul 2019 14:24)

Lebron je onaj sto je izgubio finale sa super timom miamia od jednog all starr igraca a to je nowicki...

cuj, strucno potkovan

pre 4 godine

Onda sto se NBA tice znas samo da se lopta ubacuje kroz obruc. Ako vec nesto strucno komentarises trebas da budes strucno potkovan, bez ikakve uvrede...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Turbulencija, 1. jul 2019 13:45)

Covek je lepo pitao zasto su Netsi trejdovali Russella.
Ako ne mozes ljubazno da mu odgovoris, sto bi bio red, ne moras nista da pises, pogotovu ne nebuloze i gluposti.

google

pre 4 godine

Meni se cini da je ovo skoro najbolje sto su Niksi mogli da urade. Ako su im vec propali snovi o dovodjenju Irvinga, Durenta ili Davisa, ovo potpisivanje Randlea i nastavljanje putem drugog drafta je odlicno, samo sto tu postoji problem uprave koja se nije pokazala spremnom da cekaju razvoj ovim tempom. Poslednjih desetak godina su pokusavali stalno na silu da nesto urade dovodjenjem raspalih zvezda tipa Vade i sl.

Bronks

pre 4 godine

Jedino sada brinu Jezerasi, nemaju nikakvog pleja, eto sta napravi Lebron!
(HARIS, 1. jul 2019 11:19)

LBJ ce preuzeti poziciju pleja, on lagano moze da igra sve pozicije i vrti ih po potrebi. Najversatilniji je u napadu u ligi samo mu igra odbrane opada kako je stariji ali sada ima i ko to da mu radi. Ako LBJ ostane nepovredjen i Lenard ne dodje u komsiluk LAL su medju prva 4 na zapadu.

stefan

pre 4 godine

Valjalo bi da se denver ukljuci u trejd dragica, tipa da se trse bartona. Ako dobro kontam dragic ima jos jednu god ugovora pa mogu da ga iduce maknu ili potpisu na neki veteranski. Marej tek od sledece ide na max tako da ostaje prostora u saliry-cap-u. A majamiju gori jer da bi doveli batlera moraju ovog da se trse.
(NVO, 01. jul 2019 13:04)

Bravo! Na Zalost nemaju oni mozga za to.. Dzamal Marej maximalan ugovor... Gorim znaci gorim... Place mi se

Powerslave

pre 4 godine

Tobajas Heris je debeeeeeelo preplaćen, neverovatan porez Filadelfije.
Još dopustili da im ode Redik, jedini pravi šuter u ekipi (ajde recimo da se oko Batlera nisu mnogo pitali, ali za ovog su morali da imaju pare).
Ne znam na šta će sada da izgleda petorka Simons, Ričardson, Heris, Horford, Embid, možda najviša petorka lige (?) u eri small ball-a. Ekipa će biti znatno drugačija i iskreno ne znam šta da očekujem od njih.
Horforda doveli da više ne bi maltretirao nesrećnog Embida :D Sad još jedino Gasol ostaje kao neko ko može da ga čuva.

Indijana i Juta odradili sjajne poteze, ne znam koja ekipa bolje. Brogdon je takva krađa da nemam reči. Milvoki će zažaliti zbog njegovog odlaska, a usput su preplatili Midltona. Nisam očekivao da će dati onakav ugovor Lopezu.
Juta od kandidata iz senke lagano postaje TOP 4 tim zapada, a s obzirom na sva dešavanja oko GSW mislim da će razlika između TOP 4, ako ne i TOP 8, biti nikad manja.

Seltiksi ne znam, možda će imati bolju timsku hemiju, ali mi se čine kao slabiji tim nego ove godine. Sad čitam da su doveli i Kantera što je i očekivano jer je Portland trejdom dobio Vajtsajda.

Grifin iz Pelikansa nastavlja da vuče sjajne poteze, kad neko zna on zna i snašao bi se svuda.

Banjaluka

pre 4 godine

petar czv, a djesi petre kralju de ti nama reci kakav je igrac Lebron, jel on ono postao najmladji sa 32000 poena u istoriji NBA! A nije nije to sam ja nesto pobrkao izvini!

vince carter

pre 4 godine

@Aca Kada nekog citiras stave se znaci navoda,evo ovako @Aca:"Nakon sto su igraci Dalasa 2011te nadigrali Lebrona od 28 godina a njih ukljucijuci Mariona,Kidda,Dirka,Pedju,Terija MJ od 39 godina nadigrao sve do jednog u njihovim duelima,prestao sam da verujem da Lebron moze da bude u istoj recenici sa Jordanom". :)))

petarczv

pre 4 godine

petar czv, a djesi petre kralju de ti nama reci kakav je igrac Lebron, jel on ono postao najmladji sa 32000 poena u istoriji NBA! A nije nije to sam ja nesto pobrkao izvini!
(Banjaluka, 01. jul 2019 14:24)

A dje si banja luka legendo to je onaj sto ti je izgubio 6finala..i isti onaj cija je ekipa izgubila finale sa najvecom prosecnom razlikom u istoriji nba... Mislim da je to taj... A čuo sam i da je najlosiji izvodjac slobodnih bacanja u poslednjem minutu u istoriji nba playoffa...

Vuki

pre 4 godine

Pošto sam rekao da Niksi imaju odličan tim i za pola sata dobio 23 minisa i 0 plusa, JEDVA ČEKAM april - maj 2020.Videćemo onda kakvi će komentari biti. Inače uoči duela Raptorsa i Filadelfije, na moju konstataciju da Raptorsi mogu mnogo, dobio sam 6 plusa i 53 minusa. Nisam znao da botovi imaju interesa i na sportskim stranicama. Veliki stručnjaci, JEDVA ČEKAM sezonu i da vidimo te "očajne" Nikse. :)

Jos Bobi da dobije Vucevicev ugovor...

pre 4 godine

Volim Tobija skoro k'o i Bobija, ali dati mu ugovor koji ga vrednuje kao Kleja ili Durenta je vrhunski idiotizam. Skolski primer kako dosta zavisi od toga u kom trenutku se sklapa ugovor.

MarcoPolo

pre 4 godine

Nije mi jasna filadelfija, umesto da ojača spoljne pozicije jer su pustili batlera i redika, oni pored embida i bobija dovode još jednog centra i to matorog... Bobi je možda prošle sezone i imao minuta u, ove neće ni toliko. Bolje da traži novu sredinu...

