Sreda, 26.06.2019.

21:15

Mijailović: Trinkijeri će imati veći budžet za sezonu 2019/2020

Predsednik Partizana Ostoja Mijailović rekao je da će trener Andrea Trinkijeri imati veći budžet za sastavljanje tima za narednu sezonu.

Izvor: SN

Mijailoviæ: Trinkijeri æe imati veæi budžet za sezonu 2019/2020 IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

112 Komentari

Sortiraj po:

MarcoPolo

pre 4 godine

Sta rade ovi ljudi...Tuzno..
(Aleksej:,,Kad prodje Ostoja od Partizana nece ostati ni ime”, 26. jun 2019 23:25)

A šta li će od vas ostati kada vam ode čović? Dečko, ne bulazni. Brini ti brigu za svoj zamrzivač.
Pretpostavljam da i dalje nisi našao devojku, pošto visiš na vestima o Partizanu dan noć. E vidiš dete, to je tek tužno...

SrbinsonKruso

pre 4 godine

Zašto je Lončar još uvek u klubu budući da je promašio sve što je timu trebalom? Odnosno i kada je našao dobrog igrača taj nije bio za Partizan.

Spale

pre 4 godine

as@ ništa dečko nije zaboravio. Zirbes, Perperoglu i Regland nisu igrali finale protiv vas, kao sto nije brojao ni vašeg Sy-ja i Landalea. Ovo sto je upoređeno je realnost. Vas su pobedili Covic, Lazić, Davidovac, Beron, Simanic, Ojo, čak je i Dobric bio povredjen. Sa Covkinsom se sprdate, sa Lazicem se sprdate x 2, Ojo balvan iz FMP. Ko vas je pobedio? Beron, došao iz neke ekipe iz Turske, ne znam koje i Davidovac. I da, vi imate trenera koji je vodio evroligase, a naš trener prvi put radi samostalno.

nikolica s prikolica

pre 4 godine

Iz kojih prihoda?!
(Dusan silni, 26. jun 2019 21:38)

Za ovu sezonu od prodaje Gosa i Milera+tv prava i Ostojin novac.Sada,svaka utakmica puna hala,Lendlej ode,mozda ce Vanja,Pejdz,i opet Ostojin novac.

slaviša šmigič

pre 4 godine

ma ima se samo ubaci u 5.brzinu a onda kad bude tuzio kao dule svi,ce se praviti gluvi onda neodgovaraju na telefonske pozive kad neko pita odakle novac isto je sa zvezdom.Trinkjeri je mnogo bolje placen nego u stranim zemljama, koja korupcija vlada u srbskom sportu posebno fudbalu.

Ono

pre 4 godine

Da se ne lažemo niko ne vrsi presiju nad Partizanom iako neki navijači žele tako prikazati. Partizan ima Arenu u džepu verovatno pod korektnim uslovima, ima stručni štab od 800 hiljada eura, nije imao toliko loš sastav ove sezone, a imace još bolji sledeće. Ništa to nije losije nego sto je bio odnos nekada između dva velika kluba. Navijači uvek kukaju, ali realno sem one jedne sramotne sezone kada Zvezda imala nezartvoren budžet manji od pola miliona uvek su i jedan i drugi klub planirali i imali velike budžete. Kikiriki priče može nekome drugom ako sada ispliva da je Milutinov u poslednjoj sezoni imao garantovanih 450 hiljada. To sto neki ludaci u jednom i drugom klubu potpisuju takve ugovore nije naša stvar. Država daje i jednim i drugim i tu nema polemike.

Slobodan

pre 4 godine

@slobodan Sve si fino nabrojao, samo si izostavio Perperoglua, Reglenda i Cirbesa, tri najskuplja igraca ubedljivo, a nama Lendejla koji je dosao za Dz s koledza. Da li ti stvarno verujes u to sto pises? Novica, bivsa cetvorka Reala, a decko 10 god igrao kao rekreativac. Poredis najboljeg mladog igraca Srbije Davidovca s nekim anonimusima iz Partizana? Dobrica omalovazavas i poredis ga sa Zagorcem, koji nije mogao da igra u zadnjem timu Spanije. ITD ITD. Ali, sta pricati s covekom koji ladno kaze da je Partizan imao skuplji tim hahahahaha
(danilovic, 26. jun 2019 22:23)

Popravljas se i ako tako nastavis na dobrom si putu da za godinu dve a najdalje tri pocnes da normalno komuniciras sa ljudima ...
Znaci, namerno nisam stavio Reglanda, Peperoglua i Cirbesa jer nisu ni igrali KLS kao ni vaseg Lendla ... ja ovu trojicu i ostale igrace Zvezde u tom slucaju mogu samo uporedjivati sa igracima Buducnosti ... bez Reglanda a sa matorim Peperogluom i Cirbesom van forme smo vas isprasili 30 razlike u ABA ...
Sto se tice kako kazes najboljeg mladog igraca Srbije Dejana Davidovca a i ja se slazem sa tobom ili Ogija Dobrica ne ponizavam ih ja nego selektor, on je te anonimuse « Zagorac, Marinkovic » kako ih zoves pozvao u reprezentaciju a ove vidis nije ... slucajno, ne bih rekao ...
Slobodno pitaj sta god zelis, uvek cu ti pristojno i lepo odgovoriti ...

Uzasi promiskuiteta

pre 4 godine

@ Bas zato sto ste i mislili da ste Ferari, doziveli ste da budete Punto.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (EUFORIJA, 26. jun 2019 23:00)

Sine, za vas smo Bugati licno. Cak i danas dok sprovodite svoj teror.

borivoje surdilovic

pre 4 godine

Ako se neko zapitao zasto poskupljuje gorivo struja i porez eto Ostoja je dao odgovor...
(Sta to uradi Berone Bili ?, 26. jun 2019 21:22)

idi kod terzica doktora...da ti objasni kako se vracqju dugovi...

Henk Mudi

pre 4 godine

@ Bas zato sto ste i mislili da ste Ferari, doziveli ste da budete Punto. 
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (EUFORIJA, 26. jun 2019 23:00) 

Sine, za vas smo Bugati licno. Cak i danas dok sprovodite svoj teror.
(Uzasi promiskuiteta, 26. jun 2019 23:28)

Sine, hoce li taj Bugati konacno da udje bar u finale ABA? A da osvoji ovaj muceni KLS u kom takodje svake druge godine ispadnete u polufinalu? A da nece taj Bugati da igra EL, nema vas vec 6-7 godina? Da pogadjam, dosadilo vam da igrate? Mi smo fica, vi ste Bugati za nas, verujte u to i gledajte nas u EL, a mi cemo se vec nekako snaci!

Milanche...ge...

pre 4 godine

Jel mogu i ja za svoju firmu da dobijem reprogram na 7 godina sa grejs periodom od 2?
Ko ne zna o cemu se radi, najveci kk na svetu nije platio porez i dobio je mogucnost da ga placa u 60 rata, ali prva rata dolazi tek za 2 godine.
Jesu ove olaksice dostupne samo podobnima?
A ravnopravnost?
Isto za sve?
Malo sutra, mnogo sutra!

EUFORIJA

pre 4 godine

Posto ce partizanu da bude budzet oko 5mil znaci da ce zvezda imati budzet od 15-25mil...hahhahhahaha vise nego cska i real zajedno... Ali mi spinujemo a ti pricas sve iz prve ruke... 
(petarczw, 26. jun 2019 22:22) 

Nije bas pet miliona al ok,tu je negde.Ali je duplo manji od vaseg sigurno.Ko kaze da Partizan ima veci budzet stvarno nema pojma o kosarci i igracima.Nemoj.da zaboravite da vi finansirate DVA kluba ili mislite da oni u onom drugom klubu ne jedu i igraju kosarku iz hobija.Kosta to sve dosta para.
(as, 26. jun 2019 22:34)

Vi bolje znate Zvezdin budzet od svog!

EUFORIJA

pre 4 godine

Ma da, skuplji je Pejdz (koledz) od Perperoglua, Lendejl(koledz) od Cirbesa, Gagic od Odza i Si od Fajea... Posto imate pamcenje kao zlatna ribica, da vas podsjetim da ste vi Trinkiju nudili veci ugovor na pocetku sezone ali nije htio u FMP. I onda ste doveli Tomica iz "malog" kluba Olimpijakosa za kikiriki. A vi postenjacine opet pricate kako samo nama drzava pomaze a trokorakom osvajate titulu... ali navikli smo na ciganska posla. idemo u Evroligu pa taman "pocrkali" svi Panteri od zavisti!! NUSKNVP!
(Nisicanin u Beogradu, 26. jun 2019 22:28)

Ne, skuplji je Beron jer je dosao u Zvezdu, a ne kod vas! Za tog igraca 90%grobara nije culo, ni odakle je dosao. Za Fajea da i ne pricam. Odzo... Cirbes, koji je jedino u Zvezdi dobro igrao pre par sezona. Stratos i Regland su jedini igraci za koga su culi grobari(koji se hvale znanjem kosarke). Stvar je u tome,sto vi razmisljate da svaki igrac koji dodje u Zvezdu igra za milione, a oni vasi za kikiriki i ljubav. Zbog takvog razmisljanja ste i dosli u ovo stanje!

EUFORIJA

pre 4 godine

Pre 9 godina jedna od najjacih ekipa u Evropi, danas se raduje jer je jelte budzet povecan, a navijaci drugij klubova se primaju i loze...To je kao da vam oduzmu Ferarija, i posle par godina poklone Punta. Svi vas pljuju kako vas neko voli i gura jer bez konkretnih prihoda imate Punta, a zaboravljaju da je do pre par godina u garazi stajao Ferari.
(sef strucnog staba, 26. jun 2019 21:32)

Bas zato sto ste i mislili da ste Ferari, doziveli ste da budete Punto.

as

pre 4 godine

(Slobodan, 26. jun 2019 22:01) Kako samo zaboravi najskuplje vase igrace da stavis na spisak? A da,ipak je to Slobodan jedan od najnerealnijih na ovom portalu.

Batko

pre 4 godine

Da budemo precizni, rekao je BIĆE VEĆI BUDZET ZA 27-30%.
Samo nikako da saznamo koliki je budzet bio, ako ste za godinu dana vratili 7 miliona, igrali evropu i kupili 7 stranaca, Zagorca, Jaramaza, Gagica, 2 Jankovica...

