Toto-ko-tunjo
pre 4 godine
I na kraju, da rezimiramo stotim komentarom, pa-paaaa...
Subota, 18.05.2019.
14:32
Izvršni direktor Evrolige Đordi Bertomeu smatra da situacija nije takva da ABA liga može da dobiuje mesto više u elitnom takmičenju.
Izvor: Z.K.
pre 4 godine
I na kraju, da rezimiramo stotim komentarom, pa-paaaa...
pre 4 godine
as, 18. maj 2019 16:12
Tepić Milenko
Lauvergne Joffrey
Pavlović Aleksandar
Westermann Leo
Milutinov Nikola
Milosavljević Dragan
Bogdanović Bogdan
Gagić Đorđe
Musli Dejan
Andrić Mihajlo
Kinsey Tarence
Bertans Dāvis
Sramota je za Partizan da sa ovakvim timom te godine nije uspeo da osvoji Jadransku ligu.
Prve godine kada Partizan i Dule Vujosevic nisu nisu imali podrsku sudija kao svih prethodnih godina pokazao se sav njihov kvalitet.
pre 4 godine
Zalosno je da se Partizanu podsmijava projekat koji je do prije nekoliko godina bio pod stecajem a onda je kriminalnom malverzacijom i povoljnom politickom situacijom postao uspjesan klub. Da se podsjetimo: crvena zvezda je imala dug od 15 miliona evra, klub je zaledjen a ime, grb i dresovi su za jeftine pare ustupljeni Nebojsi Covicu koji je svoj FMP iz Zeleznika preimenovao u Crvena Zvezda Mts. Onda je kupio KK Radnicki koji je preimenovao u FMP. Onih 15 miliona duga je obrisala naprednjacka stranka koja pumpa drzavne pare u Coviceve privatne klubove, plus sto je prisilila IDEA da bude sponzor. Samo slijepac ne vidi da je CZ postala uspjesan klub otkad su naprednjaci na vlasti, drzavni budzet im je neograniceni bankomat
pre 4 godine
Kad Bokan i Limar hoće,pored živog Dr Nebojše Čovića u EL a sa košarkom nemaju blage veze.Čovek 50 i kusur godina u košarci osvajao sve što može da se osvoji sa državnim timom,FMP-om evo sada i sa KKCZ-om.
pre 4 godine
Kome smeta jak Limar ?
pre 4 godine
Naravno da nema mesta za drugi tim iz ABA u euroligi to je valjda svakom normalnom ljubitelju kosarke jasno. Glavni razlog je novac a drugi kvalitet koji nemamo sto je donekle povezano sa novcem. Citam ovde komentare "strucnjaka" koji krive Zvezdu zbog gubitka tog drugog mesta sto stvarno nema veze s mozgom a nije mi jasno ni kako je Zvezda kriva za to. Jos mi je ludja prica da smo zbog ABA izgubili po jedno mesto u euroligi za svaku drzavu posebno...pa dali ste normalni ljudi. Pa prica o A licenci i to za Partizan..pa dali je moguce, kakva bre A licenca kakva prica o prvacima domacih prvenstava u euroligi. Ljudi oni tamo su napravili euroligu koja kao i sve na svetu funkcionise na principu profita i novca a mi to ne shvatamo.Koga briga za tradiciju, evropske titule u proslosti i rezultate samo je novac interes jer sport drugacije ne moze da opstane na o visokom profesionalnom nivou kakvom je danas. DOk je kosarka bila skoro amaterska mi smo bili konkurentni ali danas kada je toliki novac usao nema nas nigde i to je poenta. Niko nas ne tera da igramo euroligu. Ako nam se nesvidja sto ne napravimo sami neko jace i bolje takmicenje. E tu je problem, nesposobni smo... ali zato znamo da kukamo, da kritikujemo i da trazimo pravdu. Sto mi ne napravimo jaku i bogatu drzavu sa visokim standardom, bogatim trzistem i jakim firmama koje ulazu veliki novac u sport. Nesposobni smo. Treba da cutimo i da budemo srecni sto uopste i hoce da igraju sa nama ovakvima kakvi smo. Sportski pozdrav
pre 4 godine
dok nije bilo aba lige, izvsvake zemlje je mogao po 1 da se kvalifikuje u tu evroligu?(Boky, 18. maj 2019 17:48)
Od kada je ULEB zatvorio EL sa A licencama nema nikakvih kvalifikacija... Vi što plačete zbog ulaska u ABU pogledajte rang listu liga:
1 Првенство Грчке 129
2 Првенство Италије 76
3 Првенство Турске 71
4 Првенство Израела 70
5 ВТБ јунајтед лига 66
6 Првенство Шпаније 50
7 Првенство Литваније 47
8 Првенство Немачке 44
9 Јадранска лига 33
Na kome mestu bi bila KLS?
Koliko bi licenci dobila od Đordija?
pre 4 godine
Kako se Bartomeu ne razume u kosarku...
pre 4 godine
deki, 18. maj 2019 20:58)
brate,prijatelju,druže,zemljak
jel te nije sramota ovoga što si napisao?
zvezda jedini klub koji nesto lao vredi?
ko finansira zvezdu?
odakle novca?
ko je jeftin? o kakvoj jeftini ti pričas?
kladim se da imate duplo veći budzet nego sto je imao Paetizan dok je igrao EL i bidomo iskreni,ostavio je bolje rezultate.
uzdravlje,nisam navijac partizana,ovo je činjenica.
ali zvezda najbolja...imate račun FMPa,zvezdin račun je ugašen,ne postoji.
pre 4 godine
Cekaj a "samoprozvana institucija" nista??? hahaha
bravo Djordi, Ostoja limar i grobarijada koja veruje u bajke, nadali se nicemu, sada Trinkikikiriki moze opusteno da radi...
pre 4 godine
Naj bolji smo mi.
(Toto-ko-tunjo, 18. maj 2019 18:17)
Je si, majstore. ;)
pre 4 godine
Sad će da padaju evropski rekordi po koš razlici,kao obično.Ajmo uglješe u nove poraze i priči o f4 kao i do sada.
(Бане, 18. maj 2019 18:40)
Tesko da ce neko srusiti vase rekorde kao sto su protiv CSKA 88:46 i 93:57,protiv AEK-a 106:70,Makabija 89:53,Ulker-a 100:56,Lokomotive 99:64,mada je na 3 min.pre kraja bilo 46 razlike ali se ljudi smilovase,tj.nas Sale Obradovic.
pre 4 godine
Budimo realni, ABA liga je lagano na putu da izgubi i ovo jedno mesto, Buducnost se obrukala dok je Zvezda odigrala sasvim korektno u EL.,zadnje godine sa Radonjom 16 pobeda i 14 poraza. Sa Alempijem 11 pobeda sto u odnosu sa 6 pobeda najskuplje ekipe u istoriji ABA, izgleda nestvarno. Dalje, ovde retko ko hoce da ulaze, ut duzno postovanje, za trenutnog sponzora MYD nikada nisam cuo ,ozbiljne firme a ima ih, ne pada im na pamet da ulazu u kosarku. Kada sam pricao drugarima grobarima da je tanka prica da Partizan dobije wajld kard, govorili su mi da nisam patriota. Koga briga sto je Partizan bio evropski prvak, ovo je prakticmo privatna liga, ako ekipe iz Londona i Pariza imaju jake sponzore iza sebe, bas briga Djordia sto je neko pre 27 godina osvojio nesto zna se ko ima prednost.Realno, Partizan je vec petu godinu prosecan klub kome je "plafon" ucesce u EK a i to ste dobili na foru prosle godine,Buducnost posle ove blamaze, pitanje je hoce li Milo jos da ulaze, Cedevita tj Tedeski odlican biznismen ali o kosarci ima malo znanja, i on je dosta love ulozio, u sred sezone promenio trenera i pola ekipe. Okreni obrni Zvezda jedini zdrav kolektiv sa jevtinim strancima, sa juniorskim timom, sa razvojnim klubom koji svake godine da' barem jednog dobrog igraca
pre 4 godine
NOLAN SMIT I TACKA.
pre 4 godine
@dking
Pitanje za tebe i sve nas koji navlacimo vodenicu na nasu stranu kao Partizan trebao da dobije A licencu? Po kom kriterijumu? Jer realno ako je sa ovih prostora neko trebao da dobije A licencu to su Hrvati sa 5 titula prvaka Evrope.
pre 4 godine
A Ostoja,kadar nevera... da li su njegove ovce konacno shvatile da ih je ubacivao i davao bespotrebnu nadu?
pre 4 godine
Cekaj bre Djordi, a vajld karta za evropske Boston Kelte?
(asdf, 18. maj 2019 14:43)
Evroliga je i pravljena da bi se klubovima sa ovih prostora oduzela mesta u Evroligi, i da se svede na samo jedno mesto. Gazda privatnog kluba za koji navijaš od 2011. je glavni krivac za to. I ko ti je taj Boston. Mi smo Partizan, nemamo problema sa krizom identiteta :)
pre 4 godine
Sta li kazu oni koji su nakon finala Zvezde i Buducbosti pricali kako iz EL gledaju to i kako ce razmisliti da li da posalju ikoga iz ABA u EL. U Grckoj ove izbacuju u drugu ligu, ne igraju itakmice, a EL zabole cose bas nesto.
pre 4 godine
@Beoman
Pa da, prvo dovedeš Sita Alonsa i 10 stranaca, pola lige te nalupa, pa to otpustiš, ništa ne uradiš a na kraju morališeš o nacionalnim ligama.
3 kluba su menjala roster i stručni štab ko na traci, spucali novce i sad se češu, pa to je kao i sve drugo kad promašiš, kao svaki posao.
Evo idu nacionalne lige trenutno, Cedevita Zvezda i Partizan teraju po 40 razlike svaku utakmicu.
Samo bi i ovo malo kvaliteta povukli dole u blato. Bar u Srbiji klubovi nemaju za komunalije a tek roster misaona imenica.
Prošlo vreme tvrtki, fabrika koje finansirale sporta.
pre 4 godine
Nolan Derek Smit iz Luisvila drzava Kentaki da se proglasi za heroja. Podrzace predlog 70% Srbije...
pre 4 godine
Ne znam kuda ide srpska košarka, koliko vidim nikuda, tačnije u raspad, ali ni EL neće dugo, u ovom sastavu, zaista je jadno bilo na RM - CSKA, hala poluprazna, a u finalu biće isto.
pre 4 godine
Ostoja da se zahvali Buducnosti sto sad nisu ni u razgovorima za neku specijalnu pozivnicu. Ja se slazem da bi EL osim finansijske strukture kluba trebalo da gleda i kvalitet nacionalnog takmicenja u kojem klub igra. I oni to donekle i rade. Ne moze sutra da se pojavi neki privatni klub iz Danske sa godisnjim budzetom 20mil EUR i odma' uleti u EL. Ali, Titogradjani su zaista dotakli dno dna prosle sezone i to ce je bacilo neizbrisivu ljagu na ABA. CZV i PAR, pa i klubovi iz Zagreba se nikada ni u najgorim momentima nisu toliko blamirali. Tako da - ukoliko EL i vodi racuna o domacim takmicenjima - to trenutno ne ide u prilog timovima iz regionalne lige.
pre 4 godine
Od sledeće sezone u EL će ići finalisti EK tako da ko ima para i želju da igra EL sledeće godine neka izbori bar to finale. Da je Zvezda imala malo više želje za uspehom u EK po kvalitetu verujem da je mogla da bude finalista ove godine(ok, ove godine u EL ide samo pobednik) tako da to nije tako nedostižno kako se predstavlja i ako imaš kvalitet možeš legitimno da igraš EL.
pre 4 godine
Ako je u Euroligi, kao sto kritikujete, sve u parama, ko sprecava Zvezdu, Buducnost,Cibonu, Partizan da na racun neke sjajne proslosti, osvoje Eurokup i tako udju u EL.
pre 4 godine
Lik je vise puta naveo da hoce ekipe iz Londona i Pariza, i ako ostane format sa 18 klubova (posto sljedece godine licence dobijaju Bajern i Asvel) dva aktuelna kluba ce izgubiti svoje mjesto u Evroligi, a jedan od klubova ce biti ABAligaski. Ovo o "Teško je proceniti koji tim ima najstabilniju strukturu i bolje izglede za rast..." svezi macki o rep, u Evroligi ima klubova koji imaju veci budzet nego svi ABAligaski klubovi zajedno, prosjecan evroligaski budzet u sezoni 18/19 je oko 21 milion evra! Jednostavno, u regionu nema para, nema jakih kompanija koje bi bile sponzori, kupovna moc stanovnistva je ocajna...plus sto ruzna desavanja uezi sukoba Covic-Bokan samo idu naruku da ABA izgubi i ovo jedno mjesto koje joj ostaje a koje bi se ustupilo Londonu ili Parizu koji su finansijski jaci nego cijeli region!
pre 4 godine
Naj bolji smo mi.
pre 4 godine
U Humskoj se radovalo brate mnogo ,razne smo titule proslavljali,o kojima vi mozete samo da sanjate i mastate.Sedi jedan,inace Zvezdi zelim uspesnu EL .
(Drug krcun, 18. maj
Најупечатљивији моменат у историји хумске догодио се 29.5.1991!
Још увек се нисте опоравили!
pre 4 godine
dok nije bilo aba lige, izvsvake zemlje je mogao po 1 da se kvalifikuje u tu evroligu?
