Nedelja, 09.06.2019.

18:30

Krstajić o ostavci: Ako izađem, izaći ću čistog obraza

Selektor reprezentacije Srbije Mladen Krstajić rekao je da će poštovati svaku odluku Saveza vezanu za njegov status i da će, ako ode, otići čistog obraza.

Izvor: PT

Krstajiæ o ostavci: Ako izaðem, izaæi æu èistog obraza IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

251 Komentari

Sortiraj po:

goran

pre 4 godine

Zašto kod nas fudbal i patetika idu pod ruku?
(kentaur, 10. jun 2019 10:27)

Pošto svi znamo odakle dolaze patetika i spinovanje, vidimo dokle seže ruka politike.

ghk

pre 4 godine

Što bi išao kad radiš fenomenalno. Nismo nadigrani protiv Ukrajine, rekao bih čak da smo bili mnogo bolji. Pre bih rekao da smo mi njih nadigrali.

Boro iz Pobede

pre 4 godine

Posle utakmice u petak i potom u nedelju novinarima je rekao da preuzima odgovornost.

Upitan je šta to konkretno znači, na šta je odgovorio: "Ja vodim ovu ekipu, njen sam komandant. Izgubili smo bitku, ali ne i rat. Mislim da sam bio jasan".

Ja nisam nista ukapirao. Da li moze neko da mi objasni sta znaci konkretno preuzimam odgovornost? Izgovoris preuzimam odgovornost i to je to? Kokeza je rekao da on preuzima odgovornost a evo i DJ Mladjo isto preuzima odgovornost, sve se trkaju u preuzimanju!

zgtom

pre 4 godine

Tu istu Ukrajinu, ali i još napaljeniju tada, je HRV dobila u dodatnom play off-u krajem 2017. za SP u Rusiji sa 2:0, pred 70 tisuća ljudi usred Kijeva, deklasirali smo ih u svakom pogledu, Kramarić tada briljantan. Što se tiče SP i polufinala, sa Englezićima, pa pogledajte kakav smo sustav , tradiciju, moć, novac, napokon i odličnu repke ENG dobili u polufinalu SP. Četiri su im kluba bili sada u finalima kupova, treba to dobiti i to i polufinalu SP.

oscar

pre 4 godine

Ne bi se cudio da mu ovi fudbalski magovi u savezu daju otkaz, i kao spasonosno resenje dovedu za selektora prvog srpskog beka Milovana Djorica aka bata Djoru.

мики

pre 4 godine

Ko vam god bude selektor i predsjednik FSS nikad nećete ništa uraditi u fudbalu
(banja Luka, 09. jun 2019 21:49)

ко год буде играо тенис под заставом Србије, никада нећемо освојити Дејвис Куп или неки Грен Слем, јел'те.

Aleks

pre 4 godine

Meni su ovi likovi senzacionalni :)
"Vidite, izgubili smo 5:0, ali to nije ništa, idemo dalje, znate. Bitno je da imamo tim, formaciju, energiju, sklad, stvorili smo kult reprezentacije..."

Ajde ljudi. Vreme je. Ako ne odete sami naci cemo nacin da vas sve smenimo, ne znam kako ali mora. Komplet garnitura od Kokeze, Kovacevica do Krstajica. Pecu oci od vasih izjava. Ne pravite nas mutavima. Vreme je. Dovidjenja do nikad vise.

cacanin

pre 4 godine

Mladene ne daj se Srbija je uz tebe! Ne slušaj ove plaćenike iz opozicije! Rezultati tek dolaze!
(Danilo, 09. jun 2019 22:13

Alo bre kakva opozicija sendvicaru zatucani??? Covek se uci trenerskom poslu dok vodi reprezentaciju, pri tom je anti talenat evidentno! On i Kokeza u paketu napolje iz Srpske reprezentacije dok jos moze nesto da se uradi...

BataPele

pre 4 godine

Voleo bih da B9_2 OBJAVI ovaj moj komentar sutra ranim jutrom recimo u emisiji"Jutro sa Srđanom i Jovanom" bar.Elem,Možda je Krstajić dobar idealan trener,možda bi svi mi bili NAJBOLjI.To kod nas već godinama.Imamo 7 miliona stanovnika isto toliko predsednika države/selektora.Međutim,neka ostane da je Krstajić najbolji za našu fudbalsku selekciju(koja NIŠTA NE MOŽE DA URADI već godinama)ni POMAK!Ni pre njega ni sada.Antić je bio dobar,oteraše ga,Muslin nas odvede,oteraše.Šta je problem ?O čemu se radi?Pošto odgovora NEMA ili ne sme"da se da".Ja predlažem sledeće.Uzevši u obzir komentare,"ŽELjE"GRAĐANA SRBIJE"Definitivno je ogroman procenart za to da KRSTAJIĆ ODE!Ko će doći na njegovo mesto da li će to odgovarati"JAVNOSTI" ne zna se.Verujem da NEĆE,jer nama nikada niko nije odgovarao!Tako da.On će otići jednom to je sigurno.Da li kao osvajač nekog svet.evrop.kupa ili lige nacija,itd.ili kao ovo sada,skoro pa da je nebitno,pogotovu ako se sve odvija kao što rekoh.Dakle.Krstajicu.ako već toliko veliki broj ljudi želi da odeš.IDI!Sutra se obrati naciji,izvini i IDI! Moj ti je savet.KONSTANTAN uspeh NE MOŽE praviti NIKO!Eto ni Zidan nije.Maradone KAKAV AS,selektor JOK! I?Šta je najpametnije?Da li poslušati ove koji žvrljamo ili savez,(koji nema baš lepe trenutke i ljubav javnosti )Ajd sad!Čitam.MNOGI BI DA KRSTSJIĆ ODE!Pa ispuni im želju!Uživaj sa svojom porodicom čekaj neko novo vreme.ili idi u neki Engleski,Nemački klub, napravi uspeh kao Jokan i smej nam se svima u ice ! Eto.

fortissimo

pre 4 godine

On kaze da su nedlju dana radili perfektno?? Ja jedino ne shvatam, sta su to perfektno radili a u utakmici dve ozbiljne sanse ili sut na gol nisu sposobni da naprave a prime 5 komada?? Onda je to utopija? Bilo kojim poslom da se bavis, radis odlicno, nije moguce da je rezultat nula sa nulom? Rezultat RADA uvek postoji. Moze da se desi da radis pa da izostane rezultat koji si ocekivao ali nesto mora da postoji iza tog rada i da se vidi? Ovde ja NISTA nisam video. Pa sta onda oni rade na tim treninzima?

Sima S.

pre 4 godine

I San Marino je igrao egal sa Rusijom do 25-og minuta. Posle su primili 9 komada kao sto smo trebali i mi kako smo igrali.
Reci da nas Ukraina nije nadigrala je vrhunac slepila,licemerja i nepostovanja svih nas navijaca koji smo gledali taj mec. Stidi se mali covece.

Milos

pre 4 godine

Košarka :
predsednik saveza
Bozidar Maljkovic,selektor Sale Đorđević !
Fudbal :
predsednik saveza Kokeza,selektor drug Krstajic !
Izbacite uljeza : )

Goran

pre 4 godine

Idi , molim te???.
Počeo si sa nožem u leđa Muslinu, ponižavanjem Baneta Ivanovića,
odstranjivanjem Nastasića i Milivojevića, a završio debaklom kako si i zaslužio.
Najgori si i najomraženiji selektor koga smo imali, a konkurencija ti je ogromna!

lio1882

pre 4 godine

Dok je Kokeza bio u Zvezdi, Zvezda samo sto se nije raspala...al je zato svojom strucnoscu i znanjem zasluzijo da vodi FSS...u Zvezdi nije mogo pojacanje da ubode u svom mandatu, koji transfer da realizuje, covek ne bi mogo more iz camca da pogodi al zato vodi FSS...dobro ta Srbija uopste postoji, kakvi su joj strucnjaci na polozajima!

Милан

pre 4 godine

Сваком новом итјавом овај квази тренер се све више укопава.Што се образа тиче изгубио га је оног момента када је прихватио место селектора ако га је уопште икада и имао...

Влада

pre 4 godine

Иди и не објашњавај ништа. Толико си глуп да и не схваташ у чему је твоја кривица.

Vojvođanin

pre 4 godine

Nećeš, Krstajiću... Kasno je sad za to. Bio si vrhunski fudbaler i šteta je što si svoj obraz ukaljao ovim. Nije ti to trebalo.

marko

pre 4 godine

Verovatno bi bilo mnogo bolje da se pita samo Krstajic... Ovako on sluzi da izadje i procita spisak igraca, pre utakmice kaze novinarima sastav i formaciju... Za vreme utakmice stoji pored aut linije i ceka naredjenja koga narednog da ubaci u igru... Bio je odlican fudbaler, bogata karijera, cenjen u svakom klubu, veliki trag ostavio u reprezentaciji, zasto ne bi bio dobar i kao trener.

Dragan Miladinovic

pre 4 godine

Krstajić ne treba da ide jer ovakav fudbalski savez boljeg ne može da dovede. A ne možemo ni imati bolji fudbalski savez u ovakvim uslovima.
Zato, opustite se, zaboravite da imamo fudbalsku reprezentaciju. U njoj svakako uskoro neće igrati najbolji naši igrači.

Walldorf

pre 4 godine

Legendarni Dusan Bajevic,covek na cije pominjanje imena treba ustati iz postovanja,otisao je sa klupe FK Crvena zvezda u toku utakmice.Sever je to od njaga trazio,i covek je cistog obraza otisao.Covek sa znanjem, iskustvom i cascu.Mladen Krstajic,covek bez ikakvih kvalifikacija za posao koji mu je dodeljen po partijskoj liniji,nece otici,iako je CELA FUDBALSKA SRBIJA,bez ostatka,protiv njegovog daljeg kaljanja dresa sa srpskim grbom!Ko je u celoj ovoj prici castan covek,sa obrazom i cascu?Bajevic, naravno.Krstajic je vojnik partije.I da ga sutra partija postavi,recimo,na mesto sefa kontrole leta na beogradskom aerodromu,Krstajic bi,kao covek partije,posao prihvatio.Garantujem! A to, sto bi avioni padali... pa, sta da se radi.Opet bi neko drugi bio kriv.Mehanicari,osoblje kontrole leta,neobuceni piloti,losi vremenski uslovi i tako dalje, i tako dalje. Nalozi partije se ne odbijaju.Jer tako dolazis u opasnost da te saplicu na svakom koraku.Da ti prave probleme familiji, rodjacima,prijateljima.Na kraju,sve se svodi na staru narodnu izreku:"Dala baba banku da udje u kolo,daje i PET samo da iz kola izadje".Potpisujem da bi se Krstajic ovog casa spakovao i otisao,jer pritisak nacije postaje sve jaci!No,kao u poslovici,iz kola se lako ne izlazi.Bez posledica.Zato je i izrekao svu ovu gomilu gluposti koje ni pas s'maslom ne bi progutao.Obraz si,Mladene,izgubio onog casa kada su ti najurili sefa,coveka koji te je doveo,a ti uskocio u njegove cipele.Uvidjas da su ti prevelike,zar ne?

DEX

pre 4 godine

Da se nije zamerio sa Milivojevicem, Mitrovicem i SMS-om i da je njih i jos 8 igraca iz ovog sastava pustio na teren i rekao im da svako radi ono sto radi u svom klubu ne bi izgubili sa 5:0 garantujem. On je svojom strategijom koja je razlicita za svaku utakmicu i sastavom koji je svaki put drugaciji, kao i zadacima koje igraci dobijaju a ne leze im, upropastio sve i vreme mu je da ode.

DEX

pre 4 godine

On toliko ne poznaje fudbal da smatra da su utakmicu u Ukrajini odlucile sitnice. Ne, odlucile su je krupne stvari. I nije bitna izgubljena utakmica, nije bitno ni sto je to sa 5:0, bitno je sto smo ponizeni, sto je igrace koji su pobednici u svojim klubovima, ucinio gubitnicima. Ispali su neznalice a to nisu. Neznalica je selektor i on ne treba da prihvata odgovornost nego da bude smenjen ako vec nema obraza da podnese ostavku.

Марко

pre 4 godine

treba dati coveku i vremena i sansu. mora da uci na svojim greskama.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (attila, 9. jun 2019 20:12)

Нека учи у Синђелићу. Није ни играчку каријеру почео у првом тиму Вердера или Шалкеа, него је играо годинама у мањим клубовима.

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 4 godine

@ ПН - Пријатељу, није он ту да би пронашао праву формацију и стартних 11, зато му и јест толико играча играло. Он је ту по задатку да би звао и постављао играче које му неко други одреди. Паре су у питању и то велике, милиони, оно о чему ми можемо само сањати. Њима је то посао, бизнис, резултат их не занима. И баш њих брига што се ми нервирамо. 🙌🔴🔵⚪

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 4 godine

И опет кажем: Није проблем у селектору(марионети), већ у онима који су га поставили. Њих треба растерати и довести нашег, искусног са ауторитетом селектора КОМЕ СЕ НИКО НЕЋЕ МИЈЕШАТИ У ОДАБИР ИГРАЧА И ИГРУ УОПШТЕ. Док се тако не уради, неће бити добрих резултата. ☝🔴🔵⚪

Proto ganci

pre 4 godine

Čistog obraza? E, moj Mladence, taj voz je davno otišao.
P.S. Posle onog odlaska iz Partizana sa Stanojevićem sam stvarno mislio da čovek ima neki integritet, kad ono međutim.

