Ponedeljak, 13.05.2019.

17:00

"Drago mi je zbog Jokića, Amerika je videla njegove neverovatne mečeve"

Čarls Barkli, legendarni NBA košarkaš, smatra da će Portland Trejlblejzersi pružiti jak otpor Golden Stejt Voriorsima u finalu Zapada.

Izvor: PT

"Drago mi je zbog Jokiæa, Amerika je videla njegove neverovatne meèeve" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

41 Komentari

Sortiraj po:

bskfan

pre 4 godine

Sve je u najboljem redu. Jokic je dosao u los tim i zato mu se pruzila sansa da pokaze sta zna i da stvori ime. Dok su neki veoma dobri igraci propali u pogresnim sredinima ili su igrali za mali novac, Jokic je dobio ugovor od skoro 30 miliona po sezoni, a takav ugovor dobije samo oko 30-40 igraca. Naravno, ne treba biti nezhavalan, vec pokazati profesionalizam i lojalnost timu, dati sve od sebe da opravda poverenje, a sta ce biti posle, videcemo. Jokic je vec ove godine vratio svaki ulozeni dolar u njega jer bez njega ne bi bilo ni plejofa, ni dodatnih 8 utakmica na svom terenu, ni sponzora, ni novca od TV prava itd. Ako vlasnik kluba zeli da Denver podigne na nivo velikog kluba, onda ce morati da se otarasi nekih losih igraca i da dovede ili jednog vrghunskog igraca, ili 2-3 dokazana jeftinija igraca. Ne moze se u sezonu uci sa nekoliko povredjenih igraca i sa igracima iz G lige ili ruki igracima. Ozbiljan tim mora da ima 10 dobrih igraca i 5 rezervi jer je sezona duga. Ako igraci u regularnom delu sezone igraju po 36+ minuta i sagore, onda od njih u plejofu nema koristi. Taj posao jedino dobro radi GSW. Ako vlasnik kluba nema nameru da uradi nesto vise, vec samo da Denver odrzava na nivou top 8 timova, onda Jokic odradi svoj ugovor posteno, pa kao slobodan igrac ode u bogatiji klub. Mada, ne ide to tako lako jer su najbogatiji Niksi i Lejksresi, ali se niko u njima nije usrecio. Ja bih najvise voleo kada bi se spojili Luka, Kristaps i Jokic u Dalasu.

bskfan

pre 4 godine

Mnogi kritikuju Shakila ali on neke stvari vidi mnogo bolje nego ostali. Dok se za vreme reguralrnog dela sezone pricalo o Denverovoj "dugoj klupi", Shakil je pitao: kojoj dugoj klupi? Ispostavilo se da je Denver pukao upravo zbog te lose klupe jer su toliko forsirali startere da su ovi na kraju disali na skrge od umora. Morisa je pojela nervoza, Beasly je pao u odbrambenim zadacima jer nije mogao da cuva Portlandove brze bekove, Plamli nije mogao da cuva nijednog igraca San Antonija i Portlanda, a Lyles nije ni ulazio u igru. Sa druge strane, za GSW se pricalo kako uopste nema klupu, a onda Stiv Ker na kljucnoj utakmici protiv Hjustona pobedi igrajuci sa cak 11 igraca u rotaciji, a Luni izdominira u skoku i napravi smesnim Capelu. Mada se mora reci da je i Malone losim rotacijama ubio i ono malo samopouzdanja koje su imali. Primera radi, Beasly odigra lose u odbrani par minuta i odmah ode na klupu, a onda Haris bude toliko umoran da na kraju utakmice bude potpuno neupotrebljiv, kao i Marej. CJ ih je ionako napunio, tako da ni Beasly ne bi bio mnogo gori da ga je cuvao. Bilo kako bilo, to je to "iskustvo" koje nemaju ni igraci a pre svega trener, kad jednom to prezivis onda si sledeci put bolji.

Ivan

pre 4 godine

Alo bre,ide metla,eventualno 4:1,samo sam objektivan,ne znam stvarno ko misli drugačije. Ista bi priča bila i da je Denver prošao,jednostano tako stoje stvari.

mate

pre 4 godine

Valkarin ja sam dole napisa da su bez duranta uzeli prsten i imali 73 pobjede- nije mi se dalo u sirinu pisat i objasnjavat- dakle nije bilo to iste sezone-2015 su prsten uzeli a 2016(kad su imali 73) ih pobjedio clevelend ... Pretpostavljo sam da oni koji komentiraju znaju bar zadnje 4 sezone povijest lige...

Стефан

pre 4 godine

кажу људи јадан портланд,лош тим,буће метла...па портланд је одличан тим,али метла иде свима

JPR24

pre 4 godine

Portland ima sansi jedino ako GSW igra sa pola snage... Toliko bi i ostali imali. Budimo realni. Protiv Denvera, Portland nije pokazao da je bolji, jedino da su iskusniji p, i da im je trener pametniji. Lilard nije bio nikakav faktor, a kao lider ekipe, MekKelum je tu bio glavna karika bez premca.

kejt winslet

pre 4 godine

Ono kad napišu komentar sto Meloun nije igrao Ajzeju... Pa kakva bi to odbrana bila, zamislite Jokica i Ajzeju da brane pik. Jokic je prosečan u odbrani a Ajzeja je tragican. Ko je gledao seriju Portland Denver, video je koliko puta je igrana izolacija gde je Portland napadao Mrija. Razbucali su ga svi Portland ovi bekovi 1v1 leđima, Lilard Mekalum Hud pa čak i Evan Trner... Jedino ga Set Kri nije maltretira... Zamislite šta bi uradili Ajzeji...

vgarsa

pre 4 godine

@Davez, populista, cinik,
Ako je on daleko od velikog igraca,onda su svi nasi igraci u istoriji velike nule,nijedan nas igrac nikada nije bio nosilac fransize do Jokica,jedino je Stojakovic jedne godine bio u vrhu liate strelaca i opet je ta njegova sezona bila slabija od Jokiceve tekuce,a ovome tek 24,pre 5 godina nismo imali igraca u NBA sada imamo verovatno clana prve petorke,i mi nismo zadovoljni,mi definitivno ne zasluzujemo Jokica i Sasu Djordjevica,nama su mera Kokeza,Terza,Vazura,Krstajic,Ostoja,Covke...

paspalj chandler

pre 4 godine

GSW bez Duranta jedno finale pobedili, drugo izgubili, u prvom finalu nisu igrali Kyrie i Love tako da price o nepobedivosti pre Duranta su smesne.

