Ponedeljak, 13.05.2019.

17:45

Potencijalna "mina" – Đoković kreće od Šapovalova u Rimu

Novak Đoković, najbolji teniser sveta, u drugom kolu Mastersa u Rimu igraće protiv mladog Kanađanina Denisa Šapovalova.

Izvor: PT

Potencijalna "mina" – Ðokoviæ kreæe od Šapovalova u Rimu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

44 Komentari

Sortiraj po:

Dobros-AV

pre 4 godine

Kvota na Šapovalova će sigurno biti 3. Staviću pet hiljada na njega. Easy money.
(Banjica, 13. maj 2019 18:06)

Stavi 5000 evra, prijatelju, ako je to baš tako 'easy money', hahaha..... Aaaaaa, neeeemaš !?!?

Zlatko

pre 4 godine

Do Madrida je bila prica kako su atp 500 i 1000 nebitni, samo sluze za uigravanje, jedino zeli da osvoji RG, i slicna opravdanja za poraze. A onda osvaja Madrid, atp 1000. Nole samo ukopava svoje navijace, svaki cas mora da se menja prica i prilagodjava desavanjima. :)
(Robert, 13. maj 2019 21:37)

A kad po tvom mišljenju treba da se sprema za RG? RG počinje u ponedeljak, a on će u nedelju da odradi trening i kaže da je spreman? Atp 500 i 1000 jesu nebitni i služe za uigravanje i održvanje tog nekog takmičarskog fokusa, kao što si sam napisao, do Madrida. Madrid i Rim su i dalje nebitni ali oni su poslednja provera i priprema. Ceo teniski svet je mogao da pretpostavi da je RG cilj i sigurno niko nije očekivao neki vrhunski tenis. Svi se pozivaju da nije više mlad, ali može odigrati mesec dana na vrhunskom nivou, pogotovo kad dođe RG i ne bude se igralo dan za danom. Ja volim Novaka kao da mi je brat rođeni i želim mu posle OI da ima brojke koje će se teško stići, ali uopšte me nije bilo briga šta je uradio u prethodna tri meseca jer je RG cilj. Čak me je iznenadio osvajanjem Madrida. To je i dalje priprema za RG, ali imam utisak da je Nole samo iskoristio otvoren žreb. Pauza, Tim, Cicipas. Stiče se utisak da je finale dobio na iskustvo i bez mnogo stresa, nervoze i uložene energije.

Vuja neznalica

pre 4 godine

Do Madrida je bila prica kako su atp 500 i 1000 nebitni, samo sluze za uigravanje, jedino zeli da osvoji RG, i slicna opravdanja za poraze. A onda osvaja Madrid, atp 1000. Nole samo ukopava svoje navijace, svaki cas mora da se menja prica i prilagodjava desavanjima. :)
(Robert, 13. maj 2019 21:37)
Da, jadni mi ukopani Noletovi navijači, Nole obara rekorde, uvećava razliku u odnosu na sve ostale, a još uvek tempira formu za RG... A sad što je i sa 70% svojih mogućnosti prejak za konkurenciju to neka se drugi zapitaju...

Radoje

pre 4 godine

A Vajda, đe je? Dolazi li u Rim?
(Lolo, 13. maj 2019 18:07)

Svejedno...Vazno je da Marko dolazi. Zar ne rece Nola onomad da mu je brat najveca inspiracija? Ejjj, Maaarko, ne Vajda.

митар пфк

pre 4 godine

Како искусно , и рутински Ђоле распоређује поене , титуле и домете од аустралије , америчке турнеје па према паризу ..Боже здравља , догодине доста простора за нове бодове , и тоталну и бруталну доминацију на мјесту број 1 ...Ајмо Ноле пообарај те рекорде и угаси ову древну игру :)))

nikol dz feimija

pre 4 godine

(Pele 2.0, 13. maj 2019 20:06)

TAKO JE UVEK i treba da bude jer prva pozicija donosi (i u redu je da donosi) privilegije. Zato se i bore, pored bodova koji donose mnogo love i slave.

U SVAKOM SLUČAJU Novak je, kada su u konkurenciji Fed,Raf,Endi uvek, ali uvek imao teži žreb, tako da od 10 turnira oni (Zapad) stave ne jednom najlakši Novaku, tako da masa pamti taj jedan a onih 9 ne, tako im valjda odgovara a na to Zapad i računa, na rulju koja tako posmatra i rezonuje.

