1. Prva i poslednja, ma šta poslednja zadnja titula.
    (Daj bože, 15. maj 2019 22:25)

    # Link komentara

  2. Kada klub broji titule računa titule koje je osvojio u državama koje su tada postojale(SFRJ,SRJ,Srbija).Jedino je Zvezda prvak SFRJ za 1946. iako nije bila prvak SFRJ za tu godinu.Oni će reći sada da su prvaci Srbije iako Srbija tada nije bila država a prvenstvo na nivou države je bilo prvenstvo SFRJ odnosno FNRJ.
    (rajko, 15. maj 2019 17:45)

    # Link komentara

  3. znaci cela liga protiv partizana...razumem zvezdu, gleda svoje interese ali ostali klubovi...bruka
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (lepi mića, 14. maj 2019 14:48)

    Razmisli kakav vam je minuli rad ako su svi protiv vas.
    (pfc45zg, 15. maj 2019 14:02)

    # Link komentara

  4. sredina recenice sve objasnjava. 
    (neutralni felsh, 14. maj 2019 15:51 

    Tako je, aj na krofne
    (anica, 14. maj 2019 15:58)

    :)
     (neutralni felsh, 15. maj 2019 10:03)

    # Link komentara

  5. Nije gotovo, borba se nastavlja sve dok se Zvezdi ne vrati titula iz 1986 godine oduzeta od strane suda udruzenog rada. Isto tako hocemo i trazimo da se ispita regulatnost svih prvenstva za vreme vladavine Toleta, kada su u upravi Partizana sedeli predsednici pola tadasnje Super Lige!
    (direwolf, 14. maj 2019 19:00)

    ljubi te kokeza i miljan miljanic takvog pametnog :)
     (neutralni felsh, 15. maj 2019 09:53)

    # Link komentara

  6. a sad lepo, posto su komsije toliko bile protiv jer su oni avangarda i opozicija kojima drzava poklanja samo stadione, Zemunela i licence, da zatrazimo da se preispitaju njihove titule iz ‘86. i ‘99.
    (qqlele, 14. maj 2019 14:47)

    Cemu samo te dve sezone... Bolje da se preispitaju sve od vaseg osnivanja.

    Ja cu kao tvoj komisija vise da crkem od muke.

    Da se ja pitam sve nase titule bih prepisao Zvezdi... Jer meni broj titula ne znaci nista samo momenat osvajanja. Posto je taj momenat pristao broj mi ne cini zadovoljstvo.

    Verujem da nisi bio rodjen kada se igrala sezona 99.


    Bilo kako bilo ne vidim svrhu svega ovoga.
     (Riba ribi grize rep, 15. maj 2019 09:37)

    # Link komentara

  7. @ Radujte se raju, koji vam je obećan

    Potpuno ispravno, nema nikakvog osnova da neko revidira prvenstvo ili kvalifikacije odigrane 1946. UEFA tada nije ni postojala, FIFA jeste ali nije uopšte ulazila u takve stvari, oni su se bavili samo Svetskim prvenstvima i Olimpijskim igrama. Moje mišljenje da takve odluke nikada nisu donesene bez nekog "višeg cilja". Kao što je odluka FSJ iz 1986. po mom mišljenju bila uvod u raspad SFRJ, što sam i ranije navodio. U to vreme socijalizma malo ko se bavio politikom ali se preko fudbala (sporta) ispitivao "puls naroda". Kada se sve relativizuje, onda sve postaje besmisleno. Zamislite da neko danas traži da recimo Honved, Partizan ili Real (nevažno je ime kluba) traži titulu (titule) Prvaka Evrope iz 1946. ili sve do 1955. kada je tek osnovana UEFA i počelo prvo takmičenje u Kupu šampiona. To su i bili najbolji posleratni klubovi, učesnici po pozivu UEFA. Svakako, da bi to bilo besmisleno. Danas je izgleda sve postalo moguće, ali ne treba zaboraviti da "batina ima dva kraja" ili da se sutra mogu revidirati (izglasati) i neke mnogo ozbiljnije stvari od samog sporta (fudbala). Nažalost, dobro pamtim sve događaje iz sporta i politike još od 1968.godine i dobro znam kako se "režiraju" mnogo ozbiljnije stvari, koje menjaju sudbine i živote naroda i pojedinaca. Srdačan pozdrav!
    (Rokatanski, 14. maj 2019 23:16)

    # Link komentara

  8. @@@ Po meni ,najveca bruka u istoriji , fudbala,je titula iz 76.godine,osvojena golom N.Bjekovica u 98 min. u vreme ,kad nije bilo nadoknade vrrmena,ispred Hajduka koji je kolo pre toga pinizio komsiju malog ,na JNA sa 6 golova u mrezi!!!
    (Cekamo 20.titulu u kosarci, 14. maj 2019 

    Kad spominješ Hajduk, te 1946 kad je CZ pobedila na kvalifikacionom turniru svoje grupe za dražavno prvenstvo, igran je turnir pobednika kvalifikacionih grupa, i Hajduk je osvoji prvo mesto. I tu niste bili najbolji, a tokm cele istorije vašeg postojanja sa Hajdukom imate negativan bilans.
     (Grr, 14. maj 2019 23:04)

    # Link komentara

  9. @Mladići jele...
    Tačno: Ustavom FNRJ iz januara 1946. Srbiji se vraća državnost, a Narodna Republika Srbija postaje država u pravnom smislu 1947, godinu dana posle Zvezdine državne titule iz 46, usvajanjem Ustava NRS 1947. godine, posle Ustavotvorne skupštine kojom je Srbija definisana kao država republikanskog državnog uređenja. O ovome se ne glasa! Te 46. godine postoji samo FNRJ, država/republika "kreće" godinu dana posle Zvedine "državne" tutule iz 46! Bilo bi smešno da nije žalosno. U 21. veku ovako se rugati činjenicama....
    (Borozan, 14. maj 2019 22:43)

    # Link komentara

  10. @Rokatanski
    Zaslužuješ hiljadu pluseva, ali nisam siguran da ćeš ih dobiti. Ustavni sud nikome nije dao titulu, samo je poništio odluke Predsedništva FSJ, jer zaista u Statutu Saveza nigde nije bilo predviđeno da se "naredi" odigravanje celog kola. Bilo je tu još "bezakonja" - nije dato pravo žalbe, nije poštovana dvostepenost. Šta misliš, da li u Statutu FSS postoji član kojim se raspravlja o takmičenju iz 1945/46, i da li je FSS, kao naslednik FSJ, i naslednik Fiskulturnog saveza DFJ? Da li je Fiskulturni savez DFJ bio član Fife i Uefe? Da li ćemo ikada pročitati pravno obrazloženje, kojim se FSS poziva na članove Statuta, na osnovu kojih su njegova komisija i "on lično" priznali titulu CZ koja nosi naziv - Titula Vučić 46?
    (Radujte se raju, koji vam je obećan, 14. maj 2019 22:07)

    # Link komentara

  11. @pravnik
    E moj pravniče.Kažete da su važila pravila Srbije na celoj teritoriji Srbije.Po tim pravilima kvalifikacije u Srbiji su odigrane na dva dela njene teritorije i sa terotorije Srbije imamo DVA pobednika KVALIFIKACIJA.
    (rajko, 14. maj 2019 21:36)

    # Link komentara

  12. Nikakav sud, ni Ustavni sud, ni Sud udruženog rada nisu doneli fudbalsku odluku niti su to mogli da urade, niti su imali pravo na to. Oni su samo tražili od tadašnjeg FSJ da postupi po sopstvenom Statutu. Znači, po Statutu FSJ nije postojalo ponovno odigravanje utakmice za nameštanje, postojalo je samo izbacivanje u niži rang i minus šest bodova u sledećoj sezoni. FSJ nije hteo da do kraja poštuje sopstveni Statut i izbaci 12 klubova iz Prve lige (i minus šest bodova) već je proglasio poslednje kolo regularnim. To je jedina istina o poslednjem kolu u sezoni 1985/86. Svaka organizacija, sportska ili bilo koja druga donosi sopstveni Statut koji je jedino validan za slučaj spora. Ako se ne drže sopstvenog Statuta ili neke od članica takve organizacije ukažu na odstupanje, tek onda može da odlučuje neka viša instanca tj. Sud. To je jedina istina o slučaju "Šajber" iz 1986.godine. Pozdrav!
    (Rokatanski, 14. maj 2019 21:18)

    # Link komentara

  13. @Ares
    "Nije jasno zasto tada Spartak nije igrao Ligu Srbije...", pa nije te 45/46. postojala liga Srbije, ne postoje još ni FSS ni FSJ (formirani 1948), i ove kvalifikacije za prvu ligu organizovao je Fiskulturni savez DFJ, kad je počelo takmičenje država je još u prelaznom periodu od Kraljevine Jugoslavije, monarhije, ka republici, zato je Demokratska Federativna a nije Republika Jugoslavija... После избора за уставотворну скупштину новембра 1945. године, држава је 29. новембра 1945. преименована из почетног назива Демократска Федеративна Југославија у Федеративну Народну Републику Југославију. Ustavom od 31. januara 1946. Srbiji se vraća državnost koju je izgubila 1. decembra 1918, ulaskom u SHS, ali mislim da sam ja budala koja pokušava da pravo stavi iznad volje malog navijača, koji danas ima neograničenu vlast. Pa većina vas nije ni bukvar pročitala do kraja, ali ste postali pravni eksperti.
    (Mladići jele, devojke borovi (da glasamo?), 14. maj 2019 21:18)

    # Link komentara

  14. Zvezda 30 ,a Bajern 29. Grobari puknite od muke.
    (Dragan, 14. maj 2019 20:50)

    A zasto da puknemo, kakve veze vi imate sa Bundesligom ? Ajde predjite tamo da igrate, vas domet u Nemackoj je Oberliga.
    (Rade grobar, 14. maj 2019 21:17)