Davez, populista, cinik

pre 4 godine

Jokic jeste Zvezda OVE ekipe, ali budimo realni; Jokic nije Zvezda NBA lige. Neko je napisao komentar u kojem je nabrojao nekoliko super igraca koje bi trebalo dovesti u Denver pa bi se tek tad videlo koliko je dobar Jokic. Realno, u tom timu Jokicev ucinak bi bio znatno skromniji, jer ti drugi igraci bi nosily igru, a ne Jokic I tada bi system bio potpuno razlicit od sadasnjeg I u tom sistemu bi bilo mnogo variant gdje Jokic ne bi bio nosilac svakog napada I asistencija koje pravi odlaganjem lopte za pucace. Iznenadice vas moje misljenje da je Denver izgubio od Portlanda upravo zbog Jokica. Procitali su svi Denverovu igru koja je zbog Jokica neraznovrsna (lopta za njega na vr reketa, on je odlozi za bekove, eventualno neka variant na tu temu I to je to). Posebno je Jokic adut prorivickih igara njegova igra u odbrani. Pogledajte snimak utakmica Denvera, videcete da se napadi tih timova svodi na igru na Jokica u odbrani gdje je on katastroga.Nista nije odbranipo, sve uhvacene lopte zahvaljujuci njegovoj visini. Sinoc je Portland dao preko 7o% koseva preko Jokica I njegove uzasne odbrane. Daleko je on od velikog igraca.

Ma bolji je bio oni Petrović

pre 4 godine

Jokić i neće celog svog (košarkaškog) života ostati u toj selendri.
Platiće za njega Ameri mnogo više, e da bi zaigrao za drugi tim.
Vole oni i po nekog nebitnog belca, iako nije iz Texasa, da vide na parketu.

Valkarin

pre 4 godine

Barkley ne voli GSW, prognozira da ce ih houstoun dobit. Ne volim ih ni ja ali realno nemoze portland vise od 2 pobjede uzet. Ljudi pamte ko zlatne ribice- pa bez duranta su imali 73 pobjede u sezoni i uzeli prsten.
(mate, 13. maj 2019 17:18)

Te godine su izgubili u finalu od Klivlenda. Ali su sledeće uzeli prsten (bez Durenta).
(x, 13. maj 2019 17:43)

Kako lupetate, a svi podaci su vam na dohvat ruke. Sezonu pre te sa 9 poraza u regularnom delu (2014/15) su uzeli bez Duranta, a sezonu nakon nje (2016/17) je Durantula vec bio u timu i danas ima dva prstena sa Warriorsima (ostatak grupe ima tri). Te rekordne 73-9 (2015/16) sezone su u finalu izgubili nakon vodjstva od 3:1. Imate pamcenje ko zlatne ribice.

zz

pre 4 godine

alo paznja ljudi slikajte komentare kad GSW izgubi ovo 4:2....
(acika, 13. maj 2019 17:53)

Majstore, kakvo slikanje.. GSW je veliki favorit, ako misliš da uzima Portland, pravac kladionica, sigurno je dobra kvota..
Samo što su to bačene pare..

Dule Sumadinac

pre 4 godine

imali su Nagetsi i bolje igrace od Jokica pa nisu ništa uradili...Nikola je najbolji C u NBA trenutno ali za Nešto veće treba im neki košgeter tipa Clay Tompson ...imali su oni Isaiah Tomasa kojeg Maloun nije koristio iz samo njemu znanih razloga ...Denver nije losa ekipa i tu su gde su isključivo zaslugom NJ ...videćemo hoće li vlasnici učiniti nešto više i da dovedu pomoć za sledeću godinu....

zz

pre 4 godine

Barkley ne voli GSW, prognozira da ce ih houstoun dobit. Ne volim ih ni ja ali realno nemoze portland vise od 2 pobjede uzet. Ljudi pamte ko zlatne ribice- pa bez duranta su imali 73 pobjede u sezoni i uzeli prsten. 
(mate, 13. maj 2019 17:18) 

Te godine su izgubili u finalu od Klivlenda. Ali su sledeće uzeli prsten (bez Durenta).
(x, 13. maj 2019 17:43)

Ne, godine pre te su uzeli titulu, pa su te sezone izgubili u finalu od Klivlenda i sledeće su osvojili SA Durentom. Kao i godine posle toga.. Mnogo su se istrošili jureći rekord te godine, mogli su lagano prsten da uzmu i tada..

Jaran

pre 4 godine

wvw
Jedna od najmladjih ekipa u NBA, najmladja ekipa u plej-ofu i najmladji 2. u konferenciji u istoriji. Maltene niko nije ocekivao ni 4. mesto u konferenciji (sem Dzejlena Rouza), a u plej-ofu su predvidjali da ce od bilo koje ekipe ispasti 4-0 ili 4-1.

U pravu ste vi internet strucnjaci, nemaju oni nikakvu buducnost!

mate

pre 4 godine

Barkley ne voli GSW, prognozira da ce ih houstoun dobit. Ne volim ih ni ja ali realno nemoze portland vise od 2 pobjede uzet. Ljudi pamte ko zlatne ribice- pa bez duranta su imali 73 pobjede u sezoni i uzeli prsten.

Džoni

pre 4 godine

Kakav bre Denver, daleko je to od ozbiljne ekipe. Jokić im je u timu i alfa i omega i od njega zavisi kompletna igra. Čim on izađe srljanje i konfuzija. Tim koji se oslanja na jednog igrača može da dobije dve tri, četiri utakmice ali da osvaja serije i titule e to ne može. Portland nije neka vanserijska ekipa ali je bolji od Denvera, imaju Lillarda i Mekaluma u Huda koji svi znaju i mogu da potegnu kada nekoga ne ide. Pitam se samo šta bi se desilo da je Jokić značajno podbacio u nekoj od utakmica, ko bi preuzeo palicu? Trener ne sme da ga izvadi iz igre, one produžetke igra 65min. centar, težak, umara se što je logično ali nema poverenja u druge igrače a ovamo priča o nekom timskom duhu i timu a nije svestan da nema tim. Jednoj Zvezdi se povrede do tada dva najbolja igrača i nosioci igre i EKIPA odigra najbolju košarku u sezoni bez njih. Zamisli da Denveru ne odigraju Jokić i Marej??? Ni Džordan nije mogao sam da osvaja titule pa to ne može ni Jokić, ni Harden a ni Lebron. Bez učinka ekipe džaba je sve.

tri sekunde u koracima

pre 4 godine

Unisteni su u reketu. Ovo je limit ove ekipe, za neko finale ili eventualno prsten, moraju dovesti Pol Goerga na trojku i Kandju na dvojku. Onda bi tek Joka, Mari i Milsap mogli da pokazu kako se igra kosarka u oba smera.

stavio ih Portland na svoje mesto

pre 4 godine

Kakav š tim, sa jednim evropskim amaterskim centrom, koji se do sad provlačio na fore i zahvaljujući tome imali sreće.
Medjutim kad je trebalo da se pokaže ko su junaci, trt promašaj do promašaja. Amater(i).

