1. @chema, ako si nepismen sto komentarises?? Nazad u osnovnu!!!
    (karin mahani, 15. jun 2019 18:36)

    # Link komentara

  2. "Gde zive muslimani u vecini, niko od nemuslimana nema problema, cak naprotiv takvi ljudi budu ispoštovani do maksimuma."
    (salemm, 15. jun 2019 12:15)

    Da,da, a narocito u Pristini !
     (Sto jes, jes..., 15. jun 2019 18:21)

    # Link komentara

  3. @Ak47
    Sta je to cudno? Probaj u Svajcarskoj posle 10 godina kada imas pravo na pasos da polozis bez znanja jezika. Neznanjem jezika pokazujes da se nisi dovoljno integrisao, a ako se nisi integrisao u uredjenim zemljama nema pasosa za tebe. To se samo u Srbiji i ostalim banana zemljama poklanja pasos.
    (kako da ne, 15. jun 2019 18:08)

    # Link komentara

  4. Ako si Albanac, šta radiš u Makedoniju, Raus!!!
     (chema, 15. jun 2019 18:00)

    # Link komentara

  5. po opkladu da nije zbog jezika vec bahacenja..
    (gari,

    jeste bahacenje,dosao sa zapada da se bahati u nedodjiju,ajde bre dosta ne........!
    (balkancaffe, 15. jun 2019 17:48)

    # Link komentara

  6. Prilep ...rodni grad Kraljevica Marka...
     (miki, 15. jun 2019 17:42)

    # Link komentara

  7. @Šturm, aj sad umesto 'albanac' napisi 'srbin' i procitaj svoj komentar jos jednom. Zvuci mnogo logicnije i bez imalo sarkazma...
    (karin mahani, 15. jun 2019 16:32)

    # Link komentara

  8. @УК:

    Јасно! Да је причао српски ни у Прилепу га не би избацили.
     (Ahtung, 15. jun 2019 16:31)

    # Link komentara

  9. sta ce sporitsta u kafani?!
     (hurricane, 15. jun 2019 16:10)

    # Link komentara

  10. mozda je pokazao dvoglavog orla
     (realno, 15. jun 2019 16:04)

    # Link komentara

  11. Ne vjerujem da je albanski jezik razlog incidenta..On je ,uz makedonski,drugi službeni jezik u S.Makedoniji.
     (petar, 15. jun 2019 15:49)

    # Link komentara

  12. Aj sto si jedva ostao ziv, nego si dobio i toliko pluseva...
    (ak47, 15. jun 2019 14:53)

    npr. u USA ako ne znas engleski,ne mozes da dobijes drzavljanstvo,nikad.

    misli o tome
     (Boksi, 15. jun 2019 15:45)

    # Link komentara

  13. Kriza identiteta..
     (lex, 15. jun 2019 15:28)

    # Link komentara

  14. @Nikola pomesao si Tetovo i Prilep...Prilep rat video nije.
    (Vladimir, 15. jun 2019 15:12)

    # Link komentara

  15. npr. u USA ako ne pricas engleski,prosto ne mozes ni da udjes u zemlju.mislite o tome.
    (Boksi, 15. jun 2019 13:27)

    Aj sto si jedva ostao ziv, nego si dobio i toliko pluseva...
    (ak47, 15. jun 2019 14:53)

    # Link komentara

  16. Prilep je možda i najviše žrtava dao u ratu 2001ve, uglavnom policajci koji su stradavali najćešće u podmuklim zasedama... Ne bi me čudilo da je zbog jezika izbačen, mada je verovatno da je bilo još nečeg tamo...
    (Nikola, 15. jun 2019 13:53)

    # Link komentara

  17. ovo nije izolovan slučaj. i mali sulejmani (miralem), iako pola srbin (po majci) imao je vrlo neprijatnih scena u mladjim kategorijama fk partizan od svojih vrsnjaka i nekih navijaca. mrznja i neznanje su coveku najveci neprijatelj.
    gde zive muslimani u vecini, niko od nemuslimana nema problema, cak naprotiv takvi ljudi budu ispoštovani do maksimuma. srbi budu napadnuti po nekoj osnovi u hrvatskoj, ali nikada u tuzli, sarajevu, delu mostara gde zive bosnjaci, u prizrenu, tetovu... razmisljajte o ovome.
    (salemm, 15. jun 2019 12:15)

