Subota, 29.06.2019.

18:07

Durent i Lenard žele da igraju zajedno – u Njujorku ili Los Anđelesu

Velike NBA zvezde koje nemaju klub Kavaj Lenard i Kevin Durent izrazili su želju da zajedno igraju od naredne sezone, preneli su američki mediji.

Izvor: SN

Durent i Lenard žele da igraju zajedno – u Njujorku ili Los Anðelesu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

63 Komentari

Sortiraj po:

djura

pre 4 godine

vest o durentu i lenardu a u komentarima se raspravlja o dzordanu i dzejsmu, meni je stvarno zao vas na balkanu sta su vam uradili s mozgovima :(

petarczw

pre 4 godine

James je bio u tri finala protiv Golden State-a koji je igrao sa 4 all star-a! Kada je Jordan igrao protiv tima koji je imao barem tri all star-a? Nikad, eto kad!
(Lebron Supreme, 29. jun 2019 22:40)

Kad je jordan igrao sa dva all starra u ekipi? Nikad!

znanje-imanje

pre 4 godine

Deluje veštački i zvuči idiotski. Ali u stvari i nije.
Lenard je svestan da je ovo najverovatnije bio one-off za Toronto, koji se jedva jedva provukao na Istoku. Pri tome su još mogli da ga odmore pred PO a to će biti vrlo upitno sledeće sezone zbog kratkog rostera.
I Durant zna da će GSW biti još slabiji. Sledi im sezona bez njega i Kleja pa tek ni Stef isto nikako neće moći celu. Naprotiv verovatno i on dobije tj. obnovi ozbiljne povrede. Grin, Igudala, Livingston, Kazins... godine idu. Neće biti prvi pred PO nikako.
A ovako zajedno negde imaju šansu na blef u PO. Ali titula tu manje više, mogući bonus preko zicer odlične situacije. Ukoliko odu u bogatu zonu pored Max ugovora mogu nakupiti lokalne reklamne ugovore.
Što se tiće Jordana on je imao brdo loših utakmica i silovanja kao Vestbruk ali je imao fantastičan tim oko sebe. I iza Kukoča kao šestog igrača a što je već neverovatno. Rodman je radio i bolje ovo što sada radi Grin a Pipen nije bio samostalna zvezda ali u mnogo utakmica najbolji na terenu, korisniji i od Majkija. U odbrani... rad i ruku i nogu... spacing, timing, atlethic... reading... boljeg igrača nije bilo. Izrazi "ni do kolena" ili ko Pipena nije gledao ili ko ne zna.
Majki je bio vrh - ali ipak em je 1 imao vrh vrh tim em je 2 bio pomognut kao vrh prodavac patika. Moje prvo gledanje (i poslednje loženje na) NBA - Glen Rice vodi "ništa posebno" Šarlot kao sada Lenard Toronto. Dobijaju SF PO Majkija i Bullse - ali i ne, jer gube od sudija...

petarczw

pre 4 godine

Bukvalno dva lika koja bi cak i od Niksa napravila nesto. Brutalan ali prebrutalan tandem, ali ipak ti trebaju i drugi igraci. Ja bih na njihovom mestu izabrao LA. 
(Sabre, 29. jun 2019 18:20) 

Ne mogu obojica u LA, edukujte se malo bre.
(nista o nicemu, 29. jun 2019 18:35)

Koji si ti lik... A sto ne mogu oboje u LA?! Mogu itekako jer imaju prostora za oboje i oni i niksi. Ej još ti nekog prozivas da se edukuje... Hahahahahhaha

petarczw

pre 4 godine

u Wizardsima Jordan za dve sezone nije ni igrao plejof. Lebron će biti ispred Jordana i u skokovima i asistencijama.
(LBJ, 29. jun 2019 23:38)

U wizardsima jordan je igrao sa 40god i odigrao sve 82 utakmice regularne sezone. Lbj sa 34god nije usao u playoff a majkl je sa 34god uzeo sestu titulu i bio 6x mvp finala!!! Najbolji strelac lige, mvp regularnog dela, all starr mvp i u prvoj defanzivnoj petorci...

petarczw

pre 4 godine

U ovakvom NBA gde ima tona vrhunskih igraca mozda glupo zvuci, ali mozda dva najbolja igraca. 
LeBron ce morati da potpise Kajrija ili Kembu plus jos 2-3 dobra igraca da bi im parirao. Ako se sve lepo poslozi LA vs LA ce biti derbi svih derbija naredne 4 godine.
(Uh, 29. jun 2019 18:12)

Jel ti pratis uopste nba?! Kako da potpisu kajrija ili kembu i dovedu jos 2-3 dobra igrača i to sve za 32mil koliko im je ostalo u cap spaceu?! Znaci mogu dovesti ili jednog max igraca ili dva tri dobra...

petarczw

pre 4 godine

Deluje veštački i zvuči idiotski. Ali u stvari i nije. 
Lenard je svestan da je ovo najverovatnije bio one-off za Toronto, koji se jedva jedva provukao na Istoku. Pri tome su još mogli da ga odmore pred PO a to će biti vrlo upitno sledeće sezone zbog kratkog rostera. 
I Durant zna da će GSW biti još slabiji. Sledi im sezona bez njega i Kleja pa tek ni Stef isto nikako neće moći celu. Naprotiv verovatno i on dobije tj. obnovi ozbiljne povrede. Grin, Igudala, Livingston, Kazins... godine idu. Neće biti prvi pred PO nikako. 
A ovako zajedno negde imaju šansu na blef u PO. Ali titula tu manje više, mogući bonus preko zicer odlične situacije. Ukoliko odu u bogatu zonu pored Max ugovora mogu nakupiti lokalne reklamne ugovore. 
Što se tiće Jordana on je imao brdo loših utakmica i silovanja kao Vestbruk ali je imao fantastičan tim oko sebe. I iza Kukoča kao šestog igrača a što je već neverovatno. Rodman je radio i bolje ovo što sada radi Grin a Pipen nije bio samostalna zvezda ali u mnogo utakmica najbolji na terenu, korisniji i od Majkija. U odbrani... rad i ruku i nogu... spacing, timing, atlethic... reading... boljeg igrača nije bilo. Izrazi "ni do kolena" ili ko Pipena nije gledao ili ko ne zna. 
Majki je bio vrh - ali ipak em je 1 imao vrh vrh tim em je 2 bio pomognut kao vrh prodavac patika. Moje prvo gledanje (i poslednje loženje na) NBA - Glen Rice vodi "ništa posebno" Šarlot kao sada Lenard Toronto. Dobijaju SF PO Majkija i Bullse - ali i ne, jer gube od sudija...
(znanje-imanje, 30. jun 2019 09:02)

Zali bože iskucanih slova... Koliko gluposti na jednom mestu

...

pre 4 godine

(Lebron Supreme, 29. jun 2019 22:40)
Tvoja prica bi mogla da ima nekog smisla kada bi bar pisao tacne informacije. Ovako si samo pljuvac u dalj. Redom:

"91-e je pobedio raspale La lakers-e bez Medžika i Karima."
Medzik je igrao, imao 18.6/8/12.4. Tu je bio i Vorti sa 19.3 poena i Divac sa 18.2. Taj Dzabar koji je falio je u prethodnom osvojenom finalu '88. imao 13.1. Kad smo kod njega, '91. je bio vec dve sezone u penziji, kao da kazes da danas LeBron ima raspali tim jer nema Dzabara.

"92-e je pobedio Portland koji je imao Clyda Drexler-a i nikoga više."
Nisi cuo za Teri Portera? Zanimljivo.

"93-e je pobedio Suns-e koji su imali koga? Barklija- krilnog centra od 194 cm!i nikoga više."
Kevin Dzonson? Dan Majerle (All Star te godine)?

"96-e je pobedio Sonics-e koji su imali Pejtona."
Kemp? Srempf?

"97e i 98-e je pobedio stari tim Jute sa Malounom i Stoktonom koji su imali 34 i 35 godina."
MJ i Karl su vrsnjaci. Petorka Bulsa 158g, Juta 157, Dalas 2011. 162.

"Kad je Jordan bio vodeći asistent u svom timu? Nikad!"
U ruki sezoni i dva puta 88-90.

"Pritom, Jordan je igrao sa Pipenom i Rodmanom, dva najbolja odbrambena igrača lige tih godina."
Ni jedan ni drugi nisu bili DPOY u Cikagu, Rodman jeste ranije u Detroitu. S druge strane, Dzordan je bio DPOY. LeBron?

"Kada je Jordan igrao protiv tima koji je imao barem tri all star-a? Nikad, eto kad!" Portland '91. trojicu. Pejton i Kemp 95-98, Srempf 95 i 97.

Molim objavite, potrudio sam se :)

мики

pre 4 godine

Sta im vredi mogu da se sastavljaju i sklapaju kako hoce, kad ce Denver razbuasti sve. Sa mladim pojacanjima Porterom i Bolom razbucace ligu. Srbija do Denvera??
(Dragan-Borca, 29. jun 2019 18:20)

слажем се. дошло њихово време.