(Boky, 18. maj 2019 17:48)... tako je! Dok doktor i cz nisu strucno razmontirali domace takmicenje!
pre 4 godine
Sad će da padaju evropski rekordi po koš razlici,kao obično.Ajmo uglješe u nove poraze i priči o f4 kao i do sada.
pre 4 godine
Mogu da lupaju minuse i pljuju iz CZ koliko hoće, ali jedini krivci što ne igra više klubova odavde su oni. Kada je KKP bio na redu za A licencu to je i rukama i nogama mlatilo da se promene pravila. A Španac to iskoristio kasnije da smanji i ono što smo i do tada imali. Evo Olimpiakos sa A licencom može i da ne igra domaću liu ali igraće EL. I videćete, to će biti presedan koji će se za par godina pretvoriti u standard. Napraviće zatvorenu ligu a mi ćemo da se zamlaćujemo sa "prozorima" i ostalom stolarijom u Fiba kupovima. Samo A licenca, ali taj voz je davno napustio stanicu.
(dking, 18. maj 2019 16:26)... ziva istina! Samo te licence veze nemaju sa sportom! Nisi vise sampion evrope jer si tu dosao zato sto imas para! Za nas ovo znaci isto ko i u fudbalu, postacemo nebitni totalno!
pre 4 godine
Nema vise izgovora, decki. Sad zajedno na vracanje Morace u prvobitno stanje.
pre 4 godine
to se znalo odavno,pozivnicu dobija virtus ili francuski klub,nemacki,ruski,turski,partizan sa trenutnom finansiskom situacijom i igra
ckim kadrom eurocup puna kapa,bar cemo dogurati daleko,malo me nervira sto svi potenciraju da tako velik klub zavisi od ucesca u lopovskoj evroligi,budimo dostojanstveni i napravimo tim ko nekad i osvojimo evro
cup,nas bi i zalgiris kuci otreso ko sisarku a kamoli efes i drugi,budimo ponosni punimo pionir,napravimo korak vise nego ove sezone,doce bolja vremena
pre 4 godine
Samo bih zeleo da vidim face inteligentnih Grobara, koji su, posle otresanja od 30 razlike u polufinalu, pali na Limarev spin o nekoj speciajlnoj pozivnici. :)
pre 4 godine
dok nije bilo aba lige, izvsvake zemlje je mogao po 1 da se kvalifikuje u tu evroligu?
pre 4 godine
@@ Sta uradi Nolan Smit, tog sad vec davnog aprila 2014g...Izbacio ih je iz Evrolige i ko zna kad ce opet da se vrate tamo..
(nostalgija, 18. maj 2019 14:43)
Ja znam neće nikad, sada Zvezda uzima A licencu i paljba.
(Komitment, 18. maj 2019 16:36)
Gluposti, ABA liga nezaradjuje nit jedno mesto u evroligi, sluzi za nabijanje kos razlike u ove zadnje dve senzone. ABA liga je razaranje nacionalne kosarke. TReba igrati svoju ligu, a snagu kluba radi ekonomija a ne medjunarodno takmicenje sirotinja. Ako srbija nemoze da ima sopstvenu ligu od 12 klubova i trebamo kosarku u bankrot i igrati prvenstvo gimnazialaca i studenata.
pre 4 godine
nema veze, vec uzivam u tome sto ce fmp svi redom da gaze u evroligi.
(Drobnjak iz auta, 18. maj 2019 16:33)
Znaci dresovi spremni. Uzivajte.
pre 4 godine
Samo bih zeleo da vidim face inteligentnih Grobara, koji su, posle otresanja od 30 razlike u polufinalu, pali na Limarev spin o nekoj speciajlnoj pozivnici. :)
(Mare, 18. maj 2019 17:07)
Nisu oni pali. Doktor im tako prepisao.
pre 4 godine
ovde je gubitku Trinki,Bio evroligaski trener,posle partizana moze samo u Tamis
pre 4 godine
Aleksej......
U Humskoj se radovalo brate mnogo ,razne smo titule proslavljali,o kojima vi mozete samo da sanjate i mastate.Sedi jedan,inace Zvezdi zelim uspesnu EL .
pre 4 godine
Ah, zlocestih li deckija...
pre 4 godine
Stvarno,da li Vi koji mislite da je košarka samo igranje EL?
Pravi navijači i oni koji vole kosarku gledaće svoju ekipu i i drugim takmičenjima,normalno pod uslovom da postoji neka baza,plan i zalaganje da se napreduje...
Smesne su priče da KKP i KKCZ imaju slične budzete. Crveno beli zadnjih 6-7 godina imaju daleko više , i jasno je da drzava ne bi mogla da finansira dva kluba u EL.
Sistem EL od 34 utakmice gde ce 10 timova da otpadne a maltene 7-8 ekipa vec od polovine ce da igra bez takmicarskog interesa...
Koliko ce pobeda da ima KKCZ sledece godine ? Sa budzetom 8-10 mil€ doci ce do 10-12 pobeda od 34. To ce biti 3-6 mesto od pozadi...
od januara Pionir ce biti poluprazan...
Slican uspeh bi imao i KKP s tim sto bi Pionir bio popunjeniji.
Prema tome ne gubite energiju bezveze...neke stvari gube svoj smisao.
Za one neobaveštene košarka je u Evropi neprofitabilan sport. Ne postoji klub koji moze realno da zaradi budzet.. Mislite da 30 hiljada za pobedu u EL neka para?
Pa u Fiba prvak je dobio 1 mil.€.
U EL ne znam tačno,ali sigurno nije vise.
Kako Real da zaradi 40 mil???
pre 4 godine
Мислим да Партизан најавио опет да ће у ФИБА лигу, што мислим да је паметно. Јесте то тренутно 3 по рангу такмичење, али полако напредује, а еурокуп пада. ЕЛ ове године има пад посећености, значи да требају нешто да мењају, али незнају шта. То све Фиби отвара нове могућности.
pre 4 godine
Iz svih dosadasnjih komentara zakljucujem da je najveca legenda cz beograd nolan smit.
(vlado, 18. maj 2019 15:06)
Ruke mu se pozlatile.
(Rale, 18. maj 2019 15:49)
Бог му здравља дао!
(Црвена звезда 1913, 18. maj 2019 16:29)
Ziveo nam 100 godina...
pre 4 godine
Mogu da lupaju minuse i pljuju iz CZ koliko hoće, ali jedini krivci što ne igra više klubova odavde su oni. Kada je KKP bio na redu za A licencu to je i rukama i nogama mlatilo da se promene pravila. A Španac to iskoristio kasnije da smanji i ono što smo i do tada imali. Evo Olimpiakos sa A licencom može i da ne igra domaću liu ali igraće EL. I videćete, to će biti presedan koji će se za par godina pretvoriti u standard. Napraviće zatvorenu ligu a mi ćemo da se zamlaćujemo sa "prozorima" i ostalom stolarijom u Fiba kupovima. Samo A licenca, ali taj voz je davno napustio stanicu.
pre 4 godine
@ Sta uradi Nolan Smit, tog sad vec davnog aprila 2014g...Izbacio ih je iz Evrolige i ko zna kad ce opet da se vrate tamo..
(nostalgija, 18. maj 2019 14:43)
Ja znam neće nikad, sada Zvezda uzima A licencu i paljba.
pre 4 godine
Limari na aparatima
pre 4 godine
Slazem se. Budite malo objektivni, osim Zvezde i Partizana koji bi trebalo malo da se unormali nijedna ekipa ne bi mogla da opstane u Evroligi. Italija ima jednog predstavnika i ako po meni zasluzuju vise, Litvanija ima jednog predstavnika a ja bih rekao da su i oni zemlja kosarke koliko i mi,Nemacka takodje zasluzuje barem dva predstavnika pored Bajerna ALBA i Bamberg su daleko kvalitetnije ekipe od recimo Cedevite, FMP, Mege itd. Tako da budite malo objektivni. Volim Zvezdu i voleo bih da imamo vise predstavnika ali trenutno to nije moguce. Rusija ima ligu u kojoj ucestvuje jos 3 zemlje i to se odredjuje preko finala koje se igra sa CSKA. Tako je Himik igrao dve godine za redom. A sta cemo sa Zenitom?
pre 4 godine
@ Наша домаћа лига треба да плати лиценцу за (још) један српски клуб. О томе је говорио и Сале Ђорђевић. Рекао је да финансије нису проблем за Звезду и Партизан кад би играли ЕЛ. Бартомеу није за ту опцију, пре свега због маркетинга. Немачко и британско тржиште броје преко 130 милиона потрошача, а успут су међу најбогатим европским државама. Још кад додамо француског представнима, онда је јасно да за клубове из Србије и екс Ју држава нема места. Пре ће се десити да немамо ниједног представника, него да нам дају два места.
(aco, 18. maj 2019 15:36)
Jedina je šansa da Zvezda nakon uspešne sezone potpise i uplati 10 m€/y u narednih 10 godina. Tako ćemo dobiti A licencu i u ABA posle nek se češu. Ovo može samo Predsednik da resi.
pre 4 godine
nema veze, vec uzivam u tome sto ce fmp svi redom da gaze u evroligi.
(Drobnjak iz auta, 18. maj 2019 16:33)
Eto malo srece i radosti u tvom zivotu :)
pre 4 godine
Pa u pravu je covek. Videli smo kako se proslavila Buducnost ove godine. Partizan je Nolan Smit vratio u prosli vek, a Cedevita je bas nekako instant projekat, sve bi na brzinu, a i navijaca nigde. Ostali klubovi nisu vredni pomena u evropskim okvirima trenutno, nazalost.
(A.J., 18. maj 2019 14
Ajde malo prestanite da spinujete,nije Nolan Smit nista uradio Partizanu.Uradili su oni koji su uslovili sponzore da ne daju ni dinara dok Partizan ne smeni trenera,ti isti zatim nisu dozvolili otpis kamata na poreski dug vec kasnije kada su dali zeleno svetlo sponzorima 80% tog novca su uzimali za taj dug.Komsinici je mnogo vise otpisano.Sada su ti isti postavili upravu koja je malo trgla klub ali zna koliko smeju da jacaju Partizan.E to je istina a ne Nolan Smit.Kako to da Zvezda nije propala posle proslegodisnjeg gubljenja El?Nije,ulozila je jos vise i ponovo usla u EL.Partizanu to nece biti dopusteno,kontrolisace se priliv sredstava i tako onemoguciti da bude konkurentan Zvezdi.Zivi bili pa videli.
pre 4 godine
Znao je čović ovo prvo, zato je i podržao partizan. da je partizan imao neke šanse čović se ne bi oglašavao. stari lisac je to
pre 4 godine
Muk u Humskoj.
(Aleksej:,,Trinkikirikijeri uzrok pada zivotnog standarda”, 18. maj 2019 15:44
U Železniku trubači...
pre 4 godine
(Ivan4_2019, 18. maj 2019 14:43)
Ova masa ovakvih i sličnih komentara pokazuje da nikada komunizam iz Srbije neće izaći. Društvena (partijska) svojina, klubovi udruženja građana koja se finansiraju prema partijskim simpatijama... Profit je nebitan, država treba da sipa u klubove da bi razonodila građane. Tito-Kardelj i dalje jašu.
Naravno da je Đordiju profit primarni interes. EL je privatna liga, i zavisi i izdržava se (živi) isključivo od svog profita. Napravljena je po uzoru na najjaču i najjprofitabilniju ligu na svetu - NBA. Tu nama države i partije da dosipava i dopunjva i upravlja. Profesionalno bavljenje košarkom, kao jedinim zanimanjem.
Ko želi amaterski sport, ima FIBU. Tu su klubovi koji služe za razvoj sporta i takmičenja za omladinu i dokone građane.
pre 4 godine
Iz svih dosadasnjih komentara zakljucujem da je najveca legenda cz beograd nolan smit.
(vlado, 18. maj 2019 15:06)
Ruke mu se pozlatile.
(Rale, 18. maj 2019 15:49)
Бог му здравља дао!
pre 4 godine
nema veze, vec uzivam u tome sto ce fmp svi redom da gaze u evroligi.
pre 4 godine
Ostoja i uplakani ostaše kratkih ruku...
pre 4 godine
Ovo je sramota, da nije Srbije Evropa ne bi bila na ovom nivou u košarci. Minimum dva tima iz ABA + jedan u kvalifikacijama
Sramota
pre 4 godine
Pa kako bre, pa daj razmislite jos jednom, pa bice jos para od penzija, pa to je nepravda.
pre 4 godine
Ona trojka u Areni je unistila Partizan.
Nikad se nece vise dignuti.
(Tubic, 18. maj 2019 14:43
Partizan nije uništen za razliku od jednog kluba koji je ugašen za sva vremena, a niko ne može FMP-eu da zabrani da se zove Zvezda. Tako kaže vaš gazda. Nisam ja to izmislio.
pre 4 godine
Bogami puna su vam usta institucije.
pre 4 godine
Iz svih dosadasnjih komentara zakljucujem da je najveca legenda cz beograd nolan smit.
pre 4 godine
...i padova! Kraj.
pre 4 godine
U prevodu, ako imaš pare može klub i iz Kazahstana da igra tu Evroligu. A ovi naši se zamlaćuju sa nekom tradicijom i trofejima. Za navijače blizanaca iz Bg, donesite sve te trofeje i titule na najlon pijacu u NS, sumnjam da bi vam neko dao 200e! Možda bi vam na otpadu dali više. Eto toliko, pa se vi prepucavajte što se tiče silnih titula i trofeja!
pre 4 godine
Наша домаћа лига треба да плати лиценцу за (још) један српски клуб. О томе је говорио и Сале Ђорђевић. Рекао је да финансије нису проблем за Звезду и Партизан кад би играли ЕЛ. Бартомеу није за ту опцију, пре свега због маркетинга. Немачко и британско тржиште броје преко 130 милиона потрошача, а успут су међу најбогатим европским државама. Још кад додамо француског представнима, онда је јасно да за клубове из Србије и екс Ју држава нема места. Пре ће се десити да немамо ниједног представника, него да нам дају два места.
pre 4 godine
Milutinov potpisuje za Zvezdu!
pre 4 godine
Muk u Humskoj.
pre 4 godine
Neće Budućnost niđe.
pre 4 godine
Iz svih dosadasnjih komentara zakljucujem da je najveca legenda cz beograd nolan smit.
