1. Inače ne ostavljam komentare, ali anketa je napravljena maliciozno, odnosno fali par odgovora. Kao prvo, niko ne zna kakav je lični odnos Đorđevića i Jokića. Dalje, momak nije u obavezi da igra, u pitanju je igra, sport, a ne rat. Pogotovo što se kod nas sportski uspjesi grupe igrača koji igraju za reprezentaciju napaćene nam zemlje, koriste za mazanje očiju običnim ljudima kako smo eto makar u nečemu uspješni, dok politička elita vrši rasprodaju zemlje, bukvalno. Recimo: PKB. Hvala i pozdrav!
    (Seljak-Gradjanin razmišlja, 16. maj 2019 21:51)

    # Link komentara

  2. Janis je pre pocetka samog play offa rekao da ce igrati za grcku.a moze da uzme prsten i ima najmanje odmora.ne treba da igra i nadam se da nece.ali istina je da je on nas najbolji igrac i to je problem.ali kako smo mogli na ep tako idemo i na sp i kraj price.
    (Czv, 16. maj 2019 16:36)

    # Link komentara

  3. Dobro da nije rekao, da čeka da mu teča iz Apatina da dozvolu nastup. Nba klub može sugerirati, ali ne može zabraniti igraču da igra za svoju repku... Prava adresa za pritužbe je Miško i to je jasno ko dan, a njemu je bitnije da Jokić igra za Denver jer onda mu kaplje novac. Od igranja za Srbiju, Miško nema računicu, samo mu se zlatna koka može ozlijediti, prema tome Miško će reći NE, a Jokić i Denver će izmisliti nešto zbog čeka ne može igrati... 150 milijuna dolara svugdje su veliki novci, a Jokić nije ni Dirk, ni Parker ni Gasol... Da ne spominjemo staru gradu jednog Divca ili Dražena
    (Markony, 15. maj 2019 20:44)

    # Link komentara

  4. Nebojša Jakovljević Mislim da bi za njega a i za klub bio + da igra za reprezentaciju...On je već zvezda NBA a Kinezi zaslužuju da vide zvezde koje promovišu košarku, klub, grad a i sebe... u TV prenostma i Svet će ga bolje prihvatiti a klincima biće idol..Pokazaće i da nije sebičan, da je stvarno timski igrač... i raprezentacija je njegov tim.... Ipak moje mišljenje nije bitno već njegovo... a što se mene tiče ako ima bilo kakvo kolebanje, bolje da ne igra.. nek razmišlja o Stojakoviću npr...
    (nebojša jakovljević, 15. maj 2019 15:03)

    # Link komentara

  5. Ono sto niko ne moze da ospori je da je odluka o dosadasnjem neigranju za reprezentaciju bila potpuno ispravna. Za tri godine od potpunog zelembaca u NBA do ovog sto je on sada... U dosadasnjoj karijeri u NBA Jokic ima bolji skor u svim kategorijama od nase najvece velicine u NBA ikada Vlade Divca, a svi znamo ko je Divac i koliko nismo spavali zbog njega. Ko je u skorije vreme uradio tako nesto? I to sa ovim godinama koje on ima. Pitanje je da li bi dosao do ovog nivoa igre da se zezao s nasima preko svakog leta.
    I na kraju u duhu ovih nasih botova ovde na sajtu, verujem da ce njegov tim doneti najbolju odluku za njega i puna podrska za sta god bude odlucio.
    (Igor, 15. maj 2019 12:40)

    # Link komentara

  6. Drugo je vreme bilo, kad su Divac, Đorđević i Co jedva čekali reprezentativna okupljanja. Ti ljudi su se poznavali, trenirali i igrali zajedno još od pionira i kadeta, faktički odrasli zajedno. Oni su takmičenja doživljavali kao godišnjice mature, što ih naravno nije sprečavalo da daju maksimum i pobeđuju: opet drugo vreme, kada su sportisti vaspitavani kao vojnici tima, a ne individualna božanstva. Mislim da se prekretnica dogodila 2005. i onog fijaska na EP u BG. To je bio, po imenima i trenutnom renomeu, jedan od najjačih sastava u istoriji naše košarke, a obrukali su se jer su nastupili sa tim američkim tripom o zagarantovanim minutima, broju dodira sa loptom, šuteva itd, i usput hteli sve da iskombinuju sa srpskim blejanjem do zore po splavovima. Nisu bili tim, nisu bili drugari, braća, niti se može to postati preko noći. Gasol vam je iz slične priče: to je jedna generacija koja je od malih nogu zajedno igrala i pobeđivala. Ovo što danas imamo jeste skup sjajnih pojedinaca među kojima je Đorđević svojom ogromnom harizmom uspeo da oživi sećanje na nekadašnji duh reprezentacije. Jokićeva priča je svetlosnim godinama daleko, on je superstar NBA lige, sa statusom kojem realno nijedan naš igrač tamo nije bio ni blizu- ni Divac, ni Peđa, o ostalima da ne pričamo. Ne treba mu zamerati, on je jednostavno dečko iz drugog vremena. Možda je i bolje da se pojavi tek za 7-8 godina, na zalasku karijere, i pomogne nekim novim klincima da se promovišu kao nova pobednička generacija.
    (hroničar lige, 15. maj 2019 12:38)

    # Link komentara

  7. BMB-Molim te ne pisi gluposti, kada smo mi to u kosarci imali menadžersku reprezentaciju, kada nam nisu igrali najbolji igraci nego je selektor zvao tamo neke? Jokic ovoj reprezentaciji nije neophodan, ako nece neka lepo odmah kaze i cao zdravo. Svih predhodnih godina najbolji centar, a i jedan od najboljih igraca uopšte, je bio Raduljica. I kada je Jokic igrao najbolji na centru je bio Raduljica, a ne on...
     (Pedja, 15. maj 2019 08:31)

    # Link komentara

  8. Samo jedna činjenica:
    Najveći uspeh,u košarkaškom smislu,u dosadašnjoj karijeri Nikole Jokića je srebro sa OI 2016 u dresu reprezentacije Srbije,i to je ono po čemu će ga pamtiti njegov narod.
    Divac,Paspalj,Đorđević,Danilović,Stojaković su naše košarkaške ikone zbog onog što su osvojili u dresu reprezentacije,i zbog toga ih volimo.Njihove epizode u NBA su manje-više nebitne,niti partije u Evroligi i prvenstvima Grčke,Italije,Španije...
    Odluka je na Somborcu,sa ili bez njega dovoljno smo jaki i igraćemo finale SP.
    (Generacija '82, 15. maj 2019 07:30)

    # Link komentara

  9. Ja mislim licno da ce igrati, ali ova njegova izjava je sumnjiva. Nije u pitanju porodica, njegova braca bi ga naterala da igra. Nije u pitanju ni Denver jer on je vec toliko poznat da mu ne smeju zabraniti.
    Stari problem je u odnosima igraci-selektor-KSJ-menadzeri.
    Ko sastavlja nasu reprezentaciju? Svi znamo Da je Pau Gasol rado igrao za Spaniju ali malo ko zna da je on ucestvovao u odlucivanju sa kim ce igrati! Mi smo imali problem sa Stojakovicem koji je otkazao kada je video ko ce mu biti u ekipi, a sada i sa Jokicem. Jokic je toliko dobar igrac da on MORA da ucestvuje u biranju ekipe. Nije on lud da umre igrajuci u reprezentaciji a razno-razni menadzeri mu u ekipu ubace neke bezveznjake da bi se bolje prodali! Osim toga, taktika nase ekipe treba da se prilagodi Jokicu. Denver je tavorio pri dnu tabele dok se nije prilagodio Nikoli! Nece Jokic da igra sa nekim bekovima koji ce da soliraju i trce na kos da zakucavaju, ne ide to! Vidite sta u Filadelfiji rade sa Marjanovicem? Dok su ga tretirali kao deo ekipe on je odlicno igrao i bio uvek u plusu. Na kraju su ga zaustavili, jednostavno kada udje u igru na 5 minuta ostala cetvorica napadaju kos i ispucavaju se tako da Bobanu ostaje samo da trci od kosa do kosa. Posto mu brzina nije jaca strana ne stigne i protivnici daju kos! E tako ce biti u reprezentaciji ako Jokic ne bude vodja!
    Prema tome Jokica treba ukljuciti u izbor ekipe i postavljanje plana igre. Ako i tada odbije da igra i ja cu da pljujem na njega!
    (BMB, 15. maj 2019 00:48)

    # Link komentara

  10. Toliko veliku zivotnu poentu kao sto je predstavljanje drzave koja ti je pruzila zivot i gde ti je dom i porodica, ne bi mogao da ostvari sve i da osvoji 6 prstena zajedno milionima u NBA kao MJ (koji je takodje igrao za USA pogotovo u mladjim danima, mada bi oni i bez njega realno poosvajali sve)! Ne moze se porediti svrha uveseljavanje "samo" milion sportskih i napacenih dusa iz njegove Srbije, sa istim ili vecim brojem kvazi-Denver fanova i silnim milionima dolara, sto mu je posao. Jedino da kad zavrsi sa kosarkom, posveti SE nauci i izmisli teleport kao doprinos covecanstvu, sto cisto sumnjam da ce :) Nek razmisli bolje malo koju trenutno sansu ima, za zivota...

    Igranje u dresu Srbije treba da je cast i privilegija, pa makar i sedeo samo na klupi! Decko ako toga nije svestan ili ga ne zanima, mada ne verujem, nek kaze istinu. Kad neko ima cvst stav o tome, nema tih para ni ljudi kojima dozvoljava da mu uticu na odluku, sve ostalo su izgovori i nezrele igrice. Ako kojim slucajem se igra tih fora kao sto po njegovoj prici sada izgleda, onda bolje da ne igra za reprezentaciju, a njemu zelim da sazri i emotivno sto pre jer ce se kajati kad je vec kasno za mnogo sto sta tokom ostatka zivota, sto mu ne zelim.
    (Kabare13, 14. maj 2019 21:09)

    # Link komentara

  11. Na centru imamo Marjanovića, Raduljicu i Milutinova, ne treba nam, i ne znam zašto se pravi tolika fama hoćeš-nećeš doviđenja.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dmanije, 14. maj 2019 11:34)

    Raduljica vec 2-3 godine nije ni trecina onog igraca,kada je bio jedan od najboljih centara Evrope.Sada realno nema mesta u nasoj selekciji jer igra ocajno.
    (Realno, 14. maj 2019 19:40)

    # Link komentara

  12. A garbahosa plakao kad mu ono jedne godine nba klub nije dao da igra za španiju hahaha, mnogo su veći od tebe sine nosili dres srbije, ako ti čekaš šta će agent da ti kaže bolje da i ne dolaziš, ja skoro svaku utakmicu reprezentacije gledam, skačem kraj televizora i poštujem te momke što predstavljaju svoju zemlju sa ponosom a takvih kao ja ima stotine hiljada, ako ti tvoja zemlja i tvoji ljudi neznače ništa živ bio i sretan ti put
     (vrač, 14. maj 2019 17:47)

    # Link komentara

  13. O boze, citam komentare i ne verujem, kazete "ustajao sam u pola noci da gledam Jokica i time sam ga zaduzio, pa treba da igranjem za repku vrati taj dug"
    Aj mi objasnite kako to sto ste ga vi pratili uzivo u pola noci, zaduzuje njega? jel on trazio od vas da ga pratite? jel ste mu vi time uradili neku uslugu, ne razumem?
    Vasa dobra volja ako ste zeleli da pratite nekoga u pola noci i niste vi njega nista zaduzili, pre bi se moglo reci da je on vas zaduzio, jer je on vama priredio uzitak gledanja, a ne vi njemu.
    Dakle molim vas, prestanite da pisete nebulozne gluposti, nista on ne duguje vama, a pogotovo ne time sto ste ga mozes misliti pratili, ko da ste mu neku konkretnu uslugu uradili.
    Slazem se naravno da treba da igra za repku, ali mi upadaju u oci takvi komentari.
    (2CRAZY, 14. maj 2019 17:44)

    # Link komentara

  14. Pošto prevrtanje traktorskih guma nije pomoglo,moraće da pređe na same traktore, tako da ne,neće igrati
    (poljoprivrednik, 14. maj 2019 17:17)

    # Link komentara

  15. Није питање да ли ће играти за репрезентацију или не. Питање је да ли има жељу да игра или не. Својим изјавама само потрвђује да нема изграђену личност. Ако му менаџер каже, мораш играти, да бих ја могао промовисати своје остале играче, он ће пристати да игра, или шта?

    Није ово први интервју где каже ”не знам, видећемо, не знам да ли је добро за мене, итд.”. Ваљда се боји да каже да хоће да игра, па ако не буде играо, да ће му то пребацивати, да није искрен.

