1. moze NS
     (General DV grobari backi jarak, 16. maj 2019 17:16)

    # Link komentara

  2. Zaista treba izbaciti FK Partizan iz "Super" lige i poslati ga u niži rang takmičenja,jer se, izbacivanjem kluba iz Niša, usudio i drznuo da pokvari idealan i unapred pripremljen plan dva "bratska" kluba o fešti i "spektaklu" u vidu odigravanja još jedne prijateljsko-revijalne utakmice finala Kupa!
    (resistance, 16. maj 2019 11:29)

    # Link komentara

  3. Beč Ernst-Happel-Stadion
    (DrMrak, 16. maj 2019 11:20)

    # Link komentara

  4. ne razumem,ako moze najveca vojna parada u univerzumu da se odrzi u Nisu ,zasto ne bi i jedan smesni derbi, dva smesna kluba...
     (milanko, 16. maj 2019 10:44)

    # Link komentara

  5. pa najbolje sve onda da se odrzava u Beogradu... E sad, u Nisu je bila kosarka, sad i gudbal. To treba da se gleda, zasto se drugim gradovima ne da kup Radivoja Koraca? Zasto uvek Nis? Imate Kraljevo, Kragujevac, Vrsac, Novi Sad koji imaju hale pristojne velicine.
     (stefan, 16. maj 2019 10:41)

    # Link komentara

  6. Zbog svega sto mec izmedju ova dva kluba donosi realno je da se promeni mesto igranja...Sa tacke bezbednosti posebno,a samo oni koji zele nerede to ce osporiti pod raznim izgovorima o dodeljivanju domacinstva ranije Nisu...Ocekuje se veci priliv navijaca i bilo koji stadion od dva kluba pruza i veci kapacitet i sigurno bolju organizaciju...Gde ce se igrati? Dve loptice u bubanj i izvlacenje...regularnije ne moze.Ne treba dovoditi u pitanje niciji zivot koji bi mogao biti ugrozen jer posle je kasno za kajanje...Ne moze se adekvatno obezbediti tolika relacija od snaga bezbednosti kada se vec zna o kakvim fudbalskim ultraskim navijacima je rec..Promena domacinstva terena je tako mala stvar u odnosu sta sve moze da se izdogadja...Autoput BG Nis bi verovatno bio poligon poput onog na Pasuljanskim livadama...Ta utakmica nije vredna toga.
     (Dejan CZ, 16. maj 2019 10:17)

    # Link komentara

  7. Maj ima 31 dan.
     (Mitar, 16. maj 2019 09:29)

    # Link komentara

  8. U krugu zabele.I onako je većina realno za tu instituciju!Eto rešenja . .
     (glava, 16. maj 2019 09:22)

    # Link komentara

  9. Ovako prvo da Čelzi i Arsenal traže da igraju u Engleskoj,posle toga da Totenhem i Liverpul traže isto da igraju u Engleskoj jer zaboga neko je još pre nekoliko meseci odlučio gde će da se igra finale .Ako ovi naši STRUČNJACI kojim slučajem pomere da umesto Niša utakmica se odigra u Beogradu NIKAD Ali NIKAD neću više pogledati pročitati ili prokomentarisati bilo šta o našem fudbalu.A ni moja deca neće znati da postoji ta igra . OBEĆAVAM
     (potreban, 16. maj 2019 09:19)

    # Link komentara

  10. Pošto je vlast planirala da igraju finale mezimica SNS1 i SNS2 zato i jeste Niš izabran da bude veliko slavlje! Ali šta se onda događa vlastima mrski klub ničim izazvan ulazi u finale i tako kvari nameru! I šta sad vraćaj u BG na stadion gde lebdi sveti duh
     (Doktor Satrap, 16. maj 2019 09:07)

    # Link komentara

  11. Neka igraju na Banjici...
    Sramota...
     (shone, 16. maj 2019 09:04)

    # Link komentara

  12. Jao nemojte Niš, kao Boga vas molim. Može li jedna nepogoda da nas zaobiđe, imate neke livade po Srbiji, ne dovodite nam huligane u grad. Baš zato što je van Beograda, samo najveći fanatici će doći. Čak i navijači Radničkog su svesni kakav je ovo fol od Lige i Kupa i sa gorčinom idu na Čair zbog svog kluba.
     (Soniq, 16. maj 2019 08:41)

    # Link komentara

  13. Moze sve da se osigura i obezbedi. Policija da ne dozvoljava da se na pumpama zaustavljaju autobusi i kombiji sa navijacima a na svakih 50 km da stoji zandarmerija koja ce zajedno sa saobracajcima da zaustavlja sumnjiva vozila i pretrise ih.
     (Ivan, 16. maj 2019 08:41)