Samo mislite na neko muvanje

pre 4 godine

@"Trebalo je da preskoci Rim, ali valjda on zna bolje sta je najbolje za njega, to je samo moje misljenje. Posle osvojenog Madrida da napuni baterije, i onda svim silama napad na RG. Moze da se desi da ide i ovde do kraja, i onda da ne bude najsveziji za RG."
(Ivan, 13. maj 2019 18:17)

Kad je osvojio RG, igrao je finale Rima, a isto su ta dva turnira bila "udaljena" nedelju dana.

Dragan

pre 4 godine

@kovalski

Ne siri dezinformacije molim te, Novakov mec je na programu u sredu, 21. vek je, imaju ljudi internet za proveru informacija.

Riki

pre 4 godine

@ Izgleda da te pamcenje ne sluzi najbolje, jer Djokovic uopste nije dobio Mareja i Nadala na istom Rolan Garosu a kamo li back-to-back. Pretpostavljam da mislis na Austalian Open, ali tada je Nole imao 23,24 godine vec
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Aleksa, 13. maj 2019 20:47)

Na Rg 2015. ste Djokovic pobjedjuje Nadala u cetvrtfinalu pa Mareja u polufinalu. Pamcenje tebe ne sluzi.!

Robert

pre 4 godine

Do Madrida je bila prica kako su atp 500 i 1000 nebitni, samo sluze za uigravanje, jedino zeli da osvoji RG, i slicna opravdanja za poraze. A onda osvaja Madrid, atp 1000. Nole samo ukopava svoje navijace, svaki cas mora da se menja prica i prilagodjava desavanjima. :)

Nebojša

pre 4 godine

@Sabre 
Izgleda da te pamcenje ne sluzi najbolje, jer Djokovic uopste nije dobio Mareja i Nadala na istom Rolan Garosu a kamo li back-to-back. Pretpostavljam da mislis na Austalian Open, ali tada je Nole imao 23,24 godine vec
(Aleksa, 13. maj 2019 20:47)

Jeste čovek pogrešio turnir ali ne i poentu Novak se 5 sati borio sa Marejem pa je potom igrao i pobedio Nadala posle 6 sati Nadala koji je imao dan više za odmor Novak je tada imao 25 godina ako je on mogao to da ostvari smešno je reći da su ovi umorni posle meča od dva ipo sata Cicipas ako je i bio umoran to je bilo jer je igrao estoril ali sam je to odabrao.

Sabre

pre 4 godine

Pele, liče, dečko ima 20 godina, a ni Tim nije mnogo stariji. Igra se u dva dobijena seta. Đoković je od obojice bio stariji kada je na Roland Garossu dobio back to back Nadala i Mareja, uz provedenih 12ak sati u ta dva meča samo. O čemu ti pričaš ej? Ako si sa 20 godina umoran za dva meča na dva dobijena seta dan za danom, tenis nije za tebe..

Pele 2.0

pre 4 godine

@Maja
@Train in vain
@Zorica

Napisite sta nije bilo tacno u mom komentaru da je Djokovic imao srece u Madridu?

1.kolo: bio je slobodan, sto je i normalno za Prvog nosioca
2.kolo: kvalifikant Fric
3.kolo: veteran i stara musterija Sardi
4.kolo: predao mu Cilic
Polufinale: umorni Tim posle pobede nad Federerom
Finale: umorni Cicipas, samo 18h posle pobede nad Nadalom

Nisam analizirao, niti omalovazavao njegova dostignuca u karijeri.

Aleksa

pre 4 godine

@Sabre
Izgleda da te pamcenje ne sluzi najbolje, jer Djokovic uopste nije dobio Mareja i Nadala na istom Rolan Garosu a kamo li back-to-back. Pretpostavljam da mislis na Austalian Open, ali tada je Nole imao 23,24 godine vec

iskreno

pre 4 godine

Novakovi navijači ,a i domaći novinari "zaboravili " SU da se Novak u petak odmarao, jer je Čilić predao meč ,dok je Tim igrao iscrpljujući meč sa Timom,kao i to da je imao više vremena za odmor od Cicipasa koji je takođe igrao iscrpljujući meč sa Nadalom u polufinalu koji je završio u kasnim noćnim satima.Da su njih dvojica imali tu sreću kao Novak. pitanje je da li bi ih pobjedio.

