1. 1.MJ 2.Magic 3.Bird.
    U evropi No 1 naš mali sa šibenskog Balerina.🏀⛹️‍♂️🥇
    (Rodman je u pravu, 25. jun 2019 02:56)

    # Link komentara

  2. Pazi, mozda i bi, al ne znamo i necemo nikad znati. Al svi sad znaju. Bio bi ovo bio bi ono. Dajte sta vise od pola vas zna o Dzordanu i njegovoj igri tad i kako bi igrao sad. prekinite vise da mesate generacije. Ne mogu da se porede. Svaka je za sebe aman. Vise vas je gledalo Dzordana punih sat i po u Space Jamu, nego na terenu. Zato ne mesajte i ne poredite generacije. Primer: 1970. finale SP u fudbalu, Pele polomio i pokidao sve, dobili Italijane 4:1, Pele pretrcao 4,5 km. Polufinale 2014 Nemacka-Brazil 7:1 David Luiz pretrcao 13,8 km, pukli ko omladinci. Manite se poredjenja.
    (Kmozandin, 24. jun 2019 14:40)

    # Link komentara

  3. Moja petorka Peyton, MJ, Pippen, Rodman, Olajuwon bi tvoju razbila u 9 od 10 meceva
    (quixver, 23. jun 2019 13:22)

    Apsolutno.
    Još kad pogledamo kakva se odbrana igra danas i kakvi su sudijski kriterijumi, ta cifra od 50 koševa uopšte ne bi bila nerealna.
    Gledam današnju smejuriju, gde Harden skoči, šutne bez blokade i promaši trojku a u doskoku nagazi protivničkog igrača i dobije tri bacanja.
    MJ je jedini igrač u istoriji NBA koji je sa 40 godina postigao više od 40 poena.
    Najstariji MVP u 35 godini i jedini igrač u NBA koji je u 38 godini života postigao preko 50 poena u meču.
    O njegovim defanzivnim sposobnostima, bolje da ne pričam jer su bile skoro podjednako dobre kao i ofanzivne ali se o tome manje priča, iako je bio 9 puta biran u idealnu defanzivnu petorku lige.
    Prvi igrač u istoriji NBA, koji je bio ruki godine, defenzivac godine i MVP u karijeri.
    O njegovim brojkama u finalima plejofa, da ne pričam, to je već dovoljno poznato.
    Ipak, njegova igra, lakoća i stil je nešto najlepše što sam video u ovoj igri.
    Toliko je bio ispred svog vremena, da su ponekad njegovi protivnici izgledali kao usporeni film pored njega.
    Lepo reče neko ovde da nema šta da se diskutuje ko je najbolji i sa kim će se i u buduće porediti svi veliki igrači.
    Mnogo će vremena proći, a to se neće promeniti.
    (There can be the only one, 24. jun 2019 13:16)

    # Link komentara

  4. najveci mj. zasto podigao individualnu igru i celokupnu kisarku za tri stepenice. dosli posle i kobi.i trejsi. i vins i lazni car scepan mali(lbj) i svi igraci brze trce, skacu i mnogo bolje sutiraju, alinje majkl lebdeo u vazduhu. a da ne pricam o resenjima u 1vs1 to nije pistojalo do tada. a ko fa jd gledao 84 na Olimpiadi u LA migao je da vudi sta ce biti posle. gledao sam i mozisa, dr j, i medzika i birda, pre, gledam i sada i mogu zlurado da kazem da je lbj pogresio sport, jer bi bio suoe kvoterbek u am.fudbl.poz 62
    (Malo igro, 24. jun 2019 07:05)

    # Link komentara

  5. Deo 2.

    Na trojci Birda pre Lebrona u po noci i po dana, na cetvorci kada bi ga dohvatili Barkli ili Meloun fizicki, posebno po starim pravilima ne bi se dobro proveo, a po umecu Dankan bi mogao da mu drzi casove kako se igra ledjima i pod kosem. Tako da on realno nema sta da trazi u prvoj petorci NBA lige.

    Najbolja trojka NBA lige svih vremna je samo jedna, uz korekcije na pozciji krilnog centra i centra po ukusu. A ona je 1. neprikosnoveni Medzik 2. najveci Majkl 3. neverovatni Bird, a onda na poziciji 4. konkurisu ravnopravno Dankan, Meloun i Barkli, i na 5. Karim, Vilt, Rasel i Hakim.

    Svako ko tvrdi drugacije o kosarci pojma nema. Bilo je i ima tu jos puno madjionicara, ostavrenih i neostvarenih velikana; Big O, Dr Dzej, Kobi, Trejsi, Peni, Vejd, Durent, Lebron, Onil, Kari, Pipen, Hil, Ajzea... i mnogi mnogi drugi ali oni prvonabrojani su najveci, i najbolji po pozicijama. I osatce to jos dugo dugo vremena.
    (Lesa, 24. jun 2019 00:24)

    # Link komentara

  6. @milan i @Banjaluka

    Deo 1.

    Drugari batalite pracenje kosarke, nije za vas.

    Ovaj izabere Karija pre Medzika, Durenta pre Birda, pa ga zabiberi sa Lebronom na cetvorci pre Dankana, a Onil mu kao centar ide pre Karima, Hakima, Vilta ili Rasela. Nije za tebe ovaj sport, kao ni za ovog drugog. Sramno je to sto pisete.

    A svi koji pominjete napredak kosarke kao igre, sta cemo sa matorcima koji su igrali skoro dve decenije i zahvatili mnogo generacija? I vrlo cesto vam svojim igrama pokazivali i dokazivali da vam teorije o napretku padaju u vodu.

    Ako vec imate misljenje o necemu, pa imate valjda i oci, pa uzmete lepo pa pustite duele Kobija i Djejmsa, pa vidite kako se Dzjms, po vama najveci divno snalazio u njima, kao fizicki jaci ito po pravilima koja bi njemu trebala da idu u korist.

    Sta je bilo sa Karijevim sutem u finalu protiv Toronta, koji je neosporno jedan od najvecih sutera koji je dodirnuo loptu? Kada je ostao kao jedini i glavni nosilac igre, kada se na njemu igrala odbrana nalik nekadasnjoj? Sta je bilo sa procentima? Poceo je da promasuje cak i neke otvorene suteve iz pozicija koje je izgradio sam ili timski.
    (Lesa, 24. jun 2019 00:23)

    # Link komentara

  7. Колико видим многи овде нису ни гледали Џордана а пишу о њему. Треба рећи да је Џордан када је дошао у НБА да је био скоро подсмеван, имао је физикалије и мало тога, што је и логично јер је био млад. Могао је само да сања о титули поред Лејкерса, Бостона, Детроита. Ринтао је тако годинама док није освојио прву титулу. И онда је наставио да ринта и да ради, напредовао у свим сегментима игре, и даље је био физички доминантан, имао невероватну жељу за победом, и тек тада је поста цењен и узет за разматрање за најбољег. Дакле није он дошао као најбољи, и одмах био најбољи и освајао титуле, него је човек својим физикалијама додао гомилу знања, рада, и воље. И на скоро свакој утакмици се доказивао, није се шлепао, није пуштао да поред њега пролазе разни него се такмичио и друге је гурао да извуку максимум из себе. Е, зато је он постао најбољи.
    (mr, 23. jun 2019 23:00)

    # Link komentara

  8. @Godinu dana pre Brajanta Garnet je draftovan direktno iz srednje škole. Bio je i pre njega jedan igrač krajem 70-ih ako ćemo o celoj istoriji lige

    Jeste, ali Kevin Garnett je draftovan sa 58. pozcije, a na draft je izašao jer je imao toliko loše ocene, da nije mogao koledž da upiše. Lejkersi su za 18-godišnjeg Brajanta dali dokazanog, vrhunskog, centra. Tako da su te dve situacije neuporedive.
    (bBb, 23. jun 2019 21:50)

    # Link komentara

  9. Jos jednom za @Jorgovan Majkl Dzordan mator,van nekadasnje forme 41 na Shawn Marionu,sa tom zonom,handchekingom...Ne znam samo kako udvajaju Jamesa ako su okolo suteri kojima on dodaje lopte :)) niko nikog ne udvaja u regularnoj sezoni niti je niko udvajan tokom cele utakmice,niti je potrebno da se ciglas Janis udvaja. Kawhi Lenard je upravo skidao Jordanove poteze,trenirao sa Brajantom i evo osvojio je titulu,mnogo je sporiji i manje skocan od prajm Jordana. Kevin Wilis je igrao sa 45 godina u nba 2007 a Vins Karter i dalje igra..dakle igraca ne ogranicavaju nikakve "nove generacije" itd. Jamrs je dva puta izgubio finale od igraca u poznim godinama draftovanih 90tih i pocetkom 2000tih. A klip si gledao jedan minut ocigledno :)) Sledeci gled "the Myth about jordan weak competition" :)))
    (vince carter, 23. jun 2019 21:11)

    # Link komentara

  10. Ne znam da li je Džordan najbolji, ali sam nepokolebljivo ubedjen da su Srbi najveći svetski stručnjaci za košsrku i sve ostale sportove uključujući i džabalebarenje.
    (Durant/Durent, 23. jun 2019 20:48)

    # Link komentara

  11. (bBb, 23. jun 2019 15:56)
    Godinu dana pre Brajanta Garnet je draftovan direktno iz srednje škole. Bio je i pre njega jedan igrač krajem 70-ih ako ćemo o celoj istoriji lige
     (..., 23. jun 2019 20:25)

    # Link komentara

  12. Pored 50 poena ubacivao bi u koš i stolice, klupe, trenere, Mercedese, krave, malu deco od preko 70 kilograma i sve to sa parkinga svoje kuće u Ostružnici
    (m/m, 23. jun 2019 19:26)

    # Link komentara

  13. (vince carter, 23. jun 2019 15:02)
    I sta sa ovim klipom? jedino sto vidim da nije dao ni jedan kos a da je glavinjao kroz 3 coveka svaki napad :D Ne znam da li si gledao jednu utakmicu ovog plejofa, Toronto je udvajao i utrajao Janisa svaki napad, GS Kavaja isto, o kakvom udvajanju pricas na kraju utakmice. Lebrona udvajaju celu karijeru. MJ ima 3 negativna rekorda a te godine kad ga je isprasio Orlando nisam ni racunao :)
    Kako su vam samo izribali sivu mozdanu masu sa Majkom, svi ti highlightsi sa tjuba :) Da se razumemo, ikona i definitivno najbolji igrac svog doba. Clan super tima te ere, nesto tipa zdravog GS zadnjih par godina.
    (jorgovan, 23. jun 2019 19:22)