    # Link komentara

  14. Sramota je već postavljanje ovakvog pitanja.
     (Samo pitam, 16. maj 2019 08:26)

    # Link komentara

  15. Da u pravu si. Kojom logikom finale Lige šampiona igraju Totenhem i Liverpul u Madridu?! Valjalo bi to premestiti u London?!
    (br22, 15. maj 2019 23:52) # Link komentara
    Preporučujem (+140)Ne preporučujem (-11)

    Care poredis nase bedno prvenstvo i ligu sampiona,tamo je marketing sta je kod nas?U Beogradu normalno....
    (ada, 16. maj 2019 08:25)

    # Link komentara

  16. Da je pobedio Radnički igralo bi se u Niš. Da je pobedila Vojvodina igralo bi se u Novi Sad. Da pobedi Žvesda zna se kude će se igra, bajovanče bre! A zošto se pisuvaše Niš? Pa zahebancija na budale, bre!
     (Če menjamo za Mezimče, 16. maj 2019 08:05)

    # Link komentara

  17. Dovodi se u pitanje bezbednost?! Alibi za nesposobnost, ili šta?! Pa, pobrinite se za bezbednost!
    (Blackman, 16. maj 2019 07:50)

    # Link komentara

  18. Svaka cast Nisu ali ovo treba igrati u BG s obzirom na situaciju medju grobarima, plus je najveca koncentracija policije u glavnom gradu.Ovo je nepodnosljiva situacija, na zadnjem derbiju pola stadiona je bilo zauzeto zbog grobara a njih nije bilo ni za pun jug
     (deki, 16. maj 2019 07:24)

    # Link komentara

  19. Vidite koja smo mi smejurija od drzave i saveza. Odredili Nis za finale a sad hoce da menjaju, kao zbog bezbednosti?? Pa cekajte, zar niste o tome razmisljali kada ste birali grad? Niste uzeli u obzir moguci derbi u finalu? Sigurno niste jer je bilo planirano da se Radnicki ugura u finale i sada su gospoda iz saveza u soku, plan im propao i ajde menjamo grad, cirkus
     (Admiral, 16. maj 2019 07:14)

    # Link komentara

  20. Realno je da se igra na JNA, da sve vojne i ugledne licnosti dodju i uvelicaju ovu svecanost, kao nekad.
    (realno, 16. maj 2019 07:10)

    # Link komentara

  21. Niš zaslužuje da bude domaćin finala.. Nije život samo Beograd.. Pozdrav iz Beograda
     (Carinium72, 16. maj 2019 07:00)

    # Link komentara

  22. Kada je u NS otkazano domaćinstvo koliko se sećam svi su pljuvali po fk Vojvodini. Do dan danas mi nije jasno zašto kada je i tada fss doneo odluku zbog bezbednosti???
     (Joe, 16. maj 2019 06:28)

    # Link komentara

  23. Finale treba da sudi strani sudija, a gde ce se igrati, naravno u Humskoj. Dva derbija ove sezone bila su na Krcun areni. U regularnim uslovima Partizan dobija.
    (Grobarchina, 15. maj 2019 22:23)

    Slažem se s tobom, red je da se četvrti meč sezone igra na stadionu Fadilj Vokri.
     (mile rizik, 16. maj 2019 06:24)

    # Link komentara

  24. Ovi komentatori su za Španske serije
     (VericaNe, 16. maj 2019 02:06)

    # Link komentara

  25. Kakav je kvalitet prikazan u polu finalnim mecevima, finale moze da se igra na bilo kojoj livadi.
     (DEX, 16. maj 2019 01:59)

    # Link komentara

  26. Valjda u Beogradu, kojom bi se logikom i zašto igralo finale kupa negde van Beograda kada se u finalu sastaju dva beogradska tima?! 
    (wvw, 15. maj 2019 22:27) 

    Da u pravu si. Kojom logikom finale Lige šampiona igraju Totenhem i Liverpul u Madridu?! Valjalo bi to premestiti u London?!
    (br22, 15. maj 2019 23:52)

    Zašto u London, a ne Liverpul?
     (Dag Kristi, 16. maj 2019 01:30)

    # Link komentara

  27. U Banja Luku!
    (sone nasli, 16. maj 2019 01:20)

    # Link komentara

  28. Neka odluce Bokan i Covic...
    (Lav Jasin, 16. maj 2019 01:18)

    # Link komentara

  29. Ovo kažem ko Nišlija ako Radnički otkaže vratiti finale na JNA kao kod Tita o nikad više van Beograda! A ne da nas po drugi put ispaljuje rukovodstvo sa Čaira! I ubaciti u Statut FSS-a da i kad bude imao intergalaktičku ekipu Radnički i Niš nikada neće biti domaćin kupa. Isto važi i za Vojvodinu! Hvala!!!
     (Marko Niš, 16. maj 2019 01:15)