    # Link komentara

  15. Sledece godine da se izglasa da je fk crvena zvezda osnovana 1903 lepse zvuci!
     (kamikaza, 14. maj 2019 21:14)

    # Link komentara

  16. Zvezda 30 ,a Bajern 29. Grobari puknite od muke.
    (Dragan, 14. maj 2019 20:50)

    # Link komentara

  17. Veljko&,ne znam zasto ljudi lupate za 99-tu,nece boleti,postoji internet.Mnogo regularnija titula od ove vase danasnje.
    Ja ne sporim vas kvalitet,ali trening utakmica ste odigrali vise nego u pripremnom periodu.
     (marko992, 14. maj 2019 20:41)

    # Link komentara

  18. vazna je ona jedna na dresu lige sampiona!
     (leri ptica, 14. maj 2019 20:37)

    # Link komentara

  19. Inace, odluke Sajbera 1986. je ponistio USTAVNI Sud a titulu Partizanu je dodelio Sud udruzenog rada, koji se sad zove Upravni sud.
    (Um caruje, 14. maj 2019 20:14)

    # Link komentara

  20. Istine radi,u ponovljenoj utakmici 1986. godine Zvezda je izgubila od Sarajeva 2:1, a 1999. godine nakon odigranih 70% utakmica, prvenstvo je prekinuto u maju zbog rata u trenutku kada je zvezda imala 15 bodova manje od Partizana.
    (Um caruje, 14. maj 2019 20:08)

    # Link komentara

  21. Borko.
    Vojvodina je pokrajina u Srbiji i već se igra prvenstvo Vojvodine!
     (milepile, 14. maj 2019 19:57)

    # Link komentara

  22. Niti Zvezda ima neku korist niti drugi imaju štetu.Zamajavanje dokonih.
     (Pc,Nis, 14. maj 2019 19:46)

    # Link komentara

  23. Nije jasno zasto tada Spartak nije igrao Ligu Srbije vec Vojvodine osim da je Vojvodina Imala pravo na direktnog ucesnika kroz svoje takmicenje.Takodje nije jasno kako je Partizan igrao narednu sezonu a da se nije kvalifikovao!Partizan nema aktivnu legitimaciju da osporava ovu titulu jer tada nije ni postojao vec samo Spartak.Titula Partizan is 86 direktno doneo sudija Maksimovic NS some je to bila zadnja utakmica,pocetak kasnio 10 min a utakmica produzena 7 min kada su ostale vec zavrsene.O priznatoj tituli SUR je smesno diskutovati jer over odluke mogu donositi samo fud.organi a ne civ.sudovi-StatutFife I Uefe.1999 god.nema prvaka.Takmicenje prekunuto. 10 kola pre kraja_ratno stanje
     (Ares, 14. maj 2019 19:43)

    # Link komentara

  24. Drazi mi je plac partizana od svih 30 titula zajedno !!!
    (UGASENO JSD partizai, 14. maj 2019 19:31)

    Требало би га вратити ОФК Београду...
     (Црвена звезда 1913, 14. maj 2019 19:42)

    # Link komentara

  25. Po meni ,najveca bruka u istoriji , fudbala,je titula iz 76.godine,osvojena golom N.Bjekovica u 98 min. u vreme ,kad nije bilo nadoknade vrrmena,ispred Hajduka koji je kolo pre toga pinizio komsiju malog ,na JNA sa 6 golova u mrezi!!!
     (Cekamo 20.titulu u kosarci, 14. maj 2019 19:33)

    # Link komentara

  26. Drazi mi je plac partizana od svih 30 titula zajedno !!!
     (UGASENO JSD partizai, 14. maj 2019 19:31)

    # Link komentara

  27. Sad Jugoslavija ima dva prvaka za 1946. godinu, jednog iz 1946., a drugog iz sezone 46./47. Sramna i nečasna odluka FSS. Neverovatno!!!
    (zvezdoprc, 14. maj 2019 19:17)

    Ajde....:))))
     (prcamtikevaru, 14. maj 2019 19:28)

    # Link komentara

  28. Ma dajte im sve da ne kukaju više.
     (Tito toto idioto!, 14. maj 2019 19:28)

    # Link komentara

  29. Sad Jugoslavija ima dva prvaka za 1946. godinu, jednog iz 1946., a drugog iz sezone 46./47. Sramna i nečasna odluka FSS. Neverovatno!!!
     (zvezdoprc, 14. maj 2019 19:17)

    # Link komentara

  30. Bolje da su tražili da se Pratizanu oduzmu titule iz 1987 i 99...ima tu verovatno i koja pod vođstvom TOLETA al šta ćemo mislili su na silu da stignu zvezdu al ne ide!
     (Veljko, 14. maj 2019 19:12)

    # Link komentara

  31. sad da vratimo i onu iz '86, poklonjenu malom komšiji od nekog suda udruženog rada!?
     (deniro, 14. maj 2019 19:10)

    # Link komentara

  32. Blizanci su sramota za srpski fudbal i večiti paraziti! Dok je Zvezde i Partizana, fudbal u Srbiji će biti tu gde jeste!
     (Nikola, 14. maj 2019 19:07)

    # Link komentara

  33. Nije gotovo, borba se nastavlja sve dok se Zvezdi ne vrati titula iz 1986 godine oduzeta od strane suda udruzenog rada. Isto tako hocemo i trazimo da se ispita regulatnost svih prvenstva za vreme vladavine Toleta, kada su u upravi Partizana sedeli predsednici pola tadasnje Super Lige!
     (direwolf, 14. maj 2019 19:00)

    # Link komentara

  34. @LukaLaban
    jel vama neko branio da osvojite neku titulu na sljaci
     (beli65, 14. maj 2019 18:39)

    # Link komentara

  35. A Spartaku titula? Zvezdaš sam ali koliko se favorizuju večiti to više nije humano. Koliko je samo penala svirano zvezdi ove godine kao i Partizanu kada su osvajali titule. Da je ovo normalna zemlja oba kluba bi izbacili iz lige. Stavite se u položaj ostalih klubova.
    (mirko, 14. maj 2019 18:17)

    # Link komentara

  36. Jos neko je ponosan...
     (Vuk, 14. maj 2019 18:14)

    # Link komentara

  37. Blago nama. Kako ćemo tek dobro živeti sad kada je Zvezda osvajila dve titule prvaka u jednoj godini.
     (mkg, 14. maj 2019 18:04)

    # Link komentara

  38. Naravno da joj treba priznati titulu koju je osvojila kad su na vlasti bili osnivaci njeni Krcun i Bugarcic.
     (nik sloter, 14. maj 2019 17:55)

    # Link komentara

  39. Čestitamo Spartaku titulu prvaka Vojvodine a baš zbog ovakvih centralističkih gluposti će se opet igrati prvenstvo Vojvodine u ne tako dalekoj budućnosti. I to će glavni akteri u njoj biti čistokrvni Srbi a ne nekakve nacionalne manjine koji se etiketiraju kao separatisti.
    (Borko, 14. maj 2019 17:49)

    # Link komentara

  40. Treba ljudima cestitati titulu iz 1946, posle ofk 2:6, penala u derbijima,golova izvan linija stadiona, nesviranja penala za Partizan jos jedna stavka da se zna o kakvom je klubu rec. Ziveo Partizan i majka Srbija.
    (Cirkus liga, 14. maj 2019 17:46)

    # Link komentara

  41. Posto nemaju svoje uspehe da slave, nadali su se redom, da ce Sparta iz Praga da nam da 5 na Marakani, da ce Krasnodar da nas ponizi, da necemo osvojiti bod u grupi LE, da ce da nas razmontira CSKA, da ce Salzburg da nas unisti, da ce da nam suspenduju stadion u LS, da necemo osvojiti ni bod u grupi LS, da ce da nas suspenduju zbog price francuskih novina, da ce Ostoja opozicionar da ih vrati bar u finale ABA, da ce Buducnost da igra EL, da nam nece priznati titulu iz 46'... Nastavice se, nema kraja patnji i bolu malog komsijskog kluba! Mozda treba da se vrate u grad gde su nastali, tamo ce ih vise ceniti...
     (Henk Mudi, 14. maj 2019 17:45)

    # Link komentara

  42. Jel glasao partizanov vijesnik
     (*, 14. maj 2019 17:45)

    # Link komentara

  43. @Ivan
    Nije problem, oduzmite, vi ionako trenutno mozete sta i kako hocete. Samo nije mi jasno kakve vi imate veze sa tim titulama.
    (Dragan, 14. maj 2019 17:43)

    # Link komentara

  44. - Upumpan Gazprom sa 4 mil godisnje
    - nestalo 50 miliona dugova
    - svake sezone dovodi se po 30 igraca
    - cela vladajuca klika stala iza projekta zvezda
    - menja se istorija
    - nastavite niz...
    Srama bez. Jedini argument je pozivanje na odluku hrvata. Lepo. Mozete sta hocete ali ne i dokle hocete.
    (Zvezda Jugoslavija uvek bila i bice., 14. maj 2019 17:41)

    # Link komentara

  45. Stubovi srpstva proglasili Beogradski pasaluk za Srbiju...
    (Nikad kao Bane . . ., 14. maj 2019 17:40)

    # Link komentara

  46. Aristotel mu odgovori - "E pa vidiš to ti je demokratija".
    (miško, 14. maj 2019 16:58)

    U demokratiji ne glasa se o istini, samo o volji većine. Sve ove odluke niko ne obrazlože, samo se kaže da se prihvata mišljenje komisije povodom zahteva CZ, a komisija je poslala mišljenje koje glasi - mislimo da treba priznati CZ titulu iz 1946. godine, glasalo se - 3:1, jedan uzdržan. Tvrdim da 45/46. nije bilo nikakvog prvenstva Srbije, nego je Fiskulturni savez DF Jugoslavije organizovao takmičenje, kvalifikaciono, za prvu saveznu ligu 46/47. godine. Igralo se po grupama, da bi se konačno takmičenje svelo na grupu Severno od Save i Dunava i na grupu južno od Save i Dunava. Može li se držano prvenstvo Srbije igrati bez Vojvodine, koja je i tada u sastavu NR Srbije? Šta kaže CZ? Kažu Vojvodina nije imala državnost. A Srbije bez trećine svoje teritorije i trećine svog stanovništva bila je država? Ovi koju su APV, današnjim glasanjem, izbrisali iz sastava Srbije, dobiće "Orden Vučića 46", i još ponešto. Sad će mali gani glasanjem dokazati da je "titula" osvojena na terenu.
    (U Srbiji se danas do titule dolazi glasanjem, 14. maj 2019 17:39)