Aca86

pre 4 godine

Sta reci za Denver, Njujork i Kliperse... Nista, stoje. Denver i ima osnovu mada su nesto mogli da odrade. Klipersi ako ne dovedu Lenarda omasili su sezonu. Fila puno rizikuje, falice iz Batler. GSW mi nije jasan nikako, sta ce im plej sa max ugovorom pored Karija, a Grinu treba sl godine + ode Igi a klupu opet nemaju. Sakramento neki ok potezi, svidja mi se dolazak Arize i odlazak WCS + Dzozef ok rezervni plej. Milvoki osta bez Brogdona. Juta napravi mocnu ekipu, mogu puno. Lejkersi su jos enigma, ali Dejvis + Lebron + Kuzma mora biti kandidat za titulu. Boston krenuo u rebild, Toronto strepi. Bruklin posao veka. Batler ode u Majami da se bori za plejof.

aca

pre 4 godine

dozvolite mi da ponovo ciriram petraczw: dve stvari u svemiru su izvesne, da sve jednoga dana umire i da je Džordan odmah posle Lebrona (koji je nedodirljiv na poziciji broj jedan) najbolji kosarkas svih vremena...

Ivan

pre 4 godine

Denver treba da se otarasi Mareja a ne da potpise max sa njim. Isto tako i sa Bartonom i Herisom. Videlo se u plej ofu da su prosek sva trojica i da nisu za velika dela. Steta sto su ispustili JJ Redika, mislim da bi im to bilo pravo pojacanje.

Oki

pre 4 godine

Nikad mi nece biti jasan ovaj salary cap... Kako GSW moze da ima 4 igraca uvek na max ugovoru, i onda jos par odlicnih igraca sa visokim ugovorima, a neki timovi jedva sastave da daju jednom igracu max cap.
(tugabrate, 1. jul 2019 10:31)

Zato što je GSW NBA-ov sin mezimac, valjda je to do sada svima postalo jasno.

Nikola84

pre 4 godine

Ne mora da bude lose to sto Denver nije doveo nikoga sa strane. Potpisali usu Mareja i sacuvali okosnicu tima od prosle sezone. Doduse mozda fali jedan plej ali i bez toga mogu biti u vrhu zapada. Pelikani odradili odlican posao, bice zanimljivo videti koliko oni i Detroit sa Rouzom mogu ove sezone. Sto se tice Sakramenta ocekujem napad na plej of. Svakako zanimljiva sezona je ispred nas.

ime

pre 4 godine

GSW odlicno prosao.
Nije mi jasna samo racunica Nets-a... zasto su razmenili Russel-a za Durant-a, kada je Russel bio pod ugovorom, a Durant slobodan da potpise za kog god zeli?

hardaway

pre 4 godine

Kako ce Golden State tek sada da gazi. Ako postoji idealna sredina za Russela onda je Golden State. Uz par role playera, jednog boljeg centra gubitak Duranta nece se osetiti. Ima Golden State jos dugo da vlada.

Od svih trejdova, potpisivanja slobodnih agenata, najcudniji je potez Phille da dovede jos jednog kvalitetnog centra. Ipak, najludji potez je potpisivanje Vucevica od strane Orlanda. Igrac koji je mnogo, ali mnogo precenjen. Opet to je bolje nego da ostanu bez njega, mogu da ga trejduju, sto se nadam da ce uciniti, jer su ljudi prosle godine sa 6. mesta birali sjajnog centra Bambu. Sta ce im Vucevic koji ima vec 30god, koji je u playoffu bio smesan i zalostan. Imaju mlad tim kome treba vreme i rad, ne treba im precenjen centar koji igra za svoju statistiku.

jorgovan

pre 4 godine

(NastyB, 1. jul 2019 12:54)
Covece koliko si ti ogranicen, to vise i nema veze sa kosarkom. Pa kako mislis, u slucaju da Kavaj dodje u LA sa AD i Lebronom da ima istu ulogu kao u Torontu ili SA? Isto vazi i za AD. Sta sad Lebron treba da stoji u cosku i sutira trojke da bi AD igrao svoju igru iz NO? Vidi koliko su se zrtvovali
svi u GS kad je dosao KD ukljucijuci njega samog,Batler u Fili, CP pored Hardena. Da li stvarno mislis da AD i Kavaj mogu da imaju istu uglogu kao u prethodnim ekipama gde su bili jedine zvezde? Da se covek prekrsti sta mora da ti se objasnjava. Svi hoce da igraju u pobednickim ekipama,sa dobrim saigracima , pa jos u LA-u. Iluzorno je misliti da je Kavaj otisao u Toronto jer je hteo da se dokazuje nekome a ne da mu je to bila jedina opcija. Ne sumnjam da ce to biti apsolutna dominacija u slucaju da dodje LA, i da ce odlican trenerski tim u dogovoru sa igracima rasporediti minute kako svima odgovara.

petarczv

pre 4 godine

petar, i za to sto je izgubio finale los je igrac! Jaro, jaro, brukas li se brukas, covjek ce otici ako ga zdravlje posluzi sa 40000p, 10000s i 10000a, sa najboljim pokazateljima u istoriji tri najvaznija parametra igre, ali dzaba ne ulazi to tebi u glavu...nego de ti nama reci kakav je Lebron igrac.
(Banjaluka, 01. jul 2019 16:21)

Hahahahahahaha ne nego statistika je pokazatelj kakav je ko igrač hahahahaha klasican lebrot! Pa onda je rasel westbrook najači ikada 3 sezone zaredom ima u proseku tripl dabl lebron ne može ni da mu prismrdi a opet kad se odlucuje nema ga nigde...

Vuki

pre 4 godine

Niksi jaki kao zemlja. Dalas, Denver, Pelicansi... i videćemo gde će Kawai završiti. Niksi:pg Dennis Smith jr (D. Dotson rezerva), sg R. J. Barret, sf Kevin Knox, pf Julius Randle, c Michael Robinson. Prošlu sezonu su tankovali, inače bi i prošle bili blizu, možda i u play offu, ove godine igraće bitnu ulogu. Još im ostaje novca za neko potencijalno iznenađenje ovih dana.

Banjaluka

pre 4 godine

petar, i za to sto je izgubio finale los je igrac! Jaro, jaro, brukas li se brukas, covjek ce otici ako ga zdravlje posluzi sa 40000p, 10000s i 10000a, sa najboljim pokazateljima u istoriji tri najvaznija parametra igre, ali dzaba ne ulazi to tebi u glavu...nego de ti nama reci kakav je Lebron igrac.

Malo igro

pre 4 godine

aci, petruczv i svim podanucima kinga lbj: zapamtite i ponavljajte u sebi: samo je jedan vanzemaljac u basketu do 20219. a to MJ 1963. ps. lazni king lb, pogresio sport, mslm. ok. za amer.fudbal, strasan kvoterbek, a i trkac. u kosarku zalutao

petarczv

pre 4 godine

Jedva cekam da vidim mvp janisa kako ce protiv prve petorke siksersa simons,tobajas, horford i embid svi preko 2.05 +ricardson koji je odlican defanzivac...