Sima

pre 4 godine

 budzet je koliki???? Kako to da se cifre SD Partizan nigde ne spominju transparentno,a Zvezdinom se izvlace cifre u paru?
(NBGD, 26. jun 2019 21:18) Izvlace se iz exel tabele. Aj pali, navijas za klub kome niko ne moze zabraniti kako ce da se zove. czvfmpdivaideavoliilr

Slobodan

pre 4 godine

Meriti Trinkijerijeve bitke sa Tomicem i njegovim mega zvezdama, gde nas je jedva dobijao, je kao meriti budzete Mancestera i Lestera.
(danilovic, 26. jun 2019 21:38)

A da ih izmerimo !!!
Covic, Davidovac vs Renfro, Nikolic, Jaramaz, Pejdz ...
Beron, Lazic, vs Marinkovic ...
Dobric vs Zagorac ...
Simanic, Faje vs Velickovic, Jankovic ...
Odzo, Ristic vs Jankovic, Gagic ...
Tomic vs Trikineri ...
E sada ti pogledaj ko su igraci i trener Partizana a ko Zvezde ... Trikineri je iskusni EL trener a Tomicu je ovo prva profesionalna sezona,
Nikolic je prvak evrope i dosao iz Broze Basketa, Renfro godinama igra po evropi, Jaramaz dolazi iz Spanije, Pejdz iz USA, kod nas Covkins i Dejo na svim pozicijama ...
Marinkovic novi igrac Sakramenta protiv kako kazete Lazica koji je drvo i Bilija koji dolazi iz neke Turske ekipe ne znam kako se zove ...
Mladi Borisa i Faje koji je stariji od Novice inace svojevrrmeno najbolja cetvorka evrope i igrac Reala ...
Dobric protiv reprezentativca Zagorca i igraca Memfisa ...
Na kraju Odzo i Ristic protiv prekaljenih Jankovica i Gagica bivseg reprezentativca ...
Ekipa Partizana je skuplja od Zvezdine u proseku koliko je Trikineri skuplji od Tomica ... znaci bar duplo !!!
Izgleda da vam je malo i to i ako je neko propustio Ostoja se zahvalio drzavi, ja bi samo podsetio da je Partizan ekipa bez ikakve imovine u Srbiji !!!

4glory

pre 4 godine

moj drugar koji ima finu firmu od 110 zaposlenih odlucio da sponzorise rukometni klub Partizan, sutradan mu dosla inspekcija i direktno mu rekli da povuce sponzorstvo, mozda neka drzavna firma i jeste sponzor ali sve privatne su Zvezdine kobajagi zbog brenda a u stvari sve na silu kako jedino i znaju...

miško

pre 4 godine

Ostoja vučiću, nikad od tebe vučina. Koje laprdanje, svaki put isto. Koktel na kraju neuspešne sezone. On se bori protiv nepravde. Sigurni bodovi od Igokeje i Mege, pokradi Mornar i još neke, pusti te Zvezda i odere tvoje konkurente i ti pričaš o nepravdi. Da su sudije bile objektivne i Zvezda kompletna, prošli bi kao pobratimi iz Podgorice.

kgkg

pre 4 godine

Da se razumemo,ja jesam zvezdas,ali ovi sto pricaju Trinkineri je los,isti kao predhodni,itd,sto tolike pare itd,taj Trinkineri je odlican trener,vrlo dobar psiholog i motivator.Sa ovakvim timom vecina bi bila po rezultatu daleko do doticnog.Vrlo rado bi ga video u Zvezdi.

ddd

pre 4 godine

Ozbiljan potez uprave je selidba u arenu. Potpuno druga dimenzija. Podrzavam. Za kosarku u srbiji mora da ima para, to je nacionalni sport i bez toga se ne moze.

petarczw

pre 4 godine

Hahahaha opozicija hahahahhaha brate sou sta se radi ekipa koja je bila ubedljivo poslednja i miki maus kupu, godinama ne moze dalje od polufinala aba dobija pare od drzave kao da je najbolji klub u evropi e ne najgori u ek sa rekordno najgorim skorom u istoriji takmicenja

as

pre 4 godine

Avangardo samo napredno, jel tapsete predsedniku?
(ejj, 26. jun 2019 22:04)

Rece navijac kluba koji je u bas svim sportovima finansijski jaci od nas i osvaja sve u svakom sportu.I gle cuda to se bas slucajno podudarilo sa dolaskom na vlast tog coveka.

EUFORIJA

pre 4 godine

Kako naivan komentar, da ne kazem ono drugo.Nasi klubovi se jos nisu privatizovali, sasvim je normalno da ih drzava finasira, sta mislis o tome? 
(PredragDrobnjak, 26. jun 2019 21:49) 

Kako nisu, pa zar Zvezda nije FMP Covicev privatni klub? A po potrebi je i drzavna mezimica? Vi vise ne znate sta pricate, najvise bi vam odgovarala teorija zavere u kojoj je Zvezda privatni Covicev klub, a drzava nije obavestena o time, pa sipa milione u privatni klub... Dok vi ne odlucite sta smo mi, mi vec godinama igramo EL, osvajamo ABA i KLS, a vi nastavite da razmisljate ko smo mi, pa nas obavestite sta ste odlucili...
(Henk Mudi, 26. jun 2019 22:14)

Nemoj tako, vidis da se vrsi nevidjeni aparthejd prema njima...

veliki strumf

pre 4 godine

Imao je i Dule ogroman budžet, pa napravio 5 miliona duga sa Danilovicem! Tako je to kad budžet nije na realnim nogama postavljen. Kada Ostoja ode, a otići će jer nikakvih rezultata nema a u košarku se ič ne razume - kolika će rupcaga za njim ostati... Zapitajte se samo! Trinki, Arena, kosarkasi - sve to mnogo košta a prihoda nigde. Pući ćete kao balon - delove neće moći da sastave svi Vucicevi eksperti.

as

pre 4 godine

Posto ce partizanu da bude budzet oko 5mil znaci da ce zvezda imati budzet od 15-25mil...hahhahhahaha vise nego cska i real zajedno... Ali mi spinujemo a ti pricas sve iz prve ruke...
(petarczw, 26. jun 2019 22:22)

Nije bas pet miliona al ok,tu je negde.Ali je duplo manji od vaseg sigurno.Ko kaze da Partizan ima veci budzet stvarno nema pojma o kosarci i igracima.Nemoj.da zaboravite da vi finansirate DVA kluba ili mislite da oni u onom drugom klubu ne jedu i igraju kosarku iz hobija.Kosta to sve dosta para.

Henk Mudi

pre 4 godine

Odakle pare?! A da iz Nemanjine sa bankomata....... hvala velikom vođi 
(ave, 26. jun 2019 21:20) 

Kako naivan komentar, da ne kazem ono drugo.Nasi klubovi se jos nisu privatizovali, sasvim je normalno da ih drzava finasira, sta mislis o tome?
(PredragDrobnjak, 26. jun 2019 21:49)

Kako nisu, pa zar Zvezda nije FMP Covicev privatni klub? A po potrebi je i drzavna mezimica? Vi vise ne znate sta pricate, najvise bi vam odgovarala teorija zavere u kojoj je Zvezda privatni Covicev klub, a drzava nije obavestena o time, pa sipa milione u privatni klub... Dok vi ne odlucite sta smo mi, mi vec godinama igramo EL, osvajamo ABA i KLS, a vi nastavite da razmisljate ko smo mi, pa nas obavestite sta ste odlucili...

Ekstaza

pre 4 godine

Odakle,kako,bankomat,mezimce.
Ok sve sto kazete kada neko smisleno objasni kako je KK i Fk Ravnogorska opozicija vratila svoje dugove?Znaci smisleno bez tidulidu.
Prvo da resimo kako ste vi izasli iz pakla skidanja najvecih dugova u istoriji Srpskog sporta.Magija?

Freedom

pre 4 godine

I onda promucireni namazani grobari kao pljuju Vucica hahhhahahahah spomenik da mu napravite jer bi odavno bio stavljen katanac na jsdp da vam nije on

MP

pre 4 godine

Jon Bon Jovi
dnevna doza prosecnog Srbende
sah 88
Adriano_Galliani
Toto-ko-tunjo

Ljudi cime se vi bavite u zivotu kada stizete citav dan da pisete komentare? A naravno u sve se razumete. Ne postoji oblast gde vi ne komterisete. Ja od posla i obaveza ne stignem nekada da procitam vesti ali kad uspem uvek ste vi tu. Ima jos takvih samo ne mogu sad sve nabrajati. Nadjite neki hobi, posao, devojke bilo sta samo da imate ispunjen zivot.

danilovic

pre 4 godine

@slobodan Sve si fino nabrojao, samo si izostavio Perperoglua, Reglenda i Cirbesa, tri najskuplja igraca ubedljivo, a nama Lendejla koji je dosao za Dz s koledza. Da li ti stvarno verujes u to sto pises? Novica, bivsa cetvorka Reala, a decko 10 god igrao kao rekreativac. Poredis najboljeg mladog igraca Srbije Davidovca s nekim anonimusima iz Partizana? Dobrica omalovazavas i poredis ga sa Zagorcem, koji nije mogao da igra u zadnjem timu Spanije. ITD ITD. Ali, sta pricati s covekom koji ladno kaze da je Partizan imao skuplji tim hahahahaha

MOE32

pre 4 godine

Odakle pare?! A da iz Nemanjine sa bankomata....... hvala velikom vođi
(ave, 26. jun 2019 21:20)

Ja ne znam kako vas vise ne smara da svakodnevno pisete jedne te iste komentare.. Odakle pare, odakle pare, odakle pare... Covece, produzujete ugovore sa strancima i jos kao navijaci pisete komentare kako bi trebalo i sa ovim i sa onim produziti ugovor a nas pitate odakle pare. Smorili ste vise sve zive ovde sa sablon komentarima. Ocigledno nista o kosarci kao igri ne znate da kazete pa vam je ovo jedini nacin da pricate o istoj. Koliko godina u stvari imate? Da li ja treba da vas pitam odakle vam pare da vratite dug od 16 miliona i da istovremeno dovodite strance? Ne brate mili, ne zanima me. Trosite koliko hocete para i neka vam daje ko hoce ali nemojte mi vi postavljati pitanje odakle pare jer vi jedini nemate prava na to. Vau, zamisli, imacemo veci budzet nego prosle sezone. Mozda dovedemo nekog kvalitetnijeg anonimnog igraca sa koledza, ili mozda jos nekog stranca da izvuce sezonu na 5 meseci... Stvarno ste decurlija...

petarczw

pre 4 godine

I opet ce budzet Partizana biti 3 do 5 puta manji od fmpa. Ovo su samo snsovski spinovi, da poverujete da se isto ophode prema oba kluba. Ne nasedajte braco grobari.
(Sta to uradi Predraze Drobnjace!!!, 26. jun 2019 21:35)

Posto ce partizanu da bude budzet oko 5mil znaci da ce zvezda imati budzet od 15-25mil...hahhahhahaha vise nego cska i real zajedno... Ali mi spinujemo a ti pricas sve iz prve ruke...

