Nedelja, 09.06.2019.

20:30

Portugalu titula u Ligi nacija – Ronaldu novi trofej s reprezentacijom!

Fudbaleri Portugala osvojili su premijerno izdanje Lige nacija, pobedivši u finalu reprezentaciju Holandije sa 1:0 (0:0).

Izvor: PT

Portugalu titula u Ligi nacija – Ronaldu novi trofej s reprezentacijom! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

131 Komentari

Sortiraj po:

Co21

pre 4 godine

Znaci ako sam ja dobro ukapirao vase komentare, ispada da ovi iz A grupe su se takmicili za neku revijalnu pobedu koju je odneo Portugal. Po tom ce u martu A grupa imati reprizu u play-offu, s tim da Portugal mozda i nece ucestvovati jer ima "stratega" Krstajica za protivnika u grupi, a to mu garantuje minimum drugo mesto.

Realan

pre 4 godine

(YNWA, 10. jun 2019 19:20)

Pa tacno je da su kvalitetniji. Zasto ne bi mogao priznati? Ali koliko god oni bili kvalitetniji cinjenica je da nikad nisu uradili za Mesija ono sto su Portugalci napravili za Ronalda u finalima. A koliko je Ronaldo sjajno igrao na velikim turnirima govori cinjenica da nikad nije dobio nagradu za najboljeg igraca SP-a ili EURA za razliku od Mesija koji je bio i najbolji igrac SP-a i 2x Kopa Amerike. Mesi je vise pokazao igrajuci za reprezentaciju nego Ronaldo.

trbonja

pre 4 godine

Evo vidim, Srbi vec prave kalkulacije da li mogu da prodju na Euro kao treci iz grupe.Pa zar je moguce da najbolji i najtalentiraniji fudbaleri i buduci clanovi Reala,Barcelone,Juventusa,Liverpoola i ostalih mega klubova opet moraju strepjeti da nece biti medju 24!!! ekipe na Euru kojeg nisu vidjeli 20 godina.Ma,salim se ja malo,znamo svi dobro da je to zbog saveza i selektora,inace bi Srbi se prosetali kroz ovu grupu i ne samo to,oni bi igrali finale Mundijala,a ne omrazeni im Hrvati.
(Maks, 10. jun 2019 16:54)

a moze li se znati koji si ti, gde si naucio srpski jezik?

YNWA

pre 4 godine

Eh da je Mesi imao Edera i Guedesa u finalu sada bi se pricala druga prica...
(Realan, 10. jun 2019 16:32)

# Link komentara

Ironija je sto je imao kvalitetnije od njih. Daleko kvalitetnije. Opet, uzalud i to je ono sto sebi ne mozete priznati....(; I da, nije uvek zasluzan za trofej onaj koji da gol u finalu samo. Potrebno je odigrati i polufinale, a o drugim mecevima da ne pisem. Uzalud pokusavate omalovaziti Kristijanov trud kao i titule. Sjajno je igrao i do finala protiv Grcke, osvajanja turnira protiv Francuske, a Liga nacija je samo slag na torti uspeha sa selekcijom. Boli.

Realan

pre 4 godine

Messi đe ti je trofej s repstacijom?!
(LorD, 10. jun 2019 08:04)


Eh da je Mesi imao Edera i Guedesa u finalu sada bi se pricala druga prica...

Maks

pre 4 godine

Evo vidim, Srbi vec prave kalkulacije da li mogu da prodju na Euro kao treci iz grupe.Pa zar je moguce da najbolji i najtalentiraniji fudbaleri i buduci clanovi Reala,Barcelone,Juventusa,Liverpoola i ostalih mega klubova opet moraju strepjeti da nece biti medju 24!!! ekipe na Euru kojeg nisu vidjeli 20 godina.Ma,salim se ja malo,znamo svi dobro da je to zbog saveza i selektora,inace bi Srbi se prosetali kroz ovu grupu i ne samo to,oni bi igrali finale Mundijala,a ne omrazeni im Hrvati.

Grobar Batko

pre 4 godine

Ronaldo je mladic azdaha i jos jedan veliki trofej nosi kuci, a Mesi sa svojom spanijom nula. Mesi nikad nije bio sa spanijom na krovu evrope i ti pljuvaci ronalda nek nastave i dokazuju svoju glavobolju.

rogh

pre 4 godine

sve si to fino poslozio, evo da ti razrijesim preostalu nedoumicu: pobjednici B liga ne bi igrali baraz sa timovima iz A koji se eventualno nisu kvalifikovali dok A baraz (u slucaju da se vise od 8 timova iz A lige kvalifikuju na euro) popunjavaju drugoplasirani, teoretski i treceplasirani B lige...

bolje

pre 4 godine

Ljudi moji pa i novinar je u textu napisao da se Portugal ovom pobedom plasirao na EP 2020, a vi se raspravljate o tome ccc
(Pero, 10. jun 2019 08:15)

Pa poenta je sto je novinar pogresio, nisu se plasirali.

Ostin A

pre 4 godine

Ronaldo heroj Portugala. Pored Evropskog sada su osvojili i Ligu nacija. Čovek odigrao preko 150 utakmica za Portugaliju i još ne planira da stane.

macak

pre 4 godine

Čitao sam malo po stranim portalima i izgleda ipak da je tačno da ne idu direktno. Nigde ja to kod nas nisam uspeo da procitam ravna pravila..

Znači ovako, pobednici svih grupa idu u baraž, ko se već plasirao, njegovo mjesto zauzima naredna ekipa iz te grupe.. Šta npr u sledećim varijantama..

1) u ligi C, grupa gde Srbija, plasiraju se npr direktno Srbija, Rumunija i CG (iako je nemoguće realno), a u grupi gde je Norveška ne plasira se niko direknto. Da li mesto Srbije zauzima 4.iz nase grupe iz Lige Nacija (Litvanija) ili drugi iz grupe gde Norveška?

2) npr iz Lige A se plasiraju svi direktno na Evropsko osim npr Holandije i Portugala.. Ko preuzima sljedeća dva messta u baražu? Trebalo bi prvi sledeći iz lige B . Medjutim ako u baraž idu prvi naredni najbolje plasirani iz Lige B, to nije fer prema tim timovima, jer oni kao najbolje plasirani iz lige B bi trebali imati lakše protivnike, a ne protivnike iz Lige A. U tom slučaju oni najbolji iz Lige B igraju protiv ekipa iz Lige A, a sledeći, losije plasirani igraju protiv lošijih iz ekipe B ili čak i protiv ekipa iz Lige C (ako se iz Lige B dovoljno direktno plasirano)

macak

pre 4 godine

Čitao sam malo po stranim portalima i izgleda ipak da je tačno da ne idu direktno. Nigde ja to kod nas nisam uspeo da procitam ravna pravila..

Znači ovako, pobednici svih grupa idu u baraž, ko se već plasirao, njegovo mjesto zauzima naredna ekipa iz te grupe.. Šta npr u sledećim varijantama..

1) u ligi C, grupa gde Srbija, plasiraju se npr direktno Srbija, Rumunija i CG (iako je nemoguće realno), a u grupi gde je Norveška ne plasira se niko direknto. Da li mesto Srbije zauzima 4.iz nase grupe iz Lige Nacija (Litvanija) ili drugi iz grupe gde Norveška?

2) npr iz Lige A se plasiraju svi direktno na Evropsko osim npr Holandije i Portugala.. Ko preuzima sljedeća dva messta u baražu? Trebalo bi prvi sledeći iz lige B . Medjutim ako u baraž idu prvi naredni najbolje plasirani iz Lige B, to nije fer prema tim timovima, jer oni kao najbolje plasirani iz lige B bi trebali imati lakše protivnike, a ne protivnike iz Lige A. U tom slučaju oni najbolji iz Lige B igraju protiv ekipa iz Lige A, a sledeći, losije plasirani igraju protiv lošijih iz ekipe B ili čak i protiv ekipa iz Lige C (ako se iz Lige B dovoljno direktno plasirano)

CJC

pre 4 godine

na EP ce se plasirati 2 tima iz 10 grupa kvalifikacija + 4 tima pobednika 4 grupe lige nacija. Kako je Portugal osvojio grupu A lige nacija, plasirao se na EP bez obzira na ucinak u nasoj grupi kvalifikacija. A sad nas ceka posao da budemo bolji od LIT i LUX.....tu smo negde!!!
(ivan, 09. jun 2019 23:52)

Hoces da kazes da ako nekim čudom mi osvojimo turnir grupe C u martu, da mi idemo direktno, Portugal kao pobednik A turnira i jos 2 ekipe iz nase grupe? Znači postoji šansa da Luxembourg ili Litvanija završe na EP?

Negativni

pre 4 godine

Ne lupetajte, Portugal se nije ovim plasirao na Euro. Ako znate da napisete ovde komentar onda mozete i da izguglate da vidite. Zar stvarno ima smisla da kvalifikacije tek sto su pocele, a da se Portugal vec kvalifikuje.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Lupetanje, 9. jun 2019 23:18)

Druže, pogledaj koliko si minusa dobio na jedan sasvim logičan komentar. To pokazuje gde živimo. Ljuti su na tebe što si rekao logičnu stvar. Kao prate fudbal, a u stvari pojma nemaju. A da ne govorimo da je za nas ovo jednačina sa dve nepoznate. Sve što izlazi iz dnevnog prepucavanja Mesi - Ronaldo, jako je teško za shvatanje. Eto, gde nas je naša evolucija dovela.

rogh

pre 4 godine

samo vi lupajte minuse na tacne a pluseve na netacne informacije. portugal se ovom pobjedom nije plasirao na euro a to cete ukapirat tek u martu kad se budu igrala 4 baraza za popunu zavrsna 4 mjesta na euru. ako portugal bude u prva 2 tima u grupi gdje je srbija logicno da nece igrati baraz A lige nacija jer nema potrebe da ga igra vec neko drugi ko se nije plasirao zauzima njihovo mjesto. srbija u barazu nece igrati sa prvoplasiranim timovima C lige ukoliko se neki od njih kvalifikuje na euro preko standardnih kvalifikacija

bojan

pre 4 godine

Ronaldo moze da sanja da igra Svetsko prvenstvo , kao sto je Messi igrao sa Argentinom 2014. 
Ronaldo moze da sanja olimpisko zlato kao sto je Messi osvojio u Pekingu 2006. 
Ronaldo moze da sanja SP do 20 god sto je Messi osvojio i postao prvak sveta.

cosmo

pre 4 godine

Da se zna:

Kvalifikacije su tek pocele,ima deset grupa.Iz svake grupe,dve najbolje idu na EP.Ostalih cetiri se dobija iz plej ofa Lige nacija koji se igra u martu 2020. godine.
(cosmo, 09. jun 2019 23:54)

Da se zna:

Plej of grupe A se odigrao večeras!!! Ukoliko Portugal bude bio treći ili peti u našoj grupi, on se kvalifikovao na EP... a ukoliko završi kvalifikacije kao prvi u grupi, onda ostavlja šansu Englezima...a ako Englezi prodju kroz grupu..onda je šansa na Holandjanima...itd...u principu ta šansa zavisi od ranga na UEFA listi.
Večeras se igralo finale Lige nacija, pre svega zbog popularnosti tog takmičenja, igrala se samo grupa A ..samo da se zna ko je šampion..osvajač.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Knezz, 10. jun 2019 00:21)

Izvini,prijatelju,ali ti veze nemas.Portugal se uopste nije kvalifikovao za EP.Da bi se kvalifikovao,mora da osvoji jedno od prva dva mesta u svojoj kvalifikacionoj grupi.Ako im to ne prodje,onda idu kroz baraz u martu kao osvajaci jedne od grupa.

nista o nicemu

pre 4 godine

Ronaldo moze da sanja da igra Svetsko prvenstvo , kao sto je Messi igrao sa Argentinom 2014. 
Ronaldo moze da sanja olimpisko zlato kao sto je Messi osvojio u Pekingu 2006. 
Ronaldo moze da sanja SP do 20 god sto je Messi osvojio i postao prvak sveta. 
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (dejan, 9. jun 2019 23:31

Da sanja da igra finale i da ga izgubi? Zanimljiv uspeh

cosmo

pre 4 godine

Da se zna:

Kvalifikacije su tek pocele,ima deset grupa.Iz svake grupe,dve najbolje idu na EP.Ostalih cetiri se dobija iz plej ofa Lige nacija koji se igra u martu 2020. godine.
(cosmo, 9. jun 2019 23:54)

I da ne bude zabune: niko sa zavrsnog turnira nije obezbedio EP.

ZAVRSNI TURNIR LIGE NACIJA NIJE BARAZ!

Ne brini Ronaldo,UEFA je uz tebe

pre 4 godine

Turnir koji je izmisljen samo da bi zalizani uzeo trofej.A finale se kao slucajno igra bas u PORTUGALU!Dosao pred kraj kada je sve gotovo da odigra dva meca,u finalu se video nije i hopala evo ga trofej.Kad nema EDERA dobar je i GUEDES!!!
Eh da Mesi ima jednog EDERA ili GUEDESA....


EDER donosi Evropsko
GUEDES donosi Ligu Nacija
RAMOS donosi Ligu Sampiona
PEREZ kupuje zlatne lopte
UEFA mu poklanja nagrade

Ma milina,uzivancija!!!

Kazikli Beg

pre 4 godine

Piše da je Rui Patrisio odbranio sve u drugom poluvremenu, a statistika kaže da su Holandjani imali ukupno 5 puta ka golu, od toga jedan u okvir gola. Admine, koju si ti utakmicu gledao?

Zlatko

pre 4 godine

Da se zna: 

Kvalifikacije su tek pocele,ima deset grupa.Iz svake grupe,dve najbolje idu na EP.Ostalih cetiri se dobija iz plej ofa Lige nacija koji se igra u martu 2020. godine.
(cosmo, 09. jun 2019 23:54)

Kolega, napisao si "kvalifikacije su tek počele". Kako za koga. Šta god da se gleda, međusobni skor ili ukupna gol razlika, za nekog su se tek (upravo, već) završile. Mi već sad možemo da se spremamo za mart i turnir Lige nacija.

kfc

pre 4 godine

Kakvo lupetanje novinara B92 u ovom tekstu. Portugal se NIJE plasirao na EP ovom pobjedom. Ovo se igra samo za prestiž i titulu osvajača Lige nacija. Ako Portugal završi treći u našoj grupi igraće baraž Lige nacija grupe A. Teoretski je moguće da se opet sastanu ove 4 ekipe (Por, Eng, Svi, Hol). Malo je besmislen ovaj finalni turnir ali tako je kako je. Ljudi pročitajte malo Uefa stranicu, Wiki itd...ovo nažalost nikako ne utiče na našu grupu.

maki

pre 4 godine

The UEFA Nations League is linked with the UEFA European Championship qualifying, providing teams another chance to qualify for the UEFA European Championship.

