Petak, 17.05.2019.

13:33

Žreb u FSS odlučio – finale Kupa se igra na "Rajku Mitiću"

Finale Kupa Srbije između Crvene zvezde i Partizana biće odigrano na stadionu “Rajko Mitić“ u Beogradu, iako je prethodno domaćin trebalo da bude niški “Čair“.

Izvor: B92

Žreb u FSS odluèio – finale Kupa se igra na "Rajku Mitiæu" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

187 Komentari

Sortiraj po:

ja

pre 4 godine

Cenim da ne bi bilo ovoliko grobarke kuknjave da je izvucen JNA na zrebu
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nikola, 17. maj 2019 14:04)

Hahahahaha "JNA izvučen na žrebu". Care, ti stvarno veruješ u to? :)))

oprasivac

pre 4 godine

au koja prasina oko toga gde ce da se igra, pa kad bi uveli normalan sistem takmicenja, gde ce finalisti igrati 2 utakmice, kao domacini i kao gosti, ne bi ni bilo ovih gluposti ;)

DS

pre 4 godine

Zvezdas sam ali zaista glupost.Kada se odredi domacin kupa nema menjanja bez obzira da li se taj domacin plasirao ili ne...Nepotrebna promena,da li se stvarno plase za bezbednost..?

grobarče

pre 4 godine

Zato, i samo zato ste mali klub i nikad nista niste napravili u Evropi.
(mr.wolf, 17. maj 2019 17:30)


a pobeda od 0:0 nad realom šansom ilića, to ništa?!

mladići borovi, devojke jele

pre 4 godine

ovo je kao neka noćna mora,ne mogu da verujem više šta se to dešava...
(Baki, 17. maj 2019 17:39)


gde da svi udare baš na simbol poštenja i časti?!

Црвена звезда 1913

pre 4 godine

Е, а како је некад било...
Имали су партизани преки војни суд, па чик писни.. Отимали, наметали све директивом... и у прву лигу и у куп шампиона па кад је нестало директиве онда је ту био суд удруженог рада па Толе.. а гле сада - ЖРЕБ???
Да је бар још једна директива остала лакше би им било...

Baki

pre 4 godine

Treba ovo bojkotovati,ne treba igrati finale.Pitanje je onda šta dalje?Čujem da se zagrebački Dinamo sprema da pred UEFOM zatraži titulu prvaka Jugoslavije iz 1947 sa obrazloženjem da Partizan jedini nije igrao kvalifikacije,pa onda kao treba poništiti sve njegove rezultate iz tog prvenstva.I da Dinamu kao drugoplasiranom UEFA dodeli titulu.Ljudi,ovo ako je istina,pa dokle bre?Zvezda i Vardar se isto zajedno spremaju pred UEFA za 1986 i 1987,rešili su da nas unište.Hajduk će onda da traži poništavanje zadnjeg kola iz 1976,hoće da nam ponište i 1999,ovo je kao neka noćna mora,ne mogu da verujem više šta se to dešava...

milos_no6

pre 4 godine

Uefa da se ugleda na naš savez pa bog da ih vidi, umesto sada lepo da premeste finale iz Bakua na Vembli em bliže svima em veći stadion. Čak i finale lš može negde između Londona i Liverpula. Uefa amateri!

navijac

pre 4 godine

Sta sam ja rekao pre par dana? Lepo sam rekao da smem da se kladim u sta god da ce zvezdana biti domacin! Nasuprot svakoj logici zvezdana je bila domacin ove sezone u SVAKOJ kup utakmici, dok je Partizan bio gost u SVAKOM KOLU! Sto se bre uopste igra ovo, lepo pehar kupa i titulu dodelite mezimici za narednih x godina dok je ovaj na vlasti i cao!

mr.wolf

pre 4 godine

Ajmo u sred rupe da ih porazimo, u inat svima....
(Downtown, 17. maj 2019 15:05)

U ovoj maloj recenici moze da se sagleda celokupan psiholoski profil navijaca Partizana (cast izuzecima, ima ih, i moji su prijatelji i braca, njma nije ovo upuceno, jednostavno ce se prepoznati oni kojima jeste).
Prijatelju, pa vas klub je i nastao tako,u inat nama. Vas smisao postojanja je Zvezda, pobediti Zvezdu, mrzeti Zvezdu. Nista vise. Imati vise od Zvezde, biti bolji od Zvezde, bolji igraci od Zvezde, imati isti broj zvezdica na dresu kao Zvezda.
Zato, i samo zato ste mali klub i nikad nista niste napravili u Evropi.

Runner

pre 4 godine

@runner zalažete se za Niš, a da je odlučeno da se igra na JNA, ne biste se žalili, komediolozi
(Bijela, 17. maj 2019 17:03)
Колико ме памћење служи ФК Партизан се још исто вече, по окончању утакмице, у Нишу изјаснио да жели финале на Чаиру и шта нам сада ту спинујеш. Толико нам је било стало до играња у Београду да представник ФК Партизан уопште није присуствовао данашњем жребању у ФСС, јер се ионако знало да, како год буду извлачене куглице утакмица ће се играти на Рајку.

Dr Hitch

pre 4 godine

A čekaj i razmisli malo... ti bi pustio da Radnički bude šampion? Pa šta treba, da ode na megdan Bajernu ili Barseloni? Radnički? Budimo realni, jedini klub koji ima evropski renome u našoj zemlji je Zvezda i svi drugi treba da to poštuju i prihvate. Zvezda treba da nas predstavlja u Evropi jer je to u interesu svih naših naroda i narodnosti, a ostali bi mogli da se takmiče za neku utešnu nagradu. Da sam ja fudbalski savez, ja bih zabranio da se pobedi Zvezda ili da bude nerešeno, zakonskim putem jer to direktno ugrožava priliku da nas ona predstavlja u Evropi i da opet uzme evrotitulu. I svi vi što navijate za druge klubove, posle vam drago kad Zvezda igra u Evropi i ponosni ste, a ovamo bi da kao neko drugi bude šampion. E pa ne može sve...
(ISPRSKANA TEGLA, 17. maj 2019 15:44)
Da li je moguće da neko ovo ozbiljno napiše? Iskreno se nadam da je neki trol u pitanju...

nemi posmatrač

pre 4 godine

@Admiral
Onda je i 2017., pa 2012. isto planirano da neko ispadne zar ne?
Tada se bez problema menjalo domaćinstvo Finala Kupa, voljom žreba se igralo na Partizanovom stadionu.

Eto prilike da isto kao Zvezda 2017. iznenada gostujete večitom rivalu umesto da igrate na neutralnom.
Dobrodošli.

Mladen

pre 4 godine

Ljudi moji čemu tolika mržnja. Primera radi, 27.05.2017. domaćin finala kupa je trebao da bude Novi Sad, u njemu su takođe igrali Zvezda i Partizan, iz istih razloga je mesto odigravanja prebačeno za Beograd i domaćin je bio Partizan. Slična situacija se desila 2012. godine. Najbezbolnije rešenje je uvesti dvomeč u finale kupa, tako će i ekipe iz manjih sredina imati priliku, ako dođu do finala, da bar jednu tako važnu utakmicu odigraju na svom terenu.

Runner

pre 4 godine

Mozete sta hocete, ali ne mozete dokle hocete.
(PFC, 17. maj 2019 15:06)

...a Lotar je cak i knjigu napisao.
(Skorpion, 17. maj 2019 15:30)
А коју си ти прочитао, све на немачком. 'ајд реци нам бар наслов књиге!

ISPRSKANA TEGLA

pre 4 godine

Navijačima Partizana poručujem da budu ponosni što navijaju za naš klub. U ovom trenutku u kome se nalazi Srbija, srpski sport i pravo u ovoj državi, nema veće časti nego biti pristalica Partizana.
(Grobarchina, 17. maj 2019 13:48)

Ja baš uživam u navijanju za Crvenu Zvezdu i u gledanju kako im ponos pada, ako me razumete, hahahaha. Stanje u državi i politika nemaju veze sa tim što smo mi toliko jaki. Naučite da igrate fudbal pa nam izađite na crtu. Do tada, vežbajte, šta drugo da vam kažem, hahahaha!

Admiral

pre 4 godine

Problem je u tome zbog cega su odredili Nis kao domacina kupa?? Jesu li unapred planirali da se ne igra derbi u finalu tj da Radnicki igra finale? Ocigledno jesu ali im se to izjalovilo! Gospodo kada znate da je moguc derbi u finalu ne odredjujte drugi grad sem Bg-a za domacina ili ljudski namestite da Partizan ispadne, ovako vas kriminal dolazi do punog izrazaja i brukate i sebe i nas fudbal u celini!

Borky

pre 4 godine

Prošle godine "nije bilo mogućnosti" da se finale premesti iz Surdulice, sad nešto nema tih problema... Proći će i ovo zlo od nazadnjaka na svim nivoima, opet ćete u blato gde vam je i mesto...
(cure, 17. maj 2019 15:03)

Kakav spin od poznatih spin naijaca(nova frakcija). Prosle godine Mladost i nema navijace a vas ima toliko da niste mogli ni stadion u Surdulici napuniti sa svim tampon zonama. Sram vas bilo sto prizeljkujete krvopolice samo zbog dzombastog terena gdje bi vas hrkljus dosao do izrazaja.

Milan Banjaluka

pre 4 godine

Zadnjih 9 finala u bg ,igralo se na jna 7 a na marakani 2 pa sta se bunite . Gdje god da se igrali vi ste donji sta kmecite grobaei ionako vas nema. pogledajte se sa zadnjeg derbija stojite u tri grupe glumite da volite partizan. molim vas da cutite. Docepala se djeca komentara.

maconii

pre 4 godine

ljudi budite realni,80 posto navijaca oba tima ce krenuti iz Bga,neki ce krenuti u vecim grupama,neki u manjim,autobusima,vozovima,kolima,organizovano,neorganizovano...4 navijacke grupe...pa ko moze da obezbedi da se huligani nece susresti na auto putu ili u vozovima do Nisa i poubijati se,a pri tome ce ugroziti i druge ljude...mislite o tome malo,to je najbitnije...bolje da se igra u Bgu

Petar Macen

pre 4 godine

Kako je provaljen onaj željko pantić kada partizan pobeđuje onda je sve istoriski i regularno kad partizan gubi svi su protiv partizana teorija zavere. Neznam ko tog čoveka uzima za ozbiljno.

Alen

pre 4 godine

ljudi budite realni,80 posto navijaca oba tima ce krenuti iz Bga,neki ce krenuti u vecim grupama,neki u manjim,autobusima,vozovima,kolima,organizovano,neorganizovano...4 navijacke grupe...pa ko moze da obezbedi da se huligani nece susresti na auto putu ili u vozovima do Nisa i poubijati se,a pri tome ce ugroziti i druge ljude...mislite o tome malo,to je najbitnije...bolje da se igra u Bgu
(maconii, 17. maj 2019 15:19)

kako se uefa nije setila ovoga pa da preseli finale lige evrope...ipak igraju dva tima iz londona pa nema smisla da se cimaju do azerbejdzana...
bruka i sramota da ova drzava nema snage da organizuje jednu utakmicu...na stranu sto je mezimica sve utakmice kupa igrala na svom terenu...

ISPRSKANA TEGLA

pre 4 godine

A đe bi drugo? U našoj zemlji postoji samo jedan stadion za ovakav spektakl, svi drugi su mali, ružni i uživo i na televizoru. Zašto bismo umesto slike spektakla slali sramotne slike nekih drugih stadiona, da nam se smeje svet. Ko zna u koliko zemalja će ići direktan prenos...

ViscoSalejo

pre 4 godine

A ovi iz Londona idu u Baku da igraju? Nemaju pojma.
(hehe, 17. maj 2019 14:06)


SOCAR je dao silan novac da se to finale igra u Bakuu. UEFA nije dobrotvorna ustanova ili neprofitna organizacija - ko da vise, njemu finale!

Bojkot

pre 4 godine

Gospodo iz uprave Partizana.
Omrazeni ste od navijaca kao niko u istoriji postojanja kluba.
Kao takvi, probajte da ucinite bar nesto za klub od koga zivite.
Za pocetak, bojkot finala kupa.
Ako se NJEGA bojite, recite i idite kao ljudi, ali recite.
Ova tiranija mora prestati, ovako samo cekamo koji ce njihov potez biti sledeci.
Mi navijaci Partizana i posteni ljubitelji fudbala samo kiptimo od besa i trpimo maltretiranje jednog velikog kluba.
Dokle vise? Aparthejd prema Partizanu mora prestati!
(Duka, 17. maj 2019 14:59) # Link komentara

Tek su krenuli, sta ce naj jos snaci ostaje da se vidi. Kao Siptari na Kosovu prema Srbima. Samo smisljaju neko zlo. A tesko je stati im na put i jednima i drugima. Imaju podrsku mocnika.

Znam sve ne pitaj te me kako

pre 4 godine

nije ni cudo sto ljudi odlaze iz Nisa jer se tamo nista ni ne desava niti gradi bas kao u mom gradu Kraljevu,ali ima kome se svidjaju ovi gradovi pa neka dolaze...

Najveći Zvezdaš lkad

pre 4 godine

Da ima pameti..... Rukovodstvo Zvezde je trebalo da ZAHTEVA da se finale igra "ili na JNA ili u Nišu", ida ih glat pobedimo.
I lepo im kažemo: 'Ajd sad tišina....... do jeseni da Vas ne čujemo.
Ali pošto to nije tako..... onda je na žalost ovako !

Pterodaktil

pre 4 godine

Од последњих 17 финала купа 12 се играло на јна и 2 на маракани.
(bz,

Ali Partizan i c.z. nisu bili stalno finalisti,t.j.nisu igrali medjusebni derbi,shvatas?..zato se i igralo po raznim gradovima,uglavnom Partizan,a tradicionalno se decenijama igralo na JNA i kad Partizan nije igrao finale,nije se nikad to menjalo,sto ne kazem i da ne treba,ali kud Rajko sada....aj,praavicemo se da je slucajno,opet Partizan gost.

Analogna Trikotaza

pre 4 godine

Partizani nemojte ni da pratite finale, utakmica je "namestena", 6:0 za Zvezdu ! :))))
(UGASENO JSD partizai,

tTi mora da si iz navijackog tabora "Neroi sever'!!?
I,gde bas 6:0 rezultat?....Voli zvezda da primi i 7komada od nas,ali gde bas ta sestica ti pade na um?I toga je bilo,ali opet u vasu mrezu....nazalost vasa, a radost nasa.I bilo je i opet jos jedne 6tice,ali ste 'onaj"put,zamislite dali jedan gol,a bilo je Boga mi i petica...Dobro pamtim sve ! Uinat,pobedicemo vas,opet,i osecam da cemo igrati ko nikad ove godine.

