Sreda, 19.06.2019.

15:36

Đoković potpuno otvoreno govorio o slučaju "Kirjos"

Najbolji teniser sveta Novak Đoković je od strane srpskih novinara u Beogradu upitan da prokomentariše ponašanje australijskog igrača Nika Kirjosa.

Izvor: SV

Ðokoviæ potpuno otvoreno govorio o sluèaju "Kirjos" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

86 Komentari

Sortiraj po:

misko

pre 4 godine

Hm, ja bih da se oni sastanu na teniskom terenu i da onda Novak dokaže da.mu Kirjos nije "ušao u glavu" kao Novak Rafi.... E tu da ga lepo presliša i da se vidi ko je gazda.

bozza

pre 4 godine

99.99999 % Djokovicevih mrzitelja su grobari, kraj price, isfrustrirani kompleksasi, koji nikada nece preboleti Djokovica u dresu Crvene Zvezde usred Pionira.
(Vlada, 19. jun 2019 19:31)

ja navijam za partizan i za Djokovica, znam dvojcu zvezdasa koji ne mogu da ga smisle (iz meni nejasnih razloga). Generalizacija je uvek greska, samo je pitanje kolika je

Sale

pre 4 godine

Sta ima on da prica o coveku koji je najbolji teniser svih vremena,gospodin i kao prvo vaspitan i kulturan momak..dali on vidi da izgleda kao da je izasao iz pogresnog skretanja..

woah

pre 4 godine

Kad bi naši političari imali 5 posto domaćeg vaspitanja od onoga koje ima Đoković, odavno bismo bili daleko od ove beskrajne propasti. A oni bi morali takvi da budu, on ne. Oni su dužni da se ponašaju pristojni, mi ih plaćamo da nas lepo predstave.

Mix

pre 4 godine

Samo me zanima kako ce ovaj klovn da se oseca kad pobedi ili izgubi od Novaka na sledecem mecu i kad Novak dodje do mreze da se pozdravi.

Miodrag

pre 4 godine

@Zoran, 19. jun 2019 16:01
Potpuno netačno. Ti drugi koje opravdavaš, zaoravo samo žele sebe da projektuju kao "drugosrbijance" misleći, a potpuno ne shvatajući šta to zapravo znači. Misle da je to "in" i moguće žele na neki način da se izdvoje kao drugačiji.
Mnogo niži porivi su u pitanju od reakcije na "nipodaštavanje ili uvrede". Ima tu navijača tima za koji Novak ne navija (visoka korelacija), onih koji mu zameraju na nekom segmentu ponašanja, zameraju Hrvate, porez koji ni sami ne plaćaju, do onih koji su tu "hajpa radi".
Na kraju, racionalizovati navijačke porive ili nalaziti išta racionalno u samom praćenju sporta je uzaludno. Zato i uživajmo u razbibrizi nadajući se odbrani titule.

Vesic

pre 4 godine

(dnevna doza prosecnog Srbende, 19. jun 2019 15:41) 

99.99999 % Djokovicevih mrzitelja su grobari, kraj price, isfrustrirani kompleksasi, koji nikada nece preboleti Djokovica u dresu Crvene Zvezde usred Pionira.
(Vlada, 19. jun 2019 19:31)

Bravo, isto mislimo

ABB

pre 4 godine

Da vam ja nešto kažem, boli Noleta uvo za sve njih. Ostvario se, najbolji je na svetu, uspesanu porodicu ima, zaradio puno. I šta ga briga za ostale. Nole care!

lal

pre 4 godine

@bb: naravno da mozes, sto je veci uzorak to je preciznija ocena... ima tu jos nekih parametara... na primer, nadal nije toliko nadmocan kada se susrece sa federerom kako to brojke govore... izuzetno je veliki favorit na sljaci, ali on na ostalim podlogama ima mnogo bolje medjusobne rezultate nego sto federer ima protiv njega na sljaci... tako da je u blagom zaostatku samo na travi...
postoji jos parametara, vremenski period (zbog godina, umora, povreda)... sve se to mnogo lakse iznivelise na velikom uzorku...
ako bi se izjednacila vrednost merenja kod malog i velikog uzorka, to bi znacilo da je isto 1:0 i 1000:0... i u jednom i u drugom slucaju, igrac sa nulom je beskonacno puta losiji i sanse da pobedi mu teze nuli... sto naravno nije istina...
zato i postoje beskonacnosti nizeg i viseg reda...

Stole33

pre 4 godine

@Krsta Petrović, 19. jun 2019 18:01
Ne, ne branim Novaka i sam sam rekao da mi se to nije dopadalo, ali ne mislim ni da su to grubosti, niti imam problem da se neko na taj nacin sali na moj racun. Samo ne vidim apsolutno razlog sa se to tumaci previse ozbiljno. Moje licno misljenje je da osobe koje su te imitacije i gestove protumacile maliciozno su dzangrizave, ili shvataju banalne stvari previse ozbiljno. Pri tome apsolutno nisam nikakav Novakov vatreni navijac.

očekivano

pre 4 godine

Još jedan u nizu da se dopadne publici i nada se da će ovom izjavom da će napoko pridobiti je za sebe.Šta on stvarno misli o Kitjosu ,zna naravno on sam ,ali može se pretpostaviti da nije ni približno onom što je izjavio javnosti.

Vlada

pre 4 godine

(dnevna doza prosecnog Srbende, 19. jun 2019 15:41)

99.99999 % Djokovicevih mrzitelja su grobari, kraj price, isfrustrirani kompleksasi, koji nikada nece preboleti Djokovica u dresu Crvene Zvezde usred Pionira.

slaviša šmigič

pre 4 godine

Nolo tvrdi da je nudio pomoc Kirjosu. Pita nko zbog cega Nolo ne pomogne gradjanima svoje drzave tako sto ce platiti porez?
nole je pomogao srbiji kad niko drugi nije zeleo ni da čuje setimo se samo poplava u srbiji,bosni,hrvatskoj.piši kiriosu mozda ti on pomogne.

Belamaric@hotmail.com

pre 4 godine

Tenis mu nesto dobro ne ide, pa hajde malo iz Nike tvornice da opletemo o Novaku, jer o Federeru se nesmije, zar ne? Sve je to smisljeno da se naudi Novaku.

Nesto sam malo slusao Qeens turnit sta pricaju za ovog grckog-australca ili vec sta je? Pravo od njega prave neku naduvanu zvjezdicu da bi ljudi dolazili da gledaju njegove budalstine. Ma nisu to ni budalstine to je jedan obicni bezobrazluk i nevaspitanje. I on na osnovu toga, a ne tenisa pravi sebi neki kvazi renome. Ali sve u svemu momak nije dobro MENTALNO.

To uncule Toni sve dobro vidi i objasnjava. S

očekivano

pre 4 godine

Još jedan u nizu da se dopadne publici i nada se da će ovom izjavom da će napoko pridobiti je za sebe.Šta on stvarno misli o Kitjosu ,zna naravno on sam ,ali može se pretpostaviti da nije ni približno onom što je izjavio javnosti.

slaviša šmigič

pre 4 godine

0pa kirios je ostao u mozgu negde do maximum desere godine dalje nije napredovao jednostavno tu mu stao mozak kao,da je zarobljen u nekoj dimenziji iz koje nemoze,da se pomeri.roditelji se ga boje i slaze se jedino sa sobom tek zna,da nesme,da prica protiv igraca koji dolaze iz drzava gde bi ga mediji pocepali pa nesme,da prica sem protiv Novaka jer dobro zna da nemoze da uzme nijedan ozbiljan teniski turnir i vidim koliko zavidi novaku na uspehu.

mich

pre 4 godine

Srbija

Bolesni mozgovi grobara ne mogu da shvate, da Nolo kako ga vi zovete nema razlog da placa porez drzavi u kojoj ne zivi trenutno i drzavi koja mu nista nije dala, vi delikventi i lezilebovici koji ovde zivite ne plaate porez jer ste paraziti koji zive kod roditelja do svoje 40-te ali zato prozivate zivu legendu sporta...

Krsta Petrović

pre 4 godine

@Stole33

Lepo rečeno, ali ipak ste vi apologeta NDj-a. Zašto to radite, ko će vas znati. Da li tako stajete u odbranu grubosti u svojoj okolini, da li ste apologeta svih mladih grubijana? Ili samo Djokoviça branite?
A što je Danice tiče, ili bilo koje druge žene, tako odmerena, otmena, otvorenih očuju, pa ... beskrajno je interesantna.

Harry

pre 4 godine

Kirios odma odustane,cim izgubi svoj servis.Zato sledeci put kada budu igrali,neka ga Novak odma pritisne,oduzme mu servis,i on gubi.Volio bi da se sretnu na Vimbldonu.
(Sinki, 19. jun 2019 17:07)

Pu, pu, pu...Ne baksuziraj.

Ana

pre 4 godine

@Srbija Da li to znaci da svi mi koji zivimo u inostranstvu treba da placamo porez drzavi Srbiji? Licno, zivim i radim u Danskoj, njoj dajem novac jer ga od nje i dobijam. Da, kako bi se taj porez koji bismo placali matici zvao? Porez na patriotizam?

dejan76

pre 4 godine

Novakov sam navijač i radujem se svakoj njegovoj pobedi ali stvari sagledavam kritički. Pokušao je Novak da Kirjosu nametne svoj autoritet "starijeg kolege", nije uspeo i tu podržavam Kirjosa. Od onog pokušaja da isprovocira Stana Vavrinku, Kirjos se nikada neće oprati. To će ga pratiti dok je živ jer je time pokazao ko je i kakav je. Ljiga. Pobedama nad top 3 igrača (u periodu u kojem su isti vukli neke povrede) je pomislio da je veliki igrač čime je pokazao da je ne baš naročito inteligentan. Ali Novak (iako nije cvećka) je pametniji od Kirjosa i ovom pomoalo neveštom izjavom je popravio sopstveni kredit u tom nekom nevidljivom medijsko-psihološkom ratu.

Robinson

pre 4 godine

Kirjos - i on će odrasti. Mladost ludost kako kažu stariji. Želi da bude poseban, originalan, a nije i onda logično istrčava s glupostima i blamira se. Da nije poznat teniser bio bi sigurno izopšten iz svog društva. U svakom slučaju novinarima je potrebna tema, pa čak od Kirjosa.

