Utorak, 04.06.2019.

14:04

Tedeski: Ovde nema trika da jedan klub ode u stečaj i da se rodi novi sa istim imenom

Prvi čovek novooformljenog kluba Cedevita Olimpija Emil Tedeski obratio se novinarima na konferenciji i govorio o sitauciji u tom klubu.

Izvor: SN

Tedeski: Ovde nema trika da jedan klub ode u steèaj i da se rodi novi sa istim imenom IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

88 Komentari

Sortiraj po:

Legionar

pre 4 godine

"Pa ovo su davno ucinili Partizan i Igokea, dva kluba iz dvije razlicite drzave...
(Ssssd, 4. jun 2019 21:21)"
Porediš Partizan i Igokeu sa ovim... ili sa Zvezdom i FMP-om?! Ili ništa ne razumeš ili si zvezdaš, pa pokušavaš da odbraniš nebranjivo.

Ostin A

pre 4 godine

moj tedeski, takvi trikovi su i moguci samo u srbiji, i samo u slucaju drzavnog i politickog projekta, crvene zvezde (nekad sa malog kalemgdana), a sada cz beograd fmp, iz stjepana supanca...
(sasa savic, 5. jun 2019 13:53)

Vrhunac su mi ti izgovori "državni projekat". Pa momak, i Zvezda i Partizan su državni klubovi. Oba kluba su državni projekti kroz celu svoju istoriju od 1945 ka ovamo.

Partizan nije osvojio Evroligu svojim novcem, već jer je država upumpavala silne pare + imala zakon da igrači mlađi od 21 godine ne mogu da igraju van zemlje. Nije osvajao titule jer je stvarao talente, već jer je imao od države čime da plaća igrače.

Prepirke ko je "državniji" su meni sulude. Par godina je jedan klub, onda malo drugi i tako u krug.

nisam ja, ja je

pre 4 godine

Звезда је Звезда и то је тако у универзуму једна се угаси,друга почиње... (Бол болује, 4. jun 2019 19:12)

Padalica, repatica, hobotnica...

sasa savic

pre 4 godine

moj tedeski, takvi trikovi su i moguci samo u srbiji, i samo u slucaju drzavnog i politickog projekta, crvene zvezde (nekad sa malog kalemgdana), a sada cz beograd fmp, iz stjepana supanca...

NEU

pre 4 godine

Daj neki dokaz.
(Ti si bezmudi, 4. jun 2019 21:45)
Činjenice koje su opštepoznate se ne dokazuju. Ali kada baš insistiraš; Partizanove titule po Vučeliću u period izmedju 1941 - 1944.

Zd

pre 4 godine

Bezveze se pjenite. Nije Emil mislio na Zvezdu -FMP, već na neke klubove iz Hrvatske. Šibenka stečaj, novi klub Šibenik, dugove popapala maca. Isto tako Kvarner, Osijek. U nogometu, u Puli naprimjer, ovo im je treći ili četvrti klub u zadnjih 25 godina.

Aleksa

pre 4 godine

Samo nam nisi objasnio u cijoj je svojini drzavni klub koji se fuzionise sa privatnim, pa se privatni klub takmici pod imenom drzavnog dok njime upravlja privatnik a drzava sipa pare.
(Gazda Dojkan,

Дај само ти објасни који то државни клуб са којим то приватним и кад (ако можеш са подацима из институција, не оно што ти дечко шапуће на уво у тренуцима страсти) онда дај неку информацију о том сипању пара државе, да пробамо да срушимо власт јер је то неуставно (прекршен додуше устав једном - ЕПС спонзор ФКП у ЕЛ, али опроштено је)

Igor

pre 4 godine

Lako za price..bitno je da mi igramo Evroligu...a sta je reko Bokan,Skokan,Dulo,Milo,Tadeski...Pantic,Santic..nije uopste bitno..bitno je braco cigani da cemo sa uzivamo sl sezone..Zivela ZVEZDO

LorD

pre 4 godine

Au,pozlice im.
Danas sam takodje cuo da je ovo prvi put u istoriji evropske kosarke da se fuzionisu 2 kluba iz dvije razlicite zemlje.
Dakle pozlice im 2 puta.

Aleksa

pre 4 godine

Ajmo se navijači Zvezde smiriti i ne napadati nikoga bez razloga.
(Cinik, 4. jun 2019 19:43)

Ајмо књигу у шаке, пошто ти је за школу касно. Да би јавно износио мишљење, битно је познајеш основна правила језика на ком пишеш, између осталих, употребу инфинитива...

Ti si bezmudi

pre 4 godine

Dobro je! Nekada bi osnivali klub u Zagrebu i premeštali u Srbiju, sada su bar prešli na Sloveniju.
(NEU, 04. jun 2019 18:46). Daj neki dokaz.

Gazda Dojkan

pre 4 godine

Batica opasno menja teze. Zarad tobož patetike i samilosti javnosti. Idemo redom. Da li je KKCZ privatan klub? Ne. Znači država zadužila preko svojih ljudi u upravi, kasnije vratila u normalu. To se dešava ciklično poslednjih 20ak godina. Isto se dešava u Partizanu, ni to nije sporno. Cedevita je čista privatna svojina i gospodin gazda odgovara za svoje poteze. (jako i do samog kraja, 4. jun 2019 16:26)

Samo nam nisi objasnio u cijoj je svojini drzavni klub koji se fuzionise sa privatnim, pa se privatni klub takmici pod imenom drzavnog dok njime upravlja privatnik a drzava sipa pare.

Dorćolskog boema

pre 4 godine

Mom rodjenom bratu su ostali dužni 20k € ,kada smo zvali i pitali šta i kako rečeno nam je da to više nije ta Zvezda i da od para nema nista,nažalost nismo jedini kome su to rekli.Tako da priča kako nikom nisu ostali dužni ne pije vodu.

sasa the red baron

pre 4 godine

(Cinik, 4. jun 2019 19:43)

Cinik, CEdevita odlazi iz HR zato sto kako oni tvrde, nije im ravnorpravno prosledjen novac iz budeta za sport.Oni odlaze iz HR zato sto grad Zagreb a ni HR nisu zeleli da ih finansiraju, i odlaze u Ljubljanu gde ih "OLimpija Petrol" a Petrol je drzavna kompanija, docekuje, i prave fuziju snjom...
Tako da tvoja prica nema nikakvog smisla..

mg

pre 4 godine

Sad nema komentara cedevita gospodski klub, probleme pravi samo Bokan itd? Doktor i Ilić sa svojim pripejd huliganima u suštini imaju problem sa apsolutno svima osim Fmp-om i Mornarom, iz poznatih razloga. Dao bi se taj problem i problem neregularne titule lako riješiti da nije političkog pritiska na ostale srpske klubove ali riješiće se i ovako.

Бол болује

pre 4 godine

Па које то нама исфрустриран,Емиле брате стани у ред.Звезда је Звезда и то је тако у универзуму једна се угаси,друга почиње да сјаји,свима вама остаје да патите.Звездо згази све комплексаше у комплету.

Cinik

pre 4 godine

Meni nije jasno a što se navijači Zvezde nalaze u ovoj priči kada ih niko nije ni spomenuo. Ljudi su samo rekli da nema laži, nema prevare, da iza ove priče ne stoje Predsednik Slovenije i Hrvatske, da će sami obezbediti novčana sredstva, da im ni jedna država ili Predsednik te države neće davati novac. Niko nije spomenuo da će bilo koji Predsednik Slovenije ili Hrvatske juriti trenera i predsednika kluba. Ajmo se navijači Zvezde smiriti i ne napadati nikoga bez razloga.

