Utorak, 21.05.2019.

18:00

"Kirjos se 'upecao' na mamac i vređanjem Đokovića prognao sebe"

Bivši australijski teniser Tod Vudbridž kaže da je njegov sunarodnik Nik Kirjos namamljen u priču o Novaku Đokoviću.

Izvor: LN

"Kirjos se 'upecao' na mamac i vreðanjem Ðokoviæa prognao sebe" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

79 Komentari

Sortiraj po:

provokator

pre 4 godine

@Ev0

Nisi čuo za baltoslovenski jezik iz koga se izdvojio slovenski?

Reč Bog je povezana sa rečima u sanskritu i avestanskom zato što ima isti koren u protoiranskoj reči bag-sreća, a u praslovenskom bogъ-prema Piperu "Uvod u slavistiku".

Iranski jezici naravno da postoje i jedna su od dve glavne grane arijskih jezika. Proistekli su iz proto-indo-iranskog, koji pripada indoevropskoj porodici jezika. Govornici ove grane jezika će kasnije izvršiti invaziju na iransku visoravan i na indijski potkontinet od 2000. godine p.n.e., što potvrđuje i genetika preko haplogrupe R1a-Z93 koja nađena među populacijama današnje Indije i Irana, kao i u arheološkim kulturama Sintašta i Andronovo iz kojh su prositekli osvajači koji će nametnuti jezik autohtonom stanovištvu pomenutih teritorija.

U arijske jezike spadaju i izumrli jezici kojima su govorili Skiti, Sarmati, i drugi iranski narodi evroazijske stepe. Protosloveni su bili u dodiru sa Sarmatima i Skitima i odatle iranske reči u slovenskim jezicima. Naravno to je bilo pre 1700+ godina tako da reč Bog teško da može biti tuđa reč u našem jeziku. Drevni iranski narodi su tada živeli i u Evropi.

Toliko.

Ev0

pre 4 godine

Ev0 Nisu Sloveni ništa preuzeli iz sanskrita već sanskrit i slovenski jezici pripadaju istoj porodici jezika, a to su indoevropski jezici koji su se razvili iz praindoveropskog jezika.Sam sanskrit se koristio u drevnoj Indiji, a kako se Sloveni kao etno-lingvistička zajednica formiraju na području Istočne Evrope početkom nove ere, kada počinju da se odvajaju od svojuh baltičkih rođaka, nikako nisu mogli da preuzmu tu reč iz sanskrita.Iranski se razvio iz jezika koji se govorio širom evroazijske stepe, njime su govorili i Sarmati i Skiti. Tako da govornik iranskog jezika uopšte ne mora da ima bilo kakave veze sa teritorijom današnjeg Irana Pišeš nebuloze.
(provokator, 22. maj 2019 14:53)
Sanskrit pre 4000 godina: Bog.
Staroslovenski par HILJADA godina kasnije: Bog. Za isti pojam, ista rec i ista semiosfera.
Balticki rodjaci?!? Mozda Rjurikovici ili Varjagi koji su prosto dosli i zavladali Slovenima? Nisu to rodjaci, genije (i uopste nemaju veze sa temom tako da tog coveka od pruca mozes na kafu da vodis slobodno) “Iranski jezik” (e ovde si me kupio, citirao bih predsednika od jutros za ovaj biser!))) ne postoji, ili se artikulisi ili da ti posaljem neke knjige, posto vidim da si korenito neuk. Pluricentricno gledano, u slovenskim jezicima ima preko 300 reci iz sanskrita (ukljucujuci Boga) , a sa farsi jezikom delimo cak nesto vise. Bog je staroindijska rec i znaci “onaj koji omogucava/pruza dobro”. Lotman i Bahtin napisase da je Bog pozajmljenica uz sanskrita kad ono pojavi se lik sa sesirom na portalu B92 i opa- reforma semiologije i semantike.

provokator

pre 4 godine

@Ev0

Nisu Sloveni ništa preuzeli iz sanskrita već sanskrit i slovenski jezici pripadaju istoj porodici jezika, a to su indoevropski jezici koji su se razvili iz praindoveropskog jezika.

Sam sanskrit se koristio u drevnoj Indiji, a kako se Sloveni kao etno-lingvistička zajednica formiraju na području Istočne Evrope početkom nove ere, kada počinju da se odvajaju od svojuh baltičkih rođaka, nikako nisu mogli da preuzmu tu reč iz sanskrita.

Iranski se razvio iz jezika koji se govorio širom evroazijske stepe, njime su govorili i Sarmati i Skiti. Tako da govornik iranskog jezika uopšte ne mora da ima bilo kakave veze sa teritorijom današnjeg Irana

Pišeš nebuloze.

Ev0

pre 4 godine

Ev0Kako je to Bog tuđa reč? Jedino ako je staroslovenski tuđ jezik, ali onda su i sve reči u našem jeziku tuđe.Neverovatno kakve sve nebuloze čovek može pročitati u komentarima na ovom sajtu.
(provokator, 22. maj 2019 02:23)
Pa kad se obrazujes po sajtovima onda nije ni cudo da baratas nebulozama. “Boga” je iranska rec, a “Bog” iz sanskrita, preuzela su ih jos drevnoslovenska plemena. Ako sebe smatras starim Persidom ili Indijcem ja se stvarno izvinjavam, Bog je tvoja rec. Jos pitanja, dok sam ovako za katedrom?

dado

pre 4 godine

e vala se bas navukao...
vraga, jednostavno je takav. on je zalutao u ovaj sport, ima taj talenat, gdje bi nekom radnom etikom sa 50% nadalove ili noletove, bez problema imao vec koji grand slam. ali nazalost ima taj propuh u glavi i privlaci pozornost time sto je kao takav kakav jeste.
to sto ima 2:0 protiv djokovica ne znaci nista. momak ima 5 atp titula, 250 i 500 i jedno finale na mastersu (od ukupno 3). ima 3/3 sa rafom i sa svojim "idolom" 1/3..ipak se na njega ne napali bas najbolje.

on je profi od 2013, i nema konstante niti u jednoj sezoni.

Јабучило

pre 4 godine

Sta je "podkast"? Postoji li, ne daj Boze, nasa rec za to?

Tudjice, tudjice, tudjice...
(Pele 2.0, 21. maj 2019 20:04)

А фудбал? Или јануар? Па се онда смејмо ногомету и с(иј)ечњу.

šetač

pre 4 godine

Čovek je u prvu. Kirgiops je stvarno je naleteo na novinara koji je najblaže rečeno loš čovek. Taj tip je Novaka provocirao u Londonu kada je Novak malo izgubio živce morao je da kaže rekao "momci vi ste neverovatni" i poslednje što je uradio da je meni poznato ova priča u Rimu kada je na konferenciji provocirao Novaka vezano za njegovu ulogu u savetu.

simo

pre 4 godine

Ja stalno ne razumem zasto se vise diskutuje o Kirijosu? Nije vredno ni porostora ni vremena za kmentare. 
Branko
(Branko Sajic, 21. maj 2019 23:07)

@branko
ne bih se složio. ima pozitivan rezultat protiv federera, nadala i noleta zajedno. šta on kaže to je!