Nisicanin u Beogradu

pre 4 godine

Ma da, skuplji je Pejdz (koledz) od Perperoglua, Lendejl(koledz) od Cirbesa, Gagic od Odza i Si od Fajea... Posto imate pamcenje kao zlatna ribica, da vas podsjetim da ste vi Trinkiju nudili veci ugovor na pocetku sezone ali nije htio u FMP. I onda ste doveli Tomica iz "malog" kluba Olimpijakosa za kikiriki. A vi postenjacine opet pricate kako samo nama drzava pomaze a trokorakom osvajate titulu... ali navikli smo na ciganska posla. idemo u Evroligu pa taman "pocrkali" svi Panteri od zavisti!! NUSKNVP!

danilovic

pre 4 godine

@dnevna doza prosecnog Srbende A gde si ti video da dodje trener i sred sezone, sa lose selektiranim timom i malim budzetom i osvoji sve zivo. Koje rezonovanje, sacuvaj Boze. Cilj ove sezone je bio da se nesto pokusa, ali osnovni cilj je da se u naredne 3 godine Partizan vrati u EL, sto ce pored tvog gazde biti jako tesko.

as

pre 4 godine

O čemu ti covece?Znas li ti koja je njemu plata?!Reci šta je osvojio ove godine sto ne bi Canak?!Znas li zašto poštujem Nemce iako ih ne volim?Zato sto on nikada ne bi mogao u fudbalu trenirati jedan Bajern Minhen.Zato sto bi leteo posle jedne sezone.Teren je merilo a ne citiranje na latinskom.....
(dnevna doza prosecnog Srbende

Komentari su ti bas na nivou nika.Mnogo ih napises al svaki je besmislen(ne bi objavili da ih nazovem pravim imenom )

petarczw

pre 4 godine

Ali koje bahacenje, kaze ostoja nebitno da li cemo učestvovati u EL ili ne budzet ce da bude veliki... Pa vi ko rusi koji igraju u evro kupu sa budzetima bogatijih evroligasa...

realnoo

pre 4 godine

(Slobodan, 26. jun 2019 22:01)

Ako iole verujes u to sto si reko, molim te, za tvoje dobro, potrazi strucnu pomoc dok nije kasno... Obavezno...

Glavni

pre 4 godine

Au, ovo je vrhunska stvar. 

Svaka cast Vucicu i vladajucoj strukturi. 

Definitivno zlatno doba.
(GM, 26. jun 2019 21:54)


kakav SPIN !

Slobodan

pre 4 godine

Slobodan, 26. jun 2019 22:01)Ako iole verujes u to sto si reko, molim te, za tvoje dobro, potrazi strucnu pomoc dok nije kasno... Obavezno...
(realnoo, 26. jun 2019 22:19)

Konkretno sta nije tacno ???
Imas google, kucaj igraca po igraca pa uporedi, gde su igrali i ko su na kraju krajeva, uporedi ih ... zar je tesko pogledati i uporedito Nikolica ili Renfroa sa Covicem ... Velickovica sa Faje koji je stariji od Novice, pogledaj ko je Trikineri a ko Tomic ...
Znaci sta ti nevalja konkretno ???

sasa the red baron

pre 4 godine

ISPRAVNO:

Dobra je ovo odluka KKP, skupa ali ispravna. KKP treba stabilnost, a ne promene trenera svaka 3 meseca, jer to nigde ne vodi..
Ali cinjenica jeste, da KKP treba skroz novu ekipu, jer ovo sad je grupa amatera...
I dok Zvezda redom potpisuje sopstvene igrace, garantujuci stim i kontinuitet i sigurnost, jer ne moras sve ispocetka, KKP ce jos jednom morati sve iznova..
Nesto kao ne sretna Cedevita, koja svake godine zapocinje novi projekt..
Sretno bilo Crno beli...

Vlada82

pre 4 godine

Свака част, и само напред. Где смо били пре 2 године, ово је све одлично.
Живео Партизан

Adriano_Galliani

pre 4 godine

Nemamo kanalizaciju u glavnom gradu a hoćemo dva kluba i Evroligi. Ukinuti finansiranje sporta od strane države - snadjite se ili katanac.

Marko

pre 4 godine

Kakva demagogija, oblece kao kiša oko Kragujevca, mnogo priča a ništa ne kaže konkretno, a svima je jasno da se sve vrti oko politike i državnih finansija... Da se gospodin pita kog je igrača stvorio za te dve godine, sledece godine sve novo, novi tim, novi igrači, gde je taj uspostavljen sistem, prošlo 5,6 godina i šta se uradilo, ništa...

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Da li iko ima ko vise veruje ovom coveku?Upamtite ovaj komentar.Nikada ne gresim.Ostoja će nas ugasiti.Zivi bili pa videli...

danilovic

pre 4 godine

@sah Jesmo, mi smo miljeni vlasti, rece covek kome je predsednik Nebojsa Covic koji je monopolista u svetu kosarke unazad 30 godina. To sto vas nije zeleo do pre 7,8 god je druga prica.

Sta to uradi Predraze Drobnjace!!!

pre 4 godine

I opet ce budzet Partizana biti 3 do 5 puta manji od fmpa. Ovo su samo snsovski spinovi, da poverujete da se isto ophode prema oba kluba. Ne nasedajte braco grobari.

sistemom protiv žickanja

pre 4 godine

Opet će samo pertle da vire od zahvaljivanja PreCedniku.

Ali ibga, ne možete da ižickate toliko koliko će da se prodaju Simanić, Dobrić i Davidovac, tako da će to biti još jedna sezona uzaludnog krečenja i proćerdanih državnih para? :-)

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

danilovic@O čemu ti covece?Znas li ti koja je njemu plata?!Reci šta je osvojio ove godine sto ne bi Canak?!Znas li zašto poštujem Nemce iako ih ne volim?Zato sto on nikada ne bi mogao u fudbalu trenirati jedan Bajern Minhen.Zato sto bi leteo posle jedne sezone.Teren je merilo a ne citiranje na latinskom.....

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Da li sam ja JEDINI koji vidi da ovaj Trinkijeri ništa nije bolji trener od Mute Nikolica.Muta je igrao loše odbranu ali ekipa mu davala 100 poena.Ovaj igra neku odbranu i isti rezultati kao Muta Nikolić i Canak.Zasto ovaj covek toliku platu prima?

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

sah 88@ Rece navijac čiji klub duh koji leti vise Marakane otise po 50 miliona za jednu sezonu....Nema veze politika sa ovim sto se desava u KK Partizana.Daje država i jednim i drugim narodne pare.Mene brine sto je placen toliko jedna trener kao Trinkijeri?!

danilovic

pre 4 godine

@dnevna doza prosecnog Srbende- Pa to samo tako prosecni kao ti mogu da vide. Meriti Trinkijerijeve bitke sa Tomicem i njegovim mega zvezdama, gde nas je jedva dobijao, je kao meriti budzete Mancestera i Lestera.

sef strucnog staba

pre 4 godine

Pre 9 godina jedna od najjacih ekipa u Evropi, danas se raduje jer je jelte budzet povecan, a navijaci drugij klubova se primaju i loze...To je kao da vam oduzmu Ferarija, i posle par godina poklone Punta. Svi vas pljuju kako vas neko voli i gura jer bez konkretnih prihoda imate Punta, a zaboravljaju da je do pre par godina u garazi stajao Ferari.

PredragDrobnjak

pre 4 godine

Odakle pare?! A da iz Nemanjine sa bankomata....... hvala velikom vođi
(ave, 26. jun 2019 21:20)

Kako naivan komentar, da ne kazem ono drugo.Nasi klubovi se jos nisu privatizovali, sasvim je normalno da ih drzava finasira, sta mislis o tome?

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Da li sam ja JEDINI koji vidi da ovaj Trinkijeri ništa nije bolji trener od Mute Nikolica.Muta je igrao loše odbranu ali ekipa mu davala 100 poena.Ovaj igra neku odbranu i isti rezultati kao Muta Nikolić i Canak.Zasto ovaj covek toliku platu prima?

Slobodan

pre 4 godine

Meriti Trinkijerijeve bitke sa Tomicem i njegovim mega zvezdama, gde nas je jedva dobijao, je kao meriti budzete Mancestera i Lestera.
(danilovic, 26. jun 2019 21:38)

A da ih izmerimo !!!
Covic, Davidovac vs Renfro, Nikolic, Jaramaz, Pejdz ...
Beron, Lazic, vs Marinkovic ...
Dobric vs Zagorac ...
Simanic, Faje vs Velickovic, Jankovic ...
Odzo, Ristic vs Jankovic, Gagic ...
Tomic vs Trikineri ...
E sada ti pogledaj ko su igraci i trener Partizana a ko Zvezde ... Trikineri je iskusni EL trener a Tomicu je ovo prva profesionalna sezona,
Nikolic je prvak evrope i dosao iz Broze Basketa, Renfro godinama igra po evropi, Jaramaz dolazi iz Spanije, Pejdz iz USA, kod nas Covkins i Dejo na svim pozicijama ...
Marinkovic novi igrac Sakramenta protiv kako kazete Lazica koji je drvo i Bilija koji dolazi iz neke Turske ekipe ne znam kako se zove ...
Mladi Borisa i Faje koji je stariji od Novice inace svojevrrmeno najbolja cetvorka evrope i igrac Reala ...
Dobric protiv reprezentativca Zagorca i igraca Memfisa ...
Na kraju Odzo i Ristic protiv prekaljenih Jankovica i Gagica bivseg reprezentativca ...
Ekipa Partizana je skuplja od Zvezdine u proseku koliko je Trikineri skuplji od Tomica ... znaci bar duplo !!!
Izgleda da vam je malo i to i ako je neko propustio Ostoja se zahvalio drzavi, ja bi samo podsetio da je Partizan ekipa bez ikakve imovine u Srbiji !!!

EUFORIJA

pre 4 godine

Ma da, skuplji je Pejdz (koledz) od Perperoglua, Lendejl(koledz) od Cirbesa, Gagic od Odza i Si od Fajea... Posto imate pamcenje kao zlatna ribica, da vas podsjetim da ste vi Trinkiju nudili veci ugovor na pocetku sezone ali nije htio u FMP. I onda ste doveli Tomica iz "malog" kluba Olimpijakosa za kikiriki. A vi postenjacine opet pricate kako samo nama drzava pomaze a trokorakom osvajate titulu... ali navikli smo na ciganska posla. idemo u Evroligu pa taman "pocrkali" svi Panteri od zavisti!! NUSKNVP!
(Nisicanin u Beogradu, 26. jun 2019 22:28)

Ne, skuplji je Beron jer je dosao u Zvezdu, a ne kod vas! Za tog igraca 90%grobara nije culo, ni odakle je dosao. Za Fajea da i ne pricam. Odzo... Cirbes, koji je jedino u Zvezdi dobro igrao pre par sezona. Stratos i Regland su jedini igraci za koga su culi grobari(koji se hvale znanjem kosarke). Stvar je u tome,sto vi razmisljate da svaki igrac koji dodje u Zvezdu igra za milione, a oni vasi za kikiriki i ljubav. Zbog takvog razmisljanja ste i dosli u ovo stanje!

