1. Može Jokan za selektora, ali sumnjam da će mu to biti plus u CV-ju :) Tumbaković je bio trener Krstajiću, pa zamislite koliko je iznad njega u znanju.

    Nigde ozbiljni selektori nisu mladi. Selektor treba da vodi reprezentaciju kada to za njega predstavlja krunu karijere. Setite se kod nas Miljanića, Boškova i Antića u Hrvatskoj Ćire Blaževića... O ozbiljnim svetskim reprezentacijama da i ne govorimo. Milojević ima uspeh sa Zvezdom, ali mi to liči na želju pojedinih Zvezdaša da Perica Ognjenović bude šesta Zvezdina zvezda, zbog par dobrih driblinga na desnom krilu. Znate kakva mu je dalja karijera bila. Milojević još treba da se dokazuje.

    Pozdrav Grobarima!
    (Bojan, 13. jun 2019 16:07)

    # Link komentara

  2. Na klupu Srbije treba neko mladji kao dugoročnije rešenje
    (Portir, 13. jun 2019 14:33)

    # Link komentara

  3. Jokanovic i niko drugi!
    (Luk_Skajvoker, 13. jun 2019 14:20)

    # Link komentara

  4. Milojevic bi trebao biti najozbiljniji kandidat za selektora. Mislim da poznavaoci fudbala to vide a za ostale nije vazno.
     (fudbaler, 12. jun 2019 23:16)

    # Link komentara

  5. U tri reci - od zla gore !
    (DobDob, 12. jun 2019 22:21)

    # Link komentara

  6. Beogradski mediji smenjuju Mladju vec godinu dana ali nikako da ga smene. Jednom Zurnam pa Novosti pa SOS Kanal itd.
    (Barbara, jedno divno dete, 12. jun 2019 21:57)

    # Link komentara

  7. Dobro, ali zasto uopste menjati selektora?
    Moze li neko da to bude jedan puni ciklus? 4-5 godina, kao u normalnom svetu.
    Zasto uvek pljuvacina i smena nakon 5-10 utakmica? I tako u zadnjih 30 godina...
    A rezultata nigde. I taj Antic je bio uspesan koliko i Krstajic. Jedna pobeda i dva poraza...
    Ma budalastina teska.
    (Samo gledam sa strane, 12. jun 2019 21:42)

    # Link komentara

  8. A ostaje li Kokeza u FSS ili su to opet samo kozmetičke promene?
    (Ono što je važno, 12. jun 2019 20:08)

    # Link komentara

  9. #(dalibor79, 12. jun 2019 16:21

    Koga? Pa nisam ja selektor, izneh svoje mišljenje..a pravo da ti kažem Rukavina mi je bolji od onog panja što ga Zvezda još Slobodi nije isplatila, a ovi se gase...Naturalizovati dva Brazilca :-))))...kad mogu Rusi, pa možemo i mi...Mladenović mi je sasvim solidno delovao nekoliko utakmica na levom beku, ako ništa brži je i pametniji od Kolarova...desno...Gajić ili mali iz Čuke...
    (KozaNostradaus, 12. jun 2019 19:26)

    # Link komentara

  10. #(dalibor79, 12. jun 2019 16:21

    Koga? Pa nisam ja selektor, izneh svoje mišljenje..a pravo da ti kažem Rukavina mi je bolji od onog panja što ga Zvezda još Slobodi nije isplatila, a ovi se gase...Naturalizovati dva Brazilca :-))))...kad mogu Rusi, pa možemo i mi...Mladenović mi je sasvim solidno delovao nekoliko utakmica na levom beku, ako ništa brži je i pametniji od Kolarova...desno...Gajić ili mali iz Čuke...
    (KozaNostradaus, 12. jun 2019 19:26)

    # Link komentara

  11. Limeni za selektora!
    (Aleksandar, 12. jun 2019 18:52)

    # Link komentara

  12. Verovatno je bolji od Krstajica, ali uzas. Ne slazem se sa @goran da je to bila neugodna grupa, bila je verovatno najlaksa (Vels iz prvog sesir inace bismo morali u barazu da trazimo sansu), ali makar ju je prosao. Tada je bar bila pozitivna atmosfera oko reprezentacije.
    (jsx, 12. jun 2019 18:33)

    # Link komentara

  13. @KozaNostradaus, 12. jun 2019 15:54

    Moze Antic ali kao predsednik FSS, a za selektora bi mogao i Piksi ili Jokan. Obojica su dobri treneri. Tumba je zasluzio selektorsko mesto jer je patriota i nije hteo protiv "Kosova" a to sto je dva puta izgubio od vrsnog strucnjaka Krstajica to je druga prica...
     (direwolf, 12. jun 2019 18:30)

    # Link komentara

  14. tumba ako nas odvede na EP leti odmah sa klupe ;)
     (svi smo mi muslini, 12. jun 2019 18:29)

    # Link komentara

  15. Tumbaković nije napustio c.goru par sati pre utakmice.Uveliko se znalo obavešteni su svi.Patriotski čin čoveka vi pretvrate u nekakve zavere.
     (Veteran, 12. jun 2019 18:29)

    # Link komentara

  16. Gde su mnoge babice, tu su deca kilava. Razmislte o ovome "stručnjaci".
    (da podsetim, 12. jun 2019 18:17)

    # Link komentara

  17. Zeljko Buvac bi bio najbolje resenje!
    (Cila, 12. jun 2019 18:15)

    # Link komentara

  18. Moj predlog , ako uopšte ima smisla o tome govoriti , je Rajevac . To je trener koga je jedan penal delio od 1/2 finala SP 2010 , a onda ga naši mudraci godinama ignorišu .
    (Andrea Djani, 12. jun 2019 18:03)

    # Link komentara

  19. Ko da je Tumba neki trener pa se sad dize prasina. Tumba je izgubio sa Partizanom na Malti od amatera, postara, konobara i sofera. To je taj nivo, Tumba, Kosan, Ziva, bata Djora... Nema tu neke razlike.
    Treba dovesti stranca.
    A sa ovih prostora, ako mora neko. Onda bih doveo Ciru Blazevica. Jeste da matori ima 100 godina, ali treba neko takav da prodrma malo ove vedete.
    Sta ce Tumba da dodje tu kod igraca koji zaradjuju milione u najvecim klubovima. Ima da sedi u cosku svlacionice. Nece imati autoritet.
    Krstajic je imao neki kao drugarski pristup, igrao je i sa nekima od ovih igraca. A Tumba ni toliko.
    (koki, 12. jun 2019 17:59)

    # Link komentara

  20. Dovesti trenera koji je bio selektor Crne Gore , a uz to dva puta lagano izgubio od Srbije pod Mladenom Krstajićem je smešno . Ne verujem da je istina , jer to nikad neće prihvatiti armija navijača Zvezde , kojoj i sam pripadam .
    (Andrea Djani, 12. jun 2019 17:51)

    # Link komentara

  21. gospodin petarda u gostima neka hvala ima i boljih ali nisu sta aaaa a
    (petartizan u najavi, 12. jun 2019 17:46)

    # Link komentara

  22. Крстајићу врати се :-)
     (Жеља, 12. jun 2019 17:25)

    # Link komentara

  23. Kad je trebo da vodi repku nisu mu dali nego razni Živadinovići
     (Pivke, 12. jun 2019 17:21)

    # Link komentara

  24. Da sumiramo?
    "Jokan" i "Paun" rade neki drugi posao. I da se nude - ne prihvatiti.
    Oni su klasicni timski treneri, ni najmanje nisu sekektori. Trener moze biti vrhunski a selektor nikakav. Pamtim takve slucajeve u zadnjih vise od 60 godina.
    Imamo kao retko kad solidan, cak vrlo dobar, fond igraca! Posle isluzenog Antica, jedini ko je mogao da selektuje, i posle par treninga "uigra" EKIPU, svakako u prednosti nad Muslinom, jeste Tumbakovic. Covek ima autoritet, principe i koncept: ume da igra na rezultat i da ne igra piperevku s ulogama igraca. Bek je bek, a ne "zadnji" ili "nazadni" vezni ili bezvezni.
    Plasim se da se nece ostvariti ideja, da necemo imati srecu da gn Tumbakovic prihvati...
    Ako prihvati - vidimo se i na EP i Mondijalu!
     (jabreja, 12. jun 2019 17:04)

    # Link komentara

  25. Selektor fudbalske reprezentacije Srbije Mladen Krstajić dobiće otkaz nakon ubedljivog poraza u Ukrajini (5:0).

    Bilo bi dobro da ovo otpuštanje zbog neuspeha bude primenjeno i u upravljanju zemljom. Brzo bi ostali bez kompletnog državnog aparata.
    (pusti snovi, 12. jun 2019 16:55)

    # Link komentara

  26. Sa magarca na konja,za 30 godina 30 selektora promenili i 300 igraca,toga nema nigde na svetu!!!
    (Cveja, 12. jun 2019 16:53)

    # Link komentara

  27. Dream tim Djora i Ziva trajno resenje da se napravi neki balans sa Kokezom i da se kvalifikujemo za radnicke sportske igre ili konditorijadu za 4 godine.
    (Djordje Stanojevic, 12. jun 2019 16:51)

    # Link komentara

  28. @igor
    Bolje i Krstajic od Mihajlovica. Nikad mu Zagreb necu oprostiti...
    (Mister Vo, 12. jun 2019 16:49)

    # Link komentara

  29. Ljudi bre, šta vam je? Kakav Paunović, Jokanović! Oni su davno prerasli taj nivo i dokazuju se zarad napretka u karijeri.
    Da li bi vi ponovo išli u osnovnu školu?
    (Aca iz Šapca, 12. jun 2019 16:46)

    # Link komentara

  30. Realno imaš izbor: Piksi, Paunović, Jokanović a ti dovodiš Tumbakovića.
    Posle se neko čudi rezultatima i igri.

    Slažem se da Paunović nikoga nije vodio sem mladih, Piksi vodi po Kini, Jokanović Championship ali ajde dajte nekom od njih šansu. Mi ionako nemamo trenere u nekom top klubu ili ligi.

