Četvrtak, 23.05.2019.

09:50

"Ljudi koji nikada nisu uzeli loptu u ruke nam govore kako se igra košarka" VIDEO

Košarkaš Los Anđeles Lejkersa Džoš Hart poslao je poruku mladim igračima koji izlaze na NBA draft ovoga leta, a takođe je osuo paljbu po analitičarima.

Izvor: SN

"Ljudi koji nikada nisu uzeli loptu u ruke nam govore kako se igra košarka" VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

59 Komentari

Sortiraj po:

Uroš

pre 4 godine

Ljudi koji nisu uzeli knjigu u ruke nam govore kako treba da govorimo. E moj Džoše, bolje idi trči za loptom, pošto za drugo i nisi.

rrrrr

pre 4 godine

@ronaldinjo ne skrnavi temu sa fudbalom!!! On i jeste takav sport da ne moras igrati napad dakle nije u Murinju problem!?! U kosarci svih 5 i odbrana i napad. pozz

Ronaldinjo26

pre 4 godine

Ali kad vidim komentar u vezi Murinja i njegovog velikog znanja o fudbalu , a covek unistio igru , nemamo vise f od fudbala zbog takvih ljudi . Strasno koga ljudi danas podrzavaju , nekog ko ne zna sta znaci rec FUDBAL !

Beoman

pre 4 godine

@"Ljudi koji nikada nisu uzeli loptu u ruke nam govore kako se igra košarka" VIDEO
Košarkaš Los Anđeles Lejkersa Džoš Hart poslao je poruku mladim igračima koji izlaze na NBA draft ovoga leta, a takođe je osuo paljbu po analitičarima.

SN IZVOR: B92 ČETVRTAK, 23.05.2019. | 09:50
Pošaljite komentar

Komentari HronološkiPreporučeniNepreporučeni
To je u pravu...glavni analitičari su oni koji se nikad nisu bavili sportom....ne može se davati sud na osnovu gledanja, pa makar pratio ceo život....ko nije bio na terenu nikad bolje da ćuti bez obzira da li hvalio nekog ili kudio....
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ms, 23. maj 2019 10:12)
nemoj valjati gluposti. svaki ljubimac kosarke il fudbala ako je video 1000 utakmica imaju veliko teoretsko znanje i treba ih slusati, tacno je da oni nemogu pokazati prakticno al teoreticki su profesori. pa najbolji talijanski brazilski fudbalski treneri su zbog toga sto su bili narodni i slusali sta govore stari ljubitelji fudbala i zato su bili trenerske legende. Kod nas mnogi sesdesetogodisnjaci znaju da je teodosic teret srpske reprezentacije ali nasi treneri to neznaju jer nepricaju snasim ljubiteljima kosarke. U americi se uverili jer fans je to uvidela mnogo rano a treniri se i uverili cak ´zasto´.

ThePain

pre 4 godine

To je u pravu...glavni analitičari su oni koji se nikad nisu bavili sportom....ne može se davati sud na osnovu gledanja, pa makar pratio ceo život....ko nije bio na terenu nikad bolje da ćuti bez obzira da li hvalio nekog ili kudio....
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ms, 23. maj 2019 10:12)


...

Milos Crnjanski je jednom prilokom rekao: "Mi kriticari, ako ne znamo da snesemo jaje - znamo koje je mucak!"
Sapienti sat.

stalno mi kradu nick

pre 4 godine

Covek nije mislio na sve analitičare, nego na ove današnje "stručnjake" kojih ima sve vise i vise. To vam je kad meni dodje neki menadžer u klubu, koji od sporta ima 2 odredjena treninga i uci me kako ću da sutnem....ili zena od najboljeg druga koja ne zna da trči,a od kruga na Adi joj nije dobro 7 dana,izjavi kako je profi sport nikakav posao, da je njoj u banci 10 puta teze, da je to lagano i da je ona htela,bila bi vrhunski sportista sigurno :) i onda tebi kroz glavu prodje isto sto je ovaj lik izjavio...i još po koja nepristojna misao

vince carter

pre 4 godine

@Antidebil bitno da ti sve znas,zato i ostavljas dva komentara za svaki slucaj ukoliko ti ne objave prvi tu je rezervni :)) Najjaci si bio kad si pokusao da mi solis pamet sa Hakeem Olajdzuvonom kako je kasno poceo da se bavi kosarkom a vec je 1986 igra Nba finale a sa druge strane Joel Embid prvi Nba mec gledao 2009 i finale Magic vs Lakers i za par godina bio treci pik na draftu,propustio dve sezone zbog povrede! Slusaj od njega samog :)) A sto se tice teme,pa vi o svemu slusajte Pol Pirsa :))

Jokara

pre 4 godine

Nikada u zivotu nisam glumio niti snimio film ali znam da prepoznam kada glumac dobro odglumi i kada lose odglumi. Na primer Terminator 3 je cista kopija dvojke i zato je slab, zabavan za pogledati ali slab film jer nije svoj kao sto su to prva dva.

bla

pre 4 godine

taj od 45 godina mu daje platu...i naravno da taj moze da mu prica kako ce da igra... inace moze da ode u kraj i tamo pika basket kakav hoce do mile volje
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (iv13, 23. maj 2019 11:27)

niko njemu ne daje platu, vec je on zaradjuje! da li mozda u kosarci pare dolaze zato sto analiticari anliziraju ili zato sto kosarkasi igraju? bar je u nba to jasno

iv13

pre 4 godine

niko njemu ne daje platu, vec je on zaradjuje! da li mozda u kosarci pare dolaze zato sto analiticari anliziraju ili zato sto kosarkasi igraju? bar je u nba to jasno
(bla, 23. maj 2019 12:10)

jedan od razloga zasto zaradjuju toliko jesu ti analiticari, ti analiticari rade za tv kuce, a ljudi kao ti i ja placamo da gledamo to

bar u NBA je to jasno

haha

pre 4 godine

@Jon Bon Jovi
Ti omalovazavas sve osim srpskih kosarkasa, a omalovazavas i Federera koji ima 20 GS i Nadala koji ih ima 17, tako da si ti najgori.

Miroslav

pre 4 godine

POstoji Više problema:

1) Čovek od 45 godina tzv "stručnjak" za košarku je sigurno zreliji, iskusniji i pametniji od prosečnog 25g košarkaša ma gde on igrao.

2) Na žalost danas ima Previše tzv "stručnjaka" ... u svim oblastima društva.

3) Ako se jedan "starosedelac" oseća ugroženim od dolaska nekog Rookie-ja onda to govori o njemu

4) Moralni integritet tzv "stručnjaka" je ispod svakih granica ;-)

Bojan

pre 4 godine

Druže Harte, ako je za utehu, tako je i ovde kod nas u Srbiji. Dođe ti neka budala i kaže da nemaš pojma da radiš svoj posao, koji uzgred radiš godinama ili decenijama unazad. I tako stalno.

Dachazvezda

pre 4 godine

Auuuu, al ti logika!!

Znaci vas mogu da kritikuju SAMO kosarkasi jel??? I to moraju da budu uspesniji od vas inace ni oni nemaju pravo?? Hmmmm...
Pa to misljenje u ZEMLJI DEMOKRATIJE (gde SVAKO ima pravo da se izrazi, pogotovo mediji, njihovi) tesko ce ti to proci!! Videces ovih dana, bas od tih analiticara, kad te "razapnu" u medijima! Duel protiv njih ne mozes SIGURNO dobiti!!

Flat

pre 4 godine

Decko je totalno u krivu, kao i vecina ovde u kometarima. Pa bolje poznaje kosarku neki analiticar ili trener od 45god, koji prati i izucava kosarku decenijama od obicnog kosarkasa. Kosarkas je neka vrsta fizikalca ili majstora, a analiticari i treneri su inzenjeri. Ne moze majstor ili fizikalac sam da gradi zgradu, iako bolje izvrsava svoj deo posla od inzenjera.
A i obicna publika vidi kada nesto ne valja, bilo zgrada, film ili necija igra - ne treba da budes vatrogasac da bi video da kuca gori. I sport se igra za publiku, tako da svakako ona i ima prava da iznosi komentare i kritike na racun igraca. Uostalom, za to vas i debelo placa i morate da se nosite sa tim. Ovo je neki koji je zaradio par miliona direktno sa ulice, pa umislio da je neko i nesto a vidi se da je skorojevic teski.

bebi dol

pre 4 godine

"Možda ne umem da snesem jaja ali umem da prepoznam mućak", reče neki naš kritičar još davno! Ali ima i toga da nba analitičari u americi iz dana u dan, u zavisnosti od rezultata zadnje utakmice, potpuno promene mišljenje. Sve je to realno show biz...

