Ponedeljak, 13.05.2019.

14:11

Ovako bi mogao da izgleda "Rajko Mitić" FOTO

Na nedavno održanom konkursu za rekonstrukciju stadiona FK Crvena zvezda, među nekoliko zanimljivih predloga istakao se i jedan srpsko-italijanski projekat.

Izvor: B92

Ovako bi mogao da izgleda "Rajko Mitiæ" FOTO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

176 Komentari

Sortiraj po:

Patriota

pre 4 godine

Hoce da naprave stadion a neznaju da naprave potporni zid na autoputu! Sto se tice sahti ,dodjite da vidite kakve su rupe od sahti u gradu Kragujevcu a o kvalitetu uradjenog asfalta da i ne pricamo.Puca posle samo par meseci! Toliko o nasim kvalitetnim i odgovornim gradjevinarima.

BENQ

pre 4 godine

A čiji je stadion? Da li se i od mene uzima delić da bi neki izuzetno lepo živeli? Recimo, i neko sa poternice.
Mislim da je to jedan od najgorih među velikim stadionima. Nepokrivene tribine, sem dela zapada. Okolo kaljuge (istok). Betonske improvizacije, kome je kako palo na pamet (zapad). Vila Arkanovih samo što nije na zapadnoj tribini. I sve to da bi bilo potrebno jednom u dve nedelje!
I naravno, da još jednom ponovim, neko da lepo živi od toga na račun drugih.
Inače, na utakmice Crvene zvezde sam išao još pre 60 godina! Poslednji put pre desetak godina, da bih izveo neke goste. Ono što su videli je bilo razvaljivanje sedišta , dranje, ludovanje, na desetak metara od nas. Otišli smo malo dalje, a ja još dalje - nikad više na utakmicu.
I glasam za ovaj komentar - Napravite prvo šaht u nivou kolovoza!

boban,nis

pre 4 godine

Stari Juventusov stadion sa atletskom stazom primao 70k,novi bez atletske 40k.
Kada su ih pitali zasto,rekli su zbog atmosfere,nije isto kad 20k dodje na stadion od 70k i na stadion od 40k.Kapacitet Zvezdinog je dovoljan,ali nikako sa atletskom.
Evo u Nisu kad se zavrsi primace 25k,i onda dodje 7k,stadion sablasno prazan,a da su napravili kockicu od 16k uvek bi bila lepa atmosfera.

Bez mozga

pre 4 godine

Jel i to narod da finansira? A sta cemo sa putevima,bolnicama,skolama? Daj igara,ne treba nam leba.
(Marinko Magla, 13. maj 2019 16:36)

Volim ove sto se pozivaju na narod...

srbEUin

pre 4 godine

(Tostao, 13. maj 2019 19:37)

Ako ne mogu na travnjaku, parku ili trotoaru uz stadion, najbolje da se parkiraju na terenu, ili atletskoj stazi. Daleko su njima parking površine od stadiona, pa neće valjda kao oni beograđni, ili madriđani, Katalonci ili Britanci, da ostave kola negde daleeeeeko, pa posle prevozom, ili ne daj Bože peške 500 m...

djura

pre 4 godine

Ко ће да плати све то? Ја нећу да дајем паре Звезди, ма ниједном клубу јер су то стецишта менаџерске мафије и прања новца!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (која, 13. maj 2019 17:50)

ti neces jer si klinac dzabalebaros neradnik ali tvoji roditelji hoce

Nik

pre 4 godine

Stadioni, jedni od najruznijih velikih gradjevina u gradu. Zauzimaju velike povrsine, stalno neki problemi oko njih i u njima i samo se ponekada koriste i sa jako malo uspeha u onome zbog cega postoje. Poravnajte to i izgradite park.

abogamiikevaruucmarinu

pre 4 godine

Jesu !!! 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (guzimtisekacupredvece, 13. maj 2019 15:49) # 

Nisam znao!
(imitvojuuranuzorukadsvanedan, 13. maj 2019 16:09)

Eto sad znas !!!

nz

pre 4 godine

@Nikos

Jesteee, zaradili ste više od Rome i Borusije u LŠ. Obzirom koliko ste pametni nije čudo što vam prodaju priče o Promenada stadionu.

Rumba

pre 4 godine

Fuj!!! Ni za živu glavu! Ovo je prepakovan sadašnji izgled pod novim krovom. Nije vredno pogleda. Prestanite više za ovakvim podvalama. Ovo već sada imamo. Atletski stadion... Užas.

dd

pre 4 godine

mnogi prave gresku i mesaju babe i zabe...marakana i jna su ATLETSKI STADIONI koji su pravljeni u proslom veku i imali su glavnu ulogu u sletovima u tom komunistckom vremenu,a sporedna uloga je bila odigravanje fudbalskih utakmica,tako vam je i u kini,s.koreji...to je moda z proslog veka pre 70g

partizan i zvezda su komunisticki vojni klubovi...nose takva imena i imaju crvenu petokraku,i takve stadione i imaju

pravi moderan fudbalski stadion je bez atletske staze,ali mnogi nemaju pojma koliko kosta da se napravi takav stadion...

ostajemo mi u komunistickom fazonu jos decenijama...samo malo sminke i to je to,da je tito ziv imali bi sletove na njima,kao kim dzong sto pravi u koreji!!

Влада

pre 4 godine

ОК значи решени су имовинско правни односи на парцелама на које се овај рендер односи? То би чини ми се била већа вест.

MP

pre 4 godine

Zvezda samo ove sezone od prodaje igraca, sponzora i LS zaradila preko 60 miliona. Sta da ti jazem, razumem da te boli.  
Nego gde je lova koju ste vi zaradili prethodnih godina? Pojela maca pa sada drzava placa licencu i poklanja tudj stadion. 
(Vanila, 13. maj 2019 15:49) 

I Partizan je svojevremeno zaradjivao ,,desetine miliona'' evra pa danas nema ni za kifle. Dok se namiri sva stoka u i oko kluba ne ostane ni za zvaku.

Dragan

pre 4 godine

Koncepcija stadiona prema navijačkim koreografijama,kakva glupost i budalaština?Devedeset posto"koreografija" na našim stadionima je strogo zabranjena(baklje,topovski udari,rakete,političke poruke,palenje vatre,ostala pirotehnika...),i kažnjava su.Da je rečeno o bezbednosti gledalaca,njihovoj sigurnosti,brzini ulaska i izlaska sa stadiona,konforu,bilo bi poželjno,ovako-gorak ukus.

moralni gmizavac

pre 4 godine

@ Rema. Kad se vec pravis pametan onda ne mozes da kazes da to organizuje fk crv zvezda iz prostog razloga sto je to drzavni klub, znaci drzavne pare tacka.

Miki

pre 4 godine

Postoji samo jedno rešenje za Marakanu - bager. Kako moze stadion bez ijednog parking mesta za posetioce?! Marakanu izmesti na mesto gde je moguce napraviti savremen stadion sa adekvatnim parkiralište.
(Coyote, 13. maj 2019 15:49) 

Pa ni Santjago Bernabeu nema nijedno parking mesto za posetioce! I? Bager za Bernabeu?
 (mile rizik, 13. maj 2019 16:30) 

Ni Camp Nou nema mesta za parking. Licno sam se uverio. Bager i za Camp Nou?

која

pre 4 godine

Ко ће да плати све то? Ја нећу да дајем паре Звезди, ма ниједном клубу јер су то стецишта менаџерске мафије и прања новца!

Rema

pre 4 godine

Zašto država ulaže u klubove čije vlasništvo nije definisano,i da ne bude da sam navijački obojen,nema veze ni sa zvezdom ni sa partizanom ili bilo kojim drugim klubom.Dakle klubovi nisu državni već su udruženja gradjana i ista treba da ih finansiraju ako već nisu privatni kao što su svuda u civilizovanom svetu.Država može da pravi nacionalni stadion eventualno i to je to.
(Walt, 13. maj 2019 14:33)

Apsolutno si upravu, država ne može i ne sme da ulaže u sportske klubove!
To na svakom planu ilegalno, našem domaćem, UEFA itd...
Dakle postoje ipak neki načini na koje ipak to država može legalno da radi, a to je kroz sponzorstva putem državnih firmi, tipa Telekoma ili Gasproma(iako je Gasprom većinski privatna firma)...
Postoje i vidovi donacija kojima lokalne samouprave ulazu u sport, ali ti klubovi neće i ne mogu da dobiju UEFA licence...

Dakle ne znam šta te buni u ovom tekstu, jer je ovaj konkurs organizovala FK crvena zvezda... I u samom tekstu se napominje da su neozbiljni projekti od po 200 miliona jer klub nema sredstava za ta ulaganja.
Ovakvi konkursi za projekte se prave, da bi se eventualno našao neki investitor koji bi uložio, izgradio objekat i profitirao od prodaje ili iznajmljivanja komercijalnog sadržaja...
Zašto u svakoj rečenici u Srbiji mora da se izgovori ime Vučić a ili Tita?

mile rizik

pre 4 godine

Postoji samo jedno rešenje za Marakanu - bager. Kako moze stadion bez ijednog parking mesta za posetioce?! Marakanu izmesti na mesto gde je moguce napraviti savremen stadion sa adekvatnim parkiralište.
(Coyote, 13. maj 2019 15:49)

Pa ni Santjago Bernabeu nema nijedno parking mesto za posetioce! I? Bager za Bernabeu?

bruce

pre 4 godine

Mineapolis stadion 1.1 milijardu dolara, Atlanta stadion 1.2 mlrd.
Gde smo mi, rupa da se zatrpa, poravnja i da se napravi opera, balet, bolnica, bilo sta osim sportskog objekta.
(10 god sezonska sever, ali u proslom veku)

ajd uzdravlje

Верни навијач Звезде

pre 4 godine

Које год решење буде изабрано оно мора бити без атлетске стазе. Такви стадиони су рађени за период од пре 60-70 година и далеко су од савремених.

Dacha

pre 4 godine

Zamisli da dva kluba dele isti teren na sta bi taj teren licio.Milano hoce da gradi svoj stadion a ne da deli sa Interom, U Rimu Lacio hoce svoj stadion nece da deli sa Romom.Ko ti kaze da ce da kosta 250 miliona.Novi stadion Totenhema kostao 60 miliona funti.Novi stadion Atletika finansirala kineska multinacionalna kompanija Wanda.Danas niko ne gradi stadion iz sopstvenih sredstava.Uvek se nadje sponzor
(Paja Patak, 13. maj 2019 15:48)

Gde nadje Totenhemov stadion za primer kad je on kosta preko milijardu,najskuplji stadion u Engleskoj!

imitvojuuranuzorukadsvanedan

pre 4 godine

Jesu osmislili da izbetoniraju kaljugu oko stadiona?
(keeejst, 13. maj 2019 15:33)

Jesu !!!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (guzimtisekacupredvece, 13. maj 2019 15:49) #

Nisam znao!

Hanibal ante portas

pre 4 godine

Zamisli da dva kluba dele isti teren na sta bi taj teren licio.Milano hoce da gradi svoj stadion a ne da deli sa Interom, U Rimu Lacio hoce svoj stadion nece da deli sa Romom.Ko ti kaze da ce da kosta 250 miliona.Novi stadion Totenhema kostao 60 miliona funti.Novi stadion Atletika finansirala kineska multinacionalna kompanija Wanda.Danas niko ne gradi stadion iz sopstvenih sredstava.Uvek se nadje sponzor
(Paja Patak, 13. maj 2019 15:48)

Stadion Totenhema je kostao milijardu funti, kojih crnih 60 miliona.

Fenomen

pre 4 godine

A da malo sredite toalet na zapadnoj tribini...za ulazak su potrebni camci i gumene cizme...leglo zaraze. Verujem da je ista situacija ista i na ostalim stranama. Valjda to nije prevelika investicija...dovoljno je prodati Ebisilia i Causica...

Rašo

pre 4 godine

Koja bre atletska staza, to je u svetu prošli vek!!! Sto to Italijani ne radi kod njih sa atletskom, svašta! Bacanje para ! Treba uraditi modernu verziju bez atletske kao svuda u svetu !

Vizionar

pre 4 godine

a gde je ovde Cecina kuca ?
 (Mercedes Petronas F1, 13. maj 2019 15:02)

U sklopu kompleksa, nesto kao muzej. Bice to prava atrakcija kada dodju turisti iz Nemacke, Svedske I ostalih zemalja. Cikago ima gangstersku turu u kojoj se prepricavaju price o Al Kaponeu, a ovde ce o Arkanu kako je pljackao po njihovim zemljama. Vec mogu da zamislim uzbudjenje medju turistima. A Veljko ce verovatno da boksuje za turiste dok ce to sve da isprati Anastasija sa njena dva "hita" (valjda ima toliko pesama).