Гиле

pre 4 godine

Има Тедески доста знања. Али мало је нејасно како је он са својом фирмом купио 4 пута већу фирму. Наравно да је и држава Хрватска морала да да гаранције. Притом ја лично много више њега ценим него Тодорића.

Dragan Lo

pre 4 godine

Zvezda je sve uradila po zakonu...ovo su smesne price.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (matori, 4. jun 2019 17:54)

Našao si se u priči?

KliftonToni

pre 4 godine

Pitanje za zvezdase. Da li bi vratili titule kad bi ova sramota mogla da se izbrise? + ne, - da.
(Um caruje, 4. jun 2019 16:39

Нека, нама то што сте срамота не значи ни колико једна титула. Нека вас...
У суштини, ви ни не схватате да сте срамота, и кад би вас неко обрисао, вама не би било јасно ни зашто сте срамота ни да у ствари треба да се радујете...

FMP 2011

pre 4 godine

Ali mi nije jasno zasto bas svi u ovoj opasci prepoznaju bas takozvanu Zvezdu?A covek je nije ni spomenuo,ili mozda jeste ali ja nisam uspeo da procitam???Zar je moguce da kogod spomene neku mucku,protivzakonje i ostale papazjanije ovi takozvani Zvezdasi skacu i prepoznaju se???I to samo u kosarci,dok recimo u fudbali ili odbojci to nije slucaj.
(beki, 04. jun 2019 17:52)
Pa zato sto nisu glupi koliko se prave!

Milovan

pre 4 godine

Ja znam jedan drastičan slučaj kriminala koji se dogodio u Srbiji, a o kome priča Tedeski. Da bi i dalje ostala potpuna tajna o kome se radi daću samo inicijale kluba i njegovog predsednika: Klub je CZ, a predsednik NČ. Ali pssst, to je baš velika tajna koju skoro niko ne zna.

Bruka

pre 4 godine

Pitanje za zvezdase. Da li bi vratili titule kad bi ova sramota mogla da se izbrise? + ne, - da.
(Um caruje, 4. jun 2019 16:39

Нека, нама то што сте срамота не значи ни колико једна титула. Нека вас...
У суштини, ви ни не схватате да сте срамота, и кад би вас неко обрисао, вама не би било јасно ни зашто сте срамота ни да у ствари треба да се радујете...
(KliftonToni, 4. jun 2019 18:07) # Link komentara

Ti pet para ne das, boli te uvo.

FMP 2011

pre 4 godine

00

Čovek koji vodi toliku kompaniju ne zna razliku izmedju stečaja i plana reorganizacije! Pa taj plan se i radi da privredno drustvo ne bi otislo u stečaj ili likvidaciju, sto nikome nije u interesu, ni poveriocima ni dužnicima. A vi gospodine Tadeski treba da shvatite jednu stvar, nije vam kk firma, za uspeh na tom polju vam treba malo vise od menadzerskog znanja, a vasa konferencija mi ne uliva nadu da cete napraviti neki ozbiljniji klub.
(Ekonomista, 04. jun 2019 17:33)
Nije bilo plana reorganizacije, nego klasičan stecaj KK Crvena Zvezda, pa je FMP promenio ime u KK CRVENA ZVEZDA BROGRAD. To je mucka koju ste svi progutali bez obzira sto ste je bili svesni. Doktor je 10990000 puta spomenuo UPPR i sad je ta laž kod vecine njegovih navijača istina...

lavcina

pre 4 godine

sta je ovaj mislio da ce neko da navija za cedevitu u gradu koji ima dvostrukog sampiona evrope, i kroz kojeg su mnoge generacije ljudi odrastali, navijali ,,, smesno... iskreno kao obozavaoc ovog sporta nadam se finansijskoj injekciji za giganta (slobodno se moze reci da je cibona gigant)... i voleo bi da se vrate na stare staze.

lp

andrejka

pre 4 godine

Sto se fuzije tice. Fuzija nije poslovno-tehnicka saradnja koju imaju dva kluba, kao sto je to bio slucaj Partizana i Igokee. Toga ima u fudbalu koliko hocete. Npr. Celzi i Vitese imaju takvu saradnju, pa Benfika i Penafiel, Rapid i Liefering i jos gomila klubova. Takva saradnja podrazumeva zajednicko delovanje u samo nekim oblastima, a to je pre svega razmena igraca, odnosno pravo prece kupovine i slanje igraca na kaljenje (pozajmiicu). Nijedan klub ne menja ni svoje ime, ni adresu, ne gasi se, ne napusta takmicenje itd...itd...ali razumem ja Zvezdine navijace. NJima je tesko zbog onoga sto se njihovom bivsem klubu desilo, pa bi dali sve na svetu da se to desilo i Partizanu, ali eto nije.

Fuzija je nesto drugo.Fuzija je ovo sto su uradili Olimpija i Cedevita. Dva kluba su se spojila u jedan i kraj price. Klub je registrovan u Ljubljani, a u Zagrebu se registruje Cedevita junior koji pravno nema nikakve veze sa Cedevitom. Jedan potpuno novi klub se osnovao.

E kod Zvezde je vec stoti slucaj. Bas kao sto je Tedeski rekao, gomila nelegalnih radnji je napravljena. Klub koji je u stecaju dobija mesto u takmicenju od FMP-a, seli se na njegovu adresu, menja ime u CZV BGD, a Radnicki NS menja ime u FMP. UPPR je lazna prica za vas naivce, a ustvari nacin da se poverioci ostave bez novca , jer je klub koji duguje (prava CZV) u stecaju i ne moze da ih isplati. Kriminal samo takav.

Sah-mat

pre 4 godine

Zvezda je sve uradila po zakonu...ovo su smesne price.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (matori, 4. jun 2019 17:54) # Link komentara

Panteru plusic od mene za hrabrost.

FMP 2011

pre 4 godine

Nije se novi rodio ... To je laz. Ali nista novo, prvo nas prozivaju da smo fmp sad da se stvorio novi.
(Webb, 04. jun 2019 16:
Pojavili su se klubovi sa istim ili sličnim imenima. Mozes li komentar na taj deo?

Pera Magic Mitic

pre 4 godine

To samo ima u hajduciji Srbiji gde duhovi proslosti poput Covica i dalje vladaju i otimaju
(todor, 4. jun 2019 17:00)
Covek prica o transparentnosti u poslovanju. Da sam navijac tvog kluba, ja se ne bih javljao na ovu temu...

Ekonomista

pre 4 godine

Čovek koji vodi toliku kompaniju ne zna razliku izmedju stečaja i plana reorganizacije! Pa taj plan se i radi da privredno drustvo ne bi otislo u stečaj ili likvidaciju, sto nikome nije u interesu, ni poveriocima ni dužnicima. A vi gospodine Tadeski treba da shvatite jednu stvar, nije vam kk firma, za uspeh na tom polju vam treba malo vise od menadzerskog znanja, a vasa konferencija mi ne uliva nadu da cete napraviti neki ozbiljniji klub.