Inače, Portland nema šanse sa GSW, ugaziće ih.

Pili

pre 4 godine

Ako trejduju Bartona i Plamlija (licno bih zrtvovao buduce pikove jer je okosnica tima vec stvorena) a Milsapa produze sa 10 do 15 miliona po sezoni otvara se prostor od 40 do 45 miliona u salary cap-u za jedno vrhunsko pojacanje. Nije realno ocekivati Kleja (jer ako KD ode u NY on sigurno ostaje u GSW) niti Kavaja (pogotovo ako udje u finale sa Torontom - mislim da se tamo super uklopio) ali neki igrac koji nije superstar (npr Bredli Bil) a iz tima koji radi rebuilding (kao Wisards-i) bi im dao kvalitet da pucaju na veliko finale (pogotovo ako se GSW rasformiraju a Lebron ne dovede AD u LA). Mislim da bez tako nekog trejda nemaju sanse za bolji rezultat od ovog (realno su svi spoljni igraci ukljucujuci mozda cak i Mareja su limitirani).

eMaJeLaJeSeJVi

pre 4 godine

(stavio ih Portland na svoje mesto, 13. maj 2019 17:42)
Na koje mesto ih je postavio daj objasni malo, medju 4 najbolje ekipe na zapadu
ili.....

gagi

pre 4 godine

Niko ne ceni gubitnike.

Pričati o neiskustvu Denvera nakon 13 utakmica playoffa, pa još na domaćem terenu, je nerealno.
Pratio sam ih, naravno zbog Jokića cele sezone, i sreća i nesreća, istovremeno, Jokićeva što je u tom timu. Sreća jer je alfa i omega. Nesreća jer sa takvim timom neće nikad stići dalje od toga gde je sada. Sem za statističare tj još i još TD, više od ovog ili onog u istoriji NBA. Kakav Marej, Haris... kakvi bakrači, jedino Nikola osta na crti onoj muci kad treba biti junak, ostali su zastali u osrednjosti, kojoj ustvari i pripaddaju. Takvih je gomila, a onih koji grizu do kraja do svega ili ničega e tih je malo! Nema žestokog NBA tima sa samo jednim čovekom koji je sposoban da grize, da je sposoban ratovati za vrh. Beži Nikola negde gde ima šanse za prsten, kad tad, jer tu ga videti nećeš.

Vet

pre 4 godine

Sjajan je Jokić i uvek će biti najbolji u Denveru, vući će tim kad god bude trebalo ali ako bude želeo titulu moraće da uradi nešto slično kao KD.

x

pre 4 godine

Barkley ne voli GSW, prognozira da ce ih houstoun dobit. Ne volim ih ni ja ali realno nemoze portland vise od 2 pobjede uzet. Ljudi pamte ko zlatne ribice- pa bez duranta su imali 73 pobjede u sezoni i uzeli prsten.
(mate, 13. maj 2019 17:18)

Te godine su izgubili u finalu od Klivlenda. Ali su sledeće uzeli prsten (bez Durenta).

Strucnjak ekspertskog nivoa

pre 4 godine

Igrao je dvije serije po 7 meceva protiv ekipa koje su bile, uz Detroit, medju gorim u PO.
Ispali kao domacini.
U ovom poslednjem mecu pamtim da je Portland bukvalno dao 80% poena napadajuci reket. Jokic samo jednom odbranio, kad je ispratio Lilarda.
Kada se lomi promasuje 4 suta, slobodno, a Portland je stekao krucijalnu prednost kada je Lilard presjekao njegov los pas pa pogodio 3 preko njega. S druge strane sve ostale zvijezde odigrale odlicno, na noz, pa tako neki zasluzni ili za veliku pobjedu, ili tijesan poraz.
Ovo je bilo tragikomicno.

wvw

pre 4 godine

Denver nema šanse da napravi sa ovim timom bilo kakav ozbiljni uspeh, ovo im je maksimum. I ovo im je isključivo zbog neverovatnog, fantastičnog Jokića inače ne bi ni prišlu plej ofu a kamoli ti finalu zapada.

wvw

pre 4 godine

Denver nema šanse da napravi sa ovim timom bilo kakav ozbiljni uspeh, ovo im je maksimum. I ovo im je isključivo zbog neverovatnog, fantastičnog Jokića inače ne bi ni prišlu plej ofu a kamoli ti finalu zapada.

mate

pre 4 godine

Barkley ne voli GSW, prognozira da ce ih houstoun dobit. Ne volim ih ni ja ali realno nemoze portland vise od 2 pobjede uzet. Ljudi pamte ko zlatne ribice- pa bez duranta su imali 73 pobjede u sezoni i uzeli prsten.

Džoni

pre 4 godine

Kakav bre Denver, daleko je to od ozbiljne ekipe. Jokić im je u timu i alfa i omega i od njega zavisi kompletna igra. Čim on izađe srljanje i konfuzija. Tim koji se oslanja na jednog igrača može da dobije dve tri, četiri utakmice ali da osvaja serije i titule e to ne može. Portland nije neka vanserijska ekipa ali je bolji od Denvera, imaju Lillarda i Mekaluma u Huda koji svi znaju i mogu da potegnu kada nekoga ne ide. Pitam se samo šta bi se desilo da je Jokić značajno podbacio u nekoj od utakmica, ko bi preuzeo palicu? Trener ne sme da ga izvadi iz igre, one produžetke igra 65min. centar, težak, umara se što je logično ali nema poverenja u druge igrače a ovamo priča o nekom timskom duhu i timu a nije svestan da nema tim. Jednoj Zvezdi se povrede do tada dva najbolja igrača i nosioci igre i EKIPA odigra najbolju košarku u sezoni bez njih. Zamisli da Denveru ne odigraju Jokić i Marej??? Ni Džordan nije mogao sam da osvaja titule pa to ne može ni Jokić, ni Harden a ni Lebron. Bez učinka ekipe džaba je sve.