Japanac iz Rusije

pre 4 godine

Nisam neki veliki fan Djokovica.....ali stvarno dobro zvuci...najava broj jedan na svetu igra protiv..n.n.....jbt treba biti numero uno u bilo cemu....pozdrav iz Moskve..aaaaa

reflektor

pre 4 godine

Ne bi iznenadilo da Novak izgubi,borac je i nije kalkulant.Ali ima RG i ima 32 godine ako me razumete,logika neka je da ne jurisa na svaki Masters.Uzeo ke Madrid,podigao se,ima bodove i imao bi vreme za pripremu.U tom smislu mislim da ako ne da maksimum sebe na turniru to su razlozi.

Kukatilo

pre 4 godine

Teško protiv mladog Rusa. Deneris je spalila grad nakon što su se predali.
(knight, 13. maj 2019 17:48)

Nole tempira formu za Rolan Garos, kao sto je Pseto tempirao da se osveti Planini. Sada su obojica mrtvi...

maki

pre 4 godine

Ovo Nole lagano gubi u drugoj, trecoj rundi da bi se spremio za Pariz, najvazniji turnir za njega ove godine. Sve je savrseno isplanirao, niko ne moze da ga stigne, a bodove koje brani sl godine moze da ako u tome ne uspe nadoknadi sa turnirima koje je ove sezone odredio da lagano ispadne. Svaka cast na kalkulacijama, prvi cilj je stici Rafu i Federera po Grand slamovima, a onda ce da juri druge rekorde polagano. Na ovaj nacin i cuva tj skuplja na duge staze br nedelja na prvom mestu. Jednstavno genijalan plan.

Ivan

pre 4 godine

Trebalo je da preskoci Rim, ali valjda on zna bolje sta je najbolje za njega, to je samo moje misljenje. Posle osvojenog Madrida da napuni baterije, i onda svim silama napad na RG. Moze da se desi da ide i ovde do kraja, i onda da ne bude najsveziji za RG.

Kovalski

pre 4 godine

Lepo ga "spakovase" zabari...Jedan dan pauze posle finala Madrida, i vec u utorak prvi mec na turniru,a Federer ispao u cetvrtak i tek u sredu prvi mec...ne,nema povlastica nikako...

DIPLOMIRANI BEZ POSLA

pre 4 godine

Kakav maler, ne mogu da verujem. Taman je u dobroj formi, ima snagu, preciznost, na momente ume i da zablista u poslednje vreme, ali na ovom turniru neće proći prvo kolo:( Stvarno je u sportu potrebno nekad i malo sreće. Kud baš odmah da naleti na Đokovića!

Coki

pre 4 godine

@Kovalski
Eto,dzaba se svake godine dodvorava sa znanjem italijanskog.Ne vole ga pa to ti je.Zato prirodno i normalno samo kao Roger i eto ok termina

DIPLOMIRANI BEZ POSLA

pre 4 godine

Kakav maler, ne mogu da verujem. Taman je u dobroj formi, ima snagu, preciznost, na momente ume i da zablista u poslednje vreme, ali na ovom turniru neće proći prvo kolo:( Stvarno je u sportu potrebno nekad i malo sreće. Kud baš odmah da naleti na Đokovića!

Kovalski

pre 4 godine

Lepo ga "spakovase" zabari...Jedan dan pauze posle finala Madrida, i vec u utorak prvi mec na turniru,a Federer ispao u cetvrtak i tek u sredu prvi mec...ne,nema povlastica nikako...

maki

pre 4 godine

Ovo Nole lagano gubi u drugoj, trecoj rundi da bi se spremio za Pariz, najvazniji turnir za njega ove godine. Sve je savrseno isplanirao, niko ne moze da ga stigne, a bodove koje brani sl godine moze da ako u tome ne uspe nadoknadi sa turnirima koje je ove sezone odredio da lagano ispadne. Svaka cast na kalkulacijama, prvi cilj je stici Rafu i Federera po Grand slamovima, a onda ce da juri druge rekorde polagano. Na ovaj nacin i cuva tj skuplja na duge staze br nedelja na prvom mestu. Jednstavno genijalan plan.