BB

pre 4 godine

Medjusobni skor ne moze da bude parametar na tako malom uzorku odigranih meceva. To mogu da koriste kao argument samo oni koji su zlonamerni kao ti. Neki cak ne priznaju medjusobni skor kao parametar uopste, a kamoli da se tako izvlaci na osnovu dva meca ko je od koga jaci, ili bolji. Koliko je ovaj los teniser govori i cinjenica da 4 godine ne moze uopste da dodje do Djokovica da odigraju novi mec. Ne bi me iznenadilo da se ne sastanu ni jednom do kraja karijere, a poznavajuci ovog kirijosa po njegovim stavovima i izjavama, mislim da ce izbegavati Djokovica po cenu da se povuce sa turnira pred mec sa djokovicem, da bi mogao i dalje da fura tu svoju pricu kako je zbog te dve pobede Djokovic nikakav teniser.
(Ivan, 19. jun 2019 16:46)

Medjusobni skor ne moze da bude parametar ni kada neko pobedi nekoga 27 puta, a izgubi od istog 25. I onda dolazimo do zakljucka da su merilo GST, a tu je bolji i Nadal i Federer, pa nedelje na prvom mestu, pa mastersi, pa titule... Cekaj, cekaj, Nole nije ni u jednoj kategoriji najbolji. Znaci sve je jasno kao dan ko je GOAT.

Billy iz trokoraka

pre 4 godine

Kirijos ima bolji H2H sto znaci da je bolji teniser jer nikad nije izgubio od Nola, nalupa ga Kirijos gde god se sretnu.
(BB, 19. jun 2019 16:00)

Cenim to što ste ovakvom logikom i vi Nolemrzitelji nesvesni toga konačno priznali da je Nole bolji teniser od Rođe i Rafe...

Rajcan

pre 4 godine

Nik Kirjos....jedini igrac kojem je poslo za rukom da u prvim medjusobnim susretima olupa kompletnu veliku trojku. Malo postovanja prema ovom momku molicu lepo.

Coco Bill

pre 4 godine

@dnevna doza prosecnog Srbende, pa eto kirjos je objasnio zasto neko moze da ga ne voli. Upravo zbog toga ga ne volim, kao teniser je zverina i zasluzuje respekt.
(ööö, 19. jun 2019 16:20)

Pa znači po Vama Kirjos je "objasnio", šta je i ko je Nadal, pa Verdasko, pa Fonjini, pa Del Potro, pa Federer......itd., pa onda, što se čovek ne bavi psihoanalizom, nego igra tenis, jer izgleda po Vama on "objašnjava" sve i scakog, ili samo "objašnjava" Đokovića ?! Uzgred svi ovi nabrojani su imali sličan odgovor u vezi Kirjosa kao i Đoković izuzev Federera koji je baš odgovorio nešta u stilu "okruglo pa na ćoše"

Stole33

pre 4 godine

@danica, 19. jun 2019 17:08
Razumem da vam se to ponasanje nije svidjalo, nije ni meni.. ali ono sto ne razumem je da vi niste razmislili o mladalackoj blentavosti, opustenosti, nesmotrenosti. Jeste imali ikad 19/20 godina? Jel poznajete nekog tinejdzera? Studenta mozda? Jeste sazreli od tih 19 do 30 i jel su vam neke stvari koje ste radili tada sada smesne i nezrele? Jel sudite nekom danas na osnovu neke nespretne zezancije iz mladalackih dana? Ako ne, zasto onda sudite Novaku? A da se razumemo, ni to nije bilo nista strasno za te godine.Jeste razmislili da su ta deca sportisti izlozeni medijima od malih nogu i da im se svaki korak prati i belezi... Ako ste uvek bili odmereni, uravnotezeni i otmeni, iskreno receno niste bas normalni, a ni zanimljivi...

Marko

pre 4 godine

@ nisam lud ali postujem ako neko misli da jesam,

Djokovic kaze da postuje iskrenost, to je rekao. Postuje sto je neko iskren. Pa makar nemao reci hvale.

danica

pre 4 godine

Zaboraviste vi ponasanje Novaka Djokovica...ono ismejavanje protivnika, imitiranja Federera , Nadala ...i ostalih.
Ja nisam...
To sto sad glumi gospodina, kod mene ne prolazi...pa ono deljenje cokoladica novinarima...muka mi je kad se setim, a za igru svaka cast.
Poslovica kaze " mnogima bi se dopao, da se nisi trudio dopasti se svima".

Srbin

pre 4 godine

Dovoljno je pogledati jedan Kirjosov intervju i pametnom coveku ce sve biti jasno..Nik ima fond od 100 reci a pricamo o njegovom maternjem jeziku-engleskom...uzeo knjigu u ruku samo kad mu je neko rekao pridrzi...

Cole

pre 4 godine

Ja bih samo pitao ' Ko je Kirjos?? Pa neka mali peni i nervira se jos vise.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Stefan, 19. jun 2019 15:58)

Ima osnova to sto si napisao
ali davje tako nesto izjavio,
samo bi se spustio na njegov nivo. Poz.

Opservatorija

pre 4 godine

To sto neko "govori sta misli", ne znaci automatski i da je to sto govori makar smisleno, a kamoli pametno i/ili bar tacno.

Kirjos jednostavno mrzi sve koji su bolji od njega. Jeste, neke od tih boljih je uspevao da dobije u retkim trenucima nadahnuca, ali nema kontinuitet - jer jednostavno nije sampion. Tako da, tacno je da on govori sta mu je na umu, ali to nisu nikakvi zenovi vec elementarna zavist. I to objasnjava zasto ima odredjeni broj "postovalaca" svojih izjava, to su isti oni koji po ceo dan krstare netom i hejtuju sve koji su pametniji, lepsi, priznatiji, poznatiji… jednostavno bolji od njih.

Radijator

pre 4 godine

Taj deo ljudi na ovom portalu na koje aludiraš ne mrzi Đokovića, niti pak voli nešto previše Federera ili Nadala, već samo reaguju na bahato polupijano nipodaštavanje i vredjanje svega i svakoga od strane onih koji Novaka tobože "vole". 

Sta ćeš.. još jedno polje za rat dve Srbije, s jedne strane krezube, agresivne i dozlaboga etnocentrične, a s druge onih koji to vide i to ih boli.
(Zoran, 19. jun 2019 16:01)

Bravo!
to je to..

Sinki

pre 4 godine

Kirios odma odustane,cim izgubi svoj servis.Zato sledeci put kada budu igrali,neka ga Novak odma pritisne,oduzme mu servis,i on gubi.Volio bi da se sretnu na Vimbldonu.

Radijator

pre 4 godine

Novak je bio i ostao gospodin.
(Drug Ostoja, 19. jun 2019 15:49)
Kako naivno.
Nikad nije bio..niti ce biti.
To sto se sad malo namazao.. i dalje ne znaci da je gospodin.
Politicki korektan je njegov maksimum

Svedo

pre 4 godine

Rodjen sam i odrastao u svedskoj. Igrao sam tenis od svoje 5 do 12 godine. Od tada ga igram rekeeativno sa drustvom. Idoli su mi bili agasi, kafelnikov, kuverten i od 2007 Nole. Nole je po meni najbolji teniser ikada. Zasto? Zbog pobede nad Federerom 2015 na us openu. Po meni najveca pobeda u istoriji tenisa ikada. Zamisli izadjes pred 20 i kusur hiljada ljudi koji smatraju protivnika najboljeg ikada, i non stop navijaju protiv tebe. A ti ga zgazis, onako mrtav hladan. Nazalost koliko god dobar on bio na i van terena nikada nece imati postovanja kao Nadal i Federer. Malim delom zbog svojih ispada na terenu a najvise zbog toga sto koliko god on popravljao imidz Srbije, uvek ce taj imidz Srbi i Srbija svojim glupim ispadama truditi da pokvare. Genova 2010, albanija u beogradu 2014, razne mafije, ubistva itd itd.. Ziv bio Nole i jos puno GSa osvajao! Kad bi svi bili mirni i razmisljalji bar 10% kao ti bili bi Svedska za Svedsku.

Radoje

pre 4 godine

Cuj, on se nudio Kirjosu da mu pomogne, on, „rodjeni terapeut“ koji ni sebi ne moze da pomogne. 2016 se dobrovoljno odjavljuje iz teniskog zivota filozofirajuci o tome kako mu tenis i pobede vise nisu tako vazne, i da zeli kvalitetnije da provodi vreme sa porodicom. To vreme ( dve godine) koje je on kvalitetno provodio sa porodicom (onako usput igruckao malo i tenis...neuspesno), iskoristio je covek koji isto ima porodicu (cetvoro dece) da osvoji 3 GS i time sebe ucini besmrtnim sto se tice broja osvojenih GS. E, sad se nas hobi terapeut trudi iz petnih zila da dostigne ono sto je dobrovoljno ispustio iz ruku, ali nece to ici lako, tj. to je skoro nemoguca misija. Kirjosu ne treba terapeut, ni pomoc. Sve sto radi, radi svesno, i ne zeli drugacije. On uziva u sebi takvim kakav je, on hoce da bude „sam protiv svih“. Hrani se time. Novaku treba pomoc, Novak je biljcica koja se na najmanji povetarac povija.

BB

pre 4 godine

Kirijos je iskren i otvoren decko i ne glumata kao Nole, kaze sta misli, a pored toga Nole ga nije nikad dobio ni jedan mec. Kirijos ima bolji H2H sto znaci da je bolji teniser jer nikad nije izgubio od Nola, nalupa ga Kirijos gde god se sretnu.

Zoran

pre 4 godine

@dnevna doza prosecnog Srbende
"Ostace mi misterija kako neko može ovog coveka da mrzi.Ajd da ga ne voli ali da ga mrzi to nikako ne mogu shvatiti.Covek je objasnio neke stvari u ovom intervju.Svaka ti čast Novače.Ovako se ponaša osvajač 15 GS titula a ne kao Kirjos koji je jedan od 1000 trenutno profesionalnih tenisera.Respekt!"

Taj deo ljudi na ovom portalu na koje aludiraš ne mrzi Đokovića, niti pak voli nešto previše Federera ili Nadala, već samo reaguju na bahato polupijano nipodaštavanje i vredjanje svega i svakoga od strane onih koji Novaka tobože "vole".

Sta ćeš.. još jedno polje za rat dve Srbije, s jedne strane krezube, agresivne i dozlaboga etnocentrične, a s druge onih koji to vide i to ih boli.