Grey

pre 4 godine

Neces izaci cistog obraza, odavno je kasno za to.
Izaci ces kao stranacki kadar bez prethodnog radnog iskustva, los selektor sa skromnim rezultatima i selektor koji je stvorio sukob sa pojedinim igracima, osoba koja je pokusala da ubere plodove tudjeg rada i kao osoba koja je izvrsavala tudje naloge.
I naravno, kao osoba bez dostojanstva posto je prihvatila takvu ulogu i nije imala ni dela cistog obraza da se suoci sa istinom i objektivnim kritikama.
Povedi Zigica i Kovacevica sa sobom, npr u neki tim cetvrte nemacke lige (koja je regularnija od bilo koje nase), tamo se ucite trenerskom poslu pa jednog dana dobijte unapredjenje da vodite nekog nemackog treceligasa a ne nemacku reprezentaciju kako bi ocekivao po iskustvu iz Srbije.

2CRAZY

pre 4 godine

Krstajic, svakako je bolji od nasih navijaca "strucnjaka" koji su mu savetovali da igra sa dva napadaca protiv Ukrajne.

Krstajic je neko ko je doveden da tu bude dosta godina, kao sto je Lev za Nemacku.
Namerno nisu doveli nekog poznatnog trenera, jer nijedan ne bi garantovao da ce posvetiti narednih 10 godina ili celu karijeru za reprezentaciju, kao sto ocekuju od Krstajica.

pn

pre 4 godine

Je l zna ovaj čovek šta znači preuzimanje odgovornosti na sebe? Preuzimanje odgovornosti bi bilo da kaže "Probao sam, nisam uspeo. 20 utakmica ne mogu da pronađem pravu formaciju i startnih 11 ovaj debakl je kulminacija. Hvala na pruženoj šansi, mislim da je vreme da odem". To je čist obraz i preuzeta odgovornost.

Вук

pre 4 godine

А како си преузео сваку одговорност? Речима? Одлази што даље да те не гледамо више.

zlatan kurjak

pre 4 godine

Kupuje vreme i planira da pobedom protiv Litvanije zabašuri sramotu protiv Ukrajine. BOJKOT reprezentacije do odlaska Krstajića i Kokeze. Niko na utakmicu protiv Litvanije, pa neka igraju pred praznim tribinama. Time ćemo ujedno sprečiti suludu ideju o gradnji "nacionalnog" stadiona i bacanje 200 miliona EUR.
(Predrag, 9. jun 2019 19:23) ...protiv Litvanije i jesu prazne tribine ali nije to poenta. Zasto zbog par nesposobnih i bezobraznih mi da bojkotujemo i ispastamo zbog toga a oni i9 dalje da skidaju kajmak. Trebamo svi otici na utakmicu pa iz jakog grla svi kao jedan reci sta mislimo o njima, da puca stadion, jer niko drugi nam nece pomoci.

Сиктер из Савеза и ти и Кокеза

pre 4 godine

♪♪♫♪
Изађи из моје чаше,
изађи из моје душе,
јер хоћу да те заборавим
♫♫♪♫♪

Жеља

pre 4 godine

Још ће бити израз у народу '' чистог образа ко Крстајић'' :-)! Немој да идеш никада за инат :-)! Добро ако си баш решио да идеш иди то ти је најбоља одлука!

borivoje surdilovic

pre 4 godine

nije to nikakva katastrofa....sta se sad lozimo da smo neki faktor u fudbalu....a znamo da nismo...imali smo srece u proslom ciklusu....rekao sam i tada, da se to desilo tad i nikada vise.....vracamo se na staro....kvalifikacije ne prolazimo....

doox

pre 4 godine

Da postoji obraza i malo, dao bi vec ostavku. Ne zelim pricati o tome gde je obraz bio prilikom smene Muslina. O ovima iz saveza ne zelim raspravljati uopste..

Andrea Djani

pre 4 godine

Možete misliti , analizirao je šta su bile loše stvari , šta su bile dobre stvari . Pa da li je moguće to izgovoriti . Dobre stvari , a izgubiš 5 0 . Ovde se dogodila jedna druga stvar . Nisu se pravilno analizirale predhodne dve utakmice protiv Nemačke i Portigala , koje jesu medju najboljim reprezentacijama u Evropi i mi smo igrali dva puta po 1 1 , a realno je bilo da primimo dva puta po 4-5 golova , tako da je sve na naplatu došlo sada protiv Ukrajine . Sada je jasno da je naš jedini put na Evro baraž i pošto do tada ima oko 6 meseci , to je dovoljno da novi selektor formira tim koji će ga uspešno prebroditi .

Vlada

pre 4 godine

Ljudi ja mislim da ovog čoveka neko ucenjuje da mora da bude trener jer tom nekom, ili nekima, on ovakav odgovara. Nemoguće je da se toliko pravi lud i da toliko ne vidi oni što i najveći laici vide. Nema drugo logično objašnjenje.

komnen barjaktar

pre 4 godine

Znalac covek! Selekciju mu razmontira ekipa koja nema sve zajedno dva ipo igraca. Ali ta ista ekipa ima karakter, igru, taktiku,...Da ima trun morala dao bi ostavku posle poslednjeg sudijinog zvizduka u petak u Lvovu! Ali nema ni trun u tome je muka!

Branimir

pre 4 godine

@NK Croatia/Ukrajina - Partizan/Srbija 5-0
Veza Krstajic
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (zgb, 9. jun 2019 19:31)


Sto se tice NK Partizan veza je Zagreb.

Gde ja zivim

pre 4 godine

Rezultati sve govore selektore. Preuzeo si tim po zavrsetku proslih kvalifikacija (prvi u kvalifikacionoj grupi), na prvenstvu prosao kao bos po trnju... Mislim da si jos tada trebao otici, kolko-tolko cistog obraza... Medjutim desila se Ukr. i 5:0, znaci ne Brazil, Nemacka, Francuska itd.vec ekipa koja realno gledano ima slabije pojedince u sastavu. Jednostavno nisi dorastao da budes selektor i to je to. E sad ako vec govoris o obrazu, znas sta ti je ciniti.

Predrag

pre 4 godine

Kupuje vreme i planira da pobedom protiv Litvanije zabašuri sramotu protiv Ukrajine. BOJKOT reprezentacije do odlaska Krstajića i Kokeze. Niko na utakmicu protiv Litvanije, pa neka igraju pred praznim tribinama. Time ćemo ujedno sprečiti suludu ideju o gradnji "nacionalnog" stadiona i bacanje 200 miliona EUR.

Ekvilibrijum

pre 4 godine

Kakav ti je obraz sesti na selektorsko mesto bez dana iskustva u tom poslu i poci umesto coveka koji je obezbedio vizu za SP? Ko ima i zeru obraza to ne bi uradio...

SchOne

pre 4 godine

Ova izjava je klasično upakovano Krstajić posle Litvanije odlazi 100% pobedili mi ili ne samo što ostatak foteljaša u fss ostaje on je samo koleteralna šteta.

Bucko koji ne razmišlja

pre 4 godine

Ne znam odakle ova dilema: izaći sam ili ne?

Ako poraz od 5:0 nije razlog onda ne znam šta je.....jel' se čeka 11:0 pa se smisli. Kakav čisti obraz ovaj spominje?

Napolje sa nesposobnim selektorom... ali odmah....ne sutra, sad.

dax

pre 4 godine

Da imaš iole obraza nikada ne bi prihvatio da budeš selektor A reprezentacije već možda selektor kadeta...da iole imaš obraza...slavice cela Srbija kada budeš otišao...vozdra Gospodine Krstajiću

Лепи Цане

pre 4 godine

У преводу - каже Крста да се утакмица игра 25 минута извукли би бод. Овако...

Stefan

pre 4 godine

Dobri covece,
Ne sumnjam u tvoje najbolje namere a verujem mnogi ce se sloziti Samnom, vec u tvoju sposobnost da vodis reprezentaciju u ovom trenutku.
Zelje su jedno, mogucnosti drugo, dozvolio si sebi da na teskom gostovanju u ukrajini gde se niko fudbala nije na igrao jer su tvrdi domacin, isprobas nesto sto nikada nisi.
Ovu taktiku 3 5 2 si mozda trebao probati protiv litvanije Ali protiv ukrajine, NE. Bez zadnjeg veznog,sta si ocekivao, tadic van igre, uloga nedefinisana, kolarov vise stopper nego bilo sta drugo, a najbolji je na beku zbog centar suta.. Kostic zaboravan, ne zna dal igra krilo ili beka... Sve u svemu takticki si podbacio debelo a imao si sasvim dovoljno vremena da spremis Tim.

fizikalac

pre 4 godine

''Uticale su sitnice. Nije da nas je Ukrajina nadigrala, bili smo egal do 25. minuta. Pala je koncentracija i desilo se šta se desilo. Da smo dali gol preko Prijovića, ko zna kakav bi tok utakmice bili", kazao je Krstajić.

Burazeru, nebitno dal nas je nadigrala ili nije, mi smo izgubili od Ukrajine 5:0! E sad cemo uz nesto znanja i malo vise srece (nadam se) pobediti Litvaniju, a njegova izjava ce biti kako su fudbaleri pokazali karakter i uzdigli se iz svih nedaca. Ovaj nas Fss ne bi ni Monti Pajtovci mogli da reziraju.

Gde lezi fudbalski problem

pre 4 godine

Hajde da sve price u vezi Kokeze,Saveza,muljaza za trenutak ostavimo po strani.Ogranicimo se sada samo na fudbalski momenat "znanja" Mladena Krstajica kao selektora.Zamislite "obraz" jednog selektora koji na prethodnom mecu postavi taktiku 3-5-2,tako sto kao jednog od dva zadnja vezna stavi Adema Ljajica!To je kao kad bi Antic u svoje vreme na tu poziciju postavio Laneta Jovanovica otprilike.Dakle Adem Ljajic-zadnji vezni!Pritom je u svadji sa dva trenutno najbolja nasa igraca koja bi mogla da pokriju tu poziciju,Lukom Milivojevicem i Markom Grujicem!!!Pritom protiv niskih i izuzetno brzih i pokretnih ukrajinskih prednjih igraca,stavi tri igraca nazad,od kojih je Kolarov i Milenkovic sa po 190 cm ne mogu da isprate to ni u ludilu.U toku utakmice,jednog napadaca zamenjuje drugim,Prijovica Mitrovice,te time u potpunosti obesmisljava totalno tu izmenu,jer apsolutno nikakva pomeranja ne izvrsava,niti popravlja tamo gde je bio ocigledan problem od samog pocetka meca.E sad pogledajte koliko tu ustvari fale,jedan neumorni zadnji vezni igrac poput Luke Milivojevica,jedan bek/stoper koji se preporodio kod Ancelotija u Napoliju,Nikola Maksimovic,jedan Matija Nastasic sa svim svojim manama,ali igrac koji se ipak u toku sezone naigra ozbiljnog bundesligaskog fudbala.Setimo se i "genijalne" postavke Krstajica na SP,gde je Tadica zakucao na strani,umesto iza napadaca i tako ga bar 80% odvratio od mogucnosti da da celog sebe na turniru.Zakljucak je,Krstajic je amater kakvog dugo nije bilo

dzeronimo

pre 4 godine

Uticale su sitnice. Nije da nas je Ukrajina nadigrala, bili smo egal do 25. minuta. Pala je koncentracija i desilo se šta se desilo. Da smo dali gol preko Prijovića, ko zna kakav bi tok utakmice bili"

@krstajic
ali druze oni su vec 7 puta usli u nas kazneni sa po 5 igraca do 25min. kako je onda bio egal?? samo je sreca sto nismo primili go do tada. ni u jednom trenutku utakmice nije bio egal posto su nasi igraci bili pogubljeni. nisu znali gde trce. kolarov glumi kako su igraci bili spori, a svi znamo da nasi igraci u proseku trce vise od bilo koje druge repke. na svetskom smo najvise pretrcali u proseku po igracu. znaci do tebe je I taktike, do nicega drugog nije.

IvicaR.

pre 4 godine

Pa nisi Ti preuzeo reprezentaciju da sačuvaš obraz, nego da reprezentacija pobeđuje. Ispada Ti si čistog obraza, a reprezentacija u dreku.

Medjed

pre 4 godine

O preuzimanju odgovornosti govori cinjenica da ceni jedino sud svoje partije (FSS-a) i da nema nikakv licni dozivljaj da je unazadio ekipu, menjajuci kapitena, terajuci kvaltetne igrace, mesetareci sa formacijom i rasporedom igraca na terenu... Covek je klasican primer da nedovoljan ne moze da shvati svoju nedovoljnost jer nema kapacitete za to... jer je nedovoljan...

MiodragCZ

pre 4 godine

Kokeza je veci krivac. On treba prvi da ide. Njegovo izvinjenje i Krstajicev cist obraz treba da im bude zadnje sto se tice nase reprezentacije.