There will be play-offs for each of Leagues A, B, C and D in March 2020. Each group winner earns a spot in the semi-finals. If the group winner is already one of the twenty qualified teams, rankings will be used to give the play-off spot to another team of that league. If fewer than four teams in the entire league remain unqualified, play-off spots for that league are given to teams of the next lower league. This determines the four remaining qualifying spots for the European Championship (out of 24 total).[9][10][11]

Лепи Цане

pre 4 godine

Србија, Шкотска, Финска и Норвешка су побједници у својим групама у лиги "ц" лиге нација. Дал ове 4 репрезентације играју бараж као Португал, Холандија, Енглеска и Швицарска и дал побједник тог баража иде на Евро ако се пласира преко квалификација? ? 
(ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 09. jun 2019 23:12)

Ако се пласирао преко квалификација а уједно победи у баражу онда не иде на ЕП, значи или мора да изгуби у баражу или да се не пласира преко квалификација да би ишао на ЕП, и то ако му се поклопе и остали резултати...

boixos nois

pre 4 godine

USA je tebi ozbilja ekipa? a Spanija,Holandija,Svajcarska nisu . e vidis te ekipe je Ronaldo unistavao na velikim takmicenjima a Messi USA.

Sasa

pre 4 godine

(Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dejan, 9. jun 2019 23:31)

Ronaldo moze sanjati svetsko prvenstvo do 20. godina, a zasto bi ga sanjao kada ima titulu Evropskog prvaka i jakog takmicenja kakvo je Liga nacija. :) Neka Mesi osvaja turnire do 20. godina. Smesno je potediti iste sa seniorskim takmicenjima. Odakle ti uopste ideja, ako izuzmemo zavist i tesko prihvatanje realnosti, da poredis rezultate te dve kategorije? Budalastina.

Mare

pre 4 godine

Koliko ljudi smaraju više sa ovom pričom "Ronaldo se nije video u finalu". Oni to finale ne bi videli da on nije dao 3 komada Švajcarskoj pre neki dan. Isto tako ne bi prošli grupu na EP da nije njega. Ne gleda se samo jedna utakmica. To nikad nećete da naučite.

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 4 godine

Значи, Србија ако не успије да се пласира преко квалификација, онда мора у марту наредне године да буде боља од Шкотске, Норвешке и Финске да би ишла на Европски шампионат. Хвала свима који су ми помогли да схватим. 👍🔴🔵⚪

samo jako

pre 4 godine

(kako da ne, 9. jun 2019 23:57)al je npr. Ronaldo sa het trikom odveo ekipu u finale , al je npr Ronaldo najbolji asistent i strelac EP , al npr. Portugal u eri CR7 ima titulu prvaka Evrope,jos jedno finale i polufinale na EP,polufinale SP i titulu u ligi nacija a pre njega su redovno propustali da se kvalifikuju na velika takmicenja a od kad je on debitovao nijedan jedini turnir nisu propustili . a ako vec pricas o tome ko je prelamao meceve , pa Messija su do finala SP odveli Di Maria ,Higuain (golom u cetvrtfinalu protiv Belgije),Maskerano bez da se Leo video na turniru (jos je je promasio zicer u finalu) . na Kopu 2016 dosao sa najjacim sastavom a nije osvojio(jos promasio penal u finalu) a Portugal je po kvalitetu igrackog kadra bio u najbolju ruku 6. ekipa na EP iste godine (Belgija,Spanija,Nemacka,Francuska,Hrvatska daleko bolji timovi)

2CRAZY

pre 4 godine

Holandija - Portugal, dzabe VAR sistem, kad sudija odlucuje kad ce da ga pozove ili mu jave iz kontrolne sobe, ali portugalci su prilikom kornera gurali holandjane, u jednom navratu je jedan portugalac cak zagrlio rukom i oborio na zemlju jednog holandjanina, da ovaj ne bi mogao da skoci da da gol glavom i sudije nista iz VAR sobe nista, pa kakav mi je to onda sistem kad se ne proveravaju diskutabilne situacije, a jos se sve lepo videlo na ponovljenom.
U NFL-u je najbolji sistem, cim se desi neko sranje, odma se prekida mec i gleda se snimak, a ne ovde po izboru.
Inace, razocarala me je Holandija sto je ofanzivno bila nemocna tokom celog meca, a poceli su da napadaju tek kad su primili gol, ali onda su ih prljavi portugalci zadrzali na sve moguce nacine i to je to.
Razocarenje, ne vredi pratiti ovaj mesarski fudbal, tek kad se jednom pravila dovedu u red, i kad budu sankcionisane sve ove prljave radnje, onda moze da se gleda.

d

pre 4 godine

Skoro sam siguran da su ovi što pišu sa nipodoštavanjem o Ronaldu navijači kluba koji ima tri zvezdice, sa fus notom, na dresu.
(zvezdoprc, 09. jun 2019 23:5

Vi ste prsli, svuda Zvezdu vidite. Eto vidis ja sam zvezdas, a Ronaldo mi je omiljeni igrac.

Knezz

pre 4 godine

Da se zna: 

Kvalifikacije su tek pocele,ima deset grupa.Iz svake grupe,dve najbolje idu na EP.Ostalih cetiri se dobija iz plej ofa Lige nacija koji se igra u martu 2020. godine.
(cosmo, 09. jun 2019 23:54)

Da se zna:

Plej of grupe A se odigrao večeras!!! Ukoliko Portugal bude bio treći ili peti u našoj grupi, on se kvalifikovao na EP... a ukoliko završi kvalifikacije kao prvi u grupi, onda ostavlja šansu Englezima...a ako Englezi prodju kroz grupu..onda je šansa na Holandjanima...itd...u principu ta šansa zavisi od ranga na UEFA listi.
Večeras se igralo finale Lige nacija, pre svega zbog popularnosti tog takmičenja, igrala se samo grupa A ..samo da se zna ko je šampion..osvajač.

ikpeba

pre 4 godine

Ronaldo moze da sanja da igra Svetsko prvenstvo , kao sto je Messi igrao sa Argentinom 2014.
Ronaldo moze da sanja olimpisko zlato kao sto je Messi osvojio u Pekingu 2006.
Ronaldo moze da sanja SP do 20 god sto je Messi osvojio i postao prvak sveta.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (dejan, 9. jun 2019 23:31)

Ako si 3. razred osnovne onda ok. Ako si odrasla osoba i veruješ u to što si napisao, druže džabe onda ceo život gledao fudbal. EP je često bilo i jače od SP (najviše titula na SP imaju evropljani. Izgubiće ti Mesi još jedno finale od Čilea na Copa Americi.

El Clasico

pre 4 godine

e pa u polufinalu mu bila cista 10ka. Dal je messi ikada odigrao takmičarski meč sa tom ocenom?
(douglas, 9. jun 2019 22:54)


Da, protiv USA-e u polufinalu na prosloj Kopa Americi. I to protiv reprezentacije protiv koje se Ronaldo nije video na SP-u 2014. Portugal zbog njih nije prosao ni grupu. Isto tako Mesi je imao 10ku protiv Čilea, Kolumbije itd pa i u zadnjem kolu kada se odlucivalo da li ce Argentina igrati SP ili ne. Malo se informisi :)

kole

pre 4 godine

Србија, Шкотска, Финска и Норвешка су побједници у својим групама у лиги "ц" лиге нација. Дал ове 4 репрезентације играју бараж као Португал, Холандија, Енглеска и Швицарска и дал побједник тог баража иде на Евро ако се пласира преко квалификација? ?
(ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 09. jun 2019 23:12)

Da, igraju, nesto pre evropskog, ja mislim u martu 2020 ali nisam siguran. I, mislim da si hteo da pitas da li pobednik ide na evropsko ako se ne plasira preko kvalifikacija, da, ide.

kako da ne

pre 4 godine

@Bok
Nije Mesi nikad odigrao mec sa ocenom 10. On je jedan prosecan igrac, prosecan covek. Ne slika se pores jahti, svog hotela, ne slika svoje Ferrari automobile na ulazu u dvoriste. On je eto tako u zadnjih 10 godina, 9 je bio najbolji golgeter u Evropi sa najvise datih golova iako ne igra u napadu i eto tako 6 godina najbolji asistent i eto zadnjih 10 godina ima najvise golova iz slobodnih udaraca, najvise het trikova, ima neke lige sampiona, 2 mesto na svetskom i nije on nista specijalno. Bas nekako ‘dosadan’ tip, tamo se slika sa decom i slika decu i psa, mora izgleda da pocne da se sminkerise, da slika svoje Ferrari automobile i da pravi svoje bokserice da bi ga neki postovali. Sreca to ne radi i nece da radi. On je prosek, sta ga porediti sa Kristijanom koji je postigao het trik, ej het trik protiv mocnih Svajcaraca :O Pogledajte malo statistiku, rekorde pa pricajte. Nemojte biti fanatici. Nije Kristijano osvojio jos jedan trofej, vec Portugal. Jer npr Ronaldo se nije video veceras ali je meč izgurao Bernardo Silva npr.

VladaNS

pre 4 godine

Ronaldo moze da sanja da igra Svetsko prvenstvo , kao sto je Messi igrao sa Argentinom 2014.
Ronaldo moze da sanja olimpisko zlato kao sto je Messi osvojio u Pekingu 2006.
Ronaldo moze da sanja SP do 20 god sto je Messi osvojio i postao prvak sveta.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dejan, 9. jun 2019 23:31)

Frustracije, frustracije... Broj iole važnih trofeja sa reprezentacijom: 0. Olimpijski fudbalski turnir je revijalan, FIFA ga ne priznaje.

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 4 godine

Србија, Шкотска, Финска и Норвешка су побједници у својим групама у лиги "ц" лиге нација. Дал ове 4 репрезентације играју бараж као Португал, Холандија, Енглеска и Швицарска и дал побједник тог баража иде на Евро ако се пласира преко квалификација? 🤔

pop

pre 4 godine

Србија, Шкотска, Финска и Норвешка су побједници у својим групама у лиги "ц" лиге нација. Дал ове 4 репрезентације играју бараж као Португал, Холандија, Енглеска и Швицарска и дал побједник тог баража иде на Евро ако се пласира преко квалификација? ?
(ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 09. jun 2019 23:12)

Ja mislim da je tako.

ivan

pre 4 godine

na EP ce se plasirati 2 tima iz 10 grupa kvalifikacija + 4 tima pobednika 4 grupe lige nacija. Kako je Portugal osvojio grupu A lige nacija, plasirao se na EP bez obzira na ucinak u nasoj grupi kvalifikacija. A sad nas ceka posao da budemo bolji od LIT i LUX.....tu smo negde!!!

extremesportist

pre 4 godine

Pogledao sam upravo na sajtu Uefa, Wikipediji i jedan članak britanskog Sun-a, i svi kažu da ova titula Portugal-u ne garantuje mesto na Evropskom prvenstvu sledeće godine:

https://www.uefa.com/uefaeuro-2020/news/newsid=2079553.html
https://en.wikipedia.org/wiki/UEFA_Nations_League#UEFA_European_Championship_link
https://www.thesun.co.uk/sport/football/9235852/uefa-nations-league-winner-qualify-euro-2020/

Marko

pre 4 godine

Ovo je totalna dezinformacija da su se plasirali na Evropsko vec... Liga nacija nema veze sa kvalifikacijama ljudi, shvahite to. Nakon kvalifikacija zek, znace se ko dodatno preko Lige nacija moze da obezdedi plasman na Euro.

E

pre 4 godine

Nisu se plasirali na EP. Veceras se igralo samo za sampiona Lige Nacija. To nema veze sa kvalifikacijama. Ekipa koja veceras osvojila LN se nije kvalifikovala na EP. Da to donosi kvalifikovanje na EP, ne bi UEFA stavila da se ta zavrsnica igra u ovom periodu, jer bi onda obesmislila kvalifikacionu grupu u kojoj se nalazi pobednik LN. Sada se igraju kvalifikacije za EP i preko njih se na EP plasiraju prve dve reprezentacije iz svake grupe. Posle toga se igraju barazi za EP, koji daju poslednja 4 mesta na EP. U barazu igraju osvajaci grupa iz svake od liga iz Lige Nacija (Liga A, Liga B, Liga C, Liga D). Pobednik baraza Lige A ce otici na EP, pobednik baraza Lige B, itd. Ako se osvajac neke od grupa iz LN vec kvalifikovao na EP preko kvalifikacija, onda u barazu umesto njega ucestvuje sledeca najbolje plasirana reprezentacija iz njegove lige iz Lige Nacija. Teoretski moze da se desi da ove cetiri reprezentacije iz zavrsnice LN opet igraju sledece godine u barazu Lige A. To moze da se desi samo pod uslovom da se te reprezentacije ne kvalifikuju preko kvalifikacija.

Knezz

pre 4 godine

Ne lupetajte, Portugal se nije ovim plasirao na Euro. Ako znate da napisete ovde komentar onda mozete i da izguglate da vidite. Zar stvarno ima smisla da kvalifikacije tek sto su pocele, a da se Portugal vec kvalifikuje.
(Lupetanje, 09. jun 2019 23:18)

Hahaha...lupetaš ti sine, klaparaš po tastaturi samo tako. Kvalifikacije su tek počele, ali liga nacija se upravo završila...pobednik svake grupe se kvalifikuju na EP, a naročito grupe A! Inače u suprotnom liga nacija ne bi imala smisla. Sada je igrala samo grupa A...ostale tri grupe igraju posle kvalifikacija.

dejan

pre 4 godine

Ronaldo moze da sanja da igra Svetsko prvenstvo , kao sto je Messi igrao sa Argentinom 2014.
Ronaldo moze da sanja olimpisko zlato kao sto je Messi osvojio u Pekingu 2006.
Ronaldo moze da sanja SP do 20 god sto je Messi osvojio i postao prvak sveta.

cosmo

pre 4 godine

Ronaldo moze da sanja da igra Svetsko prvenstvo , kao sto je Messi igrao sa Argentinom 2014.
Ronaldo moze da sanja olimpisko zlato kao sto je Messi osvojio u Pekingu 2006.
Ronaldo moze da sanja SP do 20 god sto je Messi osvojio i postao prvak sveta.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dejan, 9. jun 2019 23:31)

A ti mozes da sanjas da si Ronaldo.

cosmo

pre 4 godine

Da se zna:

Kvalifikacije su tek pocele,ima deset grupa.Iz svake grupe,dve najbolje idu na EP.Ostalih cetiri se dobija iz plej ofa Lige nacija koji se igra u martu 2020. godine.

Lupetanje

pre 4 godine

Ne lupetajte, Portugal se nije ovim plasirao na Euro. Ako znate da napisete ovde komentar onda mozete i da izguglate da vidite. Zar stvarno ima smisla da kvalifikacije tek sto su pocele, a da se Portugal vec kvalifikuje.

adje

pre 4 godine

aj neka mi neko objasni ovo takmicenje u ligi nacija,sve razumem ali ovo polufinale pa finale za trofej,kakve veze ima portugal s ovim kada je u grupi s srbijom stvarno mi nije jasno ovo,da li dobijaju kakve bodove za ovo...