    Оставио сам доле линк, где је Новицки после исцрпљујуће сезоне и освајања НБА прстена играо за Немачку на ЕП. Нико му не би замерио да је отказао после тако напорне сезоне и малог одмора.
    Постоје и изјаве Новицког где каже да не зна да ли ће играти због напорне сезоне. Разлика је у томе што је он увек истицао жељу да игра, па и када није долазио, нико му није замерио, јер је било јасно, да је то због објективних разлога а не што он не жели. Увек је говорио, да му је задовољство да буде са репрезентативним колегама.

    Могао се угледати на Новицког и изјавити: ”Нема ништа лепше од играња за репрезентацију, бити заједно са земљацима. То је право уживање. Сада стварно не знам да ли ћу бити у могућности. Како ћу се опоравити од напорне сезоне”.

    На такве изјаве КСС је могао рећи: ”Разумемо Јокића. Учинићемо све да заигра. Створићемо услове да се касније прикључи, то сви разумеју после тако напорне сезоне”.

    Али овако испада као она Чорбина песма о војсци и Србима ”два га вуку а тројица туку”.
    (јд123, 14. maj 2019 17:11)

    # Link komentara

  16. Za one koji ne razumeju:

    Nasa reprezentacija se posle 2002-ge godine susrela sa do tada nevidjenim problemima sa otkazima u nasoj istoriji. Mnogi nasi najbolji igraci (NBA igraci) su listom odbijali reprezentaciju: Rebraca, Stojakovic, Milicic, Radmanovic itd.

    Od tog soka smo poceli da se oporavljamo dolaskom Slavnica, pa Ivkovica za selektore, koji svesno nisu njih vise ni pozivali, vec su krenuli u stvaranje potuno nove generacije sa novim mladim igracima. Srbija je bila najmladja reprezentacija na prvenstima od 2007-me do 2010-te, sa prosekom od oko 22-23 godine. Dakle, Slavnic, pa Ivkovic su okrenuli novi list i zapoceli stvaranje nove reprezentacije i povratka njenog kulta. Sve mlade nade su se odazivale i ginuli su na terenu. Ponos nam se vratio.

    Sada se pojavio Jokic koji vraca onaj tragicni period kada je kult reprezentacije bio srozan do dna. To je ono sto je najstrasnije - kao bolest koja se povovo vraca, a taman si mislio da si je izlecio. To ljude navise boli - taj 'deja vu'.
    (Axel Stone, 14. maj 2019 17:02)

    # Link komentara

  17. Koga je briga vise za ovog lika? Vec trecu godinu nije uz reprezentaciju, nece i to je to. Sta ima vise da se bavimo njim i njegovim ucescem? Daj da vidimo ko ce igrati i ko zeli. Ovaj je mogao, moze, ali nece . I red je da se tako i kaze. Danilovic je to jednom rekao pa su ga ovi sto su otkrili jokica pre godinu dana kada je poceo da igra bolje u NBA skoro razapeli. Inace do tada niko ga nije ni pominjao. Ali to su nasa posla, ovde komentarisu ljudi koji nisu loptu dodirnuli u zivotu, kosarku i sport generalno prate samo na internetu i zato ovoliko i lupetaju.
    (stoler, 14. maj 2019 17:01)

    # Link komentara

  18. pa i Novicki je jedno vreme bio najbolji evropljanin u NBA pa je igrao za svoju reprezentaciju .ispade da je on glup zbog toga ,jer jelte ko je Novicki u odnosu na Jokica
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (sanjar, 14. maj 2019 16:11)

    Novicki nije bio, nego jeste najbolji evropski igrač u NBA ligi IKADA.
    (sket, 14. maj 2019 16:46)

    # Link komentara

  19. (Иван, 14. maj 2019 16:10)

    Doncic nije Jokic i nikada nece biti. Placi sta ces
     (Logika ti slaba strana, 14. maj 2019 16:37)

    # Link komentara

  20. Ko će da poštuje Srbiju kada ona ne poštuje svoje građane? Naravno da su amerikanci veće patriote od Srba, iz razloga što njima SAD pruže sve a oni se njoj oduže kad god mogu. Kod nas ni ratni veterani nemaju privilegije i pogodnosti ni kod lekara kada se jave. Svi ti američki reprezentativci i igrači su finansirani od strane državnih univerziteta i škola, žive u zdravom sistemu, brinu o njima i dali im mogućnost da budu to što jesu. Jokiću niko ništa nije poklonio niti dao, isto kao i Đokoviću i mnogim našim sportistima. To da li će igrati ili neće je njegova odluka i niko nema pravo da mu prigovori na tome, pogotovo da ga vređa. On igra u NBA pod zastavom Srbije i veći marketing pravi za zemlju nego bilo koji naš sportista sem naravno Novaka Đokovića. To su naša dva najveća ambasadora na planeti trenutno. A neki daju predlog da Jokiću oduzmu državljanstvo. Rade za 300 evra i umesto da se bore za bolji život i sistem oni sanjaju da idu na Zapad, uz to se busaju u patriotske junačke grudi.
    (Ratko, 14. maj 2019 16:26)

    # Link komentara

  21. pa i Novicki je jedno vreme bio najbolji evropljanin u NBA pa je igrao za svoju reprezentaciju .ispade da je on glup zbog toga ,jer jelte ko je Novicki u odnosu na Jokica
     (sanjar, 14. maj 2019 16:11)

    # Link komentara

  22. @ Logicar

    1. Вређати и називати севе логичарем је конрадикторно.

    2. Три сребрне године није мерљиво са читавом деценијом константног освајања медаља, од тога 4 злата. Прво може бити вакуум, друго тешко.

    3. Још је црње ако ипак и тих десет шпанских година схватимо као вакуум. Онда то изгледа овако: ми смо кошаркашка нација, најтрофејнија после Американаца, једина са чак четири велике генерације од 1990. Али кад погледап те генерације, Дивчеву (насталу у СФРЈ), Бодирогину/Ребрачину, затим Стојаковићеву и најзад Теову, јасна је генеза: прву је створила друга држава (СФРЈ); друга је ухватила период кад је остатак Европе након ЛОИ у Барселони почео да више улаже у кошарку, а још нису стигли да стасају тамо модерни атлетични играчи, већ су играли балвани типа Дуењас; трећа је извукла медаље на инјекцију из Грчке односно на Југо-Грке (Пеју, Гуровића, Јарића, Тарлаћа, чак је и Вучковић играо једне године). Нисмо ми били тада далековиди, па нас је све затицало неспремне: и осека талената у односу на раније године, и НБА лудило, и све нове тактичке варијанте. Погледај наше игре на ЛОИ у Атини, под Жељком Обрадовићем: ја ружнију и лошију кошарку нисам гледао, а састав можда никад јачи. Били смо превазиђени. Теодосић је донео нешто, али не довољно да нас врати у врх. Бјелица такође. Богдан није Дончић и неће никада бити. Ухватили смо нешто на срећу тј. на играче на које је мало ко озбиљно рачунао у млађем узрасту. Ја бих волео да је то мало другачије, али није.
    (Иван, 14. maj 2019 16:10)

    # Link komentara

  23. Meni je apsolutno bitnije šta će on pokazati u najjačem mogućem takmičenju nego na ovom predstojećem turniru na kome može da se teže povredi i da izbaci sebe iz igre na duži period. 
    Ako bude igrao,super,ako ne,nije tragedija,ne zavisi sudbina nacije od njega. 
    U svakom slučaju,hvala mu na svemu što je do sada prikazao i što će tek prikazati u kojem se god dresu bude pojavio,jer se ovakve veličine ne rađaju svake godine.
    (pera kojot, 14. maj 2019 15:47)

    Ako je tebi vaznije sta ce da uradi Denver u nekom tamo NBA, od Srbije na SP,onda si bilde godine
     (Ti si bilde, citaj satrovacki, 14. maj 2019 15:56)

    # Link komentara

  24. Samim tim sto je rekao da ce dobro razmisliti i konsultovati se sa svima,znaci da mu ne pada na pamet da igra.Dobro da nije naveo i kucnog ljubimca,da i njega pita da li se slaze sa njegovim nastupom za svoju zemlju.
    (Realno, 14. maj 2019 15:51)

    # Link komentara

  25. dalibor79, Fonacija Novaka Djokovica je izgradila brojne vrtice u ruralnim sredina i pomogla je deci iz marginlizovanih grupa.Jokic nije pomogao nijednoj skoli,vrticu,zdrvstvenoj ustanovi ili nekoj ugrozenoj porodici u njehovom rodnom gradu.
    (Zvezdasica, 14. maj 2019 15:47)

    # Link komentara

  26. Gomila iskompleksiranih likova nezadovoljnih svojim životima daju sebi za pravo da leče sopstvene frustracije pljujući po najboljem srpskom sportisti koji svojim igrama u NBA najbolje reprezentuje svoju zemlju.
    Meni je apsolutno bitnije šta će on pokazati u najjačem mogućem takmičenju nego na ovom predstojećem turniru na kome može da se teže povredi i da izbaci sebe iz igre na duži period.
    Ako bude igrao,super,ako ne,nije tragedija,ne zavisi sudbina nacije od njega.
    U svakom slučaju,hvala mu na svemu što je do sada prikazao i što će tek prikazati u kojem se god dresu bude pojavio,jer se ovakve veličine ne rađaju svake godine.
    (pera kojot, 14. maj 2019 15:47)

    # Link komentara

  27. Još niste došli pameti. Tako ste se frajerisali u tzv. krajinu, pa ste dali petama vjetra. 
    (lol, 14. maj 2019 15:29)

    Da nije bilo americkih generala i oruzja ni danas ni bi savladali starce i zene u Krajini. Dok ste se sami frajerisali, lolali ste ga Srbima 4 godine. Kad je trebalo prsa u prsa, dali ste petama vetra i ostavili Amerikancina da urade umesto vas. To ste vi
     (lolas ga ti Srbima od rodjenja, 14. maj 2019 15:46)

    # Link komentara

  28. po meni vaznije pitanje je hoce li igrati Bjelica. mi smo uzasno slabi na 4-ci jer Bircevic realno nije kvalitet za reprezentaciju. Jelovac ili Simanic kao 2 i 3 resenje mozda ali sa Nemanjom u startnoj.
     (triplem, 14. maj 2019 15:42)

    # Link komentara

  29. Još niste došli pameti. Tako ste se frajerisali u tzv. krajinu, pa ste dali petama vjetra. 
    (lol,fudbaler grga 14. maj 2019 15:29)

    Jos niste dosli pameti. Tako ste 4 godine duvali Srbima dok nisu dosli Amerikanci, dali vam plan i oruzje, a vi se pokazali nad nemocnim starcima i decom u Krajini. Cim Amerika vise ovde ne bude, dacete petama vetar do Grenlanda. Poznati ste po tom "junastvu" kad ste sami
     (Nece vas doveka Amerika stititi, 14. maj 2019 15:40)

    # Link komentara

  30. Zao mi sto nema obavezne vojske
     (Obican, 14. maj 2019 15:39)

    # Link komentara

  31. Samo što je pravi Zoran Milanović vama objasnio, pa Kalinić, Zidan i fudbaler grga. 
    (lol, fudbaler grga 14. maj 2019 14:58)

    Vedrana Rudan vam sve objasnila. Ajde sad idi nastavi da ljubis krisom pravoslavni krst kad niko gleda
     (Rudan tvoja nocna mora, 14. maj 2019 15:35)

    # Link komentara

  32. лепа су та сребра, али је до њих дошло у вакууму, кад су трофејне генерације Шпаније, Француске и Литваније закачиле смену генерација. Сад су ту већ неки нови клинци стасали у Аустралији, Канади, Грчкој... Или можда Јокић жели да издејствује посебан програм припрема за њега, што би такође имало смисла. Штета што овако ћуте и само дају простор за спекулације.
    (Иван, 14. maj 2019 15:18)

    Tvojom pametnom logikom je onda i spanska dominacija 2006-2015 dosla u vakuuma kad je trofejnu generaciju Srbije zakacila smena generacije. Ne baljezgaj
     (Logicar, 14. maj 2019 15:31)