Јабучило

pre 4 godine

Momak, prvo izadjes na crtu. Onda sledi fajt. Pa tek posle fajta mozes da s#%^s
(021, 21. maj 2019 23:33)

Изашао. Двапут. Победио.

Rimski bicikl

pre 4 godine

Ma da,kako da ne. Sve mu klecaju slabačka kolena od p r o g o n a kome je izložen u Srbiji, zemlji srpske zveri & mentalne gromade.

provokator

pre 4 godine

@Ev0

Kako je to Bog tuđa reč? Jedino ako je staroslovenski tuđ jezik, ali onda su i sve reči u našem jeziku tuđe.

Neverovatno kakve sve nebuloze čovek može pročitati u komentarima na ovom sajtu.

Miki

pre 4 godine

Pa nije rekao nesto mnogo strasno. Srbi inace pate da ih "svet" voli. Za to su spremni sve da daju. I tako da glasaju.
Nepravda pa to ti je

dm

pre 4 godine

Sto rece neko giros...stvarno Kirijos me podseca na jedan veliki giros...svega i svacega nabacano u nutra...zacinjeno...ljutito...uvek treba piva (ili vode) posle(kod Kirojosa tj.posle njegovih izjava def.piva)...

CATAPA

pre 4 godine

Kirjos je Federerov neformalni portparol, vrlo svesno i dobrovoljno. On uopšte nije tako blesav kao što se predstavlja, ali u svetu koji je gladan spektakluka to mu prolazi.
Niko to nije tako ilustrovao kao Lajani kada je sišao sa svog pijedestala i tiho mu objasnio ko je glavni mangup.

White Power

pre 4 godine

Lose uticali na reputaciju?
Koju "reputaciju"?!?!
Vecito mlad&perspektivan, u godinama kada su BOLJI od njega vec uveliko harali GS turnirima.

Koja

pre 4 godine

Podkast je snimljeni audio zapis u digitalnom formatu tj. radio emisija koja se uglavnom neposredno ranije emitovala na radio stanici i koja se može preuzeti sa sajta matične radio stanice ili nekog drugog izvora.

kaligula

pre 4 godine

Kirjos h2h ....vs Nadal 3:3, Djokovic 2:0, Verdasko 2:0 

Izgleda moze mu se.
(57, 21. maj 2019 20:13)

Au kakav reprezentativan uzorak. Ukupno 10 mečeva sa svom trojicom zajedno. Izgleda da je tebi baš loše.

Srdjan

pre 4 godine

Nema potrebe da zovu psihologe i ostale strucnjake, Kirjos je obican dripac. Sa 50 godina ce ga pozvati u neku emisiju i on ce ispricati kako je mogao da bude u top 3 igraca ali eto zbog temperamenta je uvek ispastao a sada bi drugacije uradio.

gemini

pre 4 godine

Ja vise ne znam kada sam zadnji put procitao neku vest o ovom liku koji govori o uspehu ili pobedi na teniskom terenu vec su to samo incidenti i uvrede. Dali vise vredi da se pise o njemu?

Igor

pre 4 godine

Sta je "podkast"? Postoji li, ne daj Boze, nasa rec za to?

Tudjice, tudjice, tudjice...
(Pele 2.0, 21. maj 2019 20:04)

To jeste naša reč, iako je usvojena iz engleskog jezika i meni je to u redu, jer TO nije postojalo kad je nastao srpski jezik. Englezi neka razmišljaju npr. kad neko kaže folder da li misli na folder ili fasciklu, mi nemamo taj problem.

Ev0

pre 4 godine

Sta je "podkast"? Postoji li, ne daj Boze, nasa rec za to?Tudjice, tudjice, tudjice...
(Pele 2.0, 21. maj 2019 20:04)
Bog je tuđa reč ako ćemo da cepidlačimo. A za podkast ima posebna srpska reč «подкаст».

Vasilije

pre 4 godine

"Sta je "podkast"? Postoji li, ne daj Boze, nasa rec za to?

Tudjice, tudjice, tudjice...
(Pele 2.0, 21. maj 2019 20:04)

Слажем се потпуно са садржајем коментара, одличан!
Али, постоји ли, не дај Боже, наше писмо?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (кк, 21. maj 2019 20:59)"
Da, cirilica i latinica... oba su nasa.

slican se slicnom raduje

pre 4 godine

Kiru doživotno diskvalifikovati zato što lomi reket, iz prve. Novak to radi iz tri puta, jer je umoran.
(Kazna samo za Kiru, 21. maj 2019 20:44)

Moras biti mnogo bezobrazan da bi poredio njih dvojicu i vrlo selektivno drzak da precutis sve ostalo sto ovaj deran radi. Jesi video nekada da Novak baci stolicu u teren, slomi reket, prekine mec i izadje... to je sve samo u jednom mecu u njegovoj kratkoj karijeri. Znaci! Nije samo lomljenje reketa! Dalje, vredjanje ostalih starijih kolega igraca, otvoreno igranje "kada mu se igra", sto bi moglo da potegne i pitanje kladionica i jos puno vise stvari od bacanja reketa. Ali treba biti dovoljno bezobrazan kao i onaj koga branis pa sve to ignorisati i banalizovati.

Danilo

pre 4 godine

Baš je uvreda reći nekom da nije najbolji svih vremena, nego je to onaj koji je osvojio više svega bitnog u tom sportu... A deljenje srca publici nema veze sa željom da im se dopadneš? Deli ih jer mu je svejedno? Zašto niko drugi ne deli srca? Svi mogu reći svoje mišljenje osim Kirjosa?

Igor

pre 4 godine

Novak stvarno deluje da se previše trudi da se svima dopadne. Doduše ni ostali današnji teniseri nisu mnogo bolji. Nema tu ličnosti kao što su Agasi, Mekinro, Ivanišević, Kirten... Ti ljudi su nekad bili previše prgavi, ali imali su svoje ja.

Pop (dokon)

pre 4 godine

iako je reč o mirnom i povučenom čoveku, iz zemlje u kojoj i u tramvajima i metroima vlada apsolutna tišina.
(Mikrokosmos, 21. maj 2019 19:40)

Bože, da li je moguće da postoji toliko KULTURNA zemlja i ljudi...

Sve što želim u životu je da živim u takvoj zemlji, sa takvim ljudima!

kraja

pre 4 godine

"Чиме је тај Кирјос заслужио да сваки дан објављујете/креирате неку "вест" о њему? Врло чудно."