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

Dag Kristi@Cuj,ironije primiš petardu a nije odbrana kriva?!Covece,Kolarov je direktni krivac za prva 2 gola koja smo primili.Toliko na ovu temu...

Mol

pre 4 godine

Sta se desava sa nasom grupom u kvalifikacijama?? Posto je portugal izborio plasman na euro, da li 2. I 3. U nasoj grupi idu na euro?
(milovan, 09. jun 2019 22:37)

Portugal se nije plasirao na Euro. Ovo je bio tirnir za prvaka Lige Nacija a ne baraz za Euro. Ove cetiri ekipe ce ponovo morati igrati ako se nijedna od njih ne plasira na Euro kroz kvalifikacije. To je malo verovatno. Ako Portugal ipak bude treci on ce sigurno igrati baraz. Protivnici ce mu biti ili prvaci grupa A Lige nacija ili timovi koji su bili 2. i 3. u najjacim grupama. Ako se bukvalno svih 12 ekipa iz najjacih grupa lige nacija budu plasirale kroz kvalifikacije na njihova mesta dolaze drugoplasirani iz lige B i sve tako. Ekipa koja zavrsi na trecem mestu u kvalifikacionoj grupi sigurno ne ide direktno na Euro a ako nije bila ni prvak svoje grupe niti ima generalno dobar plasman u ligi nacija onda ona sigurno zavsava takmicenje...

немања

pre 4 godine

Добро су одиграли
Мемфис Депај
Сине ово су антиталенти фудбала
Само физика

bojan

pre 4 godine

Ronaldo nije ni igrao grupu sto je Portugal osvojio, dodje tu samo da digne pehar . Veceras se nije ni vidio. uvek ga spase neki eder i neki guedes

Sonic

pre 4 godine

https://www.thesun.co.uk/sport/football/9235852/uefa-nations-league-winner-qualify-euro-2020/

Kako se Portugal plasirao na EP kada ovde pise da se pobednik nece plasirati?

Rade N.

pre 4 godine

Svaka cast Portugalu, bili su bolji i zasluzili su. A Ronaldo iako nije blistao, pokazao je jos jednom kako se vodi tim, pravi lider, legenda reprezentacije. Holandjani ce biti sve bolji, imaju mlad i bas talentovan tim.

dejan

pre 4 godine

haha, Ronaldu novi trofej sa reprezentacijom. dobro volite da se zezate. odigras dva meca oba kuci, u finalu se necujes ziv i osvojio si titulu :)

navijac

pre 4 godine

Jak je Portugal iako su neki ovde pricali kako je to prosecna ekipa, vrlo cvrsta odrana, sta reci za bernanrda silvu, tacno se zna ko sta radi i zato osvajaju trofeje

Ja

pre 4 godine

@Pazi, nije da ti ne verujem, ali u tekstu vezanom za finale Lige Nacija koje je dobio Portugal stoji sledeća rečenica:

"Portugal, aktuelni šampion Evrope, ovom pobedom plasirao se na EURO 2020, i bez obzira na učinak u kvalifikacijama naći će se na Evrpskom prvenstvu."

I ko je onda u pravu tj, kako ovaj rezultat utiče na našu grupu?

Pa lepo je čovek objasnio, Portugal jeste obezbedio plasman, tj. ako bude treći u našoj grupi, plasiraće se kao pobednik like nacija. Ovo ne utice nikako na našu grupu, jer kao što reče ovaj u prethodnom komentaru, 4 preostala mesta se popunjava najbolje plasiranim ekipama Ligi nacija.

Samo pitam

pre 4 godine

Za sve koje zanima to čuveno treće mesto. Ukratko: Finale lige nacija, nema veze sa kvalifikacijama, tu se traži samo pobednik. Kada se odigraju kvalifikacije, 20 tima idu na EP, ostala 4 popunjavaju pobednici A, B, C i D lige. U slučaju da finalista neke lige se već kvalifikovao, onda njegovo mesto zauzima sledeća najbolja selekcija iz te lige. Onda se igraju polufinala i finala. U prevodu idu samo po 2 iz svake grupe i 4 pobednika ABCD liga.
(chema, 9. jun 2019 21:13)

Pazi, nije da ti ne verujem, ali u tekstu vezanom za finale Lige Nacija koje je dobio Portugal stoji sledeća rečenica:

"Portugal, aktuelni šampion Evrope, ovom pobedom plasirao se na EURO 2020, i bez obzira na učinak u kvalifikacijama naći će se na Evrpskom prvenstvu."

I ko je onda u pravu tj, kako ovaj rezultat utiče na našu grupu?

Bok

pre 4 godine

Bravo Ronaldo, veci si od Piksija i od Modrica, to su cinjenice.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (veliki, 9. jun 2019 22:41)
Od modrica je veci, ne zna ni ko je ovaj drugi

Mr. Blondie

pre 4 godine

@(Boa, 09. jun 2019 21:00)

A život su čips i pivo? Zbog čega? Zato što si tako video od ćaleta, burazera, drugara? Zato što ti potrošačko društvo nameće takav obrazac ponašanja?
Napomena: ovo su samo retorička pitanja

немања

pre 4 godine

Корупција на нивоу
Рајан Бабел човек који нема клуб игра од почетка
Мемфис Депај
За две сезоне 17 утакмица за Лион
...
Свака репрезентација има свог Крстајића и Кокезу

chema

pre 4 godine

Za sve koje zanima to čuveno treće mesto. Ukratko: Finale lige nacija, nema veze sa kvalifikacijama, tu se traži samo pobednik. Kada se odigraju kvalifikacije, 20 tima idu na EP, ostala 4 popunjavaju pobednici A, B, C i D lige. U slučaju da finalista neke lige se već kvalifikovao, onda njegovo mesto zauzima sledeća najbolja selekcija iz te lige. Onda se igraju polufinala i finala. U prevodu idu samo po 2 iz svake grupe i 4 pobednika ABCD liga.

немања

pre 4 godine

Тика Така је уништила фудбал, фудбал се више не игра за голове него за посед лопте
Холандија у првом полувремену, ушла у 16 није...али они имају посед лопте

asdfghj

pre 4 godine

Brate svaka cast ovom Ronaldu na karijeri, ali imas 35 godina i simuliras u svakom napadu. I posle sto ga niko ne voli. Mali fudbaler, pa makar dao 1000 golova i osvojio 100 trofeja.

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

Po meni su pun pogodak ova liga nacije.Jedino dobro od UEFA posle čitave decenije.Nikad lakše na Euro za male reprezentacije(u koje tužno je to reci spadamo i mi).Primera radi.Lakse je pobediti Škotsku i Bugarsku u 1/2 finalu nego ići protiv Portugala.Nadam se da će biti promena u FSS na svim nivoima i da ćemo ozbiljno shvatiti ovu ligu nacije kao spas za srpski fudbal i plasman na EURO posle čitave 2 decenije??!!

Mare

pre 4 godine

Ovaj tim Holandije je jako perspektivan, imaju jako dobre, talentovane i mlade igrace. Nije ih bilo par godina na velikoj sceni ali mislim da se polako vracaju. Jako je bitno da ih dobro selektiraju i da ih ubacuju u sistem. Ako bolje pogledate njihov tim, imaju sasvim solidnog golmana, brutalne stopere De Lihta i Van Dajka, na sredini imaju Frenkija i Vajnalduma, Depaj moze da bude dobar kad je u formi i imaju dosta mladih za nas ne puno poznatih ali svakako Holandjani imaju cemu da se nadaju. Imaju ta dva stopera koji su jako bitni za svaki tim, ako pogledate istoriju, sve velike ekipe su osvajale titule jer su imali dobru i ujednacenu odbranu, Vidic-Rio, Pujol-Pike, Karvaljo-Teri, Ramos-Varan itd, sve krece od dobre odbrane, kada tim veruje defanzivcima, sve ide lakse. Sto se Portugala tice oni zive svojih 5min, dobri su.

Dag Kristi

pre 4 godine

De Liht misli da ce biti veci smeker i cenjeniji igrac ako ovako grubo ulazi u duele s Ronaldom! Sine,polako sa legendama. 
(danilovic,09.jun 2019 21:13)Sine,da je nama Kolarov bio kao večeras De Liht ne bi Srbija primila petardu protiv prosecnog tima Ukrajine!Da je vise De Lihta.Svaka čast detetu uz sve dužno poštovanje prema Ronaldu kao velikom igraču!
(Jon Bon Jovi, 09. jun 2019 21:19)


Nama nije problem bila odbrana, nego postavka bez 2 zadnja vezna.

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

De Liht misli da ce biti veci smeker i cenjeniji igrac ako ovako grubo ulazi u duele s Ronaldom! Sine,polako sa legendama.
(danilovic,09.jun 2019 21:13)Sine,da je nama Kolarov bio kao večeras De Liht ne bi Srbija primila petardu protiv prosecnog tima Ukrajine!Da je vise De Lihta.Svaka čast detetu uz sve dužno poštovanje prema Ronaldu kao velikom igraču!

skoba

pre 4 godine

Ako Portugal osvoji Ligu nacija, hoce li ici treci iz nase grupe na EP?
(molim tacan odgovor..., 09. jun 2019 20:41)

Neće, a i da hoće to nema nilakve veze s tobom, osim ako si stanovnik Luksemburga

rogh

pre 4 godine

evo tacan odgovor


ovo veze nema sa kvalifikacijama vec samo treba da odredi pobjednika prve lige nacija tako da portugal/holandija veceras nece obezbijediti ucesce na euru


20ucesnika eura2020 ce biti one ekipe koje zauzmu prva 2mjesta u kvalifikacijama a jos 4 ce dogodine obezbijediti preko lige nacija. srbija ima obezbijedjen zavrsni turnir C lige (portugal, engleska, holandija i svajcarska obezbijedjen turnir A lige ali to nema veze sa ovom vecerasnjom utakmicom i ovogodisnjim turnirom) ali nece igrati na njemu ako obezbijedi euro kao jedna od prve 2 ekipe postojecih kvalifikacija vec njeno mjesto zauzima neko drugi. 

skoba

pre 4 godine

Ako Portugal osvoji Ligu nacija, hoce li ici treci iz nase grupe na EP?
(molim tacan odgovor..., 09. jun 2019 20:41)

Neće, a i da hoće to nema nilakve veze s tobom, osim ako si stanovnik Luksemburga

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

De Liht misli da ce biti veci smeker i cenjeniji igrac ako ovako grubo ulazi u duele s Ronaldom! Sine,polako sa legendama.
(danilovic,09.jun 2019 21:13)Sine,da je nama Kolarov bio kao večeras De Liht ne bi Srbija primila petardu protiv prosecnog tima Ukrajine!Da je vise De Lihta.Svaka čast detetu uz sve dužno poštovanje prema Ronaldu kao velikom igraču!

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

Po meni su pun pogodak ova liga nacije.Jedino dobro od UEFA posle čitave decenije.Nikad lakše na Euro za male reprezentacije(u koje tužno je to reci spadamo i mi).Primera radi.Lakse je pobediti Škotsku i Bugarsku u 1/2 finalu nego ići protiv Portugala.Nadam se da će biti promena u FSS na svim nivoima i da ćemo ozbiljno shvatiti ovu ligu nacije kao spas za srpski fudbal i plasman na EURO posle čitave 2 decenije??!!

немања

pre 4 godine

Тика Така је уништила фудбал, фудбал се више не игра за голове него за посед лопте
Холандија у првом полувремену, ушла у 16 није...али они имају посед лопте

Mr. Blondie

pre 4 godine

@(Boa, 09. jun 2019 21:00)

A život su čips i pivo? Zbog čega? Zato što si tako video od ćaleta, burazera, drugara? Zato što ti potrošačko društvo nameće takav obrazac ponašanja?
Napomena: ovo su samo retorička pitanja

cosmo

pre 4 godine

Ronaldo moze da sanja da igra Svetsko prvenstvo , kao sto je Messi igrao sa Argentinom 2014.
Ronaldo moze da sanja olimpisko zlato kao sto je Messi osvojio u Pekingu 2006.
Ronaldo moze da sanja SP do 20 god sto je Messi osvojio i postao prvak sveta.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dejan, 9. jun 2019 23:31)

A ti mozes da sanjas da si Ronaldo.

Rade N.

pre 4 godine

Svaka cast Portugalu, bili su bolji i zasluzili su. A Ronaldo iako nije blistao, pokazao je jos jednom kako se vodi tim, pravi lider, legenda reprezentacije. Holandjani ce biti sve bolji, imaju mlad i bas talentovan tim.

kako da ne

pre 4 godine

@Bok
Nije Mesi nikad odigrao mec sa ocenom 10. On je jedan prosecan igrac, prosecan covek. Ne slika se pores jahti, svog hotela, ne slika svoje Ferrari automobile na ulazu u dvoriste. On je eto tako u zadnjih 10 godina, 9 je bio najbolji golgeter u Evropi sa najvise datih golova iako ne igra u napadu i eto tako 6 godina najbolji asistent i eto zadnjih 10 godina ima najvise golova iz slobodnih udaraca, najvise het trikova, ima neke lige sampiona, 2 mesto na svetskom i nije on nista specijalno. Bas nekako ‘dosadan’ tip, tamo se slika sa decom i slika decu i psa, mora izgleda da pocne da se sminkerise, da slika svoje Ferrari automobile i da pravi svoje bokserice da bi ga neki postovali. Sreca to ne radi i nece da radi. On je prosek, sta ga porediti sa Kristijanom koji je postigao het trik, ej het trik protiv mocnih Svajcaraca :O Pogledajte malo statistiku, rekorde pa pricajte. Nemojte biti fanatici. Nije Kristijano osvojio jos jedan trofej, vec Portugal. Jer npr Ronaldo se nije video veceras ali je meč izgurao Bernardo Silva npr.

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

Dag Kristi@Cuj,ironije primiš petardu a nije odbrana kriva?!Covece,Kolarov je direktni krivac za prva 2 gola koja smo primili.Toliko na ovu temu...

Mare

pre 4 godine

Ovaj tim Holandije je jako perspektivan, imaju jako dobre, talentovane i mlade igrace. Nije ih bilo par godina na velikoj sceni ali mislim da se polako vracaju. Jako je bitno da ih dobro selektiraju i da ih ubacuju u sistem. Ako bolje pogledate njihov tim, imaju sasvim solidnog golmana, brutalne stopere De Lihta i Van Dajka, na sredini imaju Frenkija i Vajnalduma, Depaj moze da bude dobar kad je u formi i imaju dosta mladih za nas ne puno poznatih ali svakako Holandjani imaju cemu da se nadaju. Imaju ta dva stopera koji su jako bitni za svaki tim, ako pogledate istoriju, sve velike ekipe su osvajale titule jer su imali dobru i ujednacenu odbranu, Vidic-Rio, Pujol-Pike, Karvaljo-Teri, Ramos-Varan itd, sve krece od dobre odbrane, kada tim veruje defanzivcima, sve ide lakse. Sto se Portugala tice oni zive svojih 5min, dobri su.