    # Link komentara

  33. Koga beje, neka igra za USA!!
     (SAŠA FRANKFURT, 14. maj 2019 15:26)

    # Link komentara

  34. Мислим да Јокић тврди пазар. Овим двоумљењем шаље поруку селектору и савезу да жели концепцију игре и тима који му одговарају, а не да и понови улогу из Рија. Очигледно се он и Сале до сада нису договорили о томе. Мислим да је Ђорђевић уз овакву сезону Јокића, Теодосића и Богдановића морао већ да се изјасни о тој промени главног играча и игре - ако Никола буде наступао. Тада нико ништа не би смео да приговори Салету. Али ако је селектор запео да гура стару игру на конто медаља, имамо проблем: лепа су та сребра, али је до њих дошло у вакууму, кад су трофејне генерације Шпаније, Француске и Литваније закачиле смену генерација. Сад су ту већ неки нови клинци стасали у Аустралији, Канади, Грчкој... Или можда Јокић жели да издејствује посебан програм припрема за њега, што би такође имало смисла. Штета што овако ћуте и само дају простор за спекулације.
    (Иван, 14. maj 2019 15:18)

    # Link komentara

  35. Ruzno je koliko ljudi navijaju za decka samo ukoliko igra za reprezentaciju. Ispade da je izdajnik ukoliko ne bude isao na OI. Realno niko od vas ne igra niti se ikad potrudio da uradi nesto posebno za drzavu vec radite za sebe a kad se vratite kuci i zavalite u kauc i gledate tekme s pivom u ruci ocekujete da Jokic igra za Srbiju. K'o da je neko nesto njemu poklonio i k'o da nesto duguje ovoj drzavi. Ako vam je toliko stalo da Srbija pobedjuje trenirajte i vi da lepo pomognete domovini a ne samo da navijate i pljujete uspesne momke preko ekrana. Aj' pozdrav
    (Edi, 14. maj 2019 15:15)

    # Link komentara

  36. Samo što je pravi Zoran Milanović vama objasnio, pa Kalinić, Zidan i fudbaler grga.
    (lol, 14. maj 2019 14:58)

    Pozdrav susjedima u Hrvatskoj iz neovisne Istre
     (Istrijan, 14. maj 2019 15:06)

    # Link komentara

  37. Da pitam.ove "patriote" Ove godine je SP a sledece OI.Da li mislite da je vredno zrtvovati se dve godine za reprezentaciju? Igrac koji ima veliku minutazu i koji ce i naredne sezone imati veliku ulogu u svom timu u NBA.Uporedjivati Nikolu sa nekim nasim igracima u NBA koji minutazu dobijaju na kasicicu i koji sezonu zavrse u Aprilu mesecu. Bogdan i Bjelica na primer ili Bobi koji je vise mahac peskirom nego sto igra. Ostali igraci iz Evrope nisu za uporedjivanje.Rudarski je to posao za veliki novac.Ja necu biti ni sretniji ni manje sretan ako Nikola ne bude igrao. Reprezentaciju cini tim a mislim da imamo dovoljan broj igraca.Takodje mislim da Adetekumbo nece igrati SP ali sledece godine OI verovatno hoce
    (Paja Patak, 14. maj 2019 14:08)

    Zasto mislis da je smesno porediti Jokica sa ostalim srpskim igracima? Svi oni igrajuci za reprezentaciju rizikuju svoje karijere. Da li je karijera Belog ili Bogdana manje vaznija od Jokiceve? Mene interesuje samo reprezentacija i oni koji igraju za nju. Denver me savrseno ne zanima.
    (Con Calma, 14. maj 2019 15:05)

    # Link komentara

  38. Prvo nije odbio jednom nego 3 puta(2015.EP/2017.EP/2018.kvalf), tako da tu nema dileme ko je on i šta. Ništa, običan Nomad sa kešom.
    Oko odmora, pa Divac, Peđa su igrali taj playoff i ovakve sezone, toliko o tome takođe.
    O čemu ljudi trebaju da razmišljaju pa o Saletu, Daniloviću, Paspalju, Saši Obradoviću pogotovu jer je znao da neće biti prvi plej ali je uvek došao...
    Dalje o Tarlaću, Jariću, Guroviću i Stojakoviću koji su čekali dozvolu FIBA 3 godine i uz nenormalan pritisak i ponude igrali samo za svoju Državu.
    O Štimcu, lepo neko reče, iskreno do finala je možda i On dovoljan u finalu je potpuno svejedno da li Jokić ili Štimac ALI Štimara je čovek pa je i medalja draža za nas.
    O Bogdanoviću i Teu koji mogu eto, o Joviću koji igra povređen finale...
    Deco to su heroji, ljudi, sportisti i ne samo oni već i oni koje nisam pomenuo, ovaj on je realno ništa, igrač Denvera, jedan od mnogih.
    I da za koga su ovi igrali? Za Slobu i Miru? SPS? DOS?
    Ne izrodi ovde po portalu igrali su za Srbiju i to se pamti, ovo, totalno nebitno da li je Jokić ili Harden.
    (onako bez lupetanja, 14. maj 2019 15:00)

    # Link komentara

  39. usput nemojmo sada previse jokica napadati. jer ni djokovic ne igra za rep. pa vecina ga podrzava cak u tome.
    (dalibor79, 14. maj 2019 14:32)

    Jesi li realan?! Djokovic je na zalasku karijere, doneo je Srbiji titulu 2010.godine a da nije bilo peha sa Tipsarevicevom povredom i suspenzijom Troickog, doneo bi skoro sam i drugu 2013.! Toliko je puta igrao za DK tim, naravno da sada kada nije tako mlad i kada juri status najboljeg ikad, ne moze na sve frontove uvek!Ej alo! Covek je dao svoje reprezentaciji! I ti to poredis sa klincem na pocetku karijere od jedva 24 godine, koji vec ima 2 odbijanja reprezentacije, a najavljuje i trece? Gde je pamet???? Kad Jokic donese zlato Srbiji sa nekog takmicenja, onda mozes da ga uporedis sa Djokovicem
     (FERDO, 14. maj 2019 14:59)

    # Link komentara

  40. (Marko, 14. maj 2019 14:31)

    Taj Bojan Bogdanovic se za celu NBA karijeru nije potrosio koliko Jokic samo ove sezone. Gledaj svoja posla i javi se kad pobedite Holandiju i Madjarsku
     (Alex, 14. maj 2019 14:50)

    # Link komentara

  41. Ljudi imamo 2/3 srebra bez njega. Srbija je velesila u kosarci i moze bez bilo kog pojedinca, shvatite.
     (X, 14. maj 2019 14:45)

    # Link komentara

  42. Da pitam.ove "patriote" Ove godine je SP a sledece OI.Da li mislite da je vredno zrtvovati se dve godine za reprezentaciju? Igrac koji ima veliku minutazu i koji ce i naredne sezone imati veliku ulogu u svom timu u NBA.Uporedjivati Nikolu sa nekim nasim igracima u NBA koji minutazu dobijaju na kasicicu i koji sezonu zavrse u Aprilu mesecu. Bogdan i Bjelica na primer ili Bobi koji je vise mahac peskirom nego sto igra. Ostali igraci iz Evrope nisu za uporedjivanje.Rudarski je to posao za veliki novac.Ja necu biti ni sretniji ni manje sretan ako Nikola ne bude igrao. Reprezentaciju cini tim a mislim da imamo dovoljan broj igraca.Takodje mislim da Adetekumbo nece igrati SP ali sledece godine OI verovatno hoce
    (Paja Patak, 14. maj 2019 14:08)

    Evo ja cu ti odgovoriti autosovinisto.VREDI!
     (Slobinac, 14. maj 2019 14:42)

    # Link komentara

  43. Naravno da nece, nezavano apsolutno sa cinjenicom koliko je dogurao sa Denverom.
    (Vlado, 14. maj 2019 14:38)

    # Link komentara

  44. @lol

    Sram me i stid ovakvih sunarodnjaka!Umjesto da se pozabavi najavama,posebice Talijana preko predsjednika europskog parlamenta koji je u veljači se drznuo izjavit "Živjele talijanska Istra i Dalmacija",on dolazi provocirat Srbe.Dragi sunarodnjače,nemoj se sramotit,imamo mi u Hrvatskoj gorih problema.Otimanje regija poput Istre i Dalmacije su realnost,Talijani otvoreno to govore,vjerojatno je Vedrana Rudan mislila na takve poput tebe kad je prije par dana rekla da smo glup narod.Nažalost,ti si primjer da je to točno
     (Zoran Milanović, 14. maj 2019 14:35)

    # Link komentara

  45. Ево још један интересантан интервју са Новицким. ”Ово или оно”. На питање ”ОИ са немачком репрезентацијом или 2. прстен са Даласом” рече да се ту не може определити, јер вам је то као да га питате да се определи за једно од својих двоје деце.

    [link]

    На питање ”Ђоковић или Надал” (од 3.12) рече ”Ђоковић. Већина је за Надала, али ја некако од почетка навијам за Ђоку”.

    То нисам знао, да Новицки више обожава Ђоковића од Надала.
    (јд123, 14. maj 2019 14:34)

    # Link komentara

  46. lol za tebe, ne vidim da je srbija manja od one srbije od pre 50 godina. niti manja niti je veca. i dan danas je na snazi rezolucija 1244. tako da ti bolje pogledaj sta ce od tvoje zemlje ostati kada vam ameri okrenu ledja.italijani samo to i cekaju. samo tada ce valjda dovoljno pametni biti srbi da vam ne oslobodjavaju zemlju od italijana. a sto se jokica tice, meni je vec duze vreme jasno da on tesko da ce ikada vise zaigrati za rep. jednostavno tu bi selektor i savez trebali da kazu, dosta vise. necemo ga vise ubuduce ni zvati i to je to. znam sada ce mnogo reci, koda bi ti odbio milione. samo kako svi znamo jokic je vec potpisao ugovor da ce dobijati narednih godina milione.a kako to da uvek samo jokica koce te milione, a ne recimo gasola i nowitzkog? usput nemojmo sada previse jokica napadati. jer ni djokovic ne igra za rep. pa vecina ga podrzava cak u tome.
    (dalibor79, 14. maj 2019 14:32)

    # Link komentara

  47. Za usporedbu, najbolji nas igrac koji je takodjer imao dugu i uspjesnu sezonu sa Indijanom, nesto kracu od Jokica, ne bi sekunde mislio da li ce igrati da smo se plasirali. Naravno govorim o Bojanu Bogdanovicu. I kad je igrao redovno, nikad se nije spominjao kontekt da ga koči klub (Brookyn/Indiana), menadzer ili bilo sta drugo. Poanta je da ocito Jokic jednostavno ne osjeca taj osjecaja okupljanja sa suigracima iz repke, igranja i nosenja naciuonalnog dresa. Steta, meni ovo sve izgleda kao da vrlo vjerojatno nece ici u Kinu.
    (Marko, 14. maj 2019 14:31)

    # Link komentara

  48. Sad sve zavisi of misljenja Jokiceve babe, surnjave i starojka. Sta oni misle o tome kako ce njegova igra za reprezentaciju uticati na njegovu formu. More.... Da nam fali 5ti , igrao bih sa 4 pozrtvovana I srcana . Ako ne osecas pripadnost, zajednistvo I ljubav prema svom dresu idi dizi gume I glumi Amera. Srecno trosi te pare. Samo ne tupi. Ko boga te molim. Vec si mi se ogadio. Bilo mi je ok da kad si rekao ne. A ovo sad sta misli menadzer, mama, baba ,...
     (dr, 14. maj 2019 14:29)

    # Link komentara

  49. Najrealniji odgovor je pod brojem 4. To se vidi u njegovim izjavama i stavovima.
    (mladja selektor, 14. maj 2019 14:21)

    # Link komentara

  50. Sale, zovi Stimca, prihvatice covek sigurno. To se zove karakter!a ne ova Miskova baba koja se predomislja.
    (Percun, 14. maj 2019 14:19)

    # Link komentara

  51. Nema tu sta da se pita! !!! Ili imaš to u sebi da zelis da branis boje svoje zemlje ili ne! !! Ako je čovek zdrav trebalo bi da igra za zemlju Srbiju ne za KSS ili za bilo koju organizaciju koja u sebi nosi naziv Srbija igras za zemlju po kojoj si hodao u Somboru a ne bitno je koje je selektor predsednik saveza ili bilo koji funkcioner igra se za ZEMLJU! !!!
     (gurgule, 14. maj 2019 14:19)

    # Link komentara

  52. Svima sto kritikuju Jokica zbog neigranja za Srbiju bih porucio da, posto su vec tolike ljudine i patriote, potrose svoj godisnji odmor, raspust ili slobodno vreme na ciscenje recnih obala, neki vid volonterskog pomaganja starim i ugrozenim ljudima i tome slicno. Samo napred Srbende, posto toliko volite ovaj narod, ucinite nesto korisno za njega, pa onda kritikujte Jokica do mile volje sto se provodi na godisnjem odmoru, umesto da igra za reprezentaciju.
    (Zemunac, 14. maj 2019 11:49)