Vanja

pre 4 godine

Bravo doktore. Tako se ponaša profesionalac i bogat čovek koji stoji s obe noge na zemlji. Ovde te mrzi vrhuška na vlasti jer si navijao za Hrvatsku u finalu svetskog prvenstva. Ovde ljudi otvoreno navijaju protiv svoje države ili kluba, jer ne mogu da "svare" uspeh, a mržnja se propagira na svim nivoima. I ja sam navijao za Hrvate protiv Francuza, kao što navijam i za "Partizan" kad igra protiv inozemnog kluba ili "Budućnost" kad igra protiv istog. Ovde i mladi navijaju protiv tebe kad igraš protiv stranog igrača, što je meni nezamislivo. Poštovanje.

Ivan

pre 4 godine

Kirijos je iskren i otvoren decko i ne glumata kao Nole, kaze sta misli, a pored toga Nole ga nije nikad dobio ni jedan mec. Kirijos ima bolji H2H sto znaci da je bolji teniser jer nikad nije izgubio od Nola, nalupa ga Kirijos gde god se sretnu.
(BB, 19. jun 2019 16:00)

Medjusobni skor ne moze da bude parametar na tako malom uzorku odigranih meceva. To mogu da koriste kao argument samo oni koji su zlonamerni kao ti. Neki cak ne priznaju medjusobni skor kao parametar uopste, a kamoli da se tako izvlaci na osnovu dva meca ko je od koga jaci, ili bolji. Koliko je ovaj los teniser govori i cinjenica da 4 godine ne moze uopste da dodje do Djokovica da odigraju novi mec. Ne bi me iznenadilo da se ne sastanu ni jednom do kraja karijere, a poznavajuci ovog kirijosa po njegovim stavovima i izjavama, mislim da ce izbegavati Djokovica po cenu da se povuce sa turnira pred mec sa djokovicem, da bi mogao i dalje da fura tu svoju pricu kako je zbog te dve pobede Djokovic nikakav teniser.

salamander

pre 4 godine

Niko Novaka ovde ne mrzi, jer, kako i zasto da mrzis tenisera kojeg gledas na TV? Utoliko je veca misterija slepo obozavanje onih koji ga " vole kao sina", takodje gledajuci na TV kako igra tenis? Licemerje nikad nije bilo gospodstvo, sto je mali Kirios odlicno procitao i onda kad je Novak pokusao da mu se nametne za mentora? tesitelja? gurua? a i kasnije. Daleko je od gospodstva imitiranje kolega i sikaniranje skupljaca loptica. Psovanje familije ne komentarisem, jasno je od koga je to naucio. Dakle, teniser br.1. I tu je tacka.

ööö

pre 4 godine

@dnevna doza prosecnog Srbende, pa eto kirjos je objasnio zasto neko moze da ga ne voli. Upravo zbog toga ga ne volim, kao teniser je zverina i zasluzuje respekt.

Andra Djani

pre 4 godine

Samo idiot može javno da komentariše ponašanje posle meča prvog tenisera sveta . Video bi da tako nešto kaže za Federera da li bi i jedan dan više bio pod ugovorom sa kompanijom najki . To je u sklopu nepoštovanja koje prema Đokoviću malo , pa pokazuju svi od reda . Ni meni se ne sviđa njegov pozdrav , ali za razliku od Kirgijosa koji misli da time želi da ga svi vole , to je u stvari uticaj Imasa , sa kojim sam užasnut , da je uspeo da se približi nekom kao što je Novak , pa makar to bilo i preko brata Marka .

stojkovic

pre 4 godine

Mislio sam sa je bolje da se ne obazire na komentare Kirjosa i da ne daje nikakve izjave, ali ovo je top. Mada, Kirjos se sam zalece. Novak nije glup, a imao je i vremena da promisli o tome šta bi mogao da kaže i sačeka pravu priliku. Mislim da je ispao gospodin, a od njega je napravio glupana.

Aleksandar

pre 4 godine

Upravo ono o cemu Kirfios govori. Novak pokusava svima da se dopadne pa cak i Kirgios koji ga pljuje gde stign( na tviteru najvise) on za njega kaze postujem to sto prica- gde je tu logika Znaci neko me nazove bitangom, ja kazem ne slazem se s tim ali postujem to sto kaze.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nisam lud ali postujem ako neko misli da jesam,

Po tebi bi on trebao da se spusti u taj glib i da svede sopstveni renome na nivo te bitange...

lokalni saman

pre 4 godine

Iskreno, barem 90% ljudi bi volelo da cuje jednom Novaka da otera ovakve dripce tamo gde im je mesto, ali sustina price je sto bi Kirijos voleo takvu reakciju, ali je od Novaka nece dobiti. Ali zamislite da Boba Zivojinovic nije otisao da jede sendvic protiv Mekenroa? Neke ljude treba staviti na mesto i cao

Paviljoni

pre 4 godine

@Vanja
Gde je to ovde?
Meni dan "propadne" kada izgubi Novak a grobar sam i volim Partizan.
Prvi put sam ga gledao još dok je imao 16 godina i prvi put igrao Davis Cup u Beogradu protiv Belgije i mislim oba puta izgubio tesno protiv mnogo iskusnijih igrača.
Od tada me u kući zezaju da mi je Novak kao sin a nisam baš toliko mator.
Obožavam ga a isto misli i velika većina Srbije

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Ostace mi misterija kako neko može ovog coveka da mrzi.Ajd da ga ne voli ali da ga mrzi to nikako ne mogu shvatiti.Covek je objasnio neke stvari u ovom intervju.Svaka ti čast Novače.Ovako se ponaša osvajač 15 GS titula a ne kao Kirjos koji je jedan od 1000 trenutno profesionalnih tenisera.Respekt!

RegulaR

pre 4 godine

Moraš znati Đokoviću da se dobrota od strane velikog broja ljudi tumači kao znak slabosti. A takvi vole da napadaju slabe, bez obzira koliko u svemu bili inferiorni. Jer znaju da im neće biti uzvraćeno. Ubuduće, svoj posao, nisi ti Majka Tereza.

Pantelija

pre 4 godine

Onaj cirkusant ima svaki put da ustane kad je u tvom prisustvu. Ja razumem da njega neke stvari nerviraju jer veruje da su isfolirane. Da je pametan kao sto nije pokidao bih sve i osvojio koji GS. Samo decko ne shvaca da gleda svoja posla ako misli nesto bitno da osvoji.

Blue Moon 1685

pre 4 godine

Kako bih voleo sad na Vimbiju da igraju meč to bi bio šou verujem da bi Nik bio žestoko napaljen a Nole da ne govorim koliko bi bio motivisan da ga razvali.

BorisNs

pre 4 godine

Nisam neko ko pise hvalospeve o Novaku, ali stalno lupam pluseve na takve komentare o njemu, medjutim sada moram I ja napisati da je Novak stvarno svetski covek, na mestu, korektan u izjavama I posanju bukvalno uvek, sto se vidi I kroz ovu izjavu u Kirjosu koji je ocigledno ljubomoran I iskompleksiran, mi ovakvog coveka verovatno vise necemo nikada imati, mnogo popravlja sliku o nama u svetu, Nole da si ziv I zdrav sto godina !

nisam lud ali postujem ako neko misli da jesam

pre 4 godine

Upravo ono o cemu Kirfios govori. Novak pokusava svima da se dopadne pa cak i Kirgios koji ga pljuje gde stign( na tviteru najvise) on za njega kaze postujem to sto prica- gde je tu logika Znaci neko me nazove bitangom, ja kazem ne slazem se s tim ali postujem to sto kaze.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Ostace mi misterija kako neko može ovog coveka da mrzi.Ajd da ga ne voli ali da ga mrzi to nikako ne mogu shvatiti.Covek je objasnio neke stvari u ovom intervju.Svaka ti čast Novače.Ovako se ponaša osvajač 15 GS titula a ne kao Kirjos koji je jedan od 1000 trenutno profesionalnih tenisera.Respekt!

Vanja

pre 4 godine

Bravo doktore. Tako se ponaša profesionalac i bogat čovek koji stoji s obe noge na zemlji. Ovde te mrzi vrhuška na vlasti jer si navijao za Hrvatsku u finalu svetskog prvenstva. Ovde ljudi otvoreno navijaju protiv svoje države ili kluba, jer ne mogu da "svare" uspeh, a mržnja se propagira na svim nivoima. I ja sam navijao za Hrvate protiv Francuza, kao što navijam i za "Partizan" kad igra protiv inozemnog kluba ili "Budućnost" kad igra protiv istog. Ovde i mladi navijaju protiv tebe kad igraš protiv stranog igrača, što je meni nezamislivo. Poštovanje.

BorisNs

pre 4 godine

Nisam neko ko pise hvalospeve o Novaku, ali stalno lupam pluseve na takve komentare o njemu, medjutim sada moram I ja napisati da je Novak stvarno svetski covek, na mestu, korektan u izjavama I posanju bukvalno uvek, sto se vidi I kroz ovu izjavu u Kirjosu koji je ocigledno ljubomoran I iskompleksiran, mi ovakvog coveka verovatno vise necemo nikada imati, mnogo popravlja sliku o nama u svetu, Nole da si ziv I zdrav sto godina !

Blue Moon 1685

pre 4 godine

Kako bih voleo sad na Vimbiju da igraju meč to bi bio šou verujem da bi Nik bio žestoko napaljen a Nole da ne govorim koliko bi bio motivisan da ga razvali.

RegulaR

pre 4 godine

Moraš znati Đokoviću da se dobrota od strane velikog broja ljudi tumači kao znak slabosti. A takvi vole da napadaju slabe, bez obzira koliko u svemu bili inferiorni. Jer znaju da im neće biti uzvraćeno. Ubuduće, svoj posao, nisi ti Majka Tereza.

Aleksandar

pre 4 godine

Upravo ono o cemu Kirfios govori. Novak pokusava svima da se dopadne pa cak i Kirgios koji ga pljuje gde stign( na tviteru najvise) on za njega kaze postujem to sto prica- gde je tu logika Znaci neko me nazove bitangom, ja kazem ne slazem se s tim ali postujem to sto kaze.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nisam lud ali postujem ako neko misli da jesam,

Po tebi bi on trebao da se spusti u taj glib i da svede sopstveni renome na nivo te bitange...