...lupetanjem i histericnim ispadima na terenima...
...bez podrske novinara, koji sa njim pricaju samo zato da bi on lupetao i pricao nebuloze, na njega bi se zaboravilo za mesec dana...
...primer tomica, nismo odavno citali njegove bisere i pao je u zaborav...
...to je neka tuzna australijska skola tenisa...
...medju prvih sto je 6 australijskih tenisera, a iz male srbije 5...
...australijanci su 3x brojniji od nas...

objavite komentar vi sa O2

pre 4 godine

Ma jedino ga zato i intervjuišu - čekaju koju će još glupost da izvali pa da imaju o čemu da pišu! Ne pišu sigurno o njegovim uspesima na terenu.
(kaja, 21. maj 2019 19:31)

Svaka čast na odgovoru/komentaru!!!
Ni reč da dodam, ni reč da oduzmem!!!

Si

pre 4 godine

Ma kakvi mamci ... gluposti. Covek je potpuno nezreo i neuravnotezen. Osoba na njegovoj pozciji mora da nauci da konrolise emocije a ne da se bahati gde god stigne i svoje frustracije iznosi svugde i na svakom mestu i to na najodvratniji nacin.

covek ne zna sta prica!

pre 4 godine

Kirjos imao pritisak od Ruda??? Hahahhaa~ Pa verujem da vecina ljudi koji prate tenis nikad nisu ni culi za tog Ruda do meca sa Kirjosom. Ajd da je igrao protiv nekog od top 5 ili 10 igraca... Ali pritiska od Ruda???

срле

pre 4 godine

Остаје једина чињеница, Кирјос је класичан кловн. Пропали таленат који је до сада могао да освоји макар један гренд слем турнир, али како ствари стоје, велика тројка ће се повући а он неће ни тад узети титулу!

Младен

pre 4 godine

Чиме је тај Кирјос заслужио да сваки дан објављујете/креирате неку "вест" о њему? Врло чудно.

кк

pre 4 godine

Sta je "podkast"? Postoji li, ne daj Boze, nasa rec za to? 

Tudjice, tudjice, tudjice...
(Pele 2.0, 21. maj 2019 20:04)

Слажем се потпуно са садржајем коментара, одличан!
Али, постоји ли, не дај Боже, наше писмо?

Akhenaton

pre 4 godine

Kirjos je u pravu to što je rekao za Noleta ali to nimalo ne umanjuje to da je Nole vrhunski sportista, veliki čovek i da ga mnogi obožavaju (i ja) i činjenicu da ga on nikad neće dostići. Ne želim da komentarišem za Nadala i ostale.

Бата Стојковић

pre 4 godine

Он намамљен? Јао како је само наиван! А ко ге је намамио да каже оно Вавринки и то на мрежи? Код нас за такве кажу да има дугачак језик и кратку памет.

kaja

pre 4 godine

Ma jedino ga zato i intervjuišu - čekaju koju će još glupost da izvali pa da imaju o čemu da pišu! Ne pišu sigurno o njegovim uspesima na terenu.

Cph

pre 4 godine

Ovog momka,Kirgosa(ili kako se vec zove) je trebalo zestoko sankcionisati nakon onog ispada sa Vavrinkom. Iskrenost nije isto sto i vrijedjanje. Na iskrenost svi imamo pravo,ali niko nema pravo da vrijedja nekoga,niti da se mjesa u stvari koje ga se ne ticu.

Mikrokosmos

pre 4 godine

Šta je strašno rekao? Da Novak želi da ga svi vole. Gde je tu uvreda, bez obzira da li je to tačno ili nije. Ako napišem da Novak ponekad ume da bude bahat, da li je to uvreda? Vi pišete da je Federer bahat i arogantan, iako je reč o mirnom i povučenom čoveku, iz zemlje u kojoj i u tramvajima i metroima vlada apsolutna tišina.

psssst,it is i, Leclerc

pre 4 godine

Као да брани свог сина...Далеко је ово од истине.
Кирјос је итекако свестан својих поступака.Једноставно се уживио у улогу "лошег момка",гради свој неки препознатљив имиџ,гдје је он увијек у центру пажње и гдје се не прича ни о Федереру,ни о Новаку,ни о Рафи већ само о њему и његовим екцесима.Успио је да од АТП направи ријалити...Неки би рекли да је ствар темперамента,ја бих рекао ствар маркетинга.Свестан је он да никад ништа битно неће постићи у каријери,нарочито јер игра у ери велике тројице.Једини начин да се издвоји и остане упамћен је овај начин.Циљ оправдава средство...Многи играчи ће брзо бити заборављени након што заврше каријеру али не и овај лик.Неће он стати са овим ни кад заврши каријеру.Једноставно живи за то да буде у центру пажње.Да ли ће се лоше или добро причати о њему најмање је важно,битно је да се прича.
Што се мене тиче искомплексирани егоманијак али има људи којима је ово занимљиво и воле га због тога...

kaja

pre 4 godine

Ma jedino ga zato i intervjuišu - čekaju koju će još glupost da izvali pa da imaju o čemu da pišu! Ne pišu sigurno o njegovim uspesima na terenu.

Cph

pre 4 godine

Ovog momka,Kirgosa(ili kako se vec zove) je trebalo zestoko sankcionisati nakon onog ispada sa Vavrinkom. Iskrenost nije isto sto i vrijedjanje. Na iskrenost svi imamo pravo,ali niko nema pravo da vrijedja nekoga,niti da se mjesa u stvari koje ga se ne ticu.

psssst,it is i, Leclerc

pre 4 godine

Као да брани свог сина...Далеко је ово од истине.
Кирјос је итекако свестан својих поступака.Једноставно се уживио у улогу "лошег момка",гради свој неки препознатљив имиџ,гдје је он увијек у центру пажње и гдје се не прича ни о Федереру,ни о Новаку,ни о Рафи већ само о њему и његовим екцесима.Успио је да од АТП направи ријалити...Неки би рекли да је ствар темперамента,ја бих рекао ствар маркетинга.Свестан је он да никад ништа битно неће постићи у каријери,нарочито јер игра у ери велике тројице.Једини начин да се издвоји и остане упамћен је овај начин.Циљ оправдава средство...Многи играчи ће брзо бити заборављени након што заврше каријеру али не и овај лик.Неће он стати са овим ни кад заврши каријеру.Једноставно живи за то да буде у центру пажње.Да ли ће се лоше или добро причати о њему најмање је важно,битно је да се прича.
Што се мене тиче искомплексирани егоманијак али има људи којима је ово занимљиво и воле га због тога...

Si

pre 4 godine

Ma kakvi mamci ... gluposti. Covek je potpuno nezreo i neuravnotezen. Osoba na njegovoj pozciji mora da nauci da konrolise emocije a ne da se bahati gde god stigne i svoje frustracije iznosi svugde i na svakom mestu i to na najodvratniji nacin.