(vlado, 18. maj 2019 15:06)
Ruke mu se pozlatile.
pre 4 godine
Aliii Ostojaaa???
pre 4 godine
Jednim udarcem dve muve...Prva za ove sto bi se EL zalili na plej off ABA lige za nekakve sankcije haha...Jasno i glasno ne tice nas se nacionalna prvenstva...a druga tepalica po muvi u vezi drugog kluba iz ABA lige u EL...Ode milionce za trenera i klub ciji je domet ukrstanje koplja sa Tamisom...Zna se da je Zvezda jedina institucija za najvisi rang i u fudbalu i u kosarci...velicina je nepromenjena vrednost bar kada je takav sportski gigant poput Zvezde u pitanju.No i EC nije zanemarljivo takmicenje,ima i ono svoje vrednosti ..partizan i buducnost svakako pripadaju tom takmicenju...
(Dejan CZ, 18. maj 2019 14:52)
U košarci vi mozete da budete institucija samo za tamiš bolje da se nejavljate smešni ste u svojoj istoriji niste ni finale kupa šampiona odigrali za vas je i Partizan a boga mi i Sarajevska Bosna institucija jer su evropski prvaci a vi kako te
pre 4 godine
Bolje Bartomeu da vidi sto mu je poluprazna dvorana u polufinalnoj utakmici REAL CSKA, kao da se igra utakmica ABA lige.
pre 4 godine
U prevodu, ako imaš pare može klub i iz Kazahstana da igra tu Evroligu. A ovi naši se zamlaćuju sa nekom tradicijom i trofejima. Za navijače blizanaca iz Bg, donesite sve te trofeje i titule na najlon pijacu u NS, sumnjam da bi vam neko dao 200e! Možda bi vam na otpadu dali više. Eto toliko, pa se vi prepucavajte što se tiče silnih titula i trofeja!
(Šarke RS, 18. maj 2019 15:44)Boli....
pre 4 godine
Recenice "Necemo primeniti to pravilo na slucaj Olimpijakosa. Ovladacemo situacijom i prilagoditi nasa pravila" govori sve o Evroligi kakva je danas.
(munja, 18. maj 2019 14:44)
Tako je. I meni je to prvo zapalo za oko. Znači on otvoreno kaže da pravila može primenjivati selektivno. Ovakav sistem će definitivno uništiti nacionalne šampionate, što će imati katastrofalne posledice po razvoj košarke u Evropi. Klubovi su već puni manje kvalitetnih Amerikanaca, nedovoljno dobrih za NBA, dok sa druge strane, sve što vredi u Evropi ide preko bare sa 19,20 godina. Jaz između evropske košarke i NBA se produbljuje iz godine u godinu. Za par godina EL će igrati Engleski, Nemački i Turski klubovi, za koje će nastupati otpad iz NBA, a gledanost će biti maksimum 2000 gledalaca po utakmici. Ali bitno je da Bartomeu i njemu slični napune džepove, a to što evropska košarka propada, nikom nije važno. Što neko reče, dajte i koji klub iz Japan. Veliko tržište, ima love, a to što nikog košarka ne zanima, nije mnogo važno.
pre 4 godine
Djordi je mislio na stalno mesto ne na WC. WC ide Partizanu ako Alba udje u finale nemacke lige.
pre 4 godine
Tegetlija Ostoja tandem na aparatima...
pre 4 godine
Da zna Djordi, da zna Djordi,
kako Ostoja krpi kola,
ne bi Evroliga, ne bi Evroliga,
bila bez Partizana...
pre 4 godine
Realno gledano u pravu je.Nema u ABA ligi trenutno ekipe koja moze u buducnosti da raste.Finansijski i orgaziciono Zvezda je iznad svih a znamo i zbog cega ali za vise od ovoga tesko ce biti para ipak je ovo siromasna drzava.Buducnost ima novca ali nema sistem rada pa ni njima nema nekog rasta.Partizan ima potencijal ali znamo svi da mu neki veliki rast nece biti dozvoljen.
pre 4 godine
Rekoh vam ja odavno, ali vi verujete vašem Ostoji, slušate bajke i nadate se uludo. ABA liga jedva ima kvalitet za jedno mesto, da budemo srećni ako i to jedno ostane. Nije lud Bartomeu da da mesto Partizanu koji je godinama u kanalu.
pre 4 godine
A crno beli nevera
pre 4 godine
Ali Ostoja rece...
pre 4 godine
Sta uradi Nolan Smit, tog sad vec davnog aprila 2014g...Izbacio ih je iz Evrolige i ko zna kad ce opet da se vrate tamo..
pre 4 godine
Cekaj bre Djordi, a vajld karta za evropske Boston Kelte?
pre 4 godine
Pa u pravu je covek. Videli smo kako se proslavila Buducnost ove godine. Partizan je Nolan Smit vratio u prosli vek, a Cedevita je bas nekako instant projekat, sve bi na brzinu, a i navijaca nigde. Ostali klubovi nisu vredni pomena u evropskim okvirima trenutno, nazalost.
pre 4 godine
Pa kada vide šta se dešava na utakmicama F4 ABA lige ove i prethodne sezone, nije ni čudo što bi pre klub iz Londona nego iz bivše Juge.
pre 4 godine
Znaci Covicev sastanak imao svrhu! Nismo ni ocekivali drugacije. Cim je javno podrzao bilo je jasno sta misli
pre 4 godine
Jednim udarcem dve muve...Prva za ove sto bi se EL zalili na plej off ABA lige za nekakve sankcije haha...Jasno i glasno ne tice nas se nacionalna prvenstva...a druga tepalica po muvi u vezi drugog kluba iz ABA lige u EL...Ode milionce za trenera i klub ciji je domet ukrstanje koplja sa Tamisom...Zna se da je Zvezda jedina institucija za najvisi rang i u fudbalu i u kosarci...velicina je nepromenjena vrednost bar kada je takav sportski gigant poput Zvezde u pitanju.No i EC nije zanemarljivo takmicenje,ima i ono svoje vrednosti ..partizan i buducnost svakako pripadaju tom takmicenju...
pre 4 godine
Ali Ostoja rek'o
pre 4 godine
Ona trojka u Areni je unistila Partizan.
Nikad se nece vise dignuti.
pre 4 godine
A mesto za Partizan nis mts?
pre 4 godine
Potpuno neinteresantna liga za bogate gde se sve unapred zna. Smrt za košarku!
pre 4 godine
Recenice "Necemo primeniti to pravilo na slucaj Olimpijakosa. Ovladacemo situacijom i prilagoditi nasa pravila" govori sve o Evroligi kakva je danas.
pre 4 godine
Zato ubaci 3 tima iz Londona i 2 iz Japana jer imaju previse para pa da malo daju i tebi...Svašta bi mu rekao ali mi ne bi objavili komentar.Mada ga na fejsu cascavam redovno....
pre 4 godine
A Paćo institujšn? :)
pre 4 godine
Ali Ostoja??
pre 4 godine
Hvala svetom Nolanu Smitu.
pre 4 godine
Ubaci još jedan tim iz Izraela, videli smo sinoć posećenost, kula od karata se ruši polako...
pre 4 godine
Pa realno, Buducnost kao sampion ABA bila je kanta za napucavanje. Ove godine su drugi najbolji tim ABA i sta ce oni sad opet u Euroligi kad su pokazali da nemaju kvalitet? A Partizan je jos gori, doveli Trinkijerija a tim ostavili krs, pa sto se onda dovodili uopste takvog trenera kad niste ni tim pojacali za titulu? Bolje onda nista nego ovo, samo ste pare bacili. Ovakav Partizan prosao bi isto kao Buducnost u Euroligi a Cedevita jos gore. Ali nije to Euroliga kriva, to smo mi krivi jer od pada Jugoslavije u svim novim drzavama sport se prati samo kad su uspehi a inace hale/stadioni prazni. Evo pogledajte Zvezdu, srusila finalistu Liverpoola a sledeci vikend dodje 10k ljudi da ih gleda u JSL. Partizan ima 500 navijaca na utakmicama. U kosarki isto, gledamo Euroligu i play off ABA a ostale utakmice napunimo dvoranu tek na prost ulaz bez ulaznica...nema publike, nema interesovanja, nema sponzora, nema jacih timova, nema Eurolige. Sve je povezano
pre 4 godine
Očekivano. Apsolutno nisam ni sumnjao da ovaj gospodin neće dozvoliti da u Evroligi budu dva tima iz ABA lige. Novac je sve oko čega se vrti njegov svet. Novac i profit naravno. Briga njega što je Balkan tokom silnih decenija iznedrio silne košarkaške asove svetskog formata, iznedrio silne moćne klubove koji su harali Evropom i bili višestruki šampioni Evrolige. Sada je balkanska klupska košarka uglavnom veoma finansijski siromašna i kao takva naravno da nije primamljiva ovom gospodinu. Biće uspeh zadržimo li i to jedno mesto iz ABA u Evroligi u narednim sezonama jer novac je sve dalji i dalji od domaćih klubova a samim tim i interesovanje ovog gospodina za te klubove. Ako treba dovešće u Evroligu indonežanske i arapske klubove mnogo pre balkanskih naravno ako će mu doneti ogroman profit. Toliko o tome na koji način razmišlja vlasnik današnje Evrolige i vlasnik klupske košarke u Evropi.
pre 4 godine
Ostojaaaaa apliciroooo
pre 4 godine
aaaaaaa.a institucija bre.kako za njjih nema mesta
pre 4 godine
Zato ubaci 3 tima iz Londona i 2 iz Japana jer imaju previse para pa da malo daju i tebi...Svašta bi mu rekao ali mi ne bi objavili komentar.Mada ga na fejsu cascavam redovno....
pre 4 godine
Recenice "Necemo primeniti to pravilo na slucaj Olimpijakosa. Ovladacemo situacijom i prilagoditi nasa pravila" govori sve o Evroligi kakva je danas.
pre 4 godine
Cekaj bre Djordi, a vajld karta za evropske Boston Kelte?
pre 4 godine
Ostojaaaaa apliciroooo
pre 4 godine
Ali Ostoja rece...
pre 4 godine
Ali Ostoja rek'o
pre 4 godine
Ona trojka u Areni je unistila Partizan.
Nikad se nece vise dignuti.
pre 4 godine
Očekivano. Apsolutno nisam ni sumnjao da ovaj gospodin neće dozvoliti da u Evroligi budu dva tima iz ABA lige. Novac je sve oko čega se vrti njegov svet. Novac i profit naravno. Briga njega što je Balkan tokom silnih decenija iznedrio silne košarkaške asove svetskog formata, iznedrio silne moćne klubove koji su harali Evropom i bili višestruki šampioni Evrolige. Sada je balkanska klupska košarka uglavnom veoma finansijski siromašna i kao takva naravno da nije primamljiva ovom gospodinu. Biće uspeh zadržimo li i to jedno mesto iz ABA u Evroligi u narednim sezonama jer novac je sve dalji i dalji od domaćih klubova a samim tim i interesovanje ovog gospodina za te klubove. Ako treba dovešće u Evroligu indonežanske i arapske klubove mnogo pre balkanskih naravno ako će mu doneti ogroman profit. Toliko o tome na koji način razmišlja vlasnik današnje Evrolige i vlasnik klupske košarke u Evropi.
pre 4 godine
Sta uradi Nolan Smit, tog sad vec davnog aprila 2014g...Izbacio ih je iz Evrolige i ko zna kad ce opet da se vrate tamo..
pre 4 godine
Ali Ostoja??
pre 4 godine
Ubaci još jedan tim iz Izraela, videli smo sinoć posećenost, kula od karata se ruši polako...
pre 4 godine
aaaaaaa.a institucija bre.kako za njjih nema mesta
pre 4 godine
A crno beli nevera
pre 4 godine
Pa realno, Buducnost kao sampion ABA bila je kanta za napucavanje. Ove godine su drugi najbolji tim ABA i sta ce oni sad opet u Euroligi kad su pokazali da nemaju kvalitet? A Partizan je jos gori, doveli Trinkijerija a tim ostavili krs, pa sto se onda dovodili uopste takvog trenera kad niste ni tim pojacali za titulu? Bolje onda nista nego ovo, samo ste pare bacili. Ovakav Partizan prosao bi isto kao Buducnost u Euroligi a Cedevita jos gore. Ali nije to Euroliga kriva, to smo mi krivi jer od pada Jugoslavije u svim novim drzavama sport se prati samo kad su uspehi a inace hale/stadioni prazni. Evo pogledajte Zvezdu, srusila finalistu Liverpoola a sledeci vikend dodje 10k ljudi da ih gleda u JSL. Partizan ima 500 navijaca na utakmicama. U kosarki isto, gledamo Euroligu i play off ABA a ostale utakmice napunimo dvoranu tek na prost ulaz bez ulaznica...nema publike, nema interesovanja, nema sponzora, nema jacih timova, nema Eurolige. Sve je povezano
pre 4 godine
Tegetlija Ostoja tandem na aparatima...
pre 4 godine
Jednim udarcem dve muve...Prva za ove sto bi se EL zalili na plej off ABA lige za nekakve sankcije haha...Jasno i glasno ne tice nas se nacionalna prvenstva...a druga tepalica po muvi u vezi drugog kluba iz ABA lige u EL...Ode milionce za trenera i klub ciji je domet ukrstanje koplja sa Tamisom...Zna se da je Zvezda jedina institucija za najvisi rang i u fudbalu i u kosarci...velicina je nepromenjena vrednost bar kada je takav sportski gigant poput Zvezde u pitanju.No i EC nije zanemarljivo takmicenje,ima i ono svoje vrednosti ..partizan i buducnost svakako pripadaju tom takmicenju...
pre 4 godine
Rekoh vam ja odavno, ali vi verujete vašem Ostoji, slušate bajke i nadate se uludo. ABA liga jedva ima kvalitet za jedno mesto, da budemo srećni ako i to jedno ostane. Nije lud Bartomeu da da mesto Partizanu koji je godinama u kanalu.
pre 4 godine
Iz svih dosadasnjih komentara zakljucujem da je najveca legenda cz beograd nolan smit.