VladaNS

pre 4 godine

Ronaldo moze da sanja da igra Svetsko prvenstvo , kao sto je Messi igrao sa Argentinom 2014.
Ronaldo moze da sanja olimpisko zlato kao sto je Messi osvojio u Pekingu 2006.
Ronaldo moze da sanja SP do 20 god sto je Messi osvojio i postao prvak sveta.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dejan, 9. jun 2019 23:31)

Frustracije, frustracije... Broj iole važnih trofeja sa reprezentacijom: 0. Olimpijski fudbalski turnir je revijalan, FIFA ga ne priznaje.

cosmo

pre 4 godine

Da se zna:

Kvalifikacije su tek pocele,ima deset grupa.Iz svake grupe,dve najbolje idu na EP.Ostalih cetiri se dobija iz plej ofa Lige nacija koji se igra u martu 2020. godine.

Knezz

pre 4 godine

Ne lupetajte, Portugal se nije ovim plasirao na Euro. Ako znate da napisete ovde komentar onda mozete i da izguglate da vidite. Zar stvarno ima smisla da kvalifikacije tek sto su pocele, a da se Portugal vec kvalifikuje.
(Lupetanje, 09. jun 2019 23:18)

Hahaha...lupetaš ti sine, klaparaš po tastaturi samo tako. Kvalifikacije su tek počele, ali liga nacija se upravo završila...pobednik svake grupe se kvalifikuju na EP, a naročito grupe A! Inače u suprotnom liga nacija ne bi imala smisla. Sada je igrala samo grupa A...ostale tri grupe igraju posle kvalifikacija.

navijac

pre 4 godine

Jak je Portugal iako su neki ovde pricali kako je to prosecna ekipa, vrlo cvrsta odrana, sta reci za bernanrda silvu, tacno se zna ko sta radi i zato osvajaju trofeje

kole

pre 4 godine

Србија, Шкотска, Финска и Норвешка су побједници у својим групама у лиги "ц" лиге нација. Дал ове 4 репрезентације играју бараж као Португал, Холандија, Енглеска и Швицарска и дал побједник тог баража иде на Евро ако се пласира преко квалификација? ?
(ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 09. jun 2019 23:12)

Da, igraju, nesto pre evropskog, ja mislim u martu 2020 ali nisam siguran. I, mislim da si hteo da pitas da li pobednik ide na evropsko ako se ne plasira preko kvalifikacija, da, ide.

E

pre 4 godine

Nisu se plasirali na EP. Veceras se igralo samo za sampiona Lige Nacija. To nema veze sa kvalifikacijama. Ekipa koja veceras osvojila LN se nije kvalifikovala na EP. Da to donosi kvalifikovanje na EP, ne bi UEFA stavila da se ta zavrsnica igra u ovom periodu, jer bi onda obesmislila kvalifikacionu grupu u kojoj se nalazi pobednik LN. Sada se igraju kvalifikacije za EP i preko njih se na EP plasiraju prve dve reprezentacije iz svake grupe. Posle toga se igraju barazi za EP, koji daju poslednja 4 mesta na EP. U barazu igraju osvajaci grupa iz svake od liga iz Lige Nacija (Liga A, Liga B, Liga C, Liga D). Pobednik baraza Lige A ce otici na EP, pobednik baraza Lige B, itd. Ako se osvajac neke od grupa iz LN vec kvalifikovao na EP preko kvalifikacija, onda u barazu umesto njega ucestvuje sledeca najbolje plasirana reprezentacija iz njegove lige iz Lige Nacija. Teoretski moze da se desi da ove cetiri reprezentacije iz zavrsnice LN opet igraju sledece godine u barazu Lige A. To moze da se desi samo pod uslovom da se te reprezentacije ne kvalifikuju preko kvalifikacija.

ivan

pre 4 godine

na EP ce se plasirati 2 tima iz 10 grupa kvalifikacija + 4 tima pobednika 4 grupe lige nacija. Kako je Portugal osvojio grupu A lige nacija, plasirao se na EP bez obzira na ucinak u nasoj grupi kvalifikacija. A sad nas ceka posao da budemo bolji od LIT i LUX.....tu smo negde!!!

asdfghj

pre 4 godine

Brate svaka cast ovom Ronaldu na karijeri, ali imas 35 godina i simuliras u svakom napadu. I posle sto ga niko ne voli. Mali fudbaler, pa makar dao 1000 golova i osvojio 100 trofeja.

Samo pitam

pre 4 godine

Za sve koje zanima to čuveno treće mesto. Ukratko: Finale lige nacija, nema veze sa kvalifikacijama, tu se traži samo pobednik. Kada se odigraju kvalifikacije, 20 tima idu na EP, ostala 4 popunjavaju pobednici A, B, C i D lige. U slučaju da finalista neke lige se već kvalifikovao, onda njegovo mesto zauzima sledeća najbolja selekcija iz te lige. Onda se igraju polufinala i finala. U prevodu idu samo po 2 iz svake grupe i 4 pobednika ABCD liga.
(chema, 9. jun 2019 21:13)

Pazi, nije da ti ne verujem, ali u tekstu vezanom za finale Lige Nacija koje je dobio Portugal stoji sledeća rečenica:

"Portugal, aktuelni šampion Evrope, ovom pobedom plasirao se na EURO 2020, i bez obzira na učinak u kvalifikacijama naći će se na Evrpskom prvenstvu."

I ko je onda u pravu tj, kako ovaj rezultat utiče na našu grupu?

Ostin A

pre 4 godine

Ronaldo heroj Portugala. Pored Evropskog sada su osvojili i Ligu nacija. Čovek odigrao preko 150 utakmica za Portugaliju i još ne planira da stane.

bojan

pre 4 godine

Ronaldo nije ni igrao grupu sto je Portugal osvojio, dodje tu samo da digne pehar . Veceras se nije ni vidio. uvek ga spase neki eder i neki guedes

Sasa

pre 4 godine

(Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dejan, 9. jun 2019 23:31)

Ronaldo moze sanjati svetsko prvenstvo do 20. godina, a zasto bi ga sanjao kada ima titulu Evropskog prvaka i jakog takmicenja kakvo je Liga nacija. :) Neka Mesi osvaja turnire do 20. godina. Smesno je potediti iste sa seniorskim takmicenjima. Odakle ti uopste ideja, ako izuzmemo zavist i tesko prihvatanje realnosti, da poredis rezultate te dve kategorije? Budalastina.

немања

pre 4 godine

Корупција на нивоу
Рајан Бабел човек који нема клуб игра од почетка
Мемфис Депај
За две сезоне 17 утакмица за Лион
...
Свака репрезентација има свог Крстајића и Кокезу

extremesportist

pre 4 godine

Pogledao sam upravo na sajtu Uefa, Wikipediji i jedan članak britanskog Sun-a, i svi kažu da ova titula Portugal-u ne garantuje mesto na Evropskom prvenstvu sledeće godine:

https://www.uefa.com/uefaeuro-2020/news/newsid=2079553.html
https://en.wikipedia.org/wiki/UEFA_Nations_League#UEFA_European_Championship_link
https://www.thesun.co.uk/sport/football/9235852/uefa-nations-league-winner-qualify-euro-2020/

Mare

pre 4 godine

Koliko ljudi smaraju više sa ovom pričom "Ronaldo se nije video u finalu". Oni to finale ne bi videli da on nije dao 3 komada Švajcarskoj pre neki dan. Isto tako ne bi prošli grupu na EP da nije njega. Ne gleda se samo jedna utakmica. To nikad nećete da naučite.

dejan

pre 4 godine

haha, Ronaldu novi trofej sa reprezentacijom. dobro volite da se zezate. odigras dva meca oba kuci, u finalu se necujes ziv i osvojio si titulu :)

rogh

pre 4 godine

evo tacan odgovor


ovo veze nema sa kvalifikacijama vec samo treba da odredi pobjednika prve lige nacija tako da portugal/holandija veceras nece obezbijediti ucesce na euru


20ucesnika eura2020 ce biti one ekipe koje zauzmu prva 2mjesta u kvalifikacijama a jos 4 ce dogodine obezbijediti preko lige nacija. srbija ima obezbijedjen zavrsni turnir C lige (portugal, engleska, holandija i svajcarska obezbijedjen turnir A lige ali to nema veze sa ovom vecerasnjom utakmicom i ovogodisnjim turnirom) ali nece igrati na njemu ako obezbijedi euro kao jedna od prve 2 ekipe postojecih kvalifikacija vec njeno mjesto zauzima neko drugi. 

Bok

pre 4 godine

Bravo Ronaldo, veci si od Piksija i od Modrica, to su cinjenice.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (veliki, 9. jun 2019 22:41)
Od modrica je veci, ne zna ni ko je ovaj drugi

El Clasico

pre 4 godine

e pa u polufinalu mu bila cista 10ka. Dal je messi ikada odigrao takmičarski meč sa tom ocenom?
(douglas, 9. jun 2019 22:54)


Da, protiv USA-e u polufinalu na prosloj Kopa Americi. I to protiv reprezentacije protiv koje se Ronaldo nije video na SP-u 2014. Portugal zbog njih nije prosao ni grupu. Isto tako Mesi je imao 10ku protiv Čilea, Kolumbije itd pa i u zadnjem kolu kada se odlucivalo da li ce Argentina igrati SP ili ne. Malo se informisi :)

немања

pre 4 godine

Добро су одиграли
Мемфис Депај
Сине ово су антиталенти фудбала
Само физика

Lupetanje

pre 4 godine

Ne lupetajte, Portugal se nije ovim plasirao na Euro. Ako znate da napisete ovde komentar onda mozete i da izguglate da vidite. Zar stvarno ima smisla da kvalifikacije tek sto su pocele, a da se Portugal vec kvalifikuje.

ikpeba

pre 4 godine

Ronaldo moze da sanja da igra Svetsko prvenstvo , kao sto je Messi igrao sa Argentinom 2014.
Ronaldo moze da sanja olimpisko zlato kao sto je Messi osvojio u Pekingu 2006.
Ronaldo moze da sanja SP do 20 god sto je Messi osvojio i postao prvak sveta.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (dejan, 9. jun 2019 23:31)

Ako si 3. razred osnovne onda ok. Ako si odrasla osoba i veruješ u to što si napisao, druže džabe onda ceo život gledao fudbal. EP je često bilo i jače od SP (najviše titula na SP imaju evropljani. Izgubiće ti Mesi još jedno finale od Čilea na Copa Americi.

cosmo

pre 4 godine

Da se zna:

Kvalifikacije su tek pocele,ima deset grupa.Iz svake grupe,dve najbolje idu na EP.Ostalih cetiri se dobija iz plej ofa Lige nacija koji se igra u martu 2020. godine.
(cosmo, 09. jun 2019 23:54)

Da se zna:

Plej of grupe A se odigrao večeras!!! Ukoliko Portugal bude bio treći ili peti u našoj grupi, on se kvalifikovao na EP... a ukoliko završi kvalifikacije kao prvi u grupi, onda ostavlja šansu Englezima...a ako Englezi prodju kroz grupu..onda je šansa na Holandjanima...itd...u principu ta šansa zavisi od ranga na UEFA listi.
Večeras se igralo finale Lige nacija, pre svega zbog popularnosti tog takmičenja, igrala se samo grupa A ..samo da se zna ko je šampion..osvajač.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Knezz, 10. jun 2019 00:21)

Izvini,prijatelju,ali ti veze nemas.Portugal se uopste nije kvalifikovao za EP.Da bi se kvalifikovao,mora da osvoji jedno od prva dva mesta u svojoj kvalifikacionoj grupi.Ako im to ne prodje,onda idu kroz baraz u martu kao osvajaci jedne od grupa.

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 4 godine

Србија, Шкотска, Финска и Норвешка су побједници у својим групама у лиги "ц" лиге нација. Дал ове 4 репрезентације играју бараж као Португал, Холандија, Енглеска и Швицарска и дал побједник тог баража иде на Евро ако се пласира преко квалификација? 🤔

chema

pre 4 godine

Za sve koje zanima to čuveno treće mesto. Ukratko: Finale lige nacija, nema veze sa kvalifikacijama, tu se traži samo pobednik. Kada se odigraju kvalifikacije, 20 tima idu na EP, ostala 4 popunjavaju pobednici A, B, C i D lige. U slučaju da finalista neke lige se već kvalifikovao, onda njegovo mesto zauzima sledeća najbolja selekcija iz te lige. Onda se igraju polufinala i finala. U prevodu idu samo po 2 iz svake grupe i 4 pobednika ABCD liga.

Dag Kristi

pre 4 godine

De Liht misli da ce biti veci smeker i cenjeniji igrac ako ovako grubo ulazi u duele s Ronaldom! Sine,polako sa legendama. 
(danilovic,09.jun 2019 21:13)Sine,da je nama Kolarov bio kao večeras De Liht ne bi Srbija primila petardu protiv prosecnog tima Ukrajine!Da je vise De Lihta.Svaka čast detetu uz sve dužno poštovanje prema Ronaldu kao velikom igraču!
(Jon Bon Jovi, 09. jun 2019 21:19)


Nama nije problem bila odbrana, nego postavka bez 2 zadnja vezna.

Ja

pre 4 godine

@Pazi, nije da ti ne verujem, ali u tekstu vezanom za finale Lige Nacija koje je dobio Portugal stoji sledeća rečenica:

"Portugal, aktuelni šampion Evrope, ovom pobedom plasirao se na EURO 2020, i bez obzira na učinak u kvalifikacijama naći će se na Evrpskom prvenstvu."

I ko je onda u pravu tj, kako ovaj rezultat utiče na našu grupu?

Pa lepo je čovek objasnio, Portugal jeste obezbedio plasman, tj. ako bude treći u našoj grupi, plasiraće se kao pobednik like nacija. Ovo ne utice nikako na našu grupu, jer kao što reče ovaj u prethodnom komentaru, 4 preostala mesta se popunjava najbolje plasiranim ekipama Ligi nacija.

Mol

pre 4 godine

Sta se desava sa nasom grupom u kvalifikacijama?? Posto je portugal izborio plasman na euro, da li 2. I 3. U nasoj grupi idu na euro?
(milovan, 09. jun 2019 22:37)

Portugal se nije plasirao na Euro. Ovo je bio tirnir za prvaka Lige Nacija a ne baraz za Euro. Ove cetiri ekipe ce ponovo morati igrati ako se nijedna od njih ne plasira na Euro kroz kvalifikacije. To je malo verovatno. Ako Portugal ipak bude treci on ce sigurno igrati baraz. Protivnici ce mu biti ili prvaci grupa A Lige nacija ili timovi koji su bili 2. i 3. u najjacim grupama. Ako se bukvalno svih 12 ekipa iz najjacih grupa lige nacija budu plasirale kroz kvalifikacije na njihova mesta dolaze drugoplasirani iz lige B i sve tako. Ekipa koja zavrsi na trecem mestu u kvalifikacionoj grupi sigurno ne ide direktno na Euro a ako nije bila ni prvak svoje grupe niti ima generalno dobar plasman u ligi nacija onda ona sigurno zavsava takmicenje...