ISPRSKANA TEGLA

pre 4 godine

@(markom15
A čekaj i razmisli malo... ti bi pustio da Radnički bude šampion? Pa šta treba, da ode na megdan Bajernu ili Barseloni? Radnički? Budimo realni, jedini klub koji ima evropski renome u našoj zemlji je Zvezda i svi drugi treba da to poštuju i prihvate. Zvezda treba da nas predstavlja u Evropi jer je to u interesu svih naših naroda i narodnosti, a ostali bi mogli da se takmiče za neku utešnu nagradu. Da sam ja fudbalski savez, ja bih zabranio da se pobedi Zvezda ili da bude nerešeno, zakonskim putem jer to direktno ugrožava priliku da nas ona predstavlja u Evropi i da opet uzme evrotitulu. I svi vi što navijate za druge klubove, posle vam drago kad Zvezda igra u Evropi i ponosni ste, a ovamo bi da kao neko drugi bude šampion. E pa ne može sve...

Skorpion

pre 4 godine

Mozete sta hocete, ali ne mozete dokle hocete.
(PFC, 17. maj 2019 15:06)

Nemoj da me kopiras, ovo sam isto ja pisao za vreme Toleta, a Lotar je cak i knjigu napisao.

nemi posmatrač

pre 4 godine

Mene je sramota na vaš red grobari.
2017. domaćin finala Novi Sad, odluka se menja pred finale, JNA je određen jer eto Derbi je. Da li vam smetalo? Ne.

2019. identična situacija, zapenili ste kao besnilo da imate.

Normalno da ste mali, sitničavi, posle se ljutite kad vam se objasni.

Vidim da većina piše da se od 17 čak 12 igralo na JNA. Ako je tačno, sramota još veća.

UGASENO JSD partizai

pre 4 godine

Partizani nemojte ni da pratite finale, utakmica je "namestena", 6:0 za Zvezdu ! :)))) 
(UGASENO JSD partizai, 

tTi mora da si iz navijackog tabora "Neroi sever'!!? 
I,gde bas 6:0 rezultat?....Voli zvezda da primi i 7komada od nas,ali gde bas ta sestica ti pade na um?I toga je bilo,ali opet u vasu mrezu....nazalost vasa, a radost nasa.I bilo je i opet jos jedne 6tice,ali ste 'onaj"put,zamislite dali jedan gol,a bilo je Boga mi i petica...Dobro pamtim sve ! Uinat,pobedicemo vas,opet,i osecam da cemo igrati ko nikad ove godine.
(Analogna Trikotaza, 17. maj 2019 15:22)

Hahahahaha a kad si se probudio napolju Boga mi sneg !!!

Skorpion

pre 4 godine

Ne treba ni igrati finale.
(Boban, 17. maj 2019 14:00)

Tako je, nemojte dolaziti bice vam bolje. Ali zato kada se 12 puta igralo na JNA onda je sve bilo potaman i nisi pisao da ne treba igrati finale, licemeru.

cure

pre 4 godine

Prošle godine "nije bilo mogućnosti" da se finale premesti iz Surdulice, sad nešto nema tih problema... Proći će i ovo zlo od nazadnjaka na svim nivoima, opet ćete u blato gde vam je i mesto...

Glupostima neću da se bavim..

pre 4 godine

Nepravda prema Nišu, ali.. O čemu pričate grobari?? Poslednji 17 finala kupa, 12 se igralo na vašem stadionu, 2 na Zvezdinom.

Perica

pre 4 godine

Vidim žale se masovno iz Partizana, a pre 2 godine ista situacija je bila i finale se igralo na Partizanovom stadionu i niko se od njih bunio nije, od zadnjih 17 finala kupa 12 se igralo na Jna, Zvezda finale kupa na svom stadionu nije igrala skoro 20 godina, slažem se da je trebalo u Nišu da se igra ali ajde malo sa tom licemernošću prestanite više.

Crvena Zvezda ponos SR

pre 4 godine

Iskreno ovo je sramota !!! Kao navijacu Zvezde nije mi ni malo drago sto se igra na Marakani finale kupa treba da se igra na neutralnom terenu

KaraDjordje

pre 4 godine

Samo kukate k'o baba narikace, busate se u grudi k'o Novica i tvrdite da ste bolji od Zvezde, evo vam prilike da to dokazete bez obzira gde se igra, izidjite na teren i igrajte umesto sto lelecete. Pokazite jednom m... ako vam ih Vucela, Vazura i Vuletic nisu odstranili.

Црвена звезда 1913

pre 4 godine

Ja sam iz Niša i žao mi je što se finale ne igra kod nas ali očekivao sam ovakvu odluku. Ipak smo mi građani drugog reda u ovoj našoj Srbiji. Mi nemamo prilike ni reprezentaciju da gledamo da igra kao domaćin u Nišu.
(misko, 17. maj 2019 14:54)

Tи си само симпатизер малог комшије и спинујеш као и Вулетић!
Нити Ниш жели организацију овог ризичног меча нити је исто да ли је меч игра Звезда или Чукарички нити овај меч треба да се игра ван Београда!
Да је неко из Звезде рекао-Данас је петак 17.5 2019, Вулетић би се јавио са правним аргументима да то оспори и ако сви знају да ништа није спорно! То је тај менталитет, само против највећег српског клуба Црвене звезде!
Иста мантра остала од оснивача до данас!

Nevera

pre 4 godine

A da se finala Lige Sampiona i Lige Evrope premeste iz Madrida i Bakua u Englesku, jer jelte igraju samo engleski klubovi. FSS je teska sprdnja od organizacije i sramota je sve sto rade, ali sve.

crvena zvezda tirana 1945.

pre 4 godine

FSS je ispostava FKCZ. Terza više ne mora ni da šalje zahteve. Oni već znaju šta mu je po volji. Lepo glasaju, dodele titulu, odluče da nekom oduzmu organizaciju finalne utakmice Kupa, odmah žrebaju novog domaćina. Mislio sam da je onaj Pantić prolupao, a čovek lepo kaže da ovi iz FSS lepo na početku prvenstva pročitaju redosled klubova na kraju prvenstva, saopšte ko je osvojio Kup i nema potrebe da se igra fudbal. Ovo danas me je uverilo da je potpuno u pravu.

Duka

pre 4 godine

Gospodo iz uprave Partizana.
Omrazeni ste od navijaca kao niko u istoriji postojanja kluba.
Kao takvi, probajte da ucinite bar nesto za klub od koga zivite.
Za pocetak, bojkot finala kupa.
Ako se NJEGA bojite, recite i idite kao ljudi, ali recite.
Ova tiranija mora prestati, ovako samo cekamo koji ce njihov potez biti sledeci.
Mi navijaci Partizana i posteni ljubitelji fudbala samo kiptimo od besa i trpimo maltretiranje jednog velikog kluba.
Dokle vise? Aparthejd prema Partizanu mora prestati!

Nidža

pre 4 godine

Kakve veze ima što su finalisti iz Beograda? Zašto onda finale Lige evrope ne bude u Londonu? Ako je već žrebom odredjeno da finale bude Nišu, trebalo je to da ispoštuju, bezobzira ko su finalisti.

dux

pre 4 godine

Ružno i neozbiljno...zašto se ne bi igralo u Nišu? Pa valjda je jednostavnije obezbediti bezbednost u pet puta manjem gradu? A sama poruka koju savez šalje je grozna, omaložavajuća za ostatak Srbije.

misko

pre 4 godine

Ja sam iz Niša i žao mi je što se finale ne igra kod nas ali očekivao sam ovakvu odluku. Ipak smo mi građani drugog reda u ovoj našoj Srbiji. Mi nemamo prilike ni reprezentaciju da gledamo da igra kao domaćin u Nišu.

normalni Zvezdaš

pre 4 godine

Tačno sam znao da su krenule grobarske teorije zavere, stvarno ste pukli.
Potpuno rezonski jer bi do Niša bilo mrtvih ljudi, da ne pričam o grobarskih 4 frakcije. Ovo sa žrebom, jedino normalno.

Neznani junak

pre 4 godine

Jeste bez veze što se promijenilo domaćinstvo, jer ako je Niš određen ranije, trebalo je tako i da ostane. Od dosadašnjih 12 finala Kupa Srbije, 7 odigrano na JNA, 2 na Marakani i po jednom u Kruševcu, Gornjem Milanovcu i Surdulici.

Nikola

pre 4 godine

e boze, boze, nema vise onog "pravila" neutralni teren... samo zvezda i niko drugi... neka propascete i vi kad tad
(nista, 17. maj 2019 13:38)

Finale kupa 12 puta na JNA svega 2 puta na Marakani... upravu si totalno samo zvezda i niko drugi.

maremare

pre 4 godine

Kao neko ko ima sezonsku kartu za Zvezdine utakmice (nije severna tribina) kazem da je ovo dokaz da zivimo u banani drzavi sa banana fss. Ako je pre samog pocetka kup takmicenja odredjeno da se finale kupa igra u Nisu tako treba i da bude. I tada se znalo da moze da dodje do ovakvog finala i odluceno je da domacin bude Nis, nema razloga da se sada menja. To sto partitan ima 10 frakcija navijaca i sto moze da dodje do nereda je trebalo da se razmislja ranije odnosno banana drzava treba da plkaze karakter i obezbedi bezbedno odigravanje utakmice u Nisu.

Gasi ovo dno od fudbala

pre 4 godine

Pa zar je neko sumnjao da ce dugacije da bude !?!? 😂😂😂😂

Dajte im odmah i trofej ,nek prisiju jos jednu zvezdicu a nek sudi penzionisani Maja.
Kakav cirkus od lige ,prosle godine Novi Sad sad Nis. Nema gore lige i saveza od ovog naseg , u to sam ubedjen.

навијач партизана

pre 4 godine

Једним делом и није добро... то значи да ће сваки нерешен резултат осим 0:0 одговарати Партизану због гол(ов)а у гостима... 
(Лепи Цане, 17. maj 2019 13:46)
није тако јер се игра само једна утакмица и ово се рачуна као неутралан терен иако је звезда домаћин

Sah je za znalce

pre 4 godine

Sta rade ovi majkio Bozija. Pa ovoliko bahati nisu bili ni u SFRJ.
MOZE LI NEKO OVOJ TIRANIJI DA STANE NEKO NA PUT?
Kud ne ostase u Tirani gde su osnovani nego dodjose u Srbiju da vrse ovaj teror nad srpskim narodom.
(Sah-mat, 17

Nista strasno,smanji dozivljaj.

Zvezdas

pre 4 godine

Nego, prodato nam je ono cime su nam proteklih godina puna usta, pesme i koreografije. Hoce li navijaci na Miticu u finalu okrenuti ledja vodji ili pogaziti sva uverenja i okriviti narod? Zivo me zanima

pan

pre 4 godine

Kad su odredili Niš za domaćina, nisu mogli ni da pretpostave da se nekad Partizan i Zvezda mogu sastati u finalu.
Pošto se to sad prvi put mimo svih očekivanja desilo, morali su da reaguju.

dusan

pre 4 godine

Ja sam zvezdas, ali ipak sam za to da se postuje visedecenijska tradicija igranja finala kupa na JNA, ili da se igraju dva meca (na stadionima oba finalista)...Ovako, ovo premisljanje gde da se igra, pretvara se u cirkus...

Marko

pre 4 godine

banana drzava,pa i fudbalska liga i sve oko nje! priznavanje neosvojene titule,svi sponzori upumpani u jedan klub i nije dovoljno... nego sad i štelovanje domacina finala kupa. e sram vas bilo!

Demonstracija sile

pre 4 godine

Pripisuju se titule iz prošlog veka, oduzimaju se već dodeljena finala domaćinima potpuna banana liga. Zamislite da UEFA oduzme Madridu finale LŠ i dodeli Londonu ili Liverpulu. Totalni cirkus i ponižavanje domaćeg fudbala.

trancer

pre 4 godine

e boze, boze, nema vise onog "pravila" neutralni teren... samo zvezda i niko drugi... neka propascete i vi kad tad
(nista, 17. maj 2019 13:38)

Pa bio je Zreb a kup je bio 12 puta na Jna a svega dva puta na Zvezdinom stadionu.

Relaxx

pre 4 godine

I onda se neko raduje titulama u ovako smesnoj i devastiranoj ligi. O Boze. Ozbiljnost na nivou
(Zvezdas, 17. maj 2019 13:40)

Pa znamo da se ti ne radujes, ipak si ti Vucelin

Djordje

pre 4 godine

Zbog čega se donosi odluka o domaćinu finala kupa pre samog finala onda? Ovo nije prvi put da se promeni mesto odigravanja finala. Cirkus od FSSa.

Delija

pre 4 godine

Ne razumem šta je sporno,dal vam je krivo sto ćemo uzeti i kup nzm stvarno ,zašto se ovaka buka nije dizala 2017 posle premeštanja finala kupa iz Novog Sada u Humsku?

ee

pre 4 godine

pa sta smo mi sa juga ..pa ne zasluzujemo nista...kao da smo druga drzava...i posle se neko pita sto je ovakva situacija u fudbalu...pa i mi bismo voleli da gledamo derbi ovde i doneta je odluka i sada opet nista

sramota, sramota, sramota,......namerno unistavate sve van beograda

Hero

pre 4 godine

Ja sam zvezdas, ali ipak sam za to da se postuje visedecenijska tradicija igranja finala kupa na JNA, ili da se igraju dva meca (na stadionima oba finalista)...Ovako, ovo premisljanje gde da se igra, pretvara se u cirkus...
(dusan, 17. maj 2019 14:03)

Kad neko napise "ja sam zvezdas" na pocetku odma znas da je grobar...

Chalgar

pre 4 godine

Prosli kup derbi u finalu 2017. je bio na Partizanovom, sada na Zvezdinom, sledeci put kad derbi bude u finalu kupa nek bude na Partizanovom i sve tako. Zar nije ok?

Najveći Zvezdaš lkad

pre 4 godine

A sad ozbiljno:
DA SAM NEKO I NEŠTO U ZVEZDI, SEO BIH ZA STO SA LJUDIMA IZ PARTIZANA, I ZAMOLIO IH DA SE FINALE KUPA IGRA NA STADIONU JNA, na prvoj sednici FSS izneo bih predlog da se finale kupa uvek igra u Beogradu, kao što se u svim kulturnim zemljama finale kupa igra u glavnom gradu, a ako igraju Zvezda i Partizan od jednom da se igra na stadionu jednog, sledeći put bilo kad ponovo budu u finalu na stadionu drugog kluba i tako dalje tim redom.
Na žalost u rukovodstvu mog voljenog kluba sede mali ljudi, jednako mali kao i u Partizanu, i jedni i drugi ne znaju i ne razumeju šta je to rivalstvo i šta je to istinski fer-play.
Bacaju koske ispred navijača koji se posle toga ujedaju, i tako navlače maglu na sopstvenu nesposobnost i zlonamernost.
Iza te bitke uvek stoji novčani interes.

Aleksandar

pre 4 godine

Ovo postaje komedija.
Toliko se povlašćuje Zvezdi da to postaje smešno.
Najbolje bi bilo da sada diskvalifikuju Partizan i da se pehar koliko sutra uruči Zvezdi.