Paviljoni

pre 4 godine

@Vanja
Gde je to ovde?
Meni dan "propadne" kada izgubi Novak a grobar sam i volim Partizan.
Prvi put sam ga gledao još dok je imao 16 godina i prvi put igrao Davis Cup u Beogradu protiv Belgije i mislim oba puta izgubio tesno protiv mnogo iskusnijih igrača.
Od tada me u kući zezaju da mi je Novak kao sin a nisam baš toliko mator.
Obožavam ga a isto misli i velika većina Srbije

Svedo

pre 4 godine

Rodjen sam i odrastao u svedskoj. Igrao sam tenis od svoje 5 do 12 godine. Od tada ga igram rekeeativno sa drustvom. Idoli su mi bili agasi, kafelnikov, kuverten i od 2007 Nole. Nole je po meni najbolji teniser ikada. Zasto? Zbog pobede nad Federerom 2015 na us openu. Po meni najveca pobeda u istoriji tenisa ikada. Zamisli izadjes pred 20 i kusur hiljada ljudi koji smatraju protivnika najboljeg ikada, i non stop navijaju protiv tebe. A ti ga zgazis, onako mrtav hladan. Nazalost koliko god dobar on bio na i van terena nikada nece imati postovanja kao Nadal i Federer. Malim delom zbog svojih ispada na terenu a najvise zbog toga sto koliko god on popravljao imidz Srbije, uvek ce taj imidz Srbi i Srbija svojim glupim ispadama truditi da pokvare. Genova 2010, albanija u beogradu 2014, razne mafije, ubistva itd itd.. Ziv bio Nole i jos puno GSa osvajao! Kad bi svi bili mirni i razmisljalji bar 10% kao ti bili bi Svedska za Svedsku.

Billy iz trokoraka

pre 4 godine

Kirijos ima bolji H2H sto znaci da je bolji teniser jer nikad nije izgubio od Nola, nalupa ga Kirijos gde god se sretnu.
(BB, 19. jun 2019 16:00)

Cenim to što ste ovakvom logikom i vi Nolemrzitelji nesvesni toga konačno priznali da je Nole bolji teniser od Rođe i Rafe...

Pantelija

pre 4 godine

Onaj cirkusant ima svaki put da ustane kad je u tvom prisustvu. Ja razumem da njega neke stvari nerviraju jer veruje da su isfolirane. Da je pametan kao sto nije pokidao bih sve i osvojio koji GS. Samo decko ne shvaca da gleda svoja posla ako misli nesto bitno da osvoji.

Ivan

pre 4 godine

Kirijos je iskren i otvoren decko i ne glumata kao Nole, kaze sta misli, a pored toga Nole ga nije nikad dobio ni jedan mec. Kirijos ima bolji H2H sto znaci da je bolji teniser jer nikad nije izgubio od Nola, nalupa ga Kirijos gde god se sretnu.
(BB, 19. jun 2019 16:00)

Medjusobni skor ne moze da bude parametar na tako malom uzorku odigranih meceva. To mogu da koriste kao argument samo oni koji su zlonamerni kao ti. Neki cak ne priznaju medjusobni skor kao parametar uopste, a kamoli da se tako izvlaci na osnovu dva meca ko je od koga jaci, ili bolji. Koliko je ovaj los teniser govori i cinjenica da 4 godine ne moze uopste da dodje do Djokovica da odigraju novi mec. Ne bi me iznenadilo da se ne sastanu ni jednom do kraja karijere, a poznavajuci ovog kirijosa po njegovim stavovima i izjavama, mislim da ce izbegavati Djokovica po cenu da se povuce sa turnira pred mec sa djokovicem, da bi mogao i dalje da fura tu svoju pricu kako je zbog te dve pobede Djokovic nikakav teniser.

stojkovic

pre 4 godine

Mislio sam sa je bolje da se ne obazire na komentare Kirjosa i da ne daje nikakve izjave, ali ovo je top. Mada, Kirjos se sam zalece. Novak nije glup, a imao je i vremena da promisli o tome šta bi mogao da kaže i sačeka pravu priliku. Mislim da je ispao gospodin, a od njega je napravio glupana.

bozza

pre 4 godine

99.99999 % Djokovicevih mrzitelja su grobari, kraj price, isfrustrirani kompleksasi, koji nikada nece preboleti Djokovica u dresu Crvene Zvezde usred Pionira.
(Vlada, 19. jun 2019 19:31)

ja navijam za partizan i za Djokovica, znam dvojcu zvezdasa koji ne mogu da ga smisle (iz meni nejasnih razloga). Generalizacija je uvek greska, samo je pitanje kolika je

Srbin

pre 4 godine

Dovoljno je pogledati jedan Kirjosov intervju i pametnom coveku ce sve biti jasno..Nik ima fond od 100 reci a pricamo o njegovom maternjem jeziku-engleskom...uzeo knjigu u ruku samo kad mu je neko rekao pridrzi...

Ana

pre 4 godine

@Srbija Da li to znaci da svi mi koji zivimo u inostranstvu treba da placamo porez drzavi Srbiji? Licno, zivim i radim u Danskoj, njoj dajem novac jer ga od nje i dobijam. Da, kako bi se taj porez koji bismo placali matici zvao? Porez na patriotizam?

ABB

pre 4 godine

Da vam ja nešto kažem, boli Noleta uvo za sve njih. Ostvario se, najbolji je na svetu, uspesanu porodicu ima, zaradio puno. I šta ga briga za ostale. Nole care!

nisam lud ali postujem ako neko misli da jesam

pre 4 godine

Upravo ono o cemu Kirfios govori. Novak pokusava svima da se dopadne pa cak i Kirgios koji ga pljuje gde stign( na tviteru najvise) on za njega kaze postujem to sto prica- gde je tu logika Znaci neko me nazove bitangom, ja kazem ne slazem se s tim ali postujem to sto kaze.

lokalni saman

pre 4 godine

Iskreno, barem 90% ljudi bi volelo da cuje jednom Novaka da otera ovakve dripce tamo gde im je mesto, ali sustina price je sto bi Kirijos voleo takvu reakciju, ali je od Novaka nece dobiti. Ali zamislite da Boba Zivojinovic nije otisao da jede sendvic protiv Mekenroa? Neke ljude treba staviti na mesto i cao

woah

pre 4 godine

Kad bi naši političari imali 5 posto domaćeg vaspitanja od onoga koje ima Đoković, odavno bismo bili daleko od ove beskrajne propasti. A oni bi morali takvi da budu, on ne. Oni su dužni da se ponašaju pristojni, mi ih plaćamo da nas lepo predstave.

mich

pre 4 godine

Srbija

Bolesni mozgovi grobara ne mogu da shvate, da Nolo kako ga vi zovete nema razlog da placa porez drzavi u kojoj ne zivi trenutno i drzavi koja mu nista nije dala, vi delikventi i lezilebovici koji ovde zivite ne plaate porez jer ste paraziti koji zive kod roditelja do svoje 40-te ali zato prozivate zivu legendu sporta...

Opservatorija

pre 4 godine

To sto neko "govori sta misli", ne znaci automatski i da je to sto govori makar smisleno, a kamoli pametno i/ili bar tacno.

Kirjos jednostavno mrzi sve koji su bolji od njega. Jeste, neke od tih boljih je uspevao da dobije u retkim trenucima nadahnuca, ali nema kontinuitet - jer jednostavno nije sampion. Tako da, tacno je da on govori sta mu je na umu, ali to nisu nikakvi zenovi vec elementarna zavist. I to objasnjava zasto ima odredjeni broj "postovalaca" svojih izjava, to su isti oni koji po ceo dan krstare netom i hejtuju sve koji su pametniji, lepsi, priznatiji, poznatiji… jednostavno bolji od njih.

Zoran

pre 4 godine

@dnevna doza prosecnog Srbende
"Ostace mi misterija kako neko može ovog coveka da mrzi.Ajd da ga ne voli ali da ga mrzi to nikako ne mogu shvatiti.Covek je objasnio neke stvari u ovom intervju.Svaka ti čast Novače.Ovako se ponaša osvajač 15 GS titula a ne kao Kirjos koji je jedan od 1000 trenutno profesionalnih tenisera.Respekt!"

Taj deo ljudi na ovom portalu na koje aludiraš ne mrzi Đokovića, niti pak voli nešto previše Federera ili Nadala, već samo reaguju na bahato polupijano nipodaštavanje i vredjanje svega i svakoga od strane onih koji Novaka tobože "vole".

Sta ćeš.. još jedno polje za rat dve Srbije, s jedne strane krezube, agresivne i dozlaboga etnocentrične, a s druge onih koji to vide i to ih boli.

Andra Djani

pre 4 godine

Samo idiot može javno da komentariše ponašanje posle meča prvog tenisera sveta . Video bi da tako nešto kaže za Federera da li bi i jedan dan više bio pod ugovorom sa kompanijom najki . To je u sklopu nepoštovanja koje prema Đokoviću malo , pa pokazuju svi od reda . Ni meni se ne sviđa njegov pozdrav , ali za razliku od Kirgijosa koji misli da time želi da ga svi vole , to je u stvari uticaj Imasa , sa kojim sam užasnut , da je uspeo da se približi nekom kao što je Novak , pa makar to bilo i preko brata Marka .

Stole33

pre 4 godine

@danica, 19. jun 2019 17:08
Razumem da vam se to ponasanje nije svidjalo, nije ni meni.. ali ono sto ne razumem je da vi niste razmislili o mladalackoj blentavosti, opustenosti, nesmotrenosti. Jeste imali ikad 19/20 godina? Jel poznajete nekog tinejdzera? Studenta mozda? Jeste sazreli od tih 19 do 30 i jel su vam neke stvari koje ste radili tada sada smesne i nezrele? Jel sudite nekom danas na osnovu neke nespretne zezancije iz mladalackih dana? Ako ne, zasto onda sudite Novaku? A da se razumemo, ni to nije bilo nista strasno za te godine.Jeste razmislili da su ta deca sportisti izlozeni medijima od malih nogu i da im se svaki korak prati i belezi... Ako ste uvek bili odmereni, uravnotezeni i otmeni, iskreno receno niste bas normalni, a ni zanimljivi...

Sale

pre 4 godine

Sta ima on da prica o coveku koji je najbolji teniser svih vremena,gospodin i kao prvo vaspitan i kulturan momak..dali on vidi da izgleda kao da je izasao iz pogresnog skretanja..

Coco Bill

pre 4 godine

@dnevna doza prosecnog Srbende, pa eto kirjos je objasnio zasto neko moze da ga ne voli. Upravo zbog toga ga ne volim, kao teniser je zverina i zasluzuje respekt.
(ööö, 19. jun 2019 16:20)

Pa znači po Vama Kirjos je "objasnio", šta je i ko je Nadal, pa Verdasko, pa Fonjini, pa Del Potro, pa Federer......itd., pa onda, što se čovek ne bavi psihoanalizom, nego igra tenis, jer izgleda po Vama on "objašnjava" sve i scakog, ili samo "objašnjava" Đokovića ?! Uzgred svi ovi nabrojani su imali sličan odgovor u vezi Kirjosa kao i Đoković izuzev Federera koji je baš odgovorio nešta u stilu "okruglo pa na ćoše"

Belamaric@hotmail.com

pre 4 godine

Tenis mu nesto dobro ne ide, pa hajde malo iz Nike tvornice da opletemo o Novaku, jer o Federeru se nesmije, zar ne? Sve je to smisljeno da se naudi Novaku.

