1. A sad ce Partizan, kao domacin, za iste te prekrsaje biti kaznjen sa 10000 dinara. Jer Partizan je Partizan
    (sledeca kazna, 17. jun 2019 17:48)

    # Link komentara

  2. Nego otkud onaj glumac Kalenic opet u publici u prvom redu? Zakon, nista, a?
    (Delije sa seRvera, 17. jun 2019 17:41)

    # Link komentara

  3. po navijacima mutanta,av je je grobar?!Mozda ste zato prvaci u svim sportovima,od kad je on na celu drzave,jel? 
    (dure, 17. jun 2019 15:04) 

    Otkad je SNS na vlasti, u kosarci je 4:2 u titulama za Zvezdu, a u fudbalu 4:3 za Zvezdu. Ostale sportove ne pratim, stvarno. Za vreme prethodne vlasti, u kosarci je bilo 11:0 za Partizan, a u fudbalu 8:3 za Partizan.
    (Bole, 17. jun 2019 15:54)Dal je dovoljno pametan da ovo izgugla i da dokaze sam sebi..ne bih rekao.
     (Rajko, 17. jun 2019 17:12)

    # Link komentara

  4. Pa dobro kad ne mogu sudije da ukradu pobedu, ti kazni sa 180 hiljada.
    (Realan, 17. jun 2019 16:55)

    # Link komentara

  5. ko je ovaj lik? odakle se stvorio?
    (mile74, 17. jun 2019 16:06)

    Došao iz crtaća. Iz Duška Dugouška.
     (ja, 17. jun 2019 16:49)

    # Link komentara

  6. kakav lik ovaj Leon, kao da je pobegao iz Alan Forda iz ministarstva za istraživanje ruda i gubljenje vremena... Dok god ovakvi stručnjaci vode ovu našu ligu bez briga nema boljitka našoj košarci! Zna li neko ko je dotični dingospo, koji ga je voz don'o? I kako ispade baš ovde.
     (da nije tragicno bilo bi smešno, 17. jun 2019 16:46)

    # Link komentara

  7. ko je ovaj lik? odakle se stvorio?
     (mile74, 17. jun 2019 16:06)

    # Link komentara

  8. Konkvistador Deleon u epizodi Marti Misterija i izvor mladosti
    (Jawa, 17. jun 2019 16:00)

    # Link komentara

  9. Jos malo pa ce poceti da nas ( Partizan) kaznjavaju jer smo dosli na utakmicu. Zaista treba istupiti iz te lige jer ne vidim svrhu ucesca u njoj.
    (Bodibond, 17. jun 2019 15:38)

    Ti si kaznjen od rodjenja...
     (Tito partija crno bela SNS armija, 17. jun 2019 15:56)

    # Link komentara

  10. @po navijacima mutanta,av je je grobar?!Mozda ste zato prvaci u svim sportovima,od kad je on na celu drzave,jel?
    (dure, 17. jun 2019 15:04)

    Otkad je SNS na vlasti, u kosarci je 4:2 u titulama za Zvezdu, a u fudbalu 4:3 za Zvezdu. Ostale sportove ne pratim, stvarno. Za vreme prethodne vlasti, u kosarci je bilo 11:0 za Partizan, a u fudbalu 8:3 za Partizan.
     (Bole, 17. jun 2019 15:54)

    # Link komentara

  11. Delon i ja smo identična osoba!!!
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 17. jun 2019 15:43)

    # Link komentara

  12. Jos malo pa ce poceti da nas ( Partizan) kaznjavaju jer smo dosli na utakmicu. Zaista treba istupiti iz te lige jer ne vidim svrhu ucesca u njoj.
     (Bodibond, 17. jun 2019 15:38)

    # Link komentara

  13. O imenu samo vi nemojte da pričate posle fuzije sa Laktašima i jednog kluba sa jednim imenom i grba sa kosarkaškom loptom.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (* samo *, 17. jun 2019 14:3

    Nikada Partizan i Igokea nisu bili jedan klub,lepo uzmes Google i vidis da su uvek postojala dva razlicita kluba.Dzaba vam spin,cinjenice su proverive.
    Pustite vi sta je izjavio Danilovic,pise i na tarabi znate sta pa aj iskoristite to ako mozete.

