1. @Sale E moj Saša...
    (CroFed, 22. maj 2019 01:46)

    # Link komentara

  2. Ma koji Wawrinka, on je svoj "peak" doživio na RG 2015 i US Openu 2016, možda se umirovi i prije ove dvije ikone
    (CroFed, 22. maj 2019 01:31)

    # Link komentara

  3. Šta to govori o tenisu danas? Nole i Rafa nisu u najboljoj formi, a igraju u finalu mastersa. Mislim da Koreča donekle preteruje.
    (Milan, 21. maj 2019 23:11)

    # Link komentara

  4. @Mirko Kojotovski
    Zaboravio si samo jedno beznačajno finale US opena godinu dana kasnije.
    Idemi dalje.
    (Borkes, 21. maj 2019 21:25)

    # Link komentara

  5. tacno.Rim mu nije ni trebao.Njegov Tim je to trebao da oseti
     (nikolq, 21. maj 2019 20:57)

    # Link komentara

  6. Ne znam zasto zaboravljate da li namerno ili iz neznanja da je Vavrinka uzeo onda RG isključivo ali iskljucivo zbog izuzetno Noletovog teškog rasporeda.Pobediti u 1/4 finalu Nadala a onda dva dana izuzetno teškog 1/2 finala sa Marejem je ostavio dubok trag na Đokovicu.Fizickom i psihološkom.Uzeo je prvi set koliko je mogao a onda pao.
    Ovde masa nema pojma šta je to tenis.Problem tada je bio spremanje za Nadala.Znaci tempirati formu za cetvrtfinale.Vavrinka je to iskoristio.Naravno uz veliku sreću da mu nisu vineri završavali u mreži ili autu.
    Nekad kasnije su ponovo igrali i Stanislav nije uzeo Noletu ni.tri četri gema. Tako da ne valja prognozirati.Sve su to vrhunski teniseri koji mogu da 15 dana bljesnu
     (Mirko Kojotovski, 21. maj 2019 20:20)

    # Link komentara

  7. @antiDebil

    Federer ne bira kada ce igrati sa Nadalom i Djokovicem? To ti je dobar vic. Svi oni znaju da kalkulisu nemoj se zavaravati.
    (Mare, 21. maj 2019 18:52)

    U poslednje vreme mu se povremeno zatrese rucica pre potencijalnog meca sa Djokovicem ali u sustini to ne radi !
    Ovo je bila IDEAlna prilika da Djokovic izgubi od DelPa ili u polufinalu i da ode na RG sa saznanjem u odnosu Nadala da je poslednja 2 meca na GS dobio i to ovaj drugi rutinski ali je ipak izabrao da to ne radi, mada opet svestan je Nadalinjo da u finalu Rima nije video pravog Djokovica.
    Sto se tice Nadala on je stalno u nekim kalkulacijama i to od pocetka karijere...
    (antiDebil, 21. maj 2019 20:07)

    # Link komentara

  8. Čitam komentare i vidim velika većina se slaže da je Koreča pomenuo Stanimala vrlo tendenciozno da malo pecne Novaka ali...
    Ne znam zašto ali ja sam vrlo obazriv sto se Vavrinke tiče. Iz nekog razloga Novakova igra mu odgovara i na GS-ovima je s njim uvek bilo klanje na jednu loptu.
    Činjenica je da nije pokazao ništa ove godine ali taj kad 'poludi' Novaku je uvek teško da ga dobije. Ako moram da biram jednog igrača za kojeg bih voleo da je u drugoj polovini žreba to bi bio Stan.
    No... brzo će četvrtak pa ćemo videti kom će opanci a kom obojci.
    Idemo dalje.
    (Borkes, 21. maj 2019 19:58)

    # Link komentara

  9. E svašta pročitah ovde... Vavrinka? Za ovo što Koreča priča se kod mene kaže lupa ko otvoren prozor.
     (kaligula, 21. maj 2019 19:40)

