Petak, 07.06.2019.

21:07

Ukrajinsko "gostoprimstvo": Srpska himna dočekana sa "ruska ku**a" i zastavom Hrvatske VIDEO

Intorniranje himne Srbije uoči fudbalske utakmice protiv Ukrajine u Lavovu dočekano je glasnim zvižducima domaćih navijača.

Izvor: LN

Ukrajinsko "gostoprimstvo": Srpska himna doèekana sa "ruska ku**a" i zastavom Hrvatske VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

254 Komentari

Sortiraj po:

... pobuna na brodu ludaka ...

pre 4 godine

(Ostin A, 7. jun 2019 22:00)

... Vaš komentar potpisujem , od reči do reči, sve ste savršeno objasnili !!!

... pozdrav za Vas :-)

iz istorije

pre 4 godine

Pa kako su fašisti,kad su ti ukrainci sa crvenom armijom 1945 oslobodili Beograd.
(Antibot koji se cenzuriše, 08. jun 2019 13:13)

Pa ako su jedinice ukrajinske armijske grupe oslobodile Beograd, to jos ne znaci da su bile sastavljene od Ukrajinaca. Dobile se naziv po oblasti formiranja i pocetnog dejstva, a ne po nacionalnom sastavu.

ogledalo naroda

pre 4 godine

Ja vise navikao na ovakve dogadjaje,samo jos eskimi da zaurlaju "srbe na vrbe",te to obrazloze masovnim silovanje i genocidom koji su mrski srbi pocinili.vreme kvazi nacija i drzava daje svoje plodove.
(Prokopije, 8. jun 2019 00:42)

E pa dragi Prokopije kad se maešamo i tamo gde nam nije mesto, tačnije rečeno, gde mi nemamo ama baš nikakve koristi, ali zato, gle čuda, Rusi tu imaju umešene prste. Recimo kakve mi imamo veze sa Sirijom i šta će tamo naši crkveni velikodostojnici ?!, onda pre neki dan primismo nekog venecuelanskog sekretara sa ambasadorom i opet počesmo o velikom i tradicionalnoim prijateljstvu Srba i Venecuelanaca ?! A znamo kakva je tamo situacija i da ne treba da se mešamo tamo i vamo u toj državi ?!

Antibot koji se cenzuriše

pre 4 godine

Stari su to fašisti...
(blok 21, 08. jun 2019 02:15)
Pa kako su fašisti,kad su ti ukrainci sa crvenom armijom 1945 oslobodili Beograd.

Susjed

pre 4 godine

Vaše ''Danke Dojčland'' uvlačenje niko nikada neće moći nadmašiti. ;)
(Derventa RS, 7. jun 2019 23:50)

Poštovani gospodine iz Dervente, evo pa pročitajte kako je pjesma koju Srbi toliko vole nabijati na nos Hrvatima dočekana u Hrvatskoj:

https://fenix-magazin.de/danke-deutschland/

dragan

pre 4 godine

Не разумем зашто су ботови навалили да лупају минусе на коментаре у овој вести?

Bobi

pre 4 godine

Uopste im ne zameram. Kakva bruka da par stotina 'nasih' ratuju na istoku Ukrajine. Kakva bolesna osoba moze da puca na druge pravoslavce/slovene koji samo zele da zive u miru bez putina i njegovih siladzija?

Prvo svoje dvorište

pre 4 godine

Vrlo bitna vest, nema šta. Dok bi Ukrajinci bili dočekani u Srbiji pogačom i solju, kao što smo toliko puta pokazali na međunarodnim i domaćim utakmicama. Zato sledeću utakmicu igramo pred praznim stadionom, jer smo nepodnošljivo dobri kao navijači.

realno

pre 4 godine

Kakve gluposti se ovde pisu. Slazem se da smo takav docek potpuno zasluzili. Kada se Krim otcepljivao od Ukrajine svi debili su ovde to podrzavali i bili na strani Rusije.
A taj Krim je njima isto sto i nama Kosovo, samo sto u nasim debilnim mozgovima ocigledno Krim moze da se otcepi a Kosovo ne moze.
Zao mi je samo sto nas veceras nisu razbili sa jedno 15:0 i sto nam nisu skandirali mnogo pogrdnije stvari, jer smo to itekako zasluzili.

Prokopije

pre 4 godine

Ja vise navikao na ovakve dogadjaje,samo jos eskimi da zaurlaju "srbe na vrbe",te to obrazloze masovnim silovanje i genocidom koji su mrski srbi pocinili.vreme kvazi nacija i drzava daje svoje plodove.

Veli Jože

pre 4 godine

hahaha dobar opis. Srbija bi trebala imati crvenu ulicu u Moskvi koliko im se uvlačite.
(Ante, 7. jun 2019 22:01)

Vaše ''Danke Dojčland'' uvlačenje niko nikada neće moći nadmašiti. ;)
(Derventa RS, 7. jun 2019 23:50)

Neće jer je tekst napisao Đorđe Novković, majstor svoga zanata ;)

Jura

pre 4 godine

Kad bi ti znao koje vere je jako veliki broj Ukrajinaca,a i koja im je strana bila u Drugom svetskom ratu...
(Bari1991, 7. jun 2019 22:11)
Večina su pravoslavci i večina se borila na sovjetskoj strani. Najbolje od svega što večina Sovjetskih vojnika koja je oslobađala Srbiju u 2. Sv. ratu su bili Ukrajinci.

Nije nego..

pre 4 godine

Kad mi gazimo Turke što podržavaju naše neprijatelje to vam je ok, kada Ukrajinci to rade nama, a imaju razloga jer smo podržali sve što je protiv njihovi interesa, onda vam to nije po volji. Hoćete li ikad biti normalni, razumni ljudi.
(Mare, 07. jun 2019 22:09)

Hajde, nabroj jednu stvar koju smo podržali a kosi se sa interesima Ukrajine?

achitwn

pre 4 godine

somikaUkrajinci su većinski katolici
(Gruja, 07. jun 2019 21:21)
Srbijance gogle prije nego sto komentarises. Uzme 10s. Pravih roman katolika ima svega 2.2%. Evo ti data breakdown

Ukrainian Orthodox - Kyiv Patriarchate 50.4%, Ukrainian Orthodox - Moscow Patriarchate 26.1%, Ukrainian Greek Catholic 8%, Ukrainian Autocephalous Orthodox 7.2%, Roman Catholic 2.2%, Protestant 2.2%, Jewish 0.6%, other 3.2%

Srba

pre 4 godine

@(somika, 7. jun 2019 21:15)
Molim, nema na čemu. Još jednom, nema na čemu. Uzgred, Ukrajinci u Lavovu su uglavnom unijati, tako da smo sa njima "posvađani" već par stotina godina.

achitwn

pre 4 godine

15Kad bi ti znao koje vere je jako veliki broj Ukrajinaca,a i koja im je strana bila u Drugom svetskom ratu...
(Bari1991, 07. jun 2019 22:11)
Pravoslavne modrove.
Ukrainian Orthodox - Kyiv Patriarchate 50.4%, Ukrainian Orthodox - Moscow Patriarchate 26.1%, Ukrainian Greek Catholic 8%, Ukrainian Autocephalous Orthodox 7.2%, Roman Catholic 2.2%, Protestant 2.2%, Jewish 0.6%, other 3.2%

Црвена звезда 1913

pre 4 godine

Иначе у реваншу би било добро да испаднемо шмекери и дочекамо Украјинце транспарентом "Украјинци, Руси и Срби браћа заувек!"
(Евроталибан, 07. jun 2019 22:12)

Украјинце и Хрвате везује само српско порекло...

Kosmopolita

pre 4 godine

Ne razumem toliko neprijateljstvo mojih naivnih sugradjana prema Ukrajini, ipak je od strane nas prema njima ucinjena nepravda i stvoren animozitet.
Da su nebitni, nisu, petardom nas pobedili....Docekajmo ih dostojanstveno, ne budim divljaci i ne nanosimo stetu reprezentaciji stalnim igranjem bez publike, to govori o nama.

Ko pod drugim jamu kopa

pre 4 godine

Naravno da podržavaju Hrvate jer je među tim narodima mnogo sličnosti. Pre svega to da i jedni i drugi svoj nacionalni identitet zasnivaju na antagonizmu prema Rusima odnosno Srbima. Psi koji grizu svog gazdu kojih je do juče hlebom hranio. A da nije bilo gazde, nebi postojali kao narod i imali svoju državu.
(Nico kao ja, 7. jun 2019 21:57) # Link komentarai

I onda se čudite kako niko neće imati nikakvog posla s vama. Bahatost bez ikakvog pokrića.

Veli Jože

pre 4 godine

Ima neka tajna veza izmedju Ukrajinaca, Hrvata i Njemaca. Jos tamo iz 40 tih godina 20 veka.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nikola, 7. jun 2019 21:52)

Vas i Rusa!!
Ipak su vam Rusi oslobodili Srbiju, dok su srpski "antifašisti" teške bitke vodili po Bosni s partizanima !

Nije nego..

pre 4 godine

Hvala vam rusofili zato što ste nas posvađali sa još jednim narodom i to sa pravoslavnim Ukrajincima... Još jednom Hvala... 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (somika, 7. jun 2019 21:15

Kolumbo, Lavov, Užgorod i taj delić Ukrajine je 90% katolički kraj.

Legionar

pre 4 godine

"Potsetiću vas da smo mi stali na stranu Rusije pri aneksiji Krima jer NE, ne možemo mi da budemo neutralni, RUSI će nam pomoći! A Ukrajinci su principijelno protiv priznavanja Kosova.
Ne treba drugi da nam skandiraju, sami sebe ne poštujemo.
(Blenta, 7. jun 2019 21:50)'
Hajde, majke ti, podseti nas, koja je ZVANIČNA pozicija Srbije po pitanju Krima? Da li je Srbija kao država priznala Krim kao deo Rusije, iako svi znamo istoriju Krima, ali sad pričano o zvaničnoj politici Srbije koju ti izvrćeš. Dakle, zvanična Ukrajina ne priznaje Kosovo, zvanična Srbija ne priznaje Krim kao deo Rusije, da li ti je sad jasno?

TnT

pre 4 godine

Koje je ovo raspaljivanje mrznje i paranoje majko moja. Nekoliko nebitnih likova je nesto vikalo (recimo 0.002 procenta). Pa mi na utakmivama uzvikujemo samo politicke parole i zvizdimo tusjoj himni. I to veeelika vecina. Jos su bili super, buduci da mi nosimo transparente Krim je Rusija, a nasi dobrovoljci idu tamo da pucaju na ukrajinske vojnike.

I sta je jos bila provokacija? Vidjene su hrvatske zastave. Uzas, strasno, kakav zlocin. Odmah suspendovati FSU.

Ajd ne lozite se.

Derventa RS

pre 4 godine

hahaha dobar opis. Srbija bi trebala imati crvenu ulicu u Moskvi koliko im se uvlačite.
(Ante, 7. jun 2019 22:01)

Vaše ''Danke Dojčland'' uvlačenje niko nikada neće moći nadmašiti. ;)

Alpinist

pre 4 godine

Kosovo je Srbija a Krim je Rusija.
(KOSINGAS, 07. jun 2019 22:12)

Krim i nekao jer je pod Ruskom kontrolom,a ovo drugo se bas i nemoze potvrditi..
i malo mi cudno,toliko ulazete u odbranu,a suplji ko Svicaraki sir... :-)

David NS

pre 4 godine

Ako, doći će i oni kod nas !!!
(ćutim a govorim, 07. jun 2019 21:15)

e to je nas glavni problem.
zato sto tako razmisljamo.
a jos ce i da popijemo disciplinsku od uefa ako se to dogodi kod nas.
(018, 7. jun 2019 21:54)

Ma tako je, najbolje je da ćutimo dok nas drugi vređaju, ni slučajno da im se pokušamo revanširati, jer pobogu, uvrediće nam se protivnici...
Dajte molim vas, provokacija na fudbalskim utakmicama od strane navijača je uvek bilo i biće, samo autošovinistima smeta šta god Srbi urade a kad nas provociraju to je ok, i za sve imaju izgovore i opravdanja.
Zaboravljate da su Ukrajinci već više puta pevali ''Ubij Srbina'' na utakmicama i palili srpske zastave, pa im se odavde niko nije revanširao, za sada...

gru

pre 4 godine

Ovi sto pisu da je ovo zvizdanje zasluzeno, ocito su imali 1 iz istorije!
Nije zasluzeno ali je ocekivano, obzirom da su bili saveznici u II sv ratu i da je i u HR i u UKR nacizam jos uvek i te kako jak.

Majkl Džondar

pre 4 godine

Korektno navijanje tokom cele utakmice. U stvari ne korektno, bilo je vrhunsko, normalno za Ukrajince. Ovaj uvod nisam gledao doduše.

Nesha

pre 4 godine

Ništa nam pogrešno nisu rekli.
Zapitajmo se malo kako izgledamo drugima, čim izađemo preko granice, da ne kažem iz kuće, i kakvim delima smo to odavno zaslužili.

Евроталибан

pre 4 godine

Ukrajinci su primili pravoslavlje pre Rusa nekih 100 godina..Prvo smo sa njima imali vece prijateljstvo nego sa Rusima..ali to smo mi,nasa politika,nasi mediji..lutamo glavom kako nam se servira i onda ide prica..docice i oni kod nas.
(erik cantona, 7. jun 2019 21:51)

Тако је матори, исто тако прво је настала Република Српска Крајина па онда 100 година после Србија.

Јабучило

pre 4 godine

Znači po tebi Krim i Donbas mogu da se otcepe, a Kosovo ne može. Srpski dvostruki aršini.
(Stari čačanin, 07. jun 2019 21:43)

Баш тако. Крим може, Косово не може. Нису двоструки аршини, него су две различите ствари. А теби историја није јача страна.