    Razumijem ako nisi informisan dobro, ali kao Srbin koji živi cijeli život u Federaciji mogu da ti kažem da to što ti govoriš nije baš tako. Srbi se susreću sa raznim vrstama ugnjetavanja i majorizacije, posebno u manjim sredinama. U Sarajevu i Tuzli se to toliko ne primijeti, ali u provinciji itekako.
     (lebovitz, 15. jun 2019 13:49)

    # Link komentara

  18. Jadni Albanci. Uvek njih neko mrzi, šikanira i ugrožava. Prosto dođe čoveku da zaplače nad njihovom sudbinom. Oni su inače poznati kao dobroćudni, nikako nemaju običaj da provociraju, poštuju druge, ne otimaju tuđe...
    Nadam se da će neki pravdoljubivi kauboj da čuje za ovo i da će zaštititi prava ovog i ostalih sve ugroženijih Albanaca. Ovako više ne ide.
     (Šturm, 15. jun 2019 13:29)

    # Link komentara

  19. npr. u USA ako ne pricas engleski,prosto ne mozes ni da udjes u zemlju.

    mislite o tome.
     (Boksi, 15. jun 2019 13:27)

    # Link komentara

  20. @perun, on i dalje tu dolazi, zivi. druzi se. ozenjen je srpkinjom. deci srpska imena dao. mozda se i srbinom-hriscaninom i oseca (to je i njegova stvar), ali to je ta idealna slika o njemu i drugim sličnim njemu. ima i ona priča koja se ne spominje a koju ti ne znaš: šiptarče, mali turčine i sl. nije mi cilj bio da izazovem vaše reakcije u pravcu nečije odbrane, već da vas potaknem na razmisljanje i na jačanje svesti da pored vas ima i nas drugih i da mi zelimo biti deo srbije, ali kao individue i po svim osnovama razlicitosti.
    (salemm, 15. jun 2019 13:13)

    # Link komentara

  21. Svugde ima budala. Samo napred Ezdžane
    (Milanic, 15. jun 2019 13:01)

    # Link komentara

  22. да ли стварно мислите да га је избацио само зато што прича албански? дај немојте да сте толико лаковерни. или можда због тога шта је рекао на албанском који доста људи разуме у македонији
     (Тор, 15. jun 2019 12:43)

    # Link komentara

  23. ovo nije izolovan slučaj. i mali sulejmani (miralem), iako pola srbin (po majci) imao je vrlo neprijatnih scena u mladjim kategorijama fk partizan od svojih vrsnjaka i nekih navijaca. mrznja i neznanje su coveku najveci neprijatelj.
    gde zive muslimani u vecini, niko od nemuslimana nema problema, cak naprotiv takvi ljudi budu ispoštovani do maksimuma. srbi budu napadnuti po nekoj osnovi u hrvatskoj, ali nikada u tuzli, sarajevu, delu mostara gde zive bosnjaci, u prizrenu, tetovu... razmisljajte o ovome.
    (salemm, 15. jun 2019 12:15)

    A koliko je ostalo tih Srba u Sarajevu, Tuzli, Mostaru, Prizrenu u odnosu na 1991? Razmisljajte o ovome.
    (Mirko, 15. jun 2019 12:42)

    # Link komentara

  24. @salemm, Миралем Сулејмани живео у Батаји, Београд, најнормалније са још хиљаде срба, горана и албанаца као и сваки други човек или дете, без икаквих предрасуда, сви заједно одрасли дружили се. Касније је обновио и инвестирао у школу коју је завршио и где је пикао фудбал цело детињство. ај у здравље
     (Перун, 15. jun 2019 12:40)

    # Link komentara

  25. А да чујемо и газду?
     (Јабучило, 15. jun 2019 12:34)

    # Link komentara

  26. Nece biti da je tako bilo
     (deki 185, 15. jun 2019 12:32)

    # Link komentara

  27. ovo nije izolovan slučaj. i mali sulejmani (miralem), iako pola srbin (po majci) imao je vrlo neprijatnih scena u mladjim kategorijama fk partizan od svojih vrsnjaka i nekih navijaca. mrznja i neznanje su coveku najveci neprijatelj.
    gde zive muslimani u vecini, niko od nemuslimana nema problema, cak naprotiv takvi ljudi budu ispoštovani do maksimuma. srbi budu napadnuti po nekoj osnovi u hrvatskoj, ali nikada u tuzli, sarajevu, delu mostara gde zive bosnjaci, u prizrenu, tetovu... razmisljajte o ovome.
    (salemm, 15. jun 2019 12:15)

