Petak, 31.05.2019.

11:36

Divac "zagrizao" za Vučevića?

Uprava Sakramento Kingsa ima veliku želju da svoj tim pojača potencijalnim reprezentativcem Crne Gore Nikolom Vučevićem.

Izvor: SV

Divac "zagrizao" za Vuèeviæa? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

29 Komentari

Sortiraj po:

IS

pre 4 godine

Najbolji posao Divcu bilo bi dovodjenje Klinta Kapele koji se nasao na trejd listi Hjustona.

Trenutno ne postoji centar (a da je slobodan za trejd) koji bi se bolje uklopio u sastav Sakramenta. Jedan je od najboljih defanzivaca od visokih igraca u ligi, fizicki odlican i veoma zahvalan za igru u tranziciji (sto je ono sto ce Sakramento igrati narednih godina sa fizicki veoma jakim i brzim timom).

Ne mogu ni da zamislim broj visokih paseva koji bi mu stilazi od strane Fox-a prilikom tranzicije ili od Bogdana u pik end rol igri. 90% lopti hvatao bi na obrucu i zavrsavao napad.

Sa njim u tim Sakramento bi napokon imao i glavu i rep. Fox - Badi - Bogdan (koji bi se menjali na pozicijama u zavisnosti od napada) - Begli - Kapela. Veoma fizicki jaka (i Bogi je postao kao sajla) i brza petorka. Bjelica bi takodje imao dobro mesto u odredjenim zamislima.

P.S. Da ne govorim o tome da Kapela na svom instagram profilu ima sliku iz nocnog provoda u Beogradu sa Bogdanom i Badijem Hildom :)

Nadam se takvom raspletu...

Strucnjak ekspertskog nivoa

pre 4 godine

Ima slicnu statistiku igracu sa ovih prostora kome se sada svi izvinjavaju jer su sumnjali u njega dok je mjesecima razmisljao da li da uopste igra za reprezentaciju. Jer za reprezentaciju bas treba dosta razmisljanja i odluka se donosi glavom i digitronom. U konsultacijama s agentom.
A ovaj je kesa realno. Iako takva statistika, ovo je tako kesast igrac. Dok je pomenuti premisljac najbolji u NBA.

Powerslave

pre 4 godine

Vučević je očigledan upgrade u odnosu na bilo kog centra u Sakramentu.
Opet, ne treba zanemariti činjenicu da je stariji od igrača koji čine jezgro tima i da verovatno neće ni biti u ekipi (ili bar u prajmu) kada oni uđu u prajm i potencijalno se budu borili za nešto. Stoga bi verovatno bila greška preplatiti ga.
Sakramento je igrao prebrzo ove sezone, ne znači da će tako igrati kod Voltona, ali zašto menjati nešto što im očigledno ide. A nisam siguran koliko je Vučević odgovarajući za ekipu koja ne prestaje da trči.

T REX

pre 4 godine

Ali ovo “potencijalni” hahahah.Jace mi nego ista.Pd celog teksta.Kqo za Jokica potencijalni?Verovatno Gagic će da igra pre?...Bio bi im posao decenije kada bi ga doveli...
(Jon Bon Jovi, 31. maj 2019 11:41)
Evo kako i koliko ova osoba pojma nema o košarci.
On kaže bio bi im posao decenije kad bi ga doveli.
Da, sa njim je prsten zagarantovan.
Ajde oladi bre neznalice jedna, smaraš ceo portal mesecima sa svojim budalaštinama.

Stefan COYG

pre 4 godine

Igrom slucaja imao sam i Vucevica pored Siakama na NBA Fantasy timu, pa su utakmice Orlanda bile obavezne. Aaa ekipa Orlanda je blago receno ocajna, da nemaju Voocha bili bi pri dnu ne samo istoka, vec i cele lige.

Vucevic je zakazao u plejofu, ali je mnogo kvalitetan centar i igrac generalno. Imao je licne rekorde u poenima, skokovima i asistencijama. Nekako bih voleo najvise da ga vidim u LA, porded LeBrona. Sa paznjom koju on privlaci na sebe, to bi bila prava gozba za Voocha u (praznom) reketu. Ali realno od toga nema nista, Orlando ce ponuditi najvise para.

Ser Velja

pre 4 godine

A smejali ste se Divcu.. Tri naša igrača u startnoj petorci NBA plejof tima...
(uvređeni hipster, 31. maj 2019 11:45)

Богдановић је целу сезону улазио са клупе а Бјелица се од доласка Барнса преселио на клупу и добијао по 10 минута. Дивац заиста ради одличан посао, само без глупих коментара молим.

manda Pg

pre 4 godine

opet je pitanje koliko je tu plej of potencijala ukoliko Bagli ne bude kvalitetno napredovao. za prvu rundu da jer je Vucevic neuporedivo kvalitetniji igrac al za vise ipak jos jedno pojacanje na dvojci ili trojci i mnogo vise slobode Bogdanovicu. Bogdan im mora biti lider u svakom pogledu ili makar druga opcija a ne suter sa klupe.