Rade

pre 4 godine

Srbija-Litvanija 0:6" e stvarno,razmisliti ali niko nije kriv"."Pronađemo pobediti Monaco i sl.Pokazaćemo šta je Srbija."Vaš selektor.

nista o nicemu

pre 4 godine

Bili smo egal 25 minuta steta sto se igra 90. Istu pricu nam prodaju Grobari uvek, bili tako i sampioni Evrope na 15 minuta pa pricaju ko da su osvojili titulu. Bezite iz sporta, kancer ste, shvatite vec jednom.

HanSolo

pre 4 godine

Ma i ako on dobije ostavku, Dočiće opet naš "stručnjak" koji igra staromodan fudbal.. U tome je stvar.. Mi igramo staromodan fudbal, bez brzine, bez dubine..
Nama treba skandinavac, nemac ili holanđanin.. I da nam uvedu neki timski duh, pošto naš tim nema nikakvu "borbenost".. Oni deluju sad kao da igraju u reprezentaciji da ih narod neosuđuje.. Ali da on pravi tim a ne FSS.. Trener pravi tim ne savez..

Beretka

pre 4 godine

Covece izgubis utakmicu 5-0 od ekipe koja nije u vrhu svetskog fudbala pri tome nasi igraci vrede duplo vise od njihovih a na terenu kao da sam ja skupio ekipu tako su izgledali. Kazes da preuzimas odgovornost a sta to znaci? Jak si na recima to mogu i ja da radim uradim nesto lose na poslu svaki put pri tome nemam pojma i kazem izvinite preuzimam odgovornost ali radim i dalje. Covece ovde ne da moras dati ostavku, nego ne bi smeo da se priblizis reprezentaciji dok ne postizes rezultate makar u Zenici. Ako stvarno mislis da preuzimas odgovornost onda daj ostavku odmah, svakako si vec trebao i mnogo ranije dati tj nisi ni smeo da preuzmes reprezentaciju da vodis

Beretka

pre 4 godine

Kokeza, Krstajic, Kovacevic, Pantelic, Zigic umesto da kolektivno odu i daju ostavke oni brane jedan drugog kao neka mafija. Izgleda da moramo svi sutra ispred stadiona i da skandiramo ovima na sve uradjenom do sada jer nece se skloniti oni sami. Brukamo se po svetu kako im to nije sramota pa i dalje zele da nas vode...

Petar

pre 4 godine

Alo covece igrao si 18 utakmica i jos uvek nemas formaciju ni prvi tim! Svaku utakmicu pocinjemo drugacije i sa novim igracima a pre svake utakmice o formaciji odgovoris: videcemo. Pa evo, videli smo!! Gubi se i cao

Bivsi dizajner tobogana

pre 4 godine

Uzas, pravi horor. U FSS treba da dovesti ljude koji su ostvareni strucnjaci i koji vec imaju dovoljno para na racunu pa nece da "kraduckaju" preko prodaje igraca. Ovo sad je trend iz proslog veka kad je srpska sirotinja shvatila da moze da se obogati preko fudbala. Znaci, strucnjaci, strani ako treba, dobro placeni, i da vidis kako ce da dodju rezultati. Ovako je i igrace blam da igraju za reprezentaciju, kad znaju sta stoji iza svega. Sto je najgore, i oni pozele da dodju na Kokezino mesto!

Beretka

pre 4 godine

Slavisa Jokanovic koji je dvaput uveo dve razlicite ekipe u premijer ligu uz atraktivan fudbal je slobodan. Marko Nikolic pravi fenomenalne rezultate gde god je trener uz disciplinovanu igru sa malo primljenih golova i uvek dobro igra na rezultat, pa i Milojevic koji pravi cuda u Zvezdi.. a nama Krstajic vodi reprezentaciju i gubi 5-0 od ekipe koji nije ni u vrhu svetskog fudbala. Trenere i gospodine koje sam naveo sigurno bi zeleli da vode reprezentaciju nije to sporno. Problem je to da oni to ne zele jer nece da prihvataju uslove da drugi sastavljaju spisak i drugi odrede ko ce da igra.

koča

pre 4 godine

Radomira Antića da vrate i da mu daju odresene ruke koga ce da zove da igra... A ovaj nek izadje kakvog god obraza misli da ce izaći, samo nek vise ide...

I Luka Milivojevic da se vrati sa odlaskom ovog "selektora"

Kojekude Serbio

pre 4 godine

Za cist obraz je kasno. Njega bi sacuvao da si sa Mukijem otisao iz reprezentacije pre Svetskog prvenstva. Odgovornost za poraz nisi preuzeo jer da jesi podneo bi ostavku u svlacionici posle utakmice sa Ukrajinom. Iz svega ovoga moze se zakljuciti da si veliki demagog.

Dzoni 77'

pre 4 godine

Sad si ovom izjavom ustvari priznao da obraza uopšte nemaš jer da ti je do čistog obraza podneo bi neopozivu ostavku posle najvećeg blama ikada jer nam je 5 komada dala ejjj Ukrajina !
Čoveče promisli malo i odi sam a to je časno i čisto .....

milos_no6

pre 4 godine

I da ode teško da će biti nešto bolje, posle svake promene mi smo sve lošiji a sada samo može neko gori od njega da pristane da radi za bakšiš, savez sigurno neće izdvojiti nekoliko miliona godišnje za platu selektora.

alex

pre 4 godine

Prijatelju..mnogo veci treneri su davali otkaze posle poraza ali posle katastrofalnog poraza od 5:0 ne bih rec rekao i samo bih otisao..e tako bi stekao postovanje kakvo takvo..

Lupetanje

pre 4 godine

Neces, jer si bio Muslinov pomocnik, pa kad su smenili njega trebao si i ti da odes. Zatim si uzeo Banetu traku. Pravis se lud sve vreme, a znamo da si pred sam Mundijal tek dobio Uefa pro licencu. Valja se prisetiti toga, nisi mogao Rumuniju 2x da dobijes. Izgubio si od Ukrajine sa 5 komada u mrezi. Nema u ekipi Matica, Milivojevica, Nastasica, Nikole Maksimovica, Grujica. Da li je dosta ili da nastavim...

Лепи Цане

pre 4 godine

"Imamo dve utakmice u kratkom periodu. Neozbiljno bi bilo ostaviti ekipu na cedilu."
Па својим останком си је оставио на цедилу...

Beretka

pre 4 godine

Kokeza, Krstajic, Pantelic, Zigic, Kovacevic niko od njih pojma nema, niti zna kako su tu gde jesu, niti znaju dve recenice normalno da izgovaraju a vode nam savez i mi se cudimo kada izgubimo 5-0 od duplo jeftinije ekipe. Normalno da igraci nece se truditi ne bih ni ja, mada su i oni tu odgovorni za sve ovo jer ne bi trebali ni da igraju kao Milivojevic i Nastasic dok se ne sredi situacija. Ovako kad vec prihvataju da igraju trebali bi da se bore a ne da srame pre svega sebe pa tek onda zemlju odakle su otisli u svet. Razumem i to da ne znaju sta im je receno da igraju na terenu jer Krstajic ne zna nista o taktici, ali nek onda izadju u javnost kao sto je Milivojevic uradio i lepo kaze trener nam je los i nema pojma, ne igramo dok ne ode. A nije da nemamo dobre trenere...

Kokobara

pre 4 godine

"Nije da nas je Ukrajina nadigrala, bili smo egal do 25. minuta"

Hoće neko da objasni ovom gospodinu da se utakmica igra 90 minuta i da je 5:0 poniženje?

A.J.

pre 4 godine

Mec u Ukrajini je neprevazidjena sramota za nas fudbal, imamo gomilu odlicnih igraca, a nikad nista ne napravimo. Da ima imalo obraza, Krstajic bi sam podneo ostavku, a bogami i ostatak rukovodstva FSS.

slow N

pre 4 godine

Ja sam odusevljen ovim izjavama..gospodine krstajicu vi samo nastavite "analizirat" a mi koji mislimo da smo u fudbalu videli sve nastavicemo da se divimo vasim taktickim iznenadjenjima i vasoj vanserijskoj viziji vodjenja tima..idite dok se jos vise ne obrukate pred kolegama i eventualnim buducim poslodavcima,nama svakako predstavljate simbol svega loseg sto se desava u drustvu.

Dex

pre 4 godine

Ukratko, ne zelis dati ostavku, vec zelis otkaz i da uzmes sav novac (kao da si i dalje zaposlen) i bez rada. Naravno da je trenerska karijera igde gde nema neke "veze" nemoguca, te se gleda iskamciti sve sto se moze, sto iz ugovora, sto... Znamo vec kako se radi u FSS.

Slon

pre 4 godine

Gospodine, povucite se vidite da vas cela nacija ne vidi na mestu selektora. Sigutan sam da osoba vasih kvaliteta nece imati problem da se zaposli u vodecim evropskim klubovima ali ocigledno za nasu reprezentaciju niste dorasli. Srecno!

Примеро Гериљеро:

pre 4 godine

"...Neozbiljno bi bilo ostaviti ekipu na cedilu..."

Крле би поднио оставку као морални чин, међутим, у интересу Србије, фудбала и народа, јел те, спреман је да поднесе и личну жртву за добробит репрезентације.

П.С. Данашње изјаве Кокеза, Ковачевића и сад Крстајића, казују о каквим се људима ради.

Petar

pre 4 godine

Alo covece igrao si 18 utakmica i jos uvek nemas formaciju ni prvi tim! Svaku utakmicu pocinjemo drugacije i sa novim igracima a pre svake utakmice o formaciji odgovoris: videcemo. Pa evo, videli smo!! Gubi se i cao

Lupetanje

pre 4 godine

Neces, jer si bio Muslinov pomocnik, pa kad su smenili njega trebao si i ti da odes. Zatim si uzeo Banetu traku. Pravis se lud sve vreme, a znamo da si pred sam Mundijal tek dobio Uefa pro licencu. Valja se prisetiti toga, nisi mogao Rumuniju 2x da dobijes. Izgubio si od Ukrajine sa 5 komada u mrezi. Nema u ekipi Matica, Milivojevica, Nastasica, Nikole Maksimovica, Grujica. Da li je dosta ili da nastavim...

Kokobara

pre 4 godine

"Nije da nas je Ukrajina nadigrala, bili smo egal do 25. minuta"

Hoće neko da objasni ovom gospodinu da se utakmica igra 90 minuta i da je 5:0 poniženje?

Лепи Цане

pre 4 godine

"Imamo dve utakmice u kratkom periodu. Neozbiljno bi bilo ostaviti ekipu na cedilu."
Па својим останком си је оставио на цедилу...

Gde lezi fudbalski problem

pre 4 godine

Hajde da sve price u vezi Kokeze,Saveza,muljaza za trenutak ostavimo po strani.Ogranicimo se sada samo na fudbalski momenat "znanja" Mladena Krstajica kao selektora.Zamislite "obraz" jednog selektora koji na prethodnom mecu postavi taktiku 3-5-2,tako sto kao jednog od dva zadnja vezna stavi Adema Ljajica!To je kao kad bi Antic u svoje vreme na tu poziciju postavio Laneta Jovanovica otprilike.Dakle Adem Ljajic-zadnji vezni!Pritom je u svadji sa dva trenutno najbolja nasa igraca koja bi mogla da pokriju tu poziciju,Lukom Milivojevicem i Markom Grujicem!!!Pritom protiv niskih i izuzetno brzih i pokretnih ukrajinskih prednjih igraca,stavi tri igraca nazad,od kojih je Kolarov i Milenkovic sa po 190 cm ne mogu da isprate to ni u ludilu.U toku utakmice,jednog napadaca zamenjuje drugim,Prijovica Mitrovice,te time u potpunosti obesmisljava totalno tu izmenu,jer apsolutno nikakva pomeranja ne izvrsava,niti popravlja tamo gde je bio ocigledan problem od samog pocetka meca.E sad pogledajte koliko tu ustvari fale,jedan neumorni zadnji vezni igrac poput Luke Milivojevica,jedan bek/stoper koji se preporodio kod Ancelotija u Napoliju,Nikola Maksimovic,jedan Matija Nastasic sa svim svojim manama,ali igrac koji se ipak u toku sezone naigra ozbiljnog bundesligaskog fudbala.Setimo se i "genijalne" postavke Krstajica na SP,gde je Tadica zakucao na strani,umesto iza napadaca i tako ga bar 80% odvratio od mogucnosti da da celog sebe na turniru.Zakljucak je,Krstajic je amater kakvog dugo nije bilo

A.J.

pre 4 godine

Mec u Ukrajini je neprevazidjena sramota za nas fudbal, imamo gomilu odlicnih igraca, a nikad nista ne napravimo. Da ima imalo obraza, Krstajic bi sam podneo ostavku, a bogami i ostatak rukovodstva FSS.

alex

pre 4 godine

Prijatelju..mnogo veci treneri su davali otkaze posle poraza ali posle katastrofalnog poraza od 5:0 ne bih rec rekao i samo bih otisao..e tako bi stekao postovanje kakvo takvo..

Kojekude Serbio

pre 4 godine

Za cist obraz je kasno. Njega bi sacuvao da si sa Mukijem otisao iz reprezentacije pre Svetskog prvenstva. Odgovornost za poraz nisi preuzeo jer da jesi podneo bi ostavku u svlacionici posle utakmice sa Ukrajinom. Iz svega ovoga moze se zakljuciti da si veliki demagog.