    # Link komentara

  47. Ovo nije pitanje navijačke opredeljenosti, ko navija za Zvezdu, ko za Partizan, već pitanje ko ima zdravog razuma, a ko ga nema, odnosno ko je normalan, a ko poremećen. Jer ovo je izmišljanje titule koja ne postoji, bez ikakvog pravnog argumenta. To jasno svima, bez obzira ko za koga navija. Nije jasno jedino onima bez zdravog razuma, tj. poremećenima. Ne treba ovo Zvezdi i zvezdašima. Ovo je kaljanje i brukanje Zvezde, a nikako stvar za ponos, kako kaže Terzić.
    (drug Jataganac, 14. maj 2019 17:35)

    # Link komentara

  48. Treba nastaviti sa ispravljanjem istorijskih nepravdi. Idemo sad po titulu iz 1986. To cemo jos lakse dokazati. Takodje, osporiti Partizanu titulu iz 1987 i priznati Vardar za sampiona. Nije da imamo neku korist od toga, ali s obzirom na Vuleticevo aktivno osporavanje nase titule iz 1946, treba uzvratiti istom merom.
     (Supersucker, 14. maj 2019 17:31)

    # Link komentara

  49. 44 za, 6 protiv !!!  
    U stvarnosti to i jeste omjer koliko ljudi voli Zvezdu 
    (Slobodan, 14. maj 2019 14:48) 

    Toliko i glasa za SNS :)
    (mile, 14. maj 2019 16:55)

    Да, али од онога што изађе на гласање(око 50 %), остали су против јер да су ЗА гласали би,тако да је претходна констатацији врло прецизна...
     (Црвена звезда 1913, 14. maj 2019 17:20)

    # Link komentara

  50. Auuuu štaaa rade... Koja sramota...
    (MarkoPFC, 14. maj 2019 17:12)

    # Link komentara

  51. Decko, tada nije postojala uza Srbija.Postojala he Narodna Republika Srbija sa dve pokrajine u okviru DFRJ ( Demokratska Federativna Republika Jugoslavija) Uza Srbija je nastala Ustavom iz 1974 kada je pokrajinama dodeljen status federalnih jedinica gde su pokrajine imale jednako pravni glas sa federalnim jedinicama u okviru dvodome skupstine SFRJ. Posle rata pa do 1974 vazila su pravila Republike Srbije u odnosu na Autonomne pokrajine. Danas AP Vojvodina nema svoj ustav vec statut.Iz svega napred navedenog prvak Srbije je bila Crvena Zvezda sto bi okrugli profesor trebalo da zna.A on he samo prof.Rimskog prava 

    (pravnik, 14. maj 2019 15:54)

    Neću da ulazim u suštinu priče ali mi je jako smešno kada "pravnik" sa Megatrenda komentariše okruglog profesora "samo" rimskog prava. E pa pravniče, ta DFJ, a ne DFRJ, postojala je samo par meseci, čini mi se od avgusta do novembra '45. Posle toga je nastala FNRJ. Dakle, reč je o '45. a ne 46. godini. Ne bih te zvao ni da me zastupaš u procesu oko poljskog WCa, a ne u nečem ozbiljnijem.
     (prvi na crevu u JKP "GRADSKA ČISTOĆA", 14. maj 2019 17:12)

    # Link komentara

  52. (punimlimenke, 14. maj 2019 16:20)

    Kleli ste u svoj cuveni Partizanov sistem rada - sistem koji ne zavisi od pojedinca, nego je napravljen tako da odrzava sam sebe.

    I sta bi sa cuvenim sistemom?

    Ode Tole - raspade se sistem do djavola.
    (One night in May, 14. maj 2019 17:04)

    # Link komentara

  53. Aristotel mu odgovori"E pa vidiš to ti je demokratija".
     (miško, 14. maj 2019 16:58)

    # Link komentara

  54. Odlicno, sada jos da angazujemo advokate da se ponisti partizanu tri potpuno neregularne titule, i onda smo kvit.
    (Ivan, 14. maj 2019 16:58)

    # Link komentara

  55. Sada jos da se vrati titula iz 1986 godine,a Partizanu da se oduzmu iz 1987 (Vardar) i 1999(nije odigrano pola prvenstvo zbog bombardovanja).
     (Goran, 14. maj 2019 16:56)

    # Link komentara

  56. Da se preispitaju sve titule koje je zvezda osvojila za vreme Tita. Jedino su u tim uslovima i ovim danasnjim sposobni da prave "rezultate".
    (Delije sa seRvera, 14. maj 2019 14:58)

    A vi pod Toletom..
    Zlatno doba srpskog fudbala..
    Zvezda je, prijatelju, bila respektabilan svetski klub, i ima i titulu evropskog i svetskog šampiona.. Ispade po vama jedini "legitiman" period onaj najnelegitimniji..
    Sa vas nema, trebalo bi vas izmisliti..
     (zz, 14. maj 2019 16:56)

    # Link komentara

  57. 44 za, 6 protiv !!! 
    U stvarnosti to i jeste omjer koliko ljudi voli Zvezdu
    (Slobodan, 14. maj 2019 14:48)

    Toliko i glasa za SNS :)
     (mile, 14. maj 2019 16:55)

    # Link komentara

  58. Mislite ona skupština gde sede svi zvezdaši? Ponovo su ukrali titulu, ali to im je po navici, njih ne brine moral, ne zovu ih džabe...
    (ja, 14. maj 2019 14:53)

    Jaoo, ko o čemu..
    Kako se sami sebi ne smučite..
     (zz, 14. maj 2019 16:51)

    # Link komentara

  59. Sns zvezda je jedini klub u univerzumu koji je u toku jedne sezone koja jos uvek nije gotova dva puta postao prvak.
    (todor, 14. maj 2019 16:50)

    # Link komentara

  60. Terzo care nedaj naše titule i naše pare.FSS uveliko živi na račun FKCZ,milioni i milioni uplaćeni na ime poreza,više nego svi drugi timovi zajedno.
     (miško, 14. maj 2019 16:49)

    # Link komentara

  61. Da pretpostavimo da je moguće da je ova titula iz 1946.godine legitimna, mada je to bio samo kvalifikacioni nivo, morala bi i Spartaku, prvaku Vojvodine da se prizna titula. Po tadašnjem principu su dva kluba išla direktno u Prvu ligu; Partizan kao predstavnik Jugoslovenske Armije (potpuna demobilizacija još nije bila izvršena) i Poncijana iz Trsta kao predstavnik slobodne teritorije Trsta (tada je Trst bio još uvek sporna teritorija). Nije mi jasno zašto navijači i zvaničnici Crvene zvezde toliko ostrašćeno govore o sledećim sezonama: 75/76. kada je pod Bežigradom produžena utakmica bar 5 minuta u odnosu na onu na Karaburmi; 85/86. sporno poslednje kolo čije posledice su se odrazile i 86/87., kao i sezona 98/99. Ako bi te četiri sezone bile sporne, ni jednu titulu ni po kakvom Zakonu ili Pravilniku ne bi mogla da dobije FK Crvena zvezda. Titulu bi mogli da ospore 75/76. Hajduk, 85/86. opet Hajduk (ako je bilo lažirano) 86/87. Vardar (ako je bilo lažirano) i 98/99. Obilić, mada je prvenstvo prekinula viša sila (ratno stanje). I po kom osnovu bi Crvena zvezda mogla da traži nekakvu pravdu za te sezone kada bi ona mogla samo da ima štetu, a nikakvu korist, jer bi u slučaju sprovođenja Šajberovih odluka (prema tadašnjem Statutu FSJ) došlo u pitanje učešće u svim međunarodnim takmičenjima, a samim tim i titula u KEŠ 1991? Pozdrav!
    (Rokatanski, 14. maj 2019 16:47)

    # Link komentara

  62. Čestitam CZ 1/2 titule. Takođe, i Spartaku drugu 1/2 titule, neke titule koju im je dodelio Kralj svega što mu padne na pamet.
     (Grr, 14. maj 2019 16:41)

    # Link komentara

  63. А сад идемо на годину настајања 1913....
    Мада смо још увек таоци једне превазиђене идеологије, надам се да ће неко одговоран наћи начина и храбрости да коначно отвори ово фундаментално питање!
     (Црвена звезда 1913, 14. maj 2019 16:40)

    # Link komentara

  64. au grobari pa vama je zvezda zaista smisao zivota...izborili ste evropu kao 4 u ligi bolje da taj uspeh komentarisete... 
    (Marko, 14. maj 2019 16:05) 

    Pa sta...jel to zabranjeno. 

    U ovoj vlasti...tebi je sasvim slucajno urusavano sve sa predznakom Partizana. 
    Hices da kazes da se slucajno urusavao kk Partizan, fk Partizan, Vk Partizan ZKk Partizan... 
    Nema veze. 
    i nemoj sa onom temom...ako vam ne valja prosla vlast, vi raskinite sve sponzorske ugovore koje su vam doveli.
    (punimlimenke, 14. maj 2019 16:20)

    Ko vas je unistavao.Vi ste se sami.unistili.Kazes ova vlast vas unistila.Ko vam je poklonio vojni stadion, ko je izjavljivao Hvala premijeru, ko vam je poklonio bazen, ko vam je obecavao halu za treninge, ko vam vec dve sezone placa licencu za evropska takmicenja, ko vam odlaze naplatu duga drzavi (u kosarci)
    Ko je pocetkom devedesetih pravio najvece sportsko drustvo na svetu i sire unistavajuci Zvezdu.Koji vas klub se gasio? Vojno generalska klika vas odrzavala i danas vas odrzava.Besplatne usluge na VMA
     (NY, 14. maj 2019 16:37)

    # Link komentara

  65. @punimlimenke
    Stvarno ste promenom one vlasti naprsno zaboravili sve da igrate.
    Pošto vama nikada to nije bio oslonac zašto danas nema igrača?
    Pa vi ih pravite za sarmice, stipendije...