Digging Bill

pre 4 godine

Rekoh ja juce...njima nijedan drugi grad i ne odgovara,svuda bi bili u manjini.Veliki klubovi imaju vise navijaca na strani uvek,vise nego u svojem gradu,ima bezbroj primera,evo,Juventus vam je jedan od takvih.U Torinu,ima vise navijaca Torina-nego juventusa.Takav je primer i sa Partizanom,i u Regionu,ne samo u Srbiji,vise je postovan nego ovi drugi.
Sve smo utakmice ove godine igrali kao gosti,dok ,zna se,ovi drugi kao pravi domacini.I,slucajno sve,jel???Neka,neka...zasada samo posmatramo....

aleks

pre 4 godine

e ovi grobari kukaju a niko nekaze da je partizan blago receno ocajan ove sezone pa da se igra i na mesecu to njima nece pomoci.... poruka navijacima partizana je da najure upravu nebi li napravili neki rezultat a ne samo kuknjava.... imate primer u kk partizan ostoja za sad radi dobro i u novoj sezoni bice jos bolji...

BOZE,OPROSTI IM,neznaju ... ....

pre 4 godine

Nas Nis je drugorazredni grad,drugorazrednih gradjana,pa I nema razloga da ugosti dva DRUGORAZREDNA TIMA???Svasta,svasta!!!BEOGRADSKI PASALUK RADI ZA RAZVOJ SRPSKOG FUDBALA?

Kanidja PG

pre 4 godine

Partizanovci zahvalite frakcijama zasto se ne igra u Nisu.I odma vesnik specijal,jer Pantic je rekao u proslom ako mora u BG samo JNA dolazi u obzir.
Nije ovo kraj,sad ce saopstenja profesora i pritisak da se i ne igra finale kupa na Rajku nikako.

Milos Mitrovic

pre 4 godine

Pogrešno ste predstavili grb Crvene Zvezde. Tri zvezdice...
(Gondor, 17. maj 2019 13:35)
Cega se pametan stidi,time se zvezdasi ponose...

Milan

pre 4 godine

Једним делом и није добро... то значи да ће сваки нерешен резултат осим 0:0 одговарати Партизану због гол(ов)а у гостима...
(Лепи Цане, 17. maj 2019 13:46)
Pa oni su i kući gosti

Sah-mat

pre 4 godine

Sta rade ovi majkio Bozija. Pa ovoliko bahati nisu bili ni u SFRJ.
MOZE LI NEKO OVOJ TIRANIJI DA STANE NEKO NA PUT?
Kud ne ostase u Tirani gde su osnovani nego dodjose u Srbiju da vrse ovaj teror nad srpskim narodom.

Лепи Цане

pre 4 godine

Што би сви из Београда ишли чак у Ниш да би играли на неутралном терену? Могло је да се игра и на новом терену у Врању, на пример...

Nemanja

pre 4 godine

Ukinite nam i arenu sport i RTS ako mozete, pa da mi iz Nisa i sa juga ni preko tv-a ne mozemo da gledamo finale kupa. Bruka i sramota za FSS i nasu drzavu...

Dejan CZ

pre 4 godine

Odrzan je zreb sto je moglo doneti i da domacinstvo bude u Humskoj...najregularnije uradjeno sa svih aspekata koji su vezani za utakmicu...

Djenka

pre 4 godine

@nbgd sa jedne strane si u pravu, ali 1. 18000 je pun kapacitet, koji bi u startu morao biti smanjen za bar 2-3000, 2.tri grupe partizanovaca valja smestiti, sto sem bezbednosnih problema vuce i dalje smanjenje kapaciteta. Ne znam koliko ce ljudi biti u Beogradu, ali bice ih vise od 12000. 3. kvalitet terena u Nisu je bas katastrofalan, mislim da bi bilo krajnje vreme da se tereni u najjacoj ligi konacno srede. Dakle, koliko god bilo lepo da se derbi igra u unutrasnjosti treba biti realan i reci da nije bas realno.

markom15

pre 4 godine

Sve ok nista sporno,naravno pod uslovom da to nije takmicenje zvano super liga Srbije ili kup Srbije kako god.Mi smo jedina zemlja u kojoj jedna ekipa ne sme biti sampion (Radnicki Nis),jer kako objasniti situaciju gde 5 kola pre kraja prvenstva Radnicki ima 4 boda manje od mezimice koja igra veciti derbi dakle pobedom protiv Cukarickog dolazi na bod zaostatka i staavlja je pod velikim pririskom pred derbi i sta se onda desi,kvota na x bude 1.5 Lalatovica nema na klupi primaju go u 94.min posle smesnog indirekta niko se ne buni (ne racunam blam PREDSTAVU KRUNICA I SARCA U STILU PRVORODJENOG),a sto je najtuznije od svega svi mediji cute i pisu kao da se nista ne desava ko da je sve normalno pa ko ce ljudi to da gleda koga to interesuje ciji god da je navijac gde je tu sportski takmicarski duh zar je i sport prvorodjeni morao da nam ogadi.

Штилцована катаболцна

pre 4 godine

Значи, извлачили су куглице. У једној је била цедуљица са именом Црвена Звезда, у дугој цедуљица са натписом "Извлачи поново".

bgkomentar

pre 4 godine

pre3 godine je kup premesten iz novog sada u beograd na jna..nije biko nikakvih zalbi halabuke i ostalog kao sto sad rade grobari..ne znam iz kog razloga ..ako si bolji pobedices pa igrao na marakani jna nisu il srdulici..smesno...

Marko Niš

pre 4 godine

Hahahaha
Zbog ovakvih odluka imamo Kosovo sa zvezdicom i Crvenu zvezdu sa 3 zvezdice!!!
A mi iz Niša budale očekivali spektakl u gradu...

Зета СРБ

pre 4 godine

Требало би у Нишу, али искрено терен вам је никакав! Мада Ниш има најбољу клопу и атмосферу у Србији!

Grobar

pre 4 godine

Sramota dokle ovo ludilo ide!!Prosle godine kad je Partizan trazio da se premesti u Nis nisu dali a sad kad DRZAVNA MEZIMICA trazi odmah se finale seli!!

VELIKA SRAMOTA!!

Pera Detlic

pre 4 godine

Sto bi trebalo da se igra u Nisu,da bi zbog 5-6 frakcija grobara smanjili kapacitet stadiona za jedno 80% pa gledalo uzivo 4000 ljudi.Nisu ljudi navikli da igraju pred vise od 25000 gledalaca,imaju stomacne probleme sve sto predje 5000 ljudi.

Лепи Цане

pre 4 godine

Намерно намештено Звезди да би је губитници нападали. Мислим да би требало да се игра на неком пх неутралном терену, као што је онај са дренажом у Миријеву...

Лепи Цане

pre 4 godine

Једним делом и није добро... то значи да ће сваки нерешен резултат осим 0:0 одговарати Партизану због гол(ов)а у гостима...

ArtuDitu

pre 4 godine

Kad se u Toletovo vreme iz Novog Sada finale Kupa selilo u Beograd tad je bilo u redu. Sad nije. Interesantno. Izgleda da je najbolje da neko izgubi glavu zbog finala Kupa pa da onda svi sa naknadnom pameću komentarišu kako je finale trebalo premestiti iz Niša u Beograd.

Sole

pre 4 godine

e boze, boze, nema vise onog "pravila" neutralni teren... samo zvezda i niko drugi... neka propascete i vi kad tad
(nista, 17. maj 2019 13:38)

Dok je bio samo partizan i niko drugi , sve bilo OK i po pravilima...

Лепи Цане

pre 4 godine

Одлука је на месту, ко је крив Партизану што се сложио да жреб одлучи о домаћину... изгледа да се баш понадали...

Kosta

pre 4 godine

Opet komentari kako je sve namešteno itd..pa zar na žrebu nisu bili predstavnici Partizana?Opet Vučić namestio?Zar iko misli da je realno da se derbi igra u Nišu?Ja sam iskreno voleo ali jednostavno to je potencijalna nalilnička bomba,bilo bi presretanje na auto putu,grad bi bio na ogromnim iskušenjima,mnogi nedužni ljudi bi bili u opsnosti..Na žalost to nam je naša voljena Srbija...a ako se Željko Pantić u njegovoj humorističkoj emisiji pobuni,Zvezda treba da prepusti domaćinstvo Partizanu...da se ne tera cirkus sa velikim klubom kakav je Partizan..

ArDzej65

pre 4 godine

Zreb ? Isti onaj zreb koji je odlucio da zvezdana sve utakmice ove sezone igra na Krcun areni a Partizan sve utakmice na gostovanju, to je taj zreb ?
A koji zreb je dodelio Surdulici finale kupa, zna li se to ?? Jel napredni zreb ili neki drugi ? Zuti zreb ? Socijalisticki zreb ? Komunisticki zreb ? DemokraCki zreb ? SrBski zreb ??
(antiDebil,
a koji je zreb odredio da se finale pre dve godine igra na jna,grobarski,partizanski,demokratski,vojni???

Grobarchina

pre 4 godine

Ova odluka je očekivana, posle svega što se u ovoj sezoni dešavalo. Srbija odavno nije pravna država, a ovo je samo još jedna u nizu lakrdija, slična onoj kada je nedavno Zvezdi priznata nepostojeća titula iz 1946.

Znamo i ko je ovo odlučio, jedino se ne zna pravno obrazloženje, ali ne sumnjam da će Terzićevi stručnjaci sve lepo da upakuju.

Sada se kreće u potragu za sudijama koji će na terenu da učine što se od njih očekuje. Žestoka je konkurencija, ima mnogo zaslužnih arbitara koji su ove sezone obavili poveren im posao.

Prognoziram da će meč biti prekinut ako Partizan bude na pragu da pobedi i da će se zakazati novi, sve dok se ne učini planirano.

Navijačima Partizana poručujem da budu ponosni što navijaju za naš klub. U ovom trenutku u kome se nalazi Srbija, srpski sport i pravo u ovoj državi, nema veće časti nego biti pristalica Partizana.

trancer

pre 4 godine

Значи, извлачили су куглице. У једној је била цедуљица са именом Црвена Звезда, у дугој цедуљица са натписом "Извлачи поново".
(Штилцована катаболцна, 17. maj 2019 13:49)

nije vama lako...

Revoltirani Nislija

pre 4 godine

Sram vas bilo! I FSS i drzavu! Jednu utakmicu u Nisu ne mozete da organizujete i obezbedite, a kandidujete se za domacina EURA! Nemam reci, najbolje da se sve igra u Beogradu, a unutrasnjost ko sisa!

antiDebil

pre 4 godine

Zreb ? Isti onaj zreb koji je odlucio da zvezdana sve utakmice ove sezone igra na Krcun areni a Partizan sve utakmice na gostovanju, to je taj zreb ?
A koji zreb je dodelio Surdulici finale kupa, zna li se to ?? Jel napredni zreb ili neki drugi ? Zuti zreb ? Socijalisticki zreb ? Komunisticki zreb ? DemokraCki zreb ? SrBski zreb ??

Marko Niš

pre 4 godine

Hahahaha
Zbog ovakvih odluka imamo Kosovo sa zvezdicom i Crvenu zvezdu sa 3 zvezdice!!!
A mi iz Niša budale očekivali spektakl u gradu...

Nidža

pre 4 godine

Kakve veze ima što su finalisti iz Beograda? Zašto onda finale Lige evrope ne bude u Londonu? Ako je već žrebom odredjeno da finale bude Nišu, trebalo je to da ispoštuju, bezobzira ko su finalisti.

Штилцована катаболцна

pre 4 godine

Значи, извлачили су куглице. У једној је била цедуљица са именом Црвена Звезда, у дугој цедуљица са натписом "Извлачи поново".

Nemanja

pre 4 godine

Ukinite nam i arenu sport i RTS ako mozete, pa da mi iz Nisa i sa juga ni preko tv-a ne mozemo da gledamo finale kupa. Bruka i sramota za FSS i nasu drzavu...

maremare

pre 4 godine

Kao neko ko ima sezonsku kartu za Zvezdine utakmice (nije severna tribina) kazem da je ovo dokaz da zivimo u banani drzavi sa banana fss. Ako je pre samog pocetka kup takmicenja odredjeno da se finale kupa igra u Nisu tako treba i da bude. I tada se znalo da moze da dodje do ovakvog finala i odluceno je da domacin bude Nis, nema razloga da se sada menja. To sto partitan ima 10 frakcija navijaca i sto moze da dodje do nereda je trebalo da se razmislja ranije odnosno banana drzava treba da plkaze karakter i obezbedi bezbedno odigravanje utakmice u Nisu.

Revoltirani Nislija

pre 4 godine

Sram vas bilo! I FSS i drzavu! Jednu utakmicu u Nisu ne mozete da organizujete i obezbedite, a kandidujete se za domacina EURA! Nemam reci, najbolje da se sve igra u Beogradu, a unutrasnjost ko sisa!

Milos Mitrovic

pre 4 godine

Pogrešno ste predstavili grb Crvene Zvezde. Tri zvezdice...
(Gondor, 17. maj 2019 13:35)
Cega se pametan stidi,time se zvezdasi ponose...

Demonstracija sile

pre 4 godine

Pripisuju se titule iz prošlog veka, oduzimaju se već dodeljena finala domaćinima potpuna banana liga. Zamislite da UEFA oduzme Madridu finale LŠ i dodeli Londonu ili Liverpulu. Totalni cirkus i ponižavanje domaćeg fudbala.

Gasi ovo dno od fudbala

pre 4 godine

Pa zar je neko sumnjao da ce dugacije da bude !?!? 😂😂😂😂

Dajte im odmah i trofej ,nek prisiju jos jednu zvezdicu a nek sudi penzionisani Maja.
Kakav cirkus od lige ,prosle godine Novi Sad sad Nis. Nema gore lige i saveza od ovog naseg , u to sam ubedjen.

Grobarchina

pre 4 godine

Ova odluka je očekivana, posle svega što se u ovoj sezoni dešavalo. Srbija odavno nije pravna država, a ovo je samo još jedna u nizu lakrdija, slična onoj kada je nedavno Zvezdi priznata nepostojeća titula iz 1946.

Znamo i ko je ovo odlučio, jedino se ne zna pravno obrazloženje, ali ne sumnjam da će Terzićevi stručnjaci sve lepo da upakuju.

Sada se kreće u potragu za sudijama koji će na terenu da učine što se od njih očekuje. Žestoka je konkurencija, ima mnogo zaslužnih arbitara koji su ove sezone obavili poveren im posao.

Prognoziram da će meč biti prekinut ako Partizan bude na pragu da pobedi i da će se zakazati novi, sve dok se ne učini planirano.

Navijačima Partizana poručujem da budu ponosni što navijaju za naš klub. U ovom trenutku u kome se nalazi Srbija, srpski sport i pravo u ovoj državi, nema veće časti nego biti pristalica Partizana.

Grobar

pre 4 godine

Sramota dokle ovo ludilo ide!!Prosle godine kad je Partizan trazio da se premesti u Nis nisu dali a sad kad DRZAVNA MEZIMICA trazi odmah se finale seli!!