Beretka

pre 4 godine

Slavisa Jokanovic koji je dvaput uveo dve razlicite ekipe u premijer ligu uz atraktivan fudbal je slobodan. Marko Nikolic pravi fenomenalne rezultate gde god je trener uz disciplinovanu igru sa malo primljenih golova i uvek dobro igra na rezultat, pa i Milojevic koji pravi cuda u Zvezdi.. a nama Krstajic vodi reprezentaciju i gubi 5-0 od ekipe koji nije ni u vrhu svetskog fudbala. Trenere i gospodine koje sam naveo sigurno bi zeleli da vode reprezentaciju nije to sporno. Problem je to da oni to ne zele jer nece da prihvataju uslove da drugi sastavljaju spisak i drugi odrede ko ce da igra.

Walldorf

pre 4 godine

Legendarni Dusan Bajevic,covek na cije pominjanje imena treba ustati iz postovanja,otisao je sa klupe FK Crvena zvezda u toku utakmice.Sever je to od njaga trazio,i covek je cistog obraza otisao.Covek sa znanjem, iskustvom i cascu.Mladen Krstajic,covek bez ikakvih kvalifikacija za posao koji mu je dodeljen po partijskoj liniji,nece otici,iako je CELA FUDBALSKA SRBIJA,bez ostatka,protiv njegovog daljeg kaljanja dresa sa srpskim grbom!Ko je u celoj ovoj prici castan covek,sa obrazom i cascu?Bajevic, naravno.Krstajic je vojnik partije.I da ga sutra partija postavi,recimo,na mesto sefa kontrole leta na beogradskom aerodromu,Krstajic bi,kao covek partije,posao prihvatio.Garantujem! A to, sto bi avioni padali... pa, sta da se radi.Opet bi neko drugi bio kriv.Mehanicari,osoblje kontrole leta,neobuceni piloti,losi vremenski uslovi i tako dalje, i tako dalje. Nalozi partije se ne odbijaju.Jer tako dolazis u opasnost da te saplicu na svakom koraku.Da ti prave probleme familiji, rodjacima,prijateljima.Na kraju,sve se svodi na staru narodnu izreku:"Dala baba banku da udje u kolo,daje i PET samo da iz kola izadje".Potpisujem da bi se Krstajic ovog casa spakovao i otisao,jer pritisak nacije postaje sve jaci!No,kao u poslovici,iz kola se lako ne izlazi.Bez posledica.Zato je i izrekao svu ovu gomilu gluposti koje ni pas s'maslom ne bi progutao.Obraz si,Mladene,izgubio onog casa kada su ti najurili sefa,coveka koji te je doveo,a ti uskocio u njegove cipele.Uvidjas da su ti prevelike,zar ne?

lio1882

pre 4 godine

Dok je Kokeza bio u Zvezdi, Zvezda samo sto se nije raspala...al je zato svojom strucnoscu i znanjem zasluzijo da vodi FSS...u Zvezdi nije mogo pojacanje da ubode u svom mandatu, koji transfer da realizuje, covek ne bi mogo more iz camca da pogodi al zato vodi FSS...dobro ta Srbija uopste postoji, kakvi su joj strucnjaci na polozajima!

Влада

pre 4 godine

Иди и не објашњавај ништа. Толико си глуп да и не схваташ у чему је твоја кривица.

Примеро Гериљеро:

pre 4 godine

"...Neozbiljno bi bilo ostaviti ekipu na cedilu..."

Крле би поднио оставку као морални чин, међутим, у интересу Србије, фудбала и народа, јел те, спреман је да поднесе и личну жртву за добробит репрезентације.

П.С. Данашње изјаве Кокеза, Ковачевића и сад Крстајића, казују о каквим се људима ради.

pn

pre 4 godine

Je l zna ovaj čovek šta znači preuzimanje odgovornosti na sebe? Preuzimanje odgovornosti bi bilo da kaže "Probao sam, nisam uspeo. 20 utakmica ne mogu da pronađem pravu formaciju i startnih 11 ovaj debakl je kulminacija. Hvala na pruženoj šansi, mislim da je vreme da odem". To je čist obraz i preuzeta odgovornost.

Милан

pre 4 godine

Сваком новом итјавом овај квази тренер се све више укопава.Што се образа тиче изгубио га је оног момента када је прихватио место селектора ако га је уопште икада и имао...

Beretka

pre 4 godine

Covece izgubis utakmicu 5-0 od ekipe koja nije u vrhu svetskog fudbala pri tome nasi igraci vrede duplo vise od njihovih a na terenu kao da sam ja skupio ekipu tako su izgledali. Kazes da preuzimas odgovornost a sta to znaci? Jak si na recima to mogu i ja da radim uradim nesto lose na poslu svaki put pri tome nemam pojma i kazem izvinite preuzimam odgovornost ali radim i dalje. Covece ovde ne da moras dati ostavku, nego ne bi smeo da se priblizis reprezentaciji dok ne postizes rezultate makar u Zenici. Ako stvarno mislis da preuzimas odgovornost onda daj ostavku odmah, svakako si vec trebao i mnogo ranije dati tj nisi ni smeo da preuzmes reprezentaciju da vodis

Ekvilibrijum

pre 4 godine

Kakav ti je obraz sesti na selektorsko mesto bez dana iskustva u tom poslu i poci umesto coveka koji je obezbedio vizu za SP? Ko ima i zeru obraza to ne bi uradio...

slow N

pre 4 godine

Ja sam odusevljen ovim izjavama..gospodine krstajicu vi samo nastavite "analizirat" a mi koji mislimo da smo u fudbalu videli sve nastavicemo da se divimo vasim taktickim iznenadjenjima i vasoj vanserijskoj viziji vodjenja tima..idite dok se jos vise ne obrukate pred kolegama i eventualnim buducim poslodavcima,nama svakako predstavljate simbol svega loseg sto se desava u drustvu.

MiodragCZ

pre 4 godine

Kokeza je veci krivac. On treba prvi da ide. Njegovo izvinjenje i Krstajicev cist obraz treba da im bude zadnje sto se tice nase reprezentacije.

DEX

pre 4 godine

On toliko ne poznaje fudbal da smatra da su utakmicu u Ukrajini odlucile sitnice. Ne, odlucile su je krupne stvari. I nije bitna izgubljena utakmica, nije bitno ni sto je to sa 5:0, bitno je sto smo ponizeni, sto je igrace koji su pobednici u svojim klubovima, ucinio gubitnicima. Ispali su neznalice a to nisu. Neznalica je selektor i on ne treba da prihvata odgovornost nego da bude smenjen ako vec nema obraza da podnese ostavku.

Вук

pre 4 godine

А како си преузео сваку одговорност? Речима? Одлази што даље да те не гледамо више.

Марко

pre 4 godine

treba dati coveku i vremena i sansu. mora da uci na svojim greskama.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (attila, 9. jun 2019 20:12)

Нека учи у Синђелићу. Није ни играчку каријеру почео у првом тиму Вердера или Шалкеа, него је играо годинама у мањим клубовима.

Vojvođanin

pre 4 godine

Nećeš, Krstajiću... Kasno je sad za to. Bio si vrhunski fudbaler i šteta je što si svoj obraz ukaljao ovim. Nije ti to trebalo.

koča

pre 4 godine

Radomira Antića da vrate i da mu daju odresene ruke koga ce da zove da igra... A ovaj nek izadje kakvog god obraza misli da ce izaći, samo nek vise ide...

I Luka Milivojevic da se vrati sa odlaskom ovog "selektora"

IvicaR.

pre 4 godine

Pa nisi Ti preuzeo reprezentaciju da sačuvaš obraz, nego da reprezentacija pobeđuje. Ispada Ti si čistog obraza, a reprezentacija u dreku.

Dzoni 77'

pre 4 godine

Sad si ovom izjavom ustvari priznao da obraza uopšte nemaš jer da ti je do čistog obraza podneo bi neopozivu ostavku posle najvećeg blama ikada jer nam je 5 komada dala ejjj Ukrajina !
Čoveče promisli malo i odi sam a to je časno i čisto .....

dax

pre 4 godine

Da imaš iole obraza nikada ne bi prihvatio da budeš selektor A reprezentacije već možda selektor kadeta...da iole imaš obraza...slavice cela Srbija kada budeš otišao...vozdra Gospodine Krstajiću

fizikalac

pre 4 godine

''Uticale su sitnice. Nije da nas je Ukrajina nadigrala, bili smo egal do 25. minuta. Pala je koncentracija i desilo se šta se desilo. Da smo dali gol preko Prijovića, ko zna kakav bi tok utakmice bili", kazao je Krstajić.

Burazeru, nebitno dal nas je nadigrala ili nije, mi smo izgubili od Ukrajine 5:0! E sad cemo uz nesto znanja i malo vise srece (nadam se) pobediti Litvaniju, a njegova izjava ce biti kako su fudbaleri pokazali karakter i uzdigli se iz svih nedaca. Ovaj nas Fss ne bi ni Monti Pajtovci mogli da reziraju.

Bucko koji ne razmišlja

pre 4 godine

Ne znam odakle ova dilema: izaći sam ili ne?

Ako poraz od 5:0 nije razlog onda ne znam šta je.....jel' se čeka 11:0 pa se smisli. Kakav čisti obraz ovaj spominje?

Napolje sa nesposobnim selektorom... ali odmah....ne sutra, sad.

Gde ja zivim

pre 4 godine

Rezultati sve govore selektore. Preuzeo si tim po zavrsetku proslih kvalifikacija (prvi u kvalifikacionoj grupi), na prvenstvu prosao kao bos po trnju... Mislim da si jos tada trebao otici, kolko-tolko cistog obraza... Medjutim desila se Ukr. i 5:0, znaci ne Brazil, Nemacka, Francuska itd.vec ekipa koja realno gledano ima slabije pojedince u sastavu. Jednostavno nisi dorastao da budes selektor i to je to. E sad ako vec govoris o obrazu, znas sta ti je ciniti.

Beretka

pre 4 godine

Kokeza, Krstajic, Kovacevic, Pantelic, Zigic umesto da kolektivno odu i daju ostavke oni brane jedan drugog kao neka mafija. Izgleda da moramo svi sutra ispred stadiona i da skandiramo ovima na sve uradjenom do sada jer nece se skloniti oni sami. Brukamo se po svetu kako im to nije sramota pa i dalje zele da nas vode...

Vlada

pre 4 godine

Ljudi ja mislim da ovog čoveka neko ucenjuje da mora da bude trener jer tom nekom, ili nekima, on ovakav odgovara. Nemoguće je da se toliko pravi lud i da toliko ne vidi oni što i najveći laici vide. Nema drugo logično objašnjenje.

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 4 godine

@ ПН - Пријатељу, није он ту да би пронашао праву формацију и стартних 11, зато му и јест толико играча играло. Он је ту по задатку да би звао и постављао играче које му неко други одреди. Паре су у питању и то велике, милиони, оно о чему ми можемо само сањати. Њима је то посао, бизнис, резултат их не занима. И баш њих брига што се ми нервирамо. 🙌🔴🔵⚪

zlatan kurjak

pre 4 godine

Kupuje vreme i planira da pobedom protiv Litvanije zabašuri sramotu protiv Ukrajine. BOJKOT reprezentacije do odlaska Krstajića i Kokeze. Niko na utakmicu protiv Litvanije, pa neka igraju pred praznim tribinama. Time ćemo ujedno sprečiti suludu ideju o gradnji "nacionalnog" stadiona i bacanje 200 miliona EUR.
(Predrag, 9. jun 2019 19:23) ...protiv Litvanije i jesu prazne tribine ali nije to poenta. Zasto zbog par nesposobnih i bezobraznih mi da bojkotujemo i ispastamo zbog toga a oni i9 dalje da skidaju kajmak. Trebamo svi otici na utakmicu pa iz jakog grla svi kao jedan reci sta mislimo o njima, da puca stadion, jer niko drugi nam nece pomoci.

Medjed

pre 4 godine

O preuzimanju odgovornosti govori cinjenica da ceni jedino sud svoje partije (FSS-a) i da nema nikakv licni dozivljaj da je unazadio ekipu, menjajuci kapitena, terajuci kvaltetne igrace, mesetareci sa formacijom i rasporedom igraca na terenu... Covek je klasican primer da nedovoljan ne moze da shvati svoju nedovoljnost jer nema kapacitete za to... jer je nedovoljan...

Grey

pre 4 godine

Neces izaci cistog obraza, odavno je kasno za to.
Izaci ces kao stranacki kadar bez prethodnog radnog iskustva, los selektor sa skromnim rezultatima i selektor koji je stvorio sukob sa pojedinim igracima, osoba koja je pokusala da ubere plodove tudjeg rada i kao osoba koja je izvrsavala tudje naloge.
I naravno, kao osoba bez dostojanstva posto je prihvatila takvu ulogu i nije imala ni dela cistog obraza da se suoci sa istinom i objektivnim kritikama.
Povedi Zigica i Kovacevica sa sobom, npr u neki tim cetvrte nemacke lige (koja je regularnija od bilo koje nase), tamo se ucite trenerskom poslu pa jednog dana dobijte unapredjenje da vodite nekog nemackog treceligasa a ne nemacku reprezentaciju kako bi ocekivao po iskustvu iz Srbije.

