Ponedeljak, 20.05.2019.

11:21

Zvezda izbegla Dinamo i Seltik, ali ima ozbiljne "mine" na putu ka Ligi šampiona

Pošto je Pjast uspeo da postane šampion Poljske, Crvena zvezda će biti nosilac u žrebu za drugo kolo kvalifikacija za Ligu šampiona.

Izvor: SV

Zvezda izbegla Dinamo i Seltik, ali ima ozbiljne "mine" na putu ka Ligi šampiona IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

81 Komentari

Sortiraj po:

Zigzag

pre 4 godine

Ne moze Zvezda da izbegne dinamo, moze samo dinamo Zvezdu. To kao da ste napisali npr. Bajern izbegao Sasuolo.
(samo tii, 20. maj 2019 12:24)
Hahahaha nema nerealnijih ljudi od zvezdasa,doci ce i taj dan...

Pobednik

pre 4 godine

Sarajevo - Zvezda. Čisto da vratimo zvezdu na tvorničke postavke.. 
(SAZV, 20. maj 2019 11:38)
Koliko ja znam, vi ste posle duela sa Atalantom promenili ime u Sarajevo 08.

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 4 godine

...а поновним уласком у лигу милиона, подигли би клуб на још виши ниво, можда и очистили дуг. 🔴⚪

samo tii

pre 4 godine

U zadnjih 25 godina ili 1/4 veka su rezultati u Evropi takvi da je Dinamo za vas Bajern a vi za njih Sasuolo...mada se ne bih ja salio ni sa tim Sasuolom , setimo se samo kako je taj Sasuolo razmontirao prvaka evrope i sveta pre samo 2 godine i to na proste cinioce
(Sasuolo-zvezda*** 3-0, 20. maj 2019 12:58)

Vidi ovako, nisam imao nameru da uvredim klub za koji vas veze isti predsednik i drzava, ali evo da ti pojasnim da velicinu kluba ne cini npr poslednjih 10 godina, ili od kada je Mirko Marjanovic zaseo u Partizan. Znas velicinu kluba cini trofejna sala, navijaci, istorija, a ne izbacivanje Groningena ili Njukasla na penale.

Henk Mudi

pre 4 godine

Fun facts:
-Najveci uspeh srpskog fudbla nije Zvezdina titula prvaka Evrope nego promasena sansa Sase Ilica protiv Reala!
-Zvezda je primila 10 golova od najskupljeg tima na svetu, Partizan 7 od Dinamo Kijeva
-Nejmar kosta 3 puta vise od celog tima Dinamo Kijeva
-Partizan posledni put nekog pobedio u najjacem evropskom takmicenju pre 36 godina
-EPS je bio sponzor Partizana, EPS je monopolista, nema razloga da se reklamira kao NIS, MTS...
-Grobari trosili duplo vise struje u znak zahvalnosti EPS-u!
-Konobari i ribari amaterskog kluba Samrok jedva izboksovali slobodan dan za gostovanje u Beogradu!
-5 primljenih golova protiv Kroacije, Rapida, Videotona, Bilbaa...
-Nejmar kosta vise nego sva 4 pomenuta kluba zajedno.
Za kraj zagonetka... Najvise titula, najvise kupova, najvise duplih kruna, pobeda u derbiju... Titula prvaka Evrope, 3 polufinala, 5 cetvrtfinala, najveci stadion, najvise navijaca... O kome se radi?

Sale

pre 4 godine

Što od prodaje Radonjica sto sve evro utakmice Zvezda je uzela oko 50 miliona evra. Umesto da za pola od tih para kupe 3 vrhunska stranca kupili su ni jednog (gde je dobar deo tih para moze se predpostaviti).Shodno tome liga sampiona je bajka a ako se udje u L.E. i tu dodje do 4 boda je više nego realno.

Zvezdas

pre 4 godine

Partizan je u LS 2003. osvojio tri boda, imao je tri neresene kuci i tri izgubljene u gostima, od Reala, Porta koji je te sezone osvojio LS i Olimpika Marselj te sezone finaliste Kupa Uefa, gol razlika 3:8… 
Partizan je u pre utakmice Beogradu gde je bilo 0:0, izgubio u Madridu 1:0 golom iz ofsajda od Reala za koji su tad igrali Zidan, Bekam, Raul, Roberto Karlos, Ronaldo, Figo... najjaci, najskuplji tim tog vremena. A Partizanov tim je sklepan tako da je igrac koji je doveden kao centarfor Milan Stojanoski igrao u LS na poziciji centarhalfa, koliki je budzet Partizan imao... 
2010. Partizan je takodje nastupao u LS sa skromnim budzetom. Tek posle plasmana u LS dobili su jednogodisnje sponzorstvo od EPSa od 800 000 evra, bas kad je Zvezda sklopila visegodisnje sponzorstvo sa Gaspromom kao perspektivan tim koji stalno ispada u sezoni kupanja u evropskim kvalifikacijama. 
Dok je ovaj tim Zvezde koji je primao i desetke ove sezone najplaceniji nas tim ikada…
(mezimica, 20. maj 2019 15:14)

Uvek copy/paste.I naravno nebuloza.Te sezone Real bio cetvrti i ispao u 1/4 finalu LS.Sponzorstvo EPS je bilo milion.Lako proverljivo..I ti se ponisis sa tri osvojena boda.U dva ucesca u LS ni jedna pobeda.Decace veca sramota je sto je Barasa izgubila sa 4:0 nego sto je Zvezda u dve utakmice primila 10 komada.Zvezda u 2 sezone zaradila preko 50 miliona evra pa moze i da plati igrace.Gazprom u Zvedi je vasa sramota jer je Mirko Marjanovic kao gazda Progresa tada zastupao Sojuzgaz (Dananasnji Gazprom) Bio drugi covek SPS a Petar Skundric tadasnji Ministar energetike bio deseta violina u SPS

mezimica

pre 4 godine

Јави се када победите неког у Лиги шампиона, не мора чак ни да буде актуелни финалиста и вишестурки европски шампион као Ливерпул, може и нека Викторија из Плзена или Фенербахче. До тада уживајте у сећањима се древне утакмице Партизан - Динамо Берлин 1983. године када сте последњи пут неког победили у Лиги шампиона. Ево ти линк до тог историјског догађаја за ФК Партизан [link].
(Марко, 20. maj 2019 13:47)

Partizan je u LS 2003. osvojio tri boda, imao je tri neresene kuci i tri izgubljene u gostima, od Reala, Porta koji je te sezone osvojio LS i Olimpika Marselj te sezone finaliste Kupa Uefa, gol razlika 3:8…
Partizan je u pre utakmice Beogradu gde je bilo 0:0, izgubio u Madridu 1:0 golom iz ofsajda od Reala za koji su tad igrali Zidan, Bekam, Raul, Roberto Karlos, Ronaldo, Figo... najjaci, najskuplji tim tog vremena. A Partizanov tim je sklepan tako da je igrac koji je doveden kao centarfor Milan Stojanoski igrao u LS na poziciji centarhalfa, koliki je budzet Partizan imao...
2010. Partizan je takodje nastupao u LS sa skromnim budzetom. Tek posle plasmana u LS dobili su jednogodisnje sponzorstvo od EPSa od 800 000 evra, bas kad je Zvezda sklopila visegodisnje sponzorstvo sa Gaspromom kao perspektivan tim koji stalno ispada u sezoni kupanja u evropskim kvalifikacijama.
Dok je ovaj tim Zvezde koji je primao i desetke ove sezone najplaceniji nas tim ikada…

zvezdas-rajvoSa

pre 4 godine

Sarajevo - Zvezda. Čisto da vratimo zvezdu na tvorničke postavke..
(SAZV, 20. maj 2019 11:38)
Nemoj prijatelju, znas li sta bi Marko Marin uradio odbrani Sarajeva ili kako bi Pavkova zaustavili. Vec na Kosevu bi bilo 0:3 ili 1:4.

zvezdas-rajvoSa

pre 4 godine

Ubedjen sam da Zvezda izvlaci Ajaks u 3-cem ili 4-tom kolu kao sto sam bio ubedjen prosle godine da izvlaci Salcburg u trecem ili cervrtom kolu. Dakle, Ajaks. Klub sa najvecim koeficijentom i polufinalista LŠ kao i Salcburg prosle sezone- klub sa najvecim koeficijentom i polufinalista LE. I neki kazu da je Zvezda imala srece prosle sezone?! Izvuces klub sa najvecim koeficijentom i to se zove sreca?!

