1. Evo, kad su svi pustili mašti na volju, da pustim i ja. Recimo, Vahid Halilhodžić. U neku ruku,naše gore list. Vodio je dobro neke Afrikance, ako se ne varam, a mi smo tu negde i po fudbalskom znanju i po mentalitetu.
    (budibogsnama, 17. jun 2019 10:32)

    # Link komentara

  2. Nama treba neki kvalitetan, strani selektor koji zna šta radi a ne Tumbaković i ostala buranija..
    (Doktor, 16. jun 2019 11:32)

    Jel moze npr. DIK ADVOKAT?
     (Downtown, 16. jun 2019 20:27)

    # Link komentara

  3. kosanovic bi mogao on se razume u procente
     (Dejan, 16. jun 2019 18:38)

    # Link komentara

  4. (Jokane nee, 16. jun 2019 13:28)

    Слажем се да би најбоље решење био млад тренер, који ће форсирати модеран стил. Можда би онда Жељко Бувач био добра опција. Дуго година је сарађивао са Клопом. Али опет нисам сигуран да имамо играче за такав стил, за брзу игру са пуно пресинга.

    Неко је споменуо Друловића, али њега сигурно неће узети у обзир. Када је привремено био селектор, ставили су му Шестка са стране "да Друловић не скрене с пута" како су сами изјавили. Што у преводу значи да не би случајно сам одабирао играче. Из истог разлога вероватно ни Пауновић не би прихватио евентуалну понуду.

    Једина нада је да се појави неки лисац као што је био Радомир Антић, да пристане на све, а после ипак ради по свом. Да ми под Антићем нисмо играли онако атрактивно у квалификацијама и да није имао онолики кредибилитет, сигурно би га пред СП сменили као Муслина. Али то је било немогуће. Добро се сећам да је читава фудбалска јавност била срећна када је Антић пристао да буде селектор. Није било препуцавања навијача Звезде и Партизана, сви су били сложни да је Радомир био најбоље решење. У савезу су само чекали прилику да га смене. Сећам се и изјаве Караџића да би и он лично онакву екипу одвео на СП. Штета што га после нико није подсећао на ту његову изјаву, када после Антића се више нисмо квалификовали на велика такмичења.
     (jд123, 16. jun 2019 18:05)

    # Link komentara

  5. Zamislite nekog strucnjaka sa renomeom koji dodje kod Kokeze na razgovor za posao. Ne mozete? Ne mogu ni ja. Zato ide neki novi Krstajic.
    (Miki018, 16. jun 2019 17:32)

    # Link komentara

  6. Neško Milovanović je jedino logično rešenje.
    (Lulu, 16. jun 2019 17:12)

    # Link komentara

  7. Hocemo juppa Hejnkesa ?
    (smoki, 16. jun 2019 16:14)

    # Link komentara

  8. Samo Jokan,i Čelsi i Srbiju. Možeš ti to Jokane???
     (Izađi mala???????, 16. jun 2019 16:07)

    # Link komentara

  9. Dajte Mareta Nikolica za selektora pa da pobedimo sve tekme do kraja kvalifikacija. Mare bi pristao da vodi reprezentaciju a i ima potrebna znanja i iskustva.
     (Bodibond, 16. jun 2019 15:42)

    # Link komentara

  10. Samo Mare Nikolic.
     (Bodibond, 16. jun 2019 15:40)

    # Link komentara

  11. Bravo Jokane. Bezi sto dalje od drzave o cijem savezu brigu vode Kokeza, Pantelic, Zigic i Kovacevic i za koju reprezentaciju moraju da igraju Jovic, Radonjic, Jovicic, Krsticic i njima slicni. Dok nema Fejse, Brasanca, Djurdjevica, Djurdjica, Sulejmanija, Ivana Obradovica nama ce blamaze kao protiv Ukrajine postati svakodnevnica pa makar i Gvardiola postao selektor.
     (Bodibond, 16. jun 2019 15:40)

    # Link komentara

  12. Jel mogu ja, jel mogu ja?
     (What about the Dome, 16. jun 2019 15:21)

    # Link komentara

  13. A Goran Djorovic; ako bude uspesan sa mladima kao u kvalifikacijama?
     (pitanje, 16. jun 2019 15:10)

    # Link komentara

  14. Znaci Cirkus turneja po evropi se nastavlja
    (Alibi za idiotizam, 16. jun 2019 15:08)

    # Link komentara

  15. Ako hocemo da platimo Murinjo je slobodan. Venger takodje. Buvac isto.

    Ako necemo, onda Limeni iz Ratkova.
    (Lala na kvadrat, 16. jun 2019 15:03)

