Sreda, 22.05.2019.

08:10

Voriorsi na "raspustu" – Toronto izjednačio protiv Milvokija

Košarkaši Toronto Reptorsa pobedili su Milvoki Bakse 120:102 i izjednačili na 2-2 u finalnoj seriji Istoka NBA plej-ofa.

Izvor: A. Kovaèeviæ

Voriorsi na "raspustu" – Toronto izjednaèio protiv Milvokija IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

61 Komentari

Sortiraj po:

Walldorf

pre 4 godine

@We the North Definitivno si u pravu,sto se tice podrske i ljubavi koju gradjani Toronta daruju Reptorsima. I to nije slucaj samo ove sezone. Tako je godinama u nazad, pa veliki broj navijaca ostane van hale i prati utakmice putem video bima.Tuguju i raduju se zajedno sa igracima i prisutnima u hali.Sto se Kaui Lenarda tice, momak je sportista koji moze sluziti kao uzor mladima.Veliki igrac i zdrava licnost.Mnogo toga je na njegovim ledjima,pa cemo videti hoce li imati snage i koncentracije da sa saigracima donese radost navijacima Toronto Reptorsa.Uz sve to, moram reci da me je Toronto "kupio" nastupima srpskog KUD "Kolo" u poluvremenu utakmica, nekoliko godina unazad. Pozdrav i svako dobro. Ziveli!!!

jorgovan

pre 4 godine

Hajde da vidimo za ove sto prozivaju Lenarda koliko je suteva uzimao i koliko je efikasan Lebron James kada uzima dosta suteva onda kada nije imao veliku ofanzivnu podrsku 2015 u finalu protiv Wariorsa koji su bili u svom prvom finalu i pogotovo green jos nije bio igrac kakav je postao. Prvi mec u kojem je igrao Irving 43 minuta,23p i izgubili su od Wariorsa,Lebron 18-38! Game 2 koji su dobili 11-35,game3 14-34,game4 7-22! Gam5 i 6 isto po 34,35 suta ukupno 41% u seriji ili bese 39%!
(vince carter, 22. maj 2019 12:26

Jos si zaboravio da kazes da su Irving i Love bili povredjeni i da je drugi najbolji igrac bio Mozgov :)

We the North

pre 4 godine

@ (Walldorf, 22. maj 2019 15:12) Odličan komentar. Rekao bih da u NBA ligi trenutno ne postoji veća simbioza i ljubav između kluba i grada kao što je slučaj sa Raptorsima i Torontom. U Torontu se ovih i prethodnih dana osećala fantastična energija i atmosfera zajedništva koja je bila usmerena na dešavanja u NBA ligi, čak je i jedna fasada u centru grada dobila lik Kawhi Leonarda. Momci su legende, pogledajte kako se Kawhi ponaša na terenu. Nema nervoze, negativne agresije, vrhunsko sportsko ponašanje i u najtežim trenucima, primer je treća utakmica protiv Milvokija sa dva produžetka. Bilo bi fenomalno da Kanada i Toronto, kao maksimalno multietnička i kosmopolitska zajednica dobiju NBA prvaka jednog dana.

očigledno

pre 4 godine

(NastyB, 22. maj 2019 08:57) 

Kako ste dosadni sa tim Bartonom. Kao da ne gledate utakmice nego čitate ovde jedni druge i ponavljate. Barton uopšte nije loše odigrao seriju sa Portlandom. Kad se uzme u obzir koliko se Marej obrukao u poslednjoj Barton je sveukupno bio možda i najbolji od bekova. Jedino je u prve 2-3 utakmice sa Sparsima bio baš loš, tad ste zavrtelu ploču i ne prestajete.
(Zoki, 22. maj 2019 09:22)

OK, Barton nije bio tako los u seriji sa Portlandom, ali reci da je on bio najbolji od bekova kad su Kreg i Heris "stavili u dzep" Lilarda je smesno...

Walldorf

pre 4 godine

Cestitke Reptorsima.Odigrali su bas onako kako je trebalo. Nisam gledao poslednjih sest i po minuta jer je sve bilo gotovo.Zaustavili su Janisa skupljanjem u reketu,namerno usli u rizik i to im se isplatilo.Tu postavku je iskoristio Midlton, Bledsou nije i to je bilo to.Midlton je pokazao da je definitivno igrac All star kalibra, i da je dosta(Ne samo on) ogranicen time da se u Baksima sve bazira na "Spajdermenu". Toronto je pokazao koliko voli svoje Reptorse,atmosfera je bila odlicna i drago mi je da su na 2:2 u seriji. Bice izuzetno tesko ponoviti ovakvu partiju na parketu Baksa, ali sam siguran da ce uciniti sve da dodju do brejka.Kaui Lenard nije ubacio 30+, ali je zato razogravao ostale koji su to iskoristili na najbolji nacin.Sve u svemu, izvanredna utakmica,pohvale Ibaki,na ciji racun je receno mnogo toga negativnog proteklih dana.Sinoc je bio velicanstven.Definitivno,voleo bih da Reptorsi prodju u finale.Znam da ce biti pakleno tesko,no,imaju moje simpatije.Prijatan dan svima.Sportski pozdrav.

NastyB

pre 4 godine

(Milan, 22. maj 2019 11:28)

Upravo o tome i pišem. Ne treba biti ne znam kakav košarkaški stručnjak da se vidi da nekome ne ide. Pa, probaj sa nekim drugim, ne može biti gore. To su igrači koji su igrali regularni deo sezone, zna se kako su igrali, a zašto se tvrdoglavo držati 8-9 istih nije mi jasno.

(Memfis, 22. maj 2019 13:19)

Pa, nije imao kad i da igra pored Laurija, Pauela i Grina, sinoć je prvi put imao iole značajnu minutažu.

(Kokki, 22. maj 2019 12:35)

Vidiš, ako neki „kazandžija iz Svrljiga“ prati košarku, ne treba da bude nuklearni fizičar da utvrdi da je glupo da kad nekom igraču ne ide, što može da vidi svako ko nije slep, a imaš još 4-5 igrača na klupi, neko tvrdoglavo drži one kojima ne ide i ne pokušava da zameni te sa drugima. Za to ne treba stručni štab, već prosta logika. Greg Popovič je Dankana, Kavaja, Manua zakucavao za klupu u onim utakmicama kada je video da ih ne ide. A kamoli one sporedne rolplejeve, kao što je Barton u Denveru.
Da se to vidi i shvati treba više od dve moždane ćelije, a jedna manje da se takvi omalovažavaju bez ikakvog kontraargumenta.

pa da

pre 4 godine

...a sada iz sveg srca navijam za njih jer sam gledao dokumentarni film o Serz Ibaki u kome on pokazuje koliki je Covek i kako nije zaboravio svoje korene,koliko plmaze zajednicu iz koje je potekao...e,kada bi trecina ljudi imala njegovo srce,raj bi vec postojao na zemlji,zato veliko postovanje za njega
(vojkan, 22. maj 2019 11:31)

Gledao sam ga i ja, sasvim lepo si zapazio taj hvale vredan odnos jednog sportiste prema rodnom gradu. Uglavnom delimo slične utiske o tom dokumentarcu, čovek nije zaboravio svoje korene bez obzira na Španiju ili SAD. Ono što mi se nije svidelo je jagma oko njega tj njegovih para i ono "Jao Ming daj 100 $" i sl. Očigledno da ga, takvi, većinom ne poštuju već na njega gledaju kao na vreću novca. Sjate se i okruže ga, pa ga kao nešto: prate, štite, brane i dr u fazonu "ja ga znam, rastao sam sa njim, mnogo se trudio...".
A ovamo samo gledaju da iščeprkaju koju kintu od Ibake. Tu vrstu ljudi sam viđao na mnogim mestima, nažalost i u našoj Srbiji ih ima sve više. To je tip ljudi kojima polazi za rukom da svaku košarkašku ili tenisku vest, bilo lepu ili ružnu, pretvore u prepirku oko toga ko koliko zarađuje i "šta je Srbija dala". Tip ljudi koji ne cene ni sport, ni sportistu a ni samo mesto odakle je sportista potekao već samo novac - to je jedino važno. A sam sportista, kojeg toliko "cene i poštuju", daju najbolji primer kako ispravno postupiti i odnositi se prema okruženju.
Mislim da smo nažalost daleko, predaleko od te trećine.

gizi

pre 4 godine

Кад сам писао да Ленард не зна ништа, смејали сте се, а сада видимо да су Лаури, Убака, Пауел и остали који гурају ову екипу напред иако парадоксално Ленард је главни играч који се испуцава да би достигао просек поена како би имао велики уговор следеће сезоне.

Хтео бих споменути и Мидлтона, од Скоти Пипена није виђена таква тројка, има шут, има срце, иде под кош, не знам да ли му ишта фали.
(Кошаркашки зналац, 22. maj 2019 09:13) # Link komentara

daj boze da znas sta je uopste lopta a kamoli kosarka

markonatto

pre 4 godine

Nek mu daju i 692, ti ces i dalje raditi za 300 evra. Prema tome, nema svrhe pricati o tudjim milionima. Opusti se, uzivaj. (Mikii, 22. maj 2019 11:33)

Verujem da nisi shvatio poentu. Hteo je reci koliko je Kavai bolji od Lilarda. Pozdrav

djiu,liu i sadriu

pre 4 godine

Zatvoriš A-kumba i 90% dobijaš utakmicu,A-kumbo ima veliku protekciju kod sudija,nemam ništa protiv njega ali onolike faulove i korake da mu ne sviraju je previše.

aca

pre 4 godine

ako je 192 dobio Lilard, koliko treba da dobije Lenard?
(skala101, 22. maj 2019 11:06)

Nek mu daju i 692, ti ces i dalje raditi za 300 evra. Prema tome, nema svrhe pricati o tudjim milionima. Opusti se, uzivaj.
(Mikii, 22. maj 2019 11:33)
pa dobro ovo su NBA vesti, a izmedju ostalog stalno pisu koliko ko zaradjuje od igraca, jucer su napisali koliki ce ugovor potpisati Lilard. Nema potreba da se ti pravis pametan i nekoga spustas.

stefan

pre 4 godine

Кад сам писао да Ленард не зна ништа, смејали сте се, а сада видимо да су Лаури, Убака, Пауел и остали који гурају ову екипу напред иако парадоксално Ленард је главни играч који се испуцава да би достигао просек поена како би имао велики уговор следеће сезоне. 