Бата Стојковић

pre 4 godine

Он намамљен? Јао како је само наиван! А ко ге је намамио да каже оно Вавринки и то на мрежи? Код нас за такве кажу да има дугачак језик и кратку памет.

Младен

pre 4 godine

Чиме је тај Кирјос заслужио да сваки дан објављујете/креирате неку "вест" о њему? Врло чудно.

Srdjan

pre 4 godine

Nema potrebe da zovu psihologe i ostale strucnjake, Kirjos je obican dripac. Sa 50 godina ce ga pozvati u neku emisiju i on ce ispricati kako je mogao da bude u top 3 igraca ali eto zbog temperamenta je uvek ispastao a sada bi drugacije uradio.

срле

pre 4 godine

Остаје једина чињеница, Кирјос је класичан кловн. Пропали таленат који је до сада могао да освоји макар један гренд слем турнир, али како ствари стоје, велика тројка ће се повући а он неће ни тад узети титулу!

slican se slicnom raduje

pre 4 godine

Kiru doživotno diskvalifikovati zato što lomi reket, iz prve. Novak to radi iz tri puta, jer je umoran.
(Kazna samo za Kiru, 21. maj 2019 20:44)

Moras biti mnogo bezobrazan da bi poredio njih dvojicu i vrlo selektivno drzak da precutis sve ostalo sto ovaj deran radi. Jesi video nekada da Novak baci stolicu u teren, slomi reket, prekine mec i izadje... to je sve samo u jednom mecu u njegovoj kratkoj karijeri. Znaci! Nije samo lomljenje reketa! Dalje, vredjanje ostalih starijih kolega igraca, otvoreno igranje "kada mu se igra", sto bi moglo da potegne i pitanje kladionica i jos puno vise stvari od bacanja reketa. Ali treba biti dovoljno bezobrazan kao i onaj koga branis pa sve to ignorisati i banalizovati.

Vasilije

pre 4 godine

"Sta je "podkast"? Postoji li, ne daj Boze, nasa rec za to?

Tudjice, tudjice, tudjice...
(Pele 2.0, 21. maj 2019 20:04)

Слажем се потпуно са садржајем коментара, одличан!
Али, постоји ли, не дај Боже, наше писмо?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (кк, 21. maj 2019 20:59)"
Da, cirilica i latinica... oba su nasa.

kaligula

pre 4 godine

Kirjos h2h ....vs Nadal 3:3, Djokovic 2:0, Verdasko 2:0 

Izgleda moze mu se.
(57, 21. maj 2019 20:13)

Au kakav reprezentativan uzorak. Ukupno 10 mečeva sa svom trojicom zajedno. Izgleda da je tebi baš loše.

Akhenaton

pre 4 godine

Kirjos je u pravu to što je rekao za Noleta ali to nimalo ne umanjuje to da je Nole vrhunski sportista, veliki čovek i da ga mnogi obožavaju (i ja) i činjenicu da ga on nikad neće dostići. Ne želim da komentarišem za Nadala i ostale.

objavite komentar vi sa O2

pre 4 godine

Ma jedino ga zato i intervjuišu - čekaju koju će još glupost da izvali pa da imaju o čemu da pišu! Ne pišu sigurno o njegovim uspesima na terenu.
(kaja, 21. maj 2019 19:31)

Svaka čast na odgovoru/komentaru!!!
Ni reč da dodam, ni reč da oduzmem!!!

Igor

pre 4 godine

Sta je "podkast"? Postoji li, ne daj Boze, nasa rec za to?

Tudjice, tudjice, tudjice...
(Pele 2.0, 21. maj 2019 20:04)

To jeste naša reč, iako je usvojena iz engleskog jezika i meni je to u redu, jer TO nije postojalo kad je nastao srpski jezik. Englezi neka razmišljaju npr. kad neko kaže folder da li misli na folder ili fasciklu, mi nemamo taj problem.

gemini

pre 4 godine

Ja vise ne znam kada sam zadnji put procitao neku vest o ovom liku koji govori o uspehu ili pobedi na teniskom terenu vec su to samo incidenti i uvrede. Dali vise vredi da se pise o njemu?

кк

pre 4 godine

Sta je "podkast"? Postoji li, ne daj Boze, nasa rec za to? 

Tudjice, tudjice, tudjice...
(Pele 2.0, 21. maj 2019 20:04)

Слажем се потпуно са садржајем коментара, одличан!
Али, постоји ли, не дај Боже, наше писмо?

Mikrokosmos

pre 4 godine

Šta je strašno rekao? Da Novak želi da ga svi vole. Gde je tu uvreda, bez obzira da li je to tačno ili nije. Ako napišem da Novak ponekad ume da bude bahat, da li je to uvreda? Vi pišete da je Federer bahat i arogantan, iako je reč o mirnom i povučenom čoveku, iz zemlje u kojoj i u tramvajima i metroima vlada apsolutna tišina.

covek ne zna sta prica!

pre 4 godine

Kirjos imao pritisak od Ruda??? Hahahhaa~ Pa verujem da vecina ljudi koji prate tenis nikad nisu ni culi za tog Ruda do meca sa Kirjosom. Ajd da je igrao protiv nekog od top 5 ili 10 igraca... Ali pritiska od Ruda???

Ev0

pre 4 godine

Sta je "podkast"? Postoji li, ne daj Boze, nasa rec za to?Tudjice, tudjice, tudjice...
(Pele 2.0, 21. maj 2019 20:04)
Bog je tuđa reč ako ćemo da cepidlačimo. A za podkast ima posebna srpska reč «подкаст».

kraja

pre 4 godine

"Чиме је тај Кирјос заслужио да сваки дан објављујете/креирате неку "вест" о њему? Врло чудно."

...lupetanjem i histericnim ispadima na terenima...
...bez podrske novinara, koji sa njim pricaju samo zato da bi on lupetao i pricao nebuloze, na njega bi se zaboravilo za mesec dana...
...primer tomica, nismo odavno citali njegove bisere i pao je u zaborav...
...to je neka tuzna australijska skola tenisa...
...medju prvih sto je 6 australijskih tenisera, a iz male srbije 5...
...australijanci su 3x brojniji od nas...

Pop (dokon)

pre 4 godine

iako je reč o mirnom i povučenom čoveku, iz zemlje u kojoj i u tramvajima i metroima vlada apsolutna tišina.
(Mikrokosmos, 21. maj 2019 19:40)

Bože, da li je moguće da postoji toliko KULTURNA zemlja i ljudi...

Sve što želim u životu je da živim u takvoj zemlji, sa takvim ljudima!

Danilo

pre 4 godine

Baš je uvreda reći nekom da nije najbolji svih vremena, nego je to onaj koji je osvojio više svega bitnog u tom sportu... A deljenje srca publici nema veze sa željom da im se dopadneš? Deli ih jer mu je svejedno? Zašto niko drugi ne deli srca? Svi mogu reći svoje mišljenje osim Kirjosa?