    # Link komentara

  16. Lalatovic i niko drugi.
    (Jimmy, 16. jun 2019 14:30)

    # Link komentara

  17. Selektor mpra biti neko koga ce igraci postovati i izginutu za njega i dres.Svi oni znaju da igraju fudbal,i ako smatraju da znaju vise od selektora -propade stvar. Krstajic nije "legenda"....nema tu "moc"!
    Prosecan fudbaler. Paunovic isto tako bio prosecan napadac.
    Medjutim Pauna ovi mladi mladi momci poznaju iz predhodne saradnje!!
    Ljudi,dajte Paunovica i PUSTITE ga da radi!!
     (reciklaza i motanje kablova, 16. jun 2019 14:28)

    # Link komentara

  18. da se vrati iz inostranstva i postane selektor je podjednako nemoguce kao da se neko ko je otisao iz Srbije i nasao bolji posao sad vrati u neku propalu i korumpiranu firmu.
     (aca, 16. jun 2019 14:25)

    # Link komentara

  19. Ljudi...treba otpustiti Kokezu,Darka Kovacevica i ostale.
    Dovesti Pixija za predsednika,Dekija Stankovica,Batu Mirkovica,ljude od integriteta,koji su uradili ponesto u svetu.
    Selektor treva da bude Paunovic sa sigurnim ugovorom na 6 godina ( ciklus evropsko,ciklus svetsko prvenstvo).On poznaje "novozelandjane" plus Tadic,Matic,Milivojevic,.....eto nam ekipa za narednih 10 godina.
     (reciklaza i motanje kablova, 16. jun 2019 14:20)

    # Link komentara

  20. Brat Simo Krunić je sledeći!?
     (Bob Dylan, 16. jun 2019 14:18)

    # Link komentara

  21. Koji ozbiljan i ugledan trener ima zelju da saradjuje sa ovim dnom sto trenutno hara FSS-om? Nijedan. Ova ekipa iz FSS-a moze da dovede za selektora samo nekog novog Krstajica.
    (severac, 16. jun 2019 14:10)

    # Link komentara

  22. Ko god dodje na razgovor za selektora gospoda iz FSS mu lepo kazu da u interesu naseg klubskog fudbala jeste da se pojedini igraci uguraju u reprezentaciju radi bolje prodaje.E sad sto nisu to zasluzili nema veze.
    Ljudi mora da shvatite da su ovde u fudbalu ogromne pare koje idu u privatne dzepove.Uprave klubova guraju igrace u reprezentaciju da bi ih bolje prodali i maknuli deo novca u dzep.Menadzeri placaju ljudima u FSS da ubace svoje igrace zato sto im tako dizu cenu.Svi oni jako dobro zive od toga i nece se toga odreci.
    A to da se promeni moze samo uz pomoc drzave a sa druge strane politicare to ne zanima zato sto su to njihovi ljudi.
     (as, 16. jun 2019 14:07)

    # Link komentara

  23. Realno Toletov kec iz rukava Pižon
    (Maximus, 16. jun 2019 14:03)

    # Link komentara

  24. Neka pljunu pare, Žoze je slobodan...
     (kralj ibi, 16. jun 2019 14:02)

    # Link komentara

  25. (Srle, 16. jun 2019 12:39)

    Svaka cast,sve si objasnio.
     (as, 16. jun 2019 13:57)

    # Link komentara

  26. Ja sam Grobar, ali samo Milojević iz Zvezde. On je napravio ekipu uprkos Terziću i ostalim indijancima.
    (Goran, 16. jun 2019 13:56)

    # Link komentara

  27. Nas savez ima para , zato stranac za selektora, recimo Rafa Benitez. To bi znacilo da Jovic stalno igra , a Mitro bi sedeo na klupi, jer zna Rafa koliko Mitro zna.
    (Goran ks, 16. jun 2019 12:51)

    Ja bih pre reko iz tvog komentara da tebe reprezentacija ne zanima.Ti bi bio zadovoljan samo kada bi trener i svi igraci koji igraju bili iz kluba za koji navijas.Moli boga da kada odrastes budes uspesan u svom poslu ma koji god to posao bio makar deseti deo koliko je taj Mitro kako ga nazivas uspesan u svom poslu.
     (as, 16. jun 2019 13:53)

    # Link komentara

  28. @zorge
    za ovu godinu il' dve koliko ocigledno pratis fudbal ni guglanje ne pomaze a da ne ostavis smesan komentar
     (gari, 16. jun 2019 13:52)

    # Link komentara

  29. Onaj što je bio dugogodišnji pomoćnik onom što je uzeo Ligu šampiona ili onaj što je pobijedio istog 2:0.
    Ali bojim se da niko ko drži do sebe ne želi da radi u ovakvom savezu, tako da nam ne gine Lalatović.
    (Kazujosi Funaki, 16. jun 2019 13:48)