    # Link komentara

  14. @Perica Robinson,Shaq,Hakeem nisu odnosili Barklija a odneo bi ga Janis :))))))) Robinson je za Janisa Mister Olimpija :) Uzgred taj Finix sa Hornocekom pre Barklija koga si pomenuo je deklasirao Medzika od 30 godina sa jos 2 all stara i imao uvek preko 50 pobeda pre nego sto je Barkli dosao,uzgred Barkli je rekao da je u Filadelfiji bio mnogo bolji igrac nego u Finixu,sto dovoljno govori kakvu je ekipu imao Finix. Medzik nije bio na nikakvom zalasku karijere niti mator,Jordan dominira od 1987 a Medzik je i te 1991 bio drugi u mvp trci,godinu pre je bio taj duel sa Finixom a Istok je bio jaci od zapada. Drexler je bio superstar,igracina,atleta,covek je bio dobar i 1998 u zadnjoj sezoni. Taj Stokton,Meloun,Hornocek,Russel su pocistili 4 all star igraca Lejkersa 1998,mladjih od njih,spurse sa Dankanom i mocni Hjuston a toliko godina su imali i clanovi Bullsa. Rastavljanje na proste cinioce od strane Kartera :D
    (vince carter, 23. jun 2019 18:54)

    # Link komentara

  15. Kosarka&NBA su se promenili u odnosu na '90-te.MJ je bio dominantan u toj eri, i bio je daleko najbolji igrac svoje generacije bez sumnje.Ono u cemu ljudi preteruju su ovakve price kako bi danas davao ne znam koliko poena, kako je imao 6/6 u finalima,kako bas niko iz danasnjeg NBA mu nije ni blizu,kako se onda igrala odbrana.Bez da umanjujem Jordana,mogu se nadji kontraargumenti ovom taboru koji zagovara to da je MJ dominirao najboljom erom u NBA.Ja verujem da bi danas on bio najbolji strelac u ligi,ono u sta sumnjam je to koliko bi on mogao da zaustavi protivnicke igrace u napadu(s' obzirom na kolicinu kosgeterskog talenta danas),jer igra je mnogo,mnogo brza i za razliku od '90-tih ne moze se pustati sut ni visokima,a ne bekovima(jako malo igraca danas nema sut u smislu da ga mozes ostaviti spolja).Drugo,nije bilo superteamova koji su svesno pravljeni da imaju ogromne sanse da osvoje titulu,sa timom kao Warriorsi Jordan se nikad nije susreo(primera radi, zamislite nekog Sejkila,Barklija ili koga vec,da se npr pridruzio Juti '97 da bi se uzela titula),da li bi protiv uigranog tima od 4 all stara uzeo 6 titula iz isto toliko finala?Ni timovi sa genijalnim trenerom nisu tada postojali da izazovu Bullse (Spursi&Popovic).Trece,pogledajte ko govori ovde,Rodman,pa ko bi na njegovom mestu u najludjim snovima tvrdio drugacije ili uopste pricao iz nekog drugog ugla? Dakle,MJ jeste legenda&ikona ali ne treba koristiti njegovo ime da bi se bilo ko od danasnjih igraca omalovazavao.
    (Nenadovic, 23. jun 2019 18:36)

    # Link komentara

  16. Teše se ovi naši potencijalni Džordani
    (Mille, 23. jun 2019 17:17)

    # Link komentara

  17. 64
     (Neplivač, 23. jun 2019 16:14)

    # Link komentara

  18. Ma da , mislim da bi davao po 100. Pa danas bi ga udvajali, kao sto su Kavaja u finalu, nekad utrajali kao Janisa. Zona nije postojala u to vreme, drugacija se kosarka igrala. Individualni kvalitet igraca danas i onda je nebo i zemlja, igrac nivoa Oladipa bi prasio ligom. Molim strucnjake da ne mesaju hand check i faul, iz komentara bi se reklo da se tad nisu svirali faulovi :) Opste je poznato da je Majk spavao na liniji penala. I jos jedan podatak, MJ ima 3 ucesca u plejofu sa negativnim skorom regularnog dela a Lebron ima dva negativna skora u celoj dosadasnjoh karijeri.
    (jorgovan, 23. jun 2019 14:17)

    Mladac, na Jordanu su i izmislili udvajanje. Zona je bila zabranjena jer čini igru neatraktivnom ali su odbrane bile mnogo čvršće jer se više kontakta dopuštalo. Pogledaj malo utakmice Jordana protiv Detroita i kakvi kontakti su bili. Igrači su bili daleko veće individualne kvalitete nego danas. O kakvim ti negativnim skorovima govoriš. Pa Lebroj je 6 finala izgubio. Sad nije u stanju ni u play off da uđe. Smijurija!
    (ides, 23. jun 2019 16:13)

    # Link komentara

  19. @bBb ;

    Nemoj krivo shvatiti, ja nipošto ne mislim da heroji današnjice i bliže prošlosti ne bi mogli igrati u ono vrijeme, dapače - mislim da bi bili zvijezde i u ono vrijeme, jer bilo je i poslije njih pravih "čudovišta" : Iverson, Kidd, Hardaway, Duncan, Anthony, Nowitzki, Curry, Garnett, James, Bryant, Nash...ali mislim da je vrijeme Michaela Jordana toliko obilovalo igračima vrhunske klase kao nikad prije i nikad poslije. Mislim da Kobe u vrijeme starih asova ne bi baš tako od šale skupljao nominacije. S druge strane, da pomirimo stavove, svako vrijeme ima svoje kolose ; tako su i Russel i Chamberlain i Mikan i Maravich bili divovi svojih era
    (djedmedjed, 23. jun 2019 10:27)

    Ako jedan Rodman kaže da je on u Top 3-4, tvoje mišljenje me onda, apsolutno, ne zanima. I koje to bliske prošlosti, Bryant je u ligi od 1996, kao prvi igrač u istoriji, koji je došao direktno iz srednje škole. Govoriš da je Draxler ispred Bryanta, mislim ono...
    (bBb, 23. jun 2019 15:56)

    # Link komentara

  20. Covek šutirao po 50 puta na svakoj utakmici.....
     (deki, 23. jun 2019 15:37)

    # Link komentara

  21. Kao i uvek @Jorgovan ne zna gde bije :)) jos jedna preporuka video "k jordan vs isolation defense" gde ce ti usta biti zauvek zapusena. A lebron je udvajan kako da nije :)) Jos jednom Majkl Dzordan je sa 39,40 godina isprasio Kidda,Mariona,Pedju,Terija,Novickog koji su isprasili Lebrona od 28 godina :)) Tim Hardway je za Oladipa bio Jordan a prajm Majkl je i brzi i daleko veci atleta od Lenarda sa jednako ogromnim sakama pa ti vidi :))) Jos jednom,ja sam jedva cekao da Lebron dobije zvezde u ekipi pa da vidimo kako ga prase :)) Jordan dva negativns rekorda,jednom propustio 64 utakmice,Bullsi 21-43 bez njega i jednom kao ruki...bilo je manje timova u konferenciji i mnogo vise duela sa Pistonsima 6x u sezoni,4x Celticsi,Sixersi...sedi jedan! MJ 25ppg u proseku vs zona+handcheking pre povrede,39 godina..udvaja se na kraju tekme ako je neizvesna uvek bilo..bad boysi su udarali,udvajali,utrajali...sedi nula :))
    (vince carter, 23. jun 2019 15:02)

    # Link komentara

  22. tko god dovodi u pitanje Jordanov primat, taj nema pojma. Jordan je igrao u vrijeme najveće konkurencije i najveće kvalitete u NBA-ligi. I tu je bio bez premca najbolji. Vidjelo se koliko znači kad se vratio nakon 2 godine totalne košarkaške pauze i odmah su Bullsi osvojili 3 puta za redom. Samo se ne slažem s Rodmanom kad kaže tko to dijeli drugo mjesto. Mislim da u Jordanovo vrijeme niti 2. mjesto ne bi bilo za Kobea Bryanta, jer tada je igrao Charles Barkley, igrač koji je bio najbliži Jordanu, pa leteći Clyde Drexler, Magic Johnson - play s 205 visine, genijalni Larry Byrd i veliki strijelac i krilni centar Karl Malone...nikad bolje košarke niti veće konkurencije
    (djedmedjed, 23. jun 2019 08:09).
    (Rade, 23. jun 2019 08:41)
    Koja gomila gluposti. Ziveo sam u to vreme, nije tacno :)
    Sto neko rece liga je spalila ove snimke, nije se vratio odmah posle pauze i uzeo 3 titule, nesto je prethodilo. Jedan od vecih chokeova u istoriji kosarke.
    [link]

    Dzordan ziveo u doba najvece konkurencije i onda navedes Klajd Drekslera haha, Barklija koga bi Janis danas odneo. Medzik je vec bio penzija kad je MJ poceo da dominira. Glavni konkurent u finalu su bili vanzemaljci iz Jute od 35 i 34 godine Stokton i Meloun i uvek nezgodna treca violina Dzef Hornacek hahaha. U odbrani ga cuvao Rasel, ekipa pevacko drustvo. Jedne godine ga u finalu cekao tim sa jednim superstarom Barklijem, jedne ortopedija iz LA.
    (perica na steroidima, 23. jun 2019 14:51)

    # Link komentara

  23. Ma da , mislim da bi davao po 100. Pa danas bi ga udvajali, kao sto su Kavaja u finalu, nekad utrajali kao Janisa. Zona nije postojala u to vreme, drugacija se kosarka igrala. Individualni kvalitet igraca danas i onda je nebo i zemlja, igrac nivoa Oladipa bi prasio ligom. Molim strucnjake da ne mesaju hand check i faul, iz komentara bi se reklo da se tad nisu svirali faulovi :) Opste je poznato da je Majk spavao na liniji penala. I jos jedan podatak, MJ ima 3 ucesca u plejofu sa negativnim skorom regularnog dela a Lebron ima dva negativna skora u celoj dosadasnjoh karijeri.
    (jorgovan, 23. jun 2019 14:17)