Djalma

pre 4 godine

Zvezda nabija komplekse sirom prostora ex yu
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kosjan, 4. jun 2019 16:46) # Link komentara

Ko?

santa justa

pre 4 godine

Cemu ovo? Ko vam je kriv sto ne mozete da osvojite Aba ligu? Zvezda? Partizan? Fmp? Budicnost? Ni sa ovom fuzijom necete imati navijace nikad kao CZ, Partizan, Buducnost, Zadar, Cibona pa ni Krka.

beki

pre 4 godine

Ali mi nije jasno zasto bas svi u ovoj opasci prepoznaju bas takozvanu Zvezdu?A covek je nije ni spomenuo,ili mozda jeste ali ja nisam uspeo da procitam???Zar je moguce da kogod spomene neku mucku,protivzakonje i ostale papazjanije ovi takozvani Zvezdasi skacu i prepoznaju se???I to samo u kosarci,dok recimo u fudbali ili odbojci to nije slucaj.

admiral

pre 4 godine

Pričajte šta hoćete ali licno bi voleo da je ovaj covek došao u Partizan a ne u Olimpiju.l
(Roy Orbison, 04. jun 2019 15:50)
Ja stvarno ne znam zasto se vi odavno niste fuzionisali sa nekim Hrvatskim timom i da igrate vasu domacu ligu tamo :/
Vratite nam nas hajduk, evo vam vas partizan!
Sportski pozdrav

General War

pre 4 godine

Nikome neće pasti nečije obaveze iz prošlosti koje onda niko neće naplatiti", rekao je Tedeski.

Evo, i da zavrsimo polemiku da li je zamrznuta ili odmrznuta ili joj nista nije ni bilo, jer to nije toliko ni vazno. Neka je ziva i zdrava.

Vazno je da se ne duguje nikome. Da ljudi mogu da naplate ono sto im se duguje. Ako je to sve regulisano, onda ok. Ako nije, jbg. jos jedna kap u "bari Srbiji".

Горан

pre 4 godine

Дуго ћете нам гледати у леђа господине транспарентни.
Боље нам испричај како си зарадио свој први милион.

ja

pre 4 godine

Vidim pate mnogi zbog dominacije Zvezde, ako, patićete još dugo. 
Lijep pozdrav dećki. Bok.
(as, 04. jun 2019 15:51)

Da, samo što to nije zvezda. Bok i tebi.

mikac

pre 4 godine

Ne, ne bi ti druže voleo baš ovog čoveka u "partizanu"ali njegove pare sigurno i onda vama "grobrima"ne bi smetale iako su od hrvatske firme.

KliftonToni

pre 4 godine

не, овде имамо улупане паре у клуб без навијача који купује навијаче...

Boštjan, boš še vedno šel na utakmice?

Karaburac

pre 4 godine

Ovde nema trika da jedan klub ode u stečaj i da se rodi novi sa istim imenom.

Naravno da nema jer je Slovenija uredjena zemlja.
U Srbiji toga ima jer imamo duhove koji lebde samo nad jednim klubom.
Nadam se da ce taj duh koji je jako ostrascen odleteti negde i nekada pa da zivimo kao ljudi.

Poštovalac igre

pre 4 godine

Biće zanimljivoo videt šta će od svega ispastit odnosno na šta će ličit. Olimpijaa je faktor u košarci a cedevita nikad nije bilaa..uz svo dužno poštovanje Tedesku.

Ostin A

pre 4 godine

Čovek hteo da ulaže u Cibonu, kao najtrofejnijeg Jugoslovenskog i Hrvatskog kluba, ali pod uslovom da kontroliše finansije. Državni uhljebi ga oterali... kradu iz Cibone godinama, sad je on našao da ih spreči u tome.

Pa je hteo da ulaže u Zadar, kao grad koji mnogo voli košarku, klub koji je iznedrio Krešimira Ćosića, Dina Rađu, Dejana Bodirogu i mnoge druge, ali je i tu na sličan otpor naišao.

Onda je napravio Cedevitu i sa 0% pomoći države bili su najbolji Hrvatski klub godinama... ali džabe kad Zagrebčani i dalje navijaju za Cibonu ma koliki kriminalci bili u upravi.

Pa valjda će Slovenci uspeti da cene njegove želje. Treba navijati za takve klubove, kao što su Mega i Cedevita. Klubovi koji stvaraju talente, a ne žive od budžeta svojih država i služe sa masovno pranje para.

ccx

pre 4 godine

Vidim pate mnogi zbog dominacije Zvezde, ako, patićete još dugo.Lijep pozdrav dećki. Bok.
(as, 04. jun 2019 15:51)
Dominacija u kriminalnim radnjama? Da,svakako...

jako i do samog kraja

pre 4 godine

Batica opasno menja teze. Zarad tobož patetike i samilosti javnosti. Idemo redom. Da li je KKCZ privatan klub? Ne. Znači država zadužila preko svojih ljudi u upravi, kasnije vratila u normalu. To se dešava ciklično poslednjih 20ak godina. Isto se dešava u Partizanu, ni to nije sporno. Cedevita je čista privatna svojina i gospodin gazda odgovara za svoje poteze. Tako da poljubi Pulena, Mršića, Zdovca, Alonsa i celu klapu i paljba. I ne čečkaj mečku, da ne bude posle Zvezda i cigani gase ligu u atmosferi haosa.

Kovalski

pre 4 godine

Kojoj drzavi pripada ta tvorevina,posto jasno pise u pravilima ABA lige ko koliko klubova daje iz koje drzave...Slovenci vec imaju 2 kluba(Krka i Primorska),a Olimpija je ispala u ABA 2 ligu???

Ostin A

pre 4 godine

Čovek hteo da ulaže u Cibonu, kao najtrofejnijeg Jugoslovenskog i Hrvatskog kluba, ali pod uslovom da kontroliše finansije. Državni uhljebi ga oterali... kradu iz Cibone godinama, sad je on našao da ih spreči u tome.

Pa je hteo da ulaže u Zadar, kao grad koji mnogo voli košarku, klub koji je iznedrio Krešimira Ćosića, Dina Rađu, Dejana Bodirogu i mnoge druge, ali je i tu na sličan otpor naišao.

Onda je napravio Cedevitu i sa 0% pomoći države bili su najbolji Hrvatski klub godinama... ali džabe kad Zagrebčani i dalje navijaju za Cibonu ma koliki kriminalci bili u upravi.

Pa valjda će Slovenci uspeti da cene njegove želje. Treba navijati za takve klubove, kao što su Mega i Cedevita. Klubovi koji stvaraju talente, a ne žive od budžeta svojih država i služe sa masovno pranje para.

santa justa

pre 4 godine

Cemu ovo? Ko vam je kriv sto ne mozete da osvojite Aba ligu? Zvezda? Partizan? Fmp? Budicnost? Ni sa ovom fuzijom necete imati navijace nikad kao CZ, Partizan, Buducnost, Zadar, Cibona pa ni Krka.

andrejka

pre 4 godine

Sto se fuzije tice. Fuzija nije poslovno-tehnicka saradnja koju imaju dva kluba, kao sto je to bio slucaj Partizana i Igokee. Toga ima u fudbalu koliko hocete. Npr. Celzi i Vitese imaju takvu saradnju, pa Benfika i Penafiel, Rapid i Liefering i jos gomila klubova. Takva saradnja podrazumeva zajednicko delovanje u samo nekim oblastima, a to je pre svega razmena igraca, odnosno pravo prece kupovine i slanje igraca na kaljenje (pozajmiicu). Nijedan klub ne menja ni svoje ime, ni adresu, ne gasi se, ne napusta takmicenje itd...itd...ali razumem ja Zvezdine navijace. NJima je tesko zbog onoga sto se njihovom bivsem klubu desilo, pa bi dali sve na svetu da se to desilo i Partizanu, ali eto nije.