(vlado, 18. maj 2019 15:06)
Ruke mu se pozlatile.
(Rale, 18. maj 2019 15:49)
Бог му здравља дао!
pre 4 godine
Bolje Bartomeu da vidi sto mu je poluprazna dvorana u polufinalnoj utakmici REAL CSKA, kao da se igra utakmica ABA lige.
pre 4 godine
nema veze, vec uzivam u tome sto ce fmp svi redom da gaze u evroligi.
(Drobnjak iz auta, 18. maj 2019 16:33)
Eto malo srece i radosti u tvom zivotu :)
pre 4 godine
Aliii Ostojaaa???
pre 4 godine
Hvala svetom Nolanu Smitu.
pre 4 godine
Potpuno neinteresantna liga za bogate gde se sve unapred zna. Smrt za košarku!
pre 4 godine
Iz svih dosadasnjih komentara zakljucujem da je najveca legenda cz beograd nolan smit.
(vlado, 18. maj 2019 15:06)
Ruke mu se pozlatile.
pre 4 godine
Realno gledano u pravu je.Nema u ABA ligi trenutno ekipe koja moze u buducnosti da raste.Finansijski i orgaziciono Zvezda je iznad svih a znamo i zbog cega ali za vise od ovoga tesko ce biti para ipak je ovo siromasna drzava.Buducnost ima novca ali nema sistem rada pa ni njima nema nekog rasta.Partizan ima potencijal ali znamo svi da mu neki veliki rast nece biti dozvoljen.
pre 4 godine
Наша домаћа лига треба да плати лиценцу за (још) један српски клуб. О томе је говорио и Сале Ђорђевић. Рекао је да финансије нису проблем за Звезду и Партизан кад би играли ЕЛ. Бартомеу није за ту опцију, пре свега због маркетинга. Немачко и британско тржиште броје преко 130 милиона потрошача, а успут су међу најбогатим европским државама. Још кад додамо француског представнима, онда је јасно да за клубове из Србије и екс Ју држава нема места. Пре ће се десити да немамо ниједног представника, него да нам дају два места.
pre 4 godine
A Paćo institujšn? :)
pre 4 godine
Ostoja i uplakani ostaše kratkih ruku...
pre 4 godine
A mesto za Partizan nis mts?
pre 4 godine
Iz svih dosadasnjih komentara zakljucujem da je najveca legenda cz beograd nolan smit.
pre 4 godine
Ona trojka u Areni je unistila Partizan.
Nikad se nece vise dignuti.
(Tubic, 18. maj 2019 14:43
Partizan nije uništen za razliku od jednog kluba koji je ugašen za sva vremena, a niko ne može FMP-eu da zabrani da se zove Zvezda. Tako kaže vaš gazda. Nisam ja to izmislio.
pre 4 godine
Pa u pravu je covek. Videli smo kako se proslavila Buducnost ove godine. Partizan je Nolan Smit vratio u prosli vek, a Cedevita je bas nekako instant projekat, sve bi na brzinu, a i navijaca nigde. Ostali klubovi nisu vredni pomena u evropskim okvirima trenutno, nazalost.
pre 4 godine
Iz svih dosadasnjih komentara zakljucujem da je najveca legenda cz beograd nolan smit.
(vlado, 18. maj 2019 15:06)
Ruke mu se pozlatile.
(Rale, 18. maj 2019 15:49)
Бог му здравља дао!
(Црвена звезда 1913, 18. maj 2019 16:29)
Ziveo nam 100 godina...
pre 4 godine
Neće Budućnost niđe.
pre 4 godine
Recenice "Necemo primeniti to pravilo na slucaj Olimpijakosa. Ovladacemo situacijom i prilagoditi nasa pravila" govori sve o Evroligi kakva je danas.
(munja, 18. maj 2019 14:44)
Tako je. I meni je to prvo zapalo za oko. Znači on otvoreno kaže da pravila može primenjivati selektivno. Ovakav sistem će definitivno uništiti nacionalne šampionate, što će imati katastrofalne posledice po razvoj košarke u Evropi. Klubovi su već puni manje kvalitetnih Amerikanaca, nedovoljno dobrih za NBA, dok sa druge strane, sve što vredi u Evropi ide preko bare sa 19,20 godina. Jaz između evropske košarke i NBA se produbljuje iz godine u godinu. Za par godina EL će igrati Engleski, Nemački i Turski klubovi, za koje će nastupati otpad iz NBA, a gledanost će biti maksimum 2000 gledalaca po utakmici. Ali bitno je da Bartomeu i njemu slični napune džepove, a to što evropska košarka propada, nikom nije važno. Što neko reče, dajte i koji klub iz Japan. Veliko tržište, ima love, a to što nikog košarka ne zanima, nije mnogo važno.
pre 4 godine
Muk u Humskoj.
pre 4 godine
Da zna Djordi, da zna Djordi,
kako Ostoja krpi kola,
ne bi Evroliga, ne bi Evroliga,
bila bez Partizana...
pre 4 godine
U prevodu, ako imaš pare može klub i iz Kazahstana da igra tu Evroligu. A ovi naši se zamlaćuju sa nekom tradicijom i trofejima. Za navijače blizanaca iz Bg, donesite sve te trofeje i titule na najlon pijacu u NS, sumnjam da bi vam neko dao 200e! Možda bi vam na otpadu dali više. Eto toliko, pa se vi prepucavajte što se tiče silnih titula i trofeja!
(Šarke RS, 18. maj 2019 15:44)Boli....
pre 4 godine
Limari na aparatima
pre 4 godine
@ Sta uradi Nolan Smit, tog sad vec davnog aprila 2014g...Izbacio ih je iz Evrolige i ko zna kad ce opet da se vrate tamo..
(nostalgija, 18. maj 2019 14:43)
Ja znam neće nikad, sada Zvezda uzima A licencu i paljba.
pre 4 godine
Nolan Derek Smit iz Luisvila drzava Kentaki da se proglasi za heroja. Podrzace predlog 70% Srbije...
pre 4 godine
Znaci Covicev sastanak imao svrhu! Nismo ni ocekivali drugacije. Cim je javno podrzao bilo je jasno sta misli
pre 4 godine
Pa kako bre, pa daj razmislite jos jednom, pa bice jos para od penzija, pa to je nepravda.
pre 4 godine
nema veze, vec uzivam u tome sto ce fmp svi redom da gaze u evroligi.
(Drobnjak iz auta, 18. maj 2019 16:33)
Znaci dresovi spremni. Uzivajte.
pre 4 godine
Samo bih zeleo da vidim face inteligentnih Grobara, koji su, posle otresanja od 30 razlike u polufinalu, pali na Limarev spin o nekoj speciajlnoj pozivnici. :)
(Mare, 18. maj 2019 17:07)
Nisu oni pali. Doktor im tako prepisao.
pre 4 godine
Slazem se. Budite malo objektivni, osim Zvezde i Partizana koji bi trebalo malo da se unormali nijedna ekipa ne bi mogla da opstane u Evroligi. Italija ima jednog predstavnika i ako po meni zasluzuju vise, Litvanija ima jednog predstavnika a ja bih rekao da su i oni zemlja kosarke koliko i mi,Nemacka takodje zasluzuje barem dva predstavnika pored Bajerna ALBA i Bamberg su daleko kvalitetnije ekipe od recimo Cedevite, FMP, Mege itd. Tako da budite malo objektivni. Volim Zvezdu i voleo bih da imamo vise predstavnika ali trenutno to nije moguce. Rusija ima ligu u kojoj ucestvuje jos 3 zemlje i to se odredjuje preko finala koje se igra sa CSKA. Tako je Himik igrao dve godine za redom. A sta cemo sa Zenitom?
pre 4 godine
Nema vise izgovora, decki. Sad zajedno na vracanje Morace u prvobitno stanje.
pre 4 godine
Budimo realni, ABA liga je lagano na putu da izgubi i ovo jedno mesto, Buducnost se obrukala dok je Zvezda odigrala sasvim korektno u EL.,zadnje godine sa Radonjom 16 pobeda i 14 poraza. Sa Alempijem 11 pobeda sto u odnosu sa 6 pobeda najskuplje ekipe u istoriji ABA, izgleda nestvarno. Dalje, ovde retko ko hoce da ulaze, ut duzno postovanje, za trenutnog sponzora MYD nikada nisam cuo ,ozbiljne firme a ima ih, ne pada im na pamet da ulazu u kosarku. Kada sam pricao drugarima grobarima da je tanka prica da Partizan dobije wajld kard, govorili su mi da nisam patriota. Koga briga sto je Partizan bio evropski prvak, ovo je prakticmo privatna liga, ako ekipe iz Londona i Pariza imaju jake sponzore iza sebe, bas briga Djordia sto je neko pre 27 godina osvojio nesto zna se ko ima prednost.Realno, Partizan je vec petu godinu prosecan klub kome je "plafon" ucesce u EK a i to ste dobili na foru prosle godine,Buducnost posle ove blamaze, pitanje je hoce li Milo jos da ulaze, Cedevita tj Tedeski odlican biznismen ali o kosarci ima malo znanja, i on je dosta love ulozio, u sred sezone promenio trenera i pola ekipe. Okreni obrni Zvezda jedini zdrav kolektiv sa jevtinim strancima, sa juniorskim timom, sa razvojnim klubom koji svake godine da' barem jednog dobrog igraca
pre 4 godine
Pa u pravu je covek. Videli smo kako se proslavila Buducnost ove godine. Partizan je Nolan Smit vratio u prosli vek, a Cedevita je bas nekako instant projekat, sve bi na brzinu, a i navijaca nigde. Ostali klubovi nisu vredni pomena u evropskim okvirima trenutno, nazalost.
(A.J., 18. maj 2019 14
Ajde malo prestanite da spinujete,nije Nolan Smit nista uradio Partizanu.Uradili su oni koji su uslovili sponzore da ne daju ni dinara dok Partizan ne smeni trenera,ti isti zatim nisu dozvolili otpis kamata na poreski dug vec kasnije kada su dali zeleno svetlo sponzorima 80% tog novca su uzimali za taj dug.Komsinici je mnogo vise otpisano.Sada su ti isti postavili upravu koja je malo trgla klub ali zna koliko smeju da jacaju Partizan.E to je istina a ne Nolan Smit.Kako to da Zvezda nije propala posle proslegodisnjeg gubljenja El?Nije,ulozila je jos vise i ponovo usla u EL.Partizanu to nece biti dopusteno,kontrolisace se priliv sredstava i tako onemoguciti da bude konkurentan Zvezdi.Zivi bili pa videli.
pre 4 godine
Milutinov potpisuje za Zvezdu!
pre 4 godine
Naravno da nema mesta za drugi tim iz ABA u euroligi to je valjda svakom normalnom ljubitelju kosarke jasno. Glavni razlog je novac a drugi kvalitet koji nemamo sto je donekle povezano sa novcem. Citam ovde komentare "strucnjaka" koji krive Zvezdu zbog gubitka tog drugog mesta sto stvarno nema veze s mozgom a nije mi jasno ni kako je Zvezda kriva za to. Jos mi je ludja prica da smo zbog ABA izgubili po jedno mesto u euroligi za svaku drzavu posebno...pa dali ste normalni ljudi. Pa prica o A licenci i to za Partizan..pa dali je moguce, kakva bre A licenca kakva prica o prvacima domacih prvenstava u euroligi. Ljudi oni tamo su napravili euroligu koja kao i sve na svetu funkcionise na principu profita i novca a mi to ne shvatamo.Koga briga za tradiciju, evropske titule u proslosti i rezultate samo je novac interes jer sport drugacije ne moze da opstane na o visokom profesionalnom nivou kakvom je danas. DOk je kosarka bila skoro amaterska mi smo bili konkurentni ali danas kada je toliki novac usao nema nas nigde i to je poenta. Niko nas ne tera da igramo euroligu. Ako nam se nesvidja sto ne napravimo sami neko jace i bolje takmicenje. E tu je problem, nesposobni smo... ali zato znamo da kukamo, da kritikujemo i da trazimo pravdu. Sto mi ne napravimo jaku i bogatu drzavu sa visokim standardom, bogatim trzistem i jakim firmama koje ulazu veliki novac u sport. Nesposobni smo. Treba da cutimo i da budemo srecni sto uopste i hoce da igraju sa nama ovakvima kakvi smo. Sportski pozdrav
pre 4 godine
Pa kada vide šta se dešava na utakmicama F4 ABA lige ove i prethodne sezone, nije ni čudo što bi pre klub iz Londona nego iz bivše Juge.
pre 4 godine
Mogu da lupaju minuse i pljuju iz CZ koliko hoće, ali jedini krivci što ne igra više klubova odavde su oni. Kada je KKP bio na redu za A licencu to je i rukama i nogama mlatilo da se promene pravila. A Španac to iskoristio kasnije da smanji i ono što smo i do tada imali. Evo Olimpiakos sa A licencom može i da ne igra domaću liu ali igraće EL. I videćete, to će biti presedan koji će se za par godina pretvoriti u standard. Napraviće zatvorenu ligu a mi ćemo da se zamlaćujemo sa "prozorima" i ostalom stolarijom u Fiba kupovima. Samo A licenca, ali taj voz je davno napustio stanicu.
pre 4 godine
ovde je gubitku Trinki,Bio evroligaski trener,posle partizana moze samo u Tamis
pre 4 godine
Sad će da padaju evropski rekordi po koš razlici,kao obično.Ajmo uglješe u nove poraze i priči o f4 kao i do sada.