Nesto sam malo slusao Qeens turnit sta pricaju za ovog grckog-australca ili vec sta je? Pravo od njega prave neku naduvanu zvjezdicu da bi ljudi dolazili da gledaju njegove budalstine. Ma nisu to ni budalstine to je jedan obicni bezobrazluk i nevaspitanje. I on na osnovu toga, a ne tenisa pravi sebi neki kvazi renome. Ali sve u svemu momak nije dobro MENTALNO.

To uncule Toni sve dobro vidi i objasnjava. S

BB

pre 4 godine

Kirijos je iskren i otvoren decko i ne glumata kao Nole, kaze sta misli, a pored toga Nole ga nije nikad dobio ni jedan mec. Kirijos ima bolji H2H sto znaci da je bolji teniser jer nikad nije izgubio od Nola, nalupa ga Kirijos gde god se sretnu.

Sinki

pre 4 godine

Kirios odma odustane,cim izgubi svoj servis.Zato sledeci put kada budu igrali,neka ga Novak odma pritisne,oduzme mu servis,i on gubi.Volio bi da se sretnu na Vimbldonu.

danica

pre 4 godine

Zaboraviste vi ponasanje Novaka Djokovica...ono ismejavanje protivnika, imitiranja Federera , Nadala ...i ostalih.
Ja nisam...
To sto sad glumi gospodina, kod mene ne prolazi...pa ono deljenje cokoladica novinarima...muka mi je kad se setim, a za igru svaka cast.
Poslovica kaze " mnogima bi se dopao, da se nisi trudio dopasti se svima".

Cole

pre 4 godine

Ja bih samo pitao ' Ko je Kirjos?? Pa neka mali peni i nervira se jos vise.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Stefan, 19. jun 2019 15:58)

Ima osnova to sto si napisao
ali davje tako nesto izjavio,
samo bi se spustio na njegov nivo. Poz.

Marko

pre 4 godine

@ nisam lud ali postujem ako neko misli da jesam,

Djokovic kaze da postuje iskrenost, to je rekao. Postuje sto je neko iskren. Pa makar nemao reci hvale.

dejan76

pre 4 godine

Novakov sam navijač i radujem se svakoj njegovoj pobedi ali stvari sagledavam kritički. Pokušao je Novak da Kirjosu nametne svoj autoritet "starijeg kolege", nije uspeo i tu podržavam Kirjosa. Od onog pokušaja da isprovocira Stana Vavrinku, Kirjos se nikada neće oprati. To će ga pratiti dok je živ jer je time pokazao ko je i kakav je. Ljiga. Pobedama nad top 3 igrača (u periodu u kojem su isti vukli neke povrede) je pomislio da je veliki igrač čime je pokazao da je ne baš naročito inteligentan. Ali Novak (iako nije cvećka) je pametniji od Kirjosa i ovom pomoalo neveštom izjavom je popravio sopstveni kredit u tom nekom nevidljivom medijsko-psihološkom ratu.

Mix

pre 4 godine

Samo me zanima kako ce ovaj klovn da se oseca kad pobedi ili izgubi od Novaka na sledecem mecu i kad Novak dodje do mreze da se pozdravi.

salamander

pre 4 godine

Niko Novaka ovde ne mrzi, jer, kako i zasto da mrzis tenisera kojeg gledas na TV? Utoliko je veca misterija slepo obozavanje onih koji ga " vole kao sina", takodje gledajuci na TV kako igra tenis? Licemerje nikad nije bilo gospodstvo, sto je mali Kirios odlicno procitao i onda kad je Novak pokusao da mu se nametne za mentora? tesitelja? gurua? a i kasnije. Daleko je od gospodstva imitiranje kolega i sikaniranje skupljaca loptica. Psovanje familije ne komentarisem, jasno je od koga je to naucio. Dakle, teniser br.1. I tu je tacka.

Robinson

pre 4 godine

Kirjos - i on će odrasti. Mladost ludost kako kažu stariji. Želi da bude poseban, originalan, a nije i onda logično istrčava s glupostima i blamira se. Da nije poznat teniser bio bi sigurno izopšten iz svog društva. U svakom slučaju novinarima je potrebna tema, pa čak od Kirjosa.

ööö

pre 4 godine

@dnevna doza prosecnog Srbende, pa eto kirjos je objasnio zasto neko moze da ga ne voli. Upravo zbog toga ga ne volim, kao teniser je zverina i zasluzuje respekt.

Radijator

pre 4 godine

Novak je bio i ostao gospodin.
(Drug Ostoja, 19. jun 2019 15:49)
Kako naivno.
Nikad nije bio..niti ce biti.
To sto se sad malo namazao.. i dalje ne znaci da je gospodin.
Politicki korektan je njegov maksimum

očekivano

pre 4 godine

Još jedan u nizu da se dopadne publici i nada se da će ovom izjavom da će napoko pridobiti je za sebe.Šta on stvarno misli o Kitjosu ,zna naravno on sam ,ali može se pretpostaviti da nije ni približno onom što je izjavio javnosti.

Rajcan

pre 4 godine

Nik Kirjos....jedini igrac kojem je poslo za rukom da u prvim medjusobnim susretima olupa kompletnu veliku trojku. Malo postovanja prema ovom momku molicu lepo.

Radijator

pre 4 godine

Taj deo ljudi na ovom portalu na koje aludiraš ne mrzi Đokovića, niti pak voli nešto previše Federera ili Nadala, već samo reaguju na bahato polupijano nipodaštavanje i vredjanje svega i svakoga od strane onih koji Novaka tobože "vole". 

Sta ćeš.. još jedno polje za rat dve Srbije, s jedne strane krezube, agresivne i dozlaboga etnocentrične, a s druge onih koji to vide i to ih boli.
(Zoran, 19. jun 2019 16:01)

Bravo!
to je to..

Stole33

pre 4 godine

@Krsta Petrović, 19. jun 2019 18:01
Ne, ne branim Novaka i sam sam rekao da mi se to nije dopadalo, ali ne mislim ni da su to grubosti, niti imam problem da se neko na taj nacin sali na moj racun. Samo ne vidim apsolutno razlog sa se to tumaci previse ozbiljno. Moje licno misljenje je da osobe koje su te imitacije i gestove protumacile maliciozno su dzangrizave, ili shvataju banalne stvari previse ozbiljno. Pri tome apsolutno nisam nikakav Novakov vatreni navijac.

očekivano

pre 4 godine

Još jedan u nizu da se dopadne publici i nada se da će ovom izjavom da će napoko pridobiti je za sebe.Šta on stvarno misli o Kitjosu ,zna naravno on sam ,ali može se pretpostaviti da nije ni približno onom što je izjavio javnosti.

Miodrag

pre 4 godine

@Zoran, 19. jun 2019 16:01
Potpuno netačno. Ti drugi koje opravdavaš, zaoravo samo žele sebe da projektuju kao "drugosrbijance" misleći, a potpuno ne shvatajući šta to zapravo znači. Misle da je to "in" i moguće žele na neki način da se izdvoje kao drugačiji.
Mnogo niži porivi su u pitanju od reakcije na "nipodaštavanje ili uvrede". Ima tu navijača tima za koji Novak ne navija (visoka korelacija), onih koji mu zameraju na nekom segmentu ponašanja, zameraju Hrvate, porez koji ni sami ne plaćaju, do onih koji su tu "hajpa radi".
Na kraju, racionalizovati navijačke porive ili nalaziti išta racionalno u samom praćenju sporta je uzaludno. Zato i uživajmo u razbibrizi nadajući se odbrani titule.

BB

pre 4 godine

Medjusobni skor ne moze da bude parametar na tako malom uzorku odigranih meceva. To mogu da koriste kao argument samo oni koji su zlonamerni kao ti. Neki cak ne priznaju medjusobni skor kao parametar uopste, a kamoli da se tako izvlaci na osnovu dva meca ko je od koga jaci, ili bolji. Koliko je ovaj los teniser govori i cinjenica da 4 godine ne moze uopste da dodje do Djokovica da odigraju novi mec. Ne bi me iznenadilo da se ne sastanu ni jednom do kraja karijere, a poznavajuci ovog kirijosa po njegovim stavovima i izjavama, mislim da ce izbegavati Djokovica po cenu da se povuce sa turnira pred mec sa djokovicem, da bi mogao i dalje da fura tu svoju pricu kako je zbog te dve pobede Djokovic nikakav teniser.
(Ivan, 19. jun 2019 16:46)

Medjusobni skor ne moze da bude parametar ni kada neko pobedi nekoga 27 puta, a izgubi od istog 25. I onda dolazimo do zakljucka da su merilo GST, a tu je bolji i Nadal i Federer, pa nedelje na prvom mestu, pa mastersi, pa titule... Cekaj, cekaj, Nole nije ni u jednoj kategoriji najbolji. Znaci sve je jasno kao dan ko je GOAT.

Vesic

pre 4 godine

(dnevna doza prosecnog Srbende, 19. jun 2019 15:41) 

99.99999 % Djokovicevih mrzitelja su grobari, kraj price, isfrustrirani kompleksasi, koji nikada nece preboleti Djokovica u dresu Crvene Zvezde usred Pionira.
(Vlada, 19. jun 2019 19:31)

Bravo, isto mislimo

Vlada

pre 4 godine

(dnevna doza prosecnog Srbende, 19. jun 2019 15:41)

99.99999 % Djokovicevih mrzitelja su grobari, kraj price, isfrustrirani kompleksasi, koji nikada nece preboleti Djokovica u dresu Crvene Zvezde usred Pionira.

