1. Ali Tegi,krenuo da kaze Trinkikirikijeri
    (ValterNBG, 12. jun 2019 16:21)

    # Link komentara

  2. Partizan je odavno na nuli!
    (relevantan, 12. jun 2019 12:41)

    И нула ће му ускоро бити недостижна...
    Гази Чово лажну институцију!
     (Црвена звезда 1913, 12. jun 2019 16:11)

    # Link komentara

  3. Ако судије суде поштено, односно ако грешке сведу на минимум, јер, људски је грешити али не утицати намерно на резултат, Звезда ће контролисати утакмицу као и пре неки дан.Жао ми је што Томић и даље превише ротира. Треба пустити најбоље да имају већу минутажу и отићи раније на заслужени одмор. Надам се да ће запушити уста свима који говоре да судије навлаче за Звезду.
    (buca, 12. jun 2019 11:04)


    Ako sudije, sude pošteno fmp će kontrolisati utakmicu????!!!!!

    Vama stvarno nema pomoći...
     (+41, 12. jun 2019 14:15)

    # Link komentara

  4. Partizan je odavno na nuli!
     (relevantan, 12. jun 2019 12:41)

    # Link komentara

  5. Koncept je da oba kluba predgrađa kao domaćini u Pioniru i Železniku imaju garantovanih 40+ slobodnih bacanja protiv Partizana. To se ne radi kada je domaćin KKP, tako da večeras je to laka pobeda Partizana.
    (Dragan Lo, 12. jun 2019 12:08)

    # Link komentara

  6. Serija ce biti zavrsena rezultatom 3:2, ne znam u ciju korist ali tako mora biti jer se time dobija vise utakmica i vece zaljudjivanje narodnih masa.
    (Jega, 12. jun 2019 11:12)

    # Link komentara

  7. 79:90.
     (Lepi Fika, 12. jun 2019 11:11)

    # Link komentara

  8. Ако судије суде поштено, односно ако грешке сведу на минимум, јер, људски је грешити али не утицати намерно на резултат, Звезда ће контролисати утакмицу као и пре неки дан.Жао ми је што Томић и даље превише ротира. Треба пустити најбоље да имају већу минутажу и отићи раније на заслужени одмор. Надам се да ће запушити уста свима који говоре да судије навлаче за Звезду.
    (buca, 12. jun 2019 11:04)

    # Link komentara

  9. Upravo tako, Zvezda za brejk a partizan-igokea kao svake godine vracen na nulu !!!
    (Slobodan, 12. jun 2019 10:44)

    # Link komentara

  10. Da li je Zagor u medjuvremenu naučio ulaz u levu stranu?
    (epcot, 12. jun 2019 10:41)

    # Link komentara

  11. 2:0
    (ranac, 12. jun 2019 09:57)

    # Link komentara

  12. Sve će to sudije rutinski privesti kraju.
     (Luke Babbitt gravedigger, 12. jun 2019 09:55)

    # Link komentara

  13. Partizan!
    (Bojan, 12. jun 2019 09:39)

    # Link komentara

  14. Izvinite a po čemu je to Kup važniji od Superkupa cak je Superkupa kvalitetnije takmičenje. Oba takmičenja ništa ne donose sem prestiža.
     (Iskreno, 12. jun 2019 09:30)