Marko

pre 4 godine

Ovo je totalna dezinformacija da su se plasirali na Evropsko vec... Liga nacija nema veze sa kvalifikacijama ljudi, shvahite to. Nakon kvalifikacija zek, znace se ko dodatno preko Lige nacija moze da obezdedi plasman na Euro.

samo jako

pre 4 godine

(kako da ne, 9. jun 2019 23:57)al je npr. Ronaldo sa het trikom odveo ekipu u finale , al je npr Ronaldo najbolji asistent i strelac EP , al npr. Portugal u eri CR7 ima titulu prvaka Evrope,jos jedno finale i polufinale na EP,polufinale SP i titulu u ligi nacija a pre njega su redovno propustali da se kvalifikuju na velika takmicenja a od kad je on debitovao nijedan jedini turnir nisu propustili . a ako vec pricas o tome ko je prelamao meceve , pa Messija su do finala SP odveli Di Maria ,Higuain (golom u cetvrtfinalu protiv Belgije),Maskerano bez da se Leo video na turniru (jos je je promasio zicer u finalu) . na Kopu 2016 dosao sa najjacim sastavom a nije osvojio(jos promasio penal u finalu) a Portugal je po kvalitetu igrackog kadra bio u najbolju ruku 6. ekipa na EP iste godine (Belgija,Spanija,Nemacka,Francuska,Hrvatska daleko bolji timovi)

nista o nicemu

pre 4 godine

Ronaldo moze da sanja da igra Svetsko prvenstvo , kao sto je Messi igrao sa Argentinom 2014. 
Ronaldo moze da sanja olimpisko zlato kao sto je Messi osvojio u Pekingu 2006. 
Ronaldo moze da sanja SP do 20 god sto je Messi osvojio i postao prvak sveta. 
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (dejan, 9. jun 2019 23:31

Da sanja da igra finale i da ga izgubi? Zanimljiv uspeh

rogh

pre 4 godine

samo vi lupajte minuse na tacne a pluseve na netacne informacije. portugal se ovom pobjedom nije plasirao na euro a to cete ukapirat tek u martu kad se budu igrala 4 baraza za popunu zavrsna 4 mjesta na euru. ako portugal bude u prva 2 tima u grupi gdje je srbija logicno da nece igrati baraz A lige nacija jer nema potrebe da ga igra vec neko drugi ko se nije plasirao zauzima njihovo mjesto. srbija u barazu nece igrati sa prvoplasiranim timovima C lige ukoliko se neki od njih kvalifikuje na euro preko standardnih kvalifikacija

Sonic

pre 4 godine

https://www.thesun.co.uk/sport/football/9235852/uefa-nations-league-winner-qualify-euro-2020/

Kako se Portugal plasirao na EP kada ovde pise da se pobednik nece plasirati?

kfc

pre 4 godine

Kakvo lupetanje novinara B92 u ovom tekstu. Portugal se NIJE plasirao na EP ovom pobjedom. Ovo se igra samo za prestiž i titulu osvajača Lige nacija. Ako Portugal završi treći u našoj grupi igraće baraž Lige nacija grupe A. Teoretski je moguće da se opet sastanu ove 4 ekipe (Por, Eng, Svi, Hol). Malo je besmislen ovaj finalni turnir ali tako je kako je. Ljudi pročitajte malo Uefa stranicu, Wiki itd...ovo nažalost nikako ne utiče na našu grupu.

pop

pre 4 godine

Србија, Шкотска, Финска и Норвешка су побједници у својим групама у лиги "ц" лиге нација. Дал ове 4 репрезентације играју бараж као Португал, Холандија, Енглеска и Швицарска и дал побједник тог баража иде на Евро ако се пласира преко квалификација? ?
(ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 09. jun 2019 23:12)

Ja mislim da je tako.

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 4 godine

Значи, Србија ако не успије да се пласира преко квалификација, онда мора у марту наредне године да буде боља од Шкотске, Норвешке и Финске да би ишла на Европски шампионат. Хвала свима који су ми помогли да схватим. 👍🔴🔵⚪

bolje

pre 4 godine

Ljudi moji pa i novinar je u textu napisao da se Portugal ovom pobedom plasirao na EP 2020, a vi se raspravljate o tome ccc
(Pero, 10. jun 2019 08:15)

Pa poenta je sto je novinar pogresio, nisu se plasirali.

d

pre 4 godine

Skoro sam siguran da su ovi što pišu sa nipodoštavanjem o Ronaldu navijači kluba koji ima tri zvezdice, sa fus notom, na dresu.
(zvezdoprc, 09. jun 2019 23:5

Vi ste prsli, svuda Zvezdu vidite. Eto vidis ja sam zvezdas, a Ronaldo mi je omiljeni igrac.

Negativni

pre 4 godine

Ne lupetajte, Portugal se nije ovim plasirao na Euro. Ako znate da napisete ovde komentar onda mozete i da izguglate da vidite. Zar stvarno ima smisla da kvalifikacije tek sto su pocele, a da se Portugal vec kvalifikuje.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Lupetanje, 9. jun 2019 23:18)

Druže, pogledaj koliko si minusa dobio na jedan sasvim logičan komentar. To pokazuje gde živimo. Ljuti su na tebe što si rekao logičnu stvar. Kao prate fudbal, a u stvari pojma nemaju. A da ne govorimo da je za nas ovo jednačina sa dve nepoznate. Sve što izlazi iz dnevnog prepucavanja Mesi - Ronaldo, jako je teško za shvatanje. Eto, gde nas je naša evolucija dovela.

cosmo

pre 4 godine

Da se zna:

Kvalifikacije su tek pocele,ima deset grupa.Iz svake grupe,dve najbolje idu na EP.Ostalih cetiri se dobija iz plej ofa Lige nacija koji se igra u martu 2020. godine.
(cosmo, 9. jun 2019 23:54)

I da ne bude zabune: niko sa zavrsnog turnira nije obezbedio EP.

ZAVRSNI TURNIR LIGE NACIJA NIJE BARAZ!

boixos nois

pre 4 godine

USA je tebi ozbilja ekipa? a Spanija,Holandija,Svajcarska nisu . e vidis te ekipe je Ronaldo unistavao na velikim takmicenjima a Messi USA.

Zlatko

pre 4 godine

Da se zna: 

Kvalifikacije su tek pocele,ima deset grupa.Iz svake grupe,dve najbolje idu na EP.Ostalih cetiri se dobija iz plej ofa Lige nacija koji se igra u martu 2020. godine.
(cosmo, 09. jun 2019 23:54)

Kolega, napisao si "kvalifikacije su tek počele". Kako za koga. Šta god da se gleda, međusobni skor ili ukupna gol razlika, za nekog su se tek (upravo, već) završile. Mi već sad možemo da se spremamo za mart i turnir Lige nacija.

adje

pre 4 godine

aj neka mi neko objasni ovo takmicenje u ligi nacija,sve razumem ali ovo polufinale pa finale za trofej,kakve veze ima portugal s ovim kada je u grupi s srbijom stvarno mi nije jasno ovo,da li dobijaju kakve bodove za ovo...

dejan

pre 4 godine

Ronaldo moze da sanja da igra Svetsko prvenstvo , kao sto je Messi igrao sa Argentinom 2014.
Ronaldo moze da sanja olimpisko zlato kao sto je Messi osvojio u Pekingu 2006.
Ronaldo moze da sanja SP do 20 god sto je Messi osvojio i postao prvak sveta.

maki

pre 4 godine

The UEFA Nations League is linked with the UEFA European Championship qualifying, providing teams another chance to qualify for the UEFA European Championship.

There will be play-offs for each of Leagues A, B, C and D in March 2020. Each group winner earns a spot in the semi-finals. If the group winner is already one of the twenty qualified teams, rankings will be used to give the play-off spot to another team of that league. If fewer than four teams in the entire league remain unqualified, play-off spots for that league are given to teams of the next lower league. This determines the four remaining qualifying spots for the European Championship (out of 24 total).[9][10][11]

Ne brini Ronaldo,UEFA je uz tebe

pre 4 godine

Turnir koji je izmisljen samo da bi zalizani uzeo trofej.A finale se kao slucajno igra bas u PORTUGALU!Dosao pred kraj kada je sve gotovo da odigra dva meca,u finalu se video nije i hopala evo ga trofej.Kad nema EDERA dobar je i GUEDES!!!
Eh da Mesi ima jednog EDERA ili GUEDESA....


EDER donosi Evropsko
GUEDES donosi Ligu Nacija
RAMOS donosi Ligu Sampiona
PEREZ kupuje zlatne lopte
UEFA mu poklanja nagrade

Ma milina,uzivancija!!!

bojan

pre 4 godine

Ronaldo moze da sanja da igra Svetsko prvenstvo , kao sto je Messi igrao sa Argentinom 2014. 
Ronaldo moze da sanja olimpisko zlato kao sto je Messi osvojio u Pekingu 2006. 
Ronaldo moze da sanja SP do 20 god sto je Messi osvojio i postao prvak sveta.

Knezz

pre 4 godine

Da se zna: 

Kvalifikacije su tek pocele,ima deset grupa.Iz svake grupe,dve najbolje idu na EP.Ostalih cetiri se dobija iz plej ofa Lige nacija koji se igra u martu 2020. godine.
(cosmo, 09. jun 2019 23:54)

Da se zna:

Plej of grupe A se odigrao večeras!!! Ukoliko Portugal bude bio treći ili peti u našoj grupi, on se kvalifikovao na EP... a ukoliko završi kvalifikacije kao prvi u grupi, onda ostavlja šansu Englezima...a ako Englezi prodju kroz grupu..onda je šansa na Holandjanima...itd...u principu ta šansa zavisi od ranga na UEFA listi.
Večeras se igralo finale Lige nacija, pre svega zbog popularnosti tog takmičenja, igrala se samo grupa A ..samo da se zna ko je šampion..osvajač.

Maks

pre 4 godine

Evo vidim, Srbi vec prave kalkulacije da li mogu da prodju na Euro kao treci iz grupe.Pa zar je moguce da najbolji i najtalentiraniji fudbaleri i buduci clanovi Reala,Barcelone,Juventusa,Liverpoola i ostalih mega klubova opet moraju strepjeti da nece biti medju 24!!! ekipe na Euru kojeg nisu vidjeli 20 godina.Ma,salim se ja malo,znamo svi dobro da je to zbog saveza i selektora,inace bi Srbi se prosetali kroz ovu grupu i ne samo to,oni bi igrali finale Mundijala,a ne omrazeni im Hrvati.

YNWA

pre 4 godine

Eh da je Mesi imao Edera i Guedesa u finalu sada bi se pricala druga prica...
(Realan, 10. jun 2019 16:32)

# Link komentara

Ironija je sto je imao kvalitetnije od njih. Daleko kvalitetnije. Opet, uzalud i to je ono sto sebi ne mozete priznati....(; I da, nije uvek zasluzan za trofej onaj koji da gol u finalu samo. Potrebno je odigrati i polufinale, a o drugim mecevima da ne pisem. Uzalud pokusavate omalovaziti Kristijanov trud kao i titule. Sjajno je igrao i do finala protiv Grcke, osvajanja turnira protiv Francuske, a Liga nacija je samo slag na torti uspeha sa selekcijom. Boli.

2CRAZY

pre 4 godine

Holandija - Portugal, dzabe VAR sistem, kad sudija odlucuje kad ce da ga pozove ili mu jave iz kontrolne sobe, ali portugalci su prilikom kornera gurali holandjane, u jednom navratu je jedan portugalac cak zagrlio rukom i oborio na zemlju jednog holandjanina, da ovaj ne bi mogao da skoci da da gol glavom i sudije nista iz VAR sobe nista, pa kakav mi je to onda sistem kad se ne proveravaju diskutabilne situacije, a jos se sve lepo videlo na ponovljenom.
U NFL-u je najbolji sistem, cim se desi neko sranje, odma se prekida mec i gleda se snimak, a ne ovde po izboru.
Inace, razocarala me je Holandija sto je ofanzivno bila nemocna tokom celog meca, a poceli su da napadaju tek kad su primili gol, ali onda su ih prljavi portugalci zadrzali na sve moguce nacine i to je to.
Razocarenje, ne vredi pratiti ovaj mesarski fudbal, tek kad se jednom pravila dovedu u red, i kad budu sankcionisane sve ove prljave radnje, onda moze da se gleda.

Kazikli Beg

pre 4 godine

Piše da je Rui Patrisio odbranio sve u drugom poluvremenu, a statistika kaže da su Holandjani imali ukupno 5 puta ka golu, od toga jedan u okvir gola. Admine, koju si ti utakmicu gledao?

Лепи Цане

pre 4 godine

Србија, Шкотска, Финска и Норвешка су побједници у својим групама у лиги "ц" лиге нација. Дал ове 4 репрезентације играју бараж као Португал, Холандија, Енглеска и Швицарска и дал побједник тог баража иде на Евро ако се пласира преко квалификација? ? 
(ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 09. jun 2019 23:12)

Ако се пласирао преко квалификација а уједно победи у баражу онда не иде на ЕП, значи или мора да изгуби у баражу или да се не пласира преко квалификација да би ишао на ЕП, и то ако му се поклопе и остали резултати...

Realan

pre 4 godine

Messi đe ti je trofej s repstacijom?!
(LorD, 10. jun 2019 08:04)


Eh da je Mesi imao Edera i Guedesa u finalu sada bi se pricala druga prica...

macak

pre 4 godine

Čitao sam malo po stranim portalima i izgleda ipak da je tačno da ne idu direktno. Nigde ja to kod nas nisam uspeo da procitam ravna pravila..

Znači ovako, pobednici svih grupa idu u baraž, ko se već plasirao, njegovo mjesto zauzima naredna ekipa iz te grupe.. Šta npr u sledećim varijantama..

1) u ligi C, grupa gde Srbija, plasiraju se npr direktno Srbija, Rumunija i CG (iako je nemoguće realno), a u grupi gde je Norveška ne plasira se niko direknto. Da li mesto Srbije zauzima 4.iz nase grupe iz Lige Nacija (Litvanija) ili drugi iz grupe gde Norveška?