    # Link komentara

  24. Možda je bolje bilo postaviti pitanje ko je najbolji sportista ili najbolji atleta u 20.veku? Majkl Džordan neprikosnoveno najbolji košarkaš, jer nije imao slabu tačku. Karl Luis verovatno najbolji atletičar, a Muhamed Ali najbolji bokser. Dobro je neko pomenuo Džoa Frejzera, jer je jedino u boksu 60-ih i 70-ih postojala vladavina trojice najboljih boksera Alija, Frejzera i Foremana, što je danas slično vladavini Rože, Rafa, Nole, s tim što ova trojica još aktivno igraju. Foreman se kasnije čak vratio u ring i postao prvak sveta u 45-oj godini što pokazuje da je nivo i kvalitet boksera 80-ih i 90-ih bio mnogo niži. Van SAD bi možda mogli da se pomenu Kareljin i legendarni Kubanac Teofilo Stivenson. Ukusi su različiti i teško je odrediti apsolutno najboljeg, ali u košarci Majkl Džordan, a moje mišljenje i najveće simpatije idu Muhamedu Aliju kao najvećem sportisti i atleti 20.veka. Možda i zbog toga što je njegova borba u ringu bila jedan segment, a drugi borba protiv rata u Vijetnamu i aparthejda zbog čega je bio suspendovan, hapšen i pritvaran, a skoro pet najboljih godina van ringa zbog svega toga. Pozdrav!
    (Rokatanski, 23. jun 2019 14:01)

    # Link komentara

  25. Tako gledam i Džordana, možda je moguće imati bolju statistiku, ali onu gracioznost je teško prevazići.
    (tocka, 22. jun 2019 22:24)

    E, pa sad... ako je do gracioznosti, tu je Magic cak i njega prevazilazio.
    (X=iks, 23. jun 2019 13:52)

    # Link komentara

  26. Meni je zao sto se ostatak Bullsa nipodastava. Jordan nije usao u PO dok nije dosao Pippen, a Rodman je bio najbolji defanzivac lige, tu su naravno bili i Kukoc, Kerr,... Ma sjajna ekipa pre svega. Da nije Pippena Jordan bi mozda imao 1-2 prstena, ali to neki koji su u njegov lik zaljubljeni kao klinci u Messi-a i Ronalda nikada nece priznati.
    (vlada, 22. jun 2019 21:00)

    Ma ko nipodastava ostatak Bullsa!?? S kim se svadjas? Naravno - i Pippen i Kukoc i Rodman i Kerr... Ali - Jordan!!!
    (nisam ja, ja je, 23. jun 2019 13:43)

    # Link komentara

  27. Ramones, Lebron nije medju deset najboljih jel ti to mene z........ Nije bolji od Dzordana to je fakat, ali reci da nije medju pet najboljih je degutantno! Ovako bi izgledala moja najbolja petorka svih vremena kad bih mogao da biram racunajuci sut, odbranu, i sve ostalo Kari, Majkl, Djurent, Lebron i Sek! U jednom timu imas sve sto ti treba, tim koji bi davao 150 poena po mecu!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Banjaluka, 23. jun 2019 12:45)

    Moja petorka Peyton, MJ, Pippen, Rodman, Olajuwon bi tvoju razbila u 9 od 10 meceva
    (quixver, 23. jun 2019 13:22)

    # Link komentara

  28. Muka mi je vise od ovih prica. MJ je goat, to je opste uvrezeno misljenje, ali govoriti da bi on ili bilo ko drugi sada davao 50 poena po utakmici je, takva glupost, da ja nemam reci.
    (Pseudoharms, 23. jun 2019 13:17)

    # Link komentara

  29. I na bih na Rodmanovom mestu dizao Dzordana na sama nebesa, zasluzio to ili ne.
    (Posmatrac sa klupe, 23. jun 2019 12:59)

    # Link komentara

  30. @bzvz Najbolji sportista ikad je Joe Frazier jer se za licnost ne gledaju samo sportski uspesi vec nesto i van terena. a tu je Joe Frazier pravi primer
     (hahaha, 23. jun 2019 12:46)

    # Link komentara

  31. Ramones, Lebron nije medju deset najboljih jel ti to mene z........ Nije bolji od Dzordana to je fakat, ali reci da nije medju pet najboljih je degutantno! Ovako bi izgledala moja najbolja petorka svih vremena kad bih mogao da biram racunajuci sut, odbranu, i sve ostalo Kari, Majkl, Djurent, Lebron i Sek! U jednom timu imas sve sto ti treba, tim koji bi davao 150 poena po mecu!
     (Banjaluka, 23. jun 2019 12:45)

    # Link komentara

  32. [link]

    To su te granitne odbrane. Kako je ostao ziv MJ svaka mu cast.
    (hhh, 23. jun 2019 12:44)

    # Link komentara

  33. svi pricaju kako je nekada bilo cvrsce, kao je bilo dozvoljeno vise kontakta i sl. a niko ni da pomisli da bi se lebron sa svojim suludim fizikalijama mozda i jos bolje snasao u takvoj igri. sam barkli je izjavio da je lebron nenormalno gradjen, sto i jeste. covek je zver i, uz duzno postovanje svih legendi, ako je son kemp mogao da ima karijeru kakvu je imao, ne vidim zasto lebron ne bi mogao da uradi isto ili vise. licno, mislim da je dzordan bolji od lebrona ali isto tako mislim da je sumanuto nipodastavati jednog od najboljih igraca u istoriji nba, sto lebron svakako jeste
    (mrmlj, 23. jun 2019 09:49

    Odlican komentar, upravo tako, lebron bi bio na razini shawn kempa, ili malo bolji, znaci nebi ni prismrdio mvp nominaciji
    (quixver, 23. jun 2019 12:42)

    # Link komentara

  34. Divac je u to vreme bio odlican centar, ako cemo logikom da su tad svi igraci bili neuporedivo bolji mozemo da kazemo i da je mnogo bolji od Jokica. Neverovatno kako se ovde ljudi gadjaju sa nekim ciframa ko bi davao koliko koseva i imao skokova. Sto se mene tice volim i Dzordana i Lebrona jer su obojica fantasticni ali ajde neka bude da je Dzordan bolji. Ljudi previse idealizuje proslost, jedina sportska liga koja je nekada bila neuporedivo bolja nego danas je prva liga u fudbalu SFRJ u osnosu na nasu danasnju ligu.
     (aca, 23. jun 2019 12:23)

    # Link komentara

  35. Top3 a nabrojao 4 igraca
     (mike, 23. jun 2019 12:08)

    # Link komentara

  36. Ljudi, kad Džordan krene na tadašnje centre na ulaz, naglo promeni smer ne na parketu, već u vazduhu...Zato su ga zvali leteći...Donekle kopija Kobe i to je sve. Centre ne mogu da poredim sa bekovima i krilima.
    (Deki, 23. jun 2019 10:35)

    Kako se to menja smer u vazduhu
    (Milan, 23. jun 2019 11:49)

    # Link komentara

  37. @Gugi
    Kazes da pogledamo da je Cikago imao negativan skor kada je Dzordan bio u penziji... Ako vec velicas toliko Dzordana, sto je sa pravom naravno, onda bar iznosi tacne informacije. Te dve godine Cikago nije imao negativan skor, vec je Pipen bio maestralan i Cokago imao jako jako pozitivnan skor na kraju ligaskog dela.
    Dakle, pisanje komentare bez trunke poznavanja materije i izvrgavanje cinjenicama je strasno ovde.
     (Fox, 23. jun 2019 11:49)

    # Link komentara

  38. Jordan nije pravio korake ni na takmicenju u zakucavanju.
    (lerma, 23. jun 2019 11:28)

    # Link komentara

  39. MJ u koji god vremenski period da ga stave davao bi skoro po 50 poena jer je covek zvani košarka.Deca se sada primaju na razne Lebrone,Durente i ostale starlatane jer ne znaju za bolje.MJ je najbolji igrač svih vremena!
    (Jon Bon Jovi, 22. jun 2019 20:34)
    Reci za Lebrona i Durenta da su sarlatani je neozbiljno...
    (Student, 23. jun 2019 11:21)

    # Link komentara

  40. Mare...
    I Lebron bi izabrao Dzordana,sebe ne bi.
     (Napredni trokorak, 23. jun 2019 11:09)

    # Link komentara

  41. Uporedio bih tadasnju NBA ligu sa danasnjim tenisom.Neponovljivo,i tada je Dzordan dominirao,sa onakom odbranom Lebron bi davao u proseku 10 kosa po utak.Sa danasnjom odbranom Dzordan bi davao u proseku 50 koseva.
     (Napredni trokorak, 23. jun 2019 11:07)

    # Link komentara

  42. Milan...
    Ok svako ima pravo na svoje misljenje.Ali vise cenim misljenje jednog Rodmana,coveka koji je igrao godinama u NBA ,i trenera koji su trenirali i Džordan i Lebrona i Barklija i Jokica .I onda ti tvrdis da je Lebron bolji,ok ali Lebron nije ni medju deset.najboljih svih vremena u NBA.Uporedjivati ga sa MJ je u najmanju ruke snesno.
     (Ramones., 23. jun 2019 11:03)

    # Link komentara

  43. Tacno tako ALI onda tu automatski vazi jos jedna konstantacija, da Vilt Cembrlen danas igra on bi ubacivao 100 poena u proseku!
    (antiDebil, 23. jun 2019 11:01)

    # Link komentara

  44. Ne razumem, kako oni koji se nisu rodili mogu da komentarišu Djordana? Kako ja mogu da komentarišem Vilta? Počeo sam kao klinac da gledam od generacije Lejkerska i Džabara, ali samo snimke jer celih prenosa i nije bilo. Od mladog Džordana već si mogao nešto i više da vidiš. Porediti Džordana i Lebrona je smešno. Lebron je pravolinijski igrač i jedino po statistici može da parira Džordanu i to je sve. Ljudi, kad Džordan krene na tadašnje centre na ulaz, naglo promeni smer ne na parketu, već u vazduhu...Zato su ga zvali leteći...Donekle kopija Kobe i to je sve. Centre ne mogu da poredim sa bekovima i krilima.
    (Deki, 23. jun 2019 10:35)

    # Link komentara

  45. Ne razumem, kako oni koji se nisu rodili mogu da komentarišu Djordana? Kako ja mogu da komentarišem Vilta? Počeo sam kao klinac da gledam od generacije Lejkerska i Džabara, ali samo snimke jer celih prenosa i nije bilo. Od mladog Džordana već si mogao nešto i više da vidiš. Porediti Džordana i Lebrona je smešno. Lebron je pravolinijski igrač i jedino po statistici može da parira Džordanu i to je sve. Ljudi, kad Džordan krene na tadašnje centre na ulaz, naglo promeni smer ne na parketu, već u vazduhu...Zato su ga zvali leteći...Donekle kopija Kobe i to je sve. Centre ne mogu da poredim sa bekovima i krilima.
    (Deki, 23. jun 2019 10:35)

    # Link komentara

  46. bBb ;

    Nemoj krivo shvatiti, ja nipošto ne mislim da heroji današnjice i bliže prošlosti ne bi mogli igrati u ono vrijeme, dapače - mislim da bi bili zvijezde i u ono vrijeme, jer bilo je i poslije njih pravih "čudovišta" : Iverson, Kidd, Hardaway, Duncan, Anthony, Nowitzki, Curry, Garnett, James, Bryant, Nash...ali mislim da je vrijeme Michaela Jordana toliko obilovalo igračima vrhunske klase kao nikad prije i nikad poslije. Mislim da Kobe u vrijeme starih asova ne bi baš tako od šale skupljao nominacije. S druge strane, da pomirimo stavove, svako vrijeme ima svoje kolose ; tako su i Russel i Chamberlain i Mikan i Maravich bili divovi svojih era
    (djedmedjed, 23. jun 2019 10:27)

    # Link komentara

  47. Samo jedan Durent
     (Boban, 23. jun 2019 10:23)

    # Link komentara

  48. Prosta je stvar, jedini je košarkaš koji nikada nije izgubio finale u kom je učestvovao.

    Tu su: 6 finala NBA, Finale NCAA, finale svetskog prvenstva, finale Olimpijskih igara. Sva finala je rešavao lično i bio MVP, i tu je kraj priče.