    # Link komentara

  30. Само је једно решење. Арсен Венгер.
     (зоркаптил, 16. jun 2019 13:40)

    # Link komentara

  31. Živadinovića za selektora 😂😂😂😂
    (Odmah, 16. jun 2019 13:39)

    # Link komentara

  32. Shvatite deco da niko nece u mulj srpskih kalcopolista. Deco mi smo zemlja koja treba da ima selektora tipa Lalatovic ili Nesko Milovanovic
    a vi bes'te odavle sto pre to bolje.
    I ja bi deco moja ali se ostarelo, niko me nece. Ne pravite gresku kao ja.
    Kalcopolisti i partijski aktivisti su se vec snasli, njima bolje ne treba.
     (Dusan, 16. jun 2019 13:36)

    # Link komentara

  33. I novi selektor jeeeeeeee: Vladimir Poslusnikoviccccccccc!
    (Vuk, 16. jun 2019 13:33)

    # Link komentara

  34. gde se dokazao jokanovic kao trener u engleskom drugoligasu fulamu kiga je uveo I prvu ligu odmah zatim ispali iz iste takavnam selektor ne treba
    (zorge, 16. jun 2019 13:13)Sta ti je cilj sa ovim komentarom, da oboris minus rekord? Samo nek puca
    (pavle, 16. jun 2019 13:32)

    # Link komentara

  35. (jд123, 16. jun 2019 12:50)

    Slazem se.Ne treba nama zvucno ime,a poslusno i neautoritativno.Prosto,moj glavni akcenat je na tome,da reprezentacija sa ovakvom generacijom igraca,zasluzuje modernog i dobrog fudbalskog znalca.Kosanovice,Petrovice,Okuke i slicne je pregazilo vreme.To su staromodni treneri,koji se drze nekih koncepcija,koje odavno ne prolaze nigde.A pritom su uglavnom takvog mentaliteta,da bi forsirale te stvari,uvereni da oni kao "iskusni" ljudi znaju sta rade.Terali bi inat.Pogledaj vecinu uspesnih reprezentacija.Ja se ne secam nijedne poslednjih godina,da ju je vodio neki "penzioner" koji je stekao ime 70-tih godina proslog veka,vec svi odreda daju sanse trenerima koji su se na ovaj ili onaj nacin,bilo kao igraci,bilo kao mladi treneri kalili prema fudbalu sa pocetka 2000-tih,pa na ovamo.Zato je nama isto takav neko potreban
    (Jokane nee, 16. jun 2019 13:28)

    # Link komentara

  36. gde se dokazao jokanovic kao trener u engleskom drugoligasu fulamu kiga je uveo I prvu ligu odmah zatim ispali iz iste takavnam selektor ne treba
    (zorge, 16. jun 2019 13:13)

    Uveo je Watford. I to je ubedljivo najteža liga u Evropi. Labud te moli da se okane š ćorava posla.
     (Labud, 16. jun 2019 13:28)

    # Link komentara

  37. U anketi Jokan prva želja, Paun drugi, Piksi treći.
    Mislim da je apsolutno realna želja navijača. Samo da li će se neko od njih prihvatiti posla? Lično navijam ta Pauna jer im zna karakter i mogućnosti. A verujem da I oni imaju I ljubav I poverenje u čoveka koji je i nama I njima priredio veliku radost.
    (Trmke, 16. jun 2019 13:28)

    # Link komentara

  38. Nek D. Bekvalac bude selektor a Natasa pomocnik selektora. Ja mis da je to ubitacna kombinacija. Taman ce ove nase primadone besplatno na nastupe. Spojis lepo i korisno. Poz
    (pavle, 16. jun 2019 13:25)

    # Link komentara

  39. Čini mi se da ovde ima interesnih komentara što I nije čudo kad znamo ko su vodje navijača.
    Ko bi mogao da bude bolji trener od onog koji ih poznaje? U koga bi igrači imali više poverenja nego u čoveka uz čiju su taktiku postali prvaci sveta?
    (Moj ugao, 16. jun 2019 13:23)

    # Link komentara

  40. Samo je jedno resenje. Jirgen Klinsman
    (King, 16. jun 2019 13:20)

    # Link komentara

  41. gde se dokazao jokanovic kao trener u engleskom drugoligasu fulamu kiga je uveo I prvu ligu odmah zatim ispali iz iste takavnam selektor ne treba
     (zorge, 16. jun 2019 13:13)

    # Link komentara

  42. Da budemo potpuno ispravni. Krstajic je otpusten / nije dao ostavku! Drugo niko ozbiljan nece da mesa politiku i repku a kod nas je sve u rukama Prvorodjenog pa i to! Steta ali je tako.
    (Miami Vice, 16. jun 2019 13:11)