Vet

pre 4 godine

Sjajan je Jokić i uvek će biti najbolji u Denveru, vući će tim kad god bude trebalo ali ako bude želeo titulu moraće da uradi nešto slično kao KD.

gagi

pre 4 godine

Niko ne ceni gubitnike.

Pričati o neiskustvu Denvera nakon 13 utakmica playoffa, pa još na domaćem terenu, je nerealno.
Pratio sam ih, naravno zbog Jokića cele sezone, i sreća i nesreća, istovremeno, Jokićeva što je u tom timu. Sreća jer je alfa i omega. Nesreća jer sa takvim timom neće nikad stići dalje od toga gde je sada. Sem za statističare tj još i još TD, više od ovog ili onog u istoriji NBA. Kakav Marej, Haris... kakvi bakrači, jedino Nikola osta na crti onoj muci kad treba biti junak, ostali su zastali u osrednjosti, kojoj ustvari i pripaddaju. Takvih je gomila, a onih koji grizu do kraja do svega ili ničega e tih je malo! Nema žestokog NBA tima sa samo jednim čovekom koji je sposoban da grize, da je sposoban ratovati za vrh. Beži Nikola negde gde ima šanse za prsten, kad tad, jer tu ga videti nećeš.

Jaran

pre 4 godine

wvw
Jedna od najmladjih ekipa u NBA, najmladja ekipa u plej-ofu i najmladji 2. u konferenciji u istoriji. Maltene niko nije ocekivao ni 4. mesto u konferenciji (sem Dzejlena Rouza), a u plej-ofu su predvidjali da ce od bilo koje ekipe ispasti 4-0 ili 4-1.

U pravu ste vi internet strucnjaci, nemaju oni nikakvu buducnost!

Pili

pre 4 godine

Ako trejduju Bartona i Plamlija (licno bih zrtvovao buduce pikove jer je okosnica tima vec stvorena) a Milsapa produze sa 10 do 15 miliona po sezoni otvara se prostor od 40 do 45 miliona u salary cap-u za jedno vrhunsko pojacanje. Nije realno ocekivati Kleja (jer ako KD ode u NY on sigurno ostaje u GSW) niti Kavaja (pogotovo ako udje u finale sa Torontom - mislim da se tamo super uklopio) ali neki igrac koji nije superstar (npr Bredli Bil) a iz tima koji radi rebuilding (kao Wisards-i) bi im dao kvalitet da pucaju na veliko finale (pogotovo ako se GSW rasformiraju a Lebron ne dovede AD u LA). Mislim da bez tako nekog trejda nemaju sanse za bolji rezultat od ovog (realno su svi spoljni igraci ukljucujuci mozda cak i Mareja su limitirani).

Valkarin

pre 4 godine

Barkley ne voli GSW, prognozira da ce ih houstoun dobit. Ne volim ih ni ja ali realno nemoze portland vise od 2 pobjede uzet. Ljudi pamte ko zlatne ribice- pa bez duranta su imali 73 pobjede u sezoni i uzeli prsten.
(mate, 13. maj 2019 17:18)

Te godine su izgubili u finalu od Klivlenda. Ali su sledeće uzeli prsten (bez Durenta).
(x, 13. maj 2019 17:43)

Kako lupetate, a svi podaci su vam na dohvat ruke. Sezonu pre te sa 9 poraza u regularnom delu (2014/15) su uzeli bez Duranta, a sezonu nakon nje (2016/17) je Durantula vec bio u timu i danas ima dva prstena sa Warriorsima (ostatak grupe ima tri). Te rekordne 73-9 (2015/16) sezone su u finalu izgubili nakon vodjstva od 3:1. Imate pamcenje ko zlatne ribice.

vgarsa

pre 4 godine

@Davez, populista, cinik,
Ako je on daleko od velikog igraca,onda su svi nasi igraci u istoriji velike nule,nijedan nas igrac nikada nije bio nosilac fransize do Jokica,jedino je Stojakovic jedne godine bio u vrhu liate strelaca i opet je ta njegova sezona bila slabija od Jokiceve tekuce,a ovome tek 24,pre 5 godina nismo imali igraca u NBA sada imamo verovatno clana prve petorke,i mi nismo zadovoljni,mi definitivno ne zasluzujemo Jokica i Sasu Djordjevica,nama su mera Kokeza,Terza,Vazura,Krstajic,Ostoja,Covke...

tri sekunde u koracima

pre 4 godine

Unisteni su u reketu. Ovo je limit ove ekipe, za neko finale ili eventualno prsten, moraju dovesti Pol Goerga na trojku i Kandju na dvojku. Onda bi tek Joka, Mari i Milsap mogli da pokazu kako se igra kosarka u oba smera.

Dule Sumadinac

pre 4 godine

imali su Nagetsi i bolje igrace od Jokica pa nisu ništa uradili...Nikola je najbolji C u NBA trenutno ali za Nešto veće treba im neki košgeter tipa Clay Tompson ...imali su oni Isaiah Tomasa kojeg Maloun nije koristio iz samo njemu znanih razloga ...Denver nije losa ekipa i tu su gde su isključivo zaslugom NJ ...videćemo hoće li vlasnici učiniti nešto više i da dovedu pomoć za sledeću godinu....

Ivan

pre 4 godine

Alo bre,ide metla,eventualno 4:1,samo sam objektivan,ne znam stvarno ko misli drugačije. Ista bi priča bila i da je Denver prošao,jednostano tako stoje stvari.

zz

pre 4 godine

alo paznja ljudi slikajte komentare kad GSW izgubi ovo 4:2....
(acika, 13. maj 2019 17:53)

Majstore, kakvo slikanje.. GSW je veliki favorit, ako misliš da uzima Portland, pravac kladionica, sigurno je dobra kvota..
Samo što su to bačene pare..

kejt winslet

pre 4 godine

Ono kad napišu komentar sto Meloun nije igrao Ajzeju... Pa kakva bi to odbrana bila, zamislite Jokica i Ajzeju da brane pik. Jokic je prosečan u odbrani a Ajzeja je tragican. Ko je gledao seriju Portland Denver, video je koliko puta je igrana izolacija gde je Portland napadao Mrija. Razbucali su ga svi Portland ovi bekovi 1v1 leđima, Lilard Mekalum Hud pa čak i Evan Trner... Jedino ga Set Kri nije maltretira... Zamislite šta bi uradili Ajzeji...