NJ15

pre 4 godine

Po mom misljenju dolazak Vucevica u Kingse bi bio dobar potez. Koli-Stajn je jedan od losijih centara, a kada bi ga poredili sa Vucevicem jedina prednost bi mu bila atletska snaga. Sve ostalo je na strani Vucevica, od ledjne igre, suta sa distance do slobodnih bacanja. Ko je gledao malo bolje Kingse zna da je razlog za neke poraze bila Koli-Stajnova losa realizacija sa linije za slobodna bacanja (55% sl. bacanja ove sezone), a u nekim utakmicama je pravio i dosta glupih poteza. Sa Vucevicem bi Kingsi dobili odredjenu sigurnost u reketu, mozda ne toliko u odbrani, ali sa agresivnim i za godinu dana iskusnijim Beglijem na cetvorci moglo bi i to da se popravi. Ono sto je meni los potez je smena trenera, gde si solidnog trenera zamenio sa Voltonom koji nije nista bolji, a mozda je cak i losiji od Jegera. Da je Divac malo sacekao mogao je da dovede Kokoskova za koga mislim, ne zato sto je nas, da je dobar trener kome treba dati sansu, pogotovo sto je cilj Kingsa ulazak u plejof a ne nabijanje poraza kao sto je radio Finiks.

Alessandro NESTA #13#

pre 4 godine

Nikola sledece godine puni 30, a dosta igraca u NBA tek oko tridesete dolazi u tzv. prajm... bilo bi simpaticno videti Kingse sa toliko nasih na parketu a s druge strane Vucevic je jako dobar centar i Sakramentu bi dosta pomogao i fosta znacio. Zapad je vrlo jak, Lejkersi ce se pojacati, Voriorsi ce biti jaki i dalje, Denver, Portland i ostali su prejaka konkurencija... valjalo bi da se Divac bas potrdudi oko ovog momka

tocka

pre 4 godine

Uh to bi bilo odlicno, bas im treba neko ko Vucevic. Ako ne ide Vucevic, onda treba da probaju Kapelu, koji nije toliko pametan igrac kao Vucevic, ali je atletska zver i odlican u odbrani, a Hjuston ga pusta, kao i CP3. Ne znam sve te njihove zavrzlame oko trejdova i da li ova dvojica sad moraju u paketu i kome bi uvalili CP3-a, ali Kapela bi im bio jos bolji od Vucevica jer je mladji. Sta god, samo da ne gledamo vise agoniju Kufostajna.

brm

pre 4 godine

Vučević nije igrač za velika dela. Imaće 20+10 utakmice skoro redovno, ali kad je bitno, kad ga malo pritisnu odbranom, nema ga nigde Videlo se u ovom plejofu da kad treba da vodi tim, nije igrač na kojeg možete da se oslonite, baš je žestoko podbacio.
Talentovan je, sa igrače strane ima sve što treba, ali nema taj ratnički mentalitet da kada ga neko pritisne ili kada zagusti, da će on da uzvrati još jačom merom.

Dalibor Banja Luka

pre 4 godine

Vucevic nije dobar izbor, bar ne za max ugovor. Razlog je jednostavan. Nece dobro igrati. Prosle sezone e odigrao odlicno zato sto je nabijao statistiku kako bi dobio sto bolji novi ugovor. Narednih sezona ce biti, puno puno losiji. Vucevic ne to vec jednom uradio prije 5 sezona kada je odigrao odlicno, dobio dobar ugovor i onda 3 sezone prosjecno igrao do ove zadnje kada je opet zapeo.

Memfis

pre 4 godine

Divac će uvek rado preplatiti igrača, doveo je Barnsa, sledi Vučević, a onda samo još da je skroz blesav pa pojuri Džona Vola i komotno može da vrati titulu najgoreg rukovodioca lige

bskfan

pre 4 godine

Viliju nije problem samo napad vec i odbrana, a najveci mu je problem sto ima malo skokova. Kad se tome doda i slabo izvodjenje slobodnih bacanja od 55%, onda je jasno da on ne moze da bude startni centar. Sa druge strane, pitanje je kako bi se Vucevic uklopio u brzu igru Sakramenta. Kingsi ne mogu da biraju jer dobri igraci nece u Sakramento, tako da je tu pitanje samo cene. Ako Vucevicu daju max onda su se ukopali na duze vreme. Sve preko 20 miliona je puno. Neverovatno je da Divac, kao centar, i pored silnih pickova koje su imali i zadnje dve godine, nije uspeo da se dokopa centra putem drafta.