    # Link komentara

  43. Lalata za trenera, neko mora da razmrda ove naše balerine.
     (Džoni, 16. jun 2019 13:10)

    # Link komentara

  44. Koliko selektora na jednom mestu
    (Mello, 16. jun 2019 13:10)

    # Link komentara

  45. I Tumbu je vreme pregazilo nisu mu dali da vodi kad je trebalo ,kad je poznavao igarče Partizana i Zvezde u dušu nego razni Živadinovići
     (Pivke, 16. jun 2019 13:08)

    # Link komentara

  46. Ne bih Ja menjao selektore toliko cesto koliko bih cesto menjao ljude u fss
    (Monica lewinsky, 16. jun 2019 13:07)

    # Link komentara

  47. Predlazem Mladena Krstajica! Proslavljeni je reprezentativac,mlad je,a vec je i bio selektor,sto znaci iskusan! Sklon je cestom menjanju formacija,sto znaci da je otvorenog i modernog shvatanja fudbala,dostupan ucenju novih fudbalskih modeliteta.Vrlo je principijalan,pa tako igrace koji zbog suprotstavljenih menadzerskih kombinacija ne ispunjavaju uslove,kategoricki odstranjuje iz reprezentacije.Ima istancan njuh da u igracu prepozna talenat za drugacije pozicije na terenu od onih koje su im forsirane u dosadasnjim karijerama.Dva puta dobio Litvaniju 4-1!!!Dakle selektor kod koga se u dva meca da 8 golova,jasno kao dan,igra se ofanzivno,na gol vise.Predlog-Mladen Krstajic!
    (Predlog Izvrsnom odboru FSS, 16. jun 2019 12:59)

    # Link komentara

  48. Mislim da bi Paunović bio najbolje rešenje, nema se tu šta objašnjavati. Ali ako on ne može, onda Rambo. Nuff said.
    (Mare, 16. jun 2019 12:58)

    # Link komentara

  49. Trenutno najbolje resenje za selektora definitivno,ali nece covjek da mu drugi kroje reprezentaciju.Kulturno se ogradio i sklonio.
     (aco.rs81, 16. jun 2019 12:56)

    # Link komentara

  50. Nas savez ima para , zato stranac za selektora, recimo Rafa Benitez. To bi znacilo da Jovic stalno igra , a Mitro bi sedeo na klupi, jer zna Rafa koliko Mitro zna.
    (Goran ks, 16. jun 2019 12:51)

    # Link komentara

  51. Klub za koji ja navijam,je upravo klub koji je prvak Evrope iz 1991.godine.Ali,za razliku od tebe se u fudbal pomalo i razumem.Ljupko Petrovic je apsolutno prosek od trenera
    (Jokane nee, 16. jun 2019 12:18)

    Не треба нама неки врхунски стручњак. Довољно је и просечни али поштен тренер, који има ауторитет и који неће дозволити да му се други мешају у посао. Југовић је у једном интервјуу сврстио Љупка као најбољег тренера који га је тренирао а сви знамо где је све играо Југовић и ко га је све тренирао, какве величине. Истакао је да можда није најбољи што се струке тиче али да је био поштен и увек састављао екипу од у датом тренутку најбољих. Још је додао да није случајно што је тада Звезда освојила КШ а Југославија или неки други клуб није постигао више поред толико талената у тадашњој држави. Да је главни разлог био што Љупко није дозволио да му други састављају екипу да би се неки играчи продали.

    Али у праву си да га је прегазило време. Тиме је сада исподпросечан тренер и не би био добра опција. Најбоље решење би био неко са тим особинама, не мора бити највећи стручњак али да не дозволи да му се менаџери мешају у састав тима.

    Само се бојим да је то предуслов, да мора бити послушан и да је то главни разлог зашто је Тумбаковић одбио понуду.
     (jд123, 16. jun 2019 12:50)

    # Link komentara

  52. Evo,ako nece Jokan hocu ja!
    Samo sam kulturno cekao da se on prvi izjasni!
     (Sima Strahota!!, 16. jun 2019 12:43)

    # Link komentara

  53. Ajmo da osnujemo troclanu komisiju selektora!!
    recimo Milijaš,Sale Ilić i Torbica!
    novopeceni "penzioneri" ali je svaki od nji ponaosob izmislio fudbal za Krstajica!
     (Sima Strahota!!, 16. jun 2019 12:41)

    # Link komentara

  54. Gospodin čovjek!A kako je ovima krenula potraga,moguće je samo povratak Krstajića ili neki zaboravljeni stranac koga niko neće!
     (Pitam, 16. jun 2019 12:41)

    # Link komentara

  55. Svaka cast Jokanu na iskrenosti. Niko pametan nece svoj ugled da ukalja kao necija marioneta.
     (Max, 16. jun 2019 12:41)