Turbulencija

pre 4 godine

Ukrajinci su nasi iskreniji prijatelji od Rusa uvek bili i bice. Ali mi smo ih vise puta izigrali i stajali na strani Rusa koji su to nama uvek radili. Poslednji primer rat na Krimu. Nemamo sta da se musimo zbog ovoga, ljudi su uvredjeni i to je to. Nemoj da uvek glumimo zrtve kad to nismo...

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

Mene ovom propagandom nećete uspeti da posvađate s Ukrajinkama. I dalje ću da ih gotivim.
(Tumbarajko, 07. jun 2019 22:06)


I posecujeeeem.

Ostin A

pre 4 godine

Ukrajinci su veći fašisti od Nemaca.
(Siniša, 7. jun 2019 21:15)

Kako bi Srpski narod reagovao da Ukrajinci dolazili da se bore na strani OVK na Kosovu od 1997 - 1999 ?

Drugo ja ne vidim šta je netačno u izjavi da je Srbija Ruska ku**a. Poklonili smo im sve i svašta. Počev od najjače Srpske kompanije NIS. U Srbiji kada bi se sabrale majice Tesle i Đokovića, ne bi se dobio ni približan broj kao količina majica sa likom Vladimira Putina. Prošli predsednik Srbije je izjavio da bi voleo da je Srbija Ruska Gubernija.

Na suvenirskim štandovima, u Knez Mihajlovoj u Beogradu ti možeš da pronađeš ikone Vladimira Putina.

Mile Dodik

pre 4 godine

Neka smo ruske k****,volimo da primamo ruske k******. Ukrajinci su sada ljubomorni I sa setom se secaju ruskih k******,a zna se da je u Rusiji sve veliko.

Mare

pre 4 godine

Kad mi gazimo Turke što podržavaju naše neprijatelje to vam je ok, kada Ukrajinci to rade nama, a imaju razloga jer smo podržali sve što je protiv njihovi interesa, onda vam to nije po volji. Hoćete li ikad biti normalni, razumni ljudi.

Јабучило

pre 4 godine

Ааааа, то је наше потресло, па су нам набили петарду! Ајде, бре, други дочек се није ни очекивао.

aca

pre 4 godine

Nismo fer prema Ukrajini kao drzavi.Kakvu politiku vodimo, nije ni cudno ovakvo ponasanj ,,navijaca". Politici nije mesto na stadionima.Bez obzira sto sadasnja srpska vlast pokusava sa svim zivim da nas posvadja( inace , ova vlast je to i uspela kada su bili na vlasti prosli put 1991-2000),nece uspeti u odnosu obicnog coveka prema nasoj ukrajinskoj braci.

Qqq

pre 4 godine

Zivela Srbija,zivela Rusija,zivela Poljska. Slabo se ovde izvestava,da li zbog interesnih grupa,ili cega vec,ali malo koji narod u Evropi,verovatno i u svetu nas postuje kao sto to rade Poljaci. Ne znam cemu smo to zasluzili,ali postuju nasu borbu za Kosovo. A Rusija ko Rusija,samo korist da izvuku. Rusija nam dodje kao otac pijanac,los je roditelj,ali ista krv. Ali bolje od njih nemamo. Ali ponavljam,moje simpatije idu ka Poljskoj i Poljacima. I hvala im za podrsku koju nam pruzaju Poljai,iako ona ne izlazi na videlo.

milan

pre 4 godine

Mi i jesmo ruska kurva, na zalost.
Muka mi vise ovo da gledam. Gde god odemo isprase nas, siptari prosle godine sad ovi
Totalno ponizenje po 100 put, kao nacije

Carrera Carrera

pre 4 godine

Kada ste se hvalili slikama sa ratista na strani rusije kada su nasi politicari trcali ba Krim posle ruske okupacije bilo vam je to ok. Sve se placa sve se vraca. Sutra da Srbija sa bilo kima zarati dobicemo isto ono sto smo mi podrzavali nasom pogubnom politikom.

обс

pre 4 godine

Сасвим је небитно шта Украјинци кажу или вичу и не би требало реаговати на њихову антируску фрустрацију. Србија и Украјина немају ама баш никакав нити историјски нити суседски контакт. Украјина је географски и историјски инцидент. Инциденту је инцидент терен.

Aki Shatriani

pre 4 godine

hahaha dobar opis. Srbija bi trebala imati crvenu ulicu u Moskvi koliko im se uvlačite.
(Ante, 07. jun 2019 22:01)

Zahvaljujemo se na glasu

Danke Deutschland, vielen dank! smejala se rupa zakrpi, osovina Hitler-Pavelic-Bandera... Imam mnogo drugara medju Hrvatima, ali to ne menja cinjenicu da ste najveca g...a koja je svet video...

jimi

pre 4 godine

Pa sta ako su vikali to sto su vikali!? Zarad njihove navodne podrake u vezi Kosova, dupe smo im dali. A to smo vec platili a bojim se da cemo tek jos gore platiti. Istina je.

to su bre istočni Sloveni mi smo Balkanci

pre 4 godine

@Qqq

Sve ok ali to za ruskog oca si lupio.
Nemamo mi mnogo krvne veze sa Rusima, naprotiv. Genetski su nam bliži Ukrajinci a nešto više Poljaci.

Iskander

pre 4 godine

@somika

Pravoslavni ukrajinci su Rusi, a ovi katolici su nacisti. Zivela Rusija i Srbija!!! Dok smo se mi borili za slobodu sveta, oni su saradjivali sa Hitlerom!

Bojan

pre 4 godine

Ukrajinci su jako bliski Srbima po mentalitetu i kulturi, ove politicke podmetacine podlih umova sluze samo da nas zavade. Nas huskaju na njih po ruskoj liniji a njima tamo salju tamnopute dobrovoljce da se bore na ruskoj strani i time stvaraju animozitet medju Ukrajincima prema Srbima, poceli su da nas posmatraju kao strance i neprijatelje a ne kao Slovene i sebi blisku bracu po kulturi. Ne dajte se zavesti, u svakom narodu ima Ljudi!

C i n i k

pre 4 godine

Bari1991, 07. jun 2019 22:11)

Koje su to vere Ukrajinci ?
Ajde objasni?
Jasno je koliko ovde ima placenih rusofila,ali pojasni, el ti poznato da Ukr.prav.crkvu samo Srbija i njen gospodar Moskva ne priznaju?
A nisi cuo..?!

Saxon

pre 4 godine

Ukrajina je raspala drzava, bez vlasti i morala, drzi ih na okupu samo CIA i kriminal. Isto kao i Kosovo. Kosovo je Srbija, Černobiilj je ukrajina.

realan

pre 4 godine

To je ta nasa spoljna politika........sami sebe spustamo,pre dve godine Ukrajna je odbila da igra sa Kosovom u Kijevu i onda su izabrali Poljsku zato sto ne priznaju Kosovo a mi njima zvizdimo,pevamo Ruske pesme.......sad smo iznenadjeni?! !

Bari1991

pre 4 godine

Hvala vam rusofili zato što ste nas posvađali sa još jednim narodom i to sa pravoslavnim Ukrajincima... Još jednom Hvala...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (somika, 7. jun 2019 21:15

Kad bi ti znao koje vere je jako veliki broj Ukrajinaca,a i koja im je strana bila u Drugom svetskom ratu...

YNWA

pre 4 godine

Pa zato i zvizde zbog naseg podrzavanja otcepljenja njihove teritorije. A ovamo ne damo Kosovo jer to je nasa teritorija.
(Hm, 7. jun 2019 21:49)

# Link komentara

Srpska politika postuje teritorijalni integritet Ukrajine. To je zvanicni stav. Postoje gradjani koji podrzavaju otcepljenje i pripajanje Krima Rusiji, a koji se nalaze u manjini. Ne siri dezinformacije, trazeci u tome stavu manjine opravdanje za zvizduke kao i ovu pesmu. Ovde se radi o desno orijentisanoj frakciji koja deluje na teritoriji Ukrajine. Podrzavala je i sluzbovala Adolfu Hitleru i njegovoj ideologiji. Odatle ovakvi stavovi. Oni su ti koji su, primarno, zvizdali i pevali. Ostali su se, mozda cak i nesvesno pridruzili. Ali ti "ostali" su maniina u odnosu na broj gledalaca.

strancov

pre 4 godine

Normalna stvar. Ne može da se sponzoriše separatizam i bude ruski proksi a da se izigrava fer plej. Mi Srbi smo otpisana nacija, shvatite to već jednom.

MirosLAV

pre 4 godine

evo i naseg gostoprimstva ukraincima, sa Ruskom zastavom. da ae razumemo, meni je to bilo simpaticno tada, sada cutim i ne kukam, imaju pravo ...

реално

pre 4 godine

па докле ће више да нас ниподаштавају вештачке нације које никад државе виделе нису, никад нису фудбала играле !? или да требамо да будемо срећни што смо прошли без дрона на терену? треба да се службено уложи протест, ово треба да се региструје 3:0 за нас. па нисмо ми тамо неке бораније да нас се овако вређа

обс

pre 4 godine

Сасвим је небитно шта Украјинци кажу или вичу и не би требало реаговати на њихову антируску фрустрацију. Србија и Украјина немају ама баш никакав нити историјски нити суседски контакт. Украјина је географски и историјски инцидент. Инциденту је инцидент терен.

bata djosa

pre 4 godine

razmisljam.. i ja imam taj nagon da im *** sve po spisku kad dodju ovde.
ali, evo, razmislio sam - ne treba tako.
treba da pozdravimo njihove fudbalere, aplaudiramo na himnu i razvijemo transparent: mi ne palimo svoje zive gradjane u pozoristu, mi ne vredjamo protivnicku ekipu, jer mi smo Srbija.
ili slicno..

Евроталибан

pre 4 godine

Иначе у реваншу би било добро да испаднемо шмекери и дочекамо Украјинце транспарентом "Украјинци, Руси и Срби браћа заувек!"

UK

pre 4 godine

Pa šta treba da rade? Da aplaudiraju zemlji koja igra kako Rusija svira, koja šalje dobrovoljce u Donbas (kvazi-novinar, ime ne pamtim), čiji snajperisti ("Deki", ili nešto tako) ubijaju po Novorosiji i čiji ih mediji slave kao heroje?

Горан

pre 4 godine

Kad mi gazimo Turke što podržavaju naše neprijatelje to vam je ok, kada Ukrajinci to rade nama, a imaju razloga jer smo podržali sve što je protiv njihovi interesa, onda vam to nije po volji. Hoćete li ikad biti normalni, razumni ljudi.
(Mare, 07. jun 2019 22:09)

Скоро си све у праву, осим да смо подржали све против њихових интереса. Колико ја знам, Србија подржава територијални интегритет Украјине.

Naivcino

pre 4 godine

Dokle smo mi dogurali da nas bivse Sovjetske republike ismejavaju zbog nase rusofilske politike! Dok svi beze od Rusa, mi im se uvlacimo. Koja blamcina!
(wtf, 7. jun 2019 21:16)

Stavi sahovnicu na prozor!

Zoran

pre 4 godine

Alo ljudi, Ukraina nije priznala Kosovo, Ukrainci su oslobodjali
Beograd kao deo Sovjetske armije. I normalno je da svim srcem igraju ptotiv nas kad smo ih izdali.

mile

pre 4 godine

Obozavam Ukrajince, ali nazalost nasi politicari nas i sa njima posvadjase. Mi bukvalno nemamo blizi narod od njih. Ista vera, ista krv, isti slovenski mentalitet, pa Srbi sloveni su odatle i dosli na Balkan...

my way

pre 4 godine

Ко о чему, Украјина о... Шта је то што Украјина ради за Србију, а Србија не за Украјину? Оно, баш заоштрише са Америма и западном Европом, да не заратују због нас плашим се :О?. Какви су преко улице силом засели на власт и не чуди што носе заставу сабораца из Другог светског рата. За нас и нашу историју највећи комплимент. Као што рекох, ко о чему...

kajzer soze

pre 4 godine

A jel treba ocekivati nesto drugo?

U sred Skoplja razapnemo grcku zastavu pa se cudimo sto nam Makedonci zvizde himni.

Iz nekog, samo nama znanog razloga, 5 godina freneticno podrzavamo separatiste u Ukrajini (koja s druge strane nije priznala Kosovo), pa se cudimo sto nam i Ukrajinci zvizde himni.

Nije problem u drugima vec u nama. Pod hitno nam treba restart u svim sferama drustva.

Donko

pre 4 godine

Sta ste bre durite, pljujete po Ukrajinu samo zato sto nece da bude pod ruskom cizmom sad hocete da vas vole, Srbi su sampioni u stvaranju sebi neprijatelja.

MiRa

pre 4 godine

Privatna reprezentacija na privatnoj tv koju pola srbije ne moze da gleda. Nesposobni ljudi bolje i ne zasluzuju
(Prm, 07. jun 2019 22:04)

Ali zato gledamo mi u Sloveniji.

Штилцована катаболцна

pre 4 godine

@Somika

Лавов је све само не православни град. Тамо су унијати главни. На трибини застава са првим нацистом Украјине, Степаном Бандером. Ако нас такви прозивају, онда трњба да смо поносни.

BgHQ

pre 4 godine

Potpuno smo zasluzili svojom idiotskom politikom.To sto su nam vikali je nazalost tacno.Ukrajina nas nikad ni u cemu nije izneverila a mi im zabijamo noz u ledja i posle baljezgamo o licemerju.

Bob

pre 4 godine

U pravu su.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (HARIS, 7. jun 2019 21:17)

Brate, kako te nije sramota, zivis sa komsijama Srbima, citas srpske novine i tako govoris. A kad izadjes na ulicu verovatno si vrlo ljubazan prema svima i siris toleranciju. Uvek sam prezirao takve ljude.