Igor

pre 4 godine

Novak stvarno deluje da se previše trudi da se svima dopadne. Doduše ni ostali današnji teniseri nisu mnogo bolji. Nema tu ličnosti kao što su Agasi, Mekinro, Ivanišević, Kirten... Ti ljudi su nekad bili previše prgavi, ali imali su svoje ja.

provokator

pre 4 godine

@Ev0

Kako je to Bog tuđa reč? Jedino ako je staroslovenski tuđ jezik, ali onda su i sve reči u našem jeziku tuđe.

Neverovatno kakve sve nebuloze čovek može pročitati u komentarima na ovom sajtu.

šetač

pre 4 godine

Čovek je u prvu. Kirgiops je stvarno je naleteo na novinara koji je najblaže rečeno loš čovek. Taj tip je Novaka provocirao u Londonu kada je Novak malo izgubio živce morao je da kaže rekao "momci vi ste neverovatni" i poslednje što je uradio da je meni poznato ova priča u Rimu kada je na konferenciji provocirao Novaka vezano za njegovu ulogu u savetu.

White Power

pre 4 godine

Lose uticali na reputaciju?
Koju "reputaciju"?!?!
Vecito mlad&perspektivan, u godinama kada su BOLJI od njega vec uveliko harali GS turnirima.

CATAPA

pre 4 godine

Kirjos je Federerov neformalni portparol, vrlo svesno i dobrovoljno. On uopšte nije tako blesav kao što se predstavlja, ali u svetu koji je gladan spektakluka to mu prolazi.
Niko to nije tako ilustrovao kao Lajani kada je sišao sa svog pijedestala i tiho mu objasnio ko je glavni mangup.

Јабучило

pre 4 godine

Sta je "podkast"? Postoji li, ne daj Boze, nasa rec za to?

Tudjice, tudjice, tudjice...
(Pele 2.0, 21. maj 2019 20:04)

А фудбал? Или јануар? Па се онда смејмо ногомету и с(иј)ечњу.

Rimski bicikl

pre 4 godine

Ma da,kako da ne. Sve mu klecaju slabačka kolena od p r o g o n a kome je izložen u Srbiji, zemlji srpske zveri & mentalne gromade.

Koja

pre 4 godine

Podkast je snimljeni audio zapis u digitalnom formatu tj. radio emisija koja se uglavnom neposredno ranije emitovala na radio stanici i koja se može preuzeti sa sajta matične radio stanice ili nekog drugog izvora.

dm

pre 4 godine

Sto rece neko giros...stvarno Kirijos me podseca na jedan veliki giros...svega i svacega nabacano u nutra...zacinjeno...ljutito...uvek treba piva (ili vode) posle(kod Kirojosa tj.posle njegovih izjava def.piva)...

Јабучило

pre 4 godine

Momak, prvo izadjes na crtu. Onda sledi fajt. Pa tek posle fajta mozes da s#%^s
(021, 21. maj 2019 23:33)

Изашао. Двапут. Победио.

Miki

pre 4 godine

Pa nije rekao nesto mnogo strasno. Srbi inace pate da ih "svet" voli. Za to su spremni sve da daju. I tako da glasaju.
Nepravda pa to ti je

simo

pre 4 godine

Ja stalno ne razumem zasto se vise diskutuje o Kirijosu? Nije vredno ni porostora ni vremena za kmentare. 
Branko
(Branko Sajic, 21. maj 2019 23:07)

@branko
ne bih se složio. ima pozitivan rezultat protiv federera, nadala i noleta zajedno. šta on kaže to je!

dado

pre 4 godine

e vala se bas navukao...
vraga, jednostavno je takav. on je zalutao u ovaj sport, ima taj talenat, gdje bi nekom radnom etikom sa 50% nadalove ili noletove, bez problema imao vec koji grand slam. ali nazalost ima taj propuh u glavi i privlaci pozornost time sto je kao takav kakav jeste.
to sto ima 2:0 protiv djokovica ne znaci nista. momak ima 5 atp titula, 250 i 500 i jedno finale na mastersu (od ukupno 3). ima 3/3 sa rafom i sa svojim "idolom" 1/3..ipak se na njega ne napali bas najbolje.

on je profi od 2013, i nema konstante niti u jednoj sezoni.

provokator

pre 4 godine

@Ev0

Nisi čuo za baltoslovenski jezik iz koga se izdvojio slovenski?

Reč Bog je povezana sa rečima u sanskritu i avestanskom zato što ima isti koren u protoiranskoj reči bag-sreća, a u praslovenskom bogъ-prema Piperu "Uvod u slavistiku".

Iranski jezici naravno da postoje i jedna su od dve glavne grane arijskih jezika. Proistekli su iz proto-indo-iranskog, koji pripada indoevropskoj porodici jezika. Govornici ove grane jezika će kasnije izvršiti invaziju na iransku visoravan i na indijski potkontinet od 2000. godine p.n.e., što potvrđuje i genetika preko haplogrupe R1a-Z93 koja nađena među populacijama današnje Indije i Irana, kao i u arheološkim kulturama Sintašta i Andronovo iz kojh su prositekli osvajači koji će nametnuti jezik autohtonom stanovištvu pomenutih teritorija.

U arijske jezike spadaju i izumrli jezici kojima su govorili Skiti, Sarmati, i drugi iranski narodi evroazijske stepe. Protosloveni su bili u dodiru sa Sarmatima i Skitima i odatle iranske reči u slovenskim jezicima. Naravno to je bilo pre 1700+ godina tako da reč Bog teško da može biti tuđa reč u našem jeziku. Drevni iranski narodi su tada živeli i u Evropi.

Toliko.

Ev0

pre 4 godine

Ev0Kako je to Bog tuđa reč? Jedino ako je staroslovenski tuđ jezik, ali onda su i sve reči u našem jeziku tuđe.Neverovatno kakve sve nebuloze čovek može pročitati u komentarima na ovom sajtu.
(provokator, 22. maj 2019 02:23)
Pa kad se obrazujes po sajtovima onda nije ni cudo da baratas nebulozama. “Boga” je iranska rec, a “Bog” iz sanskrita, preuzela su ih jos drevnoslovenska plemena. Ako sebe smatras starim Persidom ili Indijcem ja se stvarno izvinjavam, Bog je tvoja rec. Jos pitanja, dok sam ovako za katedrom?