мики

pre 4 godine

Lebron će biti ispred Jordana i u skokovima i asistencijama.
(LBJ, 29. jun 2019 23:38)

дечко, теби стварно није добро.

vince carter

pre 4 godine

Sonixi su jednom igrali finale jer je na zapadu bilo 6 jednako dobrih ekipa. A Lebron kada je odlazio iz klivlenda,em su tankovali,em je gomila igraca promenjeno,povredjeno,otislo..prvi put otisao i trener,drugi put ga zamenio ruki. A Bullsi su posle Jordana pojacani sa tri igraca i prepusteni igracu koji je sazreo u vodju uz Jordana a ne rukiju,sa pobednickim mentalitetom nakon tri prstena,dok su Cavsi ekipa slabasnog istoka. A Lebron je iz Majamija otisao sa jos 5 igraca dok Wade i Bosh nisu igrali ni pola sezone,da bi naredne godine sa zdravim Wejdom bili treci na Istoku i sa 4:3 bili porazeni u polu finalu bas kao Bullsi 1994!

vince carter

pre 4 godine

Lebron od 34 godine nije igrao playoff sa Lejkersima u prvoj malo jacoj konkurenciji a Jordan sa 39,40 godina nakon 3 godine pauze u Wizardsima :))) Bronsexualci se izvlace na povredu Lebrona ne znajuci i da su Wizardsi bili cetvrti do Jordanove povrede i operacije kolena i do tog trenutka samo je podizao nivo igre. 29ppg na deset poslednjih meceva pre povrede. On i Hamilton skor 15:1 zajedno te sezone. Uostalom taj Jordan je nadigrao Mariona,kidda,terija,pedju,dirka koji su isprasili Lebrona od 28 godina u poznim igrackim godinama :)

stefan

pre 4 godine

Šta se desilo sa Bulsima kada je Jordan otišao da igra bejzbol, kako bi navodno izbegao probleme usled korišćenja određenih supstanci? Dobili su 58 utakmice, i igrali finale istoka protiv Niksa. a sledeće godine imali 56 pobeda. Kako to ako je on toliko značio za taj tim? 

Šta se desilo sa Kavsima kada je Lebron otišao? Imali su 19 pobeda. Lebron kada dodje u tim to je garantovano 50 pobeda te sezone za taj tim. 

Ako su Soniksi bili tako dobar tim kako to da su samo jednom igrali finale? 

Lebron će završiti karijeru ispred Jordana u poenima u regularnom delu sezone. u poenima u plejofu je već ispred njega, budući da su Bulsi osamdesetih rano ispadali iz plejofa, a u Wizardsima Jordan za dve sezone nije ni igrao plejof. Lebron će biti ispred Jordana i u skokovima i asistencijama.
(LBJ, 29. jun 2019 23:38)

14 minusa i nijedan plus za komentar... Pa jel ti to nesto govori.. Kada je otisao iz cle, cle se reorganizovao.. Svi otisli osim lava koji veci deo sezone kuburi sa povredama.. Osman prva postava toliko... Bulsi su negovali timski duh i svako je znao svoju ulogu... To je mentalitet tima i to pobednickog tima... Nagetsima nisu potrrbna imena da budu 2. Na zapadu... I kd se povredio pa ratnici pocistili portland i hjuston pa je on nebitan igrac tom logikom.... Lbj ima 17 sezona a majk aktivnih 11.... Toliko o tome jeremi glavico indoktrinirana... Ne smem ni da zamislim sta bi se desilo da mu mucki nisu ubili oca... I da je covek ostao da igra... I onda bi se nasao neki bot da komentarise ovde.. Malo je vejd i bos.. Malo je irving i lav..sad ce biti malo dejvis i irving i kuzma ili ko vec... Uvek je malo.. A jokic sta da kaze? Pa vuce svoj tim junacki do drugog mesta na zapadu.. Grupu gradjana

Otac Makarije

pre 4 godine

Lebron Supreme, 29. jun 2019 22:40)

Ja mislim da je ovo najgluplji komentar na B92 svih vremena!!!

"Raspali Lejkersi, Carls Barkli od 194, samo Dreksler i samo Pejton?!, matori Meloun i Stokton"... stvarno ne znam sta bih izabrao za vecu glupost od svega navedenog! I jos uzdizes Rodmana i Pipena koji nisu ni do kolena svim gore navedenim igracima! Sta vise proseci iz kojih je Dzordan izvukao najbolje jer su u drugim klubovima bili samo sporedni igraci.

A kad spominjes kako je tvoj lebroncic igrao protiv 4 all-stara sto ne kazes da je i njegov tim tada imao tri! Pateticaru i demagogu!

stratimirović

pre 4 godine

Ostoja ponudi im po Rendža,reda radi. Miško ako zafali vodiće na terapije kod Berovićke, imaće i Durant kod Novice krio komoru. Idealni uslovi. Gubimo finale Aba od Zvezde, i Jordi da pozivnicu.. I feel devotion..

LBJ

pre 4 godine

Šta se desilo sa Bulsima kada je Jordan otišao da igra bejzbol, kako bi navodno izbegao probleme usled korišćenja određenih supstanci? Dobili su 58 utakmice, i igrali finale istoka protiv Niksa. a sledeće godine imali 56 pobeda. Kako to ako je on toliko značio za taj tim?

Šta se desilo sa Kavsima kada je Lebron otišao? Imali su 19 pobeda. Lebron kada dodje u tim to je garantovano 50 pobeda te sezone za taj tim.

Ako su Soniksi bili tako dobar tim kako to da su samo jednom igrali finale?

Lebron će završiti karijeru ispred Jordana u poenima u regularnom delu sezone. u poenima u plejofu je već ispred njega, budući da su Bulsi osamdesetih rano ispadali iz plejofa, a u Wizardsima Jordan za dve sezone nije ni igrao plejof. Lebron će biti ispred Jordana i u skokovima i asistencijama.

vince carter

pre 4 godine

Jordan je dobio Rodmana,thomasa,dumarsa 3 all stara kada pippen to nije bio,kemp,payton i srempf godinu ranije bio all star. Portland imao 3 all stara 1991. Jordan 3 titule bez Rodmana,Kukoca,Harpera,Kera,Longlija..svi oni dosli u Bullse nakon sto se MJ penzionisao kao ispomoc Pipenu. Lebron gubio od Grcke,od Howarda i Orlanda sa domacim terenom,od matorih Mavsa. Matorih Spursa sa mladim Leonardom a on u najboljim godinama. Bezuspesni pokusaji Jordanovih hejtera se nastavljaju :)))

Lebron Supreme

pre 4 godine

navodni Kockar i alkoholičar Jordan je u ligu došao 84-e i sve do 91 nije ni igrao NBA finale. Redovno je gubio u prvoj ili drugoj rundi svih tih godina. 91-e je pobedio raspale La lakers-e bez Medžika i Karima. 92-e je pobedio Portland koji je imao Clyda Drexler-a i nikoga više. 93-e je pobedio Suns-e koji su imali koga? Barklija- krilnog centra od 194 cm!i nikoga više. 96-e je pobedio Sonics-e koji su imali Pejtona. 97e i 98-e je pobedio stari tim Jute sa Malounom i Stoktonom koji su imali 34 i 35 godina.
Lebron još nije igrao u timu u kom nije bio vodeći skorer i asistent. Kad je Jordan bio vodeći asistent u svom timu? Nikad!

Pritom, Jordan je igrao sa Pipenom i Rodmanom, dva najbolja odbrambena igrača lige tih godina. Rodman je bio najbolji skakač lige.

James je bio u tri finala protiv Golden State-a koji je igrao sa 4 all star-a! Kada je Jordan igrao protiv tima koji je imao barem tri all star-a? Nikad, eto kad!

Danijel

pre 4 godine

Ne verujem za Leonarda. Leonard nije pi*** kao Durant i LeBron pa da sastavljaju mega timove. Decko miran, tih i povucen, igra kao jedina zvezda u timu i osvaja.
(Alek, 29. jun 2019 19:52)

Vozi Jugo 65a, kabrio. Šalje sve pare kevi, skroman dečko.:))))))

stefan

pre 4 godine

Muka mi od ovog dogovaranja, vestackog stvaranja sampionskih timova. Narocito od bahatog LeBrona sto skuplja i igrace i trenere, svake godine sve napadnije i neukusnije. S druge strane, tim koji je najvise napredovao i iznenadio ove godine, Denver nigde u prici. Znam da ce Jokic napravirti znacajan korak napred i ove sezone, i kao igrac i kao lider, (skoro) svi su mladi, iskusniji, jos da neki ruki proigra, jedno solidno pojacanje, inteligentan igrac koji moze da ubode trojku (Bojan B?) i mogu oni sve da iznenade i ove godine, ali na visem nivou.
(Pera, 29. jun 2019 19:46)

Bravo... Dodao bih samo obavezan trejd bartona.. Poklanjanje igraca ako moze

nčf

pre 4 godine

Durent teško da će sa bilo kim igrati sledeće sezone... Mačka u džaku, s obzirom na prirodu povrede i njegove godine. A Toronto je sreća pratila ove godine više nego Lester onomad, zato Kavai beži glavom bez obzira. Nijedan neće osvojiti titulu sledeće godine, potpuno se zanemaruju prave ekipe kao Denver, Fila, Milvoki, a ovi superstarovi neka se skupljaju gde hoće... Svi kod Lebrona, što se mene tiče.