Blenta

pre 4 godine

Potsetiću vas da smo mi stali na stranu Rusije pri aneksiji Krima jer NE, ne možemo mi da budemo neutralni, RUSI će nam pomoći! A Ukrajinci su principijelno protiv priznavanja Kosova.
Ne treba drugi da nam skandiraju, sami sebe ne poštujemo.

Nije šija nego vrat

pre 4 godine

Fašizam ili nacizam...isto ti je to moj bratac. Filozofiraj koliko hočeš mada si svestan da nisi u pravu. Jedino što je ovde činjenica je to da nemamo pojma o fudbalu.

deki0303

pre 4 godine

@ Gruja od 40 miliona Ukrajinaca 35 miliona su pravoslavni. Malo se informiši pre nego što pišeš takve stvari. I još nešto.... Ukrajina nije priznala Kosovo. Kad su igrali sa. Kosovom igrali su na neutralnom terenu a ne u Ukrajini. A Rusija pušta sportiste sa Kosova u Rusiju da se takmiče.

erik cantona

pre 4 godine

Ukrajinci su primili pravoslavlje pre Rusa nekih 100 godina..Prvo smo sa njima imali vece prijateljstvo nego sa Rusima..ali to smo mi,nasa politika,nasi mediji..lutamo glavom kako nam se servira i onda ide prica..docice i oni kod nas.

debeli s kajlom

pre 4 godine

samo u tuznim suzama da kazem "hahahagaga" grohotom se smijem ..rusofilija nas je dovela do gubutka integriteta i dostojanstva. Znate sta , tesko cu ovo reci , ali ..Yuga je bila institucia za sve ovo sada .

Новосадиста

pre 4 godine

Како вас није срамота да изједначавате хулигане са утакмице са Украјинцима. Као да је код нас па боље.

србин

pre 4 godine

ТАКО И ТРЕБА, БРАТ НА БРАТА! УСПЕЛИ СУ У ТОМЕ, НАЖАЛОСТ!
А ПРАВОСЛАВНА БРАЋА?!?!
СТВАРНО ЖАЛОСНА СЛИКА!

Powerslave

pre 4 godine

S obzirom na činjenicu da se radi o Lavovu ništa drugačije se nije ni moglo očekivati.
A da smo poslednji koji smeju da se žale na zviždanje himni - jesmo.

marsovac (true one)

pre 4 godine

E znao sam da će biti komentara "Doći će i oni kod nas"....

Pa da li Srbi moraju da se UVEK spuštaju na taj nivo?
Dajte da pokažemo svima da smo gospoda i da smo došli na utakmicu da bodrimo naš tim a ne da skandiramo svakakve gluposti..

Ma otišao je ovaj svet u....

pravda365

pre 4 godine

To nam je hvala sto nismo priznali Krim kao deo Rusije, vec podrzavamo Ukrajinu.

Ukrajinci su izgubljen, siromasan i ratom namucen narod bez pravog identiteta, sa vecinom koja uopste ne prica ukrajinski. Ali niko na mrznji nije nesto napravio...

ja sam ja

pre 4 godine

Hvala Ukrajini!
Srbija da ih dočeka zastavama Poljske, Srbije i Izraela da podseti Ukrajinu na njihovu istoriju!
Slična je onoj današnjoj situaciji

Slava Ukrajini

pre 4 godine

I treba!!! To je bratski narod, zemlja koja nije priznala Kosovo, a šta mi radimo? Podržavamo rusku okupaciju polovine Ukrajine!! Nikada se nećemo opametiti!!

Azov

pre 4 godine

Hvala Ukrajini! 
Srbija da ih dočeka zastavama Poljske, Srbije i Izraela da podseti Ukrajinu na njihovu istoriju! 
Slična je onoj današnjoj situaciji
(ja sam ja, 07. jun 2019 21:29)

Koju istoriju?

Zar Beograd nije bio prvi JUDENFREI grad u Evropi ?

YNWA

pre 4 godine

U pravu su.
(HARIS, 07. jun 2019 21:17)

Ne prozivaj druge zbog mrznje, a imas obicaj da to cinis, ukoliko i sam mrzis, cak vise u odnosu na one koje prozivas. Srpska nacija je daleko kulturnija u odnosu na onu kojoj ti pripadas, i sigurno je kroz razlicite oblasti koje su nasiroko oblikovale danasnje drustvo doprinela vise nego sto mozes da zamislis. Sram te bilo. Licno sam ponosam sto me ovaki "prozivaju". Isto tako sam ponosan kada mi takvi kao ti govore kakav sam. Pozdrav iz Novog Sada.

018

pre 4 godine

Ako, doći će i oni kod nas !!!
(ćutim a govorim, 07. jun 2019 21:15)

e to je nas glavni problem.
zato sto tako razmisljamo.
a jos ce i da popijemo disciplinsku od uefa ako se to dogodi kod nas.

Strucnjak ekspertskog nivoa

pre 4 godine

@somika
Ukrajinci su većinski katolici
(Gruja, 07. jun 2019 21:21)
Ti se sigurno odusevljavas Radovanom Damjanovicem na YT? Istoricarem koji najbolje zna "pravu" istoriju. Ali eto ne zna da su Ukrajinci vecinski pravoslavci.

1Beogradjanin

pre 4 godine

Zar Beograd nije bio prvi JUDENFREI grad u Evropi ?
(Azov, 7. jun 2019 21:46)

Možda jeste, možda nije, ali nisu ih Srbi ubijali, ako si to zaboravio.

Bez obzira šta svi ovde mislili njihovu reprezentaciju treba kulturno dočekati i ne treba zviždati njihovoj himni. Na protiv, treba je pozdraviti aplauzom. Pokažimo makar jednom da je u nama ostao makar promil kulture i dostojanstva i da se ne spuštamo na taj nivo. Naravno, ne očekujem da se to desi. Biće gomila uvredljivih banera, gomila ruskih zastava i naravno horsko zviždanje. Na žalost.

helm

pre 4 godine

Glupi ukrajinci, nemaju pojma kako su nastali kao drzava. Izmislili su neke Ukre, kao svoje pretke, a ne shvataju da ime drzava dolazi od reci KRAJNA, (u)krajna, naseljavanjem Srba, krajisnika, da brane ruske granice. Takodje nemaju pojma da je Rusija u stvari nastala u Kijevu. Sto neko ne pise o tome kako menjaju nazive mesta i postavljaju nove table sa imenima, sto mnogo lici na neke nase susedne entitete.

Stari čačanin

pre 4 godine

Ajmo milostivi opet podrzavajte i zalite ove fasiste Ukrajince u vezi Krima i Donbasa
(Admiral, 07. jun 2019 21:17)

Znači po tebi Krim i Donbas mogu da se otcepe, a Kosovo ne može. Srpski dvostruki aršini.

Hm

pre 4 godine

Ajmo milostivi opet podrzavajte i zalite ove fasiste Ukrajince u vezi Krima i Donbasa
(Admiral, 7. jun 2019 21:17)
Pa zato i zvizde zbog naseg podrzavanja otcepljenja njihove teritorije. A ovamo ne damo Kosovo jer to je nasa teritorija.

Тони Старк

pre 4 godine

Ми смо најнеписменији народ на свету. Какво медијско хушкање.

Да ли ико од вас зна који је став Украјине по питању Косова? Не. Украјина није и неће признати Косово!

Док ми на сва звона трубимо да је Крим Русија, што њих боли. Шта да очекујемо?

Господо хушкачи, закуцајте на врата оних који су састављали, потписали и који жарко желе Бриселски споразум и тамо кукајте, учите и бучите. У том споразуму пише да Србија неће ометати чланство Косова у спортским институцијама, а Украјинце, Шћекића, Јанковића, Марушића и екипу оставите на миру.

Mik

pre 4 godine

Hajde da budemo realni! Koga je briga šta ko viče. Mi smo bliski Rusima zato što od njih nismo dobili ni bombe ni otvoreno neprijateljstvo. Ukrajinci imaju drugačija iskustva... Nemam sumnje da će ruskih zastava biti na revanšu, ali to je zabava za plitkoumne, i tamo i ovamo.

fria

pre 4 godine

Neka vrate grad u kome igraju (Lavov) Poljskoj, i onako su im komunisti kreirali naciju i rasparcali regije iz Poljske, Rusije, Madjarske, Rumunije itd i dali ih njima.

Nico kao ja

pre 4 godine

Naravno da podržavaju Hrvate jer je među tim narodima mnogo sličnosti. Pre svega to da i jedni i drugi svoj nacionalni identitet zasnivaju na antagonizmu prema Rusima odnosno Srbima. Psi koji grizu svog gazdu kojih je do juče hlebom hranio. A da nije bilo gazde, nebi postojali kao narod i imali svoju državu.

Samo realno

pre 4 godine

Najluđi su mi ovi što ostavljaju komentare "a šta nismo?". Da se vi pitate otišla bi i Srbija i srpstvo..u..p..m.. još odavno. I ovako smo u ambisu, a sa vama takvima dobro je i da postojimo uopšte.

Bogoje Panajotovic

pre 4 godine

Ukrajinci su veći fašisti od Nemaca. 
(Siniša, 07. jun 2019 21:15) 

Nemci nikada u istoriji nisu bili Fašisti, bili su Nacisti, razlika je
velika!
(somika, 07. jun 2019 21:1u8)

Nemci nikada nisu bili fasisti i nikada nisu ziveli u Nemackoj, nego na teritoriji danasnje Bocvane, Zimbadve i Sao Tome i Principe. Neki kazu i na Madagaskaru, ali ja bih rekao da je to prose .... preterivanje.

Ostin A

pre 4 godine

Ukrajinci su veći fašisti od Nemaca.
(Siniša, 7. jun 2019 21:15)

Kako bi Srpski narod reagovao da Ukrajinci dolazili da se bore na strani OVK na Kosovu od 1997 - 1999 ?

Drugo ja ne vidim šta je netačno u izjavi da je Srbija Ruska ku**a. Poklonili smo im sve i svašta. Počev od najjače Srpske kompanije NIS. U Srbiji kada bi se sabrale majice Tesle i Đokovića, ne bi se dobio ni približan broj kao količina majica sa likom Vladimira Putina. Prošli predsednik Srbije je izjavio da bi voleo da je Srbija Ruska Gubernija.

Na suvenirskim štandovima, u Knez Mihajlovoj u Beogradu ti možeš da pronađeš ikone Vladimira Putina.

Nico kao ja

pre 4 godine

Naravno da podržavaju Hrvate jer je među tim narodima mnogo sličnosti. Pre svega to da i jedni i drugi svoj nacionalni identitet zasnivaju na antagonizmu prema Rusima odnosno Srbima. Psi koji grizu svog gazdu kojih je do juče hlebom hranio. A da nije bilo gazde, nebi postojali kao narod i imali svoju državu.

ja sam ja

pre 4 godine

Hvala Ukrajini!
Srbija da ih dočeka zastavama Poljske, Srbije i Izraela da podseti Ukrajinu na njihovu istoriju!
Slična je onoj današnjoj situaciji

Евроталибан

pre 4 godine

Иначе у реваншу би било добро да испаднемо шмекери и дочекамо Украјинце транспарентом "Украјинци, Руси и Срби браћа заувек!"

Новосадиста

pre 4 godine

Како вас није срамота да изједначавате хулигане са утакмице са Украјинцима. Као да је код нас па боље.

realno

pre 4 godine

Kakve gluposti se ovde pisu. Slazem se da smo takav docek potpuno zasluzili. Kada se Krim otcepljivao od Ukrajine svi debili su ovde to podrzavali i bili na strani Rusije.
A taj Krim je njima isto sto i nama Kosovo, samo sto u nasim debilnim mozgovima ocigledno Krim moze da se otcepi a Kosovo ne moze.
Zao mi je samo sto nas veceras nisu razbili sa jedno 15:0 i sto nam nisu skandirali mnogo pogrdnije stvari, jer smo to itekako zasluzili.

Mare

pre 4 godine

Kad mi gazimo Turke što podržavaju naše neprijatelje to vam je ok, kada Ukrajinci to rade nama, a imaju razloga jer smo podržali sve što je protiv njihovi interesa, onda vam to nije po volji. Hoćete li ikad biti normalni, razumni ljudi.

Slava Ukrajini

pre 4 godine

I treba!!! To je bratski narod, zemlja koja nije priznala Kosovo, a šta mi radimo? Podržavamo rusku okupaciju polovine Ukrajine!! Nikada se nećemo opametiti!!

Ko pod drugim jamu kopa

pre 4 godine

Naravno da podržavaju Hrvate jer je među tim narodima mnogo sličnosti. Pre svega to da i jedni i drugi svoj nacionalni identitet zasnivaju na antagonizmu prema Rusima odnosno Srbima. Psi koji grizu svog gazdu kojih je do juče hlebom hranio. A da nije bilo gazde, nebi postojali kao narod i imali svoju državu.
(Nico kao ja, 7. jun 2019 21:57) # Link komentarai

I onda se čudite kako niko neće imati nikakvog posla s vama. Bahatost bez ikakvog pokrića.

Derventa RS

pre 4 godine

hahaha dobar opis. Srbija bi trebala imati crvenu ulicu u Moskvi koliko im se uvlačite.
(Ante, 7. jun 2019 22:01)

Vaše ''Danke Dojčland'' uvlačenje niko nikada neće moći nadmašiti. ;)

Штилцована катаболцна

pre 4 godine

@Somika

Лавов је све само не православни град. Тамо су унијати главни. На трибини застава са првим нацистом Украјине, Степаном Бандером. Ако нас такви прозивају, онда трњба да смо поносни.