Ev0

pre 4 godine

Ev0 Nisu Sloveni ništa preuzeli iz sanskrita već sanskrit i slovenski jezici pripadaju istoj porodici jezika, a to su indoevropski jezici koji su se razvili iz praindoveropskog jezika.Sam sanskrit se koristio u drevnoj Indiji, a kako se Sloveni kao etno-lingvistička zajednica formiraju na području Istočne Evrope početkom nove ere, kada počinju da se odvajaju od svojuh baltičkih rođaka, nikako nisu mogli da preuzmu tu reč iz sanskrita.Iranski se razvio iz jezika koji se govorio širom evroazijske stepe, njime su govorili i Sarmati i Skiti. Tako da govornik iranskog jezika uopšte ne mora da ima bilo kakave veze sa teritorijom današnjeg Irana Pišeš nebuloze.
(provokator, 22. maj 2019 14:53)
Sanskrit pre 4000 godina: Bog.
Staroslovenski par HILJADA godina kasnije: Bog. Za isti pojam, ista rec i ista semiosfera.
Balticki rodjaci?!? Mozda Rjurikovici ili Varjagi koji su prosto dosli i zavladali Slovenima? Nisu to rodjaci, genije (i uopste nemaju veze sa temom tako da tog coveka od pruca mozes na kafu da vodis slobodno) “Iranski jezik” (e ovde si me kupio, citirao bih predsednika od jutros za ovaj biser!))) ne postoji, ili se artikulisi ili da ti posaljem neke knjige, posto vidim da si korenito neuk. Pluricentricno gledano, u slovenskim jezicima ima preko 300 reci iz sanskrita (ukljucujuci Boga) , a sa farsi jezikom delimo cak nesto vise. Bog je staroindijska rec i znaci “onaj koji omogucava/pruza dobro”. Lotman i Bahtin napisase da je Bog pozajmljenica uz sanskrita kad ono pojavi se lik sa sesirom na portalu B92 i opa- reforma semiologije i semantike.

provokator

pre 4 godine

@Ev0

Nisu Sloveni ništa preuzeli iz sanskrita već sanskrit i slovenski jezici pripadaju istoj porodici jezika, a to su indoevropski jezici koji su se razvili iz praindoveropskog jezika.

Sam sanskrit se koristio u drevnoj Indiji, a kako se Sloveni kao etno-lingvistička zajednica formiraju na području Istočne Evrope početkom nove ere, kada počinju da se odvajaju od svojuh baltičkih rođaka, nikako nisu mogli da preuzmu tu reč iz sanskrita.

Iranski se razvio iz jezika koji se govorio širom evroazijske stepe, njime su govorili i Sarmati i Skiti. Tako da govornik iranskog jezika uopšte ne mora da ima bilo kakave veze sa teritorijom današnjeg Irana

Pišeš nebuloze.

Mikrokosmos

pre 4 godine

Šta je strašno rekao? Da Novak želi da ga svi vole. Gde je tu uvreda, bez obzira da li je to tačno ili nije. Ako napišem da Novak ponekad ume da bude bahat, da li je to uvreda? Vi pišete da je Federer bahat i arogantan, iako je reč o mirnom i povučenom čoveku, iz zemlje u kojoj i u tramvajima i metroima vlada apsolutna tišina.

Ev0

pre 4 godine

Sta je "podkast"? Postoji li, ne daj Boze, nasa rec za to?Tudjice, tudjice, tudjice...
(Pele 2.0, 21. maj 2019 20:04)
Bog je tuđa reč ako ćemo da cepidlačimo. A za podkast ima posebna srpska reč «подкаст».

Danilo

pre 4 godine

Baš je uvreda reći nekom da nije najbolji svih vremena, nego je to onaj koji je osvojio više svega bitnog u tom sportu... A deljenje srca publici nema veze sa željom da im se dopadneš? Deli ih jer mu je svejedno? Zašto niko drugi ne deli srca? Svi mogu reći svoje mišljenje osim Kirjosa?

Igor

pre 4 godine

Novak stvarno deluje da se previše trudi da se svima dopadne. Doduše ni ostali današnji teniseri nisu mnogo bolji. Nema tu ličnosti kao što su Agasi, Mekinro, Ivanišević, Kirten... Ti ljudi su nekad bili previše prgavi, ali imali su svoje ja.

кк

pre 4 godine

Sta je "podkast"? Postoji li, ne daj Boze, nasa rec za to? 

Tudjice, tudjice, tudjice...
(Pele 2.0, 21. maj 2019 20:04)

Слажем се потпуно са садржајем коментара, одличан!
Али, постоји ли, не дај Боже, наше писмо?

simo

pre 4 godine

Ja stalno ne razumem zasto se vise diskutuje o Kirijosu? Nije vredno ni porostora ni vremena za kmentare. 
Branko
(Branko Sajic, 21. maj 2019 23:07)

@branko
ne bih se složio. ima pozitivan rezultat protiv federera, nadala i noleta zajedno. šta on kaže to je!

Cph

pre 4 godine

Ovog momka,Kirgosa(ili kako se vec zove) je trebalo zestoko sankcionisati nakon onog ispada sa Vavrinkom. Iskrenost nije isto sto i vrijedjanje. Na iskrenost svi imamo pravo,ali niko nema pravo da vrijedja nekoga,niti da se mjesa u stvari koje ga se ne ticu.

Јабучило

pre 4 godine

Momak, prvo izadjes na crtu. Onda sledi fajt. Pa tek posle fajta mozes da s#%^s
(021, 21. maj 2019 23:33)

Изашао. Двапут. Победио.

Vasilije

pre 4 godine

"Sta je "podkast"? Postoji li, ne daj Boze, nasa rec za to?

Tudjice, tudjice, tudjice...
(Pele 2.0, 21. maj 2019 20:04)

Слажем се потпуно са садржајем коментара, одличан!
Али, постоји ли, не дај Боже, наше писмо?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (кк, 21. maj 2019 20:59)"
Da, cirilica i latinica... oba su nasa.

kaligula

pre 4 godine

Kirjos h2h ....vs Nadal 3:3, Djokovic 2:0, Verdasko 2:0 

Izgleda moze mu se.
(57, 21. maj 2019 20:13)

Au kakav reprezentativan uzorak. Ukupno 10 mečeva sa svom trojicom zajedno. Izgleda da je tebi baš loše.

slican se slicnom raduje

pre 4 godine

Kiru doživotno diskvalifikovati zato što lomi reket, iz prve. Novak to radi iz tri puta, jer je umoran.
(Kazna samo za Kiru, 21. maj 2019 20:44)

Moras biti mnogo bezobrazan da bi poredio njih dvojicu i vrlo selektivno drzak da precutis sve ostalo sto ovaj deran radi. Jesi video nekada da Novak baci stolicu u teren, slomi reket, prekine mec i izadje... to je sve samo u jednom mecu u njegovoj kratkoj karijeri. Znaci! Nije samo lomljenje reketa! Dalje, vredjanje ostalih starijih kolega igraca, otvoreno igranje "kada mu se igra", sto bi moglo da potegne i pitanje kladionica i jos puno vise stvari od bacanja reketa. Ali treba biti dovoljno bezobrazan kao i onaj koga branis pa sve to ignorisati i banalizovati.