Henk Mudi

pre 4 godine

@ Bas zato sto ste i mislili da ste Ferari, doziveli ste da budete Punto. 
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (EUFORIJA, 26. jun 2019 23:00) 

Sine, za vas smo Bugati licno. Cak i danas dok sprovodite svoj teror.
(Uzasi promiskuiteta, 26. jun 2019 23:28)

Sine, hoce li taj Bugati konacno da udje bar u finale ABA? A da osvoji ovaj muceni KLS u kom takodje svake druge godine ispadnete u polufinalu? A da nece taj Bugati da igra EL, nema vas vec 6-7 godina? Da pogadjam, dosadilo vam da igrate? Mi smo fica, vi ste Bugati za nas, verujte u to i gledajte nas u EL, a mi cemo se vec nekako snaci!

Milanche...ge...

pre 4 godine

Jel mogu i ja za svoju firmu da dobijem reprogram na 7 godina sa grejs periodom od 2?
Ko ne zna o cemu se radi, najveci kk na svetu nije platio porez i dobio je mogucnost da ga placa u 60 rata, ali prva rata dolazi tek za 2 godine.
Jesu ove olaksice dostupne samo podobnima?
A ravnopravnost?
Isto za sve?
Malo sutra, mnogo sutra!

Adriano_Galliani

pre 4 godine

Nemamo kanalizaciju u glavnom gradu a hoćemo dva kluba i Evroligi. Ukinuti finansiranje sporta od strane države - snadjite se ili katanac.

Spale

pre 4 godine

as@ ništa dečko nije zaboravio. Zirbes, Perperoglu i Regland nisu igrali finale protiv vas, kao sto nije brojao ni vašeg Sy-ja i Landalea. Ovo sto je upoređeno je realnost. Vas su pobedili Covic, Lazić, Davidovac, Beron, Simanic, Ojo, čak je i Dobric bio povredjen. Sa Covkinsom se sprdate, sa Lazicem se sprdate x 2, Ojo balvan iz FMP. Ko vas je pobedio? Beron, došao iz neke ekipe iz Turske, ne znam koje i Davidovac. I da, vi imate trenera koji je vodio evroligase, a naš trener prvi put radi samostalno.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Da li iko ima ko vise veruje ovom coveku?Upamtite ovaj komentar.Nikada ne gresim.Ostoja će nas ugasiti.Zivi bili pa videli...

Slobodan

pre 4 godine

@slobodan Sve si fino nabrojao, samo si izostavio Perperoglua, Reglenda i Cirbesa, tri najskuplja igraca ubedljivo, a nama Lendejla koji je dosao za Dz s koledza. Da li ti stvarno verujes u to sto pises? Novica, bivsa cetvorka Reala, a decko 10 god igrao kao rekreativac. Poredis najboljeg mladog igraca Srbije Davidovca s nekim anonimusima iz Partizana? Dobrica omalovazavas i poredis ga sa Zagorcem, koji nije mogao da igra u zadnjem timu Spanije. ITD ITD. Ali, sta pricati s covekom koji ladno kaze da je Partizan imao skuplji tim hahahahaha
(danilovic, 26. jun 2019 22:23)

Popravljas se i ako tako nastavis na dobrom si putu da za godinu dve a najdalje tri pocnes da normalno komuniciras sa ljudima ...
Znaci, namerno nisam stavio Reglanda, Peperoglua i Cirbesa jer nisu ni igrali KLS kao ni vaseg Lendla ... ja ovu trojicu i ostale igrace Zvezde u tom slucaju mogu samo uporedjivati sa igracima Buducnosti ... bez Reglanda a sa matorim Peperogluom i Cirbesom van forme smo vas isprasili 30 razlike u ABA ...
Sto se tice kako kazes najboljeg mladog igraca Srbije Dejana Davidovca a i ja se slazem sa tobom ili Ogija Dobrica ne ponizavam ih ja nego selektor, on je te anonimuse « Zagorac, Marinkovic » kako ih zoves pozvao u reprezentaciju a ove vidis nije ... slucajno, ne bih rekao ...
Slobodno pitaj sta god zelis, uvek cu ti pristojno i lepo odgovoriti ...

EUFORIJA

pre 4 godine

Posto ce partizanu da bude budzet oko 5mil znaci da ce zvezda imati budzet od 15-25mil...hahhahhahaha vise nego cska i real zajedno... Ali mi spinujemo a ti pricas sve iz prve ruke... 
(petarczw, 26. jun 2019 22:22) 

Nije bas pet miliona al ok,tu je negde.Ali je duplo manji od vaseg sigurno.Ko kaze da Partizan ima veci budzet stvarno nema pojma o kosarci i igracima.Nemoj.da zaboravite da vi finansirate DVA kluba ili mislite da oni u onom drugom klubu ne jedu i igraju kosarku iz hobija.Kosta to sve dosta para.
(as, 26. jun 2019 22:34)

Vi bolje znate Zvezdin budzet od svog!

Ono

pre 4 godine

Da se ne lažemo niko ne vrsi presiju nad Partizanom iako neki navijači žele tako prikazati. Partizan ima Arenu u džepu verovatno pod korektnim uslovima, ima stručni štab od 800 hiljada eura, nije imao toliko loš sastav ove sezone, a imace još bolji sledeće. Ništa to nije losije nego sto je bio odnos nekada između dva velika kluba. Navijači uvek kukaju, ali realno sem one jedne sramotne sezone kada Zvezda imala nezartvoren budžet manji od pola miliona uvek su i jedan i drugi klub planirali i imali velike budžete. Kikiriki priče može nekome drugom ako sada ispliva da je Milutinov u poslednjoj sezoni imao garantovanih 450 hiljada. To sto neki ludaci u jednom i drugom klubu potpisuju takve ugovore nije naša stvar. Država daje i jednim i drugim i tu nema polemike.

petarczw

pre 4 godine

I opet ce budzet Partizana biti 3 do 5 puta manji od fmpa. Ovo su samo snsovski spinovi, da poverujete da se isto ophode prema oba kluba. Ne nasedajte braco grobari.
(Sta to uradi Predraze Drobnjace!!!, 26. jun 2019 21:35)

Posto ce partizanu da bude budzet oko 5mil znaci da ce zvezda imati budzet od 15-25mil...hahhahhahaha vise nego cska i real zajedno... Ali mi spinujemo a ti pricas sve iz prve ruke...

sistemom protiv žickanja

pre 4 godine

Opet će samo pertle da vire od zahvaljivanja PreCedniku.

Ali ibga, ne možete da ižickate toliko koliko će da se prodaju Simanić, Dobrić i Davidovac, tako da će to biti još jedna sezona uzaludnog krečenja i proćerdanih državnih para? :-)

Marko

pre 4 godine

Kakva demagogija, oblece kao kiša oko Kragujevca, mnogo priča a ništa ne kaže konkretno, a svima je jasno da se sve vrti oko politike i državnih finansija... Da se gospodin pita kog je igrača stvorio za te dve godine, sledece godine sve novo, novi tim, novi igrači, gde je taj uspostavljen sistem, prošlo 5,6 godina i šta se uradilo, ništa...

EUFORIJA

pre 4 godine

Pre 9 godina jedna od najjacih ekipa u Evropi, danas se raduje jer je jelte budzet povecan, a navijaci drugij klubova se primaju i loze...To je kao da vam oduzmu Ferarija, i posle par godina poklone Punta. Svi vas pljuju kako vas neko voli i gura jer bez konkretnih prihoda imate Punta, a zaboravljaju da je do pre par godina u garazi stajao Ferari.
(sef strucnog staba, 26. jun 2019 21:32)

Bas zato sto ste i mislili da ste Ferari, doziveli ste da budete Punto.

miško

pre 4 godine

Ostoja vučiću, nikad od tebe vučina. Koje laprdanje, svaki put isto. Koktel na kraju neuspešne sezone. On se bori protiv nepravde. Sigurni bodovi od Igokeje i Mege, pokradi Mornar i još neke, pusti te Zvezda i odere tvoje konkurente i ti pričaš o nepravdi. Da su sudije bile objektivne i Zvezda kompletna, prošli bi kao pobratimi iz Podgorice.

EUFORIJA

pre 4 godine

Kako naivan komentar, da ne kazem ono drugo.Nasi klubovi se jos nisu privatizovali, sasvim je normalno da ih drzava finasira, sta mislis o tome? 
(PredragDrobnjak, 26. jun 2019 21:49) 

Kako nisu, pa zar Zvezda nije FMP Covicev privatni klub? A po potrebi je i drzavna mezimica? Vi vise ne znate sta pricate, najvise bi vam odgovarala teorija zavere u kojoj je Zvezda privatni Covicev klub, a drzava nije obavestena o time, pa sipa milione u privatni klub... Dok vi ne odlucite sta smo mi, mi vec godinama igramo EL, osvajamo ABA i KLS, a vi nastavite da razmisljate ko smo mi, pa nas obavestite sta ste odlucili...
(Henk Mudi, 26. jun 2019 22:14)

Nemoj tako, vidis da se vrsi nevidjeni aparthejd prema njima...

borivoje surdilovic

pre 4 godine

Ako se neko zapitao zasto poskupljuje gorivo struja i porez eto Ostoja je dao odgovor...
(Sta to uradi Berone Bili ?, 26. jun 2019 21:22)

idi kod terzica doktora...da ti objasni kako se vracqju dugovi...

Henk Mudi

pre 4 godine

Odakle pare?! A da iz Nemanjine sa bankomata....... hvala velikom vođi 
(ave, 26. jun 2019 21:20) 

Kako naivan komentar, da ne kazem ono drugo.Nasi klubovi se jos nisu privatizovali, sasvim je normalno da ih drzava finasira, sta mislis o tome?
(PredragDrobnjak, 26. jun 2019 21:49)

Kako nisu, pa zar Zvezda nije FMP Covicev privatni klub? A po potrebi je i drzavna mezimica? Vi vise ne znate sta pricate, najvise bi vam odgovarala teorija zavere u kojoj je Zvezda privatni Covicev klub, a drzava nije obavestena o time, pa sipa milione u privatni klub... Dok vi ne odlucite sta smo mi, mi vec godinama igramo EL, osvajamo ABA i KLS, a vi nastavite da razmisljate ko smo mi, pa nas obavestite sta ste odlucili...

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

danilovic@O čemu ti covece?Znas li ti koja je njemu plata?!Reci šta je osvojio ove godine sto ne bi Canak?!Znas li zašto poštujem Nemce iako ih ne volim?Zato sto on nikada ne bi mogao u fudbalu trenirati jedan Bajern Minhen.Zato sto bi leteo posle jedne sezone.Teren je merilo a ne citiranje na latinskom.....