Fuzija je nesto drugo.Fuzija je ovo sto su uradili Olimpija i Cedevita. Dva kluba su se spojila u jedan i kraj price. Klub je registrovan u Ljubljani, a u Zagrebu se registruje Cedevita junior koji pravno nema nikakve veze sa Cedevitom. Jedan potpuno novi klub se osnovao.

E kod Zvezde je vec stoti slucaj. Bas kao sto je Tedeski rekao, gomila nelegalnih radnji je napravljena. Klub koji je u stecaju dobija mesto u takmicenju od FMP-a, seli se na njegovu adresu, menja ime u CZV BGD, a Radnicki NS menja ime u FMP. UPPR je lazna prica za vas naivce, a ustvari nacin da se poverioci ostave bez novca , jer je klub koji duguje (prava CZV) u stecaju i ne moze da ih isplati. Kriminal samo takav.

ccx

pre 4 godine

Vidim pate mnogi zbog dominacije Zvezde, ako, patićete još dugo.Lijep pozdrav dećki. Bok.
(as, 04. jun 2019 15:51)
Dominacija u kriminalnim radnjama? Da,svakako...

beki

pre 4 godine

Ali mi nije jasno zasto bas svi u ovoj opasci prepoznaju bas takozvanu Zvezdu?A covek je nije ni spomenuo,ili mozda jeste ali ja nisam uspeo da procitam???Zar je moguce da kogod spomene neku mucku,protivzakonje i ostale papazjanije ovi takozvani Zvezdasi skacu i prepoznaju se???I to samo u kosarci,dok recimo u fudbali ili odbojci to nije slucaj.

Dragan Lo

pre 4 godine

Zvezda je sve uradila po zakonu...ovo su smesne price.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (matori, 4. jun 2019 17:54)

Našao si se u priči?

ja

pre 4 godine

Vidim pate mnogi zbog dominacije Zvezde, ako, patićete još dugo. 
Lijep pozdrav dećki. Bok.
(as, 04. jun 2019 15:51)

Da, samo što to nije zvezda. Bok i tebi.

Cinik

pre 4 godine

Meni nije jasno a što se navijači Zvezde nalaze u ovoj priči kada ih niko nije ni spomenuo. Ljudi su samo rekli da nema laži, nema prevare, da iza ove priče ne stoje Predsednik Slovenije i Hrvatske, da će sami obezbediti novčana sredstva, da im ni jedna država ili Predsednik te države neće davati novac. Niko nije spomenuo da će bilo koji Predsednik Slovenije ili Hrvatske juriti trenera i predsednika kluba. Ajmo se navijači Zvezde smiriti i ne napadati nikoga bez razloga.

Dorćolskog boema

pre 4 godine

Mom rodjenom bratu su ostali dužni 20k € ,kada smo zvali i pitali šta i kako rečeno nam je da to više nije ta Zvezda i da od para nema nista,nažalost nismo jedini kome su to rekli.Tako da priča kako nikom nisu ostali dužni ne pije vodu.

Karaburac

pre 4 godine

Ovde nema trika da jedan klub ode u stečaj i da se rodi novi sa istim imenom.

Naravno da nema jer je Slovenija uredjena zemlja.
U Srbiji toga ima jer imamo duhove koji lebde samo nad jednim klubom.
Nadam se da ce taj duh koji je jako ostrascen odleteti negde i nekada pa da zivimo kao ljudi.

FMP 2011

pre 4 godine

00

Čovek koji vodi toliku kompaniju ne zna razliku izmedju stečaja i plana reorganizacije! Pa taj plan se i radi da privredno drustvo ne bi otislo u stečaj ili likvidaciju, sto nikome nije u interesu, ni poveriocima ni dužnicima. A vi gospodine Tadeski treba da shvatite jednu stvar, nije vam kk firma, za uspeh na tom polju vam treba malo vise od menadzerskog znanja, a vasa konferencija mi ne uliva nadu da cete napraviti neki ozbiljniji klub.
(Ekonomista, 04. jun 2019 17:33)
Nije bilo plana reorganizacije, nego klasičan stecaj KK Crvena Zvezda, pa je FMP promenio ime u KK CRVENA ZVEZDA BROGRAD. To je mucka koju ste svi progutali bez obzira sto ste je bili svesni. Doktor je 10990000 puta spomenuo UPPR i sad je ta laž kod vecine njegovih navijača istina...

FMP 2011

pre 4 godine

Nije se novi rodio ... To je laz. Ali nista novo, prvo nas prozivaju da smo fmp sad da se stvorio novi.
(Webb, 04. jun 2019 16:
Pojavili su se klubovi sa istim ili sličnim imenima. Mozes li komentar na taj deo?

Gazda Dojkan

pre 4 godine

Batica opasno menja teze. Zarad tobož patetike i samilosti javnosti. Idemo redom. Da li je KKCZ privatan klub? Ne. Znači država zadužila preko svojih ljudi u upravi, kasnije vratila u normalu. To se dešava ciklično poslednjih 20ak godina. Isto se dešava u Partizanu, ni to nije sporno. Cedevita je čista privatna svojina i gospodin gazda odgovara za svoje poteze. (jako i do samog kraja, 4. jun 2019 16:26)

Samo nam nisi objasnio u cijoj je svojini drzavni klub koji se fuzionise sa privatnim, pa se privatni klub takmici pod imenom drzavnog dok njime upravlja privatnik a drzava sipa pare.

admiral

pre 4 godine

Pričajte šta hoćete ali licno bi voleo da je ovaj covek došao u Partizan a ne u Olimpiju.l
(Roy Orbison, 04. jun 2019 15:50)
Ja stvarno ne znam zasto se vi odavno niste fuzionisali sa nekim Hrvatskim timom i da igrate vasu domacu ligu tamo :/
Vratite nam nas hajduk, evo vam vas partizan!
Sportski pozdrav

Djalma

pre 4 godine

Zvezda nabija komplekse sirom prostora ex yu
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kosjan, 4. jun 2019 16:46) # Link komentara

Ko?

Milovan

pre 4 godine

Ja znam jedan drastičan slučaj kriminala koji se dogodio u Srbiji, a o kome priča Tedeski. Da bi i dalje ostala potpuna tajna o kome se radi daću samo inicijale kluba i njegovog predsednika: Klub je CZ, a predsednik NČ. Ali pssst, to je baš velika tajna koju skoro niko ne zna.

jako i do samog kraja

pre 4 godine

Batica opasno menja teze. Zarad tobož patetike i samilosti javnosti. Idemo redom. Da li je KKCZ privatan klub? Ne. Znači država zadužila preko svojih ljudi u upravi, kasnije vratila u normalu. To se dešava ciklično poslednjih 20ak godina. Isto se dešava u Partizanu, ni to nije sporno. Cedevita je čista privatna svojina i gospodin gazda odgovara za svoje poteze. Tako da poljubi Pulena, Mršića, Zdovca, Alonsa i celu klapu i paljba. I ne čečkaj mečku, da ne bude posle Zvezda i cigani gase ligu u atmosferi haosa.

Sah-mat

pre 4 godine

Zvezda je sve uradila po zakonu...ovo su smesne price.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (matori, 4. jun 2019 17:54) # Link komentara

Panteru plusic od mene za hrabrost.

mg

pre 4 godine

Sad nema komentara cedevita gospodski klub, probleme pravi samo Bokan itd? Doktor i Ilić sa svojim pripejd huliganima u suštini imaju problem sa apsolutno svima osim Fmp-om i Mornarom, iz poznatih razloga. Dao bi se taj problem i problem neregularne titule lako riješiti da nije političkog pritiska na ostale srpske klubove ali riješiće se i ovako.