    Ne pricaj kojesta Zemunac, vecini ljudi u Srbiji godisnji traje dve nedelje i to ako gazda ne zove da dodjes hitno na posao jer ne moze bez tebe. Nije ti realno poredjenje... Naravno da te dve nedelje hocu da odmorim. Evo danas je 14. maj, sezona u NBA pocinje negde krajem septembra, pocetkom oktobra. Daj meni toliki godisnji, ima da ti ocistim pola Srbije i jos cu da stignem i na more da odem.
    (Pancevac, 14. maj 2019 14:19)

    # Link komentara

  53. Smoriste više sa ovim. Nije on jedini košarkaš. I do sada smo igrali bez njega.
     (Bromazepam, 14. maj 2019 14:16)

    # Link komentara

  54. Nebitno, max mozemo opet biti doprvaci, pa cemo onda,kao i uvek u kosarci,da slavimo poraz kao pobedu!
    (dr. Roddick, 14. maj 2019 11:14)

    "Doprvaci"? Pa vi samo poraze i slavite. Ne postoji nesto u cemu vasa Kroasanija moze da pobedi. Kroasan, dete, idi igraj klikere
     (Znamo da si Kroasan, 14. maj 2019 14:14)

    # Link komentara

  55. Da pitam.ove "patriote" Ove godine je SP a sledece OI.Da li mislite da je vredno zrtvovati se dve godine za reprezentaciju? Igrac koji ima veliku minutazu i koji ce i naredne sezone imati veliku ulogu u svom timu u NBA.Uporedjivati Nikolu sa nekim nasim igracima u NBA koji minutazu dobijaju na kasicicu i koji sezonu zavrse u Aprilu mesecu. Bogdan i Bjelica na primer ili Bobi koji je vise mahac peskirom nego sto igra. Ostali igraci iz Evrope nisu za uporedjivanje.Rudarski je to posao za veliki novac.Ja necu biti ni sretniji ni manje sretan ako Nikola ne bude igrao. Reprezentaciju cini tim a mislim da imamo dovoljan broj igraca.Takodje mislim da Adetekumbo nece igrati SP ali sledece godine OI verovatno hoce
     (Paja Patak, 14. maj 2019 14:08)

    # Link komentara

  56. Sta misli moj tim, moj agent, tata, mama... Za reprezentaciju se igra zato što voliš svoju zemlju, samo tako ima smisla, ovako bolje nemoj.
    (Lampi, 14. maj 2019 11:06)

    Ja da sam na mestu Jokica zbog vas koji pisete ovakve komentare nikada ne bi igrao za Stlrbiju da udovoljavam vasim zeljama da budete sretni pored malih ekrana.Pustite coveka da radi onako kako misli da treba da radi.Covek je gospodar svog tela.Uporedjivati Jokica Teidosica Paspalja Divca Grbica i gomilu nasih sportista sa Jokicem je neumesno.Momak koji ima prosek od 38,7 minuta na terenu, gde se lomata sa ljudskim zivotinjama, gde je odigrao blizu 100 utakmica za sedam meseci je neumesno.A neki proveli na terenu u proseku 6 minuta i nikakav doprinos ekipi nisu dali.Neka covek uziva u svom Somboru, konjima, maminoj kuhinji.Za mene licno nece biti manji sportista igrao ili neigrao za reprezentaciju.Pitanje je da li nas savez ima toliki novac da plati osiguranje..Na centarskoj poziciji imamo Marjanovica, Raduljicu, Milutinova... Da li ce americka reprezentacija biti oslabljena neigranjem, Vestbruka, Gvejda, Karija, Lebrona, Durenta....?
     (Autolakirer, 14. maj 2019 13:57)

    # Link komentara

  57. Da smo pametni, da se svi okupimo i pošaljemo poruku Jokiću "Igraj Nikola za nas"...ali ne. Srbin se uvredi kada njegov zemljak ne želi da igra za reprezentaciju.
     (ja, 14. maj 2019 13:47)

    # Link komentara

  58. Odlučuje jedan čovek, a njegovo ime nije Nikola Jokić, već Miško Ražnatović. Ne znam koliko puta to treba da se ponovi da bi se ljudima utuvilo u glavu.
    Iskreno, moja procena je da će igrati. Možda grešim, ali čini mi se da je ovog puta tako, ali da Miško testira svoj ucenjivački potencijal.
    (zzzzz, 14. maj 2019 13:46)

    # Link komentara

  59. Ne trebaju nam placljivci kao Bogdanovic , vec ozbiljni igraci.
    (dragan, 14. maj 2019 13:14)


    tako je!
    potrebniji nam je "naš jokara" koji na tribinama blazirano jede kokice dok bogdanović, koji je iz sebe iscedio i poslednji atom snage, plače okrivljujući sebe, bez razloga, za poraz u finalu...

    gde smo to mi, deco, pogrešili u vašem vaspitavanju?
    (mladići borovi, devojke jele, 14. maj 2019 13:44)

    # Link komentara

  60. Ljudi mozda je dopingovan pa ne zeli da se bruka ako ga otkriju.
    (KLBLK, 14. maj 2019 13:43)

    # Link komentara

  61. Joke-ić
    (Brxxx, 14. maj 2019 13:42)

    # Link komentara

  62. Ja koliko znam igrač upošljava agenta, a ne obrnuto. Agent ne radi za džabe, uzima ozbiljne pare. Ali na kraju je igrač taj koji odlučuje. Mogu da razumem da je neki anonimus na početku karijere pa da mora da sluša šta mu se kaže da bi se probio. Ali verujem da je Jokić već postao prepoznatljiv u okviru najjače lige sveta i da više ne zavisi od menadžera. A ko hoće da igra za reprezentaciju ko će da ga spreči? Agent? Nije jedini, ima drugih, a sumnjam da bi se zbog reprezentacije bilo koji agent odrekao zlatne koke.
    (Millennium, 14. maj 2019 13:40)

    # Link komentara

  63. Igrao bi da igra Vojvodina.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (lol, 14. maj 2019 10:45)

    Kak me samo sram ovakvih likova u Hrvatskoj.Umjesto da brine o onome što je iznio predsjednik europskog parlamenta u veljači kad se drznuo izjavit "Živjele talijanska Istra i Dalmacija" on ima vrijemena provocirat Srbe ovdje,klasičan klaun. Zato će nam se o obit o glavu uskoro kad Talijani dođu po te regije dok mi gubimo vrijeme doć ovdje provocirat Srbe. Nažalost,vidim da neki spominju Vedranu Rudan i poslije ovakvoga komentara ovoga lika mogu se samo s njom složit.Glupi smo i nema nam spasa,25 godina nakon Domovinskoga rata mnogima u Hrvatskoj su Srbi i dalje lažna prijetnja,a ne žele vidjet pravu prijetnju
    (Ferdo, 14. maj 2019 13:40)

    # Link komentara

  64. Jokic je najveci Srpski sportista ikada!Srbija nikada nije imala kosarkasa koji je nosilac fransize u NBA a NBA je uz Ligu Sampiona najgledanije takmicenje na svetu i samim tim je Jokic najveci sportista u istoriji Srbije cak i da ne zaigra za reprezentaciju a koliko uz to tek godina ima i koliko je rekorda oborio???Ne mogu da se porede sa njim ni Divac ni Bodiroga ni niko osim Djokovica.
    (Higzli, 14. maj 2019 13:37)

    # Link komentara

  65. Ево вам интервју са Новицким, када је дошао са 33 године на рипреме за ЕП 2011 после 3 године одсуства и освајања НБА прстена са Даласом.

    [link]

    Каже Новицки ”да после остварења сна и освајања шампионата није било лако наћи мотивацију, да прве две седмице припрема му није ишло добро, али да је сада већ боље и да рачуна да ће до почетка ЕП бити све у реду, како кондиционо тако и да ће ући у ритам”.

    Тренер Немачке рече да ”99 посто професионалаца после такве напорне сезоне се не би одазвало да игра за репрезентацију”.

    Е то се цени. Освојио НБА и дошао да игра ЕП, да ЕП, не СП и не ОИ. Значи не треба Јокића критиковати, он је један од тих 99 посто. Није 1 посто, као Дирк Новицки. Зато је Новицки жива легенда и баш ми је драго што је у Београду на ЕП добио овације.

    Мени једино смета ово натезање. Нека Јокић каже ДА или НЕ а не ово ”не знам, морам да видим какав дил ће мој агент направити са КСС”. Сада чак и да заигра испада да је то из неког интереса а не стварне жеље. Мрља остаје.

    Штета што Јокић није биран од Даласе, па да Новицки на њега утиче а не само менаџер. Ево, ја сам сигуран да ће Дончић играти за Словенију када се квалификују, јер ће сигурно слушати савете Новицког.
    (јд123, 14. maj 2019 13:22)

    # Link komentara

  66. Ako mu sedozvoli da se reprezentaciji priključi u poslednjoj fazi priprema,kada ide uigravanje, onda će igrati.......
    Ako Djordjević bude insistirao na tome da mora da prodje bazične pripreme,ne ma ništa od toga......
    jasma siguran da bi trebalo damu se dozvoli da se priključi kasnije.....
    Alisma isto skoro siguran da mu Djodjević,koji je ogromna igračka vleičina,ali isto toliko mali čovek i trener, neće dozvoliti.
    (KOSTA1703, 14. maj 2019 13:21)

    # Link komentara

  67. Daj bre koji ce nam ovaj panj? Bez njega smo uzimali medalje tako da nam ne treba.
    (serijski samoubica, 14. maj 2019 12:48)

    Nije problem medalja, osvojicemo mi medalju, broznu pa i srebro mozda ali zlatna bez njega je bukv nemoguce
     (ala, 14. maj 2019 13:21)

    # Link komentara

  68. Decko koji ima sve , cak i sveto ime , ali izgleda da je leti mnogo bolje biti u Somboru i jesti ustipke nego disati kao jedan...
    (Miljan, 14. maj 2019 13:20)

    # Link komentara

  69. nikad
     (smesno, 14. maj 2019 13:17)

    # Link komentara

  70. Pise neko jokic najveci Srpski sportista.Ti si covece u zabludi.Sta suV i N Grbic,sta je D Bodiroga,S Đorđevic,Igor Milanovic,A Sapic,N Đokovic i ostali velikani koji su igrali finala i odlucivali pobednika u timfinalima.Jokic je samo igrac koji igra za statistiku kad nesto osvoji i da odlucujuci kos onda mozete reci da je tu.Daleko je on od nasih velikana tu je negde sto mozemo reci dobar kosarkas,ali veliki nije i mozda nikad nece ni biti
    (Bojan., 14. maj 2019 13:16)

    # Link komentara

  71. Evo cinjenica.

    1.Poziv se odbija kada ga uputi selektor , a ne novinari.

    2. Jednom je prihvatio, jednom odbio.

    3. Osvojio srebro na Olimpijadi, medalju vec ima.

    4. Ako je los igrac, sto se ljutite, jos vam cini uslugu.

    5. Adresa za zalbe je Misko i Denver. Niko od vas ne zna sta pise u ugovoru sitnim slovima.

    6. Ne trebaju nam placljivci kao Bogdanovic , vec ozbiljni igraci.
    (dragan, 14. maj 2019 13:14)

    # Link komentara

  72. @radnik na kreiranju misljenja javnog mnjenja

    Sram te bilo!
     (N B A, 14. maj 2019 13:07)

    # Link komentara

  73. Da pitam ja,da li bi igrao da je iz Severne Koreje?
    (alek, 14. maj 2019 13:04)

    # Link komentara

  74. Cim on slusa agenta nema od ta posla nista. Daj Boze da gresim...
    (All Star, 14. maj 2019 12:59)

    # Link komentara

  75. Мислите да би Новицки и Гасол играли за своје репрезентације да им је Мишко био менаџер? Не би.
    (Mastoor, 14. maj 2019 12:59)

    # Link komentara

  76. Sinko ako moras da pitas drugog da li da igras za svoju zemlju onda ni ne treba da igras jer ces tako samo uneti pometnju i doneces vise stete nego koristi!
    (Gogi, 14. maj 2019 12:58)

    # Link komentara

  77. Jokić jedan od najvecih sportista u istoriji Srbije. Mislim ako je Nolo sa dva nastupa za dejvis tim Srbije najveći onda je i Jokić sa jednim među najvećim.
    (Misli malo, 14. maj 2019 12:55)

    # Link komentara

  78. Za ove sto ga pravdaju (medju kojima sam i ja ali kad je opravdano sto sad i nije bas), kada pisu - da ali znate li koliko je igrao utakmica, bla bla...

    Nije u tome poenta da li ima realne ili nerealne razloge da ne igra vec u stavu, nacinu na koji odgovara na pitanje o igranju, u zelji... Nigde se ne cuje pozitivna misao - da nema nista bolje za jednog sportistu, tu su drugari, moji navijaci iz Srbije, zelja je tu ali znate duga sezona, moram da slusam telo itd... Neka vrsta diplomatije bar, sportske zrelosti i svesnosti pri odgovaranju...