Milosav

pre 4 godine

NBA ludilo, najveca bomba se ceka za kraj, a to je Kawhi.
(leon, 1. jul 2019 13:41)

Kawhi potpisuje za Toronto sigurno barem jednu godinu, ovo iz pouzdanih izvora, negove kucne pomocnice rodjeni brat od ujaka pa njegova tasta zna mog Čukundedu vrača. Pazite sta sam vam rekao. Gasol vec potpisao.
Pozdrav iz sampionskog Toronta!

Oki

pre 4 godine

Nikad mi nece biti jasan ovaj salary cap... Kako GSW moze da ima 4 igraca uvek na max ugovoru, i onda jos par odlicnih igraca sa visokim ugovorima, a neki timovi jedva sastave da daju jednom igracu max cap.
(tugabrate, 1. jul 2019 10:31)

Zato što je GSW NBA-ov sin mezimac, valjda je to do sada svima postalo jasno.

NastyB

pre 4 godine

Po mom laičkom mišljenju najbolje je prošao Denver. Zadržao je ceo tim, uz ono što im je falilo prošle sezone - pravo krilo, a Tori Kreg će sada imati tu pomoć od strane Majkla Portera Juniora koji će igrati u letnjoj ligi za Denver. Očigledno je da Meloun ima poverenje u Monte Morisa kao bekap pleja, Bol Bol je tu da zameni Jokića, Plamli može da igra krilnog centra, uigrani su od prošle sezone, tako da su odlično prošli. Po meni najveći gubitnici su Bruklin Netsi, a GSW je sa Raselom napravio fantastičan dil. Menjaće Kleja dok se ovaj ne oporavi i sigurno će biti 6-i igrač tima. Ostaje samo da se vidi gde će Kavaj, ali je vrlo moguće da će u Kliperse.
Nešto ne videh da se superstarovi polomiše da dođu u Lejkerse kako bi igrali sa "kraljem" i osvajali titule, kao što ovde piskara deca zaluđena Džejmsom. Izgleda da Dejvis nije svestan šta je uradio i kako će od superstara postati potrčko za budućeg Holivudskog glumca. Kao i bilo ko ko dođe u Lejkerse. A onda opet ono sedenje na klupi - on na jednoj, ostali na drugoj strani.
Boston bez centra nema šta da traži na istoku, Horford im je bio važan šraf, a Hejvardov ogroman ugovor im je kamen oko vrata i teško da će išta moći da urade u budućnosti. Ni sa Kembom im neće cvetati ruže kad su tanki u reketu.
Još samo da se "verifikuje" ovo što je Voj objavio i biće baš zanimljivo sledeće sezone.

tugabrate

pre 4 godine

Nikad mi nece biti jasan ovaj salary cap... Kako GSW moze da ima 4 igraca uvek na max ugovoru, i onda jos par odlicnih igraca sa visokim ugovorima, a neki timovi jedva sastave da daju jednom igracu max cap.

aca

pre 4 godine

dozvolite mi da ponovo ciriram petraczw: dve stvari u svemiru su izvesne, da sve jednoga dana umire i da je Džordan odmah posle Lebrona (koji je nedodirljiv na poziciji broj jedan) najbolji kosarkas svih vremena...

Marko

pre 4 godine

Dosta I Marketinga, nba zadnjih godina dosta gubi na prodaji dresova, gledanosti, na primer u evropi je nba gledaniji nego u Americi, broj jedan je NFL pa Baseball pa Hokejom je NBA.. nece niko da gleda 4 ista tima 6 godina zaredom u polufinalu eventualno finalu, da se ne šalimo da su U Gsw bili svi zdravi ne bi nikad Raptorsi osvojili.. Ovako sad svaki klub ima nekog Superstara..

nrw

pre 4 godine

Mislim da je Durent izabrao pogresan tim. Wow, dobio je Deandre Dzordana. Sigurno ima 10 boljih petica od njega u ligi. Irving takodje, nikada lider nece biti. Mozda nece ni u plejof naredne sezone.

petarczw

pre 4 godine

Sve i nekako, ali Deanđelo Rasel u Voriorsima!!! To je možda čaki i previše. 
Potpuno besmislen trejd.
(Jezekilj, 01. jul 2019 11:09)

A ti se ponadao da ce kod kraljice... Niko nece da igra sa tim umisljenim kraljem

Vuki

pre 4 godine

Niksi jaki kao zemlja. Dalas, Denver, Pelicansi... i videćemo gde će Kawai završiti. Niksi:pg Dennis Smith jr (D. Dotson rezerva), sg R. J. Barret, sf Kevin Knox, pf Julius Randle, c Michael Robinson. Prošlu sezonu su tankovali, inače bi i prošle bili blizu, možda i u play offu, ove godine igraće bitnu ulogu. Još im ostaje novca za neko potencijalno iznenađenje ovih dana.

petarczw

pre 4 godine

Kaže king tek je počelo kad su potpisali dejvisa a nema vise nijedan igrac koji može da potpise za LA a da pravi razliku na terenu, nece niko sa kingom da igra

Bronks

pre 4 godine

Jedino sada brinu Jezerasi, nemaju nikakvog pleja, eto sta napravi Lebron!
(HARIS, 1. jul 2019 11:19)

LBJ ce preuzeti poziciju pleja, on lagano moze da igra sve pozicije i vrti ih po potrebi. Najversatilniji je u napadu u ligi samo mu igra odbrane opada kako je stariji ali sada ima i ko to da mu radi. Ako LBJ ostane nepovredjen i Lenard ne dodje u komsiluk LAL su medju prva 4 na zapadu.

heatovac

pre 4 godine

Tako je Miami, idemo! Batler i sledece godine dovoljno prostora se pravi za 1-2 zvezde uz Winsloua koji ce biti top igrac, jer Wajtcajdu(27 mil.), Dragicu(23 mil.) i Andersonu (20.5 miliona) isticu ugovori.Lets go Heat!

hardaway

pre 4 godine

Kako ce Golden State tek sada da gazi. Ako postoji idealna sredina za Russela onda je Golden State. Uz par role playera, jednog boljeg centra gubitak Duranta nece se osetiti. Ima Golden State jos dugo da vlada.