Strucnjak ekspertskog nivoa

pre 4 godine

Kako me vrijeme pregazilo kad niko od komentatora nije spomenuo Ariga Sakija i cuveno "ne moram prvo biti konj da bih bio dobar dzokej"

antiDebil

pre 4 godine

To je u pravu...glavni analitičari su oni koji se nikad nisu bavili sportom....ne može se davati sud na osnovu gledanja, pa makar pratio ceo život....ko nije bio na terenu nikad bolje da ćuti bez obzira da li hvalio nekog ili kudio....
(ms, 23. maj 2019 10:12)

Krejg Ošonesi je pokazao i dokazao da je moguće na osnovu statistika i brojeva uočiti razne šablone u igri protivnika i okrenuti ih u svoju korist. Da nije tako ne bi bio ubedljivo najtraženiji teniski analitičar iako se nikada nije profesionalno bavio tenisom kao igrač. Hoću samo da kažem da nije sve baš tako crno-belo odnosno da imaš ljude koji su uspešniji analitičari od bivših igrača iako se nikada profesionalno nisu bavili sportom koji analiziraju...
(frka panika, 23. maj 2019 10:27)

Da, ali ovim likovima koje ovaj pominje nije cilj nesto da analiziraju, vec da s.ru, pricaju, zamajavaju, ispiraju mozak. Od toga prave sou program, nimalo se to ne razlikuje od parova ili velikog brata, isti princip samo druga tematika. Pogledaj ih nekoliko dana zaredom pa ce ti biti jasnije o cemu pricam. Jedan od njih je 6 godina zaredom promasio pobednika nba finala kojeg je birao pre pocetka finala. Imao je 50% sanse da ubode a on je promasio svaki put, 6 godina zaredom. Uzmi novcic u ruke i probaj 6 puta zaredom da promasis ishod, jako tesko ces to uspeti da uradis, a ovaj se, kao, bavi analizom i placen je milione dolara za to !!

Divos

pre 4 godine

Џош је у праву, апсолутно. Парадокс је да се у ен-би-еју то толико детаљно прати, имају те помоћне статистике које баш пуно тога откривају (иако статистика наравно никад не може све открити), и имамо те "експерте" који тако олако дају оцене, критике или хвале, неко угађање светини умова обликованих ријалити саджајима где играч може бити само играчина или рупа, превара, нема између, да је мени то иритирајуће. А могу мислити играчима.

Што се тиче драфта, Лејкерси су у проблему. Бирају као 4. и кога бирати?
Код прва три избора зна се ко ће бити, ту нема грешке, Лејкерси су на жеравици.

Ту се као 4.избор врти ДиАндре Хантер, јако занимљив играч који ради пуно корисних ствари, за разлику од свих осталих придошлица, већ формиран играч, нешто старији (год.97), већ сада јак у дефанзиви. Са њим добијају квалитет одмах. Проблем је недефинисана поз. 3 или 4, а ту Лејкерси поред наравно Леброна имају и Кузму.

Иста ствар је следећи кандидат, Колвер, офензивно потентни играч, бек/крило, фали му атлетицизма, али потенцијал је ту, и ту Лејкерси већ имају Инграма.

Пре ће тражити плеја или комбо бека, понуда је добра, плеј Гарланд и кобо бек Коби Вајт, обећавају, но и код обојице има превише ?, баш као и код Лонза Бола.

Центар би им био најпотребнији, но мршава понуда, ту је овај Хејс, и превише ? код њега да ли је то то.

Тешка дилема, Хантер, Колвер или можда Коби Вајт, кога год пропусте, имају добрих шанси да се зезну.

Dejan

pre 4 godine

Šta bi na sve ovo trebali da kažu vrhunski pisci? Neki od njih nikada nisu odmakli od svog dvorišta, ali su uspeli da napišu stvari koje prkose vremenu i ne gube na vrednosti. Ni oni nisu radili ništa od onoga što su njihovi fiktivni junaci činili, pa su im dela vrhunska.

antiDebil

pre 4 godine

To je u pravu...glavni analitičari su oni koji se nikad nisu bavili sportom....ne može se davati sud na osnovu gledanja, pa makar pratio ceo život....ko nije bio na terenu nikad bolje da ćuti bez obzira da li hvalio nekog ili kudio....
(ms, 23. maj 2019 10:12)

Krejg Ošonesi je pokazao i dokazao da je moguće na osnovu statistika i brojeva uočiti razne šablone u igri protivnika i okrenuti ih u svoju korist. Da nije tako ne bi bio ubedljivo najtraženiji teniski analitičar iako se nikada nije profesionalno bavio tenisom kao igrač. Hoću samo da kažem da nije sve baš tako crno-belo odnosno da imaš ljude koji su uspešniji analitičari od bivših igrača iako se nikada profesionalno nisu bavili sportom koji analiziraju...
(frka panika, 23. maj 2019 10:27)

Da, ali ovim likovima koje ovaj pominje nije cilj nesto da analiziraju, vec da s.ru, pricaju, zamajavaju, ispiraju mozak. Od toga prave sou program, nimalo se to ne razlikuje od parova ili velikog brata, isti princip samo druga tematika. Pogledaj ih nekoliko dana zaredom pa ce ti biti jasnije o cemu pricam. Jedan od njih je 6 godina zaredom promasio pobednika nba finala kojeg je birao pre pocetka finala. Imao je 50% sanse da ubode a on je promasio svaki put, 6 godina zaredom. Uzmi novcic u ruke i probaj 6 puta zaredom da promasis ishod, jako tesko ces to uspeti da uradis, a ovaj se, kao, bavi analizom i placen je milione dolara za to !!

haha

pre 4 godine

Treniras od detinjstva, svaki dan se razbijas od treninga, “gines” i onda tvoj tim bude medju najslabijim timovima citave lige. I opet si toliko arogantan da pricas kako tebe neki tip koji nije igrao kosarku ne moze da uci? Pa moze. Igras po pravilima koja su smislili ljudi koji nisu igrali, hranis se po pravilima koja su smislili ti streberi, platu ti isplacuju oni koji nisu uzeli loptu u zivotu, vlasnik kluba nema pojma o kosarci... tako da je bolje da cutis. Svako moze da sutne na kos i da dize tegove, samo retki znaju kako se uspesno igra kosarka.

iv13

pre 4 godine

taj od 45 godina mu daje platu...i naravno da taj moze da mu prica kako ce da igra... inace moze da ode u kraj i tamo pika basket kakav hoce do mile volje

MPP

pre 4 godine

Sagledajmo to iz sasvim drugog ugla .....koliko je vrhunskih igrača pokušalo da budu treneri ....i?..... I drugo , to je sport a ne nuklearna fizika ! Popularnost sporta donosi novac a sa druge strane i "javnost" koja se u sve razume - to je deo "igre" , marketinga ....na to kao profesionalac moraš da navikneš .... Za milione koje zaradjuje to i nije neka žrtva !

frka panika

pre 4 godine

To je u pravu...glavni analitičari su oni koji se nikad nisu bavili sportom....ne može se davati sud na osnovu gledanja, pa makar pratio ceo život....ko nije bio na terenu nikad bolje da ćuti bez obzira da li hvalio nekog ili kudio....
(ms, 23. maj 2019 10:12)

Krejg Ošonesi je pokazao i dokazao da je moguće na osnovu statistika i brojeva uočiti razne šablone u igri protivnika i okrenuti ih u svoju korist. Da nije tako ne bi bio ubedljivo najtraženiji teniski analitičar iako se nikada nije profesionalno bavio tenisom kao igrač. Hoću samo da kažem da nije sve baš tako crno-belo odnosno da imaš ljude koji su uspešniji analitičari od bivših igrača iako se nikada profesionalno nisu bavili sportom koji analiziraju...

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

Svaka ti je ko u Njegosa!Svi pametuju a lopte u ruke nisu uzeli...Svud je isto u svetu...Tako i Djokovica omalovažavaju na svim sajtovima posle 1 poraza.A covek ima 15 GS titula...