Beretka

pre 4 godine

Kokeza, Krstajic, Pantelic, Zigic, Kovacevic niko od njih pojma nema, niti zna kako su tu gde jesu, niti znaju dve recenice normalno da izgovaraju a vode nam savez i mi se cudimo kada izgubimo 5-0 od duplo jeftinije ekipe. Normalno da igraci nece se truditi ne bih ni ja, mada su i oni tu odgovorni za sve ovo jer ne bi trebali ni da igraju kao Milivojevic i Nastasic dok se ne sredi situacija. Ovako kad vec prihvataju da igraju trebali bi da se bore a ne da srame pre svega sebe pa tek onda zemlju odakle su otisli u svet. Razumem i to da ne znaju sta im je receno da igraju na terenu jer Krstajic ne zna nista o taktici, ali nek onda izadju u javnost kao sto je Milivojevic uradio i lepo kaze trener nam je los i nema pojma, ne igramo dok ne ode. A nije da nemamo dobre trenere...

dzeronimo

pre 4 godine

Uticale su sitnice. Nije da nas je Ukrajina nadigrala, bili smo egal do 25. minuta. Pala je koncentracija i desilo se šta se desilo. Da smo dali gol preko Prijovića, ko zna kakav bi tok utakmice bili"

@krstajic
ali druze oni su vec 7 puta usli u nas kazneni sa po 5 igraca do 25min. kako je onda bio egal?? samo je sreca sto nismo primili go do tada. ni u jednom trenutku utakmice nije bio egal posto su nasi igraci bili pogubljeni. nisu znali gde trce. kolarov glumi kako su igraci bili spori, a svi znamo da nasi igraci u proseku trce vise od bilo koje druge repke. na svetskom smo najvise pretrcali u proseku po igracu. znaci do tebe je I taktike, do nicega drugog nije.

SchOne

pre 4 godine

Ova izjava je klasično upakovano Krstajić posle Litvanije odlazi 100% pobedili mi ili ne samo što ostatak foteljaša u fss ostaje on je samo koleteralna šteta.

komnen barjaktar

pre 4 godine

Znalac covek! Selekciju mu razmontira ekipa koja nema sve zajedno dva ipo igraca. Ali ta ista ekipa ima karakter, igru, taktiku,...Da ima trun morala dao bi ostavku posle poslednjeg sudijinog zvizduka u petak u Lvovu! Ali nema ni trun u tome je muka!

Dex

pre 4 godine

Ukratko, ne zelis dati ostavku, vec zelis otkaz i da uzmes sav novac (kao da si i dalje zaposlen) i bez rada. Naravno da je trenerska karijera igde gde nema neke "veze" nemoguca, te se gleda iskamciti sve sto se moze, sto iz ugovora, sto... Znamo vec kako se radi u FSS.

Жеља

pre 4 godine

Још ће бити израз у народу '' чистог образа ко Крстајић'' :-)! Немој да идеш никада за инат :-)! Добро ако си баш решио да идеш иди то ти је најбоља одлука!

Лепи Цане

pre 4 godine

У преводу - каже Крста да се утакмица игра 25 минута извукли би бод. Овако...

Andrea Djani

pre 4 godine

Možete misliti , analizirao je šta su bile loše stvari , šta su bile dobre stvari . Pa da li je moguće to izgovoriti . Dobre stvari , a izgubiš 5 0 . Ovde se dogodila jedna druga stvar . Nisu se pravilno analizirale predhodne dve utakmice protiv Nemačke i Portigala , koje jesu medju najboljim reprezentacijama u Evropi i mi smo igrali dva puta po 1 1 , a realno je bilo da primimo dva puta po 4-5 golova , tako da je sve na naplatu došlo sada protiv Ukrajine . Sada je jasno da je naš jedini put na Evro baraž i pošto do tada ima oko 6 meseci , to je dovoljno da novi selektor formira tim koji će ga uspešno prebroditi .

DEX

pre 4 godine

Da se nije zamerio sa Milivojevicem, Mitrovicem i SMS-om i da je njih i jos 8 igraca iz ovog sastava pustio na teren i rekao im da svako radi ono sto radi u svom klubu ne bi izgubili sa 5:0 garantujem. On je svojom strategijom koja je razlicita za svaku utakmicu i sastavom koji je svaki put drugaciji, kao i zadacima koje igraci dobijaju a ne leze im, upropastio sve i vreme mu je da ode.

Goran

pre 4 godine

Idi , molim te???.
Počeo si sa nožem u leđa Muslinu, ponižavanjem Baneta Ivanovića,
odstranjivanjem Nastasića i Milivojevića, a završio debaklom kako si i zaslužio.
Najgori si i najomraženiji selektor koga smo imali, a konkurencija ti je ogromna!

Slon

pre 4 godine

Gospodine, povucite se vidite da vas cela nacija ne vidi na mestu selektora. Sigutan sam da osoba vasih kvaliteta nece imati problem da se zaposli u vodecim evropskim klubovima ali ocigledno za nasu reprezentaciju niste dorasli. Srecno!

Proto ganci

pre 4 godine

Čistog obraza? E, moj Mladence, taj voz je davno otišao.
P.S. Posle onog odlaska iz Partizana sa Stanojevićem sam stvarno mislio da čovek ima neki integritet, kad ono međutim.

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 4 godine

И опет кажем: Није проблем у селектору(марионети), већ у онима који су га поставили. Њих треба растерати и довести нашег, искусног са ауторитетом селектора КОМЕ СЕ НИКО НЕЋЕ МИЈЕШАТИ У ОДАБИР ИГРАЧА И ИГРУ УОПШТЕ. Док се тако не уради, неће бити добрих резултата. ☝🔴🔵⚪

Bivsi dizajner tobogana

pre 4 godine

Uzas, pravi horor. U FSS treba da dovesti ljude koji su ostvareni strucnjaci i koji vec imaju dovoljno para na racunu pa nece da "kraduckaju" preko prodaje igraca. Ovo sad je trend iz proslog veka kad je srpska sirotinja shvatila da moze da se obogati preko fudbala. Znaci, strucnjaci, strani ako treba, dobro placeni, i da vidis kako ce da dodju rezultati. Ovako je i igrace blam da igraju za reprezentaciju, kad znaju sta stoji iza svega. Sto je najgore, i oni pozele da dodju na Kokezino mesto!

doox

pre 4 godine

Da postoji obraza i malo, dao bi vec ostavku. Ne zelim pricati o tome gde je obraz bio prilikom smene Muslina. O ovima iz saveza ne zelim raspravljati uopste..

Сиктер из Савеза и ти и Кокеза

pre 4 godine

♪♪♫♪
Изађи из моје чаше,
изађи из моје душе,
јер хоћу да те заборавим
♫♫♪♫♪

Sima S.

pre 4 godine

I San Marino je igrao egal sa Rusijom do 25-og minuta. Posle su primili 9 komada kao sto smo trebali i mi kako smo igrali.
Reci da nas Ukraina nije nadigrala je vrhunac slepila,licemerja i nepostovanja svih nas navijaca koji smo gledali taj mec. Stidi se mali covece.

cacanin

pre 4 godine

Mladene ne daj se Srbija je uz tebe! Ne slušaj ove plaćenike iz opozicije! Rezultati tek dolaze!
(Danilo, 09. jun 2019 22:13

Alo bre kakva opozicija sendvicaru zatucani??? Covek se uci trenerskom poslu dok vodi reprezentaciju, pri tom je anti talenat evidentno! On i Kokeza u paketu napolje iz Srpske reprezentacije dok jos moze nesto da se uradi...

Dragan Miladinovic

pre 4 godine

Krstajić ne treba da ide jer ovakav fudbalski savez boljeg ne može da dovede. A ne možemo ni imati bolji fudbalski savez u ovakvim uslovima.
Zato, opustite se, zaboravite da imamo fudbalsku reprezentaciju. U njoj svakako uskoro neće igrati najbolji naši igrači.

Stefan

pre 4 godine

Dobri covece,
Ne sumnjam u tvoje najbolje namere a verujem mnogi ce se sloziti Samnom, vec u tvoju sposobnost da vodis reprezentaciju u ovom trenutku.
Zelje su jedno, mogucnosti drugo, dozvolio si sebi da na teskom gostovanju u ukrajini gde se niko fudbala nije na igrao jer su tvrdi domacin, isprobas nesto sto nikada nisi.
Ovu taktiku 3 5 2 si mozda trebao probati protiv litvanije Ali protiv ukrajine, NE. Bez zadnjeg veznog,sta si ocekivao, tadic van igre, uloga nedefinisana, kolarov vise stopper nego bilo sta drugo, a najbolji je na beku zbog centar suta.. Kostic zaboravan, ne zna dal igra krilo ili beka... Sve u svemu takticki si podbacio debelo a imao si sasvim dovoljno vremena da spremis Tim.

Predrag

pre 4 godine

Kupuje vreme i planira da pobedom protiv Litvanije zabašuri sramotu protiv Ukrajine. BOJKOT reprezentacije do odlaska Krstajića i Kokeze. Niko na utakmicu protiv Litvanije, pa neka igraju pred praznim tribinama. Time ćemo ujedno sprečiti suludu ideju o gradnji "nacionalnog" stadiona i bacanje 200 miliona EUR.

HanSolo

pre 4 godine

Ma i ako on dobije ostavku, Dočiće opet naš "stručnjak" koji igra staromodan fudbal.. U tome je stvar.. Mi igramo staromodan fudbal, bez brzine, bez dubine..
Nama treba skandinavac, nemac ili holanđanin.. I da nam uvedu neki timski duh, pošto naš tim nema nikakvu "borbenost".. Oni deluju sad kao da igraju u reprezentaciji da ih narod neosuđuje.. Ali da on pravi tim a ne FSS.. Trener pravi tim ne savez..

Boro iz Pobede

pre 4 godine

Posle utakmice u petak i potom u nedelju novinarima je rekao da preuzima odgovornost.

Upitan je šta to konkretno znači, na šta je odgovorio: "Ja vodim ovu ekipu, njen sam komandant. Izgubili smo bitku, ali ne i rat. Mislim da sam bio jasan".

Ja nisam nista ukapirao. Da li moze neko da mi objasni sta znaci konkretno preuzimam odgovornost? Izgovoris preuzimam odgovornost i to je to? Kokeza je rekao da on preuzima odgovornost a evo i DJ Mladjo isto preuzima odgovornost, sve se trkaju u preuzimanju!

ghk

pre 4 godine

Što bi išao kad radiš fenomenalno. Nismo nadigrani protiv Ukrajine, rekao bih čak da smo bili mnogo bolji. Pre bih rekao da smo mi njih nadigrali.

nista o nicemu

pre 4 godine

Bili smo egal 25 minuta steta sto se igra 90. Istu pricu nam prodaju Grobari uvek, bili tako i sampioni Evrope na 15 minuta pa pricaju ko da su osvojili titulu. Bezite iz sporta, kancer ste, shvatite vec jednom.

Milos

pre 4 godine

Košarka :
predsednik saveza
Bozidar Maljkovic,selektor Sale Đorđević !
Fudbal :
predsednik saveza Kokeza,selektor drug Krstajic !
Izbacite uljeza : )

Rade

pre 4 godine

Srbija-Litvanija 0:6" e stvarno,razmisliti ali niko nije kriv"."Pronađemo pobediti Monaco i sl.Pokazaćemo šta je Srbija."Vaš selektor.

borivoje surdilovic

pre 4 godine

nije to nikakva katastrofa....sta se sad lozimo da smo neki faktor u fudbalu....a znamo da nismo...imali smo srece u proslom ciklusu....rekao sam i tada, da se to desilo tad i nikada vise.....vracamo se na staro....kvalifikacije ne prolazimo....

marko

pre 4 godine

Verovatno bi bilo mnogo bolje da se pita samo Krstajic... Ovako on sluzi da izadje i procita spisak igraca, pre utakmice kaze novinarima sastav i formaciju... Za vreme utakmice stoji pored aut linije i ceka naredjenja koga narednog da ubaci u igru... Bio je odlican fudbaler, bogata karijera, cenjen u svakom klubu, veliki trag ostavio u reprezentaciji, zasto ne bi bio dobar i kao trener.

Branimir

pre 4 godine

@NK Croatia/Ukrajina - Partizan/Srbija 5-0
Veza Krstajic
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (zgb, 9. jun 2019 19:31)


Sto se tice NK Partizan veza je Zagreb.

milos_no6

pre 4 godine

I da ode teško da će biti nešto bolje, posle svake promene mi smo sve lošiji a sada samo može neko gori od njega da pristane da radi za bakšiš, savez sigurno neće izdvojiti nekoliko miliona godišnje za platu selektora.

Aleks

pre 4 godine

Meni su ovi likovi senzacionalni :)
"Vidite, izgubili smo 5:0, ali to nije ništa, idemo dalje, znate. Bitno je da imamo tim, formaciju, energiju, sklad, stvorili smo kult reprezentacije..."