    Pipen efekat: Pa, jeste on pomogao dosta, ali pogledajte Pipena bez Džordana- negativan skor Bulsa kad je Majkl bio u penziji u dva navrata. Zatim, pokušaji Pipena sa Hjustonom kad je imao Barklija i Hakima pored sebe i ništa uradio, a onda i epizoda u Portlandu sa sjajnim igračima i takodje ništa.

    Em Džej je nešto posebno, davao je preko 40 poena i sa 42 godine i vukao slabi Vašington čak i do plej ofa.
    (Gugi, 23. jun 2019 10:14)

    # Link komentara

  49. Ma 2 miliona bi davao po utakmici..
     (ja, 23. jun 2019 09:51)

    # Link komentara

  50. Kada bi se birao najbolji sportista sveta svih vremena, Dzordan bi sigurno pobedio. Svi koji se bave sportom, prakticno ili teorijski, tj. naucno, znaju da su se sve karakteristike, od fizickih do mentalnih, savrseno spojene u Dzordanu. To se toliko retko desava, pogotovu coveku od dva metra gde se kod vecine ljudi te visine poprilicno gubi koordinacija pokreta, a kod Majkla je ona na nivou najspretnijih gimnasticara. Pogledajte napr. tenisere. Svako preko 190+ vec vidno gubi na pokretljivosti i brzini. Obicno se koncenrtise na servis. Pa, najbolji teniseri, kao sto su Djokovic, Federer ili Nadal nemaju ni pribliznu okretnost i brzinu kao Dzordan. Ajde Nadal je jos i nekakav atleta, ali ova dvojica bi u atletskom smislu delovali kao obicni gradjani pored Dzordana.
     (bzvz, 23. jun 2019 09:50)

    # Link komentara

  51. svi pricaju kako je nekada bilo cvrsce, kao je bilo dozvoljeno vise kontakta i sl. a niko ni da pomisli da bi se lebron sa svojim suludim fizikalijama mozda i jos bolje snasao u takvoj igri. sam barkli je izjavio da je lebron nenormalno gradjen, sto i jeste. covek je zver i, uz duzno postovanje svih legendi, ako je son kemp mogao da ima karijeru kakvu je imao, ne vidim zasto lebron ne bi mogao da uradi isto ili vise. licno, mislim da je dzordan bolji od lebrona ali isto tako mislim da je sumanuto nipodastavati jednog od najboljih igraca u istoriji nba, sto lebron svakako jeste
    (mrmlj, 23. jun 2019 09:49)

    # Link komentara

  52. Vi koji ste mladi i niste gledali Wilta ne možete da shvatite da je postojao bolji od Džordana jer ne znate za bolje.
    (Starac Milutin, 23. jun 2019 09:41)

    # Link komentara

  53. Glupost je upoređivati MJ- a sa danasnjim igracima , pravila su se malo promijenila . Opet mislim da je MJ igrac iz svemira za danasnje igrace. Ko je gledao , zna o cemu pricam.
     (chucknorris, 23. jun 2019 09:40)

    # Link komentara

  54. @tko god dovodi u pitanje Jordanov primat, taj nema pojma. Jordan je igrao u vrijeme najveće konkurencije i najveće kvalitete u NBA-ligi. I tu je bio bez premca najbolji. Vidjelo se koliko znači kad se vratio nakon 2 godine totalne košarkaške pauze i odmah su Bullsi osvojili 3 puta za redom. Samo se ne slažem s Rodmanom kad kaže tko to dijeli drugo mjesto. Mislim da u Jordanovo vrijeme niti 2. mjesto ne bi bilo za Kobea Bryanta, jer tada je igrao Charles Barkley, igrač koji je bio najbliži Jordanu, pa leteći Clyde Drexler, Magic Johnson - play s 205 visine, genijalni Larry Byrd i veliki strijelac i krilni centar Karl Malone...nikad bolje košarke niti veće konkurencije
    (djedmedjed, 23. jun 2019 08:09)

    Pozdravio te Kobe, dvanaestostruki član defanzivne petorke(jedini uz Garnetta i Paytona u istoriji) i jedan od najboljih napadača svih vremena.
    (bBb, 23. jun 2019 09:36)

    # Link komentara

  55. A sta je onda Wilt Chamberlain?
    (Jose, 23. jun 2019 09:23)

    # Link komentara

  56. Kosarkasi danas da sutiraju. Barem vecina. Dzordan je naucio dobro da sutira tek kasnije. Njima su Ker, Pekson i Kukoc bili suteri, danas skoro svi sutiraju. To je kljucna razlika. Kad si opasan od svuda stalno si na ziceru.
    (Eto, 23. jun 2019 09:21)

    # Link komentara

  57. Jordan, Wilt Chamberlain, Magic, Bill Russel, Kobe, Le Bron..Top 6..Nebitno kojim redom.
     (NBA Champion 2020, 23. jun 2019 09:16)

    # Link komentara

  58. danas u svakoj ekipi ima po neki Jordan .... kosarka je napredovala nenormalno .....  
    (milan, 22.jun 2019 22:27)  

    Marketing je napredovao nenormalno, medjutim, kosarka je u enormnom padu sto se tice kvaliteta. Danas su igraci poput Lilarda, P.Georga, Jokica neke zvezde u NBA. Takvi 90-ih nisu mogli da igraju, ustvari nisu mogli peskire da donose.  
    Mozete klinci da mi udarate minuse koliko hocete, pratim NBA preko 25god i znam sta pisem. Uostalom, na pocetku playoffa sam prognozirao finale Toronto-Golden State, i naravno, rekao da ce Toronto osvojiti. 
    (hardaway, 22. jun 2019 22:58) 
    mislim da niste upravu , tada je bilo zabranjeno udvajanje samo 1 na 1 sada cvrsce igraju na najboljima a sto se Jokica tice on je jedan od najvecih talenata u konkurenciji centara u istoriji igre ....uostalom to ce i dokazati....svakako je Jordan jedan od najboljih definitivno....revolucionar kosarkaske igre ,majsto ali Lebron je bolji jaci domimantniji
     (milan, 23. jun 2019 09:10)

    # Link komentara

  59. I još nešto ; košarka je vjerovatno jedini vrhunski sport u kojem je razvoj otišao u rikverc. U drugoj polovici 90-tih je došlo do isključivo fizičke igre gdje su centri - rmpalije poput O'Neala preuzeli primat. Taj O'Neal je od 10 slobodnih bacanja pogađao 3 ako je imao dobar dan. Koševe je postizao isključivo guranjem i zakucavanjem, za razliku od svojih vrhunskih prethodnika Ewinga, Olajuwona, Wilkinsa, Robinsona ili Jabbara koji su svi imali meku ruku i vrhunski pogađali s poludistance. Danas u NBA ligi igra čak i bolji europski prosjek koji u ono vrijeme ne bi ni klupi prismrdio ; Sabonis, Petrović, Kukoč, Marčulionis i Divac su nedostižni pojmovi za veliku većinu današnjih Europljana, jer se tada i Europi igrala daleko bolja košarka. A da ne spominjem i ostale vedete ; Scottie Pippen, Isiah Thomas, Joe Dumars, Kevin Johnson, John Stockton, Garry Payton, Regie Miller, Shawn Kemp.....neponovljivo !
    (djedmedjed, 23. jun 2019 09:10)

    # Link komentara

  60. Kada bi ste bili trener i kada bi imali cetiri igraca vec u timu i da mozete da birate petog igraca, a da pritom je to najvaz ija utakmica na svetu koju morate da dobijete..koga bi ste vi izabrali kao petog igraca?? A mozete da bitate bilo koga.. e koga god izaberete, to je za vas najbolji kosarkas svih vremena.. jako je prosto.. ja bih izabrao Jordan-a.. toliko
    (Mare, 23. jun 2019 07:40
    Ja Lebrona
     (milan, 23. jun 2019 09:04)

    # Link komentara

  61. Da igra u Evropi davao bi 15! 
    (Siniša, 22. jun 2019 20:31)

    Da, sa 56 godina, koliko sada ima. Pogledaj finale McDonald's turnira Čikago protiv Olimpijakosa 1997. godine. Džordana, između ostalog, čuvao današnji trener Zvezde Tomić koji je bio vidno isfrustriran u nekoliko situacija.
     (javašluk, 23. jun 2019 08:55)

    # Link komentara

  62. tko god dovodi u pitanje Jordanov primat, taj nema pojma. Jordan je igrao u vrijeme najveće konkurencije i najveće kvalitete u NBA-ligi. I tu je bio bez premca najbolji. Vidjelo se koliko znači kad se vratio nakon 2 godine totalne košarkaške pauze i odmah su Bullsi osvojili 3 puta za redom. Samo se ne slažem s Rodmanom kad kaže tko to dijeli drugo mjesto. Mislim da u Jordanovo vrijeme niti 2. mjesto ne bi bilo za Kobea Bryanta, jer tada je igrao Charles Barkley, igrač koji je bio najbliži Jordanu, pa leteći Clyde Drexler, Magic Johnson - play s 205 visine, genijalni Larry Byrd i veliki strijelac i krilni centar Karl Malone...nikad bolje košarke niti veće konkurencije
    (djedmedjed, 23. jun 2019 08:09)

    Lepo si objasnio. Onaj koji nije živeo u to vreme, odnosno bio još mali, ne može to da shvati.
     (Rade, 23. jun 2019 08:41)