Krsta Petrović

pre 4 godine

@Stole33

Lepo rečeno, ali ipak ste vi apologeta NDj-a. Zašto to radite, ko će vas znati. Da li tako stajete u odbranu grubosti u svojoj okolini, da li ste apologeta svih mladih grubijana? Ili samo Djokoviça branite?
A što je Danice tiče, ili bilo koje druge žene, tako odmerena, otmena, otvorenih očuju, pa ... beskrajno je interesantna.

lal

pre 4 godine

@bb: naravno da mozes, sto je veci uzorak to je preciznija ocena... ima tu jos nekih parametara... na primer, nadal nije toliko nadmocan kada se susrece sa federerom kako to brojke govore... izuzetno je veliki favorit na sljaci, ali on na ostalim podlogama ima mnogo bolje medjusobne rezultate nego sto federer ima protiv njega na sljaci... tako da je u blagom zaostatku samo na travi...
postoji jos parametara, vremenski period (zbog godina, umora, povreda)... sve se to mnogo lakse iznivelise na velikom uzorku...
ako bi se izjednacila vrednost merenja kod malog i velikog uzorka, to bi znacilo da je isto 1:0 i 1000:0... i u jednom i u drugom slucaju, igrac sa nulom je beskonacno puta losiji i sanse da pobedi mu teze nuli... sto naravno nije istina...
zato i postoje beskonacnosti nizeg i viseg reda...

misko

pre 4 godine

Hm, ja bih da se oni sastanu na teniskom terenu i da onda Novak dokaže da.mu Kirjos nije "ušao u glavu" kao Novak Rafi.... E tu da ga lepo presliša i da se vidi ko je gazda.

Radoje

pre 4 godine

Cuj, on se nudio Kirjosu da mu pomogne, on, „rodjeni terapeut“ koji ni sebi ne moze da pomogne. 2016 se dobrovoljno odjavljuje iz teniskog zivota filozofirajuci o tome kako mu tenis i pobede vise nisu tako vazne, i da zeli kvalitetnije da provodi vreme sa porodicom. To vreme ( dve godine) koje je on kvalitetno provodio sa porodicom (onako usput igruckao malo i tenis...neuspesno), iskoristio je covek koji isto ima porodicu (cetvoro dece) da osvoji 3 GS i time sebe ucini besmrtnim sto se tice broja osvojenih GS. E, sad se nas hobi terapeut trudi iz petnih zila da dostigne ono sto je dobrovoljno ispustio iz ruku, ali nece to ici lako, tj. to je skoro nemoguca misija. Kirjosu ne treba terapeut, ni pomoc. Sve sto radi, radi svesno, i ne zeli drugacije. On uziva u sebi takvim kakav je, on hoce da bude „sam protiv svih“. Hrani se time. Novaku treba pomoc, Novak je biljcica koja se na najmanji povetarac povija.

Harry

pre 4 godine

Kirios odma odustane,cim izgubi svoj servis.Zato sledeci put kada budu igrali,neka ga Novak odma pritisne,oduzme mu servis,i on gubi.Volio bi da se sretnu na Vimbldonu.
(Sinki, 19. jun 2019 17:07)

Pu, pu, pu...Ne baksuziraj.

slaviša šmigič

pre 4 godine

0pa kirios je ostao u mozgu negde do maximum desere godine dalje nije napredovao jednostavno tu mu stao mozak kao,da je zarobljen u nekoj dimenziji iz koje nemoze,da se pomeri.roditelji se ga boje i slaze se jedino sa sobom tek zna,da nesme,da prica protiv igraca koji dolaze iz drzava gde bi ga mediji pocepali pa nesme,da prica sem protiv Novaka jer dobro zna da nemoze da uzme nijedan ozbiljan teniski turnir i vidim koliko zavidi novaku na uspehu.

slaviša šmigič

pre 4 godine

Nolo tvrdi da je nudio pomoc Kirjosu. Pita nko zbog cega Nolo ne pomogne gradjanima svoje drzave tako sto ce platiti porez?
nole je pomogao srbiji kad niko drugi nije zeleo ni da čuje setimo se samo poplava u srbiji,bosni,hrvatskoj.piši kiriosu mozda ti on pomogne.

BB

pre 4 godine

Kirijos je iskren i otvoren decko i ne glumata kao Nole, kaze sta misli, a pored toga Nole ga nije nikad dobio ni jedan mec. Kirijos ima bolji H2H sto znaci da je bolji teniser jer nikad nije izgubio od Nola, nalupa ga Kirijos gde god se sretnu.

nisam lud ali postujem ako neko misli da jesam

pre 4 godine

Upravo ono o cemu Kirfios govori. Novak pokusava svima da se dopadne pa cak i Kirgios koji ga pljuje gde stign( na tviteru najvise) on za njega kaze postujem to sto prica- gde je tu logika Znaci neko me nazove bitangom, ja kazem ne slazem se s tim ali postujem to sto kaze.

Rajcan

pre 4 godine

Nik Kirjos....jedini igrac kojem je poslo za rukom da u prvim medjusobnim susretima olupa kompletnu veliku trojku. Malo postovanja prema ovom momku molicu lepo.

danica

pre 4 godine

Zaboraviste vi ponasanje Novaka Djokovica...ono ismejavanje protivnika, imitiranja Federera , Nadala ...i ostalih.
Ja nisam...
To sto sad glumi gospodina, kod mene ne prolazi...pa ono deljenje cokoladica novinarima...muka mi je kad se setim, a za igru svaka cast.
Poslovica kaze " mnogima bi se dopao, da se nisi trudio dopasti se svima".

Zoran

pre 4 godine

@dnevna doza prosecnog Srbende
"Ostace mi misterija kako neko može ovog coveka da mrzi.Ajd da ga ne voli ali da ga mrzi to nikako ne mogu shvatiti.Covek je objasnio neke stvari u ovom intervju.Svaka ti čast Novače.Ovako se ponaša osvajač 15 GS titula a ne kao Kirjos koji je jedan od 1000 trenutno profesionalnih tenisera.Respekt!"

Taj deo ljudi na ovom portalu na koje aludiraš ne mrzi Đokovića, niti pak voli nešto previše Federera ili Nadala, već samo reaguju na bahato polupijano nipodaštavanje i vredjanje svega i svakoga od strane onih koji Novaka tobože "vole".

Sta ćeš.. još jedno polje za rat dve Srbije, s jedne strane krezube, agresivne i dozlaboga etnocentrične, a s druge onih koji to vide i to ih boli.

Radijator

pre 4 godine

Novak je bio i ostao gospodin.
(Drug Ostoja, 19. jun 2019 15:49)
Kako naivno.
Nikad nije bio..niti ce biti.
To sto se sad malo namazao.. i dalje ne znaci da je gospodin.
Politicki korektan je njegov maksimum

salamander

pre 4 godine

Niko Novaka ovde ne mrzi, jer, kako i zasto da mrzis tenisera kojeg gledas na TV? Utoliko je veca misterija slepo obozavanje onih koji ga " vole kao sina", takodje gledajuci na TV kako igra tenis? Licemerje nikad nije bilo gospodstvo, sto je mali Kirios odlicno procitao i onda kad je Novak pokusao da mu se nametne za mentora? tesitelja? gurua? a i kasnije. Daleko je od gospodstva imitiranje kolega i sikaniranje skupljaca loptica. Psovanje familije ne komentarisem, jasno je od koga je to naucio. Dakle, teniser br.1. I tu je tacka.

Vanja

pre 4 godine

Bravo doktore. Tako se ponaša profesionalac i bogat čovek koji stoji s obe noge na zemlji. Ovde te mrzi vrhuška na vlasti jer si navijao za Hrvatsku u finalu svetskog prvenstva. Ovde ljudi otvoreno navijaju protiv svoje države ili kluba, jer ne mogu da "svare" uspeh, a mržnja se propagira na svim nivoima. I ja sam navijao za Hrvate protiv Francuza, kao što navijam i za "Partizan" kad igra protiv inozemnog kluba ili "Budućnost" kad igra protiv istog. Ovde i mladi navijaju protiv tebe kad igraš protiv stranog igrača, što je meni nezamislivo. Poštovanje.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Ostace mi misterija kako neko može ovog coveka da mrzi.Ajd da ga ne voli ali da ga mrzi to nikako ne mogu shvatiti.Covek je objasnio neke stvari u ovom intervju.Svaka ti čast Novače.Ovako se ponaša osvajač 15 GS titula a ne kao Kirjos koji je jedan od 1000 trenutno profesionalnih tenisera.Respekt!

ööö

pre 4 godine

@dnevna doza prosecnog Srbende, pa eto kirjos je objasnio zasto neko moze da ga ne voli. Upravo zbog toga ga ne volim, kao teniser je zverina i zasluzuje respekt.

BB

pre 4 godine

Medjusobni skor ne moze da bude parametar na tako malom uzorku odigranih meceva. To mogu da koriste kao argument samo oni koji su zlonamerni kao ti. Neki cak ne priznaju medjusobni skor kao parametar uopste, a kamoli da se tako izvlaci na osnovu dva meca ko je od koga jaci, ili bolji. Koliko je ovaj los teniser govori i cinjenica da 4 godine ne moze uopste da dodje do Djokovica da odigraju novi mec. Ne bi me iznenadilo da se ne sastanu ni jednom do kraja karijere, a poznavajuci ovog kirijosa po njegovim stavovima i izjavama, mislim da ce izbegavati Djokovica po cenu da se povuce sa turnira pred mec sa djokovicem, da bi mogao i dalje da fura tu svoju pricu kako je zbog te dve pobede Djokovic nikakav teniser.
(Ivan, 19. jun 2019 16:46)

Medjusobni skor ne moze da bude parametar ni kada neko pobedi nekoga 27 puta, a izgubi od istog 25. I onda dolazimo do zakljucka da su merilo GST, a tu je bolji i Nadal i Federer, pa nedelje na prvom mestu, pa mastersi, pa titule... Cekaj, cekaj, Nole nije ni u jednoj kategoriji najbolji. Znaci sve je jasno kao dan ko je GOAT.

očekivano

pre 4 godine

Još jedan u nizu da se dopadne publici i nada se da će ovom izjavom da će napoko pridobiti je za sebe.Šta on stvarno misli o Kitjosu ,zna naravno on sam ,ali može se pretpostaviti da nije ni približno onom što je izjavio javnosti.

očekivano

pre 4 godine

Još jedan u nizu da se dopadne publici i nada se da će ovom izjavom da će napoko pridobiti je za sebe.Šta on stvarno misli o Kitjosu ,zna naravno on sam ,ali može se pretpostaviti da nije ni približno onom što je izjavio javnosti.