Od svih trejdova, potpisivanja slobodnih agenata, najcudniji je potez Phille da dovede jos jednog kvalitetnog centra. Ipak, najludji potez je potpisivanje Vucevica od strane Orlanda. Igrac koji je mnogo, ali mnogo precenjen. Opet to je bolje nego da ostanu bez njega, mogu da ga trejduju, sto se nadam da ce uciniti, jer su ljudi prosle godine sa 6. mesta birali sjajnog centra Bambu. Sta ce im Vucevic koji ima vec 30god, koji je u playoffu bio smesan i zalostan. Imaju mlad tim kome treba vreme i rad, ne treba im precenjen centar koji igra za svoju statistiku.

Ivan

pre 4 godine

Denver treba da se otarasi Mareja a ne da potpise max sa njim. Isto tako i sa Bartonom i Herisom. Videlo se u plej ofu da su prosek sva trojica i da nisu za velika dela. Steta sto su ispustili JJ Redika, mislim da bi im to bilo pravo pojacanje.

ime

pre 4 godine

GSW odlicno prosao.
Nije mi jasna samo racunica Nets-a... zasto su razmenili Russel-a za Durant-a, kada je Russel bio pod ugovorom, a Durant slobodan da potpise za kog god zeli?

Poz iz Zg

pre 4 godine

Denver je mala fransiza u koju niko ne zeli da dodje. Milsap je dosao samo da im uzme novac,nije htio ni pregovarati oko smanjenja i produzenja ugovora a svojom statistikom sigurno ne vrijedi 30 miliona. Utah je napravila pravi posao,Lakersi ce biti mocni,Pelikansi opasno talentovani,Kingsi takodjer. Portland brutalno jak,ma svi se pojacali maximalno a TC preplacuje svoje igrace. Kad oni kazu u Denveru da je Plumle igrac za prvu petorku,jeste mozda ali u nekom timu koji se ne bori za playoff vec gubi redom. Ima ruke kao T-rex,ni slobodno ne umije da ubaci.

the land of the dead!

pre 4 godine

Tobajas Heris 180 miliona na 5 godina?????????????? jel ste sigurni da je ovo tacna informacija? jer ako jeste apsolutno sve gubi smisao!

petarczw

pre 4 godine

Dosta I Marketinga, nba zadnjih godina dosta gubi na prodaji dresova, gledanosti, na primer u evropi je nba gledaniji nego u Americi, broj jedan je NFL pa Baseball pa Hokejom je NBA.. nece niko da gleda 4 ista tima 6 godina zaredom u polufinalu eventualno finalu, da se ne šalimo da su U Gsw bili svi zdravi ne bi nikad Raptorsi osvojili.. Ovako sad svaki klub ima nekog Superstara..
(Marko, 01. jul 2019 10:46)

Najveca gledanos u nba je bila kad je chicago 6 puta osvajao titulu uz pauzu od dve godine... Znači teorija da ne zele izste ekipe u finalu je smesna

Vuki

pre 4 godine

Pošto sam rekao da Niksi imaju odličan tim i za pola sata dobio 23 minisa i 0 plusa, JEDVA ČEKAM april - maj 2020.Videćemo onda kakvi će komentari biti. Inače uoči duela Raptorsa i Filadelfije, na moju konstataciju da Raptorsi mogu mnogo, dobio sam 6 plusa i 53 minusa. Nisam znao da botovi imaju interesa i na sportskim stranicama. Veliki stručnjaci, JEDVA ČEKAM sezonu i da vidimo te "očajne" Nikse. :)

petarczv

pre 4 godine

petar, i za to sto je izgubio finale los je igrac! Jaro, jaro, brukas li se brukas, covjek ce otici ako ga zdravlje posluzi sa 40000p, 10000s i 10000a, sa najboljim pokazateljima u istoriji tri najvaznija parametra igre, ali dzaba ne ulazi to tebi u glavu...nego de ti nama reci kakav je Lebron igrac.
(Banjaluka, 01. jul 2019 16:21)

Hahahahahahaha ne nego statistika je pokazatelj kakav je ko igrač hahahahaha klasican lebrot! Pa onda je rasel westbrook najači ikada 3 sezone zaredom ima u proseku tripl dabl lebron ne može ni da mu prismrdi a opet kad se odlucuje nema ga nigde...

Vuki

pre 4 godine

Ja ne znam da li je iko gledao individualni kvalitet Niksa prošle godina. Knox je verovatno među 5 najboljih šutera za 3 poena u ligi, Smith jr čovek sa neverovatnim fizičkim sposobnostima, Dotson igrač koji kada uđe u seriju može i bojler bacati u koš, Randle je nešto u šta se nadaju da će Zion izrasti, Robinson po defanzivnom potencijalu jednak Mutombu, sa Randlom će činiti fizički najjači centrski par u ligi (uz Embida i Horforda), i potcenjenog R.J. Barreta, koji je bio projektovan za prvog pika, ali je kiomercijalni potencijal Ziona učinio da bude u njegovoj senci. Prosek godina im je ispod 24, stvarno ne razumem one koji ne vide potencijal kod Niksa. Pogotovo što im nisu potrebne po 3 lopte u napadu kao što je slučaj sa mnogim drugim ekipama. I to je ekipa gde SVI igraju odbranu. Opet kažem, posle svake utakmice Niksa ću se javljati u komentarima da bih dokazao ovim "stručnjacima" da li i koliko vredi njihov tim.

petarczv

pre 4 godine

petar czv, a djesi petre kralju de ti nama reci kakav je igrac Lebron, jel on ono postao najmladji sa 32000 poena u istoriji NBA! A nije nije to sam ja nesto pobrkao izvini!
(Banjaluka, 01. jul 2019 14:24)

Lebron je onaj sto je izgubio finale sa super timom miamia od jednog all starr igraca a to je nowicki...

NastyB

pre 4 godine

Dobro rekao si i sam da si laik sto se po konentaru moze i vidjeti. Ne volim ni ja Jamesa ali brate mili al se nalupa
(dai, 1. jul 2019 11:20)

Samo zapamti šta sam napisao i videćeš. Dejvis će moći da igra kako zna JEDINO kad Džejms bude na klupi ili povređen. Samo zapamti da centri kod Džejmsa ne igraju svoju igru, već stoje na liniji za tri poena, jer "kralj" mora da ima prostora za ulaze pod koš i svoju statistiku. Živi bili pa videli, Dejvis će imati jedva dva ofanzivna skoka po utakmici, jer će jedino toliko moći da bude pod košem kada LBJ odmara.
A ako Kavaj ode tamo gde će da moli egoistu da mu ovaj udeli loptu ponekad, mislim da će potpuno uništiti sebi karijeru. Bolje da ode u Kliperse ili Njujork nego u Lejkerse. To zna svaki dobar igrač u NBA, ali ne i LBJ fanboyz...