Paja Patak

pre 4 godine

Da se privatizuje i onda da se upiše vlasnički udeo po broju akcija. Mene Crvene Zvezde i Partizani ne interesuju. Mene interesuje da plate poreze na te silne milione, da ne skupljamo nesrećnima i bolesnima novac za operacije preko SMS akcija.
(Pera Srbin, 13. maj 2019 

Sta tebe uopste interesuje?Demagogija.Zvezda placa porez na objekat kao sto svaki gradjanin placa na imovinu.Jos ako bi mogao da dobijes koju kintu on nekakvih akcija

bruce

pre 4 godine

Novi stadion Totenhema kostao 60 miliona funti.
(Paja Patak, 13. maj 2019 15:48)

!!! brate rodjace Pajo, 1 milijardu funti je kostao novi stadion Totenhema sa svim pratecim sadrzajima. Samo stadion procena 350-400 miliona. Funti.

marlone

pre 4 godine

Ako hocete da imate vrhunski ugodjaj za prosjecnog navijaca, napravicete stadion koji nema atletsku stazu. Isto tako, ovi stadioni imaju bolju akustiku, te domaci teren dolazi vise do izrazaja. Ako hocete da klub i narednih pedeset godina bude rob komunisticke zaostavstine i da nema kvalitetan stadion, napravite ovaj sa atletskom stazom.

Kaiser

pre 4 godine

Svaka država treba da ima bar jedan veći stadion sa atletskom stazom, stadion za "sve namene", jer nije fudbal jedini sport.
(Kolubarac, 13. maj 2019 15:39)

Eto na vojnom stadionu atletska staza.Za atletska takmicenja dosta 20 hiljada gledalaca

Lobos

pre 4 godine

jos samo fali gondola.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (melany, 13. maj 2019 14:31)

Sa severa na jug i obrnuto,kad je derbi da im bude lakse da prave cirkus..

nesko smesko

pre 4 godine

more ja bi njih i navijace zajedno na livadu pustio ili bih huliganima zabranio ulaz.bila bi frka jedno 3 sezone a onda bi poceli da dolaze normalni ljudi da gledaju fudbal (sport)sa decom .

only fools and horses

pre 4 godine

Zvezda samo ove sezone od prodaje igraca, sponzora i LS zaradila preko 60 miliona. Sta da ti jazem, razumem da te boli. 
Nego gde je lova koju ste vi zaradili prethodnih godina? Pojela maca pa sada drzava placa licencu i poklanja tudj stadion.
(Vanila, 13. maj 2019 15:49)

Jel Vi stvarno verujete u to? U tih 60 miliona?

Tirke

pre 4 godine

Skinuti te pijavice sa državnog budžeta, pa neka bude šta bude.

Reosnovati BSK, vratiti mu zemljište i prvoligaški status, da imamo mi normalni za koga da navijamo.

hm

pre 4 godine

Necemo rekonstrukciju!! Tribine su previse daleko od igralista! Treba nam novi moderan i akustican stadion sa tribunama uz teren
(Petar, 13. maj 2019 14:40)

Pre toga treba doneti prave krivicne zakone koji ce da se provode. Kao u Engleskoj recimo. Ako su delije sposobne u kosarci ganjati po terenu protivnicke igrace bolje niti razmisljati sto bi tek bilo u fudbalu.

nikola

pre 4 godine

Glupost. Stadion na ovom mestu isto kao i Partizanov sa dwsavanjima na njima maltretiraju sve one koji zive sa te strane Dunava i Save. A i za one koji dolaze izvan Beograda patnji nema kraja guzvama.
Prodati oba i oba kliba neka igraju na buducem nacionalnom stadionu.
Ako mogu Inter i Milan zasto nebi ova dva kluba koji im nisu ni do kolena.

d

pre 4 godine

Zvezdaš sam al ovo je opet rupa samo našminkana. Sve dok ne izdignu tribine iznad zemlje takav ću imati utisak.
(dakiliz, 13. maj 2019 14:51)

Ti ako si zvezdas ja sam Kinez. Kakav god da je, za mene je nas stadion najlepši.

Ttumbarajko

pre 4 godine

Zašto bez atletske staze? A gde ćemo s atletskim klubom Crvena Zvezda?
Treba dići parkinge i napraviti prilaze, da ne bude grad blokiran svaki put kad je iole malko veća utakmica.

Jarić T Živadin

pre 4 godine

Sve dok od sponzora, Zvezda godišnje dobija samo 5 milona evra,stvar je na staklenim nogama.Samo jedno ispadanje iz evro zakmičenja ,za sobom povlači lančanu reakciju ,koja nas ponovo vodi u propast.Samo je prihod od sponzora siguran,sve ostalo je neizvesno.Zvezda mora da ima,minimum ,minimuma 10 miliona od sponzora.Nije problem ni u ovih 5 miliona, problem je u tome što su i tih 5 miliona ,sponzorstvo od strane države,odnosno zvezda, nema pravog sponzora, koji bi uloženi novac, oplodio kroz reklamu.To je trenutno,problem broj jedan ,Srpskog sporta.

Црвена звезда 1913

pre 4 godine

Држава Србија и град Београд морају наћи начин да највећи српски клуб, Црвена звезда, добије стадион који ће бити најграндиознији на овим просторима!
Стадион војске мора бити враћен ОФК Београду, као правном наследнику БСК-а, а јсдп омогућити кроз кредитне линије да себи изгради стадион негде на потезу Батајница-Нова Пазова!

Koja

pre 4 godine

Valjda cemo makar tada pevati protiv vodje koji nam je prodao ono o cemu pevamo godinama i pravimo koreografije. Ili ce junacine sa sipke i tada imati interes i dalje ga podrzavati. E Zvezdo Zvezdo
(Zvezdas, 13. maj 2019 14:30)

Hvala bogu sto se toga tice, Delije redovno upozoravaju. Tako da ne brini se za razliku od tvojih grobara stp cute...

Atreides

pre 4 godine

Nek drzava proda onu ledinu gde se nalazi neka ruina od stadiona JNA ..tu moze da se izgradi neki stambeno-poslovni komplex ili trzni centar i od tih para neka se sredi Rajko Mitic

banjica

pre 4 godine

Grobar sam,ali vreme je za Srbiju da konacno ima neki moderan stadion,pa makar to bio i zvezdin stadion
(ivan, 13. maj 2019 14:46)

A Nacionalni stadion? Koliko se ja sećam skoro je bila vest da gradnja počinje polovinom 2020. Na rekonstruisanom Rajku Mitiću mogu samo da dočekuju Nola.

Pera Srbin

pre 4 godine

Da se privatizuje i onda da se upiše vlasnički udeo po broju akcija. Mene Crvene Zvezde i Partizani ne interesuju. Mene interesuje da plate poreze na te silne milione, da ne skupljamo nesrećnima i bolesnima novac za operacije preko SMS akcija.

dragan

pre 4 godine

samo jako , samo megalomanski , turisti ce zeleti da 300 dana godisnje setaju prstenom i slusaju kako se tu svakog vikenda cupaju stolice , pale tribine , prebijaju na mrtvo , a ako doplate mozda im se omoguci i uzivo experience.

koliko smo mi bolestan narod, sta finansiramo.

Zvezdas

pre 4 godine

@Koja
Druze, zvezdas sam i jedva cekam da dodje do toga. I mnogi drugi ali se boje da zucnu na tribini da im oni od interesa ne porazbijaju glave. Ajd videcemo da li ce biti nesto od tih upozorenja

neutralni felsh

pre 4 godine

Neko zaradi preko 60 miliona od LS i prodaje pa razmislja kako srediti stadion a nekome drzava poklanja vojni stadion uz vec ranije poklonjeni Zemunelo i casti sa 9 miliona (iz dva puta) za licencu
(Nikos, 13. maj 2019 15:11)

pilece pamcenje i riblje ulje.

dio mio

pre 4 godine

webber@ zvezdi bio dug 50 miliona eura volsebno je nestao dug plus kupljeni skupi igraci od naroda pdva i penzija. i zvezdu i partizan privatizovati i skoloniti tu mafiju iz fudbala .

ljube

pre 4 godine

Na ovom projektu je samo krov nov i ovaj tunel. Sve ostalo je isto. Problem sa Rajkom Miticem nije ni krov, ni atletska staza, vec brzina evakuacije stadiona. Zapadna tribina je najveci problem. Da bi stadion mogao brže da se evakuiše na zapady bi trebalo dodati dodatne ulaze/izlaze negde na stedini tribine. Ovo rešenje ne rešava taj osnovni problem. Bilo je rešenje gde se ceo zapad ukopava, ispod tribine ide podzemna garaža i dodatni tuneli koji izlaze na sredinu zapadne tribine. Verujem da je to veoma skupo, ali kad i alp se vec radi dajte da se uradi kako treba. Neda kap Laradjordje u NS renoviro svake dve godine.

Vanila

pre 4 godine

@zvezdi bio dug 50 miliona eura volsebno je nestao dug plus kupljeni skupi igraci od naroda pdva i penzija. i zvezdu i partizan privatizovati i skoloniti tu mafiju iz fudbala .
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dio mio, 13. maj 2019 15:33)

Zvezda samo ove sezone od prodaje igraca, sponzora i LS zaradila preko 60 miliona. Sta da ti jazem, razumem da te boli.
Nego gde je lova koju ste vi zaradili prethodnih godina? Pojela maca pa sada drzava placa licencu i poklanja tudj stadion.

Mhm

pre 4 godine

Nikos
Okej LS zarada i sve to se uklapa lepo u pricu
Ali ajde kad si vec toliko pametan,objasni ti ljudima kako je dug smanjen sa 50 miliona na 20,dok niste prodavali igrace ni za kakve velike pare?
Jel to po onom principu damo 1 milion banka otpise 4?

Gagi

pre 4 godine

A partizan nije u minusu? a uvek magicno nadje pare za dugove i ako nema prodaju.
(Webber, 13. maj 2019 15:06)

Partizan jeste u minusu, ali u Partizanu se ne stvore nekom magijom pare za grejanje terena i rekonstrukciju stadiona! Da vam nije "duha koji lebdi" ne bi završili prvenstvo ni kao peti na tabeli!

Fikio

pre 4 godine

Jao bre ljudi, pa ja kao rodjeni Zvezdas se posteno nasmeja kad procita ovaj tekst. Kao prvo ono, niko nije za I ili II mesto, ali eto dajemo par trecih mesta! Kao drugo, kazu 200 miliona evra je kao neki futuristik projekt... Kakav bre futuristik projekt, pa nama je iskreno najmanje toliko novca potrebno da bi od raspale Marakane napravili samo moderan stadion i nista vise... Kao trece, gradnja trzih centara u sklopu okruzenja stadiona je nepotrebna... Dosta bre vise s'tim glupostima gde 90% naroda moze samo da zaviri u izlog! Nego, ako nemate adekvatan novac, nemojte ni da radite ovakve konkurse jer znate da ce bilo koja iole OK opcija kostati djavo i po... A, ako vec i dodje do nekih radova, kostur stadiona se prvenstveno mora srediti... Kao na primer tribine, pa dodati jos kupatila, pa malo krova ne bi bilo na odmet... Ja ustvari kad malo bolje razmislim, Marakanu bi kompletno trebalo srusiti i izgraditi mozda malo manji, ali lep, nov i moderan stadion, bez atletske staze, s'visokim tribinama... Nesto kao stadion Valensije. Tamo kad se napuni stadion, kao da ste u nekom vulkanskom grotlu!

Coyote

pre 4 godine

Postoji samo jedno rešenje za Marakanu - bager. Kako moze stadion bez ijednog parking mesta za posetioce?! Marakanu izmesti na mesto gde je moguce napraviti savremen stadion sa adekvatnim parkiralište.