Vesic

pre 4 godine

(dnevna doza prosecnog Srbende, 19. jun 2019 15:41) 

99.99999 % Djokovicevih mrzitelja su grobari, kraj price, isfrustrirani kompleksasi, koji nikada nece preboleti Djokovica u dresu Crvene Zvezde usred Pionira.
(Vlada, 19. jun 2019 19:31)

Bravo, isto mislimo

RegulaR

pre 4 godine

Moraš znati Đokoviću da se dobrota od strane velikog broja ljudi tumači kao znak slabosti. A takvi vole da napadaju slabe, bez obzira koliko u svemu bili inferiorni. Jer znaju da im neće biti uzvraćeno. Ubuduće, svoj posao, nisi ti Majka Tereza.

Vlada

pre 4 godine

(dnevna doza prosecnog Srbende, 19. jun 2019 15:41)

99.99999 % Djokovicevih mrzitelja su grobari, kraj price, isfrustrirani kompleksasi, koji nikada nece preboleti Djokovica u dresu Crvene Zvezde usred Pionira.

Radijator

pre 4 godine

Taj deo ljudi na ovom portalu na koje aludiraš ne mrzi Đokovića, niti pak voli nešto previše Federera ili Nadala, već samo reaguju na bahato polupijano nipodaštavanje i vredjanje svega i svakoga od strane onih koji Novaka tobože "vole". 

Sta ćeš.. još jedno polje za rat dve Srbije, s jedne strane krezube, agresivne i dozlaboga etnocentrične, a s druge onih koji to vide i to ih boli.
(Zoran, 19. jun 2019 16:01)

Bravo!
to je to..

Krsta Petrović

pre 4 godine

@Stole33

Lepo rečeno, ali ipak ste vi apologeta NDj-a. Zašto to radite, ko će vas znati. Da li tako stajete u odbranu grubosti u svojoj okolini, da li ste apologeta svih mladih grubijana? Ili samo Djokoviça branite?
A što je Danice tiče, ili bilo koje druge žene, tako odmerena, otmena, otvorenih očuju, pa ... beskrajno je interesantna.

Svedo

pre 4 godine

Rodjen sam i odrastao u svedskoj. Igrao sam tenis od svoje 5 do 12 godine. Od tada ga igram rekeeativno sa drustvom. Idoli su mi bili agasi, kafelnikov, kuverten i od 2007 Nole. Nole je po meni najbolji teniser ikada. Zasto? Zbog pobede nad Federerom 2015 na us openu. Po meni najveca pobeda u istoriji tenisa ikada. Zamisli izadjes pred 20 i kusur hiljada ljudi koji smatraju protivnika najboljeg ikada, i non stop navijaju protiv tebe. A ti ga zgazis, onako mrtav hladan. Nazalost koliko god dobar on bio na i van terena nikada nece imati postovanja kao Nadal i Federer. Malim delom zbog svojih ispada na terenu a najvise zbog toga sto koliko god on popravljao imidz Srbije, uvek ce taj imidz Srbi i Srbija svojim glupim ispadama truditi da pokvare. Genova 2010, albanija u beogradu 2014, razne mafije, ubistva itd itd.. Ziv bio Nole i jos puno GSa osvajao! Kad bi svi bili mirni i razmisljalji bar 10% kao ti bili bi Svedska za Svedsku.

mich

pre 4 godine

Srbija

Bolesni mozgovi grobara ne mogu da shvate, da Nolo kako ga vi zovete nema razlog da placa porez drzavi u kojoj ne zivi trenutno i drzavi koja mu nista nije dala, vi delikventi i lezilebovici koji ovde zivite ne plaate porez jer ste paraziti koji zive kod roditelja do svoje 40-te ali zato prozivate zivu legendu sporta...

BorisNs

pre 4 godine

Nisam neko ko pise hvalospeve o Novaku, ali stalno lupam pluseve na takve komentare o njemu, medjutim sada moram I ja napisati da je Novak stvarno svetski covek, na mestu, korektan u izjavama I posanju bukvalno uvek, sto se vidi I kroz ovu izjavu u Kirjosu koji je ocigledno ljubomoran I iskompleksiran, mi ovakvog coveka verovatno vise necemo nikada imati, mnogo popravlja sliku o nama u svetu, Nole da si ziv I zdrav sto godina !

Ivan

pre 4 godine

Kirijos je iskren i otvoren decko i ne glumata kao Nole, kaze sta misli, a pored toga Nole ga nije nikad dobio ni jedan mec. Kirijos ima bolji H2H sto znaci da je bolji teniser jer nikad nije izgubio od Nola, nalupa ga Kirijos gde god se sretnu.
(BB, 19. jun 2019 16:00)

Medjusobni skor ne moze da bude parametar na tako malom uzorku odigranih meceva. To mogu da koriste kao argument samo oni koji su zlonamerni kao ti. Neki cak ne priznaju medjusobni skor kao parametar uopste, a kamoli da se tako izvlaci na osnovu dva meca ko je od koga jaci, ili bolji. Koliko je ovaj los teniser govori i cinjenica da 4 godine ne moze uopste da dodje do Djokovica da odigraju novi mec. Ne bi me iznenadilo da se ne sastanu ni jednom do kraja karijere, a poznavajuci ovog kirijosa po njegovim stavovima i izjavama, mislim da ce izbegavati Djokovica po cenu da se povuce sa turnira pred mec sa djokovicem, da bi mogao i dalje da fura tu svoju pricu kako je zbog te dve pobede Djokovic nikakav teniser.

Pantelija

pre 4 godine

Onaj cirkusant ima svaki put da ustane kad je u tvom prisustvu. Ja razumem da njega neke stvari nerviraju jer veruje da su isfolirane. Da je pametan kao sto nije pokidao bih sve i osvojio koji GS. Samo decko ne shvaca da gleda svoja posla ako misli nesto bitno da osvoji.

Paviljoni

pre 4 godine

@Vanja
Gde je to ovde?
Meni dan "propadne" kada izgubi Novak a grobar sam i volim Partizan.
Prvi put sam ga gledao još dok je imao 16 godina i prvi put igrao Davis Cup u Beogradu protiv Belgije i mislim oba puta izgubio tesno protiv mnogo iskusnijih igrača.
Od tada me u kući zezaju da mi je Novak kao sin a nisam baš toliko mator.
Obožavam ga a isto misli i velika većina Srbije

dejan76

pre 4 godine

Novakov sam navijač i radujem se svakoj njegovoj pobedi ali stvari sagledavam kritički. Pokušao je Novak da Kirjosu nametne svoj autoritet "starijeg kolege", nije uspeo i tu podržavam Kirjosa. Od onog pokušaja da isprovocira Stana Vavrinku, Kirjos se nikada neće oprati. To će ga pratiti dok je živ jer je time pokazao ko je i kakav je. Ljiga. Pobedama nad top 3 igrača (u periodu u kojem su isti vukli neke povrede) je pomislio da je veliki igrač čime je pokazao da je ne baš naročito inteligentan. Ali Novak (iako nije cvećka) je pametniji od Kirjosa i ovom pomoalo neveštom izjavom je popravio sopstveni kredit u tom nekom nevidljivom medijsko-psihološkom ratu.

lal

pre 4 godine

@bb: naravno da mozes, sto je veci uzorak to je preciznija ocena... ima tu jos nekih parametara... na primer, nadal nije toliko nadmocan kada se susrece sa federerom kako to brojke govore... izuzetno je veliki favorit na sljaci, ali on na ostalim podlogama ima mnogo bolje medjusobne rezultate nego sto federer ima protiv njega na sljaci... tako da je u blagom zaostatku samo na travi...
postoji jos parametara, vremenski period (zbog godina, umora, povreda)... sve se to mnogo lakse iznivelise na velikom uzorku...
ako bi se izjednacila vrednost merenja kod malog i velikog uzorka, to bi znacilo da je isto 1:0 i 1000:0... i u jednom i u drugom slucaju, igrac sa nulom je beskonacno puta losiji i sanse da pobedi mu teze nuli... sto naravno nije istina...
zato i postoje beskonacnosti nizeg i viseg reda...

Blue Moon 1685

pre 4 godine

Kako bih voleo sad na Vimbiju da igraju meč to bi bio šou verujem da bi Nik bio žestoko napaljen a Nole da ne govorim koliko bi bio motivisan da ga razvali.

Stole33

pre 4 godine

@danica, 19. jun 2019 17:08
Razumem da vam se to ponasanje nije svidjalo, nije ni meni.. ali ono sto ne razumem je da vi niste razmislili o mladalackoj blentavosti, opustenosti, nesmotrenosti. Jeste imali ikad 19/20 godina? Jel poznajete nekog tinejdzera? Studenta mozda? Jeste sazreli od tih 19 do 30 i jel su vam neke stvari koje ste radili tada sada smesne i nezrele? Jel sudite nekom danas na osnovu neke nespretne zezancije iz mladalackih dana? Ako ne, zasto onda sudite Novaku? A da se razumemo, ni to nije bilo nista strasno za te godine.Jeste razmislili da su ta deca sportisti izlozeni medijima od malih nogu i da im se svaki korak prati i belezi... Ako ste uvek bili odmereni, uravnotezeni i otmeni, iskreno receno niste bas normalni, a ni zanimljivi...

Andra Djani

pre 4 godine

Samo idiot može javno da komentariše ponašanje posle meča prvog tenisera sveta . Video bi da tako nešto kaže za Federera da li bi i jedan dan više bio pod ugovorom sa kompanijom najki . To je u sklopu nepoštovanja koje prema Đokoviću malo , pa pokazuju svi od reda . Ni meni se ne sviđa njegov pozdrav , ali za razliku od Kirgijosa koji misli da time želi da ga svi vole , to je u stvari uticaj Imasa , sa kojim sam užasnut , da je uspeo da se približi nekom kao što je Novak , pa makar to bilo i preko brata Marka .

Aleksandar

pre 4 godine

Upravo ono o cemu Kirfios govori. Novak pokusava svima da se dopadne pa cak i Kirgios koji ga pljuje gde stign( na tviteru najvise) on za njega kaze postujem to sto prica- gde je tu logika Znaci neko me nazove bitangom, ja kazem ne slazem se s tim ali postujem to sto kaze.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nisam lud ali postujem ako neko misli da jesam,

Po tebi bi on trebao da se spusti u taj glib i da svede sopstveni renome na nivo te bitange...

lokalni saman

pre 4 godine

Iskreno, barem 90% ljudi bi volelo da cuje jednom Novaka da otera ovakve dripce tamo gde im je mesto, ali sustina price je sto bi Kirijos voleo takvu reakciju, ali je od Novaka nece dobiti. Ali zamislite da Boba Zivojinovic nije otisao da jede sendvic protiv Mekenroa? Neke ljude treba staviti na mesto i cao

Cole

pre 4 godine

Ja bih samo pitao ' Ko je Kirjos?? Pa neka mali peni i nervira se jos vise.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Stefan, 19. jun 2019 15:58)

Ima osnova to sto si napisao
ali davje tako nesto izjavio,
samo bi se spustio na njegov nivo. Poz.