čovek si kada bole tuđe rane

pre 4 godine

Stvar je jasna, sujeta ga sprečava da unapredi igru. Svaki NBA tim ima veliki broj analitičara u stručnom štabu čiji je glavni posao da na osnovu statističkih podataka posavetuju igrače kako da igraju protiv kojih timova. I ono što je najbitnije, oni pomažu igračima da na osnovu statističkih podataka razumeju zašto su određenu utakmicu dobili ili izgubili. Ako neki igrač izjavi da neće da sluša analitičare jer nikada nisu imali loptu u ruci to meni jasno ukazuje na povređenu sujetu kod igrača koja ga sprečava da unapredi svoju igru...

nema smisla

pre 4 godine

Ovo što je rekao samo prividno ima smisla. Ljudi koji njemu govore "kako se igra" zapravo samo koriste analitiku pravljenu na osnovu velikog broja utakmica što on kao igrač ne može da vidi. Oni njemu ne govore kako se igra košarka, već šta je najefikasnije protiv određenog tima ili koju stvar bi trebalo da radi češće jer su mu procenti veći itd.

Ovo što on priča je samo sujeta.

ms

pre 4 godine

To je u pravu...glavni analitičari su oni koji se nikad nisu bavili sportom....ne može se davati sud na osnovu gledanja, pa makar pratio ceo život....ko nije bio na terenu nikad bolje da ćuti bez obzira da li hvalio nekog ili kudio....

Pedja J7

pre 4 godine

Pa to stvarno nije normalno.
To bi bilo kao da neko ko nikada nije radio,nema dan radnog staza, bude npr. premijer, ili predsednik drzave. Ups...čekaj...

CJC

pre 4 godine

Vidi ovog...niko vama ne govori kako da igrate vec ističu šta ne valja u vašoj igri ako ima nešto (a ceo roster Lejkersa izuzev Lonza je zasluzio bar 10% od plate zbog načina na koji su igrali odbranu vecim delom sezone)

Modiljani

pre 4 godine

Postoji priča u vezi našeg čuvenog književnog kritičara Jovana Skerlića. Pjesnici su se žalili, odakle njemu pravo da daje sud o nečijoj poeziji, a on sam nije pjesnik, ne piše pjesme? A on im je odgovorio-Nije potrebno da budem kokoška, da snosim jaja, jer i bez toga mogu da prepoznam koje jaje je mućak!

Ostin A

pre 4 godine

Sto ne moze onaj koji nije igrao da zna? Evo ti Murinjo u fudbalu. Jedan od najboljih aktivnih trenera, nikad nije igrao fudbal.
(milan, 23. maj 2019 10:33)

Čovek je igrao fudbal 10 godina profesionalno. Trenirao fudbal od sedme godine. To što nije bio fudbaler u rangu Gvardiole ili našeg Siniše Mihajlovića je druga stvar.

Stefan

pre 4 godine

Da, dobri stari analitičari i kritičari. Zarađuju za život "smatrajući" razne stvari o rezultatima rada drugih ljudi kakve oni sami nikada nisu ostvarili, niti će.

nikada ne objavite drugo mišljenje

pre 4 godine

Istina. Imamo vojne analitičare koji nemaju veze sa vojskom, ekonomske analitičare bez ikakvog iskustva u privredi....čemu uostalom toliki analitičari?

Samo realno

pre 4 godine

Sto ne moze onaj koji nije igrao da zna? Evo ti Murinjo u fudbalu. Jedan od najboljih aktivnih trenera, nikad nije igrao fudbal.
(milan, 23. maj 2019 10:33)

Murinjo nikad nije igrao fudbal??? Šta pričaš čoveče?
1981—1987 Rio Ave, Belenenses, Sesimbra...igrao je Murinjo čak je i golove davao..nije bio Maradona, ali je igrao..dovoljno da zna šta je trening i šta je tim i šta je fudbal.

pertinaks

pre 4 godine

Ti " sportski analiticari" u USA su vise rijaliti tv nego analiticari.
Na ESPNu, gotovo je Baksi ciste Reptorse gotova stvar, pljuju ove strasno. Onda posle 2:2 , ako su Baksi mislili tek tako da prodju grdo su se prevarili. Isti ljudi, znaci samo prave dramu i filozofiraju bez da pojedu sto su prethodno izgovorili.

Vetar u ledja..

pre 4 godine

@milan
Murinjo je igrao profesionalni fudbal nekih 6-7 godina. Zbog cega je prekinuo ne znam ali ovo je lako proverljiv podatak. Generalno je u pravu. Neko ko se nije bavio sportom o kom prica nema autoritet da soli pamet jer je njegovo znanje cisto teorijsko. Da ,on zna kako bi i sta bi trebalo. Ali, da li je to izvodljivo, koliko je tesko i zbog cega neko nesto nije uradio e to vec malo teze...Onaj ko se bavio sportom zna da vidi i nesto sto ovaj ne vidi, zna da prepozna neke stvari. Banalan primer, koliko puta u toku fudbalske utakmice cujem komentare ljudi za koje sam siguran da nikada nisu sutnuli loptu a daju sebi za pravo da psuju i vredjaju a ne znaju da prepoznaju da lopte “ide” od igraca i da ovaj ne moze da je stigne...

Slovenija, EU

pre 4 godine

Analiticar daje svoje misljenje... a ti ga slusaj il ne slusaj.

Sutra idi ti na trening i objasni svom treneru, ili LeBronu, sto ti dodje na isto, kako tebe analiticari ne zanimaju pa nemoj vise dolaziti na sastanke analiza utakmica ...

Treće oko

pre 4 godine

Sve je lepo objasnio dečko.

Na ovom sajtu se ističe jedan stručni analitičar koji koristi svaki momenat da omalovaži jednog Lebron Džejmsa?!

Da li treba još nešto dodati? Srama bez.

pertinaks

pre 4 godine

Ti " sportski analiticari" u USA su vise rijaliti tv nego analiticari.
Na ESPNu, gotovo je Baksi ciste Reptorse gotova stvar, pljuju ove strasno. Onda posle 2:2 , ako su Baksi mislili tek tako da prodju grdo su se prevarili. Isti ljudi, znaci samo prave dramu i filozofiraju bez da pojedu sto su prethodno izgovorili.

Treće oko

pre 4 godine

Sve je lepo objasnio dečko.

Na ovom sajtu se ističe jedan stručni analitičar koji koristi svaki momenat da omalovaži jednog Lebron Džejmsa?!

Da li treba još nešto dodati? Srama bez.

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

Svaka ti je ko u Njegosa!Svi pametuju a lopte u ruke nisu uzeli...Svud je isto u svetu...Tako i Djokovica omalovažavaju na svim sajtovima posle 1 poraza.A covek ima 15 GS titula...

nema smisla

pre 4 godine

Ovo što je rekao samo prividno ima smisla. Ljudi koji njemu govore "kako se igra" zapravo samo koriste analitiku pravljenu na osnovu velikog broja utakmica što on kao igrač ne može da vidi. Oni njemu ne govore kako se igra košarka, već šta je najefikasnije protiv određenog tima ili koju stvar bi trebalo da radi češće jer su mu procenti veći itd.

Ovo što on priča je samo sujeta.

Pedja J7

pre 4 godine

Pa to stvarno nije normalno.
To bi bilo kao da neko ko nikada nije radio,nema dan radnog staza, bude npr. premijer, ili predsednik drzave. Ups...čekaj...

frka panika

pre 4 godine

To je u pravu...glavni analitičari su oni koji se nikad nisu bavili sportom....ne može se davati sud na osnovu gledanja, pa makar pratio ceo život....ko nije bio na terenu nikad bolje da ćuti bez obzira da li hvalio nekog ili kudio....
(ms, 23. maj 2019 10:12)

Krejg Ošonesi je pokazao i dokazao da je moguće na osnovu statistika i brojeva uočiti razne šablone u igri protivnika i okrenuti ih u svoju korist. Da nije tako ne bi bio ubedljivo najtraženiji teniski analitičar iako se nikada nije profesionalno bavio tenisom kao igrač. Hoću samo da kažem da nije sve baš tako crno-belo odnosno da imaš ljude koji su uspešniji analitičari od bivših igrača iako se nikada profesionalno nisu bavili sportom koji analiziraju...