2) npr iz Lige A se plasiraju svi direktno na Evropsko osim npr Holandije i Portugala.. Ko preuzima sljedeća dva messta u baražu? Trebalo bi prvi sledeći iz lige B . Medjutim ako u baraž idu prvi naredni najbolje plasirani iz Lige B, to nije fer prema tim timovima, jer oni kao najbolje plasirani iz lige B bi trebali imati lakše protivnike, a ne protivnike iz Lige A. U tom slučaju oni najbolji iz Lige B igraju protiv ekipa iz Lige A, a sledeći, losije plasirani igraju protiv lošijih iz ekipe B ili čak i protiv ekipa iz Lige C (ako se iz Lige B dovoljno direktno plasirano)

Grobar Batko

pre 4 godine

Ronaldo je mladic azdaha i jos jedan veliki trofej nosi kuci, a Mesi sa svojom spanijom nula. Mesi nikad nije bio sa spanijom na krovu evrope i ti pljuvaci ronalda nek nastave i dokazuju svoju glavobolju.

rogh

pre 4 godine

sve si to fino poslozio, evo da ti razrijesim preostalu nedoumicu: pobjednici B liga ne bi igrali baraz sa timovima iz A koji se eventualno nisu kvalifikovali dok A baraz (u slucaju da se vise od 8 timova iz A lige kvalifikuju na euro) popunjavaju drugoplasirani, teoretski i treceplasirani B lige...

trbonja

pre 4 godine

Evo vidim, Srbi vec prave kalkulacije da li mogu da prodju na Euro kao treci iz grupe.Pa zar je moguce da najbolji i najtalentiraniji fudbaleri i buduci clanovi Reala,Barcelone,Juventusa,Liverpoola i ostalih mega klubova opet moraju strepjeti da nece biti medju 24!!! ekipe na Euru kojeg nisu vidjeli 20 godina.Ma,salim se ja malo,znamo svi dobro da je to zbog saveza i selektora,inace bi Srbi se prosetali kroz ovu grupu i ne samo to,oni bi igrali finale Mundijala,a ne omrazeni im Hrvati.
(Maks, 10. jun 2019 16:54)

a moze li se znati koji si ti, gde si naucio srpski jezik?

Co21

pre 4 godine

Znaci ako sam ja dobro ukapirao vase komentare, ispada da ovi iz A grupe su se takmicili za neku revijalnu pobedu koju je odneo Portugal. Po tom ce u martu A grupa imati reprizu u play-offu, s tim da Portugal mozda i nece ucestvovati jer ima "stratega" Krstajica za protivnika u grupi, a to mu garantuje minimum drugo mesto.

macak

pre 4 godine

Čitao sam malo po stranim portalima i izgleda ipak da je tačno da ne idu direktno. Nigde ja to kod nas nisam uspeo da procitam ravna pravila..

Znači ovako, pobednici svih grupa idu u baraž, ko se već plasirao, njegovo mjesto zauzima naredna ekipa iz te grupe.. Šta npr u sledećim varijantama..

1) u ligi C, grupa gde Srbija, plasiraju se npr direktno Srbija, Rumunija i CG (iako je nemoguće realno), a u grupi gde je Norveška ne plasira se niko direknto. Da li mesto Srbije zauzima 4.iz nase grupe iz Lige Nacija (Litvanija) ili drugi iz grupe gde Norveška?

2) npr iz Lige A se plasiraju svi direktno na Evropsko osim npr Holandije i Portugala.. Ko preuzima sljedeća dva messta u baražu? Trebalo bi prvi sledeći iz lige B . Medjutim ako u baraž idu prvi naredni najbolje plasirani iz Lige B, to nije fer prema tim timovima, jer oni kao najbolje plasirani iz lige B bi trebali imati lakše protivnike, a ne protivnike iz Lige A. U tom slučaju oni najbolji iz Lige B igraju protiv ekipa iz Lige A, a sledeći, losije plasirani igraju protiv lošijih iz ekipe B ili čak i protiv ekipa iz Lige C (ako se iz Lige B dovoljno direktno plasirano)

CJC

pre 4 godine

na EP ce se plasirati 2 tima iz 10 grupa kvalifikacija + 4 tima pobednika 4 grupe lige nacija. Kako je Portugal osvojio grupu A lige nacija, plasirao se na EP bez obzira na ucinak u nasoj grupi kvalifikacija. A sad nas ceka posao da budemo bolji od LIT i LUX.....tu smo negde!!!
(ivan, 09. jun 2019 23:52)

Hoces da kazes da ako nekim čudom mi osvojimo turnir grupe C u martu, da mi idemo direktno, Portugal kao pobednik A turnira i jos 2 ekipe iz nase grupe? Znači postoji šansa da Luxembourg ili Litvanija završe na EP?

Realan

pre 4 godine

(YNWA, 10. jun 2019 19:20)

Pa tacno je da su kvalitetniji. Zasto ne bi mogao priznati? Ali koliko god oni bili kvalitetniji cinjenica je da nikad nisu uradili za Mesija ono sto su Portugalci napravili za Ronalda u finalima. A koliko je Ronaldo sjajno igrao na velikim turnirima govori cinjenica da nikad nije dobio nagradu za najboljeg igraca SP-a ili EURA za razliku od Mesija koji je bio i najbolji igrac SP-a i 2x Kopa Amerike. Mesi je vise pokazao igrajuci za reprezentaciju nego Ronaldo.

kako da ne

pre 4 godine

@Bok
Nije Mesi nikad odigrao mec sa ocenom 10. On je jedan prosecan igrac, prosecan covek. Ne slika se pores jahti, svog hotela, ne slika svoje Ferrari automobile na ulazu u dvoriste. On je eto tako u zadnjih 10 godina, 9 je bio najbolji golgeter u Evropi sa najvise datih golova iako ne igra u napadu i eto tako 6 godina najbolji asistent i eto zadnjih 10 godina ima najvise golova iz slobodnih udaraca, najvise het trikova, ima neke lige sampiona, 2 mesto na svetskom i nije on nista specijalno. Bas nekako ‘dosadan’ tip, tamo se slika sa decom i slika decu i psa, mora izgleda da pocne da se sminkerise, da slika svoje Ferrari automobile i da pravi svoje bokserice da bi ga neki postovali. Sreca to ne radi i nece da radi. On je prosek, sta ga porediti sa Kristijanom koji je postigao het trik, ej het trik protiv mocnih Svajcaraca :O Pogledajte malo statistiku, rekorde pa pricajte. Nemojte biti fanatici. Nije Kristijano osvojio jos jedan trofej, vec Portugal. Jer npr Ronaldo se nije video veceras ali je meč izgurao Bernardo Silva npr.

asdfghj

pre 4 godine

Brate svaka cast ovom Ronaldu na karijeri, ali imas 35 godina i simuliras u svakom napadu. I posle sto ga niko ne voli. Mali fudbaler, pa makar dao 1000 golova i osvojio 100 trofeja.

dejan

pre 4 godine

Ronaldo moze da sanja da igra Svetsko prvenstvo , kao sto je Messi igrao sa Argentinom 2014.
Ronaldo moze da sanja olimpisko zlato kao sto je Messi osvojio u Pekingu 2006.
Ronaldo moze da sanja SP do 20 god sto je Messi osvojio i postao prvak sveta.

Lupetanje

pre 4 godine

Ne lupetajte, Portugal se nije ovim plasirao na Euro. Ako znate da napisete ovde komentar onda mozete i da izguglate da vidite. Zar stvarno ima smisla da kvalifikacije tek sto su pocele, a da se Portugal vec kvalifikuje.

E

pre 4 godine

Nisu se plasirali na EP. Veceras se igralo samo za sampiona Lige Nacija. To nema veze sa kvalifikacijama. Ekipa koja veceras osvojila LN se nije kvalifikovala na EP. Da to donosi kvalifikovanje na EP, ne bi UEFA stavila da se ta zavrsnica igra u ovom periodu, jer bi onda obesmislila kvalifikacionu grupu u kojoj se nalazi pobednik LN. Sada se igraju kvalifikacije za EP i preko njih se na EP plasiraju prve dve reprezentacije iz svake grupe. Posle toga se igraju barazi za EP, koji daju poslednja 4 mesta na EP. U barazu igraju osvajaci grupa iz svake od liga iz Lige Nacija (Liga A, Liga B, Liga C, Liga D). Pobednik baraza Lige A ce otici na EP, pobednik baraza Lige B, itd. Ako se osvajac neke od grupa iz LN vec kvalifikovao na EP preko kvalifikacija, onda u barazu umesto njega ucestvuje sledeca najbolje plasirana reprezentacija iz njegove lige iz Lige Nacija. Teoretski moze da se desi da ove cetiri reprezentacije iz zavrsnice LN opet igraju sledece godine u barazu Lige A. To moze da se desi samo pod uslovom da se te reprezentacije ne kvalifikuju preko kvalifikacija.

bojan

pre 4 godine

Ronaldo nije ni igrao grupu sto je Portugal osvojio, dodje tu samo da digne pehar . Veceras se nije ni vidio. uvek ga spase neki eder i neki guedes

dejan

pre 4 godine

haha, Ronaldu novi trofej sa reprezentacijom. dobro volite da se zezate. odigras dva meca oba kuci, u finalu se necujes ziv i osvojio si titulu :)

Marko

pre 4 godine

Ovo je totalna dezinformacija da su se plasirali na Evropsko vec... Liga nacija nema veze sa kvalifikacijama ljudi, shvahite to. Nakon kvalifikacija zek, znace se ko dodatno preko Lige nacija moze da obezdedi plasman na Euro.

El Clasico

pre 4 godine

e pa u polufinalu mu bila cista 10ka. Dal je messi ikada odigrao takmičarski meč sa tom ocenom?
(douglas, 9. jun 2019 22:54)


Da, protiv USA-e u polufinalu na prosloj Kopa Americi. I to protiv reprezentacije protiv koje se Ronaldo nije video na SP-u 2014. Portugal zbog njih nije prosao ni grupu. Isto tako Mesi je imao 10ku protiv Čilea, Kolumbije itd pa i u zadnjem kolu kada se odlucivalo da li ce Argentina igrati SP ili ne. Malo se informisi :)

rogh

pre 4 godine

evo tacan odgovor


ovo veze nema sa kvalifikacijama vec samo treba da odredi pobjednika prve lige nacija tako da portugal/holandija veceras nece obezbijediti ucesce na euru


20ucesnika eura2020 ce biti one ekipe koje zauzmu prva 2mjesta u kvalifikacijama a jos 4 ce dogodine obezbijediti preko lige nacija. srbija ima obezbijedjen zavrsni turnir C lige (portugal, engleska, holandija i svajcarska obezbijedjen turnir A lige ali to nema veze sa ovom vecerasnjom utakmicom i ovogodisnjim turnirom) ali nece igrati na njemu ako obezbijedi euro kao jedna od prve 2 ekipe postojecih kvalifikacija vec njeno mjesto zauzima neko drugi. 

bojan

pre 4 godine

Ronaldo moze da sanja da igra Svetsko prvenstvo , kao sto je Messi igrao sa Argentinom 2014. 
Ronaldo moze da sanja olimpisko zlato kao sto je Messi osvojio u Pekingu 2006. 
Ronaldo moze da sanja SP do 20 god sto je Messi osvojio i postao prvak sveta.

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

Po meni su pun pogodak ova liga nacije.Jedino dobro od UEFA posle čitave decenije.Nikad lakše na Euro za male reprezentacije(u koje tužno je to reci spadamo i mi).Primera radi.Lakse je pobediti Škotsku i Bugarsku u 1/2 finalu nego ići protiv Portugala.Nadam se da će biti promena u FSS na svim nivoima i da ćemo ozbiljno shvatiti ovu ligu nacije kao spas za srpski fudbal i plasman na EURO posle čitave 2 decenije??!!

немања

pre 4 godine

Корупција на нивоу
Рајан Бабел човек који нема клуб игра од почетка
Мемфис Депај
За две сезоне 17 утакмица за Лион
...
Свака репрезентација има свог Крстајића и Кокезу

Knezz

pre 4 godine

Ne lupetajte, Portugal se nije ovim plasirao na Euro. Ako znate da napisete ovde komentar onda mozete i da izguglate da vidite. Zar stvarno ima smisla da kvalifikacije tek sto su pocele, a da se Portugal vec kvalifikuje.
(Lupetanje, 09. jun 2019 23:18)

Hahaha...lupetaš ti sine, klaparaš po tastaturi samo tako. Kvalifikacije su tek počele, ali liga nacija se upravo završila...pobednik svake grupe se kvalifikuju na EP, a naročito grupe A! Inače u suprotnom liga nacija ne bi imala smisla. Sada je igrala samo grupa A...ostale tri grupe igraju posle kvalifikacija.

Bok

pre 4 godine

Bravo Ronaldo, veci si od Piksija i od Modrica, to su cinjenice.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (veliki, 9. jun 2019 22:41)
Od modrica je veci, ne zna ni ko je ovaj drugi

Mol

pre 4 godine

Sta se desava sa nasom grupom u kvalifikacijama?? Posto je portugal izborio plasman na euro, da li 2. I 3. U nasoj grupi idu na euro?
(milovan, 09. jun 2019 22:37)

Portugal se nije plasirao na Euro. Ovo je bio tirnir za prvaka Lige Nacija a ne baraz za Euro. Ove cetiri ekipe ce ponovo morati igrati ako se nijedna od njih ne plasira na Euro kroz kvalifikacije. To je malo verovatno. Ako Portugal ipak bude treci on ce sigurno igrati baraz. Protivnici ce mu biti ili prvaci grupa A Lige nacija ili timovi koji su bili 2. i 3. u najjacim grupama. Ako se bukvalno svih 12 ekipa iz najjacih grupa lige nacija budu plasirale kroz kvalifikacije na njihova mesta dolaze drugoplasirani iz lige B i sve tako. Ekipa koja zavrsi na trecem mestu u kvalifikacionoj grupi sigurno ne ide direktno na Euro a ako nije bila ni prvak svoje grupe niti ima generalno dobar plasman u ligi nacija onda ona sigurno zavsava takmicenje...

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

De Liht misli da ce biti veci smeker i cenjeniji igrac ako ovako grubo ulazi u duele s Ronaldom! Sine,polako sa legendama.
(danilovic,09.jun 2019 21:13)Sine,da je nama Kolarov bio kao večeras De Liht ne bi Srbija primila petardu protiv prosecnog tima Ukrajine!Da je vise De Lihta.Svaka čast detetu uz sve dužno poštovanje prema Ronaldu kao velikom igraču!

adje

pre 4 godine

aj neka mi neko objasni ovo takmicenje u ligi nacija,sve razumem ali ovo polufinale pa finale za trofej,kakve veze ima portugal s ovim kada je u grupi s srbijom stvarno mi nije jasno ovo,da li dobijaju kakve bodove za ovo...