Japanac iz Rusije

pre 4 godine

Nisam neki veliki fan Djokovica.....ali stvarno dobro zvuci...najava broj jedan na svetu igra protiv..n.n.....jbt treba biti numero uno u bilo cemu....pozdrav iz Moskve..aaaaa

Sabre

pre 4 godine

Pele, liče, dečko ima 20 godina, a ni Tim nije mnogo stariji. Igra se u dva dobijena seta. Đoković je od obojice bio stariji kada je na Roland Garossu dobio back to back Nadala i Mareja, uz provedenih 12ak sati u ta dva meča samo. O čemu ti pričaš ej? Ako si sa 20 godina umoran za dva meča na dva dobijena seta dan za danom, tenis nije za tebe..

Nebojša

pre 4 godine

@Sabre 
Izgleda da te pamcenje ne sluzi najbolje, jer Djokovic uopste nije dobio Mareja i Nadala na istom Rolan Garosu a kamo li back-to-back. Pretpostavljam da mislis na Austalian Open, ali tada je Nole imao 23,24 godine vec
(Aleksa, 13. maj 2019 20:47)

Jeste čovek pogrešio turnir ali ne i poentu Novak se 5 sati borio sa Marejem pa je potom igrao i pobedio Nadala posle 6 sati Nadala koji je imao dan više za odmor Novak je tada imao 25 godina ako je on mogao to da ostvari smešno je reći da su ovi umorni posle meča od dva ipo sata Cicipas ako je i bio umoran to je bilo jer je igrao estoril ali sam je to odabrao.

reflektor

pre 4 godine

Ne bi iznenadilo da Novak izgubi,borac je i nije kalkulant.Ali ima RG i ima 32 godine ako me razumete,logika neka je da ne jurisa na svaki Masters.Uzeo ke Madrid,podigao se,ima bodove i imao bi vreme za pripremu.U tom smislu mislim da ako ne da maksimum sebe na turniru to su razlozi.

Riki

pre 4 godine

@ Izgleda da te pamcenje ne sluzi najbolje, jer Djokovic uopste nije dobio Mareja i Nadala na istom Rolan Garosu a kamo li back-to-back. Pretpostavljam da mislis na Austalian Open, ali tada je Nole imao 23,24 godine vec
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Aleksa, 13. maj 2019 20:47)

Na Rg 2015. ste Djokovic pobjedjuje Nadala u cetvrtfinalu pa Mareja u polufinalu. Pamcenje tebe ne sluzi.!

Vuja neznalica

pre 4 godine

Do Madrida je bila prica kako su atp 500 i 1000 nebitni, samo sluze za uigravanje, jedino zeli da osvoji RG, i slicna opravdanja za poraze. A onda osvaja Madrid, atp 1000. Nole samo ukopava svoje navijace, svaki cas mora da se menja prica i prilagodjava desavanjima. :)
(Robert, 13. maj 2019 21:37)
Da, jadni mi ukopani Noletovi navijači, Nole obara rekorde, uvećava razliku u odnosu na sve ostale, a još uvek tempira formu za RG... A sad što je i sa 70% svojih mogućnosti prejak za konkurenciju to neka se drugi zapitaju...

Kukatilo

pre 4 godine

Teško protiv mladog Rusa. Deneris je spalila grad nakon što su se predali.
(knight, 13. maj 2019 17:48)

Nole tempira formu za Rolan Garos, kao sto je Pseto tempirao da se osveti Planini. Sada su obojica mrtvi...

Pele 2.0

pre 4 godine

@Maja
@Train in vain
@Zorica

Napisite sta nije bilo tacno u mom komentaru da je Djokovic imao srece u Madridu?

1.kolo: bio je slobodan, sto je i normalno za Prvog nosioca
2.kolo: kvalifikant Fric
3.kolo: veteran i stara musterija Sardi
4.kolo: predao mu Cilic
Polufinale: umorni Tim posle pobede nad Federerom
Finale: umorni Cicipas, samo 18h posle pobede nad Nadalom

Nisam analizirao, niti omalovazavao njegova dostignuca u karijeri.