Modiljani

pre 4 godine

Postoji priča u vezi našeg čuvenog književnog kritičara Jovana Skerlića. Pjesnici su se žalili, odakle njemu pravo da daje sud o nečijoj poeziji, a on sam nije pjesnik, ne piše pjesme? A on im je odgovorio-Nije potrebno da budem kokoška, da snosim jaja, jer i bez toga mogu da prepoznam koje jaje je mućak!

CJC

pre 4 godine

Vidi ovog...niko vama ne govori kako da igrate vec ističu šta ne valja u vašoj igri ako ima nešto (a ceo roster Lejkersa izuzev Lonza je zasluzio bar 10% od plate zbog načina na koji su igrali odbranu vecim delom sezone)

haha

pre 4 godine

Treniras od detinjstva, svaki dan se razbijas od treninga, “gines” i onda tvoj tim bude medju najslabijim timovima citave lige. I opet si toliko arogantan da pricas kako tebe neki tip koji nije igrao kosarku ne moze da uci? Pa moze. Igras po pravilima koja su smislili ljudi koji nisu igrali, hranis se po pravilima koja su smislili ti streberi, platu ti isplacuju oni koji nisu uzeli loptu u zivotu, vlasnik kluba nema pojma o kosarci... tako da je bolje da cutis. Svako moze da sutne na kos i da dize tegove, samo retki znaju kako se uspesno igra kosarka.

Flat

pre 4 godine

Decko je totalno u krivu, kao i vecina ovde u kometarima. Pa bolje poznaje kosarku neki analiticar ili trener od 45god, koji prati i izucava kosarku decenijama od obicnog kosarkasa. Kosarkas je neka vrsta fizikalca ili majstora, a analiticari i treneri su inzenjeri. Ne moze majstor ili fizikalac sam da gradi zgradu, iako bolje izvrsava svoj deo posla od inzenjera.
A i obicna publika vidi kada nesto ne valja, bilo zgrada, film ili necija igra - ne treba da budes vatrogasac da bi video da kuca gori. I sport se igra za publiku, tako da svakako ona i ima prava da iznosi komentare i kritike na racun igraca. Uostalom, za to vas i debelo placa i morate da se nosite sa tim. Ovo je neki koji je zaradio par miliona direktno sa ulice, pa umislio da je neko i nesto a vidi se da je skorojevic teski.

Strucnjak ekspertskog nivoa

pre 4 godine

Kako me vrijeme pregazilo kad niko od komentatora nije spomenuo Ariga Sakija i cuveno "ne moram prvo biti konj da bih bio dobar dzokej"

iv13

pre 4 godine

taj od 45 godina mu daje platu...i naravno da taj moze da mu prica kako ce da igra... inace moze da ode u kraj i tamo pika basket kakav hoce do mile volje

bebi dol

pre 4 godine

"Možda ne umem da snesem jaja ali umem da prepoznam mućak", reče neki naš kritičar još davno! Ali ima i toga da nba analitičari u americi iz dana u dan, u zavisnosti od rezultata zadnje utakmice, potpuno promene mišljenje. Sve je to realno show biz...

Miroslav

pre 4 godine

POstoji Više problema:

1) Čovek od 45 godina tzv "stručnjak" za košarku je sigurno zreliji, iskusniji i pametniji od prosečnog 25g košarkaša ma gde on igrao.

2) Na žalost danas ima Previše tzv "stručnjaka" ... u svim oblastima društva.

3) Ako se jedan "starosedelac" oseća ugroženim od dolaska nekog Rookie-ja onda to govori o njemu

4) Moralni integritet tzv "stručnjaka" je ispod svakih granica ;-)

ms

pre 4 godine

To je u pravu...glavni analitičari su oni koji se nikad nisu bavili sportom....ne može se davati sud na osnovu gledanja, pa makar pratio ceo život....ko nije bio na terenu nikad bolje da ćuti bez obzira da li hvalio nekog ili kudio....

Dachazvezda

pre 4 godine

Auuuu, al ti logika!!

Znaci vas mogu da kritikuju SAMO kosarkasi jel??? I to moraju da budu uspesniji od vas inace ni oni nemaju pravo?? Hmmmm...
Pa to misljenje u ZEMLJI DEMOKRATIJE (gde SVAKO ima pravo da se izrazi, pogotovo mediji, njihovi) tesko ce ti to proci!! Videces ovih dana, bas od tih analiticara, kad te "razapnu" u medijima! Duel protiv njih ne mozes SIGURNO dobiti!!

čovek si kada bole tuđe rane

pre 4 godine

Stvar je jasna, sujeta ga sprečava da unapredi igru. Svaki NBA tim ima veliki broj analitičara u stručnom štabu čiji je glavni posao da na osnovu statističkih podataka posavetuju igrače kako da igraju protiv kojih timova. I ono što je najbitnije, oni pomažu igračima da na osnovu statističkih podataka razumeju zašto su određenu utakmicu dobili ili izgubili. Ako neki igrač izjavi da neće da sluša analitičare jer nikada nisu imali loptu u ruci to meni jasno ukazuje na povređenu sujetu kod igrača koja ga sprečava da unapredi svoju igru...

Bojan

pre 4 godine

Druže Harte, ako je za utehu, tako je i ovde kod nas u Srbiji. Dođe ti neka budala i kaže da nemaš pojma da radiš svoj posao, koji uzgred radiš godinama ili decenijama unazad. I tako stalno.

haha

pre 4 godine

@Jon Bon Jovi
Ti omalovazavas sve osim srpskih kosarkasa, a omalovazavas i Federera koji ima 20 GS i Nadala koji ih ima 17, tako da si ti najgori.

bla

pre 4 godine

taj od 45 godina mu daje platu...i naravno da taj moze da mu prica kako ce da igra... inace moze da ode u kraj i tamo pika basket kakav hoce do mile volje
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (iv13, 23. maj 2019 11:27)

niko njemu ne daje platu, vec je on zaradjuje! da li mozda u kosarci pare dolaze zato sto analiticari anliziraju ili zato sto kosarkasi igraju? bar je u nba to jasno

antiDebil

pre 4 godine

To je u pravu...glavni analitičari su oni koji se nikad nisu bavili sportom....ne može se davati sud na osnovu gledanja, pa makar pratio ceo život....ko nije bio na terenu nikad bolje da ćuti bez obzira da li hvalio nekog ili kudio....
(ms, 23. maj 2019 10:12)

Krejg Ošonesi je pokazao i dokazao da je moguće na osnovu statistika i brojeva uočiti razne šablone u igri protivnika i okrenuti ih u svoju korist. Da nije tako ne bi bio ubedljivo najtraženiji teniski analitičar iako se nikada nije profesionalno bavio tenisom kao igrač. Hoću samo da kažem da nije sve baš tako crno-belo odnosno da imaš ljude koji su uspešniji analitičari od bivših igrača iako se nikada profesionalno nisu bavili sportom koji analiziraju...
(frka panika, 23. maj 2019 10:27)

Da, ali ovim likovima koje ovaj pominje nije cilj nesto da analiziraju, vec da s.ru, pricaju, zamajavaju, ispiraju mozak. Od toga prave sou program, nimalo se to ne razlikuje od parova ili velikog brata, isti princip samo druga tematika. Pogledaj ih nekoliko dana zaredom pa ce ti biti jasnije o cemu pricam. Jedan od njih je 6 godina zaredom promasio pobednika nba finala kojeg je birao pre pocetka finala. Imao je 50% sanse da ubode a on je promasio svaki put, 6 godina zaredom. Uzmi novcic u ruke i probaj 6 puta zaredom da promasis ishod, jako tesko ces to uspeti da uradis, a ovaj se, kao, bavi analizom i placen je milione dolara za to !!

Jokara

pre 4 godine

Nikada u zivotu nisam glumio niti snimio film ali znam da prepoznam kada glumac dobro odglumi i kada lose odglumi. Na primer Terminator 3 je cista kopija dvojke i zato je slab, zabavan za pogledati ali slab film jer nije svoj kao sto su to prva dva.

ThePain

pre 4 godine

To je u pravu...glavni analitičari su oni koji se nikad nisu bavili sportom....ne može se davati sud na osnovu gledanja, pa makar pratio ceo život....ko nije bio na terenu nikad bolje da ćuti bez obzira da li hvalio nekog ili kudio....
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ms, 23. maj 2019 10:12)


...