    No Tadić/Dačić no Party, No Tole No Party i tako do polovine Vlade ili FSS.
    Eto stala muzika vi dezorjentisani na podijumu, šegače se sad i Niš i B Brdo sa nekada Kraljicom mature.
    (Smogovci, 14. maj 2019 16:33)

    # Link komentara

  66. Čega se pametan stidi...
    (Dejan, 14. maj 2019 16:11)

    Jesi li ovu poslovicu naucio, do pola, posle citanja knjige Lotara Mateusa ?
    (Cubaka, 14. maj 2019 16:33)

    # Link komentara

  67. Čega se pametan stidi...
    (Dejan, 14. maj 2019 16:11)

    Jel' se ova poslovica koju si zapoceo a ne znas da je zavrsis, odnosi na titule Partizana koje im je dodelio Sud Udruzenog Rada, ili....mozda na 6 Tole-titula.
    (Papilon, 14. maj 2019 16:31)

    # Link komentara

  68. Simovicu, javi se!
    (dragan, 14. maj 2019 16:31)

    # Link komentara

  69. Decko, tada nije postojala uza Srbija.Postojala he Narodna Republika Srbija sa dve pokrajine u okviru DFRJ ( Demokratska Federativna Republika Jugoslavija) Uza Srbija je nastala Ustavom iz 1974 kada je pokrajinama dodeljen status federalnih jedinica gde su pokrajine imale jednako pravni glas sa federalnim jedinicama u okviru dvodome skupstine SFRJ. Posle rata pa do 1974 vazila su pravila Republike Srbije u odnosu na Autonomne pokrajine. Danas AP Vojvodina nema svoj ustav vec statut.Iz svega napred navedenog prvak Srbije je bila Crvena Zvezda sto bi okrugli profesor trebalo da zna.A on he samo prof.Rimskog prava
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (pravnik, 14. maj 2019 15:54)
    super. svaka cast.
    ali, pod teritoriju srbije pripada vojvodina, bez obzira na sve komunisticke marifetluke sa pokrajinama, republikama, statutima i ustavima!
    onda je realno da zvezda dobije titulu prvaka okrnjene srbije, a ne titulu srbije :D
    (fedajin, 14. maj 2019 16:28)

    # Link komentara

  70. Pa kad se u košarci diće titulama na šljaci kada su rezultati bili na primer 8:5 i slično, zašto bi propustili da maznu i ovu titulu sa 6 odigranih utakmica? Za nekog ko se nikada ničega ne stidi, to se podrazumeva. Sada bi mogli i da recimo ove godine traže 2 titule. Jedna u ligaškom delu i druga u plej ofu. Sve što može da se izglasa biće izglasano u zemlji bezstidiji.
    (Luka Laban, 14. maj 2019 16:28)

    # Link komentara

  71. Čega se pametan stidi.....
     (Slavko Komar, 14. maj 2019 16:24)

    # Link komentara

  72. Jadno je na kakve je grane spao nekada ugledni klub Crvena zvezda, sta ti ljudi rade pa to je strasno.
     (roarrr, 14. maj 2019 16:23)

    # Link komentara

  73. Lepo je biti uz tebe Partizane, jer ti igras pored Marakane. Komsije tvoje prvaci su sveta, uvek si drugi i to ti ne smeta! E sad, Nislije i Cuka vise ne obracaju paznju na ovu pesmicu, nije to lepo od njih!
     (Henk Mudi, 14. maj 2019 16:21)

    # Link komentara

  74. au grobari pa vama je zvezda zaista smisao zivota...izborili ste evropu kao 4 u ligi bolje da taj uspeh komentarisete...
    (Marko, 14. maj 2019 16:05)

    Pa sta...jel to zabranjeno.

    U ovoj vlasti...tebi je sasvim slucajno urusavano sve sa predznakom Partizana.
    Hices da kazes da se slucajno urusavao kk Partizan, fk Partizan, Vk Partizan ZKk Partizan...
    Nema veze.
    i nemoj sa onom temom...ako vam ne valja prosla vlast, vi raskinite sve sponzorske ugovore koje su vam doveli.
     (punimlimenke, 14. maj 2019 16:20)

    # Link komentara

  75. Upisite im jos deset o istom trosku... Ma sta jos deset, jos stotinu... 

    Kad sam obesmislis smisao sopstvenog postojanja, a nisi ni svestan toga...
    (Nemate vi pojma, seljacine preispoljne..., 14. maj 2019 15:49)


    pravo u sustinu.
     (neutralni felsh, 14. maj 2019 16:20)

    # Link komentara

  76. Ima li kraja ovoj torturi? Otimaju Partizanu posteno osvojenu titulu! Kako to mislite ovo nema veze sa Partizanom? 
    Ja imam dojavu da su nijanse odlucivale, da je Vuletic napisao 26 umesto 25 strana, sve bi bilo drugacije! Pravda za poslednje uporiste postenja u zemlji (mada ima zivih svedoka koji kazu da ovo i nije zemlja njihovog nastanka, ali to su samo zli jezici)!
    (Henk Mudi, 14. maj 2019 14:52)

    Hahahahahahaha, bravo!
     (Nolan Smit, 14. maj 2019 16:18)

    # Link komentara

  77. @ neutralni
    Šta se ložiš na svaki komentar. Isplači se.....
     (????, 14. maj 2019 16:18)

    # Link komentara

  78. Čitam ove komentare.. Ova zemlja je propala skroz, naskroz a narod još više
     (kalvarija, 14. maj 2019 16:17)

    # Link komentara

  79. Kad se sagleda sve imamo puno pravo ali je ovo jedan veliki bulšit.nebi nam priznao tu titulu ali bi partizaiu oduzeo onu koju mu je poklonio sud udruzenog rada a i porazmislio o onoj iz 99 te kad im je obilic duvao za vratom a prvenstvo se prekinulo
    (duledudule, 14. maj 2019 16:08)

    Misliš na onu iz 1986, sa utakmicom više i bodom više? I ovu ćete vratiti, ponovni pokušaj krađe posle 33 godine neće proći.
     (Grr, 14. maj 2019 16:17)

    # Link komentara

  80. Najpravednije bi bilo da odigraju Zvezda(prvak Sumadije)i Spartak(prvak Vojvodine)majstoricu za prvaka Srbije iz 1946.
    (Brrrrr, 14. maj 2019 16:16)

    # Link komentara

  81. Znaci u nedelju slavimo dve titule! Napred Zvezda i zivela Srbija!
     (Mihajlo, 14. maj 2019 16:16)

    # Link komentara

  82. srce mi je puno kad vas vidim tako srecne i ozdravljene :)
    (neutralni felsh, 14. maj 2019 15:49)



    titula prvaka srbije je te 1946. u zvaničnom prvenstvu regularno osvojena na terenu.
    iako sam ponosan na nju - protiv toga sam da se ona računa i u ukupnom skoru!


    ni ti ne pamtiš kratko, kakav kod tebe tretman imaju vaše "titule" iz 1986, 1987 i 1999?
    (mladići borovi, devojke jele, 14. maj 2019 16:15)

    # Link komentara

  83. Uh novi udarac za Zeljka Pantica ali i materijala za kompletan specijal vesnik samo u vezi C.Zvezde kao po obicaju.
     (Kanidja PG, 14. maj 2019 16:13)

    # Link komentara

  84. Čega se pametan stidi...
    (Dejan, 14. maj 2019 16:11)

    # Link komentara

  85. Kakav čemer i kakav jad. Ma još jednu dodajte, i za sledeću godinu...
    (dking, 14. maj 2019 15:17)

    Nista nemoj da brines, dodacemo jednu i sledece godine. 30-40 bodova razlike na tabeli ce opet da bude.
     (Nemanja, 14. maj 2019 16:11)

    # Link komentara

  86. Gde da ne budes ponosan, dve titule za dva dana. Ove i one krnje Srbije iz 45.
    (Vlado, 14. maj 2019 16:10)

    # Link komentara

  87. Kad se sagleda sve imamo puno pravo ali je ovo jedan veliki bulšit.nebi nam priznao tu titulu ali bi partizaiu oduzeo onu koju mu je poklonio sud udruzenog rada a i porazmislio o onoj iz 99 te kad im je obilic duvao za vratom a prvenstvo se prekinulo
     (duledudule, 14. maj 2019 16:08)

    # Link komentara

  88. au grobari pa vama je zvezda zaista smisao zivota...izborili ste evropu kao 4 u ligi bolje da taj uspeh komentarisete...
     (Marko, 14. maj 2019 16:05)

    # Link komentara

  89. @(ArDzej65, 14. maj 2019 14:59)

    A koji ste to "vi" da dodajete ili oduzimate titule bilo kome? Dok god postoje pojedinci koji misle da mogu da dodaju ili oduzimaju mimo pravde i zakona Srbija će biti ovakva anarhija. Jesi li uopšte svestan šta si napisao?
    (Ridah, 14. maj 2019 16:05)

    # Link komentara

  90. Jel glasao Irinej.
    (dok, 14. maj 2019 16:03)

    # Link komentara

  91. Milo mi je zbog moje Zvezde,a jos milije kad procitam ovoliku kuknjavu navijaca kluba osnovanog u drugoj drzavi...
     (Kovalski, 14. maj 2019 16:02)

    # Link komentara

  92. Terziću,stidi se!
     (Lovćenac, 14. maj 2019 16:02)

    # Link komentara

  93. @(Branko Belgija, 14. maj 2019 14:59)

    Imenjače zato što stvari "polako" dolaze na svoje mesto ti sad živiš u Belgiji a ja u Nemačkoj. Ovo što se radi je van pameti. Ali realno, pemeti u Srbiji nikad nije ni bilo.
    (Branko_Bundes_Republik_Deutschland, 14. maj 2019 15:59)

    # Link komentara

  94. Grobar sam ali zasluzeno  
    (Fistik, 14. maj 2019 14:47)  

    zasluzni terzicev grobar :) 
    (neutralni felsh, 14. maj 2019 15:29) 