VELIKA SRAMOTA!!

ee

pre 4 godine

pa sta smo mi sa juga ..pa ne zasluzujemo nista...kao da smo druga drzava...i posle se neko pita sto je ovakva situacija u fudbalu...pa i mi bismo voleli da gledamo derbi ovde i doneta je odluka i sada opet nista

sramota, sramota, sramota,......namerno unistavate sve van beograda

Nikola

pre 4 godine

e boze, boze, nema vise onog "pravila" neutralni teren... samo zvezda i niko drugi... neka propascete i vi kad tad
(nista, 17. maj 2019 13:38)

Finale kupa 12 puta na JNA svega 2 puta na Marakani... upravu si totalno samo zvezda i niko drugi.

markom15

pre 4 godine

Sve ok nista sporno,naravno pod uslovom da to nije takmicenje zvano super liga Srbije ili kup Srbije kako god.Mi smo jedina zemlja u kojoj jedna ekipa ne sme biti sampion (Radnicki Nis),jer kako objasniti situaciju gde 5 kola pre kraja prvenstva Radnicki ima 4 boda manje od mezimice koja igra veciti derbi dakle pobedom protiv Cukarickog dolazi na bod zaostatka i staavlja je pod velikim pririskom pred derbi i sta se onda desi,kvota na x bude 1.5 Lalatovica nema na klupi primaju go u 94.min posle smesnog indirekta niko se ne buni (ne racunam blam PREDSTAVU KRUNICA I SARCA U STILU PRVORODJENOG),a sto je najtuznije od svega svi mediji cute i pisu kao da se nista ne desava ko da je sve normalno pa ko ce ljudi to da gleda koga to interesuje ciji god da je navijac gde je tu sportski takmicarski duh zar je i sport prvorodjeni morao da nam ogadi.

dusan

pre 4 godine

Ja sam zvezdas, ali ipak sam za to da se postuje visedecenijska tradicija igranja finala kupa na JNA, ili da se igraju dva meca (na stadionima oba finalista)...Ovako, ovo premisljanje gde da se igra, pretvara se u cirkus...

Relaxx

pre 4 godine

I onda se neko raduje titulama u ovako smesnoj i devastiranoj ligi. O Boze. Ozbiljnost na nivou
(Zvezdas, 17. maj 2019 13:40)

Pa znamo da se ti ne radujes, ipak si ti Vucelin

antiDebil

pre 4 godine

Zreb ? Isti onaj zreb koji je odlucio da zvezdana sve utakmice ove sezone igra na Krcun areni a Partizan sve utakmice na gostovanju, to je taj zreb ?
A koji zreb je dodelio Surdulici finale kupa, zna li se to ?? Jel napredni zreb ili neki drugi ? Zuti zreb ? Socijalisticki zreb ? Komunisticki zreb ? DemokraCki zreb ? SrBski zreb ??

Sah-mat

pre 4 godine

Sta rade ovi majkio Bozija. Pa ovoliko bahati nisu bili ni u SFRJ.
MOZE LI NEKO OVOJ TIRANIJI DA STANE NEKO NA PUT?
Kud ne ostase u Tirani gde su osnovani nego dodjose u Srbiju da vrse ovaj teror nad srpskim narodom.

Sah je za znalce

pre 4 godine

Sta rade ovi majkio Bozija. Pa ovoliko bahati nisu bili ni u SFRJ.
MOZE LI NEKO OVOJ TIRANIJI DA STANE NEKO NA PUT?
Kud ne ostase u Tirani gde su osnovani nego dodjose u Srbiju da vrse ovaj teror nad srpskim narodom.
(Sah-mat, 17

Nista strasno,smanji dozivljaj.

Sole

pre 4 godine

e boze, boze, nema vise onog "pravila" neutralni teren... samo zvezda i niko drugi... neka propascete i vi kad tad
(nista, 17. maj 2019 13:38)

Dok je bio samo partizan i niko drugi , sve bilo OK i po pravilima...

Nevera

pre 4 godine

A da se finala Lige Sampiona i Lige Evrope premeste iz Madrida i Bakua u Englesku, jer jelte igraju samo engleski klubovi. FSS je teska sprdnja od organizacije i sramota je sve sto rade, ali sve.

Alen

pre 4 godine

ljudi budite realni,80 posto navijaca oba tima ce krenuti iz Bga,neki ce krenuti u vecim grupama,neki u manjim,autobusima,vozovima,kolima,organizovano,neorganizovano...4 navijacke grupe...pa ko moze da obezbedi da se huligani nece susresti na auto putu ili u vozovima do Nisa i poubijati se,a pri tome ce ugroziti i druge ljude...mislite o tome malo,to je najbitnije...bolje da se igra u Bgu
(maconii, 17. maj 2019 15:19)

kako se uefa nije setila ovoga pa da preseli finale lige evrope...ipak igraju dva tima iz londona pa nema smisla da se cimaju do azerbejdzana...
bruka i sramota da ova drzava nema snage da organizuje jednu utakmicu...na stranu sto je mezimica sve utakmice kupa igrala na svom terenu...

misko

pre 4 godine

Ja sam iz Niša i žao mi je što se finale ne igra kod nas ali očekivao sam ovakvu odluku. Ipak smo mi građani drugog reda u ovoj našoj Srbiji. Mi nemamo prilike ni reprezentaciju da gledamo da igra kao domaćin u Nišu.

navijac

pre 4 godine

Sta sam ja rekao pre par dana? Lepo sam rekao da smem da se kladim u sta god da ce zvezdana biti domacin! Nasuprot svakoj logici zvezdana je bila domacin ove sezone u SVAKOJ kup utakmici, dok je Partizan bio gost u SVAKOM KOLU! Sto se bre uopste igra ovo, lepo pehar kupa i titulu dodelite mezimici za narednih x godina dok je ovaj na vlasti i cao!

cure

pre 4 godine

Prošle godine "nije bilo mogućnosti" da se finale premesti iz Surdulice, sad nešto nema tih problema... Proći će i ovo zlo od nazadnjaka na svim nivoima, opet ćete u blato gde vam je i mesto...

Crvena Zvezda ponos SR

pre 4 godine

Iskreno ovo je sramota !!! Kao navijacu Zvezde nije mi ni malo drago sto se igra na Marakani finale kupa treba da se igra na neutralnom terenu

bgkomentar

pre 4 godine

pre3 godine je kup premesten iz novog sada u beograd na jna..nije biko nikakvih zalbi halabuke i ostalog kao sto sad rade grobari..ne znam iz kog razloga ..ako si bolji pobedices pa igrao na marakani jna nisu il srdulici..smesno...

Зета СРБ

pre 4 godine

Требало би у Нишу, али искрено терен вам је никакав! Мада Ниш има најбољу клопу и атмосферу у Србији!

Runner

pre 4 godine

Mozete sta hocete, ali ne mozete dokle hocete.
(PFC, 17. maj 2019 15:06)

...a Lotar je cak i knjigu napisao.
(Skorpion, 17. maj 2019 15:30)
А коју си ти прочитао, све на немачком. 'ајд реци нам бар наслов књиге!

ArDzej65

pre 4 godine

Zreb ? Isti onaj zreb koji je odlucio da zvezdana sve utakmice ove sezone igra na Krcun areni a Partizan sve utakmice na gostovanju, to je taj zreb ?
A koji zreb je dodelio Surdulici finale kupa, zna li se to ?? Jel napredni zreb ili neki drugi ? Zuti zreb ? Socijalisticki zreb ? Komunisticki zreb ? DemokraCki zreb ? SrBski zreb ??
(antiDebil,
a koji je zreb odredio da se finale pre dve godine igra na jna,grobarski,partizanski,demokratski,vojni???

trancer

pre 4 godine

e boze, boze, nema vise onog "pravila" neutralni teren... samo zvezda i niko drugi... neka propascete i vi kad tad
(nista, 17. maj 2019 13:38)

Pa bio je Zreb a kup je bio 12 puta na Jna a svega dva puta na Zvezdinom stadionu.

crvena zvezda tirana 1945.

pre 4 godine

FSS je ispostava FKCZ. Terza više ne mora ni da šalje zahteve. Oni već znaju šta mu je po volji. Lepo glasaju, dodele titulu, odluče da nekom oduzmu organizaciju finalne utakmice Kupa, odmah žrebaju novog domaćina. Mislio sam da je onaj Pantić prolupao, a čovek lepo kaže da ovi iz FSS lepo na početku prvenstva pročitaju redosled klubova na kraju prvenstva, saopšte ko je osvojio Kup i nema potrebe da se igra fudbal. Ovo danas me je uverilo da je potpuno u pravu.

grobarče

pre 4 godine

Zato, i samo zato ste mali klub i nikad nista niste napravili u Evropi.
(mr.wolf, 17. maj 2019 17:30)


a pobeda od 0:0 nad realom šansom ilića, to ništa?!

Skorpion

pre 4 godine

Ne treba ni igrati finale.
(Boban, 17. maj 2019 14:00)

Tako je, nemojte dolaziti bice vam bolje. Ali zato kada se 12 puta igralo na JNA onda je sve bilo potaman i nisi pisao da ne treba igrati finale, licemeru.

Dr Hitch

pre 4 godine

A čekaj i razmisli malo... ti bi pustio da Radnički bude šampion? Pa šta treba, da ode na megdan Bajernu ili Barseloni? Radnički? Budimo realni, jedini klub koji ima evropski renome u našoj zemlji je Zvezda i svi drugi treba da to poštuju i prihvate. Zvezda treba da nas predstavlja u Evropi jer je to u interesu svih naših naroda i narodnosti, a ostali bi mogli da se takmiče za neku utešnu nagradu. Da sam ja fudbalski savez, ja bih zabranio da se pobedi Zvezda ili da bude nerešeno, zakonskim putem jer to direktno ugrožava priliku da nas ona predstavlja u Evropi i da opet uzme evrotitulu. I svi vi što navijate za druge klubove, posle vam drago kad Zvezda igra u Evropi i ponosni ste, a ovamo bi da kao neko drugi bude šampion. E pa ne može sve...
(ISPRSKANA TEGLA, 17. maj 2019 15:44)
Da li je moguće da neko ovo ozbiljno napiše? Iskreno se nadam da je neki trol u pitanju...

milos_no6

pre 4 godine

Uefa da se ugleda na naš savez pa bog da ih vidi, umesto sada lepo da premeste finale iz Bakua na Vembli em bliže svima em veći stadion. Čak i finale lš može negde između Londona i Liverpula. Uefa amateri!

Borky

pre 4 godine

Prošle godine "nije bilo mogućnosti" da se finale premesti iz Surdulice, sad nešto nema tih problema... Proći će i ovo zlo od nazadnjaka na svim nivoima, opet ćete u blato gde vam je i mesto...
(cure, 17. maj 2019 15:03)

Kakav spin od poznatih spin naijaca(nova frakcija). Prosle godine Mladost i nema navijace a vas ima toliko da niste mogli ni stadion u Surdulici napuniti sa svim tampon zonama. Sram vas bilo sto prizeljkujete krvopolice samo zbog dzombastog terena gdje bi vas hrkljus dosao do izrazaja.

Admiral

pre 4 godine

Problem je u tome zbog cega su odredili Nis kao domacina kupa?? Jesu li unapred planirali da se ne igra derbi u finalu tj da Radnicki igra finale? Ocigledno jesu ali im se to izjalovilo! Gospodo kada znate da je moguc derbi u finalu ne odredjujte drugi grad sem Bg-a za domacina ili ljudski namestite da Partizan ispadne, ovako vas kriminal dolazi do punog izrazaja i brukate i sebe i nas fudbal u celini!

trancer

pre 4 godine

Значи, извлачили су куглице. У једној је била цедуљица са именом Црвена Звезда, у дугој цедуљица са натписом "Извлачи поново".
(Штилцована катаболцна, 17. maj 2019 13:49)

nije vama lako...

Duka

pre 4 godine

Gospodo iz uprave Partizana.
Omrazeni ste od navijaca kao niko u istoriji postojanja kluba.
Kao takvi, probajte da ucinite bar nesto za klub od koga zivite.
Za pocetak, bojkot finala kupa.
Ako se NJEGA bojite, recite i idite kao ljudi, ali recite.
Ova tiranija mora prestati, ovako samo cekamo koji ce njihov potez biti sledeci.
Mi navijaci Partizana i posteni ljubitelji fudbala samo kiptimo od besa i trpimo maltretiranje jednog velikog kluba.
Dokle vise? Aparthejd prema Partizanu mora prestati!

DS

pre 4 godine

Zvezdas sam ali zaista glupost.Kada se odredi domacin kupa nema menjanja bez obzira da li se taj domacin plasirao ili ne...Nepotrebna promena,da li se stvarno plase za bezbednost..?

mr.wolf

pre 4 godine

Ajmo u sred rupe da ih porazimo, u inat svima....
(Downtown, 17. maj 2019 15:05)

U ovoj maloj recenici moze da se sagleda celokupan psiholoski profil navijaca Partizana (cast izuzecima, ima ih, i moji su prijatelji i braca, njma nije ovo upuceno, jednostavno ce se prepoznati oni kojima jeste).
Prijatelju, pa vas klub je i nastao tako,u inat nama. Vas smisao postojanja je Zvezda, pobediti Zvezdu, mrzeti Zvezdu. Nista vise. Imati vise od Zvezde, biti bolji od Zvezde, bolji igraci od Zvezde, imati isti broj zvezdica na dresu kao Zvezda.
Zato, i samo zato ste mali klub i nikad nista niste napravili u Evropi.

mladići borovi, devojke jele

pre 4 godine

ovo je kao neka noćna mora,ne mogu da verujem više šta se to dešava...
(Baki, 17. maj 2019 17:39)


gde da svi udare baš na simbol poštenja i časti?!

ArtuDitu

pre 4 godine

Kad se u Toletovo vreme iz Novog Sada finale Kupa selilo u Beograd tad je bilo u redu. Sad nije. Interesantno. Izgleda da je najbolje da neko izgubi glavu zbog finala Kupa pa da onda svi sa naknadnom pameću komentarišu kako je finale trebalo premestiti iz Niša u Beograd.

Црвена звезда 1913

pre 4 godine

Е, а како је некад било...
Имали су партизани преки војни суд, па чик писни.. Отимали, наметали све директивом... и у прву лигу и у куп шампиона па кад је нестало директиве онда је ту био суд удруженог рада па Толе.. а гле сада - ЖРЕБ???
Да је бар још једна директива остала лакше би им било...

Petar Macen

pre 4 godine

Kako je provaljen onaj željko pantić kada partizan pobeđuje onda je sve istoriski i regularno kad partizan gubi svi su protiv partizana teorija zavere. Neznam ko tog čoveka uzima za ozbiljno.

Skorpion

pre 4 godine

Mozete sta hocete, ali ne mozete dokle hocete.
(PFC, 17. maj 2019 15:06)

Nemoj da me kopiras, ovo sam isto ja pisao za vreme Toleta, a Lotar je cak i knjigu napisao.

ISPRSKANA TEGLA

pre 4 godine

Navijačima Partizana poručujem da budu ponosni što navijaju za naš klub. U ovom trenutku u kome se nalazi Srbija, srpski sport i pravo u ovoj državi, nema veće časti nego biti pristalica Partizana.
(Grobarchina, 17. maj 2019 13:48)

Ja baš uživam u navijanju za Crvenu Zvezdu i u gledanju kako im ponos pada, ako me razumete, hahahaha. Stanje u državi i politika nemaju veze sa tim što smo mi toliko jaki. Naučite da igrate fudbal pa nam izađite na crtu. Do tada, vežbajte, šta drugo da vam kažem, hahahaha!