Евроталибан

pre 4 godine

Ukrajinci su primili pravoslavlje pre Rusa nekih 100 godina..Prvo smo sa njima imali vece prijateljstvo nego sa Rusima..ali to smo mi,nasa politika,nasi mediji..lutamo glavom kako nam se servira i onda ide prica..docice i oni kod nas.
(erik cantona, 7. jun 2019 21:51)

Тако је матори, исто тако прво је настала Република Српска Крајина па онда 100 година после Србија.

gru

pre 4 godine

Ovi sto pisu da je ovo zvizdanje zasluzeno, ocito su imali 1 iz istorije!
Nije zasluzeno ali je ocekivano, obzirom da su bili saveznici u II sv ratu i da je i u HR i u UKR nacizam jos uvek i te kako jak.

MirosLAV

pre 4 godine

evo i naseg gostoprimstva ukraincima, sa Ruskom zastavom. da ae razumemo, meni je to bilo simpaticno tada, sada cutim i ne kukam, imaju pravo ...

Legionar

pre 4 godine

"Potsetiću vas da smo mi stali na stranu Rusije pri aneksiji Krima jer NE, ne možemo mi da budemo neutralni, RUSI će nam pomoći! A Ukrajinci su principijelno protiv priznavanja Kosova.
Ne treba drugi da nam skandiraju, sami sebe ne poštujemo.
(Blenta, 7. jun 2019 21:50)'
Hajde, majke ti, podseti nas, koja je ZVANIČNA pozicija Srbije po pitanju Krima? Da li je Srbija kao država priznala Krim kao deo Rusije, iako svi znamo istoriju Krima, ali sad pričano o zvaničnoj politici Srbije koju ti izvrćeš. Dakle, zvanična Ukrajina ne priznaje Kosovo, zvanična Srbija ne priznaje Krim kao deo Rusije, da li ti je sad jasno?

Bari1991

pre 4 godine

Hvala vam rusofili zato što ste nas posvađali sa još jednim narodom i to sa pravoslavnim Ukrajincima... Još jednom Hvala...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (somika, 7. jun 2019 21:15

Kad bi ti znao koje vere je jako veliki broj Ukrajinaca,a i koja im je strana bila u Drugom svetskom ratu...

deki0303

pre 4 godine

@ Gruja od 40 miliona Ukrajinaca 35 miliona su pravoslavni. Malo se informiši pre nego što pišeš takve stvari. I još nešto.... Ukrajina nije priznala Kosovo. Kad su igrali sa. Kosovom igrali su na neutralnom terenu a ne u Ukrajini. A Rusija pušta sportiste sa Kosova u Rusiju da se takmiče.

Blenta

pre 4 godine

Potsetiću vas da smo mi stali na stranu Rusije pri aneksiji Krima jer NE, ne možemo mi da budemo neutralni, RUSI će nam pomoći! A Ukrajinci su principijelno protiv priznavanja Kosova.
Ne treba drugi da nam skandiraju, sami sebe ne poštujemo.

Јабучило

pre 4 godine

Znači po tebi Krim i Donbas mogu da se otcepe, a Kosovo ne može. Srpski dvostruki aršini.
(Stari čačanin, 07. jun 2019 21:43)

Баш тако. Крим може, Косово не може. Нису двоструки аршини, него су две различите ствари. А теби историја није јача страна.

Stari čačanin

pre 4 godine

Ajmo milostivi opet podrzavajte i zalite ove fasiste Ukrajince u vezi Krima i Donbasa
(Admiral, 07. jun 2019 21:17)

Znači po tebi Krim i Donbas mogu da se otcepe, a Kosovo ne može. Srpski dvostruki aršini.

Qqq

pre 4 godine

Zivela Srbija,zivela Rusija,zivela Poljska. Slabo se ovde izvestava,da li zbog interesnih grupa,ili cega vec,ali malo koji narod u Evropi,verovatno i u svetu nas postuje kao sto to rade Poljaci. Ne znam cemu smo to zasluzili,ali postuju nasu borbu za Kosovo. A Rusija ko Rusija,samo korist da izvuku. Rusija nam dodje kao otac pijanac,los je roditelj,ali ista krv. Ali bolje od njih nemamo. Ali ponavljam,moje simpatije idu ka Poljskoj i Poljacima. I hvala im za podrsku koju nam pruzaju Poljai,iako ona ne izlazi na videlo.

marsovac (true one)

pre 4 godine

E znao sam da će biti komentara "Doći će i oni kod nas"....

Pa da li Srbi moraju da se UVEK spuštaju na taj nivo?
Dajte da pokažemo svima da smo gospoda i da smo došli na utakmicu da bodrimo naš tim a ne da skandiramo svakakve gluposti..

Ma otišao je ovaj svet u....

Bobi

pre 4 godine

Uopste im ne zameram. Kakva bruka da par stotina 'nasih' ratuju na istoku Ukrajine. Kakva bolesna osoba moze da puca na druge pravoslavce/slovene koji samo zele da zive u miru bez putina i njegovih siladzija?

018

pre 4 godine

Ako, doći će i oni kod nas !!!
(ćutim a govorim, 07. jun 2019 21:15)

e to je nas glavni problem.
zato sto tako razmisljamo.
a jos ce i da popijemo disciplinsku od uefa ako se to dogodi kod nas.

Prvo svoje dvorište

pre 4 godine

Vrlo bitna vest, nema šta. Dok bi Ukrajinci bili dočekani u Srbiji pogačom i solju, kao što smo toliko puta pokazali na međunarodnim i domaćim utakmicama. Zato sledeću utakmicu igramo pred praznim stadionom, jer smo nepodnošljivo dobri kao navijači.

erik cantona

pre 4 godine

Ukrajinci su primili pravoslavlje pre Rusa nekih 100 godina..Prvo smo sa njima imali vece prijateljstvo nego sa Rusima..ali to smo mi,nasa politika,nasi mediji..lutamo glavom kako nam se servira i onda ide prica..docice i oni kod nas.

Azov

pre 4 godine

Hvala Ukrajini! 
Srbija da ih dočeka zastavama Poljske, Srbije i Izraela da podseti Ukrajinu na njihovu istoriju! 
Slična je onoj današnjoj situaciji
(ja sam ja, 07. jun 2019 21:29)

Koju istoriju?

Zar Beograd nije bio prvi JUDENFREI grad u Evropi ?

Jura

pre 4 godine

Kad bi ti znao koje vere je jako veliki broj Ukrajinaca,a i koja im je strana bila u Drugom svetskom ratu...
(Bari1991, 7. jun 2019 22:11)
Večina su pravoslavci i večina se borila na sovjetskoj strani. Najbolje od svega što večina Sovjetskih vojnika koja je oslobađala Srbiju u 2. Sv. ratu su bili Ukrajinci.

1Beogradjanin

pre 4 godine

Zar Beograd nije bio prvi JUDENFREI grad u Evropi ?
(Azov, 7. jun 2019 21:46)

Možda jeste, možda nije, ali nisu ih Srbi ubijali, ako si to zaboravio.

Bez obzira šta svi ovde mislili njihovu reprezentaciju treba kulturno dočekati i ne treba zviždati njihovoj himni. Na protiv, treba je pozdraviti aplauzom. Pokažimo makar jednom da je u nama ostao makar promil kulture i dostojanstva i da se ne spuštamo na taj nivo. Naravno, ne očekujem da se to desi. Biće gomila uvredljivih banera, gomila ruskih zastava i naravno horsko zviždanje. Na žalost.

BgHQ

pre 4 godine

Potpuno smo zasluzili svojom idiotskom politikom.To sto su nam vikali je nazalost tacno.Ukrajina nas nikad ni u cemu nije izneverila a mi im zabijamo noz u ledja i posle baljezgamo o licemerju.

Mik

pre 4 godine

Hajde da budemo realni! Koga je briga šta ko viče. Mi smo bliski Rusima zato što od njih nismo dobili ni bombe ni otvoreno neprijateljstvo. Ukrajinci imaju drugačija iskustva... Nemam sumnje da će ruskih zastava biti na revanšu, ali to je zabava za plitkoumne, i tamo i ovamo.

Тони Старк

pre 4 godine

Ми смо најнеписменији народ на свету. Какво медијско хушкање.

Да ли ико од вас зна који је став Украјине по питању Косова? Не. Украјина није и неће признати Косово!

Док ми на сва звона трубимо да је Крим Русија, што њих боли. Шта да очекујемо?

Господо хушкачи, закуцајте на врата оних који су састављали, потписали и који жарко желе Бриселски споразум и тамо кукајте, учите и бучите. У том споразуму пише да Србија неће ометати чланство Косова у спортским институцијама, а Украјинце, Шћекића, Јанковића, Марушића и екипу оставите на миру.

bata djosa

pre 4 godine

razmisljam.. i ja imam taj nagon da im *** sve po spisku kad dodju ovde.
ali, evo, razmislio sam - ne treba tako.
treba da pozdravimo njihove fudbalere, aplaudiramo na himnu i razvijemo transparent: mi ne palimo svoje zive gradjane u pozoristu, mi ne vredjamo protivnicku ekipu, jer mi smo Srbija.
ili slicno..

Prokopije

pre 4 godine

Ja vise navikao na ovakve dogadjaje,samo jos eskimi da zaurlaju "srbe na vrbe",te to obrazloze masovnim silovanje i genocidom koji su mrski srbi pocinili.vreme kvazi nacija i drzava daje svoje plodove.

обс

pre 4 godine

Сасвим је небитно шта Украјинци кажу или вичу и не би требало реаговати на њихову антируску фрустрацију. Србија и Украјина немају ама баш никакав нити историјски нити суседски контакт. Украјина је географски и историјски инцидент. Инциденту је инцидент терен.

Powerslave

pre 4 godine

S obzirom na činjenicu da se radi o Lavovu ništa drugačije se nije ni moglo očekivati.
A da smo poslednji koji smeju da se žale na zviždanje himni - jesmo.

my way

pre 4 godine

Ко о чему, Украјина о... Шта је то што Украјина ради за Србију, а Србија не за Украјину? Оно, баш заоштрише са Америма и западном Европом, да не заратују због нас плашим се :О?. Какви су преко улице силом засели на власт и не чуди што носе заставу сабораца из Другог светског рата. За нас и нашу историју највећи комплимент. Као што рекох, ко о чему...

Saxon

pre 4 godine

Ukrajina je raspala drzava, bez vlasti i morala, drzi ih na okupu samo CIA i kriminal. Isto kao i Kosovo. Kosovo je Srbija, Černobiilj je ukrajina.

Strucnjak ekspertskog nivoa

pre 4 godine

@somika
Ukrajinci su većinski katolici
(Gruja, 07. jun 2019 21:21)
Ti se sigurno odusevljavas Radovanom Damjanovicem na YT? Istoricarem koji najbolje zna "pravu" istoriju. Ali eto ne zna da su Ukrajinci vecinski pravoslavci.

србин

pre 4 godine

ТАКО И ТРЕБА, БРАТ НА БРАТА! УСПЕЛИ СУ У ТОМЕ, НАЖАЛОСТ!
А ПРАВОСЛАВНА БРАЋА?!?!
СТВАРНО ЖАЛОСНА СЛИКА!

pravda365

pre 4 godine

To nam je hvala sto nismo priznali Krim kao deo Rusije, vec podrzavamo Ukrajinu.

Ukrajinci su izgubljen, siromasan i ratom namucen narod bez pravog identiteta, sa vecinom koja uopste ne prica ukrajinski. Ali niko na mrznji nije nesto napravio...

Iskander

pre 4 godine

@somika

Pravoslavni ukrajinci su Rusi, a ovi katolici su nacisti. Zivela Rusija i Srbija!!! Dok smo se mi borili za slobodu sveta, oni su saradjivali sa Hitlerom!

Veli Jože

pre 4 godine

hahaha dobar opis. Srbija bi trebala imati crvenu ulicu u Moskvi koliko im se uvlačite.
(Ante, 7. jun 2019 22:01)

Vaše ''Danke Dojčland'' uvlačenje niko nikada neće moći nadmašiti. ;)
(Derventa RS, 7. jun 2019 23:50)

Neće jer je tekst napisao Đorđe Novković, majstor svoga zanata ;)

Majkl Džondar

pre 4 godine

Korektno navijanje tokom cele utakmice. U stvari ne korektno, bilo je vrhunsko, normalno za Ukrajince. Ovaj uvod nisam gledao doduše.

fria

pre 4 godine

Neka vrate grad u kome igraju (Lavov) Poljskoj, i onako su im komunisti kreirali naciju i rasparcali regije iz Poljske, Rusije, Madjarske, Rumunije itd i dali ih njima.

Hm

pre 4 godine

Ajmo milostivi opet podrzavajte i zalite ove fasiste Ukrajince u vezi Krima i Donbasa
(Admiral, 7. jun 2019 21:17)
Pa zato i zvizde zbog naseg podrzavanja otcepljenja njihove teritorije. A ovamo ne damo Kosovo jer to je nasa teritorija.

обс

pre 4 godine

Сасвим је небитно шта Украјинци кажу или вичу и не би требало реаговати на њихову антируску фрустрацију. Србија и Украјина немају ама баш никакав нити историјски нити суседски контакт. Украјина је географски и историјски инцидент. Инциденту је инцидент терен.

Kosmopolita

pre 4 godine

Ne razumem toliko neprijateljstvo mojih naivnih sugradjana prema Ukrajini, ipak je od strane nas prema njima ucinjena nepravda i stvoren animozitet.
Da su nebitni, nisu, petardom nas pobedili....Docekajmo ih dostojanstveno, ne budim divljaci i ne nanosimo stetu reprezentaciji stalnim igranjem bez publike, to govori o nama.

debeli s kajlom

pre 4 godine

samo u tuznim suzama da kazem "hahahagaga" grohotom se smijem ..rusofilija nas je dovela do gubutka integriteta i dostojanstva. Znate sta , tesko cu ovo reci , ali ..Yuga je bila institucia za sve ovo sada .