    # Link komentara

  63. Jordan je jedan i tu nema polemike.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (top gear, 22. jun 2019 20:44) # Link komentara
    Само је једна, мајка :-D
    (Драган, 23. jun 2019 08:40)

    # Link komentara

  64. Ma 100 bi davao.
     (Nenad, 23. jun 2019 08:25)

    # Link komentara

  65. tko god dovodi u pitanje Jordanov primat, taj nema pojma. Jordan je igrao u vrijeme najveće konkurencije i najveće kvalitete u NBA-ligi. I tu je bio bez premca najbolji. Vidjelo se koliko znači kad se vratio nakon 2 godine totalne košarkaške pauze i odmah su Bullsi osvojili 3 puta za redom. Samo se ne slažem s Rodmanom kad kaže tko to dijeli drugo mjesto. Mislim da u Jordanovo vrijeme niti 2. mjesto ne bi bilo za Kobea Bryanta, jer tada je igrao Charles Barkley, igrač koji je bio najbliži Jordanu, pa leteći Clyde Drexler, Magic Johnson - play s 205 visine, genijalni Larry Byrd i veliki strijelac i krilni centar Karl Malone...nikad bolje košarke niti veće konkurencije
    (djedmedjed, 23. jun 2019 08:09)

    # Link komentara

  66. @tutankamon
    Što se tuče osećaja za prostor, čitanja igre i postavljanja, igrao jedan takav za nas, Dejan Tomasevic, a takođe bio i smotan s loptom ko rodman.
    (lerma, 23. jun 2019 08:03)

    # Link komentara

  67. Gospodin Rodman koji je setao Madonu u najboljim godinama i koji je drugar Kim Jong Unu. Jedini igrac koji moze da se poredi sa njim a da je igrao posle njega je Ben Wallace.
    (Th3Answer/183cm/75kg/MVP, 23. jun 2019 08:01)

    # Link komentara

  68. @hardaway, 22. jun 2019 22:58
    Bravo za komentar! To je suština današnjeg sporta. Novac i marketing koji unište kvalitet i koji od prosečnog sportiste stvaraju vanserijskog igrača. Ne gledam NBA više, kao ni F1, polako dižem ruke od fudbala, atletika je odavno sport u kome se takmiče prvenstveno farmaceuti.
     (Strawdog, 23. jun 2019 07:59)

    # Link komentara

  69. Kada bi ste bili trener i kada bi imali cetiri igraca vec u timu i da mozete da birate petog igraca, a da pritom je to najvaz ija utakmica na svetu koju morate da dobijete..koga bi ste vi izabrali kao petog igraca?? A mozete da bitate bilo koga.. e koga god izaberete, to je za vas najbolji kosarkas svih vremena.. jako je prosto.. ja bih izabrao Jordan-a.. toliko
    (Mare, 23. jun 2019 07:40)

    # Link komentara

  70. Tu nema dileme,kobi je njegova kopija
    (DJ, 23. jun 2019 07:15)

    # Link komentara

  71. @ pop
    Da li ti shvataš uopšte da je bio dozvoljen "hand chacking" pa je igrač u odbrani bukvalno mogao da se zalepi za napadača. Nisu se svirali faulovi kada se napadač baci u igrača odbrane koji stoji u mestu, itd. Možeš nazvati muška igra ili grublja odbrana. I Džordan je bez trojki imao prosek oko 30 poena po meču. Ne znam koliko bi davao danas ali ako je mogao sa grubljom odbranom onako da igra logično je pretpostaviti da bi mu u modernoj košarci bilo mnogo lakše i jednostavnije. I svaka epoha ima svoje zvezde ali ako igrači koji su u kući slavnih sami kažu koga smatraju najboljim zašto je potrebno da se praviš "pametan" jer kao ti znaš bolje od njih. A inače obožavao sam Geri Pejtona u to vreme a Džordana sam poštovao zbog igre ali ne i voleo.
     (Smeh, 23. jun 2019 06:27)

    # Link komentara

  72. у праву је само што би се и мајкл искварио кад би видео колике се паре данас врте па би чак и он престао да се труди. данас се игра боља кошарка него 90тих. с тим што ми стварно смета што оптрија одбрана није дозвољена
     (рајко, 23. jun 2019 06:24)

    # Link komentara

  73. Dennis Rodman je bio čudo od igrača i urođenog osjećaja za prostor. Sa "samo" 201cm igrao je faktički centra iako je bio zvanično krilo. Faktički savršen u odbrani ali ono što mi je uvijek bilo fascinantno je njegovo postavljanje u reketu i osjećaj gdje će se lopta odbiti. Nikada ni prije a ni kasnije nisam vidio ništa slično. Košarkaški Pipo Inzagi.
     (Tutankamon, 23. jun 2019 03:32)

    # Link komentara

  74. Dobar, bolji, najbolji... Subjektivno Kobi i LeBron, Durant (meni lično najbliži MJ-u) i najbolji Jordan.
     (Tutankamon, 23. jun 2019 03:19)

    # Link komentara

  75. Uvek će biti i ostati maskota Nike-a. Šta bi uradio bez toga, veliko je pitanje.
     (Lale gator, 23. jun 2019 03:12)

    # Link komentara

  76. danas u svakoj ekipi ima po neki Jordan .... kosarka je napredovala nenormalno ..... 
    (milan, 22.jun 2019 22:27) 

    Marketing je napredovao nenormalno, medjutim, kosarka je u enormnom padu sto se tice kvaliteta. Danas su igraci poput Lilarda, P.Georga, Jokica neke zvezde u NBA. Takvi 90-ih nisu mogli da igraju, ustvari nisu mogli peskire da donose. 
    Mozete klinci da mi udarate minuse koliko hocete, pratim NBA preko 25god i znam sta pisem. Uostalom, na pocetku playoffa sam prognozirao finale Toronto-Golden State, i naravno, rekao da ce Toronto osvojiti.
    (hardaway, 22. jun 2019 22:58)

    Znaci predvideo si povrede 5 igraca voriorsa... Bravo prorok..
     (stefan, 23. jun 2019 02:33)

    # Link komentara

  77. MJ je oduvek bio igrac koji resava utakmice u zadnjim nano stotinkama covek je dominirao u NBA ligi gde je svaki tim iz 90ih imao bar po 3 zvezde u timu ovo danas sto gledate je balet ,centar igra beka sve se svodi na sut za 3 realno dosadno nigde akcije u meso pa vam LB i Curry deluju kao mnogo dobri igraci realno prosecni igraci da oni igraju u 90 tim ne bi se videli na terenu pocistili bi ih samo tako pa alen ajverson bi izvozao ovog curry da ne zna gde se nalazi da ne pricam o juingu oukliji mutombu hakimu robinsonu i ostalim zverima od centara kako bi spakovali LB ....
    (Miloš, 23. jun 2019 02:02)

    # Link komentara

  78. Pocet cu sumnjati da ste kosarkaska zemlja. Salim se, naravno. No, kao nacija kojoj je kosarka na prvom mjestu ( event. drugom) ne bi smjelo biti dileme oko najboljega ikad. Jordan je esencija kosarke!
    (Nebitno, 23. jun 2019 01:46)

    # Link komentara

  79. Jeremija ponovo ne pise pod svojim nikom... Ne znam zasto stalno izbacuju ovakve vesti.... To je isto kao da se napise DANAS CE SUNCE DA OSVETLI SRBIJU ALI NEGDE OKO 20 CASOVA PASCE MRAK... nismo znali da bi davao 50 p u proseku, pa kako i ne bi... Pogotovo y bulsima u lebronovoj eri... Svaki nemediokritet zna to.... Lebron titulu ne bi video a jedini vocek koji bi jordana mogao danas da cuva je lenard.. Nekada samo igi
     (stefan, 23. jun 2019 01:42)

    # Link komentara

  80. @НФС

    4 centimetara... razlika izmedju 14 i 18cm ne da nije mala, nego je ogromna.
     (HeadsUp, 23. jun 2019 01:41)

    # Link komentara

  81. Džordan je igrao kada je hand - checking bio dozvoljen pa vi vidite nivo fizičkog kontakta 90s i sad.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ft, 22. jun 2019 20:53)


    Zamislite Hardena da dovate momci iz Detroita, šepao bi na terenu [link]
    (Fanatik de footbal, 23. jun 2019 01:33)

    # Link komentara

  82. Ima i ovde ovi katastrofa od komentara tipa igrao protiv vodoinstslatera,profesora fizickog itd :)) Najjace je sto imaju crno na belo da vrhunski sportisti koji igraju po 15,16 i vise godina,naravno igraju protiv razlicitih grneracija pa je i taj Jordan igrao protiv 60% igraca protiv kojih je i Lebron i to sa 39,40 godina 02,03 a kamoli da je bio u prajmu. Pa ako su Meloun,Wilkins,Kemp,Pipen,Rodman,Whorty,Robinson i ostsli profesori fizickog a Jokic atleta e onda :)))))) a druga bas 90tih je bilo mnogooo vise igraca koji fizicki mpgu da pariraju Lebronu a Jordan koji je kucao preko Ewinga,Mutomba i ostalih "mnogo fizicki slabiji" prolupavanje! Jordan je uvek igrao playoff bez pipena ispadao je dva puta protiv tima sa 6 HOF i najjacih u ligi a ne od bruklina! Pa taj Federer,Nadal,Novak uopste nisu nova era tenisera a pogotovo ne Federer 1981 rodjen. Pa gde su vam ti sto konstantno napreduju,napredne generacije da ih skinu? cekaju 40 da napune :)) A Borg i ostsli nisu imali priliku da treniraju u modernim uslovima,sa modernim reketima itd. I za kraj ovi sto uvek ubacuju atletiku Karl Luisa i tako to,Walkot je 50 puta brzi od Inieste isto toliko puta je iniesta bolji,isto vazi Aron Gordon atleta vrh,Jokic deset puta bolji...kakve to veze ima sa timskim sportivima. A Jordan je brzi i veci atleta,daleko veca atleta od Kawhi Lenarda na primer.
    (vince carter, 23. jun 2019 01:11)

    # Link komentara

  83. Slazem se sa Rodmanom. Sada se igra na mnogo veci broj poena, tako da bi i njegov ucinak bio veci.
     (Vucko, 23. jun 2019 00:57)

    # Link komentara

  84. Sekil O'Nil, bez premca!
     (kadinjaca ipak pala, 23. jun 2019 00:31)

    # Link komentara

  85. @ Dzordan je bio u isto vreme član najbolje ofanzivne i defanzivne perorke. Niko pre ni posle. Sada, ili odbrana ili napad.
    (Tata)
    ...…..
    ...…..
    ...…..