Runner

pre 4 godine

@runner zalažete se za Niš, a da je odlučeno da se igra na JNA, ne biste se žalili, komediolozi
(Bijela, 17. maj 2019 17:03)
Колико ме памћење служи ФК Партизан се још исто вече, по окончању утакмице, у Нишу изјаснио да жели финале на Чаиру и шта нам сада ту спинујеш. Толико нам је било стало до играња у Београду да представник ФК Партизан уопште није присуствовао данашњем жребању у ФСС, јер се ионако знало да, како год буду извлачене куглице утакмица ће се играти на Рајку.

pan

pre 4 godine

Kad su odredili Niš za domaćina, nisu mogli ni da pretpostave da se nekad Partizan i Zvezda mogu sastati u finalu.
Pošto se to sad prvi put mimo svih očekivanja desilo, morali su da reaguju.

nemi posmatrač

pre 4 godine

Mene je sramota na vaš red grobari.
2017. domaćin finala Novi Sad, odluka se menja pred finale, JNA je određen jer eto Derbi je. Da li vam smetalo? Ne.

2019. identična situacija, zapenili ste kao besnilo da imate.

Normalno da ste mali, sitničavi, posle se ljutite kad vam se objasni.

Vidim da većina piše da se od 17 čak 12 igralo na JNA. Ako je tačno, sramota još veća.

Mladen

pre 4 godine

Ljudi moji čemu tolika mržnja. Primera radi, 27.05.2017. domaćin finala kupa je trebao da bude Novi Sad, u njemu su takođe igrali Zvezda i Partizan, iz istih razloga je mesto odigravanja prebačeno za Beograd i domaćin je bio Partizan. Slična situacija se desila 2012. godine. Najbezbolnije rešenje je uvesti dvomeč u finale kupa, tako će i ekipe iz manjih sredina imati priliku, ako dođu do finala, da bar jednu tako važnu utakmicu odigraju na svom terenu.

ViscoSalejo

pre 4 godine

A ovi iz Londona idu u Baku da igraju? Nemaju pojma.
(hehe, 17. maj 2019 14:06)


SOCAR je dao silan novac da se to finale igra u Bakuu. UEFA nije dobrotvorna ustanova ili neprofitna organizacija - ko da vise, njemu finale!

Perica

pre 4 godine

Vidim žale se masovno iz Partizana, a pre 2 godine ista situacija je bila i finale se igralo na Partizanovom stadionu i niko se od njih bunio nije, od zadnjih 17 finala kupa 12 se igralo na Jna, Zvezda finale kupa na svom stadionu nije igrala skoro 20 godina, slažem se da je trebalo u Nišu da se igra ali ajde malo sa tom licemernošću prestanite više.

Pterodaktil

pre 4 godine

Од последњих 17 финала купа 12 се играло на јна и 2 на маракани.
(bz,

Ali Partizan i c.z. nisu bili stalno finalisti,t.j.nisu igrali medjusebni derbi,shvatas?..zato se i igralo po raznim gradovima,uglavnom Partizan,a tradicionalno se decenijama igralo na JNA i kad Partizan nije igrao finale,nije se nikad to menjalo,sto ne kazem i da ne treba,ali kud Rajko sada....aj,praavicemo se da je slucajno,opet Partizan gost.

Dejan CZ

pre 4 godine

Odrzan je zreb sto je moglo doneti i da domacinstvo bude u Humskoj...najregularnije uradjeno sa svih aspekata koji su vezani za utakmicu...

Лепи Цане

pre 4 godine

Одлука је на месту, ко је крив Партизану што се сложио да жреб одлучи о домаћину... изгледа да се баш понадали...

Milan Banjaluka

pre 4 godine

Zadnjih 9 finala u bg ,igralo se na jna 7 a na marakani 2 pa sta se bunite . Gdje god da se igrali vi ste donji sta kmecite grobaei ionako vas nema. pogledajte se sa zadnjeg derbija stojite u tri grupe glumite da volite partizan. molim vas da cutite. Docepala se djeca komentara.

Analogna Trikotaza

pre 4 godine

Partizani nemojte ni da pratite finale, utakmica je "namestena", 6:0 za Zvezdu ! :))))
(UGASENO JSD partizai,

tTi mora da si iz navijackog tabora "Neroi sever'!!?
I,gde bas 6:0 rezultat?....Voli zvezda da primi i 7komada od nas,ali gde bas ta sestica ti pade na um?I toga je bilo,ali opet u vasu mrezu....nazalost vasa, a radost nasa.I bilo je i opet jos jedne 6tice,ali ste 'onaj"put,zamislite dali jedan gol,a bilo je Boga mi i petica...Dobro pamtim sve ! Uinat,pobedicemo vas,opet,i osecam da cemo igrati ko nikad ove godine.

Znam sve ne pitaj te me kako

pre 4 godine

nije ni cudo sto ljudi odlaze iz Nisa jer se tamo nista ni ne desava niti gradi bas kao u mom gradu Kraljevu,ali ima kome se svidjaju ovi gradovi pa neka dolaze...

Црвена звезда 1913

pre 4 godine

Ja sam iz Niša i žao mi je što se finale ne igra kod nas ali očekivao sam ovakvu odluku. Ipak smo mi građani drugog reda u ovoj našoj Srbiji. Mi nemamo prilike ni reprezentaciju da gledamo da igra kao domaćin u Nišu.
(misko, 17. maj 2019 14:54)

Tи си само симпатизер малог комшије и спинујеш као и Вулетић!
Нити Ниш жели организацију овог ризичног меча нити је исто да ли је меч игра Звезда или Чукарички нити овај меч треба да се игра ван Београда!
Да је неко из Звезде рекао-Данас је петак 17.5 2019, Вулетић би се јавио са правним аргументима да то оспори и ако сви знају да ништа није спорно! То је тај менталитет, само против највећег српског клуба Црвене звезде!
Иста мантра остала од оснивача до данас!

dux

pre 4 godine

Ružno i neozbiljno...zašto se ne bi igralo u Nišu? Pa valjda je jednostavnije obezbediti bezbednost u pet puta manjem gradu? A sama poruka koju savez šalje je grozna, omaložavajuća za ostatak Srbije.

Djordje

pre 4 godine

Zbog čega se donosi odluka o domaćinu finala kupa pre samog finala onda? Ovo nije prvi put da se promeni mesto odigravanja finala. Cirkus od FSSa.

Bojkot

pre 4 godine

Gospodo iz uprave Partizana.
Omrazeni ste od navijaca kao niko u istoriji postojanja kluba.
Kao takvi, probajte da ucinite bar nesto za klub od koga zivite.
Za pocetak, bojkot finala kupa.
Ako se NJEGA bojite, recite i idite kao ljudi, ali recite.
Ova tiranija mora prestati, ovako samo cekamo koji ce njihov potez biti sledeci.
Mi navijaci Partizana i posteni ljubitelji fudbala samo kiptimo od besa i trpimo maltretiranje jednog velikog kluba.
Dokle vise? Aparthejd prema Partizanu mora prestati!
(Duka, 17. maj 2019 14:59) # Link komentara

Tek su krenuli, sta ce naj jos snaci ostaje da se vidi. Kao Siptari na Kosovu prema Srbima. Samo smisljaju neko zlo. A tesko je stati im na put i jednima i drugima. Imaju podrsku mocnika.

KaraDjordje

pre 4 godine

Samo kukate k'o baba narikace, busate se u grudi k'o Novica i tvrdite da ste bolji od Zvezde, evo vam prilike da to dokazete bez obzira gde se igra, izidjite na teren i igrajte umesto sto lelecete. Pokazite jednom m... ako vam ih Vucela, Vazura i Vuletic nisu odstranili.

nemi posmatrač

pre 4 godine

@Admiral
Onda je i 2017., pa 2012. isto planirano da neko ispadne zar ne?
Tada se bez problema menjalo domaćinstvo Finala Kupa, voljom žreba se igralo na Partizanovom stadionu.

Eto prilike da isto kao Zvezda 2017. iznenada gostujete večitom rivalu umesto da igrate na neutralnom.
Dobrodošli.

Milan

pre 4 godine

Једним делом и није добро... то значи да ће сваки нерешен резултат осим 0:0 одговарати Партизану због гол(ов)а у гостима...
(Лепи Цане, 17. maj 2019 13:46)
Pa oni su i kući gosti

Лепи Цане

pre 4 godine

Што би сви из Београда ишли чак у Ниш да би играли на неутралном терену? Могло је да се игра и на новом терену у Врању, на пример...

BOZE,OPROSTI IM,neznaju ... ....

pre 4 godine

Nas Nis je drugorazredni grad,drugorazrednih gradjana,pa I nema razloga da ugosti dva DRUGORAZREDNA TIMA???Svasta,svasta!!!BEOGRADSKI PASALUK RADI ZA RAZVOJ SRPSKOG FUDBALA?

Najveći Zvezdaš lkad

pre 4 godine

Da ima pameti..... Rukovodstvo Zvezde je trebalo da ZAHTEVA da se finale igra "ili na JNA ili u Nišu", ida ih glat pobedimo.
I lepo im kažemo: 'Ajd sad tišina....... do jeseni da Vas ne čujemo.
Ali pošto to nije tako..... onda je na žalost ovako !

maconii

pre 4 godine

ljudi budite realni,80 posto navijaca oba tima ce krenuti iz Bga,neki ce krenuti u vecim grupama,neki u manjim,autobusima,vozovima,kolima,organizovano,neorganizovano...4 navijacke grupe...pa ko moze da obezbedi da se huligani nece susresti na auto putu ili u vozovima do Nisa i poubijati se,a pri tome ce ugroziti i druge ljude...mislite o tome malo,to je najbitnije...bolje da se igra u Bgu

Baki

pre 4 godine

Treba ovo bojkotovati,ne treba igrati finale.Pitanje je onda šta dalje?Čujem da se zagrebački Dinamo sprema da pred UEFOM zatraži titulu prvaka Jugoslavije iz 1947 sa obrazloženjem da Partizan jedini nije igrao kvalifikacije,pa onda kao treba poništiti sve njegove rezultate iz tog prvenstva.I da Dinamu kao drugoplasiranom UEFA dodeli titulu.Ljudi,ovo ako je istina,pa dokle bre?Zvezda i Vardar se isto zajedno spremaju pred UEFA za 1986 i 1987,rešili su da nas unište.Hajduk će onda da traži poništavanje zadnjeg kola iz 1976,hoće da nam ponište i 1999,ovo je kao neka noćna mora,ne mogu da verujem više šta se to dešava...

Лепи Цане

pre 4 godine

Намерно намештено Звезди да би је губитници нападали. Мислим да би требало да се игра на неком пх неутралном терену, као што је онај са дренажом у Миријеву...

Glupostima neću da se bavim..

pre 4 godine

Nepravda prema Nišu, ali.. O čemu pričate grobari?? Poslednji 17 finala kupa, 12 se igralo na vašem stadionu, 2 na Zvezdinom.

UGASENO JSD partizai

pre 4 godine

Partizani nemojte ni da pratite finale, utakmica je "namestena", 6:0 za Zvezdu ! :)))) 
(UGASENO JSD partizai, 

tTi mora da si iz navijackog tabora "Neroi sever'!!? 
I,gde bas 6:0 rezultat?....Voli zvezda da primi i 7komada od nas,ali gde bas ta sestica ti pade na um?I toga je bilo,ali opet u vasu mrezu....nazalost vasa, a radost nasa.I bilo je i opet jos jedne 6tice,ali ste 'onaj"put,zamislite dali jedan gol,a bilo je Boga mi i petica...Dobro pamtim sve ! Uinat,pobedicemo vas,opet,i osecam da cemo igrati ko nikad ove godine.
(Analogna Trikotaza, 17. maj 2019 15:22)

Hahahahaha a kad si se probudio napolju Boga mi sneg !!!

ISPRSKANA TEGLA

pre 4 godine

@(markom15
A čekaj i razmisli malo... ti bi pustio da Radnički bude šampion? Pa šta treba, da ode na megdan Bajernu ili Barseloni? Radnički? Budimo realni, jedini klub koji ima evropski renome u našoj zemlji je Zvezda i svi drugi treba da to poštuju i prihvate. Zvezda treba da nas predstavlja u Evropi jer je to u interesu svih naših naroda i narodnosti, a ostali bi mogli da se takmiče za neku utešnu nagradu. Da sam ja fudbalski savez, ja bih zabranio da se pobedi Zvezda ili da bude nerešeno, zakonskim putem jer to direktno ugrožava priliku da nas ona predstavlja u Evropi i da opet uzme evrotitulu. I svi vi što navijate za druge klubove, posle vam drago kad Zvezda igra u Evropi i ponosni ste, a ovamo bi da kao neko drugi bude šampion. E pa ne može sve...

Kosta

pre 4 godine

Opet komentari kako je sve namešteno itd..pa zar na žrebu nisu bili predstavnici Partizana?Opet Vučić namestio?Zar iko misli da je realno da se derbi igra u Nišu?Ja sam iskreno voleo ali jednostavno to je potencijalna nalilnička bomba,bilo bi presretanje na auto putu,grad bi bio na ogromnim iskušenjima,mnogi nedužni ljudi bi bili u opsnosti..Na žalost to nam je naša voljena Srbija...a ako se Željko Pantić u njegovoj humorističkoj emisiji pobuni,Zvezda treba da prepusti domaćinstvo Partizanu...da se ne tera cirkus sa velikim klubom kakav je Partizan..

Pera Detlic

pre 4 godine

Sto bi trebalo da se igra u Nisu,da bi zbog 5-6 frakcija grobara smanjili kapacitet stadiona za jedno 80% pa gledalo uzivo 4000 ljudi.Nisu ljudi navikli da igraju pred vise od 25000 gledalaca,imaju stomacne probleme sve sto predje 5000 ljudi.

ISPRSKANA TEGLA

pre 4 godine

A đe bi drugo? U našoj zemlji postoji samo jedan stadion za ovakav spektakl, svi drugi su mali, ružni i uživo i na televizoru. Zašto bismo umesto slike spektakla slali sramotne slike nekih drugih stadiona, da nam se smeje svet. Ko zna u koliko zemalja će ići direktan prenos...

навијач партизана

pre 4 godine

Једним делом и није добро... то значи да ће сваки нерешен резултат осим 0:0 одговарати Партизану због гол(ов)а у гостима... 
(Лепи Цане, 17. maj 2019 13:46)
није тако јер се игра само једна утакмица и ово се рачуна као неутралан терен иако је звезда домаћин

Aleksandar

pre 4 godine

Ovo postaje komedija.
Toliko se povlašćuje Zvezdi da to postaje smešno.
Najbolje bi bilo da sada diskvalifikuju Partizan i da se pehar koliko sutra uruči Zvezdi.

Digging Bill

pre 4 godine

Rekoh ja juce...njima nijedan drugi grad i ne odgovara,svuda bi bili u manjini.Veliki klubovi imaju vise navijaca na strani uvek,vise nego u svojem gradu,ima bezbroj primera,evo,Juventus vam je jedan od takvih.U Torinu,ima vise navijaca Torina-nego juventusa.Takav je primer i sa Partizanom,i u Regionu,ne samo u Srbiji,vise je postovan nego ovi drugi.
Sve smo utakmice ove godine igrali kao gosti,dok ,zna se,ovi drugi kao pravi domacini.I,slucajno sve,jel???Neka,neka...zasada samo posmatramo....