    Ima i onih koji ga pravdaju time da je vec ucinio za zemlju neverovatno mnogo time sto je tako sada poznat, uspesan i  cenjen u najboljoj ligi na svetu a pored imena mu stoji i SRB. Ok sve to jeste, naravno, ali to je vise indirektno, kao pozitivna posledica jer svaki igrac od nekud dolazi, ne moze pasti sa Marsa u ligu..
    Ovde se radi o njegovom direktnom uticaju, stavu i misljenju, zelji kada je u pitanju igranje za drzavu odakle si,  za navijace koji ne spavaju podrzavajuci ga itd a utisak koji ostavlja pri odgovaranju je bled, jako bled...

    Ostavlja utisak smaranja, totalne nezainteresovanosti. Stava i gestikulacije koja glasno "govori" - sta me to vise pitate, ta glupa pitanja, ma nije mi ni na kraj pameti, zasto bih igrao, ne moram, cemu to... Nesto tu ne stima nikako.

    Mozda mi na kraju i lupetamo samo bzvz ovde, umisljamo problem, ali to i jeste sustina zrelog odgovaranja na normalna i ocekivana pitanja... Jasno, nedvosmisleno i da stojis iza toga. Ovako samo nastaje kontra efekat, otudjenost a za nas narod karakteristicno i bes. Nazalost je tako.

    Dakle stav, govor tela je nekako problem u svemu mnogo veci nego mozda i neki realni razlozi potencijalnog neigranja (telo, PO, umor) jer danasnje generacije su nezainteresovane za pripadnost kolektivnu, bilo koje vrste pa makar to bilo i svetsko prvenstvo u kosarci (gde ces bolje i ponosnije).

    Ostaje samo da se nadamo da je pitanje ipak bilo preuranjeno. Tek ispali iz PO, dolazi na naplatu psihicki i fizicki zamor. Sustinski nebitno, definitivno nezreo i neoprezan pristup odgovaranju sta god bila njegova stvarna zelja, mogucnost...
     (Pera Ždera, 14. maj 2019 12:53)

    # Link komentara

  79. Odigrali su po jedan turnir za Srbiju Nole i Jokara i to vam je dosta. A razlog je taj, što je jednom mama iz Vinkovaca, a drugom iz Đakova, pa im se više ne igra za Srbiju.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (lol, 14. maj 2019 10:55)

    Znamo da pucas od muke sto su najbolji teniser ikad uskoro,Srbin,a i trenutno jedan od najboljih kosarkasa sveta,Srbin.Nego reci ti mama,odakle je tebi mama? Koje mesto u Srbiji? Ajde slobodno izvadi iz fioke porodicno stablo,olaksaj dusu,znamo da ljubis pravoslavni krst kad niko ne vidi to...
    (lol trol, 14. maj 2019 12:52)

    # Link komentara

  80. Mozda se osjeca ka crnogorac
    (Cz, 14. maj 2019 12:52)

    # Link komentara

  81. Malopre nam je iz centrale za odnose sa javnošću stiglo obaveštenje da su sa najviše instance tražili da se stane u odbranu Jokića. Ali ne sa + i - jer bi bilo očigledno već sa komentarima, kao vernih navijača. Jer ipak je Jokić svojim prisustvom uveličao inaguaraciju. Jednostavno mi je lakše i o crkvenim velikodostojnicima da pišem kritički nego da podržim čoveka koji po drugi put odbija poziv u reprezentaciju.
    (Radnik na kreiranju misljenja javnog mnjenja, 14. maj 2019 12:49)

    # Link komentara

  82. Daj bre koji ce nam ovaj panj? Bez njega smo uzimali medalje tako da nam ne treba.
    (serijski samoubica, 14. maj 2019 12:48)

    # Link komentara

  83. Ali njega Srbija ne interesuje. Ovo je na nivou osnovne skole. Pa zar mislite da postoji covjek koga Srbija ne interesuje? Jednostavno covjek ili ima neke vece ciljeve(NBA), jer je sve ostalo postigao, ili se umorio i doktori su mu preporucili oporavak. Odje sve internet heroji, a babi u prevozu nece da se dignu. Muka mi je od ovolike mrznje prema covjeku ko da je najveci dusmanin. Sramota da vas je pogotovo sto vas je momak vec zaduzio srebrom sa Olimpijade. Al to je ono pomogni mu 10 puta, i jednom nemoj ima da te mrzi do kraja zivota. Ne kazem da ne bi trebo da igra, i da je to ispravno, al jbg ko zna sta je u pitanju. Svakako treba imati makar malo razumijevanja, pa na kraju suditi, ako uopste imamo pravo da sudimo drugima, jer sumnjam da smo toliko strogi prema sebi. Pozdrav
    (Kosare, 14. maj 2019 12:47)

    # Link komentara

  84. Ne i Ne treba... Ma briga ga bas
     (Vuk, 14. maj 2019 12:45)

    # Link komentara

  85. To sto je momak izrastao u vrhunskog igraca, zasluzuje sve pohvale i podrsku. Isto tako, to ga ne abolira od cinjenice da je izuzetno, u najmanju ruku, nekorektan u svom odnosu prema reprezentaciji svoje drzave i ljudima kojima je stalo do iste.

    Secamo se svi vremena, kada su svi, bez rezerve, jedva cekali da igraju za reprezentaciju, bez obzira na ligu i klub. Sto nas sada vraca na ulogu novca i popularno "cuvanje nogu" za isti. Meni takav lik ne moze biti simpatican, niti ovi koji ga brane recima "a sta ti bi odbiJo miliJone".
    (XYZ, 14. maj 2019 12:28)

    # Link komentara

  86. Evo Noletove izjave. Podržao je Hrvatsku zato što to ima u familiji. Pogledaj ne traje dugo.
    [link]
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (lol, 14. maj 2019 12:15)

    80% Hrvata ima Srbiju u familiji.Onih 20% su Italijani i Nemci
    (Svi ste vi Srbi, 14. maj 2019 12:27)

    # Link komentara

  87. Kolko bi vileo da ne igra, liku se u pogledu vidi da je debil, Srbija je bez njega jos jaca!
    (Nikolai Romanov II, 14. maj 2019 12:26)

    # Link komentara

  88. Nista od toga. Tu su Lazic, Beron, Jovic, Guduric...
     (Bodibond, 14. maj 2019 12:23)

    # Link komentara

  89. Nadam se da nece.
     (Bodibond, 14. maj 2019 12:23)

    # Link komentara

  90. Licno nebi ni ja igrao za Srbiju. Previse ova zemlja ponizava svoje gradjane da bi bilo ko od nas trebao da ima bilo kakav nacionalni ponos! Svidjalo se to nekome ili ne ali je tako.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (blaster, 14. maj 2019 11:45)

    Zasto da igras za Srbiju kad si Hrvat? Svidjalo se to tebi ili ne ali je tako.Drzi se svojih,a Srbiju ostavi na miru
    (Blast, 14. maj 2019 12:21)

    # Link komentara

  91. Igranje za reprezentaciju je cast za svakog igraca, pa i za Jokica, ali ne verujem da cemo ga mnogo cesto vidjati u reprezentaciji, osim, mozda na Olimpijadama, kao i ostale profesionalce.
    Ja ga ne osudjujem, a ne bi trebali ni ostali! Takva su pravila sveta u kojem zivimo, ovo vise nije amaterizam, ogroman novac mu je dat i on to nece rizikovati, pogotovo ovde gde se usluge brzo zaboravljaju.
    Paspalj, Divac, Djordjevic i ostali koji isticu da su se bezrezervno odazivali (sto je i tacno i nije) odigrali su ukupno minuta u NBA koliko Jokara ove godine, dobro Divac je malo vise, ali je igrao 25 minuta po utakmici, a ne 40... I drugo, on je jos mlad, pa cita sta mi pisemo, a to nikoga nije usrecilo ni ucinilo pametnijim ni zeljnim da igra za takve sunarodnike!
    (Mik, 14. maj 2019 12:18)

    # Link komentara

  92. A vama je velika Srbija sve manja i tanja, još malo bit će k'o Slovenija.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (lol, 14. maj 2019 11:58)

    Velika Srbije je samo vas mit.Srbija je za vas uvek dovoljno velika.U svemu.A znamo zasto imate strah od Srbije.Opravdan.Hrvatska kifla uskoro kao Andora.Italijani dolaze po svoje.Vedrana Rudan sve objasnila
    (Antonio Tajani, 14. maj 2019 12:18)

    # Link komentara

  93. Ja sam po vokaciji internet jedinica za podršku u medijima (ono što narod kratko naziva bot. I ne ne radimo za sendvič već za 60000 bez markice, prijave i obroka jer radimo od kuće) ali kao veliki ljubitelj kosarke i reprezentacije ovo ne želim da radim. Malopre nam je iz centra stiglo obaveštenje da su sa najviše instance tražili da se stane u odbranu Jokića ali ne sa + i - jer bi bilo očigledno već sa komentarima kao vernih navijača. Jer ipak je Jokić svojim prisustvom uveličao inaguaraciju. Jednostavno mi je lakše i po crkvenim velikodostojnicima da pišem kritički nego da podržim čoveka koji po drugi put odbija poziv u reprezentaciju.
    (Sa postovanjem ali ovu granicu ne prelazim, 14. maj 2019 12:18)

    # Link komentara

  94. Ovu sagu treba selektor Djordjevic da prekine. Uputi mu se pitanje oce li da igra i zavrsena prica. Ako oce dobro jest a ako nece da smo zdravo. Svaka cast Jokicu ali licitirat sa time da li oces da igras za svoju zemlju nema smisla. Sto neko ovdje vec napisa igranje za reprezentaciju treba da je cast i da se igra iz srca a ne obaveza. Meni se cini po njegovim izjavama da se njemu bas ne igra i to treba postovati i nastaviti dalje.
     (djuka_pg, 14. maj 2019 12:15)

    # Link komentara

  95. Gledao sam ceo intervju i kad ga pitaju za planove za leto kaze covek odmarace se, doci ce mu Geri Heris u posetu, gledace trke konja, znaci nema u planu da igra.I onako je zbog poraza bio nadrndan samo mu je falilo to tesko pitanje o reprezentaciji.
    (KOKI, 14. maj 2019 12:14)

    # Link komentara

  96. Marko,
    pa Srbi su najveci mazohisti...i ako ne bude igrao u Kini,opet ce ljudi ustajati u 4 ujutro da bi gledali Jokica....isto kao sto su navijali za hrvate na sp...i pored sve te mrznje hrvata prema nama...najveci mazohisti...i u pravu si,niko ih nije terao da ustaju
     (milos, 14. maj 2019 12:07)

    # Link komentara

  97. Sta je drzava dala onoj devojcici koja svira violinu u Knezu kako bi kupila novu i otisla na takmicenje?Sta je drzava dala mladim matematicarima koji ovu zemlju predstavljaju na najlepsi nacin?Sta je drzava dala vatetpolistima koji treniraju u hladnim bazenima?Da li drzava pomaze roditeljima?A taj isti bio je na inauguraciji kod faraona.
    (Zvezdasica, 14. maj 2019 11:57)

    # Link komentara

  98. Ne znam sta se ljute svi ako nece da igra. Bolje da bude odmoran za novu nba sezonu jer ga placaju i gledaju kao boga nego da rizikuje ozbiljniju povredu i da se zamara bezveze. Niko vas nije terao da ustajete u 3 ujutru da ga gledate. Koja je poenta igranja za reprezentaciju osim navodnog "ponosa"? Gubljenje vremena
    (Marko, 14. maj 2019 11:56)

    # Link komentara

  99. bolje postavite pitanje da li zelite da jokic igra za reprezentaciju u buducnosti pa da vidimo rezultate glasanja da li narod zeli da vidi dres Srbije na njemu...ja znam da ne zelim takvu personu ikad da vidim da igra za repprezentaciju jer takvim ljudima kao sto je on nije mesto tu i nikad ne bih mogao da navijam za istu dok je on u timu prosto gadi mi se kao pojava.
     (Marko, 14. maj 2019 11:56)

    # Link komentara

  100. Kako cemo mi da znamo kako se on oseca,koliko je ispraznjen,mi samo gledamo uske sportske nacionalne interese,nas ustvari i ne zanima da li on moze ili ne nego on mora da dodje?
    Malo nam je sebican stav, ako moze treba da igra jer onda sa njim igramo finale,ali ako nmz nema veze doci ce sledeci x.
    On je profi,zaposlen je u Denver/u, igra Nba,naravno da mu je vaznije da bude spreman za Nba.
     (C i n i k, 14. maj 2019 11:55)

    # Link komentara

  101. Ljudi neće da ide u Kini jer ne može da povede svog ljubimca Bubicu.
     (Peta kolona, 14. maj 2019 11:55)

    # Link komentara

  102. Koliko ljudi baca drvlje i kamenje na Jokića, i kako ga ne interesuje Srbija, a koliko može da kaže isto za sebe? Koliko ljudi neće da plaća porez, krše zakon (nije bitno da li je glupost kao vožnja žutom trakom, korupcija ili nešto mnogo teže), baca đubre i zagađuje zemlju. Sve te stvari su mnogo bitnije neko da li ćemo osvojiti medalju, ili ne.