Хтео бих споменути и Мидлтона, од Скоти Пипена није виђена таква тројка, има шут, има срце, иде под кош, не знам да ли му ишта фали.
(Кошаркашки зналац, 22. maj 2019 09:13)

Ahahaha.. Ne verujem sta citam

vince carter

pre 4 godine

Hajde da vidimo za ove sto prozivaju Lenarda koliko je suteva uzimao i koliko je efikasan Lebron James kada uzima dosta suteva onda kada nije imao veliku ofanzivnu podrsku 2015 u finalu protiv Wariorsa koji su bili u svom prvom finalu i pogotovo green jos nije bio igrac kakav je postao. Prvi mec u kojem je igrao Irving 43 minuta,23p i izgubili su od Wariorsa,Lebron 18-38! Game 2 koji su dobili 11-35,game3 14-34,game4 7-22! Gam5 i 6 isto po 34,35 suta ukupno 41% u seriji ili bese 39%!

milojicinmali

pre 4 godine

Gotivio sam ovaj Milvoki ali sinoc gledam tekmu i ne verujem kakvo je ono siledzijanje! Sve ide preko njega a on vola ne moze da ubode kad se igra dobra odbrana. Sve isti prodori kroz sredinu.

Kokki

pre 4 godine

citat: "za razliku od Melouna"

Ovako nešto kad pročitam, dalje ne gledam... Kad vidim da je neki kazandžija iz Svrljiga "prepoznao" ono što Meloun i njegov stručni štab nisu, dođe mi da se ispovraćam....

Pseudoharms

pre 4 godine

Imam osecaj da TOR ipak izlazi kao pobednik iz ovoga. Lowry se pokazao kada je najpotrebnije, Gasol je ipak Gasol, prerano su ljudi poceli da pljuju po njemu. Mislim da Bucksi imaju sada strasan pritisak na sebi i da ce u 5.utakmici hladnokrvnost Lenarda i iskustvo Gasola odneti prevagu, a ako se to desi, serija se zavrsava u 6 utakmica. Ako kojim slucajem Milvoki dobije 5. imacemo majstoricu, u kojoj opet, mozda subjektivno, dajem prednost Torontu.

Zambezi

pre 4 godine

Kakav bre umor. Pa nije ovo basket u kraju. Ovi ljudi treniraju po 8-9 sati svaki dan i vrhunski su sportisti. Utakmica im dodje kao popodnevna setnja :)

vojkan

pre 4 godine

oduvek sam voleo toronto,jos dok je Carter igrao za njih a sada iz sveg srca navijam za njih jer sam gledao dokumentarni film o Serz Ibaki u kome on pokazuje koliki je Covek i kako nije zaboravio svoje korene,koliko plmaze zajednicu iz koje je potekao...e,kada bi trecina ljudi imala njegovo srce,raj bi vec postojao na zemlji,zato veliko postovanje za njega i tim za koji igra

Mikii

pre 4 godine

ako je 192 dobio Lilard, koliko treba da dobije Lenard?
(skala101, 22. maj 2019 11:06)

Nek mu daju i 692, ti ces i dalje raditi za 300 evra. Prema tome, nema svrhe pricati o tudjim milionima. Opusti se, uzivaj.

Milan

pre 4 godine

NastyB, 22.

Baš ti i nije na mestu poredjenje sa Melounom. Naime, i on je probao da menja, poslao Bartona na klupu, ali bukvalno nije imao ko da povuče. Moris, Bizli, Krejg, niko nije doneo ofanzivni učinak, sve su ispromašivali što su mogli.

rs

pre 4 godine

steta sto toronto ovako dobro odigra svaku trecu utakmicu,da mogu zadrzati ovaj nivo igre prosli bi,ovako ja mislim da milvoki prolazi dalje zbog domaceg terena

klupa milvokija opet losa(brogdon hil i iljasova),s druge strane klupa toronta odlicna ali ne mogu zadrzati ovaj nivo igre(ibaka pauel van vlet)

На лепом плавом Дунаву

pre 4 godine

@Smaraci Ma najbolje je da budu baklje, prekidi,vređanje porodice pljuvanje...to nije navijanje nego divljaštvo sine.

the truth

pre 4 godine

Milvoki me razocarao. Nidjd zalaganja i odbrane, klupa nula. Imaju 3 dobra oleja, koja ne pokazuju nista. Bledso, Brongdon, Hil. Ljudi nisu napravili akcije da valja. Mirotic vola ne moze ubosti, u odbrani katastrofalan. Milvoki je bio najbolja skakacka ekipa, plus su grizli defanzivno, sinoc kompletno zatajili. Toronto je odigrao fenomemalno, super protok lopte, odbrana na noz, skok ubitacan na oba kraja. Ljudi kude Gasola, a covjek je majstor igre. On citav plej off igra brutalnu odbranu, otvara odbranu i siri odbranu, ne ispucava se. Zadnja 2 meca ga i sut ide. Ibaka je odlican na obadva kraja, skok, sut sa distance. Vrlo korisan, pravi igrac za jake meceve. Plejevi igraju fenomenalno, klupa sve bolja. Lice mi na Toronto iz regularnog dijela, kada su mljeli bez Lenarda. Lenard ratnik, vidno povrijedjen, al se bori. Grin igra odlicno odbranu, al ga ne ide sut. Ako ga sut krene, serija je gotova. Milvoki ako se ne trgne, bice u problemu. Ako bude Lenard zdrav, nebi bilo lako ni GSW, ako prodju.

glisa

pre 4 godine

Zoki...Barton protiv Portlanda u celoj seriji ispod 30% iz igre, za tri poena ispod 25%.Vazno je da si ti izgleda gledao utakmice kada je bio najbolji medju bekovima.Lik prosecno vise izgubljenih lopti nego aistencija u toj seriji plus ubedljivo najgori procenti suta.

vince carter

pre 4 godine

@kosarkaski pojmas,gori komentar od tvog nisam video odavno!! Ovi prvi put odigrali dobru utakmicu i odma oni vucu Toronto :)) Lenard igra i odbranu i napad i uglavnom je imao dobre procente tokom playoffa,kad nikog drugog nije islo on je preuzimao,da bas njemu treba prosek poena da bi dobio veliki ugovor od neke ekipe :))

petarczw

pre 4 godine

Milvoki je klasična domaćica od ekipe ako ih šut stane oni su drugi tim! ali kad se rastrče opasni su. 
Kakav je potez Toronta dovodjenje Gasola, imaju mnogo dobar spacing sa njim u ekipi jer odlično širi reket i zadnja dva meča pogadja trojke.
(vr, 22. maj 2019 09:53)

Ako ih sut stane ništa ako pogadjaju onda su opasni..?!? Kakva mudrost

tocka

pre 4 godine

Auh, Raptorsi se vraćaju. Ovi će igrati 7 i ubiće se do kraja.
Na to GSW ima sveži da ih dočekaju. Ko god da prodje naleće na zid, sa i bez Durantule.
Nekako sam mislio da Baksi imaju neke šanse, ali ako umorni dodju na megdan, nema ništa od toga.
Pokazalo se da je opet GSW i Hjuston bilo finale pre finala.

Кошаркашки зналац

pre 4 godine

Кад сам писао да Ленард не зна ништа, смејали сте се, а сада видимо да су Лаури, Убака, Пауел и остали који гурају ову екипу напред иако парадоксално Ленард је главни играч који се испуцава да би достигао просек поена како би имао велики уговор следеће сезоне.

Хтео бих споменути и Мидлтона, од Скоти Пипена није виђена таква тројка, има шут, има срце, иде под кош, не знам да ли му ишта фали.

NastyB

pre 4 godine

(Treće oko, 22. maj 2019 09:14)

Nije Janis toliko marketinški jak, kao što je to „king“. A i već se desilo da neki tim se vrati sa 3-1 na 3-4, nije zanimljivo više. A i Milvoki već ima titulu, za razliku od Klivlenda.
I, gle čuda, taj vrhunski, šampionski Klivlend je sledeće sezone lagano pometlan od onih protiv kojih su se vratili sa 3-1 na 3-4. Od onih koji 5 godina pre toga ne znaju kako izgleda izgubiti tri utakmice zaredom.

(jay, 22. maj 2019 09:20)

Da, ispao je iz prve petorke i igrao, u proseku, dva-tri minuta manje nego pre. I nije problem to što je igrao toliko, već kako. Na svaki dobar potez u napadu napravi dva loša, a u odbrani ne postoji. Ali nisam njega potencirao, već to što Meloun UOPŠTE, NITI JEDNE SEKUNDE nije koristio Ernangomeza, Lajlsa i Ajzeju Tomasa, makar da na kratko odmori onih 8 mučenika koji stalno igraju.

(Zoki, 22. maj 2019 09:22)

Da, Barton jeste bek, ali u Melounovoj rotaciji igra krilo. A njega sam pomenuo zato što mislim da je Ernangomez bio MNOGO bolje rešenje za poziciju krila i da bi, verujem u to, MNOGO manje srljao i pravio gluposti kao Barton i da bi u odbrani, zbog visine, bio mnogo korisniji. Ne kažem da je Bartona trebalo izbaciti, već se Meloun TVRDOGLAVO držao istih osam igrača i kada im ne ide. To je bila poenta pominjanja, a ne sam Barton.
A i Meloun je isti kao što je Barton. Ma koliko dobrih stvari uradi za tim, svojom tvrdoglavošću upropasti ono zbog čega bi mogli biti još bolji.

We the North

pre 4 godine

@(Кошаркашки зналац, 22. maj 2019 09:13)

Kakav znalac može ovako nešto da napiše. Ne može niko da svaku utakmicu igra po 50 minuta i da 30+ koševa. Naravno da je bitno da se učinak rasporedi ali Kawhi je legenda.

Pogledajte uživo njegovu igru pa prosudite.

Treće oko

pre 4 godine

@NastyB

Ne bih ja unapred proglašavao Voriorse za šampione, za očekivati je da liga i Silver umešaju prste i da neko drugi bude šampion.