Nemanja

pre 4 godine

Predviđam krah režimskog miljenika u kvalifikacijama za LŠ, jer nemaju kvalitet za Evropu a tamo neće biti Đokića, Širokog i ostalih delilaca (ne)pravde sa pištaljkom. Zatim će pokušati da leče novonastale komplekse i frustracije novim krađama i nameštaljkama u domaćoj ligi, otimanjem i prisvajanjem titula od 1913. do 1945. godine itd.
(PFC 1970, 20. maj 2019 11:32)Sve sto si rekao je potpuno tacno uz malu ispravku da Partizan ne igra kvalifikacije za LS nego je jedva izborio trece kolo kvalifikacija za LE.

Levadija sa pola terena

pre 4 godine

Ono kad zvezdasi kazu kako su "pokazali zube" PSŽ-u sa samo 10 golova u mreži, koji brw ispade od nejakog Mančestera.
Ono, realno moglo je biti i 12 golova u mreži, samo u prvom meču da se Neimar nije glupirao...

Levadija sa pola terena

pre 4 godine

Sreća protiv Salcburga je ispucana za narednih 20 sezona.
40 vs 3 šuta na gol u dvomeču, i prođeš dalje.
Na 2:0 krenuli momci da se sprdaju, a što bi rekao bard, to je najopasniji rezultat...

ajmo ajde

pre 4 godine

Niko Nas ne moze izbaciti sem Ajaxa.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Where is my sendvic?, 20. maj 2019 11:43)

kakav crni ajax...od ove ekipe ajaksa mislim da ostaje samo ekonom...kompletan novi tim dok se to uigra do aprila..:)

Grdoje

pre 4 godine

Smarate.
Prvo radnu knjižicu na uvid pa tek onda pristup komentarima.
Ne mogu da verujem da se neko još loži na par-zve, pink-happy... Sve bih ja vas u njivu, da osetite vezu sa prirodom i svevišnjim.

Zvezdica je zvezdica kako god

pre 4 godine

Јави се када победите неког у Лиги шампиона, не мора чак ни да буде актуелни финалиста и вишестурки европски шампион као Ливерпул, може и нека Викторија из Плзена или Фенербахче. До тада уживајте у сећањима се древне утакмице Партизан - Динамо Берлин 1983. године када сте последњи пут неког победили у Лиги шампиона. Ево ти линк до тог историјског догађаја за ФК Партизан [link].
(Марко, 20. maj 2019 13:47)

Partizan je u LS 2003. osvojio tri boda, imao je tri neresene kuci i tri izgubljene u gostima, od Reala, Porta koji je te sezone osvojio LS i Olimpika Marselj te sezone finaliste Kupa Uefa, gol razlika 3:8…
Partizan je u pre utakmice Beogradu gde je bilo 0:0, izgubio u Madridu 1:0 golom iz ofsajda od Reala za koji su tad igrali Zidan, Bekam, Raul, Roberto Karlos, Ronaldo, Figo... najjaci, najskuplji tim tog vremena. A Partizanov tim je sklepan tako da je igrac koji je doveden kao centarfor Milan Stojanoski igrao u LS na poziciji centarhalfa, koliki je budzet Partizan imao...
2010. Partizan je takodje nastupao u LS sa skromnim budzetom. Tek posle plasmana u LS dobili su jednogodisnje sponzorstvo od EPSa od 800 000 evra, bas kad je Zvezda sklopila visegodisnje sponzorstvo sa Gaspromom kao perspektivan tim koji stalno ispada u sezoni kupanja u evropskim kvalifikacijama.
Dok je ovaj tim Zvezde koji je primao i desetke ove sezone najplaceniji nas tim ikada…

Back in Black

pre 4 godine

Meni se ipak cini da su Dinamo i Seltik srecniji sto su izbegli Crvenu Zvezdu.Seltik bio nekada veliki klub danas je nista posebo kao i cela Skotska liga.Dinamo je dobro izbeci samo zbog incidenata a sto se tice samog kluba nista sto ne moze da se dobije.

Марко

pre 4 godine

nejaka Zvezda je prosle godine imala srece..ove godine nece ni u ligu evrope..
(pop, 20. maj 2019 12:02)

Јави се када победите неког у Лиги шампиона, не мора чак ни да буде актуелни финалиста и вишестурки европски шампион као Ливерпул, може и нека Викторија из Плзена или Фенербахче. До тада уживајте у сећањима се древне утакмице Партизан - Динамо Берлин 1983. године када сте последњи пут неког победили у Лиги шампиона. Ево ти линк до тог историјског догађаја за ФК Партизан https://www.youtube.com/watch?v=rMHpkDVNQ6A.

est

pre 4 godine

223

Predviđam krah režimskog miljenika u kvalifikacijama za LŠ, jer nemaju kvalitet za Evropu a tamo neće biti Đokića, Širokog i ostalih delilaca (ne)pravde sa pištaljkom. Zatim će pokušati da leče novonastale komplekse i frustracije novim krađama i nameštaljkama u domaćoj ligi, otimanjem i prisvajanjem titula od 1913. do 1945. godine itd.
(PFC 1970, 20. maj 2019 11:32)
kako ono bi...
razbice vas farska ostrva...odrace vas litvanci...aha sparta kraj...jao ubice vas salcburg koln strasni bate arsenal cska napoli liverpool i gomile ostalih...evo svi nas odrase...
onda cutis u rupici svojoj i sad pred sledecu sezonu opet ista prica.
shvati.vi ste smesan klub mi smo zvezda...

Arthas

pre 4 godine

Nikako ne bih voleo Sarajevo/Dinamo jer ce nam namestiti neki incident kao sto su Djukicevom Partizanu pre 10ak godina. Tada su nasi navijaci tamo napadnuti a Partizan pobedio 6-1 i 5-0 i naravno Srbi su krivi i izbaceni. Sem toga i nedaj boze Ajaksa u 3/4 kolu sa svima mozemo da igramo i nadam se barem LE, jer smo po budzetu daleko od LS i pored nerealnih ocekivanja nekih

One night in May

pre 4 godine

Ne moze Zvezda da izbegne dinamo, moze samo dinamo Zvezdu. To kao da ste napisali npr. Bajern izbegao Sasuolo.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (samo tii, 20. maj 2019 12:24)


Aha, znaci Sausolo je bio sampion Evrope i sveta, a Bajern je neki mikimaus klub za koji niko nikad nije cuo...
S takvim poznavanjem fudbala, nije ni cudo sto je trece mesto superpremija!!!

Zvezdas

pre 4 godine

Predviđam krah režimskog miljenika u kvalifikacijama za LŠ, jer nemaju kvalitet za Evropu a tamo neće biti Đokića, Širokog i ostalih delilaca (ne)pravde sa pištaljkom. Zatim će pokušati da leče novonastale komplekse i frustracije novim krađama i nameštaljkama u domaćoj ligi, otimanjem i prisvajanjem titula od 1913. do 1945. godine itd.
(PFC 1970, 20. maj 2019 11:32)

Sta se ti nesretnice javljas
Bolest jos nije izlecena.Umesto da brines kako ce tvoj klub da prezivi ti brines o Zvezdi.Kada god tvoj propali klub ne osvoji titulu onda je sve namesteno.Raspadate se.Navijaci u tri frakcije.Novac nemate, Treneri se menjaju ko gace.Nema vam spasa

oberin martel

pre 4 godine

Do kakve crne Lige sampiona, to se desilo slucajno ove godine, pa 2029. ponovo...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ddd, 20. maj 2019 12:21)

Vama se LŠ više ni slučajno ne može desiti , negde do 2129.

Toto-ko-tunjo

pre 4 godine

Do kakve crne Lige sampiona, to se desilo slucajno ove godine, pa 2029. ponovo...
(ddd, 20. maj 2019 12:21)

Ali zato vi s namerom i zasluzeno dominirate.

Crvena Zvezda Tirana 22.04.1945.

pre 4 godine

Najbolje u Tiranu, tamo gde su i osnovani. Da se lepo vrate kući, odakle su i došli, gde su i počeli da igraju fudbal. Ipak su gradjani Tirane prvi bili svedoci njihove igre...ISTINA!

est

pre 4 godine

crvena zvezda vam je objasnila ove godine zasto je veliki klub u odnosu na vas i gde je ta razlika.pobedivsi skoro najbolji klub i Evropi.kraj.