    Svi ste vi, manje ili vise, nasi. ;) Preguraces.
    (Toto-ko-tunjo, 14. maj 2019 15:39)

    pa, pre bi se moglo reci da smo svi mi nasi... ali to je suvise cesto otezavajuca okolnost ;)
     (neutralni felsh, 14. maj 2019 15:58)

    # Link komentara

  95. E gospodo Zvezdasi "stubovi Srpstva"verovatno vam sada ne pada na pamet 15 godina postojanj Haskog tribunala i presude istog. Videli smo na delu kako izgleda pravda sile i kako nas to boli sve ove godine. Zapamtite ovu odluku o "tituli" i zapitajte se sta bi bilo da je recimo pre koju godinu istu trazio Spartak. Zapitajte se gde ste ovom odlukom stavili Srpsku pokrajinu Vojvodinu. Izgleda da vam to sada nije vazno, sada je samo bitno oteti, ukrasti, slagati.... Zapamtite i ovo ce se nekada zvati juce i nekoga ce biti sramota, kao sto je i sada postene ljude.
    (MOCA, 14. maj 2019 15:58)

    # Link komentara

  96. Eh da se u Partizanu još 1946. znalo kako je jednostavno "sudiji" da dosudi penal, o drugima bi danas odlučivale te tamo neke komisije.
    (Pera, 14. maj 2019 15:58)

    # Link komentara

  97. sredina recenice sve objasnjava.
    (neutralni felsh, 14. maj 2019 15:51
    Tako je, aj na krofne
     (anica, 14. maj 2019 15:58)

    # Link komentara

  98. Vi,osvajaci titula SUR-a,lazni moralisti sa titulama u 100-om minutu kojima su premijeri sedeli u upravi kluba da cutite a mi zvezdasi ako nam je imalo casti i postenja ostalo da se podignemo,pobunimo i ovu smesnu odluku ponistimo! Veliki je Zvezda klub za ovakvu za....ciju.
    (Sotir zvani djubre, 14. maj 2019 15:58)

    # Link komentara

  99. E kad si ti ponosan,sto malo malo pa nosis periku I krijes se od zakona,I mi smo preponosni.
     (nikola, 14. maj 2019 15:57)

    # Link komentara

  100. Odjedared dvared...
     (kenta, 14. maj 2019 15:56)

    # Link komentara

  101. Jednom davno u Staroj Grčkoj reče Platon Aristotelu: Vidiš li ona tri čobana, oni mogu uvek da nadglasaju nas dvojicu, ali će oni uvek ostati čobani.
    (Zato i imamo plate 300e, 14. maj 2019 15:43)

    A Aristotel mu odgovori pitanjem: "Ali, ucitelju, zar to nije demokratija?"

    Ako vec citiras, nemoj samo onaj deo koji ti odgovara.


    Jednom jedan citirao samo jednu Danteovu recenicu, znamo kako se to zavrsilo...
    (One night in May, 14. maj 2019 15:56)

    # Link komentara

  102. ???
     (Zemun79, 14. maj 2019 15:55)

    # Link komentara

  103. Hvala Vucicu!
    (Goran, 14. maj 2019 15:55)

    # Link komentara

  104. cekaj, stani... 
    a sta cemo sa subotickim spartakom koji je isto 1946. osvojio titulu samo u vojvodini, dok je zvezda uzela titulu u ligi uze srbije. red bi bio i da se njima da titula vojvodine, zar ne? 
    samo sto bi onda na neki nacin isti taj fss priznao da vojvodina nije deo srbije. 
    jako konfuzno. 
    p.s. ziveli mali fudbalski klubovi!!!
    (fedajin, 14. maj 2019 15:24

    Decko, tada nije postojala uza Srbija.Postojala he Narodna Republika Srbija sa dve pokrajine u okviru DFRJ ( Demokratska Federativna Republika Jugoslavija) Uza Srbija je nastala Ustavom iz 1974 kada je pokrajinama dodeljen status federalnih jedinica gde su pokrajine imale jednako pravni glas sa federalnim jedinicama u okviru dvodome skupstine SFRJ. Posle rata pa do 1974 vazila su pravila Republike Srbije u odnosu na Autonomne pokrajine. Danas AP Vojvodina nema svoj ustav vec statut.Iz svega napred navedenog prvak Srbije je bila Crvena Zvezda sto bi okrugli profesor trebalo da zna.A on he samo prof.Rimskog prava
     (pravnik, 14. maj 2019 15:54)

    # Link komentara

  105. Gasi partizan
    (Falcao, 14. maj 2019 15:54)

    # Link komentara

  106. kad je proslava titule iz 46 te i jel na miticu se slavi?
    (zemljo otvori se, 14. maj 2019 15:52)

    # Link komentara

  107. Vas još uvek zanima fudbal u Srbiji? Totalno besmislena i beskorisna vest... Fudbal je toliko pokvaren i namešta se u Srbiji odavno...
    (Dusan, 14. maj 2019 15:51)

    # Link komentara

  108. Čim je Kokeza priznao onda nema sumnje da je tako. Nećemo kupljene titule! Jeftinije dodje pripisati ih sam sebi.
    (Tole lopove, 14. maj 2019 15:51)

    # Link komentara

  109. Moja Zvezda crvena, volim je do ludila, zato sto sam Zvezdasica najveca je nagrada.
    (anica, 14. maj 2019 15:40)


    sredina recenice sve objasnjava.
     (neutralni felsh, 14. maj 2019 15:51)

    # Link komentara

  110. Pocelo je,jos da se oduzmu one titule koje im je dodelio sud udruzenog rada i toletove titule a njega vratiti u Spuz,pa da i srpski fudbal krene putem ozdravljenja!!!!
    (Monarhista, 14. maj 2019 15:09)

    srce mi je puno kad vas vidim tako srecne i ozdravljene :)
     (neutralni felsh, 14. maj 2019 15:49)

    # Link komentara

  111. (zvezdas-rajvoSa, 14. maj 2019 15:12)

    Kakve veze ima pentagram sa Pravolavljem recimo... to da se preispita.

    Pa da se danas preipitaju kladioničarske knjige i onih koji prave kvote.

    Pa da se preispita UEFA i FIFA, pa "ruski" tajkuni, pa šeici, pa oligarsi, pa kako fudbaler 200 miliona, Noter Dam 2 milijarde, a Gračanica u geto, bez struje svako malo, a afrička i neka druga deca još i dužna dok umiru gladni, jer je i njihova država porobljena, obespravljena i siromašna ipak DUŽNA, da se preispita novinarstvo koje sve to servira drugačije viđeno, kao prihvaćeno, normalno i super baš što je tako...

    Jedino što ne treba prepipitivati su ljudi, jer što pre ovde satana otkosi sve, jer resurse, kapacitete a, ni želje da se svi izlečimo nema, to će pre satana da jede sebe i ko mu dopadne na miru u večnoj agoniji, i to će Bog da pre odahne od muke i borbe sa bolesnicima koje je sam i napravio, verovatno pametan baš poput nas, jer kažu da smo po njegovom liku pravljeni.

    Samo nenormalan čovek traži preispitivanja, imalo s pameću čovek zna da je teški bolesnik! Da je sve bolesno, i samo se svako malo neko drugo odeljenje sa drugim simptomima javlja, da vizita i lekar ne dolaze kod njih u sobe, nego da obrate pažnju na one sprat niže ili više. Dakle niko neće da ozdravi nego samo da ono drugo odeljenje proglasi luđim, gorim i bolesnijim od sebe... i da se tako teši i gleda na sebe kao uzvišenijeg.
    (E na kojim prokletim drogama je Bog bio kad je došlo vreme da stvori čoveka..., 14. maj 2019 15:49)

    # Link komentara

  112. Upisite im jos deset o istom trosku... Ma sta jos deset, jos stotinu...

    Kad sam obesmislis smisao sopstvenog postojanja, a nisi ni svestan toga...
    (Nemate vi pojma, seljacine preispoljne..., 14. maj 2019 15:49)

    # Link komentara

  113. 44 za, 6 protiv !!! 
    U stvarnosti to i jeste omjer koliko ljudi voli Zvezdu 
    (Slobodan, 14. maj 2019 14:48) 

    Jednom davno u Staroj Grčkoj reče Platon Aristotelu: Vidiš li ona tri čobana, oni mogu uvek da nadglasaju nas dvojicu, ali će oni uvek ostati čobani.
    (Zato i imamo plate 300e, 14. maj 2019 15:43)

    Hahaa, gospode koji si ti meni car, nisam te prepoznao Aristotele!
     (d, 14. maj 2019 15:47)

    # Link komentara

  114. Predstavljate se kao nekakav svetski klub, a ovamo se jajarite i kupujete nekakvu titulu iz 1946. Time ste samo pokazali svoj provincijalan duh i lice. Na jadne ste grane spali.
    (Boxy, 14. maj 2019 15:29)

    I vi se ponosite titulom koju vam je udelio sud udruze og rada koju UEFA nije priznala
     (Paja Patak, 14. maj 2019 15:46)

    # Link komentara

  115. Zasluzeno, ovo pisem kao navijac Partizana
    (Fedja, 14. maj 2019 15:09)

    terzin daltonista :)
     (neutralni felsh, 14. maj 2019 15:46)

    # Link komentara

  116. Tako i treba jedino mi nije jasno zašto se jugosloveni bune ???
     (baki r.s., 14. maj 2019 15:45)

    # Link komentara

  117. Dobro.A kada ce da vas kazne sto ste prekinuli utakmicu Italija -Srbija?.
     (najbolji je opancarev lepak., 14. maj 2019 15:45)

    # Link komentara

  118. Ovi oplakuju u nastavcima... Znalo se odmah da ce nam dodeliti tu titulu. Sto se kidaju dzabe?
     (Toto-ko-tunjo, 14. maj 2019 15:45)

    # Link komentara

  119. Nesto mi nije jasno, ako moze neki strucnjak da mi objasni. Zvezda je bila, te davne1946,prvak jednog dela Srbije a Spartak drugog dela Srbije..Sad je ispalo da je Zvezda prvak CELE Srbije a šta je onda Spartak?
    (miodrag markov, 14. maj 2019 15:44)