Dragan

pre 4 godine

@kovalski

Ne siri dezinformacije molim te, Novakov mec je na programu u sredu, 21. vek je, imaju ljudi internet za proveru informacija.

Zlatko

pre 4 godine

Do Madrida je bila prica kako su atp 500 i 1000 nebitni, samo sluze za uigravanje, jedino zeli da osvoji RG, i slicna opravdanja za poraze. A onda osvaja Madrid, atp 1000. Nole samo ukopava svoje navijace, svaki cas mora da se menja prica i prilagodjava desavanjima. :)
(Robert, 13. maj 2019 21:37)

A kad po tvom mišljenju treba da se sprema za RG? RG počinje u ponedeljak, a on će u nedelju da odradi trening i kaže da je spreman? Atp 500 i 1000 jesu nebitni i služe za uigravanje i održvanje tog nekog takmičarskog fokusa, kao što si sam napisao, do Madrida. Madrid i Rim su i dalje nebitni ali oni su poslednja provera i priprema. Ceo teniski svet je mogao da pretpostavi da je RG cilj i sigurno niko nije očekivao neki vrhunski tenis. Svi se pozivaju da nije više mlad, ali može odigrati mesec dana na vrhunskom nivou, pogotovo kad dođe RG i ne bude se igralo dan za danom. Ja volim Novaka kao da mi je brat rođeni i želim mu posle OI da ima brojke koje će se teško stići, ali uopšte me nije bilo briga šta je uradio u prethodna tri meseca jer je RG cilj. Čak me je iznenadio osvajanjem Madrida. To je i dalje priprema za RG, ali imam utisak da je Nole samo iskoristio otvoren žreb. Pauza, Tim, Cicipas. Stiče se utisak da je finale dobio na iskustvo i bez mnogo stresa, nervoze i uložene energije.

iskreno

pre 4 godine

Novakovi navijači ,a i domaći novinari "zaboravili " SU da se Novak u petak odmarao, jer je Čilić predao meč ,dok je Tim igrao iscrpljujući meč sa Timom,kao i to da je imao više vremena za odmor od Cicipasa koji je takođe igrao iscrpljujući meč sa Nadalom u polufinalu koji je završio u kasnim noćnim satima.Da su njih dvojica imali tu sreću kao Novak. pitanje je da li bi ih pobjedio.

Robert

pre 4 godine

Do Madrida je bila prica kako su atp 500 i 1000 nebitni, samo sluze za uigravanje, jedino zeli da osvoji RG, i slicna opravdanja za poraze. A onda osvaja Madrid, atp 1000. Nole samo ukopava svoje navijace, svaki cas mora da se menja prica i prilagodjava desavanjima. :)

Dobros-AV

pre 4 godine

Kvota na Šapovalova će sigurno biti 3. Staviću pet hiljada na njega. Easy money.
(Banjica, 13. maj 2019 18:06)

Stavi 5000 evra, prijatelju, ako je to baš tako 'easy money', hahaha..... Aaaaaa, neeeemaš !?!?

Ivan

pre 4 godine

Trebalo je da preskoci Rim, ali valjda on zna bolje sta je najbolje za njega, to je samo moje misljenje. Posle osvojenog Madrida da napuni baterije, i onda svim silama napad na RG. Moze da se desi da ide i ovde do kraja, i onda da ne bude najsveziji za RG.

митар пфк

pre 4 godine

Како искусно , и рутински Ђоле распоређује поене , титуле и домете од аустралије , америчке турнеје па према паризу ..Боже здравља , догодине доста простора за нове бодове , и тоталну и бруталну доминацију на мјесту број 1 ...Ајмо Ноле пообарај те рекорде и угаси ову древну игру :)))

Coki

pre 4 godine

@Kovalski
Eto,dzaba se svake godine dodvorava sa znanjem italijanskog.Ne vole ga pa to ti je.Zato prirodno i normalno samo kao Roger i eto ok termina

Aleksa

pre 4 godine

@Sabre
Izgleda da te pamcenje ne sluzi najbolje, jer Djokovic uopste nije dobio Mareja i Nadala na istom Rolan Garosu a kamo li back-to-back. Pretpostavljam da mislis na Austalian Open, ali tada je Nole imao 23,24 godine vec

Radoje

pre 4 godine

A Vajda, đe je? Dolazi li u Rim?
(Lolo, 13. maj 2019 18:07)

Svejedno...Vazno je da Marko dolazi. Zar ne rece Nola onomad da mu je brat najveca inspiracija? Ejjj, Maaarko, ne Vajda.