Ajde ljudi. Vreme je. Ako ne odete sami naci cemo nacin da vas sve smenimo, ne znam kako ali mora. Komplet garnitura od Kokeze, Kovacevica do Krstajica. Pecu oci od vasih izjava. Ne pravite nas mutavima. Vreme je. Dovidjenja do nikad vise.

zgtom

pre 4 godine

Tu istu Ukrajinu, ali i još napaljeniju tada, je HRV dobila u dodatnom play off-u krajem 2017. za SP u Rusiji sa 2:0, pred 70 tisuća ljudi usred Kijeva, deklasirali smo ih u svakom pogledu, Kramarić tada briljantan. Što se tiče SP i polufinala, sa Englezićima, pa pogledajte kakav smo sustav , tradiciju, moć, novac, napokon i odličnu repke ENG dobili u polufinalu SP. Četiri su im kluba bili sada u finalima kupova, treba to dobiti i to i polufinalu SP.

fortissimo

pre 4 godine

On kaze da su nedlju dana radili perfektno?? Ja jedino ne shvatam, sta su to perfektno radili a u utakmici dve ozbiljne sanse ili sut na gol nisu sposobni da naprave a prime 5 komada?? Onda je to utopija? Bilo kojim poslom da se bavis, radis odlicno, nije moguce da je rezultat nula sa nulom? Rezultat RADA uvek postoji. Moze da se desi da radis pa da izostane rezultat koji si ocekivao ali nesto mora da postoji iza tog rada i da se vidi? Ovde ja NISTA nisam video. Pa sta onda oni rade na tim treninzima?

oscar

pre 4 godine

Ne bi se cudio da mu ovi fudbalski magovi u savezu daju otkaz, i kao spasonosno resenje dovedu za selektora prvog srpskog beka Milovana Djorica aka bata Djoru.

goran

pre 4 godine

Zašto kod nas fudbal i patetika idu pod ruku?
(kentaur, 10. jun 2019 10:27)

Pošto svi znamo odakle dolaze patetika i spinovanje, vidimo dokle seže ruka politike.

2CRAZY

pre 4 godine

Krstajic, svakako je bolji od nasih navijaca "strucnjaka" koji su mu savetovali da igra sa dva napadaca protiv Ukrajne.

Krstajic je neko ko je doveden da tu bude dosta godina, kao sto je Lev za Nemacku.
Namerno nisu doveli nekog poznatnog trenera, jer nijedan ne bi garantovao da ce posvetiti narednih 10 godina ili celu karijeru za reprezentaciju, kao sto ocekuju od Krstajica.

мики

pre 4 godine

Ko vam god bude selektor i predsjednik FSS nikad nećete ništa uraditi u fudbalu
(banja Luka, 09. jun 2019 21:49)

ко год буде играо тенис под заставом Србије, никада нећемо освојити Дејвис Куп или неки Грен Слем, јел'те.

BataPele

pre 4 godine

Voleo bih da B9_2 OBJAVI ovaj moj komentar sutra ranim jutrom recimo u emisiji"Jutro sa Srđanom i Jovanom" bar.Elem,Možda je Krstajić dobar idealan trener,možda bi svi mi bili NAJBOLjI.To kod nas već godinama.Imamo 7 miliona stanovnika isto toliko predsednika države/selektora.Međutim,neka ostane da je Krstajić najbolji za našu fudbalsku selekciju(koja NIŠTA NE MOŽE DA URADI već godinama)ni POMAK!Ni pre njega ni sada.Antić je bio dobar,oteraše ga,Muslin nas odvede,oteraše.Šta je problem ?O čemu se radi?Pošto odgovora NEMA ili ne sme"da se da".Ja predlažem sledeće.Uzevši u obzir komentare,"ŽELjE"GRAĐANA SRBIJE"Definitivno je ogroman procenart za to da KRSTAJIĆ ODE!Ko će doći na njegovo mesto da li će to odgovarati"JAVNOSTI" ne zna se.Verujem da NEĆE,jer nama nikada niko nije odgovarao!Tako da.On će otići jednom to je sigurno.Da li kao osvajač nekog svet.evrop.kupa ili lige nacija,itd.ili kao ovo sada,skoro pa da je nebitno,pogotovu ako se sve odvija kao što rekoh.Dakle.Krstajicu.ako već toliko veliki broj ljudi želi da odeš.IDI!Sutra se obrati naciji,izvini i IDI! Moj ti je savet.KONSTANTAN uspeh NE MOŽE praviti NIKO!Eto ni Zidan nije.Maradone KAKAV AS,selektor JOK! I?Šta je najpametnije?Da li poslušati ove koji žvrljamo ili savez,(koji nema baš lepe trenutke i ljubav javnosti )Ajd sad!Čitam.MNOGI BI DA KRSTSJIĆ ODE!Pa ispuni im želju!Uživaj sa svojom porodicom čekaj neko novo vreme.ili idi u neki Engleski,Nemački klub, napravi uspeh kao Jokan i smej nam se svima u ice ! Eto.

2CRAZY

pre 4 godine

Krstajic, svakako je bolji od nasih navijaca "strucnjaka" koji su mu savetovali da igra sa dva napadaca protiv Ukrajne.

Krstajic je neko ko je doveden da tu bude dosta godina, kao sto je Lev za Nemacku.
Namerno nisu doveli nekog poznatnog trenera, jer nijedan ne bi garantovao da ce posvetiti narednih 10 godina ili celu karijeru za reprezentaciju, kao sto ocekuju od Krstajica.

marko

pre 4 godine

Verovatno bi bilo mnogo bolje da se pita samo Krstajic... Ovako on sluzi da izadje i procita spisak igraca, pre utakmice kaze novinarima sastav i formaciju... Za vreme utakmice stoji pored aut linije i ceka naredjenja koga narednog da ubaci u igru... Bio je odlican fudbaler, bogata karijera, cenjen u svakom klubu, veliki trag ostavio u reprezentaciji, zasto ne bi bio dobar i kao trener.

nista o nicemu

pre 4 godine

Bili smo egal 25 minuta steta sto se igra 90. Istu pricu nam prodaju Grobari uvek, bili tako i sampioni Evrope na 15 minuta pa pricaju ko da su osvojili titulu. Bezite iz sporta, kancer ste, shvatite vec jednom.

Branimir

pre 4 godine

@NK Croatia/Ukrajina - Partizan/Srbija 5-0
Veza Krstajic
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (zgb, 9. jun 2019 19:31)


Sto se tice NK Partizan veza je Zagreb.

zgtom

pre 4 godine

Tu istu Ukrajinu, ali i još napaljeniju tada, je HRV dobila u dodatnom play off-u krajem 2017. za SP u Rusiji sa 2:0, pred 70 tisuća ljudi usred Kijeva, deklasirali smo ih u svakom pogledu, Kramarić tada briljantan. Što se tiče SP i polufinala, sa Englezićima, pa pogledajte kakav smo sustav , tradiciju, moć, novac, napokon i odličnu repke ENG dobili u polufinalu SP. Četiri su im kluba bili sada u finalima kupova, treba to dobiti i to i polufinalu SP.

BataPele

pre 4 godine

Voleo bih da B9_2 OBJAVI ovaj moj komentar sutra ranim jutrom recimo u emisiji"Jutro sa Srđanom i Jovanom" bar.Elem,Možda je Krstajić dobar idealan trener,možda bi svi mi bili NAJBOLjI.To kod nas već godinama.Imamo 7 miliona stanovnika isto toliko predsednika države/selektora.Međutim,neka ostane da je Krstajić najbolji za našu fudbalsku selekciju(koja NIŠTA NE MOŽE DA URADI već godinama)ni POMAK!Ni pre njega ni sada.Antić je bio dobar,oteraše ga,Muslin nas odvede,oteraše.Šta je problem ?O čemu se radi?Pošto odgovora NEMA ili ne sme"da se da".Ja predlažem sledeće.Uzevši u obzir komentare,"ŽELjE"GRAĐANA SRBIJE"Definitivno je ogroman procenart za to da KRSTAJIĆ ODE!Ko će doći na njegovo mesto da li će to odgovarati"JAVNOSTI" ne zna se.Verujem da NEĆE,jer nama nikada niko nije odgovarao!Tako da.On će otići jednom to je sigurno.Da li kao osvajač nekog svet.evrop.kupa ili lige nacija,itd.ili kao ovo sada,skoro pa da je nebitno,pogotovu ako se sve odvija kao što rekoh.Dakle.Krstajicu.ako već toliko veliki broj ljudi želi da odeš.IDI!Sutra se obrati naciji,izvini i IDI! Moj ti je savet.KONSTANTAN uspeh NE MOŽE praviti NIKO!Eto ni Zidan nije.Maradone KAKAV AS,selektor JOK! I?Šta je najpametnije?Da li poslušati ove koji žvrljamo ili savez,(koji nema baš lepe trenutke i ljubav javnosti )Ajd sad!Čitam.MNOGI BI DA KRSTSJIĆ ODE!Pa ispuni im želju!Uživaj sa svojom porodicom čekaj neko novo vreme.ili idi u neki Engleski,Nemački klub, napravi uspeh kao Jokan i smej nam se svima u ice ! Eto.

Dragan Miladinovic

pre 4 godine

Krstajić ne treba da ide jer ovakav fudbalski savez boljeg ne može da dovede. A ne možemo ni imati bolji fudbalski savez u ovakvim uslovima.
Zato, opustite se, zaboravite da imamo fudbalsku reprezentaciju. U njoj svakako uskoro neće igrati najbolji naši igrači.

borivoje surdilovic

pre 4 godine

nije to nikakva katastrofa....sta se sad lozimo da smo neki faktor u fudbalu....a znamo da nismo...imali smo srece u proslom ciklusu....rekao sam i tada, da se to desilo tad i nikada vise.....vracamo se na staro....kvalifikacije ne prolazimo....

milos_no6

pre 4 godine

I da ode teško da će biti nešto bolje, posle svake promene mi smo sve lošiji a sada samo može neko gori od njega da pristane da radi za bakšiš, savez sigurno neće izdvojiti nekoliko miliona godišnje za platu selektora.

zlatan kurjak

pre 4 godine

Kupuje vreme i planira da pobedom protiv Litvanije zabašuri sramotu protiv Ukrajine. BOJKOT reprezentacije do odlaska Krstajića i Kokeze. Niko na utakmicu protiv Litvanije, pa neka igraju pred praznim tribinama. Time ćemo ujedno sprečiti suludu ideju o gradnji "nacionalnog" stadiona i bacanje 200 miliona EUR.
(Predrag, 9. jun 2019 19:23) ...protiv Litvanije i jesu prazne tribine ali nije to poenta. Zasto zbog par nesposobnih i bezobraznih mi da bojkotujemo i ispastamo zbog toga a oni i9 dalje da skidaju kajmak. Trebamo svi otici na utakmicu pa iz jakog grla svi kao jedan reci sta mislimo o njima, da puca stadion, jer niko drugi nam nece pomoci.

Petar

pre 4 godine

Alo covece igrao si 18 utakmica i jos uvek nemas formaciju ni prvi tim! Svaku utakmicu pocinjemo drugacije i sa novim igracima a pre svake utakmice o formaciji odgovoris: videcemo. Pa evo, videli smo!! Gubi se i cao

koča

pre 4 godine

Radomira Antića da vrate i da mu daju odresene ruke koga ce da zove da igra... A ovaj nek izadje kakvog god obraza misli da ce izaći, samo nek vise ide...

I Luka Milivojevic da se vrati sa odlaskom ovog "selektora"

мики

pre 4 godine

Ko vam god bude selektor i predsjednik FSS nikad nećete ništa uraditi u fudbalu
(banja Luka, 09. jun 2019 21:49)

ко год буде играо тенис под заставом Србије, никада нећемо освојити Дејвис Куп или неки Грен Слем, јел'те.

Lupetanje

pre 4 godine

Neces, jer si bio Muslinov pomocnik, pa kad su smenili njega trebao si i ti da odes. Zatim si uzeo Banetu traku. Pravis se lud sve vreme, a znamo da si pred sam Mundijal tek dobio Uefa pro licencu. Valja se prisetiti toga, nisi mogao Rumuniju 2x da dobijes. Izgubio si od Ukrajine sa 5 komada u mrezi. Nema u ekipi Matica, Milivojevica, Nastasica, Nikole Maksimovica, Grujica. Da li je dosta ili da nastavim...

HanSolo

pre 4 godine

Ma i ako on dobije ostavku, Dočiće opet naš "stručnjak" koji igra staromodan fudbal.. U tome je stvar.. Mi igramo staromodan fudbal, bez brzine, bez dubine..
Nama treba skandinavac, nemac ili holanđanin.. I da nam uvedu neki timski duh, pošto naš tim nema nikakvu "borbenost".. Oni deluju sad kao da igraju u reprezentaciji da ih narod neosuđuje.. Ali da on pravi tim a ne FSS.. Trener pravi tim ne savez..

Beretka

pre 4 godine

Slavisa Jokanovic koji je dvaput uveo dve razlicite ekipe u premijer ligu uz atraktivan fudbal je slobodan. Marko Nikolic pravi fenomenalne rezultate gde god je trener uz disciplinovanu igru sa malo primljenih golova i uvek dobro igra na rezultat, pa i Milojevic koji pravi cuda u Zvezdi.. a nama Krstajic vodi reprezentaciju i gubi 5-0 od ekipe koji nije ni u vrhu svetskog fudbala. Trenere i gospodine koje sam naveo sigurno bi zeleli da vode reprezentaciju nije to sporno. Problem je to da oni to ne zele jer nece da prihvataju uslove da drugi sastavljaju spisak i drugi odrede ko ce da igra.