Milos Crnjanski je jednom prilokom rekao: "Mi kriticari, ako ne znamo da snesemo jaje - znamo koje je mucak!"
Sapienti sat.

Ostin A

pre 4 godine

Sto ne moze onaj koji nije igrao da zna? Evo ti Murinjo u fudbalu. Jedan od najboljih aktivnih trenera, nikad nije igrao fudbal.
(milan, 23. maj 2019 10:33)

Čovek je igrao fudbal 10 godina profesionalno. Trenirao fudbal od sedme godine. To što nije bio fudbaler u rangu Gvardiole ili našeg Siniše Mihajlovića je druga stvar.

Divos

pre 4 godine

Џош је у праву, апсолутно. Парадокс је да се у ен-би-еју то толико детаљно прати, имају те помоћне статистике које баш пуно тога откривају (иако статистика наравно никад не може све открити), и имамо те "експерте" који тако олако дају оцене, критике или хвале, неко угађање светини умова обликованих ријалити саджајима где играч може бити само играчина или рупа, превара, нема између, да је мени то иритирајуће. А могу мислити играчима.

Што се тиче драфта, Лејкерси су у проблему. Бирају као 4. и кога бирати?
Код прва три избора зна се ко ће бити, ту нема грешке, Лејкерси су на жеравици.

Ту се као 4.избор врти ДиАндре Хантер, јако занимљив играч који ради пуно корисних ствари, за разлику од свих осталих придошлица, већ формиран играч, нешто старији (год.97), већ сада јак у дефанзиви. Са њим добијају квалитет одмах. Проблем је недефинисана поз. 3 или 4, а ту Лејкерси поред наравно Леброна имају и Кузму.

Иста ствар је следећи кандидат, Колвер, офензивно потентни играч, бек/крило, фали му атлетицизма, али потенцијал је ту, и ту Лејкерси већ имају Инграма.

Пре ће тражити плеја или комбо бека, понуда је добра, плеј Гарланд и кобо бек Коби Вајт, обећавају, но и код обојице има превише ?, баш као и код Лонза Бола.

Центар би им био најпотребнији, но мршава понуда, ту је овај Хејс, и превише ? код њега да ли је то то.

Тешка дилема, Хантер, Колвер или можда Коби Вајт, кога год пропусте, имају добрих шанси да се зезну.

stalno mi kradu nick

pre 4 godine

Covek nije mislio na sve analitičare, nego na ove današnje "stručnjake" kojih ima sve vise i vise. To vam je kad meni dodje neki menadžer u klubu, koji od sporta ima 2 odredjena treninga i uci me kako ću da sutnem....ili zena od najboljeg druga koja ne zna da trči,a od kruga na Adi joj nije dobro 7 dana,izjavi kako je profi sport nikakav posao, da je njoj u banci 10 puta teze, da je to lagano i da je ona htela,bila bi vrhunski sportista sigurno :) i onda tebi kroz glavu prodje isto sto je ovaj lik izjavio...i još po koja nepristojna misao

Samo realno

pre 4 godine

Sto ne moze onaj koji nije igrao da zna? Evo ti Murinjo u fudbalu. Jedan od najboljih aktivnih trenera, nikad nije igrao fudbal.
(milan, 23. maj 2019 10:33)

Murinjo nikad nije igrao fudbal??? Šta pričaš čoveče?
1981—1987 Rio Ave, Belenenses, Sesimbra...igrao je Murinjo čak je i golove davao..nije bio Maradona, ali je igrao..dovoljno da zna šta je trening i šta je tim i šta je fudbal.

MPP

pre 4 godine

Sagledajmo to iz sasvim drugog ugla .....koliko je vrhunskih igrača pokušalo da budu treneri ....i?..... I drugo , to je sport a ne nuklearna fizika ! Popularnost sporta donosi novac a sa druge strane i "javnost" koja se u sve razume - to je deo "igre" , marketinga ....na to kao profesionalac moraš da navikneš .... Za milione koje zaradjuje to i nije neka žrtva !

Dejan

pre 4 godine

Šta bi na sve ovo trebali da kažu vrhunski pisci? Neki od njih nikada nisu odmakli od svog dvorišta, ali su uspeli da napišu stvari koje prkose vremenu i ne gube na vrednosti. Ni oni nisu radili ništa od onoga što su njihovi fiktivni junaci činili, pa su im dela vrhunska.

Slovenija, EU

pre 4 godine

Analiticar daje svoje misljenje... a ti ga slusaj il ne slusaj.

Sutra idi ti na trening i objasni svom treneru, ili LeBronu, sto ti dodje na isto, kako tebe analiticari ne zanimaju pa nemoj vise dolaziti na sastanke analiza utakmica ...

Vetar u ledja..

pre 4 godine

@milan
Murinjo je igrao profesionalni fudbal nekih 6-7 godina. Zbog cega je prekinuo ne znam ali ovo je lako proverljiv podatak. Generalno je u pravu. Neko ko se nije bavio sportom o kom prica nema autoritet da soli pamet jer je njegovo znanje cisto teorijsko. Da ,on zna kako bi i sta bi trebalo. Ali, da li je to izvodljivo, koliko je tesko i zbog cega neko nesto nije uradio e to vec malo teze...Onaj ko se bavio sportom zna da vidi i nesto sto ovaj ne vidi, zna da prepozna neke stvari. Banalan primer, koliko puta u toku fudbalske utakmice cujem komentare ljudi za koje sam siguran da nikada nisu sutnuli loptu a daju sebi za pravo da psuju i vredjaju a ne znaju da prepoznaju da lopte “ide” od igraca i da ovaj ne moze da je stigne...

nikada ne objavite drugo mišljenje

pre 4 godine

Istina. Imamo vojne analitičare koji nemaju veze sa vojskom, ekonomske analitičare bez ikakvog iskustva u privredi....čemu uostalom toliki analitičari?

Stefan

pre 4 godine

Da, dobri stari analitičari i kritičari. Zarađuju za život "smatrajući" razne stvari o rezultatima rada drugih ljudi kakve oni sami nikada nisu ostvarili, niti će.

antiDebil

pre 4 godine

To je u pravu...glavni analitičari su oni koji se nikad nisu bavili sportom....ne može se davati sud na osnovu gledanja, pa makar pratio ceo život....ko nije bio na terenu nikad bolje da ćuti bez obzira da li hvalio nekog ili kudio....
(ms, 23. maj 2019 10:12)

Krejg Ošonesi je pokazao i dokazao da je moguće na osnovu statistika i brojeva uočiti razne šablone u igri protivnika i okrenuti ih u svoju korist. Da nije tako ne bi bio ubedljivo najtraženiji teniski analitičar iako se nikada nije profesionalno bavio tenisom kao igrač. Hoću samo da kažem da nije sve baš tako crno-belo odnosno da imaš ljude koji su uspešniji analitičari od bivših igrača iako se nikada profesionalno nisu bavili sportom koji analiziraju...
(frka panika, 23. maj 2019 10:27)

Da, ali ovim likovima koje ovaj pominje nije cilj nesto da analiziraju, vec da s.ru, pricaju, zamajavaju, ispiraju mozak. Od toga prave sou program, nimalo se to ne razlikuje od parova ili velikog brata, isti princip samo druga tematika. Pogledaj ih nekoliko dana zaredom pa ce ti biti jasnije o cemu pricam. Jedan od njih je 6 godina zaredom promasio pobednika nba finala kojeg je birao pre pocetka finala. Imao je 50% sanse da ubode a on je promasio svaki put, 6 godina zaredom. Uzmi novcic u ruke i probaj 6 puta zaredom da promasis ishod, jako tesko ces to uspeti da uradis, a ovaj se, kao, bavi analizom i placen je milione dolara za to !!