Znalac

pre 4 godine

Jao bre ljudi, pa ja kao rodjeni Zvezdas se posteno nasmeja kad procita ovaj tekst. Kao prvo ono, niko nije za I ili II mesto, ali eto dajemo par trecih mesta! Kao drugo, kazu 200 miliona evra je kao neki futuristik projekt... Kakav bre futuristik projekt, pa nama je iskreno najmanje toliko novca potrebno da bi od raspale Marakane napravili samo moderan stadion i nista vise... Kao trece, gradnja trzih centara u sklopu okruzenja stadiona je nepotrebna... Dosta bre vise s'tim glupostima gde 90% naroda moze samo da zaviri u izlog! Nego, ako nemate adekvatan novac, nemojte ni da radite ovakve konkurse jer znate da ce bilo koja iole OK opcija kostati djavo i po... A, ako vec i dodje do nekih radova, kostur stadiona se prvenstveno mora srediti... Kao na primer tribine, pa dodati jos kupatila, pa malo krova ne bi bilo na odmet... Ja ustvari kad malo bolje razmislim, Marakanu bi kompletno trebalo srusiti i izgraditi mozda malo manji, ali lep, nov i moderan stadion, bez atletske staze, s'visokim tribinama... Nesto kao stadion Valensije. Tamo kad se napuni stadion, kao da ste u nekom vulkanskom grotlu!
(Fikio, 13. maj 2019 15:07)

Je si.li ikada bio na nekom evropskom stadionu? Oko stadiona komercijalno turisticki sadrzaj.Mali trgovi, radnje, restorani, pabovi.Takav je Wembley, novi stadion Totenhema, Wanda Metropolitano u Madridu i gomila evropskih stadiona.Poslovni prostor oko staddiona je u funkciji odrzavanja stadiona.
U prici jedino nije jasno oko tunela.Ako su svlacionice ispod tribine onda OK ali ako su kao i do sada u drugoj zgradi onda je to lose.Gubi se vreme na poluvremenu odlaskom do svlacionice.Jos nesto .Zvezdi ne treba atletska staza.Atleticarima napraviti stazu na drugom mestu.Stadion moze da se napravi za 50-60 miliona evra

dovlq

pre 4 godine

Grobar sam,ali vreme je za Srbiju da konacno ima neki moderan stadion,pa makar to bio i zvezdin stadion
(ivan, 13. maj 2019 14:46)

Jedini komentar normalnog mozga

Webber

pre 4 godine

A od čijih para s obzirom da je Zvezda u minusu? A da, daće onaj čiji duh lebdi nad "Marakanom". Penali, mućke i sumnjive sudijske odluke moraju da budu pod lepšim krovom.
(Gagi, 13. maj 2019 14:45)

A partizan nije u minusu? a uvek magicno nadje pare za dugove i ako nema prodaju.

stefan prvovencani

pre 4 godine

Partizan jeste u minusu, ali u Partizanu se ne stvore nekom magijom pare za grejanje terena i rekonstrukciju stadiona! Da vam nije "duha koji lebdi" ne bi završili prvenstvo ni kao peti na tabeli!
(Gagi, 13. maj 2019 15:30)

U pravu si, tada bi Zvezda bila peta, a Partizan koji ne moze da da gol ni posle 95 minute, e on bi bio prvi. Dete umi se.

Boris Banović

pre 4 godine

1.ukopati teren na kotu kanala oko terena, spustiti tribine na delu atletske staze.
2.tribine (broj redova) izjednačiti sa zapadom na ostalim delovima stadiona.
3.krov na sev.ist. i jugu izjednačiti sa krovom na zapadu.
4.osvetljenje, sedišta,video bimove, ozvučenje i naravno teren po svetskim standardima.
5.tunel takođe rešiti adekvatno s bezbednosnog aspekta !
6.urediti komleks terena oko stadiona, parking prostor i zgradu klupskog hotela sa salom za trening !

Paja Patak

pre 4 godine

Srusiti i JNA i Marakanu, jednu lokaciju prodati, na drugoj napraviti jedan posten stadion na kome ce domacinstvo deliti jedni i drugi i na kome ce igrati reprezentacija, umesto da se uzurpira vodoizvoriste za bespotrebnu gradnju nacionalnog stadiona gde ce se budzet nas poreskih obveznika bespotrebno opteretiti sa 250 miliona evra. Malo prakticnosti i sprecavanja kradje bahatih politicara !
(Pero, 13. maj 2019 14:28)

Zamisli da dva kluba dele isti teren na sta bi taj teren licio.Milano hoce da gradi svoj stadion a ne da deli sa Interom, U Rimu Lacio hoce svoj stadion nece da deli sa Romom.Ko ti kaze da ce da kosta 250 miliona.Novi stadion Totenhema kostao 60 miliona funti.Novi stadion Atletika finansirala kineska multinacionalna kompanija Wanda.Danas niko ne gradi stadion iz sopstvenih sredstava.Uvek se nadje sponzor

Brada

pre 4 godine

Dzabe kad nam dolazi 5-6000 navijaca po utakmici, nekad vise a cesto i manje. Evropu necu da racunam. Tako da nam generalno i ne treba sve to, bolje da se ulozi u bolnice, puteve itd...

ja

pre 4 godine

Hiljadu puta sam rekao, pa da ponovim još jedared. Nađite strane investitore koji će:

1. napraviti ultramoderan stadion sa ppdjednako dobrim trenažnim centrom, internatom za klince i pomoćnim terenima i svim ostalim sadržajima na nekom jeftinom zemljištu (Borča npr.),

2. porušiti Marakanu i, umesto nje, izgraditi poslovni i stambeni prostor, sa svim drugim neophodnim neophodnim sadržajem (tržni centri, škole, vrtići, crkve i sve drugo što je potrebno za funkcionisanje jednog grada).

Zvezda je vlasnik 17 hektara građevinskog zemljišta na prajm lokaciji. Izgrađeno, ono vredi milijarde (vrednost samog zemljišta je oko 150 miliona evra). To je dovoljno da Zvezda dobije potpuno novi stadion i da joj preostane dovoljno poslovnog i stambenog prostora na staroj lokaciji da, njegovom utilizacijom, može da prihoduje desetine miliona evra svake godine, kao direktan priliv u budžet kluba. I jare i pare...

borivoje surdilovic

pre 4 godine

pretpostavljam...poznavajuci dr terzica i trenutnu vlast.....da italijanska strana radi sve a srpska strana samo "ugradnju".

Nikos

pre 4 godine

Neko zaradi preko 60 miliona od LS i prodaje pa razmislja kako srediti stadion a nekome drzava poklanja vojni stadion uz vec ranije poklonjeni Zemunelo i casti sa 9 miliona (iz dva puta) za licencu

Zvezdaš

pre 4 godine

Zvezdin stadion i ovakav je meni najlepši. Onaj ulaz i pogled na teren sa tribinama okolo. Trebalo si nekako da se proširi kapacitet za naredne godine u ligi šampiona. Mora de vrati na 100k.

Petar

pre 4 godine

Necemo rekonstrukciju!! Tribine su previse daleko od igralista! Treba nam novi moderan i akustican stadion sa tribunama uz teren, zamislite kakvo bi to ludilo bilo da su Delije na metar-dva iza gola, to bi bilo nevidjeno u Evropi a pogotovo kad ceo stadion zajedno zapeva

Gorki

pre 4 godine

Nemojte sa atletskom stazom. Ako vec renovirate stadion,vreme je da se skloni ta atletska staza i da se napravi stadion sa tribinama do terena.

Walt

pre 4 godine

Zašto država ulaže u klubove čije vlasništvo nije definisano,i da ne bude da sam navijački obojen,nema veze ni sa zvezdom ni sa partizanom ili bilo kojim drugim klubom.Dakle klubovi nisu državni već su udruženja gradjana i ista treba da ih finansiraju ako već nisu privatni kao što su svuda u civilizovanom svetu.Država može da pravi nacionalni stadion eventualno i to je to.

Kiper

pre 4 godine

Moze li kako bez atletske staze, ne vredi sminka kada se vidi da je stadion starudija. Ni jedan novi stadion nema sa atletskom stazom.

Zvezdas

pre 4 godine

Valjda cemo makar tada pevati protiv vodje koji nam je prodao ono o cemu pevamo godinama i pravimo koreografije. Ili ce junacine sa sipke i tada imati interes i dalje ga podrzavati. E Zvezdo Zvezdo

Gagi

pre 4 godine

A od čijih para s obzirom da je Zvezda u minusu? A da, daće onaj čiji duh lebdi nad "Marakanom". Penali, mućke i sumnjive sudijske odluke moraju da budu pod lepšim krovom.

Pero

pre 4 godine

Srusiti i JNA i Marakanu, jednu lokaciju prodati, na drugoj napraviti jedan posten stadion na kome ce domacinstvo deliti jedni i drugi i na kome ce igrati reprezentacija, umesto da se uzurpira vodoizvoriste za bespotrebnu gradnju nacionalnog stadiona gde ce se budzet nas poreskih obveznika bespotrebno opteretiti sa 250 miliona evra. Malo prakticnosti i sprecavanja kradje bahatih politicara !

Kovalski

pre 4 godine

Izgled je fenomenalan,ali mi nije bas najasnije kako ce kapacitet biti samo 49000,a uklanja se atletska staza i prosiruju se tribine...

Poštovalac

pre 4 godine

1. Obnoviti Rajka, da bude kao na slici. To bi onda bio istinski nacionalni stadion, jer bi na njemu igrali Zvezda i repstacija.
2. Kako reprezentacija igra na Nacionalnom stadionu, nema potrebe da se gradi novi u Surčinu.
3. Porušiti stadion armije, 2 takva objekta su previše na malom prostoru, a kako bi tu verovatno nikao tržni centar, pare od toga preusemriti u budžet Republike. Partizan bi mogao da igra na Novog Beogradu ili nekom od predgrađa, a evropske utakmice na Nacionalnom stadionu.

===> Budžet popunjen, infrastuktura napreduje, svi zadovoljni.

Pero

pre 4 godine

Srusiti i JNA i Marakanu, jednu lokaciju prodati, na drugoj napraviti jedan posten stadion na kome ce domacinstvo deliti jedni i drugi i na kome ce igrati reprezentacija, umesto da se uzurpira vodoizvoriste za bespotrebnu gradnju nacionalnog stadiona gde ce se budzet nas poreskih obveznika bespotrebno opteretiti sa 250 miliona evra. Malo prakticnosti i sprecavanja kradje bahatih politicara !

Walt

pre 4 godine

Zašto država ulaže u klubove čije vlasništvo nije definisano,i da ne bude da sam navijački obojen,nema veze ni sa zvezdom ni sa partizanom ili bilo kojim drugim klubom.Dakle klubovi nisu državni već su udruženja gradjana i ista treba da ih finansiraju ako već nisu privatni kao što su svuda u civilizovanom svetu.Država može da pravi nacionalni stadion eventualno i to je to.

Pera Srbin

pre 4 godine

Da se privatizuje i onda da se upiše vlasnički udeo po broju akcija. Mene Crvene Zvezde i Partizani ne interesuju. Mene interesuje da plate poreze na te silne milione, da ne skupljamo nesrećnima i bolesnima novac za operacije preko SMS akcija.

hm

pre 4 godine

Necemo rekonstrukciju!! Tribine su previse daleko od igralista! Treba nam novi moderan i akustican stadion sa tribunama uz teren
(Petar, 13. maj 2019 14:40)

Pre toga treba doneti prave krivicne zakone koji ce da se provode. Kao u Engleskoj recimo. Ako su delije sposobne u kosarci ganjati po terenu protivnicke igrace bolje niti razmisljati sto bi tek bilo u fudbalu.

dragan

pre 4 godine

samo jako , samo megalomanski , turisti ce zeleti da 300 dana godisnje setaju prstenom i slusaju kako se tu svakog vikenda cupaju stolice , pale tribine , prebijaju na mrtvo , a ako doplate mozda im se omoguci i uzivo experience.

koliko smo mi bolestan narod, sta finansiramo.

Vizionar

pre 4 godine

a gde je ovde Cecina kuca ?
 (Mercedes Petronas F1, 13. maj 2019 15:02)

U sklopu kompleksa, nesto kao muzej. Bice to prava atrakcija kada dodju turisti iz Nemacke, Svedske I ostalih zemalja. Cikago ima gangstersku turu u kojoj se prepricavaju price o Al Kaponeu, a ovde ce o Arkanu kako je pljackao po njihovim zemljama. Vec mogu da zamislim uzbudjenje medju turistima. A Veljko ce verovatno da boksuje za turiste dok ce to sve da isprati Anastasija sa njena dva "hita" (valjda ima toliko pesama).

Dacha

pre 4 godine

Zamisli da dva kluba dele isti teren na sta bi taj teren licio.Milano hoce da gradi svoj stadion a ne da deli sa Interom, U Rimu Lacio hoce svoj stadion nece da deli sa Romom.Ko ti kaze da ce da kosta 250 miliona.Novi stadion Totenhema kostao 60 miliona funti.Novi stadion Atletika finansirala kineska multinacionalna kompanija Wanda.Danas niko ne gradi stadion iz sopstvenih sredstava.Uvek se nadje sponzor
(Paja Patak, 13. maj 2019 15:48)

Gde nadje Totenhemov stadion za primer kad je on kosta preko milijardu,najskuplji stadion u Engleskoj!

Zvezdas

pre 4 godine

Valjda cemo makar tada pevati protiv vodje koji nam je prodao ono o cemu pevamo godinama i pravimo koreografije. Ili ce junacine sa sipke i tada imati interes i dalje ga podrzavati. E Zvezdo Zvezdo

bruce

pre 4 godine

Novi stadion Totenhema kostao 60 miliona funti.
(Paja Patak, 13. maj 2019 15:48)

!!! brate rodjace Pajo, 1 milijardu funti je kostao novi stadion Totenhema sa svim pratecim sadrzajima. Samo stadion procena 350-400 miliona. Funti.