Batko

pre 4 godine

Da budemo precizni, rekao je BIĆE VEĆI BUDZET ZA 27-30%.
Samo nikako da saznamo koliki je budzet bio, ako ste za godinu dana vratili 7 miliona, igrali evropu i kupili 7 stranaca, Zagorca, Jaramaza, Gagica, 2 Jankovica...

veliki strumf

pre 4 godine

Imao je i Dule ogroman budžet, pa napravio 5 miliona duga sa Danilovicem! Tako je to kad budžet nije na realnim nogama postavljen. Kada Ostoja ode, a otići će jer nikakvih rezultata nema a u košarku se ič ne razume - kolika će rupcaga za njim ostati... Zapitajte se samo! Trinki, Arena, kosarkasi - sve to mnogo košta a prihoda nigde. Pući ćete kao balon - delove neće moći da sastave svi Vucicevi eksperti.

Slobodan

pre 4 godine

Slobodan, 26. jun 2019 22:01)Ako iole verujes u to sto si reko, molim te, za tvoje dobro, potrazi strucnu pomoc dok nije kasno... Obavezno...
(realnoo, 26. jun 2019 22:19)

Konkretno sta nije tacno ???
Imas google, kucaj igraca po igraca pa uporedi, gde su igrali i ko su na kraju krajeva, uporedi ih ... zar je tesko pogledati i uporedito Nikolica ili Renfroa sa Covicem ... Velickovica sa Faje koji je stariji od Novice, pogledaj ko je Trikineri a ko Tomic ...
Znaci sta ti nevalja konkretno ???

petarczw

pre 4 godine

Ali koje bahacenje, kaze ostoja nebitno da li cemo učestvovati u EL ili ne budzet ce da bude veliki... Pa vi ko rusi koji igraju u evro kupu sa budzetima bogatijih evroligasa...

Freedom

pre 4 godine

I onda promucireni namazani grobari kao pljuju Vucica hahhhahahahah spomenik da mu napravite jer bi odavno bio stavljen katanac na jsdp da vam nije on

slaviša šmigič

pre 4 godine

ma ima se samo ubaci u 5.brzinu a onda kad bude tuzio kao dule svi,ce se praviti gluvi onda neodgovaraju na telefonske pozive kad neko pita odakle novac isto je sa zvezdom.Trinkjeri je mnogo bolje placen nego u stranim zemljama, koja korupcija vlada u srbskom sportu posebno fudbalu.

nikolica s prikolica

pre 4 godine

Iz kojih prihoda?!
(Dusan silni, 26. jun 2019 21:38)

Za ovu sezonu od prodaje Gosa i Milera+tv prava i Ostojin novac.Sada,svaka utakmica puna hala,Lendlej ode,mozda ce Vanja,Pejdz,i opet Ostojin novac.

petarczw

pre 4 godine

Hahahaha opozicija hahahahhaha brate sou sta se radi ekipa koja je bila ubedljivo poslednja i miki maus kupu, godinama ne moze dalje od polufinala aba dobija pare od drzave kao da je najbolji klub u evropi e ne najgori u ek sa rekordno najgorim skorom u istoriji takmicenja

Uzasi promiskuiteta

pre 4 godine

@ Bas zato sto ste i mislili da ste Ferari, doziveli ste da budete Punto.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (EUFORIJA, 26. jun 2019 23:00)

Sine, za vas smo Bugati licno. Cak i danas dok sprovodite svoj teror.

MOE32

pre 4 godine

Odakle pare?! A da iz Nemanjine sa bankomata....... hvala velikom vođi
(ave, 26. jun 2019 21:20)

Ja ne znam kako vas vise ne smara da svakodnevno pisete jedne te iste komentare.. Odakle pare, odakle pare, odakle pare... Covece, produzujete ugovore sa strancima i jos kao navijaci pisete komentare kako bi trebalo i sa ovim i sa onim produziti ugovor a nas pitate odakle pare. Smorili ste vise sve zive ovde sa sablon komentarima. Ocigledno nista o kosarci kao igri ne znate da kazete pa vam je ovo jedini nacin da pricate o istoj. Koliko godina u stvari imate? Da li ja treba da vas pitam odakle vam pare da vratite dug od 16 miliona i da istovremeno dovodite strance? Ne brate mili, ne zanima me. Trosite koliko hocete para i neka vam daje ko hoce ali nemojte mi vi postavljati pitanje odakle pare jer vi jedini nemate prava na to. Vau, zamisli, imacemo veci budzet nego prosle sezone. Mozda dovedemo nekog kvalitetnijeg anonimnog igraca sa koledza, ili mozda jos nekog stranca da izvuce sezonu na 5 meseci... Stvarno ste decurlija...

sasa the red baron

pre 4 godine

ISPRAVNO:

Dobra je ovo odluka KKP, skupa ali ispravna. KKP treba stabilnost, a ne promene trenera svaka 3 meseca, jer to nigde ne vodi..
Ali cinjenica jeste, da KKP treba skroz novu ekipu, jer ovo sad je grupa amatera...
I dok Zvezda redom potpisuje sopstvene igrace, garantujuci stim i kontinuitet i sigurnost, jer ne moras sve ispocetka, KKP ce jos jednom morati sve iznova..
Nesto kao ne sretna Cedevita, koja svake godine zapocinje novi projekt..
Sretno bilo Crno beli...

kgkg

pre 4 godine

Da se razumemo,ja jesam zvezdas,ali ovi sto pricaju Trinkineri je los,isti kao predhodni,itd,sto tolike pare itd,taj Trinkineri je odlican trener,vrlo dobar psiholog i motivator.Sa ovakvim timom vecina bi bila po rezultatu daleko do doticnog.Vrlo rado bi ga video u Zvezdi.

danilovic

pre 4 godine

@dnevna doza prosecnog Srbende- Pa to samo tako prosecni kao ti mogu da vide. Meriti Trinkijerijeve bitke sa Tomicem i njegovim mega zvezdama, gde nas je jedva dobijao, je kao meriti budzete Mancestera i Lestera.

Sta to uradi Predraze Drobnjace!!!

pre 4 godine

I opet ce budzet Partizana biti 3 do 5 puta manji od fmpa. Ovo su samo snsovski spinovi, da poverujete da se isto ophode prema oba kluba. Ne nasedajte braco grobari.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

sah 88@ Rece navijac čiji klub duh koji leti vise Marakane otise po 50 miliona za jednu sezonu....Nema veze politika sa ovim sto se desava u KK Partizana.Daje država i jednim i drugim narodne pare.Mene brine sto je placen toliko jedna trener kao Trinkijeri?!

as

pre 4 godine

Avangardo samo napredno, jel tapsete predsedniku?
(ejj, 26. jun 2019 22:04)

Rece navijac kluba koji je u bas svim sportovima finansijski jaci od nas i osvaja sve u svakom sportu.I gle cuda to se bas slucajno podudarilo sa dolaskom na vlast tog coveka.

Sima

pre 4 godine

 budzet je koliki???? Kako to da se cifre SD Partizan nigde ne spominju transparentno,a Zvezdinom se izvlace cifre u paru?
(NBGD, 26. jun 2019 21:18) Izvlace se iz exel tabele. Aj pali, navijas za klub kome niko ne moze zabraniti kako ce da se zove. czvfmpdivaideavoliilr

4glory

pre 4 godine

moj drugar koji ima finu firmu od 110 zaposlenih odlucio da sponzorise rukometni klub Partizan, sutradan mu dosla inspekcija i direktno mu rekli da povuce sponzorstvo, mozda neka drzavna firma i jeste sponzor ali sve privatne su Zvezdine kobajagi zbog brenda a u stvari sve na silu kako jedino i znaju...

MP

pre 4 godine

Jon Bon Jovi
dnevna doza prosecnog Srbende
sah 88
Adriano_Galliani
Toto-ko-tunjo

Ljudi cime se vi bavite u zivotu kada stizete citav dan da pisete komentare? A naravno u sve se razumete. Ne postoji oblast gde vi ne komterisete. Ja od posla i obaveza ne stignem nekada da procitam vesti ali kad uspem uvek ste vi tu. Ima jos takvih samo ne mogu sad sve nabrajati. Nadjite neki hobi, posao, devojke bilo sta samo da imate ispunjen zivot.

realnoo

pre 4 godine

(Slobodan, 26. jun 2019 22:01)

Ako iole verujes u to sto si reko, molim te, za tvoje dobro, potrazi strucnu pomoc dok nije kasno... Obavezno...

sef strucnog staba

pre 4 godine

Pre 9 godina jedna od najjacih ekipa u Evropi, danas se raduje jer je jelte budzet povecan, a navijaci drugij klubova se primaju i loze...To je kao da vam oduzmu Ferarija, i posle par godina poklone Punta. Svi vas pljuju kako vas neko voli i gura jer bez konkretnih prihoda imate Punta, a zaboravljaju da je do pre par godina u garazi stajao Ferari.

danilovic

pre 4 godine

@sah Jesmo, mi smo miljeni vlasti, rece covek kome je predsednik Nebojsa Covic koji je monopolista u svetu kosarke unazad 30 godina. To sto vas nije zeleo do pre 7,8 god je druga prica.

MarcoPolo

pre 4 godine

Sta rade ovi ljudi...Tuzno..
(Aleksej:,,Kad prodje Ostoja od Partizana nece ostati ni ime”, 26. jun 2019 23:25)

A šta li će od vas ostati kada vam ode čović? Dečko, ne bulazni. Brini ti brigu za svoj zamrzivač.
Pretpostavljam da i dalje nisi našao devojku, pošto visiš na vestima o Partizanu dan noć. E vidiš dete, to je tek tužno...

as

pre 4 godine

Posto ce partizanu da bude budzet oko 5mil znaci da ce zvezda imati budzet od 15-25mil...hahhahhahaha vise nego cska i real zajedno... Ali mi spinujemo a ti pricas sve iz prve ruke...
(petarczw, 26. jun 2019 22:22)

Nije bas pet miliona al ok,tu je negde.Ali je duplo manji od vaseg sigurno.Ko kaze da Partizan ima veci budzet stvarno nema pojma o kosarci i igracima.Nemoj.da zaboravite da vi finansirate DVA kluba ili mislite da oni u onom drugom klubu ne jedu i igraju kosarku iz hobija.Kosta to sve dosta para.

as

pre 4 godine

O čemu ti covece?Znas li ti koja je njemu plata?!Reci šta je osvojio ove godine sto ne bi Canak?!Znas li zašto poštujem Nemce iako ih ne volim?Zato sto on nikada ne bi mogao u fudbalu trenirati jedan Bajern Minhen.Zato sto bi leteo posle jedne sezone.Teren je merilo a ne citiranje na latinskom.....
(dnevna doza prosecnog Srbende

Komentari su ti bas na nivou nika.Mnogo ih napises al svaki je besmislen(ne bi objavili da ih nazovem pravim imenom )

PredragDrobnjak

pre 4 godine

Odakle pare?! A da iz Nemanjine sa bankomata....... hvala velikom vođi
(ave, 26. jun 2019 21:20)

Kako naivan komentar, da ne kazem ono drugo.Nasi klubovi se jos nisu privatizovali, sasvim je normalno da ih drzava finasira, sta mislis o tome?