IS

pre 4 godine

Nadam se da do ovoga nece doci, jer ce tim koji ove godine uzme Vucevica napraviti gresku veka. On jeste dobar igrac, ali ono sto je dokazano vec godinama unazad je to da igraci daju sve od sebe i igraju vrhunske poslednje sezone ugovora sa ciljem da se nakon toga dobro naplate. Cim potpisu taj ugovor zelja i motiv drasticno opadaju i oni postaju mediokritetski igraci koji odradjuju sezone.

Druga prica je sa onima koji su veoma kompetitivno orijentisani i koji grizu svake godine, ali to sa Vucevicem nije slucaj. On je lik bez izrazene zelje za dominacijom, igrao je svoju rolu godinama u mediokritetskom timu sa 15ak poena i 10ak skokova. Poslednje godine je podigao prosecan broj suteva za 3 u odnosu na proslu godinu i na taj nacin presao tu granicu od 20 poena po mecu. To mu je i bio cilj i nakon toga je "zavrsio posao za tu godinu" i kriminalno odigrao plejof (osim te jedne utakmice).

Nema on tu crtu prvog takmicarski orijentisanog sportiste. Odigra svoje i cao zdravo. Ceka sada da potpise multimilionski ugovor i onda lagano do penzije...

matori

pre 4 godine

Nikola "nema me nigde u plej ofu" Vučević je samo još jedan u plejadi loših Divčevih odluka. Nikola je odličan igrač ali je suludo dati mu max contract.

Jim Beam

pre 4 godine

"Divac je spreman da se odrekne aktuelnog startnog centra Vilija Koli-Stajna, koji je odličan defanzivac, ali mu nedostaje košarkaške inteligencije u ofanzivnom delu."

Koli-Stajn nije odličan defanzivac, samo je atletski jak. Može da sačuva nekoga 1 na 1, ali u piku ili sa strane pomoći ne postoji. U napadu skoro da ne postoji.

Što se Vučevića tiče, drago mi je da će dobiti jak ugovor, deluje kao dobar momak i zaslužio je. Malo mu je Mark Gasol oborio cenu zbog ovog plejofa gde ga je strpao u džep, ali ipak verujem da će ugovor biti blizu maksimumu, ako ne i max. Nema mnogo takvih igrača na tržištu, pogotovo ne centara. A Sakramentu je preko potreban jedan kršan ako planiraju da doguraju do plejofa.

s

pre 4 godine

Vucevic jeste dobar igrac, ali mislim da Divcu to moze da se obije o glavu. Ukoliko krenu losi rezultati, njemu ce bas biti poljuljana stolica. Ne moze da pravi tim samo od igraca iz bivse drzave.
+ Vucevic ove godine puni 29 god.

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

Ali ovo “potencijalni” hahahah.Jace mi nego ista.Pd celog teksta.Kqo za Jokica potencijalni?Verovatno Gagic će da igra pre?...Bio bi im posao decenije kada bi ga doveli...

očigledno

pre 4 godine

Mislim da Orlando mora da mu ponudi maksimum, a onda je odluka Vucevica jasna, nije vise tako mlad, ovo mu je verovatno poslednji veliki ugovor i logicno je da uzme sto vise moze, a Orlando moze najvise da mu ponudi. Da je Sakramento jaci (dosta) nego sto jeste, moglo bi da se prica o sportskoj motivaciji, ali iako su jaci od Orlanda nisu nesto blizi prstenu od Orlanda (i jedni i drugi su kilometrima daleko) tako da nema previse razlike da li ce ispasti u prvoj rundi plej ofa na istoku ili na zapadu, s tim sto na istoku moze biti u All Star mecu, dok je na zapadu duplo vise jakih centara...

Jim Beam

pre 4 godine

"Divac je spreman da se odrekne aktuelnog startnog centra Vilija Koli-Stajna, koji je odličan defanzivac, ali mu nedostaje košarkaške inteligencije u ofanzivnom delu."

Koli-Stajn nije odličan defanzivac, samo je atletski jak. Može da sačuva nekoga 1 na 1, ali u piku ili sa strane pomoći ne postoji. U napadu skoro da ne postoji.

Što se Vučevića tiče, drago mi je da će dobiti jak ugovor, deluje kao dobar momak i zaslužio je. Malo mu je Mark Gasol oborio cenu zbog ovog plejofa gde ga je strpao u džep, ali ipak verujem da će ugovor biti blizu maksimumu, ako ne i max. Nema mnogo takvih igrača na tržištu, pogotovo ne centara. A Sakramentu je preko potreban jedan kršan ako planiraju da doguraju do plejofa.

očigledno

pre 4 godine

Mislim da Orlando mora da mu ponudi maksimum, a onda je odluka Vucevica jasna, nije vise tako mlad, ovo mu je verovatno poslednji veliki ugovor i logicno je da uzme sto vise moze, a Orlando moze najvise da mu ponudi. Da je Sakramento jaci (dosta) nego sto jeste, moglo bi da se prica o sportskoj motivaciji, ali iako su jaci od Orlanda nisu nesto blizi prstenu od Orlanda (i jedni i drugi su kilometrima daleko) tako da nema previse razlike da li ce ispasti u prvoj rundi plej ofa na istoku ili na zapadu, s tim sto na istoku moze biti u All Star mecu, dok je na zapadu duplo vise jakih centara...