    I nemojte sa onim pričama njemu je lako, on ima milione. Nije njemu lako. On radi mnogo više nego mi. I dok je bio mlad rizikovao je neznajući da li će sve ovako ispasti. Setite se Nemanje Aleksandrova, bio je bolji od Tea. Nema ga jer nije imao sreće. Dečko je sve zaslužio.

    Puna podrška za Jokića i sve vredne i uspešne ljude.
    (Paja, 14. maj 2019 11:52)

    # Link komentara

  103. Sta misli moj tim, moj agent, tata, mama... Za reprezentaciju se igra zato što voliš svoju zemlju, samo tako ima smisla, ovako bolje nemoj.
    (Lampi, 14. maj 2019 11:06)

    Njemu je kosarka posao a igranje za reprezentaciju hobi.Da li bi se ti odrekao godisnjeg odmora zarad nekog zadovoljstva.Ti i ostali bi zarad zadovoljstva da sedis ispred TV ekrana i da gledas Jokica
     (NY, 14. maj 2019 11:51)

    # Link komentara

  104. Neko je Gasol a neko Jokic.
    (Sinisa Ponjevic, 14. maj 2019 11:51)

    # Link komentara

  105. Svima sto kritikuju Jokica zbog neigranja za Srbiju bih porucio da, posto su vec tolike ljudine i patriote, potrose svoj godisnji odmor, raspust ili slobodno vreme na ciscenje recnih obala, neki vid volonterskog pomaganja starim i ugrozenim ljudima i tome slicno. Samo napred Srbende, posto toliko volite ovaj narod, ucinite nesto korisno za njega, pa onda kritikujte Jokica do mile volje sto se provodi na godisnjem odmoru, umesto da igra za reprezentaciju.
    (Zemunac, 14. maj 2019 11:49)

    # Link komentara

  106. Ja potpuno razumem Joku.Znate li sta je odigrati 100 utakmica od Novembra do Maja meseca.Samo putovati sa kraja na kraj Amerike pi par sati .Sedeti onako visok u avionu. I sada doci u Srbiju odmoriti se mesec dana i onda u julu Kopaonik, trcanje pa utakmice i polovinom avgusta na SP pa posle toga povratak u Denver pripremne utakmice i 1 Novembra pocinje sezona a sledece godine OI koje su u julu mesecu.
     (Johny Walker, 14. maj 2019 11:47)

    # Link komentara

  107. Licno nebi ni ja igrao za Srbiju. Previse ova zemlja ponizava svoje gradjane da bi bilo ko od nas trebao da ima bilo kakav nacionalni ponos! Svidjalo se to nekome ili ne ali je tako.
     (blaster, 14. maj 2019 11:45)

    # Link komentara

  108. Sa Jokićem u timu smo konkurentni Amerima i bolji od Francuza,Australije,Kanade,Grčke i Španije bar za pola koplja.
    Mogli bi da igramo ultra modernu ,brzu i atletsku košarku.
    Vasa,Bogdan,Gudurić,Simanić,Jokić
    Jović,Nedović,Mišković,Bjelica,Milutinov
    Gagi i Bobi.Moj neki izbor.+Kalinić,Lučić,Jaramaz(atletski)
    Mada zbog zasluga,tradicije,ozonskog omotača i mesečevih mena verovatno će na spisku biti;Birčević,Simonović,Teo(pauza2god),Jelovac,Tepić,Lazić,Mačvan(pauza2god)Raduljica(liga bez briga)Kuzmić(pauza2god)i Dangubić.
    Sve su ovo extra igrači.Ali forma i ono što bi igrali sa Nikolom u timu po meni zahteva brze i atletske mlađe igrače sa dobrim šutom za 3p.Bez suvišnih driblinga.
    (Zju, 14. maj 2019 11:42)

    # Link komentara

  109. Igrao bi da igra Vojvodina.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (lol, 14. maj 2019 10:45)

    Antonio Tajani,predsednik Evropskog parlamenta:"Zivele italijanska Istra i Dalmacija"!

    11.02.2019

    Puno vam srece zelim,ali vam nece pomoci,sve je vec odluceno Kroasani!
    (Brini o ovome bolje trolu...., 14. maj 2019 11:42)

    # Link komentara

  110. Pusti te ga na miru, obavijesteni smo kad je jeo, sro je pio, koliko je umoran i znamo da ga reprezentacija ne interesuje, pravi americki produkt i novog vremena, potpuno bez emocija i samo suva statistika! Oladite sa njim! Super j!
    (BD 66, 14. maj 2019 11:41)

    # Link komentara

  111. 1. Umor nije opravdanje. Gledao sam 2005.godine Novickog na EP . Bio sam na svim utakmicama koje su Nemci igrali i u Vrscu i u Beogradu. Imao je iza sebe strasnu sezonu u NBA i igrao za reprezentaciju prosecno 30ak min po utakmici. A bio je stariji i istroseniji nego Jokic sada.
    2. Ne zameram Jokicu ako odluci da ne igra. Igrama u NBA promovisao je Srbiju na najbolji nacin. Svi znaju odakle je.
    3. Kod njegove generacije ( i mladjih) patriotizam nije cenjena kategorija kao kod nas starijih. Licni uspeh je mnogo cenjeniji.
    4. Imamo mi jos dosta kvalitetnih igraca na toj poziciji.
    (Uvek Zvezdas nikad Delija, 14. maj 2019 11:38)

    # Link komentara

  112. Jokic ponasanjem dres Srbije NE zasluzuje.
    Ne govorim o kvalitetu... govorim o ljudskom kvalitetu

    Ovo je zemlja kosarke. Ne zabotavite ko je sve taj dres nosio.

    Izigravanjem m.... i z.... sa selektorom, legendom kakva on nikada nece biti samo govori o njemu.
    (nenad, 14. maj 2019 11:38)

    # Link komentara

  113. (BMW 1er, 14. maj 2019 11:07)

    Sale je rekao i da nece da vodi ni jednu akipu samo da vodi reprezentaciju..
    (Paja, 14. maj 2019 11:38)

    # Link komentara

  114. Covek ladno rekao: videcu dal je to dobro za mene. Tu se sva prica zavrsava. Pravi sportista bi rekao: videcu dal je to dobro za reprezentaciju i moju drzavu ali Jokara ne, on ce da vidi dal je to dobro za njega.
    (Petar, 14. maj 2019 11:38)

    # Link komentara

  115. Ne mora
     (Vani, 14. maj 2019 11:37)

    # Link komentara

  116. Nece. I ne treba, ni zbog sebe, ni zbog reprezentacije.
    (ukratko, 14. maj 2019 11:34)

    # Link komentara

  117. Jokic je za ovu zemlju ucionio vise nego svi ostali kosarkasi zajedno. Ako hoce neka igra, a ako nece ne mora. A svi frustrirani koji mu prigovaraju nek izadju nek urade nesto. Za pocetak neko pokupe djubre oko svoje kuce umesto sto se istresaju preko interneta.
    (zika, 14. maj 2019 11:34)

    # Link komentara

  118. Na centru imamo Marjanovića, Raduljicu i Milutinova, ne treba nam, i ne znam zašto se pravi tolika fama hoćeš-nećeš doviđenja.
     (dmanije, 14. maj 2019 11:34)

    # Link komentara

  119. Dokle vise ljudi, hocete li prestati davati ovoliki prostor coveku koga Srbija ne zanima. Imamo trideset i vise kosarkasa koji igraju na vrhunskom nivou i zasluzuju vise prostora od ovog naduvenka.
    (Skorpion, 14. maj 2019 11:33)

    # Link komentara

  120. Jokara je brat Srbin sa dna kace! Naravno da će igrati, bez njega nemamo se čemu ni nadati na predstojećem Svetskom Prvenstvu u Kini.
     (pixy, 14. maj 2019 11:31)

    # Link komentara

  121. @lol cekaj jesi li ti toliko iskompleksiran da sada moras svojatati i Jokica ???? Prvo vas je Srdjan negirao ,a sada ste poceli da pisete i o Nikoli lazi, ahaha pa ja ne verujem, Jokic nema pojma gde je Djakovo ali zato vrlo dobro zna da Istra nije u Hrvatskoj
    (vec vam je objasnjeno, 14. maj 2019 11:29)

    # Link komentara

  122. Neće igrati, mora da prevrne gume, ubuđale se sa donje strane! A pitaste li ga šta misli o Kosovu?
    (Hastali šejtan, 14. maj 2019 11:28)

    # Link komentara

  123. @Galiani

    Neko je to nama besan i nervozan?:)
     (N B A, 14. maj 2019 11:28)

    # Link komentara

  124. Mnogo veci problem je tanka bekovska linija repereaentacije od neigranja Jokica. Srbija ima Mlutinova, koji je sasvim pristojan centar, ima Raduljicu koja uvek igra dobro za repreaentaciju, ima Marjanovica koji moze da u nekim utakmicama ima ozbilju rolu...Ima Bjelicu, Jelovca i Macvana, ako se oporavi, za poziciju 4, ima Kalinica i Lucica na krilima , a potencijalno i Gudurica.

    Bekovi nisu fit. Micic - u redu, Teodosic duuugo ne igra, Jovic igra ali tako/tako, Bogdanovic je kao i Micic u redu...Nedovic dugo nije igrao. Mozda Milosavljevic? Znaci, nije Jokic od krucijalnog znacaja, ma koliko u napadu bio vrhunski igrac...Ima dosta igraca koji nisu zeleli da igraju za nacionane timove...To ej dobrovoljna stvar. Neko ne želi da potrosi pet-sest sedmica leti na pripreme. Ima raznih ljudi..Ali, mislim da njegovo neigranje nije preveliki problem. Zaista.
    (mladen, 14. maj 2019 11:27)

    # Link komentara

  125. Jovan@Ne menjam ploču već želim da covek igra..Ako neće neka kaže a ne da se ustručava.Uvek ću ga podržati u NBA...
    (Jon Bon Jovi, 14. maj 2019 11:27)

    # Link komentara

  126. Jedva docekaste da Denver ispadne i da krene pecanje Jokica da igra za Srbiju.. pitanje je ako se dogovore Bokan i Covic, realno...
    (Lav Jasin, 14. maj 2019 11:26)

    # Link komentara

  127. @lol cekaj jesi li ti toliko iskompleksiran da sada moras svojatati i Jokica ???? Prvo vas je Srdjan negirao ,a sada ste poceli da pisete i o Nikoli lazi, ahaha pa ja ne verujem, Jokic nema pojma gde je Djakovo ali zato vrlo dobor zna da Istra nije u Hrvatskoj
    (Niste vi bas zdravi, 14. maj 2019 11:26)

    # Link komentara

  128. Igrao bi da igra Vojvodina.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (lol, 14. maj 2019 10:45)

    Igrao bi da igraju Dalmacija i Istra.A obe ce igrace brze nego sto ti mislis.Svrati do Italije pa se raspitaj malo,da se ne iznenadis uskoro.Onaj italijanski parlamentarac Tajani vam je vec najavio sa "Zivela Dalmacija i Istra" ali kao sto Vedrana Rudan kaze suvise ste glupi da ukapirate jos uvek
    (Vojvodjanin,a najveci Srbin, 14. maj 2019 11:26)

    # Link komentara

  129. svaka njemu cast za sve sto je postigao i verujem da je veliki patriota. Ali pobogu, zasto jednostavno ne kaze, hocu da toliko napredujem da budem medju najboljima pa kad dostignem taj nivo, bicu tu za reprezentaciju i ona ce da ima 100% koristi od mene, ali za sada trenutno ne mogu, i ok. A ne ovako hocu, necu, ne znam, da pitam mamu prvo...
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Balls of Steel, 14. maj 2019 10:53

    Па зато што неће то да каже. Он заправо хоће да каже да нема никакву намеру да се безвезе додатно замара а никакве користи од тога. То је легитимно, ни ја нисам не знам какав патриота и вероватно бих одбио позив на његовом месту.