    # Link komentara

  120. Ovoga ludilaaa
     (Beli, 14. maj 2019 15:43)

    # Link komentara

  121. Pravda za Spartak!
    (Neša, 14. maj 2019 15:43)

    # Link komentara

  122. cega se pametan stidi, .........
     (narodna poslovica, 14. maj 2019 15:43)

    # Link komentara

  123. 44 za, 6 protiv !!!
    U stvarnosti to i jeste omjer koliko ljudi voli Zvezdu
    (Slobodan, 14. maj 2019 14:48)

    Jednom davno u Staroj Grčkoj reče Platon Aristotelu: Vidiš li ona tri čobana, oni mogu uvek da nadglasaju nas dvojicu, ali će oni uvek ostati čobani.
    (Zato i imamo plate 300e, 14. maj 2019 15:43)

    # Link komentara

  124. Da se preispitaju sve titule koje je zvezda osvojila za vreme Tita. Jedino su u tim uslovima i ovim danasnjim sposobni da prave "rezultate". 
    (Delije sa seRvera, 14. maj 2019 14:58)

    Ne diraj im sv trojstvo, Tita, Miljanica i Jugoslaviju, tada su radili sta su hteli. Onda je naisla Srbija i jedno veeeeeeliko nista pa evo sada do Vucica im. 
    Srpski klub? Fuj!
    (Djalma, 14. maj 2019 15:14)


    nemoj tako, u ona vremena su, kako kazu, bili teska opozicija nenarodnom rezimu, a stadion su napravili samodoprinosom... kupovali krcunove ciglice :)
     (neutralni felsh, 14. maj 2019 15:43)

    # Link komentara

  125. "Ovo treba terati ako treba do Strazbura, strasno je koliki nivo bahatosti i nepostovanja pravde pokazuje Terzic."


    Cim završe istragu za meč u Parizu. Nate, to je sigurno pri kraju.
    (Placi mala placi, ost'o sam na Raci, 14. maj 2019 15:42)

    # Link komentara

  126. Svim Partizanovcima je ovo jedan od najlepsih dana, jer necemo morati vise da dokazujemo njihov nemoral. Oni su sami dali dokaz.
    (Um caruje, 14. maj 2019 15:42)

    # Link komentara

  127. Очекивано и природно. Аргументи су необориви.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Стара школа, 14. maj 2019 14:55)

    Argumente je na 28 strana izneo profesor prava Vuletic. Ostali su cutali i samo digli ruke. To su bili vasi argumenti. Sila, moc, bahatost i na kraju otimacina.
    Raduj se panteru otetom!
    (Sah-mat, 14. maj 2019 15:41)

    # Link komentara

  128. Najteže osvojena titula u istoriji
    (sarkastičan, 14. maj 2019 15:26)

    E dobro te nam objasni u nick-u...
     (Toto-ko-tunjo, 14. maj 2019 15:41)

    # Link komentara

  129. Moja Zvezda crvena, volim je do ludila, zato sto sam Zvezdasica najveca je nagrada.
     (anica, 14. maj 2019 15:40)

    # Link komentara

  130. Zašto stati na titulama iz prošlosti, treba im dodeliti i neku iz budućnosti.;)
     (Vlado, 14. maj 2019 15:40)

    # Link komentara

  131. Oborice to Vuletic na sudu udruzenog rada!
    (drug Vucela, 14. maj 2019 15:40)

    # Link komentara

  132. Sledece su titule iz 86.,i 99. ,grobari drž'te gaće !!!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Parter B, 14. maj 2019 15:0

    ta titula iz 86.godine naknadno za zelenim stolom pripisana partizanu malo se informiši više umesto,da šalješ komentare koji vezu sa vezom nemaju.
    (slaviša šmigič, 14. maj 2019 15:39)

    # Link komentara

  133. Partizanovu titulu iz 86 UEFA ne priznaje. Al je najsramnija ona koja im je dodeljena i koju su prihvatili 99 kada je prvenstvo prekinuto.
     (Bokos, 14. maj 2019 15:39)

    # Link komentara

  134. Grobar sam ali zasluzeno 
    (Fistik, 14. maj 2019 14:47) 

    zasluzni terzicev grobar :)
    (neutralni felsh, 14. maj 2019 15:29)

    Svi ste vi, manje ili vise, nasi. ;) Preguraces.
     (Toto-ko-tunjo, 14. maj 2019 15:39)

    # Link komentara

  135. auuu kakav materijal za Zeksa jos kad ih sutra izbaci Radnicki iz kupa...pa ne mogu iscekati sledecu emisiju!
     (dacha czv, 14. maj 2019 15:37)

    # Link komentara

  136. Mene bi bilo sramota da potezem ovo pitanje i titulu. U oba kluba zaista sede teski kompleksasi.
    @kodzo
    Zanimljivo. Sta je onda sa Vojvodinom tj Spartakom? Kome pripada Vojvodina? Sta da trazi Ponziana iz Trsta?
    @Марко
    Vas izgleda nije sramota onog namestenog oprostaja Varge i utakmice. Kolo je sa opravdanjem ponisteno, jedino mi zao sto funkcioneri oba kluba nisu robijali.
    (drvobradi, 14. maj 2019 15:36)

    # Link komentara

  137. Silovanje i prekrajanje istorije od strane naprednih doktora, pokušaj da se jedno kvalifikaciono takmičenje uže srbije za saveznu ligu jugoslavije i to bez pokrajina vojvodine i kosova i metohije sa svega 6 utakmica okarakteriše kao šampionat drzave, sramno i bespravno delo ljudi koji nemaju zrno morala i obraza
    (Jadni ste i bedni, 14. maj 2019 15:36)

    # Link komentara

  138. a sad lepo, posto su komsije toliko bile protiv jer su oni avangarda i opozicija kojima drzava poklanja samo stadione, Zemunela i licence, da zatrazimo da se preispitaju njihove titule iz ‘86. i ‘99.
    (qqlele, 14. maj 2019 14:47)


    ma uzmite i te dve bas vas briga :)
     (neutralni felsh, 14. maj 2019 15:36)

    # Link komentara

  139. Idemooo i stilu njihovog imena, imacu sta da pricam unucima, u jednoj godini 6:1 protiv PSG i 2 titule.
    (Cirkus liga, 14. maj 2019 15:35)

    # Link komentara

  140. Ukratko - Grobari kad otimaju onda su avangarda, recituju poeziju, casovi ljubavi, a kad gube odmah SNS, jaci su tim, bankomat, pare sa Kosova, dzedaji i 7 svetskih cuda.

    Jednom bre imajte jednake arsine, jednom drzite sebe za rec, zbog toga se navija za klub, prvo pocistite u svom dvoristu, a onda dodjite i nekom recite nesto.
    (nista o nicemu, 14. maj 2019 15:35)

    # Link komentara

  141. @fedajin

    Kako sta cemo!? pa euri sve resavaju, jos prosle godine je to podmazano za rukovodstvo Spartaka
     (Issa, 14. maj 2019 15:34)

    # Link komentara

  142. sramota
     (darko, 14. maj 2019 15:34)

    # Link komentara

  143. Retroaktivna titula za odigranih 5 utakmica!!!
     (atheist, 14. maj 2019 15:34)

    # Link komentara

  144. Ahahahah tako je, drago mi je zbog ovoga, ko sisa titulu pre 100 godina, a ovo je fenomenalan dokaz o poreklu njihovih titula od 2012 pa na ovamo.
    (Lebdim iznad rupe, a u Parizu pucaju setice, 14. maj 2019 15:33)

    # Link komentara

  145. Haha.. ovo samo u Srbiji moze :)
    (Pop, 14. maj 2019 15:33)

    # Link komentara

  146. Grobar sam ali zasluzeno
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Fistik, 14. maj 2019 14:47)

    hahahahaha ,dete bolje uci ,gotovoa skolska godina uskoro a ide ti avgust.
    (pravi Grobar, 14. maj 2019 15:32)

    # Link komentara

  147. nebitan lik terzič ali ako si igralo u najjačem takmičenju fudbala tada nema razloga,da se titula neprizna.ali mene više interesuje titula 8o.godina gde su i zvezda i partizan igrali sa zeljom i sarajevom gde je navodno pobedila zvezda a naknadno titula pripisana partizanu.pošto so obe ekipe krsile pravila namestile utakmicu partizan sa 10.min zakašnjenja iako su morale sve utakmice poceti istovremeno.to prvenstvo se moglo rešiti jedino,da odigraju imedjusebe utakmicu na neutralnom terenu sa stranim sudijama,ovako tu titulu treba poništiti i titulu obiliču za koji znamo na koji način je uzeo zeljko raznjatovič koji je šamarao sudije i igrače zvezde i partizana kako bi igrali ligu sampiona gde su odmah ispali.i zvezda i partizan bili duplo bolji od tadasnjeg obilica.
    (slaviša šmigič, 14. maj 2019 15:31)

    # Link komentara

  148. Da se preispita titula iz 1999god zašto je prvenstvo prekinuto u maju a bombardovanje počelo u martu
    (Milan, 14. maj 2019 15:31)

    # Link komentara

  149. Vremena su kokezna...
    (Nijem ijasno, 14. maj 2019 15:31)

    # Link komentara

  150. Zasluzeno, ovo pisem kao navijac Partizana
    (Fedja, 14. maj 2019 15:09)

    Bravo neko pametan
     (Zizu, 14. maj 2019 15:30)

    # Link komentara

  151. Predstavljate se kao nekakav svetski klub, a ovamo se jajarite i kupujete nekakvu titulu iz 1946. Time ste samo pokazali svoj provincijalan duh i lice. Na jadne ste grane spali.
    (Boxy, 14. maj 2019 15:29)

    # Link komentara

  152. Kakav čemer i kakav jad. Ma još jednu dodajte, i za sledeću godinu...
    (dking, 14. maj 2019 15:17)

    Cuti balavče i trpi
     (Comi, 14. maj 2019 15:29)

    # Link komentara

  153. Reciklaza istorije!
     (Drvenija, 14. maj 2019 15:29)

    # Link komentara

  154. Grobar sam ali zasluzeno
    (Fistik, 14. maj 2019 14:47)

    zasluzni terzicev grobar :)
     (neutralni felsh, 14. maj 2019 15:29)