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

Ali ovo “potencijalni” hahahah.Jace mi nego ista.Pd celog teksta.Kqo za Jokica potencijalni?Verovatno Gagic će da igra pre?...Bio bi im posao decenije kada bi ga doveli...

IS

pre 4 godine

Najbolji posao Divcu bilo bi dovodjenje Klinta Kapele koji se nasao na trejd listi Hjustona.

Trenutno ne postoji centar (a da je slobodan za trejd) koji bi se bolje uklopio u sastav Sakramenta. Jedan je od najboljih defanzivaca od visokih igraca u ligi, fizicki odlican i veoma zahvalan za igru u tranziciji (sto je ono sto ce Sakramento igrati narednih godina sa fizicki veoma jakim i brzim timom).

Ne mogu ni da zamislim broj visokih paseva koji bi mu stilazi od strane Fox-a prilikom tranzicije ili od Bogdana u pik end rol igri. 90% lopti hvatao bi na obrucu i zavrsavao napad.

Sa njim u tim Sakramento bi napokon imao i glavu i rep. Fox - Badi - Bogdan (koji bi se menjali na pozicijama u zavisnosti od napada) - Begli - Kapela. Veoma fizicki jaka (i Bogi je postao kao sajla) i brza petorka. Bjelica bi takodje imao dobro mesto u odredjenim zamislima.

P.S. Da ne govorim o tome da Kapela na svom instagram profilu ima sliku iz nocnog provoda u Beogradu sa Bogdanom i Badijem Hildom :)

Nadam se takvom raspletu...

Ser Velja

pre 4 godine

A smejali ste se Divcu.. Tri naša igrača u startnoj petorci NBA plejof tima...
(uvređeni hipster, 31. maj 2019 11:45)

Богдановић је целу сезону улазио са клупе а Бјелица се од доласка Барнса преселио на клупу и добијао по 10 минута. Дивац заиста ради одличан посао, само без глупих коментара молим.

matori

pre 4 godine

Nikola "nema me nigde u plej ofu" Vučević je samo još jedan u plejadi loših Divčevih odluka. Nikola je odličan igrač ali je suludo dati mu max contract.

Powerslave

pre 4 godine

Vučević je očigledan upgrade u odnosu na bilo kog centra u Sakramentu.
Opet, ne treba zanemariti činjenicu da je stariji od igrača koji čine jezgro tima i da verovatno neće ni biti u ekipi (ili bar u prajmu) kada oni uđu u prajm i potencijalno se budu borili za nešto. Stoga bi verovatno bila greška preplatiti ga.
Sakramento je igrao prebrzo ove sezone, ne znači da će tako igrati kod Voltona, ali zašto menjati nešto što im očigledno ide. A nisam siguran koliko je Vučević odgovarajući za ekipu koja ne prestaje da trči.

IS

pre 4 godine

Nadam se da do ovoga nece doci, jer ce tim koji ove godine uzme Vucevica napraviti gresku veka. On jeste dobar igrac, ali ono sto je dokazano vec godinama unazad je to da igraci daju sve od sebe i igraju vrhunske poslednje sezone ugovora sa ciljem da se nakon toga dobro naplate. Cim potpisu taj ugovor zelja i motiv drasticno opadaju i oni postaju mediokritetski igraci koji odradjuju sezone.

Druga prica je sa onima koji su veoma kompetitivno orijentisani i koji grizu svake godine, ali to sa Vucevicem nije slucaj. On je lik bez izrazene zelje za dominacijom, igrao je svoju rolu godinama u mediokritetskom timu sa 15ak poena i 10ak skokova. Poslednje godine je podigao prosecan broj suteva za 3 u odnosu na proslu godinu i na taj nacin presao tu granicu od 20 poena po mecu. To mu je i bio cilj i nakon toga je "zavrsio posao za tu godinu" i kriminalno odigrao plejof (osim te jedne utakmice).

Nema on tu crtu prvog takmicarski orijentisanog sportiste. Odigra svoje i cao zdravo. Ceka sada da potpise multimilionski ugovor i onda lagano do penzije...