Banjaluka

pre 4 godine

petar czv, a djesi petre kralju de ti nama reci kakav je igrac Lebron, jel on ono postao najmladji sa 32000 poena u istoriji NBA! A nije nije to sam ja nesto pobrkao izvini!

aca

pre 4 godine

sad bez zezancije, visok sam 187, tezak 97kg, imam 38god i poslednji put kad sam igrao pre 5,6 god mogao sam iz zaleta tablu da pipnem... jel mi nije kasno da se opet aktiviram i pocnem da igram? Ne trazim neki ugovor kao sto je Durentov, ali makar milionce na 2,3 god. to oni ne bi ni osetiliba meni bi bas puno znacilo

petarczw

pre 4 godine

Zaista ogroman broj trejdova i zabava za amerikance i kad je pauza, cekaju se Lejkersi i njihov potez, ako ne dodje Kawhi u velikom su problemu jer skoro svi igraci koji su im bili zanimljivi su vec potpisali za druge ekipe
(Candreva, 01. jul 2019 10:25)

Malo je verovatno da ce lenard potpisati za njih jer ne zeli da bude kao mvp drugi lebronov tocak. Cak i ako potpiše lejkersi su u problemu jer ce ostatak ekipe ciniti igrači sa minimalnim ugovorima koji nisu za najviše domete. Jos ako se jedan od te trojice povredi eto problema i playoff je upitan. Kad je dejvis potpisao Vegas ih je proglasio za prve favorite ali po mom mišljenju i playoff je upitan..

Milinko

pre 4 godine

Jel sad konacno doslo vreme da se razmotri ukidanje konferencija? Svi odavno imaju privatne avione koji su udobni kao hoteli sa 5 zvezdica, nema vise back-to-back-to-back utakmica, ocigledno je zapad godinama jaci, ali ove godine to stvarno prelazi neku normalnu meru ukusa ako Kawai ode u neki od Los Angelesa. Skoro ceo zapad konkurise za PO a na istoku tuga. Top 16 najboljih da igraju plejof i neka klanje odluči ko da ostane na vrhu. Ako je moglo da se menja svasta nesto od tradicionalnih pravila i da se NBA modermizuje do ove mere, onda valjda moze i ovaj logican potez.

soni

pre 4 godine

Au, ocekivalo se za prvo vece da ce uglavnom samo biti produzetaka ugovora, a dobili smo potpuni haos...
NOH je odradio jako lep posao, bas su se lepo popunili, mozda samo jos jedan centar fali.. Malo iznenadjujuc dolazak Rasela u GS, bice zanimljivo gledati ga kao dvojku, a Klej kad se vrati ide na 3 verovatno... Zanimljivo kako oba LA tima su propustila bukvalno sve i ostaje im all in na Lenarda, tako da ako ga ne dovedu bice najveci gubitnici leta, posle neprikosnovenih Niksa naravno...

Malo igro

pre 4 godine

aci, petruczv i svim podanucima kinga lbj: zapamtite i ponavljajte u sebi: samo je jedan vanzemaljac u basketu do 20219. a to MJ 1963. ps. lazni king lb, pogresio sport, mslm. ok. za amer.fudbal, strasan kvoterbek, a i trkac. u kosarku zalutao

stefan

pre 4 godine

dozvolite mi da ponovo ciriram petraczw: dve stvari u svemiru su izvesne, da sve jednoga dana umire i da je Džordan odmah posle Lebrona (koji je nedodirljiv na poziciji broj jedan) najbolji kosarkas svih vremena...
(aca, 01. jul 2019 13:06)

E botino mala.. Uspeo si u zivotu

HARIS

pre 4 godine

Iz GS-a ide i Igoudala, tako da sada imaju prostora za jos jedno zvucno ime, ako sta ostane na trzistu :) Ali ovo sa Raselom i KD-em su odradili fenomenalno. 100% bi ostali bez Durenta, a Rasel bi otisao negdje drugo, vjerovatno u LAL. Jedino sada brinu Jezerasi, nemaju nikakvog pleja, eto sta napravi Lebron!

dai

pre 4 godine

NastyB, 01. jul 2019 10:46)

Dobro rekao si i sam da si laik sto se po konentaru moze i vidjeti. Ne volim ni ja Jamesa ali brate mili al se nalupa

petarczv

pre 4 godine

Jedva cekam da vidim mvp janisa kako ce protiv prve petorke siksersa simons,tobajas, horford i embid svi preko 2.05 +ricardson koji je odlican defanzivac...

Turbulencija

pre 4 godine

GSW odlicno prosao. 
Nije mi jasna samo racunica Nets-a... zasto su razmenili Russel-a za Durant-a, kada je Russel bio pod ugovorom, a Durant slobodan da potpise za kog god zeli?
(ime, 01. jul 2019 13:19)

Onda sto se NBA tice znas samo da se lopta ubacuje kroz obruc. Ako vec nesto strucno komentarises trebas da budes strucno potkovan, bez ikakve uvrede...

petarczv

pre 4 godine

petar czv, a djesi petre kralju de ti nama reci kakav je igrac Lebron, jel on ono postao najmladji sa 32000 poena u istoriji NBA! A nije nije to sam ja nesto pobrkao izvini!
(Banjaluka, 01. jul 2019 14:24)

A dje si banja luka legendo to je onaj sto ti je izgubio 6finala..i isti onaj cija je ekipa izgubila finale sa najvecom prosecnom razlikom u istoriji nba... Mislim da je to taj... A čuo sam i da je najlosiji izvodjac slobodnih bacanja u poslednjem minutu u istoriji nba playoffa...

Banjaluka

pre 4 godine

petar, i za to sto je izgubio finale los je igrac! Jaro, jaro, brukas li se brukas, covjek ce otici ako ga zdravlje posluzi sa 40000p, 10000s i 10000a, sa najboljim pokazateljima u istoriji tri najvaznija parametra igre, ali dzaba ne ulazi to tebi u glavu...nego de ti nama reci kakav je Lebron igrac.