реално

pre 4 godine

па докле ће више да нас ниподаштавају вештачке нације које никад државе виделе нису, никад нису фудбала играле !? или да требамо да будемо срећни што смо прошли без дрона на терену? треба да се службено уложи протест, ово треба да се региструје 3:0 за нас. па нисмо ми тамо неке бораније да нас се овако вређа

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

Mene ovom propagandom nećete uspeti da posvađate s Ukrajinkama. I dalje ću da ih gotivim.
(Tumbarajko, 07. jun 2019 22:06)


I posecujeeeem.

Veli Jože

pre 4 godine

Ima neka tajna veza izmedju Ukrajinaca, Hrvata i Njemaca. Jos tamo iz 40 tih godina 20 veka.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nikola, 7. jun 2019 21:52)

Vas i Rusa!!
Ipak su vam Rusi oslobodili Srbiju, dok su srpski "antifašisti" teške bitke vodili po Bosni s partizanima !

Srba

pre 4 godine

@(somika, 7. jun 2019 21:15)
Molim, nema na čemu. Još jednom, nema na čemu. Uzgred, Ukrajinci u Lavovu su uglavnom unijati, tako da smo sa njima "posvađani" već par stotina godina.

Samo realno

pre 4 godine

Najluđi su mi ovi što ostavljaju komentare "a šta nismo?". Da se vi pitate otišla bi i Srbija i srpstvo..u..p..m.. još odavno. I ovako smo u ambisu, a sa vama takvima dobro je i da postojimo uopšte.

Bob

pre 4 godine

U pravu su.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (HARIS, 7. jun 2019 21:17)

Brate, kako te nije sramota, zivis sa komsijama Srbima, citas srpske novine i tako govoris. A kad izadjes na ulicu verovatno si vrlo ljubazan prema svima i siris toleranciju. Uvek sam prezirao takve ljude.

Јабучило

pre 4 godine

Ааааа, то је наше потресло, па су нам набили петарду! Ајде, бре, други дочек се није ни очекивао.

YNWA

pre 4 godine

U pravu su.
(HARIS, 07. jun 2019 21:17)

Ne prozivaj druge zbog mrznje, a imas obicaj da to cinis, ukoliko i sam mrzis, cak vise u odnosu na one koje prozivas. Srpska nacija je daleko kulturnija u odnosu na onu kojoj ti pripadas, i sigurno je kroz razlicite oblasti koje su nasiroko oblikovale danasnje drustvo doprinela vise nego sto mozes da zamislis. Sram te bilo. Licno sam ponosam sto me ovaki "prozivaju". Isto tako sam ponosan kada mi takvi kao ti govore kakav sam. Pozdrav iz Novog Sada.

TnT

pre 4 godine

Koje je ovo raspaljivanje mrznje i paranoje majko moja. Nekoliko nebitnih likova je nesto vikalo (recimo 0.002 procenta). Pa mi na utakmivama uzvikujemo samo politicke parole i zvizdimo tusjoj himni. I to veeelika vecina. Jos su bili super, buduci da mi nosimo transparente Krim je Rusija, a nasi dobrovoljci idu tamo da pucaju na ukrajinske vojnike.

I sta je jos bila provokacija? Vidjene su hrvatske zastave. Uzas, strasno, kakav zlocin. Odmah suspendovati FSU.

Ajd ne lozite se.

Nije šija nego vrat

pre 4 godine

Fašizam ili nacizam...isto ti je to moj bratac. Filozofiraj koliko hočeš mada si svestan da nisi u pravu. Jedino što je ovde činjenica je to da nemamo pojma o fudbalu.

David NS

pre 4 godine

Ako, doći će i oni kod nas !!!
(ćutim a govorim, 07. jun 2019 21:15)

e to je nas glavni problem.
zato sto tako razmisljamo.
a jos ce i da popijemo disciplinsku od uefa ako se to dogodi kod nas.
(018, 7. jun 2019 21:54)

Ma tako je, najbolje je da ćutimo dok nas drugi vređaju, ni slučajno da im se pokušamo revanširati, jer pobogu, uvrediće nam se protivnici...
Dajte molim vas, provokacija na fudbalskim utakmicama od strane navijača je uvek bilo i biće, samo autošovinistima smeta šta god Srbi urade a kad nas provociraju to je ok, i za sve imaju izgovore i opravdanja.
Zaboravljate da su Ukrajinci već više puta pevali ''Ubij Srbina'' na utakmicama i palili srpske zastave, pa im se odavde niko nije revanširao, za sada...

achitwn

pre 4 godine

15Kad bi ti znao koje vere je jako veliki broj Ukrajinaca,a i koja im je strana bila u Drugom svetskom ratu...
(Bari1991, 07. jun 2019 22:11)
Pravoslavne modrove.
Ukrainian Orthodox - Kyiv Patriarchate 50.4%, Ukrainian Orthodox - Moscow Patriarchate 26.1%, Ukrainian Greek Catholic 8%, Ukrainian Autocephalous Orthodox 7.2%, Roman Catholic 2.2%, Protestant 2.2%, Jewish 0.6%, other 3.2%

UK

pre 4 godine

Pa šta treba da rade? Da aplaudiraju zemlji koja igra kako Rusija svira, koja šalje dobrovoljce u Donbas (kvazi-novinar, ime ne pamtim), čiji snajperisti ("Deki", ili nešto tako) ubijaju po Novorosiji i čiji ih mediji slave kao heroje?

helm

pre 4 godine

Glupi ukrajinci, nemaju pojma kako su nastali kao drzava. Izmislili su neke Ukre, kao svoje pretke, a ne shvataju da ime drzava dolazi od reci KRAJNA, (u)krajna, naseljavanjem Srba, krajisnika, da brane ruske granice. Takodje nemaju pojma da je Rusija u stvari nastala u Kijevu. Sto neko ne pise o tome kako menjaju nazive mesta i postavljaju nove table sa imenima, sto mnogo lici na neke nase susedne entitete.

Antibot koji se cenzuriše

pre 4 godine

Stari su to fašisti...
(blok 21, 08. jun 2019 02:15)
Pa kako su fašisti,kad su ti ukrainci sa crvenom armijom 1945 oslobodili Beograd.

Carrera Carrera

pre 4 godine

Kada ste se hvalili slikama sa ratista na strani rusije kada su nasi politicari trcali ba Krim posle ruske okupacije bilo vam je to ok. Sve se placa sve se vraca. Sutra da Srbija sa bilo kima zarati dobicemo isto ono sto smo mi podrzavali nasom pogubnom politikom.

Aki Shatriani

pre 4 godine

hahaha dobar opis. Srbija bi trebala imati crvenu ulicu u Moskvi koliko im se uvlačite.
(Ante, 07. jun 2019 22:01)

Zahvaljujemo se na glasu

Danke Deutschland, vielen dank! smejala se rupa zakrpi, osovina Hitler-Pavelic-Bandera... Imam mnogo drugara medju Hrvatima, ali to ne menja cinjenicu da ste najveca g...a koja je svet video...

kajzer soze

pre 4 godine

A jel treba ocekivati nesto drugo?

U sred Skoplja razapnemo grcku zastavu pa se cudimo sto nam Makedonci zvizde himni.

Iz nekog, samo nama znanog razloga, 5 godina freneticno podrzavamo separatiste u Ukrajini (koja s druge strane nije priznala Kosovo), pa se cudimo sto nam i Ukrajinci zvizde himni.

Nije problem u drugima vec u nama. Pod hitno nam treba restart u svim sferama drustva.

ogledalo naroda

pre 4 godine

Ja vise navikao na ovakve dogadjaje,samo jos eskimi da zaurlaju "srbe na vrbe",te to obrazloze masovnim silovanje i genocidom koji su mrski srbi pocinili.vreme kvazi nacija i drzava daje svoje plodove.
(Prokopije, 8. jun 2019 00:42)

E pa dragi Prokopije kad se maešamo i tamo gde nam nije mesto, tačnije rečeno, gde mi nemamo ama baš nikakve koristi, ali zato, gle čuda, Rusi tu imaju umešene prste. Recimo kakve mi imamo veze sa Sirijom i šta će tamo naši crkveni velikodostojnici ?!, onda pre neki dan primismo nekog venecuelanskog sekretara sa ambasadorom i opet počesmo o velikom i tradicionalnoim prijateljstvu Srba i Venecuelanaca ?! A znamo kakva je tamo situacija i da ne treba da se mešamo tamo i vamo u toj državi ?!

YNWA

pre 4 godine

Pa zato i zvizde zbog naseg podrzavanja otcepljenja njihove teritorije. A ovamo ne damo Kosovo jer to je nasa teritorija.
(Hm, 7. jun 2019 21:49)

# Link komentara

Srpska politika postuje teritorijalni integritet Ukrajine. To je zvanicni stav. Postoje gradjani koji podrzavaju otcepljenje i pripajanje Krima Rusiji, a koji se nalaze u manjini. Ne siri dezinformacije, trazeci u tome stavu manjine opravdanje za zvizduke kao i ovu pesmu. Ovde se radi o desno orijentisanoj frakciji koja deluje na teritoriji Ukrajine. Podrzavala je i sluzbovala Adolfu Hitleru i njegovoj ideologiji. Odatle ovakvi stavovi. Oni su ti koji su, primarno, zvizdali i pevali. Ostali su se, mozda cak i nesvesno pridruzili. Ali ti "ostali" su maniina u odnosu na broj gledalaca.

Alpinist

pre 4 godine

Kosovo je Srbija a Krim je Rusija.
(KOSINGAS, 07. jun 2019 22:12)

Krim i nekao jer je pod Ruskom kontrolom,a ovo drugo se bas i nemoze potvrditi..
i malo mi cudno,toliko ulazete u odbranu,a suplji ko Svicaraki sir... :-)

achitwn

pre 4 godine

somikaUkrajinci su većinski katolici
(Gruja, 07. jun 2019 21:21)
Srbijance gogle prije nego sto komentarises. Uzme 10s. Pravih roman katolika ima svega 2.2%. Evo ti data breakdown

Ukrainian Orthodox - Kyiv Patriarchate 50.4%, Ukrainian Orthodox - Moscow Patriarchate 26.1%, Ukrainian Greek Catholic 8%, Ukrainian Autocephalous Orthodox 7.2%, Roman Catholic 2.2%, Protestant 2.2%, Jewish 0.6%, other 3.2%

C i n i k

pre 4 godine

Bari1991, 07. jun 2019 22:11)

Koje su to vere Ukrajinci ?
Ajde objasni?
Jasno je koliko ovde ima placenih rusofila,ali pojasni, el ti poznato da Ukr.prav.crkvu samo Srbija i njen gospodar Moskva ne priznaju?
A nisi cuo..?!

Nije nego..

pre 4 godine

Hvala vam rusofili zato što ste nas posvađali sa još jednim narodom i to sa pravoslavnim Ukrajincima... Još jednom Hvala... 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (somika, 7. jun 2019 21:15

Kolumbo, Lavov, Užgorod i taj delić Ukrajine je 90% katolički kraj.

realan

pre 4 godine

To je ta nasa spoljna politika........sami sebe spustamo,pre dve godine Ukrajna je odbila da igra sa Kosovom u Kijevu i onda su izabrali Poljsku zato sto ne priznaju Kosovo a mi njima zvizdimo,pevamo Ruske pesme.......sad smo iznenadjeni?! !

mile

pre 4 godine

Obozavam Ukrajince, ali nazalost nasi politicari nas i sa njima posvadjase. Mi bukvalno nemamo blizi narod od njih. Ista vera, ista krv, isti slovenski mentalitet, pa Srbi sloveni su odatle i dosli na Balkan...

milan

pre 4 godine

Mi i jesmo ruska kurva, na zalost.
Muka mi vise ovo da gledam. Gde god odemo isprase nas, siptari prosle godine sad ovi
Totalno ponizenje po 100 put, kao nacije

Bogoje Panajotovic

pre 4 godine

Ukrajinci su veći fašisti od Nemaca. 
(Siniša, 07. jun 2019 21:15) 

Nemci nikada u istoriji nisu bili Fašisti, bili su Nacisti, razlika je
velika!
(somika, 07. jun 2019 21:1u8)

Nemci nikada nisu bili fasisti i nikada nisu ziveli u Nemackoj, nego na teritoriji danasnje Bocvane, Zimbadve i Sao Tome i Principe. Neki kazu i na Madagaskaru, ali ja bih rekao da je to prose .... preterivanje.

strancov

pre 4 godine

Normalna stvar. Ne može da se sponzoriše separatizam i bude ruski proksi a da se izigrava fer plej. Mi Srbi smo otpisana nacija, shvatite to već jednom.

Црвена звезда 1913

pre 4 godine

Иначе у реваншу би било добро да испаднемо шмекери и дочекамо Украјинце транспарентом "Украјинци, Руси и Срби браћа заувек!"
(Евроталибан, 07. jun 2019 22:12)

Украјинце и Хрвате везује само српско порекло...

Zoran

pre 4 godine

Alo ljudi, Ukraina nije priznala Kosovo, Ukrainci su oslobodjali
Beograd kao deo Sovjetske armije. I normalno je da svim srcem igraju ptotiv nas kad smo ih izdali.

to su bre istočni Sloveni mi smo Balkanci

pre 4 godine

@Qqq

Sve ok ali to za ruskog oca si lupio.
Nemamo mi mnogo krvne veze sa Rusima, naprotiv. Genetski su nam bliži Ukrajinci a nešto više Poljaci.

Nije nego..

pre 4 godine

Kad mi gazimo Turke što podržavaju naše neprijatelje to vam je ok, kada Ukrajinci to rade nama, a imaju razloga jer smo podržali sve što je protiv njihovi interesa, onda vam to nije po volji. Hoćete li ikad biti normalni, razumni ljudi.
(Mare, 07. jun 2019 22:09)

Hajde, nabroj jednu stvar koju smo podržali a kosi se sa interesima Ukrajine?