    Tumbaković je svakako bolje rešenje od Krstajića ali da li je pravo rešenje za Srbiju, nije.
     (Smogovci, 12. jun 2019 16:37)

    # Link komentara

  31. Ko god bude trener a stavi u tim ljajica taj veze nema ili ima tal sa menadzerom decko nema pojma
    (Zvezdan, 12. jun 2019 16:32)

    # Link komentara

  32. pa Bjeka je u savezu. što je najgore, kakav je savez, on se tu još i najbolje razume. a ova zajebancija sa Tumbom i kosovom je smešna. čak se i Zvezda ogradila od smejurije.
     (kiki riki, 12. jun 2019 16:24)

    # Link komentara

  33. Vidim neki pišu kako ne treba žuriti sa dovođenjem selektora. Ja baš mislim da treba jer će onda imati vremena da razmišlja o sastavu da dovede svoj stručni štab da malo poradi na nekim sitnicama o sistemu rada. Ne treba dovoditi pet dana pred utakmicu sa Portugalom pa onda da budu svi pogubljeni. Ja smatram da je najbolje rešenje Jokanović. Ko god da dođe bitno je da smo se otarasili Krstajića i da se Milivoje, Nastasić i Matić vraćaju u repku. Treba dati podršku momcima, napuniti "rupu" protiv Evropskog šampiona koji nije nepobediv i uz naš najači sastav ih "tući" u našem Beogradu!!??
     (Vitez Koja, 12. jun 2019 16:22)

    # Link komentara

  34. za tebe KozaNostradaus, a koga da stavi umesto kolarova i rukavine? ajde umesto rukavine mogo bi ivanovic ili maksimovic (igra ponekada na toj poziciji u napoliju) ali koga umesto kolarova? znas li nekoga boljeg? ovaj tvoj komentar mi deluje kao onih komentari od pre nekoliko godina dok su igrali pantelic i zigic. i njih dvojicu su tereali iz rep. pa kada smo ih isterali igrali su nam u napadu e pazi sada ko lekic,braca scepovic,filip djordjevic. ja ne vidim da si ti dao neki predlog koga umesto rukavine ili kolarova zvati.
    (dalibor79, 12. jun 2019 16:21)

    # Link komentara

  35. Partizan dok je vodio Osim igrao je dopadljiv savremen mozda i najlepsi fudbal...Igra od noge na prvu sa brzim osvajanjem terena...Tumbakovic je nasledio tu strategiju i jos neko vreme Partizan je ubirao trofeje na krilima takve igre...Ako bude preneo na reprezentaciju takav stil to ce biti pun pogodak.Disciplina trcanja mora se pod hitno resiti a autoritet kakav Tumbakovic poseduje mislim da moze to uspostaviti...Ovi treneri koji su po godistu nesto stariji od igraca...nema tu leba ..Muslin je uostalo dokaz toga kako se disciplina uspostavlja,Tumbakovic samo da prenese na reprezentaciju Osimovu skolu i to je druga prica ..
     (Dejan CZ, 12. jun 2019 16:20)

    # Link komentara

  36. Marko Nikolic bi to pritegao. A ako se njegova frizura ne dopada predsedniku (RS ili FSS)ili vecini birackog tela Srbije, meni je ok da pokusa i Milojevic...mozda uspe, ja bih ga podrzao.
    Ocigledno je da ovi sa ozbiljnijim pedigreom i poznavanjem savremenog fudbala (npr. Jokanovic, Stojkovic, Mihajlovic i sl.) nisu zainteresovani, jer imaju mnogo bolje uslove (pre svega finansijske, zatim manje cimanja sa nedisciplinovanim igracima, i sto je najbitnije daleko manje pljuvacine) u klupskom udbalu.
    (kristalna kugla, 12. jun 2019 16:18)

    # Link komentara

  37. Ako vala
    ..
     (Gica, 12. jun 2019 16:09)

    # Link komentara

  38. Tumbakovic 05 ?
    (afrogipsy, 12. jun 2019 16:06)

    # Link komentara

  39. Tumbakovic je 3000000 svetlosnih godina ispred Krstajica
     (ajs, 12. jun 2019 16:01)

    # Link komentara

  40. Amam kad sam znao već kod 2-0 protiv Ukrajine...Pazi ti to, otkazuju jednog petardara, a dovode drugog...Krstaja popasao od Ukrajine, Tumba od Kroacije...ima tu simbolike...sa druge strane, ako govorimo o časti i obrazu, taj isti Tumba je znao i na početku kvalifikacija da će igrati sa Kosovom, a što tada nije rekao da neće da vodi ? E to bi bio čast i obraz...ovako, jajarski potez, licimeran i skroz truo...Grobar sam (samo po vokaciji), ali ovo rešenje je samo nastavak agonije...Podmladiti repku, isterati Kolarova (nikad mu neću zaboraviti prodaju protiv Hrvata) i Rukavini se zahvaliti...pronaći nova rešenja na bekovima i dovesti Paunovića...Naravno, nikako Antara, jer mislim da se oni malo stariji i iskusniji sećaju njegovog vođenja onog drim tima sa kojim nije uspeo proći grupu u Južnoj Africi, a otvoren mu put bio do polufinala...I kad se samo setim zadnje tekme sa Francuzia u rupi, Roseti nam pokloni penal u 10 minutu i igrača više 80 minuta, damo gol iz penala i 80 minuta se branili zonski...ej !?!? 80 minuta igrač više, a braniš se zonski!?!? To sam samo tad video i nikad više...samo PAUN !!!
    (KozaNostradaus, 12. jun 2019 15:54)

    # Link komentara

  41. I dalje niko da objasni kako je to u Tumbakovicu proradio patriota tek par sati pre utakmice sa Kosovom, kada je pre sest meseci znao da ce se ta utakmica igrati? Zar bi ga Dejan Savicevic drzao na mestu selektora da je znao da nece da vodi tim? Pa naravno da ne bi! Pritisci? Pa, ako ih je bilo, desavali su se valjda od decembra prošle godine kada su izvucene grupe... I sada se taj postupak medijski koristi da bi Tumbakovic odmah postao ljubimac navijaca, bez da se racionano pita - da li je on zaista najbolje resenje? Pa sto se selektor bira u roku od par dana? Ima vremena do septembra. Moglo je da se to izvede mnogo profesionalnije. Da se poprica sa bar par trenera koji imaju iste ili bolje kvalifikacije. Sve nam je medijski spin. Pa i u fudbalu.
    (nebojsa markovic, 12. jun 2019 15:40)

    # Link komentara

  42. Dobro je resenje Tumbakovic mada mislim da ce biti problema na pocetku. Tumba voli disciplinu, da li ce splavari saviti glavu i ponasati se profesionalno videcemo. Mada mislim da ce iskociti neki pametnjakovic koji ce reci, ja sam zvezda ne mozes mi nista.
     (Duka, 12. jun 2019 15:37)

    # Link komentara

  43. A Kokezi otkaz???
    (Joy, 12. jun 2019 15:35)

    # Link komentara

  44. @(bata, 12. jun 2019 13:40)

    Муслин и Тумбаковић имају моју подршку, Крстајић никад.
    (Марко, 12. jun 2019 15:32)

    # Link komentara

  45. komentar za suze.ma necemo se sa tumbakovicem naigrati fudbala.ni sa piksijem.molite antica.dajte mu lovu.pa zar mislite da nije veljku paunovicu davao savete.
    (goran, 12. jun 2019 15:30)

    # Link komentara

  46. Nek bude srecan koliko zeli, ali ima i postenih nacina za to. Mozda je moja sreca da selektiram tvoj kucni budzet na primer. Zelis li da mi uskratis srecu? Zasto je onda ok rasipati budzete javnih institucija, koje i ja finansiram? Nek ovi treneri vode privatne klubove, ako igde mogu.
    (Dex, 12. jun 2019 14:54)

    Prijatelju ništa ti ne finansiraš, FSS je nezavisna institucija kojoj je nadređena samo UEFA i FIFA, a mešanje u njen rad što uključuje i finansiranje od strane države je najstrože zabranjeno po statutu ovih organizacija i povlači automatsku dugogodišnju suspenziju.
     (dux, 12. jun 2019 15:21)

    # Link komentara

  47. Može...
     (stanke..., 12. jun 2019 15:19)

    # Link komentara

  48. Da se ne lazemo. Dovode ga samo zato sto je sada popularan, jer je odbio da vodi CG protiv Kosova, pa im u FSS odlicno dodje. A zasto nije u decembru nakon izvlacenja grupa rekao Savicevicu - slusaj necu voditi tim protiv Kosova, pa ili da se dogovorimo ili da idem. Šutio je. I otisao pola dana pre mece sa tim istim Kosovom. Pa to je obicna namestaljka. Obecano mu je mesto selektora Ssrbije. Zato je i otisao. Dosta vise partijaca i simpatizera. Pogusimo se od toga!
    (nebojsa markovic, 12. jun 2019 11:48)

    Daj ne lupajte gluposti. Cuj obecano mu je mesto selektora pa zato nije vodio CG protiv Kosova.
    Krstajic da nije izgubio onako od Ukrajine, ne bi ga sigurno smenili, a Tumbakovic je odbio da vodi CG pre nego sto je i utakmica Ukrajina-Srbija odigrana.
    Tako da ako dovedu Tumbakovica, to nema veze sa tim sto se desavalo pred duel CG-Kosovo. Dovode ga samo iz razloga jer je jedini slobodan u ovom trenutku.
    Jokanovica ne racunam, jer on juri klupski angazman, nece jos uvek da vodi reprezentaciju.
     (bolje, 12. jun 2019 15:12)

    # Link komentara

  49. Zivadinovic ili Djoric!Ako ih pre toga ne angazuje neki premijerligas.Salim se,ima po meni boljih resenja od Tumbe,ali od velikog maga Krstajica je svako bolji.
    (Nesha, 12. jun 2019 15:09)

    # Link komentara

  50. Dobro je da dodje bilo koji trener,ne treba nama Murinjo,dovoljno je da je trener koji razume fudbal za razliku od Krstajica koji mora da se uci u Radniku iz Bjeljine
    (Nikola, 12. jun 2019 15:04)

    # Link komentara

  51. Ko god ovde pise o Jokanovicu, Paunovicu, taj ocigledno ne zivi u Srbiji.
    (cartman, 12. jun 2019 15:03)

    # Link komentara

  52. Mi smo se u srednjoj radovali kada je jedan profesor otisao u penziju, pa nam je dosao duplo gori umesto njega. Da se razumemo, Krstajis je amater, da ima obraza ne bi nikada prihvatio da radi nesto sto nikada nije, ali koga dovesti?
    Paunovic je Svetski prvak, ali mislim da je upravo zbog toga nepozeljan, jer ljudi sa znanjem su uvek problem u Srbiji. Jokanovic tesko da bi prihvatio. Za Piksija nemam pojma. Sve u svemu, dobro biti nece.
    (Lala na kvadrat, 12. jun 2019 15:02)