M6

pre 4 godine

Svi cekaju da Kavai ide u Lejkerse. Ja to ne vidim. Nikako. Zasto bi takva igracina pristala da bude u senci. Ako predje u Lejkerse, malo ce mi pasti u ocima.

stefan

pre 4 godine

Valjalo bi da se denver ukljuci u trejd dragica, tipa da se trse bartona. Ako dobro kontam dragic ima jos jednu god ugovora pa mogu da ga iduce maknu ili potpisu na neki veteranski. Marej tek od sledece ide na max tako da ostaje prostora u saliry-cap-u. A majamiju gori jer da bi doveli batlera moraju ovog da se trse.
(NVO, 01. jul 2019 13:04)

Bravo! Na Zalost nemaju oni mozga za to.. Dzamal Marej maximalan ugovor... Gorim znaci gorim... Place mi se

Dzouni

pre 4 godine

Au, na osnovu naslova ja rek'o neke tektonske promene, izmena pravila, zakucavanje vredi 3 poena, igra se pet petina ili tako nesto...a ono, transferi ko svake godine

petarczw

pre 4 godine

Jedva cekam sledeću sezonu. Posle dugo vremena nece se znati finalisti pre pocetka sezone. Gledaju mi se NOLA, Brooklin, Indijana, Utah, Dalas, Clipersi ako uzmu kandzu, Lejkersi (njih iz zabave) golden sa de angelom... Naravno i denver i sacramento

Mare

pre 4 godine

A niko da pomene jucerasnji trejd Zivorada Petrovica iz Jure u Kromberg@Subert za 270evra mesecno na neodredjeno (plus pelene, plus topli obrok). Malo li je. Stiglo zlatno doba...

vince carter

pre 4 godine

@Aca Kada nekog citiras stave se znaci navoda,evo ovako @Aca:"Nakon sto su igraci Dalasa 2011te nadigrali Lebrona od 28 godina a njih ukljucijuci Mariona,Kidda,Dirka,Pedju,Terija MJ od 39 godina nadigrao sve do jednog u njihovim duelima,prestao sam da verujem da Lebron moze da bude u istoj recenici sa Jordanom". :)))

NVO

pre 4 godine

Valjalo bi da se denver ukljuci u trejd dragica, tipa da se trse bartona. Ako dobro kontam dragic ima jos jednu god ugovora pa mogu da ga iduce maknu ili potpisu na neki veteranski. Marej tek od sledece ide na max tako da ostaje prostora u saliry-cap-u. A majamiju gori jer da bi doveli batlera moraju ovog da se trse.

jorgovan

pre 4 godine

(NastyB, 1. jul 2019 12:54)
Covece koliko si ti ogranicen, to vise i nema veze sa kosarkom. Pa kako mislis, u slucaju da Kavaj dodje u LA sa AD i Lebronom da ima istu ulogu kao u Torontu ili SA? Isto vazi i za AD. Sta sad Lebron treba da stoji u cosku i sutira trojke da bi AD igrao svoju igru iz NO? Vidi koliko su se zrtvovali
svi u GS kad je dosao KD ukljucijuci njega samog,Batler u Fili, CP pored Hardena. Da li stvarno mislis da AD i Kavaj mogu da imaju istu uglogu kao u prethodnim ekipama gde su bili jedine zvezde? Da se covek prekrsti sta mora da ti se objasnjava. Svi hoce da igraju u pobednickim ekipama,sa dobrim saigracima , pa jos u LA-u. Iluzorno je misliti da je Kavaj otisao u Toronto jer je hteo da se dokazuje nekome a ne da mu je to bila jedina opcija. Ne sumnjam da ce to biti apsolutna dominacija u slucaju da dodje LA, i da ce odlican trenerski tim u dogovoru sa igracima rasporediti minute kako svima odgovara.

vince carter

pre 4 godine

To sto sada igraju Wariorsi i ostatak lige je Don Nelsonov stil kosarke koji je on davno igrao. Wariorsi su sa Don Nelsonom igrali small ball jos pocetkom 90tih..Tim Hardaway,Chris Mullin,Mitch Richmond,Sarunas Marculionis,Mario Elie..kasnije su se pridruzili Chris Weber,Litrel Spriwel,veliki broj koseva,brza igra..zbog drugacijih pravila tada nije mogla takva ekipa da osvoji titulu a i neki glupi trejdovi su ih stopirali. Filadelfija pokupila Horforda jer je on najbolje cuvao Embida u ligi,pa da ga ne maltretira vise :D

SIMA

pre 4 godine

Denver treba da se otarasi Mareja a ne da potpise max sa njim. Isto tako i sa Bartonom i Herisom. Videlo se u plej ofu da su prosek sva trojica i da nisu za velika dela. Steta sto su ispustili JJ Redika, mislim da bi im to bilo pravo pojacanje.
(Ivan, 01. jul 2019 12:15)
za Bartona si u pravu ali Heris je iznad proseka a Marej ce biti super zvezda ...tri skroz razlicita igraca

Ostin A

pre 4 godine

Dosta I Marketinga, nba zadnjih godina dosta gubi na prodaji dresova, gledanosti, na primer u evropi je nba gledaniji nego u Americi, broj jedan je NFL pa Baseball pa Hokejom je NBA..
(Marko, 01. jul 2019 10:46)

Da, a u Evropi košarka je broj 1? Tri svetlosne godine je iza fudbala.
NHL timovi zanimaju Kanadu i planinske delove SAD. Sigurno nećeš pratiti hokej u Los Anđelesu, Hjustonu, Orlandu, Nju Orleansu... Tamo NHL nije ni u prvih 5 sportova.

Košarka je sport broj 3 u SAD, ali je sport za široke narodne mase, jer su jedino nju igrali svi. Svako selo ima košarkaški teren. Svaka škola ima salu za fizičko sa košarkaškim terenom. Teren za bejzbol i američki fudbal su ogromni i skupi za održavanje. Plus oprema je skupa.

stefan

pre 4 godine

Zaboravih da nagovestim da ce fila biti sila bar u reketu... Zao mi je sto nisu simonsa sutnuli ali ocigledno treba jos neka sezona ds propadne ds bi uvideli

Divos

pre 4 godine

Мање више многе од ти промена су најављиване и очекиване.
Упадају у очи наизглед високи уговори играча, но и то је било очекивано.
Уговори играча су овисни од селери-кепа. Он је наравно повећан и од данас за ову сезону је званично 109,14 мил.$, како је било и предвиђено. Важнији је лимит зоне пореза на луксуз, он је 132,6 мил.$, како је такође предвиђено.

Још важније су предвиђања наредних сезона. Тако је за сезону 2020/21 предвиђен селери кеп 118 мил.$, а лимит зоне пореза на луксуз који је пуно важнији 143 мил.$, такође предвиђен, неће бити мањи од тога, а могуће већи.

И ту ти уговори који данас изгледају огромни, за 3 године неће тако деловати, ту франшизе хоће на време да се обезбеде квалитетним решењима.
Важно је брзо реаговати, ко окасни, окаснио је.