    Crni TaTA !
    Kobe*
    11× All-NBA First Team (2002–2004, 2006–2013)
    9× NBA All-Defensive First Team (2000, 2003, 2004, 2006–2011)

    LeBron*
    12× All-NBA First Team (2006, 2008–2018)
    5× NBA All-Defensive First Team (2009–2013)

    #STOP LAZIMA I NEISTINAMA !
    (Stefan COYG, 23. jun 2019 00:21)

    # Link komentara

  86. Danas ne postoji nijedan igrač koji šutira toliko mnogo kao Džordan, nijedan igrač koji igra toliko minuta po meču kao Džordan. Danas kad su nam statistike lako dostupne pljujemo Hardena, ali broj šuteva Hardena je za trećinu manji od prosečnog broja šuteva Džordana.

    Tada je fizički je bila mnogo slabija košarka, mnogo sporija, a trojke se gotovo nisu šutirale. Sa druge strane se igrala tvrđa odbrana. Obrni okreni, da Džordan igra danas, isto bi postizao 30,35 poena po utakmici i bio najdominantniji igrač lige, a sad da li bi postizao 50 poena po utakmici, nema šanse.
    (Ostin A, 23. jun 2019 00:14)

    # Link komentara

  87. Samo totalne neznalice i klasični srpski karakteri mogu sebi da dozvole da "diskutuju" na temu ko je najbolji sportista sveta ikad... A sve ima na jutjubu...
     (Čiča Miloje, 23. jun 2019 00:13)

    # Link komentara

  88. @(pop, 22. jun 2019 22:27)

    Liga je postala jedan veliki cirkus, gde vise nema odbrane, gde se sutira kao na slavi, da ne nabrajam dalje...ove danasje velicine bi bile mnogo manje u vreme jednog Dzordana, Oledzuona, Hardveja, Melouna, da ne nabrajam dalje...tada se igrala kosarka i to vizicka, a danas trce, pucaju, niko ne sme nikog da pipne...ne postoje centri klasicni svi neki jebivetri za sve...zato sam prestao da je pratim jer je ova danasnja NBA pravljena za debile sa IQ manjom od 80, jer ih puna amerika, a ti isti im novac donose...
    (gale, 23. jun 2019 00:05)

    # Link komentara

  89. ma sta 50, 150!
    (djura, 22. jun 2019 23:54)

    # Link komentara

  90. Ne znam kako bismo mogli da uporedimo Jordana sa današnjim igračima. Možda i nema smisla to raditi.

    Ali Jordan je bio superioran igrač svog vremena u tri stvari:
    1. bio je za 3 level-a inteligentniji od najinteligentijeg ispod sebe
    2. tehnički i fizički nadmoćniji za 3 klase svih ostalih koji su bili u vrhu. Setite se tekme koju je odigrao protiv Utah jazz-a sa gripom i temperaturom 39c
    3. A odlučnost i mentalna snaga u preuzimanju odgovornosti je bila prosto nemerljiva u poređenju sa drugima. i to se jednoatavno znalo da Joradnu ide loota za odlučujući napad. i treneri su to znali, igrači, svi koji su gledali tekme.

    Ali ne vredi. On je bio nezaustavljivi jedan jedini Air Jordan.
     (Armadajj, 22. jun 2019 23:51)

    # Link komentara

  91. MJ i Wilt Chamberlain sa ovim mekanim pravilima bi belezili 50 poena u proseku bez ikakvih problema.
    (ElHombre, 22. jun 2019 23:45)

    # Link komentara

  92. Praja Dalipagić!
     (Ahtung, 22. jun 2019 23:39)

    # Link komentara

  93. dzordan bi i mogao u danasnje vreme, prilagodio bi se, ipak je to velicina, koliko bi poena davao ne znam, ali znam da bi se ove danasnje zvezde pogubile nacisto da igraju u njegovo vreme. U to vreme je bio dozvoljen hand checking, a danas pogledas hardena i odma ide na sl bacanja, ludilo . A tek njegovi koraci, mislim da bi mu se smejali i saigraci u sopstvenom timu, da ga ubacimo u to vreme
    (ivan, 22. jun 2019 23:34)

    # Link komentara

  94. Sećam se vremena, kad su Kičanović, Dragić, Delibašić,Savić Ćosić.. davali neki po 36, neko po 24 pika u svakoj utakmici, nije bilo trica, a nije bilo ni faulova! To je bio basket, a sad je samo još rat ispod koša!:)
    (Slovenac 1952, 22. jun 2019 21:47)

    Прва лига Југославије 1977/1978

    Драган Кићановић (Партизан) - 34.4 поена по утакмици
    Дражен Далипагић (Партизан) - 33.7 поена по утакмици

    Они који су имали ту срећу да гледају Кићу уживо, кажу да је то најбољи шутер са ових простора икада. Свака без коске, за сваку си знао да улази чим је испусти из руку.
    (НФС, 22. jun 2019 23:26)

    # Link komentara

  95. Koliko mi je antipatican bio dok je igrao, a pratim ga još od vremena dok je igrao za Pistonse, prvi put sam slušao kako govori. Rodman zvuci kao knjizevnik u poredjenju sa sadašnjom generacijom igrača i deluje kao veliki gospodin. Možda godine čine svoje.
    (Flag1o1, 22. jun 2019 23:25)

    # Link komentara

  96. @ Dzordan je bio u isto vreme član najbolje ofanzivne i defanzivne perorke. Niko pre ni posle. Sada, ili odbrana ili napad.
    (Tata)

    Jaooo tata, tata. Sta to pricate ? Saberite se.
    Evo ja iz glave znam da su to isto radili i KOBE i LEBRON. I ko zna koliko je jos to igraca uspelo u karijeri, verovatno destine.
    (Stefan COYG, 22. jun 2019 23:23)

    # Link komentara

  97. (hercegovac, 22. jun 2019 21:30)
    (vlada, 22. jun 2019 21:00)

    Potpisujem svako slovo koj ste napisali.

    P.S.
    Pripadam generaciji rodjenoj 1972. dakle,
    nisam klinac, pratio sam Dzordana u njegovom
    prajmu i svakako da je TOP klasa, mozda i najbolji
    ali to nikada necemo saznati ali toliko nipodastavanja
    ostalih legendi je nestvarna. Realno, poslednjih 30 godina
    su obelezile tri ere, Dzordanova, Brajantova i Lebronova.
    To je ta klasa, a ko je od njih bolji, na to pitanje je
    NEMOGUCE ODGOVORITI. Poz.
    (Cole, 22. jun 2019 23:20)

    # Link komentara

  98. Prosecno bi imao 50 poseta u kazinu u las vegasu, igrao protiv domara i profesora fizickog i kao najbolji ikada, vazi
    (diskela, 22. jun 2019 23:16)

    # Link komentara

  99. ft...Dzordan kad je igrao,ko god ga je pogledao svirao se faul za njega.Pogledaj utakmice pa ces videti bezbroj faula i bacanja za Dzordana a da ga niko nije ni takao.A ljudi danas pominju neki hajp oko igraca.
    (Trica, 22. jun 2019 23:11)

    # Link komentara

  100. Svi pricaju kako bi neko iz proslosti igrao u sadasnjosti. Tu je i MJ, zasto neko ne uporedi kako bi danasnji igraci igrali u proslosti. Da vidimo kad uzmu Jordan, Pipen,Rodman, ekipa detroita "bad boys" da cuvaju igrace a bio je dozvoljen handchecking. da vidimo koga ce onda da dribla Harden i da li ce mali Curry da sutira sa centra. Prodjes bekove a ono te ceka Mutombo na bananu, O'neal, Juing, admiral robertson, alonzo morning itd itd itd. da vidimo kako bi onda danasnje zvezde igrale tada to mene interesuje.
     (LetećiMJ, 22. jun 2019 23:10)

    # Link komentara

  101. Ako bi ova maskota NIKEa davala u proseku 50 poena, onda bi Vilt Cembrlen i Karim Abdul Dzabar u proseku davali po STO poena !!!!
     (zvezdas, 22. jun 2019 23:02)

    # Link komentara

  102. danas u svakoj ekipi ima po neki Jordan .... kosarka je napredovala nenormalno .....
    (milan, 22.jun 2019 22:27)

    Marketing je napredovao nenormalno, medjutim, kosarka je u enormnom padu sto se tice kvaliteta. Danas su igraci poput Lilarda, P.Georga, Jokica neke zvezde u NBA. Takvi 90-ih nisu mogli da igraju, ustvari nisu mogli peskire da donose.
    Mozete klinci da mi udarate minuse koliko hocete, pratim NBA preko 25god i znam sta pisem. Uostalom, na pocetku playoffa sam prognozirao finale Toronto-Golden State, i naravno, rekao da ce Toronto osvojiti.
    (hardaway, 22. jun 2019 22:58)

    # Link komentara

  103. Tacka.
     (bot92, 22. jun 2019 22:51)

    # Link komentara

  104. Samo mu je Kobe blizu. Mada i LBJ je igracina, nema tu greske.
     (freality, 22. jun 2019 22:47)

    # Link komentara

  105. Dzordan je bio u isto vreme član najbolje ofanzivne i defanzivne perorke. Niko pre ni posle. Sada, ili odbrana ili napad.
     (Tata, 22. jun 2019 22:46)

    # Link komentara

  106. Ajmo komentatori! Da čujem?
     (Petar, 22. jun 2019 22:45)

    # Link komentara

  107. i could take that green guy easly. :D xaxaxax najjači kralj.
     (Ivan, 22. jun 2019 22:44)

    # Link komentara

  108. Broji kao AV... toliko se i razume!
     (marsovac, 22. jun 2019 22:40)

    # Link komentara

  109. Džordan je igrao kada je hand - checking bio dozvoljen pa vi vidite nivo fizičkog kontakta 90s i sad.
    (ft, 22. jun 2019 20:53)

    MJ je igrao i kad zonska odbrana nije postojala u NBA, i kad se svako udvajanje. duze od 3 sec kaznjavalo gubljenjem poseda. Tada su se trojke sutirale 3 puta redje nego danas, svaki procenat preko 30% se smatrao vanserijskim, igralo se sporije i centri su bili... centri... lupali banane i zakucavali. Danasnja NBA kosarka je znacajno evoluirala, drugacije se igra i tesko je uporedivo sa kosarkom iz pocetka ovog veka, da ne pominjem 90te i 80te proslog veka. Pratim NBA od kraja 80ih, MJ mi ke omiljeni igrac, ali nisam lozana koji svog "idola" kuje u zvezde i fantazira da bi danas postizao 50 ppg... Jednostavno, MJ bi danas MORAO da igra drugacije... ne znam koju statistiku bi imao, ali verujem da bi i dalje osvajao titule
     (bozza, 22. jun 2019 22:38)