Stefan

pre 4 godine

Dobri covece,
Ne sumnjam u tvoje najbolje namere a verujem mnogi ce se sloziti Samnom, vec u tvoju sposobnost da vodis reprezentaciju u ovom trenutku.
Zelje su jedno, mogucnosti drugo, dozvolio si sebi da na teskom gostovanju u ukrajini gde se niko fudbala nije na igrao jer su tvrdi domacin, isprobas nesto sto nikada nisi.
Ovu taktiku 3 5 2 si mozda trebao probati protiv litvanije Ali protiv ukrajine, NE. Bez zadnjeg veznog,sta si ocekivao, tadic van igre, uloga nedefinisana, kolarov vise stopper nego bilo sta drugo, a najbolji je na beku zbog centar suta.. Kostic zaboravan, ne zna dal igra krilo ili beka... Sve u svemu takticki si podbacio debelo a imao si sasvim dovoljno vremena da spremis Tim.

Gde lezi fudbalski problem

pre 4 godine

Hajde da sve price u vezi Kokeze,Saveza,muljaza za trenutak ostavimo po strani.Ogranicimo se sada samo na fudbalski momenat "znanja" Mladena Krstajica kao selektora.Zamislite "obraz" jednog selektora koji na prethodnom mecu postavi taktiku 3-5-2,tako sto kao jednog od dva zadnja vezna stavi Adema Ljajica!To je kao kad bi Antic u svoje vreme na tu poziciju postavio Laneta Jovanovica otprilike.Dakle Adem Ljajic-zadnji vezni!Pritom je u svadji sa dva trenutno najbolja nasa igraca koja bi mogla da pokriju tu poziciju,Lukom Milivojevicem i Markom Grujicem!!!Pritom protiv niskih i izuzetno brzih i pokretnih ukrajinskih prednjih igraca,stavi tri igraca nazad,od kojih je Kolarov i Milenkovic sa po 190 cm ne mogu da isprate to ni u ludilu.U toku utakmice,jednog napadaca zamenjuje drugim,Prijovica Mitrovice,te time u potpunosti obesmisljava totalno tu izmenu,jer apsolutno nikakva pomeranja ne izvrsava,niti popravlja tamo gde je bio ocigledan problem od samog pocetka meca.E sad pogledajte koliko tu ustvari fale,jedan neumorni zadnji vezni igrac poput Luke Milivojevica,jedan bek/stoper koji se preporodio kod Ancelotija u Napoliju,Nikola Maksimovic,jedan Matija Nastasic sa svim svojim manama,ali igrac koji se ipak u toku sezone naigra ozbiljnog bundesligaskog fudbala.Setimo se i "genijalne" postavke Krstajica na SP,gde je Tadica zakucao na strani,umesto iza napadaca i tako ga bar 80% odvratio od mogucnosti da da celog sebe na turniru.Zakljucak je,Krstajic je amater kakvog dugo nije bilo

Andrea Djani

pre 4 godine

Možete misliti , analizirao je šta su bile loše stvari , šta su bile dobre stvari . Pa da li je moguće to izgovoriti . Dobre stvari , a izgubiš 5 0 . Ovde se dogodila jedna druga stvar . Nisu se pravilno analizirale predhodne dve utakmice protiv Nemačke i Portigala , koje jesu medju najboljim reprezentacijama u Evropi i mi smo igrali dva puta po 1 1 , a realno je bilo da primimo dva puta po 4-5 golova , tako da je sve na naplatu došlo sada protiv Ukrajine . Sada je jasno da je naš jedini put na Evro baraž i pošto do tada ima oko 6 meseci , to je dovoljno da novi selektor formira tim koji će ga uspešno prebroditi .

DEX

pre 4 godine

Da se nije zamerio sa Milivojevicem, Mitrovicem i SMS-om i da je njih i jos 8 igraca iz ovog sastava pustio na teren i rekao im da svako radi ono sto radi u svom klubu ne bi izgubili sa 5:0 garantujem. On je svojom strategijom koja je razlicita za svaku utakmicu i sastavom koji je svaki put drugaciji, kao i zadacima koje igraci dobijaju a ne leze im, upropastio sve i vreme mu je da ode.

lio1882

pre 4 godine

Dok je Kokeza bio u Zvezdi, Zvezda samo sto se nije raspala...al je zato svojom strucnoscu i znanjem zasluzijo da vodi FSS...u Zvezdi nije mogo pojacanje da ubode u svom mandatu, koji transfer da realizuje, covek ne bi mogo more iz camca da pogodi al zato vodi FSS...dobro ta Srbija uopste postoji, kakvi su joj strucnjaci na polozajima!

Slon

pre 4 godine

Gospodine, povucite se vidite da vas cela nacija ne vidi na mestu selektora. Sigutan sam da osoba vasih kvaliteta nece imati problem da se zaposli u vodecim evropskim klubovima ali ocigledno za nasu reprezentaciju niste dorasli. Srecno!

Walldorf

pre 4 godine

Legendarni Dusan Bajevic,covek na cije pominjanje imena treba ustati iz postovanja,otisao je sa klupe FK Crvena zvezda u toku utakmice.Sever je to od njaga trazio,i covek je cistog obraza otisao.Covek sa znanjem, iskustvom i cascu.Mladen Krstajic,covek bez ikakvih kvalifikacija za posao koji mu je dodeljen po partijskoj liniji,nece otici,iako je CELA FUDBALSKA SRBIJA,bez ostatka,protiv njegovog daljeg kaljanja dresa sa srpskim grbom!Ko je u celoj ovoj prici castan covek,sa obrazom i cascu?Bajevic, naravno.Krstajic je vojnik partije.I da ga sutra partija postavi,recimo,na mesto sefa kontrole leta na beogradskom aerodromu,Krstajic bi,kao covek partije,posao prihvatio.Garantujem! A to, sto bi avioni padali... pa, sta da se radi.Opet bi neko drugi bio kriv.Mehanicari,osoblje kontrole leta,neobuceni piloti,losi vremenski uslovi i tako dalje, i tako dalje. Nalozi partije se ne odbijaju.Jer tako dolazis u opasnost da te saplicu na svakom koraku.Da ti prave probleme familiji, rodjacima,prijateljima.Na kraju,sve se svodi na staru narodnu izreku:"Dala baba banku da udje u kolo,daje i PET samo da iz kola izadje".Potpisujem da bi se Krstajic ovog casa spakovao i otisao,jer pritisak nacije postaje sve jaci!No,kao u poslovici,iz kola se lako ne izlazi.Bez posledica.Zato je i izrekao svu ovu gomilu gluposti koje ni pas s'maslom ne bi progutao.Obraz si,Mladene,izgubio onog casa kada su ti najurili sefa,coveka koji te je doveo,a ti uskocio u njegove cipele.Uvidjas da su ti prevelike,zar ne?

Vojvođanin

pre 4 godine

Nećeš, Krstajiću... Kasno je sad za to. Bio si vrhunski fudbaler i šteta je što si svoj obraz ukaljao ovim. Nije ti to trebalo.

Влада

pre 4 godine

Иди и не објашњавај ништа. Толико си глуп да и не схваташ у чему је твоја кривица.

Kokobara

pre 4 godine

"Nije da nas je Ukrajina nadigrala, bili smo egal do 25. minuta"

Hoće neko da objasni ovom gospodinu da se utakmica igra 90 minuta i da je 5:0 poniženje?

Rade

pre 4 godine

Srbija-Litvanija 0:6" e stvarno,razmisliti ali niko nije kriv"."Pronađemo pobediti Monaco i sl.Pokazaćemo šta je Srbija."Vaš selektor.

Vlada

pre 4 godine

Ljudi ja mislim da ovog čoveka neko ucenjuje da mora da bude trener jer tom nekom, ili nekima, on ovakav odgovara. Nemoguće je da se toliko pravi lud i da toliko ne vidi oni što i najveći laici vide. Nema drugo logično objašnjenje.

Predrag

pre 4 godine

Kupuje vreme i planira da pobedom protiv Litvanije zabašuri sramotu protiv Ukrajine. BOJKOT reprezentacije do odlaska Krstajića i Kokeze. Niko na utakmicu protiv Litvanije, pa neka igraju pred praznim tribinama. Time ćemo ujedno sprečiti suludu ideju o gradnji "nacionalnog" stadiona i bacanje 200 miliona EUR.

fizikalac

pre 4 godine

''Uticale su sitnice. Nije da nas je Ukrajina nadigrala, bili smo egal do 25. minuta. Pala je koncentracija i desilo se šta se desilo. Da smo dali gol preko Prijovića, ko zna kakav bi tok utakmice bili", kazao je Krstajić.

Burazeru, nebitno dal nas je nadigrala ili nije, mi smo izgubili od Ukrajine 5:0! E sad cemo uz nesto znanja i malo vise srece (nadam se) pobediti Litvaniju, a njegova izjava ce biti kako su fudbaleri pokazali karakter i uzdigli se iz svih nedaca. Ovaj nas Fss ne bi ni Monti Pajtovci mogli da reziraju.

Proto ganci

pre 4 godine

Čistog obraza? E, moj Mladence, taj voz je davno otišao.
P.S. Posle onog odlaska iz Partizana sa Stanojevićem sam stvarno mislio da čovek ima neki integritet, kad ono međutim.

DEX

pre 4 godine

On toliko ne poznaje fudbal da smatra da su utakmicu u Ukrajini odlucile sitnice. Ne, odlucile su je krupne stvari. I nije bitna izgubljena utakmica, nije bitno ni sto je to sa 5:0, bitno je sto smo ponizeni, sto je igrace koji su pobednici u svojim klubovima, ucinio gubitnicima. Ispali su neznalice a to nisu. Neznalica je selektor i on ne treba da prihvata odgovornost nego da bude smenjen ako vec nema obraza da podnese ostavku.

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 4 godine

@ ПН - Пријатељу, није он ту да би пронашао праву формацију и стартних 11, зато му и јест толико играча играло. Он је ту по задатку да би звао и постављао играче које му неко други одреди. Паре су у питању и то велике, милиони, оно о чему ми можемо само сањати. Њима је то посао, бизнис, резултат их не занима. И баш њих брига што се ми нервирамо. 🙌🔴🔵⚪

Sima S.

pre 4 godine

I San Marino je igrao egal sa Rusijom do 25-og minuta. Posle su primili 9 komada kao sto smo trebali i mi kako smo igrali.
Reci da nas Ukraina nije nadigrala je vrhunac slepila,licemerja i nepostovanja svih nas navijaca koji smo gledali taj mec. Stidi se mali covece.

Лепи Цане

pre 4 godine

"Imamo dve utakmice u kratkom periodu. Neozbiljno bi bilo ostaviti ekipu na cedilu."
Па својим останком си је оставио на цедилу...

A.J.

pre 4 godine

Mec u Ukrajini je neprevazidjena sramota za nas fudbal, imamo gomilu odlicnih igraca, a nikad nista ne napravimo. Da ima imalo obraza, Krstajic bi sam podneo ostavku, a bogami i ostatak rukovodstva FSS.

Gde ja zivim

pre 4 godine

Rezultati sve govore selektore. Preuzeo si tim po zavrsetku proslih kvalifikacija (prvi u kvalifikacionoj grupi), na prvenstvu prosao kao bos po trnju... Mislim da si jos tada trebao otici, kolko-tolko cistog obraza... Medjutim desila se Ukr. i 5:0, znaci ne Brazil, Nemacka, Francuska itd.vec ekipa koja realno gledano ima slabije pojedince u sastavu. Jednostavno nisi dorastao da budes selektor i to je to. E sad ako vec govoris o obrazu, znas sta ti je ciniti.

SchOne

pre 4 godine

Ova izjava je klasično upakovano Krstajić posle Litvanije odlazi 100% pobedili mi ili ne samo što ostatak foteljaša u fss ostaje on je samo koleteralna šteta.

Жеља

pre 4 godine

Још ће бити израз у народу '' чистог образа ко Крстајић'' :-)! Немој да идеш никада за инат :-)! Добро ако си баш решио да идеш иди то ти је најбоља одлука!

Марко

pre 4 godine

treba dati coveku i vremena i sansu. mora da uci na svojim greskama.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (attila, 9. jun 2019 20:12)

Нека учи у Синђелићу. Није ни играчку каријеру почео у првом тиму Вердера или Шалкеа, него је играо годинама у мањим клубовима.

Милан

pre 4 godine

Сваком новом итјавом овај квази тренер се све више укопава.Што се образа тиче изгубио га је оног момента када је прихватио место селектора ако га је уопште икада и имао...

Goran

pre 4 godine

Idi , molim te???.
Počeo si sa nožem u leđa Muslinu, ponižavanjem Baneta Ivanovića,
odstranjivanjem Nastasića i Milivojevića, a završio debaklom kako si i zaslužio.
Najgori si i najomraženiji selektor koga smo imali, a konkurencija ti je ogromna!

cacanin

pre 4 godine

Mladene ne daj se Srbija je uz tebe! Ne slušaj ove plaćenike iz opozicije! Rezultati tek dolaze!
(Danilo, 09. jun 2019 22:13

Alo bre kakva opozicija sendvicaru zatucani??? Covek se uci trenerskom poslu dok vodi reprezentaciju, pri tom je anti talenat evidentno! On i Kokeza u paketu napolje iz Srpske reprezentacije dok jos moze nesto da se uradi...