    Молим само медије да не пореде оваке са Пауом Гасолом, који је пет пута бољи играч од њега.
    (adriano_galliani, 14. maj 2019 11:26)

    # Link komentara

  130. Никола Јокић ће играти на СП за Србију, али после оних коментара и очигледног недостатка жеље моје мишљење је да не треба да игра. Има ко хоће да остави срце на паркету за ову земљу. Никола није тај.
    (sabaton, 14. maj 2019 11:25)

    # Link komentara

  131. Pa Madjarska se nije kvalifikovala, tako da on nema sta da brine nece igrati...
    (Sveti Nolan Parahovski, 14. maj 2019 11:24)

    # Link komentara

  132. @lol pazi ovog luzera ,Jokiceva mama iz Djakova, Novakova iz Vinkovaca hahhahahha pa vi hrvati ste toliki lazovi da i sami sebe lazete, i jos su vam u glavi pusti snovi o Vojvodini ,dodji malo ovde pa to kazi
    (Nabijaju vam komplekse i jedan i drugi, 14. maj 2019 11:23)

    # Link komentara

  133. Ne vidim razlog zbog cega ne bi igrao? Ima sasvim dovoljno vremena da se odmori od naporne sezone. Pripreme za SP ce poceti tek sredinom jula. Do sada sam bio na njegovoj strani i razumeo ga, ali ako se sada opet ne odazove, to ce znaciti da je odbio reprezentaciju vec 3. put, a decko ima samo 24 godine. Ako se ne odazove, ne treba ga vise ni zvati. Nema niti jedan dobar razlog da ne igra.
     (Svetski Mega Car, 14. maj 2019 11:21)

    # Link komentara

  134. @lol ahhaa kakve lazi, sad svojatamo i Jokica, stvarno vas je dobro Vedrana Rudan opisala, inace za tvoju informaciju i Jokic i Djokovic su Srbi, kao i Coric ,Saric,Bogdanovic ,Petrovic... - a ti se misli o tome kako ce pre Istra da igra na sp nego Hrvatska
    (Sombor i Beograd, 14. maj 2019 11:20)

    # Link komentara

  135. Nije problem što neko neće da igra, problem su skorojevići i malograđanština koja ga napada a pogotovo ovi što ga tobože brane tipa "šta je njemu Srbija dala" a šta je braći Gasol Španija dala, šta je Novickom Nemačka dala, kako je Argentinska košarkaška reprezentacija sama o svom trošku otišla na takmičenje, šta je njima Argentina dala?
    (Bandoglavi, 14. maj 2019 11:20)

    # Link komentara

  136. A da pitate njegovog agenta? on odlucuje o jokica.
     (salerno, 14. maj 2019 11:19)

    # Link komentara

  137. Ovo je vec previse.
    Da sam mladji osudjivao bi ga ali sad kao zreliji sam shvatio da svako ima pravo na svoj izbor.
    Naravno da meni licno nikada nece biti drago ili znaciti bilo sta neka njegova partija u nba jer je moje misljenje da je on samo Srbin i rodjen u Srbiji a ne igrac koji je nas reprezentativac. Da izjavi da ce on da se razmislja a mi da nagadjamo hocer li ili nece, a pa to mislim da ni Dzordan nebi smeo.
    Ipak smo mi pored amerikanaca jedina prava kosarkaska sila i nas dres treba zasluziti a ne ovako
    (Znam korak u nazad trojka, 14. maj 2019 11:18)

    # Link komentara

  138. E kakav je Jokić...A mi ostajali budni celu noć zbog njega i Denvera,dali prave savete onoj neznalici Malounu,izbacili Bartona iz petorke...Evo koliko juče baš na ovom sajtu odradili ceo posao za Denver(gazda da se ne umara),trejdovali Milsapa,Plamlija i onu sotonu Bartona,oslobodili "seleri kap",doveli Kleja i spremili ekipu za napad na prsten.A Jokić zauzvrat neće da obuče srpski dres,eeee kako su ljudi nezahvalni.
     (nemam reči, 14. maj 2019 11:17)

    # Link komentara

  139. Ali kako Bon Jovi menja ploču. :D Na prvoj vesti je rekao da sigurno dolazi i dobio minute a sada zarad pluseva ide nova pesma. :D

    Ja ne verujem da čovek od 30+ godina nema pametnija posla u životu.
     (Jovan, 14. maj 2019 11:15)

    # Link komentara

  140. @lol hrvatski kompleksasi i na ovim vestima, brini ti o tome kako ce Istra i Dalmacija da se otcepe teritoriji koji nikad ni nisu bili vasi
    (Vedran Rudan najbolje objasnila sto ste vi, 14. maj 2019 11:15)

    # Link komentara

  141. Nebitno, max mozemo opet biti doprvaci, pa cemo onda,kao i uvek u kosarci,da slavimo poraz kao pobedu!
    (dr. Roddick, 14. maj 2019 11:14)

    # Link komentara

  142. @lol hrvatski kompleksasi i na ovim vestima, brini ti o tome kako ce Istra i Dlamacija da se otcepe teritoriji koji nikad ni nisu bili vasi
    (nezavisna istra, 14. maj 2019 11:14)

    # Link komentara

  143. @lol hrvatski kompleksasi i na ovim vestima, brini ti o tome kako ce Istra i Dlamacija da se otcepe teritoriji koji nikad ni nisu bili vasi
    (Nezavisna Istra, 14. maj 2019 11:13)

    # Link komentara

  144. @lol pre ce Istra da igra na SP nego Hrvatska
    (vedrana rudan objasnila, 14. maj 2019 11:11)

    # Link komentara

  145. Bas je bezveze da se samo Jokic spominje, kao da je on sam reprezentacija.
    Gde su ostali momci koji jedva cekaju da zaigraju? Mislim da su zasluzili da se o njima vise pise, nego o doticnom momku.
     (Selfi Romeo, 14. maj 2019 11:11)

    # Link komentara

  146. Neka se ugleda na Novickog i Gasola koji su godinama nosili dres svoje zemlje i pokazali sta znaci patriotizam
     (Hoxo, 14. maj 2019 11:11)

    # Link komentara

  147. bice mi mnogo krivo ukoliko ne bude igrao i ukolilo nastavi taj trend sve vise ljudi iz srbije ce mu okretati ledja. ipak, moraju svi shvatiti da nam decko ne duguje nista a denveru duguje mnogo toga. tokom godina su brojni nba asovi dolazili kasnije na pripreme svojih reprezentacija, radili po posebnom programu, cinjeni su im brojni ustupci samo da bi igrali. mislim da bi se takva neka mogucnost mogla razmotriti i sa jokicem iako bi ga ovde opet ljudi pljuvali zbog toga.
     (duki, 14. maj 2019 11:11)

    # Link komentara

  148. Jedine dve osobe koje se pitaju su Sale Đorđević i on.

    Ali ću spomenuti neke stvari zbog čega je njemu nenormalno teže za razliku od ostalih reprezentativaca Srbije:
    1. Denveru je bitno. Denver mu je pružio šansu, Denverovi navijači ga vole. On je ključan igrač u svom timu, i ako se povredi, tim je žestoko osakaćen. U Evropi dobiješ odštetu od osiguranja zbog povrede svog igrača, i od tih para kupiš drugog. U NBA-u zbog salary cap-a ne mogu tek tako da dodaju novog.
    2. Fizička spremnost mu je bitna. Ne postoje 2 reprezentativca Srbije koji su zajedno odigrali minuta koliko Jokić. Za nepoverovati je da kad se spoje Bogdanović, Bjelica, Teodosić i Marjanović, tj. svi igrači Srbije koji su odigrali barem minut u NBA-u ove sezone nemaju minuta koliko Jokić.
    3. Porodica mu je bitna. Hoće malo da se druži sa njima, da vidi Sombor. On 9 meseci nije mogao do prodavnice da ode, a kamoli da vidi Srbiju.

    Da li će hteti od svojih 3 meseca slobodno da izdvoji 1,5 za reprezentaciju, a samo 1,5 za apsolutno sve druge želje i obaveze, videćemo.
    (Ostin A, 14. maj 2019 11:10)

    # Link komentara

  149. A da ga predsednik ipak zamoli, mislim bio mu inauguraciji.
     (Supermen iz Feketića, 14. maj 2019 11:10)

    # Link komentara

  150. Bilo bi posteno da se, ako nece da igra, odrekne sportske penzije od 40.godine koju placa ne bas bogat srpski narod.
    (srpska posla, 14. maj 2019 11:10)

    # Link komentara

  151. To je gotovo Teodosic ga je molio nece...vec je odlucio da ne igra.
    (Valjevo, 14. maj 2019 11:09)

    # Link komentara

  152. Realno,za reprezentaciju treba da igraju ljudi koji stvarno zele da igraju...Imali smo jos jednog ovakvog u periodu 2004-2008 kad nam je trebao kao 'leba,a nije zeleo da igra,iako je bio ubedljivo najbolji(njegov sam fan inace)...Imamo Marjanovica,Milutinova,Raduljicu...I sa njim i bez njega,mislim da mozemo sve da dobijemo,osim Amera...
     (pejafan, 14. maj 2019 11:08)

    # Link komentara

  153. Voleo bih da gospodin Sasa Djordjevic sazove konferenciju za stampu ne samo zbog Jokica i sramne izjave od juce vec da objasni malo sta znaci nacionalni dres i da se uvede neko pravilo o neodazivanju selektoru..
     (Laf, 14. maj 2019 11:07)

    # Link komentara

  154. Nikad se ne bih spustao na taj nivo, pogotovo ako predstavljam reprezentaciju da molim nekog da igra, Sale jesi lepo rekao da ko odbije poziv jednom, vise ga neces zvati, zasto krsis pravila? Ne trebaju nam ljudi koji nece da igraju, mi smo zemlja kosarke i talentovanih kosarkasa koji ce da se bore, uvek ce neko drugi iskociti, smarate sa Jokicem, pustite coveka.
     (BMW 1er, 14. maj 2019 11:07)

    # Link komentara

  155. Sta misli moj tim, moj agent, tata, mama... Za reprezentaciju se igra zato što voliš svoju zemlju, samo tako ima smisla, ovako bolje nemoj.
    (Lampi, 14. maj 2019 11:06)

    # Link komentara

  156. Ne znam zasto se potencira ova prica toliko. Decko nece igrati i to se zna odavno, jednostavno Srbija ja ga ne zanima. Njegov izbor, njegovo pravo. E sad sto ovde vlada kolektivno ludilo za nekim ko to ne zasluzuje to je drugi problem.
    (Serbo, 14. maj 2019 11:05)

    # Link komentara

  157. Bez obzira na kvalitet (bilo kog) igrača ne treba da igra ako nema želju. Neko je to već pomenuo, hvala Đorđeviću, Bodirogi, Daniloviću...
     (Dr.Brele, 14. maj 2019 11:05)

    # Link komentara

  158. Dajte ljudi ostavite vise decka na miru, vidite da ne zeli da igra. I ako bude igrao, to ce da bude preko da ne kazem cega. A takav bi samo stetio reprezentaciji. Ima onih koji jedva cekaju SP i pisite o njima.
    (Con Calma, 14. maj 2019 11:05)

    # Link komentara

  159. Mozda ce igrati u reprezentaciji tek kada mu karijera nizbrdo krene u 30im godinama
     (Gojko, 14. maj 2019 11:05)

    # Link komentara

  160. Boban Marjanovic i Nikola Milutinov su vrlo kvalitetni centri koji su u ovoj anketi marginalizovani.
    dal je Nikola Jokic vredan ovakvog publiciteta,ne naravno kao momak i sportista jer je vrhunski sportista i vrlo pristojan momak, nego publiciteta oko stvari koje ne bi realno trebalo dovoditi u pitanje? Predrag Stojakovic nije bio manje kosarkasko ime, redovan all star igrac, pa se oko njegovog igranja ili neigranja nije dizala pompa.
    svaki covjek mora biti svjestan svojih vrednosti i uloge u drustvu.Bogom dane mogucnosti nose sa sobom i veliku odgovornost.a dal neko osjeca tu odgovornost ili ne to je stvar licnog integriteta nikakav pritisak javnosti nece pozitivno uticati. ja se samo nadam da velikan Predrag Danilovic nije u pravu sa izjavom da se Jokicu ne igra za Srbiju.
    (manda Pg, 14. maj 2019 11:04)

    # Link komentara

  161. pa tu ni trecinu vremena nece provesti na parketu od proseka u NBA a bas da ima gomilu tekmi na SP ukupno ni nema
     (laki, 14. maj 2019 11:03)