Dalibor Banja Luka

pre 4 godine

Vucevic nije dobar izbor, bar ne za max ugovor. Razlog je jednostavan. Nece dobro igrati. Prosle sezone e odigrao odlicno zato sto je nabijao statistiku kako bi dobio sto bolji novi ugovor. Narednih sezona ce biti, puno puno losiji. Vucevic ne to vec jednom uradio prije 5 sezona kada je odigrao odlicno, dobio dobar ugovor i onda 3 sezone prosjecno igrao do ove zadnje kada je opet zapeo.

bskfan

pre 4 godine

Viliju nije problem samo napad vec i odbrana, a najveci mu je problem sto ima malo skokova. Kad se tome doda i slabo izvodjenje slobodnih bacanja od 55%, onda je jasno da on ne moze da bude startni centar. Sa druge strane, pitanje je kako bi se Vucevic uklopio u brzu igru Sakramenta. Kingsi ne mogu da biraju jer dobri igraci nece u Sakramento, tako da je tu pitanje samo cene. Ako Vucevicu daju max onda su se ukopali na duze vreme. Sve preko 20 miliona je puno. Neverovatno je da Divac, kao centar, i pored silnih pickova koje su imali i zadnje dve godine, nije uspeo da se dokopa centra putem drafta.

tocka

pre 4 godine

Uh to bi bilo odlicno, bas im treba neko ko Vucevic. Ako ne ide Vucevic, onda treba da probaju Kapelu, koji nije toliko pametan igrac kao Vucevic, ali je atletska zver i odlican u odbrani, a Hjuston ga pusta, kao i CP3. Ne znam sve te njihove zavrzlame oko trejdova i da li ova dvojica sad moraju u paketu i kome bi uvalili CP3-a, ali Kapela bi im bio jos bolji od Vucevica jer je mladji. Sta god, samo da ne gledamo vise agoniju Kufostajna.

s

pre 4 godine

Vucevic jeste dobar igrac, ali mislim da Divcu to moze da se obije o glavu. Ukoliko krenu losi rezultati, njemu ce bas biti poljuljana stolica. Ne moze da pravi tim samo od igraca iz bivse drzave.
+ Vucevic ove godine puni 29 god.

Alessandro NESTA #13#

pre 4 godine

Nikola sledece godine puni 30, a dosta igraca u NBA tek oko tridesete dolazi u tzv. prajm... bilo bi simpaticno videti Kingse sa toliko nasih na parketu a s druge strane Vucevic je jako dobar centar i Sakramentu bi dosta pomogao i fosta znacio. Zapad je vrlo jak, Lejkersi ce se pojacati, Voriorsi ce biti jaki i dalje, Denver, Portland i ostali su prejaka konkurencija... valjalo bi da se Divac bas potrdudi oko ovog momka

Memfis

pre 4 godine

Divac će uvek rado preplatiti igrača, doveo je Barnsa, sledi Vučević, a onda samo još da je skroz blesav pa pojuri Džona Vola i komotno može da vrati titulu najgoreg rukovodioca lige

brm

pre 4 godine

Vučević nije igrač za velika dela. Imaće 20+10 utakmice skoro redovno, ali kad je bitno, kad ga malo pritisnu odbranom, nema ga nigde Videlo se u ovom plejofu da kad treba da vodi tim, nije igrač na kojeg možete da se oslonite, baš je žestoko podbacio.
Talentovan je, sa igrače strane ima sve što treba, ali nema taj ratnički mentalitet da kada ga neko pritisne ili kada zagusti, da će on da uzvrati još jačom merom.

Stefan COYG

pre 4 godine

Igrom slucaja imao sam i Vucevica pored Siakama na NBA Fantasy timu, pa su utakmice Orlanda bile obavezne. Aaa ekipa Orlanda je blago receno ocajna, da nemaju Voocha bili bi pri dnu ne samo istoka, vec i cele lige.

Vucevic je zakazao u plejofu, ali je mnogo kvalitetan centar i igrac generalno. Imao je licne rekorde u poenima, skokovima i asistencijama. Nekako bih voleo najvise da ga vidim u LA, porded LeBrona. Sa paznjom koju on privlaci na sebe, to bi bila prava gozba za Voocha u (praznom) reketu. Ali realno od toga nema nista, Orlando ce ponuditi najvise para.

NJ15

pre 4 godine

Po mom misljenju dolazak Vucevica u Kingse bi bio dobar potez. Koli-Stajn je jedan od losijih centara, a kada bi ga poredili sa Vucevicem jedina prednost bi mu bila atletska snaga. Sve ostalo je na strani Vucevica, od ledjne igre, suta sa distance do slobodnih bacanja. Ko je gledao malo bolje Kingse zna da je razlog za neke poraze bila Koli-Stajnova losa realizacija sa linije za slobodna bacanja (55% sl. bacanja ove sezone), a u nekim utakmicama je pravio i dosta glupih poteza. Sa Vucevicem bi Kingsi dobili odredjenu sigurnost u reketu, mozda ne toliko u odbrani, ali sa agresivnim i za godinu dana iskusnijim Beglijem na cetvorci moglo bi i to da se popravi. Ono sto je meni los potez je smena trenera, gde si solidnog trenera zamenio sa Voltonom koji nije nista bolji, a mozda je cak i losiji od Jegera. Da je Divac malo sacekao mogao je da dovede Kokoskova za koga mislim, ne zato sto je nas, da je dobar trener kome treba dati sansu, pogotovo sto je cilj Kingsa ulazak u plejof a ne nabijanje poraza kao sto je radio Finiks.

manda Pg

pre 4 godine

opet je pitanje koliko je tu plej of potencijala ukoliko Bagli ne bude kvalitetno napredovao. za prvu rundu da jer je Vucevic neuporedivo kvalitetniji igrac al za vise ipak jos jedno pojacanje na dvojci ili trojci i mnogo vise slobode Bogdanovicu. Bogdan im mora biti lider u svakom pogledu ili makar druga opcija a ne suter sa klupe.