Samo mislite na neko muvanje

pre 4 godine

@"Trebalo je da preskoci Rim, ali valjda on zna bolje sta je najbolje za njega, to je samo moje misljenje. Posle osvojenog Madrida da napuni baterije, i onda svim silama napad na RG. Moze da se desi da ide i ovde do kraja, i onda da ne bude najsveziji za RG."
(Ivan, 13. maj 2019 18:17)

Kad je osvojio RG, igrao je finale Rima, a isto su ta dva turnira bila "udaljena" nedelju dana.

nikol dz feimija

pre 4 godine

(Pele 2.0, 13. maj 2019 20:06)

TAKO JE UVEK i treba da bude jer prva pozicija donosi (i u redu je da donosi) privilegije. Zato se i bore, pored bodova koji donose mnogo love i slave.

U SVAKOM SLUČAJU Novak je, kada su u konkurenciji Fed,Raf,Endi uvek, ali uvek imao teži žreb, tako da od 10 turnira oni (Zapad) stave ne jednom najlakši Novaku, tako da masa pamti taj jedan a onih 9 ne, tako im valjda odgovara a na to Zapad i računa, na rulju koja tako posmatra i rezonuje.

Pele 2.0

pre 4 godine

@Maja
@Train in vain
@Zorica

Napisite sta nije bilo tacno u mom komentaru da je Djokovic imao srece u Madridu?

1.kolo: bio je slobodan, sto je i normalno za Prvog nosioca
2.kolo: kvalifikant Fric
3.kolo: veteran i stara musterija Sardi
4.kolo: predao mu Cilic
Polufinale: umorni Tim posle pobede nad Federerom
Finale: umorni Cicipas, samo 18h posle pobede nad Nadalom

Nisam analizirao, niti omalovazavao njegova dostignuca u karijeri.

iskreno

pre 4 godine

Novakovi navijači ,a i domaći novinari "zaboravili " SU da se Novak u petak odmarao, jer je Čilić predao meč ,dok je Tim igrao iscrpljujući meč sa Timom,kao i to da je imao više vremena za odmor od Cicipasa koji je takođe igrao iscrpljujući meč sa Nadalom u polufinalu koji je završio u kasnim noćnim satima.Da su njih dvojica imali tu sreću kao Novak. pitanje je da li bi ih pobjedio.

Kovalski

pre 4 godine

Lepo ga "spakovase" zabari...Jedan dan pauze posle finala Madrida, i vec u utorak prvi mec na turniru,a Federer ispao u cetvrtak i tek u sredu prvi mec...ne,nema povlastica nikako...

Coki

pre 4 godine

@Kovalski
Eto,dzaba se svake godine dodvorava sa znanjem italijanskog.Ne vole ga pa to ti je.Zato prirodno i normalno samo kao Roger i eto ok termina

Robert

pre 4 godine

Do Madrida je bila prica kako su atp 500 i 1000 nebitni, samo sluze za uigravanje, jedino zeli da osvoji RG, i slicna opravdanja za poraze. A onda osvaja Madrid, atp 1000. Nole samo ukopava svoje navijace, svaki cas mora da se menja prica i prilagodjava desavanjima. :)

Ivan

pre 4 godine

Trebalo je da preskoci Rim, ali valjda on zna bolje sta je najbolje za njega, to je samo moje misljenje. Posle osvojenog Madrida da napuni baterije, i onda svim silama napad na RG. Moze da se desi da ide i ovde do kraja, i onda da ne bude najsveziji za RG.