    # Link komentara

  56. To sto smo mi ovde zabludeli, pa nam prija ovaj mazohizam koji redovno primamo od strane kvazi ljudskih oblika, te nam je princip "samo da ne bude gore" zapravo lifestyle, to je drugari nas problem... ljudi koji su otisli odavde imaju mnogo prosireniji kapacitet realnosti i jasno vide u kakav moronski glib smo se uvalili zahvaljujuci nasem izbornom egzibicionizmu... niko normalan nece sa nama da ima posla, a na zalost od skora i oni gori od nas, ako jos takvi postoje... e to je nasa realnost... ponizeni smo na svim zivotnim poljima, a o sportskim da i ne govorim... dok se mi bavimo nekakvim nebeskim pravdama, borimo sa izmisljenim prijateljima protivu djavolskih sila, za to vreme drugi lete i zive zivot dostojan coveka... ja bih pre sedeo bez posla, nego li davao legitimitet i bio deo najcrnjeg zla (posle tita) u modernoj istoriji srpstva, te mi je potez Jokanovica, koga smatram normalnim covekom, iskreno govoreci, potpuno ocekivan.
    (Srle, 16. jun 2019 12:39)

    # Link komentara

  57. @jokane nee covece Jokan ima mnogo bolju trenersku karijeru od Piksija. ne mogu u istu recenicu. Piksi radi za 8 mil evra u Kini, u Evropi to nema Gvardiola. Nije slucajno da njega niko ne zove ni kao trenera u Evropu.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (TotalnoLud, 16. jun 2019 11:59)

    Covece,Piksija sam spomenuo u kontekstu najboljeg resenja posle Jokana.O tome se radi.Jokan je apsolutno broj 1,ali posto nece,Piksi je broj 2,ne postoji nijedan drugi u ovom trenutku bolji od Piksija,u situaciji u kojoj se Jokan otpisao.Jedina dva razumna resenja su oni.Sve ostalo je manje lose ili vise lose resenje.Naravno,dobicemo neko iz redova vise loseg resenja...
    (Jokane nee, 16. jun 2019 12:35)

    # Link komentara

  58. Ljupko Petrovic je jedan od najuspesnijih srpskih trenera koji je postao prvak Evrope sa najvecim klubom ovog dela Evrope ..Covek je vec u godinama i verovatno nema ambicije za taj posao...Ali drago mi je sto si ga pomenuo...to samo naglasava tvoju bol za necim sto klub za kojeg ti navijas nece uspeti dok Zemlja postoji...Neke stvari ne mogu da se prebole...priroda je to. 
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dejan CZ, 16. jun 2019 11:45) 

    Klub za koji ja navijam,je upravo klub koji je prvak Evrope iz 1991.godine.Ali,za razliku od tebe se u fudbal pomalo i razumem.Ljupko Petrovic je apsolutno prosek od trenera,koji je imao sjajan fudbalski momentum da najbolju generaciju Vojvodine,a potom odmah i najbolju generacije Zvezde trenira i ostvari takve uspehe,za koje on sam nije previse zasluzan,jer je to mnogo vise bila stvar igrackog kadra nego trenerskog umeca.Covek apsolutno se ni nakog toga nikad nije istakao bilo kakvim trenerskim rezultatom gde god je bio.Dakle,ne radi se o Zvezdi,za koju upravo navijam,nego o individui.Meni je reprezentacija iznad svega.Zato ne bih voleo takvog selektora,koga je pregazilo usput i vreme.A spomenuo sam ga,jer se u medijima negde cak i ozbiljno spominje kao kandidat
    (Jokane nee, 16
    Zvezdas haha ..bolece te jos dugo Zvezdi n uspeh...ostaj mi zdravo.
     (Darko Darko Darko, 16. jun 2019 12:34)

    # Link komentara

  59. BRAVO!!! PAMETAN ČOVEK ...
     (Goran NS, 16. jun 2019 12:33)

    # Link komentara

  60. Po meni su najveci krivci igraci.Vecina igra u dobrim klubovima i finansije im nisu problem.Nek bojkotuju reprezentaciju pa ovi iz saveza nek cupaju kosu ko ce da im igra.
     (najbolji je opancarev lepak., 16. jun 2019 12:29)

    # Link komentara

  61. od srca mu zelim da nikada ne bude selektor srbije. zasto bi neko navijao da ovaj covek bude tako kaznjen?
     (petar markovic, 16. jun 2019 12:29)

    # Link komentara

  62. Klemente. oooooo vrati nam se Havijare
     (A ha ha, 16. jun 2019 12:28)

    # Link komentara

  63. fss spanska serija,reality show,indijska serija.
     (Boksi, 16. jun 2019 12:28)