MilanSpanac

pre 4 godine

greg je jos davno rekao da ce probati sve da zadrzi kawaia jer ima jaku zelju da se vrati u san diego(sto blize kuci).. i tada ga je zadrzao, medjutim mislim da je istrpeo taj veliki ugovor i da ce sada ici sto blize kuci.. a i doc im je blizi nego fizdejl.. vjerujte spanjari

montoya

pre 4 godine

I jednoj I drugoj ekipi ne pomaze ni 6 Lenarda I Duranta,gubitnicke ekipe!Clippersi su imali roster 2017 Griffin, Jordan, Cris Paul, Lou Williams I Galinari I nisu uspeli nista!

JPR24

pre 4 godine

Ne verujem za Leonarda. Leonard nije pi*** kao Durant i LeBron pa da sastavljaju mega timove. Decko miran, tih i povucen, igra kao jedina zvezda u timu i osvaja.
(Alek, 29. jun 2019 19:52)


Da, zato ide iz Toronta...

petarczw

pre 4 godine

Lebron i dejvis ili lenard i durent hmmmm od 100 puta sto puta bi uzeo lenarda i durenta... Clipersi ce da imaju prvog i drugog najboljeg igrača lige plus odlične saigrače dok lejkersi imaju 4i5 najboljeg igrača lige i krš roster...

Alek

pre 4 godine

Ne verujem za Leonarda. Leonard nije pi*** kao Durant i LeBron pa da sastavljaju mega timove. Decko miran, tih i povucen, igra kao jedina zvezda u timu i osvaja.

Pera

pre 4 godine

Muka mi od ovog dogovaranja, vestackog stvaranja sampionskih timova. Narocito od bahatog LeBrona sto skuplja i igrace i trenere, svake godine sve napadnije i neukusnije. S druge strane, tim koji je najvise napredovao i iznenadio ove godine, Denver nigde u prici. Znam da ce Jokic napravirti znacajan korak napred i ove sezone, i kao igrac i kao lider, (skoro) svi su mladi, iskusniji, jos da neki ruki proigra, jedno solidno pojacanje, inteligentan igrac koji moze da ubode trojku (Bojan B?) i mogu oni sve da iznenade i ove godine, ali na visem nivou.

nevski

pre 4 godine

Upoznah danas ženu, ufffff, još sam pod utiskom....samo vodi ćerke sa sobom, proveren recept, xexe
Arena od oktobra prenosi, tako da trošak manje plaćanje Nba passa, a gde će ova dvojica konkretno, nešto me ni ne tangira previše.. Prate se Denver, Filadelfija i Sakramento rekreativno....

Nikola

pre 4 godine

Da mogu kao covek opet da navijam za Nikse,posle one cuvene generacije Word,Sprivel,Alen,Dzonson,Juing,Čajlds,Kembi...
(MJ, 29. jun 2019 18:19)

Po meni mnogo omiljenija ona iz 1994.Entoni, Harper, Starks, Oukli, Juing,Mejson pokojni.. Smith

petarczw

pre 4 godine

Zato što ne znas ni ti ni svi ovi sto su ti dali plus kako funkcioniše nba. Imaju prostora u budzetu da daju lenardu maksimalan ugovor i to je to. A durentu ne bi imali ni milion da daju. Eto zato...

Dobrocinitelj

pre 4 godine

Jedno vece jedan covek izlazio iz zgrade i isao do prodavnice i ispred zgrade video coveka koji pretura po kontejneru. Pogledao ovaj prvi koliko ima kod sebe para, imao hiljadu i kusur, izvukao to i dao mu sve u ruke. Budi i ti slucajni dobrocinitelj, nije tesko.

Uh

pre 4 godine

U ovakvom NBA gde ima tona vrhunskih igraca mozda glupo zvuci, ali mozda dva najbolja igraca.
LeBron ce morati da potpise Kajrija ili Kembu plus jos 2-3 dobra igraca da bi im parirao. Ako se sve lepo poslozi LA vs LA ce biti derbi svih derbija naredne 4 godine.

jedan od mnogih

pre 4 godine

meni je mnogo zanimljivije kako ce da se pojacaju DEN i HOU...ekipe kojima mozda treba po jedan igrac i to je to....PHI takodje malo samo....ovi traze pare i paznju medijs, nista vise, a KD ce svakako do AllStar utakmice samo da navija

roten

pre 4 godine

Ako odu u Kliperse već sledeće sezone bi bili jako opasni.Durant verovatno neće igrati u novoj sezoni,ali ostatak Klipersa+Lenard+vrhunski trener čine jako opasan tim,koji bi mogao da napadne vrh zapada.Sa Durantom u ekipi apsolutno su najjači tim u ligi.Ako odu u Nikse druga priča,teško do titule u naredne 2-3 sezone,a Durant vremena(ili godina) na trošenje baš i nema.

nista o nicemu

pre 4 godine

U ovakvom NBA gde ima tona vrhunskih igraca mozda glupo zvuci, ali mozda dva najbolja igraca. 
LeBron ce morati da potpise Kajrija ili Kembu plus jos 2-3 dobra igraca da bi im parirao. Ako se sve lepo poslozi LA vs LA ce biti derbi svih derbija naredne 4 godine.

Opet, Durent ne igra celu sledecu sezonu.

Rolex

pre 4 godine

Auuuu ako mu dodju u Clipperse a taman se igrac/manager/trener/fizioterapevt/politicar ponadao da ce sa Davisom i Irvingom uzeti titulu GSWju hahaha ako!!! Voleo bih ih u New Yorku ali bi mi bilo bas drago da odvale ovoga prepotenkota iz Lakersa

Sabre

pre 4 godine

Bukvalno dva lika koja bi cak i od Niksa napravila nesto. Brutalan ali prebrutalan tandem, ali ipak ti trebaju i drugi igraci. Ja bih na njihovom mestu izabrao LA.

nista o nicemu

pre 4 godine

Ako dodju u Kliperse sampion je unapred poznat, pod uslovom da Durent bude zdrav u play-off.
(saeKn, 29. jun 2019 18:20)

Durent propusta celu sledecu sezonu.

Dragan-Borca

pre 4 godine

Sta im vredi mogu da se sastavljaju i sklapaju kako hoce, kad ce Denver razbuasti sve. Sa mladim pojacanjima Porterom i Bolom razbucace ligu. Srbija do Denvera😇🤠

nista o nicemu

pre 4 godine

Bukvalno dva lika koja bi cak i od Niksa napravila nesto. Brutalan ali prebrutalan tandem, ali ipak ti trebaju i drugi igraci. Ja bih na njihovom mestu izabrao LA.
(Sabre, 29. jun 2019 18:20)

Ne mogu obojica u LA, edukujte se malo bre.

Uh

pre 4 godine

U ovakvom NBA gde ima tona vrhunskih igraca mozda glupo zvuci, ali mozda dva najbolja igraca.
LeBron ce morati da potpise Kajrija ili Kembu plus jos 2-3 dobra igraca da bi im parirao. Ako se sve lepo poslozi LA vs LA ce biti derbi svih derbija naredne 4 godine.

Dragan-Borca

pre 4 godine

Sta im vredi mogu da se sastavljaju i sklapaju kako hoce, kad ce Denver razbuasti sve. Sa mladim pojacanjima Porterom i Bolom razbucace ligu. Srbija do Denvera😇🤠

Rolex

pre 4 godine

Auuuu ako mu dodju u Clipperse a taman se igrac/manager/trener/fizioterapevt/politicar ponadao da ce sa Davisom i Irvingom uzeti titulu GSWju hahaha ako!!! Voleo bih ih u New Yorku ali bi mi bilo bas drago da odvale ovoga prepotenkota iz Lakersa

Sabre

pre 4 godine

Bukvalno dva lika koja bi cak i od Niksa napravila nesto. Brutalan ali prebrutalan tandem, ali ipak ti trebaju i drugi igraci. Ja bih na njihovom mestu izabrao LA.

Danijel

pre 4 godine

Ne verujem za Leonarda. Leonard nije pi*** kao Durant i LeBron pa da sastavljaju mega timove. Decko miran, tih i povucen, igra kao jedina zvezda u timu i osvaja.
(Alek, 29. jun 2019 19:52)

Vozi Jugo 65a, kabrio. Šalje sve pare kevi, skroman dečko.:))))))

Dobrocinitelj

pre 4 godine

Jedno vece jedan covek izlazio iz zgrade i isao do prodavnice i ispred zgrade video coveka koji pretura po kontejneru. Pogledao ovaj prvi koliko ima kod sebe para, imao hiljadu i kusur, izvukao to i dao mu sve u ruke. Budi i ti slucajni dobrocinitelj, nije tesko.

nista o nicemu

pre 4 godine

Ako dodju u Kliperse sampion je unapred poznat, pod uslovom da Durent bude zdrav u play-off.
(saeKn, 29. jun 2019 18:20)

Durent propusta celu sledecu sezonu.