    # Link komentara

  28. @sta si ti po prezimenu
    Dobro sam upoznat sa situacijom, jer mi je otac 50% makedonac. Makedonski jezik pricam vrlo fluentno, a imam i dosta kolega i prijatelja makedonskih muslimana. Svi oni pricaju makedonskim jezikom, slusaju makedonsku muziku, apsolutno postuju svoju drzavu i svoje korene. To i sami znaju. Pokusaj da se neko od njih predstavi kao Turcin, Bosnjak ili Albanac kod vecine njih naisao je na negodovanje, jer dobro znaju ko su i sta su. Pozdrav.
    (boston klipers, 15. jun 2019 12:11)

    # Link komentara

  29. Znači moja ćerka u Beču ne sme srpski da govori ? Priča isključivo srpski, jer nije još usavršila nemački i ne izbaciše je još ni iz jednog lokala ...(masterkg, 15. jun 2019 10:45)Slazem se da ne treba nikoga izbacivati iz restorana zbog jezika.Ali...super ce ti cerka proci sa takvim stavom.. Normalno da treba da prica Nemacki. Da joj je lepo u Srbiji na srpskom, ne bi ni odlazila?To je osnovno postovanje zemlje i sistema koji ti pruza mogucnost boljeg zivota. Budimo realni, iako smo Srbi.
    (Radijator, 15. jun 2019 11:40)

    Sa kakvim stavom ? Čovek reče da mu ćerka uči nemački.. šta bi ti ? Da savlada jezik za tri dana !?
    (JPR24, 15. jun 2019 12:09)

    # Link komentara

  30. po opkladu da nije zbog jezika vec bahacenja..
     (gari, 15. jun 2019 12:08)

    # Link komentara

  31. Kada procitam kako pojedini likuju sto je izbacen,dal zbog jezika ili neceg drugog,pitam se sta bi meni kao manjini uradili kada bi me videli ili culi.Ali ima jedno ali,sva sreca pa oni samo mogu ovde na portalu da izbacuju iz restorana.A mozda su milion puta sedeli sa nekim 'drugim' a da to nisu ni znali.
     (jos jedan, 15. jun 2019 12:04)

    # Link komentara

  32. @boston klipers, po tvom komentaru vidim da si se bas nameracio/la da pokazes ko je Musliman, ko je Albanac, ko je Makedonac. ako si toliko upoznat sa demografskom situacijom u Makedoniju(Severnu), kako objasnjavas situaciju sa Albanskim Pravoslavcima u SVMKD. Da li je deo Makedonaca Pravoslavac moguce da vuku korene od Albanaca.

    Jos jedna stvar sto se tice prezimena u Mkd. U Makedoniju tokom komunizma anti albanska aktivnost je stigla do tog nivoa da su poceli da dodaju na albanska prezimena, narocito na albance muslimane SKI i OV na kraju. Na primer imas Alioski, Amidov, Osmanovski, itd, kao sto je bilo i sa Albancima u Srbiju. Na jugu Srbije, mozes da nadjes u spisak mnogo slucajeva sa IC ili VIC. Da li su i ovi Albanci bili Srbi, pa presli u Islam la su presli u Albance, ili u cemu je poenta.

    Zato kad budes sledeci put pisao/pisala o demografskoj politici druge drzave, vidi sta se desava kod tebe kuci.
     (Sta si ti po prezimenu, 15. jun 2019 11:55)

    # Link komentara

  33. @masterkg
    Tesko ce ga usavrsiti ako stalno prica srpski...
    (Mister Vo, 15. jun 2019 11:43)

    # Link komentara

  34. Znači moja ćerka u Beču ne sme srpski da govori ? Priča isključivo srpski, jer nije još usavršila nemački i ne izbaciše je još ni iz jednog lokala ...
    (masterkg, 15. jun 2019 10:45)