Горан

pre 4 godine

Дуго ћете нам гледати у леђа господине транспарентни.
Боље нам испричај како си зарадио свој први милион.

FMP 2011

pre 4 godine

Ali mi nije jasno zasto bas svi u ovoj opasci prepoznaju bas takozvanu Zvezdu?A covek je nije ni spomenuo,ili mozda jeste ali ja nisam uspeo da procitam???Zar je moguce da kogod spomene neku mucku,protivzakonje i ostale papazjanije ovi takozvani Zvezdasi skacu i prepoznaju se???I to samo u kosarci,dok recimo u fudbali ili odbojci to nije slucaj.
(beki, 04. jun 2019 17:52)
Pa zato sto nisu glupi koliko se prave!

Pera Magic Mitic

pre 4 godine

To samo ima u hajduciji Srbiji gde duhovi proslosti poput Covica i dalje vladaju i otimaju
(todor, 4. jun 2019 17:00)
Covek prica o transparentnosti u poslovanju. Da sam navijac tvog kluba, ja se ne bih javljao na ovu temu...

Бол болује

pre 4 godine

Па које то нама исфрустриран,Емиле брате стани у ред.Звезда је Звезда и то је тако у универзуму једна се угаси,друга почиње да сјаји,свима вама остаје да патите.Звездо згази све комплексаше у комплету.

Kovalski

pre 4 godine

Kojoj drzavi pripada ta tvorevina,posto jasno pise u pravilima ABA lige ko koliko klubova daje iz koje drzave...Slovenci vec imaju 2 kluba(Krka i Primorska),a Olimpija je ispala u ABA 2 ligu???

mikac

pre 4 godine

Ne, ne bi ti druže voleo baš ovog čoveka u "partizanu"ali njegove pare sigurno i onda vama "grobrima"ne bi smetale iako su od hrvatske firme.

Ti si bezmudi

pre 4 godine

Dobro je! Nekada bi osnivali klub u Zagrebu i premeštali u Srbiju, sada su bar prešli na Sloveniju.
(NEU, 04. jun 2019 18:46). Daj neki dokaz.

Igor

pre 4 godine

Lako za price..bitno je da mi igramo Evroligu...a sta je reko Bokan,Skokan,Dulo,Milo,Tadeski...Pantic,Santic..nije uopste bitno..bitno je braco cigani da cemo sa uzivamo sl sezone..Zivela ZVEZDO

KliftonToni

pre 4 godine

не, овде имамо улупане паре у клуб без навијача који купује навијаче...

Boštjan, boš še vedno šel na utakmice?

Ekonomista

pre 4 godine

Čovek koji vodi toliku kompaniju ne zna razliku izmedju stečaja i plana reorganizacije! Pa taj plan se i radi da privredno drustvo ne bi otislo u stečaj ili likvidaciju, sto nikome nije u interesu, ni poveriocima ni dužnicima. A vi gospodine Tadeski treba da shvatite jednu stvar, nije vam kk firma, za uspeh na tom polju vam treba malo vise od menadzerskog znanja, a vasa konferencija mi ne uliva nadu da cete napraviti neki ozbiljniji klub.

Aleksa

pre 4 godine

Ajmo se navijači Zvezde smiriti i ne napadati nikoga bez razloga.
(Cinik, 4. jun 2019 19:43)

Ајмо књигу у шаке, пошто ти је за школу касно. Да би јавно износио мишљење, битно је познајеш основна правила језика на ком пишеш, између осталих, употребу инфинитива...

Bruka

pre 4 godine

Pitanje za zvezdase. Da li bi vratili titule kad bi ova sramota mogla da se izbrise? + ne, - da.
(Um caruje, 4. jun 2019 16:39

Нека, нама то што сте срамота не значи ни колико једна титула. Нека вас...
У суштини, ви ни не схватате да сте срамота, и кад би вас неко обрисао, вама не би било јасно ни зашто сте срамота ни да у ствари треба да се радујете...
(KliftonToni, 4. jun 2019 18:07) # Link komentara

Ti pet para ne das, boli te uvo.

Aleksa

pre 4 godine

Samo nam nisi objasnio u cijoj je svojini drzavni klub koji se fuzionise sa privatnim, pa se privatni klub takmici pod imenom drzavnog dok njime upravlja privatnik a drzava sipa pare.
(Gazda Dojkan,

Дај само ти објасни који то државни клуб са којим то приватним и кад (ако можеш са подацима из институција, не оно што ти дечко шапуће на уво у тренуцима страсти) онда дај неку информацију о том сипању пара државе, да пробамо да срушимо власт јер је то неуставно (прекршен додуше устав једном - ЕПС спонзор ФКП у ЕЛ, али опроштено је)

sasa the red baron

pre 4 godine

(Cinik, 4. jun 2019 19:43)

Cinik, CEdevita odlazi iz HR zato sto kako oni tvrde, nije im ravnorpravno prosledjen novac iz budeta za sport.Oni odlaze iz HR zato sto grad Zagreb a ni HR nisu zeleli da ih finansiraju, i odlaze u Ljubljanu gde ih "OLimpija Petrol" a Petrol je drzavna kompanija, docekuje, i prave fuziju snjom...
Tako da tvoja prica nema nikakvog smisla..

LorD

pre 4 godine

Au,pozlice im.
Danas sam takodje cuo da je ovo prvi put u istoriji evropske kosarke da se fuzionisu 2 kluba iz dvije razlicite zemlje.
Dakle pozlice im 2 puta.

General War

pre 4 godine

Nikome neće pasti nečije obaveze iz prošlosti koje onda niko neće naplatiti", rekao je Tedeski.

Evo, i da zavrsimo polemiku da li je zamrznuta ili odmrznuta ili joj nista nije ni bilo, jer to nije toliko ni vazno. Neka je ziva i zdrava.

Vazno je da se ne duguje nikome. Da ljudi mogu da naplate ono sto im se duguje. Ako je to sve regulisano, onda ok. Ako nije, jbg. jos jedna kap u "bari Srbiji".

sasa savic

pre 4 godine

moj tedeski, takvi trikovi su i moguci samo u srbiji, i samo u slucaju drzavnog i politickog projekta, crvene zvezde (nekad sa malog kalemgdana), a sada cz beograd fmp, iz stjepana supanca...

Zd

pre 4 godine

Bezveze se pjenite. Nije Emil mislio na Zvezdu -FMP, već na neke klubove iz Hrvatske. Šibenka stečaj, novi klub Šibenik, dugove popapala maca. Isto tako Kvarner, Osijek. U nogometu, u Puli naprimjer, ovo im je treći ili četvrti klub u zadnjih 25 godina.

KliftonToni

pre 4 godine

Pitanje za zvezdase. Da li bi vratili titule kad bi ova sramota mogla da se izbrise? + ne, - da.
(Um caruje, 4. jun 2019 16:39

Нека, нама то што сте срамота не значи ни колико једна титула. Нека вас...
У суштини, ви ни не схватате да сте срамота, и кад би вас неко обрисао, вама не би било јасно ни зашто сте срамота ни да у ствари треба да се радујете...