DIPLOMIRANI BEZ POSLA

pre 4 godine

Kakav maler, ne mogu da verujem. Taman je u dobroj formi, ima snagu, preciznost, na momente ume i da zablista u poslednje vreme, ali na ovom turniru neće proći prvo kolo:( Stvarno je u sportu potrebno nekad i malo sreće. Kud baš odmah da naleti na Đokovića!

maki

pre 4 godine

Ovo Nole lagano gubi u drugoj, trecoj rundi da bi se spremio za Pariz, najvazniji turnir za njega ove godine. Sve je savrseno isplanirao, niko ne moze da ga stigne, a bodove koje brani sl godine moze da ako u tome ne uspe nadoknadi sa turnirima koje je ove sezone odredio da lagano ispadne. Svaka cast na kalkulacijama, prvi cilj je stici Rafu i Federera po Grand slamovima, a onda ce da juri druge rekorde polagano. Na ovaj nacin i cuva tj skuplja na duge staze br nedelja na prvom mestu. Jednstavno genijalan plan.

Aleksa

pre 4 godine

@Sabre
Izgleda da te pamcenje ne sluzi najbolje, jer Djokovic uopste nije dobio Mareja i Nadala na istom Rolan Garosu a kamo li back-to-back. Pretpostavljam da mislis na Austalian Open, ali tada je Nole imao 23,24 godine vec

Kukatilo

pre 4 godine

Teško protiv mladog Rusa. Deneris je spalila grad nakon što su se predali.
(knight, 13. maj 2019 17:48)

Nole tempira formu za Rolan Garos, kao sto je Pseto tempirao da se osveti Planini. Sada su obojica mrtvi...

Japanac iz Rusije

pre 4 godine

Nisam neki veliki fan Djokovica.....ali stvarno dobro zvuci...najava broj jedan na svetu igra protiv..n.n.....jbt treba biti numero uno u bilo cemu....pozdrav iz Moskve..aaaaa

reflektor

pre 4 godine

Ne bi iznenadilo da Novak izgubi,borac je i nije kalkulant.Ali ima RG i ima 32 godine ako me razumete,logika neka je da ne jurisa na svaki Masters.Uzeo ke Madrid,podigao se,ima bodove i imao bi vreme za pripremu.U tom smislu mislim da ako ne da maksimum sebe na turniru to su razlozi.

Sabre

pre 4 godine

Pele, liče, dečko ima 20 godina, a ni Tim nije mnogo stariji. Igra se u dva dobijena seta. Đoković je od obojice bio stariji kada je na Roland Garossu dobio back to back Nadala i Mareja, uz provedenih 12ak sati u ta dva meča samo. O čemu ti pričaš ej? Ako si sa 20 godina umoran za dva meča na dva dobijena seta dan za danom, tenis nije za tebe..

Radoje

pre 4 godine

A Vajda, đe je? Dolazi li u Rim?
(Lolo, 13. maj 2019 18:07)

Svejedno...Vazno je da Marko dolazi. Zar ne rece Nola onomad da mu je brat najveca inspiracija? Ejjj, Maaarko, ne Vajda.

Nebojša

pre 4 godine

@Sabre 
Izgleda da te pamcenje ne sluzi najbolje, jer Djokovic uopste nije dobio Mareja i Nadala na istom Rolan Garosu a kamo li back-to-back. Pretpostavljam da mislis na Austalian Open, ali tada je Nole imao 23,24 godine vec
(Aleksa, 13. maj 2019 20:47)

Jeste čovek pogrešio turnir ali ne i poentu Novak se 5 sati borio sa Marejem pa je potom igrao i pobedio Nadala posle 6 sati Nadala koji je imao dan više za odmor Novak je tada imao 25 godina ako je on mogao to da ostvari smešno je reći da su ovi umorni posle meča od dva ipo sata Cicipas ako je i bio umoran to je bilo jer je igrao estoril ali sam je to odabrao.

митар пфк

pre 4 godine

Како искусно , и рутински Ђоле распоређује поене , титуле и домете од аустралије , америчке турнеје па према паризу ..Боже здравља , догодине доста простора за нове бодове , и тоталну и бруталну доминацију на мјесту број 1 ...Ајмо Ноле пообарај те рекорде и угаси ову древну игру :)))

Zlatko

pre 4 godine

Do Madrida je bila prica kako su atp 500 i 1000 nebitni, samo sluze za uigravanje, jedino zeli da osvoji RG, i slicna opravdanja za poraze. A onda osvaja Madrid, atp 1000. Nole samo ukopava svoje navijace, svaki cas mora da se menja prica i prilagodjava desavanjima. :)
(Robert, 13. maj 2019 21:37)