JPR24

pre 4 godine

Portland ima sansi jedino ako GSW igra sa pola snage... Toliko bi i ostali imali. Budimo realni. Protiv Denvera, Portland nije pokazao da je bolji, jedino da su iskusniji p, i da im je trener pametniji. Lilard nije bio nikakav faktor, a kao lider ekipe, MekKelum je tu bio glavna karika bez premca.

Davez, populista, cinik

pre 4 godine

Jokic jeste Zvezda OVE ekipe, ali budimo realni; Jokic nije Zvezda NBA lige. Neko je napisao komentar u kojem je nabrojao nekoliko super igraca koje bi trebalo dovesti u Denver pa bi se tek tad videlo koliko je dobar Jokic. Realno, u tom timu Jokicev ucinak bi bio znatno skromniji, jer ti drugi igraci bi nosily igru, a ne Jokic I tada bi system bio potpuno razlicit od sadasnjeg I u tom sistemu bi bilo mnogo variant gdje Jokic ne bi bio nosilac svakog napada I asistencija koje pravi odlaganjem lopte za pucace. Iznenadice vas moje misljenje da je Denver izgubio od Portlanda upravo zbog Jokica. Procitali su svi Denverovu igru koja je zbog Jokica neraznovrsna (lopta za njega na vr reketa, on je odlozi za bekove, eventualno neka variant na tu temu I to je to). Posebno je Jokic adut prorivickih igara njegova igra u odbrani. Pogledajte snimak utakmica Denvera, videcete da se napadi tih timova svodi na igru na Jokica u odbrani gdje je on katastroga.Nista nije odbranipo, sve uhvacene lopte zahvaljujuci njegovoj visini. Sinoc je Portland dao preko 7o% koseva preko Jokica I njegove uzasne odbrane. Daleko je on od velikog igraca.

stavio ih Portland na svoje mesto

pre 4 godine

Kakav š tim, sa jednim evropskim amaterskim centrom, koji se do sad provlačio na fore i zahvaljujući tome imali sreće.
Medjutim kad je trebalo da se pokaže ko su junaci, trt promašaj do promašaja. Amater(i).

Inače, Portland nema šanse sa GSW, ugaziće ih.

Ma bolji je bio oni Petrović

pre 4 godine

Jokić i neće celog svog (košarkaškog) života ostati u toj selendri.
Platiće za njega Ameri mnogo više, e da bi zaigrao za drugi tim.
Vole oni i po nekog nebitnog belca, iako nije iz Texasa, da vide na parketu.

x

pre 4 godine

Barkley ne voli GSW, prognozira da ce ih houstoun dobit. Ne volim ih ni ja ali realno nemoze portland vise od 2 pobjede uzet. Ljudi pamte ko zlatne ribice- pa bez duranta su imali 73 pobjede u sezoni i uzeli prsten.
(mate, 13. maj 2019 17:18)

Te godine su izgubili u finalu od Klivlenda. Ali su sledeće uzeli prsten (bez Durenta).

eMaJeLaJeSeJVi

pre 4 godine

(stavio ih Portland na svoje mesto, 13. maj 2019 17:42)
Na koje mesto ih je postavio daj objasni malo, medju 4 najbolje ekipe na zapadu
ili.....

zz

pre 4 godine

Barkley ne voli GSW, prognozira da ce ih houstoun dobit. Ne volim ih ni ja ali realno nemoze portland vise od 2 pobjede uzet. Ljudi pamte ko zlatne ribice- pa bez duranta su imali 73 pobjede u sezoni i uzeli prsten. 
(mate, 13. maj 2019 17:18) 

Te godine su izgubili u finalu od Klivlenda. Ali su sledeće uzeli prsten (bez Durenta).
(x, 13. maj 2019 17:43)

Ne, godine pre te su uzeli titulu, pa su te sezone izgubili u finalu od Klivlenda i sledeće su osvojili SA Durentom. Kao i godine posle toga.. Mnogo su se istrošili jureći rekord te godine, mogli su lagano prsten da uzmu i tada..

Strucnjak ekspertskog nivoa

pre 4 godine

Igrao je dvije serije po 7 meceva protiv ekipa koje su bile, uz Detroit, medju gorim u PO.
Ispali kao domacini.
U ovom poslednjem mecu pamtim da je Portland bukvalno dao 80% poena napadajuci reket. Jokic samo jednom odbranio, kad je ispratio Lilarda.
Kada se lomi promasuje 4 suta, slobodno, a Portland je stekao krucijalnu prednost kada je Lilard presjekao njegov los pas pa pogodio 3 preko njega. S druge strane sve ostale zvijezde odigrale odlicno, na noz, pa tako neki zasluzni ili za veliku pobjedu, ili tijesan poraz.
Ovo je bilo tragikomicno.

paspalj chandler

pre 4 godine

GSW bez Duranta jedno finale pobedili, drugo izgubili, u prvom finalu nisu igrali Kyrie i Love tako da price o nepobedivosti pre Duranta su smesne.

Стефан

pre 4 godine

кажу људи јадан портланд,лош тим,буће метла...па портланд је одличан тим,али метла иде свима

bskfan

pre 4 godine

Sve je u najboljem redu. Jokic je dosao u los tim i zato mu se pruzila sansa da pokaze sta zna i da stvori ime. Dok su neki veoma dobri igraci propali u pogresnim sredinima ili su igrali za mali novac, Jokic je dobio ugovor od skoro 30 miliona po sezoni, a takav ugovor dobije samo oko 30-40 igraca. Naravno, ne treba biti nezhavalan, vec pokazati profesionalizam i lojalnost timu, dati sve od sebe da opravda poverenje, a sta ce biti posle, videcemo. Jokic je vec ove godine vratio svaki ulozeni dolar u njega jer bez njega ne bi bilo ni plejofa, ni dodatnih 8 utakmica na svom terenu, ni sponzora, ni novca od TV prava itd. Ako vlasnik kluba zeli da Denver podigne na nivo velikog kluba, onda ce morati da se otarasi nekih losih igraca i da dovede ili jednog vrghunskog igraca, ili 2-3 dokazana jeftinija igraca. Ne moze se u sezonu uci sa nekoliko povredjenih igraca i sa igracima iz G lige ili ruki igracima. Ozbiljan tim mora da ima 10 dobrih igraca i 5 rezervi jer je sezona duga. Ako igraci u regularnom delu sezone igraju po 36+ minuta i sagore, onda od njih u plejofu nema koristi. Taj posao jedino dobro radi GSW. Ako vlasnik kluba nema nameru da uradi nesto vise, vec samo da Denver odrzava na nivou top 8 timova, onda Jokic odradi svoj ugovor posteno, pa kao slobodan igrac ode u bogatiji klub. Mada, ne ide to tako lako jer su najbogatiji Niksi i Lejksresi, ali se niko u njima nije usrecio. Ja bih najvise voleo kada bi se spojili Luka, Kristaps i Jokic u Dalasu.