Neznani junak

pre 4 godine

Jeste bez veze što se promijenilo domaćinstvo, jer ako je Niš određen ranije, trebalo je tako i da ostane. Od dosadašnjih 12 finala Kupa Srbije, 7 odigrano na JNA, 2 na Marakani i po jednom u Kruševcu, Gornjem Milanovcu i Surdulici.

Лепи Цане

pre 4 godine

Једним делом и није добро... то значи да ће сваки нерешен резултат осим 0:0 одговарати Партизану због гол(ов)а у гостима...

Djenka

pre 4 godine

@nbgd sa jedne strane si u pravu, ali 1. 18000 je pun kapacitet, koji bi u startu morao biti smanjen za bar 2-3000, 2.tri grupe partizanovaca valja smestiti, sto sem bezbednosnih problema vuce i dalje smanjenje kapaciteta. Ne znam koliko ce ljudi biti u Beogradu, ali bice ih vise od 12000. 3. kvalitet terena u Nisu je bas katastrofalan, mislim da bi bilo krajnje vreme da se tereni u najjacoj ligi konacno srede. Dakle, koliko god bilo lepo da se derbi igra u unutrasnjosti treba biti realan i reci da nije bas realno.

Kanidja PG

pre 4 godine

Partizanovci zahvalite frakcijama zasto se ne igra u Nisu.I odma vesnik specijal,jer Pantic je rekao u proslom ako mora u BG samo JNA dolazi u obzir.
Nije ovo kraj,sad ce saopstenja profesora i pritisak da se i ne igra finale kupa na Rajku nikako.

Hero

pre 4 godine

Ja sam zvezdas, ali ipak sam za to da se postuje visedecenijska tradicija igranja finala kupa na JNA, ili da se igraju dva meca (na stadionima oba finalista)...Ovako, ovo premisljanje gde da se igra, pretvara se u cirkus...
(dusan, 17. maj 2019 14:03)

Kad neko napise "ja sam zvezdas" na pocetku odma znas da je grobar...

normalni Zvezdaš

pre 4 godine

Tačno sam znao da su krenule grobarske teorije zavere, stvarno ste pukli.
Potpuno rezonski jer bi do Niša bilo mrtvih ljudi, da ne pričam o grobarskih 4 frakcije. Ovo sa žrebom, jedino normalno.

Delija

pre 4 godine

Ne razumem šta je sporno,dal vam je krivo sto ćemo uzeti i kup nzm stvarno ,zašto se ovaka buka nije dizala 2017 posle premeštanja finala kupa iz Novog Sada u Humsku?

Zvezdas

pre 4 godine

Nego, prodato nam je ono cime su nam proteklih godina puna usta, pesme i koreografije. Hoce li navijaci na Miticu u finalu okrenuti ledja vodji ili pogaziti sva uverenja i okriviti narod? Zivo me zanima

Najveći Zvezdaš lkad

pre 4 godine

A sad ozbiljno:
DA SAM NEKO I NEŠTO U ZVEZDI, SEO BIH ZA STO SA LJUDIMA IZ PARTIZANA, I ZAMOLIO IH DA SE FINALE KUPA IGRA NA STADIONU JNA, na prvoj sednici FSS izneo bih predlog da se finale kupa uvek igra u Beogradu, kao što se u svim kulturnim zemljama finale kupa igra u glavnom gradu, a ako igraju Zvezda i Partizan od jednom da se igra na stadionu jednog, sledeći put bilo kad ponovo budu u finalu na stadionu drugog kluba i tako dalje tim redom.
Na žalost u rukovodstvu mog voljenog kluba sede mali ljudi, jednako mali kao i u Partizanu, i jedni i drugi ne znaju i ne razumeju šta je to rivalstvo i šta je to istinski fer-play.
Bacaju koske ispred navijača koji se posle toga ujedaju, i tako navlače maglu na sopstvenu nesposobnost i zlonamernost.
Iza te bitke uvek stoji novčani interes.

Marko

pre 4 godine

banana drzava,pa i fudbalska liga i sve oko nje! priznavanje neosvojene titule,svi sponzori upumpani u jedan klub i nije dovoljno... nego sad i štelovanje domacina finala kupa. e sram vas bilo!

Chalgar

pre 4 godine

Prosli kup derbi u finalu 2017. je bio na Partizanovom, sada na Zvezdinom, sledeci put kad derbi bude u finalu kupa nek bude na Partizanovom i sve tako. Zar nije ok?

aleks

pre 4 godine

e ovi grobari kukaju a niko nekaze da je partizan blago receno ocajan ove sezone pa da se igra i na mesecu to njima nece pomoci.... poruka navijacima partizana je da najure upravu nebi li napravili neki rezultat a ne samo kuknjava.... imate primer u kk partizan ostoja za sad radi dobro i u novoj sezoni bice jos bolji...

oprasivac

pre 4 godine

au koja prasina oko toga gde ce da se igra, pa kad bi uveli normalan sistem takmicenja, gde ce finalisti igrati 2 utakmice, kao domacini i kao gosti, ne bi ni bilo ovih gluposti ;)

ja

pre 4 godine

Cenim da ne bi bilo ovoliko grobarke kuknjave da je izvucen JNA na zrebu
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nikola, 17. maj 2019 14:04)

Hahahahaha "JNA izvučen na žrebu". Care, ti stvarno veruješ u to? :)))

Nikola

pre 4 godine

e boze, boze, nema vise onog "pravila" neutralni teren... samo zvezda i niko drugi... neka propascete i vi kad tad
(nista, 17. maj 2019 13:38)

Finale kupa 12 puta na JNA svega 2 puta na Marakani... upravu si totalno samo zvezda i niko drugi.

Relaxx

pre 4 godine

I onda se neko raduje titulama u ovako smesnoj i devastiranoj ligi. O Boze. Ozbiljnost na nivou
(Zvezdas, 17. maj 2019 13:40)

Pa znamo da se ti ne radujes, ipak si ti Vucelin

Sole

pre 4 godine

e boze, boze, nema vise onog "pravila" neutralni teren... samo zvezda i niko drugi... neka propascete i vi kad tad
(nista, 17. maj 2019 13:38)

Dok je bio samo partizan i niko drugi , sve bilo OK i po pravilima...

Marko Niš

pre 4 godine

Hahahaha
Zbog ovakvih odluka imamo Kosovo sa zvezdicom i Crvenu zvezdu sa 3 zvezdice!!!
A mi iz Niša budale očekivali spektakl u gradu...

ArDzej65

pre 4 godine

Zreb ? Isti onaj zreb koji je odlucio da zvezdana sve utakmice ove sezone igra na Krcun areni a Partizan sve utakmice na gostovanju, to je taj zreb ?
A koji zreb je dodelio Surdulici finale kupa, zna li se to ?? Jel napredni zreb ili neki drugi ? Zuti zreb ? Socijalisticki zreb ? Komunisticki zreb ? DemokraCki zreb ? SrBski zreb ??
(antiDebil,
a koji je zreb odredio da se finale pre dve godine igra na jna,grobarski,partizanski,demokratski,vojni???

Milos Mitrovic

pre 4 godine

Pogrešno ste predstavili grb Crvene Zvezde. Tri zvezdice...
(Gondor, 17. maj 2019 13:35)
Cega se pametan stidi,time se zvezdasi ponose...

Grobarchina

pre 4 godine

Ova odluka je očekivana, posle svega što se u ovoj sezoni dešavalo. Srbija odavno nije pravna država, a ovo je samo još jedna u nizu lakrdija, slična onoj kada je nedavno Zvezdi priznata nepostojeća titula iz 1946.

Znamo i ko je ovo odlučio, jedino se ne zna pravno obrazloženje, ali ne sumnjam da će Terzićevi stručnjaci sve lepo da upakuju.

Sada se kreće u potragu za sudijama koji će na terenu da učine što se od njih očekuje. Žestoka je konkurencija, ima mnogo zaslužnih arbitara koji su ove sezone obavili poveren im posao.

Prognoziram da će meč biti prekinut ako Partizan bude na pragu da pobedi i da će se zakazati novi, sve dok se ne učini planirano.

Navijačima Partizana poručujem da budu ponosni što navijaju za naš klub. U ovom trenutku u kome se nalazi Srbija, srpski sport i pravo u ovoj državi, nema veće časti nego biti pristalica Partizana.

Црвена звезда 1913

pre 4 godine

Ja sam iz Niša i žao mi je što se finale ne igra kod nas ali očekivao sam ovakvu odluku. Ipak smo mi građani drugog reda u ovoj našoj Srbiji. Mi nemamo prilike ni reprezentaciju da gledamo da igra kao domaćin u Nišu.
(misko, 17. maj 2019 14:54)

Tи си само симпатизер малог комшије и спинујеш као и Вулетић!
Нити Ниш жели организацију овог ризичног меча нити је исто да ли је меч игра Звезда или Чукарички нити овај меч треба да се игра ван Београда!
Да је неко из Звезде рекао-Данас је петак 17.5 2019, Вулетић би се јавио са правним аргументима да то оспори и ако сви знају да ништа није спорно! То је тај менталитет, само против највећег српског клуба Црвене звезде!
Иста мантра остала од оснивача до данас!

Sah je za znalce

pre 4 godine

Sta rade ovi majkio Bozija. Pa ovoliko bahati nisu bili ni u SFRJ.
MOZE LI NEKO OVOJ TIRANIJI DA STANE NEKO NA PUT?
Kud ne ostase u Tirani gde su osnovani nego dodjose u Srbiju da vrse ovaj teror nad srpskim narodom.
(Sah-mat, 17

Nista strasno,smanji dozivljaj.

Dejan CZ

pre 4 godine

Odrzan je zreb sto je moglo doneti i da domacinstvo bude u Humskoj...najregularnije uradjeno sa svih aspekata koji su vezani za utakmicu...

Pera Detlic

pre 4 godine

Sto bi trebalo da se igra u Nisu,da bi zbog 5-6 frakcija grobara smanjili kapacitet stadiona za jedno 80% pa gledalo uzivo 4000 ljudi.Nisu ljudi navikli da igraju pred vise od 25000 gledalaca,imaju stomacne probleme sve sto predje 5000 ljudi.

trancer

pre 4 godine

e boze, boze, nema vise onog "pravila" neutralni teren... samo zvezda i niko drugi... neka propascete i vi kad tad
(nista, 17. maj 2019 13:38)

Pa bio je Zreb a kup je bio 12 puta na Jna a svega dva puta na Zvezdinom stadionu.

Штилцована катаболцна

pre 4 godine

Значи, извлачили су куглице. У једној је била цедуљица са именом Црвена Звезда, у дугој цедуљица са натписом "Извлачи поново".

ISPRSKANA TEGLA

pre 4 godine

Navijačima Partizana poručujem da budu ponosni što navijaju za naš klub. U ovom trenutku u kome se nalazi Srbija, srpski sport i pravo u ovoj državi, nema veće časti nego biti pristalica Partizana.
(Grobarchina, 17. maj 2019 13:48)

Ja baš uživam u navijanju za Crvenu Zvezdu i u gledanju kako im ponos pada, ako me razumete, hahahaha. Stanje u državi i politika nemaju veze sa tim što smo mi toliko jaki. Naučite da igrate fudbal pa nam izađite na crtu. Do tada, vežbajte, šta drugo da vam kažem, hahahaha!

Kosta

pre 4 godine

Opet komentari kako je sve namešteno itd..pa zar na žrebu nisu bili predstavnici Partizana?Opet Vučić namestio?Zar iko misli da je realno da se derbi igra u Nišu?Ja sam iskreno voleo ali jednostavno to je potencijalna nalilnička bomba,bilo bi presretanje na auto putu,grad bi bio na ogromnim iskušenjima,mnogi nedužni ljudi bi bili u opsnosti..Na žalost to nam je naša voljena Srbija...a ako se Željko Pantić u njegovoj humorističkoj emisiji pobuni,Zvezda treba da prepusti domaćinstvo Partizanu...da se ne tera cirkus sa velikim klubom kakav je Partizan..

bgkomentar

pre 4 godine

pre3 godine je kup premesten iz novog sada u beograd na jna..nije biko nikakvih zalbi halabuke i ostalog kao sto sad rade grobari..ne znam iz kog razloga ..ako si bolji pobedices pa igrao na marakani jna nisu il srdulici..smesno...

trancer

pre 4 godine

Значи, извлачили су куглице. У једној је била цедуљица са именом Црвена Звезда, у дугој цедуљица са натписом "Извлачи поново".
(Штилцована катаболцна, 17. maj 2019 13:49)

nije vama lako...

ISPRSKANA TEGLA

pre 4 godine

@(markom15
A čekaj i razmisli malo... ti bi pustio da Radnički bude šampion? Pa šta treba, da ode na megdan Bajernu ili Barseloni? Radnički? Budimo realni, jedini klub koji ima evropski renome u našoj zemlji je Zvezda i svi drugi treba da to poštuju i prihvate. Zvezda treba da nas predstavlja u Evropi jer je to u interesu svih naših naroda i narodnosti, a ostali bi mogli da se takmiče za neku utešnu nagradu. Da sam ja fudbalski savez, ja bih zabranio da se pobedi Zvezda ili da bude nerešeno, zakonskim putem jer to direktno ugrožava priliku da nas ona predstavlja u Evropi i da opet uzme evrotitulu. I svi vi što navijate za druge klubove, posle vam drago kad Zvezda igra u Evropi i ponosni ste, a ovamo bi da kao neko drugi bude šampion. E pa ne može sve...

mr.wolf

pre 4 godine

Ajmo u sred rupe da ih porazimo, u inat svima....
(Downtown, 17. maj 2019 15:05)

U ovoj maloj recenici moze da se sagleda celokupan psiholoski profil navijaca Partizana (cast izuzecima, ima ih, i moji su prijatelji i braca, njma nije ovo upuceno, jednostavno ce se prepoznati oni kojima jeste).
Prijatelju, pa vas klub je i nastao tako,u inat nama. Vas smisao postojanja je Zvezda, pobediti Zvezdu, mrzeti Zvezdu. Nista vise. Imati vise od Zvezde, biti bolji od Zvezde, bolji igraci od Zvezde, imati isti broj zvezdica na dresu kao Zvezda.
Zato, i samo zato ste mali klub i nikad nista niste napravili u Evropi.

ArtuDitu

pre 4 godine

Kad se u Toletovo vreme iz Novog Sada finale Kupa selilo u Beograd tad je bilo u redu. Sad nije. Interesantno. Izgleda da je najbolje da neko izgubi glavu zbog finala Kupa pa da onda svi sa naknadnom pameću komentarišu kako je finale trebalo premestiti iz Niša u Beograd.

Petar Macen

pre 4 godine

Kako je provaljen onaj željko pantić kada partizan pobeđuje onda je sve istoriski i regularno kad partizan gubi svi su protiv partizana teorija zavere. Neznam ko tog čoveka uzima za ozbiljno.

ISPRSKANA TEGLA

pre 4 godine

A đe bi drugo? U našoj zemlji postoji samo jedan stadion za ovakav spektakl, svi drugi su mali, ružni i uživo i na televizoru. Zašto bismo umesto slike spektakla slali sramotne slike nekih drugih stadiona, da nam se smeje svet. Ko zna u koliko zemalja će ići direktan prenos...

Grobar

pre 4 godine

Sramota dokle ovo ludilo ide!!Prosle godine kad je Partizan trazio da se premesti u Nis nisu dali a sad kad DRZAVNA MEZIMICA trazi odmah se finale seli!!

VELIKA SRAMOTA!!

Gasi ovo dno od fudbala

pre 4 godine

Pa zar je neko sumnjao da ce dugacije da bude !?!? 😂😂😂😂

Dajte im odmah i trofej ,nek prisiju jos jednu zvezdicu a nek sudi penzionisani Maja.
Kakav cirkus od lige ,prosle godine Novi Sad sad Nis. Nema gore lige i saveza od ovog naseg , u to sam ubedjen.

nemi posmatrač

pre 4 godine

Mene je sramota na vaš red grobari.
2017. domaćin finala Novi Sad, odluka se menja pred finale, JNA je određen jer eto Derbi je. Da li vam smetalo? Ne.

2019. identična situacija, zapenili ste kao besnilo da imate.

Normalno da ste mali, sitničavi, posle se ljutite kad vam se objasni.

Vidim da većina piše da se od 17 čak 12 igralo na JNA. Ako je tačno, sramota još veća.

Лепи Цане

pre 4 godine

Једним делом и није добро... то значи да ће сваки нерешен резултат осим 0:0 одговарати Партизану због гол(ов)а у гостима...

Skorpion

pre 4 godine

Ne treba ni igrati finale.
(Boban, 17. maj 2019 14:00)

Tako je, nemojte dolaziti bice vam bolje. Ali zato kada se 12 puta igralo na JNA onda je sve bilo potaman i nisi pisao da ne treba igrati finale, licemeru.

Borky

pre 4 godine

Prošle godine "nije bilo mogućnosti" da se finale premesti iz Surdulice, sad nešto nema tih problema... Proći će i ovo zlo od nazadnjaka na svim nivoima, opet ćete u blato gde vam je i mesto...
(cure, 17. maj 2019 15:03)

Kakav spin od poznatih spin naijaca(nova frakcija). Prosle godine Mladost i nema navijace a vas ima toliko da niste mogli ni stadion u Surdulici napuniti sa svim tampon zonama. Sram vas bilo sto prizeljkujete krvopolice samo zbog dzombastog terena gdje bi vas hrkljus dosao do izrazaja.

KaraDjordje

pre 4 godine

Samo kukate k'o baba narikace, busate se u grudi k'o Novica i tvrdite da ste bolji od Zvezde, evo vam prilike da to dokazete bez obzira gde se igra, izidjite na teren i igrajte umesto sto lelecete. Pokazite jednom m... ako vam ih Vucela, Vazura i Vuletic nisu odstranili.

Milan Banjaluka

pre 4 godine

Zadnjih 9 finala u bg ,igralo se na jna 7 a na marakani 2 pa sta se bunite . Gdje god da se igrali vi ste donji sta kmecite grobaei ionako vas nema. pogledajte se sa zadnjeg derbija stojite u tri grupe glumite da volite partizan. molim vas da cutite. Docepala se djeca komentara.

Црвена звезда 1913

pre 4 godine

Е, а како је некад било...
Имали су партизани преки војни суд, па чик писни.. Отимали, наметали све директивом... и у прву лигу и у куп шампиона па кад је нестало директиве онда је ту био суд удруженог рада па Толе.. а гле сада - ЖРЕБ???
Да је бар још једна директива остала лакше би им било...

Sah-mat

pre 4 godine

Sta rade ovi majkio Bozija. Pa ovoliko bahati nisu bili ni u SFRJ.
MOZE LI NEKO OVOJ TIRANIJI DA STANE NEKO NA PUT?
Kud ne ostase u Tirani gde su osnovani nego dodjose u Srbiju da vrse ovaj teror nad srpskim narodom.

Milan

pre 4 godine

Једним делом и није добро... то значи да ће сваки нерешен резултат осим 0:0 одговарати Партизану због гол(ов)а у гостима...
(Лепи Цане, 17. maj 2019 13:46)
Pa oni su i kući gosti

Skorpion

pre 4 godine

Mozete sta hocete, ali ne mozete dokle hocete.
(PFC, 17. maj 2019 15:06)

Nemoj da me kopiras, ovo sam isto ja pisao za vreme Toleta, a Lotar je cak i knjigu napisao.

Djenka

pre 4 godine

@nbgd sa jedne strane si u pravu, ali 1. 18000 je pun kapacitet, koji bi u startu morao biti smanjen za bar 2-3000, 2.tri grupe partizanovaca valja smestiti, sto sem bezbednosnih problema vuce i dalje smanjenje kapaciteta. Ne znam koliko ce ljudi biti u Beogradu, ali bice ih vise od 12000. 3. kvalitet terena u Nisu je bas katastrofalan, mislim da bi bilo krajnje vreme da se tereni u najjacoj ligi konacno srede. Dakle, koliko god bilo lepo da se derbi igra u unutrasnjosti treba biti realan i reci da nije bas realno.

Demonstracija sile

pre 4 godine

Pripisuju se titule iz prošlog veka, oduzimaju se već dodeljena finala domaćinima potpuna banana liga. Zamislite da UEFA oduzme Madridu finale LŠ i dodeli Londonu ili Liverpulu. Totalni cirkus i ponižavanje domaćeg fudbala.

Runner

pre 4 godine

@runner zalažete se za Niš, a da je odlučeno da se igra na JNA, ne biste se žalili, komediolozi
(Bijela, 17. maj 2019 17:03)
Колико ме памћење служи ФК Партизан се још исто вече, по окончању утакмице, у Нишу изјаснио да жели финале на Чаиру и шта нам сада ту спинујеш. Толико нам је било стало до играња у Београду да представник ФК Партизан уопште није присуствовао данашњем жребању у ФСС, јер се ионако знало да, како год буду извлачене куглице утакмица ће се играти на Рајку.

Лепи Цане

pre 4 godine

Одлука је на месту, ко је крив Партизану што се сложио да жреб одлучи о домаћину... изгледа да се баш понадали...

dusan

pre 4 godine

Ja sam zvezdas, ali ipak sam za to da se postuje visedecenijska tradicija igranja finala kupa na JNA, ili da se igraju dva meca (na stadionima oba finalista)...Ovako, ovo premisljanje gde da se igra, pretvara se u cirkus...

antiDebil

pre 4 godine

Zreb ? Isti onaj zreb koji je odlucio da zvezdana sve utakmice ove sezone igra na Krcun areni a Partizan sve utakmice na gostovanju, to je taj zreb ?
A koji zreb je dodelio Surdulici finale kupa, zna li se to ?? Jel napredni zreb ili neki drugi ? Zuti zreb ? Socijalisticki zreb ? Komunisticki zreb ? DemokraCki zreb ? SrBski zreb ??

cure

pre 4 godine

Prošle godine "nije bilo mogućnosti" da se finale premesti iz Surdulice, sad nešto nema tih problema... Proći će i ovo zlo od nazadnjaka na svim nivoima, opet ćete u blato gde vam je i mesto...

UGASENO JSD partizai

pre 4 godine

Partizani nemojte ni da pratite finale, utakmica je "namestena", 6:0 za Zvezdu ! :)))) 
(UGASENO JSD partizai, 

tTi mora da si iz navijackog tabora "Neroi sever'!!? 
I,gde bas 6:0 rezultat?....Voli zvezda da primi i 7komada od nas,ali gde bas ta sestica ti pade na um?I toga je bilo,ali opet u vasu mrezu....nazalost vasa, a radost nasa.I bilo je i opet jos jedne 6tice,ali ste 'onaj"put,zamislite dali jedan gol,a bilo je Boga mi i petica...Dobro pamtim sve ! Uinat,pobedicemo vas,opet,i osecam da cemo igrati ko nikad ove godine.
(Analogna Trikotaza, 17. maj 2019 15:22)

Hahahahaha a kad si se probudio napolju Boga mi sneg !!!

Duka

pre 4 godine

Gospodo iz uprave Partizana.
Omrazeni ste od navijaca kao niko u istoriji postojanja kluba.
Kao takvi, probajte da ucinite bar nesto za klub od koga zivite.
Za pocetak, bojkot finala kupa.
Ako se NJEGA bojite, recite i idite kao ljudi, ali recite.
Ova tiranija mora prestati, ovako samo cekamo koji ce njihov potez biti sledeci.
Mi navijaci Partizana i posteni ljubitelji fudbala samo kiptimo od besa i trpimo maltretiranje jednog velikog kluba.
Dokle vise? Aparthejd prema Partizanu mora prestati!

Glupostima neću da se bavim..

pre 4 godine

Nepravda prema Nišu, ali.. O čemu pričate grobari?? Poslednji 17 finala kupa, 12 se igralo na vašem stadionu, 2 na Zvezdinom.

Najveći Zvezdaš lkad

pre 4 godine

Da ima pameti..... Rukovodstvo Zvezde je trebalo da ZAHTEVA da se finale igra "ili na JNA ili u Nišu", ida ih glat pobedimo.
I lepo im kažemo: 'Ajd sad tišina....... do jeseni da Vas ne čujemo.
Ali pošto to nije tako..... onda je na žalost ovako !

Dr Hitch

pre 4 godine

A čekaj i razmisli malo... ti bi pustio da Radnički bude šampion? Pa šta treba, da ode na megdan Bajernu ili Barseloni? Radnički? Budimo realni, jedini klub koji ima evropski renome u našoj zemlji je Zvezda i svi drugi treba da to poštuju i prihvate. Zvezda treba da nas predstavlja u Evropi jer je to u interesu svih naših naroda i narodnosti, a ostali bi mogli da se takmiče za neku utešnu nagradu. Da sam ja fudbalski savez, ja bih zabranio da se pobedi Zvezda ili da bude nerešeno, zakonskim putem jer to direktno ugrožava priliku da nas ona predstavlja u Evropi i da opet uzme evrotitulu. I svi vi što navijate za druge klubove, posle vam drago kad Zvezda igra u Evropi i ponosni ste, a ovamo bi da kao neko drugi bude šampion. E pa ne može sve...
(ISPRSKANA TEGLA, 17. maj 2019 15:44)
Da li je moguće da neko ovo ozbiljno napiše? Iskreno se nadam da je neki trol u pitanju...

navijac

pre 4 godine

Sta sam ja rekao pre par dana? Lepo sam rekao da smem da se kladim u sta god da ce zvezdana biti domacin! Nasuprot svakoj logici zvezdana je bila domacin ove sezone u SVAKOJ kup utakmici, dok je Partizan bio gost u SVAKOM KOLU! Sto se bre uopste igra ovo, lepo pehar kupa i titulu dodelite mezimici za narednih x godina dok je ovaj na vlasti i cao!

Admiral

pre 4 godine

Problem je u tome zbog cega su odredili Nis kao domacina kupa?? Jesu li unapred planirali da se ne igra derbi u finalu tj da Radnicki igra finale? Ocigledno jesu ali im se to izjalovilo! Gospodo kada znate da je moguc derbi u finalu ne odredjujte drugi grad sem Bg-a za domacina ili ljudski namestite da Partizan ispadne, ovako vas kriminal dolazi do punog izrazaja i brukate i sebe i nas fudbal u celini!

Runner

pre 4 godine

Mozete sta hocete, ali ne mozete dokle hocete.
(PFC, 17. maj 2019 15:06)

...a Lotar je cak i knjigu napisao.
(Skorpion, 17. maj 2019 15:30)
А коју си ти прочитао, све на немачком. 'ајд реци нам бар наслов књиге!

Лепи Цане

pre 4 godine

Што би сви из Београда ишли чак у Ниш да би играли на неутралном терену? Могло је да се игра и на новом терену у Врању, на пример...

Nidža

pre 4 godine

Kakve veze ima što su finalisti iz Beograda? Zašto onda finale Lige evrope ne bude u Londonu? Ako je već žrebom odredjeno da finale bude Nišu, trebalo je to da ispoštuju, bezobzira ko su finalisti.

normalni Zvezdaš

pre 4 godine

Tačno sam znao da su krenule grobarske teorije zavere, stvarno ste pukli.
Potpuno rezonski jer bi do Niša bilo mrtvih ljudi, da ne pričam o grobarskih 4 frakcije. Ovo sa žrebom, jedino normalno.

crvena zvezda tirana 1945.

pre 4 godine

FSS je ispostava FKCZ. Terza više ne mora ni da šalje zahteve. Oni već znaju šta mu je po volji. Lepo glasaju, dodele titulu, odluče da nekom oduzmu organizaciju finalne utakmice Kupa, odmah žrebaju novog domaćina. Mislio sam da je onaj Pantić prolupao, a čovek lepo kaže da ovi iz FSS lepo na početku prvenstva pročitaju redosled klubova na kraju prvenstva, saopšte ko je osvojio Kup i nema potrebe da se igra fudbal. Ovo danas me je uverilo da je potpuno u pravu.

Alen

pre 4 godine

ljudi budite realni,80 posto navijaca oba tima ce krenuti iz Bga,neki ce krenuti u vecim grupama,neki u manjim,autobusima,vozovima,kolima,organizovano,neorganizovano...4 navijacke grupe...pa ko moze da obezbedi da se huligani nece susresti na auto putu ili u vozovima do Nisa i poubijati se,a pri tome ce ugroziti i druge ljude...mislite o tome malo,to je najbitnije...bolje da se igra u Bgu
(maconii, 17. maj 2019 15:19)

kako se uefa nije setila ovoga pa da preseli finale lige evrope...ipak igraju dva tima iz londona pa nema smisla da se cimaju do azerbejdzana...
bruka i sramota da ova drzava nema snage da organizuje jednu utakmicu...na stranu sto je mezimica sve utakmice kupa igrala na svom terenu...

Crvena Zvezda ponos SR

pre 4 godine

Iskreno ovo je sramota !!! Kao navijacu Zvezde nije mi ni malo drago sto se igra na Marakani finale kupa treba da se igra na neutralnom terenu

Лепи Цане

pre 4 godine

Намерно намештено Звезди да би је губитници нападали. Мислим да би требало да се игра на неком пх неутралном терену, као што је онај са дренажом у Миријеву...

markom15

pre 4 godine

Sve ok nista sporno,naravno pod uslovom da to nije takmicenje zvano super liga Srbije ili kup Srbije kako god.Mi smo jedina zemlja u kojoj jedna ekipa ne sme biti sampion (Radnicki Nis),jer kako objasniti situaciju gde 5 kola pre kraja prvenstva Radnicki ima 4 boda manje od mezimice koja igra veciti derbi dakle pobedom protiv Cukarickog dolazi na bod zaostatka i staavlja je pod velikim pririskom pred derbi i sta se onda desi,kvota na x bude 1.5 Lalatovica nema na klupi primaju go u 94.min posle smesnog indirekta niko se ne buni (ne racunam blam PREDSTAVU KRUNICA I SARCA U STILU PRVORODJENOG),a sto je najtuznije od svega svi mediji cute i pisu kao da se nista ne desava ko da je sve normalno pa ko ce ljudi to da gleda koga to interesuje ciji god da je navijac gde je tu sportski takmicarski duh zar je i sport prvorodjeni morao da nam ogadi.

maconii

pre 4 godine

ljudi budite realni,80 posto navijaca oba tima ce krenuti iz Bga,neki ce krenuti u vecim grupama,neki u manjim,autobusima,vozovima,kolima,organizovano,neorganizovano...4 navijacke grupe...pa ko moze da obezbedi da se huligani nece susresti na auto putu ili u vozovima do Nisa i poubijati se,a pri tome ce ugroziti i druge ljude...mislite o tome malo,to je najbitnije...bolje da se igra u Bgu

Perica

pre 4 godine

Vidim žale se masovno iz Partizana, a pre 2 godine ista situacija je bila i finale se igralo na Partizanovom stadionu i niko se od njih bunio nije, od zadnjih 17 finala kupa 12 se igralo na Jna, Zvezda finale kupa na svom stadionu nije igrala skoro 20 godina, slažem se da je trebalo u Nišu da se igra ali ajde malo sa tom licemernošću prestanite više.