vince carter

pre 4 godine

@Antidebil bitno da ti sve znas,zato i ostavljas dva komentara za svaki slucaj ukoliko ti ne objave prvi tu je rezervni :)) Najjaci si bio kad si pokusao da mi solis pamet sa Hakeem Olajdzuvonom kako je kasno poceo da se bavi kosarkom a vec je 1986 igra Nba finale a sa druge strane Joel Embid prvi Nba mec gledao 2009 i finale Magic vs Lakers i za par godina bio treci pik na draftu,propustio dve sezone zbog povrede! Slusaj od njega samog :)) A sto se tice teme,pa vi o svemu slusajte Pol Pirsa :))

iv13

pre 4 godine

niko njemu ne daje platu, vec je on zaradjuje! da li mozda u kosarci pare dolaze zato sto analiticari anliziraju ili zato sto kosarkasi igraju? bar je u nba to jasno
(bla, 23. maj 2019 12:10)

jedan od razloga zasto zaradjuju toliko jesu ti analiticari, ti analiticari rade za tv kuce, a ljudi kao ti i ja placamo da gledamo to

bar u NBA je to jasno

rrrrr

pre 4 godine

@ronaldinjo ne skrnavi temu sa fudbalom!!! On i jeste takav sport da ne moras igrati napad dakle nije u Murinju problem!?! U kosarci svih 5 i odbrana i napad. pozz

Beoman

pre 4 godine

@"Ljudi koji nikada nisu uzeli loptu u ruke nam govore kako se igra košarka" VIDEO
Košarkaš Los Anđeles Lejkersa Džoš Hart poslao je poruku mladim igračima koji izlaze na NBA draft ovoga leta, a takođe je osuo paljbu po analitičarima.

SN IZVOR: B92 ČETVRTAK, 23.05.2019. | 09:50
Pošaljite komentar

Komentari HronološkiPreporučeniNepreporučeni
To je u pravu...glavni analitičari su oni koji se nikad nisu bavili sportom....ne može se davati sud na osnovu gledanja, pa makar pratio ceo život....ko nije bio na terenu nikad bolje da ćuti bez obzira da li hvalio nekog ili kudio....
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ms, 23. maj 2019 10:12)
nemoj valjati gluposti. svaki ljubimac kosarke il fudbala ako je video 1000 utakmica imaju veliko teoretsko znanje i treba ih slusati, tacno je da oni nemogu pokazati prakticno al teoreticki su profesori. pa najbolji talijanski brazilski fudbalski treneri su zbog toga sto su bili narodni i slusali sta govore stari ljubitelji fudbala i zato su bili trenerske legende. Kod nas mnogi sesdesetogodisnjaci znaju da je teodosic teret srpske reprezentacije ali nasi treneri to neznaju jer nepricaju snasim ljubiteljima kosarke. U americi se uverili jer fans je to uvidela mnogo rano a treniri se i uverili cak ´zasto´.

Uroš

pre 4 godine

Ljudi koji nisu uzeli knjigu u ruke nam govore kako treba da govorimo. E moj Džoše, bolje idi trči za loptom, pošto za drugo i nisi.

Ronaldinjo26

pre 4 godine

Ali kad vidim komentar u vezi Murinja i njegovog velikog znanja o fudbalu , a covek unistio igru , nemamo vise f od fudbala zbog takvih ljudi . Strasno koga ljudi danas podrzavaju , nekog ko ne zna sta znaci rec FUDBAL !

Treće oko

pre 4 godine

Sve je lepo objasnio dečko.

Na ovom sajtu se ističe jedan stručni analitičar koji koristi svaki momenat da omalovaži jednog Lebron Džejmsa?!

Da li treba još nešto dodati? Srama bez.

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

Svaka ti je ko u Njegosa!Svi pametuju a lopte u ruke nisu uzeli...Svud je isto u svetu...Tako i Djokovica omalovažavaju na svim sajtovima posle 1 poraza.A covek ima 15 GS titula...

ms

pre 4 godine

To je u pravu...glavni analitičari su oni koji se nikad nisu bavili sportom....ne može se davati sud na osnovu gledanja, pa makar pratio ceo život....ko nije bio na terenu nikad bolje da ćuti bez obzira da li hvalio nekog ili kudio....

Ronaldinjo26

pre 4 godine

Ali kad vidim komentar u vezi Murinja i njegovog velikog znanja o fudbalu , a covek unistio igru , nemamo vise f od fudbala zbog takvih ljudi . Strasno koga ljudi danas podrzavaju , nekog ko ne zna sta znaci rec FUDBAL !

CJC

pre 4 godine

Vidi ovog...niko vama ne govori kako da igrate vec ističu šta ne valja u vašoj igri ako ima nešto (a ceo roster Lejkersa izuzev Lonza je zasluzio bar 10% od plate zbog načina na koji su igrali odbranu vecim delom sezone)

Beoman

pre 4 godine

@"Ljudi koji nikada nisu uzeli loptu u ruke nam govore kako se igra košarka" VIDEO
Košarkaš Los Anđeles Lejkersa Džoš Hart poslao je poruku mladim igračima koji izlaze na NBA draft ovoga leta, a takođe je osuo paljbu po analitičarima.

SN IZVOR: B92 ČETVRTAK, 23.05.2019. | 09:50
Pošaljite komentar

Komentari HronološkiPreporučeniNepreporučeni
To je u pravu...glavni analitičari su oni koji se nikad nisu bavili sportom....ne može se davati sud na osnovu gledanja, pa makar pratio ceo život....ko nije bio na terenu nikad bolje da ćuti bez obzira da li hvalio nekog ili kudio....
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ms, 23. maj 2019 10:12)
nemoj valjati gluposti. svaki ljubimac kosarke il fudbala ako je video 1000 utakmica imaju veliko teoretsko znanje i treba ih slusati, tacno je da oni nemogu pokazati prakticno al teoreticki su profesori. pa najbolji talijanski brazilski fudbalski treneri su zbog toga sto su bili narodni i slusali sta govore stari ljubitelji fudbala i zato su bili trenerske legende. Kod nas mnogi sesdesetogodisnjaci znaju da je teodosic teret srpske reprezentacije ali nasi treneri to neznaju jer nepricaju snasim ljubiteljima kosarke. U americi se uverili jer fans je to uvidela mnogo rano a treniri se i uverili cak ´zasto´.

haha

pre 4 godine

Treniras od detinjstva, svaki dan se razbijas od treninga, “gines” i onda tvoj tim bude medju najslabijim timovima citave lige. I opet si toliko arogantan da pricas kako tebe neki tip koji nije igrao kosarku ne moze da uci? Pa moze. Igras po pravilima koja su smislili ljudi koji nisu igrali, hranis se po pravilima koja su smislili ti streberi, platu ti isplacuju oni koji nisu uzeli loptu u zivotu, vlasnik kluba nema pojma o kosarci... tako da je bolje da cutis. Svako moze da sutne na kos i da dize tegove, samo retki znaju kako se uspesno igra kosarka.

pertinaks

pre 4 godine

Ti " sportski analiticari" u USA su vise rijaliti tv nego analiticari.
Na ESPNu, gotovo je Baksi ciste Reptorse gotova stvar, pljuju ove strasno. Onda posle 2:2 , ako su Baksi mislili tek tako da prodju grdo su se prevarili. Isti ljudi, znaci samo prave dramu i filozofiraju bez da pojedu sto su prethodno izgovorili.

Miroslav

pre 4 godine

POstoji Više problema:

1) Čovek od 45 godina tzv "stručnjak" za košarku je sigurno zreliji, iskusniji i pametniji od prosečnog 25g košarkaša ma gde on igrao.

2) Na žalost danas ima Previše tzv "stručnjaka" ... u svim oblastima društva.

3) Ako se jedan "starosedelac" oseća ugroženim od dolaska nekog Rookie-ja onda to govori o njemu

4) Moralni integritet tzv "stručnjaka" je ispod svakih granica ;-)

Modiljani

pre 4 godine

Postoji priča u vezi našeg čuvenog književnog kritičara Jovana Skerlića. Pjesnici su se žalili, odakle njemu pravo da daje sud o nečijoj poeziji, a on sam nije pjesnik, ne piše pjesme? A on im je odgovorio-Nije potrebno da budem kokoška, da snosim jaja, jer i bez toga mogu da prepoznam koje jaje je mućak!

Dachazvezda

pre 4 godine

Auuuu, al ti logika!!

Znaci vas mogu da kritikuju SAMO kosarkasi jel??? I to moraju da budu uspesniji od vas inace ni oni nemaju pravo?? Hmmmm...
Pa to misljenje u ZEMLJI DEMOKRATIJE (gde SVAKO ima pravo da se izrazi, pogotovo mediji, njihovi) tesko ce ti to proci!! Videces ovih dana, bas od tih analiticara, kad te "razapnu" u medijima! Duel protiv njih ne mozes SIGURNO dobiti!!