    Vi ste imali dva ista kluba koji postoje u isto vreme a to je fenomen.
    KK CZ Zamrzivac i KK CZ Telekom i oba kazete da su vasa Zvezda,genijalno.
    A pogledaj i You tube, ima taj vas doktor snimak gde jasno sve kaze ko je ko i ko se kako zove.
    (as, 17. jun 2019 15:32)

    # Link komentara

  14. Kazna 1000 din?
     (C i n i k, 17. jun 2019 15:25)

    # Link komentara

  15. @Mare

    Strah svakog lopova je da će neko ukrasti od njega, tako i vi razmišljate.
    (nz, 17. jun 2019 15:23)

    # Link komentara

  16. Замолио бих Леона (за кога никада нисам чуо, пре него се појавио у КЛС) да објави дефиницију кошуље.
    Одевни предмет, дугих или кратких рукава, са дугмадима и крагном? Колики проценат памука, а колики полиестера треба да садржи, да би се звао кошуља? Да ли у обзир долази само бела боја или су дозвољене варијације? Кравата треба бити "палачинка" или може и "лептирка"?
    Одличан, шмекерски штос Тринкијерија.
    Обезбеди човече чудног имена и презимена прво услове за публику и играче, а онда се бави мајицама и кошуљама. Овако си само смешан, злонамеран и потпуно непотребан. Залутао си у кошарку више него Кокеза у фудбал.
     (Партибрејкер, 17. jun 2019 15:19)

    # Link komentara

  17. Jel ima neko ozbiljan, da mi napise nesto o ovom Deleonu.. Cime se bavio, otkud on u kosarci, itd..
     (dzaj dzej, 17. jun 2019 15:12)

    # Link komentara

  18. po navijacima mutanta,av je je grobar?!Mozda ste zato prvaci u svim sportovima,od kad je on na celu drzave,jel?
     (dure, 17. jun 2019 15:04)

    # Link komentara

  19. sve to 180.000.....jel to akcijska cena....
     (borivoje surdilovic, 17. jun 2019 15:02)

    # Link komentara

  20. Konstantno lupetanje o fuziji Partizana sa Igokeom,kako bi se izjednacila muvacina fmp i fmp2,to jest brisanje imena i dugova(?)jednog kluba,koji nepostoji vise!Limenke upamtite Igoke je privatno preduzece,koje je placalo Partizanu,da nosi njihovo ime na dresu!Nema to veze sa vasom mastom i zeljom!
     (dure, 17. jun 2019 15:00)

    # Link komentara

  21. da li je ovaj gospodin službenik u kls ili modni stilista? 
    za isti prekršaj nedozvoljenog nošenja majice na konferenciji za štampu, kazna jednom akteru 1000 a drugom 6000?!
    (mladići borovi, devojke jele, 17. jun 2019 14:39)

    Sprda se, prijatelju. Procitaj celu izjavu. Sprdnja kao i celo takmicenje. Zao mi samo sto i Berona ne odmorismo... A verujem i Igokei.
     (Toto-ko-tunjo, 17. jun 2019 15:00)

    # Link komentara

  22. Zasto samo 1000? Zbog truda i vremena potrosenog u osmisljavanju doskocice. Zamislite da je sve vreme ratmisljao o utakmici...
     (Toto-ko-tunjo, 17. jun 2019 14:57)

    # Link komentara

  23. Predlažem da se od Pionira napravi popločana pešačka zona. Biće bolji uslovi za igru, a u Čovićevim ligama će uskoro biti toliko gledalaca da će moći šetati pešačkom zonom.
    (Josarian, 17. jun 2019 14:55)

    # Link komentara

  24. E pa nece moci brale...da se prati kosarka 3 godine i da se imaju maniri. Da se ignorise menjanje imena kluba, Gazda Covke i sve sto ide uz to...a da se bude gospodin.. teze malo.
    Ne smeta ti nista samo da se sastavi tim koji pobedjuje da bi imao za koga da navijas.
    Iskreno...ako nije u stanju da posluje, vise bi voleo moj Partizan da se ugasi, nego da se pretvori u to sto je sad ova takozvana Crvena Zvezda.
    (Radijator, 17. jun 2019 13:47)

    Toliko nemoci i bez argumenata, takvi ste vi groBARI.
    Tegi vam usadio da košarku posmatrate samo od 1985-2010, a sve ostalo nije bitno, jer vas nije bilo nigde.
    O imenu samo vi nemojte da pričate posle fuzije sa Laktašima i jednog kluba sa jednim imenom i grba sa kosarkaškom loptom.
    A za gašenje se ne brini, to će dr Čović da vam uradi.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (* samo *, 17. jun 2019 14:33)
    ne, nego će da pamtimo košarku na šljaci kao vi...brzo će vam kraj ne brini.
    (divac, 17. jun 2019 14:52)