    Slazem se da ne treba nikoga izbacivati iz restorana zbog jezika.
    Ali...super ce ti cerka proci sa takvim stavom.. Normalno da treba da prica Nemacki. Da joj je lepo u Srbiji na srpskom, ne bi ni odlazila?
    To je osnovno postovanje zemlje i sistema koji ti pruza mogucnost boljeg zivota. Budimo realni, iako smo Srbi.
     (Radijator, 15. jun 2019 11:40)

    # Link komentara

  35. kakvi su samo znaju da se plaze
    (mirko, 15. jun 2019 11:38)

    # Link komentara

  36. Многи пишу како је избачен само због говора на албанском и како се то не би десило у Лондону и где год на западу. Али да ли ви знате шта се тамо дешавало у релативно скоријој прошлости? Нпр. Џамија у центру Прилепа је спаљена па кад гостују тимови са већински албанским играчима тамо или са македонским у већински албанским местима знајун људи који имају родбину или пријатеље доле како је. Тако да ако је ситуација напета у најмању руку мога је избећи да прича на албанском. ОК слобода говора и све али реалност је нешто друго...
    (one piece, 15. jun 2019 11:32)

    # Link komentara

  37. Ima čisto makedonsko prezime, kako je on Albanac boga pitaj
     (SUPERMAN, 15. jun 2019 11:30)

    # Link komentara

  38. Verovatno je izbačen zbog nečeg drugog, pa provocira po oprobanom receptu...
     (Kako da ne, 15. jun 2019 11:29)

    # Link komentara

  39. Iju, pa zar tako nešto u multietničkoj Severnoj MK?
     (Giška, 15. jun 2019 11:01)

    # Link komentara

  40. sta je sa ovim albancima u drugim reprezentacijama i jezicima, ali svi plaze jezik iz nekog razloga ali ne u klubovima samo reprezentacijama
    (weweq, 15. jun 2019 11:00)

    # Link komentara

  41. Decko nije Albanac. Po prezimenu bih rekao da je Torbeš( makedonski musliman). Postoje dva tumacenja reci: prvo da su prodali veru zbog torbu sira, a drugo od latinske reci torsio=izvrtanje i albanske besa=rec, sto bi znacila izvrteo je datu rec( promenio veru). Problem je sto se dosta makedonskih muslimana asimilovalo sa Albancima, pa se prikazuju kao Albanci, a to nisu.
    (boston klipers, 15. jun 2019 10:27)

    Ovakav post sam i ja hteo da ostavim pa vidim da si me preduhitrio. Ti muslimani iz Makedonije sa prezimenima na "ski" su islamizovani Makedonci tzv. Torbeši (najpoznatiji za kojeg sam čuo je Aki Rahimovski, pevač Parnog Valjka). Nažalost, kako vreme prolazi, sve više se asimiluju u albanski korpus.
    (Neko ko zna, 15. jun 2019 10:58)

    # Link komentara

  42. Isteran je iz restorana jer je seo na rezervisano mesto. Ponasao se bahato i drsko. nema nikave veze sto je on albanac.
    (Besim, 15. jun 2019 10:48)

    # Link komentara

  43. U drzavi kojoj živiš poštuj maternji jezik.U svojoj kući u krugu porodice pričaj kojim god hoćeš jezikom...
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 15. jun 2019 09:44)

    Znači moja ćerka u Beču ne sme srpski da govori ? Priča isključivo srpski, jer nije još usavršila nemački i ne izbaciše je još ni iz jednog lokala ...
     (masterkg, 15. jun 2019 10:45)

    # Link komentara

  44. A koga je briga zbog čega je on izbačen ?
    (Petar, 15. jun 2019 10:43)

    # Link komentara

  45. Vi baš verujete da je bilo tako kako on kaže? E, ko ih ne zna...
    (Simic, 15. jun 2019 10:37)

    # Link komentara

  46. @dnevna doza prosecnog Srbende
    Ako nisi znao, u Severnoj Makedoniji je pored makedonskog zvanicni jezik i albanski
     (hahsb, 15. jun 2019 10:36)

    # Link komentara

  47. "Treba da poštuje zemlju u koju živi"
    Kakve li gluposti ljudi piše!
    Za mene je sada samo merodavno kako će država reagovati?! Kao pravna država ili kukulele država?!
    (Dr. House, 15. jun 2019 10:34)