Strucnjak ekspertskog nivoa

pre 4 godine

Ima slicnu statistiku igracu sa ovih prostora kome se sada svi izvinjavaju jer su sumnjali u njega dok je mjesecima razmisljao da li da uopste igra za reprezentaciju. Jer za reprezentaciju bas treba dosta razmisljanja i odluka se donosi glavom i digitronom. U konsultacijama s agentom.
A ovaj je kesa realno. Iako takva statistika, ovo je tako kesast igrac. Dok je pomenuti premisljac najbolji u NBA.

T REX

pre 4 godine

Ali ovo “potencijalni” hahahah.Jace mi nego ista.Pd celog teksta.Kqo za Jokica potencijalni?Verovatno Gagic će da igra pre?...Bio bi im posao decenije kada bi ga doveli...
(Jon Bon Jovi, 31. maj 2019 11:41)
Evo kako i koliko ova osoba pojma nema o košarci.
On kaže bio bi im posao decenije kad bi ga doveli.
Da, sa njim je prsten zagarantovan.
Ajde oladi bre neznalice jedna, smaraš ceo portal mesecima sa svojim budalaštinama.

matori

pre 4 godine

Nikola "nema me nigde u plej ofu" Vučević je samo još jedan u plejadi loših Divčevih odluka. Nikola je odličan igrač ali je suludo dati mu max contract.

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

Ali ovo “potencijalni” hahahah.Jace mi nego ista.Pd celog teksta.Kqo za Jokica potencijalni?Verovatno Gagic će da igra pre?...Bio bi im posao decenije kada bi ga doveli...

Strucnjak ekspertskog nivoa

pre 4 godine

Ima slicnu statistiku igracu sa ovih prostora kome se sada svi izvinjavaju jer su sumnjali u njega dok je mjesecima razmisljao da li da uopste igra za reprezentaciju. Jer za reprezentaciju bas treba dosta razmisljanja i odluka se donosi glavom i digitronom. U konsultacijama s agentom.
A ovaj je kesa realno. Iako takva statistika, ovo je tako kesast igrac. Dok je pomenuti premisljac najbolji u NBA.

očigledno

pre 4 godine

Mislim da Orlando mora da mu ponudi maksimum, a onda je odluka Vucevica jasna, nije vise tako mlad, ovo mu je verovatno poslednji veliki ugovor i logicno je da uzme sto vise moze, a Orlando moze najvise da mu ponudi. Da je Sakramento jaci (dosta) nego sto jeste, moglo bi da se prica o sportskoj motivaciji, ali iako su jaci od Orlanda nisu nesto blizi prstenu od Orlanda (i jedni i drugi su kilometrima daleko) tako da nema previse razlike da li ce ispasti u prvoj rundi plej ofa na istoku ili na zapadu, s tim sto na istoku moze biti u All Star mecu, dok je na zapadu duplo vise jakih centara...

IS

pre 4 godine

Nadam se da do ovoga nece doci, jer ce tim koji ove godine uzme Vucevica napraviti gresku veka. On jeste dobar igrac, ali ono sto je dokazano vec godinama unazad je to da igraci daju sve od sebe i igraju vrhunske poslednje sezone ugovora sa ciljem da se nakon toga dobro naplate. Cim potpisu taj ugovor zelja i motiv drasticno opadaju i oni postaju mediokritetski igraci koji odradjuju sezone.

Druga prica je sa onima koji su veoma kompetitivno orijentisani i koji grizu svake godine, ali to sa Vucevicem nije slucaj. On je lik bez izrazene zelje za dominacijom, igrao je svoju rolu godinama u mediokritetskom timu sa 15ak poena i 10ak skokova. Poslednje godine je podigao prosecan broj suteva za 3 u odnosu na proslu godinu i na taj nacin presao tu granicu od 20 poena po mecu. To mu je i bio cilj i nakon toga je "zavrsio posao za tu godinu" i kriminalno odigrao plejof (osim te jedne utakmice).

Nema on tu crtu prvog takmicarski orijentisanog sportiste. Odigra svoje i cao zdravo. Ceka sada da potpise multimilionski ugovor i onda lagano do penzije...