Dejan

pre 4 godine

Šta bi na sve ovo trebali da kažu vrhunski pisci? Neki od njih nikada nisu odmakli od svog dvorišta, ali su uspeli da napišu stvari koje prkose vremenu i ne gube na vrednosti. Ni oni nisu radili ništa od onoga što su njihovi fiktivni junaci činili, pa su im dela vrhunska.

Bojan

pre 4 godine

Druže Harte, ako je za utehu, tako je i ovde kod nas u Srbiji. Dođe ti neka budala i kaže da nemaš pojma da radiš svoj posao, koji uzgred radiš godinama ili decenijama unazad. I tako stalno.

Flat

pre 4 godine

Decko je totalno u krivu, kao i vecina ovde u kometarima. Pa bolje poznaje kosarku neki analiticar ili trener od 45god, koji prati i izucava kosarku decenijama od obicnog kosarkasa. Kosarkas je neka vrsta fizikalca ili majstora, a analiticari i treneri su inzenjeri. Ne moze majstor ili fizikalac sam da gradi zgradu, iako bolje izvrsava svoj deo posla od inzenjera.
A i obicna publika vidi kada nesto ne valja, bilo zgrada, film ili necija igra - ne treba da budes vatrogasac da bi video da kuca gori. I sport se igra za publiku, tako da svakako ona i ima prava da iznosi komentare i kritike na racun igraca. Uostalom, za to vas i debelo placa i morate da se nosite sa tim. Ovo je neki koji je zaradio par miliona direktno sa ulice, pa umislio da je neko i nesto a vidi se da je skorojevic teski.

Divos

pre 4 godine

Џош је у праву, апсолутно. Парадокс је да се у ен-би-еју то толико детаљно прати, имају те помоћне статистике које баш пуно тога откривају (иако статистика наравно никад не може све открити), и имамо те "експерте" који тако олако дају оцене, критике или хвале, неко угађање светини умова обликованих ријалити саджајима где играч може бити само играчина или рупа, превара, нема између, да је мени то иритирајуће. А могу мислити играчима.

Што се тиче драфта, Лејкерси су у проблему. Бирају као 4. и кога бирати?
Код прва три избора зна се ко ће бити, ту нема грешке, Лејкерси су на жеравици.

Ту се као 4.избор врти ДиАндре Хантер, јако занимљив играч који ради пуно корисних ствари, за разлику од свих осталих придошлица, већ формиран играч, нешто старији (год.97), већ сада јак у дефанзиви. Са њим добијају квалитет одмах. Проблем је недефинисана поз. 3 или 4, а ту Лејкерси поред наравно Леброна имају и Кузму.

Иста ствар је следећи кандидат, Колвер, офензивно потентни играч, бек/крило, фали му атлетицизма, али потенцијал је ту, и ту Лејкерси већ имају Инграма.

Пре ће тражити плеја или комбо бека, понуда је добра, плеј Гарланд и кобо бек Коби Вајт, обећавају, но и код обојице има превише ?, баш као и код Лонза Бола.

Центар би им био најпотребнији, но мршава понуда, ту је овај Хејс, и превише ? код њега да ли је то то.

Тешка дилема, Хантер, Колвер или можда Коби Вајт, кога год пропусте, имају добрих шанси да се зезну.

iv13

pre 4 godine

taj od 45 godina mu daje platu...i naravno da taj moze da mu prica kako ce da igra... inace moze da ode u kraj i tamo pika basket kakav hoce do mile volje

nema smisla

pre 4 godine

Ovo što je rekao samo prividno ima smisla. Ljudi koji njemu govore "kako se igra" zapravo samo koriste analitiku pravljenu na osnovu velikog broja utakmica što on kao igrač ne može da vidi. Oni njemu ne govore kako se igra košarka, već šta je najefikasnije protiv određenog tima ili koju stvar bi trebalo da radi češće jer su mu procenti veći itd.

Ovo što on priča je samo sujeta.

Vetar u ledja..

pre 4 godine

@milan
Murinjo je igrao profesionalni fudbal nekih 6-7 godina. Zbog cega je prekinuo ne znam ali ovo je lako proverljiv podatak. Generalno je u pravu. Neko ko se nije bavio sportom o kom prica nema autoritet da soli pamet jer je njegovo znanje cisto teorijsko. Da ,on zna kako bi i sta bi trebalo. Ali, da li je to izvodljivo, koliko je tesko i zbog cega neko nesto nije uradio e to vec malo teze...Onaj ko se bavio sportom zna da vidi i nesto sto ovaj ne vidi, zna da prepozna neke stvari. Banalan primer, koliko puta u toku fudbalske utakmice cujem komentare ljudi za koje sam siguran da nikada nisu sutnuli loptu a daju sebi za pravo da psuju i vredjaju a ne znaju da prepoznaju da lopte “ide” od igraca i da ovaj ne moze da je stigne...

haha

pre 4 godine

@Jon Bon Jovi
Ti omalovazavas sve osim srpskih kosarkasa, a omalovazavas i Federera koji ima 20 GS i Nadala koji ih ima 17, tako da si ti najgori.

Uroš

pre 4 godine

Ljudi koji nisu uzeli knjigu u ruke nam govore kako treba da govorimo. E moj Džoše, bolje idi trči za loptom, pošto za drugo i nisi.

frka panika

pre 4 godine

To je u pravu...glavni analitičari su oni koji se nikad nisu bavili sportom....ne može se davati sud na osnovu gledanja, pa makar pratio ceo život....ko nije bio na terenu nikad bolje da ćuti bez obzira da li hvalio nekog ili kudio....
(ms, 23. maj 2019 10:12)

Krejg Ošonesi je pokazao i dokazao da je moguće na osnovu statistika i brojeva uočiti razne šablone u igri protivnika i okrenuti ih u svoju korist. Da nije tako ne bi bio ubedljivo najtraženiji teniski analitičar iako se nikada nije profesionalno bavio tenisom kao igrač. Hoću samo da kažem da nije sve baš tako crno-belo odnosno da imaš ljude koji su uspešniji analitičari od bivših igrača iako se nikada profesionalno nisu bavili sportom koji analiziraju...

Pedja J7

pre 4 godine

Pa to stvarno nije normalno.
To bi bilo kao da neko ko nikada nije radio,nema dan radnog staza, bude npr. premijer, ili predsednik drzave. Ups...čekaj...

nikada ne objavite drugo mišljenje

pre 4 godine

Istina. Imamo vojne analitičare koji nemaju veze sa vojskom, ekonomske analitičare bez ikakvog iskustva u privredi....čemu uostalom toliki analitičari?

Stefan

pre 4 godine

Da, dobri stari analitičari i kritičari. Zarađuju za život "smatrajući" razne stvari o rezultatima rada drugih ljudi kakve oni sami nikada nisu ostvarili, niti će.

bla

pre 4 godine

taj od 45 godina mu daje platu...i naravno da taj moze da mu prica kako ce da igra... inace moze da ode u kraj i tamo pika basket kakav hoce do mile volje
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (iv13, 23. maj 2019 11:27)

niko njemu ne daje platu, vec je on zaradjuje! da li mozda u kosarci pare dolaze zato sto analiticari anliziraju ili zato sto kosarkasi igraju? bar je u nba to jasno

iv13

pre 4 godine

niko njemu ne daje platu, vec je on zaradjuje! da li mozda u kosarci pare dolaze zato sto analiticari anliziraju ili zato sto kosarkasi igraju? bar je u nba to jasno
(bla, 23. maj 2019 12:10)

jedan od razloga zasto zaradjuju toliko jesu ti analiticari, ti analiticari rade za tv kuce, a ljudi kao ti i ja placamo da gledamo to

bar u NBA je to jasno

stalno mi kradu nick

pre 4 godine

Covek nije mislio na sve analitičare, nego na ove današnje "stručnjake" kojih ima sve vise i vise. To vam je kad meni dodje neki menadžer u klubu, koji od sporta ima 2 odredjena treninga i uci me kako ću da sutnem....ili zena od najboljeg druga koja ne zna da trči,a od kruga na Adi joj nije dobro 7 dana,izjavi kako je profi sport nikakav posao, da je njoj u banci 10 puta teze, da je to lagano i da je ona htela,bila bi vrhunski sportista sigurno :) i onda tebi kroz glavu prodje isto sto je ovaj lik izjavio...i još po koja nepristojna misao

antiDebil

pre 4 godine

To je u pravu...glavni analitičari su oni koji se nikad nisu bavili sportom....ne može se davati sud na osnovu gledanja, pa makar pratio ceo život....ko nije bio na terenu nikad bolje da ćuti bez obzira da li hvalio nekog ili kudio....
(ms, 23. maj 2019 10:12)