Beretka

pre 4 godine

Covece izgubis utakmicu 5-0 od ekipe koja nije u vrhu svetskog fudbala pri tome nasi igraci vrede duplo vise od njihovih a na terenu kao da sam ja skupio ekipu tako su izgledali. Kazes da preuzimas odgovornost a sta to znaci? Jak si na recima to mogu i ja da radim uradim nesto lose na poslu svaki put pri tome nemam pojma i kazem izvinite preuzimam odgovornost ali radim i dalje. Covece ovde ne da moras dati ostavku, nego ne bi smeo da se priblizis reprezentaciji dok ne postizes rezultate makar u Zenici. Ako stvarno mislis da preuzimas odgovornost onda daj ostavku odmah, svakako si vec trebao i mnogo ranije dati tj nisi ni smeo da preuzmes reprezentaciju da vodis

alex

pre 4 godine

Prijatelju..mnogo veci treneri su davali otkaze posle poraza ali posle katastrofalnog poraza od 5:0 ne bih rec rekao i samo bih otisao..e tako bi stekao postovanje kakvo takvo..

Dzoni 77'

pre 4 godine

Sad si ovom izjavom ustvari priznao da obraza uopšte nemaš jer da ti je do čistog obraza podneo bi neopozivu ostavku posle najvećeg blama ikada jer nam je 5 komada dala ejjj Ukrajina !
Čoveče promisli malo i odi sam a to je časno i čisto .....

slow N

pre 4 godine

Ja sam odusevljen ovim izjavama..gospodine krstajicu vi samo nastavite "analizirat" a mi koji mislimo da smo u fudbalu videli sve nastavicemo da se divimo vasim taktickim iznenadjenjima i vasoj vanserijskoj viziji vodjenja tima..idite dok se jos vise ne obrukate pred kolegama i eventualnim buducim poslodavcima,nama svakako predstavljate simbol svega loseg sto se desava u drustvu.

Beretka

pre 4 godine

Kokeza, Krstajic, Pantelic, Zigic, Kovacevic niko od njih pojma nema, niti zna kako su tu gde jesu, niti znaju dve recenice normalno da izgovaraju a vode nam savez i mi se cudimo kada izgubimo 5-0 od duplo jeftinije ekipe. Normalno da igraci nece se truditi ne bih ni ja, mada su i oni tu odgovorni za sve ovo jer ne bi trebali ni da igraju kao Milivojevic i Nastasic dok se ne sredi situacija. Ovako kad vec prihvataju da igraju trebali bi da se bore a ne da srame pre svega sebe pa tek onda zemlju odakle su otisli u svet. Razumem i to da ne znaju sta im je receno da igraju na terenu jer Krstajic ne zna nista o taktici, ali nek onda izadju u javnost kao sto je Milivojevic uradio i lepo kaze trener nam je los i nema pojma, ne igramo dok ne ode. A nije da nemamo dobre trenere...

doox

pre 4 godine

Da postoji obraza i malo, dao bi vec ostavku. Ne zelim pricati o tome gde je obraz bio prilikom smene Muslina. O ovima iz saveza ne zelim raspravljati uopste..

Сиктер из Савеза и ти и Кокеза

pre 4 godine

♪♪♫♪
Изађи из моје чаше,
изађи из моје душе,
јер хоћу да те заборавим
♫♫♪♫♪

komnen barjaktar

pre 4 godine

Znalac covek! Selekciju mu razmontira ekipa koja nema sve zajedno dva ipo igraca. Ali ta ista ekipa ima karakter, igru, taktiku,...Da ima trun morala dao bi ostavku posle poslednjeg sudijinog zvizduka u petak u Lvovu! Ali nema ni trun u tome je muka!

dzeronimo

pre 4 godine

Uticale su sitnice. Nije da nas je Ukrajina nadigrala, bili smo egal do 25. minuta. Pala je koncentracija i desilo se šta se desilo. Da smo dali gol preko Prijovića, ko zna kakav bi tok utakmice bili"

@krstajic
ali druze oni su vec 7 puta usli u nas kazneni sa po 5 igraca do 25min. kako je onda bio egal?? samo je sreca sto nismo primili go do tada. ni u jednom trenutku utakmice nije bio egal posto su nasi igraci bili pogubljeni. nisu znali gde trce. kolarov glumi kako su igraci bili spori, a svi znamo da nasi igraci u proseku trce vise od bilo koje druge repke. na svetskom smo najvise pretrcali u proseku po igracu. znaci do tebe je I taktike, do nicega drugog nije.

Bucko koji ne razmišlja

pre 4 godine

Ne znam odakle ova dilema: izaći sam ili ne?

Ako poraz od 5:0 nije razlog onda ne znam šta je.....jel' se čeka 11:0 pa se smisli. Kakav čisti obraz ovaj spominje?

Napolje sa nesposobnim selektorom... ali odmah....ne sutra, sad.

Grey

pre 4 godine

Neces izaci cistog obraza, odavno je kasno za to.
Izaci ces kao stranacki kadar bez prethodnog radnog iskustva, los selektor sa skromnim rezultatima i selektor koji je stvorio sukob sa pojedinim igracima, osoba koja je pokusala da ubere plodove tudjeg rada i kao osoba koja je izvrsavala tudje naloge.
I naravno, kao osoba bez dostojanstva posto je prihvatila takvu ulogu i nije imala ni dela cistog obraza da se suoci sa istinom i objektivnim kritikama.
Povedi Zigica i Kovacevica sa sobom, npr u neki tim cetvrte nemacke lige (koja je regularnija od bilo koje nase), tamo se ucite trenerskom poslu pa jednog dana dobijte unapredjenje da vodite nekog nemackog treceligasa a ne nemacku reprezentaciju kako bi ocekivao po iskustvu iz Srbije.

Milos

pre 4 godine

Košarka :
predsednik saveza
Bozidar Maljkovic,selektor Sale Đorđević !
Fudbal :
predsednik saveza Kokeza,selektor drug Krstajic !
Izbacite uljeza : )

fortissimo

pre 4 godine

On kaze da su nedlju dana radili perfektno?? Ja jedino ne shvatam, sta su to perfektno radili a u utakmici dve ozbiljne sanse ili sut na gol nisu sposobni da naprave a prime 5 komada?? Onda je to utopija? Bilo kojim poslom da se bavis, radis odlicno, nije moguce da je rezultat nula sa nulom? Rezultat RADA uvek postoji. Moze da se desi da radis pa da izostane rezultat koji si ocekivao ali nesto mora da postoji iza tog rada i da se vidi? Ovde ja NISTA nisam video. Pa sta onda oni rade na tim treninzima?

Aleks

pre 4 godine

Meni su ovi likovi senzacionalni :)
"Vidite, izgubili smo 5:0, ali to nije ništa, idemo dalje, znate. Bitno je da imamo tim, formaciju, energiju, sklad, stvorili smo kult reprezentacije..."

Ajde ljudi. Vreme je. Ako ne odete sami naci cemo nacin da vas sve smenimo, ne znam kako ali mora. Komplet garnitura od Kokeze, Kovacevica do Krstajica. Pecu oci od vasih izjava. Ne pravite nas mutavima. Vreme je. Dovidjenja do nikad vise.

Medjed

pre 4 godine

O preuzimanju odgovornosti govori cinjenica da ceni jedino sud svoje partije (FSS-a) i da nema nikakv licni dozivljaj da je unazadio ekipu, menjajuci kapitena, terajuci kvaltetne igrace, mesetareci sa formacijom i rasporedom igraca na terenu... Covek je klasican primer da nedovoljan ne moze da shvati svoju nedovoljnost jer nema kapacitete za to... jer je nedovoljan...

Kojekude Serbio

pre 4 godine

Za cist obraz je kasno. Njega bi sacuvao da si sa Mukijem otisao iz reprezentacije pre Svetskog prvenstva. Odgovornost za poraz nisi preuzeo jer da jesi podneo bi ostavku u svlacionici posle utakmice sa Ukrajinom. Iz svega ovoga moze se zakljuciti da si veliki demagog.

MiodragCZ

pre 4 godine

Kokeza je veci krivac. On treba prvi da ide. Njegovo izvinjenje i Krstajicev cist obraz treba da im bude zadnje sto se tice nase reprezentacije.

Bivsi dizajner tobogana

pre 4 godine

Uzas, pravi horor. U FSS treba da dovesti ljude koji su ostvareni strucnjaci i koji vec imaju dovoljno para na racunu pa nece da "kraduckaju" preko prodaje igraca. Ovo sad je trend iz proslog veka kad je srpska sirotinja shvatila da moze da se obogati preko fudbala. Znaci, strucnjaci, strani ako treba, dobro placeni, i da vidis kako ce da dodju rezultati. Ovako je i igrace blam da igraju za reprezentaciju, kad znaju sta stoji iza svega. Sto je najgore, i oni pozele da dodju na Kokezino mesto!

Примеро Гериљеро:

pre 4 godine

"...Neozbiljno bi bilo ostaviti ekipu na cedilu..."

Крле би поднио оставку као морални чин, међутим, у интересу Србије, фудбала и народа, јел те, спреман је да поднесе и личну жртву за добробит репрезентације.

П.С. Данашње изјаве Кокеза, Ковачевића и сад Крстајића, казују о каквим се људима ради.

Dex

pre 4 godine

Ukratko, ne zelis dati ostavku, vec zelis otkaz i da uzmes sav novac (kao da si i dalje zaposlen) i bez rada. Naravno da je trenerska karijera igde gde nema neke "veze" nemoguca, te se gleda iskamciti sve sto se moze, sto iz ugovora, sto... Znamo vec kako se radi u FSS.

Beretka

pre 4 godine

Kokeza, Krstajic, Kovacevic, Pantelic, Zigic umesto da kolektivno odu i daju ostavke oni brane jedan drugog kao neka mafija. Izgleda da moramo svi sutra ispred stadiona i da skandiramo ovima na sve uradjenom do sada jer nece se skloniti oni sami. Brukamo se po svetu kako im to nije sramota pa i dalje zele da nas vode...

dax

pre 4 godine

Da imaš iole obraza nikada ne bi prihvatio da budeš selektor A reprezentacije već možda selektor kadeta...da iole imaš obraza...slavice cela Srbija kada budeš otišao...vozdra Gospodine Krstajiću

IvicaR.

pre 4 godine

Pa nisi Ti preuzeo reprezentaciju da sačuvaš obraz, nego da reprezentacija pobeđuje. Ispada Ti si čistog obraza, a reprezentacija u dreku.

Ekvilibrijum

pre 4 godine

Kakav ti je obraz sesti na selektorsko mesto bez dana iskustva u tom poslu i poci umesto coveka koji je obezbedio vizu za SP? Ko ima i zeru obraza to ne bi uradio...

Лепи Цане

pre 4 godine

У преводу - каже Крста да се утакмица игра 25 минута извукли би бод. Овако...

Вук

pre 4 godine

А како си преузео сваку одговорност? Речима? Одлази што даље да те не гледамо више.

pn

pre 4 godine

Je l zna ovaj čovek šta znači preuzimanje odgovornosti na sebe? Preuzimanje odgovornosti bi bilo da kaže "Probao sam, nisam uspeo. 20 utakmica ne mogu da pronađem pravu formaciju i startnih 11 ovaj debakl je kulminacija. Hvala na pruženoj šansi, mislim da je vreme da odem". To je čist obraz i preuzeta odgovornost.

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 4 godine

И опет кажем: Није проблем у селектору(марионети), већ у онима који су га поставили. Њих треба растерати и довести нашег, искусног са ауторитетом селектора КОМЕ СЕ НИКО НЕЋЕ МИЈЕШАТИ У ОДАБИР ИГРАЧА И ИГРУ УОПШТЕ. Док се тако не уради, неће бити добрих резултата. ☝🔴🔵⚪

oscar

pre 4 godine

Ne bi se cudio da mu ovi fudbalski magovi u savezu daju otkaz, i kao spasonosno resenje dovedu za selektora prvog srpskog beka Milovana Djorica aka bata Djoru.

Boro iz Pobede

pre 4 godine

Posle utakmice u petak i potom u nedelju novinarima je rekao da preuzima odgovornost.

Upitan je šta to konkretno znači, na šta je odgovorio: "Ja vodim ovu ekipu, njen sam komandant. Izgubili smo bitku, ali ne i rat. Mislim da sam bio jasan".

Ja nisam nista ukapirao. Da li moze neko da mi objasni sta znaci konkretno preuzimam odgovornost? Izgovoris preuzimam odgovornost i to je to? Kokeza je rekao da on preuzima odgovornost a evo i DJ Mladjo isto preuzima odgovornost, sve se trkaju u preuzimanju!

ghk

pre 4 godine

Što bi išao kad radiš fenomenalno. Nismo nadigrani protiv Ukrajine, rekao bih čak da smo bili mnogo bolji. Pre bih rekao da smo mi njih nadigrali.

goran

pre 4 godine

Zašto kod nas fudbal i patetika idu pod ruku?
(kentaur, 10. jun 2019 10:27)

Pošto svi znamo odakle dolaze patetika i spinovanje, vidimo dokle seže ruka politike.