    # Link komentara

  64. ko je bio pomocnik tom Krstajicu ?! jel i on otisao sa njim ili ostao u reprezentaciji. ozbiljno pitam, nije sarkazam, ni reci o tom coveku nije pisalo. ko god da je , verujem da je imao vise znanja od glavnovodeceg selektora.
     (MirosLAV, 16. jun 2019 12:26)

    # Link komentara

  65. (Dejan CZ, 16. jun 2019 11:45)
    sto mesas klub i reprezentaciju?
     (komi, 16. jun 2019 12:22)

    # Link komentara

  66. Prihvatiš Li Jokane biće meta kritika posle prve utakmice. Zašto nisi uzeo ovoga ili osnova, taktika slaba itd. Srbija ima sedaj milijona stručnjaka.
     (MiRa, 16. jun 2019 12:22)

    # Link komentara

  67. Ljupko Petrovic je jedan od najuspesnijih srpskih trenera koji je postao prvak Evrope sa najvecim klubom ovog dela Evrope ..Covek je vec u godinama i verovatno nema ambicije za taj posao...Ali drago mi je sto si ga pomenuo...to samo naglasava tvoju bol za necim sto klub za kojeg ti navijas nece uspeti dok Zemlja postoji...Neke stvari ne mogu da se prebole...priroda je to.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dejan CZ, 16. jun 2019 11:45)

    Klub za koji ja navijam,je upravo klub koji je prvak Evrope iz 1991.godine.Ali,za razliku od tebe se u fudbal pomalo i razumem.Ljupko Petrovic je apsolutno prosek od trenera,koji je imao sjajan fudbalski momentum da najbolju generaciju Vojvodine,a potom odmah i najbolju generacije Zvezde trenira i ostvari takve uspehe,za koje on sam nije previse zasluzan,jer je to mnogo vise bila stvar igrackog kadra nego trenerskog umeca.Covek apsolutno se ni nakog toga nikad nije istakao bilo kakvim trenerskim rezultatom gde god je bio.Dakle,ne radi se o Zvezdi,za koju upravo navijam,nego o individui.Meni je reprezentacija iznad svega.Zato ne bih voleo takvog selektora,koga je pregazilo usput i vreme.A spomenuo sam ga,jer se u medijima negde cak i ozbiljno spominje kao kandidat
    (Jokane nee, 16. jun 2019 12:18)

    # Link komentara

  68. Kao trener malog lokalnog kluba mogu samo da kažem moje mišljenje. Boljeg za ove momke od Paunovića nema. Zamislite stepen samopouzdanja da ih vodi čovek uz čiju su taktiku postali prvaci sveta? Ogromna bi to prednost bila. E sad koliko je realno i da li je Paunović zainteresovan to ne znamo.
    (Gavzi, 16. jun 2019 12:17)

    # Link komentara

  69. Šamarčina
     (...., 16. jun 2019 12:15)

    # Link komentara

  70. Covek od integriteta.
     (Marko Simone u usta skrbava, 16. jun 2019 12:14)

    # Link komentara

  71. Posle Antića ili Radomira sve je smejuruija,Muslin je krenuo da radi lepo ali ga oteraše. Sve dok trenerima neko drugi diktira ko igra nema čemu da se nadamo
     (knight, 16. jun 2019 12:11)

    # Link komentara

  72. Gde je i šta radi Miodrag Ješić, on mi deluje kao prava osoba za funkciju selektora...
    (Petar, 16. jun 2019 12:11)

    # Link komentara

  73. Kakva ljudina! Zna da će mesto selektora pripasti nekom proverenom kadru partije u kojeg Vučić ima poverenje.
    Dok narod prizeljkuje Jokana, Paunovića oni mu spremaju Poslušnikovića.
    (Maršal, 16. jun 2019 11:45)

    Naravno mi smo odgovorna partija. Ne misliš valjda da ćemo da dovedeni nekog tvrdoglavog stručnjaka koji hoće da radi na svoju ruku? Otkriću vam tajnu. Taktiku najčešće smisljaju Alek i Danilo koji su vrsni stručnjaci. Oni samo tri proslede Terzi i on to dalje prosledi selektoru. Tako je bilo i u Rusiji na SP tako će biti i u kvalifikacijama.
    (Uzlovic, 16. jun 2019 12:11)

    # Link komentara

  74. Samo Kosanovic, bard Ziva ili Bata Djora dolaze u obzir. Ili sva trojica zajedno. Pa da zaigramo konacno 4-4-1 i pregazimo sve protivnike!
    (moje ime, 16. jun 2019 12:09)