JPR24

pre 4 godine

Klupa odlucila, jaka odbrana, i naravno, kad Lauri igra kako treba, odmah je i drugima lakše, Lenard koliko god da je dobar, sam ne može. Ovo je Toronto koji se očekivao, posle dva startna poraza, uz bledu igru, napokon su zaigrali kako znaju. Sad treba nastaviti. Još dve utakmice minimalno, domaći teren presudan trenutno, ne bi me čudilo da ode u 7, iako tako nije delovalo uopšte posle prve dve. A Bledsoe se pogubio totalno ili šta ?

vr

pre 4 godine

Milvoki je klasična domaćica od ekipe ako ih šut stane oni su drugi tim! ali kad se rastrče opasni su.
Kakav je potez Toronta dovodjenje Gasola, imaju mnogo dobar spacing sa njim u ekipi jer odlično širi reket i zadnja dva meča pogadja trojke.

Zoki

pre 4 godine

(NastyB, 22. maj 2019 08:57)

Kako ste dosadni sa tim Bartonom. Kao da ne gledate utakmice nego čitate ovde jedni druge i ponavljate. Barton uopšte nije loše odigrao seriju sa Portlandom. Kad se uzme u obzir koliko se Marej obrukao u poslednjoj Barton je sveukupno bio možda i najbolji od bekova. Jedino je u prve 2-3 utakmice sa Sparsima bio baš loš, tad ste zavrtelu ploču i ne prestajete.

We the North

pre 4 godine

@ Najjači je navijač koji ima turban i navija za Raptorse.. Bacanja za Buckse on se uvija baca nesto u vazduh itd... koliko je žalostno navijanje kod nas.. mi gadjamo igrače vredjamo ih.. šteta...
(Marko Markovic, 22. maj 2019 08:31)

Taj navijač za to mesto plaća 5000 dolara po utakmici i provede se za sve pare. Neverovatno zdrava i čista sredina u svakom pogledu što se vidi i po navijanju i atmosferi na utakmici. Najbolje je kao i svuda onima što su puni para jer je Toronto izuzetno skup grad ali ni tamo niko ne gladuje osim ako je to stvar izbora ali to je druga tema.

Smaraci

pre 4 godine

Marko Markovic, 22. maj 2019 08:31
Zalosnijeg navijanja od Nba sendvicara i kobasicara nema tako da je smesno uopste porediti to sa nasim ubedljivo najboljim navijacima. Neki ljudi imaju kompleks nize vrednosti pa su spremni sve svoje da unize pred tudjim, ali uporedjivati ljude koji su dosli na utakmicu da jedu i budu vidjeni, da slikaju bezbroj selfija, ljude koji znaju po dva igraca svog tima, kojima treba maskota sa znakom loud i kamera u lice kako bi pustili glas je smesno. Dovoljno je videti kako igraci reaguju na ta navijanja i da nekima to bude mali faktor zasto ipak prelome da dodju na ove prostore za manji novac. Ko zeli pozoriste treba u pozoriste i da ide, utakmice su druga prica.

Slobodan

pre 4 godine

Najjači je navijač koji ima turban i navija za Raptorse.. Bacanja za Buckse on se uvija baca nesto u vazduh itd... koliko je žalostno navijanje kod nas.. mi gadjamo igrače vredjamo ih.. šteta...
(Marko Markovic, 22. maj 2019 08:31)

Bilo bi zanimljivo videti te sa turbanom kod nas na utakmici .... mislim da bi bacali njega u vis ???

jay

pre 4 godine

@NastyB

Meloun je video da Bartona ne ide protiv SAS pa ga je izbacio iz petorke i umesto njego uveo Krega. Posle te promene Barton je do kraja plejofa igrao dosta manje a DEN izbacio SAS

Bosanac

pre 4 godine

Auh, Raptorsi se vraćaju. Ovi će igrati 7 i ubiće se do kraja.
Na to GSW ima sveži da ih dočekaju. Ko god da prodje naleće na zid, sa i bez Durantule.
Nekako sam mislio da Baksi imaju neke šanse, ali ako umorni dodju na megdan, nema ništa od toga.
Pokazalo se da je opet GSW i Hjuston bilo finale pre finala.
(tocka, 22. maj 2019 09:00)

Ne znam koliko je umor-svjezina odlucujuci faktor u finalu. A sada cu pokusati obrazloziti. Koliko znam pauza izmedju finala konferencije i velikog NBA finala je nesto duza. 5-6 dana ako se ne varam. To je sasvim dovoljno da se organizam i tijelo oporavi od bilo kog fizickog napora. A uostalom i da nema pauze....Finale je brate to. 4-7 utakmice te dijele od prstena i gines za svaku loptu. Nadam se da ce tamo da ginu Raptorsi i Ratnici.

nix

pre 4 godine

Najbolji timovi zapada su Roketsi i Voriorsi, i oni su ih jedino i umorili. U principu Denver i bolje sto nije prosao... Bila bi jos veca metla.

NastyB

pre 4 godine

E, sad se vidi šta je trener koji prepoznaje svoje igrače kad zatreba, kao što je to uradio Nik "medicinska sestra" Nurs :) za razliku od Melouna. Jednostavno, video je da Grinu ne ide, da je poprilično ispao iz forme i, naravno, poprilično smanjio minutažu, forsirajući Pauela i Van Vlita koji su, umnogome, i doneli ovu pobedu. Da je Meloun trener, Grin (aka Barton), maltene, ne bi izlazio iz igre, a Pauel i Van Vlit bi proveli možda tri minuta ukupno na terenu. Jedan minut, drugi dva.
I druga netipična stvar u ovoj utakmici je, koliko sam primetio, da u prvih 40-ak poena Raptorsa Kavaj je imao, čini mi se, jedva 4. Jednostavno je video da saigračima "ide od ruke" onako kako treba i nije se forsirao napadački uopšte. I u tome se vidi majstor i vrhunski igrač. Kasnije, tokom treće četvrtine su Raptorsi malo popustili, Milvoki se približio, čini mi se, na 4 poena i onda se Kavaj "uključio", preuzeo loptu, pogodio dve trojke i još par koševa (u tom periodu je dao 10 od svojih 19, ako se ne varam) i to je bilo dovoljno da se slomi nalet Baksa. Mada, Milvoki je loše igrao odbranu, Janis i Midlton standardni, Bledso i Hil se ne zna ko je bio gori, ali sam već pisao da je najveća nepoznanica Milvokija upravo Lopez. Kad on igra dobro, čitav tim je odličan. Kada igra kao početnik, kao sinoć, može, maltene, svako da ih dobije.
Mada je, sudeći po viđenom u ova 4 meča, već sad potpuno jasno ko je novi (stari) šampion.

Marko Markovic

pre 4 godine

Najjači je navijač koji ima turban i navija za Raptorse.. Bacanja za Buckse on se uvija baca nesto u vazduh itd... koliko je žalostno navijanje kod nas.. mi gadjamo igrače vredjamo ih.. šteta...

Bosanac

pre 4 godine

Prvi malo veci doprinos klupe Raptorsa i rezultati su tu. Sinoc odlicni bili i omogucili Lenardu da odmori malo bar u ofanzivnom smislu. Sljedeca utakmica presudna za seriju. Nadam se da Raptorsi uzimaju ovo. Ne znam sta se desava sa Bledsoa ?? Uzasna igra u seriji ...

Вук

pre 4 godine

Колико јак састав имају Репторси! Покривени су на свим позицијама. Односе ово сигурно.

Marko Markovic

pre 4 godine

Najjači je navijač koji ima turban i navija za Raptorse.. Bacanja za Buckse on se uvija baca nesto u vazduh itd... koliko je žalostno navijanje kod nas.. mi gadjamo igrače vredjamo ih.. šteta...

NastyB

pre 4 godine

E, sad se vidi šta je trener koji prepoznaje svoje igrače kad zatreba, kao što je to uradio Nik "medicinska sestra" Nurs :) za razliku od Melouna. Jednostavno, video je da Grinu ne ide, da je poprilično ispao iz forme i, naravno, poprilično smanjio minutažu, forsirajući Pauela i Van Vlita koji su, umnogome, i doneli ovu pobedu. Da je Meloun trener, Grin (aka Barton), maltene, ne bi izlazio iz igre, a Pauel i Van Vlit bi proveli možda tri minuta ukupno na terenu. Jedan minut, drugi dva.
I druga netipična stvar u ovoj utakmici je, koliko sam primetio, da u prvih 40-ak poena Raptorsa Kavaj je imao, čini mi se, jedva 4. Jednostavno je video da saigračima "ide od ruke" onako kako treba i nije se forsirao napadački uopšte. I u tome se vidi majstor i vrhunski igrač. Kasnije, tokom treće četvrtine su Raptorsi malo popustili, Milvoki se približio, čini mi se, na 4 poena i onda se Kavaj "uključio", preuzeo loptu, pogodio dve trojke i još par koševa (u tom periodu je dao 10 od svojih 19, ako se ne varam) i to je bilo dovoljno da se slomi nalet Baksa. Mada, Milvoki je loše igrao odbranu, Janis i Midlton standardni, Bledso i Hil se ne zna ko je bio gori, ali sam već pisao da je najveća nepoznanica Milvokija upravo Lopez. Kad on igra dobro, čitav tim je odličan. Kada igra kao početnik, kao sinoć, može, maltene, svako da ih dobije.
Mada je, sudeći po viđenom u ova 4 meča, već sad potpuno jasno ko je novi (stari) šampion.

tocka

pre 4 godine

Auh, Raptorsi se vraćaju. Ovi će igrati 7 i ubiće se do kraja.
Na to GSW ima sveži da ih dočekaju. Ko god da prodje naleće na zid, sa i bez Durantule.
Nekako sam mislio da Baksi imaju neke šanse, ali ako umorni dodju na megdan, nema ništa od toga.
Pokazalo se da je opet GSW i Hjuston bilo finale pre finala.

Slobodan

pre 4 godine

Najjači je navijač koji ima turban i navija za Raptorse.. Bacanja za Buckse on se uvija baca nesto u vazduh itd... koliko je žalostno navijanje kod nas.. mi gadjamo igrače vredjamo ih.. šteta...
(Marko Markovic, 22. maj 2019 08:31)

Bilo bi zanimljivo videti te sa turbanom kod nas na utakmici .... mislim da bi bacali njega u vis ???