(Бане, 18. maj 2019 18:40)
Tesko da ce neko srusiti vase rekorde kao sto su protiv CSKA 88:46 i 93:57,protiv AEK-a 106:70,Makabija 89:53,Ulker-a 100:56,Lokomotive 99:64,mada je na 3 min.pre kraja bilo 46 razlike ali se ljudi smilovase,tj.nas Sale Obradovic.
pre 4 godine
U prevodu, ako imaš pare može klub i iz Kazahstana da igra tu Evroligu. A ovi naši se zamlaćuju sa nekom tradicijom i trofejima. Za navijače blizanaca iz Bg, donesite sve te trofeje i titule na najlon pijacu u NS, sumnjam da bi vam neko dao 200e! Možda bi vam na otpadu dali više. Eto toliko, pa se vi prepucavajte što se tiče silnih titula i trofeja!
pre 4 godine
(Ivan4_2019, 18. maj 2019 14:43)
Ova masa ovakvih i sličnih komentara pokazuje da nikada komunizam iz Srbije neće izaći. Društvena (partijska) svojina, klubovi udruženja građana koja se finansiraju prema partijskim simpatijama... Profit je nebitan, država treba da sipa u klubove da bi razonodila građane. Tito-Kardelj i dalje jašu.
Naravno da je Đordiju profit primarni interes. EL je privatna liga, i zavisi i izdržava se (živi) isključivo od svog profita. Napravljena je po uzoru na najjaču i najjprofitabilniju ligu na svetu - NBA. Tu nama države i partije da dosipava i dopunjva i upravlja. Profesionalno bavljenje košarkom, kao jedinim zanimanjem.
Ko želi amaterski sport, ima FIBU. Tu su klubovi koji služe za razvoj sporta i takmičenja za omladinu i dokone građane.
pre 4 godine
Samo bih zeleo da vidim face inteligentnih Grobara, koji su, posle otresanja od 30 razlike u polufinalu, pali na Limarev spin o nekoj speciajlnoj pozivnici. :)
pre 4 godine
U Humskoj se radovalo brate mnogo ,razne smo titule proslavljali,o kojima vi mozete samo da sanjate i mastate.Sedi jedan,inace Zvezdi zelim uspesnu EL .
(Drug krcun, 18. maj
Најупечатљивији моменат у историји хумске догодио се 29.5.1991!
Још увек се нисте опоравили!
pre 4 godine
@Beoman
Pa da, prvo dovedeš Sita Alonsa i 10 stranaca, pola lige te nalupa, pa to otpustiš, ništa ne uradiš a na kraju morališeš o nacionalnim ligama.
3 kluba su menjala roster i stručni štab ko na traci, spucali novce i sad se češu, pa to je kao i sve drugo kad promašiš, kao svaki posao.
Evo idu nacionalne lige trenutno, Cedevita Zvezda i Partizan teraju po 40 razlike svaku utakmicu.
Samo bi i ovo malo kvaliteta povukli dole u blato. Bar u Srbiji klubovi nemaju za komunalije a tek roster misaona imenica.
Prošlo vreme tvrtki, fabrika koje finansirale sporta.
pre 4 godine
Ako je u Euroligi, kao sto kritikujete, sve u parama, ko sprecava Zvezdu, Buducnost,Cibonu, Partizan da na racun neke sjajne proslosti, osvoje Eurokup i tako udju u EL.
pre 4 godine
...i padova! Kraj.
pre 4 godine
A Ostoja,kadar nevera... da li su njegove ovce konacno shvatile da ih je ubacivao i davao bespotrebnu nadu?
pre 4 godine
Djordi je mislio na stalno mesto ne na WC. WC ide Partizanu ako Alba udje u finale nemacke lige.
pre 4 godine
Jednim udarcem dve muve...Prva za ove sto bi se EL zalili na plej off ABA lige za nekakve sankcije haha...Jasno i glasno ne tice nas se nacionalna prvenstva...a druga tepalica po muvi u vezi drugog kluba iz ABA lige u EL...Ode milionce za trenera i klub ciji je domet ukrstanje koplja sa Tamisom...Zna se da je Zvezda jedina institucija za najvisi rang i u fudbalu i u kosarci...velicina je nepromenjena vrednost bar kada je takav sportski gigant poput Zvezde u pitanju.No i EC nije zanemarljivo takmicenje,ima i ono svoje vrednosti ..partizan i buducnost svakako pripadaju tom takmicenju...
(Dejan CZ, 18. maj 2019 14:52)
U košarci vi mozete da budete institucija samo za tamiš bolje da se nejavljate smešni ste u svojoj istoriji niste ni finale kupa šampiona odigrali za vas je i Partizan a boga mi i Sarajevska Bosna institucija jer su evropski prvaci a vi kako te
pre 4 godine
Znao je čović ovo prvo, zato je i podržao partizan. da je partizan imao neke šanse čović se ne bi oglašavao. stari lisac je to
pre 4 godine
Mogu da lupaju minuse i pljuju iz CZ koliko hoće, ali jedini krivci što ne igra više klubova odavde su oni. Kada je KKP bio na redu za A licencu to je i rukama i nogama mlatilo da se promene pravila. A Španac to iskoristio kasnije da smanji i ono što smo i do tada imali. Evo Olimpiakos sa A licencom može i da ne igra domaću liu ali igraće EL. I videćete, to će biti presedan koji će se za par godina pretvoriti u standard. Napraviće zatvorenu ligu a mi ćemo da se zamlaćujemo sa "prozorima" i ostalom stolarijom u Fiba kupovima. Samo A licenca, ali taj voz je davno napustio stanicu.
(dking, 18. maj 2019 16:26)... ziva istina! Samo te licence veze nemaju sa sportom! Nisi vise sampion evrope jer si tu dosao zato sto imas para! Za nas ovo znaci isto ko i u fudbalu, postacemo nebitni totalno!
pre 4 godine
Ostoja da se zahvali Buducnosti sto sad nisu ni u razgovorima za neku specijalnu pozivnicu. Ja se slazem da bi EL osim finansijske strukture kluba trebalo da gleda i kvalitet nacionalnog takmicenja u kojem klub igra. I oni to donekle i rade. Ne moze sutra da se pojavi neki privatni klub iz Danske sa godisnjim budzetom 20mil EUR i odma' uleti u EL. Ali, Titogradjani su zaista dotakli dno dna prosle sezone i to ce je bacilo neizbrisivu ljagu na ABA. CZV i PAR, pa i klubovi iz Zagreba se nikada ni u najgorim momentima nisu toliko blamirali. Tako da - ukoliko EL i vodi racuna o domacim takmicenjima - to trenutno ne ide u prilog timovima iz regionalne lige.
pre 4 godine
Sta li kazu oni koji su nakon finala Zvezde i Buducbosti pricali kako iz EL gledaju to i kako ce razmisliti da li da posalju ikoga iz ABA u EL. U Grckoj ove izbacuju u drugu ligu, ne igraju itakmice, a EL zabole cose bas nesto.
pre 4 godine
NOLAN SMIT I TACKA.
pre 4 godine
@dking
Pitanje za tebe i sve nas koji navlacimo vodenicu na nasu stranu kao Partizan trebao da dobije A licencu? Po kom kriterijumu? Jer realno ako je sa ovih prostora neko trebao da dobije A licencu to su Hrvati sa 5 titula prvaka Evrope.
pre 4 godine
Bogami puna su vam usta institucije.
pre 4 godine
Od sledeće sezone u EL će ići finalisti EK tako da ko ima para i želju da igra EL sledeće godine neka izbori bar to finale. Da je Zvezda imala malo više želje za uspehom u EK po kvalitetu verujem da je mogla da bude finalista ove godine(ok, ove godine u EL ide samo pobednik) tako da to nije tako nedostižno kako se predstavlja i ako imaš kvalitet možeš legitimno da igraš EL.
pre 4 godine
Stvarno,da li Vi koji mislite da je košarka samo igranje EL?
Pravi navijači i oni koji vole kosarku gledaće svoju ekipu i i drugim takmičenjima,normalno pod uslovom da postoji neka baza,plan i zalaganje da se napreduje...
Smesne su priče da KKP i KKCZ imaju slične budzete. Crveno beli zadnjih 6-7 godina imaju daleko više , i jasno je da drzava ne bi mogla da finansira dva kluba u EL.
Sistem EL od 34 utakmice gde ce 10 timova da otpadne a maltene 7-8 ekipa vec od polovine ce da igra bez takmicarskog interesa...
Koliko ce pobeda da ima KKCZ sledece godine ? Sa budzetom 8-10 mil€ doci ce do 10-12 pobeda od 34. To ce biti 3-6 mesto od pozadi...
od januara Pionir ce biti poluprazan...
Slican uspeh bi imao i KKP s tim sto bi Pionir bio popunjeniji.
Prema tome ne gubite energiju bezveze...neke stvari gube svoj smisao.
Za one neobaveštene košarka je u Evropi neprofitabilan sport. Ne postoji klub koji moze realno da zaradi budzet.. Mislite da 30 hiljada za pobedu u EL neka para?
Pa u Fiba prvak je dobio 1 mil.€.
U EL ne znam tačno,ali sigurno nije vise.
Kako Real da zaradi 40 mil???
pre 4 godine
Naj bolji smo mi.
(Toto-ko-tunjo, 18. maj 2019 18:17)
Je si, majstore. ;)
pre 4 godine
dok nije bilo aba lige, izvsvake zemlje je mogao po 1 da se kvalifikuje u tu evroligu?(Boky, 18. maj 2019 17:48)
Od kada je ULEB zatvorio EL sa A licencama nema nikakvih kvalifikacija... Vi što plačete zbog ulaska u ABU pogledajte rang listu liga:
1 Првенство Грчке 129
2 Првенство Италије 76
3 Првенство Турске 71
4 Првенство Израела 70
5 ВТБ јунајтед лига 66
6 Првенство Шпаније 50
7 Првенство Литваније 47
8 Првенство Немачке 44
9 Јадранска лига 33
Na kome mestu bi bila KLS?
Koliko bi licenci dobila od Đordija?
pre 4 godine
Kome smeta jak Limar ?
pre 4 godine
to se znalo odavno,pozivnicu dobija virtus ili francuski klub,nemacki,ruski,turski,partizan sa trenutnom finansiskom situacijom i igra
ckim kadrom eurocup puna kapa,bar cemo dogurati daleko,malo me nervira sto svi potenciraju da tako velik klub zavisi od ucesca u lopovskoj evroligi,budimo dostojanstveni i napravimo tim ko nekad i osvojimo evro
cup,nas bi i zalgiris kuci otreso ko sisarku a kamoli efes i drugi,budimo ponosni punimo pionir,napravimo korak vise nego ove sezone,doce bolja vremena
pre 4 godine
Cekaj a "samoprozvana institucija" nista??? hahaha
bravo Djordi, Ostoja limar i grobarijada koja veruje u bajke, nadali se nicemu, sada Trinkikikiriki moze opusteno da radi...
pre 4 godine
Ah, zlocestih li deckija...
pre 4 godine
Cekaj bre Djordi, a vajld karta za evropske Boston Kelte?
(asdf, 18. maj 2019 14:43)
Evroliga je i pravljena da bi se klubovima sa ovih prostora oduzela mesta u Evroligi, i da se svede na samo jedno mesto. Gazda privatnog kluba za koji navijaš od 2011. je glavni krivac za to. I ko ti je taj Boston. Mi smo Partizan, nemamo problema sa krizom identiteta :)
pre 4 godine
Muk u Humskoj.
(Aleksej:,,Trinkikirikijeri uzrok pada zivotnog standarda”, 18. maj 2019 15:44
U Železniku trubači...
pre 4 godine
Ne znam kuda ide srpska košarka, koliko vidim nikuda, tačnije u raspad, ali ni EL neće dugo, u ovom sastavu, zaista je jadno bilo na RM - CSKA, hala poluprazna, a u finalu biće isto.
pre 4 godine
Lik je vise puta naveo da hoce ekipe iz Londona i Pariza, i ako ostane format sa 18 klubova (posto sljedece godine licence dobijaju Bajern i Asvel) dva aktuelna kluba ce izgubiti svoje mjesto u Evroligi, a jedan od klubova ce biti ABAligaski. Ovo o "Teško je proceniti koji tim ima najstabilniju strukturu i bolje izglede za rast..." svezi macki o rep, u Evroligi ima klubova koji imaju veci budzet nego svi ABAligaski klubovi zajedno, prosjecan evroligaski budzet u sezoni 18/19 je oko 21 milion evra! Jednostavno, u regionu nema para, nema jakih kompanija koje bi bile sponzori, kupovna moc stanovnistva je ocajna...plus sto ruzna desavanja uezi sukoba Covic-Bokan samo idu naruku da ABA izgubi i ovo jedno mjesto koje joj ostaje a koje bi se ustupilo Londonu ili Parizu koji su finansijski jaci nego cijeli region!
pre 4 godine
@@ Sta uradi Nolan Smit, tog sad vec davnog aprila 2014g...Izbacio ih je iz Evrolige i ko zna kad ce opet da se vrate tamo..
(nostalgija, 18. maj 2019 14:43)
Ja znam neće nikad, sada Zvezda uzima A licencu i paljba.
(Komitment, 18. maj 2019 16:36)
Gluposti, ABA liga nezaradjuje nit jedno mesto u evroligi, sluzi za nabijanje kos razlike u ove zadnje dve senzone. ABA liga je razaranje nacionalne kosarke. TReba igrati svoju ligu, a snagu kluba radi ekonomija a ne medjunarodno takmicenje sirotinja. Ako srbija nemoze da ima sopstvenu ligu od 12 klubova i trebamo kosarku u bankrot i igrati prvenstvo gimnazialaca i studenata.
pre 4 godine
dok nije bilo aba lige, izvsvake zemlje je mogao po 1 da se kvalifikuje u tu evroligu?
pre 4 godine
nema veze, vec uzivam u tome sto ce fmp svi redom da gaze u evroligi.
pre 4 godine
@ Наша домаћа лига треба да плати лиценцу за (још) један српски клуб. О томе је говорио и Сале Ђорђевић. Рекао је да финансије нису проблем за Звезду и Партизан кад би играли ЕЛ. Бартомеу није за ту опцију, пре свега због маркетинга. Немачко и британско тржиште броје преко 130 милиона потрошача, а успут су међу најбогатим европским државама. Још кад додамо француског представнима, онда је јасно да за клубове из Србије и екс Ју држава нема места. Пре ће се десити да немамо ниједног представника, него да нам дају два места.