Nisicanin u Beogradu

pre 4 godine

Ma da, skuplji je Pejdz (koledz) od Perperoglua, Lendejl(koledz) od Cirbesa, Gagic od Odza i Si od Fajea... Posto imate pamcenje kao zlatna ribica, da vas podsjetim da ste vi Trinkiju nudili veci ugovor na pocetku sezone ali nije htio u FMP. I onda ste doveli Tomica iz "malog" kluba Olimpijakosa za kikiriki. A vi postenjacine opet pricate kako samo nama drzava pomaze a trokorakom osvajate titulu... ali navikli smo na ciganska posla. idemo u Evroligu pa taman "pocrkali" svi Panteri od zavisti!! NUSKNVP!

Vlada82

pre 4 godine

Свака част, и само напред. Где смо били пре 2 године, ово је све одлично.
Живео Партизан

danilovic

pre 4 godine

@slobodan Sve si fino nabrojao, samo si izostavio Perperoglua, Reglenda i Cirbesa, tri najskuplja igraca ubedljivo, a nama Lendejla koji je dosao za Dz s koledza. Da li ti stvarno verujes u to sto pises? Novica, bivsa cetvorka Reala, a decko 10 god igrao kao rekreativac. Poredis najboljeg mladog igraca Srbije Davidovca s nekim anonimusima iz Partizana? Dobrica omalovazavas i poredis ga sa Zagorcem, koji nije mogao da igra u zadnjem timu Spanije. ITD ITD. Ali, sta pricati s covekom koji ladno kaze da je Partizan imao skuplji tim hahahahaha

danilovic

pre 4 godine

@dnevna doza prosecnog Srbende A gde si ti video da dodje trener i sred sezone, sa lose selektiranim timom i malim budzetom i osvoji sve zivo. Koje rezonovanje, sacuvaj Boze. Cilj ove sezone je bio da se nesto pokusa, ali osnovni cilj je da se u naredne 3 godine Partizan vrati u EL, sto ce pored tvog gazde biti jako tesko.

Ekstaza

pre 4 godine

Odakle,kako,bankomat,mezimce.
Ok sve sto kazete kada neko smisleno objasni kako je KK i Fk Ravnogorska opozicija vratila svoje dugove?Znaci smisleno bez tidulidu.
Prvo da resimo kako ste vi izasli iz pakla skidanja najvecih dugova u istoriji Srpskog sporta.Magija?

SrbinsonKruso

pre 4 godine

Zašto je Lončar još uvek u klubu budući da je promašio sve što je timu trebalom? Odnosno i kada je našao dobrog igrača taj nije bio za Partizan.

as

pre 4 godine

(Slobodan, 26. jun 2019 22:01) Kako samo zaboravi najskuplje vase igrace da stavis na spisak? A da,ipak je to Slobodan jedan od najnerealnijih na ovom portalu.

Glavni

pre 4 godine

Au, ovo je vrhunska stvar. 

Svaka cast Vucicu i vladajucoj strukturi. 

Definitivno zlatno doba.
(GM, 26. jun 2019 21:54)


kakav SPIN !

ddd

pre 4 godine

Ozbiljan potez uprave je selidba u arenu. Potpuno druga dimenzija. Podrzavam. Za kosarku u srbiji mora da ima para, to je nacionalni sport i bez toga se ne moze.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Da li sam ja JEDINI koji vidi da ovaj Trinkijeri ništa nije bolji trener od Mute Nikolica.Muta je igrao loše odbranu ali ekipa mu davala 100 poena.Ovaj igra neku odbranu i isti rezultati kao Muta Nikolić i Canak.Zasto ovaj covek toliku platu prima?

nikolica s prikolica

pre 4 godine

Iz kojih prihoda?!
(Dusan silni, 26. jun 2019 21:38)

Za ovu sezonu od prodaje Gosa i Milera+tv prava i Ostojin novac.Sada,svaka utakmica puna hala,Lendlej ode,mozda ce Vanja,Pejdz,i opet Ostojin novac.

danilovic

pre 4 godine

@dnevna doza prosecnog Srbende- Pa to samo tako prosecni kao ti mogu da vide. Meriti Trinkijerijeve bitke sa Tomicem i njegovim mega zvezdama, gde nas je jedva dobijao, je kao meriti budzete Mancestera i Lestera.

Sta to uradi Predraze Drobnjace!!!

pre 4 godine

I opet ce budzet Partizana biti 3 do 5 puta manji od fmpa. Ovo su samo snsovski spinovi, da poverujete da se isto ophode prema oba kluba. Ne nasedajte braco grobari.

Uzasi promiskuiteta

pre 4 godine

@ Bas zato sto ste i mislili da ste Ferari, doziveli ste da budete Punto.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (EUFORIJA, 26. jun 2019 23:00)

Sine, za vas smo Bugati licno. Cak i danas dok sprovodite svoj teror.

borivoje surdilovic

pre 4 godine

Ako se neko zapitao zasto poskupljuje gorivo struja i porez eto Ostoja je dao odgovor...
(Sta to uradi Berone Bili ?, 26. jun 2019 21:22)

idi kod terzica doktora...da ti objasni kako se vracqju dugovi...

sef strucnog staba

pre 4 godine

Pre 9 godina jedna od najjacih ekipa u Evropi, danas se raduje jer je jelte budzet povecan, a navijaci drugij klubova se primaju i loze...To je kao da vam oduzmu Ferarija, i posle par godina poklone Punta. Svi vas pljuju kako vas neko voli i gura jer bez konkretnih prihoda imate Punta, a zaboravljaju da je do pre par godina u garazi stajao Ferari.

danilovic

pre 4 godine

@sah Jesmo, mi smo miljeni vlasti, rece covek kome je predsednik Nebojsa Covic koji je monopolista u svetu kosarke unazad 30 godina. To sto vas nije zeleo do pre 7,8 god je druga prica.

4glory

pre 4 godine

moj drugar koji ima finu firmu od 110 zaposlenih odlucio da sponzorise rukometni klub Partizan, sutradan mu dosla inspekcija i direktno mu rekli da povuce sponzorstvo, mozda neka drzavna firma i jeste sponzor ali sve privatne su Zvezdine kobajagi zbog brenda a u stvari sve na silu kako jedino i znaju...

Sima

pre 4 godine

 budzet je koliki???? Kako to da se cifre SD Partizan nigde ne spominju transparentno,a Zvezdinom se izvlace cifre u paru?
(NBGD, 26. jun 2019 21:18) Izvlace se iz exel tabele. Aj pali, navijas za klub kome niko ne moze zabraniti kako ce da se zove. czvfmpdivaideavoliilr

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Da li iko ima ko vise veruje ovom coveku?Upamtite ovaj komentar.Nikada ne gresim.Ostoja će nas ugasiti.Zivi bili pa videli...

MOE32

pre 4 godine

Odakle pare?! A da iz Nemanjine sa bankomata....... hvala velikom vođi
(ave, 26. jun 2019 21:20)

Ja ne znam kako vas vise ne smara da svakodnevno pisete jedne te iste komentare.. Odakle pare, odakle pare, odakle pare... Covece, produzujete ugovore sa strancima i jos kao navijaci pisete komentare kako bi trebalo i sa ovim i sa onim produziti ugovor a nas pitate odakle pare. Smorili ste vise sve zive ovde sa sablon komentarima. Ocigledno nista o kosarci kao igri ne znate da kazete pa vam je ovo jedini nacin da pricate o istoj. Koliko godina u stvari imate? Da li ja treba da vas pitam odakle vam pare da vratite dug od 16 miliona i da istovremeno dovodite strance? Ne brate mili, ne zanima me. Trosite koliko hocete para i neka vam daje ko hoce ali nemojte mi vi postavljati pitanje odakle pare jer vi jedini nemate prava na to. Vau, zamisli, imacemo veci budzet nego prosle sezone. Mozda dovedemo nekog kvalitetnijeg anonimnog igraca sa koledza, ili mozda jos nekog stranca da izvuce sezonu na 5 meseci... Stvarno ste decurlija...

Slobodan

pre 4 godine

Meriti Trinkijerijeve bitke sa Tomicem i njegovim mega zvezdama, gde nas je jedva dobijao, je kao meriti budzete Mancestera i Lestera.
(danilovic, 26. jun 2019 21:38)

A da ih izmerimo !!!
Covic, Davidovac vs Renfro, Nikolic, Jaramaz, Pejdz ...
Beron, Lazic, vs Marinkovic ...
Dobric vs Zagorac ...
Simanic, Faje vs Velickovic, Jankovic ...
Odzo, Ristic vs Jankovic, Gagic ...
Tomic vs Trikineri ...
E sada ti pogledaj ko su igraci i trener Partizana a ko Zvezde ... Trikineri je iskusni EL trener a Tomicu je ovo prva profesionalna sezona,
Nikolic je prvak evrope i dosao iz Broze Basketa, Renfro godinama igra po evropi, Jaramaz dolazi iz Spanije, Pejdz iz USA, kod nas Covkins i Dejo na svim pozicijama ...
Marinkovic novi igrac Sakramenta protiv kako kazete Lazica koji je drvo i Bilija koji dolazi iz neke Turske ekipe ne znam kako se zove ...
Mladi Borisa i Faje koji je stariji od Novice inace svojevrrmeno najbolja cetvorka evrope i igrac Reala ...
Dobric protiv reprezentativca Zagorca i igraca Memfisa ...
Na kraju Odzo i Ristic protiv prekaljenih Jankovica i Gagica bivseg reprezentativca ...
Ekipa Partizana je skuplja od Zvezdine u proseku koliko je Trikineri skuplji od Tomica ... znaci bar duplo !!!
Izgleda da vam je malo i to i ako je neko propustio Ostoja se zahvalio drzavi, ja bi samo podsetio da je Partizan ekipa bez ikakve imovine u Srbiji !!!

as

pre 4 godine

Avangardo samo napredno, jel tapsete predsedniku?
(ejj, 26. jun 2019 22:04)

Rece navijac kluba koji je u bas svim sportovima finansijski jaci od nas i osvaja sve u svakom sportu.I gle cuda to se bas slucajno podudarilo sa dolaskom na vlast tog coveka.