    # Link komentara

  48. Ovaj lik je sve ovo izmislio, tako da je izlisno dalje komentarisati.
    (Dobro ih znam, 15. jun 2019 10:30)

    # Link komentara

  49. Glupost nevidjena, evo Grci u Leptokariji isterase sve goste, jer svi pricaju srpski...
     (DJ, 15. jun 2019 10:30)

    # Link komentara

  50. Izgleda da objekat nije ugostiteljski kad izbacuje goste. Primitivizam na balkanu ne prestaje niti ima nade da ce prestati. Iz svih zemalja balkana sposobni I skolovani ljudi su otisli I namaju nameru da se vrate a posledice vidimo.
    (Vrle, 15. jun 2019 10:27)

    # Link komentara

  51. Decko nije Albanac. Po prezimenu bih rekao da je Torbeš( makedonski musliman). Postoje dva tumacenja reci: prvo da su prodali veru zbog torbu sira, a drugo od latinske reci torsio=izvrtanje i albanske besa=rec, sto bi znacila izvrteo je datu rec( promenio veru). Problem je sto se dosta makedonskih muslimana asimilovalo sa Albancima, pa se prikazuju kao Albanci, a to nisu.
    (boston klipers, 15. jun 2019 10:27)

    # Link komentara

  52. Možda ga je izbacio zbog frizure. Očajna je.
     (Borba, 15. jun 2019 10:25)

    # Link komentara

  53. Službeni jezici po ustavu S. Makedonije su:
    Makedonski (prvi službeni i nacionalni jezik)
    Albanski (drugi službeni jezik)
    (D.Ham, 15. jun 2019 10:19)

    # Link komentara

  54. Ma ko zna da li ga je samo zbog toga izbacio..
     (AgentPromena, 15. jun 2019 10:16)

    # Link komentara

  55. Ja iskreno ne bih postupio kao vlasnik, ali događaj se nije desio na trgu već u njegovom restoranu i on sam ima pravo da određuje politiku kuće i pravila "ponašanja".
    (Istočno Sarajevo, 15. jun 2019 10:11)

    # Link komentara

  56. Dnevna doza prosecnog srbende,ne želim da verujem da prosek u srbiji tako razmišlja i zato je kukavicki sakrivati se iza toga.Ljidi mogu da pricaju kako žele i to nema veze sa poštovanjem jedne zemlje,mnogo je bitniji sadržaj te Price. Pozdrav ovim normalnima koji god jezik isti govorili.
     (Luan, 15. jun 2019 10:10)

    # Link komentara

  57. U Prilepu se pola pije, pola Šarcu daje!
     (Ahtung, 15. jun 2019 10:09)

    # Link komentara

  58. Alo bre, pa gde vi živite. Svako može da priča svojim jezikom u restoranu, valjda je to osnovno ljudsko pravo.
     (Janez, 15. jun 2019 10:02)

    # Link komentara

  59. Ја живим у Енглеској и никад у животу нисам са Србином сео у ресторан и причао на енглеском. Само у случају да неко не говори српски.
     (УК, 15. jun 2019 10:02)

    # Link komentara

  60. Moze da prica i zulu jezikom.Sta se to koga tice.Po komentarima onda i Srbi koji su rodjeni u Americi nebi smeli srpski da pricaju u nekom restoranu npr u Cikagu.
     (najbolji je opancarev lepak., 15. jun 2019 09:57)

    # Link komentara

  61. Kakve su ovo gluposti koje neko napisa?! U državi kojoj živiš postuj jezik?! Pa čovek je rodjen tu, priča sigurno i makedonski. Albanski ekstremizam je jedna stvar, a izbacivati čoveka zato sto priča albanski je ludost. Verovatno se vlasnik pokajao kasnije...
    (Ono, 15. jun 2019 09:50)

    # Link komentara

  62. U drzavi kojoj živiš poštuj maternji jezik.U svojoj kući u krugu porodice pričaj kojim god hoćeš jezikom...
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 15. jun 2019 09:44)

    # Link komentara

  63. Tesko da si samo zbog toga...
     (Gary, 15. jun 2019 09:44)

    # Link komentara

  64. Svaka cast vlasniku!
     (Splash, 15. jun 2019 09:36)

    # Link komentara