Већ су се 2016-е десиле тектонске промене у свету кошарке, створен је огроман јаз у зарадама у енбиеју и остатку света, овим кретањима тај јаз ће бити све већи, имаће за последицу процесе који неће бити у корист кошарке у целини, но ту се ништа не може, пара врти где бургија неће.

stefan

pre 4 godine

MIDLTON MAREJ TOBAJAS... TRI NAJVECE GRESKE sa ugovorima sigurno u top 20ak ikada... Dakle milvoki koji je imao svo strpljenje i svake godine vidni napredsk kapitulirali su sa ovim ugovorom.. Tobajas za ligaski deo suoer igrac ali kada su vazne utakmce kada ss igra odbrana sut 3 17... Tako da velika greska... A mareja necu vise ni komentarisati... Argument je pik igra sa jokicem sjajan tandem... Pa jokic moze sa svima da se upari osim sa nurkicem volinom... Strasno

Pseudoharms

pre 4 godine

Da probam da ovo sazmem u par recenica. Netsi izvrsili sepuku, Drew - ok, svi znamo ko je on, po meni dobar potez. KD, 80% sanse da nece biti ni polovina igraca koji je bio, a ako tako bude, gledamo reprizu pucanja fransize, ko onomad, ko se seca tih bacenih pikova, od kojih jedan zavrsi u Bostonu u liku Tatuma. Ok. Gsw, odusevljen sam, svaka cast, misle na buducnost, kad su vec birali, izabrali svog coveka (sa laksom povredom od KDa), bravo. Nije mi jasno sta ce Horford u Phili, ali ok, imace najbolji centarski par u ligi, ali jos uvek nemaju pleja. Kako Jimmy ode u Majami, ne zna ni on, ali opet, vraca se svom usudu - prvi igrac ekipe koja moze, mozda do prvog kola PO. Babo u Jazzu - super ekipa za njega i dobar potez Jute, strasno zahvalan igrac. Knicksi nista nisu uradili sa Tajom, Randlom i Portisom, ali niko nije ni ocekivao da urade ista inteligentno. Phx konacno dobio pravog pleja, sa iskustvom i mogu reci da je za ekipu koja je crna rupa kao Sunsi zadnjih par godina, Rubio odlican ulov. Denver po meni dobro postupio sa produzivanjem ugovora Milsapu. Sta bi Phili da da 180 milki Tobiju, ne zna ni Tobi, nije mu bratu jasno cime je on to zasluzio. Kingsi se muce sa dovodjenjem igraca, Ariza je super ulov, kako je moglo biti. Kemba ce leci Bostonu jako lepo, dok ce Terry imati priliku u Sarlotu da pokaze da je all star materijal. Hezonja u Portlandu - ne verujem da ce to nesto promeniti u njegovoj karijeri. Grizli iz Priboja? Medjed, pribojski, meke ruke, daj boze...

Candreva

pre 4 godine

Zaista ogroman broj trejdova i zabava za amerikance i kad je pauza, cekaju se Lejkersi i njihov potez, ako ne dodje Kawhi u velikom su problemu jer skoro svi igraci koji su im bili zanimljivi su vec potpisali za druge ekipe

Dalibor

pre 4 godine

Nikad mi nece biti jasan ovaj salary cap... Kako GSW moze da ima 4 igraca uvek na max ugovoru, i onda jos par odlicnih igraca sa visokim ugovorima, a neki timovi jedva sastave da daju jednom igracu max cap.
(tugabrate, 01. jul 2019 10:31)

Tako što GM ima pravo da doplati "luxury tax" , odnosno iz svog džepa može da doplati igrače koji prelaze salary cap.

Valkarin

pre 4 godine

Izgleda da ce i Carmelo nazad u Knickse jer su u ovom trenutku jedino oni toliko ocajni. A to sto su potpisali tri krilna centra i vec popunili dobar deo salary cap-a na najgluplji moguci nacin, je izlisno komentarisati. E, da - smehotres ovde ne prestaje. Navodno su zainteresovani i za Vince Cartera i Cousinsa.

google

pre 4 godine

Meni se cini da je ovo skoro najbolje sto su Niksi mogli da urade. Ako su im vec propali snovi o dovodjenju Irvinga, Durenta ili Davisa, ovo potpisivanje Randlea i nastavljanje putem drugog drafta je odlicno, samo sto tu postoji problem uprave koja se nije pokazala spremnom da cekaju razvoj ovim tempom. Poslednjih desetak godina su pokusavali stalno na silu da nesto urade dovodjenjem raspalih zvezda tipa Vade i sl.

MarcoPolo

pre 4 godine

Nije mi jasna filadelfija, umesto da ojača spoljne pozicije jer su pustili batlera i redika, oni pored embida i bobija dovode još jednog centra i to matorog... Bobi je možda prošle sezone i imao minuta u, ove neće ni toliko. Bolje da traži novu sredinu...

Aca86

pre 4 godine

Sta reci za Denver, Njujork i Kliperse... Nista, stoje. Denver i ima osnovu mada su nesto mogli da odrade. Klipersi ako ne dovedu Lenarda omasili su sezonu. Fila puno rizikuje, falice iz Batler. GSW mi nije jasan nikako, sta ce im plej sa max ugovorom pored Karija, a Grinu treba sl godine + ode Igi a klupu opet nemaju. Sakramento neki ok potezi, svidja mi se dolazak Arize i odlazak WCS + Dzozef ok rezervni plej. Milvoki osta bez Brogdona. Juta napravi mocnu ekipu, mogu puno. Lejkersi su jos enigma, ali Dejvis + Lebron + Kuzma mora biti kandidat za titulu. Boston krenuo u rebild, Toronto strepi. Bruklin posao veka. Batler ode u Majami da se bori za plejof.

Lex

pre 4 godine

Ljudi nemaju nikakvu ambiciju, samo gledaju iskljucivo licni interes. Evo Batler toliko zeli prsten a ode u Majami. Mislim stvarno...
(op op, 01. jul 2019 11:10)

Pa Miami mu je 2. najbolja opcija za prsten,istrpi ovu sezonu,i sledece sezone imaju prostora za superstara,i jos im ostane dovoljno prostora za 5-6 dobrih role igraca.Pored toga,on ce biti lider tima,ima taj mentalitet i u Miami-u ce to pokazati.Ima vrhunskog trenera pored sebe,sjajan grad za zivot.Nije on uopste bez ambicije.