A kad po tvom mišljenju treba da se sprema za RG? RG počinje u ponedeljak, a on će u nedelju da odradi trening i kaže da je spreman? Atp 500 i 1000 jesu nebitni i služe za uigravanje i održvanje tog nekog takmičarskog fokusa, kao što si sam napisao, do Madrida. Madrid i Rim su i dalje nebitni ali oni su poslednja provera i priprema. Ceo teniski svet je mogao da pretpostavi da je RG cilj i sigurno niko nije očekivao neki vrhunski tenis. Svi se pozivaju da nije više mlad, ali može odigrati mesec dana na vrhunskom nivou, pogotovo kad dođe RG i ne bude se igralo dan za danom. Ja volim Novaka kao da mi je brat rođeni i želim mu posle OI da ima brojke koje će se teško stići, ali uopšte me nije bilo briga šta je uradio u prethodna tri meseca jer je RG cilj. Čak me je iznenadio osvajanjem Madrida. To je i dalje priprema za RG, ali imam utisak da je Nole samo iskoristio otvoren žreb. Pauza, Tim, Cicipas. Stiče se utisak da je finale dobio na iskustvo i bez mnogo stresa, nervoze i uložene energije.

Riki

pre 4 godine

@ Izgleda da te pamcenje ne sluzi najbolje, jer Djokovic uopste nije dobio Mareja i Nadala na istom Rolan Garosu a kamo li back-to-back. Pretpostavljam da mislis na Austalian Open, ali tada je Nole imao 23,24 godine vec
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Aleksa, 13. maj 2019 20:47)

Na Rg 2015. ste Djokovic pobjedjuje Nadala u cetvrtfinalu pa Mareja u polufinalu. Pamcenje tebe ne sluzi.!

Dragan

pre 4 godine

@kovalski

Ne siri dezinformacije molim te, Novakov mec je na programu u sredu, 21. vek je, imaju ljudi internet za proveru informacija.

Vuja neznalica

pre 4 godine

Do Madrida je bila prica kako su atp 500 i 1000 nebitni, samo sluze za uigravanje, jedino zeli da osvoji RG, i slicna opravdanja za poraze. A onda osvaja Madrid, atp 1000. Nole samo ukopava svoje navijace, svaki cas mora da se menja prica i prilagodjava desavanjima. :)
(Robert, 13. maj 2019 21:37)
Da, jadni mi ukopani Noletovi navijači, Nole obara rekorde, uvećava razliku u odnosu na sve ostale, a još uvek tempira formu za RG... A sad što je i sa 70% svojih mogućnosti prejak za konkurenciju to neka se drugi zapitaju...

nikol dz feimija

pre 4 godine

(Pele 2.0, 13. maj 2019 20:06)

TAKO JE UVEK i treba da bude jer prva pozicija donosi (i u redu je da donosi) privilegije. Zato se i bore, pored bodova koji donose mnogo love i slave.

U SVAKOM SLUČAJU Novak je, kada su u konkurenciji Fed,Raf,Endi uvek, ali uvek imao teži žreb, tako da od 10 turnira oni (Zapad) stave ne jednom najlakši Novaku, tako da masa pamti taj jedan a onih 9 ne, tako im valjda odgovara a na to Zapad i računa, na rulju koja tako posmatra i rezonuje.

Dobros-AV

pre 4 godine

Kvota na Šapovalova će sigurno biti 3. Staviću pet hiljada na njega. Easy money.
(Banjica, 13. maj 2019 18:06)

Stavi 5000 evra, prijatelju, ako je to baš tako 'easy money', hahaha..... Aaaaaa, neeeemaš !?!?

Samo mislite na neko muvanje

pre 4 godine

@"Trebalo je da preskoci Rim, ali valjda on zna bolje sta je najbolje za njega, to je samo moje misljenje. Posle osvojenog Madrida da napuni baterije, i onda svim silama napad na RG. Moze da se desi da ide i ovde do kraja, i onda da ne bude najsveziji za RG."
(Ivan, 13. maj 2019 18:17)

Kad je osvojio RG, igrao je finale Rima, a isto su ta dva turnira bila "udaljena" nedelju dana.