mate

pre 4 godine

Valkarin ja sam dole napisa da su bez duranta uzeli prsten i imali 73 pobjede- nije mi se dalo u sirinu pisat i objasnjavat- dakle nije bilo to iste sezone-2015 su prsten uzeli a 2016(kad su imali 73) ih pobjedio clevelend ... Pretpostavljo sam da oni koji komentiraju znaju bar zadnje 4 sezone povijest lige...

bskfan

pre 4 godine

Mnogi kritikuju Shakila ali on neke stvari vidi mnogo bolje nego ostali. Dok se za vreme reguralrnog dela sezone pricalo o Denverovoj "dugoj klupi", Shakil je pitao: kojoj dugoj klupi? Ispostavilo se da je Denver pukao upravo zbog te lose klupe jer su toliko forsirali startere da su ovi na kraju disali na skrge od umora. Morisa je pojela nervoza, Beasly je pao u odbrambenim zadacima jer nije mogao da cuva Portlandove brze bekove, Plamli nije mogao da cuva nijednog igraca San Antonija i Portlanda, a Lyles nije ni ulazio u igru. Sa druge strane, za GSW se pricalo kako uopste nema klupu, a onda Stiv Ker na kljucnoj utakmici protiv Hjustona pobedi igrajuci sa cak 11 igraca u rotaciji, a Luni izdominira u skoku i napravi smesnim Capelu. Mada se mora reci da je i Malone losim rotacijama ubio i ono malo samopouzdanja koje su imali. Primera radi, Beasly odigra lose u odbrani par minuta i odmah ode na klupu, a onda Haris bude toliko umoran da na kraju utakmice bude potpuno neupotrebljiv, kao i Marej. CJ ih je ionako napunio, tako da ni Beasly ne bi bio mnogo gori da ga je cuvao. Bilo kako bilo, to je to "iskustvo" koje nemaju ni igraci a pre svega trener, kad jednom to prezivis onda si sledeci put bolji.

stavio ih Portland na svoje mesto

pre 4 godine

Kakav š tim, sa jednim evropskim amaterskim centrom, koji se do sad provlačio na fore i zahvaljujući tome imali sreće.
Medjutim kad je trebalo da se pokaže ko su junaci, trt promašaj do promašaja. Amater(i).

Inače, Portland nema šanse sa GSW, ugaziće ih.

Davez, populista, cinik

pre 4 godine

Jokic jeste Zvezda OVE ekipe, ali budimo realni; Jokic nije Zvezda NBA lige. Neko je napisao komentar u kojem je nabrojao nekoliko super igraca koje bi trebalo dovesti u Denver pa bi se tek tad videlo koliko je dobar Jokic. Realno, u tom timu Jokicev ucinak bi bio znatno skromniji, jer ti drugi igraci bi nosily igru, a ne Jokic I tada bi system bio potpuno razlicit od sadasnjeg I u tom sistemu bi bilo mnogo variant gdje Jokic ne bi bio nosilac svakog napada I asistencija koje pravi odlaganjem lopte za pucace. Iznenadice vas moje misljenje da je Denver izgubio od Portlanda upravo zbog Jokica. Procitali su svi Denverovu igru koja je zbog Jokica neraznovrsna (lopta za njega na vr reketa, on je odlozi za bekove, eventualno neka variant na tu temu I to je to). Posebno je Jokic adut prorivickih igara njegova igra u odbrani. Pogledajte snimak utakmica Denvera, videcete da se napadi tih timova svodi na igru na Jokica u odbrani gdje je on katastroga.Nista nije odbranipo, sve uhvacene lopte zahvaljujuci njegovoj visini. Sinoc je Portland dao preko 7o% koseva preko Jokica I njegove uzasne odbrane. Daleko je on od velikog igraca.

Strucnjak ekspertskog nivoa

pre 4 godine

Igrao je dvije serije po 7 meceva protiv ekipa koje su bile, uz Detroit, medju gorim u PO.
Ispali kao domacini.
U ovom poslednjem mecu pamtim da je Portland bukvalno dao 80% poena napadajuci reket. Jokic samo jednom odbranio, kad je ispratio Lilarda.
Kada se lomi promasuje 4 suta, slobodno, a Portland je stekao krucijalnu prednost kada je Lilard presjekao njegov los pas pa pogodio 3 preko njega. S druge strane sve ostale zvijezde odigrale odlicno, na noz, pa tako neki zasluzni ili za veliku pobjedu, ili tijesan poraz.
Ovo je bilo tragikomicno.

wvw

pre 4 godine

Denver nema šanse da napravi sa ovim timom bilo kakav ozbiljni uspeh, ovo im je maksimum. I ovo im je isključivo zbog neverovatnog, fantastičnog Jokića inače ne bi ni prišlu plej ofu a kamoli ti finalu zapada.

x

pre 4 godine

Barkley ne voli GSW, prognozira da ce ih houstoun dobit. Ne volim ih ni ja ali realno nemoze portland vise od 2 pobjede uzet. Ljudi pamte ko zlatne ribice- pa bez duranta su imali 73 pobjede u sezoni i uzeli prsten.
(mate, 13. maj 2019 17:18)

Te godine su izgubili u finalu od Klivlenda. Ali su sledeće uzeli prsten (bez Durenta).

mate

pre 4 godine

Barkley ne voli GSW, prognozira da ce ih houstoun dobit. Ne volim ih ni ja ali realno nemoze portland vise od 2 pobjede uzet. Ljudi pamte ko zlatne ribice- pa bez duranta su imali 73 pobjede u sezoni i uzeli prsten.

gagi

pre 4 godine

Niko ne ceni gubitnike.