Tirke

pre 4 godine

Skinuti te pijavice sa državnog budžeta, pa neka bude šta bude.

Reosnovati BSK, vratiti mu zemljište i prvoligaški status, da imamo mi normalni za koga da navijamo.

borivoje surdilovic

pre 4 godine

pretpostavljam...poznavajuci dr terzica i trenutnu vlast.....da italijanska strana radi sve a srpska strana samo "ugradnju".

Fenomen

pre 4 godine

A da malo sredite toalet na zapadnoj tribini...za ulazak su potrebni camci i gumene cizme...leglo zaraze. Verujem da je ista situacija ista i na ostalim stranama. Valjda to nije prevelika investicija...dovoljno je prodati Ebisilia i Causica...

Rašo

pre 4 godine

Koja bre atletska staza, to je u svetu prošli vek!!! Sto to Italijani ne radi kod njih sa atletskom, svašta! Bacanje para ! Treba uraditi modernu verziju bez atletske kao svuda u svetu !

marlone

pre 4 godine

Ako hocete da imate vrhunski ugodjaj za prosjecnog navijaca, napravicete stadion koji nema atletsku stazu. Isto tako, ovi stadioni imaju bolju akustiku, te domaci teren dolazi vise do izrazaja. Ako hocete da klub i narednih pedeset godina bude rob komunisticke zaostavstine i da nema kvalitetan stadion, napravite ovaj sa atletskom stazom.

Kiper

pre 4 godine

Moze li kako bez atletske staze, ne vredi sminka kada se vidi da je stadion starudija. Ni jedan novi stadion nema sa atletskom stazom.

dovlq

pre 4 godine

Grobar sam,ali vreme je za Srbiju da konacno ima neki moderan stadion,pa makar to bio i zvezdin stadion
(ivan, 13. maj 2019 14:46)

Jedini komentar normalnog mozga

Fikio

pre 4 godine

Jao bre ljudi, pa ja kao rodjeni Zvezdas se posteno nasmeja kad procita ovaj tekst. Kao prvo ono, niko nije za I ili II mesto, ali eto dajemo par trecih mesta! Kao drugo, kazu 200 miliona evra je kao neki futuristik projekt... Kakav bre futuristik projekt, pa nama je iskreno najmanje toliko novca potrebno da bi od raspale Marakane napravili samo moderan stadion i nista vise... Kao trece, gradnja trzih centara u sklopu okruzenja stadiona je nepotrebna... Dosta bre vise s'tim glupostima gde 90% naroda moze samo da zaviri u izlog! Nego, ako nemate adekvatan novac, nemojte ni da radite ovakve konkurse jer znate da ce bilo koja iole OK opcija kostati djavo i po... A, ako vec i dodje do nekih radova, kostur stadiona se prvenstveno mora srediti... Kao na primer tribine, pa dodati jos kupatila, pa malo krova ne bi bilo na odmet... Ja ustvari kad malo bolje razmislim, Marakanu bi kompletno trebalo srusiti i izgraditi mozda malo manji, ali lep, nov i moderan stadion, bez atletske staze, s'visokim tribinama... Nesto kao stadion Valensije. Tamo kad se napuni stadion, kao da ste u nekom vulkanskom grotlu!

Miki

pre 4 godine

Postoji samo jedno rešenje za Marakanu - bager. Kako moze stadion bez ijednog parking mesta za posetioce?! Marakanu izmesti na mesto gde je moguce napraviti savremen stadion sa adekvatnim parkiralište.
(Coyote, 13. maj 2019 15:49) 

Pa ni Santjago Bernabeu nema nijedno parking mesto za posetioce! I? Bager za Bernabeu?
 (mile rizik, 13. maj 2019 16:30) 

Ni Camp Nou nema mesta za parking. Licno sam se uverio. Bager i za Camp Nou?

која

pre 4 godine

Ко ће да плати све то? Ја нећу да дајем паре Звезди, ма ниједном клубу јер су то стецишта менаџерске мафије и прања новца!

mile rizik

pre 4 godine

Postoji samo jedno rešenje za Marakanu - bager. Kako moze stadion bez ijednog parking mesta za posetioce?! Marakanu izmesti na mesto gde je moguce napraviti savremen stadion sa adekvatnim parkiralište.
(Coyote, 13. maj 2019 15:49)

Pa ni Santjago Bernabeu nema nijedno parking mesto za posetioce! I? Bager za Bernabeu?

Petar

pre 4 godine

Necemo rekonstrukciju!! Tribine su previse daleko od igralista! Treba nam novi moderan i akustican stadion sa tribunama uz teren, zamislite kakvo bi to ludilo bilo da su Delije na metar-dva iza gola, to bi bilo nevidjeno u Evropi a pogotovo kad ceo stadion zajedno zapeva

Kovalski

pre 4 godine

Izgled je fenomenalan,ali mi nije bas najasnije kako ce kapacitet biti samo 49000,a uklanja se atletska staza i prosiruju se tribine...

Kaiser

pre 4 godine

Svaka država treba da ima bar jedan veći stadion sa atletskom stazom, stadion za "sve namene", jer nije fudbal jedini sport.
(Kolubarac, 13. maj 2019 15:39)

Eto na vojnom stadionu atletska staza.Za atletska takmicenja dosta 20 hiljada gledalaca

stefan prvovencani

pre 4 godine

Partizan jeste u minusu, ali u Partizanu se ne stvore nekom magijom pare za grejanje terena i rekonstrukciju stadiona! Da vam nije "duha koji lebdi" ne bi završili prvenstvo ni kao peti na tabeli!
(Gagi, 13. maj 2019 15:30)

U pravu si, tada bi Zvezda bila peta, a Partizan koji ne moze da da gol ni posle 95 minute, e on bi bio prvi. Dete umi se.

Gorki

pre 4 godine

Nemojte sa atletskom stazom. Ako vec renovirate stadion,vreme je da se skloni ta atletska staza i da se napravi stadion sa tribinama do terena.

Poštovalac

pre 4 godine

1. Obnoviti Rajka, da bude kao na slici. To bi onda bio istinski nacionalni stadion, jer bi na njemu igrali Zvezda i repstacija.
2. Kako reprezentacija igra na Nacionalnom stadionu, nema potrebe da se gradi novi u Surčinu.
3. Porušiti stadion armije, 2 takva objekta su previše na malom prostoru, a kako bi tu verovatno nikao tržni centar, pare od toga preusemriti u budžet Republike. Partizan bi mogao da igra na Novog Beogradu ili nekom od predgrađa, a evropske utakmice na Nacionalnom stadionu.

===> Budžet popunjen, infrastuktura napreduje, svi zadovoljni.

Nikos

pre 4 godine

Neko zaradi preko 60 miliona od LS i prodaje pa razmislja kako srediti stadion a nekome drzava poklanja vojni stadion uz vec ranije poklonjeni Zemunelo i casti sa 9 miliona (iz dva puta) za licencu

Верни навијач Звезде

pre 4 godine

Које год решење буде изабрано оно мора бити без атлетске стазе. Такви стадиони су рађени за период од пре 60-70 година и далеко су од савремених.

Coyote

pre 4 godine

Postoji samo jedno rešenje za Marakanu - bager. Kako moze stadion bez ijednog parking mesta za posetioce?! Marakanu izmesti na mesto gde je moguce napraviti savremen stadion sa adekvatnim parkiralište.

Vanila

pre 4 godine

@zvezdi bio dug 50 miliona eura volsebno je nestao dug plus kupljeni skupi igraci od naroda pdva i penzija. i zvezdu i partizan privatizovati i skoloniti tu mafiju iz fudbala .
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dio mio, 13. maj 2019 15:33)

Zvezda samo ove sezone od prodaje igraca, sponzora i LS zaradila preko 60 miliona. Sta da ti jazem, razumem da te boli.
Nego gde je lova koju ste vi zaradili prethodnih godina? Pojela maca pa sada drzava placa licencu i poklanja tudj stadion.

Lobos

pre 4 godine

jos samo fali gondola.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (melany, 13. maj 2019 14:31)

Sa severa na jug i obrnuto,kad je derbi da im bude lakse da prave cirkus..

MP

pre 4 godine

Zvezda samo ove sezone od prodaje igraca, sponzora i LS zaradila preko 60 miliona. Sta da ti jazem, razumem da te boli.  
Nego gde je lova koju ste vi zaradili prethodnih godina? Pojela maca pa sada drzava placa licencu i poklanja tudj stadion. 
(Vanila, 13. maj 2019 15:49) 

I Partizan je svojevremeno zaradjivao ,,desetine miliona'' evra pa danas nema ni za kifle. Dok se namiri sva stoka u i oko kluba ne ostane ni za zvaku.

nikola

pre 4 godine

Glupost. Stadion na ovom mestu isto kao i Partizanov sa dwsavanjima na njima maltretiraju sve one koji zive sa te strane Dunava i Save. A i za one koji dolaze izvan Beograda patnji nema kraja guzvama.
Prodati oba i oba kliba neka igraju na buducem nacionalnom stadionu.
Ako mogu Inter i Milan zasto nebi ova dva kluba koji im nisu ni do kolena.

Gagi

pre 4 godine

A od čijih para s obzirom da je Zvezda u minusu? A da, daće onaj čiji duh lebdi nad "Marakanom". Penali, mućke i sumnjive sudijske odluke moraju da budu pod lepšim krovom.

dio mio

pre 4 godine

webber@ zvezdi bio dug 50 miliona eura volsebno je nestao dug plus kupljeni skupi igraci od naroda pdva i penzija. i zvezdu i partizan privatizovati i skoloniti tu mafiju iz fudbala .

only fools and horses

pre 4 godine

Zvezda samo ove sezone od prodaje igraca, sponzora i LS zaradila preko 60 miliona. Sta da ti jazem, razumem da te boli. 
Nego gde je lova koju ste vi zaradili prethodnih godina? Pojela maca pa sada drzava placa licencu i poklanja tudj stadion.
(Vanila, 13. maj 2019 15:49)

Jel Vi stvarno verujete u to? U tih 60 miliona?

Jarić T Živadin

pre 4 godine

Sve dok od sponzora, Zvezda godišnje dobija samo 5 milona evra,stvar je na staklenim nogama.Samo jedno ispadanje iz evro zakmičenja ,za sobom povlači lančanu reakciju ,koja nas ponovo vodi u propast.Samo je prihod od sponzora siguran,sve ostalo je neizvesno.Zvezda mora da ima,minimum ,minimuma 10 miliona od sponzora.Nije problem ni u ovih 5 miliona, problem je u tome što su i tih 5 miliona ,sponzorstvo od strane države,odnosno zvezda, nema pravog sponzora, koji bi uloženi novac, oplodio kroz reklamu.To je trenutno,problem broj jedan ,Srpskog sporta.

Webber

pre 4 godine

A od čijih para s obzirom da je Zvezda u minusu? A da, daće onaj čiji duh lebdi nad "Marakanom". Penali, mućke i sumnjive sudijske odluke moraju da budu pod lepšim krovom.
(Gagi, 13. maj 2019 14:45)

A partizan nije u minusu? a uvek magicno nadje pare za dugove i ako nema prodaju.

d

pre 4 godine

Zvezdaš sam al ovo je opet rupa samo našminkana. Sve dok ne izdignu tribine iznad zemlje takav ću imati utisak.
(dakiliz, 13. maj 2019 14:51)

Ti ako si zvezdas ja sam Kinez. Kakav god da je, za mene je nas stadion najlepši.

Црвена звезда 1913

pre 4 godine

Држава Србија и град Београд морају наћи начин да највећи српски клуб, Црвена звезда, добије стадион који ће бити најграндиознији на овим просторима!
Стадион војске мора бити враћен ОФК Београду, као правном наследнику БСК-а, а јсдп омогућити кроз кредитне линије да себи изгради стадион негде на потезу Батајница-Нова Пазова!

Gagi

pre 4 godine

A partizan nije u minusu? a uvek magicno nadje pare za dugove i ako nema prodaju.
(Webber, 13. maj 2019 15:06)

Partizan jeste u minusu, ali u Partizanu se ne stvore nekom magijom pare za grejanje terena i rekonstrukciju stadiona! Da vam nije "duha koji lebdi" ne bi završili prvenstvo ni kao peti na tabeli!

Mhm

pre 4 godine

Nikos
Okej LS zarada i sve to se uklapa lepo u pricu
Ali ajde kad si vec toliko pametan,objasni ti ljudima kako je dug smanjen sa 50 miliona na 20,dok niste prodavali igrace ni za kakve velike pare?
Jel to po onom principu damo 1 milion banka otpise 4?