    # Link komentara

  25. Koji je cirkus ova liga, ova pravila i ovaj covek.Kaznjavaju za neke gluposti, tipa obukao si svecanu majicu, a ne kosulju, kazna 1000 dinara. To nema nigde u svetu, ova KSL i Deleon jedva cekaju da pocne takmicenje da se finansiraju od kazni.Razumem kazne zbog nekih uvreda, i ako i to nije kriv klub.Ali oni kaznjavaju za majice, za razlicite patike, za kojekakve gluposti , to je zaista cirkus.Glume neki nivo i disciplinu, a organizacija i cela KSL je jadna, blago receno.
     (Dare, 17. jun 2019 14:49)

    # Link komentara

  26. Deli-on kazne.
    (Mile, 17. jun 2019 14:47)

    # Link komentara

  27. @ Ljudi, postoje pravila. Zar je toliko tesko da se postuju? Kada je u NBA bilo da svi igraci moraju na utakmicu da dolaze u odelima, svi su bez reci dolazili u odelima. Samo je kod nas problem postovanje pravila.
    (zmajognjeni, 17. jun 2019 13:07)

    Poštujem pravila koliko god bila glupa. Što su gluplja znam da ih je smislio neko stvarno veliki da bih ja ispao što manji. Ali ja se ne bunim, tražim i od drugih da poštuju, opuste se i uživaju.
     (Nije teško biti opušten, 17. jun 2019 14:44)

    # Link komentara

  28. Ovo je sprdnja. Tomic 6 trinkijeri 1k za isti "prekrsaj" stvarno je pasteta liga... Trinkijeri dosao kao cirkuzant, samo mu je dusko dugousko falio na majici
     (srb, 17. jun 2019 14:41)

    # Link komentara

  29. da li je ovaj gospodin službenik u kls ili modni stilista?
    za isti prekršaj nedozvoljenog nošenja majice na konferenciji za štampu, kazna jednom akteru 1000 a drugom 6000?!
    (mladići borovi, devojke jele, 17. jun 2019 14:39)

    # Link komentara

  30. E pa nece moci brale...da se prati kosarka 3 godine i da se imaju maniri. Da se ignorise menjanje imena kluba, Gazda Covke i sve sto ide uz to...a da se bude gospodin.. teze malo. 
    Ne smeta ti nista samo da se sastavi tim koji pobedjuje da bi imao za koga da navijas. 
    Iskreno...ako nije u stanju da posluje, vise bi voleo moj Partizan da se ugasi, nego da se pretvori u to sto je sad ova takozvana Crvena Zvezda.
    (Radijator, 17. jun 2019 13:47)

    Toliko nemoci i bez argumenata, takvi ste vi groBARI.
    Tegi vam usadio da košarku posmatrate samo od 1985-2010, a sve ostalo nije bitno, jer vas nije bilo nigde.
    O imenu samo vi nemojte da pričate posle fuzije sa Laktašima i jednog kluba sa jednim imenom i grba sa kosarkaškom loptom.
    A za gašenje se ne brini, to će dr Čović da vam uradi.
     (* samo *, 17. jun 2019 14:33)

    # Link komentara

  31. Lav od Lava
    (Zema, 17. jun 2019 14:30)

    # Link komentara

  32. Kad vidite ovu facu sa sitnim ocima sve vam je jasno. Bekjarev, Kameleon, Covic...
     (Smile, 17. jun 2019 14:30)

    # Link komentara

  33. Dok se ne sankcioniše sramno ponašanje gledalaca na utakmicama, sve ovo sa majcama je decija igrarija. Kako? Ispraznite halu. Mora da se proba i tako pa neka se sve obesmisli, treba nekima pokazati da nisu sva sredstva dozvoljena za ostvarivanje željenog cilja.
    (Saca, 17. jun 2019 14:23)

    # Link komentara

  34. Je l ovo on u šlofijanki? Vaš račun je 6000 dinara a ako kažete "vrućina" još 6000 ako platiš odmah, još hiljadu...a ako si Partizan, duplo ...
     (Lični primer, 17. jun 2019 14:22)

    # Link komentara

  35. Kako to kazna za Tomića, kazna za Zvezdu?? Zovite mi Deleona, moram da mu očitam lekciju.
    (dr Nebojša, 17. jun 2019 14:16)

    # Link komentara

  36. Leona kandidovati za predsednika drzave...Svaki bi sluzbenik morao biti u odelu, a svaka sluzbenica u suknji ispo kolena sa posebnim cipelama i bojama...
     (Snaga je u razumu, 17. jun 2019 14:05)