(aco, 18. maj 2019 15:36)
Jedina je šansa da Zvezda nakon uspešne sezone potpise i uplati 10 m€/y u narednih 10 godina. Tako ćemo dobiti A licencu i u ABA posle nek se češu. Ovo može samo Predsednik da resi.
pre 4 godine
dok nije bilo aba lige, izvsvake zemlje je mogao po 1 da se kvalifikuje u tu evroligu?
(Boky, 18. maj 2019 17:48)... tako je! Dok doktor i cz nisu strucno razmontirali domace takmicenje!
pre 4 godine
deki, 18. maj 2019 20:58)
brate,prijatelju,druže,zemljak
jel te nije sramota ovoga što si napisao?
zvezda jedini klub koji nesto lao vredi?
ko finansira zvezdu?
odakle novca?
ko je jeftin? o kakvoj jeftini ti pričas?
kladim se da imate duplo veći budzet nego sto je imao Paetizan dok je igrao EL i bidomo iskreni,ostavio je bolje rezultate.
uzdravlje,nisam navijac partizana,ovo je činjenica.
ali zvezda najbolja...imate račun FMPa,zvezdin račun je ugašen,ne postoji.
pre 4 godine
Kako se Bartomeu ne razume u kosarku...
pre 4 godine
Ovo je sramota, da nije Srbije Evropa ne bi bila na ovom nivou u košarci. Minimum dva tima iz ABA + jedan u kvalifikacijama
Sramota
pre 4 godine
Aleksej......
U Humskoj se radovalo brate mnogo ,razne smo titule proslavljali,o kojima vi mozete samo da sanjate i mastate.Sedi jedan,inace Zvezdi zelim uspesnu EL .
pre 4 godine
Zalosno je da se Partizanu podsmijava projekat koji je do prije nekoliko godina bio pod stecajem a onda je kriminalnom malverzacijom i povoljnom politickom situacijom postao uspjesan klub. Da se podsjetimo: crvena zvezda je imala dug od 15 miliona evra, klub je zaledjen a ime, grb i dresovi su za jeftine pare ustupljeni Nebojsi Covicu koji je svoj FMP iz Zeleznika preimenovao u Crvena Zvezda Mts. Onda je kupio KK Radnicki koji je preimenovao u FMP. Onih 15 miliona duga je obrisala naprednjacka stranka koja pumpa drzavne pare u Coviceve privatne klubove, plus sto je prisilila IDEA da bude sponzor. Samo slijepac ne vidi da je CZ postala uspjesan klub otkad su naprednjaci na vlasti, drzavni budzet im je neograniceni bankomat
pre 4 godine
as, 18. maj 2019 16:12
Tepić Milenko
Lauvergne Joffrey
Pavlović Aleksandar
Westermann Leo
Milutinov Nikola
Milosavljević Dragan
Bogdanović Bogdan
Gagić Đorđe
Musli Dejan
Andrić Mihajlo
Kinsey Tarence
Bertans Dāvis
Sramota je za Partizan da sa ovakvim timom te godine nije uspeo da osvoji Jadransku ligu.
Prve godine kada Partizan i Dule Vujosevic nisu nisu imali podrsku sudija kao svih prethodnih godina pokazao se sav njihov kvalitet.
pre 4 godine
Sad će da padaju evropski rekordi po koš razlici,kao obično.Ajmo uglješe u nove poraze i priči o f4 kao i do sada.
pre 4 godine
Kad Bokan i Limar hoće,pored živog Dr Nebojše Čovića u EL a sa košarkom nemaju blage veze.Čovek 50 i kusur godina u košarci osvajao sve što može da se osvoji sa državnim timom,FMP-om evo sada i sa KKCZ-om.
pre 4 godine
Мислим да Партизан најавио опет да ће у ФИБА лигу, што мислим да је паметно. Јесте то тренутно 3 по рангу такмичење, али полако напредује, а еурокуп пада. ЕЛ ове године има пад посећености, значи да требају нешто да мењају, али незнају шта. То све Фиби отвара нове могућности.
pre 4 godine
Naj bolji smo mi.
pre 4 godine
I na kraju, da rezimiramo stotim komentarom, pa-paaaa...
pre 4 godine
Znaci Covicev sastanak imao svrhu! Nismo ni ocekivali drugacije. Cim je javno podrzao bilo je jasno sta misli
pre 4 godine
Ona trojka u Areni je unistila Partizan.
Nikad se nece vise dignuti.
(Tubic, 18. maj 2019 14:43
Partizan nije uništen za razliku od jednog kluba koji je ugašen za sva vremena, a niko ne može FMP-eu da zabrani da se zove Zvezda. Tako kaže vaš gazda. Nisam ja to izmislio.
pre 4 godine
Ona trojka u Areni je unistila Partizan.
Nikad se nece vise dignuti.
pre 4 godine
Cekaj bre Djordi, a vajld karta za evropske Boston Kelte?
pre 4 godine
Jednim udarcem dve muve...Prva za ove sto bi se EL zalili na plej off ABA lige za nekakve sankcije haha...Jasno i glasno ne tice nas se nacionalna prvenstva...a druga tepalica po muvi u vezi drugog kluba iz ABA lige u EL...Ode milionce za trenera i klub ciji je domet ukrstanje koplja sa Tamisom...Zna se da je Zvezda jedina institucija za najvisi rang i u fudbalu i u kosarci...velicina je nepromenjena vrednost bar kada je takav sportski gigant poput Zvezde u pitanju.No i EC nije zanemarljivo takmicenje,ima i ono svoje vrednosti ..partizan i buducnost svakako pripadaju tom takmicenju...
pre 4 godine
Pa u pravu je covek. Videli smo kako se proslavila Buducnost ove godine. Partizan je Nolan Smit vratio u prosli vek, a Cedevita je bas nekako instant projekat, sve bi na brzinu, a i navijaca nigde. Ostali klubovi nisu vredni pomena u evropskim okvirima trenutno, nazalost.
(A.J., 18. maj 2019 14
Ajde malo prestanite da spinujete,nije Nolan Smit nista uradio Partizanu.Uradili su oni koji su uslovili sponzore da ne daju ni dinara dok Partizan ne smeni trenera,ti isti zatim nisu dozvolili otpis kamata na poreski dug vec kasnije kada su dali zeleno svetlo sponzorima 80% tog novca su uzimali za taj dug.Komsinici je mnogo vise otpisano.Sada su ti isti postavili upravu koja je malo trgla klub ali zna koliko smeju da jacaju Partizan.E to je istina a ne Nolan Smit.Kako to da Zvezda nije propala posle proslegodisnjeg gubljenja El?Nije,ulozila je jos vise i ponovo usla u EL.Partizanu to nece biti dopusteno,kontrolisace se priliv sredstava i tako onemoguciti da bude konkurentan Zvezdi.Zivi bili pa videli.
pre 4 godine
aaaaaaa.a institucija bre.kako za njjih nema mesta
pre 4 godine
Realno gledano u pravu je.Nema u ABA ligi trenutno ekipe koja moze u buducnosti da raste.Finansijski i orgaziciono Zvezda je iznad svih a znamo i zbog cega ali za vise od ovoga tesko ce biti para ipak je ovo siromasna drzava.Buducnost ima novca ali nema sistem rada pa ni njima nema nekog rasta.Partizan ima potencijal ali znamo svi da mu neki veliki rast nece biti dozvoljen.
pre 4 godine
Sta uradi Nolan Smit, tog sad vec davnog aprila 2014g...Izbacio ih je iz Evrolige i ko zna kad ce opet da se vrate tamo..
pre 4 godine
nema veze, vec uzivam u tome sto ce fmp svi redom da gaze u evroligi.
pre 4 godine
Ali Ostoja rece...
pre 4 godine
Ali Ostoja rek'o
pre 4 godine
Zato ubaci 3 tima iz Londona i 2 iz Japana jer imaju previse para pa da malo daju i tebi...Svašta bi mu rekao ali mi ne bi objavili komentar.Mada ga na fejsu cascavam redovno....
pre 4 godine
Jednim udarcem dve muve...Prva za ove sto bi se EL zalili na plej off ABA lige za nekakve sankcije haha...Jasno i glasno ne tice nas se nacionalna prvenstva...a druga tepalica po muvi u vezi drugog kluba iz ABA lige u EL...Ode milionce za trenera i klub ciji je domet ukrstanje koplja sa Tamisom...Zna se da je Zvezda jedina institucija za najvisi rang i u fudbalu i u kosarci...velicina je nepromenjena vrednost bar kada je takav sportski gigant poput Zvezde u pitanju.No i EC nije zanemarljivo takmicenje,ima i ono svoje vrednosti ..partizan i buducnost svakako pripadaju tom takmicenju...
(Dejan CZ, 18. maj 2019 14:52)
U košarci vi mozete da budete institucija samo za tamiš bolje da se nejavljate smešni ste u svojoj istoriji niste ni finale kupa šampiona odigrali za vas je i Partizan a boga mi i Sarajevska Bosna institucija jer su evropski prvaci a vi kako te
pre 4 godine
Da zna Djordi, da zna Djordi,
kako Ostoja krpi kola,
ne bi Evroliga, ne bi Evroliga,
bila bez Partizana...
pre 4 godine
Ali Ostoja??
pre 4 godine
Djordi je mislio na stalno mesto ne na WC. WC ide Partizanu ako Alba udje u finale nemacke lige.
pre 4 godine
A crno beli nevera
pre 4 godine
Ostojaaaaa apliciroooo
pre 4 godine
Hvala svetom Nolanu Smitu.
pre 4 godine
Milutinov potpisuje za Zvezdu!
pre 4 godine
Pa realno, Buducnost kao sampion ABA bila je kanta za napucavanje. Ove godine su drugi najbolji tim ABA i sta ce oni sad opet u Euroligi kad su pokazali da nemaju kvalitet? A Partizan je jos gori, doveli Trinkijerija a tim ostavili krs, pa sto se onda dovodili uopste takvog trenera kad niste ni tim pojacali za titulu? Bolje onda nista nego ovo, samo ste pare bacili. Ovakav Partizan prosao bi isto kao Buducnost u Euroligi a Cedevita jos gore. Ali nije to Euroliga kriva, to smo mi krivi jer od pada Jugoslavije u svim novim drzavama sport se prati samo kad su uspehi a inace hale/stadioni prazni. Evo pogledajte Zvezdu, srusila finalistu Liverpoola a sledeci vikend dodje 10k ljudi da ih gleda u JSL. Partizan ima 500 navijaca na utakmicama. U kosarki isto, gledamo Euroligu i play off ABA a ostale utakmice napunimo dvoranu tek na prost ulaz bez ulaznica...nema publike, nema interesovanja, nema sponzora, nema jacih timova, nema Eurolige. Sve je povezano
pre 4 godine
Pa kada vide šta se dešava na utakmicama F4 ABA lige ove i prethodne sezone, nije ni čudo što bi pre klub iz Londona nego iz bivše Juge.
pre 4 godine
Iz svih dosadasnjih komentara zakljucujem da je najveca legenda cz beograd nolan smit.
pre 4 godine
Mogu da lupaju minuse i pljuju iz CZ koliko hoće, ali jedini krivci što ne igra više klubova odavde su oni. Kada je KKP bio na redu za A licencu to je i rukama i nogama mlatilo da se promene pravila. A Španac to iskoristio kasnije da smanji i ono što smo i do tada imali. Evo Olimpiakos sa A licencom može i da ne igra domaću liu ali igraće EL. I videćete, to će biti presedan koji će se za par godina pretvoriti u standard. Napraviće zatvorenu ligu a mi ćemo da se zamlaćujemo sa "prozorima" i ostalom stolarijom u Fiba kupovima. Samo A licenca, ali taj voz je davno napustio stanicu.
pre 4 godine
Cekaj bre Djordi, a vajld karta za evropske Boston Kelte?
(asdf, 18. maj 2019 14:43)
Evroliga je i pravljena da bi se klubovima sa ovih prostora oduzela mesta u Evroligi, i da se svede na samo jedno mesto. Gazda privatnog kluba za koji navijaš od 2011. je glavni krivac za to. I ko ti je taj Boston. Mi smo Partizan, nemamo problema sa krizom identiteta :)
pre 4 godine
deki, 18. maj 2019 20:58)
brate,prijatelju,druže,zemljak
jel te nije sramota ovoga što si napisao?
zvezda jedini klub koji nesto lao vredi?
ko finansira zvezdu?
odakle novca?
ko je jeftin? o kakvoj jeftini ti pričas?
kladim se da imate duplo veći budzet nego sto je imao Paetizan dok je igrao EL i bidomo iskreni,ostavio je bolje rezultate.
uzdravlje,nisam navijac partizana,ovo je činjenica.
ali zvezda najbolja...imate račun FMPa,zvezdin račun je ugašen,ne postoji.
pre 4 godine
Pa u pravu je covek. Videli smo kako se proslavila Buducnost ove godine. Partizan je Nolan Smit vratio u prosli vek, a Cedevita je bas nekako instant projekat, sve bi na brzinu, a i navijaca nigde. Ostali klubovi nisu vredni pomena u evropskim okvirima trenutno, nazalost.
pre 4 godine
dok nije bilo aba lige, izvsvake zemlje je mogao po 1 da se kvalifikuje u tu evroligu?