Akhenaton

pre 4 godine

Kirjos je u pravu to što je rekao za Noleta ali to nimalo ne umanjuje to da je Nole vrhunski sportista, veliki čovek i da ga mnogi obožavaju (i ja) i činjenicu da ga on nikad neće dostići. Ne želim da komentarišem za Nadala i ostale.

Igor

pre 4 godine

Sta je "podkast"? Postoji li, ne daj Boze, nasa rec za to?

Tudjice, tudjice, tudjice...
(Pele 2.0, 21. maj 2019 20:04)

To jeste naša reč, iako je usvojena iz engleskog jezika i meni je to u redu, jer TO nije postojalo kad je nastao srpski jezik. Englezi neka razmišljaju npr. kad neko kaže folder da li misli na folder ili fasciklu, mi nemamo taj problem.

covek ne zna sta prica!

pre 4 godine

Kirjos imao pritisak od Ruda??? Hahahhaa~ Pa verujem da vecina ljudi koji prate tenis nikad nisu ni culi za tog Ruda do meca sa Kirjosom. Ajd da je igrao protiv nekog od top 5 ili 10 igraca... Ali pritiska od Ruda???

psssst,it is i, Leclerc

pre 4 godine

Као да брани свог сина...Далеко је ово од истине.
Кирјос је итекако свестан својих поступака.Једноставно се уживио у улогу "лошег момка",гради свој неки препознатљив имиџ,гдје је он увијек у центру пажње и гдје се не прича ни о Федереру,ни о Новаку,ни о Рафи већ само о њему и његовим екцесима.Успио је да од АТП направи ријалити...Неки би рекли да је ствар темперамента,ја бих рекао ствар маркетинга.Свестан је он да никад ништа битно неће постићи у каријери,нарочито јер игра у ери велике тројице.Једини начин да се издвоји и остане упамћен је овај начин.Циљ оправдава средство...Многи играчи ће брзо бити заборављени након што заврше каријеру али не и овај лик.Неће он стати са овим ни кад заврши каријеру.Једноставно живи за то да буде у центру пажње.Да ли ће се лоше или добро причати о њему најмање је важно,битно је да се прича.
Што се мене тиче искомплексирани егоманијак али има људи којима је ово занимљиво и воле га због тога...

kaja

pre 4 godine

Ma jedino ga zato i intervjuišu - čekaju koju će još glupost da izvali pa da imaju o čemu da pišu! Ne pišu sigurno o njegovim uspesima na terenu.

Младен

pre 4 godine

Чиме је тај Кирјос заслужио да сваки дан објављујете/креирате неку "вест" о њему? Врло чудно.

Si

pre 4 godine

Ma kakvi mamci ... gluposti. Covek je potpuno nezreo i neuravnotezen. Osoba na njegovoj pozciji mora da nauci da konrolise emocije a ne da se bahati gde god stigne i svoje frustracije iznosi svugde i na svakom mestu i to na najodvratniji nacin.

Pop (dokon)

pre 4 godine

iako je reč o mirnom i povučenom čoveku, iz zemlje u kojoj i u tramvajima i metroima vlada apsolutna tišina.
(Mikrokosmos, 21. maj 2019 19:40)

Bože, da li je moguće da postoji toliko KULTURNA zemlja i ljudi...

Sve što želim u životu je da živim u takvoj zemlji, sa takvim ljudima!

Miki

pre 4 godine

Pa nije rekao nesto mnogo strasno. Srbi inace pate da ih "svet" voli. Za to su spremni sve da daju. I tako da glasaju.
Nepravda pa to ti je

срле

pre 4 godine

Остаје једина чињеница, Кирјос је класичан кловн. Пропали таленат који је до сада могао да освоји макар један гренд слем турнир, али како ствари стоје, велика тројка ће се повући а он неће ни тад узети титулу!

Srdjan

pre 4 godine

Nema potrebe da zovu psihologe i ostale strucnjake, Kirjos je obican dripac. Sa 50 godina ce ga pozvati u neku emisiju i on ce ispricati kako je mogao da bude u top 3 igraca ali eto zbog temperamenta je uvek ispastao a sada bi drugacije uradio.

kraja

pre 4 godine

"Чиме је тај Кирјос заслужио да сваки дан објављујете/креирате неку "вест" о њему? Врло чудно."

...lupetanjem i histericnim ispadima na terenima...
...bez podrske novinara, koji sa njim pricaju samo zato da bi on lupetao i pricao nebuloze, na njega bi se zaboravilo za mesec dana...
...primer tomica, nismo odavno citali njegove bisere i pao je u zaborav...
...to je neka tuzna australijska skola tenisa...
...medju prvih sto je 6 australijskih tenisera, a iz male srbije 5...
...australijanci su 3x brojniji od nas...

Јабучило

pre 4 godine

Sta je "podkast"? Postoji li, ne daj Boze, nasa rec za to?

Tudjice, tudjice, tudjice...
(Pele 2.0, 21. maj 2019 20:04)

А фудбал? Или јануар? Па се онда смејмо ногомету и с(иј)ечњу.

Бата Стојковић

pre 4 godine

Он намамљен? Јао како је само наиван! А ко ге је намамио да каже оно Вавринки и то на мрежи? Код нас за такве кажу да има дугачак језик и кратку памет.

objavite komentar vi sa O2

pre 4 godine

Ma jedino ga zato i intervjuišu - čekaju koju će još glupost da izvali pa da imaju o čemu da pišu! Ne pišu sigurno o njegovim uspesima na terenu.
(kaja, 21. maj 2019 19:31)

Svaka čast na odgovoru/komentaru!!!
Ni reč da dodam, ni reč da oduzmem!!!

Rimski bicikl

pre 4 godine

Ma da,kako da ne. Sve mu klecaju slabačka kolena od p r o g o n a kome je izložen u Srbiji, zemlji srpske zveri & mentalne gromade.

šetač

pre 4 godine

Čovek je u prvu. Kirgiops je stvarno je naleteo na novinara koji je najblaže rečeno loš čovek. Taj tip je Novaka provocirao u Londonu kada je Novak malo izgubio živce morao je da kaže rekao "momci vi ste neverovatni" i poslednje što je uradio da je meni poznato ova priča u Rimu kada je na konferenciji provocirao Novaka vezano za njegovu ulogu u savetu.