Nikola

pre 4 godine

Da mogu kao covek opet da navijam za Nikse,posle one cuvene generacije Word,Sprivel,Alen,Dzonson,Juing,Čajlds,Kembi...
(MJ, 29. jun 2019 18:19)

Po meni mnogo omiljenija ona iz 1994.Entoni, Harper, Starks, Oukli, Juing,Mejson pokojni.. Smith

jedan od mnogih

pre 4 godine

meni je mnogo zanimljivije kako ce da se pojacaju DEN i HOU...ekipe kojima mozda treba po jedan igrac i to je to....PHI takodje malo samo....ovi traze pare i paznju medijs, nista vise, a KD ce svakako do AllStar utakmice samo da navija

roten

pre 4 godine

Ako odu u Kliperse već sledeće sezone bi bili jako opasni.Durant verovatno neće igrati u novoj sezoni,ali ostatak Klipersa+Lenard+vrhunski trener čine jako opasan tim,koji bi mogao da napadne vrh zapada.Sa Durantom u ekipi apsolutno su najjači tim u ligi.Ako odu u Nikse druga priča,teško do titule u naredne 2-3 sezone,a Durant vremena(ili godina) na trošenje baš i nema.

Pera

pre 4 godine

Muka mi od ovog dogovaranja, vestackog stvaranja sampionskih timova. Narocito od bahatog LeBrona sto skuplja i igrace i trenere, svake godine sve napadnije i neukusnije. S druge strane, tim koji je najvise napredovao i iznenadio ove godine, Denver nigde u prici. Znam da ce Jokic napravirti znacajan korak napred i ove sezone, i kao igrac i kao lider, (skoro) svi su mladi, iskusniji, jos da neki ruki proigra, jedno solidno pojacanje, inteligentan igrac koji moze da ubode trojku (Bojan B?) i mogu oni sve da iznenade i ove godine, ali na visem nivou.

montoya

pre 4 godine

I jednoj I drugoj ekipi ne pomaze ni 6 Lenarda I Duranta,gubitnicke ekipe!Clippersi su imali roster 2017 Griffin, Jordan, Cris Paul, Lou Williams I Galinari I nisu uspeli nista!

nčf

pre 4 godine

Durent teško da će sa bilo kim igrati sledeće sezone... Mačka u džaku, s obzirom na prirodu povrede i njegove godine. A Toronto je sreća pratila ove godine više nego Lester onomad, zato Kavai beži glavom bez obzira. Nijedan neće osvojiti titulu sledeće godine, potpuno se zanemaruju prave ekipe kao Denver, Fila, Milvoki, a ovi superstarovi neka se skupljaju gde hoće... Svi kod Lebrona, što se mene tiče.

stefan

pre 4 godine

Muka mi od ovog dogovaranja, vestackog stvaranja sampionskih timova. Narocito od bahatog LeBrona sto skuplja i igrace i trenere, svake godine sve napadnije i neukusnije. S druge strane, tim koji je najvise napredovao i iznenadio ove godine, Denver nigde u prici. Znam da ce Jokic napravirti znacajan korak napred i ove sezone, i kao igrac i kao lider, (skoro) svi su mladi, iskusniji, jos da neki ruki proigra, jedno solidno pojacanje, inteligentan igrac koji moze da ubode trojku (Bojan B?) i mogu oni sve da iznenade i ove godine, ali na visem nivou.
(Pera, 29. jun 2019 19:46)

Bravo... Dodao bih samo obavezan trejd bartona.. Poklanjanje igraca ako moze

nevski

pre 4 godine

Upoznah danas ženu, ufffff, još sam pod utiskom....samo vodi ćerke sa sobom, proveren recept, xexe
Arena od oktobra prenosi, tako da trošak manje plaćanje Nba passa, a gde će ova dvojica konkretno, nešto me ni ne tangira previše.. Prate se Denver, Filadelfija i Sakramento rekreativno....

nista o nicemu

pre 4 godine

U ovakvom NBA gde ima tona vrhunskih igraca mozda glupo zvuci, ali mozda dva najbolja igraca. 
LeBron ce morati da potpise Kajrija ili Kembu plus jos 2-3 dobra igraca da bi im parirao. Ako se sve lepo poslozi LA vs LA ce biti derbi svih derbija naredne 4 godine.

Opet, Durent ne igra celu sledecu sezonu.

Otac Makarije

pre 4 godine

Lebron Supreme, 29. jun 2019 22:40)

Ja mislim da je ovo najgluplji komentar na B92 svih vremena!!!

"Raspali Lejkersi, Carls Barkli od 194, samo Dreksler i samo Pejton?!, matori Meloun i Stokton"... stvarno ne znam sta bih izabrao za vecu glupost od svega navedenog! I jos uzdizes Rodmana i Pipena koji nisu ni do kolena svim gore navedenim igracima! Sta vise proseci iz kojih je Dzordan izvukao najbolje jer su u drugim klubovima bili samo sporedni igraci.

A kad spominjes kako je tvoj lebroncic igrao protiv 4 all-stara sto ne kazes da je i njegov tim tada imao tri! Pateticaru i demagogu!

JPR24

pre 4 godine

Ne verujem za Leonarda. Leonard nije pi*** kao Durant i LeBron pa da sastavljaju mega timove. Decko miran, tih i povucen, igra kao jedina zvezda u timu i osvaja.
(Alek, 29. jun 2019 19:52)


Da, zato ide iz Toronta...

petarczw

pre 4 godine

Lebron i dejvis ili lenard i durent hmmmm od 100 puta sto puta bi uzeo lenarda i durenta... Clipersi ce da imaju prvog i drugog najboljeg igrača lige plus odlične saigrače dok lejkersi imaju 4i5 najboljeg igrača lige i krš roster...

Alek

pre 4 godine

Ne verujem za Leonarda. Leonard nije pi*** kao Durant i LeBron pa da sastavljaju mega timove. Decko miran, tih i povucen, igra kao jedina zvezda u timu i osvaja.

...

pre 4 godine

(Lebron Supreme, 29. jun 2019 22:40)
Tvoja prica bi mogla da ima nekog smisla kada bi bar pisao tacne informacije. Ovako si samo pljuvac u dalj. Redom:

"91-e je pobedio raspale La lakers-e bez Medžika i Karima."
Medzik je igrao, imao 18.6/8/12.4. Tu je bio i Vorti sa 19.3 poena i Divac sa 18.2. Taj Dzabar koji je falio je u prethodnom osvojenom finalu '88. imao 13.1. Kad smo kod njega, '91. je bio vec dve sezone u penziji, kao da kazes da danas LeBron ima raspali tim jer nema Dzabara.

"92-e je pobedio Portland koji je imao Clyda Drexler-a i nikoga više."
Nisi cuo za Teri Portera? Zanimljivo.

"93-e je pobedio Suns-e koji su imali koga? Barklija- krilnog centra od 194 cm!i nikoga više."
Kevin Dzonson? Dan Majerle (All Star te godine)?

"96-e je pobedio Sonics-e koji su imali Pejtona."
Kemp? Srempf?

"97e i 98-e je pobedio stari tim Jute sa Malounom i Stoktonom koji su imali 34 i 35 godina."
MJ i Karl su vrsnjaci. Petorka Bulsa 158g, Juta 157, Dalas 2011. 162.

"Kad je Jordan bio vodeći asistent u svom timu? Nikad!"
U ruki sezoni i dva puta 88-90.

"Pritom, Jordan je igrao sa Pipenom i Rodmanom, dva najbolja odbrambena igrača lige tih godina."
Ni jedan ni drugi nisu bili DPOY u Cikagu, Rodman jeste ranije u Detroitu. S druge strane, Dzordan je bio DPOY. LeBron?

"Kada je Jordan igrao protiv tima koji je imao barem tri all star-a? Nikad, eto kad!" Portland '91. trojicu. Pejton i Kemp 95-98, Srempf 95 i 97.

Molim objavite, potrudio sam se :)

MilanSpanac

pre 4 godine

greg je jos davno rekao da ce probati sve da zadrzi kawaia jer ima jaku zelju da se vrati u san diego(sto blize kuci).. i tada ga je zadrzao, medjutim mislim da je istrpeo taj veliki ugovor i da ce sada ici sto blize kuci.. a i doc im je blizi nego fizdejl.. vjerujte spanjari

stratimirović

pre 4 godine

Ostoja ponudi im po Rendža,reda radi. Miško ako zafali vodiće na terapije kod Berovićke, imaće i Durant kod Novice krio komoru. Idealni uslovi. Gubimo finale Aba od Zvezde, i Jordi da pozivnicu.. I feel devotion..

Lebron Supreme

pre 4 godine

navodni Kockar i alkoholičar Jordan je u ligu došao 84-e i sve do 91 nije ni igrao NBA finale. Redovno je gubio u prvoj ili drugoj rundi svih tih godina. 91-e je pobedio raspale La lakers-e bez Medžika i Karima. 92-e je pobedio Portland koji je imao Clyda Drexler-a i nikoga više. 93-e je pobedio Suns-e koji su imali koga? Barklija- krilnog centra od 194 cm!i nikoga više. 96-e je pobedio Sonics-e koji su imali Pejtona. 97e i 98-e je pobedio stari tim Jute sa Malounom i Stoktonom koji su imali 34 i 35 godina.
Lebron još nije igrao u timu u kom nije bio vodeći skorer i asistent. Kad je Jordan bio vodeći asistent u svom timu? Nikad!

Pritom, Jordan je igrao sa Pipenom i Rodmanom, dva najbolja odbrambena igrača lige tih godina. Rodman je bio najbolji skakač lige.