Dag Kristi

pre 4 godine

De Liht misli da ce biti veci smeker i cenjeniji igrac ako ovako grubo ulazi u duele s Ronaldom! Sine,polako sa legendama. 
(danilovic,09.jun 2019 21:13)Sine,da je nama Kolarov bio kao večeras De Liht ne bi Srbija primila petardu protiv prosecnog tima Ukrajine!Da je vise De Lihta.Svaka čast detetu uz sve dužno poštovanje prema Ronaldu kao velikom igraču!
(Jon Bon Jovi, 09. jun 2019 21:19)


Nama nije problem bila odbrana, nego postavka bez 2 zadnja vezna.

Ne brini Ronaldo,UEFA je uz tebe

pre 4 godine

Turnir koji je izmisljen samo da bi zalizani uzeo trofej.A finale se kao slucajno igra bas u PORTUGALU!Dosao pred kraj kada je sve gotovo da odigra dva meca,u finalu se video nije i hopala evo ga trofej.Kad nema EDERA dobar je i GUEDES!!!
Eh da Mesi ima jednog EDERA ili GUEDESA....


EDER donosi Evropsko
GUEDES donosi Ligu Nacija
RAMOS donosi Ligu Sampiona
PEREZ kupuje zlatne lopte
UEFA mu poklanja nagrade

Ma milina,uzivancija!!!

ivan

pre 4 godine

na EP ce se plasirati 2 tima iz 10 grupa kvalifikacija + 4 tima pobednika 4 grupe lige nacija. Kako je Portugal osvojio grupu A lige nacija, plasirao se na EP bez obzira na ucinak u nasoj grupi kvalifikacija. A sad nas ceka posao da budemo bolji od LIT i LUX.....tu smo negde!!!

chema

pre 4 godine

Za sve koje zanima to čuveno treće mesto. Ukratko: Finale lige nacija, nema veze sa kvalifikacijama, tu se traži samo pobednik. Kada se odigraju kvalifikacije, 20 tima idu na EP, ostala 4 popunjavaju pobednici A, B, C i D lige. U slučaju da finalista neke lige se već kvalifikovao, onda njegovo mesto zauzima sledeća najbolja selekcija iz te lige. Onda se igraju polufinala i finala. U prevodu idu samo po 2 iz svake grupe i 4 pobednika ABCD liga.

VladaNS

pre 4 godine

Ronaldo moze da sanja da igra Svetsko prvenstvo , kao sto je Messi igrao sa Argentinom 2014.
Ronaldo moze da sanja olimpisko zlato kao sto je Messi osvojio u Pekingu 2006.
Ronaldo moze da sanja SP do 20 god sto je Messi osvojio i postao prvak sveta.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dejan, 9. jun 2019 23:31)

Frustracije, frustracije... Broj iole važnih trofeja sa reprezentacijom: 0. Olimpijski fudbalski turnir je revijalan, FIFA ga ne priznaje.

skoba

pre 4 godine

Ako Portugal osvoji Ligu nacija, hoce li ici treci iz nase grupe na EP?
(molim tacan odgovor..., 09. jun 2019 20:41)

Neće, a i da hoće to nema nilakve veze s tobom, osim ako si stanovnik Luksemburga

немања

pre 4 godine

Тика Така је уништила фудбал, фудбал се више не игра за голове него за посед лопте
Холандија у првом полувремену, ушла у 16 није...али они имају посед лопте

cosmo

pre 4 godine

Ronaldo moze da sanja da igra Svetsko prvenstvo , kao sto je Messi igrao sa Argentinom 2014.
Ronaldo moze da sanja olimpisko zlato kao sto je Messi osvojio u Pekingu 2006.
Ronaldo moze da sanja SP do 20 god sto je Messi osvojio i postao prvak sveta.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dejan, 9. jun 2019 23:31)

A ti mozes da sanjas da si Ronaldo.

Knezz

pre 4 godine

Da se zna: 

Kvalifikacije su tek pocele,ima deset grupa.Iz svake grupe,dve najbolje idu na EP.Ostalih cetiri se dobija iz plej ofa Lige nacija koji se igra u martu 2020. godine.
(cosmo, 09. jun 2019 23:54)

Da se zna:

Plej of grupe A se odigrao večeras!!! Ukoliko Portugal bude bio treći ili peti u našoj grupi, on se kvalifikovao na EP... a ukoliko završi kvalifikacije kao prvi u grupi, onda ostavlja šansu Englezima...a ako Englezi prodju kroz grupu..onda je šansa na Holandjanima...itd...u principu ta šansa zavisi od ranga na UEFA listi.
Večeras se igralo finale Lige nacija, pre svega zbog popularnosti tog takmičenja, igrala se samo grupa A ..samo da se zna ko je šampion..osvajač.

Sonic

pre 4 godine

https://www.thesun.co.uk/sport/football/9235852/uefa-nations-league-winner-qualify-euro-2020/

Kako se Portugal plasirao na EP kada ovde pise da se pobednik nece plasirati?

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

Dag Kristi@Cuj,ironije primiš petardu a nije odbrana kriva?!Covece,Kolarov je direktni krivac za prva 2 gola koja smo primili.Toliko na ovu temu...

extremesportist

pre 4 godine

Pogledao sam upravo na sajtu Uefa, Wikipediji i jedan članak britanskog Sun-a, i svi kažu da ova titula Portugal-u ne garantuje mesto na Evropskom prvenstvu sledeće godine:

https://www.uefa.com/uefaeuro-2020/news/newsid=2079553.html
https://en.wikipedia.org/wiki/UEFA_Nations_League#UEFA_European_Championship_link
https://www.thesun.co.uk/sport/football/9235852/uefa-nations-league-winner-qualify-euro-2020/

cosmo

pre 4 godine

Da se zna:

Kvalifikacije su tek pocele,ima deset grupa.Iz svake grupe,dve najbolje idu na EP.Ostalih cetiri se dobija iz plej ofa Lige nacija koji se igra u martu 2020. godine.
(cosmo, 09. jun 2019 23:54)

Da se zna:

Plej of grupe A se odigrao večeras!!! Ukoliko Portugal bude bio treći ili peti u našoj grupi, on se kvalifikovao na EP... a ukoliko završi kvalifikacije kao prvi u grupi, onda ostavlja šansu Englezima...a ako Englezi prodju kroz grupu..onda je šansa na Holandjanima...itd...u principu ta šansa zavisi od ranga na UEFA listi.
Večeras se igralo finale Lige nacija, pre svega zbog popularnosti tog takmičenja, igrala se samo grupa A ..samo da se zna ko je šampion..osvajač.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Knezz, 10. jun 2019 00:21)

Izvini,prijatelju,ali ti veze nemas.Portugal se uopste nije kvalifikovao za EP.Da bi se kvalifikovao,mora da osvoji jedno od prva dva mesta u svojoj kvalifikacionoj grupi.Ako im to ne prodje,onda idu kroz baraz u martu kao osvajaci jedne od grupa.

Mr. Blondie

pre 4 godine

@(Boa, 09. jun 2019 21:00)

A život su čips i pivo? Zbog čega? Zato što si tako video od ćaleta, burazera, drugara? Zato što ti potrošačko društvo nameće takav obrazac ponašanja?
Napomena: ovo su samo retorička pitanja

Rade N.

pre 4 godine

Svaka cast Portugalu, bili su bolji i zasluzili su. A Ronaldo iako nije blistao, pokazao je jos jednom kako se vodi tim, pravi lider, legenda reprezentacije. Holandjani ce biti sve bolji, imaju mlad i bas talentovan tim.

nista o nicemu

pre 4 godine

Ronaldo moze da sanja da igra Svetsko prvenstvo , kao sto je Messi igrao sa Argentinom 2014. 
Ronaldo moze da sanja olimpisko zlato kao sto je Messi osvojio u Pekingu 2006. 
Ronaldo moze da sanja SP do 20 god sto je Messi osvojio i postao prvak sveta. 
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (dejan, 9. jun 2019 23:31

Da sanja da igra finale i da ga izgubi? Zanimljiv uspeh

Samo pitam

pre 4 godine

Za sve koje zanima to čuveno treće mesto. Ukratko: Finale lige nacija, nema veze sa kvalifikacijama, tu se traži samo pobednik. Kada se odigraju kvalifikacije, 20 tima idu na EP, ostala 4 popunjavaju pobednici A, B, C i D lige. U slučaju da finalista neke lige se već kvalifikovao, onda njegovo mesto zauzima sledeća najbolja selekcija iz te lige. Onda se igraju polufinala i finala. U prevodu idu samo po 2 iz svake grupe i 4 pobednika ABCD liga.
(chema, 9. jun 2019 21:13)

Pazi, nije da ti ne verujem, ali u tekstu vezanom za finale Lige Nacija koje je dobio Portugal stoji sledeća rečenica:

"Portugal, aktuelni šampion Evrope, ovom pobedom plasirao se na EURO 2020, i bez obzira na učinak u kvalifikacijama naći će se na Evrpskom prvenstvu."

I ko je onda u pravu tj, kako ovaj rezultat utiče na našu grupu?

Ja

pre 4 godine

@Pazi, nije da ti ne verujem, ali u tekstu vezanom za finale Lige Nacija koje je dobio Portugal stoji sledeća rečenica:

"Portugal, aktuelni šampion Evrope, ovom pobedom plasirao se na EURO 2020, i bez obzira na učinak u kvalifikacijama naći će se na Evrpskom prvenstvu."

I ko je onda u pravu tj, kako ovaj rezultat utiče na našu grupu?

Pa lepo je čovek objasnio, Portugal jeste obezbedio plasman, tj. ako bude treći u našoj grupi, plasiraće se kao pobednik like nacija. Ovo ne utice nikako na našu grupu, jer kao što reče ovaj u prethodnom komentaru, 4 preostala mesta se popunjava najbolje plasiranim ekipama Ligi nacija.

2CRAZY

pre 4 godine

Holandija - Portugal, dzabe VAR sistem, kad sudija odlucuje kad ce da ga pozove ili mu jave iz kontrolne sobe, ali portugalci su prilikom kornera gurali holandjane, u jednom navratu je jedan portugalac cak zagrlio rukom i oborio na zemlju jednog holandjanina, da ovaj ne bi mogao da skoci da da gol glavom i sudije nista iz VAR sobe nista, pa kakav mi je to onda sistem kad se ne proveravaju diskutabilne situacije, a jos se sve lepo videlo na ponovljenom.
U NFL-u je najbolji sistem, cim se desi neko sranje, odma se prekida mec i gleda se snimak, a ne ovde po izboru.
Inace, razocarala me je Holandija sto je ofanzivno bila nemocna tokom celog meca, a poceli su da napadaju tek kad su primili gol, ali onda su ih prljavi portugalci zadrzali na sve moguce nacine i to je to.
Razocarenje, ne vredi pratiti ovaj mesarski fudbal, tek kad se jednom pravila dovedu u red, i kad budu sankcionisane sve ove prljave radnje, onda moze da se gleda.

ikpeba

pre 4 godine

Ronaldo moze da sanja da igra Svetsko prvenstvo , kao sto je Messi igrao sa Argentinom 2014.
Ronaldo moze da sanja olimpisko zlato kao sto je Messi osvojio u Pekingu 2006.
Ronaldo moze da sanja SP do 20 god sto je Messi osvojio i postao prvak sveta.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (dejan, 9. jun 2019 23:31)

Ako si 3. razred osnovne onda ok. Ako si odrasla osoba i veruješ u to što si napisao, druže džabe onda ceo život gledao fudbal. EP je često bilo i jače od SP (najviše titula na SP imaju evropljani. Izgubiće ti Mesi još jedno finale od Čilea na Copa Americi.

CJC

pre 4 godine

na EP ce se plasirati 2 tima iz 10 grupa kvalifikacija + 4 tima pobednika 4 grupe lige nacija. Kako je Portugal osvojio grupu A lige nacija, plasirao se na EP bez obzira na ucinak u nasoj grupi kvalifikacija. A sad nas ceka posao da budemo bolji od LIT i LUX.....tu smo negde!!!
(ivan, 09. jun 2019 23:52)

Hoces da kazes da ako nekim čudom mi osvojimo turnir grupe C u martu, da mi idemo direktno, Portugal kao pobednik A turnira i jos 2 ekipe iz nase grupe? Znači postoji šansa da Luxembourg ili Litvanija završe na EP?

немања

pre 4 godine

Добро су одиграли
Мемфис Депај
Сине ово су антиталенти фудбала
Само физика

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 4 godine

Србија, Шкотска, Финска и Норвешка су побједници у својим групама у лиги "ц" лиге нација. Дал ове 4 репрезентације играју бараж као Португал, Холандија, Енглеска и Швицарска и дал побједник тог баража иде на Евро ако се пласира преко квалификација? 🤔

cosmo

pre 4 godine

Da se zna:

Kvalifikacije su tek pocele,ima deset grupa.Iz svake grupe,dve najbolje idu na EP.Ostalih cetiri se dobija iz plej ofa Lige nacija koji se igra u martu 2020. godine.

Realan

pre 4 godine

Messi đe ti je trofej s repstacijom?!
(LorD, 10. jun 2019 08:04)


Eh da je Mesi imao Edera i Guedesa u finalu sada bi se pricala druga prica...

d

pre 4 godine

Skoro sam siguran da su ovi što pišu sa nipodoštavanjem o Ronaldu navijači kluba koji ima tri zvezdice, sa fus notom, na dresu.
(zvezdoprc, 09. jun 2019 23:5

Vi ste prsli, svuda Zvezdu vidite. Eto vidis ja sam zvezdas, a Ronaldo mi je omiljeni igrac.

Ostin A

pre 4 godine

Ronaldo heroj Portugala. Pored Evropskog sada su osvojili i Ligu nacija. Čovek odigrao preko 150 utakmica za Portugaliju i još ne planira da stane.

Grobar Batko

pre 4 godine

Ronaldo je mladic azdaha i jos jedan veliki trofej nosi kuci, a Mesi sa svojom spanijom nula. Mesi nikad nije bio sa spanijom na krovu evrope i ti pljuvaci ronalda nek nastave i dokazuju svoju glavobolju.

Maks

pre 4 godine

Evo vidim, Srbi vec prave kalkulacije da li mogu da prodju na Euro kao treci iz grupe.Pa zar je moguce da najbolji i najtalentiraniji fudbaleri i buduci clanovi Reala,Barcelone,Juventusa,Liverpoola i ostalih mega klubova opet moraju strepjeti da nece biti medju 24!!! ekipe na Euru kojeg nisu vidjeli 20 godina.Ma,salim se ja malo,znamo svi dobro da je to zbog saveza i selektora,inace bi Srbi se prosetali kroz ovu grupu i ne samo to,oni bi igrali finale Mundijala,a ne omrazeni im Hrvati.