Krejg Ošonesi je pokazao i dokazao da je moguće na osnovu statistika i brojeva uočiti razne šablone u igri protivnika i okrenuti ih u svoju korist. Da nije tako ne bi bio ubedljivo najtraženiji teniski analitičar iako se nikada nije profesionalno bavio tenisom kao igrač. Hoću samo da kažem da nije sve baš tako crno-belo odnosno da imaš ljude koji su uspešniji analitičari od bivših igrača iako se nikada profesionalno nisu bavili sportom koji analiziraju...
(frka panika, 23. maj 2019 10:27)

Da, ali ovim likovima koje ovaj pominje nije cilj nesto da analiziraju, vec da s.ru, pricaju, zamajavaju, ispiraju mozak. Od toga prave sou program, nimalo se to ne razlikuje od parova ili velikog brata, isti princip samo druga tematika. Pogledaj ih nekoliko dana zaredom pa ce ti biti jasnije o cemu pricam. Jedan od njih je 6 godina zaredom promasio pobednika nba finala kojeg je birao pre pocetka finala. Imao je 50% sanse da ubode a on je promasio svaki put, 6 godina zaredom. Uzmi novcic u ruke i probaj 6 puta zaredom da promasis ishod, jako tesko ces to uspeti da uradis, a ovaj se, kao, bavi analizom i placen je milione dolara za to !!

antiDebil

pre 4 godine

To je u pravu...glavni analitičari su oni koji se nikad nisu bavili sportom....ne može se davati sud na osnovu gledanja, pa makar pratio ceo život....ko nije bio na terenu nikad bolje da ćuti bez obzira da li hvalio nekog ili kudio....
(ms, 23. maj 2019 10:12)

Krejg Ošonesi je pokazao i dokazao da je moguće na osnovu statistika i brojeva uočiti razne šablone u igri protivnika i okrenuti ih u svoju korist. Da nije tako ne bi bio ubedljivo najtraženiji teniski analitičar iako se nikada nije profesionalno bavio tenisom kao igrač. Hoću samo da kažem da nije sve baš tako crno-belo odnosno da imaš ljude koji su uspešniji analitičari od bivših igrača iako se nikada profesionalno nisu bavili sportom koji analiziraju...
(frka panika, 23. maj 2019 10:27)

Da, ali ovim likovima koje ovaj pominje nije cilj nesto da analiziraju, vec da s.ru, pricaju, zamajavaju, ispiraju mozak. Od toga prave sou program, nimalo se to ne razlikuje od parova ili velikog brata, isti princip samo druga tematika. Pogledaj ih nekoliko dana zaredom pa ce ti biti jasnije o cemu pricam. Jedan od njih je 6 godina zaredom promasio pobednika nba finala kojeg je birao pre pocetka finala. Imao je 50% sanse da ubode a on je promasio svaki put, 6 godina zaredom. Uzmi novcic u ruke i probaj 6 puta zaredom da promasis ishod, jako tesko ces to uspeti da uradis, a ovaj se, kao, bavi analizom i placen je milione dolara za to !!

Slovenija, EU

pre 4 godine

Analiticar daje svoje misljenje... a ti ga slusaj il ne slusaj.

Sutra idi ti na trening i objasni svom treneru, ili LeBronu, sto ti dodje na isto, kako tebe analiticari ne zanimaju pa nemoj vise dolaziti na sastanke analiza utakmica ...

Jokara

pre 4 godine

Nikada u zivotu nisam glumio niti snimio film ali znam da prepoznam kada glumac dobro odglumi i kada lose odglumi. Na primer Terminator 3 je cista kopija dvojke i zato je slab, zabavan za pogledati ali slab film jer nije svoj kao sto su to prva dva.

vince carter

pre 4 godine

@Antidebil bitno da ti sve znas,zato i ostavljas dva komentara za svaki slucaj ukoliko ti ne objave prvi tu je rezervni :)) Najjaci si bio kad si pokusao da mi solis pamet sa Hakeem Olajdzuvonom kako je kasno poceo da se bavi kosarkom a vec je 1986 igra Nba finale a sa druge strane Joel Embid prvi Nba mec gledao 2009 i finale Magic vs Lakers i za par godina bio treci pik na draftu,propustio dve sezone zbog povrede! Slusaj od njega samog :)) A sto se tice teme,pa vi o svemu slusajte Pol Pirsa :))

Ostin A

pre 4 godine

Sto ne moze onaj koji nije igrao da zna? Evo ti Murinjo u fudbalu. Jedan od najboljih aktivnih trenera, nikad nije igrao fudbal.
(milan, 23. maj 2019 10:33)

Čovek je igrao fudbal 10 godina profesionalno. Trenirao fudbal od sedme godine. To što nije bio fudbaler u rangu Gvardiole ili našeg Siniše Mihajlovića je druga stvar.

MPP

pre 4 godine

Sagledajmo to iz sasvim drugog ugla .....koliko je vrhunskih igrača pokušalo da budu treneri ....i?..... I drugo , to je sport a ne nuklearna fizika ! Popularnost sporta donosi novac a sa druge strane i "javnost" koja se u sve razume - to je deo "igre" , marketinga ....na to kao profesionalac moraš da navikneš .... Za milione koje zaradjuje to i nije neka žrtva !

Samo realno

pre 4 godine

Sto ne moze onaj koji nije igrao da zna? Evo ti Murinjo u fudbalu. Jedan od najboljih aktivnih trenera, nikad nije igrao fudbal.
(milan, 23. maj 2019 10:33)

Murinjo nikad nije igrao fudbal??? Šta pričaš čoveče?
1981—1987 Rio Ave, Belenenses, Sesimbra...igrao je Murinjo čak je i golove davao..nije bio Maradona, ali je igrao..dovoljno da zna šta je trening i šta je tim i šta je fudbal.

ThePain

pre 4 godine

To je u pravu...glavni analitičari su oni koji se nikad nisu bavili sportom....ne može se davati sud na osnovu gledanja, pa makar pratio ceo život....ko nije bio na terenu nikad bolje da ćuti bez obzira da li hvalio nekog ili kudio....
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ms, 23. maj 2019 10:12)


...

Milos Crnjanski je jednom prilokom rekao: "Mi kriticari, ako ne znamo da snesemo jaje - znamo koje je mucak!"
Sapienti sat.

čovek si kada bole tuđe rane

pre 4 godine

Stvar je jasna, sujeta ga sprečava da unapredi igru. Svaki NBA tim ima veliki broj analitičara u stručnom štabu čiji je glavni posao da na osnovu statističkih podataka posavetuju igrače kako da igraju protiv kojih timova. I ono što je najbitnije, oni pomažu igračima da na osnovu statističkih podataka razumeju zašto su određenu utakmicu dobili ili izgubili. Ako neki igrač izjavi da neće da sluša analitičare jer nikada nisu imali loptu u ruci to meni jasno ukazuje na povređenu sujetu kod igrača koja ga sprečava da unapredi svoju igru...

bebi dol

pre 4 godine

"Možda ne umem da snesem jaja ali umem da prepoznam mućak", reče neki naš kritičar još davno! Ali ima i toga da nba analitičari u americi iz dana u dan, u zavisnosti od rezultata zadnje utakmice, potpuno promene mišljenje. Sve je to realno show biz...

Strucnjak ekspertskog nivoa

pre 4 godine

Kako me vrijeme pregazilo kad niko od komentatora nije spomenuo Ariga Sakija i cuveno "ne moram prvo biti konj da bih bio dobar dzokej"

rrrrr

pre 4 godine

@ronaldinjo ne skrnavi temu sa fudbalom!!! On i jeste takav sport da ne moras igrati napad dakle nije u Murinju problem!?! U kosarci svih 5 i odbrana i napad. pozz