CATAPA

pre 4 godine

Kirjos je Federerov neformalni portparol, vrlo svesno i dobrovoljno. On uopšte nije tako blesav kao što se predstavlja, ali u svetu koji je gladan spektakluka to mu prolazi.
Niko to nije tako ilustrovao kao Lajani kada je sišao sa svog pijedestala i tiho mu objasnio ko je glavni mangup.

gemini

pre 4 godine

Ja vise ne znam kada sam zadnji put procitao neku vest o ovom liku koji govori o uspehu ili pobedi na teniskom terenu vec su to samo incidenti i uvrede. Dali vise vredi da se pise o njemu?

dm

pre 4 godine

Sto rece neko giros...stvarno Kirijos me podseca na jedan veliki giros...svega i svacega nabacano u nutra...zacinjeno...ljutito...uvek treba piva (ili vode) posle(kod Kirojosa tj.posle njegovih izjava def.piva)...

provokator

pre 4 godine

@Ev0

Kako je to Bog tuđa reč? Jedino ako je staroslovenski tuđ jezik, ali onda su i sve reči u našem jeziku tuđe.

Neverovatno kakve sve nebuloze čovek može pročitati u komentarima na ovom sajtu.

provokator

pre 4 godine

@Ev0

Nisu Sloveni ništa preuzeli iz sanskrita već sanskrit i slovenski jezici pripadaju istoj porodici jezika, a to su indoevropski jezici koji su se razvili iz praindoveropskog jezika.

Sam sanskrit se koristio u drevnoj Indiji, a kako se Sloveni kao etno-lingvistička zajednica formiraju na području Istočne Evrope početkom nove ere, kada počinju da se odvajaju od svojuh baltičkih rođaka, nikako nisu mogli da preuzmu tu reč iz sanskrita.

Iranski se razvio iz jezika koji se govorio širom evroazijske stepe, njime su govorili i Sarmati i Skiti. Tako da govornik iranskog jezika uopšte ne mora da ima bilo kakave veze sa teritorijom današnjeg Irana

Pišeš nebuloze.

dado

pre 4 godine

e vala se bas navukao...
vraga, jednostavno je takav. on je zalutao u ovaj sport, ima taj talenat, gdje bi nekom radnom etikom sa 50% nadalove ili noletove, bez problema imao vec koji grand slam. ali nazalost ima taj propuh u glavi i privlaci pozornost time sto je kao takav kakav jeste.
to sto ima 2:0 protiv djokovica ne znaci nista. momak ima 5 atp titula, 250 i 500 i jedno finale na mastersu (od ukupno 3). ima 3/3 sa rafom i sa svojim "idolom" 1/3..ipak se na njega ne napali bas najbolje.

on je profi od 2013, i nema konstante niti u jednoj sezoni.

Ev0

pre 4 godine

Ev0Kako je to Bog tuđa reč? Jedino ako je staroslovenski tuđ jezik, ali onda su i sve reči u našem jeziku tuđe.Neverovatno kakve sve nebuloze čovek može pročitati u komentarima na ovom sajtu.
(provokator, 22. maj 2019 02:23)
Pa kad se obrazujes po sajtovima onda nije ni cudo da baratas nebulozama. “Boga” je iranska rec, a “Bog” iz sanskrita, preuzela su ih jos drevnoslovenska plemena. Ako sebe smatras starim Persidom ili Indijcem ja se stvarno izvinjavam, Bog je tvoja rec. Jos pitanja, dok sam ovako za katedrom?

Ev0

pre 4 godine

Ev0 Nisu Sloveni ništa preuzeli iz sanskrita već sanskrit i slovenski jezici pripadaju istoj porodici jezika, a to su indoevropski jezici koji su se razvili iz praindoveropskog jezika.Sam sanskrit se koristio u drevnoj Indiji, a kako se Sloveni kao etno-lingvistička zajednica formiraju na području Istočne Evrope početkom nove ere, kada počinju da se odvajaju od svojuh baltičkih rođaka, nikako nisu mogli da preuzmu tu reč iz sanskrita.Iranski se razvio iz jezika koji se govorio širom evroazijske stepe, njime su govorili i Sarmati i Skiti. Tako da govornik iranskog jezika uopšte ne mora da ima bilo kakave veze sa teritorijom današnjeg Irana Pišeš nebuloze.
(provokator, 22. maj 2019 14:53)
Sanskrit pre 4000 godina: Bog.
Staroslovenski par HILJADA godina kasnije: Bog. Za isti pojam, ista rec i ista semiosfera.
Balticki rodjaci?!? Mozda Rjurikovici ili Varjagi koji su prosto dosli i zavladali Slovenima? Nisu to rodjaci, genije (i uopste nemaju veze sa temom tako da tog coveka od pruca mozes na kafu da vodis slobodno) “Iranski jezik” (e ovde si me kupio, citirao bih predsednika od jutros za ovaj biser!))) ne postoji, ili se artikulisi ili da ti posaljem neke knjige, posto vidim da si korenito neuk. Pluricentricno gledano, u slovenskim jezicima ima preko 300 reci iz sanskrita (ukljucujuci Boga) , a sa farsi jezikom delimo cak nesto vise. Bog je staroindijska rec i znaci “onaj koji omogucava/pruza dobro”. Lotman i Bahtin napisase da je Bog pozajmljenica uz sanskrita kad ono pojavi se lik sa sesirom na portalu B92 i opa- reforma semiologije i semantike.

Koja

pre 4 godine

Podkast je snimljeni audio zapis u digitalnom formatu tj. radio emisija koja se uglavnom neposredno ranije emitovala na radio stanici i koja se može preuzeti sa sajta matične radio stanice ili nekog drugog izvora.

White Power

pre 4 godine

Lose uticali na reputaciju?
Koju "reputaciju"?!?!
Vecito mlad&perspektivan, u godinama kada su BOLJI od njega vec uveliko harali GS turnirima.

provokator

pre 4 godine

@Ev0

Nisi čuo za baltoslovenski jezik iz koga se izdvojio slovenski?

Reč Bog je povezana sa rečima u sanskritu i avestanskom zato što ima isti koren u protoiranskoj reči bag-sreća, a u praslovenskom bogъ-prema Piperu "Uvod u slavistiku".

Iranski jezici naravno da postoje i jedna su od dve glavne grane arijskih jezika. Proistekli su iz proto-indo-iranskog, koji pripada indoevropskoj porodici jezika. Govornici ove grane jezika će kasnije izvršiti invaziju na iransku visoravan i na indijski potkontinet od 2000. godine p.n.e., što potvrđuje i genetika preko haplogrupe R1a-Z93 koja nađena među populacijama današnje Indije i Irana, kao i u arheološkim kulturama Sintašta i Andronovo iz kojh su prositekli osvajači koji će nametnuti jezik autohtonom stanovištvu pomenutih teritorija.

U arijske jezike spadaju i izumrli jezici kojima su govorili Skiti, Sarmati, i drugi iranski narodi evroazijske stepe. Protosloveni su bili u dodiru sa Sarmatima i Skitima i odatle iranske reči u slovenskim jezicima. Naravno to je bilo pre 1700+ godina tako da reč Bog teško da može biti tuđa reč u našem jeziku. Drevni iranski narodi su tada živeli i u Evropi.

Toliko.