T REX

pre 4 godine

Ali ovo “potencijalni” hahahah.Jace mi nego ista.Pd celog teksta.Kqo za Jokica potencijalni?Verovatno Gagic će da igra pre?...Bio bi im posao decenije kada bi ga doveli...
(Jon Bon Jovi, 31. maj 2019 11:41)
Evo kako i koliko ova osoba pojma nema o košarci.
On kaže bio bi im posao decenije kad bi ga doveli.
Da, sa njim je prsten zagarantovan.
Ajde oladi bre neznalice jedna, smaraš ceo portal mesecima sa svojim budalaštinama.

manda Pg

pre 4 godine

opet je pitanje koliko je tu plej of potencijala ukoliko Bagli ne bude kvalitetno napredovao. za prvu rundu da jer je Vucevic neuporedivo kvalitetniji igrac al za vise ipak jos jedno pojacanje na dvojci ili trojci i mnogo vise slobode Bogdanovicu. Bogdan im mora biti lider u svakom pogledu ili makar druga opcija a ne suter sa klupe.

Jim Beam

pre 4 godine

"Divac je spreman da se odrekne aktuelnog startnog centra Vilija Koli-Stajna, koji je odličan defanzivac, ali mu nedostaje košarkaške inteligencije u ofanzivnom delu."

Koli-Stajn nije odličan defanzivac, samo je atletski jak. Može da sačuva nekoga 1 na 1, ali u piku ili sa strane pomoći ne postoji. U napadu skoro da ne postoji.

Što se Vučevića tiče, drago mi je da će dobiti jak ugovor, deluje kao dobar momak i zaslužio je. Malo mu je Mark Gasol oborio cenu zbog ovog plejofa gde ga je strpao u džep, ali ipak verujem da će ugovor biti blizu maksimumu, ako ne i max. Nema mnogo takvih igrača na tržištu, pogotovo ne centara. A Sakramentu je preko potreban jedan kršan ako planiraju da doguraju do plejofa.

Stefan COYG

pre 4 godine

Igrom slucaja imao sam i Vucevica pored Siakama na NBA Fantasy timu, pa su utakmice Orlanda bile obavezne. Aaa ekipa Orlanda je blago receno ocajna, da nemaju Voocha bili bi pri dnu ne samo istoka, vec i cele lige.

Vucevic je zakazao u plejofu, ali je mnogo kvalitetan centar i igrac generalno. Imao je licne rekorde u poenima, skokovima i asistencijama. Nekako bih voleo najvise da ga vidim u LA, porded LeBrona. Sa paznjom koju on privlaci na sebe, to bi bila prava gozba za Voocha u (praznom) reketu. Ali realno od toga nema nista, Orlando ce ponuditi najvise para.

IS

pre 4 godine

Najbolji posao Divcu bilo bi dovodjenje Klinta Kapele koji se nasao na trejd listi Hjustona.

Trenutno ne postoji centar (a da je slobodan za trejd) koji bi se bolje uklopio u sastav Sakramenta. Jedan je od najboljih defanzivaca od visokih igraca u ligi, fizicki odlican i veoma zahvalan za igru u tranziciji (sto je ono sto ce Sakramento igrati narednih godina sa fizicki veoma jakim i brzim timom).

Ne mogu ni da zamislim broj visokih paseva koji bi mu stilazi od strane Fox-a prilikom tranzicije ili od Bogdana u pik end rol igri. 90% lopti hvatao bi na obrucu i zavrsavao napad.

Sa njim u tim Sakramento bi napokon imao i glavu i rep. Fox - Badi - Bogdan (koji bi se menjali na pozicijama u zavisnosti od napada) - Begli - Kapela. Veoma fizicki jaka (i Bogi je postao kao sajla) i brza petorka. Bjelica bi takodje imao dobro mesto u odredjenim zamislima.

P.S. Da ne govorim o tome da Kapela na svom instagram profilu ima sliku iz nocnog provoda u Beogradu sa Bogdanom i Badijem Hildom :)

Nadam se takvom raspletu...

s

pre 4 godine

Vucevic jeste dobar igrac, ali mislim da Divcu to moze da se obije o glavu. Ukoliko krenu losi rezultati, njemu ce bas biti poljuljana stolica. Ne moze da pravi tim samo od igraca iz bivse drzave.
+ Vucevic ove godine puni 29 god.

Ser Velja

pre 4 godine

A smejali ste se Divcu.. Tri naša igrača u startnoj petorci NBA plejof tima...
(uvređeni hipster, 31. maj 2019 11:45)

Богдановић је целу сезону улазио са клупе а Бјелица се од доласка Барнса преселио на клупу и добијао по 10 минута. Дивац заиста ради одличан посао, само без глупих коментара молим.