    # Link komentara

  37. King Leon
     (Bijela, 17. jun 2019 14:00)

    # Link komentara

  38. @onako bez lupetanja

    Slazem se sa napisanim, osim u delu gde kazes da Zvezda ne sme da izgleda seljacki zbog ponasanja navijaca. I sa tim se sustinski slazem ,ali poenta je da bez takvog ponasanja bi nam oteli obe titule do sada, i onu u ABA (kao i prosle sezone) i ovu KLS. To sto se desava, iz prvih redova i iz dela tribina, je, na zalost, nuzno zlo, kao odgovor na purgerske i grobarske pritiske, na sudije, saveze i generalno na njihovo ponasanje.
    Covic je to ukapirao, naucio lekciju iz prosle sezone i uzvratio istom merom. Bez toga, tesko bi se trofeji vratili kod nas.
    (Mare, 17. jun 2019 13:55)

    # Link komentara

  39. Dok kazne za ponasanje ne krenu pojedinci da placaju nego klubovi nece se nista prometiti. Stoka ce ostati stoka dok je ne zveknes po djepu. To moze lako da se odradi, uperis 10 kamera u publiku i da vidis sto ce neko da baci nesto. Kad platis ulaznicu obavezujes na ponasanje. Posle na izlazu: izvinite gospodine, da naplatimo, imali ste 2 kovanice i mobilni - 300 evra, hvala lepo. Kako je UEFA onu ribu sto je istrcala na teren zveknula sa 10000 evra. Bacanje predmeta 100 evra, ulazak 1000. Roknes za bacanje predmeta 10-icu po 100 evra, to dodje do novina i resio si problem. Nikom nece vise da padne na pamet. Ostace par debila koji imaju vise pare nego mozga ali za njih posle dignes kazne i neka placaju, bar ce kazne da pokriju.
    (zveki, 17. jun 2019 13:54)

    # Link komentara

  40. Ali Leon Deleon je vrh.
     (nikolq, 17. jun 2019 13:50)

    # Link komentara

  41. "Ne interesuje me tuđe dvorište, KKCZ mora da nađe način kad je domaćin da ne izgleda seljački. "


    E pa nece moci brale...da se prati kosarka 3 godine i da se imaju maniri. Da se ignorise menjanje imena kluba, Gazda Covke i sve sto ide uz to...a da se bude gospodin.. teze malo.
    Ne smeta ti nista samo da se sastavi tim koji pobedjuje da bi imao za koga da navijas.
    Iskreno...ako nije u stanju da posluje, vise bi voleo moj Partizan da se ugasi, nego da se pretvori u to sto je sad ova takozvana Crvena Zvezda.
     (Radijator, 17. jun 2019 13:47)

    # Link komentara

  42. Obučeš majicu sa kragnom,manja kazna,3000 za gospodina,kakva komedija od lige.
     (Dzoni, 17. jun 2019 13:33)

    # Link komentara

  43. Dokle ce ovaj da se izivljava?
     (NY, 17. jun 2019 13:25)

    # Link komentara

  44. ko je ovaj čovek..., ali stvarno, zna li neko...
    samo pitam
     (zozon sa Pejićevih salaša, 17. jun 2019 13:23)

    # Link komentara

  45. Italijan 10e a Srbin 60e za isti prekrsaj? KLS=KSS=KKP
    (Zvezdas, 17. jun 2019 13:19)

    # Link komentara

  46. Leon The Leon.
    (Korto, 17. jun 2019 13:18)

    # Link komentara

  47. Leona Deleona za Republickog javnog tuzioca!
     (Meroni, 17. jun 2019 13:17)

    # Link komentara

  48. Važno je da se grade muzičke fontane a to što BG nema krštenu dvoranu na izmaku druge decenije XXI vijeka,nije bitno. Arenu ne računam jer nije građena od domaćih para niti je naš projekat
    (PsychoTheRapist, 17. jun 2019 13:16)

    # Link komentara

  49. A sta,Tomic nije obukao svecanu majicu???Hahaha,kakva lakrdija,ne mogu da vjerujem da se u zemlji vicesampiona svijeta i evrope ovo dogadja..ovoliko mrznje nije zabiljezeno nikad,ni s od sporta ovdje nema..samo se kuka na sudije i iznose se saopstenja..e moji Srbi..
     (Rajko, 17. jun 2019 13:15)

    # Link komentara

  50. A psovanje majke igracu Crvene Zvezde je besplatno ?
    Ovo za majice i odela je besmisleno komentarisati ... raskorak sa zdravim razumom !
    (Slobodan, 17. jun 2019 13:12)

    # Link komentara

  51. A da ovaj parazit dobije otkaz? Ne bi morali od kazni da ga plaćaju
    (Zagorac iz minusa, 17. jun 2019 13:11)

    # Link komentara

  52. Ako može neko da mi objasni u čemu je razlika 1000 i 6000 din? U izgledu majce?
    Dajete pajacu na značaju samo, obiće vam se o glavu vrlo brzo. Dajete mu forcu za mnogo gore stvari koje slede umesto da ga kaznite.