Poštovalac igre

pre 4 godine

Biće zanimljivoo videt šta će od svega ispastit odnosno na šta će ličit. Olimpijaa je faktor u košarci a cedevita nikad nije bilaa..uz svo dužno poštovanje Tedesku.

Гиле

pre 4 godine

Има Тедески доста знања. Али мало је нејасно како је он са својом фирмом купио 4 пута већу фирму. Наравно да је и држава Хрватска морала да да гаранције. Притом ја лично много више њега ценим него Тодорића.

Ostin A

pre 4 godine

moj tedeski, takvi trikovi su i moguci samo u srbiji, i samo u slucaju drzavnog i politickog projekta, crvene zvezde (nekad sa malog kalemgdana), a sada cz beograd fmp, iz stjepana supanca...
(sasa savic, 5. jun 2019 13:53)

Vrhunac su mi ti izgovori "državni projekat". Pa momak, i Zvezda i Partizan su državni klubovi. Oba kluba su državni projekti kroz celu svoju istoriju od 1945 ka ovamo.

Partizan nije osvojio Evroligu svojim novcem, već jer je država upumpavala silne pare + imala zakon da igrači mlađi od 21 godine ne mogu da igraju van zemlje. Nije osvajao titule jer je stvarao talente, već jer je imao od države čime da plaća igrače.

Prepirke ko je "državniji" su meni sulude. Par godina je jedan klub, onda malo drugi i tako u krug.

lavcina

pre 4 godine

sta je ovaj mislio da ce neko da navija za cedevitu u gradu koji ima dvostrukog sampiona evrope, i kroz kojeg su mnoge generacije ljudi odrastali, navijali ,,, smesno... iskreno kao obozavaoc ovog sporta nadam se finansijskoj injekciji za giganta (slobodno se moze reci da je cibona gigant)... i voleo bi da se vrate na stare staze.

lp

NEU

pre 4 godine

Daj neki dokaz.
(Ti si bezmudi, 4. jun 2019 21:45)
Činjenice koje su opštepoznate se ne dokazuju. Ali kada baš insistiraš; Partizanove titule po Vučeliću u period izmedju 1941 - 1944.

nisam ja, ja je

pre 4 godine

Звезда је Звезда и то је тако у универзуму једна се угаси,друга почиње... (Бол болује, 4. jun 2019 19:12)

Padalica, repatica, hobotnica...

Legionar

pre 4 godine

"Pa ovo su davno ucinili Partizan i Igokea, dva kluba iz dvije razlicite drzave...
(Ssssd, 4. jun 2019 21:21)"
Porediš Partizan i Igokeu sa ovim... ili sa Zvezdom i FMP-om?! Ili ništa ne razumeš ili si zvezdaš, pa pokušavaš da odbraniš nebranjivo.

Бол болује

pre 4 godine

Па које то нама исфрустриран,Емиле брате стани у ред.Звезда је Звезда и то је тако у универзуму једна се угаси,друга почиње да сјаји,свима вама остаје да патите.Звездо згази све комплексаше у комплету.

santa justa

pre 4 godine

Cemu ovo? Ko vam je kriv sto ne mozete da osvojite Aba ligu? Zvezda? Partizan? Fmp? Budicnost? Ni sa ovom fuzijom necete imati navijace nikad kao CZ, Partizan, Buducnost, Zadar, Cibona pa ni Krka.

ccx

pre 4 godine

Vidim pate mnogi zbog dominacije Zvezde, ako, patićete još dugo.Lijep pozdrav dećki. Bok.
(as, 04. jun 2019 15:51)
Dominacija u kriminalnim radnjama? Da,svakako...

admiral

pre 4 godine

Pričajte šta hoćete ali licno bi voleo da je ovaj covek došao u Partizan a ne u Olimpiju.l
(Roy Orbison, 04. jun 2019 15:50)
Ja stvarno ne znam zasto se vi odavno niste fuzionisali sa nekim Hrvatskim timom i da igrate vasu domacu ligu tamo :/
Vratite nam nas hajduk, evo vam vas partizan!
Sportski pozdrav

Ekonomista

pre 4 godine

Čovek koji vodi toliku kompaniju ne zna razliku izmedju stečaja i plana reorganizacije! Pa taj plan se i radi da privredno drustvo ne bi otislo u stečaj ili likvidaciju, sto nikome nije u interesu, ni poveriocima ni dužnicima. A vi gospodine Tadeski treba da shvatite jednu stvar, nije vam kk firma, za uspeh na tom polju vam treba malo vise od menadzerskog znanja, a vasa konferencija mi ne uliva nadu da cete napraviti neki ozbiljniji klub.

Igor

pre 4 godine

Lako za price..bitno je da mi igramo Evroligu...a sta je reko Bokan,Skokan,Dulo,Milo,Tadeski...Pantic,Santic..nije uopste bitno..bitno je braco cigani da cemo sa uzivamo sl sezone..Zivela ZVEZDO

ja

pre 4 godine

Vidim pate mnogi zbog dominacije Zvezde, ako, patićete još dugo. 
Lijep pozdrav dećki. Bok.
(as, 04. jun 2019 15:51)

Da, samo što to nije zvezda. Bok i tebi.

jako i do samog kraja

pre 4 godine

Batica opasno menja teze. Zarad tobož patetike i samilosti javnosti. Idemo redom. Da li je KKCZ privatan klub? Ne. Znači država zadužila preko svojih ljudi u upravi, kasnije vratila u normalu. To se dešava ciklično poslednjih 20ak godina. Isto se dešava u Partizanu, ni to nije sporno. Cedevita je čista privatna svojina i gospodin gazda odgovara za svoje poteze. Tako da poljubi Pulena, Mršića, Zdovca, Alonsa i celu klapu i paljba. I ne čečkaj mečku, da ne bude posle Zvezda i cigani gase ligu u atmosferi haosa.

Karaburac

pre 4 godine

Ovde nema trika da jedan klub ode u stečaj i da se rodi novi sa istim imenom.

Naravno da nema jer je Slovenija uredjena zemlja.
U Srbiji toga ima jer imamo duhove koji lebde samo nad jednim klubom.
Nadam se da ce taj duh koji je jako ostrascen odleteti negde i nekada pa da zivimo kao ljudi.

Aleksa

pre 4 godine

Samo nam nisi objasnio u cijoj je svojini drzavni klub koji se fuzionise sa privatnim, pa se privatni klub takmici pod imenom drzavnog dok njime upravlja privatnik a drzava sipa pare.
(Gazda Dojkan,

Дај само ти објасни који то државни клуб са којим то приватним и кад (ако можеш са подацима из институција, не оно што ти дечко шапуће на уво у тренуцима страсти) онда дај неку информацију о том сипању пара државе, да пробамо да срушимо власт јер је то неуставно (прекршен додуше устав једном - ЕПС спонзор ФКП у ЕЛ, али опроштено је)

mg

pre 4 godine

Sad nema komentara cedevita gospodski klub, probleme pravi samo Bokan itd? Doktor i Ilić sa svojim pripejd huliganima u suštini imaju problem sa apsolutno svima osim Fmp-om i Mornarom, iz poznatih razloga. Dao bi se taj problem i problem neregularne titule lako riješiti da nije političkog pritiska na ostale srpske klubove ali riješiće se i ovako.

Ti si bezmudi

pre 4 godine

Dobro je! Nekada bi osnivali klub u Zagrebu i premeštali u Srbiju, sada su bar prešli na Sloveniju.
(NEU, 04. jun 2019 18:46). Daj neki dokaz.