    # Link komentara

  155. Toliko dobro igraju...da zaslužuju 2 titule :-)
    Verujem da se skoro svi stide...'skoro'...
    (dr. Haos, 14. maj 2019 15:29)

    # Link komentara

  156. Ovo treba terati ako treba do Strazbura, strasno je koliki nivo bahatosti i nepostovanja pravde pokazuje Terzic.
     (Grobarchina, 14. maj 2019 15:28)

    # Link komentara

  157. Искористите ово време владавине силе над правдом и правом, тражите и титуле Фк Југославија, а додајте и титулу европског првака ако Ливерпул освоји
    (Бобан, 14. maj 2019 15:26)

    # Link komentara

  158. Najteže osvojena titula u istoriji
     (sarkastičan, 14. maj 2019 15:26)

    # Link komentara

  159. cekaj, stani...
    a sta cemo sa subotickim spartakom koji je isto 1946. osvojio titulu samo u vojvodini, dok je zvezda uzela titulu u ligi uze srbije. red bi bio i da se njima da titula vojvodine, zar ne?
    samo sto bi onda na neki nacin isti taj fss priznao da vojvodina nije deo srbije.
    jako konfuzno.
    p.s. ziveli mali fudbalski klubovi!!!
    (fedajin, 14. maj 2019 15:24)

    # Link komentara

  160. Pravda za poslednje uporiste postenja u zemlji (mada ima zivih svedoka koji kazu da ovo i nije zemlja njihovog nastanka, ali to su samo zlivjezici)!
    (Henk Mudi, 14. maj 2019 14:52)


    nisu samo zli jezici nego i udbini tasteri.
     (neutralni felsh, 14. maj 2019 15:24)

    # Link komentara

  161. Ako cemo objektivno da gledamo, pravda bi bila da se Obilicu oduzme titula i da se dodeli zvezdi,jer je realno c.z. bila najjaca te godine.
     (karlito, 14. maj 2019 15:23)

    # Link komentara

  162. Dodelite i za sledecu godinu. Mezimica mora biti prva!
    (rade, 14. maj 2019 14:55)

    Sledeću ćemo uzeti kao i ovu, na terenu. Kao i onu 46', kao i mnoge posle sledeće sezone.
    (Sunce Slobode, 14. maj 2019 15:22)

    # Link komentara

  163. Очекивано и природно. Аргументи су необориви.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Стара школа, 14. maj 2019 14:55)

    Kad smo već kod argumenata, zgodno ste "zaboravili" na činjenicu da je posle tih kvalifikacionih takmičenja (na osnovu kojih ste dobili titulu sada) odigrana i mini liga između republičkih pobednika u kojoj je Hajduk bio prvi, a što je bio glavni argument kluba iz Splita da mu se u 21. veku prizna ta titula. A o pitanju Spartaka da ni ne pričamo... ali dobro, neka vam je na čast! :)
    (MT Vračar, 14. maj 2019 15:21)

    # Link komentara

  164. A niko u komentarima da kaze da je te godine i klub iz Kosova osvojio titulu kao i klub iz Vojvodine? FSS priznaje Kosovo i Vojvodinu kao nezavisne drzave?
    (Milan, 14. maj 2019 15:19)

    # Link komentara

  165. Ako su Terzić i Vučić ponosni ovim onda je to ok.Nadam se da su i Vulini ponosan!
    (Tamo daleko, 14. maj 2019 15:18)

    # Link komentara

  166. Proglasiti ih za sve sampione u proslodti, za sve sampione u budućnosti, oduzmite sve titule Partizanu, zabraniti sve osim zvezde i fmp,
     (ilic, 14. maj 2019 15:17)

    # Link komentara

  167. Kakav čemer i kakav jad. Ma još jednu dodajte, i za sledeću godinu...
    (dking, 14. maj 2019 15:17)

    # Link komentara

  168. Zivela Srbija i njen vladar Aleksandar Milijarder Andrej Vucic! Ovaj gore vidi sve,samo polako,sve dodje na naplatu!
     (Sapunja Kalina macora, 14. maj 2019 15:17)

    # Link komentara

  169. Niti smo pročitali obrazloženje Komisije, to je više nego važno, niti znamo ko je i kada organizovao to prvenstvo Srbije 1946, da li je bilo prvenstvo ili kvalifikaciono takmičenje za prvu saveznu ligu. jer kao to da fiskultuir4ni savez Jugoslavije organizuje prvenstvo Srbije u fudbalu. Moramo shvatiti: dok je on na vlasti Zvezdi će niti pridodate još dve ili tri titule. Glasa se onako kako ko za koga navija, ali kako je naređeno. Fudbal je ionako uništen, i košarka je na tom putu, a on će da gradi devet stadiona.
    (Tako znači, 14. maj 2019 15:15)

    # Link komentara

  170. Da se preispitaju sve titule koje je zvezda osvojila za vreme Tita. Jedino su u tim uslovima i ovim danasnjim sposobni da prave "rezultate".
    (Delije sa seRvera, 14. maj 2019 14:58) # Link komentara

    Ne diraj im sv trojstvo, Tita, Miljanica i Jugoslaviju, tada su radili sta su hteli. Onda je naisla Srbija i jedno veeeeeeliko nista pa evo sada do Vucica im.
    Srpski klub? Fuj!
    (Djalma, 14. maj 2019 15:14)

    # Link komentara

  171. Da se preispita kako je Partizan osvojio 27 titula a samo 6 puta prezimio u Evropi...
     (zvezdas-rajvoSa, 14. maj 2019 15:14)

    # Link komentara

  172. ponosan je...lazni dojtor nema pojma o cemu se radi....
     (borivoje surdilovic, 14. maj 2019 15:14)

    # Link komentara

  173. 30 titula prvaka drzave
    24 kup trofeja
    Titula prvaka Evrope
    Titula prvaka Sveta
    2 X srednjeevropski (Mitropa) kup
    16 X docekali prolece u Evropi.
    I neka kazu da se preispita?! Sta da se preispita, gospodo?!
     (zvezdas-rajvoSa, 14. maj 2019 15:12)

    # Link komentara

  174. Navijam za Zvezdu, ali ne kontam čemu ovo. Da li je uopšte bitan broj titula?! Meni je bitnija ova sada i one koje slede i da li smo odrali Partizan. A ove godine smo propustili priliku da ih nakantamo, jer nisu nikad bili ovako loši.
     (doosh, 14. maj 2019 15:10)

    # Link komentara

  175. Busi bre, idemo Zvezdo!
     (Comi, 14. maj 2019 15:09)

    # Link komentara

  176. Zasluzeno, ovo pisem kao navijac Partizana
     (Fedja, 14. maj 2019 15:09)

    # Link komentara

  177. Nema veze, ipak ima Partizan više titula kad se ubroje i one za 1941, 1942,1943, naročito 1944 ( Vis ).
    (milan kostić, 14. maj 2019 15:09)

    # Link komentara

  178. Pocelo je,jos da se oduzmu one titule koje im je dodelio sud udruzenog rada i toletove titule a njega vratiti u Spuz,pa da i srpski fudbal krene putem ozdravljenja!!!!
    (Monarhista, 14. maj 2019 15:09)

    # Link komentara

  179. Mogli su o jednom trosku da izglasaju i sve ostale, " tako su u mogucnosti".
     (moro, 14. maj 2019 15:08)

    # Link komentara

  180. komedija! naravno po direktivi prvog coveka . silovanje istorije se nastavlja. vratice vam se ovaj odozgo
     (Marko, 14. maj 2019 15:08)

    # Link komentara

  181. @qqlele

    Ajde da preispitamo... ajde pa ćete videti da je i 86. i 87 Partizan bio oštećen, i da ste vi igrali umesto Partizana kup evropskih šampiona, a naredne godine Vardar. To prijatelji nije bilo tako davno, ima nas koji se secamo svega toga i šta se dešavalo... Na osnovu odluke jednog čoveka bez i jednog dokaza je poništeno celo kolo samo zato što je bilo sumnjivo... ponavljam bez i jednog dokaza... a sto se tice ove vase titule iz 46. imate jedan predivan mural na Dporćolu sa Zokijem Radmilovićem i lepom porukom
    (Марко, 14. maj 2019 15:08)

    # Link komentara

  182. Cega se pametan stidi time se budala ponosi....
    (Opis cele situacije, 14. maj 2019 15:08)

    # Link komentara

  183. a sad lepo, posto su komsije toliko bile protiv jer su oni avangarda i opozicija kojima drzava poklanja samo stadione, Zemunela i licence, da zatrazimo da se preispitaju njihove titule iz ‘86. i ‘99.
    (qqlele, 14. maj 2019 14:47)
    Vi kompleksaši ne bi bili zadovoljni ni da imate sve titule od 1946 do danas. Tek će da vas boli pravda kada odu ovi fašisti gledaće vam legende opet u beton sa lisicama na rukama.
     (Liga Šampiona, 14. maj 2019 15:07)

    # Link komentara

  184. sad lepo, posto su komsije toliko bile protiv jer su oni avangarda i opozicija kojima drzava poklanja samo stadione, Zemunela i licence, da zatrazimo da se preispitaju njihove titule iz ‘86. i ‘99.
    (qqlele, 14. maj 2019 14:47) # Link komentara

    To su godine u kojima ste priznali da ste namestalii krali.
    Nema sta da trazite i zahtevate, upisite odmah dok je vruce. Ako vas titula upisana olovkom cini srecnim,no prob, samo rokaj.
    (Karaburac, 14. maj 2019 15:07)

    # Link komentara

  185. Sledece su titule iz 86.,i 99. ,grobari drž'te gaće !!!
     (Parter B, 14. maj 2019 15:06)

    # Link komentara

  186. znaci cela liga protiv partizana...razumem zvezdu, gleda svoje interese ali ostali klubovi...bruka
    (lepi mića, 14. maj 2019 14:48)

    Kakve veze ovo ima sa Partizanom? Niti ste učestvovali, nit ste postojali. Šta se to vas tiče?
     (NoName, 14. maj 2019 15:06)