James je bio u tri finala protiv Golden State-a koji je igrao sa 4 all star-a! Kada je Jordan igrao protiv tima koji je imao barem tri all star-a? Nikad, eto kad!

petarczw

pre 4 godine

u Wizardsima Jordan za dve sezone nije ni igrao plejof. Lebron će biti ispred Jordana i u skokovima i asistencijama.
(LBJ, 29. jun 2019 23:38)

U wizardsima jordan je igrao sa 40god i odigrao sve 82 utakmice regularne sezone. Lbj sa 34god nije usao u playoff a majkl je sa 34god uzeo sestu titulu i bio 6x mvp finala!!! Najbolji strelac lige, mvp regularnog dela, all starr mvp i u prvoj defanzivnoj petorci...

nista o nicemu

pre 4 godine

Bukvalno dva lika koja bi cak i od Niksa napravila nesto. Brutalan ali prebrutalan tandem, ali ipak ti trebaju i drugi igraci. Ja bih na njihovom mestu izabrao LA.
(Sabre, 29. jun 2019 18:20)

Ne mogu obojica u LA, edukujte se malo bre.

vince carter

pre 4 godine

Jordan je dobio Rodmana,thomasa,dumarsa 3 all stara kada pippen to nije bio,kemp,payton i srempf godinu ranije bio all star. Portland imao 3 all stara 1991. Jordan 3 titule bez Rodmana,Kukoca,Harpera,Kera,Longlija..svi oni dosli u Bullse nakon sto se MJ penzionisao kao ispomoc Pipenu. Lebron gubio od Grcke,od Howarda i Orlanda sa domacim terenom,od matorih Mavsa. Matorih Spursa sa mladim Leonardom a on u najboljim godinama. Bezuspesni pokusaji Jordanovih hejtera se nastavljaju :)))

petarczw

pre 4 godine

James je bio u tri finala protiv Golden State-a koji je igrao sa 4 all star-a! Kada je Jordan igrao protiv tima koji je imao barem tri all star-a? Nikad, eto kad!
(Lebron Supreme, 29. jun 2019 22:40)

Kad je jordan igrao sa dva all starra u ekipi? Nikad!

petarczw

pre 4 godine

Zato što ne znas ni ti ni svi ovi sto su ti dali plus kako funkcioniše nba. Imaju prostora u budzetu da daju lenardu maksimalan ugovor i to je to. A durentu ne bi imali ni milion da daju. Eto zato...

LBJ

pre 4 godine

Šta se desilo sa Bulsima kada je Jordan otišao da igra bejzbol, kako bi navodno izbegao probleme usled korišćenja određenih supstanci? Dobili su 58 utakmice, i igrali finale istoka protiv Niksa. a sledeće godine imali 56 pobeda. Kako to ako je on toliko značio za taj tim?

Šta se desilo sa Kavsima kada je Lebron otišao? Imali su 19 pobeda. Lebron kada dodje u tim to je garantovano 50 pobeda te sezone za taj tim.

Ako su Soniksi bili tako dobar tim kako to da su samo jednom igrali finale?

Lebron će završiti karijeru ispred Jordana u poenima u regularnom delu sezone. u poenima u plejofu je već ispred njega, budući da su Bulsi osamdesetih rano ispadali iz plejofa, a u Wizardsima Jordan za dve sezone nije ni igrao plejof. Lebron će biti ispred Jordana i u skokovima i asistencijama.

stefan

pre 4 godine

Šta se desilo sa Bulsima kada je Jordan otišao da igra bejzbol, kako bi navodno izbegao probleme usled korišćenja određenih supstanci? Dobili su 58 utakmice, i igrali finale istoka protiv Niksa. a sledeće godine imali 56 pobeda. Kako to ako je on toliko značio za taj tim? 

Šta se desilo sa Kavsima kada je Lebron otišao? Imali su 19 pobeda. Lebron kada dodje u tim to je garantovano 50 pobeda te sezone za taj tim. 

Ako su Soniksi bili tako dobar tim kako to da su samo jednom igrali finale? 

Lebron će završiti karijeru ispred Jordana u poenima u regularnom delu sezone. u poenima u plejofu je već ispred njega, budući da su Bulsi osamdesetih rano ispadali iz plejofa, a u Wizardsima Jordan za dve sezone nije ni igrao plejof. Lebron će biti ispred Jordana i u skokovima i asistencijama.
(LBJ, 29. jun 2019 23:38)

14 minusa i nijedan plus za komentar... Pa jel ti to nesto govori.. Kada je otisao iz cle, cle se reorganizovao.. Svi otisli osim lava koji veci deo sezone kuburi sa povredama.. Osman prva postava toliko... Bulsi su negovali timski duh i svako je znao svoju ulogu... To je mentalitet tima i to pobednickog tima... Nagetsima nisu potrrbna imena da budu 2. Na zapadu... I kd se povredio pa ratnici pocistili portland i hjuston pa je on nebitan igrac tom logikom.... Lbj ima 17 sezona a majk aktivnih 11.... Toliko o tome jeremi glavico indoktrinirana... Ne smem ni da zamislim sta bi se desilo da mu mucki nisu ubili oca... I da je covek ostao da igra... I onda bi se nasao neki bot da komentarise ovde.. Malo je vejd i bos.. Malo je irving i lav..sad ce biti malo dejvis i irving i kuzma ili ko vec... Uvek je malo.. A jokic sta da kaze? Pa vuce svoj tim junacki do drugog mesta na zapadu.. Grupu gradjana

vince carter

pre 4 godine

Lebron od 34 godine nije igrao playoff sa Lejkersima u prvoj malo jacoj konkurenciji a Jordan sa 39,40 godina nakon 3 godine pauze u Wizardsima :))) Bronsexualci se izvlace na povredu Lebrona ne znajuci i da su Wizardsi bili cetvrti do Jordanove povrede i operacije kolena i do tog trenutka samo je podizao nivo igre. 29ppg na deset poslednjih meceva pre povrede. On i Hamilton skor 15:1 zajedno te sezone. Uostalom taj Jordan je nadigrao Mariona,kidda,terija,pedju,dirka koji su isprasili Lebrona od 28 godina u poznim igrackim godinama :)

мики

pre 4 godine

Lebron će biti ispred Jordana i u skokovima i asistencijama.
(LBJ, 29. jun 2019 23:38)

дечко, теби стварно није добро.

petarczw

pre 4 godine

Deluje veštački i zvuči idiotski. Ali u stvari i nije. 
Lenard je svestan da je ovo najverovatnije bio one-off za Toronto, koji se jedva jedva provukao na Istoku. Pri tome su još mogli da ga odmore pred PO a to će biti vrlo upitno sledeće sezone zbog kratkog rostera. 
I Durant zna da će GSW biti još slabiji. Sledi im sezona bez njega i Kleja pa tek ni Stef isto nikako neće moći celu. Naprotiv verovatno i on dobije tj. obnovi ozbiljne povrede. Grin, Igudala, Livingston, Kazins... godine idu. Neće biti prvi pred PO nikako. 
A ovako zajedno negde imaju šansu na blef u PO. Ali titula tu manje više, mogući bonus preko zicer odlične situacije. Ukoliko odu u bogatu zonu pored Max ugovora mogu nakupiti lokalne reklamne ugovore. 
Što se tiće Jordana on je imao brdo loših utakmica i silovanja kao Vestbruk ali je imao fantastičan tim oko sebe. I iza Kukoča kao šestog igrača a što je već neverovatno. Rodman je radio i bolje ovo što sada radi Grin a Pipen nije bio samostalna zvezda ali u mnogo utakmica najbolji na terenu, korisniji i od Majkija. U odbrani... rad i ruku i nogu... spacing, timing, atlethic... reading... boljeg igrača nije bilo. Izrazi "ni do kolena" ili ko Pipena nije gledao ili ko ne zna. 
Majki je bio vrh - ali ipak em je 1 imao vrh vrh tim em je 2 bio pomognut kao vrh prodavac patika. Moje prvo gledanje (i poslednje loženje na) NBA - Glen Rice vodi "ništa posebno" Šarlot kao sada Lenard Toronto. Dobijaju SF PO Majkija i Bullse - ali i ne, jer gube od sudija...
(znanje-imanje, 30. jun 2019 09:02)

Zali bože iskucanih slova... Koliko gluposti na jednom mestu

vince carter

pre 4 godine

Sonixi su jednom igrali finale jer je na zapadu bilo 6 jednako dobrih ekipa. A Lebron kada je odlazio iz klivlenda,em su tankovali,em je gomila igraca promenjeno,povredjeno,otislo..prvi put otisao i trener,drugi put ga zamenio ruki. A Bullsi su posle Jordana pojacani sa tri igraca i prepusteni igracu koji je sazreo u vodju uz Jordana a ne rukiju,sa pobednickim mentalitetom nakon tri prstena,dok su Cavsi ekipa slabasnog istoka. A Lebron je iz Majamija otisao sa jos 5 igraca dok Wade i Bosh nisu igrali ni pola sezone,da bi naredne godine sa zdravim Wejdom bili treci na Istoku i sa 4:3 bili porazeni u polu finalu bas kao Bullsi 1994!