Memfis

pre 4 godine

Divac će uvek rado preplatiti igrača, doveo je Barnsa, sledi Vučević, a onda samo još da je skroz blesav pa pojuri Džona Vola i komotno može da vrati titulu najgoreg rukovodioca lige

Dalibor Banja Luka

pre 4 godine

Vucevic nije dobar izbor, bar ne za max ugovor. Razlog je jednostavan. Nece dobro igrati. Prosle sezone e odigrao odlicno zato sto je nabijao statistiku kako bi dobio sto bolji novi ugovor. Narednih sezona ce biti, puno puno losiji. Vucevic ne to vec jednom uradio prije 5 sezona kada je odigrao odlicno, dobio dobar ugovor i onda 3 sezone prosjecno igrao do ove zadnje kada je opet zapeo.

tocka

pre 4 godine

Uh to bi bilo odlicno, bas im treba neko ko Vucevic. Ako ne ide Vucevic, onda treba da probaju Kapelu, koji nije toliko pametan igrac kao Vucevic, ali je atletska zver i odlican u odbrani, a Hjuston ga pusta, kao i CP3. Ne znam sve te njihove zavrzlame oko trejdova i da li ova dvojica sad moraju u paketu i kome bi uvalili CP3-a, ali Kapela bi im bio jos bolji od Vucevica jer je mladji. Sta god, samo da ne gledamo vise agoniju Kufostajna.

Alessandro NESTA #13#

pre 4 godine

Nikola sledece godine puni 30, a dosta igraca u NBA tek oko tridesete dolazi u tzv. prajm... bilo bi simpaticno videti Kingse sa toliko nasih na parketu a s druge strane Vucevic je jako dobar centar i Sakramentu bi dosta pomogao i fosta znacio. Zapad je vrlo jak, Lejkersi ce se pojacati, Voriorsi ce biti jaki i dalje, Denver, Portland i ostali su prejaka konkurencija... valjalo bi da se Divac bas potrdudi oko ovog momka

brm

pre 4 godine

Vučević nije igrač za velika dela. Imaće 20+10 utakmice skoro redovno, ali kad je bitno, kad ga malo pritisnu odbranom, nema ga nigde Videlo se u ovom plejofu da kad treba da vodi tim, nije igrač na kojeg možete da se oslonite, baš je žestoko podbacio.
Talentovan je, sa igrače strane ima sve što treba, ali nema taj ratnički mentalitet da kada ga neko pritisne ili kada zagusti, da će on da uzvrati još jačom merom.

NJ15

pre 4 godine

Po mom misljenju dolazak Vucevica u Kingse bi bio dobar potez. Koli-Stajn je jedan od losijih centara, a kada bi ga poredili sa Vucevicem jedina prednost bi mu bila atletska snaga. Sve ostalo je na strani Vucevica, od ledjne igre, suta sa distance do slobodnih bacanja. Ko je gledao malo bolje Kingse zna da je razlog za neke poraze bila Koli-Stajnova losa realizacija sa linije za slobodna bacanja (55% sl. bacanja ove sezone), a u nekim utakmicama je pravio i dosta glupih poteza. Sa Vucevicem bi Kingsi dobili odredjenu sigurnost u reketu, mozda ne toliko u odbrani, ali sa agresivnim i za godinu dana iskusnijim Beglijem na cetvorci moglo bi i to da se popravi. Ono sto je meni los potez je smena trenera, gde si solidnog trenera zamenio sa Voltonom koji nije nista bolji, a mozda je cak i losiji od Jegera. Da je Divac malo sacekao mogao je da dovede Kokoskova za koga mislim, ne zato sto je nas, da je dobar trener kome treba dati sansu, pogotovo sto je cilj Kingsa ulazak u plejof a ne nabijanje poraza kao sto je radio Finiks.

Powerslave

pre 4 godine

Vučević je očigledan upgrade u odnosu na bilo kog centra u Sakramentu.
Opet, ne treba zanemariti činjenicu da je stariji od igrača koji čine jezgro tima i da verovatno neće ni biti u ekipi (ili bar u prajmu) kada oni uđu u prajm i potencijalno se budu borili za nešto. Stoga bi verovatno bila greška preplatiti ga.
Sakramento je igrao prebrzo ove sezone, ne znači da će tako igrati kod Voltona, ali zašto menjati nešto što im očigledno ide. A nisam siguran koliko je Vučević odgovarajući za ekipu koja ne prestaje da trči.

bskfan

pre 4 godine

Viliju nije problem samo napad vec i odbrana, a najveci mu je problem sto ima malo skokova. Kad se tome doda i slabo izvodjenje slobodnih bacanja od 55%, onda je jasno da on ne moze da bude startni centar. Sa druge strane, pitanje je kako bi se Vucevic uklopio u brzu igru Sakramenta. Kingsi ne mogu da biraju jer dobri igraci nece u Sakramento, tako da je tu pitanje samo cene. Ako Vucevicu daju max onda su se ukopali na duze vreme. Sve preko 20 miliona je puno. Neverovatno je da Divac, kao centar, i pored silnih pickova koje su imali i zadnje dve godine, nije uspeo da se dokopa centra putem drafta.