Brada

pre 4 godine

Dzabe kad nam dolazi 5-6000 navijaca po utakmici, nekad vise a cesto i manje. Evropu necu da racunam. Tako da nam generalno i ne treba sve to, bolje da se ulozi u bolnice, puteve itd...

imitvojuuranuzorukadsvanedan

pre 4 godine

Jesu osmislili da izbetoniraju kaljugu oko stadiona?
(keeejst, 13. maj 2019 15:33)

Jesu !!!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (guzimtisekacupredvece, 13. maj 2019 15:49) #

Nisam znao!

Hanibal ante portas

pre 4 godine

Zamisli da dva kluba dele isti teren na sta bi taj teren licio.Milano hoce da gradi svoj stadion a ne da deli sa Interom, U Rimu Lacio hoce svoj stadion nece da deli sa Romom.Ko ti kaze da ce da kosta 250 miliona.Novi stadion Totenhema kostao 60 miliona funti.Novi stadion Atletika finansirala kineska multinacionalna kompanija Wanda.Danas niko ne gradi stadion iz sopstvenih sredstava.Uvek se nadje sponzor
(Paja Patak, 13. maj 2019 15:48)

Stadion Totenhema je kostao milijardu funti, kojih crnih 60 miliona.

Bez mozga

pre 4 godine

Jel i to narod da finansira? A sta cemo sa putevima,bolnicama,skolama? Daj igara,ne treba nam leba.
(Marinko Magla, 13. maj 2019 16:36)

Volim ove sto se pozivaju na narod...

boban,nis

pre 4 godine

Stari Juventusov stadion sa atletskom stazom primao 70k,novi bez atletske 40k.
Kada su ih pitali zasto,rekli su zbog atmosfere,nije isto kad 20k dodje na stadion od 70k i na stadion od 40k.Kapacitet Zvezdinog je dovoljan,ali nikako sa atletskom.
Evo u Nisu kad se zavrsi primace 25k,i onda dodje 7k,stadion sablasno prazan,a da su napravili kockicu od 16k uvek bi bila lepa atmosfera.

neutralni felsh

pre 4 godine

Neko zaradi preko 60 miliona od LS i prodaje pa razmislja kako srediti stadion a nekome drzava poklanja vojni stadion uz vec ranije poklonjeni Zemunelo i casti sa 9 miliona (iz dva puta) za licencu
(Nikos, 13. maj 2019 15:11)

pilece pamcenje i riblje ulje.

Boris Banović

pre 4 godine

1.ukopati teren na kotu kanala oko terena, spustiti tribine na delu atletske staze.
2.tribine (broj redova) izjednačiti sa zapadom na ostalim delovima stadiona.
3.krov na sev.ist. i jugu izjednačiti sa krovom na zapadu.
4.osvetljenje, sedišta,video bimove, ozvučenje i naravno teren po svetskim standardima.
5.tunel takođe rešiti adekvatno s bezbednosnog aspekta !
6.urediti komleks terena oko stadiona, parking prostor i zgradu klupskog hotela sa salom za trening !

Paja Patak

pre 4 godine

Da se privatizuje i onda da se upiše vlasnički udeo po broju akcija. Mene Crvene Zvezde i Partizani ne interesuju. Mene interesuje da plate poreze na te silne milione, da ne skupljamo nesrećnima i bolesnima novac za operacije preko SMS akcija.
(Pera Srbin, 13. maj 2019 

Sta tebe uopste interesuje?Demagogija.Zvezda placa porez na objekat kao sto svaki gradjanin placa na imovinu.Jos ako bi mogao da dobijes koju kintu on nekakvih akcija

bruce

pre 4 godine

Mineapolis stadion 1.1 milijardu dolara, Atlanta stadion 1.2 mlrd.
Gde smo mi, rupa da se zatrpa, poravnja i da se napravi opera, balet, bolnica, bilo sta osim sportskog objekta.
(10 god sezonska sever, ali u proslom veku)

ajd uzdravlje

nesko smesko

pre 4 godine

more ja bi njih i navijace zajedno na livadu pustio ili bih huliganima zabranio ulaz.bila bi frka jedno 3 sezone a onda bi poceli da dolaze normalni ljudi da gledaju fudbal (sport)sa decom .

Dragan

pre 4 godine

Koncepcija stadiona prema navijačkim koreografijama,kakva glupost i budalaština?Devedeset posto"koreografija" na našim stadionima je strogo zabranjena(baklje,topovski udari,rakete,političke poruke,palenje vatre,ostala pirotehnika...),i kažnjava su.Da je rečeno o bezbednosti gledalaca,njihovoj sigurnosti,brzini ulaska i izlaska sa stadiona,konforu,bilo bi poželjno,ovako-gorak ukus.

Nik

pre 4 godine

Stadioni, jedni od najruznijih velikih gradjevina u gradu. Zauzimaju velike povrsine, stalno neki problemi oko njih i u njima i samo se ponekada koriste i sa jako malo uspeha u onome zbog cega postoje. Poravnajte to i izgradite park.

Znalac

pre 4 godine

Jao bre ljudi, pa ja kao rodjeni Zvezdas se posteno nasmeja kad procita ovaj tekst. Kao prvo ono, niko nije za I ili II mesto, ali eto dajemo par trecih mesta! Kao drugo, kazu 200 miliona evra je kao neki futuristik projekt... Kakav bre futuristik projekt, pa nama je iskreno najmanje toliko novca potrebno da bi od raspale Marakane napravili samo moderan stadion i nista vise... Kao trece, gradnja trzih centara u sklopu okruzenja stadiona je nepotrebna... Dosta bre vise s'tim glupostima gde 90% naroda moze samo da zaviri u izlog! Nego, ako nemate adekvatan novac, nemojte ni da radite ovakve konkurse jer znate da ce bilo koja iole OK opcija kostati djavo i po... A, ako vec i dodje do nekih radova, kostur stadiona se prvenstveno mora srediti... Kao na primer tribine, pa dodati jos kupatila, pa malo krova ne bi bilo na odmet... Ja ustvari kad malo bolje razmislim, Marakanu bi kompletno trebalo srusiti i izgraditi mozda malo manji, ali lep, nov i moderan stadion, bez atletske staze, s'visokim tribinama... Nesto kao stadion Valensije. Tamo kad se napuni stadion, kao da ste u nekom vulkanskom grotlu!
(Fikio, 13. maj 2019 15:07)

Je si.li ikada bio na nekom evropskom stadionu? Oko stadiona komercijalno turisticki sadrzaj.Mali trgovi, radnje, restorani, pabovi.Takav je Wembley, novi stadion Totenhema, Wanda Metropolitano u Madridu i gomila evropskih stadiona.Poslovni prostor oko staddiona je u funkciji odrzavanja stadiona.
U prici jedino nije jasno oko tunela.Ako su svlacionice ispod tribine onda OK ali ako su kao i do sada u drugoj zgradi onda je to lose.Gubi se vreme na poluvremenu odlaskom do svlacionice.Jos nesto .Zvezdi ne treba atletska staza.Atleticarima napraviti stazu na drugom mestu.Stadion moze da se napravi za 50-60 miliona evra

Zvezdaš

pre 4 godine

Zvezdin stadion i ovakav je meni najlepši. Onaj ulaz i pogled na teren sa tribinama okolo. Trebalo si nekako da se proširi kapacitet za naredne godine u ligi šampiona. Mora de vrati na 100k.

Rema

pre 4 godine

Zašto država ulaže u klubove čije vlasništvo nije definisano,i da ne bude da sam navijački obojen,nema veze ni sa zvezdom ni sa partizanom ili bilo kojim drugim klubom.Dakle klubovi nisu državni već su udruženja gradjana i ista treba da ih finansiraju ako već nisu privatni kao što su svuda u civilizovanom svetu.Država može da pravi nacionalni stadion eventualno i to je to.
(Walt, 13. maj 2019 14:33)

Apsolutno si upravu, država ne može i ne sme da ulaže u sportske klubove!
To na svakom planu ilegalno, našem domaćem, UEFA itd...
Dakle postoje ipak neki načini na koje ipak to država može legalno da radi, a to je kroz sponzorstva putem državnih firmi, tipa Telekoma ili Gasproma(iako je Gasprom većinski privatna firma)...
Postoje i vidovi donacija kojima lokalne samouprave ulazu u sport, ali ti klubovi neće i ne mogu da dobiju UEFA licence...

Dakle ne znam šta te buni u ovom tekstu, jer je ovaj konkurs organizovala FK crvena zvezda... I u samom tekstu se napominje da su neozbiljni projekti od po 200 miliona jer klub nema sredstava za ta ulaganja.
Ovakvi konkursi za projekte se prave, da bi se eventualno našao neki investitor koji bi uložio, izgradio objekat i profitirao od prodaje ili iznajmljivanja komercijalnog sadržaja...
Zašto u svakoj rečenici u Srbiji mora da se izgovori ime Vučić a ili Tita?

dd

pre 4 godine

mnogi prave gresku i mesaju babe i zabe...marakana i jna su ATLETSKI STADIONI koji su pravljeni u proslom veku i imali su glavnu ulogu u sletovima u tom komunistckom vremenu,a sporedna uloga je bila odigravanje fudbalskih utakmica,tako vam je i u kini,s.koreji...to je moda z proslog veka pre 70g

partizan i zvezda su komunisticki vojni klubovi...nose takva imena i imaju crvenu petokraku,i takve stadione i imaju

pravi moderan fudbalski stadion je bez atletske staze,ali mnogi nemaju pojma koliko kosta da se napravi takav stadion...

ostajemo mi u komunistickom fazonu jos decenijama...samo malo sminke i to je to,da je tito ziv imali bi sletove na njima,kao kim dzong sto pravi u koreji!!

Ttumbarajko

pre 4 godine

Zašto bez atletske staze? A gde ćemo s atletskim klubom Crvena Zvezda?
Treba dići parkinge i napraviti prilaze, da ne bude grad blokiran svaki put kad je iole malko veća utakmica.

djura

pre 4 godine

Ко ће да плати све то? Ја нећу да дајем паре Звезди, ма ниједном клубу јер су то стецишта менаџерске мафије и прања новца!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (која, 13. maj 2019 17:50)

ti neces jer si klinac dzabalebaros neradnik ali tvoji roditelji hoce

Paja Patak

pre 4 godine

Srusiti i JNA i Marakanu, jednu lokaciju prodati, na drugoj napraviti jedan posten stadion na kome ce domacinstvo deliti jedni i drugi i na kome ce igrati reprezentacija, umesto da se uzurpira vodoizvoriste za bespotrebnu gradnju nacionalnog stadiona gde ce se budzet nas poreskih obveznika bespotrebno opteretiti sa 250 miliona evra. Malo prakticnosti i sprecavanja kradje bahatih politicara !
(Pero, 13. maj 2019 14:28)

Zamisli da dva kluba dele isti teren na sta bi taj teren licio.Milano hoce da gradi svoj stadion a ne da deli sa Interom, U Rimu Lacio hoce svoj stadion nece da deli sa Romom.Ko ti kaze da ce da kosta 250 miliona.Novi stadion Totenhema kostao 60 miliona funti.Novi stadion Atletika finansirala kineska multinacionalna kompanija Wanda.Danas niko ne gradi stadion iz sopstvenih sredstava.Uvek se nadje sponzor

ljube

pre 4 godine

Na ovom projektu je samo krov nov i ovaj tunel. Sve ostalo je isto. Problem sa Rajkom Miticem nije ni krov, ni atletska staza, vec brzina evakuacije stadiona. Zapadna tribina je najveci problem. Da bi stadion mogao brže da se evakuiše na zapady bi trebalo dodati dodatne ulaze/izlaze negde na stedini tribine. Ovo rešenje ne rešava taj osnovni problem. Bilo je rešenje gde se ceo zapad ukopava, ispod tribine ide podzemna garaža i dodatni tuneli koji izlaze na sredinu zapadne tribine. Verujem da je to veoma skupo, ali kad i alp se vec radi dajte da se uradi kako treba. Neda kap Laradjordje u NS renoviro svake dve godine.

ja

pre 4 godine

Hiljadu puta sam rekao, pa da ponovim još jedared. Nađite strane investitore koji će:

1. napraviti ultramoderan stadion sa ppdjednako dobrim trenažnim centrom, internatom za klince i pomoćnim terenima i svim ostalim sadržajima na nekom jeftinom zemljištu (Borča npr.),

2. porušiti Marakanu i, umesto nje, izgraditi poslovni i stambeni prostor, sa svim drugim neophodnim neophodnim sadržajem (tržni centri, škole, vrtići, crkve i sve drugo što je potrebno za funkcionisanje jednog grada).

Zvezda je vlasnik 17 hektara građevinskog zemljišta na prajm lokaciji. Izgrađeno, ono vredi milijarde (vrednost samog zemljišta je oko 150 miliona evra). To je dovoljno da Zvezda dobije potpuno novi stadion i da joj preostane dovoljno poslovnog i stambenog prostora na staroj lokaciji da, njegovom utilizacijom, može da prihoduje desetine miliona evra svake godine, kao direktan priliv u budžet kluba. I jare i pare...