(Boky, 18. maj 2019 17:48)... tako je! Dok doktor i cz nisu strucno razmontirali domace takmicenje!
pre 4 godine
A mesto za Partizan nis mts?
pre 4 godine
Sad će da padaju evropski rekordi po koš razlici,kao obično.Ajmo uglješe u nove poraze i priči o f4 kao i do sada.
pre 4 godine
Rekoh vam ja odavno, ali vi verujete vašem Ostoji, slušate bajke i nadate se uludo. ABA liga jedva ima kvalitet za jedno mesto, da budemo srećni ako i to jedno ostane. Nije lud Bartomeu da da mesto Partizanu koji je godinama u kanalu.
pre 4 godine
Muk u Humskoj.
(Aleksej:,,Trinkikirikijeri uzrok pada zivotnog standarda”, 18. maj 2019 15:44
U Železniku trubači...
pre 4 godine
@@ Sta uradi Nolan Smit, tog sad vec davnog aprila 2014g...Izbacio ih je iz Evrolige i ko zna kad ce opet da se vrate tamo..
(nostalgija, 18. maj 2019 14:43)
Ja znam neće nikad, sada Zvezda uzima A licencu i paljba.
(Komitment, 18. maj 2019 16:36)
Gluposti, ABA liga nezaradjuje nit jedno mesto u evroligi, sluzi za nabijanje kos razlike u ove zadnje dve senzone. ABA liga je razaranje nacionalne kosarke. TReba igrati svoju ligu, a snagu kluba radi ekonomija a ne medjunarodno takmicenje sirotinja. Ako srbija nemoze da ima sopstvenu ligu od 12 klubova i trebamo kosarku u bankrot i igrati prvenstvo gimnazialaca i studenata.
pre 4 godine
@ Наша домаћа лига треба да плати лиценцу за (још) један српски клуб. О томе је говорио и Сале Ђорђевић. Рекао је да финансије нису проблем за Звезду и Партизан кад би играли ЕЛ. Бартомеу није за ту опцију, пре свега због маркетинга. Немачко и британско тржиште броје преко 130 милиона потрошача, а успут су међу најбогатим европским државама. Још кад додамо француског представнима, онда је јасно да за клубове из Србије и екс Ју држава нема места. Пре ће се десити да немамо ниједног представника, него да нам дају два места.
(aco, 18. maj 2019 15:36)
Jedina je šansa da Zvezda nakon uspešne sezone potpise i uplati 10 m€/y u narednih 10 godina. Tako ćemo dobiti A licencu i u ABA posle nek se češu. Ovo može samo Predsednik da resi.
pre 4 godine
A Paćo institujšn? :)
pre 4 godine
Aleksej......
U Humskoj se radovalo brate mnogo ,razne smo titule proslavljali,o kojima vi mozete samo da sanjate i mastate.Sedi jedan,inace Zvezdi zelim uspesnu EL .
pre 4 godine
Iz svih dosadasnjih komentara zakljucujem da je najveca legenda cz beograd nolan smit.
(vlado, 18. maj 2019 15:06)
Ruke mu se pozlatile.
pre 4 godine
Ovo je sramota, da nije Srbije Evropa ne bi bila na ovom nivou u košarci. Minimum dva tima iz ABA + jedan u kvalifikacijama
Sramota
pre 4 godine
Potpuno neinteresantna liga za bogate gde se sve unapred zna. Smrt za košarku!
pre 4 godine
Iz svih dosadasnjih komentara zakljucujem da je najveca legenda cz beograd nolan smit.
(vlado, 18. maj 2019 15:06)
Ruke mu se pozlatile.
(Rale, 18. maj 2019 15:49)
Бог му здравља дао!
pre 4 godine
Očekivano. Apsolutno nisam ni sumnjao da ovaj gospodin neće dozvoliti da u Evroligi budu dva tima iz ABA lige. Novac je sve oko čega se vrti njegov svet. Novac i profit naravno. Briga njega što je Balkan tokom silnih decenija iznedrio silne košarkaške asove svetskog formata, iznedrio silne moćne klubove koji su harali Evropom i bili višestruki šampioni Evrolige. Sada je balkanska klupska košarka uglavnom veoma finansijski siromašna i kao takva naravno da nije primamljiva ovom gospodinu. Biće uspeh zadržimo li i to jedno mesto iz ABA u Evroligi u narednim sezonama jer novac je sve dalji i dalji od domaćih klubova a samim tim i interesovanje ovog gospodina za te klubove. Ako treba dovešće u Evroligu indonežanske i arapske klubove mnogo pre balkanskih naravno ako će mu doneti ogroman profit. Toliko o tome na koji način razmišlja vlasnik današnje Evrolige i vlasnik klupske košarke u Evropi.
pre 4 godine
Naj bolji smo mi.
pre 4 godine
Iz svih dosadasnjih komentara zakljucujem da je najveca legenda cz beograd nolan smit.
(vlado, 18. maj 2019 15:06)
Ruke mu se pozlatile.
(Rale, 18. maj 2019 15:49)
Бог му здравља дао!
(Црвена звезда 1913, 18. maj 2019 16:29)
Ziveo nam 100 godina...
pre 4 godine
@ Sta uradi Nolan Smit, tog sad vec davnog aprila 2014g...Izbacio ih je iz Evrolige i ko zna kad ce opet da se vrate tamo..
(nostalgija, 18. maj 2019 14:43)
Ja znam neće nikad, sada Zvezda uzima A licencu i paljba.
pre 4 godine
dok nije bilo aba lige, izvsvake zemlje je mogao po 1 da se kvalifikuje u tu evroligu?
pre 4 godine
Aliii Ostojaaa???
pre 4 godine
Tegetlija Ostoja tandem na aparatima...
pre 4 godine
Мислим да Партизан најавио опет да ће у ФИБА лигу, што мислим да је паметно. Јесте то тренутно 3 по рангу такмичење, али полако напредује, а еурокуп пада. ЕЛ ове године има пад посећености, значи да требају нешто да мењају, али незнају шта. То све Фиби отвара нове могућности.
pre 4 godine
Ubaci još jedan tim iz Izraela, videli smo sinoć posećenost, kula od karata se ruši polako...
pre 4 godine
Samo bih zeleo da vidim face inteligentnih Grobara, koji su, posle otresanja od 30 razlike u polufinalu, pali na Limarev spin o nekoj speciajlnoj pozivnici. :)
pre 4 godine
Samo bih zeleo da vidim face inteligentnih Grobara, koji su, posle otresanja od 30 razlike u polufinalu, pali na Limarev spin o nekoj speciajlnoj pozivnici. :)
(Mare, 18. maj 2019 17:07)
Nisu oni pali. Doktor im tako prepisao.
pre 4 godine
Zalosno je da se Partizanu podsmijava projekat koji je do prije nekoliko godina bio pod stecajem a onda je kriminalnom malverzacijom i povoljnom politickom situacijom postao uspjesan klub. Da se podsjetimo: crvena zvezda je imala dug od 15 miliona evra, klub je zaledjen a ime, grb i dresovi su za jeftine pare ustupljeni Nebojsi Covicu koji je svoj FMP iz Zeleznika preimenovao u Crvena Zvezda Mts. Onda je kupio KK Radnicki koji je preimenovao u FMP. Onih 15 miliona duga je obrisala naprednjacka stranka koja pumpa drzavne pare u Coviceve privatne klubove, plus sto je prisilila IDEA da bude sponzor. Samo slijepac ne vidi da je CZ postala uspjesan klub otkad su naprednjaci na vlasti, drzavni budzet im je neograniceni bankomat
pre 4 godine
Recenice "Necemo primeniti to pravilo na slucaj Olimpijakosa. Ovladacemo situacijom i prilagoditi nasa pravila" govori sve o Evroligi kakva je danas.
pre 4 godine
Bogami puna su vam usta institucije.
pre 4 godine
Znao je čović ovo prvo, zato je i podržao partizan. da je partizan imao neke šanse čović se ne bi oglašavao. stari lisac je to
pre 4 godine
Ostoja i uplakani ostaše kratkih ruku...
pre 4 godine
ovde je gubitku Trinki,Bio evroligaski trener,posle partizana moze samo u Tamis
pre 4 godine
nema veze, vec uzivam u tome sto ce fmp svi redom da gaze u evroligi.
(Drobnjak iz auta, 18. maj 2019 16:33)
Eto malo srece i radosti u tvom zivotu :)
pre 4 godine
Stvarno,da li Vi koji mislite da je košarka samo igranje EL?
Pravi navijači i oni koji vole kosarku gledaće svoju ekipu i i drugim takmičenjima,normalno pod uslovom da postoji neka baza,plan i zalaganje da se napreduje...
Smesne su priče da KKP i KKCZ imaju slične budzete. Crveno beli zadnjih 6-7 godina imaju daleko više , i jasno je da drzava ne bi mogla da finansira dva kluba u EL.
Sistem EL od 34 utakmice gde ce 10 timova da otpadne a maltene 7-8 ekipa vec od polovine ce da igra bez takmicarskog interesa...
Koliko ce pobeda da ima KKCZ sledece godine ? Sa budzetom 8-10 mil€ doci ce do 10-12 pobeda od 34. To ce biti 3-6 mesto od pozadi...
od januara Pionir ce biti poluprazan...
Slican uspeh bi imao i KKP s tim sto bi Pionir bio popunjeniji.
Prema tome ne gubite energiju bezveze...neke stvari gube svoj smisao.
Za one neobaveštene košarka je u Evropi neprofitabilan sport. Ne postoji klub koji moze realno da zaradi budzet.. Mislite da 30 hiljada za pobedu u EL neka para?
Pa u Fiba prvak je dobio 1 mil.€.
U EL ne znam tačno,ali sigurno nije vise.
Kako Real da zaradi 40 mil???
pre 4 godine
U Humskoj se radovalo brate mnogo ,razne smo titule proslavljali,o kojima vi mozete samo da sanjate i mastate.Sedi jedan,inace Zvezdi zelim uspesnu EL .
(Drug krcun, 18. maj
Најупечатљивији моменат у историји хумске догодио се 29.5.1991!
Још увек се нисте опоравили!
pre 4 godine
Pa kako bre, pa daj razmislite jos jednom, pa bice jos para od penzija, pa to je nepravda.
pre 4 godine
Limari na aparatima
pre 4 godine
Mogu da lupaju minuse i pljuju iz CZ koliko hoće, ali jedini krivci što ne igra više klubova odavde su oni. Kada je KKP bio na redu za A licencu to je i rukama i nogama mlatilo da se promene pravila. A Španac to iskoristio kasnije da smanji i ono što smo i do tada imali. Evo Olimpiakos sa A licencom može i da ne igra domaću liu ali igraće EL. I videćete, to će biti presedan koji će se za par godina pretvoriti u standard. Napraviće zatvorenu ligu a mi ćemo da se zamlaćujemo sa "prozorima" i ostalom stolarijom u Fiba kupovima. Samo A licenca, ali taj voz je davno napustio stanicu.
(dking, 18. maj 2019 16:26)... ziva istina! Samo te licence veze nemaju sa sportom! Nisi vise sampion evrope jer si tu dosao zato sto imas para! Za nas ovo znaci isto ko i u fudbalu, postacemo nebitni totalno!
pre 4 godine
Muk u Humskoj.
pre 4 godine
Recenice "Necemo primeniti to pravilo na slucaj Olimpijakosa. Ovladacemo situacijom i prilagoditi nasa pravila" govori sve o Evroligi kakva je danas.
(munja, 18. maj 2019 14:44)
Tako je. I meni je to prvo zapalo za oko. Znači on otvoreno kaže da pravila može primenjivati selektivno. Ovakav sistem će definitivno uništiti nacionalne šampionate, što će imati katastrofalne posledice po razvoj košarke u Evropi. Klubovi su već puni manje kvalitetnih Amerikanaca, nedovoljno dobrih za NBA, dok sa druge strane, sve što vredi u Evropi ide preko bare sa 19,20 godina. Jaz između evropske košarke i NBA se produbljuje iz godine u godinu. Za par godina EL će igrati Engleski, Nemački i Turski klubovi, za koje će nastupati otpad iz NBA, a gledanost će biti maksimum 2000 gledalaca po utakmici. Ali bitno je da Bartomeu i njemu slični napune džepove, a to što evropska košarka propada, nikom nije važno. Što neko reče, dajte i koji klub iz Japan. Veliko tržište, ima love, a to što nikog košarka ne zanima, nije mnogo važno.
pre 4 godine
to se znalo odavno,pozivnicu dobija virtus ili francuski klub,nemacki,ruski,turski,partizan sa trenutnom finansiskom situacijom i igra
ckim kadrom eurocup puna kapa,bar cemo dogurati daleko,malo me nervira sto svi potenciraju da tako velik klub zavisi od ucesca u lopovskoj evroligi,budimo dostojanstveni i napravimo tim ko nekad i osvojimo evro
cup,nas bi i zalgiris kuci otreso ko sisarku a kamoli efes i drugi,budimo ponosni punimo pionir,napravimo korak vise nego ove sezone,doce bolja vremena
pre 4 godine
Nolan Derek Smit iz Luisvila drzava Kentaki da se proglasi za heroja. Podrzace predlog 70% Srbije...
pre 4 godine
NOLAN SMIT I TACKA.
pre 4 godine
@dking
Pitanje za tebe i sve nas koji navlacimo vodenicu na nasu stranu kao Partizan trebao da dobije A licencu? Po kom kriterijumu? Jer realno ako je sa ovih prostora neko trebao da dobije A licencu to su Hrvati sa 5 titula prvaka Evrope.
pre 4 godine
Cekaj a "samoprozvana institucija" nista??? hahaha
bravo Djordi, Ostoja limar i grobarijada koja veruje u bajke, nadali se nicemu, sada Trinkikikiriki moze opusteno da radi...