    # Link komentara

  53. Nije valjao Muslin pa je pljuvan i doveden Krstajić. On je promenio postavku i stil igre sad ne valja ni on, pa pljuvanje po nemu. Evo ga stiže i Tumbaković i već je krenulo pljuvanje. Znači uvek i po svakome pljuvati jer mi smo Srbi?! p.s. nama treba selektor, a ne trener!, ovo je reprenzetacija!
    (Dragan, 12. jun 2019 14:59)

    # Link komentara

  54. Ovde ljudi pominju Paunovića i Jokanovića kao da ti ljudi grebu zubima i noktima da postanu selektori a istina je da im ne pada na pamet da se vraćaju u ovu pustoš i fudbalski haos od našeg saveza. Žive i rade u uređenim državama i nisu ludi da to napuštaju.
    (Fantazije, 12. jun 2019 14:58)

    # Link komentara

  55. Svaki normalan covek koji ne mrzi ljude i koji nije zatrovan mrznjom bi dao i pozeleo nekom srecu.
    (Vladojko, 12. jun 2019 14:36)

    Nek bude srecan koliko zeli, ali ima i postenih nacina za to. Mozda je moja sreca da selektiram tvoj kucni budzet na primer. Zelis li da mi uskratis srecu? Zasto je onda ok rasipati budzete javnih institucija, koje i ja finansiram? Nek ovi treneri vode privatne klubove, ako igde mogu.
     (Dex, 12. jun 2019 14:54)

    # Link komentara

  56. Nama treba dokazani strucnjak,zato dajem predlog da to bude Paunovic!
    (C i n i k, 12. jun 2019 14:18)

    A gde se on to dokazao, nigde. U Cikagu ? Ili na onom prvenstvu za omladince gde je pola meceva odigrao nereseno, a u finalu igrao bunker, I srecno dosao do titule. Samo
    Lalatovic mozee da spasi Srbiju.
    (Delija88, 12. jun 2019 14:54)

    # Link komentara

  57. os jedan kome se sastavi diktiraju od predsednika saveza
    (Kokeza, 12. jun 2019 14:13)

    Pa mi smo ga zato i otpustili, sto nije slusao mene..
    (Savicevic, 12. jun 2019 14:52)

    # Link komentara

  58. Otkada to Srbija uzima odbačene trenere iz C.Gore?
     (VUK, 12. jun 2019 14:47)

    # Link komentara

  59. Slavisa Jokanovic
     (Aki, 12. jun 2019 14:36)

    # Link komentara

  60. Krstajiću, ti li si? Kako je, šta ima, priča se da te smenjuju?
    (Lorimer, 12. jun 2019 10:20)
    Nema ko drugi, ko bi mu normalan davao podršku.
    (Arsa, 12. jun 2019 12:31)
    Svaki normalan covek koji ne mrzi ljude i koji nije zatrovan mrznjom bi dao i pozeleo nekom srecu.
    (Vladojko, 12. jun 2019 14:36)

    # Link komentara

  61. Za sve one sto priželjkuju Jokanovića, on je trener ne selektor, ogromna razlika. U fudbalu ne postoje pripreme kao npr u košarci po mesec-dva pred neko takmicenje pa se uigrava sistem, fizička priprema itd. Oni se skupe pred takmičenje i uigravaju sistem po izboru selektora. On bira igrače prema sistemu i to igra. Zbog toga mi je izjava Muslina da mu se neki ne uklapaju u sistem sasvim dovoljna. Realno je procenio domet naše reprezentacije i ostvario uspeh.
     (Nenad, 12. jun 2019 14:28)

    # Link komentara

  62. Ćiro Blazevic
     (banja Luka, 12. jun 2019 14:28)

    # Link komentara

  63. Djukica za Selektora
    (srba, 12. jun 2019 14:27)

    # Link komentara

  64. Mogao je i Batica Mirkovic, on ima daleko duzi trenerski staz od Mladje :))))
    (Onako usput..., 12. jun 2019 14:27)

    # Link komentara

  65. Dzaba su nam i najbolji treneri, jer nase balerine nece da se trose u dresu reprezentacije...
     (Zurkolomac, 12. jun 2019 14:25)

    # Link komentara

  66. Nisi za selektora. Odlazi. Ekipa jedne reprezentacije nije samo skup skupih igrača nego tim motivisanih igrača ratnika na fudbalskom polju.
     (Bush, 12. jun 2019 14:22)

    # Link komentara

  67. Sta god da odluce treba verovati rukovodiocima saveza, oni najbolje znaju sta je dobro za Srbiju.
    (Dajana, 12. jun 2019 14:18)

    # Link komentara

  68. Pa sada bih pre glasao da ostane Krstajic nego da dolazi sada veliki "patriota" Tumbakovic.
    Tumbakovic nije imao ni igru ni rezultate sa CG,ne treba nam takav selektor.
    Nama treba dokazani strucnjak,zato dajem predlog da to bude Paunovic!
    Doduse mi nmz na EP sto je svakom jasno jer treba da pobedimo i UKR i PORT, ali svejedno,dovedite Paunovica,dosta vise sa losim resenjima.
     (C i n i k, 12. jun 2019 14:18)

    # Link komentara

  69. Ovo nesretno drvo što smo imali za selektora je nešto najgore što nas je moglo snaći.Da se razumemo,od Krstajića gori ne postoji.Tačka.
    E sad zašto Tumba i ima li boljih rešenja? Ima,ali naš savez vode ljudi koji jedva da mogu da sastave dve proste rečenice,pa njihov intelektualni kapacitet predstavlja ograničavajući faktor.
    Tumba i njegov poslednji istup u Crnoj Gori je glavni razlog zbog čega se odlučuju upravo za njega.Tu stručni kvaliteti nemaju ulogu.
    Da u savezu sede ljudi sa trunkom morala i poštenja nikada Krstajić ne bi bio to što je sada,a izbor selektora bi se vršio prema znanju, autoritetu, dosadašnjim uspesima... Ima Srbija takve trenere.Ali svi oni koji drže do sebe neće da se petljaju sa Kokezom i društvom.Zato nema Paunovića, koji bi po logici stvari morao da bude selektor već par godina.Ili zato nema Jokanovića... da ne nabrajam.
    Tumbaković nije hteo da vodi reprezentaciju protiv Kosova i to je dovoljno!Na tome se pliva,a da li je on rešenje za duži period,da li možda treba razgovarati sa još nekim kandidatima,da li se možda treba nekome i izviniti ako je interes reprezentacije u pitanju,to nije bitno.
    U savezu je problem.Dok se to leglo ne očisti naša reprezentacija će služiti za ismevanje i kao onomad za punjenje.
    Ima materijala za dobru ekipu,pokazalo se to 2013 i 2015.Ali sve to kasnije posluži za taljenje onih koji vode savez i koji su tu samo zbog sebe,a nama ostaje samo da se nerviramo sa Krstajićem i društvom.
    (Blagoje, 12. jun 2019 14:14)

    # Link komentara

  70. Jos jedan kome se sastavi diktiraju od predsednika saveza
    (Kokeza, 12. jun 2019 14:13)

    # Link komentara

  71. Jedini sa integritetom Muslin i Antic, svi ostali sastavljaju ekipu po meri menadzera i gospode iz FS
     (desha, 12. jun 2019 14:11)

    # Link komentara

  72. Lalatović!!! Član je stranke, a ima dobre motivacione govore!
    (Djordje, 12. jun 2019 14:03)

    # Link komentara

  73. Tumbakovic je bolji od Krstajica deset puta,covek je trener ovaj drugi nije.Sto se tice nekih igraca kao sto su Milivojevic ili Nastasic,ja sam siguran da ih ne zove zbog nekih igraca koji su bitniji za nasu reprezentaciju.Ako na primer Tadic ili Mitar ili Sergej ili Jovic ne zele da igraju zbog njih,mislim da su malo bitniji od Mil.ili Nast.Mi nemamo nijednog beka koji moze da zameni Kolarova ili ovog drugog nesrecnika(falio je puno u mecu sa Ukrajinom)a obojica su odavno prosli svoj zenit.Na Tumbakovicu je da slozi ovo sto imamo,nisam zadovoljan resenjem ali ne moze da bude losiji od Krstajica.
     (kralj, 12. jun 2019 13:54)

    # Link komentara

  74. Neee…ee !!!!!
    (Aca iz Šapca, 12. jun 2019 13:54)

    # Link komentara

  75. LOL

    sledeća 5-ica pada kad portugal dođe ovde.

    nek se spremi lalatović (btw, koji je sad u duševnim bolovima jer je ON odabrao tumbakovića, a ne njega)
    (s.koreja, 12. jun 2019 13:53)

    # Link komentara

  76. Lalatovića, najbolji je ima srce, tvrdim da bi napravio rezultat ili bar hemiju
    (mirko, 12. jun 2019 13:48)

    # Link komentara

  77. Људи, да ли је ово нормално! Био је селектор Славољуб Муслин. Имао је успеха. најважније од свега, квалификовали смо се за Светско првенство у Русији. Скоро сваки коментар у то време је био негативан. Играмо много дефанзивно, не зове Сергеја, у то време једног од најбољих играча италијанског првенства, не уклапа му се Љајић који је, такође, блистао у Италији, не зове младе који су освојили шампионат у Новом Зеланду... Муслин, под притиском јавности, смењен пред СП и уместо њега постављен Младен Крстајић. Одличан играч, миран, културан и тих човек. Урадио је све оно што Муслин није. Играо офанзивније, позвао СМС-а, Љајића и све младе из Новог Зеланда. Не! Сада он не ваља! Муслин је био бољи! Под притиском јавности, поново, мењамо Крстајића. Руку на срце, резултати су му били солидни. Пристојно издање на СП, у Лиги нација је изборио Ф4, подмладио репрезентацију... Нерешено у Португалији је одличан резултат и за много боље репрезентације од нас. "Тастатура стручњаци" једва дочекаше ону катастрофу у Украјини да појачају "пљување" по овом човеку. Смењен је на њихову радост. Сада, као што читам овде, архивирају Крстајића и почиње "пљување" по Тумбаковићу, који још увек није ни званично постао селектор. Људи, немогућ смо народ! Ја јесам навијач Партизана, али ћу увек навијати за репрезентацију и нећу позивати на бојкот, ма ко био селектор и ма ко играо за њу. Хајде да пружимо пуну подршку новом селектору, ма ко био.
    (bata, 12. jun 2019 13:40)