znanje-imanje

pre 4 godine

Deluje veštački i zvuči idiotski. Ali u stvari i nije.
Lenard je svestan da je ovo najverovatnije bio one-off za Toronto, koji se jedva jedva provukao na Istoku. Pri tome su još mogli da ga odmore pred PO a to će biti vrlo upitno sledeće sezone zbog kratkog rostera.
I Durant zna da će GSW biti još slabiji. Sledi im sezona bez njega i Kleja pa tek ni Stef isto nikako neće moći celu. Naprotiv verovatno i on dobije tj. obnovi ozbiljne povrede. Grin, Igudala, Livingston, Kazins... godine idu. Neće biti prvi pred PO nikako.
A ovako zajedno negde imaju šansu na blef u PO. Ali titula tu manje više, mogući bonus preko zicer odlične situacije. Ukoliko odu u bogatu zonu pored Max ugovora mogu nakupiti lokalne reklamne ugovore.
Što se tiće Jordana on je imao brdo loših utakmica i silovanja kao Vestbruk ali je imao fantastičan tim oko sebe. I iza Kukoča kao šestog igrača a što je već neverovatno. Rodman je radio i bolje ovo što sada radi Grin a Pipen nije bio samostalna zvezda ali u mnogo utakmica najbolji na terenu, korisniji i od Majkija. U odbrani... rad i ruku i nogu... spacing, timing, atlethic... reading... boljeg igrača nije bilo. Izrazi "ni do kolena" ili ko Pipena nije gledao ili ko ne zna.
Majki je bio vrh - ali ipak em je 1 imao vrh vrh tim em je 2 bio pomognut kao vrh prodavac patika. Moje prvo gledanje (i poslednje loženje na) NBA - Glen Rice vodi "ništa posebno" Šarlot kao sada Lenard Toronto. Dobijaju SF PO Majkija i Bullse - ali i ne, jer gube od sudija...

petarczw

pre 4 godine

Bukvalno dva lika koja bi cak i od Niksa napravila nesto. Brutalan ali prebrutalan tandem, ali ipak ti trebaju i drugi igraci. Ja bih na njihovom mestu izabrao LA. 
(Sabre, 29. jun 2019 18:20) 

Ne mogu obojica u LA, edukujte se malo bre.
(nista o nicemu, 29. jun 2019 18:35)

Koji si ti lik... A sto ne mogu oboje u LA?! Mogu itekako jer imaju prostora za oboje i oni i niksi. Ej još ti nekog prozivas da se edukuje... Hahahahahhaha

мики

pre 4 godine

Sta im vredi mogu da se sastavljaju i sklapaju kako hoce, kad ce Denver razbuasti sve. Sa mladim pojacanjima Porterom i Bolom razbucace ligu. Srbija do Denvera??
(Dragan-Borca, 29. jun 2019 18:20)

слажем се. дошло њихово време.

petarczw

pre 4 godine

U ovakvom NBA gde ima tona vrhunskih igraca mozda glupo zvuci, ali mozda dva najbolja igraca. 
LeBron ce morati da potpise Kajrija ili Kembu plus jos 2-3 dobra igraca da bi im parirao. Ako se sve lepo poslozi LA vs LA ce biti derbi svih derbija naredne 4 godine.
(Uh, 29. jun 2019 18:12)

Jel ti pratis uopste nba?! Kako da potpisu kajrija ili kembu i dovedu jos 2-3 dobra igrača i to sve za 32mil koliko im je ostalo u cap spaceu?! Znaci mogu dovesti ili jednog max igraca ili dva tri dobra...

djura

pre 4 godine

vest o durentu i lenardu a u komentarima se raspravlja o dzordanu i dzejsmu, meni je stvarno zao vas na balkanu sta su vam uradili s mozgovima :(

nista o nicemu

pre 4 godine

Bukvalno dva lika koja bi cak i od Niksa napravila nesto. Brutalan ali prebrutalan tandem, ali ipak ti trebaju i drugi igraci. Ja bih na njihovom mestu izabrao LA.
(Sabre, 29. jun 2019 18:20)

Ne mogu obojica u LA, edukujte se malo bre.

Lebron Supreme

pre 4 godine

navodni Kockar i alkoholičar Jordan je u ligu došao 84-e i sve do 91 nije ni igrao NBA finale. Redovno je gubio u prvoj ili drugoj rundi svih tih godina. 91-e je pobedio raspale La lakers-e bez Medžika i Karima. 92-e je pobedio Portland koji je imao Clyda Drexler-a i nikoga više. 93-e je pobedio Suns-e koji su imali koga? Barklija- krilnog centra od 194 cm!i nikoga više. 96-e je pobedio Sonics-e koji su imali Pejtona. 97e i 98-e je pobedio stari tim Jute sa Malounom i Stoktonom koji su imali 34 i 35 godina.
Lebron još nije igrao u timu u kom nije bio vodeći skorer i asistent. Kad je Jordan bio vodeći asistent u svom timu? Nikad!

Pritom, Jordan je igrao sa Pipenom i Rodmanom, dva najbolja odbrambena igrača lige tih godina. Rodman je bio najbolji skakač lige.

James je bio u tri finala protiv Golden State-a koji je igrao sa 4 all star-a! Kada je Jordan igrao protiv tima koji je imao barem tri all star-a? Nikad, eto kad!

LBJ

pre 4 godine

Šta se desilo sa Bulsima kada je Jordan otišao da igra bejzbol, kako bi navodno izbegao probleme usled korišćenja određenih supstanci? Dobili su 58 utakmice, i igrali finale istoka protiv Niksa. a sledeće godine imali 56 pobeda. Kako to ako je on toliko značio za taj tim?

Šta se desilo sa Kavsima kada je Lebron otišao? Imali su 19 pobeda. Lebron kada dodje u tim to je garantovano 50 pobeda te sezone za taj tim.

Ako su Soniksi bili tako dobar tim kako to da su samo jednom igrali finale?

Lebron će završiti karijeru ispred Jordana u poenima u regularnom delu sezone. u poenima u plejofu je već ispred njega, budući da su Bulsi osamdesetih rano ispadali iz plejofa, a u Wizardsima Jordan za dve sezone nije ni igrao plejof. Lebron će biti ispred Jordana i u skokovima i asistencijama.

Rolex

pre 4 godine

Auuuu ako mu dodju u Clipperse a taman se igrac/manager/trener/fizioterapevt/politicar ponadao da ce sa Davisom i Irvingom uzeti titulu GSWju hahaha ako!!! Voleo bih ih u New Yorku ali bi mi bilo bas drago da odvale ovoga prepotenkota iz Lakersa

Alek

pre 4 godine

Ne verujem za Leonarda. Leonard nije pi*** kao Durant i LeBron pa da sastavljaju mega timove. Decko miran, tih i povucen, igra kao jedina zvezda u timu i osvaja.

Dragan-Borca

pre 4 godine

Sta im vredi mogu da se sastavljaju i sklapaju kako hoce, kad ce Denver razbuasti sve. Sa mladim pojacanjima Porterom i Bolom razbucace ligu. Srbija do Denvera😇🤠

nevski

pre 4 godine

Upoznah danas ženu, ufffff, još sam pod utiskom....samo vodi ćerke sa sobom, proveren recept, xexe
Arena od oktobra prenosi, tako da trošak manje plaćanje Nba passa, a gde će ova dvojica konkretno, nešto me ni ne tangira previše.. Prate se Denver, Filadelfija i Sakramento rekreativno....

Uh

pre 4 godine

U ovakvom NBA gde ima tona vrhunskih igraca mozda glupo zvuci, ali mozda dva najbolja igraca.
LeBron ce morati da potpise Kajrija ili Kembu plus jos 2-3 dobra igraca da bi im parirao. Ako se sve lepo poslozi LA vs LA ce biti derbi svih derbija naredne 4 godine.

petarczw

pre 4 godine

Lebron i dejvis ili lenard i durent hmmmm od 100 puta sto puta bi uzeo lenarda i durenta... Clipersi ce da imaju prvog i drugog najboljeg igrača lige plus odlične saigrače dok lejkersi imaju 4i5 najboljeg igrača lige i krš roster...

nista o nicemu

pre 4 godine

U ovakvom NBA gde ima tona vrhunskih igraca mozda glupo zvuci, ali mozda dva najbolja igraca. 
LeBron ce morati da potpise Kajrija ili Kembu plus jos 2-3 dobra igraca da bi im parirao. Ako se sve lepo poslozi LA vs LA ce biti derbi svih derbija naredne 4 godine.

Opet, Durent ne igra celu sledecu sezonu.