Naivcino

pre 4 godine

Dokle smo mi dogurali da nas bivse Sovjetske republike ismejavaju zbog nase rusofilske politike! Dok svi beze od Rusa, mi im se uvlacimo. Koja blamcina!
(wtf, 7. jun 2019 21:16)

Stavi sahovnicu na prozor!

Donko

pre 4 godine

Sta ste bre durite, pljujete po Ukrajinu samo zato sto nece da bude pod ruskom cizmom sad hocete da vas vole, Srbi su sampioni u stvaranju sebi neprijatelja.

Turbulencija

pre 4 godine

Ukrajinci su nasi iskreniji prijatelji od Rusa uvek bili i bice. Ali mi smo ih vise puta izigrali i stajali na strani Rusa koji su to nama uvek radili. Poslednji primer rat na Krimu. Nemamo sta da se musimo zbog ovoga, ljudi su uvredjeni i to je to. Nemoj da uvek glumimo zrtve kad to nismo...

Nesha

pre 4 godine

Ništa nam pogrešno nisu rekli.
Zapitajmo se malo kako izgledamo drugima, čim izađemo preko granice, da ne kažem iz kuće, i kakvim delima smo to odavno zaslužili.

dragan

pre 4 godine

Не разумем зашто су ботови навалили да лупају минусе на коментаре у овој вести?

aca

pre 4 godine

Nismo fer prema Ukrajini kao drzavi.Kakvu politiku vodimo, nije ni cudno ovakvo ponasanj ,,navijaca". Politici nije mesto na stadionima.Bez obzira sto sadasnja srpska vlast pokusava sa svim zivim da nas posvadja( inace , ova vlast je to i uspela kada su bili na vlasti prosli put 1991-2000),nece uspeti u odnosu obicnog coveka prema nasoj ukrajinskoj braci.

jimi

pre 4 godine

Pa sta ako su vikali to sto su vikali!? Zarad njihove navodne podrake u vezi Kosova, dupe smo im dali. A to smo vec platili a bojim se da cemo tek jos gore platiti. Istina je.

Горан

pre 4 godine

Kad mi gazimo Turke što podržavaju naše neprijatelje to vam je ok, kada Ukrajinci to rade nama, a imaju razloga jer smo podržali sve što je protiv njihovi interesa, onda vam to nije po volji. Hoćete li ikad biti normalni, razumni ljudi.
(Mare, 07. jun 2019 22:09)

Скоро си све у праву, осим да смо подржали све против њихових интереса. Колико ја знам, Србија подржава територијални интегритет Украјине.

Mile Dodik

pre 4 godine

Neka smo ruske k****,volimo da primamo ruske k******. Ukrajinci su sada ljubomorni I sa setom se secaju ruskih k******,a zna se da je u Rusiji sve veliko.

iz istorije

pre 4 godine

Pa kako su fašisti,kad su ti ukrainci sa crvenom armijom 1945 oslobodili Beograd.
(Antibot koji se cenzuriše, 08. jun 2019 13:13)

Pa ako su jedinice ukrajinske armijske grupe oslobodile Beograd, to jos ne znaci da su bile sastavljene od Ukrajinaca. Dobile se naziv po oblasti formiranja i pocetnog dejstva, a ne po nacionalnom sastavu.

Bojan

pre 4 godine

Ukrajinci su jako bliski Srbima po mentalitetu i kulturi, ove politicke podmetacine podlih umova sluze samo da nas zavade. Nas huskaju na njih po ruskoj liniji a njima tamo salju tamnopute dobrovoljce da se bore na ruskoj strani i time stvaraju animozitet medju Ukrajincima prema Srbima, poceli su da nas posmatraju kao strance i neprijatelje a ne kao Slovene i sebi blisku bracu po kulturi. Ne dajte se zavesti, u svakom narodu ima Ljudi!

Susjed

pre 4 godine

Vaše ''Danke Dojčland'' uvlačenje niko nikada neće moći nadmašiti. ;)
(Derventa RS, 7. jun 2019 23:50)

Poštovani gospodine iz Dervente, evo pa pročitajte kako je pjesma koju Srbi toliko vole nabijati na nos Hrvatima dočekana u Hrvatskoj:

https://fenix-magazin.de/danke-deutschland/

MiRa

pre 4 godine

Privatna reprezentacija na privatnoj tv koju pola srbije ne moze da gleda. Nesposobni ljudi bolje i ne zasluzuju
(Prm, 07. jun 2019 22:04)

Ali zato gledamo mi u Sloveniji.

... pobuna na brodu ludaka ...

pre 4 godine

(Ostin A, 7. jun 2019 22:00)

... Vaš komentar potpisujem , od reči do reči, sve ste savršeno objasnili !!!

... pozdrav za Vas :-)

Новосадиста

pre 4 godine

Како вас није срамота да изједначавате хулигане са утакмице са Украјинцима. Као да је код нас па боље.

Slava Ukrajini

pre 4 godine

I treba!!! To je bratski narod, zemlja koja nije priznala Kosovo, a šta mi radimo? Podržavamo rusku okupaciju polovine Ukrajine!! Nikada se nećemo opametiti!!

Stari čačanin

pre 4 godine

Ajmo milostivi opet podrzavajte i zalite ove fasiste Ukrajince u vezi Krima i Donbasa
(Admiral, 07. jun 2019 21:17)

Znači po tebi Krim i Donbas mogu da se otcepe, a Kosovo ne može. Srpski dvostruki aršini.

Bari1991

pre 4 godine

Hvala vam rusofili zato što ste nas posvađali sa još jednim narodom i to sa pravoslavnim Ukrajincima... Još jednom Hvala...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (somika, 7. jun 2019 21:15

Kad bi ti znao koje vere je jako veliki broj Ukrajinaca,a i koja im je strana bila u Drugom svetskom ratu...

MirosLAV

pre 4 godine

evo i naseg gostoprimstva ukraincima, sa Ruskom zastavom. da ae razumemo, meni je to bilo simpaticno tada, sada cutim i ne kukam, imaju pravo ...

Mik

pre 4 godine

Hajde da budemo realni! Koga je briga šta ko viče. Mi smo bliski Rusima zato što od njih nismo dobili ni bombe ni otvoreno neprijateljstvo. Ukrajinci imaju drugačija iskustva... Nemam sumnje da će ruskih zastava biti na revanšu, ali to je zabava za plitkoumne, i tamo i ovamo.

Azov

pre 4 godine

Hvala Ukrajini! 
Srbija da ih dočeka zastavama Poljske, Srbije i Izraela da podseti Ukrajinu na njihovu istoriju! 
Slična je onoj današnjoj situaciji
(ja sam ja, 07. jun 2019 21:29)

Koju istoriju?

Zar Beograd nije bio prvi JUDENFREI grad u Evropi ?

deki0303

pre 4 godine

@ Gruja od 40 miliona Ukrajinaca 35 miliona su pravoslavni. Malo se informiši pre nego što pišeš takve stvari. I još nešto.... Ukrajina nije priznala Kosovo. Kad su igrali sa. Kosovom igrali su na neutralnom terenu a ne u Ukrajini. A Rusija pušta sportiste sa Kosova u Rusiju da se takmiče.

Qqq

pre 4 godine

Zivela Srbija,zivela Rusija,zivela Poljska. Slabo se ovde izvestava,da li zbog interesnih grupa,ili cega vec,ali malo koji narod u Evropi,verovatno i u svetu nas postuje kao sto to rade Poljaci. Ne znam cemu smo to zasluzili,ali postuju nasu borbu za Kosovo. A Rusija ko Rusija,samo korist da izvuku. Rusija nam dodje kao otac pijanac,los je roditelj,ali ista krv. Ali bolje od njih nemamo. Ali ponavljam,moje simpatije idu ka Poljskoj i Poljacima. I hvala im za podrsku koju nam pruzaju Poljai,iako ona ne izlazi na videlo.

realno

pre 4 godine

Kakve gluposti se ovde pisu. Slazem se da smo takav docek potpuno zasluzili. Kada se Krim otcepljivao od Ukrajine svi debili su ovde to podrzavali i bili na strani Rusije.
A taj Krim je njima isto sto i nama Kosovo, samo sto u nasim debilnim mozgovima ocigledno Krim moze da se otcepi a Kosovo ne moze.
Zao mi je samo sto nas veceras nisu razbili sa jedno 15:0 i sto nam nisu skandirali mnogo pogrdnije stvari, jer smo to itekako zasluzili.

Евроталибан

pre 4 godine

Ukrajinci su primili pravoslavlje pre Rusa nekih 100 godina..Prvo smo sa njima imali vece prijateljstvo nego sa Rusima..ali to smo mi,nasa politika,nasi mediji..lutamo glavom kako nam se servira i onda ide prica..docice i oni kod nas.
(erik cantona, 7. jun 2019 21:51)

Тако је матори, исто тако прво је настала Република Српска Крајина па онда 100 година после Србија.

Powerslave

pre 4 godine

S obzirom na činjenicu da se radi o Lavovu ništa drugačije se nije ni moglo očekivati.
A da smo poslednji koji smeju da se žale na zviždanje himni - jesmo.

Mare

pre 4 godine

Kad mi gazimo Turke što podržavaju naše neprijatelje to vam je ok, kada Ukrajinci to rade nama, a imaju razloga jer smo podržali sve što je protiv njihovi interesa, onda vam to nije po volji. Hoćete li ikad biti normalni, razumni ljudi.

BgHQ

pre 4 godine

Potpuno smo zasluzili svojom idiotskom politikom.To sto su nam vikali je nazalost tacno.Ukrajina nas nikad ni u cemu nije izneverila a mi im zabijamo noz u ledja i posle baljezgamo o licemerju.

helm

pre 4 godine

Glupi ukrajinci, nemaju pojma kako su nastali kao drzava. Izmislili su neke Ukre, kao svoje pretke, a ne shvataju da ime drzava dolazi od reci KRAJNA, (u)krajna, naseljavanjem Srba, krajisnika, da brane ruske granice. Takodje nemaju pojma da je Rusija u stvari nastala u Kijevu. Sto neko ne pise o tome kako menjaju nazive mesta i postavljaju nove table sa imenima, sto mnogo lici na neke nase susedne entitete.

Bogoje Panajotovic

pre 4 godine

Ukrajinci su veći fašisti od Nemaca. 
(Siniša, 07. jun 2019 21:15) 

Nemci nikada u istoriji nisu bili Fašisti, bili su Nacisti, razlika je
velika!
(somika, 07. jun 2019 21:1u8)

Nemci nikada nisu bili fasisti i nikada nisu ziveli u Nemackoj, nego na teritoriji danasnje Bocvane, Zimbadve i Sao Tome i Principe. Neki kazu i na Madagaskaru, ali ja bih rekao da je to prose .... preterivanje.

Samo realno

pre 4 godine

Najluđi su mi ovi što ostavljaju komentare "a šta nismo?". Da se vi pitate otišla bi i Srbija i srpstvo..u..p..m.. još odavno. I ovako smo u ambisu, a sa vama takvima dobro je i da postojimo uopšte.

Aki Shatriani

pre 4 godine

hahaha dobar opis. Srbija bi trebala imati crvenu ulicu u Moskvi koliko im se uvlačite.
(Ante, 07. jun 2019 22:01)

Zahvaljujemo se na glasu

Danke Deutschland, vielen dank! smejala se rupa zakrpi, osovina Hitler-Pavelic-Bandera... Imam mnogo drugara medju Hrvatima, ali to ne menja cinjenicu da ste najveca g...a koja je svet video...

Prokopije

pre 4 godine

Ja vise navikao na ovakve dogadjaje,samo jos eskimi da zaurlaju "srbe na vrbe",te to obrazloze masovnim silovanje i genocidom koji su mrski srbi pocinili.vreme kvazi nacija i drzava daje svoje plodove.

Hm

pre 4 godine

Ajmo milostivi opet podrzavajte i zalite ove fasiste Ukrajince u vezi Krima i Donbasa
(Admiral, 7. jun 2019 21:17)
Pa zato i zvizde zbog naseg podrzavanja otcepljenja njihove teritorije. A ovamo ne damo Kosovo jer to je nasa teritorija.

Nico kao ja

pre 4 godine

Naravno da podržavaju Hrvate jer je među tim narodima mnogo sličnosti. Pre svega to da i jedni i drugi svoj nacionalni identitet zasnivaju na antagonizmu prema Rusima odnosno Srbima. Psi koji grizu svog gazdu kojih je do juče hlebom hranio. A da nije bilo gazde, nebi postojali kao narod i imali svoju državu.

Штилцована катаболцна

pre 4 godine

@Somika

Лавов је све само не православни град. Тамо су унијати главни. На трибини застава са првим нацистом Украјине, Степаном Бандером. Ако нас такви прозивају, онда трњба да смо поносни.

mile

pre 4 godine

Obozavam Ukrajince, ali nazalost nasi politicari nas i sa njima posvadjase. Mi bukvalno nemamo blizi narod od njih. Ista vera, ista krv, isti slovenski mentalitet, pa Srbi sloveni su odatle i dosli na Balkan...

debeli s kajlom

pre 4 godine

samo u tuznim suzama da kazem "hahahagaga" grohotom se smijem ..rusofilija nas je dovela do gubutka integriteta i dostojanstva. Znate sta , tesko cu ovo reci , ali ..Yuga je bila institucia za sve ovo sada .

C i n i k

pre 4 godine

Bari1991, 07. jun 2019 22:11)

Koje su to vere Ukrajinci ?
Ajde objasni?
Jasno je koliko ovde ima placenih rusofila,ali pojasni, el ti poznato da Ukr.prav.crkvu samo Srbija i njen gospodar Moskva ne priznaju?
A nisi cuo..?!

jimi

pre 4 godine

Pa sta ako su vikali to sto su vikali!? Zarad njihove navodne podrake u vezi Kosova, dupe smo im dali. A to smo vec platili a bojim se da cemo tek jos gore platiti. Istina je.