    # Link komentara

  162. kako vas nije sramota da tako nesto postavljate iz dana u dan utrkujete se sa samo jednim pitanjem a srbiju sada cekaju poplave srbiju cekaju gladni ljudi neceg drugog a ne dal ce da igra kosarku ili ne. pisete o odlasku hrvata iz hrvatske pisete o nemirima u parizu o zemljotresu u panami a ne pisete o onome sto nam je od egzistencijalne vaznosti. ostavite jokica na miru. otisao je tamo u ameriku kao nikola tesla i izgradio sam sebi put do novca i put u kosarci. nije samo on ok. njegova porodica njegov menadzer i njegov klub. ako hoce super lepo ako nece nece opet dobro. zar nema u svetu nema ni jednog srbina na toj poziciji da odigra svetsko prvenstvo.
     (nebitan srbin, 14. maj 2019 11:03)

    # Link komentara

  163. Ovde su ljudi odlucili umesto njega. Tako da i ne treba da igra, jer ga Srbija ne zasluzuje.
     (Laki, 14. maj 2019 11:03)

    # Link komentara

  164. Ne znam.
    (Pećko Pivo, 14. maj 2019 11:03)

    # Link komentara

  165. Ja se nadam da on samo ne želi u ovom trenutku da kaže, da se ne bi nešto u međuvremeno promenilo. A ako i ne ide, biće mi žao, ali ću se i dogodine buditi da ga gledam. Sećam se da smo tako i Stojakovića napadali. Par puta je bio deo tima, jednom se čak i povredio na samom takmičenju ali je dosta puta i otkazivao. Neka Jokić tako samo dva leta u karijeri posveti repezentaciji, donese dve medalje (jednu već ima) i ja ću biti zadovoljan. Na kraju, ako odustane, mi ćemo vremeno zaboraviti, a on će biti taj koji će ceo život žaliti što nije postao najveći u istoriji.
    (!?, 14. maj 2019 11:03)

    # Link komentara

  166. Da li je realno da ljudi i dalje misle da klub moze da zabrani igracu da igra van sezone za reprezentaciju?nikome nikada nije klub iz nba zabranio da igra, ako ne bude igrao to će biti samo njegov izbor, nikakav Misko,trener, ekipa ne odlucuju o tome i smesno je misliti da je tako, jedino sto je to odlicno opravdanje za igrace koji ne zele da igraju.
    (glisa, 14. maj 2019 11:02)

    # Link komentara

  167. Pevaj Srbijo, zemljo junaka, pevaj Srbijo, zemljo bitaka!
     (Mihajlo, 14. maj 2019 11:02)

    # Link komentara

  168. Za reprezentaciju treba da igraju samo oni koji to svim srcem zele. Na sta bi licila petorka na SP recimo ako svakog ponaosob treba moliti, nagovarati i kumiti pre nego sto izadje iz svlacionice!?
     (Skocimis, 14. maj 2019 11:02)

    # Link komentara

  169. Ljudi vole da znaju na čemu su ako nećeš da igraš nećeš uredu a ne ovako kako sada priča možda hoću neću videćemo nisam siguran... to niko ne voli da čuje tako samo nervira javnost a nije dobro ni za atmosferu u timu budi jasan čoveče.
     (Nebojša, 14. maj 2019 11:01)

    # Link komentara

  170. Javna je tajna da je Jokic u svadji sa Djordjevicem. Ako ispeglaju probleme igrace siurno. A sve je krenulo sa javnim prozivkama da on nece da igra za reprezentaciju.
    (Nakic, 14. maj 2019 10:59)

    # Link komentara

  171. Ali pazi botove koji glasaju i misle da Denver stvarno moze Jokicu da zabrani da igra za svoju zemlju. Nece bre da igra bitne su mu samo pare i slava utuvite to u vasim glavama.
     (Milosh, 14. maj 2019 10:57)

    # Link komentara

  172. Covek od 24 godine, multimilioner, mora da pita tatu, mamu, bracu, tim i agenta da li da igra. Iskreno, mene bi bilo sramota da to izjavim, pogotovo u zemlji gde se deca sa 18 godina osamostaljuju i napustaju roditeljski dom. To moze da znaci samo jedno da nema hrabrosti da sam saopsti vec donetu odluku. Velika je steta ako ne bude igrao jer su velike sanse da igra finale protiv USA u Kini gde bi bukvalno cela Kina navijala za njega. Ko zna, mozda bas zbog toga i nece, valja mu se posle vratiti u Ameriku. Ali sto bi sam Jokic rekao, “you never know!”
    (stranger, 14. maj 2019 10:56)

    # Link komentara

  173. Zaboravljate ko je sve nosio taj dres bez pitanja,sad i da hoce Sale treba da ga iskasira....
     (komrenac, 14. maj 2019 10:55)

    # Link komentara

  174. Koga bre treba da boli briga. Svaki dan brinemo.. za jokica. Nagetse... Pa jokanovic i fulam. Pa za tadica, jovica, miletica...
    Sve je to samo biznis.
     (prosto ko pasulj, 14. maj 2019 10:55)

    # Link komentara

  175. Sto se njega tice ne zanima me.Ja ga nikad nebi zvao
     (mobilix, 14. maj 2019 10:55)

    # Link komentara

  176. svaka njemu cast za sve sto je postigao i verujem da je veliki patriota. Ali pobogu, zasto jednostavno ne kaze, hocu da toliko napredujem da budem medju najboljima pa kad dostignem taj nivo, bicu tu za reprezentaciju i ona ce da ima 100% koristi od mene, ali za sada trenutno ne mogu, i ok. A ne ovako hocu, necu, ne znam, da pitam mamu prvo...
     (Balls of Steel, 14. maj 2019 10:53)

    # Link komentara

  177. Kako sada deluje verovatno neće. Ja sam kao gledalac i navijač uvek podržavao i pokušavao da razumem njegove poteze ali ako i sada ispali baš će mi pasti u očima. Ne verujem da mogu da ga mrzim i dalje ću pratiti njegovu karijeru i navijati za klub za koji on igra ali ako se sada ne odazove bar što se mene tiče neće biti to taj Jokić.
     (el_pistolero, 14. maj 2019 10:53)

    # Link komentara

  178. Zamlacivanje naroda sa Jokicem i skretanje paznje na prave probleme. Hleba i igara. Ako se toliko razmislja ne treba ni da igra, bolje gledati srcanog Stimca kako izgara za Srbiju, nego Jokica koji igra pre q..a.
     (Stanley, 14. maj 2019 10:52)

    # Link komentara

  179. Ionako ne bi bilo mesta u reprezentaciji za njega, pored Kuzmića, Cirbesa i Odža!
    (zvezdale, 14. maj 2019 10:52)

    # Link komentara

  180. ma nece
     (akustični_šporet, 14. maj 2019 10:51)

    # Link komentara

  181. Sva ova priča oko Jokića je potpuno bez veze..Jokić za reprezentaciju nije ni blizu bitan igrač koliko se o tome piše..Ako bude igrao za reprezentaciju 100% sam siguran da će odigrati značajno ispod očekivanja...biće kao sa Sergejem u fudbalu..NBA košarka i ova koja će se igrati na olimipijadi su potpuno različite..Dodatni problem što je jasno da on nema ekstra želju i motiv da igra a tada sigurno ne može ni odigrati kvalitetno..
    (Nedjo BL, 14. maj 2019 10:51)

    # Link komentara

  182. Jasno je da nece igrati, da ima volju da igra dao bi sledecu izjavu "Ja zelim da igram za reprezentaciju, ako budem zdrav sigurno cu se odazvati i unaprijed se radujem okupljanju reprezentacije", takve i slicne izjave je dao Teodosic, Bogdanovic, Bjelica... A on nepun mjesec prije objavljivanja spiska izjavljuje kako jos ne razmislja o reprezentaciji. Njegovo je pravo da igra ili ne, ali bi trebalo da za sve vaze ista pravila, iako zdrav i spreman odbije da igra ne bi ga vise trebalo zvati. NIKO NIKAD NIJE I NE MOZE BITI VECI OD REPREZENTACIJE!!!
     (Olimpico, 14. maj 2019 10:51)

    # Link komentara

  183. E ali kom njegov od juce me je celu noc progonio ... VIDECU DA LI JE TO DOBRO ZA MENE !? Ja mogu da razumem sve ali ovakav odgovor nemam komentar.Imamo Boboija , Milutinova i Radulju na poziciji 5 ne moras igrati ako nece ima ko hoce.Budi covek reci hoces ili neces sta okolisas vise i zamajavas ovaj narod !
    (Uros, 14. maj 2019 10:50)

    # Link komentara

  184. Stručnjaci i patriote sa neta... tri... četri... sad...
    Biće smeha siguran sam...
    (Cookie, 14. maj 2019 10:50)

    # Link komentara

  185. Šteta što Joka Frljoka neće igrati za reprezentaciju a ja smislio taktiku za zlato:Joka+Bobi da ga menja kad se umori i 10 šutera za tri (Teo, Bogdan, Bjelica, Vasa, Nedović, Lučić, Davidovac, Jelovac, Gudurić, Marinković,Dangubić, Kalinić, ...)
     (Dvorska budala, 14. maj 2019 10:49)

    # Link komentara

  186. Pa ako ne plaća porez, logično da neće ni da igra! Svaki pravi Srbin menja kanal kad ga vidi!
    (menađer, 14. maj 2019 10:49)

    # Link komentara

  187. А пре неки дан је америчком новинару како уопште није уморан иако је много играо у плеј-офу.
    (., 14. maj 2019 10:49)

    # Link komentara

  188. On je Srbiju iskoristio na OI, tada je samo grejao klupu u NBA. Odličan igrač ali ne na nivou Gasola, koji je igrao i za reprezentaciju gotovo svako leto. Zato nas Španci i gaze sa 40 razlike. Ne mora Jokic da igra, možda ni ja ne bih na njegovom mestu, ali čisto da neke stvari stavimo u realnu ravan. Pau Gasol je tri puta bolji igrač nego sto će Jokic ikada biti.
    (Adriano_Galliani, 14. maj 2019 10:49)

    # Link komentara

  189. Igraceo da udovolji ovima sto pljuju Djokovica kad ima pad forme, sto zameraju Jokicu sto nece da igra a rade za 150 eura, jedino kroz uspeh drugih se osecaju kao ziva bica, sram da nas bude kakav smo narod kad je Djokovic imao pad forme pisali ste ovde, grli drvece, pepe imaz povuci se ne kukaj, udarile te pare u glavu itd...Ja koji licno ne volim Novaka DJokovica zbog njegovog ponasanja na terenu i van njega i dodvoravanje koje ima prema publici, nikad ali nikad nisam mu zamerio sto nije igrao na Dejvis Kup ili sto ga je smorio tenis pa ga mrzi da se cima...Ali Srbendama mora da bude prvi makar lipsao covek, samo da bi oni mogli da bulje u TV i kude nekog kome nisu niti ce ikada biti, a to su u ovom slucaju Jokic i DJokovic.
    (Zdrav Razum, 14. maj 2019 10:48)

    # Link komentara

  190. Evo i malina jos malo pa stigla
    (alek, 14. maj 2019 10:48)

    # Link komentara

  191. Ko je taj ?
    (Toto-ko-tunjo, 14. maj 2019 10:48)

    # Link komentara

  192. To nikad za nikog nije bila anketa?Moj mu je predlog da ne dolazi ako ne želi da igra sa voljom i željom za svoj narod.Nema razloga onda dolaziti.Niko nikog na nešto ne može naterati.Evo još jednom kažem:”Izadji Nidzo i reci već jednom,bez ustručavanja i odlaganja,da li si ili nisi za igranje”...Sve mu najbolje želim u karijeri bez obzira na odluku.Samo neka zna da je smo svi ustajali u pola noći ne zbog Denvera nego njega...
    (Jon Bon Jovi, 14. maj 2019 10:47)

    # Link komentara

  193. Evo, krece... Naredna dva meseca isto pitanje, samo drugaciji red reci u recenici.
    Pa izjava KSS, pa Sale, Misko i tako u krug. Nikola molim te, izjasni se u narednih sedam dana da ne citamo ovakve i slicne vesti. Reci sta god samo sto pre!
    Samo neka mi neko ne govori sto citam ako mi smetaju vesti... Citam zato sto volim sport, kosarku obozavam, zanima me sve oko reprezentacije, jedva cekam septempar al da citam "sport tabloid" ne zelim.
     (nije nego, 14. maj 2019 10:45)

    # Link komentara

  194. Daj bre, pa nije on jedini naš košarkaš. Ako hoce neka igra, ako neće ne mora. Dosta više sa njim!
    (Rosijevac, 14. maj 2019 10:45)

    # Link komentara

  195. Ko?
     (Urke, 14. maj 2019 10:43)

    # Link komentara

  196. Hhahah muzi vest dok svi ne polude od nje. Daj jos par o Jokicu na istu foru.
     (Kukatilo, 14. maj 2019 10:41)

    # Link komentara