Atreides

pre 4 godine

Nek drzava proda onu ledinu gde se nalazi neka ruina od stadiona JNA ..tu moze da se izgradi neki stambeno-poslovni komplex ili trzni centar i od tih para neka se sredi Rajko Mitic

moralni gmizavac

pre 4 godine

@ Rema. Kad se vec pravis pametan onda ne mozes da kazes da to organizuje fk crv zvezda iz prostog razloga sto je to drzavni klub, znaci drzavne pare tacka.

srbEUin

pre 4 godine

(Tostao, 13. maj 2019 19:37)

Ako ne mogu na travnjaku, parku ili trotoaru uz stadion, najbolje da se parkiraju na terenu, ili atletskoj stazi. Daleko su njima parking površine od stadiona, pa neće valjda kao oni beograđni, ili madriđani, Katalonci ili Britanci, da ostave kola negde daleeeeeko, pa posle prevozom, ili ne daj Bože peške 500 m...

BENQ

pre 4 godine

A čiji je stadion? Da li se i od mene uzima delić da bi neki izuzetno lepo živeli? Recimo, i neko sa poternice.
Mislim da je to jedan od najgorih među velikim stadionima. Nepokrivene tribine, sem dela zapada. Okolo kaljuge (istok). Betonske improvizacije, kome je kako palo na pamet (zapad). Vila Arkanovih samo što nije na zapadnoj tribini. I sve to da bi bilo potrebno jednom u dve nedelje!
I naravno, da još jednom ponovim, neko da lepo živi od toga na račun drugih.
Inače, na utakmice Crvene zvezde sam išao još pre 60 godina! Poslednji put pre desetak godina, da bih izveo neke goste. Ono što su videli je bilo razvaljivanje sedišta , dranje, ludovanje, na desetak metara od nas. Otišli smo malo dalje, a ja još dalje - nikad više na utakmicu.
I glasam za ovaj komentar - Napravite prvo šaht u nivou kolovoza!

Koja

pre 4 godine

Valjda cemo makar tada pevati protiv vodje koji nam je prodao ono o cemu pevamo godinama i pravimo koreografije. Ili ce junacine sa sipke i tada imati interes i dalje ga podrzavati. E Zvezdo Zvezdo
(Zvezdas, 13. maj 2019 14:30)

Hvala bogu sto se toga tice, Delije redovno upozoravaju. Tako da ne brini se za razliku od tvojih grobara stp cute...

Rumba

pre 4 godine

Fuj!!! Ni za živu glavu! Ovo je prepakovan sadašnji izgled pod novim krovom. Nije vredno pogleda. Prestanite više za ovakvim podvalama. Ovo već sada imamo. Atletski stadion... Užas.

banjica

pre 4 godine

Grobar sam,ali vreme je za Srbiju da konacno ima neki moderan stadion,pa makar to bio i zvezdin stadion
(ivan, 13. maj 2019 14:46)

A Nacionalni stadion? Koliko se ja sećam skoro je bila vest da gradnja počinje polovinom 2020. Na rekonstruisanom Rajku Mitiću mogu samo da dočekuju Nola.

Zvezdas

pre 4 godine

@Koja
Druze, zvezdas sam i jedva cekam da dodje do toga. I mnogi drugi ali se boje da zucnu na tribini da im oni od interesa ne porazbijaju glave. Ajd videcemo da li ce biti nesto od tih upozorenja

nz

pre 4 godine

@Nikos

Jesteee, zaradili ste više od Rome i Borusije u LŠ. Obzirom koliko ste pametni nije čudo što vam prodaju priče o Promenada stadionu.

Влада

pre 4 godine

ОК значи решени су имовинско правни односи на парцелама на које се овај рендер односи? То би чини ми се била већа вест.

Patriota

pre 4 godine

Hoce da naprave stadion a neznaju da naprave potporni zid na autoputu! Sto se tice sahti ,dodjite da vidite kakve su rupe od sahti u gradu Kragujevcu a o kvalitetu uradjenog asfalta da i ne pricamo.Puca posle samo par meseci! Toliko o nasim kvalitetnim i odgovornim gradjevinarima.

abogamiikevaruucmarinu

pre 4 godine

Jesu !!! 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (guzimtisekacupredvece, 13. maj 2019 15:49) # 

Nisam znao!
(imitvojuuranuzorukadsvanedan, 13. maj 2019 16:09)

Eto sad znas !!!

Pero

pre 4 godine

Srusiti i JNA i Marakanu, jednu lokaciju prodati, na drugoj napraviti jedan posten stadion na kome ce domacinstvo deliti jedni i drugi i na kome ce igrati reprezentacija, umesto da se uzurpira vodoizvoriste za bespotrebnu gradnju nacionalnog stadiona gde ce se budzet nas poreskih obveznika bespotrebno opteretiti sa 250 miliona evra. Malo prakticnosti i sprecavanja kradje bahatih politicara !

Petar

pre 4 godine

Necemo rekonstrukciju!! Tribine su previse daleko od igralista! Treba nam novi moderan i akustican stadion sa tribunama uz teren, zamislite kakvo bi to ludilo bilo da su Delije na metar-dva iza gola, to bi bilo nevidjeno u Evropi a pogotovo kad ceo stadion zajedno zapeva

Poštovalac

pre 4 godine

1. Obnoviti Rajka, da bude kao na slici. To bi onda bio istinski nacionalni stadion, jer bi na njemu igrali Zvezda i repstacija.
2. Kako reprezentacija igra na Nacionalnom stadionu, nema potrebe da se gradi novi u Surčinu.
3. Porušiti stadion armije, 2 takva objekta su previše na malom prostoru, a kako bi tu verovatno nikao tržni centar, pare od toga preusemriti u budžet Republike. Partizan bi mogao da igra na Novog Beogradu ili nekom od predgrađa, a evropske utakmice na Nacionalnom stadionu.

===> Budžet popunjen, infrastuktura napreduje, svi zadovoljni.

Nikos

pre 4 godine

Neko zaradi preko 60 miliona od LS i prodaje pa razmislja kako srediti stadion a nekome drzava poklanja vojni stadion uz vec ranije poklonjeni Zemunelo i casti sa 9 miliona (iz dva puta) za licencu

Црвена звезда 1913

pre 4 godine

Држава Србија и град Београд морају наћи начин да највећи српски клуб, Црвена звезда, добије стадион који ће бити најграндиознији на овим просторима!
Стадион војске мора бити враћен ОФК Београду, као правном наследнику БСК-а, а јсдп омогућити кроз кредитне линије да себи изгради стадион негде на потезу Батајница-Нова Пазова!

Paja Patak

pre 4 godine

Da se privatizuje i onda da se upiše vlasnički udeo po broju akcija. Mene Crvene Zvezde i Partizani ne interesuju. Mene interesuje da plate poreze na te silne milione, da ne skupljamo nesrećnima i bolesnima novac za operacije preko SMS akcija.
(Pera Srbin, 13. maj 2019 

Sta tebe uopste interesuje?Demagogija.Zvezda placa porez na objekat kao sto svaki gradjanin placa na imovinu.Jos ako bi mogao da dobijes koju kintu on nekakvih akcija

Vanila

pre 4 godine

@zvezdi bio dug 50 miliona eura volsebno je nestao dug plus kupljeni skupi igraci od naroda pdva i penzija. i zvezdu i partizan privatizovati i skoloniti tu mafiju iz fudbala .
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dio mio, 13. maj 2019 15:33)

Zvezda samo ove sezone od prodaje igraca, sponzora i LS zaradila preko 60 miliona. Sta da ti jazem, razumem da te boli.
Nego gde je lova koju ste vi zaradili prethodnih godina? Pojela maca pa sada drzava placa licencu i poklanja tudj stadion.

d

pre 4 godine

Zvezdaš sam al ovo je opet rupa samo našminkana. Sve dok ne izdignu tribine iznad zemlje takav ću imati utisak.
(dakiliz, 13. maj 2019 14:51)

Ti ako si zvezdas ja sam Kinez. Kakav god da je, za mene je nas stadion najlepši.

Paja Patak

pre 4 godine

Srusiti i JNA i Marakanu, jednu lokaciju prodati, na drugoj napraviti jedan posten stadion na kome ce domacinstvo deliti jedni i drugi i na kome ce igrati reprezentacija, umesto da se uzurpira vodoizvoriste za bespotrebnu gradnju nacionalnog stadiona gde ce se budzet nas poreskih obveznika bespotrebno opteretiti sa 250 miliona evra. Malo prakticnosti i sprecavanja kradje bahatih politicara !
(Pero, 13. maj 2019 14:28)

Zamisli da dva kluba dele isti teren na sta bi taj teren licio.Milano hoce da gradi svoj stadion a ne da deli sa Interom, U Rimu Lacio hoce svoj stadion nece da deli sa Romom.Ko ti kaze da ce da kosta 250 miliona.Novi stadion Totenhema kostao 60 miliona funti.Novi stadion Atletika finansirala kineska multinacionalna kompanija Wanda.Danas niko ne gradi stadion iz sopstvenih sredstava.Uvek se nadje sponzor

dovlq

pre 4 godine

Grobar sam,ali vreme je za Srbiju da konacno ima neki moderan stadion,pa makar to bio i zvezdin stadion
(ivan, 13. maj 2019 14:46)

Jedini komentar normalnog mozga

Gagi

pre 4 godine

A od čijih para s obzirom da je Zvezda u minusu? A da, daće onaj čiji duh lebdi nad "Marakanom". Penali, mućke i sumnjive sudijske odluke moraju da budu pod lepšim krovom.

Zvezdaš

pre 4 godine

Zvezdin stadion i ovakav je meni najlepši. Onaj ulaz i pogled na teren sa tribinama okolo. Trebalo si nekako da se proširi kapacitet za naredne godine u ligi šampiona. Mora de vrati na 100k.

Gagi

pre 4 godine

A partizan nije u minusu? a uvek magicno nadje pare za dugove i ako nema prodaju.
(Webber, 13. maj 2019 15:06)

Partizan jeste u minusu, ali u Partizanu se ne stvore nekom magijom pare za grejanje terena i rekonstrukciju stadiona! Da vam nije "duha koji lebdi" ne bi završili prvenstvo ni kao peti na tabeli!

Koja

pre 4 godine

Valjda cemo makar tada pevati protiv vodje koji nam je prodao ono o cemu pevamo godinama i pravimo koreografije. Ili ce junacine sa sipke i tada imati interes i dalje ga podrzavati. E Zvezdo Zvezdo
(Zvezdas, 13. maj 2019 14:30)

Hvala bogu sto se toga tice, Delije redovno upozoravaju. Tako da ne brini se za razliku od tvojih grobara stp cute...

Mhm

pre 4 godine

Nikos
Okej LS zarada i sve to se uklapa lepo u pricu
Ali ajde kad si vec toliko pametan,objasni ti ljudima kako je dug smanjen sa 50 miliona na 20,dok niste prodavali igrace ni za kakve velike pare?
Jel to po onom principu damo 1 milion banka otpise 4?

djura

pre 4 godine

Ко ће да плати све то? Ја нећу да дајем паре Звезди, ма ниједном клубу јер су то стецишта менаџерске мафије и прања новца!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (која, 13. maj 2019 17:50)

ti neces jer si klinac dzabalebaros neradnik ali tvoji roditelji hoce

Coyote

pre 4 godine

Postoji samo jedno rešenje za Marakanu - bager. Kako moze stadion bez ijednog parking mesta za posetioce?! Marakanu izmesti na mesto gde je moguce napraviti savremen stadion sa adekvatnim parkiralište.

dio mio

pre 4 godine

webber@ zvezdi bio dug 50 miliona eura volsebno je nestao dug plus kupljeni skupi igraci od naroda pdva i penzija. i zvezdu i partizan privatizovati i skoloniti tu mafiju iz fudbala .

dragan

pre 4 godine

samo jako , samo megalomanski , turisti ce zeleti da 300 dana godisnje setaju prstenom i slusaju kako se tu svakog vikenda cupaju stolice , pale tribine , prebijaju na mrtvo , a ako doplate mozda im se omoguci i uzivo experience.

koliko smo mi bolestan narod, sta finansiramo.

stefan prvovencani

pre 4 godine

Partizan jeste u minusu, ali u Partizanu se ne stvore nekom magijom pare za grejanje terena i rekonstrukciju stadiona! Da vam nije "duha koji lebdi" ne bi završili prvenstvo ni kao peti na tabeli!
(Gagi, 13. maj 2019 15:30)

U pravu si, tada bi Zvezda bila peta, a Partizan koji ne moze da da gol ni posle 95 minute, e on bi bio prvi. Dete umi se.