Aleksa

pre 4 godine

Ajmo se navijači Zvezde smiriti i ne napadati nikoga bez razloga.
(Cinik, 4. jun 2019 19:43)

Ајмо књигу у шаке, пошто ти је за школу касно. Да би јавно износио мишљење, битно је познајеш основна правила језика на ком пишеш, између осталих, употребу инфинитива...

KliftonToni

pre 4 godine

Pitanje za zvezdase. Da li bi vratili titule kad bi ova sramota mogla da se izbrise? + ne, - da.
(Um caruje, 4. jun 2019 16:39

Нека, нама то што сте срамота не значи ни колико једна титула. Нека вас...
У суштини, ви ни не схватате да сте срамота, и кад би вас неко обрисао, вама не би било јасно ни зашто сте срамота ни да у ствари треба да се радујете...

Горан

pre 4 godine

Дуго ћете нам гледати у леђа господине транспарентни.
Боље нам испричај како си зарадио свој први милион.

Djalma

pre 4 godine

Zvezda nabija komplekse sirom prostora ex yu
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kosjan, 4. jun 2019 16:46) # Link komentara

Ko?

Ostin A

pre 4 godine

Čovek hteo da ulaže u Cibonu, kao najtrofejnijeg Jugoslovenskog i Hrvatskog kluba, ali pod uslovom da kontroliše finansije. Državni uhljebi ga oterali... kradu iz Cibone godinama, sad je on našao da ih spreči u tome.

Pa je hteo da ulaže u Zadar, kao grad koji mnogo voli košarku, klub koji je iznedrio Krešimira Ćosića, Dina Rađu, Dejana Bodirogu i mnoge druge, ali je i tu na sličan otpor naišao.

Onda je napravio Cedevitu i sa 0% pomoći države bili su najbolji Hrvatski klub godinama... ali džabe kad Zagrebčani i dalje navijaju za Cibonu ma koliki kriminalci bili u upravi.

Pa valjda će Slovenci uspeti da cene njegove želje. Treba navijati za takve klubove, kao što su Mega i Cedevita. Klubovi koji stvaraju talente, a ne žive od budžeta svojih država i služe sa masovno pranje para.

beki

pre 4 godine

Ali mi nije jasno zasto bas svi u ovoj opasci prepoznaju bas takozvanu Zvezdu?A covek je nije ni spomenuo,ili mozda jeste ali ja nisam uspeo da procitam???Zar je moguce da kogod spomene neku mucku,protivzakonje i ostale papazjanije ovi takozvani Zvezdasi skacu i prepoznaju se???I to samo u kosarci,dok recimo u fudbali ili odbojci to nije slucaj.

andrejka

pre 4 godine

Sto se fuzije tice. Fuzija nije poslovno-tehnicka saradnja koju imaju dva kluba, kao sto je to bio slucaj Partizana i Igokee. Toga ima u fudbalu koliko hocete. Npr. Celzi i Vitese imaju takvu saradnju, pa Benfika i Penafiel, Rapid i Liefering i jos gomila klubova. Takva saradnja podrazumeva zajednicko delovanje u samo nekim oblastima, a to je pre svega razmena igraca, odnosno pravo prece kupovine i slanje igraca na kaljenje (pozajmiicu). Nijedan klub ne menja ni svoje ime, ni adresu, ne gasi se, ne napusta takmicenje itd...itd...ali razumem ja Zvezdine navijace. NJima je tesko zbog onoga sto se njihovom bivsem klubu desilo, pa bi dali sve na svetu da se to desilo i Partizanu, ali eto nije.

Fuzija je nesto drugo.Fuzija je ovo sto su uradili Olimpija i Cedevita. Dva kluba su se spojila u jedan i kraj price. Klub je registrovan u Ljubljani, a u Zagrebu se registruje Cedevita junior koji pravno nema nikakve veze sa Cedevitom. Jedan potpuno novi klub se osnovao.

E kod Zvezde je vec stoti slucaj. Bas kao sto je Tedeski rekao, gomila nelegalnih radnji je napravljena. Klub koji je u stecaju dobija mesto u takmicenju od FMP-a, seli se na njegovu adresu, menja ime u CZV BGD, a Radnicki NS menja ime u FMP. UPPR je lazna prica za vas naivce, a ustvari nacin da se poverioci ostave bez novca , jer je klub koji duguje (prava CZV) u stecaju i ne moze da ih isplati. Kriminal samo takav.

Cinik

pre 4 godine

Meni nije jasno a što se navijači Zvezde nalaze u ovoj priči kada ih niko nije ni spomenuo. Ljudi su samo rekli da nema laži, nema prevare, da iza ove priče ne stoje Predsednik Slovenije i Hrvatske, da će sami obezbediti novčana sredstva, da im ni jedna država ili Predsednik te države neće davati novac. Niko nije spomenuo da će bilo koji Predsednik Slovenije ili Hrvatske juriti trenera i predsednika kluba. Ajmo se navijači Zvezde smiriti i ne napadati nikoga bez razloga.

Dorćolskog boema

pre 4 godine

Mom rodjenom bratu su ostali dužni 20k € ,kada smo zvali i pitali šta i kako rečeno nam je da to više nije ta Zvezda i da od para nema nista,nažalost nismo jedini kome su to rekli.Tako da priča kako nikom nisu ostali dužni ne pije vodu.

Gazda Dojkan

pre 4 godine

Batica opasno menja teze. Zarad tobož patetike i samilosti javnosti. Idemo redom. Da li je KKCZ privatan klub? Ne. Znači država zadužila preko svojih ljudi u upravi, kasnije vratila u normalu. To se dešava ciklično poslednjih 20ak godina. Isto se dešava u Partizanu, ni to nije sporno. Cedevita je čista privatna svojina i gospodin gazda odgovara za svoje poteze. (jako i do samog kraja, 4. jun 2019 16:26)

Samo nam nisi objasnio u cijoj je svojini drzavni klub koji se fuzionise sa privatnim, pa se privatni klub takmici pod imenom drzavnog dok njime upravlja privatnik a drzava sipa pare.

Pera Magic Mitic

pre 4 godine

To samo ima u hajduciji Srbiji gde duhovi proslosti poput Covica i dalje vladaju i otimaju
(todor, 4. jun 2019 17:00)
Covek prica o transparentnosti u poslovanju. Da sam navijac tvog kluba, ja se ne bih javljao na ovu temu...

Dragan Lo

pre 4 godine

Zvezda je sve uradila po zakonu...ovo su smesne price.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (matori, 4. jun 2019 17:54)

Našao si se u priči?

FMP 2011

pre 4 godine

00

Čovek koji vodi toliku kompaniju ne zna razliku izmedju stečaja i plana reorganizacije! Pa taj plan se i radi da privredno drustvo ne bi otislo u stečaj ili likvidaciju, sto nikome nije u interesu, ni poveriocima ni dužnicima. A vi gospodine Tadeski treba da shvatite jednu stvar, nije vam kk firma, za uspeh na tom polju vam treba malo vise od menadzerskog znanja, a vasa konferencija mi ne uliva nadu da cete napraviti neki ozbiljniji klub.
(Ekonomista, 04. jun 2019 17:33)
Nije bilo plana reorganizacije, nego klasičan stecaj KK Crvena Zvezda, pa je FMP promenio ime u KK CRVENA ZVEZDA BROGRAD. To je mucka koju ste svi progutali bez obzira sto ste je bili svesni. Doktor je 10990000 puta spomenuo UPPR i sad je ta laž kod vecine njegovih navijača istina...