Pera

pre 4 godine

Muka mi od ovog dogovaranja, vestackog stvaranja sampionskih timova. Narocito od bahatog LeBrona sto skuplja i igrace i trenere, svake godine sve napadnije i neukusnije. S druge strane, tim koji je najvise napredovao i iznenadio ove godine, Denver nigde u prici. Znam da ce Jokic napravirti znacajan korak napred i ove sezone, i kao igrac i kao lider, (skoro) svi su mladi, iskusniji, jos da neki ruki proigra, jedno solidno pojacanje, inteligentan igrac koji moze da ubode trojku (Bojan B?) i mogu oni sve da iznenade i ove godine, ali na visem nivou.

nista o nicemu

pre 4 godine

Ako dodju u Kliperse sampion je unapred poznat, pod uslovom da Durent bude zdrav u play-off.
(saeKn, 29. jun 2019 18:20)

Durent propusta celu sledecu sezonu.

petarczw

pre 4 godine

Zato što ne znas ni ti ni svi ovi sto su ti dali plus kako funkcioniše nba. Imaju prostora u budzetu da daju lenardu maksimalan ugovor i to je to. A durentu ne bi imali ni milion da daju. Eto zato...

montoya

pre 4 godine

I jednoj I drugoj ekipi ne pomaze ni 6 Lenarda I Duranta,gubitnicke ekipe!Clippersi su imali roster 2017 Griffin, Jordan, Cris Paul, Lou Williams I Galinari I nisu uspeli nista!

znanje-imanje

pre 4 godine

Deluje veštački i zvuči idiotski. Ali u stvari i nije.
Lenard je svestan da je ovo najverovatnije bio one-off za Toronto, koji se jedva jedva provukao na Istoku. Pri tome su još mogli da ga odmore pred PO a to će biti vrlo upitno sledeće sezone zbog kratkog rostera.
I Durant zna da će GSW biti još slabiji. Sledi im sezona bez njega i Kleja pa tek ni Stef isto nikako neće moći celu. Naprotiv verovatno i on dobije tj. obnovi ozbiljne povrede. Grin, Igudala, Livingston, Kazins... godine idu. Neće biti prvi pred PO nikako.
A ovako zajedno negde imaju šansu na blef u PO. Ali titula tu manje više, mogući bonus preko zicer odlične situacije. Ukoliko odu u bogatu zonu pored Max ugovora mogu nakupiti lokalne reklamne ugovore.
Što se tiće Jordana on je imao brdo loših utakmica i silovanja kao Vestbruk ali je imao fantastičan tim oko sebe. I iza Kukoča kao šestog igrača a što je već neverovatno. Rodman je radio i bolje ovo što sada radi Grin a Pipen nije bio samostalna zvezda ali u mnogo utakmica najbolji na terenu, korisniji i od Majkija. U odbrani... rad i ruku i nogu... spacing, timing, atlethic... reading... boljeg igrača nije bilo. Izrazi "ni do kolena" ili ko Pipena nije gledao ili ko ne zna.
Majki je bio vrh - ali ipak em je 1 imao vrh vrh tim em je 2 bio pomognut kao vrh prodavac patika. Moje prvo gledanje (i poslednje loženje na) NBA - Glen Rice vodi "ništa posebno" Šarlot kao sada Lenard Toronto. Dobijaju SF PO Majkija i Bullse - ali i ne, jer gube od sudija...

Sabre

pre 4 godine

Bukvalno dva lika koja bi cak i od Niksa napravila nesto. Brutalan ali prebrutalan tandem, ali ipak ti trebaju i drugi igraci. Ja bih na njihovom mestu izabrao LA.

JPR24

pre 4 godine

Ne verujem za Leonarda. Leonard nije pi*** kao Durant i LeBron pa da sastavljaju mega timove. Decko miran, tih i povucen, igra kao jedina zvezda u timu i osvaja.
(Alek, 29. jun 2019 19:52)


Da, zato ide iz Toronta...

nčf

pre 4 godine

Durent teško da će sa bilo kim igrati sledeće sezone... Mačka u džaku, s obzirom na prirodu povrede i njegove godine. A Toronto je sreća pratila ove godine više nego Lester onomad, zato Kavai beži glavom bez obzira. Nijedan neće osvojiti titulu sledeće godine, potpuno se zanemaruju prave ekipe kao Denver, Fila, Milvoki, a ovi superstarovi neka se skupljaju gde hoće... Svi kod Lebrona, što se mene tiče.

Otac Makarije

pre 4 godine

Lebron Supreme, 29. jun 2019 22:40)

Ja mislim da je ovo najgluplji komentar na B92 svih vremena!!!

"Raspali Lejkersi, Carls Barkli od 194, samo Dreksler i samo Pejton?!, matori Meloun i Stokton"... stvarno ne znam sta bih izabrao za vecu glupost od svega navedenog! I jos uzdizes Rodmana i Pipena koji nisu ni do kolena svim gore navedenim igracima! Sta vise proseci iz kojih je Dzordan izvukao najbolje jer su u drugim klubovima bili samo sporedni igraci.

A kad spominjes kako je tvoj lebroncic igrao protiv 4 all-stara sto ne kazes da je i njegov tim tada imao tri! Pateticaru i demagogu!

Dobrocinitelj

pre 4 godine

Jedno vece jedan covek izlazio iz zgrade i isao do prodavnice i ispred zgrade video coveka koji pretura po kontejneru. Pogledao ovaj prvi koliko ima kod sebe para, imao hiljadu i kusur, izvukao to i dao mu sve u ruke. Budi i ti slucajni dobrocinitelj, nije tesko.

stefan

pre 4 godine

Muka mi od ovog dogovaranja, vestackog stvaranja sampionskih timova. Narocito od bahatog LeBrona sto skuplja i igrace i trenere, svake godine sve napadnije i neukusnije. S druge strane, tim koji je najvise napredovao i iznenadio ove godine, Denver nigde u prici. Znam da ce Jokic napravirti znacajan korak napred i ove sezone, i kao igrac i kao lider, (skoro) svi su mladi, iskusniji, jos da neki ruki proigra, jedno solidno pojacanje, inteligentan igrac koji moze da ubode trojku (Bojan B?) i mogu oni sve da iznenade i ove godine, ali na visem nivou.
(Pera, 29. jun 2019 19:46)

Bravo... Dodao bih samo obavezan trejd bartona.. Poklanjanje igraca ako moze

MilanSpanac

pre 4 godine

greg je jos davno rekao da ce probati sve da zadrzi kawaia jer ima jaku zelju da se vrati u san diego(sto blize kuci).. i tada ga je zadrzao, medjutim mislim da je istrpeo taj veliki ugovor i da ce sada ici sto blize kuci.. a i doc im je blizi nego fizdejl.. vjerujte spanjari

petarczw

pre 4 godine

James je bio u tri finala protiv Golden State-a koji je igrao sa 4 all star-a! Kada je Jordan igrao protiv tima koji je imao barem tri all star-a? Nikad, eto kad!
(Lebron Supreme, 29. jun 2019 22:40)

Kad je jordan igrao sa dva all starra u ekipi? Nikad!

petarczw

pre 4 godine

Deluje veštački i zvuči idiotski. Ali u stvari i nije. 
Lenard je svestan da je ovo najverovatnije bio one-off za Toronto, koji se jedva jedva provukao na Istoku. Pri tome su još mogli da ga odmore pred PO a to će biti vrlo upitno sledeće sezone zbog kratkog rostera. 
I Durant zna da će GSW biti još slabiji. Sledi im sezona bez njega i Kleja pa tek ni Stef isto nikako neće moći celu. Naprotiv verovatno i on dobije tj. obnovi ozbiljne povrede. Grin, Igudala, Livingston, Kazins... godine idu. Neće biti prvi pred PO nikako. 
A ovako zajedno negde imaju šansu na blef u PO. Ali titula tu manje više, mogući bonus preko zicer odlične situacije. Ukoliko odu u bogatu zonu pored Max ugovora mogu nakupiti lokalne reklamne ugovore. 
Što se tiće Jordana on je imao brdo loših utakmica i silovanja kao Vestbruk ali je imao fantastičan tim oko sebe. I iza Kukoča kao šestog igrača a što je već neverovatno. Rodman je radio i bolje ovo što sada radi Grin a Pipen nije bio samostalna zvezda ali u mnogo utakmica najbolji na terenu, korisniji i od Majkija. U odbrani... rad i ruku i nogu... spacing, timing, atlethic... reading... boljeg igrača nije bilo. Izrazi "ni do kolena" ili ko Pipena nije gledao ili ko ne zna. 
Majki je bio vrh - ali ipak em je 1 imao vrh vrh tim em je 2 bio pomognut kao vrh prodavac patika. Moje prvo gledanje (i poslednje loženje na) NBA - Glen Rice vodi "ništa posebno" Šarlot kao sada Lenard Toronto. Dobijaju SF PO Majkija i Bullse - ali i ne, jer gube od sudija...
(znanje-imanje, 30. jun 2019 09:02)

Zali bože iskucanih slova... Koliko gluposti na jednom mestu

petarczw

pre 4 godine

u Wizardsima Jordan za dve sezone nije ni igrao plejof. Lebron će biti ispred Jordana i u skokovima i asistencijama.
(LBJ, 29. jun 2019 23:38)

U wizardsima jordan je igrao sa 40god i odigrao sve 82 utakmice regularne sezone. Lbj sa 34god nije usao u playoff a majkl je sa 34god uzeo sestu titulu i bio 6x mvp finala!!! Najbolji strelac lige, mvp regularnog dela, all starr mvp i u prvoj defanzivnoj petorci...

roten

pre 4 godine

Ako odu u Kliperse već sledeće sezone bi bili jako opasni.Durant verovatno neće igrati u novoj sezoni,ali ostatak Klipersa+Lenard+vrhunski trener čine jako opasan tim,koji bi mogao da napadne vrh zapada.Sa Durantom u ekipi apsolutno su najjači tim u ligi.Ako odu u Nikse druga priča,teško do titule u naredne 2-3 sezone,a Durant vremena(ili godina) na trošenje baš i nema.