SIMA

pre 4 godine

GSW moze da ima 4 igraca uvek na max ugovoru, i onda jos par odlicnih igraca sa visokim ugovorima, a neki timovi jedva sastave da daju jednom igracu max cap.
koja su to 4 igraca?

aca

pre 4 godine

da se ne lazemo, nama je sve u vezi NBA veoma cudno. Prvo navijaci koji kao da su dosli na predstavu a ne utakmicu, taktike njihovih trenera, sebicluk glavnih igraca timova, dva sata reklama na svakoj utakmici, astronomski ugovori... ali opet su 100god ispred ostatka sveta po kvalitetu igraca i klubova.

cuj, strucno potkovan

pre 4 godine

Onda sto se NBA tice znas samo da se lopta ubacuje kroz obruc. Ako vec nesto strucno komentarises trebas da budes strucno potkovan, bez ikakve uvrede...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Turbulencija, 1. jul 2019 13:45)

Covek je lepo pitao zasto su Netsi trejdovali Russella.
Ako ne mozes ljubazno da mu odgovoris, sto bi bio red, ne moras nista da pises, pogotovu ne nebuloze i gluposti.

Jos Bobi da dobije Vucevicev ugovor...

pre 4 godine

Volim Tobija skoro k'o i Bobija, ali dati mu ugovor koji ga vrednuje kao Kleja ili Durenta je vrhunski idiotizam. Skolski primer kako dosta zavisi od toga u kom trenutku se sklapa ugovor.

Milosav

pre 4 godine

NBA ludilo, najveca bomba se ceka za kraj, a to je Kawhi.
(leon, 1. jul 2019 13:41)

Kawhi potpisuje za Toronto sigurno barem jednu godinu, ovo iz pouzdanih izvora, negove kucne pomocnice rodjeni brat od ujaka pa njegova tasta zna mog Čukundedu vrača. Pazite sta sam vam rekao. Gasol vec potpisao.
Pozdrav iz sampionskog Toronta!

Styx river

pre 4 godine

Tri ekipe koje su napravile dobar posao putem drafta i transfera su na zapadu (Utah, NOP i Memphis). Utah napravila dobar tim, ali pitanje je kako ce to posloziti. Dovodili su igrace koji su im potrebni i sada su na svakoj poziciji jaki. NOP ima Ziona, pola Lakersa, sada su jos pridodali na sve to i Reddicka. I Memphisu ce mnogo znaciti Iguadalino iskustvo ove sezone. Ovo samo povećava konkurenciju na zapadu, gde ce biti jedno desetak ekipa pribliznog kvaliteta. Odlična prilika za Denver, da na pocetku sezone napravi neki niz pobeda jer igraju sa istim timom kao prosle godine. Dok recimo GSW ostaje bez 2 od 3 najbolja igraca iz prosle sezone.

cole

pre 4 godine

Meni samo nije jasna filadelfija,pustili su Redika koji je bio jedini suter u ekipi,a to im je najvise trebalo prosle sezone,i pretplatili su herisa koji je dobar igrac ali ne donosi im neku prevagu u igri

Majamiju dzaba i Batler opet ce biti borba za plej of

Indijana napravila odlican posao sa Brogdonom,a Juta sklopila odlican tim bice kandidati za vrh zapada

Aussie

pre 4 godine

Nikad mi nece biti jasan ovaj salary cap... Kako GSW moze da ima 4 igraca uvek na max ugovoru, i onda jos par odlicnih igraca sa visokim ugovorima, a neki timovi jedva sastave da daju jednom igracu max cap.
(tugabrate, 1. jul 2019 10:31) # Link komenta

Plate ogromne pare za 3 superstara, pa uštede na rezervama.... i ponekad se portrefi da neki igrač kao Demarcus Cousins potpiše ugovor za 5 milliona na jednu sezonu da uzme presten pa onda ode negde drugo za 25 milliona...

A ima mnogo timova iz manjih gradova (small market teams) koji nedodju ni blizu seleri kepa jer neće da plaćaju ili se neisplati.

jsx

pre 4 godine

@Marko
https://www.nba.com/article/2018/04/12/nba-breaks-attendance-record-fourth-straight-year
Doduse, 2018. je u pitanju, ali kako NBA gubi gledanost kad 4 godine za redom sve vise publike dolazi?

ThePain

pre 4 godine

To sto sada igraju Wariorsi i ostatak lige je Don Nelsonov stil kosarke koji je on davno igrao. Wariorsi su sa Don Nelsonom igrali small ball jos pocetkom 90tih..Tim Hardaway,Chris Mullin,Mitch Richmond,Sarunas Marculionis,Mario Elie..kasnije su se pridruzili Chris Weber,Litrel Spriwel,veliki broj koseva,brza igra..zbog drugacijih pravila tada nije mogla takva ekipa da osvoji titulu a i neki glupi trejdovi su ih stopirali. Filadelfija pokupila Horforda jer je on najbolje cuvao Embida u ligi,pa da ga ne maltretira vise :D
(vince carter, 1. jul 2019 11:40)


....

Ovo u vezi Horforda i Embida me bas nasmijalo. :-)

Powerslave

pre 4 godine

Tobajas Heris je debeeeeeelo preplaćen, neverovatan porez Filadelfije.
Još dopustili da im ode Redik, jedini pravi šuter u ekipi (ajde recimo da se oko Batlera nisu mnogo pitali, ali za ovog su morali da imaju pare).
Ne znam na šta će sada da izgleda petorka Simons, Ričardson, Heris, Horford, Embid, možda najviša petorka lige (?) u eri small ball-a. Ekipa će biti znatno drugačija i iskreno ne znam šta da očekujem od njih.
Horforda doveli da više ne bi maltretirao nesrećnog Embida :D Sad još jedino Gasol ostaje kao neko ko može da ga čuva.

Indijana i Juta odradili sjajne poteze, ne znam koja ekipa bolje. Brogdon je takva krađa da nemam reči. Milvoki će zažaliti zbog njegovog odlaska, a usput su preplatili Midltona. Nisam očekivao da će dati onakav ugovor Lopezu.
Juta od kandidata iz senke lagano postaje TOP 4 tim zapada, a s obzirom na sva dešavanja oko GSW mislim da će razlika između TOP 4, ako ne i TOP 8, biti nikad manja.

Seltiksi ne znam, možda će imati bolju timsku hemiju, ali mi se čine kao slabiji tim nego ove godine. Sad čitam da su doveli i Kantera što je i očekivano jer je Portland trejdom dobio Vajtsajda.

Grifin iz Pelikansa nastavlja da vuče sjajne poteze, kad neko zna on zna i snašao bi se svuda.

Nikola84

pre 4 godine

Ne mora da bude lose to sto Denver nije doveo nikoga sa strane. Potpisali usu Mareja i sacuvali okosnicu tima od prosle sezone. Doduse mozda fali jedan plej ali i bez toga mogu biti u vrhu zapada. Pelikani odradili odlican posao, bice zanimljivo videti koliko oni i Detroit sa Rouzom mogu ove sezone. Sto se tice Sakramenta ocekujem napad na plej of. Svakako zanimljiva sezona je ispred nas.