NEU

pre 4 godine

Daj neki dokaz.
(Ti si bezmudi, 4. jun 2019 21:45)
Činjenice koje su opštepoznate se ne dokazuju. Ali kada baš insistiraš; Partizanove titule po Vučeliću u period izmedju 1941 - 1944.

Milovan

pre 4 godine

Ja znam jedan drastičan slučaj kriminala koji se dogodio u Srbiji, a o kome priča Tedeski. Da bi i dalje ostala potpuna tajna o kome se radi daću samo inicijale kluba i njegovog predsednika: Klub je CZ, a predsednik NČ. Ali pssst, to je baš velika tajna koju skoro niko ne zna.

FMP 2011

pre 4 godine

Nije se novi rodio ... To je laz. Ali nista novo, prvo nas prozivaju da smo fmp sad da se stvorio novi.
(Webb, 04. jun 2019 16:
Pojavili su se klubovi sa istim ili sličnim imenima. Mozes li komentar na taj deo?

General War

pre 4 godine

Nikome neće pasti nečije obaveze iz prošlosti koje onda niko neće naplatiti", rekao je Tedeski.

Evo, i da zavrsimo polemiku da li je zamrznuta ili odmrznuta ili joj nista nije ni bilo, jer to nije toliko ni vazno. Neka je ziva i zdrava.

Vazno je da se ne duguje nikome. Da ljudi mogu da naplate ono sto im se duguje. Ako je to sve regulisano, onda ok. Ako nije, jbg. jos jedna kap u "bari Srbiji".

mikac

pre 4 godine

Ne, ne bi ti druže voleo baš ovog čoveka u "partizanu"ali njegove pare sigurno i onda vama "grobrima"ne bi smetale iako su od hrvatske firme.

Sah-mat

pre 4 godine

Zvezda je sve uradila po zakonu...ovo su smesne price.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (matori, 4. jun 2019 17:54) # Link komentara

Panteru plusic od mene za hrabrost.

sasa savic

pre 4 godine

moj tedeski, takvi trikovi su i moguci samo u srbiji, i samo u slucaju drzavnog i politickog projekta, crvene zvezde (nekad sa malog kalemgdana), a sada cz beograd fmp, iz stjepana supanca...

FMP 2011

pre 4 godine

Ali mi nije jasno zasto bas svi u ovoj opasci prepoznaju bas takozvanu Zvezdu?A covek je nije ni spomenuo,ili mozda jeste ali ja nisam uspeo da procitam???Zar je moguce da kogod spomene neku mucku,protivzakonje i ostale papazjanije ovi takozvani Zvezdasi skacu i prepoznaju se???I to samo u kosarci,dok recimo u fudbali ili odbojci to nije slucaj.
(beki, 04. jun 2019 17:52)
Pa zato sto nisu glupi koliko se prave!

Kovalski

pre 4 godine

Kojoj drzavi pripada ta tvorevina,posto jasno pise u pravilima ABA lige ko koliko klubova daje iz koje drzave...Slovenci vec imaju 2 kluba(Krka i Primorska),a Olimpija je ispala u ABA 2 ligu???

KliftonToni

pre 4 godine

не, овде имамо улупане паре у клуб без навијача који купује навијаче...

Boštjan, boš še vedno šel na utakmice?

lavcina

pre 4 godine

sta je ovaj mislio da ce neko da navija za cedevitu u gradu koji ima dvostrukog sampiona evrope, i kroz kojeg su mnoge generacije ljudi odrastali, navijali ,,, smesno... iskreno kao obozavaoc ovog sporta nadam se finansijskoj injekciji za giganta (slobodno se moze reci da je cibona gigant)... i voleo bi da se vrate na stare staze.

lp

Zd

pre 4 godine

Bezveze se pjenite. Nije Emil mislio na Zvezdu -FMP, već na neke klubove iz Hrvatske. Šibenka stečaj, novi klub Šibenik, dugove popapala maca. Isto tako Kvarner, Osijek. U nogometu, u Puli naprimjer, ovo im je treći ili četvrti klub u zadnjih 25 godina.

Гиле

pre 4 godine

Има Тедески доста знања. Али мало је нејасно како је он са својом фирмом купио 4 пута већу фирму. Наравно да је и држава Хрватска морала да да гаранције. Притом ја лично много више њега ценим него Тодорића.

Poštovalac igre

pre 4 godine

Biće zanimljivoo videt šta će od svega ispastit odnosno na šta će ličit. Olimpijaa je faktor u košarci a cedevita nikad nije bilaa..uz svo dužno poštovanje Tedesku.

sasa the red baron

pre 4 godine

(Cinik, 4. jun 2019 19:43)

Cinik, CEdevita odlazi iz HR zato sto kako oni tvrde, nije im ravnorpravno prosledjen novac iz budeta za sport.Oni odlaze iz HR zato sto grad Zagreb a ni HR nisu zeleli da ih finansiraju, i odlaze u Ljubljanu gde ih "OLimpija Petrol" a Petrol je drzavna kompanija, docekuje, i prave fuziju snjom...
Tako da tvoja prica nema nikakvog smisla..

LorD

pre 4 godine

Au,pozlice im.
Danas sam takodje cuo da je ovo prvi put u istoriji evropske kosarke da se fuzionisu 2 kluba iz dvije razlicite zemlje.
Dakle pozlice im 2 puta.

nisam ja, ja je

pre 4 godine

Звезда је Звезда и то је тако у универзуму једна се угаси,друга почиње... (Бол болује, 4. jun 2019 19:12)

Padalica, repatica, hobotnica...

Bruka

pre 4 godine

Pitanje za zvezdase. Da li bi vratili titule kad bi ova sramota mogla da se izbrise? + ne, - da.
(Um caruje, 4. jun 2019 16:39

Нека, нама то што сте срамота не значи ни колико једна титула. Нека вас...
У суштини, ви ни не схватате да сте срамота, и кад би вас неко обрисао, вама не би било јасно ни зашто сте срамота ни да у ствари треба да се радујете...
(KliftonToni, 4. jun 2019 18:07) # Link komentara

Ti pet para ne das, boli te uvo.

Ostin A

pre 4 godine

moj tedeski, takvi trikovi su i moguci samo u srbiji, i samo u slucaju drzavnog i politickog projekta, crvene zvezde (nekad sa malog kalemgdana), a sada cz beograd fmp, iz stjepana supanca...
(sasa savic, 5. jun 2019 13:53)

Vrhunac su mi ti izgovori "državni projekat". Pa momak, i Zvezda i Partizan su državni klubovi. Oba kluba su državni projekti kroz celu svoju istoriju od 1945 ka ovamo.

Partizan nije osvojio Evroligu svojim novcem, već jer je država upumpavala silne pare + imala zakon da igrači mlađi od 21 godine ne mogu da igraju van zemlje. Nije osvajao titule jer je stvarao talente, već jer je imao od države čime da plaća igrače.

Prepirke ko je "državniji" su meni sulude. Par godina je jedan klub, onda malo drugi i tako u krug.

Legionar

pre 4 godine

"Pa ovo su davno ucinili Partizan i Igokea, dva kluba iz dvije razlicite drzave...
(Ssssd, 4. jun 2019 21:21)"
Porediš Partizan i Igokeu sa ovim... ili sa Zvezdom i FMP-om?! Ili ništa ne razumeš ili si zvezdaš, pa pokušavaš da odbraniš nebranjivo.