    # Link komentara

  110. Lepo je objasnio Alen Iverson o tome ko je najbolji?
    Jordan i tacka.
     (Vule, 22. jun 2019 22:35)

    # Link komentara

  111. Denis Rodman najbolji defanzivac i skakac u istoriji kosarke.Sa kakvim se on kolosima borio u reketu ako bi Jordan imao 50 poena u proseku a imao bi sigurno onda bi Rodman imao 40 skokova u odbrani.Da ce bog da se vrati ta kosarka a ne ovaj cirkus gde svi trce kao muve bez glave a napadi traju 5 sekunde. 
    (Back in Black, 22. jun 2019 21:42) 
    danas u svakoj ekipi ima po neki Jordan .... kosarka je napredovala nenormalno .....
    (milan, 22. jun 2019 22:27)
    Jahahahahhahahahah daj decko nemoj da se blamiras.
     (Back in Black, 22. jun 2019 22:33)

    # Link komentara

  112. Ma da... gluposti! To su bezvezna poređenja, "šta bi bilo, da je bilo"...
     (Smuleco, 22. jun 2019 22:33)

    # Link komentara

  113. Ne mogu da verujem da ljudi nikako da u pricu o najboljem svih vremena ubace čoveka koji ima 11 prstenova, Bila Rasela, kao i verovatno najdominantnijeg i fizički najspremnijeg ikad, Vilta Čemberlejna.
    (Broj 1, 22. jun 2019 21:16)

    Koliko je timova bilo u NBA kada je Rasel uzimao prstenove?
    Da ti pomognem, 8-10 u zavisnosti od sezone. Sada ima 30. Kada je Jordan igrao bilo je 27-29. Znači 3 puta teže.
    (CarloNS, 22. jun 2019 22:32)

    # Link komentara

  114. Crv! Svi se loze da daju sto vise koseva, da zakucavaju, da lupaju rampe, a on..on se lozio da skace! Kakav igrac!
     (lekcija, 22. jun 2019 22:30)

    # Link komentara

  115. Ne mogu da verujem da ljudi nikako da u pricu o najboljem svih vremena ubace čoveka koji ima 11 prstenova, Bila Rasela, kao i verovatno najdominantnijeg i fizički najspremnijeg ikad, Vilta Čemberlejna.
    (Broj 1, 22. jun 2019 21:16)

    Koliko je timova bilo u NBA kada je Rasel uzimao prstenove?
    Da ti pomognem, 8-10 u zavisnosti od sezone. Sada ima 30. Kada je Jordan igrao bilo je 27-29. Znači 3 puta teže.
    (CarloNS, 22. jun 2019 22:28)

    # Link komentara

  116. Kako volim ovdasnje komentatore kad krenu sa superlativima o proslosti. Znaci sve napreduje, jedino kosarka ide u nazad. Kao ako Harden daje 36, Dzordan bi 50, kao da je Harden Pera Bozic. Pa taj Dzordan bi pogodio svaku petnaestu Hardenovu step bek trojku.

    Ni u ludilu ne mislim da je Harden bolji igrac, naravno da nije, po meni licno Dzordan najbolji svih vremena ispred LeBrona, ali vi se ovde ponasate kao da su ovi danas amateri.


    Ko je ranije mogao da pogadja trojke kao Kari iz punog trka, ni sekunda mu ne treba ili Harden step bek totalno bez balansa, njemu to ko normalan sut ili Jokic kao centar bolji plej od plejeva, ima post igru, sutira trojke, zatim LeBron, Janis, Lenard, Durent, Dejvis..

    Liga je puna zveri, a vi se ovde ponasate kao da su amateri ispred zgrade se skupili. Vrhunac licemerja je da taj Dzordan koga toliko velicate je igrao isto kao Harden a ovoga svi pljujete. Isto izolacija, isto zasticen ko beli medved, isto gomila bacanja. Medzik se stalno salio van terena da ne sme ni da dodirne Dzordana da ce sudija da izadje iza zbuna da svira faul. Razlika je samo sto je Dzordan uvek igrao u najboljem timu u ligi i nije morao da se nosi sa supertimovima kao sto stu Voriorsi, otuda silno prstenje. I naravno zato sto je najbolji.
    (pop, 22. jun 2019 22:27)

    # Link komentara

  117. Denis Rodman najbolji defanzivac i skakac u istoriji kosarke.Sa kakvim se on kolosima borio u reketu ako bi Jordan imao 50 poena u proseku a imao bi sigurno onda bi Rodman imao 40 skokova u odbrani.Da ce bog da se vrati ta kosarka a ne ovaj cirkus gde svi trce kao muve bez glave a napadi traju 5 sekunde.
    (Back in Black, 22. jun 2019 21:42)
    danas u svakoj ekipi ima po neki Jordan .... kosarka je napredovala nenormalno .....
     (milan, 22. jun 2019 22:27)

    # Link komentara

  118. Za sve koji se ne slazu sa ovom tezom a vole i prate kosarku, jedno pitanje.... Hipoteticki, da primetime Michael Jordan potpise za KK Borac Cacak, da li bi oni bili favorit da osvoje Euroligu? Odgovor znamo, osvojili bi je. On i 11 panjeva.
    (three steps by billy baron, 22. jun 2019 22:27)

    # Link komentara

  119. Džordan bi danas sigurno davao i 50 po utakmici, ali bi i LeBron davao 50 u Džordanovo vreme, jednostavno bi izgazio sve pred sobom. Varaju se ovi koji misle da njemu ne bi odgovarala tvrdja igra, čovek je jak ko dva Džordana. Ono što sigurno znam je da je Bron bolji od Kobija koji je dobra kopija Džordana.
    šbbkbb dal su Maradona i Pele bolji od Mesija i Ronalda, ko zna? Lepše poteze su imali, to je sigurno. Tako gledam i Džordana, možda je moguće imati bolju statistiku, ali onu gracioznost je teško prevazići.
    (tocka, 22. jun 2019 22:24)

    # Link komentara

  120. Secam se uskrsa 96, ujak nas je pocastio kartama za tekmu cikago- klivlend. To je jedini put da sam gledao nba utakmicu uzivo i najboljeg svih vremena. Cikago je slavio a ja sam imao dozivljaj koji cu pamtiti do kraja zivota.
     (Davno beshe, 22. jun 2019 22:20)

    # Link komentara

  121. @hercegovac Tako je! To ja pisem godinama... Svaki sport je pre bio bolji, jaci, brzi, place se za Senom, Sumaherom, "pravim" Ronaldom, Ronaldinjom, Dzordanom, Rosijem, Grbicem, Zibom, plivacima, atleticarima, ali jedino je tenis danas ludilo i najbolji ikada, i bas zato, jer je Srbin ovde! Ok, drze ova trojica sve rekorde, ali ko kaze da pre igraci nisu bili bolji ili da je celokupni tenis bio bolji? Srbija, ko drugi!?
     (Jumko, 22. jun 2019 22:17)

    # Link komentara

  122. Objasnio...
    (Aussie, 22. jun 2019 22:16)

    # Link komentara

  123. Svaka na mestu.
    (nex, 22. jun 2019 22:15)

    # Link komentara

  124. "Lebron je sjajan igrač i tu nema dileme, ali je on u Top3 zajedno sa Kobijem, Medžikom i Karimom."

    Ovaj ne zna dobro ni da broji, a ne da ocenjuje.
    Karim + Kobi + Medžik + Džejmz = Top3.
    Kako se ovde stavlja onaj smajli sa začuđenom facom?
     (Malkom, 22. jun 2019 22:14)

    # Link komentara

  125. AMIN!!!
     (Davor, 22. jun 2019 22:09)

    # Link komentara

  126. Istina je da je nemoguće porediti babe i žabe, ali je baba majkl džordan bila dominantnija u odnosu na tadašnje babe nego žabe posle nje (njega).
    Da, sada je drugačija košarka, više para, reklame, ubitačnih treninga, ali predispozicije džordana su bile takve da bi on i danas bio daleko ispred ostalih.
    Pa samo podatak da je on bio sportista sa najmanjim procentom masti u telu dovoljno govori.
    (vlajko, 22. jun 2019 21:55)

    # Link komentara

  127. Covek je leteo,nije fer...
    (Grizlor, 22. jun 2019 21:54)

    # Link komentara

  128. Denis Rodman najbolji defanzivac i skakac u istoriji kosarke.Sa kakvim se on kolosima borio u reketu ako bi Jordan imao 50 poena u proseku a imao bi sigurno onda bi Rodman imao 40 skokova u odbrani.Da ce bog da se vrati ta kosarka a ne ovaj cirkus gde svi trce kao muve bez glave a napadi traju 5 sekunde.
    (Back in Black, 22. jun 2019 21:42)
    Ne u odbrani htedoh reci u proseku.
     (Back in Black, 22. jun 2019 21:52)

    # Link komentara

  129. "Lebron je sjajan igrač i tu nema dileme, ali je on u Top3 zajedno sa Kobijem, Medžikom i Karimom"

    Пошто је Мајкл најбољи и по дефиницији у топ 3, то значи да је 5 играча у топ 3? :)
    Али је потпуно у праву, а ако би му судили бацања к'о Хардену имао би 20 поена по утакмици само са пенала.
    (Неко123, 22. jun 2019 21:50)

    # Link komentara

  130. Sećam se vremena, kad su Kičanović, Dragić, Delibašić,Savić Ćosić.. davali neki po 36, neko po 24 pika u svakoj utakmici, nije bilo trica, a nije bilo ni faulova! To je bio basket, a sad je samo još rat ispod koša!:)
    (Slovenac 1952, 22. jun 2019 21:47)

    # Link komentara

  131. Dzordan=košarka. Ofanziva besprekorna ali svi zaboravljaju da je bio i jedan od najboljih defanzivaca u istoriji kosarke
     (ssss, 22. jun 2019 21:46)

    # Link komentara

  132. ok, mozda bi i davao ali to nikada necemo znati. Ali mogu da se kladim da se u pojedinim sportovima ne meri vreme bilo bi puno ljudi koji tvrde da bi danas Karl Luis bio neprikosnoven na 100m i da bi npr. Jan Torp bio brzi od sraletana kao sto je Majkl Felps. Ako je to rekao Rodman ne znaci da je u pravu, svako od njih je ubedjen da je upravo njihova era bila najdominantnija. Pa i Čembrlen je govorio za Dzordana da u njegovo vreme ne bi imao mesto u prvoj petorci bilo koje ekipe, sto je naravno totalna glupost.
     (aca, 22. jun 2019 21:42)