    # Link komentara

  30. Poslednja dva derbija zatvaraju pola Beograda da bi ga obezbedili ! Mogu misliti na sta ce da lici ovo ako se u Nisu bude igralo , ima da se ganjaju na svakoj pumpi po autoputu ! Mislim da ce zato i premestiti u Beograd !
    (Cigani Ludaci, 16. maj 2019 00:25)

    # Link komentara

  31. Koliko se sjecam 2017 se izvlacilo domacinstvo kad je odluceno da se igra u Beogradu.
     (Borky, 16. maj 2019 00:24)

    # Link komentara

  32. Ja bi ih premestio da igraju u černobilu, a za navijače i jedne i druge bih organizovao tuču ispred reaktora br 4
    (BrukliNS, 16. maj 2019 00:11)

    # Link komentara

  33. Stoki nije mesto na Cairu, eto vam ga vas lepi Bg.
     (VJ, 16. maj 2019 00:09)

    # Link komentara

  34. нек буде у нишу само да буде викенд
     (гробари, 15. maj 2019 23:58)

    # Link komentara

  35. Valjda u Beogradu, kojom bi se logikom i zašto igralo finale kupa negde van Beograda kada se u finalu sastaju dva beogradska tima?!
    (wvw, 15. maj 2019 22:27)

    Da u pravu si. Kojom logikom finale Lige šampiona igraju Totenhem i Liverpul u Madridu?! Valjalo bi to premestiti u London?!
    (br22, 15. maj 2019 23:52)

    # Link komentara

  36. Ako zemlja kandidat za organizaciju SP i EP u fudbalu nije u stanju da u Nisu organizuje finale domaceg Kupa,kako bi onda organizovala mec npr.Engleska-Hrvatska na takmicenju za koje se kandiduje ??!
    (Joffrey, 15. maj 2019 23:50)

    # Link komentara

  37. Sto ne bi moglo da se organizuje, kako se kup u kosarci organizuje uspesno godinama?! Sramota bi bilo da promene domacinstvo!
     (Nislija, 15. maj 2019 23:50)

    # Link komentara

  38. Pa kakav bi to bio cirkus da se menja mesto finala. Finale nije zakazano tako da ga igra jedan klub ukoliko uđe u njega. Ne znaš šta je poenta ove kampanje, mrzi vas iz Beograda da dođete do Niša, šta?
    (dejan, 15. maj 2019 23:49)

    # Link komentara

  39. Treba na Marakani da imamo prednost navijača posto je 2017 Partizan bio domaćin i imao mnogo više navijača sto je malo nelogično posto je kup i još finale ali dobro onda sad Marakana i 35000 delija do još jednog trofeja.
    (Delija, 15. maj 2019 23:46)

    # Link komentara

  40. Najbolje da se igra u Toskani!!!
    (Toskana, 15. maj 2019 23:38)

    # Link komentara

  41. Osnovni problem je rasporediti 3 sacice navijaca na juznu tribinu stadiona u Cairu...Tuzno je gledati 3 grupice koje navijaju svaka za sebe i pritom se mrze vise od Delija...
    (delboy, 15. maj 2019 23:18)

    # Link komentara

  42. Je l' se krenulo?
     (1946., 15. maj 2019 23:14)

    # Link komentara

  43. ако се игра у Београду, онда је ред да се игра на Маракани јер 2017. када је била иста ситуација(само Нови Сад уместо Ниша) домаћинство је додељено партизану. Нпр. тако се одређују и мечеви репрезентација у тенису
     (Пазарац, 15. maj 2019 23:06)

    # Link komentara

  44. Beogradski novinarski lobi...
     (KG, 15. maj 2019 23:06)

    # Link komentara

  45. Pa ako ne mogu obezbijediti sigurnost neka ukinu takmičenje. Zamislite Uefa premjesti sad finale Lige sampiona iz madrida u ebglesju jer ce hiljade engleskih navijača dva kluba biti na istom putu. Sprdbja i od lige i od države. Da su za ranije izgrede davali robiju umjesto funkcija sada ne bi imali problem.
    (Banja Luka, 15. maj 2019 23:06)

    # Link komentara

  46. nek se igra u Smederevu.....kapacitet je 17000 pa nek se dogovore lepo...
     (legionar993, 15. maj 2019 23:03)