Alpinist

pre 4 godine

Kosovo je Srbija a Krim je Rusija.
(KOSINGAS, 07. jun 2019 22:12)

Krim i nekao jer je pod Ruskom kontrolom,a ovo drugo se bas i nemoze potvrditi..
i malo mi cudno,toliko ulazete u odbranu,a suplji ko Svicaraki sir... :-)

Carrera Carrera

pre 4 godine

Kada ste se hvalili slikama sa ratista na strani rusije kada su nasi politicari trcali ba Krim posle ruske okupacije bilo vam je to ok. Sve se placa sve se vraca. Sutra da Srbija sa bilo kima zarati dobicemo isto ono sto smo mi podrzavali nasom pogubnom politikom.

Blenta

pre 4 godine

Potsetiću vas da smo mi stali na stranu Rusije pri aneksiji Krima jer NE, ne možemo mi da budemo neutralni, RUSI će nam pomoći! A Ukrajinci su principijelno protiv priznavanja Kosova.
Ne treba drugi da nam skandiraju, sami sebe ne poštujemo.

018

pre 4 godine

Ako, doći će i oni kod nas !!!
(ćutim a govorim, 07. jun 2019 21:15)

e to je nas glavni problem.
zato sto tako razmisljamo.
a jos ce i da popijemo disciplinsku od uefa ako se to dogodi kod nas.

Veli Jože

pre 4 godine

hahaha dobar opis. Srbija bi trebala imati crvenu ulicu u Moskvi koliko im se uvlačite.
(Ante, 7. jun 2019 22:01)

Vaše ''Danke Dojčland'' uvlačenje niko nikada neće moći nadmašiti. ;)
(Derventa RS, 7. jun 2019 23:50)

Neće jer je tekst napisao Đorđe Novković, majstor svoga zanata ;)

Mile Dodik

pre 4 godine

Neka smo ruske k****,volimo da primamo ruske k******. Ukrajinci su sada ljubomorni I sa setom se secaju ruskih k******,a zna se da je u Rusiji sve veliko.

erik cantona

pre 4 godine

Ukrajinci su primili pravoslavlje pre Rusa nekih 100 godina..Prvo smo sa njima imali vece prijateljstvo nego sa Rusima..ali to smo mi,nasa politika,nasi mediji..lutamo glavom kako nam se servira i onda ide prica..docice i oni kod nas.

UK

pre 4 godine

Pa šta treba da rade? Da aplaudiraju zemlji koja igra kako Rusija svira, koja šalje dobrovoljce u Donbas (kvazi-novinar, ime ne pamtim), čiji snajperisti ("Deki", ili nešto tako) ubijaju po Novorosiji i čiji ih mediji slave kao heroje?

Naivcino

pre 4 godine

Dokle smo mi dogurali da nas bivse Sovjetske republike ismejavaju zbog nase rusofilske politike! Dok svi beze od Rusa, mi im se uvlacimo. Koja blamcina!
(wtf, 7. jun 2019 21:16)

Stavi sahovnicu na prozor!

kajzer soze

pre 4 godine

A jel treba ocekivati nesto drugo?

U sred Skoplja razapnemo grcku zastavu pa se cudimo sto nam Makedonci zvizde himni.

Iz nekog, samo nama znanog razloga, 5 godina freneticno podrzavamo separatiste u Ukrajini (koja s druge strane nije priznala Kosovo), pa se cudimo sto nam i Ukrajinci zvizde himni.

Nije problem u drugima vec u nama. Pod hitno nam treba restart u svim sferama drustva.

strancov

pre 4 godine

Normalna stvar. Ne može da se sponzoriše separatizam i bude ruski proksi a da se izigrava fer plej. Mi Srbi smo otpisana nacija, shvatite to već jednom.

Горан

pre 4 godine

Kad mi gazimo Turke što podržavaju naše neprijatelje to vam je ok, kada Ukrajinci to rade nama, a imaju razloga jer smo podržali sve što je protiv njihovi interesa, onda vam to nije po volji. Hoćete li ikad biti normalni, razumni ljudi.
(Mare, 07. jun 2019 22:09)

Скоро си све у праву, осим да смо подржали све против њихових интереса. Колико ја знам, Србија подржава територијални интегритет Украјине.

Тони Старк

pre 4 godine

Ми смо најнеписменији народ на свету. Какво медијско хушкање.

Да ли ико од вас зна који је став Украјине по питању Косова? Не. Украјина није и неће признати Косово!

Док ми на сва звона трубимо да је Крим Русија, што њих боли. Шта да очекујемо?

Господо хушкачи, закуцајте на врата оних који су састављали, потписали и који жарко желе Бриселски споразум и тамо кукајте, учите и бучите. У том споразуму пише да Србија неће ометати чланство Косова у спортским институцијама, а Украјинце, Шћекића, Јанковића, Марушића и екипу оставите на миру.

gru

pre 4 godine

Ovi sto pisu da je ovo zvizdanje zasluzeno, ocito su imali 1 iz istorije!
Nije zasluzeno ali je ocekivano, obzirom da su bili saveznici u II sv ratu i da je i u HR i u UKR nacizam jos uvek i te kako jak.

pravda365

pre 4 godine

To nam je hvala sto nismo priznali Krim kao deo Rusije, vec podrzavamo Ukrajinu.

Ukrajinci su izgubljen, siromasan i ratom namucen narod bez pravog identiteta, sa vecinom koja uopste ne prica ukrajinski. Ali niko na mrznji nije nesto napravio...

Ostin A

pre 4 godine

Ukrajinci su veći fašisti od Nemaca.
(Siniša, 7. jun 2019 21:15)

Kako bi Srpski narod reagovao da Ukrajinci dolazili da se bore na strani OVK na Kosovu od 1997 - 1999 ?

Drugo ja ne vidim šta je netačno u izjavi da je Srbija Ruska ku**a. Poklonili smo im sve i svašta. Počev od najjače Srpske kompanije NIS. U Srbiji kada bi se sabrale majice Tesle i Đokovića, ne bi se dobio ni približan broj kao količina majica sa likom Vladimira Putina. Prošli predsednik Srbije je izjavio da bi voleo da je Srbija Ruska Gubernija.

Na suvenirskim štandovima, u Knez Mihajlovoj u Beogradu ti možeš da pronađeš ikone Vladimira Putina.

Nesha

pre 4 godine

Ništa nam pogrešno nisu rekli.
Zapitajmo se malo kako izgledamo drugima, čim izađemo preko granice, da ne kažem iz kuće, i kakvim delima smo to odavno zaslužili.

Turbulencija

pre 4 godine

Ukrajinci su nasi iskreniji prijatelji od Rusa uvek bili i bice. Ali mi smo ih vise puta izigrali i stajali na strani Rusa koji su to nama uvek radili. Poslednji primer rat na Krimu. Nemamo sta da se musimo zbog ovoga, ljudi su uvredjeni i to je to. Nemoj da uvek glumimo zrtve kad to nismo...

Donko

pre 4 godine

Sta ste bre durite, pljujete po Ukrajinu samo zato sto nece da bude pod ruskom cizmom sad hocete da vas vole, Srbi su sampioni u stvaranju sebi neprijatelja.

србин

pre 4 godine

ТАКО И ТРЕБА, БРАТ НА БРАТА! УСПЕЛИ СУ У ТОМЕ, НАЖАЛОСТ!
А ПРАВОСЛАВНА БРАЋА?!?!
СТВАРНО ЖАЛОСНА СЛИКА!

ja sam ja

pre 4 godine

Hvala Ukrajini!
Srbija da ih dočeka zastavama Poljske, Srbije i Izraela da podseti Ukrajinu na njihovu istoriju!
Slična je onoj današnjoj situaciji

aca

pre 4 godine

Nismo fer prema Ukrajini kao drzavi.Kakvu politiku vodimo, nije ni cudno ovakvo ponasanj ,,navijaca". Politici nije mesto na stadionima.Bez obzira sto sadasnja srpska vlast pokusava sa svim zivim da nas posvadja( inace , ova vlast je to i uspela kada su bili na vlasti prosli put 1991-2000),nece uspeti u odnosu obicnog coveka prema nasoj ukrajinskoj braci.

Derventa RS

pre 4 godine

hahaha dobar opis. Srbija bi trebala imati crvenu ulicu u Moskvi koliko im se uvlačite.
(Ante, 7. jun 2019 22:01)

Vaše ''Danke Dojčland'' uvlačenje niko nikada neće moći nadmašiti. ;)

fria

pre 4 godine

Neka vrate grad u kome igraju (Lavov) Poljskoj, i onako su im komunisti kreirali naciju i rasparcali regije iz Poljske, Rusije, Madjarske, Rumunije itd i dali ih njima.

milan

pre 4 godine

Mi i jesmo ruska kurva, na zalost.
Muka mi vise ovo da gledam. Gde god odemo isprase nas, siptari prosle godine sad ovi
Totalno ponizenje po 100 put, kao nacije

Ko pod drugim jamu kopa

pre 4 godine

Naravno da podržavaju Hrvate jer je među tim narodima mnogo sličnosti. Pre svega to da i jedni i drugi svoj nacionalni identitet zasnivaju na antagonizmu prema Rusima odnosno Srbima. Psi koji grizu svog gazdu kojih je do juče hlebom hranio. A da nije bilo gazde, nebi postojali kao narod i imali svoju državu.
(Nico kao ja, 7. jun 2019 21:57) # Link komentarai

I onda se čudite kako niko neće imati nikakvog posla s vama. Bahatost bez ikakvog pokrića.

Bobi

pre 4 godine

Uopste im ne zameram. Kakva bruka da par stotina 'nasih' ratuju na istoku Ukrajine. Kakva bolesna osoba moze da puca na druge pravoslavce/slovene koji samo zele da zive u miru bez putina i njegovih siladzija?

Bob

pre 4 godine

U pravu su.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (HARIS, 7. jun 2019 21:17)

Brate, kako te nije sramota, zivis sa komsijama Srbima, citas srpske novine i tako govoris. A kad izadjes na ulicu verovatno si vrlo ljubazan prema svima i siris toleranciju. Uvek sam prezirao takve ljude.

Евроталибан

pre 4 godine

Иначе у реваншу би било добро да испаднемо шмекери и дочекамо Украјинце транспарентом "Украјинци, Руси и Срби браћа заувек!"

Nije šija nego vrat

pre 4 godine

Fašizam ili nacizam...isto ti je to moj bratac. Filozofiraj koliko hočeš mada si svestan da nisi u pravu. Jedino što je ovde činjenica je to da nemamo pojma o fudbalu.

Veli Jože

pre 4 godine

Ima neka tajna veza izmedju Ukrajinaca, Hrvata i Njemaca. Jos tamo iz 40 tih godina 20 veka.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nikola, 7. jun 2019 21:52)

Vas i Rusa!!
Ipak su vam Rusi oslobodili Srbiju, dok su srpski "antifašisti" teške bitke vodili po Bosni s partizanima !

YNWA

pre 4 godine

U pravu su.
(HARIS, 07. jun 2019 21:17)

Ne prozivaj druge zbog mrznje, a imas obicaj da to cinis, ukoliko i sam mrzis, cak vise u odnosu na one koje prozivas. Srpska nacija je daleko kulturnija u odnosu na onu kojoj ti pripadas, i sigurno je kroz razlicite oblasti koje su nasiroko oblikovale danasnje drustvo doprinela vise nego sto mozes da zamislis. Sram te bilo. Licno sam ponosam sto me ovaki "prozivaju". Isto tako sam ponosan kada mi takvi kao ti govore kakav sam. Pozdrav iz Novog Sada.

Srba

pre 4 godine

@(somika, 7. jun 2019 21:15)
Molim, nema na čemu. Još jednom, nema na čemu. Uzgred, Ukrajinci u Lavovu su uglavnom unijati, tako da smo sa njima "posvađani" već par stotina godina.

Zoran

pre 4 godine

Alo ljudi, Ukraina nije priznala Kosovo, Ukrainci su oslobodjali
Beograd kao deo Sovjetske armije. I normalno je da svim srcem igraju ptotiv nas kad smo ih izdali.

Kosmopolita

pre 4 godine

Ne razumem toliko neprijateljstvo mojih naivnih sugradjana prema Ukrajini, ipak je od strane nas prema njima ucinjena nepravda i stvoren animozitet.
Da su nebitni, nisu, petardom nas pobedili....Docekajmo ih dostojanstveno, ne budim divljaci i ne nanosimo stetu reprezentaciji stalnim igranjem bez publike, to govori o nama.

Јабучило

pre 4 godine

Znači po tebi Krim i Donbas mogu da se otcepe, a Kosovo ne može. Srpski dvostruki aršini.
(Stari čačanin, 07. jun 2019 21:43)

Баш тако. Крим може, Косово не може. Нису двоструки аршини, него су две различите ствари. А теби историја није јача страна.

realan

pre 4 godine

To je ta nasa spoljna politika........sami sebe spustamo,pre dve godine Ukrajna je odbila da igra sa Kosovom u Kijevu i onda su izabrali Poljsku zato sto ne priznaju Kosovo a mi njima zvizdimo,pevamo Ruske pesme.......sad smo iznenadjeni?! !

achitwn

pre 4 godine

15Kad bi ti znao koje vere je jako veliki broj Ukrajinaca,a i koja im je strana bila u Drugom svetskom ratu...
(Bari1991, 07. jun 2019 22:11)
Pravoslavne modrove.
Ukrainian Orthodox - Kyiv Patriarchate 50.4%, Ukrainian Orthodox - Moscow Patriarchate 26.1%, Ukrainian Greek Catholic 8%, Ukrainian Autocephalous Orthodox 7.2%, Roman Catholic 2.2%, Protestant 2.2%, Jewish 0.6%, other 3.2%

Црвена звезда 1913

pre 4 godine

Иначе у реваншу би било добро да испаднемо шмекери и дочекамо Украјинце транспарентом "Украјинци, Руси и Срби браћа заувек!"
(Евроталибан, 07. jun 2019 22:12)

Украјинце и Хрвате везује само српско порекло...