    # Link komentara

  75. Kakve gluposti se načita ovde . Čovek je samo dementovao da ne traži milione da bi seo na klupi A selekcije . Da ga niko nije ni zvao iz FSS što ne mora da znači da ga neko neće pozvati i ponuditi mu mesto selektora a on je pritom dao zeleno svetlo da nije skup što se tiče uloge selektora A selekcije. Uostalom ko ne bi voleo da vodi ovu generaciju reprezentivaca kad znaš da imaš jovića, tadića, kostića ,milenkovića,gaćinovića,nastasića,milivojevića,matića,maksimovića,mitrovića,ljajića itd. Stvar je kompleksnije prirode tvrdim da bi i Jokanović i Paunović prihvatili za siću da sednu na klupu A selekcije ali pod uslovom da mu se niko ne meša u poso što je u našem fudbalu skoro pa nemoguće ali nije ni isključeno da je moguće zarad dužeg vremena sedenja u fotelji. Uostalom to znaju i foteljaši u FSS .
     (SchOne, 16. jun 2019 12:09)

    # Link komentara

  76. Tako je, nemoj da dajes legitimitet ovoj Zvezdinoj cirkusijadi u fudbalu
    (lebdim iznad rupe, a u parizu pucaju šestice, 16. jun 2019 11:36)

    Благо теби када су у Партизану саме поштењачине. Ту нико не муља ништа, не трпа у свој џеп за разлику од Звезде и ФСС. Ти мора да си неко дете које не види да они сви сарађују, препиру се преко медија а иза затворених врата испијају кафицу и љуто, смешкају се и деле плен. Ако ниси дете од највише 15 година, онда стварно имаш проблем, јер ти је ниво интелигенције као код малог детета.
     (jд123, 16. jun 2019 12:08)

    # Link komentara

  77. Najveća pravda bi bila da selektor bude Rambo Petković! Sigurno više poznaje materiju od bilo koga kog planiraju da dovedu!
    (Messi, 16. jun 2019 12:06)

    # Link komentara

  78. Lalatovic!!!
     (Dule Pacov, 16. jun 2019 12:06)

    # Link komentara

  79. Limeni likes this!
    (Gazda Dojkan, 16. jun 2019 12:05)

    # Link komentara

  80. Ljubinko da kazem Drulovic!
     (aca, 16. jun 2019 12:02)

    # Link komentara

  81. @jokane nee covece Jokan ima mnogo bolju trenersku karijeru od Piksija. ne mogu u istu recenicu. Piksi radi za 8 mil evra u Kini, u Evropi to nema Gvardiola. Nije slucajno da njega niko ne zove ni kao trenera u Evropu.
     (TotalnoLud, 16. jun 2019 11:59)

    # Link komentara

  82. Krstaju nasleđuje Goran Đorović u sto marke da se kladimo...
     (Bard Živa, 16. jun 2019 11:58)

    # Link komentara

  83. Nek postave Kosanovic-Zivadinovic-Djoric i Lihtenstajn nam ne bi bio ravan...
    (gremlin, 16. jun 2019 11:54)

    # Link komentara

  84. dingospo
     (milam, 16. jun 2019 11:50)

    # Link komentara

  85. Шта ради Жељко Бувач? Његова филозофија фудбала је одлична.
     (Из угла, 16. jun 2019 11:48)

    # Link komentara

  86. Tako je, nemoj da dajes legitimitet ovoj Zvezdinoj cirkusijadi u fudbalu, sto u savezu sto u linglog ligi. Cekamo bolja vremena.
    (lebdim iznad rupe, a u parizu pucaju šestice, 16. jun 2019 11:36

    Bjeka, Krstaja, Savo itd. Sve sam go zvezdaš.
     (absolutezero, 16. jun 2019 11:46)

    # Link komentara

  87. koji crni piksi, kvazitrener... nabeđena veličina, jedino u nekulturi skoro bez premca.
    (xXx, 16. jun 2019 11:46)

    # Link komentara

  88. Mislim da treba pricati sa Ljubinkom Drulovicem.
    (Pera, 16. jun 2019 11:46)

    # Link komentara

  89. Kakva ljudina! Zna da će mesto selektora pripasti nekom proverenom kadru partije u kojeg Vučić ima poverenje.
    Dok narod prizeljkuje Jokana, Paunovića oni mu spremaju Poslušnikovića.
    (Maršal, 16. jun 2019 11:45)

    # Link komentara

  90. Znaci nase nade ekspres ugasene...Posto je slicna prica verovatno i sa Piksijem,to bi bilo to.Mastali smo par dana,sada nam ostaju 2-3 do imenovanja nekog Djorovica,Lalatovica ili Ljupka Petrovica za novi ciklus cirkusijade naseg propalog A tima
    (Jokane nee, 16.
    Ljupko Petrovic je jedan od najuspesnijih srpskih trenera koji je postao prvak Evrope sa najvecim klubom ovog dela Evrope ..Covek je vec u godinama i verovatno nema ambicije za taj posao...Ali drago mi je sto si ga pomenuo...to samo naglasava tvoju bol za necim sto klub za kojeg ti navijas nece uspeti dok Zemlja postoji...Neke stvari ne mogu da se prebole...priroda je to.
     (Dejan CZ, 16. jun 2019 11:45)