Nikola

pre 4 godine

Da mogu kao covek opet da navijam za Nikse,posle one cuvene generacije Word,Sprivel,Alen,Dzonson,Juing,Čajlds,Kembi...
(MJ, 29. jun 2019 18:19)

Po meni mnogo omiljenija ona iz 1994.Entoni, Harper, Starks, Oukli, Juing,Mejson pokojni.. Smith

jedan od mnogih

pre 4 godine

meni je mnogo zanimljivije kako ce da se pojacaju DEN i HOU...ekipe kojima mozda treba po jedan igrac i to je to....PHI takodje malo samo....ovi traze pare i paznju medijs, nista vise, a KD ce svakako do AllStar utakmice samo da navija

stefan

pre 4 godine

Šta se desilo sa Bulsima kada je Jordan otišao da igra bejzbol, kako bi navodno izbegao probleme usled korišćenja određenih supstanci? Dobili su 58 utakmice, i igrali finale istoka protiv Niksa. a sledeće godine imali 56 pobeda. Kako to ako je on toliko značio za taj tim? 

Šta se desilo sa Kavsima kada je Lebron otišao? Imali su 19 pobeda. Lebron kada dodje u tim to je garantovano 50 pobeda te sezone za taj tim. 

Ako su Soniksi bili tako dobar tim kako to da su samo jednom igrali finale? 

Lebron će završiti karijeru ispred Jordana u poenima u regularnom delu sezone. u poenima u plejofu je već ispred njega, budući da su Bulsi osamdesetih rano ispadali iz plejofa, a u Wizardsima Jordan za dve sezone nije ni igrao plejof. Lebron će biti ispred Jordana i u skokovima i asistencijama.
(LBJ, 29. jun 2019 23:38)

14 minusa i nijedan plus za komentar... Pa jel ti to nesto govori.. Kada je otisao iz cle, cle se reorganizovao.. Svi otisli osim lava koji veci deo sezone kuburi sa povredama.. Osman prva postava toliko... Bulsi su negovali timski duh i svako je znao svoju ulogu... To je mentalitet tima i to pobednickog tima... Nagetsima nisu potrrbna imena da budu 2. Na zapadu... I kd se povredio pa ratnici pocistili portland i hjuston pa je on nebitan igrac tom logikom.... Lbj ima 17 sezona a majk aktivnih 11.... Toliko o tome jeremi glavico indoktrinirana... Ne smem ni da zamislim sta bi se desilo da mu mucki nisu ubili oca... I da je covek ostao da igra... I onda bi se nasao neki bot da komentarise ovde.. Malo je vejd i bos.. Malo je irving i lav..sad ce biti malo dejvis i irving i kuzma ili ko vec... Uvek je malo.. A jokic sta da kaze? Pa vuce svoj tim junacki do drugog mesta na zapadu.. Grupu gradjana

мики

pre 4 godine

Lebron će biti ispred Jordana i u skokovima i asistencijama.
(LBJ, 29. jun 2019 23:38)

дечко, теби стварно није добро.

...

pre 4 godine

(Lebron Supreme, 29. jun 2019 22:40)
Tvoja prica bi mogla da ima nekog smisla kada bi bar pisao tacne informacije. Ovako si samo pljuvac u dalj. Redom:

"91-e je pobedio raspale La lakers-e bez Medžika i Karima."
Medzik je igrao, imao 18.6/8/12.4. Tu je bio i Vorti sa 19.3 poena i Divac sa 18.2. Taj Dzabar koji je falio je u prethodnom osvojenom finalu '88. imao 13.1. Kad smo kod njega, '91. je bio vec dve sezone u penziji, kao da kazes da danas LeBron ima raspali tim jer nema Dzabara.

"92-e je pobedio Portland koji je imao Clyda Drexler-a i nikoga više."
Nisi cuo za Teri Portera? Zanimljivo.

"93-e je pobedio Suns-e koji su imali koga? Barklija- krilnog centra od 194 cm!i nikoga više."
Kevin Dzonson? Dan Majerle (All Star te godine)?

"96-e je pobedio Sonics-e koji su imali Pejtona."
Kemp? Srempf?

"97e i 98-e je pobedio stari tim Jute sa Malounom i Stoktonom koji su imali 34 i 35 godina."
MJ i Karl su vrsnjaci. Petorka Bulsa 158g, Juta 157, Dalas 2011. 162.

"Kad je Jordan bio vodeći asistent u svom timu? Nikad!"
U ruki sezoni i dva puta 88-90.

"Pritom, Jordan je igrao sa Pipenom i Rodmanom, dva najbolja odbrambena igrača lige tih godina."
Ni jedan ni drugi nisu bili DPOY u Cikagu, Rodman jeste ranije u Detroitu. S druge strane, Dzordan je bio DPOY. LeBron?

"Kada je Jordan igrao protiv tima koji je imao barem tri all star-a? Nikad, eto kad!" Portland '91. trojicu. Pejton i Kemp 95-98, Srempf 95 i 97.

Molim objavite, potrudio sam se :)

petarczw

pre 4 godine

Bukvalno dva lika koja bi cak i od Niksa napravila nesto. Brutalan ali prebrutalan tandem, ali ipak ti trebaju i drugi igraci. Ja bih na njihovom mestu izabrao LA. 
(Sabre, 29. jun 2019 18:20) 

Ne mogu obojica u LA, edukujte se malo bre.
(nista o nicemu, 29. jun 2019 18:35)

Koji si ti lik... A sto ne mogu oboje u LA?! Mogu itekako jer imaju prostora za oboje i oni i niksi. Ej još ti nekog prozivas da se edukuje... Hahahahahhaha

stratimirović

pre 4 godine

Ostoja ponudi im po Rendža,reda radi. Miško ako zafali vodiće na terapije kod Berovićke, imaće i Durant kod Novice krio komoru. Idealni uslovi. Gubimo finale Aba od Zvezde, i Jordi da pozivnicu.. I feel devotion..

Danijel

pre 4 godine

Ne verujem za Leonarda. Leonard nije pi*** kao Durant i LeBron pa da sastavljaju mega timove. Decko miran, tih i povucen, igra kao jedina zvezda u timu i osvaja.
(Alek, 29. jun 2019 19:52)

Vozi Jugo 65a, kabrio. Šalje sve pare kevi, skroman dečko.:))))))

vince carter

pre 4 godine

Lebron od 34 godine nije igrao playoff sa Lejkersima u prvoj malo jacoj konkurenciji a Jordan sa 39,40 godina nakon 3 godine pauze u Wizardsima :))) Bronsexualci se izvlace na povredu Lebrona ne znajuci i da su Wizardsi bili cetvrti do Jordanove povrede i operacije kolena i do tog trenutka samo je podizao nivo igre. 29ppg na deset poslednjih meceva pre povrede. On i Hamilton skor 15:1 zajedno te sezone. Uostalom taj Jordan je nadigrao Mariona,kidda,terija,pedju,dirka koji su isprasili Lebrona od 28 godina u poznim igrackim godinama :)

petarczw

pre 4 godine

U ovakvom NBA gde ima tona vrhunskih igraca mozda glupo zvuci, ali mozda dva najbolja igraca. 
LeBron ce morati da potpise Kajrija ili Kembu plus jos 2-3 dobra igraca da bi im parirao. Ako se sve lepo poslozi LA vs LA ce biti derbi svih derbija naredne 4 godine.
(Uh, 29. jun 2019 18:12)

Jel ti pratis uopste nba?! Kako da potpisu kajrija ili kembu i dovedu jos 2-3 dobra igrača i to sve za 32mil koliko im je ostalo u cap spaceu?! Znaci mogu dovesti ili jednog max igraca ili dva tri dobra...

vince carter

pre 4 godine

Jordan je dobio Rodmana,thomasa,dumarsa 3 all stara kada pippen to nije bio,kemp,payton i srempf godinu ranije bio all star. Portland imao 3 all stara 1991. Jordan 3 titule bez Rodmana,Kukoca,Harpera,Kera,Longlija..svi oni dosli u Bullse nakon sto se MJ penzionisao kao ispomoc Pipenu. Lebron gubio od Grcke,od Howarda i Orlanda sa domacim terenom,od matorih Mavsa. Matorih Spursa sa mladim Leonardom a on u najboljim godinama. Bezuspesni pokusaji Jordanovih hejtera se nastavljaju :)))

vince carter

pre 4 godine

Sonixi su jednom igrali finale jer je na zapadu bilo 6 jednako dobrih ekipa. A Lebron kada je odlazio iz klivlenda,em su tankovali,em je gomila igraca promenjeno,povredjeno,otislo..prvi put otisao i trener,drugi put ga zamenio ruki. A Bullsi su posle Jordana pojacani sa tri igraca i prepusteni igracu koji je sazreo u vodju uz Jordana a ne rukiju,sa pobednickim mentalitetom nakon tri prstena,dok su Cavsi ekipa slabasnog istoka. A Lebron je iz Majamija otisao sa jos 5 igraca dok Wade i Bosh nisu igrali ni pola sezone,da bi naredne godine sa zdravim Wejdom bili treci na Istoku i sa 4:3 bili porazeni u polu finalu bas kao Bullsi 1994!

мики

pre 4 godine

Sta im vredi mogu da se sastavljaju i sklapaju kako hoce, kad ce Denver razbuasti sve. Sa mladim pojacanjima Porterom i Bolom razbucace ligu. Srbija do Denvera??
(Dragan-Borca, 29. jun 2019 18:20)

слажем се. дошло њихово време.

djura

pre 4 godine

vest o durentu i lenardu a u komentarima se raspravlja o dzordanu i dzejsmu, meni je stvarno zao vas na balkanu sta su vam uradili s mozgovima :(