    # Link komentara

  187. Koliko su Partizanovci otisli u levo, da li znate da je Savo Milosevic prisustvovao ovom glasanju, a ne konferenciji pred utakmicu sezone protiv Radnickog? Zvezda vam zivot oduzela drage komsije, ova titula nije mnogo ni bitna, ono sto ce nas uvek razdvajati su Evropske i svetske titule.
    Sportski pozdrav svim ljudima dobre namere.
     (d, 14. maj 2019 15:04)

    # Link komentara

  188. Vidi tamo ima li možnosti da se nastavi niz po dve titule godišnje. Ako ne nadžemo, pada nam uspešnost na pola, a to ne smemo dopuštiti!
     (Može se... pa dok se može !, 14. maj 2019 15:04)

    # Link komentara

  189. Da se preispitaju sve titule koje je zvezda osvojila za vreme Tita. Jedino su u tim uslovima i ovim danasnjim sposobni da prave "rezultate".
    (Delije sa seRvera, 14. maj 2019 14:58)Evropa je nase merilo,8 cetvrtfinala Lige sampiona 3 polifinala jedno finale i titula plus finale kupa Uefa plus titula sampiona sveta.Ako bi vas preispitali imali bi ste 3,4 titule u svojoj istoriji,jer vi bez politike ne postojite.
    (Aleksej:,,Trinkikirikijeri uzrok pada zivotnog standarda”, 14. maj 2019 15:04)

    # Link komentara

  190. Mozda su mogli i dve da im dodele nek se nadje
     (Sasa, 14. maj 2019 15:04)

    # Link komentara

  191. Vidim navijacima Partizana mnogo smeta neka titula od pre 100g koju oni svejedno ne bi dobili. Ok, lepo je biti pravedljiv. Ali posto ste takvi zasto niko ne spominje 1998 kad ste sa Obilicem namestili da oni uzmu prvenstvo a vi kup? Ili jos gori cirkus 2011 kada ste onako ukrali kup Vojvodini, to je sve pravedno?
    (Arthas, 14. maj 2019 15:03)

    # Link komentara

  192. Ale ale ale O titulu da slavimo,ale ale ale O!!!
    (Aleksej:,,Trinkikirikijeri uzrok pada zivotnog standarda”, 14. maj 2019 15:02)

    # Link komentara

  193. jel to ista ona komisija sto je razmatrala doktorat sinise fantoma!?
     (General DV grobari backi jarak, 14. maj 2019 15:01)

    # Link komentara

  194. Nemate pametnija posla tamo u savezu,recimo da nadjete stvarno selektora,pomirite se sa igracima,koga boli uvo za titulu iz 1946.,verovatno se fudbal igrao sa svapskim slemovima.
    (Mihajlo, 14. maj 2019 15:01)

    # Link komentara

  195. Idemooo, još 2 ovakve pa smo isti sa Patlidžanom, u tim spornim.
    (Smogovci, 14. maj 2019 15:01)

    # Link komentara

  196. Pracda je spora ali dostizna.
    (matori, 14. maj 2019 15:00)

    # Link komentara

  197. Privremena titula, samo se ne zna koliko će trajati, dok ne bude poništena.Rimejk pokušaja krađe titule od pre 33 godine.
    (Grr, 14. maj 2019 14:50)
    bolje cutite dok vam nismo uzeli i tu iz 86-e i onu iz 99-e a Vardaru vratimo onu iz 87-e koju bam je neko tamo dodelio iako je niste osvojili na terenu
     (ArDzej65, 14. maj 2019 14:59)

    # Link komentara

  198. Eto sad, neka se Vuleta zali sudu udruženog rada.
     (d, 14. maj 2019 14:59)

    # Link komentara

  199. Sta li je sa buceka?
     (mile, 14. maj 2019 14:59)

    # Link komentara

  200. Sada na red dolaze sezone 1985-86 i 1986-87.Nosioci tih titula vrlo brzo biće Crvena Zvezda i Vardar.Ako Partizan ponovo pokuša nešto sa civilnim sudovima,sledi selidba u 2 ranga nižu ligu,plus oduzimanje bodova pre početka takmičenja u 3.ligi.Stvari polako ali sigurno dolaze na svoje mesto.
    (Branko Belgija, 14. maj 2019 14:59)

    # Link komentara

  201. Bravo za sve nas zvezdaše.
     (rastafari auspuh vari, 14. maj 2019 14:59)

    # Link komentara

  202. Da se preispitaju sve titule koje je zvezda osvojila za vreme Tita. Jedino su u tim uslovima i ovim danasnjim sposobni da prave "rezultate".
    (Delije sa seRvera, 14. maj 2019 14:58)

    # Link komentara

  203. Lagano ???
     (bre, 14. maj 2019 14:57)

    # Link komentara

  204. Koga nije sramota neka čestita!
    (Dragan, 14. maj 2019 14:56)

    # Link komentara

  205. Na čega se oni namerače tu ni bog nije od pomoći.
     (Subotica., 14. maj 2019 14:56)

    # Link komentara

  206. Очекивано и природно. Аргументи су необориви.
     (Стара школа, 14. maj 2019 14:55)

    # Link komentara

  207. Dodelite i za sledecu godinu. Mezimica mora biti prva!
    (rade, 14. maj 2019 14:55)

    # Link komentara

  208. cekajte, pa Partizan tad nije ni postojao? sta se oni bune??
     (ko zna doticnog, 14. maj 2019 14:55)

    # Link komentara

  209. a tri na karte?
     (Rade intelektualac, 14. maj 2019 14:54)

    # Link komentara

  210. Mislite ona skupština gde sede svi zvezdaši? Ponovo su ukrali titulu, ali to im je po navici, njih ne brine moral, ne zovu ih džabe...
    (ja, 14. maj 2019 14:53)

    # Link komentara

  211. Uspeli su ljudima da ogade i Crvenu Zvezdu.
     (ADVOKAT, 14. maj 2019 14:53)

    # Link komentara

  212. A sad da se preispitaju titule iz 86-te i 99-te
     (Znači Haoos (čisto onako komentar), 14. maj 2019 14:52)

    # Link komentara

  213. Ima li kraja ovoj torturi? Otimaju Partizanu posteno osvojenu titulu! Kako to mislite ovo nema veze sa Partizanom?
    Ja imam dojavu da su nijanse odluvivale, da je Vuletic napisao 26 umesto 25 strana, sve bi bilo drugacije! Pravda za poslednje uporiste postenja u zemlji (mada ima zivih svedoka koji kazu da ovo i nije zemlja njihovog nastanka, ali to su samo zlivjezici)!
     (Henk Mudi, 14. maj 2019 14:52)

    # Link komentara

  214. Nebitno. Nego kada cemo svi mi navijaci biti dosledni oko nasih uverenja o juznoj pokrajini, gde su nam puna usta, pesme i koreografije o tome, i okrenuti ledja potpisniku nezavisnosti? Hocemo li pogaziti ubedjenja zbog par ineresenata sa tribine? Hoce li se takve institucije kao sto su Zvezdini i Partizanovi navijaci spustiti na najnizi moguci nivo i oprostiti takvo nesto? Pokazimo se
     (Zvezdas, 14. maj 2019 14:51)

    # Link komentara

  215. ha ha ha
     (Beli, 14. maj 2019 14:51)

    # Link komentara

  216. da se i Juventusove titule dodele Zvezdi,a i Vucicu titula vladike,za pocetak
    (mladen, 14. maj 2019 14:51)

    # Link komentara

  217. Titula od ne postojeće države. Srbija 1946 nije bila država niti je imala ligu Srbije. Može jedino da dibije regionalnu, opštinsku ligu. Drugo klub nije ni osnovan 46g jer SKOJ još nije doneo konačnu odluku o formiranju kluba.
     (dragan, 14. maj 2019 14:50)

    # Link komentara

  218. Privremena titula, samo se ne zna koliko će trajati, dok ne bude poništena.Rimejk pokušaja krađe titule od pre 33 godine.
     (Grr, 14. maj 2019 14:50)

    # Link komentara

  219. "pascad pustena a kamenje svezano..."
     (Alen, 14. maj 2019 14:49)

    # Link komentara

  220. naprednjaci i kokezea misle da nikad neće snositi odgovornost?
    dodvoravanjem navijačima misle da jeftino kupuju glasove dok smo svi odrpaniji i gladniji i bežimo iz zemlje?
    (ende, 14. maj 2019 14:49)

    # Link komentara

  221. 44 za, 6 protiv !!!
    U stvarnosti to i jeste omjer koliko ljudi voli Zvezdu
    (Slobodan, 14. maj 2019 14:48)

    # Link komentara

  222. Dzaba vam!
    (Steve G, 14. maj 2019 14:48)

    # Link komentara

  223. Pravda je spora ali dostizna. Titula osvojena na terenu...Tada se zvala NR Srbija, a sad Republika Srbija...A ne kao neki sto su titule dobijali na sudu otimanjem drugima, na nezavrsenim prvenstvima ili tako sto se igralo preko 100 minuta dok ne daju gol....I jos imaju obraza da se bune na ovu titulu u prvesntvu u kojem nisu ni ucestvovali
    (kodzo, 14. maj 2019 14:48)

    # Link komentara

  224. znaci cela liga protiv partizana...razumem zvezdu, gleda svoje interese ali ostali klubovi...bruka
     (lepi mića, 14. maj 2019 14:48)

    # Link komentara

  225. Grobar sam ali zasluzeno
     (Fistik, 14. maj 2019 14:47)

    # Link komentara

  226. Sad nastupa Fk Partizan! ??
     (jovan, 14. maj 2019 14:47)

    # Link komentara

  227. a sad lepo, posto su komsije toliko bile protiv jer su oni avangarda i opozicija kojima drzava poklanja samo stadione, Zemunela i licence, da zatrazimo da se preispitaju njihove titule iz ‘86. i ‘99.
    (qqlele, 14. maj 2019 14:47)

    # Link komentara

  228. Idemooo..
     (trajce, 14. maj 2019 14:46)

    # Link komentara

  229. Tooo…oo ...Zvezda!
     (Kovalski, 14. maj 2019 14:45)

    # Link komentara