Coco Bill

pre 4 godine

@dnevna doza prosecnog Srbende, pa eto kirjos je objasnio zasto neko moze da ga ne voli. Upravo zbog toga ga ne volim, kao teniser je zverina i zasluzuje respekt.
(ööö, 19. jun 2019 16:20)

Pa znači po Vama Kirjos je "objasnio", šta je i ko je Nadal, pa Verdasko, pa Fonjini, pa Del Potro, pa Federer......itd., pa onda, što se čovek ne bavi psihoanalizom, nego igra tenis, jer izgleda po Vama on "objašnjava" sve i scakog, ili samo "objašnjava" Đokovića ?! Uzgred svi ovi nabrojani su imali sličan odgovor u vezi Kirjosa kao i Đoković izuzev Federera koji je baš odgovorio nešta u stilu "okruglo pa na ćoše"

Opservatorija

pre 4 godine

To sto neko "govori sta misli", ne znaci automatski i da je to sto govori makar smisleno, a kamoli pametno i/ili bar tacno.

Kirjos jednostavno mrzi sve koji su bolji od njega. Jeste, neke od tih boljih je uspevao da dobije u retkim trenucima nadahnuca, ali nema kontinuitet - jer jednostavno nije sampion. Tako da, tacno je da on govori sta mu je na umu, ali to nisu nikakvi zenovi vec elementarna zavist. I to objasnjava zasto ima odredjeni broj "postovalaca" svojih izjava, to su isti oni koji po ceo dan krstare netom i hejtuju sve koji su pametniji, lepsi, priznatiji, poznatiji… jednostavno bolji od njih.

Billy iz trokoraka

pre 4 godine

Kirijos ima bolji H2H sto znaci da je bolji teniser jer nikad nije izgubio od Nola, nalupa ga Kirijos gde god se sretnu.
(BB, 19. jun 2019 16:00)

Cenim to što ste ovakvom logikom i vi Nolemrzitelji nesvesni toga konačno priznali da je Nole bolji teniser od Rođe i Rafe...

stojkovic

pre 4 godine

Mislio sam sa je bolje da se ne obazire na komentare Kirjosa i da ne daje nikakve izjave, ali ovo je top. Mada, Kirjos se sam zalece. Novak nije glup, a imao je i vremena da promisli o tome šta bi mogao da kaže i sačeka pravu priliku. Mislim da je ispao gospodin, a od njega je napravio glupana.

Marko

pre 4 godine

@ nisam lud ali postujem ako neko misli da jesam,

Djokovic kaze da postuje iskrenost, to je rekao. Postuje sto je neko iskren. Pa makar nemao reci hvale.

Belamaric@hotmail.com

pre 4 godine

Tenis mu nesto dobro ne ide, pa hajde malo iz Nike tvornice da opletemo o Novaku, jer o Federeru se nesmije, zar ne? Sve je to smisljeno da se naudi Novaku.

Nesto sam malo slusao Qeens turnit sta pricaju za ovog grckog-australca ili vec sta je? Pravo od njega prave neku naduvanu zvjezdicu da bi ljudi dolazili da gledaju njegove budalstine. Ma nisu to ni budalstine to je jedan obicni bezobrazluk i nevaspitanje. I on na osnovu toga, a ne tenisa pravi sebi neki kvazi renome. Ali sve u svemu momak nije dobro MENTALNO.

To uncule Toni sve dobro vidi i objasnjava. S

woah

pre 4 godine

Kad bi naši političari imali 5 posto domaćeg vaspitanja od onoga koje ima Đoković, odavno bismo bili daleko od ove beskrajne propasti. A oni bi morali takvi da budu, on ne. Oni su dužni da se ponašaju pristojni, mi ih plaćamo da nas lepo predstave.

Srbin

pre 4 godine

Dovoljno je pogledati jedan Kirjosov intervju i pametnom coveku ce sve biti jasno..Nik ima fond od 100 reci a pricamo o njegovom maternjem jeziku-engleskom...uzeo knjigu u ruku samo kad mu je neko rekao pridrzi...

Miodrag

pre 4 godine

@Zoran, 19. jun 2019 16:01
Potpuno netačno. Ti drugi koje opravdavaš, zaoravo samo žele sebe da projektuju kao "drugosrbijance" misleći, a potpuno ne shvatajući šta to zapravo znači. Misle da je to "in" i moguće žele na neki način da se izdvoje kao drugačiji.
Mnogo niži porivi su u pitanju od reakcije na "nipodaštavanje ili uvrede". Ima tu navijača tima za koji Novak ne navija (visoka korelacija), onih koji mu zameraju na nekom segmentu ponašanja, zameraju Hrvate, porez koji ni sami ne plaćaju, do onih koji su tu "hajpa radi".
Na kraju, racionalizovati navijačke porive ili nalaziti išta racionalno u samom praćenju sporta je uzaludno. Zato i uživajmo u razbibrizi nadajući se odbrani titule.

Sale

pre 4 godine

Sta ima on da prica o coveku koji je najbolji teniser svih vremena,gospodin i kao prvo vaspitan i kulturan momak..dali on vidi da izgleda kao da je izasao iz pogresnog skretanja..

Robinson

pre 4 godine

Kirjos - i on će odrasti. Mladost ludost kako kažu stariji. Želi da bude poseban, originalan, a nije i onda logično istrčava s glupostima i blamira se. Da nije poznat teniser bio bi sigurno izopšten iz svog društva. U svakom slučaju novinarima je potrebna tema, pa čak od Kirjosa.

Ana

pre 4 godine

@Srbija Da li to znaci da svi mi koji zivimo u inostranstvu treba da placamo porez drzavi Srbiji? Licno, zivim i radim u Danskoj, njoj dajem novac jer ga od nje i dobijam. Da, kako bi se taj porez koji bismo placali matici zvao? Porez na patriotizam?

Stole33

pre 4 godine

@Krsta Petrović, 19. jun 2019 18:01
Ne, ne branim Novaka i sam sam rekao da mi se to nije dopadalo, ali ne mislim ni da su to grubosti, niti imam problem da se neko na taj nacin sali na moj racun. Samo ne vidim apsolutno razlog sa se to tumaci previse ozbiljno. Moje licno misljenje je da osobe koje su te imitacije i gestove protumacile maliciozno su dzangrizave, ili shvataju banalne stvari previse ozbiljno. Pri tome apsolutno nisam nikakav Novakov vatreni navijac.

ABB

pre 4 godine

Da vam ja nešto kažem, boli Noleta uvo za sve njih. Ostvario se, najbolji je na svetu, uspesanu porodicu ima, zaradio puno. I šta ga briga za ostale. Nole care!

Mix

pre 4 godine

Samo me zanima kako ce ovaj klovn da se oseca kad pobedi ili izgubi od Novaka na sledecem mecu i kad Novak dodje do mreze da se pozdravi.

Sinki

pre 4 godine

Kirios odma odustane,cim izgubi svoj servis.Zato sledeci put kada budu igrali,neka ga Novak odma pritisne,oduzme mu servis,i on gubi.Volio bi da se sretnu na Vimbldonu.

bozza

pre 4 godine

99.99999 % Djokovicevih mrzitelja su grobari, kraj price, isfrustrirani kompleksasi, koji nikada nece preboleti Djokovica u dresu Crvene Zvezde usred Pionira.
(Vlada, 19. jun 2019 19:31)

ja navijam za partizan i za Djokovica, znam dvojcu zvezdasa koji ne mogu da ga smisle (iz meni nejasnih razloga). Generalizacija je uvek greska, samo je pitanje kolika je

Radoje

pre 4 godine

Cuj, on se nudio Kirjosu da mu pomogne, on, „rodjeni terapeut“ koji ni sebi ne moze da pomogne. 2016 se dobrovoljno odjavljuje iz teniskog zivota filozofirajuci o tome kako mu tenis i pobede vise nisu tako vazne, i da zeli kvalitetnije da provodi vreme sa porodicom. To vreme ( dve godine) koje je on kvalitetno provodio sa porodicom (onako usput igruckao malo i tenis...neuspesno), iskoristio je covek koji isto ima porodicu (cetvoro dece) da osvoji 3 GS i time sebe ucini besmrtnim sto se tice broja osvojenih GS. E, sad se nas hobi terapeut trudi iz petnih zila da dostigne ono sto je dobrovoljno ispustio iz ruku, ali nece to ici lako, tj. to je skoro nemoguca misija. Kirjosu ne treba terapeut, ni pomoc. Sve sto radi, radi svesno, i ne zeli drugacije. On uziva u sebi takvim kakav je, on hoce da bude „sam protiv svih“. Hrani se time. Novaku treba pomoc, Novak je biljcica koja se na najmanji povetarac povija.

Harry

pre 4 godine

Kirios odma odustane,cim izgubi svoj servis.Zato sledeci put kada budu igrali,neka ga Novak odma pritisne,oduzme mu servis,i on gubi.Volio bi da se sretnu na Vimbldonu.
(Sinki, 19. jun 2019 17:07)

Pu, pu, pu...Ne baksuziraj.

slaviša šmigič

pre 4 godine

0pa kirios je ostao u mozgu negde do maximum desere godine dalje nije napredovao jednostavno tu mu stao mozak kao,da je zarobljen u nekoj dimenziji iz koje nemoze,da se pomeri.roditelji se ga boje i slaze se jedino sa sobom tek zna,da nesme,da prica protiv igraca koji dolaze iz drzava gde bi ga mediji pocepali pa nesme,da prica sem protiv Novaka jer dobro zna da nemoze da uzme nijedan ozbiljan teniski turnir i vidim koliko zavidi novaku na uspehu.

slaviša šmigič

pre 4 godine

Nolo tvrdi da je nudio pomoc Kirjosu. Pita nko zbog cega Nolo ne pomogne gradjanima svoje drzave tako sto ce platiti porez?
nole je pomogao srbiji kad niko drugi nije zeleo ni da čuje setimo se samo poplava u srbiji,bosni,hrvatskoj.piši kiriosu mozda ti on pomogne.

misko

pre 4 godine

Hm, ja bih da se oni sastanu na teniskom terenu i da onda Novak dokaže da.mu Kirjos nije "ušao u glavu" kao Novak Rafi.... E tu da ga lepo presliša i da se vidi ko je gazda.