Zoki

pre 4 godine

(NastyB, 22. maj 2019 08:57)

Kako ste dosadni sa tim Bartonom. Kao da ne gledate utakmice nego čitate ovde jedni druge i ponavljate. Barton uopšte nije loše odigrao seriju sa Portlandom. Kad se uzme u obzir koliko se Marej obrukao u poslednjoj Barton je sveukupno bio možda i najbolji od bekova. Jedino je u prve 2-3 utakmice sa Sparsima bio baš loš, tad ste zavrtelu ploču i ne prestajete.

Bosanac

pre 4 godine

Prvi malo veci doprinos klupe Raptorsa i rezultati su tu. Sinoc odlicni bili i omogucili Lenardu da odmori malo bar u ofanzivnom smislu. Sljedeca utakmica presudna za seriju. Nadam se da Raptorsi uzimaju ovo. Ne znam sta se desava sa Bledsoa ?? Uzasna igra u seriji ...

Bosanac

pre 4 godine

Auh, Raptorsi se vraćaju. Ovi će igrati 7 i ubiće se do kraja.
Na to GSW ima sveži da ih dočekaju. Ko god da prodje naleće na zid, sa i bez Durantule.
Nekako sam mislio da Baksi imaju neke šanse, ali ako umorni dodju na megdan, nema ništa od toga.
Pokazalo se da je opet GSW i Hjuston bilo finale pre finala.
(tocka, 22. maj 2019 09:00)

Ne znam koliko je umor-svjezina odlucujuci faktor u finalu. A sada cu pokusati obrazloziti. Koliko znam pauza izmedju finala konferencije i velikog NBA finala je nesto duza. 5-6 dana ako se ne varam. To je sasvim dovoljno da se organizam i tijelo oporavi od bilo kog fizickog napora. A uostalom i da nema pauze....Finale je brate to. 4-7 utakmice te dijele od prstena i gines za svaku loptu. Nadam se da ce tamo da ginu Raptorsi i Ratnici.

We the North

pre 4 godine

@ Najjači je navijač koji ima turban i navija za Raptorse.. Bacanja za Buckse on se uvija baca nesto u vazduh itd... koliko je žalostno navijanje kod nas.. mi gadjamo igrače vredjamo ih.. šteta...
(Marko Markovic, 22. maj 2019 08:31)

Taj navijač za to mesto plaća 5000 dolara po utakmici i provede se za sve pare. Neverovatno zdrava i čista sredina u svakom pogledu što se vidi i po navijanju i atmosferi na utakmici. Najbolje je kao i svuda onima što su puni para jer je Toronto izuzetno skup grad ali ni tamo niko ne gladuje osim ako je to stvar izbora ali to je druga tema.

vr

pre 4 godine

Milvoki je klasična domaćica od ekipe ako ih šut stane oni su drugi tim! ali kad se rastrče opasni su.
Kakav je potez Toronta dovodjenje Gasola, imaju mnogo dobar spacing sa njim u ekipi jer odlično širi reket i zadnja dva meča pogadja trojke.

aca

pre 4 godine

ako je 192 dobio Lilard, koliko treba da dobije Lenard?
(skala101, 22. maj 2019 11:06)

Nek mu daju i 692, ti ces i dalje raditi za 300 evra. Prema tome, nema svrhe pricati o tudjim milionima. Opusti se, uzivaj.
(Mikii, 22. maj 2019 11:33)
pa dobro ovo su NBA vesti, a izmedju ostalog stalno pisu koliko ko zaradjuje od igraca, jucer su napisali koliki ce ugovor potpisati Lilard. Nema potreba da se ti pravis pametan i nekoga spustas.

JPR24

pre 4 godine

Klupa odlucila, jaka odbrana, i naravno, kad Lauri igra kako treba, odmah je i drugima lakše, Lenard koliko god da je dobar, sam ne može. Ovo je Toronto koji se očekivao, posle dva startna poraza, uz bledu igru, napokon su zaigrali kako znaju. Sad treba nastaviti. Još dve utakmice minimalno, domaći teren presudan trenutno, ne bi me čudilo da ode u 7, iako tako nije delovalo uopšte posle prve dve. A Bledsoe se pogubio totalno ili šta ?

jay

pre 4 godine

@NastyB

Meloun je video da Bartona ne ide protiv SAS pa ga je izbacio iz petorke i umesto njego uveo Krega. Posle te promene Barton je do kraja plejofa igrao dosta manje a DEN izbacio SAS

stefan

pre 4 godine

Кад сам писао да Ленард не зна ништа, смејали сте се, а сада видимо да су Лаури, Убака, Пауел и остали који гурају ову екипу напред иако парадоксално Ленард је главни играч који се испуцава да би достигао просек поена како би имао велики уговор следеће сезоне. 

Хтео бих споменути и Мидлтона, од Скоти Пипена није виђена таква тројка, има шут, има срце, иде под кош, не знам да ли му ишта фали.
(Кошаркашки зналац, 22. maj 2019 09:13)

Ahahaha.. Ne verujem sta citam

petarczw

pre 4 godine

Milvoki je klasična domaćica od ekipe ako ih šut stane oni su drugi tim! ali kad se rastrče opasni su. 
Kakav je potez Toronta dovodjenje Gasola, imaju mnogo dobar spacing sa njim u ekipi jer odlično širi reket i zadnja dva meča pogadja trojke.
(vr, 22. maj 2019 09:53)

Ako ih sut stane ništa ako pogadjaju onda su opasni..?!? Kakva mudrost

We the North

pre 4 godine

@(Кошаркашки зналац, 22. maj 2019 09:13)

Kakav znalac može ovako nešto da napiše. Ne može niko da svaku utakmicu igra po 50 minuta i da 30+ koševa. Naravno da je bitno da se učinak rasporedi ali Kawhi je legenda.

Pogledajte uživo njegovu igru pa prosudite.

gizi

pre 4 godine

Кад сам писао да Ленард не зна ништа, смејали сте се, а сада видимо да су Лаури, Убака, Пауел и остали који гурају ову екипу напред иако парадоксално Ленард је главни играч који се испуцава да би достигао просек поена како би имао велики уговор следеће сезоне.

Хтео бих споменути и Мидлтона, од Скоти Пипена није виђена таква тројка, има шут, има срце, иде под кош, не знам да ли му ишта фали.
(Кошаркашки зналац, 22. maj 2019 09:13) # Link komentara

daj boze da znas sta je uopste lopta a kamoli kosarka

На лепом плавом Дунаву

pre 4 godine

@Smaraci Ma najbolje je da budu baklje, prekidi,vređanje porodice pljuvanje...to nije navijanje nego divljaštvo sine.

djiu,liu i sadriu

pre 4 godine

Zatvoriš A-kumba i 90% dobijaš utakmicu,A-kumbo ima veliku protekciju kod sudija,nemam ništa protiv njega ali onolike faulove i korake da mu ne sviraju je previše.

nix

pre 4 godine

Najbolji timovi zapada su Roketsi i Voriorsi, i oni su ih jedino i umorili. U principu Denver i bolje sto nije prosao... Bila bi jos veca metla.

Вук

pre 4 godine

Колико јак састав имају Репторси! Покривени су на свим позицијама. Односе ово сигурно.

NastyB

pre 4 godine

(Treće oko, 22. maj 2019 09:14)

Nije Janis toliko marketinški jak, kao što je to „king“. A i već se desilo da neki tim se vrati sa 3-1 na 3-4, nije zanimljivo više. A i Milvoki već ima titulu, za razliku od Klivlenda.
I, gle čuda, taj vrhunski, šampionski Klivlend je sledeće sezone lagano pometlan od onih protiv kojih su se vratili sa 3-1 na 3-4. Od onih koji 5 godina pre toga ne znaju kako izgleda izgubiti tri utakmice zaredom.

(jay, 22. maj 2019 09:20)

Da, ispao je iz prve petorke i igrao, u proseku, dva-tri minuta manje nego pre. I nije problem to što je igrao toliko, već kako. Na svaki dobar potez u napadu napravi dva loša, a u odbrani ne postoji. Ali nisam njega potencirao, već to što Meloun UOPŠTE, NITI JEDNE SEKUNDE nije koristio Ernangomeza, Lajlsa i Ajzeju Tomasa, makar da na kratko odmori onih 8 mučenika koji stalno igraju.

(Zoki, 22. maj 2019 09:22)

Da, Barton jeste bek, ali u Melounovoj rotaciji igra krilo. A njega sam pomenuo zato što mislim da je Ernangomez bio MNOGO bolje rešenje za poziciju krila i da bi, verujem u to, MNOGO manje srljao i pravio gluposti kao Barton i da bi u odbrani, zbog visine, bio mnogo korisniji. Ne kažem da je Bartona trebalo izbaciti, već se Meloun TVRDOGLAVO držao istih osam igrača i kada im ne ide. To je bila poenta pominjanja, a ne sam Barton.
A i Meloun je isti kao što je Barton. Ma koliko dobrih stvari uradi za tim, svojom tvrdoglavošću upropasti ono zbog čega bi mogli biti još bolji.

vojkan

pre 4 godine

oduvek sam voleo toronto,jos dok je Carter igrao za njih a sada iz sveg srca navijam za njih jer sam gledao dokumentarni film o Serz Ibaki u kome on pokazuje koliki je Covek i kako nije zaboravio svoje korene,koliko plmaze zajednicu iz koje je potekao...e,kada bi trecina ljudi imala njegovo srce,raj bi vec postojao na zemlji,zato veliko postovanje za njega i tim za koji igra

Kokki

pre 4 godine

citat: "za razliku od Melouna"

Ovako nešto kad pročitam, dalje ne gledam... Kad vidim da je neki kazandžija iz Svrljiga "prepoznao" ono što Meloun i njegov stručni štab nisu, dođe mi da se ispovraćam....

Walldorf

pre 4 godine

Cestitke Reptorsima.Odigrali su bas onako kako je trebalo. Nisam gledao poslednjih sest i po minuta jer je sve bilo gotovo.Zaustavili su Janisa skupljanjem u reketu,namerno usli u rizik i to im se isplatilo.Tu postavku je iskoristio Midlton, Bledsou nije i to je bilo to.Midlton je pokazao da je definitivno igrac All star kalibra, i da je dosta(Ne samo on) ogranicen time da se u Baksima sve bazira na "Spajdermenu". Toronto je pokazao koliko voli svoje Reptorse,atmosfera je bila odlicna i drago mi je da su na 2:2 u seriji. Bice izuzetno tesko ponoviti ovakvu partiju na parketu Baksa, ali sam siguran da ce uciniti sve da dodju do brejka.Kaui Lenard nije ubacio 30+, ali je zato razogravao ostale koji su to iskoristili na najbolji nacin.Sve u svemu, izvanredna utakmica,pohvale Ibaki,na ciji racun je receno mnogo toga negativnog proteklih dana.Sinoc je bio velicanstven.Definitivno,voleo bih da Reptorsi prodju u finale.Znam da ce biti pakleno tesko,no,imaju moje simpatije.Prijatan dan svima.Sportski pozdrav.