    # Link komentara

  133. Denis Rodman najbolji defanzivac i skakac u istoriji kosarke.Sa kakvim se on kolosima borio u reketu ako bi Jordan imao 50 poena u proseku a imao bi sigurno onda bi Rodman imao 40 skokova u odbrani.Da ce bog da se vrati ta kosarka a ne ovaj cirkus gde svi trce kao muve bez glave a napadi traju 5 sekunde.
     (Back in Black, 22. jun 2019 21:42)

    # Link komentara

  134. Federer košarke!
     (Marko, 22. jun 2019 21:39)

    # Link komentara

  135. Da igra u Evropi davao bi 15!
    (Siniša, 22. jun 2019 20:31)

    Bravo za komentar,stvarno...dokazuje da ga nikad nisi gledao.
    navedi samo jednog igraca u evropi koji bi ga zadrzao na -15 u prvom poluvremenu...e to ti je najbolji odbrambeni igrac evrope,bez obzira sto mu je to uspelo samo slucajno.
     (Skrle, 22. jun 2019 21:39)

    # Link komentara

  136. Moje misljenje, MJ je igrao najlepsu i najbolju kosarku, a Wilt je najdominantniji kosarkas svih vremena. Pa sad ko sta vise voli, ja vise volim dominaciju Wilta i kako se on poigravao i u proseku belezio 50 poena i 20 skokova. Ali svakako porediti danasnje kosarkase sa MJ nema smisla i glupo je.
     (Nikola, 22. jun 2019 21:37)

    # Link komentara

  137. Jordan i Federer, legende.
    (bla bla, 22. jun 2019 21:35)

    # Link komentara

  138. Ovi sto tvrde da je MJ GOAT i da mu niko nije ni blizu ocigledno ne znaju da se kosarka igrala i pre 80ih.
    Slazem se da ne treba da postoji debata o tome ko je GOAT, jer jos uvek ne postoji naznaka da ce se pojaviti neko bolji od Wilt Chamberlaina, coveka koji i danas drzi vise od 70 vazecih NBA rekorda.
    (WiltChamberlainTheGOAT, 22. jun 2019 21:35)

    # Link komentara

  139. Kad citam ovo podcenjivanje danasnje turbo Nba kosarke i prizivanje staaarih dobrih vremena,omalovazavanje Mesija i Ronalda i isto tako zal za prosloscu ne smem ni da zamislim kako bi komentarisali danasnji tenis gde se 10-15 godina vrte 4 lika da jedan od njih nije nas.Pa sprdali bi se sa istim a za GOAT-e bi birali izmedju Borga i Lejvera.A ovamo zlatna era.Salu na stranu(zapravo ne),sport danasnjice evoluira iz dana u dan,ozbiljno se pomeraju granice covekovih mogucnosti,danas sportisti imaju citave timove strucnjaka koja stoji iza njih,karijere im mnogo duze traju,nista nije prepusteno slucaju.A sve se ubrzalo,danas se forsira mnogo sut,danasnji Dzordan bi taj segment mnogo vise forsirao i tu bi izgubio neke svoje druge prednosti,ne treba nikako ovo danas potcenjivati,naprotiv prisusutvujemo zaista zlatnoj eri NBA sa tendencijom da bude sve bolja,ova Zajonova generacija i mladji imaju nestvaran potencijal,plus sada najbolje iz celog sveta igra u NBA.bukvalno danas u prime time-u vise vrhunskih neamerikanaca nego u celoj istoriji i treba vec jednom da prestanete da kukate za prosloscu(i ja sam nekad gledao Sakramento nocu jer sam mogao da ustajem kad sam hteo a danas nema sanse da ostajem budan zbog Denvera pa mi ono vreme deluje kao srecnije ali realnost je da je ovo danas svemirska kosarka,da Lebron ne zaostaje za Dzordanom ni po cemu osim po karizmi,i uopste to je mozda razlog za kukanjem za prosloscu,sportisti nekada jesu bili haruizmaticniji ali samo to,danas su bolji
    (hercegovac, 22. jun 2019 21:30)

    # Link komentara

  140. A da bi Leteći mogao da stavi 50, neko mora da podmetne grbaču. Skoti Pipen gospodo. Takva mašina, večito margina. Ne spori se Veličanstvo, samo napomena.
    @detektiv kokni kol
    Kad MJ nije igrao (94/95) Pipen je bio najbolji u timu u poenima, skokovima, asistencijama, ukradenim loptama, blokovima!
    (pera, 22. jun 2019 21:29)

    # Link komentara

  141. A da bi Leteći mogao da stavi 50, neko mora da podmetne grbaču. Skoti Pipen gospodo. Takva mašina, večito margina. Ne spori se Veličanstvo, samo napomena.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (detektiv kokni kol, 22. jun 2019 20:46)

    Ali za razliku od većine današnjih velikana NBA košarke, Džordan je i sam podmetao leđa kada god je trebalo. Odbrambeni igrač godine, plus je devet puta bio u najboljoj defanzivnoj petorci godine. Bez premca je.
    (MJ23, 22. jun 2019 21:20)

    # Link komentara

  142. Ma 80 :)
     (Znači Haoos (čisto onako komentar), 22. jun 2019 21:18)

    # Link komentara

  143. Da igra u Evropi davao bi 15!
    (Siniša, 22. jun 2019 20:31)
    Da, za jednu četvrtinu.
     (Balea, 22. jun 2019 21:17)

    # Link komentara

  144. Ne mogu da verujem da ljudi nikako da u pricu o najboljem svih vremena ubace čoveka koji ima 11 prstenova, Bila Rasela, kao i verovatno najdominantnijeg i fizički najspremnijeg ikad, Vilta Čemberlejna.
    (Broj 1, 22. jun 2019 21:16)

    # Link komentara

  145. To je svima jasno ko dan
     (petarczw, 22. jun 2019 21:16)

    # Link komentara

  146. Meni je zao sto se ostatak Bullsa nipodastava. Jordan nije usao u PO dok nije dosao Pippen, a Rodman je bio najbolji defanzivac lige, tu su naravno bili i Kukoc, Kerr,... Ma sjajna ekipa pre svega. Da nije Pippena Jordan bi mozda imao 1-2 prstena, ali to neki koji su u njegov lik zaljubljeni kao klinci u Messi-a i Ronalda nikada nece priznati.
     (vlada, 22. jun 2019 21:00)

    # Link komentara

  147. ti mislis da su Rakocevic i Dzordan tu negde?
    (SKSKSK, 22. jun 2019 20:52)

    Па ту су негде, Игор је 194, Американац 198... Усагласићеш се да 4 центиметра није нека разлика.
    (НФС, 22. jun 2019 20:59)

    # Link komentara

  148. Cista istina.
    (ficfiric, 22. jun 2019 20:58)

    # Link komentara

  149. Game winning shots 24 sekunde pri kraju 4/ 4 procenti šuta 50% e to je bio igrač. Jedan je Majkl Džordan.
     (Fl, 22. jun 2019 20:57)

    # Link komentara

  150. Ne znam koliko bi poena davao, ali bi osvajao titule...
     (očigledno, 22. jun 2019 20:56)

    # Link komentara

  151. Džordan je igrao kada je hand - checking bio dozvoljen pa vi vidite nivo fizičkog kontakta 90s i sad.
     (ft, 22. jun 2019 20:53)

    # Link komentara

  152. Cuj ovog ne bi dao vise od 15 poena, pa Rakocevic je jedne sezone imao 18 poena po utakmici, ti mislis da su Rakocevic i Dzordan tu negde?
    (SKSKSK, 22. jun 2019 20:52)

    # Link komentara

  153. objasnio
     (voja, 22. jun 2019 20:49)

    # Link komentara

  154. Apsolutno se slazem,sa Rodmanom.
     (Mix, 22. jun 2019 20:49)

    # Link komentara

  155. Čuj vode debatu, ma ko to vodi debatu? Zar zaista postoji neko ko misli da MJ nije najbolji svih vremena? Ako neko i kaze to, onda je ekstremno subjektivan. Dzordan je toliko bolji od ostalih, da ga ne treba ni racunati, prosto praviti listu bez njega, tako bi bilo posteno i prema drugim igracima a i prema samom Majklu, jer je toliko bolji da nije fer ni da ga porede. Eh, tu mogu da prihvatim da neko kaze kako mu je najbolji Kobi npr, meni licno je to Dzejms, a da neko kaze kako je bilo ko bolji od Majkla - ma to veze sa mozgom nema, jer, prosto nije podlozno misljenju, to je toliko ocito da je to aksiom.
    (nostalgija, 22. jun 2019 20:47)

    # Link komentara

  156. A da bi Leteći mogao da stavi 50, neko mora da podmetne grbaču. Skoti Pipen gospodo. Takva mašina, večito margina. Ne spori se Veličanstvo, samo napomena.
     (detektiv kokni kol, 22. jun 2019 20:46)

    # Link komentara

  157. Tako je Denise!
     (dzigi, 22. jun 2019 20:46)

    # Link komentara

  158. Realno je Majkl najveci, nema tu diskusije! 90 posto ljudi koji su pratili i prate kosarku, vecina kosarkaskih legendi to kaze, i sam Lebron to priznaje tako da to je fakat!
     (Banjaluka, 22. jun 2019 20:45)

    # Link komentara

  159. Jordan je jedan i tu nema polemike.
     (top gear, 22. jun 2019 20:44)

    # Link komentara

  160. Couldn't agree more.
    (Goran, 22. jun 2019 20:41)

    # Link komentara

  161. Živa istina!
     (whothefuck, 22. jun 2019 20:39)

    # Link komentara

  162. Ubedljivo najbolji svih vremena. To su bile romantične godine gde se uživalo u sportu sa najboljima svih vremena Maradonom, Džordanom, Šumaherom, Bubkom.......A posle su došla neka druga vremena........
    (sah 88, 22. jun 2019 20:34)

    # Link komentara

  163. MJ u koji god vremenski period da ga stave davao bi skoro po 50 poena jer je covek zvani košarka.Deca se sada primaju na razne Lebrone,Durente i ostale starlatane jer ne znaju za bolje.MJ je najbolji igrač svih vremena!
    (Jon Bon Jovi, 22. jun 2019 20:34)

    # Link komentara

  164. Ne bi prosecno 50, ali ako Harden daje 35, Dzordan bi barem 45:)
    (PredragDrobnjak, 22. jun 2019 20:33)

    # Link komentara

  165. Da igra u Evropi davao bi 15!
     (Siniša, 22. jun 2019 20:31)

    # Link komentara