    # Link komentara

  78. Ako ćemo po stručnosti i rezultatima , biralo bi se između Jokanovića i Paunovića , moguće još Drulović i Milojević . Ako ćemo ovako onda će Tumbaković , pa kad i njega potrošimo , biće problem što niko ozbiljan neće hteti posao , onda postaju realne opcije kao što je veliki bard Živadinović .
     (Školobocna, 12. jun 2019 13:37)

    # Link komentara

  79. Da se ne lazemo. Dovode ga samo zato sto je sada popularan, jer je odbio da vodi CG protiv Kosova, pa im u FSS odlicno dodje. A zasto nije u decembru nakon izvlacenja grupa rekao Savicevicu - slusaj necu voditi tim protiv Kosova, pa ili da se dogovorimo ili da idem. Šutio je. I otisao pola dana pre mece sa tim istim Kosovom. Pa to je obicna namestaljka. Obecano mu je mesto selektora Ssrbije. Zato je i otisao. Dosta vise partijaca i simpatizera. Pogusimo se od toga!
    (nebojsa markovic, 12. jun 2019 11:48)

    Браво за коментар!
    Једног, који није чак ни тренер, мијења други, који је био тренер само док је Мирко Марјановић ведрио и облачио.
    Каква смо ми земља, мајко мила!
    (Макарије, 12. jun 2019 13:34)

    # Link komentara

  80. Vas moze da spasi samo strani trener, neko zvucno ime. Nas ni to , mi smo u kanalu i nema nam spasa.
    (Rade podgorica, 12. jun 2019 13:30)

    # Link komentara

  81. Tumba, najjaci treneer. Forsira Partizanovu skolu, igru "do noge".
    (Dubljo, 12. jun 2019 13:29)

    # Link komentara

  82. Тумбаковић можда није наш најбољи тренер, али је неупоредиво бољи од Крстајића који је нула и као тренер и као човек. Тумбаковић има 13 трофеја, Крстајић нема ништа. Пред Тумабковићем је тежак посао у квалификацијама, јер је Крстајић у три утакмице већ изгубио пет бодова, а према квалитету играча које је имао, није смео да изгуби више од три. Надам се да ће вратити Настасића, Грујића, Миливојевића, да Матић више неће прескакати утакмице репрезентације, а да ће остали играчи знати шта треба да играју, јер тренутно изгледају као разбијена банда на терену и једино индивидуалним квалитетом добијамо утакмице против екстремо лоших екипа.
    (Марко, 12. jun 2019 13:29)

    # Link komentara

  83. Dok u savezu sedi ista gospoda svejedno je ko je trener, hocemo ostavke. Bojkot.
     (Only red, 12. jun 2019 13:21)

    # Link komentara

  84. Za nas mentalitet Samo trener sa odredjenom disciplinom mozda to jeste Tumba ko zna ?
    Ali krsta jos nije dobio otkaz i neverujem da ce dobiti!
    (joki, 12. jun 2019 13:19)

    # Link komentara

  85. Ovde sve eksperti za sve u zivotu pa i , a loptu nisu sutnuli u zivotu. U svakom slucaju ko god da trenira nista nece uraditi jer nasi reprezentativci imaju problem u glavama i to je to!
    (Milutinac, 12. jun 2019 13:18)

    # Link komentara

  86. Grofa !!!
     (haisenberg, 12. jun 2019 13:17)

    # Link komentara

  87. Tumbakovic ...o moj Boze, pa zar je moguce ..
    (Tera, 12. jun 2019 13:11)

    # Link komentara

  88. Љубинко Друловић.
     (раде, 12. jun 2019 13:09)

    # Link komentara

  89. Niko nije rekao da je Tumbaković najbolje rešenje, ali ON JE TRENER i bavio se tim poslom. Za one, koji misle da je Krstajić trener, vidićemo ga sada na tržištu ko će ga zaposliti. Svakako bi trebalo biti posla za trenera, koji je vodio reprezentaciju na SP.
    (Predo, 12. jun 2019 13:06)

    # Link komentara

  90. Da se ne lazemo. Dovode ga samo zato sto je sada popularan, jer je odbio da vodi CG protiv Kosova, pa im u FSS odlicno dodje. A zasto nije u decembru nakon izvlacenja grupa rekao Savicevicu - slusaj necu voditi tim protiv Kosova, pa ili da se dogovorimo ili da idem. Šutio je. I otisao pola dana pre mece sa tim istim Kosovom. Pa to je obicna namestaljka. Obecano mu je mesto selektora Ssrbije. Zato je i otisao. Dosta vise partijaca i simpatizera. Pogusimo se od toga!
    (nebojsa markovic, 12. jun 2019 11:48)

    Može biti da si u pravu. Takav scenario i liči na nas. Ali, čisto fudbalski gledano, sa njim imamo šanse da se kvalifikujemo, dok sa onim bezličnim selektorom - nikakve.
    (Negativni, 12. jun 2019 13:04)

    # Link komentara

  91. Nešto mi se čini da se karakterno savršeno uklapa u FSS ekipicu Kokeza, Bjeković...
    Uzgred kad su izvučene grupe mogao je podneti ostavku ovako čist populizam i dogovorena priprema terena
    (Auggie, 12. jun 2019 13:03)

    # Link komentara

  92. Zašto za Srbiju nije selektor NAJBOLJI Milojević? Dosad smo uvek birali najbolje? E, sad smo rešili da probamo sa malo takši!
     (Zvezda zauvek, 12. jun 2019 13:03)

    # Link komentara

  93. Kao i uvek, dajem vreme da se pokaže. Toga se držim i kod igrača, vlast...Grobar sam, ali to nema veze kod ovakvih stvari. Čak me i igra ne interesuje, samo rezultat. Da smo dobili Ukrainu, niko ne bi pričao što nemamo zadnjeg veznog a dva napadača. Mada, redovnih klubskih pljuvača uvek ima.
    (Deki, 12. jun 2019 13:02)

    # Link komentara

  94. Ja glasam za Jokana.
     (Dare, 12. jun 2019 13:01)

    # Link komentara

  95. E samo nam ovaj strucnjak falio da vodi reprezentaciju,100% nista od EP.Krstajic ili Tumbakovic nama se isto hvata.
    (Pera Detlic, 12. jun 2019 13:00)

    # Link komentara

  96. okuka hahaha.
     (est, 12. jun 2019 12:59)

    # Link komentara

  97. Tumbakovic je svoj zenit imao pre 15-20 godina. Tada bi bio dobar izbor. Ovo sada je samo zamazivanje ociju.
    (Aleksandar, 12. jun 2019 12:43)

    I takav, daleko od zenita, za Krstajića je Murinjo.
    (Negativni, 12. jun 2019 12:59)

    # Link komentara

  98. A Paunovic i Jokanovic su mi kao neki treneri?? Daj ne lupetajte, Paunovic kao osvojio zlato sa mladima i sad je on trener.Osvajao je i Drulovic sa mladima, pa u A timu nije nista uradio za ono malo sto je trenirao.
     (Dare, 12. jun 2019 12:59)

    # Link komentara

  99. Takodje nikakav trener. Sta je on to uspeo i koga je to trenirao...neke kineze i partizan i to je to. Bezveze jer ima daleko boljih od njega koji imaju kao prvo "vezu" sa igracima. Naprimer Drulovic...
     (goranovic, 12. jun 2019 12:55)

    # Link komentara

  100. konacno i mi da imamo potencijalno dobru reprezentaciju. ne samo odbrambene nego na svim pozicijama. dovesti paunovica ili jokana, dati im odresene ruke...za 2-3 godine igramo polufinale nekog velikog takmicenja 100%.
     (basketas, 12. jun 2019 12:53)

    # Link komentara

  101. a jokan a paunovic? sta vam je bre ljudi!!!
     (basketas, 12. jun 2019 12:51)

    # Link komentara

  102. Ko god da dodje mi smo prosli na evropskom prvenstvu vec jer je Portugal osvojio ligu nacija I direktno se plasirala na evropsko prvenstvo. Tako da mi I Ukajina idemo dalje, a litvanija I Luksenburg ispadaju.
    (Saki, 12. jun 2019 12:11)

    Ko god ne ume da nadje pravila lige nacije na internetu, ne bi trebalo da ostavlja komentare o istoj.
     (mr.wolf, 12. jun 2019 12:48)

    # Link komentara

  103. Tumbakovic je svoj zenit imao pre 15-20 godina. Tada bi bio dobar izbor. Ovo sada je samo zamazivanje ociju.
    (Aleksandar, 12. jun 2019 12:43)

    # Link komentara

  104. @milanb, Misliš da Jokan ne zna kakvo je ovde stanje? Zašto bi dolazio u ovaj mulj, gde na čelu saveza sede ljudi koji veze nemaju sa fudbalom...
     (DPb, 12. jun 2019 12:43)

    # Link komentara

  105. Ne svidja mi se izbor, jer mislim da imamo par boljih trenera (Jokan, Paun itd) ali je svakako bolje nego ovo sto trenutno imamo (gore i ne moze). A ovaj sto je dosao na klupu bez jednog dana iskustva, sto je upropastio sve dobro sto je ikad uradio za Srpski fudbal, nadam se da ce u totalni zaborav pasti, i trenirati negde u seoskoj ligi nekoj, pa nek gura 7 napadaca tamo.
    (Nikola, 12. jun 2019 12:43)

    # Link komentara

  106. Tumbaković je odličan trener i treba da dobije podršku, pa da vidimo šta će da ispadne od toga? Čovek zna da postavi igru a to je nama najbitnije. Mi imamo solidan igrački kadar i moći će od njih da napravi ekipu koja će da igra fudbal a ne da se večito oslanjamo na kvalitet pojedinca pa ako neko bljesne dobro je a ako ne onda potop. Mi moramo da napravimo igru a onda će i sav talenat i potencijal uspeti da ispliva, a Tumba definitivno zna kako je praviti i voditi EKIPU.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Džoni, 12. jun 2019 12:19) Evo bivsa ekipa nakon njega igra tika-taka.
    (zlatan kurjak, 12. jun 2019 12:42)