Pera Srbin

pre 4 godine

Da se privatizuje i onda da se upiše vlasnički udeo po broju akcija. Mene Crvene Zvezde i Partizani ne interesuju. Mene interesuje da plate poreze na te silne milione, da ne skupljamo nesrećnima i bolesnima novac za operacije preko SMS akcija.

Webber

pre 4 godine

A od čijih para s obzirom da je Zvezda u minusu? A da, daće onaj čiji duh lebdi nad "Marakanom". Penali, mućke i sumnjive sudijske odluke moraju da budu pod lepšim krovom.
(Gagi, 13. maj 2019 14:45)

A partizan nije u minusu? a uvek magicno nadje pare za dugove i ako nema prodaju.

Kaiser

pre 4 godine

Svaka država treba da ima bar jedan veći stadion sa atletskom stazom, stadion za "sve namene", jer nije fudbal jedini sport.
(Kolubarac, 13. maj 2019 15:39)

Eto na vojnom stadionu atletska staza.Za atletska takmicenja dosta 20 hiljada gledalaca

Tirke

pre 4 godine

Skinuti te pijavice sa državnog budžeta, pa neka bude šta bude.

Reosnovati BSK, vratiti mu zemljište i prvoligaški status, da imamo mi normalni za koga da navijamo.

mile rizik

pre 4 godine

Postoji samo jedno rešenje za Marakanu - bager. Kako moze stadion bez ijednog parking mesta za posetioce?! Marakanu izmesti na mesto gde je moguce napraviti savremen stadion sa adekvatnim parkiralište.
(Coyote, 13. maj 2019 15:49)

Pa ni Santjago Bernabeu nema nijedno parking mesto za posetioce! I? Bager za Bernabeu?

hm

pre 4 godine

Necemo rekonstrukciju!! Tribine su previse daleko od igralista! Treba nam novi moderan i akustican stadion sa tribunama uz teren
(Petar, 13. maj 2019 14:40)

Pre toga treba doneti prave krivicne zakone koji ce da se provode. Kao u Engleskoj recimo. Ako su delije sposobne u kosarci ganjati po terenu protivnicke igrace bolje niti razmisljati sto bi tek bilo u fudbalu.

Jarić T Živadin

pre 4 godine

Sve dok od sponzora, Zvezda godišnje dobija samo 5 milona evra,stvar je na staklenim nogama.Samo jedno ispadanje iz evro zakmičenja ,za sobom povlači lančanu reakciju ,koja nas ponovo vodi u propast.Samo je prihod od sponzora siguran,sve ostalo je neizvesno.Zvezda mora da ima,minimum ,minimuma 10 miliona od sponzora.Nije problem ni u ovih 5 miliona, problem je u tome što su i tih 5 miliona ,sponzorstvo od strane države,odnosno zvezda, nema pravog sponzora, koji bi uloženi novac, oplodio kroz reklamu.To je trenutno,problem broj jedan ,Srpskog sporta.

Atreides

pre 4 godine

Nek drzava proda onu ledinu gde se nalazi neka ruina od stadiona JNA ..tu moze da se izgradi neki stambeno-poslovni komplex ili trzni centar i od tih para neka se sredi Rajko Mitic

Rašo

pre 4 godine

Koja bre atletska staza, to je u svetu prošli vek!!! Sto to Italijani ne radi kod njih sa atletskom, svašta! Bacanje para ! Treba uraditi modernu verziju bez atletske kao svuda u svetu !

Bez mozga

pre 4 godine

Jel i to narod da finansira? A sta cemo sa putevima,bolnicama,skolama? Daj igara,ne treba nam leba.
(Marinko Magla, 13. maj 2019 16:36)

Volim ove sto se pozivaju na narod...

neutralni felsh

pre 4 godine

Neko zaradi preko 60 miliona od LS i prodaje pa razmislja kako srediti stadion a nekome drzava poklanja vojni stadion uz vec ranije poklonjeni Zemunelo i casti sa 9 miliona (iz dva puta) za licencu
(Nikos, 13. maj 2019 15:11)

pilece pamcenje i riblje ulje.

Ttumbarajko

pre 4 godine

Zašto bez atletske staze? A gde ćemo s atletskim klubom Crvena Zvezda?
Treba dići parkinge i napraviti prilaze, da ne bude grad blokiran svaki put kad je iole malko veća utakmica.

Nik

pre 4 godine

Stadioni, jedni od najruznijih velikih gradjevina u gradu. Zauzimaju velike povrsine, stalno neki problemi oko njih i u njima i samo se ponekada koriste i sa jako malo uspeha u onome zbog cega postoje. Poravnajte to i izgradite park.

Walt

pre 4 godine

Zašto država ulaže u klubove čije vlasništvo nije definisano,i da ne bude da sam navijački obojen,nema veze ni sa zvezdom ni sa partizanom ili bilo kojim drugim klubom.Dakle klubovi nisu državni već su udruženja gradjana i ista treba da ih finansiraju ako već nisu privatni kao što su svuda u civilizovanom svetu.Država može da pravi nacionalni stadion eventualno i to je to.

ja

pre 4 godine

Hiljadu puta sam rekao, pa da ponovim još jedared. Nađite strane investitore koji će:

1. napraviti ultramoderan stadion sa ppdjednako dobrim trenažnim centrom, internatom za klince i pomoćnim terenima i svim ostalim sadržajima na nekom jeftinom zemljištu (Borča npr.),

2. porušiti Marakanu i, umesto nje, izgraditi poslovni i stambeni prostor, sa svim drugim neophodnim neophodnim sadržajem (tržni centri, škole, vrtići, crkve i sve drugo što je potrebno za funkcionisanje jednog grada).

Zvezda je vlasnik 17 hektara građevinskog zemljišta na prajm lokaciji. Izgrađeno, ono vredi milijarde (vrednost samog zemljišta je oko 150 miliona evra). To je dovoljno da Zvezda dobije potpuno novi stadion i da joj preostane dovoljno poslovnog i stambenog prostora na staroj lokaciji da, njegovom utilizacijom, može da prihoduje desetine miliona evra svake godine, kao direktan priliv u budžet kluba. I jare i pare...

која

pre 4 godine

Ко ће да плати све то? Ја нећу да дајем паре Звезди, ма ниједном клубу јер су то стецишта менаџерске мафије и прања новца!

ljube

pre 4 godine

Na ovom projektu je samo krov nov i ovaj tunel. Sve ostalo je isto. Problem sa Rajkom Miticem nije ni krov, ni atletska staza, vec brzina evakuacije stadiona. Zapadna tribina je najveci problem. Da bi stadion mogao brže da se evakuiše na zapady bi trebalo dodati dodatne ulaze/izlaze negde na stedini tribine. Ovo rešenje ne rešava taj osnovni problem. Bilo je rešenje gde se ceo zapad ukopava, ispod tribine ide podzemna garaža i dodatni tuneli koji izlaze na sredinu zapadne tribine. Verujem da je to veoma skupo, ali kad i alp se vec radi dajte da se uradi kako treba. Neda kap Laradjordje u NS renoviro svake dve godine.

only fools and horses

pre 4 godine

Zvezda samo ove sezone od prodaje igraca, sponzora i LS zaradila preko 60 miliona. Sta da ti jazem, razumem da te boli. 
Nego gde je lova koju ste vi zaradili prethodnih godina? Pojela maca pa sada drzava placa licencu i poklanja tudj stadion.
(Vanila, 13. maj 2019 15:49)

Jel Vi stvarno verujete u to? U tih 60 miliona?

marlone

pre 4 godine

Ako hocete da imate vrhunski ugodjaj za prosjecnog navijaca, napravicete stadion koji nema atletsku stazu. Isto tako, ovi stadioni imaju bolju akustiku, te domaci teren dolazi vise do izrazaja. Ako hocete da klub i narednih pedeset godina bude rob komunisticke zaostavstine i da nema kvalitetan stadion, napravite ovaj sa atletskom stazom.

Kovalski

pre 4 godine

Izgled je fenomenalan,ali mi nije bas najasnije kako ce kapacitet biti samo 49000,a uklanja se atletska staza i prosiruju se tribine...

Fikio

pre 4 godine

Jao bre ljudi, pa ja kao rodjeni Zvezdas se posteno nasmeja kad procita ovaj tekst. Kao prvo ono, niko nije za I ili II mesto, ali eto dajemo par trecih mesta! Kao drugo, kazu 200 miliona evra je kao neki futuristik projekt... Kakav bre futuristik projekt, pa nama je iskreno najmanje toliko novca potrebno da bi od raspale Marakane napravili samo moderan stadion i nista vise... Kao trece, gradnja trzih centara u sklopu okruzenja stadiona je nepotrebna... Dosta bre vise s'tim glupostima gde 90% naroda moze samo da zaviri u izlog! Nego, ako nemate adekvatan novac, nemojte ni da radite ovakve konkurse jer znate da ce bilo koja iole OK opcija kostati djavo i po... A, ako vec i dodje do nekih radova, kostur stadiona se prvenstveno mora srediti... Kao na primer tribine, pa dodati jos kupatila, pa malo krova ne bi bilo na odmet... Ja ustvari kad malo bolje razmislim, Marakanu bi kompletno trebalo srusiti i izgraditi mozda malo manji, ali lep, nov i moderan stadion, bez atletske staze, s'visokim tribinama... Nesto kao stadion Valensije. Tamo kad se napuni stadion, kao da ste u nekom vulkanskom grotlu!

Znalac

pre 4 godine

Jao bre ljudi, pa ja kao rodjeni Zvezdas se posteno nasmeja kad procita ovaj tekst. Kao prvo ono, niko nije za I ili II mesto, ali eto dajemo par trecih mesta! Kao drugo, kazu 200 miliona evra je kao neki futuristik projekt... Kakav bre futuristik projekt, pa nama je iskreno najmanje toliko novca potrebno da bi od raspale Marakane napravili samo moderan stadion i nista vise... Kao trece, gradnja trzih centara u sklopu okruzenja stadiona je nepotrebna... Dosta bre vise s'tim glupostima gde 90% naroda moze samo da zaviri u izlog! Nego, ako nemate adekvatan novac, nemojte ni da radite ovakve konkurse jer znate da ce bilo koja iole OK opcija kostati djavo i po... A, ako vec i dodje do nekih radova, kostur stadiona se prvenstveno mora srediti... Kao na primer tribine, pa dodati jos kupatila, pa malo krova ne bi bilo na odmet... Ja ustvari kad malo bolje razmislim, Marakanu bi kompletno trebalo srusiti i izgraditi mozda malo manji, ali lep, nov i moderan stadion, bez atletske staze, s'visokim tribinama... Nesto kao stadion Valensije. Tamo kad se napuni stadion, kao da ste u nekom vulkanskom grotlu!
(Fikio, 13. maj 2019 15:07)

Je si.li ikada bio na nekom evropskom stadionu? Oko stadiona komercijalno turisticki sadrzaj.Mali trgovi, radnje, restorani, pabovi.Takav je Wembley, novi stadion Totenhema, Wanda Metropolitano u Madridu i gomila evropskih stadiona.Poslovni prostor oko staddiona je u funkciji odrzavanja stadiona.
U prici jedino nije jasno oko tunela.Ako su svlacionice ispod tribine onda OK ali ako su kao i do sada u drugoj zgradi onda je to lose.Gubi se vreme na poluvremenu odlaskom do svlacionice.Jos nesto .Zvezdi ne treba atletska staza.Atleticarima napraviti stazu na drugom mestu.Stadion moze da se napravi za 50-60 miliona evra

Boris Banović

pre 4 godine

1.ukopati teren na kotu kanala oko terena, spustiti tribine na delu atletske staze.
2.tribine (broj redova) izjednačiti sa zapadom na ostalim delovima stadiona.
3.krov na sev.ist. i jugu izjednačiti sa krovom na zapadu.
4.osvetljenje, sedišta,video bimove, ozvučenje i naravno teren po svetskim standardima.
5.tunel takođe rešiti adekvatno s bezbednosnog aspekta !
6.urediti komleks terena oko stadiona, parking prostor i zgradu klupskog hotela sa salom za trening !

Верни навијач Звезде

pre 4 godine

Које год решење буде изабрано оно мора бити без атлетске стазе. Такви стадиони су рађени за период од пре 60-70 година и далеко су од савремених.

moralni gmizavac

pre 4 godine

@ Rema. Kad se vec pravis pametan onda ne mozes da kazes da to organizuje fk crv zvezda iz prostog razloga sto je to drzavni klub, znaci drzavne pare tacka.

Влада

pre 4 godine

ОК значи решени су имовинско правни односи на парцелама на које се овај рендер односи? То би чини ми се била већа вест.