Pričati o neiskustvu Denvera nakon 13 utakmica playoffa, pa još na domaćem terenu, je nerealno.
Pratio sam ih, naravno zbog Jokića cele sezone, i sreća i nesreća, istovremeno, Jokićeva što je u tom timu. Sreća jer je alfa i omega. Nesreća jer sa takvim timom neće nikad stići dalje od toga gde je sada. Sem za statističare tj još i još TD, više od ovog ili onog u istoriji NBA. Kakav Marej, Haris... kakvi bakrači, jedino Nikola osta na crti onoj muci kad treba biti junak, ostali su zastali u osrednjosti, kojoj ustvari i pripaddaju. Takvih je gomila, a onih koji grizu do kraja do svega ili ničega e tih je malo! Nema žestokog NBA tima sa samo jednim čovekom koji je sposoban da grize, da je sposoban ratovati za vrh. Beži Nikola negde gde ima šanse za prsten, kad tad, jer tu ga videti nećeš.

Valkarin

pre 4 godine

Barkley ne voli GSW, prognozira da ce ih houstoun dobit. Ne volim ih ni ja ali realno nemoze portland vise od 2 pobjede uzet. Ljudi pamte ko zlatne ribice- pa bez duranta su imali 73 pobjede u sezoni i uzeli prsten.
(mate, 13. maj 2019 17:18)

Te godine su izgubili u finalu od Klivlenda. Ali su sledeće uzeli prsten (bez Durenta).
(x, 13. maj 2019 17:43)

Kako lupetate, a svi podaci su vam na dohvat ruke. Sezonu pre te sa 9 poraza u regularnom delu (2014/15) su uzeli bez Duranta, a sezonu nakon nje (2016/17) je Durantula vec bio u timu i danas ima dva prstena sa Warriorsima (ostatak grupe ima tri). Te rekordne 73-9 (2015/16) sezone su u finalu izgubili nakon vodjstva od 3:1. Imate pamcenje ko zlatne ribice.

tri sekunde u koracima

pre 4 godine

Unisteni su u reketu. Ovo je limit ove ekipe, za neko finale ili eventualno prsten, moraju dovesti Pol Goerga na trojku i Kandju na dvojku. Onda bi tek Joka, Mari i Milsap mogli da pokazu kako se igra kosarka u oba smera.

Ma bolji je bio oni Petrović

pre 4 godine

Jokić i neće celog svog (košarkaškog) života ostati u toj selendri.
Platiće za njega Ameri mnogo više, e da bi zaigrao za drugi tim.
Vole oni i po nekog nebitnog belca, iako nije iz Texasa, da vide na parketu.

paspalj chandler

pre 4 godine

GSW bez Duranta jedno finale pobedili, drugo izgubili, u prvom finalu nisu igrali Kyrie i Love tako da price o nepobedivosti pre Duranta su smesne.

kejt winslet

pre 4 godine

Ono kad napišu komentar sto Meloun nije igrao Ajzeju... Pa kakva bi to odbrana bila, zamislite Jokica i Ajzeju da brane pik. Jokic je prosečan u odbrani a Ajzeja je tragican. Ko je gledao seriju Portland Denver, video je koliko puta je igrana izolacija gde je Portland napadao Mrija. Razbucali su ga svi Portland ovi bekovi 1v1 leđima, Lilard Mekalum Hud pa čak i Evan Trner... Jedino ga Set Kri nije maltretira... Zamislite šta bi uradili Ajzeji...

Džoni

pre 4 godine

Kakav bre Denver, daleko je to od ozbiljne ekipe. Jokić im je u timu i alfa i omega i od njega zavisi kompletna igra. Čim on izađe srljanje i konfuzija. Tim koji se oslanja na jednog igrača može da dobije dve tri, četiri utakmice ali da osvaja serije i titule e to ne može. Portland nije neka vanserijska ekipa ali je bolji od Denvera, imaju Lillarda i Mekaluma u Huda koji svi znaju i mogu da potegnu kada nekoga ne ide. Pitam se samo šta bi se desilo da je Jokić značajno podbacio u nekoj od utakmica, ko bi preuzeo palicu? Trener ne sme da ga izvadi iz igre, one produžetke igra 65min. centar, težak, umara se što je logično ali nema poverenja u druge igrače a ovamo priča o nekom timskom duhu i timu a nije svestan da nema tim. Jednoj Zvezdi se povrede do tada dva najbolja igrača i nosioci igre i EKIPA odigra najbolju košarku u sezoni bez njih. Zamisli da Denveru ne odigraju Jokić i Marej??? Ni Džordan nije mogao sam da osvaja titule pa to ne može ni Jokić, ni Harden a ni Lebron. Bez učinka ekipe džaba je sve.

Dule Sumadinac

pre 4 godine

imali su Nagetsi i bolje igrace od Jokica pa nisu ništa uradili...Nikola je najbolji C u NBA trenutno ali za Nešto veće treba im neki košgeter tipa Clay Tompson ...imali su oni Isaiah Tomasa kojeg Maloun nije koristio iz samo njemu znanih razloga ...Denver nije losa ekipa i tu su gde su isključivo zaslugom NJ ...videćemo hoće li vlasnici učiniti nešto više i da dovedu pomoć za sledeću godinu....

vgarsa

pre 4 godine

@Davez, populista, cinik,
Ako je on daleko od velikog igraca,onda su svi nasi igraci u istoriji velike nule,nijedan nas igrac nikada nije bio nosilac fransize do Jokica,jedino je Stojakovic jedne godine bio u vrhu liate strelaca i opet je ta njegova sezona bila slabija od Jokiceve tekuce,a ovome tek 24,pre 5 godina nismo imali igraca u NBA sada imamo verovatno clana prve petorke,i mi nismo zadovoljni,mi definitivno ne zasluzujemo Jokica i Sasu Djordjevica,nama su mera Kokeza,Terza,Vazura,Krstajic,Ostoja,Covke...

Pili

pre 4 godine

Ako trejduju Bartona i Plamlija (licno bih zrtvovao buduce pikove jer je okosnica tima vec stvorena) a Milsapa produze sa 10 do 15 miliona po sezoni otvara se prostor od 40 do 45 miliona u salary cap-u za jedno vrhunsko pojacanje. Nije realno ocekivati Kleja (jer ako KD ode u NY on sigurno ostaje u GSW) niti Kavaja (pogotovo ako udje u finale sa Torontom - mislim da se tamo super uklopio) ali neki igrac koji nije superstar (npr Bredli Bil) a iz tima koji radi rebuilding (kao Wisards-i) bi im dao kvalitet da pucaju na veliko finale (pogotovo ako se GSW rasformiraju a Lebron ne dovede AD u LA). Mislim da bez tako nekog trejda nemaju sanse za bolji rezultat od ovog (realno su svi spoljni igraci ukljucujuci mozda cak i Mareja su limitirani).