Mare

pre 4 godine

Ovaj tim Holandije je jako perspektivan, imaju jako dobre, talentovane i mlade igrace. Nije ih bilo par godina na velikoj sceni ali mislim da se polako vracaju. Jako je bitno da ih dobro selektiraju i da ih ubacuju u sistem. Ako bolje pogledate njihov tim, imaju sasvim solidnog golmana, brutalne stopere De Lihta i Van Dajka, na sredini imaju Frenkija i Vajnalduma, Depaj moze da bude dobar kad je u formi i imaju dosta mladih za nas ne puno poznatih ali svakako Holandjani imaju cemu da se nadaju. Imaju ta dva stopera koji su jako bitni za svaki tim, ako pogledate istoriju, sve velike ekipe su osvajale titule jer su imali dobru i ujednacenu odbranu, Vidic-Rio, Pujol-Pike, Karvaljo-Teri, Ramos-Varan itd, sve krece od dobre odbrane, kada tim veruje defanzivcima, sve ide lakse. Sto se Portugala tice oni zive svojih 5min, dobri su.

samo jako

pre 4 godine

(kako da ne, 9. jun 2019 23:57)al je npr. Ronaldo sa het trikom odveo ekipu u finale , al je npr Ronaldo najbolji asistent i strelac EP , al npr. Portugal u eri CR7 ima titulu prvaka Evrope,jos jedno finale i polufinale na EP,polufinale SP i titulu u ligi nacija a pre njega su redovno propustali da se kvalifikuju na velika takmicenja a od kad je on debitovao nijedan jedini turnir nisu propustili . a ako vec pricas o tome ko je prelamao meceve , pa Messija su do finala SP odveli Di Maria ,Higuain (golom u cetvrtfinalu protiv Belgije),Maskerano bez da se Leo video na turniru (jos je je promasio zicer u finalu) . na Kopu 2016 dosao sa najjacim sastavom a nije osvojio(jos promasio penal u finalu) a Portugal je po kvalitetu igrackog kadra bio u najbolju ruku 6. ekipa na EP iste godine (Belgija,Spanija,Nemacka,Francuska,Hrvatska daleko bolji timovi)

kole

pre 4 godine

Србија, Шкотска, Финска и Норвешка су побједници у својим групама у лиги "ц" лиге нација. Дал ове 4 репрезентације играју бараж као Португал, Холандија, Енглеска и Швицарска и дал побједник тог баража иде на Евро ако се пласира преко квалификација? ?
(ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 09. jun 2019 23:12)

Da, igraju, nesto pre evropskog, ja mislim u martu 2020 ali nisam siguran. I, mislim da si hteo da pitas da li pobednik ide na evropsko ako se ne plasira preko kvalifikacija, da, ide.

macak

pre 4 godine

Čitao sam malo po stranim portalima i izgleda ipak da je tačno da ne idu direktno. Nigde ja to kod nas nisam uspeo da procitam ravna pravila..

Znači ovako, pobednici svih grupa idu u baraž, ko se već plasirao, njegovo mjesto zauzima naredna ekipa iz te grupe.. Šta npr u sledećim varijantama..

1) u ligi C, grupa gde Srbija, plasiraju se npr direktno Srbija, Rumunija i CG (iako je nemoguće realno), a u grupi gde je Norveška ne plasira se niko direknto. Da li mesto Srbije zauzima 4.iz nase grupe iz Lige Nacija (Litvanija) ili drugi iz grupe gde Norveška?

2) npr iz Lige A se plasiraju svi direktno na Evropsko osim npr Holandije i Portugala.. Ko preuzima sljedeća dva messta u baražu? Trebalo bi prvi sledeći iz lige B . Medjutim ako u baraž idu prvi naredni najbolje plasirani iz Lige B, to nije fer prema tim timovima, jer oni kao najbolje plasirani iz lige B bi trebali imati lakše protivnike, a ne protivnike iz Lige A. U tom slučaju oni najbolji iz Lige B igraju protiv ekipa iz Lige A, a sledeći, losije plasirani igraju protiv lošijih iz ekipe B ili čak i protiv ekipa iz Lige C (ako se iz Lige B dovoljno direktno plasirano)

YNWA

pre 4 godine

Eh da je Mesi imao Edera i Guedesa u finalu sada bi se pricala druga prica...
(Realan, 10. jun 2019 16:32)

# Link komentara

Ironija je sto je imao kvalitetnije od njih. Daleko kvalitetnije. Opet, uzalud i to je ono sto sebi ne mozete priznati....(; I da, nije uvek zasluzan za trofej onaj koji da gol u finalu samo. Potrebno je odigrati i polufinale, a o drugim mecevima da ne pisem. Uzalud pokusavate omalovaziti Kristijanov trud kao i titule. Sjajno je igrao i do finala protiv Grcke, osvajanja turnira protiv Francuske, a Liga nacija je samo slag na torti uspeha sa selekcijom. Boli.

Realan

pre 4 godine

(YNWA, 10. jun 2019 19:20)

Pa tacno je da su kvalitetniji. Zasto ne bi mogao priznati? Ali koliko god oni bili kvalitetniji cinjenica je da nikad nisu uradili za Mesija ono sto su Portugalci napravili za Ronalda u finalima. A koliko je Ronaldo sjajno igrao na velikim turnirima govori cinjenica da nikad nije dobio nagradu za najboljeg igraca SP-a ili EURA za razliku od Mesija koji je bio i najbolji igrac SP-a i 2x Kopa Amerike. Mesi je vise pokazao igrajuci za reprezentaciju nego Ronaldo.

pop

pre 4 godine

Србија, Шкотска, Финска и Норвешка су побједници у својим групама у лиги "ц" лиге нација. Дал ове 4 репрезентације играју бараж као Португал, Холандија, Енглеска и Швицарска и дал побједник тог баража иде на Евро ако се пласира преко квалификација? ?
(ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 09. jun 2019 23:12)

Ja mislim da je tako.

rogh

pre 4 godine

samo vi lupajte minuse na tacne a pluseve na netacne informacije. portugal se ovom pobjedom nije plasirao na euro a to cete ukapirat tek u martu kad se budu igrala 4 baraza za popunu zavrsna 4 mjesta na euru. ako portugal bude u prva 2 tima u grupi gdje je srbija logicno da nece igrati baraz A lige nacija jer nema potrebe da ga igra vec neko drugi ko se nije plasirao zauzima njihovo mjesto. srbija u barazu nece igrati sa prvoplasiranim timovima C lige ukoliko se neki od njih kvalifikuje na euro preko standardnih kvalifikacija

macak

pre 4 godine

Čitao sam malo po stranim portalima i izgleda ipak da je tačno da ne idu direktno. Nigde ja to kod nas nisam uspeo da procitam ravna pravila..

Znači ovako, pobednici svih grupa idu u baraž, ko se već plasirao, njegovo mjesto zauzima naredna ekipa iz te grupe.. Šta npr u sledećim varijantama..

1) u ligi C, grupa gde Srbija, plasiraju se npr direktno Srbija, Rumunija i CG (iako je nemoguće realno), a u grupi gde je Norveška ne plasira se niko direknto. Da li mesto Srbije zauzima 4.iz nase grupe iz Lige Nacija (Litvanija) ili drugi iz grupe gde Norveška?

2) npr iz Lige A se plasiraju svi direktno na Evropsko osim npr Holandije i Portugala.. Ko preuzima sljedeća dva messta u baražu? Trebalo bi prvi sledeći iz lige B . Medjutim ako u baraž idu prvi naredni najbolje plasirani iz Lige B, to nije fer prema tim timovima, jer oni kao najbolje plasirani iz lige B bi trebali imati lakše protivnike, a ne protivnike iz Lige A. U tom slučaju oni najbolji iz Lige B igraju protiv ekipa iz Lige A, a sledeći, losije plasirani igraju protiv lošijih iz ekipe B ili čak i protiv ekipa iz Lige C (ako se iz Lige B dovoljno direktno plasirano)

boixos nois

pre 4 godine

USA je tebi ozbilja ekipa? a Spanija,Holandija,Svajcarska nisu . e vidis te ekipe je Ronaldo unistavao na velikim takmicenjima a Messi USA.

Mare

pre 4 godine

Koliko ljudi smaraju više sa ovom pričom "Ronaldo se nije video u finalu". Oni to finale ne bi videli da on nije dao 3 komada Švajcarskoj pre neki dan. Isto tako ne bi prošli grupu na EP da nije njega. Ne gleda se samo jedna utakmica. To nikad nećete da naučite.

Sasa

pre 4 godine

(Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dejan, 9. jun 2019 23:31)

Ronaldo moze sanjati svetsko prvenstvo do 20. godina, a zasto bi ga sanjao kada ima titulu Evropskog prvaka i jakog takmicenja kakvo je Liga nacija. :) Neka Mesi osvaja turnire do 20. godina. Smesno je potediti iste sa seniorskim takmicenjima. Odakle ti uopste ideja, ako izuzmemo zavist i tesko prihvatanje realnosti, da poredis rezultate te dve kategorije? Budalastina.

Лепи Цане

pre 4 godine

Србија, Шкотска, Финска и Норвешка су побједници у својим групама у лиги "ц" лиге нација. Дал ове 4 репрезентације играју бараж као Португал, Холандија, Енглеска и Швицарска и дал побједник тог баража иде на Евро ако се пласира преко квалификација? ? 
(ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 09. jun 2019 23:12)

Ако се пласирао преко квалификација а уједно победи у баражу онда не иде на ЕП, значи или мора да изгуби у баражу или да се не пласира преко квалификација да би ишао на ЕП, и то ако му се поклопе и остали резултати...

Zlatko

pre 4 godine

Da se zna: 

Kvalifikacije su tek pocele,ima deset grupa.Iz svake grupe,dve najbolje idu na EP.Ostalih cetiri se dobija iz plej ofa Lige nacija koji se igra u martu 2020. godine.
(cosmo, 09. jun 2019 23:54)

Kolega, napisao si "kvalifikacije su tek počele". Kako za koga. Šta god da se gleda, međusobni skor ili ukupna gol razlika, za nekog su se tek (upravo, već) završile. Mi već sad možemo da se spremamo za mart i turnir Lige nacija.

Negativni

pre 4 godine

Ne lupetajte, Portugal se nije ovim plasirao na Euro. Ako znate da napisete ovde komentar onda mozete i da izguglate da vidite. Zar stvarno ima smisla da kvalifikacije tek sto su pocele, a da se Portugal vec kvalifikuje.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Lupetanje, 9. jun 2019 23:18)

Druže, pogledaj koliko si minusa dobio na jedan sasvim logičan komentar. To pokazuje gde živimo. Ljuti su na tebe što si rekao logičnu stvar. Kao prate fudbal, a u stvari pojma nemaju. A da ne govorimo da je za nas ovo jednačina sa dve nepoznate. Sve što izlazi iz dnevnog prepucavanja Mesi - Ronaldo, jako je teško za shvatanje. Eto, gde nas je naša evolucija dovela.

bolje

pre 4 godine

Ljudi moji pa i novinar je u textu napisao da se Portugal ovom pobedom plasirao na EP 2020, a vi se raspravljate o tome ccc
(Pero, 10. jun 2019 08:15)

Pa poenta je sto je novinar pogresio, nisu se plasirali.

navijac

pre 4 godine

Jak je Portugal iako su neki ovde pricali kako je to prosecna ekipa, vrlo cvrsta odrana, sta reci za bernanrda silvu, tacno se zna ko sta radi i zato osvajaju trofeje

rogh

pre 4 godine

sve si to fino poslozio, evo da ti razrijesim preostalu nedoumicu: pobjednici B liga ne bi igrali baraz sa timovima iz A koji se eventualno nisu kvalifikovali dok A baraz (u slucaju da se vise od 8 timova iz A lige kvalifikuju na euro) popunjavaju drugoplasirani, teoretski i treceplasirani B lige...

maki

pre 4 godine

The UEFA Nations League is linked with the UEFA European Championship qualifying, providing teams another chance to qualify for the UEFA European Championship.

There will be play-offs for each of Leagues A, B, C and D in March 2020. Each group winner earns a spot in the semi-finals. If the group winner is already one of the twenty qualified teams, rankings will be used to give the play-off spot to another team of that league. If fewer than four teams in the entire league remain unqualified, play-off spots for that league are given to teams of the next lower league. This determines the four remaining qualifying spots for the European Championship (out of 24 total).[9][10][11]

Kazikli Beg

pre 4 godine

Piše da je Rui Patrisio odbranio sve u drugom poluvremenu, a statistika kaže da su Holandjani imali ukupno 5 puta ka golu, od toga jedan u okvir gola. Admine, koju si ti utakmicu gledao?

kfc

pre 4 godine

Kakvo lupetanje novinara B92 u ovom tekstu. Portugal se NIJE plasirao na EP ovom pobjedom. Ovo se igra samo za prestiž i titulu osvajača Lige nacija. Ako Portugal završi treći u našoj grupi igraće baraž Lige nacija grupe A. Teoretski je moguće da se opet sastanu ove 4 ekipe (Por, Eng, Svi, Hol). Malo je besmislen ovaj finalni turnir ali tako je kako je. Ljudi pročitajte malo Uefa stranicu, Wiki itd...ovo nažalost nikako ne utiče na našu grupu.

cosmo

pre 4 godine

Da se zna:

Kvalifikacije su tek pocele,ima deset grupa.Iz svake grupe,dve najbolje idu na EP.Ostalih cetiri se dobija iz plej ofa Lige nacija koji se igra u martu 2020. godine.
(cosmo, 9. jun 2019 23:54)

I da ne bude zabune: niko sa zavrsnog turnira nije obezbedio EP.

ZAVRSNI TURNIR LIGE NACIJA NIJE BARAZ!

trbonja

pre 4 godine

Evo vidim, Srbi vec prave kalkulacije da li mogu da prodju na Euro kao treci iz grupe.Pa zar je moguce da najbolji i najtalentiraniji fudbaleri i buduci clanovi Reala,Barcelone,Juventusa,Liverpoola i ostalih mega klubova opet moraju strepjeti da nece biti medju 24!!! ekipe na Euru kojeg nisu vidjeli 20 godina.Ma,salim se ja malo,znamo svi dobro da je to zbog saveza i selektora,inace bi Srbi se prosetali kroz ovu grupu i ne samo to,oni bi igrali finale Mundijala,a ne omrazeni im Hrvati.
(Maks, 10. jun 2019 16:54)

a moze li se znati koji si ti, gde si naucio srpski jezik?

Co21

pre 4 godine

Znaci ako sam ja dobro ukapirao vase komentare, ispada da ovi iz A grupe su se takmicili za neku revijalnu pobedu koju je odneo Portugal. Po tom ce u martu A grupa imati reprizu u play-offu, s tim da Portugal mozda i nece ucestvovati jer ima "stratega" Krstajica za protivnika u grupi, a to mu garantuje minimum drugo mesto.

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 4 godine

Значи, Србија ако не успије да се пласира преко квалификација, онда мора у марту наредне године да буде боља од Шкотске, Норвешке и Финске да би ишла на Европски шампионат. Хвала свима који су ми помогли да схватим. 👍🔴🔵⚪