    # Link komentara

  91. Kakva ljudina! Zna da će mesto selektora pripasti nekom proverenom kadru partije u kojeg Vučić ima poverenje.
    Dok narod prizeljkuje Jokana, Paunovića oni mi spremaju Poslušnikovića.
    (Maršal, 16. jun 2019 11:44)

    # Link komentara

  92. Izgleda da ce na kraju jedino Tralalat biti jos zainteresovan za mesto selektora kao Krstaja prosle godine.
    (Boro iz Pobede, 16. jun 2019 11:42)

    # Link komentara

  93. Kakav Pixi ili Jokan?! Pa to su ljudi kojima ne mozes da diktiras sastav tima. A plus Pixi u Kini zaradjuje milione. Ocekujem Lalatovica ili u najboljem slucaju Milorada Kosanovica.
    (Srdjan, 16. jun 2019 11:42)

    # Link komentara

  94. Izabrace nekog tunjavog koji nema pojma sa fudbalom i znanjem o fudbalu. Mene nista ne moze da iznenadi.
    (323, 16. jun 2019 11:39)

    # Link komentara

  95. Pametan covek.
     (najbolji je opancarev lepak., 16. jun 2019 11:38)

    # Link komentara

  96. Reci iskreno brate Jokane.
    Nećeš da uđeš u njihov mulj i da ti drugi prave tim. Što je pametno naravno.
     (Vlad Rad, 16. jun 2019 11:37)

    # Link komentara

  97. Nijedan dobar, ozbiljan i pre svega pošten i normalan trener neće prihvatiti posao selektora Srbije u ovom trenutku. Zašto je tako, znamo svi..
    Ali opušteno, kad sredimo državu, sredićemo i fudbal, heh
     (jel tako, 16. jun 2019 11:37)

    # Link komentara

  98. Trenutno naš najbolji menadžer. Takvi ovde ne prolaze, ovde prolaze samo ulizice, neznalice i kukavice. Ovaj čovek je negacija svega toga. Ljudi sa integritetom i dignitetom, dakle korpusu kojem pripada i naš Detelinarac gospodin Jokanović, ovde nisu potrebni...
    Tako je u svim segmentima društva, radim u pr(lj>avosuđu, verujte, što su veći uvlakač, muljator, neznalica, ideš gore i više, imam priča na pretek, ali kome ih ispričati...
    Srdačan pozdrav za Slavišu i mnogo uspeha u daljem radu a sigurno će ga biti...
    Detelinara je uz Jokana...
    (Simon le Bon, 16. jun 2019 11:36)

    # Link komentara

  99. Mislim da bi Dostanic bio najbolje resenje.
    (Grobari 1967, 16. jun 2019 11:36)

    # Link komentara

  100. Tako je, nemoj da dajes legitimitet ovoj Zvezdinoj cirkusijadi u fudbalu, sto u savezu sto u linglog ligi. Cekamo bolja vremena.
     (lebdim iznad rupe, a u parizu pucaju šestice, 16. jun 2019 11:36)

    # Link komentara

  101. Najbolje i da nemaju trenera. Neka kapiten bude glavni i to je to. Gori ne mogu biti no sto su sa ili bez trenera. A ustedeli bi na platama za selektora koji su NULA!
     (neko, 16. jun 2019 11:35)

    # Link komentara

  102. Tuziti sve medije za iznosenje lazi!!! Pod katanac!
     (smrt botovima, 16. jun 2019 11:34)

    # Link komentara

  103. jedino on je mogao nekako da nas da tu snagu.

    ovih drugi su smešni....kakav bre Stojković.....Tumbaković....Muslin......ko bre onih treniraju????

    ....
     (Deki-Pariz, 16. jun 2019 11:32)

    # Link komentara

  104. Nama treba neki kvalitetan, strani selektor koji zna šta radi a ne Tumbaković i ostala buranija..
     (Doktor, 16. jun 2019 11:32)

    # Link komentara

  105. Znaci nase nade ekspres ugasene...Posto je slicna prica verovatno i sa Piksijem,to bi bilo to.Mastali smo par dana,sada nam ostaju 2-3 do imenovanja nekog Djorovica,Lalatovica ili Ljupka Petrovica za novi ciklus cirkusijade naseg propalog A tima
    (Jokane nee, 16. jun 2019 11:30)

    # Link komentara