Jaran

pre 4 godine

wvw
Jedna od najmladjih ekipa u NBA, najmladja ekipa u plej-ofu i najmladji 2. u konferenciji u istoriji. Maltene niko nije ocekivao ni 4. mesto u konferenciji (sem Dzejlena Rouza), a u plej-ofu su predvidjali da ce od bilo koje ekipe ispasti 4-0 ili 4-1.

U pravu ste vi internet strucnjaci, nemaju oni nikakvu buducnost!

mate

pre 4 godine

Valkarin ja sam dole napisa da su bez duranta uzeli prsten i imali 73 pobjede- nije mi se dalo u sirinu pisat i objasnjavat- dakle nije bilo to iste sezone-2015 su prsten uzeli a 2016(kad su imali 73) ih pobjedio clevelend ... Pretpostavljo sam da oni koji komentiraju znaju bar zadnje 4 sezone povijest lige...

eMaJeLaJeSeJVi

pre 4 godine

(stavio ih Portland na svoje mesto, 13. maj 2019 17:42)
Na koje mesto ih je postavio daj objasni malo, medju 4 najbolje ekipe na zapadu
ili.....

Стефан

pre 4 godine

кажу људи јадан портланд,лош тим,буће метла...па портланд је одличан тим,али метла иде свима

Vet

pre 4 godine

Sjajan je Jokić i uvek će biti najbolji u Denveru, vući će tim kad god bude trebalo ali ako bude želeo titulu moraće da uradi nešto slično kao KD.

zz

pre 4 godine

alo paznja ljudi slikajte komentare kad GSW izgubi ovo 4:2....
(acika, 13. maj 2019 17:53)

Majstore, kakvo slikanje.. GSW je veliki favorit, ako misliš da uzima Portland, pravac kladionica, sigurno je dobra kvota..
Samo što su to bačene pare..

JPR24

pre 4 godine

Portland ima sansi jedino ako GSW igra sa pola snage... Toliko bi i ostali imali. Budimo realni. Protiv Denvera, Portland nije pokazao da je bolji, jedino da su iskusniji p, i da im je trener pametniji. Lilard nije bio nikakav faktor, a kao lider ekipe, MekKelum je tu bio glavna karika bez premca.

Ivan

pre 4 godine

Alo bre,ide metla,eventualno 4:1,samo sam objektivan,ne znam stvarno ko misli drugačije. Ista bi priča bila i da je Denver prošao,jednostano tako stoje stvari.

zz

pre 4 godine

Barkley ne voli GSW, prognozira da ce ih houstoun dobit. Ne volim ih ni ja ali realno nemoze portland vise od 2 pobjede uzet. Ljudi pamte ko zlatne ribice- pa bez duranta su imali 73 pobjede u sezoni i uzeli prsten. 
(mate, 13. maj 2019 17:18) 

Te godine su izgubili u finalu od Klivlenda. Ali su sledeće uzeli prsten (bez Durenta).
(x, 13. maj 2019 17:43)

Ne, godine pre te su uzeli titulu, pa su te sezone izgubili u finalu od Klivlenda i sledeće su osvojili SA Durentom. Kao i godine posle toga.. Mnogo su se istrošili jureći rekord te godine, mogli su lagano prsten da uzmu i tada..

bskfan

pre 4 godine

Mnogi kritikuju Shakila ali on neke stvari vidi mnogo bolje nego ostali. Dok se za vreme reguralrnog dela sezone pricalo o Denverovoj "dugoj klupi", Shakil je pitao: kojoj dugoj klupi? Ispostavilo se da je Denver pukao upravo zbog te lose klupe jer su toliko forsirali startere da su ovi na kraju disali na skrge od umora. Morisa je pojela nervoza, Beasly je pao u odbrambenim zadacima jer nije mogao da cuva Portlandove brze bekove, Plamli nije mogao da cuva nijednog igraca San Antonija i Portlanda, a Lyles nije ni ulazio u igru. Sa druge strane, za GSW se pricalo kako uopste nema klupu, a onda Stiv Ker na kljucnoj utakmici protiv Hjustona pobedi igrajuci sa cak 11 igraca u rotaciji, a Luni izdominira u skoku i napravi smesnim Capelu. Mada se mora reci da je i Malone losim rotacijama ubio i ono malo samopouzdanja koje su imali. Primera radi, Beasly odigra lose u odbrani par minuta i odmah ode na klupu, a onda Haris bude toliko umoran da na kraju utakmice bude potpuno neupotrebljiv, kao i Marej. CJ ih je ionako napunio, tako da ni Beasly ne bi bio mnogo gori da ga je cuvao. Bilo kako bilo, to je to "iskustvo" koje nemaju ni igraci a pre svega trener, kad jednom to prezivis onda si sledeci put bolji.

bskfan

pre 4 godine

Sve je u najboljem redu. Jokic je dosao u los tim i zato mu se pruzila sansa da pokaze sta zna i da stvori ime. Dok su neki veoma dobri igraci propali u pogresnim sredinima ili su igrali za mali novac, Jokic je dobio ugovor od skoro 30 miliona po sezoni, a takav ugovor dobije samo oko 30-40 igraca. Naravno, ne treba biti nezhavalan, vec pokazati profesionalizam i lojalnost timu, dati sve od sebe da opravda poverenje, a sta ce biti posle, videcemo. Jokic je vec ove godine vratio svaki ulozeni dolar u njega jer bez njega ne bi bilo ni plejofa, ni dodatnih 8 utakmica na svom terenu, ni sponzora, ni novca od TV prava itd. Ako vlasnik kluba zeli da Denver podigne na nivo velikog kluba, onda ce morati da se otarasi nekih losih igraca i da dovede ili jednog vrghunskog igraca, ili 2-3 dokazana jeftinija igraca. Ne moze se u sezonu uci sa nekoliko povredjenih igraca i sa igracima iz G lige ili ruki igracima. Ozbiljan tim mora da ima 10 dobrih igraca i 5 rezervi jer je sezona duga. Ako igraci u regularnom delu sezone igraju po 36+ minuta i sagore, onda od njih u plejofu nema koristi. Taj posao jedino dobro radi GSW. Ako vlasnik kluba nema nameru da uradi nesto vise, vec samo da Denver odrzava na nivou top 8 timova, onda Jokic odradi svoj ugovor posteno, pa kao slobodan igrac ode u bogatiji klub. Mada, ne ide to tako lako jer su najbogatiji Niksi i Lejksresi, ali se niko u njima nije usrecio. Ja bih najvise voleo kada bi se spojili Luka, Kristaps i Jokic u Dalasu.