Zvezdas

pre 4 godine

Valjda cemo makar tada pevati protiv vodje koji nam je prodao ono o cemu pevamo godinama i pravimo koreografije. Ili ce junacine sa sipke i tada imati interes i dalje ga podrzavati. E Zvezdo Zvezdo

nikola

pre 4 godine

Glupost. Stadion na ovom mestu isto kao i Partizanov sa dwsavanjima na njima maltretiraju sve one koji zive sa te strane Dunava i Save. A i za one koji dolaze izvan Beograda patnji nema kraja guzvama.
Prodati oba i oba kliba neka igraju na buducem nacionalnom stadionu.
Ako mogu Inter i Milan zasto nebi ova dva kluba koji im nisu ni do kolena.

nz

pre 4 godine

@Nikos

Jesteee, zaradili ste više od Rome i Borusije u LŠ. Obzirom koliko ste pametni nije čudo što vam prodaju priče o Promenada stadionu.

borivoje surdilovic

pre 4 godine

pretpostavljam...poznavajuci dr terzica i trenutnu vlast.....da italijanska strana radi sve a srpska strana samo "ugradnju".

Vizionar

pre 4 godine

a gde je ovde Cecina kuca ?
 (Mercedes Petronas F1, 13. maj 2019 15:02)

U sklopu kompleksa, nesto kao muzej. Bice to prava atrakcija kada dodju turisti iz Nemacke, Svedske I ostalih zemalja. Cikago ima gangstersku turu u kojoj se prepricavaju price o Al Kaponeu, a ovde ce o Arkanu kako je pljackao po njihovim zemljama. Vec mogu da zamislim uzbudjenje medju turistima. A Veljko ce verovatno da boksuje za turiste dok ce to sve da isprati Anastasija sa njena dva "hita" (valjda ima toliko pesama).

Miki

pre 4 godine

Postoji samo jedno rešenje za Marakanu - bager. Kako moze stadion bez ijednog parking mesta za posetioce?! Marakanu izmesti na mesto gde je moguce napraviti savremen stadion sa adekvatnim parkiralište.
(Coyote, 13. maj 2019 15:49) 

Pa ni Santjago Bernabeu nema nijedno parking mesto za posetioce! I? Bager za Bernabeu?
 (mile rizik, 13. maj 2019 16:30) 

Ni Camp Nou nema mesta za parking. Licno sam se uverio. Bager i za Camp Nou?

Kiper

pre 4 godine

Moze li kako bez atletske staze, ne vredi sminka kada se vidi da je stadion starudija. Ni jedan novi stadion nema sa atletskom stazom.

Brada

pre 4 godine

Dzabe kad nam dolazi 5-6000 navijaca po utakmici, nekad vise a cesto i manje. Evropu necu da racunam. Tako da nam generalno i ne treba sve to, bolje da se ulozi u bolnice, puteve itd...

Rema

pre 4 godine

Zašto država ulaže u klubove čije vlasništvo nije definisano,i da ne bude da sam navijački obojen,nema veze ni sa zvezdom ni sa partizanom ili bilo kojim drugim klubom.Dakle klubovi nisu državni već su udruženja gradjana i ista treba da ih finansiraju ako već nisu privatni kao što su svuda u civilizovanom svetu.Država može da pravi nacionalni stadion eventualno i to je to.
(Walt, 13. maj 2019 14:33)

Apsolutno si upravu, država ne može i ne sme da ulaže u sportske klubove!
To na svakom planu ilegalno, našem domaćem, UEFA itd...
Dakle postoje ipak neki načini na koje ipak to država može legalno da radi, a to je kroz sponzorstva putem državnih firmi, tipa Telekoma ili Gasproma(iako je Gasprom većinski privatna firma)...
Postoje i vidovi donacija kojima lokalne samouprave ulazu u sport, ali ti klubovi neće i ne mogu da dobiju UEFA licence...

Dakle ne znam šta te buni u ovom tekstu, jer je ovaj konkurs organizovala FK crvena zvezda... I u samom tekstu se napominje da su neozbiljni projekti od po 200 miliona jer klub nema sredstava za ta ulaganja.
Ovakvi konkursi za projekte se prave, da bi se eventualno našao neki investitor koji bi uložio, izgradio objekat i profitirao od prodaje ili iznajmljivanja komercijalnog sadržaja...
Zašto u svakoj rečenici u Srbiji mora da se izgovori ime Vučić a ili Tita?

banjica

pre 4 godine

Grobar sam,ali vreme je za Srbiju da konacno ima neki moderan stadion,pa makar to bio i zvezdin stadion
(ivan, 13. maj 2019 14:46)

A Nacionalni stadion? Koliko se ja sećam skoro je bila vest da gradnja počinje polovinom 2020. Na rekonstruisanom Rajku Mitiću mogu samo da dočekuju Nola.

bruce

pre 4 godine

Mineapolis stadion 1.1 milijardu dolara, Atlanta stadion 1.2 mlrd.
Gde smo mi, rupa da se zatrpa, poravnja i da se napravi opera, balet, bolnica, bilo sta osim sportskog objekta.
(10 god sezonska sever, ali u proslom veku)

ajd uzdravlje

Dragan

pre 4 godine

Koncepcija stadiona prema navijačkim koreografijama,kakva glupost i budalaština?Devedeset posto"koreografija" na našim stadionima je strogo zabranjena(baklje,topovski udari,rakete,političke poruke,palenje vatre,ostala pirotehnika...),i kažnjava su.Da je rečeno o bezbednosti gledalaca,njihovoj sigurnosti,brzini ulaska i izlaska sa stadiona,konforu,bilo bi poželjno,ovako-gorak ukus.

nesko smesko

pre 4 godine

more ja bi njih i navijace zajedno na livadu pustio ili bih huliganima zabranio ulaz.bila bi frka jedno 3 sezone a onda bi poceli da dolaze normalni ljudi da gledaju fudbal (sport)sa decom .

Gorki

pre 4 godine

Nemojte sa atletskom stazom. Ako vec renovirate stadion,vreme je da se skloni ta atletska staza i da se napravi stadion sa tribinama do terena.

abogamiikevaruucmarinu

pre 4 godine

Jesu !!! 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (guzimtisekacupredvece, 13. maj 2019 15:49) # 

Nisam znao!
(imitvojuuranuzorukadsvanedan, 13. maj 2019 16:09)

Eto sad znas !!!

Fenomen

pre 4 godine

A da malo sredite toalet na zapadnoj tribini...za ulazak su potrebni camci i gumene cizme...leglo zaraze. Verujem da je ista situacija ista i na ostalim stranama. Valjda to nije prevelika investicija...dovoljno je prodati Ebisilia i Causica...

Dacha

pre 4 godine

Zamisli da dva kluba dele isti teren na sta bi taj teren licio.Milano hoce da gradi svoj stadion a ne da deli sa Interom, U Rimu Lacio hoce svoj stadion nece da deli sa Romom.Ko ti kaze da ce da kosta 250 miliona.Novi stadion Totenhema kostao 60 miliona funti.Novi stadion Atletika finansirala kineska multinacionalna kompanija Wanda.Danas niko ne gradi stadion iz sopstvenih sredstava.Uvek se nadje sponzor
(Paja Patak, 13. maj 2019 15:48)

Gde nadje Totenhemov stadion za primer kad je on kosta preko milijardu,najskuplji stadion u Engleskoj!

Rumba

pre 4 godine

Fuj!!! Ni za živu glavu! Ovo je prepakovan sadašnji izgled pod novim krovom. Nije vredno pogleda. Prestanite više za ovakvim podvalama. Ovo već sada imamo. Atletski stadion... Užas.

MP

pre 4 godine

Zvezda samo ove sezone od prodaje igraca, sponzora i LS zaradila preko 60 miliona. Sta da ti jazem, razumem da te boli.  
Nego gde je lova koju ste vi zaradili prethodnih godina? Pojela maca pa sada drzava placa licencu i poklanja tudj stadion. 
(Vanila, 13. maj 2019 15:49) 

I Partizan je svojevremeno zaradjivao ,,desetine miliona'' evra pa danas nema ni za kifle. Dok se namiri sva stoka u i oko kluba ne ostane ni za zvaku.

Zvezdas

pre 4 godine

@Koja
Druze, zvezdas sam i jedva cekam da dodje do toga. I mnogi drugi ali se boje da zucnu na tribini da im oni od interesa ne porazbijaju glave. Ajd videcemo da li ce biti nesto od tih upozorenja

Hanibal ante portas

pre 4 godine

Zamisli da dva kluba dele isti teren na sta bi taj teren licio.Milano hoce da gradi svoj stadion a ne da deli sa Interom, U Rimu Lacio hoce svoj stadion nece da deli sa Romom.Ko ti kaze da ce da kosta 250 miliona.Novi stadion Totenhema kostao 60 miliona funti.Novi stadion Atletika finansirala kineska multinacionalna kompanija Wanda.Danas niko ne gradi stadion iz sopstvenih sredstava.Uvek se nadje sponzor
(Paja Patak, 13. maj 2019 15:48)

Stadion Totenhema je kostao milijardu funti, kojih crnih 60 miliona.

Lobos

pre 4 godine

jos samo fali gondola.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (melany, 13. maj 2019 14:31)

Sa severa na jug i obrnuto,kad je derbi da im bude lakse da prave cirkus..

imitvojuuranuzorukadsvanedan

pre 4 godine

Jesu osmislili da izbetoniraju kaljugu oko stadiona?
(keeejst, 13. maj 2019 15:33)

Jesu !!!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (guzimtisekacupredvece, 13. maj 2019 15:49) #

Nisam znao!

dd

pre 4 godine

mnogi prave gresku i mesaju babe i zabe...marakana i jna su ATLETSKI STADIONI koji su pravljeni u proslom veku i imali su glavnu ulogu u sletovima u tom komunistckom vremenu,a sporedna uloga je bila odigravanje fudbalskih utakmica,tako vam je i u kini,s.koreji...to je moda z proslog veka pre 70g

partizan i zvezda su komunisticki vojni klubovi...nose takva imena i imaju crvenu petokraku,i takve stadione i imaju

pravi moderan fudbalski stadion je bez atletske staze,ali mnogi nemaju pojma koliko kosta da se napravi takav stadion...

ostajemo mi u komunistickom fazonu jos decenijama...samo malo sminke i to je to,da je tito ziv imali bi sletove na njima,kao kim dzong sto pravi u koreji!!

boban,nis

pre 4 godine

Stari Juventusov stadion sa atletskom stazom primao 70k,novi bez atletske 40k.
Kada su ih pitali zasto,rekli su zbog atmosfere,nije isto kad 20k dodje na stadion od 70k i na stadion od 40k.Kapacitet Zvezdinog je dovoljan,ali nikako sa atletskom.
Evo u Nisu kad se zavrsi primace 25k,i onda dodje 7k,stadion sablasno prazan,a da su napravili kockicu od 16k uvek bi bila lepa atmosfera.

bruce

pre 4 godine

Novi stadion Totenhema kostao 60 miliona funti.
(Paja Patak, 13. maj 2019 15:48)

!!! brate rodjace Pajo, 1 milijardu funti je kostao novi stadion Totenhema sa svim pratecim sadrzajima. Samo stadion procena 350-400 miliona. Funti.

srbEUin

pre 4 godine

(Tostao, 13. maj 2019 19:37)

Ako ne mogu na travnjaku, parku ili trotoaru uz stadion, najbolje da se parkiraju na terenu, ili atletskoj stazi. Daleko su njima parking površine od stadiona, pa neće valjda kao oni beograđni, ili madriđani, Katalonci ili Britanci, da ostave kola negde daleeeeeko, pa posle prevozom, ili ne daj Bože peške 500 m...

BENQ

pre 4 godine

A čiji je stadion? Da li se i od mene uzima delić da bi neki izuzetno lepo živeli? Recimo, i neko sa poternice.
Mislim da je to jedan od najgorih među velikim stadionima. Nepokrivene tribine, sem dela zapada. Okolo kaljuge (istok). Betonske improvizacije, kome je kako palo na pamet (zapad). Vila Arkanovih samo što nije na zapadnoj tribini. I sve to da bi bilo potrebno jednom u dve nedelje!
I naravno, da još jednom ponovim, neko da lepo živi od toga na račun drugih.
Inače, na utakmice Crvene zvezde sam išao još pre 60 godina! Poslednji put pre desetak godina, da bih izveo neke goste. Ono što su videli je bilo razvaljivanje sedišta , dranje, ludovanje, na desetak metara od nas. Otišli smo malo dalje, a ja još dalje - nikad više na utakmicu.
I glasam za ovaj komentar - Napravite prvo šaht u nivou kolovoza!

Patriota

pre 4 godine

Hoce da naprave stadion a neznaju da naprave potporni zid na autoputu! Sto se tice sahti ,dodjite da vidite kakve su rupe od sahti u gradu Kragujevcu a o kvalitetu uradjenog asfalta da i ne pricamo.Puca posle samo par meseci! Toliko o nasim kvalitetnim i odgovornim gradjevinarima.