    Što se tiče kazne za KKCZ, 180k, malo je to, iskreno kao Zvezdaš kažem. Dok ne bude kazna par desetina hiljada evra za svako pogrdno skandiranje, pražnjenje obavezno ne jednog reda nego celih delova hale biće ovako. Ne interesuje me tuđe dvorište, KKCZ mora da nađe način kad je domaćin da ne izgleda seljački.

    Takođe gde su kazne za Nikolića obavezno, Jovčića takođe za skandalozno i tendeciozno suđenje. Prvi je nagrađen i večeras da sudi, čovek je držao Partizan u igri 40min sramnim suđenjem. Možda nije namerno ali nije dorastao derbiju, izbacio je Zvezdu iz bonusa za 1,5min 3/4, pa da su toljagama igrali manje bi faulova napravili.
    (onako bez lupetanja, 17. jun 2019 13:08)

    # Link komentara

  53. Ljudi, postoje pravila. Zar je toliko tesko da se postuju? Kada je u NBA bilo da svi igraci moraju na utakmicu da dolaze u odelima, svi su bez reci dolazili u odelima. Samo je kod nas problem postovanje pravila.
    (zmajognjeni, 17. jun 2019 13:07)

    # Link komentara

  54. Kazna 8 evra?
    (ahahahaha, 17. jun 2019 13:02)

    # Link komentara

  55. 1000 dinara kazna hahahahahhahaha o majko moja mila koji su ovo ludaci.
     (Blue Moon 1676, 17. jun 2019 13:01)

    # Link komentara

  56. Leon Deleon obesmislio Srpsku ligu.
     (uvređeni hipster, 17. jun 2019 12:56)

    # Link komentara

  57. "Trener KK Partizan A. Trinkijeri, kažnjava se novčanom kaznom od 1.000 dinara zato što je na pres konferenciju došao u majici (neobičnoj i "veoma svečanoj", ali ipak majici), shodno čl. 22 stav 2 i čl. 61 G)15 Propozicija takmičenja".

    Sta reci...
     (Gavra Kaćanski, 17. jun 2019 12:54)

    # Link komentara

  58. Šta će sad Trinkijeri bez onih 1.000 din. Neće imati za BusPlus.
    (ja, 17. jun 2019 12:54)

    # Link komentara

  59. Ne konta tresromantiku... ;))) Salu na stranu, bravo za odgovor i kazne. Svaki praziluk danas tripuje da je Max Bunker.
     (Toto-ko-tunjo, 17. jun 2019 12:54)

    # Link komentara

  60. Treba savez da preživi do sledećeg plej ofa.

    Sad je sezona, mora da se naplate troškovi
    (kakav cirkus od saveza, 17. jun 2019 12:53)

    # Link komentara

  61. Trinkijeri sa 1000 a Tomic sa 6000 za isti prekrsaj??? Ovo je smesno,nadam se da je veceras kraj ovom nakaradnom i bezvrednom takmicenju...
     (Komunalac, 17. jun 2019 12:50)

    # Link komentara

  62. Kad porastem bicu Deleon
    (KPBD, 17. jun 2019 12:49)

    # Link komentara

  63. Smehotres
    (bruda iz huda, 17. jun 2019 12:49)

    # Link komentara

  64. Deleon će da kažnjava ako počnu i goli da idu po sali hahahah.Samo ide i vice:”6000 za gospodina”...”3000 za gospodina”...”8000 za gospodina”... hahahahahaha
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 17. jun 2019 12:47)

    # Link komentara

  65. Leon de kameleon
     (v8engine, 17. jun 2019 12:46)

    # Link komentara

  66. Znači sad ima i svečana majica. Gde to piše, koji član? Nećemo tako Leone.
     (detektiv kokni kol, 17. jun 2019 12:46)

    # Link komentara

  67. Trener KK Partizan A. Trinkijeri, kažnjava se novčanom kaznom od 1.000 dinara zato što je na pres konferenciju došao u majici (neobičnoj i "veoma svečanoj", ali ipak majici), shodno čl. 22 stav 2 i čl. 61 G)15 Propozicija takmičenja".
    Kažnjen je i njegov kolega, trener Crvene zvezde Milan Tomić, zbog nošenja majice na pres konferenciji, sa 6.000 dinara.

    znaci ako je svecana prodjes jeftinije ...
     (Teofil, 17. jun 2019 12:46)