Henk Mudi

pre 4 godine

@ Bas zato sto ste i mislili da ste Ferari, doziveli ste da budete Punto. 
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (EUFORIJA, 26. jun 2019 23:00) 

Sine, za vas smo Bugati licno. Cak i danas dok sprovodite svoj teror.
(Uzasi promiskuiteta, 26. jun 2019 23:28)

Sine, hoce li taj Bugati konacno da udje bar u finale ABA? A da osvoji ovaj muceni KLS u kom takodje svake druge godine ispadnete u polufinalu? A da nece taj Bugati da igra EL, nema vas vec 6-7 godina? Da pogadjam, dosadilo vam da igrate? Mi smo fica, vi ste Bugati za nas, verujte u to i gledajte nas u EL, a mi cemo se vec nekako snaci!

Nisicanin u Beogradu

pre 4 godine

Ma da, skuplji je Pejdz (koledz) od Perperoglua, Lendejl(koledz) od Cirbesa, Gagic od Odza i Si od Fajea... Posto imate pamcenje kao zlatna ribica, da vas podsjetim da ste vi Trinkiju nudili veci ugovor na pocetku sezone ali nije htio u FMP. I onda ste doveli Tomica iz "malog" kluba Olimpijakosa za kikiriki. A vi postenjacine opet pricate kako samo nama drzava pomaze a trokorakom osvajate titulu... ali navikli smo na ciganska posla. idemo u Evroligu pa taman "pocrkali" svi Panteri od zavisti!! NUSKNVP!

Vlada82

pre 4 godine

Свака част, и само напред. Где смо били пре 2 године, ово је све одлично.
Живео Партизан

EUFORIJA

pre 4 godine

Ma da, skuplji je Pejdz (koledz) od Perperoglua, Lendejl(koledz) od Cirbesa, Gagic od Odza i Si od Fajea... Posto imate pamcenje kao zlatna ribica, da vas podsjetim da ste vi Trinkiju nudili veci ugovor na pocetku sezone ali nije htio u FMP. I onda ste doveli Tomica iz "malog" kluba Olimpijakosa za kikiriki. A vi postenjacine opet pricate kako samo nama drzava pomaze a trokorakom osvajate titulu... ali navikli smo na ciganska posla. idemo u Evroligu pa taman "pocrkali" svi Panteri od zavisti!! NUSKNVP!
(Nisicanin u Beogradu, 26. jun 2019 22:28)

Ne, skuplji je Beron jer je dosao u Zvezdu, a ne kod vas! Za tog igraca 90%grobara nije culo, ni odakle je dosao. Za Fajea da i ne pricam. Odzo... Cirbes, koji je jedino u Zvezdi dobro igrao pre par sezona. Stratos i Regland su jedini igraci za koga su culi grobari(koji se hvale znanjem kosarke). Stvar je u tome,sto vi razmisljate da svaki igrac koji dodje u Zvezdu igra za milione, a oni vasi za kikiriki i ljubav. Zbog takvog razmisljanja ste i dosli u ovo stanje!

PredragDrobnjak

pre 4 godine

Odakle pare?! A da iz Nemanjine sa bankomata....... hvala velikom vođi
(ave, 26. jun 2019 21:20)

Kako naivan komentar, da ne kazem ono drugo.Nasi klubovi se jos nisu privatizovali, sasvim je normalno da ih drzava finasira, sta mislis o tome?

kgkg

pre 4 godine

Da se razumemo,ja jesam zvezdas,ali ovi sto pricaju Trinkineri je los,isti kao predhodni,itd,sto tolike pare itd,taj Trinkineri je odlican trener,vrlo dobar psiholog i motivator.Sa ovakvim timom vecina bi bila po rezultatu daleko do doticnog.Vrlo rado bi ga video u Zvezdi.

as

pre 4 godine

Posto ce partizanu da bude budzet oko 5mil znaci da ce zvezda imati budzet od 15-25mil...hahhahhahaha vise nego cska i real zajedno... Ali mi spinujemo a ti pricas sve iz prve ruke...
(petarczw, 26. jun 2019 22:22)

Nije bas pet miliona al ok,tu je negde.Ali je duplo manji od vaseg sigurno.Ko kaze da Partizan ima veci budzet stvarno nema pojma o kosarci i igracima.Nemoj.da zaboravite da vi finansirate DVA kluba ili mislite da oni u onom drugom klubu ne jedu i igraju kosarku iz hobija.Kosta to sve dosta para.

danilovic

pre 4 godine

@slobodan Sve si fino nabrojao, samo si izostavio Perperoglua, Reglenda i Cirbesa, tri najskuplja igraca ubedljivo, a nama Lendejla koji je dosao za Dz s koledza. Da li ti stvarno verujes u to sto pises? Novica, bivsa cetvorka Reala, a decko 10 god igrao kao rekreativac. Poredis najboljeg mladog igraca Srbije Davidovca s nekim anonimusima iz Partizana? Dobrica omalovazavas i poredis ga sa Zagorcem, koji nije mogao da igra u zadnjem timu Spanije. ITD ITD. Ali, sta pricati s covekom koji ladno kaze da je Partizan imao skuplji tim hahahahaha

MarcoPolo

pre 4 godine

Sta rade ovi ljudi...Tuzno..
(Aleksej:,,Kad prodje Ostoja od Partizana nece ostati ni ime”, 26. jun 2019 23:25)

A šta li će od vas ostati kada vam ode čović? Dečko, ne bulazni. Brini ti brigu za svoj zamrzivač.
Pretpostavljam da i dalje nisi našao devojku, pošto visiš na vestima o Partizanu dan noć. E vidiš dete, to je tek tužno...

danilovic

pre 4 godine

@dnevna doza prosecnog Srbende A gde si ti video da dodje trener i sred sezone, sa lose selektiranim timom i malim budzetom i osvoji sve zivo. Koje rezonovanje, sacuvaj Boze. Cilj ove sezone je bio da se nesto pokusa, ali osnovni cilj je da se u naredne 3 godine Partizan vrati u EL, sto ce pored tvog gazde biti jako tesko.

ddd

pre 4 godine

Ozbiljan potez uprave je selidba u arenu. Potpuno druga dimenzija. Podrzavam. Za kosarku u srbiji mora da ima para, to je nacionalni sport i bez toga se ne moze.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

sah 88@ Rece navijac čiji klub duh koji leti vise Marakane otise po 50 miliona za jednu sezonu....Nema veze politika sa ovim sto se desava u KK Partizana.Daje država i jednim i drugim narodne pare.Mene brine sto je placen toliko jedna trener kao Trinkijeri?!

EUFORIJA

pre 4 godine

Posto ce partizanu da bude budzet oko 5mil znaci da ce zvezda imati budzet od 15-25mil...hahhahhahaha vise nego cska i real zajedno... Ali mi spinujemo a ti pricas sve iz prve ruke... 
(petarczw, 26. jun 2019 22:22) 

Nije bas pet miliona al ok,tu je negde.Ali je duplo manji od vaseg sigurno.Ko kaze da Partizan ima veci budzet stvarno nema pojma o kosarci i igracima.Nemoj.da zaboravite da vi finansirate DVA kluba ili mislite da oni u onom drugom klubu ne jedu i igraju kosarku iz hobija.Kosta to sve dosta para.
(as, 26. jun 2019 22:34)

Vi bolje znate Zvezdin budzet od svog!

petarczw

pre 4 godine

I opet ce budzet Partizana biti 3 do 5 puta manji od fmpa. Ovo su samo snsovski spinovi, da poverujete da se isto ophode prema oba kluba. Ne nasedajte braco grobari.
(Sta to uradi Predraze Drobnjace!!!, 26. jun 2019 21:35)

Posto ce partizanu da bude budzet oko 5mil znaci da ce zvezda imati budzet od 15-25mil...hahhahhahaha vise nego cska i real zajedno... Ali mi spinujemo a ti pricas sve iz prve ruke...

as

pre 4 godine

O čemu ti covece?Znas li ti koja je njemu plata?!Reci šta je osvojio ove godine sto ne bi Canak?!Znas li zašto poštujem Nemce iako ih ne volim?Zato sto on nikada ne bi mogao u fudbalu trenirati jedan Bajern Minhen.Zato sto bi leteo posle jedne sezone.Teren je merilo a ne citiranje na latinskom.....
(dnevna doza prosecnog Srbende

Komentari su ti bas na nivou nika.Mnogo ih napises al svaki je besmislen(ne bi objavili da ih nazovem pravim imenom )

as

pre 4 godine

(Slobodan, 26. jun 2019 22:01) Kako samo zaboravi najskuplje vase igrace da stavis na spisak? A da,ipak je to Slobodan jedan od najnerealnijih na ovom portalu.

EUFORIJA

pre 4 godine

Pre 9 godina jedna od najjacih ekipa u Evropi, danas se raduje jer je jelte budzet povecan, a navijaci drugij klubova se primaju i loze...To je kao da vam oduzmu Ferarija, i posle par godina poklone Punta. Svi vas pljuju kako vas neko voli i gura jer bez konkretnih prihoda imate Punta, a zaboravljaju da je do pre par godina u garazi stajao Ferari.
(sef strucnog staba, 26. jun 2019 21:32)

Bas zato sto ste i mislili da ste Ferari, doziveli ste da budete Punto.

EUFORIJA

pre 4 godine

Kako naivan komentar, da ne kazem ono drugo.Nasi klubovi se jos nisu privatizovali, sasvim je normalno da ih drzava finasira, sta mislis o tome? 
(PredragDrobnjak, 26. jun 2019 21:49) 

Kako nisu, pa zar Zvezda nije FMP Covicev privatni klub? A po potrebi je i drzavna mezimica? Vi vise ne znate sta pricate, najvise bi vam odgovarala teorija zavere u kojoj je Zvezda privatni Covicev klub, a drzava nije obavestena o time, pa sipa milione u privatni klub... Dok vi ne odlucite sta smo mi, mi vec godinama igramo EL, osvajamo ABA i KLS, a vi nastavite da razmisljate ko smo mi, pa nas obavestite sta ste odlucili...
(Henk Mudi, 26. jun 2019 22:14)

Nemoj tako, vidis da se vrsi nevidjeni aparthejd prema njima...

sistemom protiv žickanja

pre 4 godine

Opet će samo pertle da vire od zahvaljivanja PreCedniku.

Ali ibga, ne možete da ižickate toliko koliko će da se prodaju Simanić, Dobrić i Davidovac, tako da će to biti još jedna sezona uzaludnog krečenja i proćerdanih državnih para? :-)

sasa the red baron

pre 4 godine

ISPRAVNO:

Dobra je ovo odluka KKP, skupa ali ispravna. KKP treba stabilnost, a ne promene trenera svaka 3 meseca, jer to nigde ne vodi..
Ali cinjenica jeste, da KKP treba skroz novu ekipu, jer ovo sad je grupa amatera...
I dok Zvezda redom potpisuje sopstvene igrace, garantujuci stim i kontinuitet i sigurnost, jer ne moras sve ispocetka, KKP ce jos jednom morati sve iznova..
Nesto kao ne sretna Cedevita, koja svake godine zapocinje novi projekt..
Sretno bilo Crno beli...