pre 4 godine
Naravno da nema mesta za drugi tim iz ABA u euroligi to je valjda svakom normalnom ljubitelju kosarke jasno. Glavni razlog je novac a drugi kvalitet koji nemamo sto je donekle povezano sa novcem. Citam ovde komentare "strucnjaka" koji krive Zvezdu zbog gubitka tog drugog mesta sto stvarno nema veze s mozgom a nije mi jasno ni kako je Zvezda kriva za to. Jos mi je ludja prica da smo zbog ABA izgubili po jedno mesto u euroligi za svaku drzavu posebno...pa dali ste normalni ljudi. Pa prica o A licenci i to za Partizan..pa dali je moguce, kakva bre A licenca kakva prica o prvacima domacih prvenstava u euroligi. Ljudi oni tamo su napravili euroligu koja kao i sve na svetu funkcionise na principu profita i novca a mi to ne shvatamo.Koga briga za tradiciju, evropske titule u proslosti i rezultate samo je novac interes jer sport drugacije ne moze da opstane na o visokom profesionalnom nivou kakvom je danas. DOk je kosarka bila skoro amaterska mi smo bili konkurentni ali danas kada je toliki novac usao nema nas nigde i to je poenta. Niko nas ne tera da igramo euroligu. Ako nam se nesvidja sto ne napravimo sami neko jace i bolje takmicenje. E tu je problem, nesposobni smo... ali zato znamo da kukamo, da kritikujemo i da trazimo pravdu. Sto mi ne napravimo jaku i bogatu drzavu sa visokim standardom, bogatim trzistem i jakim firmama koje ulazu veliki novac u sport. Nesposobni smo. Treba da cutimo i da budemo srecni sto uopste i hoce da igraju sa nama ovakvima kakvi smo. Sportski pozdrav
pre 4 godine
U prevodu, ako imaš pare može klub i iz Kazahstana da igra tu Evroligu. A ovi naši se zamlaćuju sa nekom tradicijom i trofejima. Za navijače blizanaca iz Bg, donesite sve te trofeje i titule na najlon pijacu u NS, sumnjam da bi vam neko dao 200e! Možda bi vam na otpadu dali više. Eto toliko, pa se vi prepucavajte što se tiče silnih titula i trofeja!
pre 4 godine
(Ivan4_2019, 18. maj 2019 14:43)
Ova masa ovakvih i sličnih komentara pokazuje da nikada komunizam iz Srbije neće izaći. Društvena (partijska) svojina, klubovi udruženja građana koja se finansiraju prema partijskim simpatijama... Profit je nebitan, država treba da sipa u klubove da bi razonodila građane. Tito-Kardelj i dalje jašu.
Naravno da je Đordiju profit primarni interes. EL je privatna liga, i zavisi i izdržava se (živi) isključivo od svog profita. Napravljena je po uzoru na najjaču i najjprofitabilniju ligu na svetu - NBA. Tu nama države i partije da dosipava i dopunjva i upravlja. Profesionalno bavljenje košarkom, kao jedinim zanimanjem.
Ko želi amaterski sport, ima FIBU. Tu su klubovi koji služe za razvoj sporta i takmičenja za omladinu i dokone građane.
pre 4 godine
Budimo realni, ABA liga je lagano na putu da izgubi i ovo jedno mesto, Buducnost se obrukala dok je Zvezda odigrala sasvim korektno u EL.,zadnje godine sa Radonjom 16 pobeda i 14 poraza. Sa Alempijem 11 pobeda sto u odnosu sa 6 pobeda najskuplje ekipe u istoriji ABA, izgleda nestvarno. Dalje, ovde retko ko hoce da ulaze, ut duzno postovanje, za trenutnog sponzora MYD nikada nisam cuo ,ozbiljne firme a ima ih, ne pada im na pamet da ulazu u kosarku. Kada sam pricao drugarima grobarima da je tanka prica da Partizan dobije wajld kard, govorili su mi da nisam patriota. Koga briga sto je Partizan bio evropski prvak, ovo je prakticmo privatna liga, ako ekipe iz Londona i Pariza imaju jake sponzore iza sebe, bas briga Djordia sto je neko pre 27 godina osvojio nesto zna se ko ima prednost.Realno, Partizan je vec petu godinu prosecan klub kome je "plafon" ucesce u EK a i to ste dobili na foru prosle godine,Buducnost posle ove blamaze, pitanje je hoce li Milo jos da ulaze, Cedevita tj Tedeski odlican biznismen ali o kosarci ima malo znanja, i on je dosta love ulozio, u sred sezone promenio trenera i pola ekipe. Okreni obrni Zvezda jedini zdrav kolektiv sa jevtinim strancima, sa juniorskim timom, sa razvojnim klubom koji svake godine da' barem jednog dobrog igraca
pre 4 godine
Neće Budućnost niđe.
pre 4 godine
U prevodu, ako imaš pare može klub i iz Kazahstana da igra tu Evroligu. A ovi naši se zamlaćuju sa nekom tradicijom i trofejima. Za navijače blizanaca iz Bg, donesite sve te trofeje i titule na najlon pijacu u NS, sumnjam da bi vam neko dao 200e! Možda bi vam na otpadu dali više. Eto toliko, pa se vi prepucavajte što se tiče silnih titula i trofeja!
(Šarke RS, 18. maj 2019 15:44)Boli....
pre 4 godine
Ah, zlocestih li deckija...
pre 4 godine
Nema vise izgovora, decki. Sad zajedno na vracanje Morace u prvobitno stanje.
pre 4 godine
Lik je vise puta naveo da hoce ekipe iz Londona i Pariza, i ako ostane format sa 18 klubova (posto sljedece godine licence dobijaju Bajern i Asvel) dva aktuelna kluba ce izgubiti svoje mjesto u Evroligi, a jedan od klubova ce biti ABAligaski. Ovo o "Teško je proceniti koji tim ima najstabilniju strukturu i bolje izglede za rast..." svezi macki o rep, u Evroligi ima klubova koji imaju veci budzet nego svi ABAligaski klubovi zajedno, prosjecan evroligaski budzet u sezoni 18/19 je oko 21 milion evra! Jednostavno, u regionu nema para, nema jakih kompanija koje bi bile sponzori, kupovna moc stanovnistva je ocajna...plus sto ruzna desavanja uezi sukoba Covic-Bokan samo idu naruku da ABA izgubi i ovo jedno mjesto koje joj ostaje a koje bi se ustupilo Londonu ili Parizu koji su finansijski jaci nego cijeli region!
pre 4 godine
A Ostoja,kadar nevera... da li su njegove ovce konacno shvatile da ih je ubacivao i davao bespotrebnu nadu?
pre 4 godine
Slazem se. Budite malo objektivni, osim Zvezde i Partizana koji bi trebalo malo da se unormali nijedna ekipa ne bi mogla da opstane u Evroligi. Italija ima jednog predstavnika i ako po meni zasluzuju vise, Litvanija ima jednog predstavnika a ja bih rekao da su i oni zemlja kosarke koliko i mi,Nemacka takodje zasluzuje barem dva predstavnika pored Bajerna ALBA i Bamberg su daleko kvalitetnije ekipe od recimo Cedevite, FMP, Mege itd. Tako da budite malo objektivni. Volim Zvezdu i voleo bih da imamo vise predstavnika ali trenutno to nije moguce. Rusija ima ligu u kojoj ucestvuje jos 3 zemlje i to se odredjuje preko finala koje se igra sa CSKA. Tako je Himik igrao dve godine za redom. A sta cemo sa Zenitom?
pre 4 godine
nema veze, vec uzivam u tome sto ce fmp svi redom da gaze u evroligi.
(Drobnjak iz auta, 18. maj 2019 16:33)
Znaci dresovi spremni. Uzivajte.
pre 4 godine
Sta li kazu oni koji su nakon finala Zvezde i Buducbosti pricali kako iz EL gledaju to i kako ce razmisliti da li da posalju ikoga iz ABA u EL. U Grckoj ove izbacuju u drugu ligu, ne igraju itakmice, a EL zabole cose bas nesto.
pre 4 godine
Naj bolji smo mi.
(Toto-ko-tunjo, 18. maj 2019 18:17)
Je si, majstore. ;)
pre 4 godine
Sad će da padaju evropski rekordi po koš razlici,kao obično.Ajmo uglješe u nove poraze i priči o f4 kao i do sada.
(Бане, 18. maj 2019 18:40)
Tesko da ce neko srusiti vase rekorde kao sto su protiv CSKA 88:46 i 93:57,protiv AEK-a 106:70,Makabija 89:53,Ulker-a 100:56,Lokomotive 99:64,mada je na 3 min.pre kraja bilo 46 razlike ali se ljudi smilovase,tj.nas Sale Obradovic.
pre 4 godine
...i padova! Kraj.
pre 4 godine
Наша домаћа лига треба да плати лиценцу за (још) један српски клуб. О томе је говорио и Сале Ђорђевић. Рекао је да финансије нису проблем за Звезду и Партизан кад би играли ЕЛ. Бартомеу није за ту опцију, пре свега због маркетинга. Немачко и британско тржиште броје преко 130 милиона потрошача, а успут су међу најбогатим европским државама. Још кад додамо француског представнима, онда је јасно да за клубове из Србије и екс Ју држава нема места. Пре ће се десити да немамо ниједног представника, него да нам дају два места.
pre 4 godine
Bolje Bartomeu da vidi sto mu je poluprazna dvorana u polufinalnoj utakmici REAL CSKA, kao da se igra utakmica ABA lige.
pre 4 godine
Ako je u Euroligi, kao sto kritikujete, sve u parama, ko sprecava Zvezdu, Buducnost,Cibonu, Partizan da na racun neke sjajne proslosti, osvoje Eurokup i tako udju u EL.
pre 4 godine
Ne znam kuda ide srpska košarka, koliko vidim nikuda, tačnije u raspad, ali ni EL neće dugo, u ovom sastavu, zaista je jadno bilo na RM - CSKA, hala poluprazna, a u finalu biće isto.
pre 4 godine
Kome smeta jak Limar ?
pre 4 godine
Kad Bokan i Limar hoće,pored živog Dr Nebojše Čovića u EL a sa košarkom nemaju blage veze.Čovek 50 i kusur godina u košarci osvajao sve što može da se osvoji sa državnim timom,FMP-om evo sada i sa KKCZ-om.
pre 4 godine
@Beoman
Pa da, prvo dovedeš Sita Alonsa i 10 stranaca, pola lige te nalupa, pa to otpustiš, ništa ne uradiš a na kraju morališeš o nacionalnim ligama.
3 kluba su menjala roster i stručni štab ko na traci, spucali novce i sad se češu, pa to je kao i sve drugo kad promašiš, kao svaki posao.
Evo idu nacionalne lige trenutno, Cedevita Zvezda i Partizan teraju po 40 razlike svaku utakmicu.
Samo bi i ovo malo kvaliteta povukli dole u blato. Bar u Srbiji klubovi nemaju za komunalije a tek roster misaona imenica.
Prošlo vreme tvrtki, fabrika koje finansirale sporta.
pre 4 godine
Od sledeće sezone u EL će ići finalisti EK tako da ko ima para i želju da igra EL sledeće godine neka izbori bar to finale. Da je Zvezda imala malo više želje za uspehom u EK po kvalitetu verujem da je mogla da bude finalista ove godine(ok, ove godine u EL ide samo pobednik) tako da to nije tako nedostižno kako se predstavlja i ako imaš kvalitet možeš legitimno da igraš EL.
pre 4 godine
Kako se Bartomeu ne razume u kosarku...
pre 4 godine
dok nije bilo aba lige, izvsvake zemlje je mogao po 1 da se kvalifikuje u tu evroligu?(Boky, 18. maj 2019 17:48)
Od kada je ULEB zatvorio EL sa A licencama nema nikakvih kvalifikacija... Vi što plačete zbog ulaska u ABU pogledajte rang listu liga:
1 Првенство Грчке 129
2 Првенство Италије 76
3 Првенство Турске 71
4 Првенство Израела 70
5 ВТБ јунајтед лига 66
6 Првенство Шпаније 50
7 Првенство Литваније 47
8 Првенство Немачке 44
9 Јадранска лига 33
Na kome mestu bi bila KLS?
Koliko bi licenci dobila od Đordija?
pre 4 godine
Ostoja da se zahvali Buducnosti sto sad nisu ni u razgovorima za neku specijalnu pozivnicu. Ja se slazem da bi EL osim finansijske strukture kluba trebalo da gleda i kvalitet nacionalnog takmicenja u kojem klub igra. I oni to donekle i rade. Ne moze sutra da se pojavi neki privatni klub iz Danske sa godisnjim budzetom 20mil EUR i odma' uleti u EL. Ali, Titogradjani su zaista dotakli dno dna prosle sezone i to ce je bacilo neizbrisivu ljagu na ABA. CZV i PAR, pa i klubovi iz Zagreba se nikada ni u najgorim momentima nisu toliko blamirali. Tako da - ukoliko EL i vodi racuna o domacim takmicenjima - to trenutno ne ide u prilog timovima iz regionalne lige.
pre 4 godine
as, 18. maj 2019 16:12
Tepić Milenko
Lauvergne Joffrey
Pavlović Aleksandar
Westermann Leo
Milutinov Nikola
Milosavljević Dragan
Bogdanović Bogdan
Gagić Đorđe
Musli Dejan
Andrić Mihajlo
Kinsey Tarence
Bertans Dāvis
Sramota je za Partizan da sa ovakvim timom te godine nije uspeo da osvoji Jadransku ligu.
Prve godine kada Partizan i Dule Vujosevic nisu nisu imali podrsku sudija kao svih prethodnih godina pokazao se sav njihov kvalitet.
pre 4 godine
I na kraju, da rezimiramo stotim komentarom, pa-paaaa...
100 Komentari
Sortiraj po: