Petak, 17.05.2019.

10:00

Partizan želi finale Kupa u Nišu, Zvezda bez stava

Javnost je ponovo podeljena, ali i Crvena zvezda i Partizan, u vezi sa pitanjem mesta odigravanja finala Kupa Srbije.

Izvor: B92

Partizan želi finale Kupa u Nišu, Zvezda bez stava IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

90 Komentari

Sortiraj po:

Sivi soko

pre 4 godine

Partizan je veliki klub! Ima čak tri frakcije navijača(Sivi soko, 17. maj 2019 10:17) # Link komentaraMancester utd ima cetiri, Milan i Inter na desetine pa...Njima drzava ne otvara firme da bi kupili ljubav prema klubu.
(Karaburac) A jel? Mančester isto tako kažeš.. Jel i njihovim frakcijama treba pola stadiona sa tampon zonama i kordonima između da se nebi poubijali međusobno? A sveukupno ih prebrojiš hiljadu..

bogart

pre 4 godine

Sto se tice Tadicevog vremena i vremena zutih projekata to je bio ocigledno diznilent, bar gledajuci utisak nedelje. Tada nista nije bio problem osim Partizana, danas je sve problem osim lopovske zvezdane i kk fmp IDEE ali sredice se sve to vec panteru u to ne trebas da sumnjas ! 
I nacisti su mislili da ce doveka jahati pa su se malo preracunali...
(antiDebil, 17. maj 2019 12:08)




A da ja tebe pitam antiDEBILU: Da li ce vam biti lako da nam ponistite ukradenu titulu Evropskog Sampiona? Ili ce biti lakse titulu Svetskog Sampiona?

ja

pre 4 godine

Neverovatno je koliko ovaj čovek provodi vremena razmišljajući o Zvezdi.
Tako i treba.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Muta Gonzales, 17. maj 2019 10:15)

Svaki pravnik provodi mnogo vremena razmišljajući o počiniocu krivičnog dela.

neutralni felsh

pre 4 godine

Dobro bre panteri, kada ste tolika sila sto se bojite Nisa i unakazenog Partizana? Pre godinu dana je odredjen Nis, zasto tada niste imali primedbi?
(Nis je crno beli grad, 17. maj 2019 12:41)


tada im jos nije stigla najnovija direktiva :)

drug Vucela

pre 4 godine

Zvezda je opet u nezgodnoj situaciji da mora da dokazuje nadmoćnost nad Partizanom na terenu, a to ove sezone u tri meča nije uspela da dokaže. Lično mislim da bez pomoći sudija Zvezda nema šta da traži čak i sa ovakvim Partizanom. Ali boj ne bije svijetlo oružje, nego boj bije srce u junaka. Napred Partizan, napred crno-beli, vi ste za nas grobare uvek najveći i uvek ste šampioni!
(Grobarchina, 17. maj 2019 10:39)

Hahahahahaha pobednicki komentar. Kakvo crno dokazivanje nadmoci nad vama, kad smo osvojili titulu i igramo kvalifikacije za LS, sto su dve najbitnije stvari u svakoj sezoni. Jos ponavlja Panticev spin kako nismo 3 puta ove sezone uspeli da pokazemo nadmoc na terenu. Pa u poslednjem derbiju lagano rutiniranje, niste sutnuli na gol, cist zicer promasen za 3:0 i poklon penal Marina u poslednjem minutu da ublazite poraz. Jos Pantara kaze realan rezultat remi hahahahahaha.

Shvatite da je sezona zavrsena u aprilu i u fudbalu i u kosarci, osvajanjem titula koje vode u EL, odnosno u kvalifikacije za LS. Za nas je zavrsena uspesno, i sad uzivamo u nastupajucem letu, prelaznom roku, cekamo novu evropsku sezonu, u kosarci sigurnih 30 utakmica u EL, u fudbalu nadamo se opet LS. Sa druge strane za vas je zavrsena debaklom u oba sporta. U fudbalu je sezona bila gotova jos u oktobru, u kosarci ste se lozili malo duze ali u aprilu -30 i cao. Kakvi kupovi, kakvi KLS-ovi, to je uteha gubitnicima. Najjadnije je ipak sto ste postali KK i FK SNS a opet bez titula...

Karaburac

pre 4 godine

Partizan je veliki klub! Ima čak tri frakcije navijača
(Sivi soko, 17. maj 2019 10:17) # Link komentara

Mancester utd ima cetiri, Milan i Inter na desetine pa...
Njima drzava ne otvara firme da bi kupili ljubav prema klubu.

budite normalni

pre 4 godine

Određeno je da se finale kupa igra u Nišu. Ovo samo u Srbiji ima da se to naknadno dovodi u pitanje jer se nijedan klub iz Niša nije plasirao finale.

Kad smo već kod toga, zašto se nekad ne bi odigralo u Banja Luci, Ljubljani, Podgorici, Skoplju, Beču, Čikagu, Sidneju? Fudbal je odavno biznis.

Ili ako se finale mora igrati u Srbiji, zašto se onda ne napravi superkup koji bi se igrao širom sveta gde god srpski klubovi imaju mnogo navijača?

MirosLAV

pre 4 godine

u Jagodini da se igra, otprilike sredina Srbije odakle god da krenes kako dolikuje finalu kupa, lep stadioncic, sat ipo voznje od bg... inace Nis je najsportskiji grad Srbije, uvek pune hale kad igra reprezentacija dal rukomet, kosarka, odbojka ili tenis i vaterpolo u pitanju, isprate sa punim tribinama, jedino taj fudbal malo manja poseta

Henk Mudi

pre 4 godine

Da li je iko iz Zvezde pomenuo bilo kojom recju promenu domacina finala???  

To rade samo iz FK Partizan, sto igraci, sto funkcioneri. Niko iz Zvezde ni rec nije rekao o promeni domacinstva, niti trazio isto.  

Toliko smo nadmocni da nam je potpuno svejedno da li se igra na Marsu, u Przogrnjcima, zagrebackom predgradju ili Nisu... 
(One night in May, 17. maj 2019 12:30) 


prosto i jednostavno: iz zvezde je ocigledno i dosla ova blamaza oko menjanja vec dogovorenog mesta igranja finala, zato sto im odgovara da igraju na domacem terenu, pa sada mudro cute... ali, oglasice se tokom dana, ne sekiraj se :)
(neutralni felsh, 17. maj 2019 12:51)

Pa pazi, to je neko tvoje nagadjanje, a ta "blamaza" o promeni dosla je iz usta Bambija Tosica i Vladimira Stojkovica... Valjda ljudi vise vole da igraju na top terenu na marakani, nego na oranici u Nisu, ne znam sta ima je?

onaj koji bdi cak i na poluvremenu

pre 4 godine

na glasu.

Zna se vrlo dobro ko će odlučiti gde se igra finale!!! 

Onaj koji lebdi nad jednim stadionom a oslovljavaju ga sa Gospodaru!!!
(Doktor Satrap, 17. maj 2019 11:31)
Ostoja buntovnik i drug Vucela su jedini koji ne koriste rec gospodar...

Pera Detlic

pre 4 godine

Sta ovaj hoce,da zbog njihovih 5-6 ili koliko vec frakcija ima da smanje kapacitet stadiona za 10000 ljudi pa da finale gleda 5000,usput da demoliraju grad i stadion.Od kupa opet naprave komediju kao za vreme Toleta.

antiDebil

pre 4 godine

U vreme Toletove vladavine Savezom, a Tadiceve drzavom, Kup je dvaput premesten iz Novog Sada za Beograd.
Je l' smo tad bili isto banana drzava ili to samo danas?
Je l' tad predsednici bili dobri, a danas ne valjaju?

Licemeri, nagrdio vas Miloje, a tek cemo da vas razvaljujemo!
(ViscoSalejo, 17. maj 2019 11:13)

Da, da, da, Tadic, secam se tog lika, sutirao je neke penale u nekoj rupi kada je nekom olosu donosio najvece drzavno sponzorstvo u istoriji balkana a verovatno i Evrope, secam se toga !
Znas kako panteru tu stoje stvari, sto vise kradete, otimate i namestate to ce lakse kasnije biti sve to ponistiti plus ce moci da se preispita cela istorija tog lopovskog kluba i da se poniste sve titule koje su ikada osvojene, kao da klub nikada nije ni postojao. POcece se prica i o Sajberovom kolu, gde su nakaze priznale da su namestile utakmicu. I to drugo mesto lako moze da se ponisti, bez sikiracije panteru !

Sto se tice Tadicevog vremena i vremena zutih projekata to je bio ocigledno diznilent, bar gledajuci utisak nedelje. Tada nista nije bio problem osim Partizana, danas je sve problem osim lopovske zvezdane i kk fmp IDEE ali sredice se sve to vec panteru u to ne trebas da sumnjas !
I nacisti su mislili da ce doveka jahati pa su se malo preracunali...

Nebojsa

pre 4 godine

Neznam zasto su odlucili za Nis kad imaju katastrofalan teren , moraju da vode racuna kome dodeljuju domacinstvo .
Dok se ne napravi nacionalni stadion domacin utakmice finala mora biti Beograd u koliko igraju C.Zvezda i Partizan. U koliko ima stadiona sa odlicnom travom da je to uradjeno dobro da teren nije " oranica " onda moze i on da dobije domacinstvo ako neko od vecitih nije u finalu .....

neutralni felsh

pre 4 godine

Partizan,njegovi celnici, bitno da su kontra od Zvezde , a da li to ima smisla nije bitno. Tosic je sam rekao da bi pre igrao na marakani nego u Nisu. Pitanje da li bi Cair primio navijace iz BG + Nis i okolina. Pri tom, treba takav skup obezbedeti.
(dalibor, 17. maj 2019 12:49)


divota, 'ajde onda svi da slusaju tosica pa da igraju tamo gde se njemu vise igra... trebalo je on da organizuje kup umesto fss-a.

One night in May

pre 4 godine

Da li je iko iz Zvezde pomenuo bilo kojom recju promenu domacina finala???

To rade samo iz FK Partizan, sto igraci, sto funkcioneri. Niko iz Zvezde ni rec nije rekao o promeni domacinstva, niti trazio isto.

Toliko smo nadmocni da nam je potpuno svejedno da li se igra na Marsu, u Przogrnjcima, zagrebackom predgradju ili Nisu...

Nis je crno beli grad

pre 4 godine

Dobro bre panteri, kada ste tolika sila sto se bojite Nisa i unakazenog Partizana? Pre godinu dana je odredjen Nis, zasto tada niste imali primedbi?

neutralni felsh

pre 4 godine

Da li je iko iz Zvezde pomenuo bilo kojom recju promenu domacina finala??? 

To rade samo iz FK Partizan, sto igraci, sto funkcioneri. Niko iz Zvezde ni rec nije rekao o promeni domacinstva, niti trazio isto. 

Toliko smo nadmocni da nam je potpuno svejedno da li se igra na Marsu, u Przogrnjcima, zagrebackom predgradju ili Nisu...
(One night in May, 17. maj 2019 12:30)


prosto i jednostavno: iz zvezde je ocigledno i dosla ova blamaza oko menjanja vec dogovorenog mesta igranja finala, zato sto im odgovara da igraju na domacem terenu, pa sada mudro cute... ali, oglasice se tokom dana, ne sekiraj se :)

antiDebil

pre 4 godine

U vreme Toletove vladavine Savezom, a Tadiceve drzavom, Kup je dvaput premesten iz Novog Sada za Beograd.
Je l' smo tad bili isto banana drzava ili to samo danas?
Je l' tad predsednici bili dobri, a danas ne valjaju?

Licemeri, nagrdio vas Miloje, a tek cemo da vas razvaljujemo!
(ViscoSalejo, 17. maj 2019 11:13)

Da, da, da, Tadic, secam se tog lika, sutirao je neke penale u nekoj rupi kada je nekom olosu donosio najvece drzavno sponzorstvo u istoriji balkana a verovatno i Evrope, secam se toga !
Znas kako panteru tu stoje stvari, sto vise kradete, otimate i namestate to ce lakse kasnije biti sve to ponistiti plus ce moci da se preispita cela istorija tog lopovskog kluba i da se poniste sve titule koje su ikada osvojene, kao da klub nikada nije ni postojao. POcece se prica i o Sajberovom kolu, gde su nakaze priznale da su namestile utakmicu. I to drugo mesto lako moze da se ponisti, bez sikiracije panteru !

Sto se tice Tadicevog vremena i vremena zutih projekata to je bio ocigledno diznilent, bar gledajuci utisak nedelje. Tada nista nije bio problem osim Partizana, danas je sve problem osim lopovske zvezdane i kk fmp IDEE ali sredice se sve to vec panteru u to ne trebas da sumnjas !
I nacisti su mislili da ce doveka jahati pa su se malo preracunali...

Zlatko_Zvezdas

pre 4 godine

Finale treba igrati u Nišu jer je tako ranije odlučeno. Bezbednost ne sme biti izgovor za to da se finale preseli u Bg, ako smo normalna država, ali pošto nismo sve je moguće. Ako je bezbednost problem, a jeste u banana državi kao što je na žalost naša,organizatori su toga trebali biti svesni prilikom donošenja odluke o gradu domaćinu. Nije valjda da je isključena mogućnost da se Zvezda i Partizan nađu u finalu,ili da je za to postojala mala verovatnoća. Međutim, logika je odavno napustila Srbiju, tako da su logički rezoni vrlo često neupotrebljivi. Zato umesto nekog zdravog rivaliteta imamo bolestan i poremećen odnos između Zvezde i Partizana, između njihovih navijača, zato postoje frakcije, i celokupan haos koji sve to prati...

dalibor

pre 4 godine

Partizan,njegovi celnici, bitno da su kontra od Zvezde , a da li to ima smisla nije bitno. Tosic je sam rekao da bi pre igrao na marakani nego u Nisu. Pitanje da li bi Cair primio navijace iz BG + Nis i okolina. Pri tom, treba takav skup obezbedeti.

Mikula

pre 4 godine

Kad pitaš igrače partizana, oni preferiraju i Rajka Mitića, ali kad pitaš ovog koji nije nikad ni potrčao, on se zalaže samo da je protiv Zvezde. Strašno

Ivan

pre 4 godine

Ja bih svakom ko prati nasu ligu u fudbalu dodelio zlatnu znacku za mazohizam.Sto bi rekao Stephen A.:"This is bad, this is really,really bad."

Henk Mudi

pre 4 godine

Zna se vrlo dobro ko će odlučiti gde se igra finale!!! 

Onaj koji lebdi nad jednim stadionom a oslovljavaju ga sa Gospodaru!!!
(Doktor Satrap, 17. maj 2019 11:31)

A reci mi, limar koga je poslao taj duh, jel on OK ili je i on deo zavere protiv poslednjeg uporista postenja u Srbiji?
Ja se ne plasim duhova, vi verujete u razne mracne sile, pa i u duhove, ali zivi "gospodarovi" ljudi vam sede u upravi!

One night in May

pre 4 godine

Da bi razumeo latinski moras da dobacis bar do bravara.
(Karaburac, 17. maj 2019 11:13)

Eh, da je Trinkijeri to znao onomad kad je svojim pulenima citirao Dantea...mozda bi bilo ispod 15 razlike.

neutralni felsh

pre 4 godine

Hrabrost ovakvih vojskovodja videli smo na delu ne tako davno kada su trojica navijaca ( neko vec i pokojan) imali bliski susret sa rukovodstvom partizana ispred JNA stadiona pa Vazuru nije mogao ni brzi gonzales da stigne...Ovaj covek je olicenje sve sto mrznja predstavlja.
(Dejan CZ, 17. maj 2019 10:35)


pa nije on bas toliki john snow, tvoj fudbalski idol, da se opusteno macuje sa vasim brdjanima.

Sudija Djokic centarfor sampiona

pre 4 godine

Као стари навијач Партизана, ја се никада нисам плашио Црвене звезде. Мада признајем да су често имали бољи тим од нас. Међутим, увек сам се плашио нефудбалских фактора, посебно судија. Ти фактори углавном су и скројили ту нереалну разлику у броју међусобних победа у дербијима. То није само моје мишљење него и мишљење свих правих гробара и ми за то имамо и покриће. Довољно је рећи да четврт века није био свиран пенал за Партизан у дербијима. На јесењем дербију судија Ђокић измишља гол за Звезду и спасава је од пораза. Давали су они и голове из гол аута. Претпостављам да сада неко размишља о томе да се ти снимци униште, како не би било доказа шта су све радили. Сада пред финале купа вероватно ће се у јавности створити атмосфера да мора да се игра у Београду, тобоже због безбедности. Мислим да наш клуб мора да инсистира на томе да се игра тамо где је и одређено, у Нишу, иначе та утакмица неће имати правни легитимитет.

Sah-mat

pre 4 godine

Jel Vuleta pricao na latinskom ?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ljubisa livac, 17. maj 2019 10:59)

Da bi razumeo latinski moras da dobacis bar do bravara.
(Karaburac, 17. maj 2019 11:13) # Link komentara

Ahahahahahah kakav mat, strasan mat.

Stop aparthejdu

pre 4 godine

Zdrav razum kaže Beograd. Prvo,oba su kluba beogradska. Drugo,da igraju samo Zvezda ili partizan protiv nekog pa i da bude dovoljno tih 12-13 000 koliko prima Čair. Ovako em mali stadion,em 4 grupe navijača,sa tampon zonama neće moći da stane ni 10 000. Treće,teren je očajan. I četvrto i najbitnije,ko će obezbediti celu dužinu autoputa pri dolasku i odlasku navijača?

NoName

pre 4 godine

Niš je određen za domaćina jer je bilo planirano da se dva režimska miljenika nađu u finalu i u jednoj prijateljskoj utakmici da Nišlije uzmu trofej. Ali Radnički nije bio dorastao da se plasira u finale i šta ćemo sad? Zvezda je opet u nezgodnoj situaciji da mora da dokazuje nadmoćnost nad Partizanom na terenu, a to ove sezone u tri meča nije uspela da dokaže. Lično mislim da bez pomoći sudija Zvezda nema šta da traži čak i sa ovakvim Partizanom, koji zaslugom države ima desetostruko jeftinji tim od "najvećeg srpskog brenda". Jasno je da će se opet ići na kršenje zakona, da će Zvezda suočena sa nepredvidivim razvojem događaja sve učiniti da se finale igra na stadionu UDBE, prosto zato što im se može. Državna politika, sudijska organizacija, FSS, mediji, sve je to na njihovoj strani. Ali boj ne bije svijetlo oružje, nego boj bije srce u junaka. Napred Partizan, napred crno-beli, vi ste za nas grobare uvek najveći i uvek ste šampioni!
(Grobarchina, 17. maj 2019 10:39)

I prošle godine je određena Surdulica jer je planirano da oni igraju finale. Al ni oni siroti nisu bili dorasli

ViscoSalejo

pre 4 godine

Kakav stav, kakve p..ke materine, finale se igra u Nisu, tako je odredjeno i kraj price. Ako se to ne zeli neka se glasno kaze da smo banana drzava koja nije sposobna da organizuje jednu fudbalsku utakmicu i onda neka skupstina FSS glasa i neka taj pehar dodeli prostituciji, zasto da ne, i odmah neka pocnu da slave triplu krunu!
(antiDebil, 17. maj 2019 10:30)


U vreme Toletove vladavine Savezom, a Tadiceve drzavom, Kup je dvaput premesten iz Novog Sada za Beograd.
Je l' smo tad bili isto banana drzava ili to samo danas?
Je l' tad predsednici bili dobri, a danas ne valjaju?

Licemeri, nagrdio vas Miloje, a tek cemo da vas razvaljujemo!

Dule Pacov

pre 4 godine

I ja sam za Nis. Sve tri frakcije navijaca partizana na jednu tribinu da se poubijaju.
A sta ce biti na autoputu i da ne govorim.

Pera Detlic

pre 4 godine

Stadion prima 15000 ljudi,kada se pojave 5-6 ili ko zna koliko frakcija glodara odmah smanjiti kapacitet za jedno 10000 i eto jos jedna sprdnja u kupu kao protiv vojvodine u reziji patlidzana.Jos moguci incidenti po gradu,autoputu izmedju ovih frakcija pa da im i zvezda bude kriva za sve.

gogo

pre 4 godine

Ova Vachina slika me je bas slatko nasmejala, hvala B92, bez ikakve zelje da ga vredjam ili omalovazavam (jer je bez svoje krivice i zbog ususda prirode nazalost laka zrtva), izgleda ko neki karikaturalni lik iz crtanog filma:)

Djalma

pre 4 godine

Ljudi, titulu su potezom pera upisali zasto i ovo ne bi mogli da rade.
Uradice kako im volja, moze im se jer duh lebdi nad Marakanom a njemu niko ne sme da se zameri. Bar dok traje aparthejd.

One night in May

pre 4 godine

Stav Partizana je sasvim prirodan.

Slabiji timovi vise vole nikakav teren, jer su svesni da Zvezdini virtuozi preferiraju dobar teren.

I sa strane navijaca za Partizan je bolji Nis, tamo je manji stadion, u apsolutnim brojkama manje ce biti izrazena njegova kardinalna navijacka inferiornost, lakse ce biti izazvati incidente...

Medjutim, Zvezda je toliko bolja da je, sto se ishoda tice, ne igre, samo ishoda, potpuno svejedno da li se igra u mocvari, pustinji, na Mesecu ili u Nisu...

Sub013

pre 4 godine

Ove frakcije terorisu fudbalski svet i svako gostovanje, vise ni domaci navijaci ne zele da dolaze na utakmice kad im gostuje Partizan, bar da su neke ozbiljne frakcije ono po 50-100 ljudi i zbog njih sve ove fame. Ako je vec tako zabraniti Partizanu navijace kad gostuju i gotovo, da mogu ljudi normalno da gledaju fudbal, a na svom stadionu nek se dele do mile volje, za bolje i nisu

Uvek Zvezdas nikad Delija

pre 4 godine

Najtuznije u celoj ovoj polemici je to sto se prica o tome kakav je teren, o bezbednosti, o tome sta ko zeli... Ej ludi, to je finale Kupa a niko ne prica o fudbalu! Bez obzira sto on u Srbiji nije na nivou koji zelimo, to je sportski dogadjaj koji donosi trofej. Mi bolji nemamo. Zasto dozvoljavamo da nam huligani i los travnjak pokvare to uzivanje? Pa tamo ce igrati dva nasa najveca kluba. To je razlog da se radujemo, da pozovemo prijatelje koni navijaju za protivnika i da zajedno , uz pivo, gledamo utakmicu, da peckamo jedni druge zbog nekog poteza na utakmici... a ne da se svadjamo i mrzimo.

Zvezda nek se spremi za Napoli, a za nas nek ne brine

pre 4 godine

Ma neka se igra bilo gdje osim na nasoj Marakani jer ce nam brdjani toboze navijaci mutave mlade partizanke opet porazbijati sve stolice. Jadne stolice pruzaju zestok i jak otpor ali uvijek nekako na kraju pokleknu pred izvejanim u teretani , brdjanskim misicima. Stoga se i podijele u par plemena da mogu vise fajtova izazvati. Probali su i beton da razbiju ali im nesto ne ide. Izgleda da su drugovi 1963 godine stavljali mnogo armature.
(Taktika je vazna, 17. maj 201

što se tiče "brdjana" i " mutavaca" vrlo dobro znamo koji vam je nadimak i za koga navija masa "seljaka" a ko je elitistučki klub

Doktor Satrap

pre 4 godine

Zna se vrlo dobro ko će odlučiti gde se igra finale!!!

Onaj koji lebdi nad jednim stadionom a oslovljavaju ga sa Gospodaru!!!

d

pre 4 godine

Mogli bi jednom i u Kragujevcu da se igra, to je ipak centar Srbije, a ne tamo "juzna pruga" ...dosta je kup u kosarci sto se igra tamo, a sad i fudbal

Henk Mudi

pre 4 godine

Jel Vuleta pricao na latinskom ? 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ljubisa livac, 17. maj 2019 10:59) 

Da bi razumeo latinski moras da dobacis bar do bravara.
(Karaburac, 17. maj 2019 11:13)

Pretpostavljam da si bravar i da si ucio latinski?
Eto koliko nam je lose skolstvo, bio sam ubedjen da bravarima ne treba latinski...

komentari

pre 4 godine

Juce rece Zoran Tosic da bi radije na Marakani nego na onakvom terenu u Nisu! Samo sto njih, direktne ucesnike niko ne pita nego izadje ovaj tip i pametuje a ko zna koji su razlozi po sredi!

Karaburac

pre 4 godine

Jel Vuleta pricao na latinskom ?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ljubisa livac, 17. maj 2019 10:59)

Da bi razumeo latinski moras da dobacis bar do bravara.

Sah-mat

pre 4 godine

Na latinskom je dao izjavu?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jumko, 17. maj 2019 10:14)

Jok, na Vranjanskom panteru.

Henk Mudi

pre 4 godine

Pa izgleda da Vuleti odgovara da se frakcije lemaju na putu do Nisa, jer dok se sibaju izmedju sebe me ramisljaju o upravi svog kluba....
Vuleta ostani da nas uveseljavas, zao mi je samo sto je Ivaca otisao, bili ste sjajan tandem, on baci bombu, ti cepas latinski, a Zvezda uzima titulu vec u januaru....

sasa

pre 4 godine

Prosli put kada su Zvezda i Partizan igrali u finalu igralo se na Jna. Sad ovog uhvatila prpa da bi moglo na Marakani pa je onda bolje na dzombama u Nisu.

bimmer

pre 4 godine

Šta bi Niš dobio od toga? Kao i uvek kad gostuju blizanci- uništavanje našeg stadiona od strane prestoničkih huligana koje posle mi treba da platimo. Ma daleko vam lepa kuća.

Spale

pre 4 godine

Najgora stvar je sto organizator mora da se bori sa frakcijašima, kao da gostuju 3-4 kluba i dolaze navijači tih klubova, a ustvari dolaze podeljeni i njima sad treba obezbediti 3 ili 4 sektora za njih 300-400. Uzas!!!! Treba im obezbediti jedan sektor, kao sto je i normalno, pa nek oni rasprave izmedju sebe ko je u pravu a ko nije.

Admiral

pre 4 godine

Naravno kada su oktobru planirali i bili sigurni da ce Radnicki biti finalista ali im je Partizan pomutio planove i sada su u frci...

ArtuDitu

pre 4 godine

U pitanju je bezbednost gledalaca. Da li zbog legalizma treba neko da nastrada? Cenjeni legalista zaboravlja da tamo gde je Partizan, sa sve navijačkim frakcijama, gostovao u Kupu domaći klubovi nisu imali navijače. Sada se radi o finalu dva kluba koji imaju najviše navijača u Srbiji i među kojima ne postoji rivalitet, već mržnja. Frakcije Partizanovih navijača se obračunavaju između sebe (poslednji put u Kaću) i ko zna kako bi se stvari odvijale na auto putu i u samom Nišu. Ili treba sve u Srbiji da stane i da se upregnu svi resursi da bi utakmica prošla bez ijednog incidenta. Da građane to košta kao da se igralo na Marsu? Bar da je u pitanju neki fudbal pa da ljudima i ne bude žao. Samo još fali da se cela fudbalska šarada završi nekom tragedijom. Izgleda da ima onih koji to priželjkuju

antiDebil

pre 4 godine

Kakav stav, kakve p..ke materine, finale se igra u Nisu, tako je odredjeno i kraj price. Ako se to ne zeli neka se glasno kaze da smo banana drzava koja nije sposobna da organizuje jednu fudbalsku utakmicu i onda neka skupstina FSS glasa i neka taj pehar dodeli prostituciji, zasto da ne, i odmah neka pocnu da slave triplu krunu!

Mongoloid

pre 4 godine

Грехота да се не игра у Нишу. Леп град, лепо отићи, обићи га, гостопримство максимално, а опет, мана што некога не занима да организује органе реда да се све до утакмице спроведе адекватно, а знају да могу ако би хтели, као и то што је "Чаир" стадион где би било јако компликовано да се поделе групације, пошто се навијачима Партизана повлађује тако што им се праве одвојени сектори јер су интерно раздељени на неколико група које се међусобно бију. Камо среће да дају ултиматум - или ћете сви на једну трибину или нећете уопште, па нека своје проблеме решавају ван стадиона. Овако трпи само фудбал због њихових подела.

Milan Banjaluka

pre 4 godine

Jao covjece pa koliko si ti negativan lik nema pojma koliko iritiras javnost. Kakve ti izjave samo dajes da bog sacuva.
Gospodine dragi jeli se sjecas finala iz 2017 kada se isto ovo desilo i treba da se igra u bg. Razmisli malo. Jos nesto sva naredna finala treba da se igraju u beogradu.

Delija

pre 4 godine

Ne razumem zašto se buni sad Vuletić a 2017 kad je trebalo da se igra u Novom Sadu pa premešteno u Humsku nije se bunio vrv je i sad neka teorija zavere da ih neko krade.
U Nisu ili nekom drugom gradu bi se sigurno igralo finale kupa da je u tom finalu jedan od Beogradskih timova a posto su tu i Zvezda i Partizan nemoguće je staviti sve pod kontrolu posto Zvezda ima puno više navijača a dok partizanove moraju odvajati tako da je nemoguće to sprovesti u Nisu i jedina razumna odluka je Bg,pa nismo mi Englezi da ne dođje do tuca sukoba divljanja na tribinama zato i treba u Bg da se igra jer bi u Nisu sigurno bilo stradalih možda na stadionu a možda i na autoputu.

Grobarchina

pre 4 godine

Niš je određen za domaćina jer je bilo planirano da se dva režimska miljenika nađu u finalu i u jednoj prijateljskoj utakmici da Nišlije uzmu trofej. Ali Radnički nije bio dorastao da se plasira u finale i šta ćemo sad? Zvezda je opet u nezgodnoj situaciji da mora da dokazuje nadmoćnost nad Partizanom na terenu, a to ove sezone u tri meča nije uspela da dokaže. Lično mislim da bez pomoći sudija Zvezda nema šta da traži čak i sa ovakvim Partizanom, koji zaslugom države ima desetostruko jeftinji tim od "najvećeg srpskog brenda". Jasno je da će se opet ići na kršenje zakona, da će Zvezda suočena sa nepredvidivim razvojem događaja sve učiniti da se finale igra na stadionu UDBE, prosto zato što im se može. Državna politika, sudijska organizacija, FSS, mediji, sve je to na njihovoj strani. Ali boj ne bije svijetlo oružje, nego boj bije srce u junaka. Napred Partizan, napred crno-beli, vi ste za nas grobare uvek najveći i uvek ste šampioni!

Henk Mudi

pre 4 godine

Niš je određen za domaćina jer je bilo planirano da se dva režimska miljenika nađu u finalu i u jednoj prijateljskoj utakmici da Nišlije uzmu trofej. Ali Radnički nije bio dorastao da se plasira u finale i šta ćemo sad? Zvezda je opet u nezgodnoj situaciji da mora da dokazuje nadmoćnost nad Partizanom na terenu, a to ove sezone u tri meča nije uspela da dokaže. Lično mislim da bez pomoći sudija Zvezda nema šta da traži čak i sa ovakvim Partizanom, koji zaslugom države ima desetostruko jeftinji tim od "najvećeg srpskog brenda". Jasno je da će se opet ići na kršenje zakona, da će Zvezda suočena sa nepredvidivim razvojem događaja sve učiniti da se finale igra na stadionu UDBE, prosto zato što im se može. Državna politika, sudijska organizacija, FSS, mediji, sve je to na njihovoj strani. Ali boj ne bije svijetlo oružje, nego boj bije srce u junaka. Napred Partizan, napred crno-beli, vi ste za nas grobare uvek najveći i uvek ste šampioni!
(Grobarchina, 17. maj 2019 10:39)

Zaboravio si mracne sile, cia, bia, ljude u crnom, nindza kornjace... moras da das jos neku teoriju zavere!

Dejan CZ

pre 4 godine

Jedino nedonosce ovde je ovaj Beni Hil...Potpuno je irelevantno gde ce se igrati,pitanje je bezbednosti koja ocito gospodina ne dotice i cak sta vise indirektno i prizeljkuje je...Da se ne radi o pojedinacnom slucaju premestanja utakmice imali smo prilike da gledamo mec River Plate i Boke Juniors na Santjago Bernabeu...Hrabrost ovakvih vojskovodja videli smo na delu ne tako davno kada su trojica navijaca ( neko vec i pokojan) imali bliski susret sa rukovodstvom partizana ispred JNA stadiona pa Vazuru nije mogao ni brzi gonzales da stigne...Ovaj covek je olicenje sve sto mrznja predstavlja.

Bg

pre 4 godine

Jel ima jos neko u Partizanu da kaze nesto sem ovog sportskog radnika koji siri ljubav i poverenje? Pa covece Partizan je u dugovima bez publike sa zaracenim grupama,, navijaca,, a ti uporno o Zvezdi. Ako se Partizan ne resi njega Vucele i Pantica bice katastrofa...

cane...

pre 4 godine

Legenda Sale Ilic kaze da bi radije igrao na Marakani nego u Nisu, a ovaj komplexas nam prosipa pamet...
Da li cu ikad dozivjeti normalnu upravu... pun stadion... i svi samo sa jednim ciljem... da Partizan pobijedi...
ovi danas su gori od male djece... sprdaju se sa nama...

d

pre 4 godine

Zbog bezbednosti je bolje u Bg. Partizan ima mnogo frakcija, sa druge strane su i Zvezdini navijaci. Mnogo je to malo za stadion u Nisu, uz svo postovanje. Pritom na autoputu moze svasta da se izdesava, tj da dodje do nekog sukoba na putu do Nisa izmedju frakcija ili izmedju navijaca Partizana i Zvezde.

Spale

pre 4 godine

Najgora stvar je sto organizator mora da se bori sa frakcijašima, kao da gostuju 3-4 kluba i dolaze navijači tih klubova, a ustvari dolaze podeljeni i njima sad treba obezbediti 3 ili 4 sektora za njih 300-400. Uzas!!!! Treba im obezbediti jedan sektor, kao sto je i normalno, pa nek oni rasprave izmedju sebe ko je u pravu a ko nije.

Henk Mudi

pre 4 godine

Niš je određen za domaćina jer je bilo planirano da se dva režimska miljenika nađu u finalu i u jednoj prijateljskoj utakmici da Nišlije uzmu trofej. Ali Radnički nije bio dorastao da se plasira u finale i šta ćemo sad? Zvezda je opet u nezgodnoj situaciji da mora da dokazuje nadmoćnost nad Partizanom na terenu, a to ove sezone u tri meča nije uspela da dokaže. Lično mislim da bez pomoći sudija Zvezda nema šta da traži čak i sa ovakvim Partizanom, koji zaslugom države ima desetostruko jeftinji tim od "najvećeg srpskog brenda". Jasno je da će se opet ići na kršenje zakona, da će Zvezda suočena sa nepredvidivim razvojem događaja sve učiniti da se finale igra na stadionu UDBE, prosto zato što im se može. Državna politika, sudijska organizacija, FSS, mediji, sve je to na njihovoj strani. Ali boj ne bije svijetlo oružje, nego boj bije srce u junaka. Napred Partizan, napred crno-beli, vi ste za nas grobare uvek najveći i uvek ste šampioni!
(Grobarchina, 17. maj 2019 10:39)

Zaboravio si mracne sile, cia, bia, ljude u crnom, nindza kornjace... moras da das jos neku teoriju zavere!

ViscoSalejo

pre 4 godine

Kakav stav, kakve p..ke materine, finale se igra u Nisu, tako je odredjeno i kraj price. Ako se to ne zeli neka se glasno kaze da smo banana drzava koja nije sposobna da organizuje jednu fudbalsku utakmicu i onda neka skupstina FSS glasa i neka taj pehar dodeli prostituciji, zasto da ne, i odmah neka pocnu da slave triplu krunu!
(antiDebil, 17. maj 2019 10:30)


U vreme Toletove vladavine Savezom, a Tadiceve drzavom, Kup je dvaput premesten iz Novog Sada za Beograd.
Je l' smo tad bili isto banana drzava ili to samo danas?
Je l' tad predsednici bili dobri, a danas ne valjaju?

Licemeri, nagrdio vas Miloje, a tek cemo da vas razvaljujemo!

Milan Banjaluka

pre 4 godine

Jao covjece pa koliko si ti negativan lik nema pojma koliko iritiras javnost. Kakve ti izjave samo dajes da bog sacuva.
Gospodine dragi jeli se sjecas finala iz 2017 kada se isto ovo desilo i treba da se igra u bg. Razmisli malo. Jos nesto sva naredna finala treba da se igraju u beogradu.

Mongoloid

pre 4 godine

Грехота да се не игра у Нишу. Леп град, лепо отићи, обићи га, гостопримство максимално, а опет, мана што некога не занима да организује органе реда да се све до утакмице спроведе адекватно, а знају да могу ако би хтели, као и то што је "Чаир" стадион где би било јако компликовано да се поделе групације, пошто се навијачима Партизана повлађује тако што им се праве одвојени сектори јер су интерно раздељени на неколико група које се међусобно бију. Камо среће да дају ултиматум - или ћете сви на једну трибину или нећете уопште, па нека своје проблеме решавају ван стадиона. Овако трпи само фудбал због њихових подела.

Bg

pre 4 godine

Jel ima jos neko u Partizanu da kaze nesto sem ovog sportskog radnika koji siri ljubav i poverenje? Pa covece Partizan je u dugovima bez publike sa zaracenim grupama,, navijaca,, a ti uporno o Zvezdi. Ako se Partizan ne resi njega Vucele i Pantica bice katastrofa...

komentari

pre 4 godine

Juce rece Zoran Tosic da bi radije na Marakani nego na onakvom terenu u Nisu! Samo sto njih, direktne ucesnike niko ne pita nego izadje ovaj tip i pametuje a ko zna koji su razlozi po sredi!

Henk Mudi

pre 4 godine

Pa izgleda da Vuleti odgovara da se frakcije lemaju na putu do Nisa, jer dok se sibaju izmedju sebe me ramisljaju o upravi svog kluba....
Vuleta ostani da nas uveseljavas, zao mi je samo sto je Ivaca otisao, bili ste sjajan tandem, on baci bombu, ti cepas latinski, a Zvezda uzima titulu vec u januaru....

One night in May

pre 4 godine

Stav Partizana je sasvim prirodan.

Slabiji timovi vise vole nikakav teren, jer su svesni da Zvezdini virtuozi preferiraju dobar teren.

I sa strane navijaca za Partizan je bolji Nis, tamo je manji stadion, u apsolutnim brojkama manje ce biti izrazena njegova kardinalna navijacka inferiornost, lakse ce biti izazvati incidente...

Medjutim, Zvezda je toliko bolja da je, sto se ishoda tice, ne igre, samo ishoda, potpuno svejedno da li se igra u mocvari, pustinji, na Mesecu ili u Nisu...

Dejan CZ

pre 4 godine

Jedino nedonosce ovde je ovaj Beni Hil...Potpuno je irelevantno gde ce se igrati,pitanje je bezbednosti koja ocito gospodina ne dotice i cak sta vise indirektno i prizeljkuje je...Da se ne radi o pojedinacnom slucaju premestanja utakmice imali smo prilike da gledamo mec River Plate i Boke Juniors na Santjago Bernabeu...Hrabrost ovakvih vojskovodja videli smo na delu ne tako davno kada su trojica navijaca ( neko vec i pokojan) imali bliski susret sa rukovodstvom partizana ispred JNA stadiona pa Vazuru nije mogao ni brzi gonzales da stigne...Ovaj covek je olicenje sve sto mrznja predstavlja.

NoName

pre 4 godine

Niš je određen za domaćina jer je bilo planirano da se dva režimska miljenika nađu u finalu i u jednoj prijateljskoj utakmici da Nišlije uzmu trofej. Ali Radnički nije bio dorastao da se plasira u finale i šta ćemo sad? Zvezda je opet u nezgodnoj situaciji da mora da dokazuje nadmoćnost nad Partizanom na terenu, a to ove sezone u tri meča nije uspela da dokaže. Lično mislim da bez pomoći sudija Zvezda nema šta da traži čak i sa ovakvim Partizanom, koji zaslugom države ima desetostruko jeftinji tim od "najvećeg srpskog brenda". Jasno je da će se opet ići na kršenje zakona, da će Zvezda suočena sa nepredvidivim razvojem događaja sve učiniti da se finale igra na stadionu UDBE, prosto zato što im se može. Državna politika, sudijska organizacija, FSS, mediji, sve je to na njihovoj strani. Ali boj ne bije svijetlo oružje, nego boj bije srce u junaka. Napred Partizan, napred crno-beli, vi ste za nas grobare uvek najveći i uvek ste šampioni!
(Grobarchina, 17. maj 2019 10:39)

I prošle godine je određena Surdulica jer je planirano da oni igraju finale. Al ni oni siroti nisu bili dorasli

sasa

pre 4 godine

Prosli put kada su Zvezda i Partizan igrali u finalu igralo se na Jna. Sad ovog uhvatila prpa da bi moglo na Marakani pa je onda bolje na dzombama u Nisu.

Grobarchina

pre 4 godine

Niš je određen za domaćina jer je bilo planirano da se dva režimska miljenika nađu u finalu i u jednoj prijateljskoj utakmici da Nišlije uzmu trofej. Ali Radnički nije bio dorastao da se plasira u finale i šta ćemo sad? Zvezda je opet u nezgodnoj situaciji da mora da dokazuje nadmoćnost nad Partizanom na terenu, a to ove sezone u tri meča nije uspela da dokaže. Lično mislim da bez pomoći sudija Zvezda nema šta da traži čak i sa ovakvim Partizanom, koji zaslugom države ima desetostruko jeftinji tim od "najvećeg srpskog brenda". Jasno je da će se opet ići na kršenje zakona, da će Zvezda suočena sa nepredvidivim razvojem događaja sve učiniti da se finale igra na stadionu UDBE, prosto zato što im se može. Državna politika, sudijska organizacija, FSS, mediji, sve je to na njihovoj strani. Ali boj ne bije svijetlo oružje, nego boj bije srce u junaka. Napred Partizan, napred crno-beli, vi ste za nas grobare uvek najveći i uvek ste šampioni!

Stop aparthejdu

pre 4 godine

Zdrav razum kaže Beograd. Prvo,oba su kluba beogradska. Drugo,da igraju samo Zvezda ili partizan protiv nekog pa i da bude dovoljno tih 12-13 000 koliko prima Čair. Ovako em mali stadion,em 4 grupe navijača,sa tampon zonama neće moći da stane ni 10 000. Treće,teren je očajan. I četvrto i najbitnije,ko će obezbediti celu dužinu autoputa pri dolasku i odlasku navijača?

cane...

pre 4 godine

Legenda Sale Ilic kaze da bi radije igrao na Marakani nego u Nisu, a ovaj komplexas nam prosipa pamet...
Da li cu ikad dozivjeti normalnu upravu... pun stadion... i svi samo sa jednim ciljem... da Partizan pobijedi...
ovi danas su gori od male djece... sprdaju se sa nama...

Dule Pacov

pre 4 godine

I ja sam za Nis. Sve tri frakcije navijaca partizana na jednu tribinu da se poubijaju.
A sta ce biti na autoputu i da ne govorim.

onaj koji bdi cak i na poluvremenu

pre 4 godine

na glasu.

Zna se vrlo dobro ko će odlučiti gde se igra finale!!! 

Onaj koji lebdi nad jednim stadionom a oslovljavaju ga sa Gospodaru!!!
(Doktor Satrap, 17. maj 2019 11:31)
Ostoja buntovnik i drug Vucela su jedini koji ne koriste rec gospodar...

bimmer

pre 4 godine

Šta bi Niš dobio od toga? Kao i uvek kad gostuju blizanci- uništavanje našeg stadiona od strane prestoničkih huligana koje posle mi treba da platimo. Ma daleko vam lepa kuća.

ArtuDitu

pre 4 godine

U pitanju je bezbednost gledalaca. Da li zbog legalizma treba neko da nastrada? Cenjeni legalista zaboravlja da tamo gde je Partizan, sa sve navijačkim frakcijama, gostovao u Kupu domaći klubovi nisu imali navijače. Sada se radi o finalu dva kluba koji imaju najviše navijača u Srbiji i među kojima ne postoji rivalitet, već mržnja. Frakcije Partizanovih navijača se obračunavaju između sebe (poslednji put u Kaću) i ko zna kako bi se stvari odvijale na auto putu i u samom Nišu. Ili treba sve u Srbiji da stane i da se upregnu svi resursi da bi utakmica prošla bez ijednog incidenta. Da građane to košta kao da se igralo na Marsu? Bar da je u pitanju neki fudbal pa da ljudima i ne bude žao. Samo još fali da se cela fudbalska šarada završi nekom tragedijom. Izgleda da ima onih koji to priželjkuju

Delija

pre 4 godine

Ne razumem zašto se buni sad Vuletić a 2017 kad je trebalo da se igra u Novom Sadu pa premešteno u Humsku nije se bunio vrv je i sad neka teorija zavere da ih neko krade.
U Nisu ili nekom drugom gradu bi se sigurno igralo finale kupa da je u tom finalu jedan od Beogradskih timova a posto su tu i Zvezda i Partizan nemoguće je staviti sve pod kontrolu posto Zvezda ima puno više navijača a dok partizanove moraju odvajati tako da je nemoguće to sprovesti u Nisu i jedina razumna odluka je Bg,pa nismo mi Englezi da ne dođje do tuca sukoba divljanja na tribinama zato i treba u Bg da se igra jer bi u Nisu sigurno bilo stradalih možda na stadionu a možda i na autoputu.

Karaburac

pre 4 godine

Jel Vuleta pricao na latinskom ?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ljubisa livac, 17. maj 2019 10:59)

Da bi razumeo latinski moras da dobacis bar do bravara.

One night in May

pre 4 godine

Da li je iko iz Zvezde pomenuo bilo kojom recju promenu domacina finala???

To rade samo iz FK Partizan, sto igraci, sto funkcioneri. Niko iz Zvezde ni rec nije rekao o promeni domacinstva, niti trazio isto.

Toliko smo nadmocni da nam je potpuno svejedno da li se igra na Marsu, u Przogrnjcima, zagrebackom predgradju ili Nisu...

One night in May

pre 4 godine

Da bi razumeo latinski moras da dobacis bar do bravara.
(Karaburac, 17. maj 2019 11:13)

Eh, da je Trinkijeri to znao onomad kad je svojim pulenima citirao Dantea...mozda bi bilo ispod 15 razlike.

Mikula

pre 4 godine

Kad pitaš igrače partizana, oni preferiraju i Rajka Mitića, ali kad pitaš ovog koji nije nikad ni potrčao, on se zalaže samo da je protiv Zvezde. Strašno

Pera Detlic

pre 4 godine

Sta ovaj hoce,da zbog njihovih 5-6 ili koliko vec frakcija ima da smanje kapacitet stadiona za 10000 ljudi pa da finale gleda 5000,usput da demoliraju grad i stadion.Od kupa opet naprave komediju kao za vreme Toleta.

drug Vucela

pre 4 godine

Zvezda je opet u nezgodnoj situaciji da mora da dokazuje nadmoćnost nad Partizanom na terenu, a to ove sezone u tri meča nije uspela da dokaže. Lično mislim da bez pomoći sudija Zvezda nema šta da traži čak i sa ovakvim Partizanom. Ali boj ne bije svijetlo oružje, nego boj bije srce u junaka. Napred Partizan, napred crno-beli, vi ste za nas grobare uvek najveći i uvek ste šampioni!
(Grobarchina, 17. maj 2019 10:39)

Hahahahahaha pobednicki komentar. Kakvo crno dokazivanje nadmoci nad vama, kad smo osvojili titulu i igramo kvalifikacije za LS, sto su dve najbitnije stvari u svakoj sezoni. Jos ponavlja Panticev spin kako nismo 3 puta ove sezone uspeli da pokazemo nadmoc na terenu. Pa u poslednjem derbiju lagano rutiniranje, niste sutnuli na gol, cist zicer promasen za 3:0 i poklon penal Marina u poslednjem minutu da ublazite poraz. Jos Pantara kaze realan rezultat remi hahahahahaha.

Shvatite da je sezona zavrsena u aprilu i u fudbalu i u kosarci, osvajanjem titula koje vode u EL, odnosno u kvalifikacije za LS. Za nas je zavrsena uspesno, i sad uzivamo u nastupajucem letu, prelaznom roku, cekamo novu evropsku sezonu, u kosarci sigurnih 30 utakmica u EL, u fudbalu nadamo se opet LS. Sa druge strane za vas je zavrsena debaklom u oba sporta. U fudbalu je sezona bila gotova jos u oktobru, u kosarci ste se lozili malo duze ali u aprilu -30 i cao. Kakvi kupovi, kakvi KLS-ovi, to je uteha gubitnicima. Najjadnije je ipak sto ste postali KK i FK SNS a opet bez titula...

antiDebil

pre 4 godine

Kakav stav, kakve p..ke materine, finale se igra u Nisu, tako je odredjeno i kraj price. Ako se to ne zeli neka se glasno kaze da smo banana drzava koja nije sposobna da organizuje jednu fudbalsku utakmicu i onda neka skupstina FSS glasa i neka taj pehar dodeli prostituciji, zasto da ne, i odmah neka pocnu da slave triplu krunu!

Sivi soko

pre 4 godine

Partizan je veliki klub! Ima čak tri frakcije navijača(Sivi soko, 17. maj 2019 10:17) # Link komentaraMancester utd ima cetiri, Milan i Inter na desetine pa...Njima drzava ne otvara firme da bi kupili ljubav prema klubu.
(Karaburac) A jel? Mančester isto tako kažeš.. Jel i njihovim frakcijama treba pola stadiona sa tampon zonama i kordonima između da se nebi poubijali međusobno? A sveukupno ih prebrojiš hiljadu..

Henk Mudi

pre 4 godine

Zna se vrlo dobro ko će odlučiti gde se igra finale!!! 

Onaj koji lebdi nad jednim stadionom a oslovljavaju ga sa Gospodaru!!!
(Doktor Satrap, 17. maj 2019 11:31)

A reci mi, limar koga je poslao taj duh, jel on OK ili je i on deo zavere protiv poslednjeg uporista postenja u Srbiji?
Ja se ne plasim duhova, vi verujete u razne mracne sile, pa i u duhove, ali zivi "gospodarovi" ljudi vam sede u upravi!

neutralni felsh

pre 4 godine

Dobro bre panteri, kada ste tolika sila sto se bojite Nisa i unakazenog Partizana? Pre godinu dana je odredjen Nis, zasto tada niste imali primedbi?
(Nis je crno beli grad, 17. maj 2019 12:41)


tada im jos nije stigla najnovija direktiva :)

d

pre 4 godine

Zbog bezbednosti je bolje u Bg. Partizan ima mnogo frakcija, sa druge strane su i Zvezdini navijaci. Mnogo je to malo za stadion u Nisu, uz svo postovanje. Pritom na autoputu moze svasta da se izdesava, tj da dodje do nekog sukoba na putu do Nisa izmedju frakcija ili izmedju navijaca Partizana i Zvezde.

Sub013

pre 4 godine

Ove frakcije terorisu fudbalski svet i svako gostovanje, vise ni domaci navijaci ne zele da dolaze na utakmice kad im gostuje Partizan, bar da su neke ozbiljne frakcije ono po 50-100 ljudi i zbog njih sve ove fame. Ako je vec tako zabraniti Partizanu navijace kad gostuju i gotovo, da mogu ljudi normalno da gledaju fudbal, a na svom stadionu nek se dele do mile volje, za bolje i nisu

Henk Mudi

pre 4 godine

Jel Vuleta pricao na latinskom ? 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ljubisa livac, 17. maj 2019 10:59) 

Da bi razumeo latinski moras da dobacis bar do bravara.
(Karaburac, 17. maj 2019 11:13)

Pretpostavljam da si bravar i da si ucio latinski?
Eto koliko nam je lose skolstvo, bio sam ubedjen da bravarima ne treba latinski...

antiDebil

pre 4 godine

U vreme Toletove vladavine Savezom, a Tadiceve drzavom, Kup je dvaput premesten iz Novog Sada za Beograd.
Je l' smo tad bili isto banana drzava ili to samo danas?
Je l' tad predsednici bili dobri, a danas ne valjaju?

Licemeri, nagrdio vas Miloje, a tek cemo da vas razvaljujemo!
(ViscoSalejo, 17. maj 2019 11:13)

Da, da, da, Tadic, secam se tog lika, sutirao je neke penale u nekoj rupi kada je nekom olosu donosio najvece drzavno sponzorstvo u istoriji balkana a verovatno i Evrope, secam se toga !
Znas kako panteru tu stoje stvari, sto vise kradete, otimate i namestate to ce lakse kasnije biti sve to ponistiti plus ce moci da se preispita cela istorija tog lopovskog kluba i da se poniste sve titule koje su ikada osvojene, kao da klub nikada nije ni postojao. POcece se prica i o Sajberovom kolu, gde su nakaze priznale da su namestile utakmicu. I to drugo mesto lako moze da se ponisti, bez sikiracije panteru !

Sto se tice Tadicevog vremena i vremena zutih projekata to je bio ocigledno diznilent, bar gledajuci utisak nedelje. Tada nista nije bio problem osim Partizana, danas je sve problem osim lopovske zvezdane i kk fmp IDEE ali sredice se sve to vec panteru u to ne trebas da sumnjas !
I nacisti su mislili da ce doveka jahati pa su se malo preracunali...

bogart

pre 4 godine

Sto se tice Tadicevog vremena i vremena zutih projekata to je bio ocigledno diznilent, bar gledajuci utisak nedelje. Tada nista nije bio problem osim Partizana, danas je sve problem osim lopovske zvezdane i kk fmp IDEE ali sredice se sve to vec panteru u to ne trebas da sumnjas ! 
I nacisti su mislili da ce doveka jahati pa su se malo preracunali...
(antiDebil, 17. maj 2019 12:08)




A da ja tebe pitam antiDEBILU: Da li ce vam biti lako da nam ponistite ukradenu titulu Evropskog Sampiona? Ili ce biti lakse titulu Svetskog Sampiona?

Doktor Satrap

pre 4 godine

Zna se vrlo dobro ko će odlučiti gde se igra finale!!!

Onaj koji lebdi nad jednim stadionom a oslovljavaju ga sa Gospodaru!!!

dalibor

pre 4 godine

Partizan,njegovi celnici, bitno da su kontra od Zvezde , a da li to ima smisla nije bitno. Tosic je sam rekao da bi pre igrao na marakani nego u Nisu. Pitanje da li bi Cair primio navijace iz BG + Nis i okolina. Pri tom, treba takav skup obezbedeti.

Henk Mudi

pre 4 godine

Da li je iko iz Zvezde pomenuo bilo kojom recju promenu domacina finala???  

To rade samo iz FK Partizan, sto igraci, sto funkcioneri. Niko iz Zvezde ni rec nije rekao o promeni domacinstva, niti trazio isto.  

Toliko smo nadmocni da nam je potpuno svejedno da li se igra na Marsu, u Przogrnjcima, zagrebackom predgradju ili Nisu... 
(One night in May, 17. maj 2019 12:30) 


prosto i jednostavno: iz zvezde je ocigledno i dosla ova blamaza oko menjanja vec dogovorenog mesta igranja finala, zato sto im odgovara da igraju na domacem terenu, pa sada mudro cute... ali, oglasice se tokom dana, ne sekiraj se :)
(neutralni felsh, 17. maj 2019 12:51)

Pa pazi, to je neko tvoje nagadjanje, a ta "blamaza" o promeni dosla je iz usta Bambija Tosica i Vladimira Stojkovica... Valjda ljudi vise vole da igraju na top terenu na marakani, nego na oranici u Nisu, ne znam sta ima je?

Admiral

pre 4 godine

Naravno kada su oktobru planirali i bili sigurni da ce Radnicki biti finalista ali im je Partizan pomutio planove i sada su u frci...

Zvezda nek se spremi za Napoli, a za nas nek ne brine

pre 4 godine

Ma neka se igra bilo gdje osim na nasoj Marakani jer ce nam brdjani toboze navijaci mutave mlade partizanke opet porazbijati sve stolice. Jadne stolice pruzaju zestok i jak otpor ali uvijek nekako na kraju pokleknu pred izvejanim u teretani , brdjanskim misicima. Stoga se i podijele u par plemena da mogu vise fajtova izazvati. Probali su i beton da razbiju ali im nesto ne ide. Izgleda da su drugovi 1963 godine stavljali mnogo armature.
(Taktika je vazna, 17. maj 201

što se tiče "brdjana" i " mutavaca" vrlo dobro znamo koji vam je nadimak i za koga navija masa "seljaka" a ko je elitistučki klub

Sudija Djokic centarfor sampiona

pre 4 godine

Као стари навијач Партизана, ја се никада нисам плашио Црвене звезде. Мада признајем да су често имали бољи тим од нас. Међутим, увек сам се плашио нефудбалских фактора, посебно судија. Ти фактори углавном су и скројили ту нереалну разлику у броју међусобних победа у дербијима. То није само моје мишљење него и мишљење свих правих гробара и ми за то имамо и покриће. Довољно је рећи да четврт века није био свиран пенал за Партизан у дербијима. На јесењем дербију судија Ђокић измишља гол за Звезду и спасава је од пораза. Давали су они и голове из гол аута. Претпостављам да сада неко размишља о томе да се ти снимци униште, како не би било доказа шта су све радили. Сада пред финале купа вероватно ће се у јавности створити атмосфера да мора да се игра у Београду, тобоже због безбедности. Мислим да наш клуб мора да инсистира на томе да се игра тамо где је и одређено, у Нишу, иначе та утакмица неће имати правни легитимитет.

d

pre 4 godine

Mogli bi jednom i u Kragujevcu da se igra, to je ipak centar Srbije, a ne tamo "juzna pruga" ...dosta je kup u kosarci sto se igra tamo, a sad i fudbal

Uvek Zvezdas nikad Delija

pre 4 godine

Najtuznije u celoj ovoj polemici je to sto se prica o tome kakav je teren, o bezbednosti, o tome sta ko zeli... Ej ludi, to je finale Kupa a niko ne prica o fudbalu! Bez obzira sto on u Srbiji nije na nivou koji zelimo, to je sportski dogadjaj koji donosi trofej. Mi bolji nemamo. Zasto dozvoljavamo da nam huligani i los travnjak pokvare to uzivanje? Pa tamo ce igrati dva nasa najveca kluba. To je razlog da se radujemo, da pozovemo prijatelje koni navijaju za protivnika i da zajedno , uz pivo, gledamo utakmicu, da peckamo jedni druge zbog nekog poteza na utakmici... a ne da se svadjamo i mrzimo.

Zlatko_Zvezdas

pre 4 godine

Finale treba igrati u Nišu jer je tako ranije odlučeno. Bezbednost ne sme biti izgovor za to da se finale preseli u Bg, ako smo normalna država, ali pošto nismo sve je moguće. Ako je bezbednost problem, a jeste u banana državi kao što je na žalost naša,organizatori su toga trebali biti svesni prilikom donošenja odluke o gradu domaćinu. Nije valjda da je isključena mogućnost da se Zvezda i Partizan nađu u finalu,ili da je za to postojala mala verovatnoća. Međutim, logika je odavno napustila Srbiju, tako da su logički rezoni vrlo često neupotrebljivi. Zato umesto nekog zdravog rivaliteta imamo bolestan i poremećen odnos između Zvezde i Partizana, između njihovih navijača, zato postoje frakcije, i celokupan haos koji sve to prati...

neutralni felsh

pre 4 godine

Da li je iko iz Zvezde pomenuo bilo kojom recju promenu domacina finala??? 

To rade samo iz FK Partizan, sto igraci, sto funkcioneri. Niko iz Zvezde ni rec nije rekao o promeni domacinstva, niti trazio isto. 

Toliko smo nadmocni da nam je potpuno svejedno da li se igra na Marsu, u Przogrnjcima, zagrebackom predgradju ili Nisu...
(One night in May, 17. maj 2019 12:30)


prosto i jednostavno: iz zvezde je ocigledno i dosla ova blamaza oko menjanja vec dogovorenog mesta igranja finala, zato sto im odgovara da igraju na domacem terenu, pa sada mudro cute... ali, oglasice se tokom dana, ne sekiraj se :)

ja

pre 4 godine

Neverovatno je koliko ovaj čovek provodi vremena razmišljajući o Zvezdi.
Tako i treba.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Muta Gonzales, 17. maj 2019 10:15)

Svaki pravnik provodi mnogo vremena razmišljajući o počiniocu krivičnog dela.

gogo

pre 4 godine

Ova Vachina slika me je bas slatko nasmejala, hvala B92, bez ikakve zelje da ga vredjam ili omalovazavam (jer je bez svoje krivice i zbog ususda prirode nazalost laka zrtva), izgleda ko neki karikaturalni lik iz crtanog filma:)

antiDebil

pre 4 godine

U vreme Toletove vladavine Savezom, a Tadiceve drzavom, Kup je dvaput premesten iz Novog Sada za Beograd.
Je l' smo tad bili isto banana drzava ili to samo danas?
Je l' tad predsednici bili dobri, a danas ne valjaju?

Licemeri, nagrdio vas Miloje, a tek cemo da vas razvaljujemo!
(ViscoSalejo, 17. maj 2019 11:13)

Da, da, da, Tadic, secam se tog lika, sutirao je neke penale u nekoj rupi kada je nekom olosu donosio najvece drzavno sponzorstvo u istoriji balkana a verovatno i Evrope, secam se toga !
Znas kako panteru tu stoje stvari, sto vise kradete, otimate i namestate to ce lakse kasnije biti sve to ponistiti plus ce moci da se preispita cela istorija tog lopovskog kluba i da se poniste sve titule koje su ikada osvojene, kao da klub nikada nije ni postojao. POcece se prica i o Sajberovom kolu, gde su nakaze priznale da su namestile utakmicu. I to drugo mesto lako moze da se ponisti, bez sikiracije panteru !

Sto se tice Tadicevog vremena i vremena zutih projekata to je bio ocigledno diznilent, bar gledajuci utisak nedelje. Tada nista nije bio problem osim Partizana, danas je sve problem osim lopovske zvezdane i kk fmp IDEE ali sredice se sve to vec panteru u to ne trebas da sumnjas !
I nacisti su mislili da ce doveka jahati pa su se malo preracunali...

Nis je crno beli grad

pre 4 godine

Dobro bre panteri, kada ste tolika sila sto se bojite Nisa i unakazenog Partizana? Pre godinu dana je odredjen Nis, zasto tada niste imali primedbi?

Ivan

pre 4 godine

Ja bih svakom ko prati nasu ligu u fudbalu dodelio zlatnu znacku za mazohizam.Sto bi rekao Stephen A.:"This is bad, this is really,really bad."

Karaburac

pre 4 godine

Partizan je veliki klub! Ima čak tri frakcije navijača
(Sivi soko, 17. maj 2019 10:17) # Link komentara

Mancester utd ima cetiri, Milan i Inter na desetine pa...
Njima drzava ne otvara firme da bi kupili ljubav prema klubu.

Nebojsa

pre 4 godine

Neznam zasto su odlucili za Nis kad imaju katastrofalan teren , moraju da vode racuna kome dodeljuju domacinstvo .
Dok se ne napravi nacionalni stadion domacin utakmice finala mora biti Beograd u koliko igraju C.Zvezda i Partizan. U koliko ima stadiona sa odlicnom travom da je to uradjeno dobro da teren nije " oranica " onda moze i on da dobije domacinstvo ako neko od vecitih nije u finalu .....

budite normalni

pre 4 godine

Određeno je da se finale kupa igra u Nišu. Ovo samo u Srbiji ima da se to naknadno dovodi u pitanje jer se nijedan klub iz Niša nije plasirao finale.

Kad smo već kod toga, zašto se nekad ne bi odigralo u Banja Luci, Ljubljani, Podgorici, Skoplju, Beču, Čikagu, Sidneju? Fudbal je odavno biznis.

Ili ako se finale mora igrati u Srbiji, zašto se onda ne napravi superkup koji bi se igrao širom sveta gde god srpski klubovi imaju mnogo navijača?

Djalma

pre 4 godine

Ljudi, titulu su potezom pera upisali zasto i ovo ne bi mogli da rade.
Uradice kako im volja, moze im se jer duh lebdi nad Marakanom a njemu niko ne sme da se zameri. Bar dok traje aparthejd.

Sah-mat

pre 4 godine

Jel Vuleta pricao na latinskom ?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ljubisa livac, 17. maj 2019 10:59)

Da bi razumeo latinski moras da dobacis bar do bravara.
(Karaburac, 17. maj 2019 11:13) # Link komentara

Ahahahahahah kakav mat, strasan mat.

neutralni felsh

pre 4 godine

Hrabrost ovakvih vojskovodja videli smo na delu ne tako davno kada su trojica navijaca ( neko vec i pokojan) imali bliski susret sa rukovodstvom partizana ispred JNA stadiona pa Vazuru nije mogao ni brzi gonzales da stigne...Ovaj covek je olicenje sve sto mrznja predstavlja.
(Dejan CZ, 17. maj 2019 10:35)


pa nije on bas toliki john snow, tvoj fudbalski idol, da se opusteno macuje sa vasim brdjanima.

MirosLAV

pre 4 godine

u Jagodini da se igra, otprilike sredina Srbije odakle god da krenes kako dolikuje finalu kupa, lep stadioncic, sat ipo voznje od bg... inace Nis je najsportskiji grad Srbije, uvek pune hale kad igra reprezentacija dal rukomet, kosarka, odbojka ili tenis i vaterpolo u pitanju, isprate sa punim tribinama, jedino taj fudbal malo manja poseta

Pera Detlic

pre 4 godine

Stadion prima 15000 ljudi,kada se pojave 5-6 ili ko zna koliko frakcija glodara odmah smanjiti kapacitet za jedno 10000 i eto jos jedna sprdnja u kupu kao protiv vojvodine u reziji patlidzana.Jos moguci incidenti po gradu,autoputu izmedju ovih frakcija pa da im i zvezda bude kriva za sve.

neutralni felsh

pre 4 godine

Partizan,njegovi celnici, bitno da su kontra od Zvezde , a da li to ima smisla nije bitno. Tosic je sam rekao da bi pre igrao na marakani nego u Nisu. Pitanje da li bi Cair primio navijace iz BG + Nis i okolina. Pri tom, treba takav skup obezbedeti.
(dalibor, 17. maj 2019 12:49)


divota, 'ajde onda svi da slusaju tosica pa da igraju tamo gde se njemu vise igra... trebalo je on da organizuje kup umesto fss-a.

Sah-mat

pre 4 godine

Na latinskom je dao izjavu?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jumko, 17. maj 2019 10:14)

Jok, na Vranjanskom panteru.

Grobarchina

pre 4 godine

Niš je određen za domaćina jer je bilo planirano da se dva režimska miljenika nađu u finalu i u jednoj prijateljskoj utakmici da Nišlije uzmu trofej. Ali Radnički nije bio dorastao da se plasira u finale i šta ćemo sad? Zvezda je opet u nezgodnoj situaciji da mora da dokazuje nadmoćnost nad Partizanom na terenu, a to ove sezone u tri meča nije uspela da dokaže. Lično mislim da bez pomoći sudija Zvezda nema šta da traži čak i sa ovakvim Partizanom, koji zaslugom države ima desetostruko jeftinji tim od "najvećeg srpskog brenda". Jasno je da će se opet ići na kršenje zakona, da će Zvezda suočena sa nepredvidivim razvojem događaja sve učiniti da se finale igra na stadionu UDBE, prosto zato što im se može. Državna politika, sudijska organizacija, FSS, mediji, sve je to na njihovoj strani. Ali boj ne bije svijetlo oružje, nego boj bije srce u junaka. Napred Partizan, napred crno-beli, vi ste za nas grobare uvek najveći i uvek ste šampioni!

Karaburac

pre 4 godine

Jel Vuleta pricao na latinskom ?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ljubisa livac, 17. maj 2019 10:59)

Da bi razumeo latinski moras da dobacis bar do bravara.

Milan Banjaluka

pre 4 godine

Jao covjece pa koliko si ti negativan lik nema pojma koliko iritiras javnost. Kakve ti izjave samo dajes da bog sacuva.
Gospodine dragi jeli se sjecas finala iz 2017 kada se isto ovo desilo i treba da se igra u bg. Razmisli malo. Jos nesto sva naredna finala treba da se igraju u beogradu.

antiDebil

pre 4 godine

Kakav stav, kakve p..ke materine, finale se igra u Nisu, tako je odredjeno i kraj price. Ako se to ne zeli neka se glasno kaze da smo banana drzava koja nije sposobna da organizuje jednu fudbalsku utakmicu i onda neka skupstina FSS glasa i neka taj pehar dodeli prostituciji, zasto da ne, i odmah neka pocnu da slave triplu krunu!

Sudija Djokic centarfor sampiona

pre 4 godine

Као стари навијач Партизана, ја се никада нисам плашио Црвене звезде. Мада признајем да су често имали бољи тим од нас. Међутим, увек сам се плашио нефудбалских фактора, посебно судија. Ти фактори углавном су и скројили ту нереалну разлику у броју међусобних победа у дербијима. То није само моје мишљење него и мишљење свих правих гробара и ми за то имамо и покриће. Довољно је рећи да четврт века није био свиран пенал за Партизан у дербијима. На јесењем дербију судија Ђокић измишља гол за Звезду и спасава је од пораза. Давали су они и голове из гол аута. Претпостављам да сада неко размишља о томе да се ти снимци униште, како не би било доказа шта су све радили. Сада пред финале купа вероватно ће се у јавности створити атмосфера да мора да се игра у Београду, тобоже због безбедности. Мислим да наш клуб мора да инсистира на томе да се игра тамо где је и одређено, у Нишу, иначе та утакмица неће имати правни легитимитет.

Admiral

pre 4 godine

Naravno kada su oktobru planirali i bili sigurni da ce Radnicki biti finalista ali im je Partizan pomutio planove i sada su u frci...

antiDebil

pre 4 godine

U vreme Toletove vladavine Savezom, a Tadiceve drzavom, Kup je dvaput premesten iz Novog Sada za Beograd.
Je l' smo tad bili isto banana drzava ili to samo danas?
Je l' tad predsednici bili dobri, a danas ne valjaju?

Licemeri, nagrdio vas Miloje, a tek cemo da vas razvaljujemo!
(ViscoSalejo, 17. maj 2019 11:13)

Da, da, da, Tadic, secam se tog lika, sutirao je neke penale u nekoj rupi kada je nekom olosu donosio najvece drzavno sponzorstvo u istoriji balkana a verovatno i Evrope, secam se toga !
Znas kako panteru tu stoje stvari, sto vise kradete, otimate i namestate to ce lakse kasnije biti sve to ponistiti plus ce moci da se preispita cela istorija tog lopovskog kluba i da se poniste sve titule koje su ikada osvojene, kao da klub nikada nije ni postojao. POcece se prica i o Sajberovom kolu, gde su nakaze priznale da su namestile utakmicu. I to drugo mesto lako moze da se ponisti, bez sikiracije panteru !

Sto se tice Tadicevog vremena i vremena zutih projekata to je bio ocigledno diznilent, bar gledajuci utisak nedelje. Tada nista nije bio problem osim Partizana, danas je sve problem osim lopovske zvezdane i kk fmp IDEE ali sredice se sve to vec panteru u to ne trebas da sumnjas !
I nacisti su mislili da ce doveka jahati pa su se malo preracunali...

Henk Mudi

pre 4 godine

Niš je određen za domaćina jer je bilo planirano da se dva režimska miljenika nađu u finalu i u jednoj prijateljskoj utakmici da Nišlije uzmu trofej. Ali Radnički nije bio dorastao da se plasira u finale i šta ćemo sad? Zvezda je opet u nezgodnoj situaciji da mora da dokazuje nadmoćnost nad Partizanom na terenu, a to ove sezone u tri meča nije uspela da dokaže. Lično mislim da bez pomoći sudija Zvezda nema šta da traži čak i sa ovakvim Partizanom, koji zaslugom države ima desetostruko jeftinji tim od "najvećeg srpskog brenda". Jasno je da će se opet ići na kršenje zakona, da će Zvezda suočena sa nepredvidivim razvojem događaja sve učiniti da se finale igra na stadionu UDBE, prosto zato što im se može. Državna politika, sudijska organizacija, FSS, mediji, sve je to na njihovoj strani. Ali boj ne bije svijetlo oružje, nego boj bije srce u junaka. Napred Partizan, napred crno-beli, vi ste za nas grobare uvek najveći i uvek ste šampioni!
(Grobarchina, 17. maj 2019 10:39)

Zaboravio si mracne sile, cia, bia, ljude u crnom, nindza kornjace... moras da das jos neku teoriju zavere!

Doktor Satrap

pre 4 godine

Zna se vrlo dobro ko će odlučiti gde se igra finale!!!

Onaj koji lebdi nad jednim stadionom a oslovljavaju ga sa Gospodaru!!!

Zvezda nek se spremi za Napoli, a za nas nek ne brine

pre 4 godine

Ma neka se igra bilo gdje osim na nasoj Marakani jer ce nam brdjani toboze navijaci mutave mlade partizanke opet porazbijati sve stolice. Jadne stolice pruzaju zestok i jak otpor ali uvijek nekako na kraju pokleknu pred izvejanim u teretani , brdjanskim misicima. Stoga se i podijele u par plemena da mogu vise fajtova izazvati. Probali su i beton da razbiju ali im nesto ne ide. Izgleda da su drugovi 1963 godine stavljali mnogo armature.
(Taktika je vazna, 17. maj 201

što se tiče "brdjana" i " mutavaca" vrlo dobro znamo koji vam je nadimak i za koga navija masa "seljaka" a ko je elitistučki klub

Nis je crno beli grad

pre 4 godine

Dobro bre panteri, kada ste tolika sila sto se bojite Nisa i unakazenog Partizana? Pre godinu dana je odredjen Nis, zasto tada niste imali primedbi?

antiDebil

pre 4 godine

U vreme Toletove vladavine Savezom, a Tadiceve drzavom, Kup je dvaput premesten iz Novog Sada za Beograd.
Je l' smo tad bili isto banana drzava ili to samo danas?
Je l' tad predsednici bili dobri, a danas ne valjaju?

Licemeri, nagrdio vas Miloje, a tek cemo da vas razvaljujemo!
(ViscoSalejo, 17. maj 2019 11:13)

Da, da, da, Tadic, secam se tog lika, sutirao je neke penale u nekoj rupi kada je nekom olosu donosio najvece drzavno sponzorstvo u istoriji balkana a verovatno i Evrope, secam se toga !
Znas kako panteru tu stoje stvari, sto vise kradete, otimate i namestate to ce lakse kasnije biti sve to ponistiti plus ce moci da se preispita cela istorija tog lopovskog kluba i da se poniste sve titule koje su ikada osvojene, kao da klub nikada nije ni postojao. POcece se prica i o Sajberovom kolu, gde su nakaze priznale da su namestile utakmicu. I to drugo mesto lako moze da se ponisti, bez sikiracije panteru !

Sto se tice Tadicevog vremena i vremena zutih projekata to je bio ocigledno diznilent, bar gledajuci utisak nedelje. Tada nista nije bio problem osim Partizana, danas je sve problem osim lopovske zvezdane i kk fmp IDEE ali sredice se sve to vec panteru u to ne trebas da sumnjas !
I nacisti su mislili da ce doveka jahati pa su se malo preracunali...

ja

pre 4 godine

Neverovatno je koliko ovaj čovek provodi vremena razmišljajući o Zvezdi.
Tako i treba.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Muta Gonzales, 17. maj 2019 10:15)

Svaki pravnik provodi mnogo vremena razmišljajući o počiniocu krivičnog dela.

ViscoSalejo

pre 4 godine

Kakav stav, kakve p..ke materine, finale se igra u Nisu, tako je odredjeno i kraj price. Ako se to ne zeli neka se glasno kaze da smo banana drzava koja nije sposobna da organizuje jednu fudbalsku utakmicu i onda neka skupstina FSS glasa i neka taj pehar dodeli prostituciji, zasto da ne, i odmah neka pocnu da slave triplu krunu!
(antiDebil, 17. maj 2019 10:30)


U vreme Toletove vladavine Savezom, a Tadiceve drzavom, Kup je dvaput premesten iz Novog Sada za Beograd.
Je l' smo tad bili isto banana drzava ili to samo danas?
Je l' tad predsednici bili dobri, a danas ne valjaju?

Licemeri, nagrdio vas Miloje, a tek cemo da vas razvaljujemo!

neutralni felsh

pre 4 godine

Da li je iko iz Zvezde pomenuo bilo kojom recju promenu domacina finala??? 

To rade samo iz FK Partizan, sto igraci, sto funkcioneri. Niko iz Zvezde ni rec nije rekao o promeni domacinstva, niti trazio isto. 

Toliko smo nadmocni da nam je potpuno svejedno da li se igra na Marsu, u Przogrnjcima, zagrebackom predgradju ili Nisu...
(One night in May, 17. maj 2019 12:30)


prosto i jednostavno: iz zvezde je ocigledno i dosla ova blamaza oko menjanja vec dogovorenog mesta igranja finala, zato sto im odgovara da igraju na domacem terenu, pa sada mudro cute... ali, oglasice se tokom dana, ne sekiraj se :)

Spale

pre 4 godine

Najgora stvar je sto organizator mora da se bori sa frakcijašima, kao da gostuju 3-4 kluba i dolaze navijači tih klubova, a ustvari dolaze podeljeni i njima sad treba obezbediti 3 ili 4 sektora za njih 300-400. Uzas!!!! Treba im obezbediti jedan sektor, kao sto je i normalno, pa nek oni rasprave izmedju sebe ko je u pravu a ko nije.

Delija

pre 4 godine

Ne razumem zašto se buni sad Vuletić a 2017 kad je trebalo da se igra u Novom Sadu pa premešteno u Humsku nije se bunio vrv je i sad neka teorija zavere da ih neko krade.
U Nisu ili nekom drugom gradu bi se sigurno igralo finale kupa da je u tom finalu jedan od Beogradskih timova a posto su tu i Zvezda i Partizan nemoguće je staviti sve pod kontrolu posto Zvezda ima puno više navijača a dok partizanove moraju odvajati tako da je nemoguće to sprovesti u Nisu i jedina razumna odluka je Bg,pa nismo mi Englezi da ne dođje do tuca sukoba divljanja na tribinama zato i treba u Bg da se igra jer bi u Nisu sigurno bilo stradalih možda na stadionu a možda i na autoputu.

One night in May

pre 4 godine

Stav Partizana je sasvim prirodan.

Slabiji timovi vise vole nikakav teren, jer su svesni da Zvezdini virtuozi preferiraju dobar teren.

I sa strane navijaca za Partizan je bolji Nis, tamo je manji stadion, u apsolutnim brojkama manje ce biti izrazena njegova kardinalna navijacka inferiornost, lakse ce biti izazvati incidente...

Medjutim, Zvezda je toliko bolja da je, sto se ishoda tice, ne igre, samo ishoda, potpuno svejedno da li se igra u mocvari, pustinji, na Mesecu ili u Nisu...

Stop aparthejdu

pre 4 godine

Zdrav razum kaže Beograd. Prvo,oba su kluba beogradska. Drugo,da igraju samo Zvezda ili partizan protiv nekog pa i da bude dovoljno tih 12-13 000 koliko prima Čair. Ovako em mali stadion,em 4 grupe navijača,sa tampon zonama neće moći da stane ni 10 000. Treće,teren je očajan. I četvrto i najbitnije,ko će obezbediti celu dužinu autoputa pri dolasku i odlasku navijača?

Djalma

pre 4 godine

Ljudi, titulu su potezom pera upisali zasto i ovo ne bi mogli da rade.
Uradice kako im volja, moze im se jer duh lebdi nad Marakanom a njemu niko ne sme da se zameri. Bar dok traje aparthejd.

Sah-mat

pre 4 godine

Jel Vuleta pricao na latinskom ?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ljubisa livac, 17. maj 2019 10:59)

Da bi razumeo latinski moras da dobacis bar do bravara.
(Karaburac, 17. maj 2019 11:13) # Link komentara

Ahahahahahah kakav mat, strasan mat.

Karaburac

pre 4 godine

Partizan je veliki klub! Ima čak tri frakcije navijača
(Sivi soko, 17. maj 2019 10:17) # Link komentara

Mancester utd ima cetiri, Milan i Inter na desetine pa...
Njima drzava ne otvara firme da bi kupili ljubav prema klubu.

neutralni felsh

pre 4 godine

Hrabrost ovakvih vojskovodja videli smo na delu ne tako davno kada su trojica navijaca ( neko vec i pokojan) imali bliski susret sa rukovodstvom partizana ispred JNA stadiona pa Vazuru nije mogao ni brzi gonzales da stigne...Ovaj covek je olicenje sve sto mrznja predstavlja.
(Dejan CZ, 17. maj 2019 10:35)


pa nije on bas toliki john snow, tvoj fudbalski idol, da se opusteno macuje sa vasim brdjanima.

Dejan CZ

pre 4 godine

Jedino nedonosce ovde je ovaj Beni Hil...Potpuno je irelevantno gde ce se igrati,pitanje je bezbednosti koja ocito gospodina ne dotice i cak sta vise indirektno i prizeljkuje je...Da se ne radi o pojedinacnom slucaju premestanja utakmice imali smo prilike da gledamo mec River Plate i Boke Juniors na Santjago Bernabeu...Hrabrost ovakvih vojskovodja videli smo na delu ne tako davno kada su trojica navijaca ( neko vec i pokojan) imali bliski susret sa rukovodstvom partizana ispred JNA stadiona pa Vazuru nije mogao ni brzi gonzales da stigne...Ovaj covek je olicenje sve sto mrznja predstavlja.

Henk Mudi

pre 4 godine

Pa izgleda da Vuleti odgovara da se frakcije lemaju na putu do Nisa, jer dok se sibaju izmedju sebe me ramisljaju o upravi svog kluba....
Vuleta ostani da nas uveseljavas, zao mi je samo sto je Ivaca otisao, bili ste sjajan tandem, on baci bombu, ti cepas latinski, a Zvezda uzima titulu vec u januaru....

Bg

pre 4 godine

Jel ima jos neko u Partizanu da kaze nesto sem ovog sportskog radnika koji siri ljubav i poverenje? Pa covece Partizan je u dugovima bez publike sa zaracenim grupama,, navijaca,, a ti uporno o Zvezdi. Ako se Partizan ne resi njega Vucele i Pantica bice katastrofa...

NoName

pre 4 godine

Niš je određen za domaćina jer je bilo planirano da se dva režimska miljenika nađu u finalu i u jednoj prijateljskoj utakmici da Nišlije uzmu trofej. Ali Radnički nije bio dorastao da se plasira u finale i šta ćemo sad? Zvezda je opet u nezgodnoj situaciji da mora da dokazuje nadmoćnost nad Partizanom na terenu, a to ove sezone u tri meča nije uspela da dokaže. Lično mislim da bez pomoći sudija Zvezda nema šta da traži čak i sa ovakvim Partizanom, koji zaslugom države ima desetostruko jeftinji tim od "najvećeg srpskog brenda". Jasno je da će se opet ići na kršenje zakona, da će Zvezda suočena sa nepredvidivim razvojem događaja sve učiniti da se finale igra na stadionu UDBE, prosto zato što im se može. Državna politika, sudijska organizacija, FSS, mediji, sve je to na njihovoj strani. Ali boj ne bije svijetlo oružje, nego boj bije srce u junaka. Napred Partizan, napred crno-beli, vi ste za nas grobare uvek najveći i uvek ste šampioni!
(Grobarchina, 17. maj 2019 10:39)

I prošle godine je određena Surdulica jer je planirano da oni igraju finale. Al ni oni siroti nisu bili dorasli

sasa

pre 4 godine

Prosli put kada su Zvezda i Partizan igrali u finalu igralo se na Jna. Sad ovog uhvatila prpa da bi moglo na Marakani pa je onda bolje na dzombama u Nisu.

One night in May

pre 4 godine

Da li je iko iz Zvezde pomenuo bilo kojom recju promenu domacina finala???

To rade samo iz FK Partizan, sto igraci, sto funkcioneri. Niko iz Zvezde ni rec nije rekao o promeni domacinstva, niti trazio isto.

Toliko smo nadmocni da nam je potpuno svejedno da li se igra na Marsu, u Przogrnjcima, zagrebackom predgradju ili Nisu...

neutralni felsh

pre 4 godine

Dobro bre panteri, kada ste tolika sila sto se bojite Nisa i unakazenog Partizana? Pre godinu dana je odredjen Nis, zasto tada niste imali primedbi?
(Nis je crno beli grad, 17. maj 2019 12:41)


tada im jos nije stigla najnovija direktiva :)

dalibor

pre 4 godine

Partizan,njegovi celnici, bitno da su kontra od Zvezde , a da li to ima smisla nije bitno. Tosic je sam rekao da bi pre igrao na marakani nego u Nisu. Pitanje da li bi Cair primio navijace iz BG + Nis i okolina. Pri tom, treba takav skup obezbedeti.

bogart

pre 4 godine

Sto se tice Tadicevog vremena i vremena zutih projekata to je bio ocigledno diznilent, bar gledajuci utisak nedelje. Tada nista nije bio problem osim Partizana, danas je sve problem osim lopovske zvezdane i kk fmp IDEE ali sredice se sve to vec panteru u to ne trebas da sumnjas ! 
I nacisti su mislili da ce doveka jahati pa su se malo preracunali...
(antiDebil, 17. maj 2019 12:08)




A da ja tebe pitam antiDEBILU: Da li ce vam biti lako da nam ponistite ukradenu titulu Evropskog Sampiona? Ili ce biti lakse titulu Svetskog Sampiona?

komentari

pre 4 godine

Juce rece Zoran Tosic da bi radije na Marakani nego na onakvom terenu u Nisu! Samo sto njih, direktne ucesnike niko ne pita nego izadje ovaj tip i pametuje a ko zna koji su razlozi po sredi!

d

pre 4 godine

Mogli bi jednom i u Kragujevcu da se igra, to je ipak centar Srbije, a ne tamo "juzna pruga" ...dosta je kup u kosarci sto se igra tamo, a sad i fudbal

neutralni felsh

pre 4 godine

Partizan,njegovi celnici, bitno da su kontra od Zvezde , a da li to ima smisla nije bitno. Tosic je sam rekao da bi pre igrao na marakani nego u Nisu. Pitanje da li bi Cair primio navijace iz BG + Nis i okolina. Pri tom, treba takav skup obezbedeti.
(dalibor, 17. maj 2019 12:49)


divota, 'ajde onda svi da slusaju tosica pa da igraju tamo gde se njemu vise igra... trebalo je on da organizuje kup umesto fss-a.

drug Vucela

pre 4 godine

Zvezda je opet u nezgodnoj situaciji da mora da dokazuje nadmoćnost nad Partizanom na terenu, a to ove sezone u tri meča nije uspela da dokaže. Lično mislim da bez pomoći sudija Zvezda nema šta da traži čak i sa ovakvim Partizanom. Ali boj ne bije svijetlo oružje, nego boj bije srce u junaka. Napred Partizan, napred crno-beli, vi ste za nas grobare uvek najveći i uvek ste šampioni!
(Grobarchina, 17. maj 2019 10:39)

Hahahahahaha pobednicki komentar. Kakvo crno dokazivanje nadmoci nad vama, kad smo osvojili titulu i igramo kvalifikacije za LS, sto su dve najbitnije stvari u svakoj sezoni. Jos ponavlja Panticev spin kako nismo 3 puta ove sezone uspeli da pokazemo nadmoc na terenu. Pa u poslednjem derbiju lagano rutiniranje, niste sutnuli na gol, cist zicer promasen za 3:0 i poklon penal Marina u poslednjem minutu da ublazite poraz. Jos Pantara kaze realan rezultat remi hahahahahaha.

Shvatite da je sezona zavrsena u aprilu i u fudbalu i u kosarci, osvajanjem titula koje vode u EL, odnosno u kvalifikacije za LS. Za nas je zavrsena uspesno, i sad uzivamo u nastupajucem letu, prelaznom roku, cekamo novu evropsku sezonu, u kosarci sigurnih 30 utakmica u EL, u fudbalu nadamo se opet LS. Sa druge strane za vas je zavrsena debaklom u oba sporta. U fudbalu je sezona bila gotova jos u oktobru, u kosarci ste se lozili malo duze ali u aprilu -30 i cao. Kakvi kupovi, kakvi KLS-ovi, to je uteha gubitnicima. Najjadnije je ipak sto ste postali KK i FK SNS a opet bez titula...

Sivi soko

pre 4 godine

Partizan je veliki klub! Ima čak tri frakcije navijača(Sivi soko, 17. maj 2019 10:17) # Link komentaraMancester utd ima cetiri, Milan i Inter na desetine pa...Njima drzava ne otvara firme da bi kupili ljubav prema klubu.
(Karaburac) A jel? Mančester isto tako kažeš.. Jel i njihovim frakcijama treba pola stadiona sa tampon zonama i kordonima između da se nebi poubijali međusobno? A sveukupno ih prebrojiš hiljadu..

cane...

pre 4 godine

Legenda Sale Ilic kaze da bi radije igrao na Marakani nego u Nisu, a ovaj komplexas nam prosipa pamet...
Da li cu ikad dozivjeti normalnu upravu... pun stadion... i svi samo sa jednim ciljem... da Partizan pobijedi...
ovi danas su gori od male djece... sprdaju se sa nama...

bimmer

pre 4 godine

Šta bi Niš dobio od toga? Kao i uvek kad gostuju blizanci- uništavanje našeg stadiona od strane prestoničkih huligana koje posle mi treba da platimo. Ma daleko vam lepa kuća.

ArtuDitu

pre 4 godine

U pitanju je bezbednost gledalaca. Da li zbog legalizma treba neko da nastrada? Cenjeni legalista zaboravlja da tamo gde je Partizan, sa sve navijačkim frakcijama, gostovao u Kupu domaći klubovi nisu imali navijače. Sada se radi o finalu dva kluba koji imaju najviše navijača u Srbiji i među kojima ne postoji rivalitet, već mržnja. Frakcije Partizanovih navijača se obračunavaju između sebe (poslednji put u Kaću) i ko zna kako bi se stvari odvijale na auto putu i u samom Nišu. Ili treba sve u Srbiji da stane i da se upregnu svi resursi da bi utakmica prošla bez ijednog incidenta. Da građane to košta kao da se igralo na Marsu? Bar da je u pitanju neki fudbal pa da ljudima i ne bude žao. Samo još fali da se cela fudbalska šarada završi nekom tragedijom. Izgleda da ima onih koji to priželjkuju

Sub013

pre 4 godine

Ove frakcije terorisu fudbalski svet i svako gostovanje, vise ni domaci navijaci ne zele da dolaze na utakmice kad im gostuje Partizan, bar da su neke ozbiljne frakcije ono po 50-100 ljudi i zbog njih sve ove fame. Ako je vec tako zabraniti Partizanu navijace kad gostuju i gotovo, da mogu ljudi normalno da gledaju fudbal, a na svom stadionu nek se dele do mile volje, za bolje i nisu

Ivan

pre 4 godine

Ja bih svakom ko prati nasu ligu u fudbalu dodelio zlatnu znacku za mazohizam.Sto bi rekao Stephen A.:"This is bad, this is really,really bad."

onaj koji bdi cak i na poluvremenu

pre 4 godine

na glasu.

Zna se vrlo dobro ko će odlučiti gde se igra finale!!! 

Onaj koji lebdi nad jednim stadionom a oslovljavaju ga sa Gospodaru!!!
(Doktor Satrap, 17. maj 2019 11:31)
Ostoja buntovnik i drug Vucela su jedini koji ne koriste rec gospodar...

Pera Detlic

pre 4 godine

Sta ovaj hoce,da zbog njihovih 5-6 ili koliko vec frakcija ima da smanje kapacitet stadiona za 10000 ljudi pa da finale gleda 5000,usput da demoliraju grad i stadion.Od kupa opet naprave komediju kao za vreme Toleta.

Henk Mudi

pre 4 godine

Da li je iko iz Zvezde pomenuo bilo kojom recju promenu domacina finala???  

To rade samo iz FK Partizan, sto igraci, sto funkcioneri. Niko iz Zvezde ni rec nije rekao o promeni domacinstva, niti trazio isto.  

Toliko smo nadmocni da nam je potpuno svejedno da li se igra na Marsu, u Przogrnjcima, zagrebackom predgradju ili Nisu... 
(One night in May, 17. maj 2019 12:30) 


prosto i jednostavno: iz zvezde je ocigledno i dosla ova blamaza oko menjanja vec dogovorenog mesta igranja finala, zato sto im odgovara da igraju na domacem terenu, pa sada mudro cute... ali, oglasice se tokom dana, ne sekiraj se :)
(neutralni felsh, 17. maj 2019 12:51)

Pa pazi, to je neko tvoje nagadjanje, a ta "blamaza" o promeni dosla je iz usta Bambija Tosica i Vladimira Stojkovica... Valjda ljudi vise vole da igraju na top terenu na marakani, nego na oranici u Nisu, ne znam sta ima je?

d

pre 4 godine

Zbog bezbednosti je bolje u Bg. Partizan ima mnogo frakcija, sa druge strane su i Zvezdini navijaci. Mnogo je to malo za stadion u Nisu, uz svo postovanje. Pritom na autoputu moze svasta da se izdesava, tj da dodje do nekog sukoba na putu do Nisa izmedju frakcija ili izmedju navijaca Partizana i Zvezde.

Mongoloid

pre 4 godine

Грехота да се не игра у Нишу. Леп град, лепо отићи, обићи га, гостопримство максимално, а опет, мана што некога не занима да организује органе реда да се све до утакмице спроведе адекватно, а знају да могу ако би хтели, као и то што је "Чаир" стадион где би било јако компликовано да се поделе групације, пошто се навијачима Партизана повлађује тако што им се праве одвојени сектори јер су интерно раздељени на неколико група које се међусобно бију. Камо среће да дају ултиматум - или ћете сви на једну трибину или нећете уопште, па нека своје проблеме решавају ван стадиона. Овако трпи само фудбал због њихових подела.

Dule Pacov

pre 4 godine

I ja sam za Nis. Sve tri frakcije navijaca partizana na jednu tribinu da se poubijaju.
A sta ce biti na autoputu i da ne govorim.

Henk Mudi

pre 4 godine

Jel Vuleta pricao na latinskom ? 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ljubisa livac, 17. maj 2019 10:59) 

Da bi razumeo latinski moras da dobacis bar do bravara.
(Karaburac, 17. maj 2019 11:13)

Pretpostavljam da si bravar i da si ucio latinski?
Eto koliko nam je lose skolstvo, bio sam ubedjen da bravarima ne treba latinski...

Henk Mudi

pre 4 godine

Zna se vrlo dobro ko će odlučiti gde se igra finale!!! 

Onaj koji lebdi nad jednim stadionom a oslovljavaju ga sa Gospodaru!!!
(Doktor Satrap, 17. maj 2019 11:31)

A reci mi, limar koga je poslao taj duh, jel on OK ili je i on deo zavere protiv poslednjeg uporista postenja u Srbiji?
Ja se ne plasim duhova, vi verujete u razne mracne sile, pa i u duhove, ali zivi "gospodarovi" ljudi vam sede u upravi!

Mikula

pre 4 godine

Kad pitaš igrače partizana, oni preferiraju i Rajka Mitića, ali kad pitaš ovog koji nije nikad ni potrčao, on se zalaže samo da je protiv Zvezde. Strašno

Sah-mat

pre 4 godine

Na latinskom je dao izjavu?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jumko, 17. maj 2019 10:14)

Jok, na Vranjanskom panteru.

Uvek Zvezdas nikad Delija

pre 4 godine

Najtuznije u celoj ovoj polemici je to sto se prica o tome kakav je teren, o bezbednosti, o tome sta ko zeli... Ej ludi, to je finale Kupa a niko ne prica o fudbalu! Bez obzira sto on u Srbiji nije na nivou koji zelimo, to je sportski dogadjaj koji donosi trofej. Mi bolji nemamo. Zasto dozvoljavamo da nam huligani i los travnjak pokvare to uzivanje? Pa tamo ce igrati dva nasa najveca kluba. To je razlog da se radujemo, da pozovemo prijatelje koni navijaju za protivnika i da zajedno , uz pivo, gledamo utakmicu, da peckamo jedni druge zbog nekog poteza na utakmici... a ne da se svadjamo i mrzimo.

One night in May

pre 4 godine

Da bi razumeo latinski moras da dobacis bar do bravara.
(Karaburac, 17. maj 2019 11:13)

Eh, da je Trinkijeri to znao onomad kad je svojim pulenima citirao Dantea...mozda bi bilo ispod 15 razlike.

gogo

pre 4 godine

Ova Vachina slika me je bas slatko nasmejala, hvala B92, bez ikakve zelje da ga vredjam ili omalovazavam (jer je bez svoje krivice i zbog ususda prirode nazalost laka zrtva), izgleda ko neki karikaturalni lik iz crtanog filma:)

Zlatko_Zvezdas

pre 4 godine

Finale treba igrati u Nišu jer je tako ranije odlučeno. Bezbednost ne sme biti izgovor za to da se finale preseli u Bg, ako smo normalna država, ali pošto nismo sve je moguće. Ako je bezbednost problem, a jeste u banana državi kao što je na žalost naša,organizatori su toga trebali biti svesni prilikom donošenja odluke o gradu domaćinu. Nije valjda da je isključena mogućnost da se Zvezda i Partizan nađu u finalu,ili da je za to postojala mala verovatnoća. Međutim, logika je odavno napustila Srbiju, tako da su logički rezoni vrlo često neupotrebljivi. Zato umesto nekog zdravog rivaliteta imamo bolestan i poremećen odnos između Zvezde i Partizana, između njihovih navijača, zato postoje frakcije, i celokupan haos koji sve to prati...

budite normalni

pre 4 godine

Određeno je da se finale kupa igra u Nišu. Ovo samo u Srbiji ima da se to naknadno dovodi u pitanje jer se nijedan klub iz Niša nije plasirao finale.

Kad smo već kod toga, zašto se nekad ne bi odigralo u Banja Luci, Ljubljani, Podgorici, Skoplju, Beču, Čikagu, Sidneju? Fudbal je odavno biznis.

Ili ako se finale mora igrati u Srbiji, zašto se onda ne napravi superkup koji bi se igrao širom sveta gde god srpski klubovi imaju mnogo navijača?

MirosLAV

pre 4 godine

u Jagodini da se igra, otprilike sredina Srbije odakle god da krenes kako dolikuje finalu kupa, lep stadioncic, sat ipo voznje od bg... inace Nis je najsportskiji grad Srbije, uvek pune hale kad igra reprezentacija dal rukomet, kosarka, odbojka ili tenis i vaterpolo u pitanju, isprate sa punim tribinama, jedino taj fudbal malo manja poseta

Pera Detlic

pre 4 godine

Stadion prima 15000 ljudi,kada se pojave 5-6 ili ko zna koliko frakcija glodara odmah smanjiti kapacitet za jedno 10000 i eto jos jedna sprdnja u kupu kao protiv vojvodine u reziji patlidzana.Jos moguci incidenti po gradu,autoputu izmedju ovih frakcija pa da im i zvezda bude kriva za sve.

Nebojsa

pre 4 godine

Neznam zasto su odlucili za Nis kad imaju katastrofalan teren , moraju da vode racuna kome dodeljuju domacinstvo .
Dok se ne napravi nacionalni stadion domacin utakmice finala mora biti Beograd u koliko igraju C.Zvezda i Partizan. U koliko ima stadiona sa odlicnom travom da je to uradjeno dobro da teren nije " oranica " onda moze i on da dobije domacinstvo ako neko od vecitih nije u finalu .....