Batko

pre 4 godine

Da budemo precizni, rekao je BIĆE VEĆI BUDZET ZA 27-30%.
Samo nikako da saznamo koliki je budzet bio, ako ste za godinu dana vratili 7 miliona, igrali evropu i kupili 7 stranaca, Zagorca, Jaramaza, Gagica, 2 Jankovica...

Milanche...ge...

pre 4 godine

Jel mogu i ja za svoju firmu da dobijem reprogram na 7 godina sa grejs periodom od 2?
Ko ne zna o cemu se radi, najveci kk na svetu nije platio porez i dobio je mogucnost da ga placa u 60 rata, ali prva rata dolazi tek za 2 godine.
Jesu ove olaksice dostupne samo podobnima?
A ravnopravnost?
Isto za sve?
Malo sutra, mnogo sutra!

miško

pre 4 godine

Ostoja vučiću, nikad od tebe vučina. Koje laprdanje, svaki put isto. Koktel na kraju neuspešne sezone. On se bori protiv nepravde. Sigurni bodovi od Igokeje i Mege, pokradi Mornar i još neke, pusti te Zvezda i odere tvoje konkurente i ti pričaš o nepravdi. Da su sudije bile objektivne i Zvezda kompletna, prošli bi kao pobratimi iz Podgorice.

Spale

pre 4 godine

as@ ništa dečko nije zaboravio. Zirbes, Perperoglu i Regland nisu igrali finale protiv vas, kao sto nije brojao ni vašeg Sy-ja i Landalea. Ovo sto je upoređeno je realnost. Vas su pobedili Covic, Lazić, Davidovac, Beron, Simanic, Ojo, čak je i Dobric bio povredjen. Sa Covkinsom se sprdate, sa Lazicem se sprdate x 2, Ojo balvan iz FMP. Ko vas je pobedio? Beron, došao iz neke ekipe iz Turske, ne znam koje i Davidovac. I da, vi imate trenera koji je vodio evroligase, a naš trener prvi put radi samostalno.

Henk Mudi

pre 4 godine

Odakle pare?! A da iz Nemanjine sa bankomata....... hvala velikom vođi 
(ave, 26. jun 2019 21:20) 

Kako naivan komentar, da ne kazem ono drugo.Nasi klubovi se jos nisu privatizovali, sasvim je normalno da ih drzava finasira, sta mislis o tome?
(PredragDrobnjak, 26. jun 2019 21:49)

Kako nisu, pa zar Zvezda nije FMP Covicev privatni klub? A po potrebi je i drzavna mezimica? Vi vise ne znate sta pricate, najvise bi vam odgovarala teorija zavere u kojoj je Zvezda privatni Covicev klub, a drzava nije obavestena o time, pa sipa milione u privatni klub... Dok vi ne odlucite sta smo mi, mi vec godinama igramo EL, osvajamo ABA i KLS, a vi nastavite da razmisljate ko smo mi, pa nas obavestite sta ste odlucili...

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

danilovic@O čemu ti covece?Znas li ti koja je njemu plata?!Reci šta je osvojio ove godine sto ne bi Canak?!Znas li zašto poštujem Nemce iako ih ne volim?Zato sto on nikada ne bi mogao u fudbalu trenirati jedan Bajern Minhen.Zato sto bi leteo posle jedne sezone.Teren je merilo a ne citiranje na latinskom.....

Ekstaza

pre 4 godine

Odakle,kako,bankomat,mezimce.
Ok sve sto kazete kada neko smisleno objasni kako je KK i Fk Ravnogorska opozicija vratila svoje dugove?Znaci smisleno bez tidulidu.
Prvo da resimo kako ste vi izasli iz pakla skidanja najvecih dugova u istoriji Srpskog sporta.Magija?

Glavni

pre 4 godine

Au, ovo je vrhunska stvar. 

Svaka cast Vucicu i vladajucoj strukturi. 

Definitivno zlatno doba.
(GM, 26. jun 2019 21:54)


kakav SPIN !

Slobodan

pre 4 godine

@slobodan Sve si fino nabrojao, samo si izostavio Perperoglua, Reglenda i Cirbesa, tri najskuplja igraca ubedljivo, a nama Lendejla koji je dosao za Dz s koledza. Da li ti stvarno verujes u to sto pises? Novica, bivsa cetvorka Reala, a decko 10 god igrao kao rekreativac. Poredis najboljeg mladog igraca Srbije Davidovca s nekim anonimusima iz Partizana? Dobrica omalovazavas i poredis ga sa Zagorcem, koji nije mogao da igra u zadnjem timu Spanije. ITD ITD. Ali, sta pricati s covekom koji ladno kaze da je Partizan imao skuplji tim hahahahaha
(danilovic, 26. jun 2019 22:23)

Popravljas se i ako tako nastavis na dobrom si putu da za godinu dve a najdalje tri pocnes da normalno komuniciras sa ljudima ...
Znaci, namerno nisam stavio Reglanda, Peperoglua i Cirbesa jer nisu ni igrali KLS kao ni vaseg Lendla ... ja ovu trojicu i ostale igrace Zvezde u tom slucaju mogu samo uporedjivati sa igracima Buducnosti ... bez Reglanda a sa matorim Peperogluom i Cirbesom van forme smo vas isprasili 30 razlike u ABA ...
Sto se tice kako kazes najboljeg mladog igraca Srbije Dejana Davidovca a i ja se slazem sa tobom ili Ogija Dobrica ne ponizavam ih ja nego selektor, on je te anonimuse « Zagorac, Marinkovic » kako ih zoves pozvao u reprezentaciju a ove vidis nije ... slucajno, ne bih rekao ...
Slobodno pitaj sta god zelis, uvek cu ti pristojno i lepo odgovoriti ...

Adriano_Galliani

pre 4 godine

Nemamo kanalizaciju u glavnom gradu a hoćemo dva kluba i Evroligi. Ukinuti finansiranje sporta od strane države - snadjite se ili katanac.

petarczw

pre 4 godine

Ali koje bahacenje, kaze ostoja nebitno da li cemo učestvovati u EL ili ne budzet ce da bude veliki... Pa vi ko rusi koji igraju u evro kupu sa budzetima bogatijih evroligasa...

Slobodan

pre 4 godine

Slobodan, 26. jun 2019 22:01)Ako iole verujes u to sto si reko, molim te, za tvoje dobro, potrazi strucnu pomoc dok nije kasno... Obavezno...
(realnoo, 26. jun 2019 22:19)

Konkretno sta nije tacno ???
Imas google, kucaj igraca po igraca pa uporedi, gde su igrali i ko su na kraju krajeva, uporedi ih ... zar je tesko pogledati i uporedito Nikolica ili Renfroa sa Covicem ... Velickovica sa Faje koji je stariji od Novice, pogledaj ko je Trikineri a ko Tomic ...
Znaci sta ti nevalja konkretno ???

Ono

pre 4 godine

Da se ne lažemo niko ne vrsi presiju nad Partizanom iako neki navijači žele tako prikazati. Partizan ima Arenu u džepu verovatno pod korektnim uslovima, ima stručni štab od 800 hiljada eura, nije imao toliko loš sastav ove sezone, a imace još bolji sledeće. Ništa to nije losije nego sto je bio odnos nekada između dva velika kluba. Navijači uvek kukaju, ali realno sem one jedne sramotne sezone kada Zvezda imala nezartvoren budžet manji od pola miliona uvek su i jedan i drugi klub planirali i imali velike budžete. Kikiriki priče može nekome drugom ako sada ispliva da je Milutinov u poslednjoj sezoni imao garantovanih 450 hiljada. To sto neki ludaci u jednom i drugom klubu potpisuju takve ugovore nije naša stvar. Država daje i jednim i drugim i tu nema polemike.

veliki strumf

pre 4 godine

Imao je i Dule ogroman budžet, pa napravio 5 miliona duga sa Danilovicem! Tako je to kad budžet nije na realnim nogama postavljen. Kada Ostoja ode, a otići će jer nikakvih rezultata nema a u košarku se ič ne razume - kolika će rupcaga za njim ostati... Zapitajte se samo! Trinki, Arena, kosarkasi - sve to mnogo košta a prihoda nigde. Pući ćete kao balon - delove neće moći da sastave svi Vucicevi eksperti.

petarczw

pre 4 godine

Hahahaha opozicija hahahahhaha brate sou sta se radi ekipa koja je bila ubedljivo poslednja i miki maus kupu, godinama ne moze dalje od polufinala aba dobija pare od drzave kao da je najbolji klub u evropi e ne najgori u ek sa rekordno najgorim skorom u istoriji takmicenja

Marko

pre 4 godine

Kakva demagogija, oblece kao kiša oko Kragujevca, mnogo priča a ništa ne kaže konkretno, a svima je jasno da se sve vrti oko politike i državnih finansija... Da se gospodin pita kog je igrača stvorio za te dve godine, sledece godine sve novo, novi tim, novi igrači, gde je taj uspostavljen sistem, prošlo 5,6 godina i šta se uradilo, ništa...

realnoo

pre 4 godine

(Slobodan, 26. jun 2019 22:01)

Ako iole verujes u to sto si reko, molim te, za tvoje dobro, potrazi strucnu pomoc dok nije kasno... Obavezno...

Freedom

pre 4 godine

I onda promucireni namazani grobari kao pljuju Vucica hahhhahahahah spomenik da mu napravite jer bi odavno bio stavljen katanac na jsdp da vam nije on

SrbinsonKruso

pre 4 godine

Zašto je Lončar još uvek u klubu budući da je promašio sve što je timu trebalom? Odnosno i kada je našao dobrog igrača taj nije bio za Partizan.

slaviša šmigič

pre 4 godine

ma ima se samo ubaci u 5.brzinu a onda kad bude tuzio kao dule svi,ce se praviti gluvi onda neodgovaraju na telefonske pozive kad neko pita odakle novac isto je sa zvezdom.Trinkjeri je mnogo bolje placen nego u stranim zemljama, koja korupcija vlada u srbskom sportu posebno fudbalu.

MP

pre 4 godine

Jon Bon Jovi
dnevna doza prosecnog Srbende
sah 88
Adriano_Galliani
Toto-ko-tunjo

Ljudi cime se vi bavite u zivotu kada stizete citav dan da pisete komentare? A naravno u sve se razumete. Ne postoji oblast gde vi ne komterisete. Ja od posla i obaveza ne stignem nekada da procitam vesti ali kad uspem uvek ste vi tu. Ima jos takvih samo ne mogu sad sve nabrajati. Nadjite neki hobi, posao, devojke bilo sta samo da imate ispunjen zivot.