    # Link komentara

  107. Ljudi, zaboravite Jokana i Pauna. Dali bi ste se vi vratili iz Londona ili Cikaga u ovu kaljugu?!
    (Insajder, 12. jun 2019 12:40)

    # Link komentara

  108. Iz supljeg u prazno :D
    Jeste da Tumba ima iskustva, ali zar mi ne pobedismo skoro i ubedljivo Crnu Goru.
    Sad jeste da nemaju igraca, ali ni trener nije puno pomogao.
    Jedina dobra stvar je ovde, da ce sad mozda hteti da igraju Milivojevic i Nastasic.
    (2CRAZY, 12. jun 2019 12:36)

    # Link komentara

  109. Posle jednog ubedljivog poraza otkaz. U Rusiji da nas sudije nisu pokrale prosli bi dalje, posle Rusije solidni rezultati i jedan ubedljiv poraz i odma otkaz. Digao se narod koji nije sutnio lopte u zivotu da sudi Kretsjicu. Sve najbolje i puno srece u zivotu Mladene Krstajicu.
    (Afrika, 12. jun 2019 10:08)

    Nema zime za Mlađu, čeka njega Junajted sa ovako blistavom karijerom!
     (Stanislav, 12. jun 2019 12:35)

    # Link komentara

  110. Sto ste dosadni s Jokanovicem i Paunovicem, prosto je nerealno da oni dodju. Paun ima jak ugovor u Čikagu, a Jokan juri angazman u premijer ligi(fudbalskoj NBA ligi, dakle nema boljeg fudbalskog radnog mesta na svetu). Sumnjam da bi prihvatio da bude selektor Brazila a ne Srbije. Tumba nije nešto, Al od realnih opcija nemamo bolju. Realno Mihajlović je trebao da se vrati i da dovrši započeto s ovom generacijom, taman kada su počeli da igraju dobro on je otišao, ali potpisao je novi ugovor s Bolonjom. Antić je već u ozbiljnim godinama...
    (milos, 12. jun 2019 12:34)

    # Link komentara

  111. Zar pored zivog Jokanovica i Paunovica vi hocete Tumbakovica? (Marko, 12. jun 2019 12:15) Nije, da oni nece Jokanovica i Paunovica, nego Jokanovic i Paunovic nece njih.
    (nortatem, 12. jun 2019 12:31)

    # Link komentara

  112. Posle jednog ubedljivog poraza otkaz. U Rusiji da nas sudije nisu pokrale prosli bi dalje, posle Rusije solidni rezultati i jedan ubedljiv poraz i odma otkaz. Digao se narod koji nije sutnio lopte u zivotu da sudi Kretsjicu. Sve najbolje i puno srece u zivotu Mladene Krstajicu.
    (Afrika, 12. jun 2019 10:08)

    Krstajiću, ti li si? Kako je, šta ima, priča se da te smenjuju?
    (Lorimer, 12. jun 2019 10:20)
    Nema ko drugi, ko bi mu normalan davao podršku.
    (Arsa, 12. jun 2019 12:31)

    # Link komentara

  113. Čudi me da nisu Vladimira Vermezovića doveli
     (Caw, 12. jun 2019 12:29)

    # Link komentara

  114. Ne može tu ni Antić puno kao što neki misle, sjetite se one utakmice na svetskom protiv Australije...
    (Djomla, 12. jun 2019 12:28)

    # Link komentara

  115. citajuci i komentare i ostalo, ispada da treba biti patriota da vodis fudbalsku ekipu??

    gde je strucnost, rezultati?

    ili jos jedan Krstajic?
     (iv13, 12. jun 2019 12:27)

    # Link komentara

  116. trofejni klubski trener?a sts je to osvojio u poslednjih 20 godina?da ne racunamo one partizanove titule dok je bio ziv mirko marjanovic 
    (duledudule, 12. jun 2019 11:40) 
    Osvojio je titulu u kineskom prvenstvu
    (Walt, 12. jun 2019 11:59)
    ako ces tako ne jednu nego dve.u tada kineskoj smesnoj ligi.moje misljenje je da ne treba on da bude selektor i to je to.ali ovi sad audaraju na kartu patriotizma i to je to.nemam ja nista protiv tumbe.samo on je trener starog kova.ima mladjih boljih.paunovic.npr
     (duledudule, 12. jun 2019 12:25)

    # Link komentara

  117. Svašta... kao da će smena selektora nešto rešiti. U mentalitetu je problem
    (Djomla, 12. jun 2019 12:25)

    # Link komentara

  118. Ali cika Misho ajte vi
    (Lalat, 12. jun 2019 12:25)

    # Link komentara

  119. Najuspesniji trener Partizana, najuspesniji trener Sandonga, selektor CG koja bi velicinom trebala da bude u rangu Luksemburga ili Malte igrala dobro i ravnopravno sa mnogo jacim timovima. Po meni ok resenje.
    (realno, 12. jun 2019 12:20)

    # Link komentara

  120. Tumbaković je odličan trener i treba da dobije podršku, pa da vidimo šta će da ispadne od toga? Čovek zna da postavi igru a to je nama najbitnije. Mi imamo solidan igrački kadar i moći će od njih da napravi ekipu koja će da igra fudbal a ne da se večito oslanjamo na kvalitet pojedinca pa ako neko bljesne dobro je a ako ne onda potop. Mi moramo da napravimo igru a onda će i sav talenat i potencijal uspeti da ispliva, a Tumba definitivno zna kako je praviti i voditi EKIPU.
     (Džoni, 12. jun 2019 12:19)

    # Link komentara

  121. Rotacija
     (prosto ko pasulj, 12. jun 2019 12:16)

    # Link komentara

  122. super Tumba,Pravo iz devedesetih.Boze,gde mi zivimo??
     (nikolq, 12. jun 2019 12:16)

    # Link komentara

  123. Zar pored zivog Jokanovica i Paunovica vi hocete Tumbakovica?
    (Marko, 12. jun 2019 12:15)

    # Link komentara

  124. Samo nek bude otvoren sa igracima i Nacijom....da zbijemo redove i da IGRAMO FUDBAL...mislim da u zadnje 4 godine imamo Evropskog i Svetskog prvaka u mladjim kategorijama....Ok trpecemo promene i rezultate. SAMO OTVORENO I LJUDSKI,ŽIVELA SRBIJA
    (qq lele, 12. jun 2019 12:13)

    # Link komentara

  125. Ko god da dodje mi smo prosli na evropskom prvenstvu vec jer je Portugal osvojio ligu nacija I direktno se plasirala na evropsko prvenstvo. Tako da mi I Ukajina idemo dalje, a litvanija I Luksenburg ispadaju.
    (Saki, 12. jun 2019 12:11)

    # Link komentara

  126. Zasto ne postavite Milojevica i tako zaokruzite vladavinu zvazdasa?
    (Milan D., 12. jun 2019 12:11)

    # Link komentara

  127. Ista se priča i dalje vrti... Ja vas više ne gledam do daljnjeg.
    (Stojko, 12. jun 2019 12:10)

    # Link komentara

  128. Zar nemamo nikoga iskusnijeg, odbar 75 godina?
    (afrogipsy, 12. jun 2019 12:03)

    # Link komentara

  129. Kralj zvezdinih trauma konacno na tronu!
    (Uber Viber, 12. jun 2019 12:02)

    # Link komentara

  130. trofejni klubski trener?a sts je to osvojio u poslednjih 20 godina?da ne racunamo one partizanove titule dok je bio ziv mirko marjanovic
    (duledudule, 12. jun 2019 11:40)
    Osvojio je titulu u kineskom prvenstvu
    (Walt, 12. jun 2019 11:59)

    # Link komentara

  131. Sa ovakvom selekcijom igraca samo GOSPODIN Radomir Antic moze da napravi pravo cudo, svi ostali su daleko ispod njega.
    (Kosmopolita, 12. jun 2019 11:54)

    # Link komentara

  132. Jokanović...
    (Aca, 12. jun 2019 11:53)

    # Link komentara

  133. A kada Kokeza daje ostavku? Stankovica vidim jedinog normalno rešenje i naravno Jokanović za trenera
     (Englez, 12. jun 2019 11:53)

    # Link komentara

  134. HOĆEMO JOKANOVIĆA!!!
     (Vitez Koja, 12. jun 2019 11:51)

    # Link komentara

  135. Jokanović majku mu... jest grobar al trenutno naš najbolji trener.
    (milanb, 12. jun 2019 10:07)

    Sta ti znaci ovo "jest grobar ali.."?
    Hoces da nam das do znanja da si i ti jedan od onih koji igrace i trenere selektuje na Partizanove i Zvezdine?
    Najgore od svega je to sto u poslednjih 20 godina Zvezda nema trenera iz nase zemlje koji je napravio neku karijeru. Nema ih ni Partizan nesto ali reci "jes grobar" znajuci da Zvezda nema nijedan primerak trenera za reprezentaciju je malo smesno.
    Ako je dobar, nije uopste bitno gde je igrao pre 20 godina vec kako ce raditi posao u reprezentaciji, zar ne?
    Moze cela reprezentacija da bude sastavljena od igraca Zvezde, mene nece zanimati ako su to sve dobri igraci i ako zavrsavaju posao.
    (MOE, 12. jun 2019 11:51)

    # Link komentara

  136. Da se ne lazemo. Dovode ga samo zato sto je sada popularan, jer je odbio da vodi CG protiv Kosova, pa im u FSS odlicno dodje. A zasto nije u decembru nakon izvlacenja grupa rekao Savicevicu - slusaj necu voditi tim protiv Kosova, pa ili da se dogovorimo ili da idem. Šutio je. I otisao pola dana pre mece sa tim istim Kosovom. Pa to je obicna namestaljka. Obecano mu je mesto selektora Ssrbije. Zato je i otisao. Dosta vise partijaca i simpatizera. Pogusimo se od toga!
    (nebojsa markovic, 12. jun 2019 11:48)

    # Link komentara

  137. Za Dragana. Ja se sećam da je tumba pobedio rijeku u gostima 3 0 bio jedan meč 3 1 drugi, posle smo ispali od spartaka moskva. Toliko o tome da nije dobio nijedan meč na strani. Od pižona je bolji, da imamo bolje tačno je ali koliko vidim cilj je da se uzme neko jeftin i ko ne kuka na savez
    (Ee, 12. jun 2019 11:47)

    # Link komentara

  138. Tu vise ni Klop ne bi mogao nista.
     (igor, 12. jun 2019 11:47)

    # Link komentara

  139. Sjaše Kurta da uzjaše Murta.Sve je to isto,evo razlog što je Tumbaković odbio da izadje na utakmicu protiv tzv. države kosova
     (mufljuz, 12. jun 2019 11:45)

    # Link komentara

  140. Stavljamo još goreg od ovog Krstajića. Tumbaković je loš trener i .....
    (Sanja, 12. jun 2019 11:27)

    Kako moće biti gori ako je trener za razliku od Krstajića?
    (mrcke, 12. jun 2019 11:43)

    # Link komentara

  141. Mihajlovic ili Piksi!Sve ostalo je kretanje po istoj stazi!
    (igor, 12. jun 2019 11:42)

    # Link komentara

  142. Selektor bi trabalo da bude neko sa dosta trenerskog iskustva i netaknutim autoritetom i integritetom.Tumbaković to jeste. Trofejni je klubski trener.Od reprezentacije C.Gore je napravio, shodno bazi igrača i kvalitetu,jednu solidnu ekipu sa principima igre.Odavno materijalno situiran u ovim godinama,sigurno neće dozvoliti da mu se bilo ko meša u posao.Sporna je druga stvar a to je način donošenja odluka u Srbskom fudbalu.Nema sistema ni redosleda.Selektor koristi gotove igrače i usaglašava taktičke zamisli sa 25 momaka pristiglih na tri dana iz 20 različitih klubova(sistema)..to internet kritičari ne shvataju.Nije to klub da imas bezbroj korekcija u jednoj nedelji.Vrlo moguće da upravo ova nasilna odluka bude dobra u moru loših odluka FSS-a.Podrška Tumbakoviću u svakom slučaju.
    (Igor, 12. jun 2019 10:59)
    trofejni klubski trener?a sts je to osvojio u poslednjih 20 godina?da ne racunamo one partizanove titule dok je bio ziv mirko marjanovic
     (duledudule, 12. jun 2019 11:40)

    # Link komentara

  143. a da Tadic bude trener-igrac? kao Vijali.
     (dzeronimo, 12. jun 2019 11:40)

    # Link komentara

  144. RADOMIR ANTIĆ !!!!!
     (spetnaz, 12. jun 2019 11:39)

    # Link komentara

  145. Ovakvih trenera imamo na kilo. Gde se dokazao Tumbakovic? U našoj raspaloj ligi, u Kini?
    Šta on zna o savremenom fudbalu?
    Zar nije moglo bolje?
    Ne znam, želim mu sve najbolje, ali nekako nemam poverenja u te naše polovne trenere.
     (Petar, 12. jun 2019 11:37)

    # Link komentara

  146. Isplatilo mu se to sto nije hteo da igra protiv Kosova. Fudbal u Srbiji je najmanje fudbal, nažalost.
     (Malkom, 12. jun 2019 11:37)

    # Link komentara

  147. Ono kad te dovedu u situaciju da slavis Tumbu, samo zato sto neces morati vise da gledas Krsataju...
    (Kanta, 12. jun 2019 11:37)

    # Link komentara

  148. tumba tulumba
    pa taj je harao sa partizanom znamo kako
     (inspektor kalahan, 12. jun 2019 11:36)

    # Link komentara

  149. Bane proslo je, mozes da se vratis
     (Srbenda, 12. jun 2019 11:32)

    # Link komentara

  150. Hoćemo Jokana!!!!
     (napred zvezdo!, 12. jun 2019 11:32)

    # Link komentara

  151. Boze mili...pa jel moguce da zrno pameti niko nema.
    (Prsan, 12. jun 2019 11:31)

    # Link komentara

  152. Tumbakovic je uyimao titule dok je zvezda bila u raspadu.U evropi mu je sezona kupanja bila limit.Iz Grcke je najuren posle 2 meseca...Ispao je odNacionala u predkolu,5 komada od kroacije...U Kini je radio dok je ta liga bila na nivou druge srpske...Nerazumem,ko forsira ovog coveka?
    (Cesar, 12. jun 2019 11:14)NERAZUMEM da li si jos u osnovnoj skoli ili te uciteljica pustila?
    (pedjahn, 12. jun 2019 11:31)

    # Link komentara

  153. SLAVISA JOKANOVIC!
    (..., 12. jun 2019 11:28)

    # Link komentara

  154. Stavljamo još goreg od ovog Krstajića. Tumbaković je loš trener i .....
    (Sanja, 12. jun 2019 11:27)

    # Link komentara

  155. Kad već dajemo tolike pare za nacionalni stadion, a zašto ne bi dali i pare za vrhunskog selektora?
    (Gavzi, 12. jun 2019 10:52)

    Zašto bi bacali pare? Vučić će da nam učini za džabe. A znamo da se u sve razume. Šta razume? Najbolji trener u novijoj istoriji Srbije.
    (Gane, 12. jun 2019 11:22)

    # Link komentara

  156. Au kakva dobra vest kao da smo otisli na EP.
    (Krle & Kokeza *poznatiji u narodu kao petarda, 12. jun 2019 11:18)

    # Link komentara

  157. Ode Kurta da uzjase Murta.
     (Herbalajzer, 12. jun 2019 11:16)

    # Link komentara

  158. Tumbakovic je uyimao titule dok je zvezda bila u raspadu.U evropi mu je sezona kupanja bila limit.Iz Grcke je najuren posle 2 meseca...Ispao je odNacionala u predkolu,5 komada od kroacije...U Kini je radio dok je ta liga bila na nivou druge srpske...Nerazumem,ko forsira ovog coveka?
    (Cesar, 12. jun 2019 11:14)

    # Link komentara

  159. Jedan je S L A V O LJ U B M U S L I N. Prosli smo vrlo tesku i nezgodnu grupu lagano i to kao ekipa iz 4-tog sesira ako se secate...
    (goran, 12. jun 2019 11:13)

    # Link komentara

  160. A cime je on zasluzio tu poziciju?Odbijanjem da igra protiv tzv. Kosova?
    Krle ostani!
     (Meroni, 12. jun 2019 11:12)

    # Link komentara

  161. Posle jednog ubedljivog poraza otkaz. U Rusiji da nas sudije nisu pokrale prosli bi dalje, posle Rusije solidni rezultati i jedan ubedljiv poraz i odma otkaz. Digao se narod koji nije sutnio lopte u zivotu da sudi Kretsjicu. Sve najbolje i puno srece u zivotu Mladene Krstajicu.
    (Afrika, 12. jun 2019 10:08)

    На СП-у нисмо заслужили да прођемо даље јер је Крстајић имао сулуду идеју да 85 минута брани 1:0 када је Митровић дао гол у 5. минуту утакмице. Које је он то солидне резултате имао. Нисмо победили Румунију у две утакмице. Мучили смо се са Црном Гором и победили захваљујући грешкама судија. Румунија и Црна гора имају четири пута јефтинији играчки кадар од Србије. Литванију је глупо и коментарисати јер имају играчки кадар који је јефтинији од играчког кадра Вождовца, тј. 42 пута јефтинији игачки кадар од Србије. Чак и ту Литванију смо једва победили у гостима. У Лисабону смо имали више среће него памети. Посед лопте је био 70-30, а шутеви на гол 28-10 за Португал. На крају је и судија оштетио Португал за чист пенал. Украјина има три пута јефтинији играчки кадар од нас, а изгубили смо и то са 5:0. Репрезентација је играла веома лоше за време Крстајића, он није два пута извео исти састав на скоро 20 утакмица колико је водио. Ивановићу је одузео капитенску траку. Отерао је Миливојевића, Грујића и Настасића. Свађао се и са Гаћиновићем. И Матић је почео да прескаче утакмице репрезентације. СМС-а није умео да искористи, а практично је због тога смењен Муслин.
    (Марко, 12. jun 2019 11:12)

    # Link komentara

  162. Sjasi kurta da sedne murta. Mozete da dovedete isusa boga , pomoci nema. Mi nemamo ni igrace ni odgovornost. Pojedini igraci ucenjuju i nema tu boljitka. Treba ukinuti reprezentaciju da ne trose uzalud drzavni novac ionako siromasne zemlje.
    (milan d, 12. jun 2019 11:10)

    # Link komentara

  163. Tesko je pronaci zamenu koja ce da cuti i radi kako kaze Koki...Sramota me je u kojoj zemlji zivim...Zato cu i ja uskoro kofere i sto dalje od ove dzungle
    (Nemanja, 12. jun 2019 11:09)

    # Link komentara

  164. Da li vi znate da Tumbakovic NIKADA nije pobedio na strani u medjunaridnim utakmicama kada je vodio Partizan? Nikada. Da li to znate? I to je covek koji ce da napravi pobednicki tim od ove generacije reprezentativaca? Ne. Covek je, kao i ostali, smo blizak vladajucoj partiji. Uvericete se uskoro. Ja sam, inace, navijac Partizana.
    (dragan, 12. jun 2019 11:09)

    # Link komentara

  165. africka sljiva
     (reklame, 12. jun 2019 11:08)

    # Link komentara

  166. @Dnevna doza prosecnog srbina
    Ja da se javim u centralu? O cemu pricas ti, decko?
    (gladijator, 12. jun 2019 11:07)

    # Link komentara

  167. Аntara, vrati se, sve ti je oprošteno!
     (Ahtung, 12. jun 2019 11:06)

    # Link komentara

  168. sve moj do moga
     (dreamteam, 12. jun 2019 11:06)

    # Link komentara

  169. Veljko Paunović ili krećemo u blokadu države! Dosta više tih partijskih kadrova!
    (Maršal, 12. jun 2019 11:05)

    # Link komentara

  170. Od kuku na lele.
     (DEX, 12. jun 2019 11:05)

    # Link komentara

  171. Lalatovic bi bio najbolji izbor trenutno...
     (ns, 12. jun 2019 11:00)

    # Link komentara

  172. Selektor bi trabalo da bude neko sa dosta trenerskog iskustva i netaknutim autoritetom i integritetom.Tumbaković to jeste. Trofejni je klubski trener.Od reprezentacije C.Gore je napravio, shodno bazi igrača i kvalitetu,jednu solidnu ekipu sa principima igre.Odavno materijalno situiran u ovim godinama,sigurno neće dozvoliti da mu se bilo ko meša u posao.Sporna je druga stvar a to je način donošenja odluka u Srbskom fudbalu.Nema sistema ni redosleda.Selektor koristi gotove igrače i usaglašava taktičke zamisli sa 25 momaka pristiglih na tri dana iz 20 različitih klubova(sistema)..to internet kritičari ne shvataju.Nije to klub da imas bezbroj korekcija u jednoj nedelji.Vrlo moguće da upravo ova nasilna odluka bude dobra u moru loših odluka FSS-a.Podrška Tumbakoviću u svakom slučaju.
    (Igor, 12. jun 2019 10:59)

    # Link komentara

  173. хвала богу, имамо их доста, па не морамо да се бакћемо са неким умишљеним квази тренерима, типа пикси, вељко пауновић итд, који ни не познају наше младе играче из златне генерације (сергеј, груја, кука јовић...).
    (веверица, 12. jun 2019 09:57)

    Haha tačno. Ali Paunović ne verujem da će prići reprezentaciji ponovo dok je ova klika na čelu FSS. Niti bilo koji iole ozbiljan trener. Znaju ljudi sa kime imaju posla. Ja bih se prvi zapitao šta da očekujem kad su šutnuli čoveka koji nas je odveo na svetsko.
    (Millennium, 12. jun 2019 10:57)

    # Link komentara

  174. "Ispred Tumbakovića biće postavljen samo jedan cilj - plasman na Evropsko prvenstvo"
    A onda mi preuzimamo, a Tumbi cemo se sdracno zahvaliti.
    (Kokeza, 12. jun 2019 10:56)

    # Link komentara

  175. kakva karikatura od države...

    za svaku poziciju od portira do ministra - odlučujuća kvalifikacija je veličine ljubavi za NJEGA.
    (rasulo, 12. jun 2019 10:56)

    # Link komentara

  176. Nisam ocekivao nista ali sam ipak razocaran :)
    (laik, 12. jun 2019 10:54)

    # Link komentara

  177. @Bromazepam
    Covek je bio sarkastican...
     (frosty, 12. jun 2019 10:54)

    # Link komentara

  178. Ma idi bre!
    (sale, 12. jun 2019 10:54)

    # Link komentara

  179. Па какав Тумбаковић, па шта је он урадио у свету. Никаква интернационална каријера. Које искуство има? Титуле у намештеној, домаћој лиги. Нема краја глупостима.
     (Како бре, 12. jun 2019 10:53)

    # Link komentara

  180. Posle jednog ubedljivog poraza otkaz. U Rusiji da nas sudije nisu pokrale prosli bi dalje, posle Rusije solidni rezultati i jedan ubedljiv poraz i odma otkaz. Digao se narod koji nije sutnio lopte u zivotu da sudi Kretsjicu. Sve najbolje i puno srece u zivotu Mladene Krstajicu.
    (Afrika, 12. jun 2019 10:08)
    u tom mecu je za njih moglo da bude 5-1 . Krstajic je takticki bio u potpunosti nadigran, i jos na to dodaj one smesne i nepotrebne izmene. ti solidni rezultati posle Mundijala su zahvaljuci ekstremno slabim protivnicima i zahvaljuci sudiji koji nije svirao cist penal za Portugalce. a taj ubedljiv poraz je dosao protiv Ukrajine. ej Ukrajine nas razvalila.
    (Lilian Thuram, 12. jun 2019 10:52)

    # Link komentara

  181. Kad već dajemo tolike pare za nacionalni stadion, a zašto ne bi dali i pare za vrhunskog selektora?
    (Gavzi, 12. jun 2019 10:52)

    # Link komentara

  182. Tumbica je iskusan i utegnuce on to.Sa Crnom je dobro igrao,bili su dosta kompaktni i ako nemaju neke igrace.Srecno Tumbice!
     (curvasud pfc, 12. jun 2019 10:51)

    # Link komentara

  183. Podrska za Tumbu
     (mrzovici pljevlja, 12. jun 2019 10:48)

    # Link komentara

  184. Ima Tumba da nas istumba samo tako...
     (Miki, 12. jun 2019 10:48)

    # Link komentara

  185. Ja, koliko se sećam, Veljko Paunović odlično ppznaje Sergeja i sve naše mlade igrače..
    (Bromazepam, 12. jun 2019 10:38)

    Jesi li ti cuo za sarkazam...
     (Kun'-fu Panda, 12. jun 2019 10:48)

    # Link komentara

  186. Očekivano.Kokeza štiti sebe i svu odgovornost sada baca na čoveka kojem je on dao mesto selektora.A gde je Kokezina odgovornost za debakl u Rusiji na SP i za onu sramotu od pre par dana u Ukrajini???ONI NAJODGOVORNIJI ZA SVE I DALJE SU TU,Krstajić je ionako samo bio marioneta.Moraju da odu Kokeza,Darko Kovačević i svi u vrhu fudbalskog saveza koji su odgovorni za katastrofalne rezultate pa skoro svih selekcija,osim selekcije U-21.E sad, ako se ne pobedi Portugal u septembru A tim praktično ispada iz trke za EP(vec posle 4 kola!!!)ostaje nam Liga Nacija kao poslednja nada.
     (roten, 12. jun 2019 10:47)

    # Link komentara

  187. 09:57)Ja, koliko se sećam, Veljko Paunović odlično ppznaje Sergeja i sve naše mlade igrače..
    (Bromazepam, 12. jun 2019 10:38) Nisi skapirao šta je pesnik hteo da kaže.
    (Kontraš, 12. jun 2019 10:44)

    # Link komentara

  188. Koji amateri i neznalice, ovo je samo jos jedan dokaz toga. Ako ste vec zeleli Tumbakovica ili nekog drugog onda ste to trebali da resite pre pocetka kvalifikacija i da u takmicenje udjete sa ozbiljnim selektorom, sa jasnim planom i strategijom, ocekivanjima, sistemom igre. Ovako, krenuli ste sa covekom koji jedva da je trener i za nasu prvu ligu, cekali da se desi ovako nesto, vec posle tri kola budemo u nezgodnoj situaciji i onda dovodite Tumbu ili nekog drugog da spasava sto se spasti ne moze. Potrosicete jos jedno relativno veliko ime, a nemamo ih mnogo kad su fudbalski treneri u pitanju. Ali sta ocekivati od ovakvih strucnjaka i znalaca koji vode nas fudbal.
     (stoler, 12. jun 2019 10:43)

    # Link komentara

  189. Ma daj, ja mislio neki ozbiljan selektor...nisam za Tumbakovića ali je svakako mnogo bolje rešenje od Gospidina Krstajić...
     (dax, 12. jun 2019 10:42)

    # Link komentara

  190. Opet covek bez trenerskog uspeha ali podoban.Najveci uspeh odbio da vodi ekipu protiv ,,kosova''
    (Dragan350, 12. jun 2019 10:41)

    # Link komentara

  191. A zasto ne Antic ili Ten Hag od Ajaksa?
    (Znak Pitanja, 12. jun 2019 10:39)

    # Link komentara

  192. можда пре косановић? 
    или лалатовић? 
    ако они не могу, окука, јешић и ћурчић су слободни. 
    хвала богу, имамо их доста, па не морамо да се бакћемо са неким умишљеним квази тренерима, типа пикси, вељко пауновић итд, који ни не познају наше младе играче из златне генерације (сергеј, груја, кука јовић...).
    (веверица, 12. jun 2019 09:57)

    Ja, koliko se sećam, Veljko Paunović odlično ppznaje Sergeja i sve naše mlade igrače..
     (Bromazepam, 12. jun 2019 10:38)

    # Link komentara

  193. Ja koliko se sećam, Veljko Paunović odlično poznaje Sergeja..
     (Bromazepam, 12. jun 2019 10:38)

    # Link komentara

  194. Realno od Krstaje bi bio bolji i Muta...
    (Mikele, 12. jun 2019 10:37)

    # Link komentara

  195. Ako Tumbakovic prihvati bas bi ispao, fad ne kazem sta, prema CG. A mislim da to nije zasluzila, jer je bila prema njemu i vise nego korektna. Mislim da nije tako losa osoba da bi prihvatio.
     (boki, 12. jun 2019 10:36)

    # Link komentara

  196. Najbolje resenje.Tumba je sa CG koja je prosecan tim bio nadomak SP.Inace sam navijac Zvezde
     (NY, 12. jun 2019 10:35)

    # Link komentara

  197. bgkomentar@ Da li ti stvarno misliš da je Tumbaković gori trener od Krstajića!? Pusti ta crno-crveno bela preganjanja, ovo je reprezentacija.
    (www, 12. jun 2019 10:35)

    # Link komentara

  198. Bane kapiten!
     (Ranzo, 12. jun 2019 10:35)

    # Link komentara

  199. Menjati rukovodstvo FSS, Krstajic da ostane jer dobro radi svoj posao
     (Nije problem Krstajic, 12. jun 2019 10:34)

    # Link komentara

  200. Krstajic osim poraza u Ukrajini ima odlicne rezultate, sto bi menjali coveka u jeku kvalifikacija ?!!
     (Krstaja je odlican, 12. jun 2019 10:33)

    # Link komentara

  201. Koliko cudno zvucslo od mene...bio bi to odlican potez !!! Veliko "za" Tumbakovica !
     (Tito partija crno bela SNS armija, 12. jun 2019 10:31)

    # Link komentara

  202. Tumbakovic je dobar strucnjak i dobar covek
     (Dobar izbor, 12. jun 2019 10:31)

    # Link komentara

  203. Ljudi, Tumbaković je novi trener Vojvodine !
     (PROFESOR, 12. jun 2019 10:31)

    # Link komentara

  204. Pravda za Naprednog Lalu
     (Doktor Satrap, 12. jun 2019 10:30)

    # Link komentara

  205. Uhhhh, neko se šali?
    (Illustrissimus, 12. jun 2019 10:29)

    # Link komentara

  206. Tumbaković je dobro rešenje. Sa Ivanovićem (koji nije imao zvaničan oproštaj i sigurno je bolji od Rukavine), Matićem, Milivojevićem, Nastasićem... Reprezentacija dobija novu dimenziju.
    Otkad je Muslin obezbedio SP našoj reprezentaciji, ona je prošla kroz najsramniji i najsmešniji period u istoriji. Ovog Krstajića se više niko neće sećati kao dobrog igrača, već kao običnog beskičmenjaka bez časti i obraza. Jako, jako loš čovek.
    (fkcz, 12. jun 2019 10:25)

    # Link komentara

  207. Jedina mogucnost da Srbija i dalje bude u igri za plasman je pobeda u Beogradu protiv Portugala. Pobednika Lige Nacija, ni manje ni vise. Stvarno smo majstori da sebe dovedemo do "epskih" meceva, kao proslog leta u Rusiji protiv Brazila...
    (Granota, 12. jun 2019 10:24)

    # Link komentara

  208. A sta kvalifikuje Tumbakovica, 5 titula iz proslog veka? Taj je osvojio zadnji trofej pre 11 godina u Kini, a na zadnja tri posla ima 11 pobeda iz 51 utakmice. Vrh! Hvala na paznji, laku noc.
    (sreten, 12. jun 2019 10:24)

    # Link komentara

  209. Posle jednog ubedljivog poraza otkaz. U Rusiji da nas sudije nisu pokrale prosli bi dalje, posle Rusije solidni rezultati i jedan ubedljiv poraz i odma otkaz. Digao se narod koji nije sutnio lopte u zivotu da sudi Kretsjicu. Sve najbolje i puno srece u zivotu Mladene Krstajicu.
    (Afrika, 12. jun 2019 10:08)

    Delim tvoje mišljenje u mnogo toga, ali ..eksperimentalno menjanje taktike u važnoj utakmici da bi se zadovoljila javnost i igralo sa dva špica je čist diletantizam, to se jednostavno ne radi. Uz to uspeo je da iz reprezentacije eliminiše četri igrača koji mogu da imaju jako važnu ulogu... Nastasić, Maksimović, Milivojević, pa i Grujić. Ako mogu donekle i da razumem odluku da Luku ne zove, ovo je već previše bitnih igrača za reprezentaciju kao što je naša. Vreme je da ode.
     (dux, 12. jun 2019 10:23)

    # Link komentara

  210. Realno selektor treba da bude neko sa iskustvom i godinama zbog autoriteta. Bio je klupski trener zatim selektor CG skoro ce da napuni 67 godina. E sad da li ce uspeti to je vec pitanje. Al ja sam za. Ako vrati sve koji zasluzuju da igraju i smiri duhove u reprezentaciji svaka cast. Sve najbolje.
     (Aksentije28, 12. jun 2019 10:23)

    # Link komentara

  211. samo ako je Tumba lud - da mu diktiraju ekipu.
    to ne prolazi
     (lepard, 12. jun 2019 10:21)

    # Link komentara

  212. a neee.od najgoreg ima gori...
     (bgkomentar, 12. jun 2019 10:21)

    # Link komentara

  213. Ja bih bio pre za Jokana, ali dobro...
     (MarcoPolo, 12. jun 2019 10:21)

    # Link komentara

  214. Posle jednog ubedljivog poraza otkaz. U Rusiji da nas sudije nisu pokrale prosli bi dalje, posle Rusije solidni rezultati i jedan ubedljiv poraz i odma otkaz. Digao se narod koji nije sutnio lopte u zivotu da sudi Kretsjicu. Sve najbolje i puno srece u zivotu Mladene Krstajicu.
    (Afrika, 12. jun 2019 10:08)

    Krstajiću, ti li si? Kako je, šta ima, priča se da te smenjuju?
    (Lorimer, 12. jun 2019 10:20)

    # Link komentara

  215. Kome smeta jak Krstaja
     (neko, 12. jun 2019 10:19)

    # Link komentara

  216. Љепши дан ми у животу не би освануо.
    (Раде Кузма, 12. jun 2019 10:14)

    # Link komentara

  217. Mislim da nije loš izbor, videćemo..
     (Sale Zvezdaš, 12. jun 2019 10:14)

    # Link komentara

  218. A Kokeza sa pomocnicima? Oni nemaju odgovornost? Braco Srbi mi pameti nemamo.
     (Mile, 12. jun 2019 10:14)

    # Link komentara

  219. Konacno da vise ne gledamo ovog genijalca...
     (kenta, 12. jun 2019 10:12)

    # Link komentara

  220. nista novo u FS...
     (neko, 12. jun 2019 10:11)

    # Link komentara

  221. Ajde razumem zašto je Tumbaković popio otkaz, ali nisam pročitao da su igrači koji su odbili da igraju kažnjeni.Kao da je i FSCG učestvovao u ovoj farsi da Tumba dobije klupu Srbije. U svakom slučaju, Tumba je planina za Krstaju.
    (Salle, 12. jun 2019 10:10)

    # Link komentara

  222. Ako je ovo istina,ulepšali ste mi radno jutro!!!Forza Serbia!!!
    (srbislav, 12. jun 2019 10:09)

    # Link komentara

  223. Napokon. Sa ovom smenom Srbija postaje najveci kandidat sa osvajanje EP,a Srbi za kolektivno uclanjenje u MENSU ili kako se vec pise.
    (Mile Dodik, 12. jun 2019 10:08)

    # Link komentara

  224. Krstajic ce dobiti otkaz ali ce mu dati da bude zamenik Kokezin.Deco niste mali...
     (miki, 12. jun 2019 10:08)

    # Link komentara

  225. Posle jednog ubedljivog poraza otkaz. U Rusiji da nas sudije nisu pokrale prosli bi dalje, posle Rusije solidni rezultati i jedan ubedljiv poraz i odma otkaz. Digao se narod koji nije sutnio lopte u zivotu da sudi Kretsjicu. Sve najbolje i puno srece u zivotu Mladene Krstajicu.
    (Afrika, 12. jun 2019 10:08)

    # Link komentara

  226. Al ste nasli zamenu...
     (Vojnar, 12. jun 2019 10:07)

    # Link komentara

  227. Jokanović majku mu... jest grobar al trenutno naš najbolji trener.
    (milanb, 12. jun 2019 10:07)

    # Link komentara

  228. U Srbiji je strucnost pri zaposljavanju na poslednjem mestu..eeej posle svega Tumbakovic samo zato sto je odbio da igra protiv kosova.Jedan od od onih trenera sa gutnickim mentalitetom koji zna koga sme a koga ne sme da pobedi..nikad nista od nas.
    (eeee, 12. jun 2019 10:07)

    # Link komentara

  229. To bi bio iznenadjujece pametan potez saveza.

    Nego, jel se zna sta se desava u nadoj grupi ako Portugal osvoji prvo ili drugo mesto, a vec je obezbedio plasman ba Evropsko kroz ligu nacija?
    (bio jednom jedan vuk, 12. jun 2019 10:06)

    # Link komentara

  230. Gladijator@Da se javiš u centralu po sendvic....
    (dnevna doza prosecnog Srbina, 12. jun 2019 10:06)

    # Link komentara

  231. a Krstajic pomocnik :)
     (kladzom do bola, 12. jun 2019 10:05)

    # Link komentara

  232. Krstajiću pokaži karakter
    (Džo, 12. jun 2019 10:04)

    # Link komentara

  233. @Jon Bon Jovi
    Au decko, 3 komentara, od cega 2 tvoja. Sta li je u tvojoj glavi, da mi je znati??? Kakav neispunjen zivot, dokolica...razumeo bih da te placaju, sto sigurno nije slucaj, ali stvarno si dosadan.
    (gladijator, 12. jun 2019 10:03)

    # Link komentara

  234. Jok, daće mu povišicu
     (justarbeiterРФ, 12. jun 2019 10:03)

    # Link komentara

  235. Zvezdas sam (umjereni) ali mislim da Tumbakovic ima sve i strucne i moralne kvalitete da bude selektor. Ovim zadnjim gestom je pokazao kakav je patriota. Ima znanje, iskustvo, autoritet, nece sigurno dozvoliti da mu se iko mijesa u posao. Naravno Milivojevica, Nastasica i ostale koji zasluzuju treba vratiti u reprezentaciju. Srbija nema luksuz da se odrice kvalitetnih igraca. Puna podrska Tumbakovicu pod uslovom da su ove glasine tacne!
     (Olimpico, 12. jun 2019 10:01)

    # Link komentara

  236. Hoćemo Matića, Milivojevića, Nastasića, Grujića!
     (Palermo98, 12. jun 2019 10:01)

    # Link komentara

  237. Pa zar nemamo boljeg!? Tumba pokazao "patriotizam", još jedan partijski vojnik.
    Zbogom "orlovi" , ja vas više ne gledam.
     (Sergio, 12. jun 2019 10:01)

    # Link komentara

  238. Posto mu je uzet posao u Cg bilo bi fino a Krstajic neka pocne od npr trece lige
     (crnagora10srb, 12. jun 2019 10:00)

    # Link komentara

  239. Najzad neko ko se razume u trenerski poziv! Trener s vizijom i ofanzivnom fudbalskom filozofijom. Dati gol više od protivnika! Samo da još tako i bude i Ljubiša prihvati!
    (komnen barjaktar, 12. jun 2019 09:59)

    # Link komentara

  240. Kao navijac Crvene Zvezde, i normalno reprezentacije pozelicu starom vuku Tumbakovicu sve najbolje na mestu selektora.
     (OutlanderQ, 12. jun 2019 09:59)

    # Link komentara

  241. можда пре косановић?
    или лалатовић?
    ако они не могу, окука, јешић и ћурчић су слободни.
    хвала богу, имамо их доста, па не морамо да се бакћемо са неким умишљеним квази тренерима, типа пикси, вељко пауновић итд, који ни не познају наше младе играче из златне генерације (сергеј, груја, кука јовић...).
     (веверица, 12. jun 2019 09:57)

    # Link komentara

  242. Majstorski. Dobio je brdo kredita kad je patriJotski napustio posao i ostavio ljude na cjedilu. Sad može da radi šta hoće. On je srBski heroj. Tragikomicno. Kako je govorio davno moj komšija cinik. BALKANIJADA CEREMONIJADA
    (Srle, 12. jun 2019 09:56)

    # Link komentara

  243. Najlepsa vest ovog 12.juna 2019 sto sam u ovoj čitavoj godini pročitao....
    (Jon Bon Jovi, 12. jun 2019 09:54)

    # Link komentara

  244. To lutko.
     (Pera portir, 12. jun 2019 09:52)

    # Link komentara

  245. Krstaja čita i nevera hahahahaha
    (Jon Bon Jovi, 12. jun 2019 09:52)

    # Link komentara