    # Link komentara

  10. Kakve price kao da su Tim i Cicipas vec u polufinalu.
    U polufinalu su Novak i Rafa a ko ce im biti protivnik videcemo.
    Ako Nole igra ispod 3 sata polufinale uopste se ne brinem ko ce uzeti titulu.
    (cale, 21. maj 2019 19:39)

    # Link komentara

  11. Vavrinka je penicilin za Djokovica na GS. Nadajmo se da ce ga Nole izbeci iako ovaj nije u formi
     (opala, 21. maj 2019 19:38)

    # Link komentara

  12. A šta ćemo sa krompirićima?
    (Muamer, 21. maj 2019 17:34)

    Nista. Sto? Toliko je amatera u svetu tenisa ostalo na krompiricu sto se tice GS titule pa moze i vas amater Damir Dzumhur. Ne placi
     (Ratko, 21. maj 2019 19:37)

    # Link komentara

  13. Sve sve ali Vavrinka.... hahaha.
    (Komitment, 21. maj 2019 19:06)

    # Link komentara

  14. @antiDebil

    Federer ne bira kada ce igrati sa Nadalom i Djokovicem? To ti je dobar vic. Svi oni znaju da kalkulisu nemoj se zavaravati.
    (Mare, 21. maj 2019 18:52)

    # Link komentara

  15. Iako su osvajali poslednje Slamove i turnire razlika jeste vidno manja. Ako išta glavna konkurencija im nema više onaj fras od prve pobede nad njima da to iskoriste kao poslednjeg džokera.
    Novaku je RG najgori – on je hrt i optimalan je za beton. Zato je sve bilo još gore svih ovih godina njegovim igranjem u Rimu, koji ne ostavlja dovoljno vremena za pun ciklus priprema sa sve fizikalijama i ishranom. Ali, cringeworthy, pošto ga u Madridu ne vole a Rimu da onda je on…
    Na RG su zbog kiše uvek mogući uslovi da on nema fizičke snage za winer a protivnik (npr. Wavrinka) ima. Dakle i sama metereologija će odlučiti pobednika, odnosno može zaustaviti Novaka. Pogotovu sada kada već dugo ima manjak težine, trenutno srećom ne onaj drastični. Plus je nažalost i vezao Madrid i Rim.
    Svezajedno to znači i da je žreb sada izuzetno bitan. Nikako nije ona neka situacija da je npr AO a on u top formi pa je svejedno.
    Ako je tačno da se Nadal posle RG ženi i pauzira daće sve od sebe da ode pobedom, sa bonusom da Novaka ostavi i iza sebe i bez novog Grand Slama. Kojim bi osvajanjem Novak zauvek onemogućio lagodnu GOAT titulu svakom drugom, pa i Federeru.
    Neće biti dosadno, to je sigurno.
    (znanje-imanje, 21. maj 2019 18:46)

    # Link komentara

  16. @cinjenica zar ti prijatelju stvarno verujes da je Nadal stvarno povredjen??Pa on da nema sljake i RG nebi osvojio ni pola GS. Interesantno je da je uvek povredjen kada sezona sljake prodje? Zna da su mu sanse na betonu i travi slabe. Njemu i njegovom nacinu igre (snagatorski) odgovara spora podloga tj. sljaka
     (mokisa, 21. maj 2019 18:46)

    # Link komentara

  17. Sto se tice baletana iz svajcarske da igra u 38..pa igra covek jer zadnjih deset goduna nista nije osvojio od goata novaka i nadala vec je posmatrao covek i nije se trosio..sta je osvojio 4 gren slema od toga tri kada novaka nije interesovao tenis i nadala rovitog..koji antologijski mec je baletan odigrao i sa kim zadnjih deset godina kao sto su igrali novak i nadal..covek igrao velike meceve sa safinom nelbendijanom rodikom,cirkus..
    (Sale, 21. maj 2019 18:29)

    # Link komentara

  18. Wavrinka narocito,sedi 1!!!
    (bokimrak, 21. maj 2019 18:26)

    # Link komentara

  19. @ Labud, ... e moj Labude...
    (Saša, 21. maj 2019 17:47)

    # Link komentara

  20. Da li je Koreca gledao Nadala u Rimu.Ako sada nije fizicki spreman onda neznam kada ce biti.Novak je u finalu stajao uglavnom a Nadal motivisan maximalno stize svaku lopticu.O Vavrinki da ne pricamo.
    (Misko, 21. maj 2019 17:42)

    # Link komentara

  21. Pa kad vec spomenujete Tima, Cicipasa, Vavrinku... Pa i Del Potro je tu negde!
    (Subotičanin, 21. maj 2019 17:37)

    # Link komentara

  22. A šta ćemo sa krompirićima?
    (Muamer, 21. maj 2019 17:34)

    # Link komentara

  23. Koreća je bio uspešan teniser na šljaci i Rolan Garosu osvojio a što se tiče eksperata to je poznato da je uvek biloo kod nas i promenit neće..
    (neko normalan, 21. maj 2019 17:27)

    # Link komentara

  24. Interesantno je misljenje Korece, pogotovu u delu gde smatra da Rafi nije bila potrebna pobeda u Rimu da bi bio glavni favorit na RG. Ima logike i u tome, ali plan samopuzdanja je takodje bitan. Zreb je u cetvrtak, pa cemo tada malo odredjenije moci da diskutujemo.
    (Demar De Rosen, 21. maj 2019 16:18)

    Nidje logike i nidje veze sa mozgom. Kroz celu karijeru on crpi samopouzdanje iz pobeda na turnirima na sljaci i ako tu gubi i ne osvaja turnire onda se sve raspada u nastavku sezone. Jedini razlog zbog koga je on pobedio Rokija na Wimbledonu 2008. je RG te iste godine. Da je to Roki preskocio ili da je izgubio u polufinalu i time izbegao tezak poraz ne bi izgubio finale Wimbledona i onda vrlo verovatno ne bi izgubio ni finale Australije sledece godine. Nadal bira kada ce igrati sa Djokovicem i Federerom, dok oni to ne rade !
    (antiDebil, 21. maj 2019 17:24)

    # Link komentara

  25. E, to su prave reči - slabi su i jedan i drugi. Veterani. Igraju po sećanju i ubadaju po koji turnir jer oni nadolazeći klinci su komični.
     (Klašnja, 21. maj 2019 17:23)

    # Link komentara

  26. Nadalovi ,a posebno Novakovi navijači neće da prihvate činjenicu da njihovi ljubimci ulaze uskoro u 34., odnosno 33. godinu života i s obzirom na njihov stil igre,gdje je snaga dominantna,da oni više nisu u onim godinama kada su sa lakoćom pobjeđivali svoje rivale.Neka se ne iznenade ako njihovi ljubici ispadnu prije finala.
    (upozorenje, 21. maj 2019 16:02)

    Za Nadala me zabole. Sto se tice Djokovica i dalje je dominantan kada je najbitnije, a s obzirom kako tece ova sezona i na ovaj uspon u protekle 2 nedelje, ta dominacija na najvecim turnirima ce se nastaviti do kraja godine !
    Nastavice Djokovic da pegla jos neko vreme, 3 godine minimum i sada dolaze oni trenuci kada njegova ishrana, jedenje trave i vodjenje racuna o ishrani i nacinu zivota obavljaju svoj deo posla ! Takodje ce u narednom periodu verovatno malo korigovati svoju igru, kao sto je to recimo Rodjerer uradio od 2014.godine...
    (antiDebil, 21. maj 2019 17:05)

    # Link komentara

  27. Krompir salata, krompir pire, pita od krompira, pečen krompir, i tako!
    (Labud, 21. maj 2019 16:57)

    # Link komentara

  28. U pravu je za zreb. Kome zapadne Tim ili Cicipas u polufinalu, ima manje sanse za pobedu. Sto je ranije bio slucaj sa Marijem i Federerom koji su daleko bolji od ove dvojice. Tako da i za formu ima pravo. Opala je u odnosu na 2015-tu solidno. Nadal je jos ovu i eventualno sledecu favorit na RG, Novak ovu i sledecu na svim grend slemovima. Federer vise nigde nije favorit.
     (Vlada, 21. maj 2019 16:55)

    # Link komentara

  29. Koreca je sasvim neopravdano izostavio najboljeg svih vremena, kakav Cicipas, kakav Tim, ništa bez Rodje koji će pobedom na RG krenuti u pobednicki niz vezivanja sva 4GS. Jel tako Jumko, Miki i Bodibonde?
     (mlekadzija, 21. maj 2019 16:54)

    # Link komentara

  30. Interesantno je misljenje Korece, pogotovu u delu gde smatra da Rafi nije bila potrebna pobeda u Rimu da bi bio glavni favorit na RG. Ima logike i u tome, ali plan samopuzdanja je takodje bitan. Zreb je u cetvrtak, pa cemo tada malo odredjenije moci da diskutujemo.
     (Demar De Rosen, 21. maj 2019 16:18)

    # Link komentara

  31. Nadalovi ,a posebno Novakovi navijači neće da prihvate činjenicu da njihovi ljubimci ulaze uskoro u 34., odnosno 33. godinu života i s obzirom na njihov stil igre,gdje je snaga dominantna,da oni više nisu u onim godinama kada su sa lakoćom pobjeđivali svoje rivale.Neka se ne iznenade ako njihovi ljubici ispadnu prije finala.
    (upozorenje, 21. maj 2019 16:02)

    Ako me sećanje služi Nadal je prošle godine uzeo RG a da nije set izgubio a Novak je u Australiji samo dva seta izgubio u svih sedam mečeva i osvajač je zadnja 3 grenslema sva tri maksimalnim rezultatom po 3-0 tako da oladi malo popi pivce izadji na svež vazduh i mani se tenisa.
     (Nebojša, 21. maj 2019 16:16)

    # Link komentara

  32. Ne mogu da vjerujem koliko stručnjaka boljih od Koreče ovdje ima a većina ni tiganj u ruku nikada nije uzela a ne tenis igrala.
     (Tutankamon, 21. maj 2019 16:02)

    # Link komentara

  33. Nadalovi ,a posebno Novakovi navijači neće da prihvate činjenicu da njihovi ljubimci ulaze uskoro u 34., odnosno 33. godinu života i s obzirom na njihov stil igre,gdje je snaga dominantna,da oni više nisu u onim godinama kada su sa lakoćom pobjeđivali svoje rivale.Neka se ne iznenade ako njihovi ljubici ispadnu prije finala.
    (upozorenje, 21. maj 2019 16:02)

    # Link komentara

  34. Sten Vavrinka?? Covek se raspada. Na cemu je ovaj?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dzok, 21. maj 2019 15:06)

    Sten Vavrinka kad bi prosao prva tri kola, a nece, bio bi prvi favorit. Covjek se jednostavno mnogo kasno pali a ima snage kao bik. Kad bi neki GS trajao duplo duze nego sad, Vavrinka bi svaki osvojio. On se nikad nije znao sastaviti protiv osrednjih igraca, ali zato je najbolje sastavljao itekako monogo puta. Jedino za Federera nije pronasao recept...
    (delboj, 21. maj 2019 15:54)

    # Link komentara

  35. Proverite a ja se dobro secam kad je Vavrinka osvojio RG , da je pre toga ispadao na svakom turniru na sljaci u 2_3 kolu a cak na nekim turnirima i posle prvog meca. Te godine niko nije racunao na Vavrinku a on pokido ceo turnir.
    Jeste da je proslo 4 godine od tada i da je imao operaciju kolena ali ja ga ne bih otpisivao. On stvarno moze da odigra ceo turnir kao u transu.
     (Guromir, 21. maj 2019 15:49)

    # Link komentara

  36. Ljudi pa budimo realni,čovek ništa loše nije rekao,definitivno ni Novak ni Nadal a ni Federer nisu više u formi u kakvoj su bili. Da još uvek vladaju i nadam se da će (pre svih Novak) još dugo godina vladati,ali realno je da nemaju više po 25 godina i naravno da će ih kad tad neko smeniti,neće igrati večno
     (Lošmi, 21. maj 2019 15:45)

    # Link komentara

  37. To i srbi kazu. Jedan set je umoran pa drugi nije i opet treci jeste. Pustio je Rafu prvi i treci set. Kalkulisao je
    (Balon or, 21. maj 2019 14:54)

    A Hrvati kazu da su nogometna "velesila". Pukni od ljubomore, dao bi sve za jednog Novaka ali prc
     (Balon ispuhani ste vi, 21. maj 2019 15:40)

    # Link komentara

  38. Wwawrinka ... pa zbog Novaka uze mu 2 gren slema isped nosa , sa Nadalom može igrat domina
    (Cecina ćerka, 21. maj 2019 15:38)

    # Link komentara

  39. Ovaj lupa samo tako!
     (Serdjo, 21. maj 2019 15:30)

    # Link komentara

  40. Gospodin Koreča ocito zivi u nekom paralelnom univerzumu!!!.gde su zadnja 4 grend slema osvojili recimo Zverev i Cicipas
     (Mikloš Salamander, 21. maj 2019 15:28)

    # Link komentara

  41. @fico,Federer bi mi poslednja zelja za pobednika nekog gren-slema,nadobudni juznoafrikanac...
     (Kovalski, 21. maj 2019 15:25)

    # Link komentara

  42. Нажалост бојим се даће Ноло бити уморан и на РГ... Федерер сигурно осваја наредна два ГС-а.
     (ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 21. maj 2019 15:24)

    # Link komentara

  43. @Đido

    Jel si stavio crvene na đokovića kada je dobio "krompir" od Nadala? :D
    (Velimir, 21. maj 2019 15:21)

    # Link komentara

  44. Sten Vavrinka? Ako ovo nije neka, onda Koreču ne treba shvatati ozbiljno, nikako.
     (Yoloswag, 21. maj 2019 15:16)

    # Link komentara

  45. Aleks, bez opravdanja za Nola molim. Kao da nam nije dosta što slušamo Hantuhovu i nolovce. Voleo bih da RG osvoji neko od ovih mlađih, a Vimbldon naravno Federer.
    (fićo, 21. maj 2019 15:14)

    # Link komentara

  46. sten vavrinka? greska neka?
     (basketas, 21. maj 2019 15:12)

    # Link komentara

  47. Човече где нађе Вавринку. Човек не може да се састави већ две године.
    (Пјер Де Кубертен, 21. maj 2019 15:11)

    # Link komentara

  48. Cicipas i Federer kod Novaka a Tim i Vavrinka kod Rafe u žrebu, pa kako god ispadne..
     (mitke, 21. maj 2019 15:11)

    # Link komentara

  49. Pa naravno da u ivom trenutku
    nisu u TOP formi, pik njihove
    forme ocekujem u drugoj nedelji
    RG-sa, kao i da pehar podigne
    jedan od njih dvojice. Sto se
    Rima tice, misljenja sam da bi
    i Nadal vise voleo da je dobio
    pravog Novaka u tri seta, ne zato
    sto mu je zao Djoleta, vec da bi
    stvarno video u kojoj je formi,
    dok bi za Novaka rekao da je u
    sasvim solidnom stanju, bez obzira
    na debakl u ona dva seta. Poz.
    (Cole, 21. maj 2019 15:10)

    # Link komentara

  50. Ajde Cicipas i Tim.. ali gde nadje Vavrinku da moze da ugrozi Nadala i Novaka na RG. Ne lupaj Koreca cale mi spava
     (kurcslus, 21. maj 2019 15:07)