    # Link komentara

  47. a kako se odredilo 2017 da se igra na jna
     (ArDzej65, 15. maj 2019 23:02)

    # Link komentara

  48. Neka policija radi svoj posao i hapsi sve izgrednike i nema problema. Nis je idealno mesto kao neutralno, a sa dovoljno velikim i solidno kvalitetnim stadionom. Cemu inace odredjivanje domacina finala, ako se to svaki put menja kad ekipa ne izbori finale? I normalno, posto je finale kupa, ako neko pravi nered, prazni taj deo tribine.
    (Pedja, 15. maj 2019 22:59)

    # Link komentara

  49. Partizan je uvek bio bolji od Zvezde, ali nije uvek pobedjivao, a mi grobari znamo zasto je to tako.
     (roarrr, 15. maj 2019 22:54)

    # Link komentara

  50. Ako je određen domaćin pre nekoliko meseci takvu odluku mora da poštuje naš savez ,ako je iole ozbiljna organizacija ili možda nije ?
    i kakve veze ima gde se igra ,pa nije valjda šačica huligana jača od države ili možda jeste ?
     (milan niš, 15. maj 2019 22:52)

    # Link komentara

  51. Finale odmah prebaciti za BGD.Poslednji duel večitih u finalu 2017. odigran je u Humskoj.Znači sada na Marakani, svakako.
     (viva72, 15. maj 2019 22:51)

    # Link komentara

  52. Bolje nek igraju u Bgd. Šta će nam ovde.Polomiće nam i onako već onaj krš od stadiona.
    (Boban, niš, 15. maj 2019 22:49)

    # Link komentara

  53. Neka se igra u Budimpešti...
    (JPR24, 15. maj 2019 22:47)

    # Link komentara

  54. Igra se finale u kosarci u Nisu, ne vidim sto ne bi moglo i u fudbalu.
    (Corleone, 15. maj 2019 22:41)

    # Link komentara

  55. Najbolje je da se igra na nacionalnom stadionu u Ostruznici
     (Downtown, 15. maj 2019 22:41)

    # Link komentara

  56. neka im domacin fss obezbedi glavni teren u sedistu fss-stara pazova
     (coldplay, 15. maj 2019 22:38)

    # Link komentara

  57. Vreme je da se finale jednom odigra na Marakani.
     (Relax, 15. maj 2019 22:36)

    # Link komentara

  58. Premestiti finale u Beograd. I da bude vikend. Inace nema poente i pod izgovorom da je finale i da veliko je interesovanje radnim danom ovakva utakmica da se igra. Osim ako ne bude posle 21h. Ko ce doci? Ako zelite pun stadion navijaca treba se uklopiti u vreme kad svima odgovara. Vikend! Neki od stadiona u Beogradu.
    (ko-ometator, 15. maj 2019 22:32)

    # Link komentara

  59. U Beogradu finale da bi bilo navijača. Kako god da je biće najmanje 25000 u BG-u, van BG-a ni 10000.
    (ave, 15. maj 2019 22:29)

    # Link komentara

  60. Valjda u Beogradu, kojom bi se logikom i zašto igralo finale kupa negde van Beograda kada se u finalu sastaju dva beogradska tima?!
    (wvw, 15. maj 2019 22:27)

    # Link komentara

  61. NS, Niš, Kruševac ili Smederevo
     (vule, 15. maj 2019 22:26)

    # Link komentara

  62. Na Obilicu ko u stara dobra vremena...Šarac i Kuzman Babeu...Grozdic i Lukač...
    (gremlin, 15. maj 2019 22:25)

    # Link komentara

  63. Finale treba da sudi strani sudija, a gde ce se igrati, naravno u Humskoj. Dva derbija ove sezone bila su na Krcun areni. U regularnim uslovima Partizan dobija.
     (Grobarchina, 15. maj 2019 22:23)

    # Link komentara

  64. Nije ni bitno. Bitno je hoce li 2 respektabilne grupe navijaca sa severa i juga pogaziti svoja ubedjenja zbog interesa, ili okrenuti napokon ledja coveku koji prodaje deo o kome te grupe prave koreografije, pesme. Ili i oni "veruju" da je narod kriv?
     (Zvezdas, 15. maj 2019 22:23)

    # Link komentara

  65. Necete nam valjda i ovo uzeti?
    (Student, 15. maj 2019 22:21)

    # Link komentara

  66. Na najvećem hramu fudbala evrope! Pao je Liverpul!Hej Pavkov skoči daj gol glavom!
     (poznavalac, 15. maj 2019 22:20)

    # Link komentara