We the North

pre 4 godine

@ (Walldorf, 22. maj 2019 15:12) Odličan komentar. Rekao bih da u NBA ligi trenutno ne postoji veća simbioza i ljubav između kluba i grada kao što je slučaj sa Raptorsima i Torontom. U Torontu se ovih i prethodnih dana osećala fantastična energija i atmosfera zajedništva koja je bila usmerena na dešavanja u NBA ligi, čak je i jedna fasada u centru grada dobila lik Kawhi Leonarda. Momci su legende, pogledajte kako se Kawhi ponaša na terenu. Nema nervoze, negativne agresije, vrhunsko sportsko ponašanje i u najtežim trenucima, primer je treća utakmica protiv Milvokija sa dva produžetka. Bilo bi fenomalno da Kanada i Toronto, kao maksimalno multietnička i kosmopolitska zajednica dobiju NBA prvaka jednog dana.

Zambezi

pre 4 godine

Kakav bre umor. Pa nije ovo basket u kraju. Ovi ljudi treniraju po 8-9 sati svaki dan i vrhunski su sportisti. Utakmica im dodje kao popodnevna setnja :)

markonatto

pre 4 godine

Nek mu daju i 692, ti ces i dalje raditi za 300 evra. Prema tome, nema svrhe pricati o tudjim milionima. Opusti se, uzivaj. (Mikii, 22. maj 2019 11:33)

Verujem da nisi shvatio poentu. Hteo je reci koliko je Kavai bolji od Lilarda. Pozdrav

pa da

pre 4 godine

...a sada iz sveg srca navijam za njih jer sam gledao dokumentarni film o Serz Ibaki u kome on pokazuje koliki je Covek i kako nije zaboravio svoje korene,koliko plmaze zajednicu iz koje je potekao...e,kada bi trecina ljudi imala njegovo srce,raj bi vec postojao na zemlji,zato veliko postovanje za njega
(vojkan, 22. maj 2019 11:31)

Gledao sam ga i ja, sasvim lepo si zapazio taj hvale vredan odnos jednog sportiste prema rodnom gradu. Uglavnom delimo slične utiske o tom dokumentarcu, čovek nije zaboravio svoje korene bez obzira na Španiju ili SAD. Ono što mi se nije svidelo je jagma oko njega tj njegovih para i ono "Jao Ming daj 100 $" i sl. Očigledno da ga, takvi, većinom ne poštuju već na njega gledaju kao na vreću novca. Sjate se i okruže ga, pa ga kao nešto: prate, štite, brane i dr u fazonu "ja ga znam, rastao sam sa njim, mnogo se trudio...".
A ovamo samo gledaju da iščeprkaju koju kintu od Ibake. Tu vrstu ljudi sam viđao na mnogim mestima, nažalost i u našoj Srbiji ih ima sve više. To je tip ljudi kojima polazi za rukom da svaku košarkašku ili tenisku vest, bilo lepu ili ružnu, pretvore u prepirku oko toga ko koliko zarađuje i "šta je Srbija dala". Tip ljudi koji ne cene ni sport, ni sportistu a ni samo mesto odakle je sportista potekao već samo novac - to je jedino važno. A sam sportista, kojeg toliko "cene i poštuju", daju najbolji primer kako ispravno postupiti i odnositi se prema okruženju.
Mislim da smo nažalost daleko, predaleko od te trećine.

Mikii

pre 4 godine

ako je 192 dobio Lilard, koliko treba da dobije Lenard?
(skala101, 22. maj 2019 11:06)

Nek mu daju i 692, ti ces i dalje raditi za 300 evra. Prema tome, nema svrhe pricati o tudjim milionima. Opusti se, uzivaj.

Pseudoharms

pre 4 godine

Imam osecaj da TOR ipak izlazi kao pobednik iz ovoga. Lowry se pokazao kada je najpotrebnije, Gasol je ipak Gasol, prerano su ljudi poceli da pljuju po njemu. Mislim da Bucksi imaju sada strasan pritisak na sebi i da ce u 5.utakmici hladnokrvnost Lenarda i iskustvo Gasola odneti prevagu, a ako se to desi, serija se zavrsava u 6 utakmica. Ako kojim slucajem Milvoki dobije 5. imacemo majstoricu, u kojoj opet, mozda subjektivno, dajem prednost Torontu.

milojicinmali

pre 4 godine

Gotivio sam ovaj Milvoki ali sinoc gledam tekmu i ne verujem kakvo je ono siledzijanje! Sve ide preko njega a on vola ne moze da ubode kad se igra dobra odbrana. Sve isti prodori kroz sredinu.

glisa

pre 4 godine

Zoki...Barton protiv Portlanda u celoj seriji ispod 30% iz igre, za tri poena ispod 25%.Vazno je da si ti izgleda gledao utakmice kada je bio najbolji medju bekovima.Lik prosecno vise izgubljenih lopti nego aistencija u toj seriji plus ubedljivo najgori procenti suta.

vince carter

pre 4 godine

@kosarkaski pojmas,gori komentar od tvog nisam video odavno!! Ovi prvi put odigrali dobru utakmicu i odma oni vucu Toronto :)) Lenard igra i odbranu i napad i uglavnom je imao dobre procente tokom playoffa,kad nikog drugog nije islo on je preuzimao,da bas njemu treba prosek poena da bi dobio veliki ugovor od neke ekipe :))

rs

pre 4 godine

steta sto toronto ovako dobro odigra svaku trecu utakmicu,da mogu zadrzati ovaj nivo igre prosli bi,ovako ja mislim da milvoki prolazi dalje zbog domaceg terena

klupa milvokija opet losa(brogdon hil i iljasova),s druge strane klupa toronta odlicna ali ne mogu zadrzati ovaj nivo igre(ibaka pauel van vlet)

Walldorf

pre 4 godine

@We the North Definitivno si u pravu,sto se tice podrske i ljubavi koju gradjani Toronta daruju Reptorsima. I to nije slucaj samo ove sezone. Tako je godinama u nazad, pa veliki broj navijaca ostane van hale i prati utakmice putem video bima.Tuguju i raduju se zajedno sa igracima i prisutnima u hali.Sto se Kaui Lenarda tice, momak je sportista koji moze sluziti kao uzor mladima.Veliki igrac i zdrava licnost.Mnogo toga je na njegovim ledjima,pa cemo videti hoce li imati snage i koncentracije da sa saigracima donese radost navijacima Toronto Reptorsa.Uz sve to, moram reci da me je Toronto "kupio" nastupima srpskog KUD "Kolo" u poluvremenu utakmica, nekoliko godina unazad. Pozdrav i svako dobro. Ziveli!!!

Milan

pre 4 godine

NastyB, 22.

Baš ti i nije na mestu poredjenje sa Melounom. Naime, i on je probao da menja, poslao Bartona na klupu, ali bukvalno nije imao ko da povuče. Moris, Bizli, Krejg, niko nije doneo ofanzivni učinak, sve su ispromašivali što su mogli.

the truth

pre 4 godine

Milvoki me razocarao. Nidjd zalaganja i odbrane, klupa nula. Imaju 3 dobra oleja, koja ne pokazuju nista. Bledso, Brongdon, Hil. Ljudi nisu napravili akcije da valja. Mirotic vola ne moze ubosti, u odbrani katastrofalan. Milvoki je bio najbolja skakacka ekipa, plus su grizli defanzivno, sinoc kompletno zatajili. Toronto je odigrao fenomemalno, super protok lopte, odbrana na noz, skok ubitacan na oba kraja. Ljudi kude Gasola, a covjek je majstor igre. On citav plej off igra brutalnu odbranu, otvara odbranu i siri odbranu, ne ispucava se. Zadnja 2 meca ga i sut ide. Ibaka je odlican na obadva kraja, skok, sut sa distance. Vrlo korisan, pravi igrac za jake meceve. Plejevi igraju fenomenalno, klupa sve bolja. Lice mi na Toronto iz regularnog dijela, kada su mljeli bez Lenarda. Lenard ratnik, vidno povrijedjen, al se bori. Grin igra odlicno odbranu, al ga ne ide sut. Ako ga sut krene, serija je gotova. Milvoki ako se ne trgne, bice u problemu. Ako bude Lenard zdrav, nebi bilo lako ni GSW, ako prodju.

vince carter

pre 4 godine

Hajde da vidimo za ove sto prozivaju Lenarda koliko je suteva uzimao i koliko je efikasan Lebron James kada uzima dosta suteva onda kada nije imao veliku ofanzivnu podrsku 2015 u finalu protiv Wariorsa koji su bili u svom prvom finalu i pogotovo green jos nije bio igrac kakav je postao. Prvi mec u kojem je igrao Irving 43 minuta,23p i izgubili su od Wariorsa,Lebron 18-38! Game 2 koji su dobili 11-35,game3 14-34,game4 7-22! Gam5 i 6 isto po 34,35 suta ukupno 41% u seriji ili bese 39%!

Smaraci

pre 4 godine

Marko Markovic, 22. maj 2019 08:31
Zalosnijeg navijanja od Nba sendvicara i kobasicara nema tako da je smesno uopste porediti to sa nasim ubedljivo najboljim navijacima. Neki ljudi imaju kompleks nize vrednosti pa su spremni sve svoje da unize pred tudjim, ali uporedjivati ljude koji su dosli na utakmicu da jedu i budu vidjeni, da slikaju bezbroj selfija, ljude koji znaju po dva igraca svog tima, kojima treba maskota sa znakom loud i kamera u lice kako bi pustili glas je smesno. Dovoljno je videti kako igraci reaguju na ta navijanja i da nekima to bude mali faktor zasto ipak prelome da dodju na ove prostore za manji novac. Ko zeli pozoriste treba u pozoriste i da ide, utakmice su druga prica.

očigledno

pre 4 godine

(NastyB, 22. maj 2019 08:57) 

Kako ste dosadni sa tim Bartonom. Kao da ne gledate utakmice nego čitate ovde jedni druge i ponavljate. Barton uopšte nije loše odigrao seriju sa Portlandom. Kad se uzme u obzir koliko se Marej obrukao u poslednjoj Barton je sveukupno bio možda i najbolji od bekova. Jedino je u prve 2-3 utakmice sa Sparsima bio baš loš, tad ste zavrtelu ploču i ne prestajete.
(Zoki, 22. maj 2019 09:22)

OK, Barton nije bio tako los u seriji sa Portlandom, ali reci da je on bio najbolji od bekova kad su Kreg i Heris "stavili u dzep" Lilarda je smesno...

NastyB

pre 4 godine

(Milan, 22. maj 2019 11:28)

Upravo o tome i pišem. Ne treba biti ne znam kakav košarkaški stručnjak da se vidi da nekome ne ide. Pa, probaj sa nekim drugim, ne može biti gore. To su igrači koji su igrali regularni deo sezone, zna se kako su igrali, a zašto se tvrdoglavo držati 8-9 istih nije mi jasno.

(Memfis, 22. maj 2019 13:19)

Pa, nije imao kad i da igra pored Laurija, Pauela i Grina, sinoć je prvi put imao iole značajnu minutažu.

(Kokki, 22. maj 2019 12:35)

Vidiš, ako neki „kazandžija iz Svrljiga“ prati košarku, ne treba da bude nuklearni fizičar da utvrdi da je glupo da kad nekom igraču ne ide, što može da vidi svako ko nije slep, a imaš još 4-5 igrača na klupi, neko tvrdoglavo drži one kojima ne ide i ne pokušava da zameni te sa drugima. Za to ne treba stručni štab, već prosta logika. Greg Popovič je Dankana, Kavaja, Manua zakucavao za klupu u onim utakmicama kada je video da ih ne ide. A kamoli one sporedne rolplejeve, kao što je Barton u Denveru.
Da se to vidi i shvati treba više od dve moždane ćelije, a jedna manje da se takvi omalovažavaju bez ikakvog kontraargumenta.

Кошаркашки зналац

pre 4 godine

Кад сам писао да Ленард не зна ништа, смејали сте се, а сада видимо да су Лаури, Убака, Пауел и остали који гурају ову екипу напред иако парадоксално Ленард је главни играч који се испуцава да би достигао просек поена како би имао велики уговор следеће сезоне.

Хтео бих споменути и Мидлтона, од Скоти Пипена није виђена таква тројка, има шут, има срце, иде под кош, не знам да ли му ишта фали.

jorgovan

pre 4 godine

Hajde da vidimo za ove sto prozivaju Lenarda koliko je suteva uzimao i koliko je efikasan Lebron James kada uzima dosta suteva onda kada nije imao veliku ofanzivnu podrsku 2015 u finalu protiv Wariorsa koji su bili u svom prvom finalu i pogotovo green jos nije bio igrac kakav je postao. Prvi mec u kojem je igrao Irving 43 minuta,23p i izgubili su od Wariorsa,Lebron 18-38! Game 2 koji su dobili 11-35,game3 14-34,game4 7-22! Gam5 i 6 isto po 34,35 suta ukupno 41% u seriji ili bese 39%!
(vince carter, 22. maj 2019 12:26

Jos si zaboravio da kazes da su Irving i Love bili povredjeni i da je drugi najbolji igrac bio Mozgov :)

Treće oko

pre 4 godine

@NastyB

Ne bih ja unapred proglašavao Voriorse za šampione, za očekivati je da liga i Silver umešaju prste i da neko drugi bude šampion.

Кошаркашки зналац

pre 4 godine

Кад сам писао да Ленард не зна ништа, смејали сте се, а сада видимо да су Лаури, Убака, Пауел и остали који гурају ову екипу напред иако парадоксално Ленард је главни играч који се испуцава да би достигао просек поена како би имао велики уговор следеће сезоне.

Хтео бих споменути и Мидлтона, од Скоти Пипена није виђена таква тројка, има шут, има срце, иде под кош, не знам да ли му ишта фали.

nix

pre 4 godine

Najbolji timovi zapada su Roketsi i Voriorsi, i oni su ih jedino i umorili. U principu Denver i bolje sto nije prosao... Bila bi jos veca metla.

Smaraci

pre 4 godine

Marko Markovic, 22. maj 2019 08:31
Zalosnijeg navijanja od Nba sendvicara i kobasicara nema tako da je smesno uopste porediti to sa nasim ubedljivo najboljim navijacima. Neki ljudi imaju kompleks nize vrednosti pa su spremni sve svoje da unize pred tudjim, ali uporedjivati ljude koji su dosli na utakmicu da jedu i budu vidjeni, da slikaju bezbroj selfija, ljude koji znaju po dva igraca svog tima, kojima treba maskota sa znakom loud i kamera u lice kako bi pustili glas je smesno. Dovoljno je videti kako igraci reaguju na ta navijanja i da nekima to bude mali faktor zasto ipak prelome da dodju na ove prostore za manji novac. Ko zeli pozoriste treba u pozoriste i da ide, utakmice su druga prica.

Treće oko

pre 4 godine

@NastyB

Ne bih ja unapred proglašavao Voriorse za šampione, za očekivati je da liga i Silver umešaju prste i da neko drugi bude šampion.

Marko Markovic

pre 4 godine

Najjači je navijač koji ima turban i navija za Raptorse.. Bacanja za Buckse on se uvija baca nesto u vazduh itd... koliko je žalostno navijanje kod nas.. mi gadjamo igrače vredjamo ih.. šteta...

Mikii

pre 4 godine

ako je 192 dobio Lilard, koliko treba da dobije Lenard?
(skala101, 22. maj 2019 11:06)

Nek mu daju i 692, ti ces i dalje raditi za 300 evra. Prema tome, nema svrhe pricati o tudjim milionima. Opusti se, uzivaj.

Вук

pre 4 godine

Колико јак састав имају Репторси! Покривени су на свим позицијама. Односе ово сигурно.

Slobodan

pre 4 godine

Najjači je navijač koji ima turban i navija za Raptorse.. Bacanja za Buckse on se uvija baca nesto u vazduh itd... koliko je žalostno navijanje kod nas.. mi gadjamo igrače vredjamo ih.. šteta...
(Marko Markovic, 22. maj 2019 08:31)

Bilo bi zanimljivo videti te sa turbanom kod nas na utakmici .... mislim da bi bacali njega u vis ???

Bosanac

pre 4 godine

Auh, Raptorsi se vraćaju. Ovi će igrati 7 i ubiće se do kraja.
Na to GSW ima sveži da ih dočekaju. Ko god da prodje naleće na zid, sa i bez Durantule.
Nekako sam mislio da Baksi imaju neke šanse, ali ako umorni dodju na megdan, nema ništa od toga.
Pokazalo se da je opet GSW i Hjuston bilo finale pre finala.
(tocka, 22. maj 2019 09:00)

Ne znam koliko je umor-svjezina odlucujuci faktor u finalu. A sada cu pokusati obrazloziti. Koliko znam pauza izmedju finala konferencije i velikog NBA finala je nesto duza. 5-6 dana ako se ne varam. To je sasvim dovoljno da se organizam i tijelo oporavi od bilo kog fizickog napora. A uostalom i da nema pauze....Finale je brate to. 4-7 utakmice te dijele od prstena i gines za svaku loptu. Nadam se da ce tamo da ginu Raptorsi i Ratnici.

NastyB

pre 4 godine

E, sad se vidi šta je trener koji prepoznaje svoje igrače kad zatreba, kao što je to uradio Nik "medicinska sestra" Nurs :) za razliku od Melouna. Jednostavno, video je da Grinu ne ide, da je poprilično ispao iz forme i, naravno, poprilično smanjio minutažu, forsirajući Pauela i Van Vlita koji su, umnogome, i doneli ovu pobedu. Da je Meloun trener, Grin (aka Barton), maltene, ne bi izlazio iz igre, a Pauel i Van Vlit bi proveli možda tri minuta ukupno na terenu. Jedan minut, drugi dva.
I druga netipična stvar u ovoj utakmici je, koliko sam primetio, da u prvih 40-ak poena Raptorsa Kavaj je imao, čini mi se, jedva 4. Jednostavno je video da saigračima "ide od ruke" onako kako treba i nije se forsirao napadački uopšte. I u tome se vidi majstor i vrhunski igrač. Kasnije, tokom treće četvrtine su Raptorsi malo popustili, Milvoki se približio, čini mi se, na 4 poena i onda se Kavaj "uključio", preuzeo loptu, pogodio dve trojke i još par koševa (u tom periodu je dao 10 od svojih 19, ako se ne varam) i to je bilo dovoljno da se slomi nalet Baksa. Mada, Milvoki je loše igrao odbranu, Janis i Midlton standardni, Bledso i Hil se ne zna ko je bio gori, ali sam već pisao da je najveća nepoznanica Milvokija upravo Lopez. Kad on igra dobro, čitav tim je odličan. Kada igra kao početnik, kao sinoć, može, maltene, svako da ih dobije.
Mada je, sudeći po viđenom u ova 4 meča, već sad potpuno jasno ko je novi (stari) šampion.

Bosanac

pre 4 godine

Prvi malo veci doprinos klupe Raptorsa i rezultati su tu. Sinoc odlicni bili i omogucili Lenardu da odmori malo bar u ofanzivnom smislu. Sljedeca utakmica presudna za seriju. Nadam se da Raptorsi uzimaju ovo. Ne znam sta se desava sa Bledsoa ?? Uzasna igra u seriji ...

tocka

pre 4 godine

Auh, Raptorsi se vraćaju. Ovi će igrati 7 i ubiće se do kraja.
Na to GSW ima sveži da ih dočekaju. Ko god da prodje naleće na zid, sa i bez Durantule.
Nekako sam mislio da Baksi imaju neke šanse, ali ako umorni dodju na megdan, nema ništa od toga.
Pokazalo se da je opet GSW i Hjuston bilo finale pre finala.

Zoki

pre 4 godine

(NastyB, 22. maj 2019 08:57)

Kako ste dosadni sa tim Bartonom. Kao da ne gledate utakmice nego čitate ovde jedni druge i ponavljate. Barton uopšte nije loše odigrao seriju sa Portlandom. Kad se uzme u obzir koliko se Marej obrukao u poslednjoj Barton je sveukupno bio možda i najbolji od bekova. Jedino je u prve 2-3 utakmice sa Sparsima bio baš loš, tad ste zavrtelu ploču i ne prestajete.

djiu,liu i sadriu

pre 4 godine

Zatvoriš A-kumba i 90% dobijaš utakmicu,A-kumbo ima veliku protekciju kod sudija,nemam ništa protiv njega ali onolike faulove i korake da mu ne sviraju je previše.

We the North

pre 4 godine

@ Najjači je navijač koji ima turban i navija za Raptorse.. Bacanja za Buckse on se uvija baca nesto u vazduh itd... koliko je žalostno navijanje kod nas.. mi gadjamo igrače vredjamo ih.. šteta...
(Marko Markovic, 22. maj 2019 08:31)

Taj navijač za to mesto plaća 5000 dolara po utakmici i provede se za sve pare. Neverovatno zdrava i čista sredina u svakom pogledu što se vidi i po navijanju i atmosferi na utakmici. Najbolje je kao i svuda onima što su puni para jer je Toronto izuzetno skup grad ali ni tamo niko ne gladuje osim ako je to stvar izbora ali to je druga tema.

NastyB

pre 4 godine

(Treće oko, 22. maj 2019 09:14)

Nije Janis toliko marketinški jak, kao što je to „king“. A i već se desilo da neki tim se vrati sa 3-1 na 3-4, nije zanimljivo više. A i Milvoki već ima titulu, za razliku od Klivlenda.
I, gle čuda, taj vrhunski, šampionski Klivlend je sledeće sezone lagano pometlan od onih protiv kojih su se vratili sa 3-1 na 3-4. Od onih koji 5 godina pre toga ne znaju kako izgleda izgubiti tri utakmice zaredom.

(jay, 22. maj 2019 09:20)

Da, ispao je iz prve petorke i igrao, u proseku, dva-tri minuta manje nego pre. I nije problem to što je igrao toliko, već kako. Na svaki dobar potez u napadu napravi dva loša, a u odbrani ne postoji. Ali nisam njega potencirao, već to što Meloun UOPŠTE, NITI JEDNE SEKUNDE nije koristio Ernangomeza, Lajlsa i Ajzeju Tomasa, makar da na kratko odmori onih 8 mučenika koji stalno igraju.

(Zoki, 22. maj 2019 09:22)

Da, Barton jeste bek, ali u Melounovoj rotaciji igra krilo. A njega sam pomenuo zato što mislim da je Ernangomez bio MNOGO bolje rešenje za poziciju krila i da bi, verujem u to, MNOGO manje srljao i pravio gluposti kao Barton i da bi u odbrani, zbog visine, bio mnogo korisniji. Ne kažem da je Bartona trebalo izbaciti, već se Meloun TVRDOGLAVO držao istih osam igrača i kada im ne ide. To je bila poenta pominjanja, a ne sam Barton.
A i Meloun je isti kao što je Barton. Ma koliko dobrih stvari uradi za tim, svojom tvrdoglavošću upropasti ono zbog čega bi mogli biti još bolji.

vr

pre 4 godine

Milvoki je klasična domaćica od ekipe ako ih šut stane oni su drugi tim! ali kad se rastrče opasni su.
Kakav je potez Toronta dovodjenje Gasola, imaju mnogo dobar spacing sa njim u ekipi jer odlično širi reket i zadnja dva meča pogadja trojke.

the truth

pre 4 godine

Milvoki me razocarao. Nidjd zalaganja i odbrane, klupa nula. Imaju 3 dobra oleja, koja ne pokazuju nista. Bledso, Brongdon, Hil. Ljudi nisu napravili akcije da valja. Mirotic vola ne moze ubosti, u odbrani katastrofalan. Milvoki je bio najbolja skakacka ekipa, plus su grizli defanzivno, sinoc kompletno zatajili. Toronto je odigrao fenomemalno, super protok lopte, odbrana na noz, skok ubitacan na oba kraja. Ljudi kude Gasola, a covjek je majstor igre. On citav plej off igra brutalnu odbranu, otvara odbranu i siri odbranu, ne ispucava se. Zadnja 2 meca ga i sut ide. Ibaka je odlican na obadva kraja, skok, sut sa distance. Vrlo korisan, pravi igrac za jake meceve. Plejevi igraju fenomenalno, klupa sve bolja. Lice mi na Toronto iz regularnog dijela, kada su mljeli bez Lenarda. Lenard ratnik, vidno povrijedjen, al se bori. Grin igra odlicno odbranu, al ga ne ide sut. Ako ga sut krene, serija je gotova. Milvoki ako se ne trgne, bice u problemu. Ako bude Lenard zdrav, nebi bilo lako ni GSW, ako prodju.

Pseudoharms

pre 4 godine

Imam osecaj da TOR ipak izlazi kao pobednik iz ovoga. Lowry se pokazao kada je najpotrebnije, Gasol je ipak Gasol, prerano su ljudi poceli da pljuju po njemu. Mislim da Bucksi imaju sada strasan pritisak na sebi i da ce u 5.utakmici hladnokrvnost Lenarda i iskustvo Gasola odneti prevagu, a ako se to desi, serija se zavrsava u 6 utakmica. Ako kojim slucajem Milvoki dobije 5. imacemo majstoricu, u kojoj opet, mozda subjektivno, dajem prednost Torontu.

vince carter

pre 4 godine

Hajde da vidimo za ove sto prozivaju Lenarda koliko je suteva uzimao i koliko je efikasan Lebron James kada uzima dosta suteva onda kada nije imao veliku ofanzivnu podrsku 2015 u finalu protiv Wariorsa koji su bili u svom prvom finalu i pogotovo green jos nije bio igrac kakav je postao. Prvi mec u kojem je igrao Irving 43 minuta,23p i izgubili su od Wariorsa,Lebron 18-38! Game 2 koji su dobili 11-35,game3 14-34,game4 7-22! Gam5 i 6 isto po 34,35 suta ukupno 41% u seriji ili bese 39%!

Kokki

pre 4 godine

citat: "za razliku od Melouna"

Ovako nešto kad pročitam, dalje ne gledam... Kad vidim da je neki kazandžija iz Svrljiga "prepoznao" ono što Meloun i njegov stručni štab nisu, dođe mi da se ispovraćam....

Zambezi

pre 4 godine

Kakav bre umor. Pa nije ovo basket u kraju. Ovi ljudi treniraju po 8-9 sati svaki dan i vrhunski su sportisti. Utakmica im dodje kao popodnevna setnja :)

markonatto

pre 4 godine

Nek mu daju i 692, ti ces i dalje raditi za 300 evra. Prema tome, nema svrhe pricati o tudjim milionima. Opusti se, uzivaj. (Mikii, 22. maj 2019 11:33)

Verujem da nisi shvatio poentu. Hteo je reci koliko je Kavai bolji od Lilarda. Pozdrav

jorgovan

pre 4 godine

Hajde da vidimo za ove sto prozivaju Lenarda koliko je suteva uzimao i koliko je efikasan Lebron James kada uzima dosta suteva onda kada nije imao veliku ofanzivnu podrsku 2015 u finalu protiv Wariorsa koji su bili u svom prvom finalu i pogotovo green jos nije bio igrac kakav je postao. Prvi mec u kojem je igrao Irving 43 minuta,23p i izgubili su od Wariorsa,Lebron 18-38! Game 2 koji su dobili 11-35,game3 14-34,game4 7-22! Gam5 i 6 isto po 34,35 suta ukupno 41% u seriji ili bese 39%!
(vince carter, 22. maj 2019 12:26

Jos si zaboravio da kazes da su Irving i Love bili povredjeni i da je drugi najbolji igrac bio Mozgov :)

vojkan

pre 4 godine

oduvek sam voleo toronto,jos dok je Carter igrao za njih a sada iz sveg srca navijam za njih jer sam gledao dokumentarni film o Serz Ibaki u kome on pokazuje koliki je Covek i kako nije zaboravio svoje korene,koliko plmaze zajednicu iz koje je potekao...e,kada bi trecina ljudi imala njegovo srce,raj bi vec postojao na zemlji,zato veliko postovanje za njega i tim za koji igra

stefan

pre 4 godine

Кад сам писао да Ленард не зна ништа, смејали сте се, а сада видимо да су Лаури, Убака, Пауел и остали који гурају ову екипу напред иако парадоксално Ленард је главни играч који се испуцава да би достигао просек поена како би имао велики уговор следеће сезоне. 

Хтео бих споменути и Мидлтона, од Скоти Пипена није виђена таква тројка, има шут, има срце, иде под кош, не знам да ли му ишта фали.
(Кошаркашки зналац, 22. maj 2019 09:13)

Ahahaha.. Ne verujem sta citam

gizi

pre 4 godine

Кад сам писао да Ленард не зна ништа, смејали сте се, а сада видимо да су Лаури, Убака, Пауел и остали који гурају ову екипу напред иако парадоксално Ленард је главни играч који се испуцава да би достигао просек поена како би имао велики уговор следеће сезоне.

Хтео бих споменути и Мидлтона, од Скоти Пипена није виђена таква тројка, има шут, има срце, иде под кош, не знам да ли му ишта фали.
(Кошаркашки зналац, 22. maj 2019 09:13) # Link komentara

daj boze da znas sta je uopste lopta a kamoli kosarka

NastyB

pre 4 godine

(Milan, 22. maj 2019 11:28)

Upravo o tome i pišem. Ne treba biti ne znam kakav košarkaški stručnjak da se vidi da nekome ne ide. Pa, probaj sa nekim drugim, ne može biti gore. To su igrači koji su igrali regularni deo sezone, zna se kako su igrali, a zašto se tvrdoglavo držati 8-9 istih nije mi jasno.

(Memfis, 22. maj 2019 13:19)

Pa, nije imao kad i da igra pored Laurija, Pauela i Grina, sinoć je prvi put imao iole značajnu minutažu.

(Kokki, 22. maj 2019 12:35)

Vidiš, ako neki „kazandžija iz Svrljiga“ prati košarku, ne treba da bude nuklearni fizičar da utvrdi da je glupo da kad nekom igraču ne ide, što može da vidi svako ko nije slep, a imaš još 4-5 igrača na klupi, neko tvrdoglavo drži one kojima ne ide i ne pokušava da zameni te sa drugima. Za to ne treba stručni štab, već prosta logika. Greg Popovič je Dankana, Kavaja, Manua zakucavao za klupu u onim utakmicama kada je video da ih ne ide. A kamoli one sporedne rolplejeve, kao što je Barton u Denveru.
Da se to vidi i shvati treba više od dve moždane ćelije, a jedna manje da se takvi omalovažavaju bez ikakvog kontraargumenta.

glisa

pre 4 godine

Zoki...Barton protiv Portlanda u celoj seriji ispod 30% iz igre, za tri poena ispod 25%.Vazno je da si ti izgleda gledao utakmice kada je bio najbolji medju bekovima.Lik prosecno vise izgubljenih lopti nego aistencija u toj seriji plus ubedljivo najgori procenti suta.

milojicinmali

pre 4 godine

Gotivio sam ovaj Milvoki ali sinoc gledam tekmu i ne verujem kakvo je ono siledzijanje! Sve ide preko njega a on vola ne moze da ubode kad se igra dobra odbrana. Sve isti prodori kroz sredinu.

jay

pre 4 godine

@NastyB

Meloun je video da Bartona ne ide protiv SAS pa ga je izbacio iz petorke i umesto njego uveo Krega. Posle te promene Barton je do kraja plejofa igrao dosta manje a DEN izbacio SAS

vince carter

pre 4 godine

@kosarkaski pojmas,gori komentar od tvog nisam video odavno!! Ovi prvi put odigrali dobru utakmicu i odma oni vucu Toronto :)) Lenard igra i odbranu i napad i uglavnom je imao dobre procente tokom playoffa,kad nikog drugog nije islo on je preuzimao,da bas njemu treba prosek poena da bi dobio veliki ugovor od neke ekipe :))

rs

pre 4 godine

steta sto toronto ovako dobro odigra svaku trecu utakmicu,da mogu zadrzati ovaj nivo igre prosli bi,ovako ja mislim da milvoki prolazi dalje zbog domaceg terena

klupa milvokija opet losa(brogdon hil i iljasova),s druge strane klupa toronta odlicna ali ne mogu zadrzati ovaj nivo igre(ibaka pauel van vlet)

We the North

pre 4 godine

@(Кошаркашки зналац, 22. maj 2019 09:13)

Kakav znalac može ovako nešto da napiše. Ne može niko da svaku utakmicu igra po 50 minuta i da 30+ koševa. Naravno da je bitno da se učinak rasporedi ali Kawhi je legenda.

Pogledajte uživo njegovu igru pa prosudite.

petarczw

pre 4 godine

Milvoki je klasična domaćica od ekipe ako ih šut stane oni su drugi tim! ali kad se rastrče opasni su. 
Kakav je potez Toronta dovodjenje Gasola, imaju mnogo dobar spacing sa njim u ekipi jer odlično širi reket i zadnja dva meča pogadja trojke.
(vr, 22. maj 2019 09:53)

Ako ih sut stane ništa ako pogadjaju onda su opasni..?!? Kakva mudrost

JPR24

pre 4 godine

Klupa odlucila, jaka odbrana, i naravno, kad Lauri igra kako treba, odmah je i drugima lakše, Lenard koliko god da je dobar, sam ne može. Ovo je Toronto koji se očekivao, posle dva startna poraza, uz bledu igru, napokon su zaigrali kako znaju. Sad treba nastaviti. Još dve utakmice minimalno, domaći teren presudan trenutno, ne bi me čudilo da ode u 7, iako tako nije delovalo uopšte posle prve dve. A Bledsoe se pogubio totalno ili šta ?

На лепом плавом Дунаву

pre 4 godine

@Smaraci Ma najbolje je da budu baklje, prekidi,vređanje porodice pljuvanje...to nije navijanje nego divljaštvo sine.

aca

pre 4 godine

ako je 192 dobio Lilard, koliko treba da dobije Lenard?
(skala101, 22. maj 2019 11:06)

Nek mu daju i 692, ti ces i dalje raditi za 300 evra. Prema tome, nema svrhe pricati o tudjim milionima. Opusti se, uzivaj.
(Mikii, 22. maj 2019 11:33)
pa dobro ovo su NBA vesti, a izmedju ostalog stalno pisu koliko ko zaradjuje od igraca, jucer su napisali koliki ce ugovor potpisati Lilard. Nema potreba da se ti pravis pametan i nekoga spustas.

We the North

pre 4 godine

@ (Walldorf, 22. maj 2019 15:12) Odličan komentar. Rekao bih da u NBA ligi trenutno ne postoji veća simbioza i ljubav između kluba i grada kao što je slučaj sa Raptorsima i Torontom. U Torontu se ovih i prethodnih dana osećala fantastična energija i atmosfera zajedništva koja je bila usmerena na dešavanja u NBA ligi, čak je i jedna fasada u centru grada dobila lik Kawhi Leonarda. Momci su legende, pogledajte kako se Kawhi ponaša na terenu. Nema nervoze, negativne agresije, vrhunsko sportsko ponašanje i u najtežim trenucima, primer je treća utakmica protiv Milvokija sa dva produžetka. Bilo bi fenomalno da Kanada i Toronto, kao maksimalno multietnička i kosmopolitska zajednica dobiju NBA prvaka jednog dana.

očigledno

pre 4 godine

(NastyB, 22. maj 2019 08:57) 

Kako ste dosadni sa tim Bartonom. Kao da ne gledate utakmice nego čitate ovde jedni druge i ponavljate. Barton uopšte nije loše odigrao seriju sa Portlandom. Kad se uzme u obzir koliko se Marej obrukao u poslednjoj Barton je sveukupno bio možda i najbolji od bekova. Jedino je u prve 2-3 utakmice sa Sparsima bio baš loš, tad ste zavrtelu ploču i ne prestajete.
(Zoki, 22. maj 2019 09:22)

OK, Barton nije bio tako los u seriji sa Portlandom, ali reci da je on bio najbolji od bekova kad su Kreg i Heris "stavili u dzep" Lilarda je smesno...

Walldorf

pre 4 godine

Cestitke Reptorsima.Odigrali su bas onako kako je trebalo. Nisam gledao poslednjih sest i po minuta jer je sve bilo gotovo.Zaustavili su Janisa skupljanjem u reketu,namerno usli u rizik i to im se isplatilo.Tu postavku je iskoristio Midlton, Bledsou nije i to je bilo to.Midlton je pokazao da je definitivno igrac All star kalibra, i da je dosta(Ne samo on) ogranicen time da se u Baksima sve bazira na "Spajdermenu". Toronto je pokazao koliko voli svoje Reptorse,atmosfera je bila odlicna i drago mi je da su na 2:2 u seriji. Bice izuzetno tesko ponoviti ovakvu partiju na parketu Baksa, ali sam siguran da ce uciniti sve da dodju do brejka.Kaui Lenard nije ubacio 30+, ali je zato razogravao ostale koji su to iskoristili na najbolji nacin.Sve u svemu, izvanredna utakmica,pohvale Ibaki,na ciji racun je receno mnogo toga negativnog proteklih dana.Sinoc je bio velicanstven.Definitivno,voleo bih da Reptorsi prodju u finale.Znam da ce biti pakleno tesko,no,imaju moje simpatije.Prijatan dan svima.Sportski pozdrav.

Walldorf

pre 4 godine

@We the North Definitivno si u pravu,sto se tice podrske i ljubavi koju gradjani Toronta daruju Reptorsima. I to nije slucaj samo ove sezone. Tako je godinama u nazad, pa veliki broj navijaca ostane van hale i prati utakmice putem video bima.Tuguju i raduju se zajedno sa igracima i prisutnima u hali.Sto se Kaui Lenarda tice, momak je sportista koji moze sluziti kao uzor mladima.Veliki igrac i zdrava licnost.Mnogo toga je na njegovim ledjima,pa cemo videti hoce li imati snage i koncentracije da sa saigracima donese radost navijacima Toronto Reptorsa.Uz sve to, moram reci da me je Toronto "kupio" nastupima srpskog KUD "Kolo" u poluvremenu utakmica, nekoliko godina unazad. Pozdrav i svako dobro. Ziveli!!!

Milan

pre 4 godine

NastyB, 22.

Baš ti i nije na mestu poredjenje sa Melounom. Naime, i on je probao da menja, poslao Bartona na klupu, ali bukvalno nije imao ko da povuče. Moris, Bizli, Krejg, niko nije doneo ofanzivni učinak, sve su ispromašivali što su mogli.

pa da

pre 4 godine

...a sada iz sveg srca navijam za njih jer sam gledao dokumentarni film o Serz Ibaki u kome on pokazuje koliki je Covek i kako nije zaboravio svoje korene,koliko plmaze zajednicu iz koje je potekao...e,kada bi trecina ljudi imala njegovo srce,raj bi vec postojao na zemlji,zato veliko postovanje za njega
(vojkan, 22. maj 2019 11:31)

Gledao sam ga i ja, sasvim lepo si zapazio taj hvale vredan odnos jednog sportiste prema rodnom gradu. Uglavnom delimo slične utiske o tom dokumentarcu, čovek nije zaboravio svoje korene bez obzira na Španiju ili SAD. Ono što mi se nije svidelo je jagma oko njega tj njegovih para i ono "Jao Ming daj 100 $" i sl. Očigledno da ga, takvi, većinom ne poštuju već na njega gledaju kao na vreću novca. Sjate se i okruže ga, pa ga kao nešto: prate, štite, brane i dr u fazonu "ja ga znam, rastao sam sa njim, mnogo se trudio...".
A ovamo samo gledaju da iščeprkaju koju kintu od Ibake. Tu vrstu ljudi sam viđao na mnogim mestima, nažalost i u našoj Srbiji ih ima sve više. To je tip ljudi kojima polazi za rukom da svaku košarkašku ili tenisku vest, bilo lepu ili ružnu, pretvore u prepirku oko toga ko koliko zarađuje i "šta je Srbija dala". Tip ljudi koji ne cene ni sport, ni sportistu a ni samo mesto odakle je sportista potekao već samo novac - to je jedino važno. A sam sportista, kojeg toliko "cene i poštuju", daju najbolji primer kako ispravno postupiti i odnositi se prema okruženju.
Mislim da smo nažalost daleko, predaleko od te trećine.