Pterodaktil

pre 4 godine

Од последњих 17 финала купа 12 се играло на јна и 2 на маракани.
(bz,

Ali Partizan i c.z. nisu bili stalno finalisti,t.j.nisu igrali medjusebni derbi,shvatas?..zato se i igralo po raznim gradovima,uglavnom Partizan,a tradicionalno se decenijama igralo na JNA i kad Partizan nije igrao finale,nije se nikad to menjalo,sto ne kazem i da ne treba,ali kud Rajko sada....aj,praavicemo se da je slucajno,opet Partizan gost.

Analogna Trikotaza

pre 4 godine

Partizani nemojte ni da pratite finale, utakmica je "namestena", 6:0 za Zvezdu ! :))))
(UGASENO JSD partizai,

tTi mora da si iz navijackog tabora "Neroi sever'!!?
I,gde bas 6:0 rezultat?....Voli zvezda da primi i 7komada od nas,ali gde bas ta sestica ti pade na um?I toga je bilo,ali opet u vasu mrezu....nazalost vasa, a radost nasa.I bilo je i opet jos jedne 6tice,ali ste 'onaj"put,zamislite dali jedan gol,a bilo je Boga mi i petica...Dobro pamtim sve ! Uinat,pobedicemo vas,opet,i osecam da cemo igrati ko nikad ove godine.

Kanidja PG

pre 4 godine

Partizanovci zahvalite frakcijama zasto se ne igra u Nisu.I odma vesnik specijal,jer Pantic je rekao u proslom ako mora u BG samo JNA dolazi u obzir.
Nije ovo kraj,sad ce saopstenja profesora i pritisak da se i ne igra finale kupa na Rajku nikako.

Mladen

pre 4 godine

Ljudi moji čemu tolika mržnja. Primera radi, 27.05.2017. domaćin finala kupa je trebao da bude Novi Sad, u njemu su takođe igrali Zvezda i Partizan, iz istih razloga je mesto odigravanja prebačeno za Beograd i domaćin je bio Partizan. Slična situacija se desila 2012. godine. Najbezbolnije rešenje je uvesti dvomeč u finale kupa, tako će i ekipe iz manjih sredina imati priliku, ako dođu do finala, da bar jednu tako važnu utakmicu odigraju na svom terenu.

Nemanja

pre 4 godine

Ukinite nam i arenu sport i RTS ako mozete, pa da mi iz Nisa i sa juga ni preko tv-a ne mozemo da gledamo finale kupa. Bruka i sramota za FSS i nasu drzavu...

Chalgar

pre 4 godine

Prosli kup derbi u finalu 2017. je bio na Partizanovom, sada na Zvezdinom, sledeci put kad derbi bude u finalu kupa nek bude na Partizanovom i sve tako. Zar nije ok?

Bojkot

pre 4 godine

Gospodo iz uprave Partizana.
Omrazeni ste od navijaca kao niko u istoriji postojanja kluba.
Kao takvi, probajte da ucinite bar nesto za klub od koga zivite.
Za pocetak, bojkot finala kupa.
Ako se NJEGA bojite, recite i idite kao ljudi, ali recite.
Ova tiranija mora prestati, ovako samo cekamo koji ce njihov potez biti sledeci.
Mi navijaci Partizana i posteni ljubitelji fudbala samo kiptimo od besa i trpimo maltretiranje jednog velikog kluba.
Dokle vise? Aparthejd prema Partizanu mora prestati!
(Duka, 17. maj 2019 14:59) # Link komentara

Tek su krenuli, sta ce naj jos snaci ostaje da se vidi. Kao Siptari na Kosovu prema Srbima. Samo smisljaju neko zlo. A tesko je stati im na put i jednima i drugima. Imaju podrsku mocnika.

grobarče

pre 4 godine

Zato, i samo zato ste mali klub i nikad nista niste napravili u Evropi.
(mr.wolf, 17. maj 2019 17:30)


a pobeda od 0:0 nad realom šansom ilića, to ništa?!

Revoltirani Nislija

pre 4 godine

Sram vas bilo! I FSS i drzavu! Jednu utakmicu u Nisu ne mozete da organizujete i obezbedite, a kandidujete se za domacina EURA! Nemam reci, najbolje da se sve igra u Beogradu, a unutrasnjost ko sisa!

Зета СРБ

pre 4 godine

Требало би у Нишу, али искрено терен вам је никакав! Мада Ниш има најбољу клопу и атмосферу у Србији!

ee

pre 4 godine

pa sta smo mi sa juga ..pa ne zasluzujemo nista...kao da smo druga drzava...i posle se neko pita sto je ovakva situacija u fudbalu...pa i mi bismo voleli da gledamo derbi ovde i doneta je odluka i sada opet nista

sramota, sramota, sramota,......namerno unistavate sve van beograda

maremare

pre 4 godine

Kao neko ko ima sezonsku kartu za Zvezdine utakmice (nije severna tribina) kazem da je ovo dokaz da zivimo u banani drzavi sa banana fss. Ako je pre samog pocetka kup takmicenja odredjeno da se finale kupa igra u Nisu tako treba i da bude. I tada se znalo da moze da dodje do ovakvog finala i odluceno je da domacin bude Nis, nema razloga da se sada menja. To sto partitan ima 10 frakcija navijaca i sto moze da dodje do nereda je trebalo da se razmislja ranije odnosno banana drzava treba da plkaze karakter i obezbedi bezbedno odigravanje utakmice u Nisu.

Hero

pre 4 godine

Ja sam zvezdas, ali ipak sam za to da se postuje visedecenijska tradicija igranja finala kupa na JNA, ili da se igraju dva meca (na stadionima oba finalista)...Ovako, ovo premisljanje gde da se igra, pretvara se u cirkus...
(dusan, 17. maj 2019 14:03)

Kad neko napise "ja sam zvezdas" na pocetku odma znas da je grobar...

aleks

pre 4 godine

e ovi grobari kukaju a niko nekaze da je partizan blago receno ocajan ove sezone pa da se igra i na mesecu to njima nece pomoci.... poruka navijacima partizana je da najure upravu nebi li napravili neki rezultat a ne samo kuknjava.... imate primer u kk partizan ostoja za sad radi dobro i u novoj sezoni bice jos bolji...

навијач партизана

pre 4 godine

Једним делом и није добро... то значи да ће сваки нерешен резултат осим 0:0 одговарати Партизану због гол(ов)а у гостима... 
(Лепи Цане, 17. maj 2019 13:46)
није тако јер се игра само једна утакмица и ово се рачуна као неутралан терен иако је звезда домаћин

misko

pre 4 godine

Ja sam iz Niša i žao mi je što se finale ne igra kod nas ali očekivao sam ovakvu odluku. Ipak smo mi građani drugog reda u ovoj našoj Srbiji. Mi nemamo prilike ni reprezentaciju da gledamo da igra kao domaćin u Nišu.

Nevera

pre 4 godine

A da se finala Lige Sampiona i Lige Evrope premeste iz Madrida i Bakua u Englesku, jer jelte igraju samo engleski klubovi. FSS je teska sprdnja od organizacije i sramota je sve sto rade, ali sve.

nemi posmatrač

pre 4 godine

@Admiral
Onda je i 2017., pa 2012. isto planirano da neko ispadne zar ne?
Tada se bez problema menjalo domaćinstvo Finala Kupa, voljom žreba se igralo na Partizanovom stadionu.

Eto prilike da isto kao Zvezda 2017. iznenada gostujete večitom rivalu umesto da igrate na neutralnom.
Dobrodošli.

Baki

pre 4 godine

Treba ovo bojkotovati,ne treba igrati finale.Pitanje je onda šta dalje?Čujem da se zagrebački Dinamo sprema da pred UEFOM zatraži titulu prvaka Jugoslavije iz 1947 sa obrazloženjem da Partizan jedini nije igrao kvalifikacije,pa onda kao treba poništiti sve njegove rezultate iz tog prvenstva.I da Dinamu kao drugoplasiranom UEFA dodeli titulu.Ljudi,ovo ako je istina,pa dokle bre?Zvezda i Vardar se isto zajedno spremaju pred UEFA za 1986 i 1987,rešili su da nas unište.Hajduk će onda da traži poništavanje zadnjeg kola iz 1976,hoće da nam ponište i 1999,ovo je kao neka noćna mora,ne mogu da verujem više šta se to dešava...

mladići borovi, devojke jele

pre 4 godine

ovo je kao neka noćna mora,ne mogu da verujem više šta se to dešava...
(Baki, 17. maj 2019 17:39)


gde da svi udare baš na simbol poštenja i časti?!

Delija

pre 4 godine

Ne razumem šta je sporno,dal vam je krivo sto ćemo uzeti i kup nzm stvarno ,zašto se ovaka buka nije dizala 2017 posle premeštanja finala kupa iz Novog Sada u Humsku?

milos_no6

pre 4 godine

Uefa da se ugleda na naš savez pa bog da ih vidi, umesto sada lepo da premeste finale iz Bakua na Vembli em bliže svima em veći stadion. Čak i finale lš može negde između Londona i Liverpula. Uefa amateri!

oprasivac

pre 4 godine

au koja prasina oko toga gde ce da se igra, pa kad bi uveli normalan sistem takmicenja, gde ce finalisti igrati 2 utakmice, kao domacini i kao gosti, ne bi ni bilo ovih gluposti ;)

Najveći Zvezdaš lkad

pre 4 godine

A sad ozbiljno:
DA SAM NEKO I NEŠTO U ZVEZDI, SEO BIH ZA STO SA LJUDIMA IZ PARTIZANA, I ZAMOLIO IH DA SE FINALE KUPA IGRA NA STADIONU JNA, na prvoj sednici FSS izneo bih predlog da se finale kupa uvek igra u Beogradu, kao što se u svim kulturnim zemljama finale kupa igra u glavnom gradu, a ako igraju Zvezda i Partizan od jednom da se igra na stadionu jednog, sledeći put bilo kad ponovo budu u finalu na stadionu drugog kluba i tako dalje tim redom.
Na žalost u rukovodstvu mog voljenog kluba sede mali ljudi, jednako mali kao i u Partizanu, i jedni i drugi ne znaju i ne razumeju šta je to rivalstvo i šta je to istinski fer-play.
Bacaju koske ispred navijača koji se posle toga ujedaju, i tako navlače maglu na sopstvenu nesposobnost i zlonamernost.
Iza te bitke uvek stoji novčani interes.

Aleksandar

pre 4 godine

Ovo postaje komedija.
Toliko se povlašćuje Zvezdi da to postaje smešno.
Najbolje bi bilo da sada diskvalifikuju Partizan i da se pehar koliko sutra uruči Zvezdi.

ViscoSalejo

pre 4 godine

A ovi iz Londona idu u Baku da igraju? Nemaju pojma.
(hehe, 17. maj 2019 14:06)


SOCAR je dao silan novac da se to finale igra u Bakuu. UEFA nije dobrotvorna ustanova ili neprofitna organizacija - ko da vise, njemu finale!

Digging Bill

pre 4 godine

Rekoh ja juce...njima nijedan drugi grad i ne odgovara,svuda bi bili u manjini.Veliki klubovi imaju vise navijaca na strani uvek,vise nego u svojem gradu,ima bezbroj primera,evo,Juventus vam je jedan od takvih.U Torinu,ima vise navijaca Torina-nego juventusa.Takav je primer i sa Partizanom,i u Regionu,ne samo u Srbiji,vise je postovan nego ovi drugi.
Sve smo utakmice ove godine igrali kao gosti,dok ,zna se,ovi drugi kao pravi domacini.I,slucajno sve,jel???Neka,neka...zasada samo posmatramo....

pan

pre 4 godine

Kad su odredili Niš za domaćina, nisu mogli ni da pretpostave da se nekad Partizan i Zvezda mogu sastati u finalu.
Pošto se to sad prvi put mimo svih očekivanja desilo, morali su da reaguju.

Znam sve ne pitaj te me kako

pre 4 godine

nije ni cudo sto ljudi odlaze iz Nisa jer se tamo nista ni ne desava niti gradi bas kao u mom gradu Kraljevu,ali ima kome se svidjaju ovi gradovi pa neka dolaze...

Marko

pre 4 godine

banana drzava,pa i fudbalska liga i sve oko nje! priznavanje neosvojene titule,svi sponzori upumpani u jedan klub i nije dovoljno... nego sad i štelovanje domacina finala kupa. e sram vas bilo!

BOZE,OPROSTI IM,neznaju ... ....

pre 4 godine

Nas Nis je drugorazredni grad,drugorazrednih gradjana,pa I nema razloga da ugosti dva DRUGORAZREDNA TIMA???Svasta,svasta!!!BEOGRADSKI PASALUK RADI ZA RAZVOJ SRPSKOG FUDBALA?

DS

pre 4 godine

Zvezdas sam ali zaista glupost.Kada se odredi domacin kupa nema menjanja bez obzira da li se taj domacin plasirao ili ne...Nepotrebna promena,da li se stvarno plase za bezbednost..?

Zvezdas

pre 4 godine

Nego, prodato nam je ono cime su nam proteklih godina puna usta, pesme i koreografije. Hoce li navijaci na Miticu u finalu okrenuti ledja vodji ili pogaziti sva uverenja i okriviti narod? Zivo me zanima

dux

pre 4 godine

Ružno i neozbiljno...zašto se ne bi igralo u Nišu? Pa valjda je jednostavnije obezbediti bezbednost u pet puta manjem gradu? A sama poruka koju savez šalje je grozna, omaložavajuća za ostatak Srbije.

Djordje

pre 4 godine

Zbog čega se donosi odluka o domaćinu finala kupa pre samog finala onda? Ovo nije prvi put da se promeni mesto odigravanja finala. Cirkus od FSSa.

Neznani junak

pre 4 godine

Jeste bez veze što se promijenilo domaćinstvo, jer ako je Niš određen ranije, trebalo je tako i da ostane. Od dosadašnjih 12 finala Kupa Srbije, 7 odigrano na JNA, 2 na Marakani i po jednom u Kruševcu, Gornjem Milanovcu i Surdulici.

ja

pre 4 godine

Cenim da ne bi bilo ovoliko grobarke kuknjave da je izvucen JNA na zrebu
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nikola, 17. maj 2019 14:04)

Hahahahaha "JNA izvučen na žrebu". Care, ti stvarno veruješ u to? :)))