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 4 godine

Кад смо побиједили екипу која ће можда бити и шампион Европе, онда се немамо кога плашити иако сваког морамо респектовати ал и то до одређене мјере. Са Милојем који је остао на челу и уз повољан жреб, вјерујем да опет можемо до најјачег (најскупљег) такмичења. ПУНО СРЕЋЕ ЗВЕЗДО! 🔴⚪✊👍

zvezda crvena

pre 4 godine

Mogli bi partizani u prvom kolu, oni su nam redovne mušterije.
(Leonida, 20. maj 2019 12:18)

Da, lepo bi bilo vratiti se kuci. Zvezda je svoj prvi mec odigrala u Tirani 22. 4. 1945.
Inace, neka upisuju zvezdice koliko hoce, to je njihova bruka, nego kada ce da se otvori pitanje osnivanje kluba u Tirani. Dokle ce da se cuti i po cijem nalogu? Zasto bas Tirana dok je rat jos trajao? I mnoga druga pitanja.

Sasuolo-zvezda*** 3-0

pre 4 godine

Ne moze Zvezda da izbegne dinamo, moze samo dinamo Zvezdu. To kao da ste napisali npr. Bajern izbegao Sasuolo.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (samo tii, 20. maj 2019 12:24)

U zadnjih 25 godina ili 1/4 veka su rezultati u Evropi takvi da je Dinamo za vas Bajern a vi za njih Sasuolo...mada se ne bih ja salio ni sa tim Sasuolom , setimo se samo kako je taj Sasuolo razmontirao prvaka evrope i sveta pre samo 2 godine i to na proste cinioce

Kaiser

pre 4 godine

nejaka Zvezda je prosle godine imala srece..ove godine nece ni u ligu evrope..
(pop, 20. maj 2019 12:02)

Zelje jednog nesrecnog grobara.Kakva bre sreca? Cesi , slovaci, Salzburg.Sta bi ti hteo? Oni jaki iz najjacih liga koji igraju kfalifikacije na primer PSV, Dinamo Kijev itd igraju izmedju sebe a to je osam timova

Fikio

pre 4 godine

Voleo bih da se kao Zvezdas pravim vazan nakon poslednje 2 izuzetno uspesne godine, ali cinjenica je da sve dok igramo kvalifikacije, a to ce biti prakticno uvek, nikada ne sme biti opustanja i svaki protivnik se mora svatiti najozbiljnije, bez obzira dal mi bili povlasceni ili ne... Jer za nas, to'jest Zvezdu, ta linija izmedju uspesne i neuspesne sezone je vrlo tanka. E sad, s'druge strane, mi nema razloga da se bilo koga plasimo u kvalifikacijama jer ovaj tim Zvezde je kroz mnogo bitnih i velikih utakmica vec prosao, i dosta njih pobedio, tako da samo hrabro u dalje bitke!

Mirko

pre 4 godine

Kakve bre mine? Osim Šerifa ovde nema nijedno ozbiljnog imena tj. protivnika, tako da ako nekog od njih ne dobijemo mi i ne zaslužujemo dalje, vrlo prosto. Al' to teško može da se desi jer su svi redom neuporedivo slabiji od nas.

Marko

pre 4 godine

Mogli bi partizani u prvom kolu, oni su nam redovne mušterije.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Leonida, 20. maj 2019 12:18)

Mogli bi...vi se vec znate odavno, ali krijete kao zmija noge..

https://images.app.goo.gl/rnvCUNWBLADE8v8S7

Where is my sendvic?

pre 4 godine

Mine su pre svega prvaci Poljske I Rumunije u prvom kolu ,to su lige Koje su svetlosnu godinu ispred nas.Uz to nazalost prvak Holandije dolazi vec u 3.kolu,dakle treba izbeci Ajax I u trecem I u 4.(plejof).Svi ostali su dobrodosli Slavia Prag Yang Boys Paok Dinamo Kopenhagen Seltik.Salzburg je inace usao u LS taking da sa njima necemo.Svi o I timovi su naseg cenovnog ranga sem Ajax(400m) I Seltik (90m)

Pedja J7

pre 4 godine

Uopste nece biti lako, ni sa kim. Ni u 1. kolu.
Manite 2. i 3.
Kolo po kolo, jer euforija moze da se obije o glavu, vec u tom 1. kolu.
Realno, trebalo bi bar LE da igramo, ali polako, korak po korak.

Братина88

pre 4 godine

Искрено, ја мислим да нам је Лига Европе плафон ове године. Плус што ту можемо да се 'рвемо' у групи са скоро свима, и да лакше освајамо поене за коефицијент него у ЛШ (која би била вредна због огромног новца) . И то је сасвим океј такмичење по мери за нас. Не бих био незадовољан да не уђемо у ЛШ. Звезда може лепу екипицу да направи и континуитет играња у Европи... Партизан такође има шансе да буде чак и носилац у плеј офу за ЛЕ? И Партизану желим сву срећу па да заједно се игра Лига Европе или ти Куп Уефа... Срећно свим нашим клубовима!

PFC 1970

pre 4 godine

Predviđam krah režimskog miljenika u kvalifikacijama za LŠ, jer nemaju kvalitet za Evropu a tamo neće biti Đokića, Širokog i ostalih delilaca (ne)pravde sa pištaljkom. Zatim će pokušati da leče novonastale komplekse i frustracije novim krađama i nameštaljkama u domaćoj ligi, otimanjem i prisvajanjem titula od 1913. do 1945. godine itd.

ne komrntarisi

pre 4 godine

Nerealno je da se i ove godine udje u LS. Al ne treba ulazak u Le shvatati za neuspeh, pre samo 4 godina, LS je bila nezamisliva, a evo vec smo vezali dve sezone u Evropi. Tako da puna podrska momcima i Milojevicu i da na jesen opet gledamo Evropsku Zvezdu.

moje ime

pre 4 godine

Нисам навијач Звезде, али ми делује (бар по овом списку потенцијалних противника) да ће се прошетати до трећег кола. Једино АПОЕЛ потенцијална нагазна мина јер могу да одиграју и одлично и очајно.

У сваком случају, нек вам је са срећом.

Братина88

pre 4 godine

Искрено, ја мислим да нам је Лига Европе плафон ове године. Плус што ту можемо да се 'рвемо' у групи са скоро свима, и да лакше освајамо поене за коефицијент него у ЛШ (која би била вредна због огромног новца) . И то је сасвим океј такмичење по мери за нас. Не бих био незадовољан да не уђемо у ЛШ. Звезда може лепу екипицу да направи и континуитет играња у Европи... Партизан такође има шансе да буде чак и носилац у плеј офу за ЛЕ? И Партизану желим сву срећу па да заједно се игра Лига Европе или ти Куп Уефа... Срећно свим нашим клубовима!

Fikio

pre 4 godine

Voleo bih da se kao Zvezdas pravim vazan nakon poslednje 2 izuzetno uspesne godine, ali cinjenica je da sve dok igramo kvalifikacije, a to ce biti prakticno uvek, nikada ne sme biti opustanja i svaki protivnik se mora svatiti najozbiljnije, bez obzira dal mi bili povlasceni ili ne... Jer za nas, to'jest Zvezdu, ta linija izmedju uspesne i neuspesne sezone je vrlo tanka. E sad, s'druge strane, mi nema razloga da se bilo koga plasimo u kvalifikacijama jer ovaj tim Zvezde je kroz mnogo bitnih i velikih utakmica vec prosao, i dosta njih pobedio, tako da samo hrabro u dalje bitke!

ne komrntarisi

pre 4 godine

Nerealno je da se i ove godine udje u LS. Al ne treba ulazak u Le shvatati za neuspeh, pre samo 4 godina, LS je bila nezamisliva, a evo vec smo vezali dve sezone u Evropi. Tako da puna podrska momcima i Milojevicu i da na jesen opet gledamo Evropsku Zvezdu.

Pedja J7

pre 4 godine

Uopste nece biti lako, ni sa kim. Ni u 1. kolu.
Manite 2. i 3.
Kolo po kolo, jer euforija moze da se obije o glavu, vec u tom 1. kolu.
Realno, trebalo bi bar LE da igramo, ali polako, korak po korak.

Марко

pre 4 godine

nejaka Zvezda je prosle godine imala srece..ove godine nece ni u ligu evrope..
(pop, 20. maj 2019 12:02)

Јави се када победите неког у Лиги шампиона, не мора чак ни да буде актуелни финалиста и вишестурки европски шампион као Ливерпул, може и нека Викторија из Плзена или Фенербахче. До тада уживајте у сећањима се древне утакмице Партизан - Динамо Берлин 1983. године када сте последњи пут неког победили у Лиги шампиона. Ево ти линк до тог историјског догађаја за ФК Партизан https://www.youtube.com/watch?v=rMHpkDVNQ6A.

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 4 godine

Кад смо побиједили екипу која ће можда бити и шампион Европе, онда се немамо кога плашити иако сваког морамо респектовати ал и то до одређене мјере. Са Милојем који је остао на челу и уз повољан жреб, вјерујем да опет можемо до најјачег (најскупљег) такмичења. ПУНО СРЕЋЕ ЗВЕЗДО! 🔴⚪✊👍

Nemanja

pre 4 godine

Predviđam krah režimskog miljenika u kvalifikacijama za LŠ, jer nemaju kvalitet za Evropu a tamo neće biti Đokića, Širokog i ostalih delilaca (ne)pravde sa pištaljkom. Zatim će pokušati da leče novonastale komplekse i frustracije novim krađama i nameštaljkama u domaćoj ligi, otimanjem i prisvajanjem titula od 1913. do 1945. godine itd.
(PFC 1970, 20. maj 2019 11:32)Sve sto si rekao je potpuno tacno uz malu ispravku da Partizan ne igra kvalifikacije za LS nego je jedva izborio trece kolo kvalifikacija za LE.

est

pre 4 godine

223

Predviđam krah režimskog miljenika u kvalifikacijama za LŠ, jer nemaju kvalitet za Evropu a tamo neće biti Đokića, Širokog i ostalih delilaca (ne)pravde sa pištaljkom. Zatim će pokušati da leče novonastale komplekse i frustracije novim krađama i nameštaljkama u domaćoj ligi, otimanjem i prisvajanjem titula od 1913. do 1945. godine itd.
(PFC 1970, 20. maj 2019 11:32)
kako ono bi...
razbice vas farska ostrva...odrace vas litvanci...aha sparta kraj...jao ubice vas salcburg koln strasni bate arsenal cska napoli liverpool i gomile ostalih...evo svi nas odrase...
onda cutis u rupici svojoj i sad pred sledecu sezonu opet ista prica.
shvati.vi ste smesan klub mi smo zvezda...

Mirko

pre 4 godine

Kakve bre mine? Osim Šerifa ovde nema nijedno ozbiljnog imena tj. protivnika, tako da ako nekog od njih ne dobijemo mi i ne zaslužujemo dalje, vrlo prosto. Al' to teško može da se desi jer su svi redom neuporedivo slabiji od nas.

Zvezdas

pre 4 godine

Predviđam krah režimskog miljenika u kvalifikacijama za LŠ, jer nemaju kvalitet za Evropu a tamo neće biti Đokića, Širokog i ostalih delilaca (ne)pravde sa pištaljkom. Zatim će pokušati da leče novonastale komplekse i frustracije novim krađama i nameštaljkama u domaćoj ligi, otimanjem i prisvajanjem titula od 1913. do 1945. godine itd.
(PFC 1970, 20. maj 2019 11:32)

Sta se ti nesretnice javljas
Bolest jos nije izlecena.Umesto da brines kako ce tvoj klub da prezivi ti brines o Zvezdi.Kada god tvoj propali klub ne osvoji titulu onda je sve namesteno.Raspadate se.Navijaci u tri frakcije.Novac nemate, Treneri se menjaju ko gace.Nema vam spasa

zvezdas-rajvoSa

pre 4 godine

Sarajevo - Zvezda. Čisto da vratimo zvezdu na tvorničke postavke..
(SAZV, 20. maj 2019 11:38)
Nemoj prijatelju, znas li sta bi Marko Marin uradio odbrani Sarajeva ili kako bi Pavkova zaustavili. Vec na Kosevu bi bilo 0:3 ili 1:4.

zvezdas-rajvoSa

pre 4 godine

Ubedjen sam da Zvezda izvlaci Ajaks u 3-cem ili 4-tom kolu kao sto sam bio ubedjen prosle godine da izvlaci Salcburg u trecem ili cervrtom kolu. Dakle, Ajaks. Klub sa najvecim koeficijentom i polufinalista LŠ kao i Salcburg prosle sezone- klub sa najvecim koeficijentom i polufinalista LE. I neki kazu da je Zvezda imala srece prosle sezone?! Izvuces klub sa najvecim koeficijentom i to se zove sreca?!

Henk Mudi

pre 4 godine

Fun facts:
-Najveci uspeh srpskog fudbla nije Zvezdina titula prvaka Evrope nego promasena sansa Sase Ilica protiv Reala!
-Zvezda je primila 10 golova od najskupljeg tima na svetu, Partizan 7 od Dinamo Kijeva
-Nejmar kosta 3 puta vise od celog tima Dinamo Kijeva
-Partizan posledni put nekog pobedio u najjacem evropskom takmicenju pre 36 godina
-EPS je bio sponzor Partizana, EPS je monopolista, nema razloga da se reklamira kao NIS, MTS...
-Grobari trosili duplo vise struje u znak zahvalnosti EPS-u!
-Konobari i ribari amaterskog kluba Samrok jedva izboksovali slobodan dan za gostovanje u Beogradu!
-5 primljenih golova protiv Kroacije, Rapida, Videotona, Bilbaa...
-Nejmar kosta vise nego sva 4 pomenuta kluba zajedno.
Za kraj zagonetka... Najvise titula, najvise kupova, najvise duplih kruna, pobeda u derbiju... Titula prvaka Evrope, 3 polufinala, 5 cetvrtfinala, najveci stadion, najvise navijaca... O kome se radi?

est

pre 4 godine

crvena zvezda vam je objasnila ove godine zasto je veliki klub u odnosu na vas i gde je ta razlika.pobedivsi skoro najbolji klub i Evropi.kraj.

oberin martel

pre 4 godine

Do kakve crne Lige sampiona, to se desilo slucajno ove godine, pa 2029. ponovo...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ddd, 20. maj 2019 12:21)

Vama se LŠ više ni slučajno ne može desiti , negde do 2129.

moje ime

pre 4 godine

Нисам навијач Звезде, али ми делује (бар по овом списку потенцијалних противника) да ће се прошетати до трећег кола. Једино АПОЕЛ потенцијална нагазна мина јер могу да одиграју и одлично и очајно.

У сваком случају, нек вам је са срећом.

Zvezdas

pre 4 godine

Partizan je u LS 2003. osvojio tri boda, imao je tri neresene kuci i tri izgubljene u gostima, od Reala, Porta koji je te sezone osvojio LS i Olimpika Marselj te sezone finaliste Kupa Uefa, gol razlika 3:8… 
Partizan je u pre utakmice Beogradu gde je bilo 0:0, izgubio u Madridu 1:0 golom iz ofsajda od Reala za koji su tad igrali Zidan, Bekam, Raul, Roberto Karlos, Ronaldo, Figo... najjaci, najskuplji tim tog vremena. A Partizanov tim je sklepan tako da je igrac koji je doveden kao centarfor Milan Stojanoski igrao u LS na poziciji centarhalfa, koliki je budzet Partizan imao... 
2010. Partizan je takodje nastupao u LS sa skromnim budzetom. Tek posle plasmana u LS dobili su jednogodisnje sponzorstvo od EPSa od 800 000 evra, bas kad je Zvezda sklopila visegodisnje sponzorstvo sa Gaspromom kao perspektivan tim koji stalno ispada u sezoni kupanja u evropskim kvalifikacijama. 
Dok je ovaj tim Zvezde koji je primao i desetke ove sezone najplaceniji nas tim ikada…
(mezimica, 20. maj 2019 15:14)

Uvek copy/paste.I naravno nebuloza.Te sezone Real bio cetvrti i ispao u 1/4 finalu LS.Sponzorstvo EPS je bilo milion.Lako proverljivo..I ti se ponisis sa tri osvojena boda.U dva ucesca u LS ni jedna pobeda.Decace veca sramota je sto je Barasa izgubila sa 4:0 nego sto je Zvezda u dve utakmice primila 10 komada.Zvezda u 2 sezone zaradila preko 50 miliona evra pa moze i da plati igrace.Gazprom u Zvedi je vasa sramota jer je Mirko Marjanovic kao gazda Progresa tada zastupao Sojuzgaz (Dananasnji Gazprom) Bio drugi covek SPS a Petar Skundric tadasnji Ministar energetike bio deseta violina u SPS

Where is my sendvic?

pre 4 godine

Mine su pre svega prvaci Poljske I Rumunije u prvom kolu ,to su lige Koje su svetlosnu godinu ispred nas.Uz to nazalost prvak Holandije dolazi vec u 3.kolu,dakle treba izbeci Ajax I u trecem I u 4.(plejof).Svi ostali su dobrodosli Slavia Prag Yang Boys Paok Dinamo Kopenhagen Seltik.Salzburg je inace usao u LS taking da sa njima necemo.Svi o I timovi su naseg cenovnog ranga sem Ajax(400m) I Seltik (90m)

Back in Black

pre 4 godine

Meni se ipak cini da su Dinamo i Seltik srecniji sto su izbegli Crvenu Zvezdu.Seltik bio nekada veliki klub danas je nista posebo kao i cela Skotska liga.Dinamo je dobro izbeci samo zbog incidenata a sto se tice samog kluba nista sto ne moze da se dobije.

ajmo ajde

pre 4 godine

Niko Nas ne moze izbaciti sem Ajaxa.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Where is my sendvic?, 20. maj 2019 11:43)

kakav crni ajax...od ove ekipe ajaksa mislim da ostaje samo ekonom...kompletan novi tim dok se to uigra do aprila..:)

Toto-ko-tunjo

pre 4 godine

Do kakve crne Lige sampiona, to se desilo slucajno ove godine, pa 2029. ponovo...
(ddd, 20. maj 2019 12:21)

Ali zato vi s namerom i zasluzeno dominirate.

samo tii

pre 4 godine

U zadnjih 25 godina ili 1/4 veka su rezultati u Evropi takvi da je Dinamo za vas Bajern a vi za njih Sasuolo...mada se ne bih ja salio ni sa tim Sasuolom , setimo se samo kako je taj Sasuolo razmontirao prvaka evrope i sveta pre samo 2 godine i to na proste cinioce
(Sasuolo-zvezda*** 3-0, 20. maj 2019 12:58)

Vidi ovako, nisam imao nameru da uvredim klub za koji vas veze isti predsednik i drzava, ali evo da ti pojasnim da velicinu kluba ne cini npr poslednjih 10 godina, ili od kada je Mirko Marjanovic zaseo u Partizan. Znas velicinu kluba cini trofejna sala, navijaci, istorija, a ne izbacivanje Groningena ili Njukasla na penale.

Kaiser

pre 4 godine

nejaka Zvezda je prosle godine imala srece..ove godine nece ni u ligu evrope..
(pop, 20. maj 2019 12:02)

Zelje jednog nesrecnog grobara.Kakva bre sreca? Cesi , slovaci, Salzburg.Sta bi ti hteo? Oni jaki iz najjacih liga koji igraju kfalifikacije na primer PSV, Dinamo Kijev itd igraju izmedju sebe a to je osam timova

Grdoje

pre 4 godine

Smarate.
Prvo radnu knjižicu na uvid pa tek onda pristup komentarima.
Ne mogu da verujem da se neko još loži na par-zve, pink-happy... Sve bih ja vas u njivu, da osetite vezu sa prirodom i svevišnjim.

Sasuolo-zvezda*** 3-0

pre 4 godine

Ne moze Zvezda da izbegne dinamo, moze samo dinamo Zvezdu. To kao da ste napisali npr. Bajern izbegao Sasuolo.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (samo tii, 20. maj 2019 12:24)

U zadnjih 25 godina ili 1/4 veka su rezultati u Evropi takvi da je Dinamo za vas Bajern a vi za njih Sasuolo...mada se ne bih ja salio ni sa tim Sasuolom , setimo se samo kako je taj Sasuolo razmontirao prvaka evrope i sveta pre samo 2 godine i to na proste cinioce

Arthas

pre 4 godine

Nikako ne bih voleo Sarajevo/Dinamo jer ce nam namestiti neki incident kao sto su Djukicevom Partizanu pre 10ak godina. Tada su nasi navijaci tamo napadnuti a Partizan pobedio 6-1 i 5-0 i naravno Srbi su krivi i izbaceni. Sem toga i nedaj boze Ajaksa u 3/4 kolu sa svima mozemo da igramo i nadam se barem LE, jer smo po budzetu daleko od LS i pored nerealnih ocekivanja nekih

Levadija sa pola terena

pre 4 godine

Sreća protiv Salcburga je ispucana za narednih 20 sezona.
40 vs 3 šuta na gol u dvomeču, i prođeš dalje.
Na 2:0 krenuli momci da se sprdaju, a što bi rekao bard, to je najopasniji rezultat...

Crvena Zvezda Tirana 22.04.1945.

pre 4 godine

Najbolje u Tiranu, tamo gde su i osnovani. Da se lepo vrate kući, odakle su i došli, gde su i počeli da igraju fudbal. Ipak su gradjani Tirane prvi bili svedoci njihove igre...ISTINA!

Pobednik

pre 4 godine

Sarajevo - Zvezda. Čisto da vratimo zvezdu na tvorničke postavke.. 
(SAZV, 20. maj 2019 11:38)
Koliko ja znam, vi ste posle duela sa Atalantom promenili ime u Sarajevo 08.

PFC 1970

pre 4 godine

Predviđam krah režimskog miljenika u kvalifikacijama za LŠ, jer nemaju kvalitet za Evropu a tamo neće biti Đokića, Širokog i ostalih delilaca (ne)pravde sa pištaljkom. Zatim će pokušati da leče novonastale komplekse i frustracije novim krađama i nameštaljkama u domaćoj ligi, otimanjem i prisvajanjem titula od 1913. do 1945. godine itd.

zvezda crvena

pre 4 godine

Mogli bi partizani u prvom kolu, oni su nam redovne mušterije.
(Leonida, 20. maj 2019 12:18)

Da, lepo bi bilo vratiti se kuci. Zvezda je svoj prvi mec odigrala u Tirani 22. 4. 1945.
Inace, neka upisuju zvezdice koliko hoce, to je njihova bruka, nego kada ce da se otvori pitanje osnivanje kluba u Tirani. Dokle ce da se cuti i po cijem nalogu? Zasto bas Tirana dok je rat jos trajao? I mnoga druga pitanja.

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 4 godine

...а поновним уласком у лигу милиона, подигли би клуб на још виши ниво, можда и очистили дуг. 🔴⚪

Levadija sa pola terena

pre 4 godine

Ono kad zvezdasi kazu kako su "pokazali zube" PSŽ-u sa samo 10 golova u mreži, koji brw ispade od nejakog Mančestera.
Ono, realno moglo je biti i 12 golova u mreži, samo u prvom meču da se Neimar nije glupirao...

Sale

pre 4 godine

Što od prodaje Radonjica sto sve evro utakmice Zvezda je uzela oko 50 miliona evra. Umesto da za pola od tih para kupe 3 vrhunska stranca kupili su ni jednog (gde je dobar deo tih para moze se predpostaviti).Shodno tome liga sampiona je bajka a ako se udje u L.E. i tu dodje do 4 boda je više nego realno.

Marko

pre 4 godine

Mogli bi partizani u prvom kolu, oni su nam redovne mušterije.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Leonida, 20. maj 2019 12:18)

Mogli bi...vi se vec znate odavno, ali krijete kao zmija noge..

https://images.app.goo.gl/rnvCUNWBLADE8v8S7

One night in May

pre 4 godine

Ne moze Zvezda da izbegne dinamo, moze samo dinamo Zvezdu. To kao da ste napisali npr. Bajern izbegao Sasuolo.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (samo tii, 20. maj 2019 12:24)


Aha, znaci Sausolo je bio sampion Evrope i sveta, a Bajern je neki mikimaus klub za koji niko nikad nije cuo...
S takvim poznavanjem fudbala, nije ni cudo sto je trece mesto superpremija!!!

mezimica

pre 4 godine

Јави се када победите неког у Лиги шампиона, не мора чак ни да буде актуелни финалиста и вишестурки европски шампион као Ливерпул, може и нека Викторија из Плзена или Фенербахче. До тада уживајте у сећањима се древне утакмице Партизан - Динамо Берлин 1983. године када сте последњи пут неког победили у Лиги шампиона. Ево ти линк до тог историјског догађаја за ФК Партизан [link].
(Марко, 20. maj 2019 13:47)

Partizan je u LS 2003. osvojio tri boda, imao je tri neresene kuci i tri izgubljene u gostima, od Reala, Porta koji je te sezone osvojio LS i Olimpika Marselj te sezone finaliste Kupa Uefa, gol razlika 3:8…
Partizan je u pre utakmice Beogradu gde je bilo 0:0, izgubio u Madridu 1:0 golom iz ofsajda od Reala za koji su tad igrali Zidan, Bekam, Raul, Roberto Karlos, Ronaldo, Figo... najjaci, najskuplji tim tog vremena. A Partizanov tim je sklepan tako da je igrac koji je doveden kao centarfor Milan Stojanoski igrao u LS na poziciji centarhalfa, koliki je budzet Partizan imao...
2010. Partizan je takodje nastupao u LS sa skromnim budzetom. Tek posle plasmana u LS dobili su jednogodisnje sponzorstvo od EPSa od 800 000 evra, bas kad je Zvezda sklopila visegodisnje sponzorstvo sa Gaspromom kao perspektivan tim koji stalno ispada u sezoni kupanja u evropskim kvalifikacijama.
Dok je ovaj tim Zvezde koji je primao i desetke ove sezone najplaceniji nas tim ikada…

Zigzag

pre 4 godine

Ne moze Zvezda da izbegne dinamo, moze samo dinamo Zvezdu. To kao da ste napisali npr. Bajern izbegao Sasuolo.
(samo tii, 20. maj 2019 12:24)
Hahahaha nema nerealnijih ljudi od zvezdasa,doci ce i taj dan...

Zvezdica je zvezdica kako god

pre 4 godine

Јави се када победите неког у Лиги шампиона, не мора чак ни да буде актуелни финалиста и вишестурки европски шампион као Ливерпул, може и нека Викторија из Плзена или Фенербахче. До тада уживајте у сећањима се древне утакмице Партизан - Динамо Берлин 1983. године када сте последњи пут неког победили у Лиги шампиона. Ево ти линк до тог историјског догађаја за ФК Партизан [link].
(Марко, 20. maj 2019 13:47)

Partizan je u LS 2003. osvojio tri boda, imao je tri neresene kuci i tri izgubljene u gostima, od Reala, Porta koji je te sezone osvojio LS i Olimpika Marselj te sezone finaliste Kupa Uefa, gol razlika 3:8…
Partizan je u pre utakmice Beogradu gde je bilo 0:0, izgubio u Madridu 1:0 golom iz ofsajda od Reala za koji su tad igrali Zidan, Bekam, Raul, Roberto Karlos, Ronaldo, Figo... najjaci, najskuplji tim tog vremena. A Partizanov tim je sklepan tako da je igrac koji je doveden kao centarfor Milan Stojanoski igrao u LS na poziciji centarhalfa, koliki je budzet Partizan imao...
2010. Partizan je takodje nastupao u LS sa skromnim budzetom. Tek posle plasmana u LS dobili su jednogodisnje sponzorstvo od EPSa od 800 000 evra, bas kad je Zvezda sklopila visegodisnje sponzorstvo sa Gaspromom kao perspektivan tim koji stalno ispada u sezoni kupanja u evropskim kvalifikacijama.
Dok je ovaj tim Zvezde koji je primao i desetke ove sezone najplaceniji nas tim ikada…

PFC 1970

pre 4 godine

Predviđam krah režimskog miljenika u kvalifikacijama za LŠ, jer nemaju kvalitet za Evropu a tamo neće biti Đokića, Širokog i ostalih delilaca (ne)pravde sa pištaljkom. Zatim će pokušati da leče novonastale komplekse i frustracije novim krađama i nameštaljkama u domaćoj ligi, otimanjem i prisvajanjem titula od 1913. do 1945. godine itd.

Levadija sa pola terena

pre 4 godine

Sreća protiv Salcburga je ispucana za narednih 20 sezona.
40 vs 3 šuta na gol u dvomeču, i prođeš dalje.
Na 2:0 krenuli momci da se sprdaju, a što bi rekao bard, to je najopasniji rezultat...

Crvena Zvezda Tirana 22.04.1945.

pre 4 godine

Najbolje u Tiranu, tamo gde su i osnovani. Da se lepo vrate kući, odakle su i došli, gde su i počeli da igraju fudbal. Ipak su gradjani Tirane prvi bili svedoci njihove igre...ISTINA!

zvezda crvena

pre 4 godine

Mogli bi partizani u prvom kolu, oni su nam redovne mušterije.
(Leonida, 20. maj 2019 12:18)

Da, lepo bi bilo vratiti se kuci. Zvezda je svoj prvi mec odigrala u Tirani 22. 4. 1945.
Inace, neka upisuju zvezdice koliko hoce, to je njihova bruka, nego kada ce da se otvori pitanje osnivanje kluba u Tirani. Dokle ce da se cuti i po cijem nalogu? Zasto bas Tirana dok je rat jos trajao? I mnoga druga pitanja.

Levadija sa pola terena

pre 4 godine

Ono kad zvezdasi kazu kako su "pokazali zube" PSŽ-u sa samo 10 golova u mreži, koji brw ispade od nejakog Mančestera.
Ono, realno moglo je biti i 12 golova u mreži, samo u prvom meču da se Neimar nije glupirao...

mezimica

pre 4 godine

Јави се када победите неког у Лиги шампиона, не мора чак ни да буде актуелни финалиста и вишестурки европски шампион као Ливерпул, може и нека Викторија из Плзена или Фенербахче. До тада уживајте у сећањима се древне утакмице Партизан - Динамо Берлин 1983. године када сте последњи пут неког победили у Лиги шампиона. Ево ти линк до тог историјског догађаја за ФК Партизан [link].
(Марко, 20. maj 2019 13:47)

Partizan je u LS 2003. osvojio tri boda, imao je tri neresene kuci i tri izgubljene u gostima, od Reala, Porta koji je te sezone osvojio LS i Olimpika Marselj te sezone finaliste Kupa Uefa, gol razlika 3:8…
Partizan je u pre utakmice Beogradu gde je bilo 0:0, izgubio u Madridu 1:0 golom iz ofsajda od Reala za koji su tad igrali Zidan, Bekam, Raul, Roberto Karlos, Ronaldo, Figo... najjaci, najskuplji tim tog vremena. A Partizanov tim je sklepan tako da je igrac koji je doveden kao centarfor Milan Stojanoski igrao u LS na poziciji centarhalfa, koliki je budzet Partizan imao...
2010. Partizan je takodje nastupao u LS sa skromnim budzetom. Tek posle plasmana u LS dobili su jednogodisnje sponzorstvo od EPSa od 800 000 evra, bas kad je Zvezda sklopila visegodisnje sponzorstvo sa Gaspromom kao perspektivan tim koji stalno ispada u sezoni kupanja u evropskim kvalifikacijama.
Dok je ovaj tim Zvezde koji je primao i desetke ove sezone najplaceniji nas tim ikada…

Sasuolo-zvezda*** 3-0

pre 4 godine

Ne moze Zvezda da izbegne dinamo, moze samo dinamo Zvezdu. To kao da ste napisali npr. Bajern izbegao Sasuolo.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (samo tii, 20. maj 2019 12:24)

U zadnjih 25 godina ili 1/4 veka su rezultati u Evropi takvi da je Dinamo za vas Bajern a vi za njih Sasuolo...mada se ne bih ja salio ni sa tim Sasuolom , setimo se samo kako je taj Sasuolo razmontirao prvaka evrope i sveta pre samo 2 godine i to na proste cinioce

One night in May

pre 4 godine

Ne moze Zvezda da izbegne dinamo, moze samo dinamo Zvezdu. To kao da ste napisali npr. Bajern izbegao Sasuolo.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (samo tii, 20. maj 2019 12:24)


Aha, znaci Sausolo je bio sampion Evrope i sveta, a Bajern je neki mikimaus klub za koji niko nikad nije cuo...
S takvim poznavanjem fudbala, nije ni cudo sto je trece mesto superpremija!!!

Marko

pre 4 godine

Mogli bi partizani u prvom kolu, oni su nam redovne mušterije.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Leonida, 20. maj 2019 12:18)

Mogli bi...vi se vec znate odavno, ali krijete kao zmija noge..

https://images.app.goo.gl/rnvCUNWBLADE8v8S7

Sale

pre 4 godine

Što od prodaje Radonjica sto sve evro utakmice Zvezda je uzela oko 50 miliona evra. Umesto da za pola od tih para kupe 3 vrhunska stranca kupili su ni jednog (gde je dobar deo tih para moze se predpostaviti).Shodno tome liga sampiona je bajka a ako se udje u L.E. i tu dodje do 4 boda je više nego realno.

Zvezdica je zvezdica kako god

pre 4 godine

Јави се када победите неког у Лиги шампиона, не мора чак ни да буде актуелни финалиста и вишестурки европски шампион као Ливерпул, може и нека Викторија из Плзена или Фенербахче. До тада уживајте у сећањима се древне утакмице Партизан - Динамо Берлин 1983. године када сте последњи пут неког победили у Лиги шампиона. Ево ти линк до тог историјског догађаја за ФК Партизан [link].
(Марко, 20. maj 2019 13:47)

Partizan je u LS 2003. osvojio tri boda, imao je tri neresene kuci i tri izgubljene u gostima, od Reala, Porta koji je te sezone osvojio LS i Olimpika Marselj te sezone finaliste Kupa Uefa, gol razlika 3:8…
Partizan je u pre utakmice Beogradu gde je bilo 0:0, izgubio u Madridu 1:0 golom iz ofsajda od Reala za koji su tad igrali Zidan, Bekam, Raul, Roberto Karlos, Ronaldo, Figo... najjaci, najskuplji tim tog vremena. A Partizanov tim je sklepan tako da je igrac koji je doveden kao centarfor Milan Stojanoski igrao u LS na poziciji centarhalfa, koliki je budzet Partizan imao...
2010. Partizan je takodje nastupao u LS sa skromnim budzetom. Tek posle plasmana u LS dobili su jednogodisnje sponzorstvo od EPSa od 800 000 evra, bas kad je Zvezda sklopila visegodisnje sponzorstvo sa Gaspromom kao perspektivan tim koji stalno ispada u sezoni kupanja u evropskim kvalifikacijama.
Dok je ovaj tim Zvezde koji je primao i desetke ove sezone najplaceniji nas tim ikada…

Nemanja

pre 4 godine

Predviđam krah režimskog miljenika u kvalifikacijama za LŠ, jer nemaju kvalitet za Evropu a tamo neće biti Đokića, Širokog i ostalih delilaca (ne)pravde sa pištaljkom. Zatim će pokušati da leče novonastale komplekse i frustracije novim krađama i nameštaljkama u domaćoj ligi, otimanjem i prisvajanjem titula od 1913. do 1945. godine itd.
(PFC 1970, 20. maj 2019 11:32)Sve sto si rekao je potpuno tacno uz malu ispravku da Partizan ne igra kvalifikacije za LS nego je jedva izborio trece kolo kvalifikacija za LE.

zvezdas-rajvoSa

pre 4 godine

Ubedjen sam da Zvezda izvlaci Ajaks u 3-cem ili 4-tom kolu kao sto sam bio ubedjen prosle godine da izvlaci Salcburg u trecem ili cervrtom kolu. Dakle, Ajaks. Klub sa najvecim koeficijentom i polufinalista LŠ kao i Salcburg prosle sezone- klub sa najvecim koeficijentom i polufinalista LE. I neki kazu da je Zvezda imala srece prosle sezone?! Izvuces klub sa najvecim koeficijentom i to se zove sreca?!

est

pre 4 godine

crvena zvezda vam je objasnila ove godine zasto je veliki klub u odnosu na vas i gde je ta razlika.pobedivsi skoro najbolji klub i Evropi.kraj.

Back in Black

pre 4 godine

Meni se ipak cini da su Dinamo i Seltik srecniji sto su izbegli Crvenu Zvezdu.Seltik bio nekada veliki klub danas je nista posebo kao i cela Skotska liga.Dinamo je dobro izbeci samo zbog incidenata a sto se tice samog kluba nista sto ne moze da se dobije.

Mirko

pre 4 godine

Kakve bre mine? Osim Šerifa ovde nema nijedno ozbiljnog imena tj. protivnika, tako da ako nekog od njih ne dobijemo mi i ne zaslužujemo dalje, vrlo prosto. Al' to teško može da se desi jer su svi redom neuporedivo slabiji od nas.

Where is my sendvic?

pre 4 godine

Mine su pre svega prvaci Poljske I Rumunije u prvom kolu ,to su lige Koje su svetlosnu godinu ispred nas.Uz to nazalost prvak Holandije dolazi vec u 3.kolu,dakle treba izbeci Ajax I u trecem I u 4.(plejof).Svi ostali su dobrodosli Slavia Prag Yang Boys Paok Dinamo Kopenhagen Seltik.Salzburg je inace usao u LS taking da sa njima necemo.Svi o I timovi su naseg cenovnog ranga sem Ajax(400m) I Seltik (90m)

Zvezdas

pre 4 godine

Partizan je u LS 2003. osvojio tri boda, imao je tri neresene kuci i tri izgubljene u gostima, od Reala, Porta koji je te sezone osvojio LS i Olimpika Marselj te sezone finaliste Kupa Uefa, gol razlika 3:8… 
Partizan je u pre utakmice Beogradu gde je bilo 0:0, izgubio u Madridu 1:0 golom iz ofsajda od Reala za koji su tad igrali Zidan, Bekam, Raul, Roberto Karlos, Ronaldo, Figo... najjaci, najskuplji tim tog vremena. A Partizanov tim je sklepan tako da je igrac koji je doveden kao centarfor Milan Stojanoski igrao u LS na poziciji centarhalfa, koliki je budzet Partizan imao... 
2010. Partizan je takodje nastupao u LS sa skromnim budzetom. Tek posle plasmana u LS dobili su jednogodisnje sponzorstvo od EPSa od 800 000 evra, bas kad je Zvezda sklopila visegodisnje sponzorstvo sa Gaspromom kao perspektivan tim koji stalno ispada u sezoni kupanja u evropskim kvalifikacijama. 
Dok je ovaj tim Zvezde koji je primao i desetke ove sezone najplaceniji nas tim ikada…
(mezimica, 20. maj 2019 15:14)

Uvek copy/paste.I naravno nebuloza.Te sezone Real bio cetvrti i ispao u 1/4 finalu LS.Sponzorstvo EPS je bilo milion.Lako proverljivo..I ti se ponisis sa tri osvojena boda.U dva ucesca u LS ni jedna pobeda.Decace veca sramota je sto je Barasa izgubila sa 4:0 nego sto je Zvezda u dve utakmice primila 10 komada.Zvezda u 2 sezone zaradila preko 50 miliona evra pa moze i da plati igrace.Gazprom u Zvedi je vasa sramota jer je Mirko Marjanovic kao gazda Progresa tada zastupao Sojuzgaz (Dananasnji Gazprom) Bio drugi covek SPS a Petar Skundric tadasnji Ministar energetike bio deseta violina u SPS

Братина88

pre 4 godine

Искрено, ја мислим да нам је Лига Европе плафон ове године. Плус што ту можемо да се 'рвемо' у групи са скоро свима, и да лакше освајамо поене за коефицијент него у ЛШ (која би била вредна због огромног новца) . И то је сасвим океј такмичење по мери за нас. Не бих био незадовољан да не уђемо у ЛШ. Звезда може лепу екипицу да направи и континуитет играња у Европи... Партизан такође има шансе да буде чак и носилац у плеј офу за ЛЕ? И Партизану желим сву срећу па да заједно се игра Лига Европе или ти Куп Уефа... Срећно свим нашим клубовима!

est

pre 4 godine

223

Predviđam krah režimskog miljenika u kvalifikacijama za LŠ, jer nemaju kvalitet za Evropu a tamo neće biti Đokića, Širokog i ostalih delilaca (ne)pravde sa pištaljkom. Zatim će pokušati da leče novonastale komplekse i frustracije novim krađama i nameštaljkama u domaćoj ligi, otimanjem i prisvajanjem titula od 1913. do 1945. godine itd.
(PFC 1970, 20. maj 2019 11:32)
kako ono bi...
razbice vas farska ostrva...odrace vas litvanci...aha sparta kraj...jao ubice vas salcburg koln strasni bate arsenal cska napoli liverpool i gomile ostalih...evo svi nas odrase...
onda cutis u rupici svojoj i sad pred sledecu sezonu opet ista prica.
shvati.vi ste smesan klub mi smo zvezda...

Марко

pre 4 godine

nejaka Zvezda je prosle godine imala srece..ove godine nece ni u ligu evrope..
(pop, 20. maj 2019 12:02)

Јави се када победите неког у Лиги шампиона, не мора чак ни да буде актуелни финалиста и вишестурки европски шампион као Ливерпул, може и нека Викторија из Плзена или Фенербахче. До тада уживајте у сећањима се древне утакмице Партизан - Динамо Берлин 1983. године када сте последњи пут неког победили у Лиги шампиона. Ево ти линк до тог историјског догађаја за ФК Партизан https://www.youtube.com/watch?v=rMHpkDVNQ6A.

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 4 godine

Кад смо побиједили екипу која ће можда бити и шампион Европе, онда се немамо кога плашити иако сваког морамо респектовати ал и то до одређене мјере. Са Милојем који је остао на челу и уз повољан жреб, вјерујем да опет можемо до најјачег (најскупљег) такмичења. ПУНО СРЕЋЕ ЗВЕЗДО! 🔴⚪✊👍

Henk Mudi

pre 4 godine

Fun facts:
-Najveci uspeh srpskog fudbla nije Zvezdina titula prvaka Evrope nego promasena sansa Sase Ilica protiv Reala!
-Zvezda je primila 10 golova od najskupljeg tima na svetu, Partizan 7 od Dinamo Kijeva
-Nejmar kosta 3 puta vise od celog tima Dinamo Kijeva
-Partizan posledni put nekog pobedio u najjacem evropskom takmicenju pre 36 godina
-EPS je bio sponzor Partizana, EPS je monopolista, nema razloga da se reklamira kao NIS, MTS...
-Grobari trosili duplo vise struje u znak zahvalnosti EPS-u!
-Konobari i ribari amaterskog kluba Samrok jedva izboksovali slobodan dan za gostovanje u Beogradu!
-5 primljenih golova protiv Kroacije, Rapida, Videotona, Bilbaa...
-Nejmar kosta vise nego sva 4 pomenuta kluba zajedno.
Za kraj zagonetka... Najvise titula, najvise kupova, najvise duplih kruna, pobeda u derbiju... Titula prvaka Evrope, 3 polufinala, 5 cetvrtfinala, najveci stadion, najvise navijaca... O kome se radi?

Zvezdas

pre 4 godine

Predviđam krah režimskog miljenika u kvalifikacijama za LŠ, jer nemaju kvalitet za Evropu a tamo neće biti Đokića, Širokog i ostalih delilaca (ne)pravde sa pištaljkom. Zatim će pokušati da leče novonastale komplekse i frustracije novim krađama i nameštaljkama u domaćoj ligi, otimanjem i prisvajanjem titula od 1913. do 1945. godine itd.
(PFC 1970, 20. maj 2019 11:32)

Sta se ti nesretnice javljas
Bolest jos nije izlecena.Umesto da brines kako ce tvoj klub da prezivi ti brines o Zvezdi.Kada god tvoj propali klub ne osvoji titulu onda je sve namesteno.Raspadate se.Navijaci u tri frakcije.Novac nemate, Treneri se menjaju ko gace.Nema vam spasa

oberin martel

pre 4 godine

Do kakve crne Lige sampiona, to se desilo slucajno ove godine, pa 2029. ponovo...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ddd, 20. maj 2019 12:21)

Vama se LŠ više ni slučajno ne može desiti , negde do 2129.

samo tii

pre 4 godine

U zadnjih 25 godina ili 1/4 veka su rezultati u Evropi takvi da je Dinamo za vas Bajern a vi za njih Sasuolo...mada se ne bih ja salio ni sa tim Sasuolom , setimo se samo kako je taj Sasuolo razmontirao prvaka evrope i sveta pre samo 2 godine i to na proste cinioce
(Sasuolo-zvezda*** 3-0, 20. maj 2019 12:58)

Vidi ovako, nisam imao nameru da uvredim klub za koji vas veze isti predsednik i drzava, ali evo da ti pojasnim da velicinu kluba ne cini npr poslednjih 10 godina, ili od kada je Mirko Marjanovic zaseo u Partizan. Znas velicinu kluba cini trofejna sala, navijaci, istorija, a ne izbacivanje Groningena ili Njukasla na penale.

Toto-ko-tunjo

pre 4 godine

Do kakve crne Lige sampiona, to se desilo slucajno ove godine, pa 2029. ponovo...
(ddd, 20. maj 2019 12:21)

Ali zato vi s namerom i zasluzeno dominirate.

Fikio

pre 4 godine

Voleo bih da se kao Zvezdas pravim vazan nakon poslednje 2 izuzetno uspesne godine, ali cinjenica je da sve dok igramo kvalifikacije, a to ce biti prakticno uvek, nikada ne sme biti opustanja i svaki protivnik se mora svatiti najozbiljnije, bez obzira dal mi bili povlasceni ili ne... Jer za nas, to'jest Zvezdu, ta linija izmedju uspesne i neuspesne sezone je vrlo tanka. E sad, s'druge strane, mi nema razloga da se bilo koga plasimo u kvalifikacijama jer ovaj tim Zvezde je kroz mnogo bitnih i velikih utakmica vec prosao, i dosta njih pobedio, tako da samo hrabro u dalje bitke!

Kaiser

pre 4 godine

nejaka Zvezda je prosle godine imala srece..ove godine nece ni u ligu evrope..
(pop, 20. maj 2019 12:02)

Zelje jednog nesrecnog grobara.Kakva bre sreca? Cesi , slovaci, Salzburg.Sta bi ti hteo? Oni jaki iz najjacih liga koji igraju kfalifikacije na primer PSV, Dinamo Kijev itd igraju izmedju sebe a to je osam timova

Arthas

pre 4 godine

Nikako ne bih voleo Sarajevo/Dinamo jer ce nam namestiti neki incident kao sto su Djukicevom Partizanu pre 10ak godina. Tada su nasi navijaci tamo napadnuti a Partizan pobedio 6-1 i 5-0 i naravno Srbi su krivi i izbaceni. Sem toga i nedaj boze Ajaksa u 3/4 kolu sa svima mozemo da igramo i nadam se barem LE, jer smo po budzetu daleko od LS i pored nerealnih ocekivanja nekih

Grdoje

pre 4 godine

Smarate.
Prvo radnu knjižicu na uvid pa tek onda pristup komentarima.
Ne mogu da verujem da se neko još loži na par-zve, pink-happy... Sve bih ja vas u njivu, da osetite vezu sa prirodom i svevišnjim.

ne komrntarisi

pre 4 godine

Nerealno je da se i ove godine udje u LS. Al ne treba ulazak u Le shvatati za neuspeh, pre samo 4 godina, LS je bila nezamisliva, a evo vec smo vezali dve sezone u Evropi. Tako da puna podrska momcima i Milojevicu i da na jesen opet gledamo Evropsku Zvezdu.

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 4 godine

...а поновним уласком у лигу милиона, подигли би клуб на још виши ниво, можда и очистили дуг. 🔴⚪

Zigzag

pre 4 godine

Ne moze Zvezda da izbegne dinamo, moze samo dinamo Zvezdu. To kao da ste napisali npr. Bajern izbegao Sasuolo.
(samo tii, 20. maj 2019 12:24)
Hahahaha nema nerealnijih ljudi od zvezdasa,doci ce i taj dan...

moje ime

pre 4 godine

Нисам навијач Звезде, али ми делује (бар по овом списку потенцијалних противника) да ће се прошетати до трећег кола. Једино АПОЕЛ потенцијална нагазна мина јер могу да одиграју и одлично и очајно.

У сваком случају, нек вам је са срећом.

zvezdas-rajvoSa

pre 4 godine

Sarajevo - Zvezda. Čisto da vratimo zvezdu na tvorničke postavke..
(SAZV, 20. maj 2019 11:38)
Nemoj prijatelju, znas li sta bi Marko Marin uradio odbrani Sarajeva ili kako bi Pavkova zaustavili. Vec na Kosevu bi bilo 0:3 ili 1:4.

Pedja J7

pre 4 godine

Uopste nece biti lako, ni sa kim. Ni u 1. kolu.
Manite 2. i 3.
Kolo po kolo, jer euforija moze da se obije o glavu, vec u tom 1. kolu.
Realno, trebalo bi bar LE da igramo, ali polako, korak po korak.

ajmo ajde

pre 4 godine

Niko Nas ne moze izbaciti sem Ajaxa.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Where is my sendvic?, 20. maj 2019 11:43)

kakav crni ajax...od ove ekipe ajaksa mislim da ostaje samo ekonom...kompletan novi tim dok se to uigra do aprila..:)

Pobednik

pre 4 godine

Sarajevo - Zvezda. Čisto da vratimo zvezdu na tvorničke postavke.. 
(SAZV, 20. maj 2019 11:38)
Koliko ja znam, vi ste posle duela sa Atalantom promenili ime u Sarajevo 08.