    # Link komentara

  51. Sten Vavrinka?? Covek se raspada. Na cemu je ovaj?
     (dzok, 21. maj 2019 15:06)

    # Link komentara

  52. Слажем се да су Тим, Циципас и остали овом двојцу ближи него икада. Али, то не значи да су близу. Могу да откину сет, можда и 2. Више од тога јако тешко.
     (Чава, 21. maj 2019 15:02)

    # Link komentara

  53. kakav crni Vavrinka?
    Tim da, Cicipas teško, a Sten ni blizu.
     (matori, 21. maj 2019 15:01)

    # Link komentara

  54. Ne prosipaj se Koreca,samo cudo ili neka povreda moze spreciti finale izmedju Novaka i Rafe u finalu RG.Zapravo razlika nikad veca nije bila
    (ja, 21. maj 2019 15:01)

    # Link komentara

  55. Vavrinka???
     (tepi, 21. maj 2019 14:59)

    # Link komentara

  56. Ma to se vidi..
    Nadal prvi trofej skoro posle godine..
    Djokovic 2 turnira ove godine samo... dosta poraza
     (Danijel, 21. maj 2019 14:58)

    # Link komentara

  57. To i srbi kazu. Jedan set je umoran pa drugi nije i opet treci jeste. Pustio je Rafu prvi i treci set. Kalkulisao je
     (Balon or, 21. maj 2019 14:54)

    # Link komentara

  58. Kakva epska izjava! Ni baba od 105 godina nije mlada kao kad je imala 25!Epohalan zakljucak
     (Koreca blebleca, 21. maj 2019 14:53)

    # Link komentara

  59. Pošto se u poslednje vreme provlači floskula da je Nadal odigrao tenis života u Rimu, a da Novak nije igrao ni sa 50% snage, samo ću vas podsetiti da je Novak imao jednu (polu)ozbiljnu povredu u karijeri, a Nadal ko zna koliko, što uključuje i isto toliko višemesečnih pauza. Kada Nadal igra svoj najbolji tenis, na šljaci ga ne bi pobedili ni Novak i Federer zajedno. A i ne zaboravimo da nije bilo Nadalovih povreda, Federer i Novak ne bi imali nijedan Roland Garos.
    (činjenica, 21. maj 2019 14:51)

    # Link komentara

  60. Aleks, bez opravdanja za Nola molim. Kao da nam nije dosta što slušamo Hantuhovu i nolovce. Voleo bih da RG osvoji neko od ovih mlađih, a Vimbldon naravno Federer.
    (fićo, 21. maj 2019 14:50)

    # Link komentara

  61. Za Stena se ne bih složio da im je bliži nego ikada pošto je prethodnih godina bio mnogo bliži odnosno nije se tako mučio sa formom kao ove godine...
    (frka panika, 21. maj 2019 14:45)

    # Link komentara

  62. sve sve ali Sten Wavrinka??? pa on trenutno nije ni u top 30 igracha.. Nadal ga ponizio u Madridu!
     (uzas, 21. maj 2019 14:44)

    # Link komentara

  63. Vavrinka ko???
     (Srbin, 21. maj 2019 14:43)

    # Link komentara

  64. Slazem se sa svim sem ovoga za Wawrinku.Prosao je on zenit svoje karijere.
     (no1, 21. maj 2019 14:42)

    # Link komentara

  65. Sten Vavrinka blizi nego ikada, evo ne znam da li da se smejem ili da placem.
    Isti taj covek ih je pobedjivao u zenitu karijere a sad ispada u prvim kolima slabijih turnira... dobro je kad je on u top formi
     (slola, 21. maj 2019 14:38)

    # Link komentara

  66. Novak ako želi uspeh na Rolan Garosu treba da se hitno zahvali Vajdi na saradnji i vrati brata Marka kao trenera jer sa njim osvaja turnire na šljaci.
    (Djido, 21. maj 2019 14:34)

    # Link komentara

  67. Pa ko onda osvaja ove turnire?
     (iz prve ruke, 21. maj 2019 14:32)

    # Link komentara