Nije nego..

pre 4 godine

Hvala vam rusofili zato što ste nas posvađali sa još jednim narodom i to sa pravoslavnim Ukrajincima... Još jednom Hvala... 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (somika, 7. jun 2019 21:15

Kolumbo, Lavov, Užgorod i taj delić Ukrajine je 90% katolički kraj.

iz istorije

pre 4 godine

Pa kako su fašisti,kad su ti ukrainci sa crvenom armijom 1945 oslobodili Beograd.
(Antibot koji se cenzuriše, 08. jun 2019 13:13)

Pa ako su jedinice ukrajinske armijske grupe oslobodile Beograd, to jos ne znaci da su bile sastavljene od Ukrajinaca. Dobile se naziv po oblasti formiranja i pocetnog dejstva, a ne po nacionalnom sastavu.

Iskander

pre 4 godine

@somika

Pravoslavni ukrajinci su Rusi, a ovi katolici su nacisti. Zivela Rusija i Srbija!!! Dok smo se mi borili za slobodu sveta, oni su saradjivali sa Hitlerom!

1Beogradjanin

pre 4 godine

Zar Beograd nije bio prvi JUDENFREI grad u Evropi ?
(Azov, 7. jun 2019 21:46)

Možda jeste, možda nije, ali nisu ih Srbi ubijali, ako si to zaboravio.

Bez obzira šta svi ovde mislili njihovu reprezentaciju treba kulturno dočekati i ne treba zviždati njihovoj himni. Na protiv, treba je pozdraviti aplauzom. Pokažimo makar jednom da je u nama ostao makar promil kulture i dostojanstva i da se ne spuštamo na taj nivo. Naravno, ne očekujem da se to desi. Biće gomila uvredljivih banera, gomila ruskih zastava i naravno horsko zviždanje. Na žalost.

David NS

pre 4 godine

Ako, doći će i oni kod nas !!!
(ćutim a govorim, 07. jun 2019 21:15)

e to je nas glavni problem.
zato sto tako razmisljamo.
a jos ce i da popijemo disciplinsku od uefa ako se to dogodi kod nas.
(018, 7. jun 2019 21:54)

Ma tako je, najbolje je da ćutimo dok nas drugi vređaju, ni slučajno da im se pokušamo revanširati, jer pobogu, uvrediće nam se protivnici...
Dajte molim vas, provokacija na fudbalskim utakmicama od strane navijača je uvek bilo i biće, samo autošovinistima smeta šta god Srbi urade a kad nas provociraju to je ok, i za sve imaju izgovore i opravdanja.
Zaboravljate da su Ukrajinci već više puta pevali ''Ubij Srbina'' na utakmicama i palili srpske zastave, pa im se odavde niko nije revanširao, za sada...

Saxon

pre 4 godine

Ukrajina je raspala drzava, bez vlasti i morala, drzi ih na okupu samo CIA i kriminal. Isto kao i Kosovo. Kosovo je Srbija, Černobiilj je ukrajina.

Nije nego..

pre 4 godine

Kad mi gazimo Turke što podržavaju naše neprijatelje to vam je ok, kada Ukrajinci to rade nama, a imaju razloga jer smo podržali sve što je protiv njihovi interesa, onda vam to nije po volji. Hoćete li ikad biti normalni, razumni ljudi.
(Mare, 07. jun 2019 22:09)

Hajde, nabroj jednu stvar koju smo podržali a kosi se sa interesima Ukrajine?

marsovac (true one)

pre 4 godine

E znao sam da će biti komentara "Doći će i oni kod nas"....

Pa da li Srbi moraju da se UVEK spuštaju na taj nivo?
Dajte da pokažemo svima da smo gospoda i da smo došli na utakmicu da bodrimo naš tim a ne da skandiramo svakakve gluposti..

Ma otišao je ovaj svet u....

Jura

pre 4 godine

Kad bi ti znao koje vere je jako veliki broj Ukrajinaca,a i koja im je strana bila u Drugom svetskom ratu...
(Bari1991, 7. jun 2019 22:11)
Večina su pravoslavci i večina se borila na sovjetskoj strani. Najbolje od svega što večina Sovjetskih vojnika koja je oslobađala Srbiju u 2. Sv. ratu su bili Ukrajinci.

to su bre istočni Sloveni mi smo Balkanci

pre 4 godine

@Qqq

Sve ok ali to za ruskog oca si lupio.
Nemamo mi mnogo krvne veze sa Rusima, naprotiv. Genetski su nam bliži Ukrajinci a nešto više Poljaci.

Legionar

pre 4 godine

"Potsetiću vas da smo mi stali na stranu Rusije pri aneksiji Krima jer NE, ne možemo mi da budemo neutralni, RUSI će nam pomoći! A Ukrajinci su principijelno protiv priznavanja Kosova.
Ne treba drugi da nam skandiraju, sami sebe ne poštujemo.
(Blenta, 7. jun 2019 21:50)'
Hajde, majke ti, podseti nas, koja je ZVANIČNA pozicija Srbije po pitanju Krima? Da li je Srbija kao država priznala Krim kao deo Rusije, iako svi znamo istoriju Krima, ali sad pričano o zvaničnoj politici Srbije koju ti izvrćeš. Dakle, zvanična Ukrajina ne priznaje Kosovo, zvanična Srbija ne priznaje Krim kao deo Rusije, da li ti je sad jasno?

обс

pre 4 godine

Сасвим је небитно шта Украјинци кажу или вичу и не би требало реаговати на њихову антируску фрустрацију. Србија и Украјина немају ама баш никакав нити историјски нити суседски контакт. Украјина је географски и историјски инцидент. Инциденту је инцидент терен.

Susjed

pre 4 godine

Vaše ''Danke Dojčland'' uvlačenje niko nikada neće moći nadmašiti. ;)
(Derventa RS, 7. jun 2019 23:50)

Poštovani gospodine iz Dervente, evo pa pročitajte kako je pjesma koju Srbi toliko vole nabijati na nos Hrvatima dočekana u Hrvatskoj:

https://fenix-magazin.de/danke-deutschland/

Antibot koji se cenzuriše

pre 4 godine

Stari su to fašisti...
(blok 21, 08. jun 2019 02:15)
Pa kako su fašisti,kad su ti ukrainci sa crvenom armijom 1945 oslobodili Beograd.

реално

pre 4 godine

па докле ће више да нас ниподаштавају вештачке нације које никад државе виделе нису, никад нису фудбала играле !? или да требамо да будемо срећни што смо прошли без дрона на терену? треба да се службено уложи протест, ово треба да се региструје 3:0 за нас. па нисмо ми тамо неке бораније да нас се овако вређа

обс

pre 4 godine

Сасвим је небитно шта Украјинци кажу или вичу и не би требало реаговати на њихову антируску фрустрацију. Србија и Украјина немају ама баш никакав нити историјски нити суседски контакт. Украјина је географски и историјски инцидент. Инциденту је инцидент терен.

bata djosa

pre 4 godine

razmisljam.. i ja imam taj nagon da im *** sve po spisku kad dodju ovde.
ali, evo, razmislio sam - ne treba tako.
treba da pozdravimo njihove fudbalere, aplaudiramo na himnu i razvijemo transparent: mi ne palimo svoje zive gradjane u pozoristu, mi ne vredjamo protivnicku ekipu, jer mi smo Srbija.
ili slicno..

TnT

pre 4 godine

Koje je ovo raspaljivanje mrznje i paranoje majko moja. Nekoliko nebitnih likova je nesto vikalo (recimo 0.002 procenta). Pa mi na utakmivama uzvikujemo samo politicke parole i zvizdimo tusjoj himni. I to veeelika vecina. Jos su bili super, buduci da mi nosimo transparente Krim je Rusija, a nasi dobrovoljci idu tamo da pucaju na ukrajinske vojnike.

I sta je jos bila provokacija? Vidjene su hrvatske zastave. Uzas, strasno, kakav zlocin. Odmah suspendovati FSU.

Ajd ne lozite se.

my way

pre 4 godine

Ко о чему, Украјина о... Шта је то што Украјина ради за Србију, а Србија не за Украјину? Оно, баш заоштрише са Америма и западном Европом, да не заратују због нас плашим се :О?. Какви су преко улице силом засели на власт и не чуди што носе заставу сабораца из Другог светског рата. За нас и нашу историју највећи комплимент. Као што рекох, ко о чему...

Strucnjak ekspertskog nivoa

pre 4 godine

@somika
Ukrajinci su većinski katolici
(Gruja, 07. jun 2019 21:21)
Ti se sigurno odusevljavas Radovanom Damjanovicem na YT? Istoricarem koji najbolje zna "pravu" istoriju. Ali eto ne zna da su Ukrajinci vecinski pravoslavci.

Prvo svoje dvorište

pre 4 godine

Vrlo bitna vest, nema šta. Dok bi Ukrajinci bili dočekani u Srbiji pogačom i solju, kao što smo toliko puta pokazali na međunarodnim i domaćim utakmicama. Zato sledeću utakmicu igramo pred praznim stadionom, jer smo nepodnošljivo dobri kao navijači.

YNWA

pre 4 godine

Pa zato i zvizde zbog naseg podrzavanja otcepljenja njihove teritorije. A ovamo ne damo Kosovo jer to je nasa teritorija.
(Hm, 7. jun 2019 21:49)

# Link komentara

Srpska politika postuje teritorijalni integritet Ukrajine. To je zvanicni stav. Postoje gradjani koji podrzavaju otcepljenje i pripajanje Krima Rusiji, a koji se nalaze u manjini. Ne siri dezinformacije, trazeci u tome stavu manjine opravdanje za zvizduke kao i ovu pesmu. Ovde se radi o desno orijentisanoj frakciji koja deluje na teritoriji Ukrajine. Podrzavala je i sluzbovala Adolfu Hitleru i njegovoj ideologiji. Odatle ovakvi stavovi. Oni su ti koji su, primarno, zvizdali i pevali. Ostali su se, mozda cak i nesvesno pridruzili. Ali ti "ostali" su maniina u odnosu na broj gledalaca.

MiRa

pre 4 godine

Privatna reprezentacija na privatnoj tv koju pola srbije ne moze da gleda. Nesposobni ljudi bolje i ne zasluzuju
(Prm, 07. jun 2019 22:04)

Ali zato gledamo mi u Sloveniji.

Bojan

pre 4 godine

Ukrajinci su jako bliski Srbima po mentalitetu i kulturi, ove politicke podmetacine podlih umova sluze samo da nas zavade. Nas huskaju na njih po ruskoj liniji a njima tamo salju tamnopute dobrovoljce da se bore na ruskoj strani i time stvaraju animozitet medju Ukrajincima prema Srbima, poceli su da nas posmatraju kao strance i neprijatelje a ne kao Slovene i sebi blisku bracu po kulturi. Ne dajte se zavesti, u svakom narodu ima Ljudi!

achitwn

pre 4 godine

somikaUkrajinci su većinski katolici
(Gruja, 07. jun 2019 21:21)
Srbijance gogle prije nego sto komentarises. Uzme 10s. Pravih roman katolika ima svega 2.2%. Evo ti data breakdown

Ukrainian Orthodox - Kyiv Patriarchate 50.4%, Ukrainian Orthodox - Moscow Patriarchate 26.1%, Ukrainian Greek Catholic 8%, Ukrainian Autocephalous Orthodox 7.2%, Roman Catholic 2.2%, Protestant 2.2%, Jewish 0.6%, other 3.2%

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

Mene ovom propagandom nećete uspeti da posvađate s Ukrajinkama. I dalje ću da ih gotivim.
(Tumbarajko, 07. jun 2019 22:06)


I posecujeeeem.

Јабучило

pre 4 godine

Ааааа, то је наше потресло, па су нам набили петарду! Ајде, бре, други дочек се није ни очекивао.

ogledalo naroda

pre 4 godine

Ja vise navikao na ovakve dogadjaje,samo jos eskimi da zaurlaju "srbe na vrbe",te to obrazloze masovnim silovanje i genocidom koji su mrski srbi pocinili.vreme kvazi nacija i drzava daje svoje plodove.
(Prokopije, 8. jun 2019 00:42)

E pa dragi Prokopije kad se maešamo i tamo gde nam nije mesto, tačnije rečeno, gde mi nemamo ama baš nikakve koristi, ali zato, gle čuda, Rusi tu imaju umešene prste. Recimo kakve mi imamo veze sa Sirijom i šta će tamo naši crkveni velikodostojnici ?!, onda pre neki dan primismo nekog venecuelanskog sekretara sa ambasadorom i opet počesmo o velikom i tradicionalnoim prijateljstvu Srba i Venecuelanaca ?! A znamo kakva je tamo situacija i da ne treba da se mešamo tamo i vamo u toj državi ?!

Majkl Džondar

pre 4 godine

Korektno navijanje tokom cele utakmice. U stvari ne korektno, bilo je vrhunsko, normalno za Ukrajince. Ovaj uvod nisam gledao doduše.

... pobuna na brodu ludaka ...

pre 4 godine

(Ostin A, 7. jun 2019 22:00)

... Vaš komentar potpisujem , od reči do reči, sve ste savršeno objasnili !!!

... pozdrav za Vas :-)

dragan

pre 4 godine

Не разумем зашто су ботови навалили да лупају минусе на коментаре у овој вести?