1. Ama kakav Hrvat. Sve to na ic i na vic su Srbi. Pa nisu bile migracije sa zapada na istok nego obrnuto. Kada su Turci došli Srbi su naselili te prostore. Kasnije su neki od njih postali katolici.
    (Som, 11. maj 2019 14:47)
    Osim sto su ti prostori vec bili naseljeni 700 godina prije,logika ti je stvarno jaca strana..
    (Zigzag, 11. maj 2019 21:31)
    A što reći na tvoju logiku, dakle kad je po tebi naseljen jugoistok Europe? U 7-om stoljeću?!?!!? Prije nije tu nitko živio?? Japodi, Iliri....?? Halo!
    (Susjed, 13. maj 2019 12:00)

    # Link komentara

  2. @marinero to je istina, s druge strane vi hrvati imate ozbijan problem lazete sami sebe i ne mozete prihvatiti cinjenicu da je Srbin najboji sportista planete
    (realno, 13. maj 2019 05:41)

    # Link komentara

  3. Novak ljudina! Vidim puno uravnoteženih i pohvalnih komentara, ali i onih kroatofobnih u kojima se autori iz petnih žila trude dokazati da Žagar nije hrvatsko prezime. Jedan broj ljudi jednostavno ne možem probaviti činjenicu da je Novak ima ikakve veze sa Hrvatima. Jadno i smiješno. Jasno, ima i ovdje sličnih, njihovih antipoda, ali eto niti Srbi nisu puno bolji. Slično je to sve. Ptjah...
    (Marinero, 12. maj 2019 22:34)

    # Link komentara

  4. @Miro Split...KRALJ!:)
     (Smuleco, 12. maj 2019 22:04)

    # Link komentara

  5. Ko o čemu, Hrvati stalno o ratu i politici. Oni rat i politiku vide čak i u pesmama. I naravno uvek su im Srbi dežurni krivci. Neverovatno koliko su opsednuti Srbima.
    (Biljana, 12. maj 2019 18:50)

    # Link komentara

  6. ajde bre srbende na kvadrat i veliki vernici, oprostite barem sebi sto piskarate ove budjave komentare.

    prosto covek da zazali sredstva koji su ulozena u vase besplatno opismenjavanje, nije to za svakog...
    (wer, 12. maj 2019 17:43)

    # Link komentara

  7. @taktuma hahah on sigurno nije pola Hrvat ,posto vi presucujete cinjenicu da Zagar nije hr prezime i da mu je baka Elizabeta Madjarica, s oceve strane je cisti Srbin tu nema spora, ali ovo da je pola Hrvat jednostavno nije istina, ustvari s mamine strane ima jako i srpskog dela - zato i je pravoslavka a Novak je Srbin
    (mnogo vi toga presucujete, 12. maj 2019 14:18)

    # Link komentara

  8. Nole igraj tenis i ne petljaj se u politiku.Kako se ti osecas to je tvoje pravo . Samo znam da je najgore kad se sportista petlja u politiku .
    (Down under, 12. maj 2019 12:17)

    # Link komentara

  9. @deda milan i zika Novak je etnicki Srbin ,Srdjan je to vec nekoliko puta rekao ,a on valjda zna bolje od svih vas ovde sto je
    (sta izmisljate, 11. maj 2019 19:43)

    @deda milan i zika Novak je etnicki Srbin ,Srdjan je to vec nekoliko puta rekao ,a on valjda zna bolje od svih vas ovde sto je
    (toliko o tome, 11. maj 2019 19:35)

    @deda zika i milan kad sam Srdjan kaze da su etnicki Srbi ko si ti da im nameces da nisu?
    (Jel ti znas bolje od njega, 11. maj 2019 19:26)

    @deda zika i Milan sam Srdjan je vec nekoliko puta izjavio da su etnicki Srbi, ti valjda mislis da znas bolje od njega
    (tuzno, 11. maj 2019 19:13)

    E ovo je pravi borac za Novakovo srpstvo:-)
    (Tereza, 12. maj 2019 12:15)

    # Link komentara

  10. @Takuma, samo na Balkanu se nacionalnost nasleđuje. Netačno.
    Novak je Srbin. Rodio se u Srbiji, odrastao u Srbiji. Majka mu je Srpkinja. Rodila se u Srbiji, odrasla u Srbiji. Baba mu je Hrvatica. Rodila se u Hrvatskoj, živela u Hrvatskoj.
    (rebro, 12. maj 2019 12:10)

    # Link komentara

  11. Sećam se onog kačketa sa zastavom srbije kad je osvojio Vimbldon. Sećam se celog prihoda iz Rima kad su bile poplave. Sećam se otkupa zemlje kao poklon manastiru Gračanici. Sećam se mase obnovljenih i izgrađenih obdaništa i škola preko svoje fondacije. Sećam se promocije svoje zemlje u američkim šou programima kad su svi igrali kolo. Jedino što nije poginuo za ovu zemlju sve ostalo je dao. LEGENDA.
    (Rajko, 12. maj 2019 11:43)

    # Link komentara

  12. Presutili ste bit toga zbog cega Novak Đokovic navija za HNS u Rusiji ili neke druge poznate hrvatske sportase. Naime, u ovom intervjuu je jasno podvukao da mu je mama rodjena u Beogradu a da su njeni roditelji iz Vinkovaca. Da ima u Vinkovcima rodbinu koju je zadnji put posjetio prije vise od 10' godina i da se raduje ponovnom dolasku u Vinkovce. Kako nije spomenuo da su mu baka i deka eventualno Srbi iz Vinkovaca, onda je logicno da mu je majka Hrvatica tako da je i on sam 1/2 Hrvat. Eto razloga zasto on navija za Hrvatsku i zasto daje izjave bratstva i jedinstva ili jugoslavenstva.
    (Takuma, 12. maj 2019 11:06)

    # Link komentara

  13. Može li se svijet promatrati izvan odnosa Srba i Hrvata? Je li to baš toliko bitno da stalno to pretresamo, naglašavamo i sl.?
    (Mikula, 12. maj 2019 10:41)

    # Link komentara

  14. Meni je Fani jedna vrlo kvalitetna osoba! ;)
    (neko, 12. maj 2019 10:08)

    # Link komentara

  15. @hercegovac, svaka cast na komentaru! najjaci su ovi sto misle da Novak ispravlja sliku o Srbima u svetu. kao neko ko zivi na tom zapadu mogu da kazem da ga ovi ljudi ovde ignorisu a neki i preziru. jasno je zasto. nikakvu on sliku o srbima nije ispravio. zapadnjaci ne razmisljaju isto kao mi.
    (stranger, 12. maj 2019 09:56)

    # Link komentara

  16. Znate, mi vecito oprastamo, a veliki deo Srba iz okolnih zemalja je proterano kod nas. Hvala nasim "prijateljima" i uvek treba navijati za njih, i slusati Tompsona.
    (Vladimir, 12. maj 2019 09:43)

    # Link komentara

  17. Retko normalan čovek ovaj naš Nole
     (dr NS, 12. maj 2019 09:19)

    # Link komentara

  18. (Alex, 12. maj 2019 01:24)

    Otprilike je to Tito rekao Mestrovicu kada ga je ubedjivao da se vrati u zemlju.
    Za 50 godina nece znati ko su, a za 100 ih nece biti.
    (prepricavao je razgovor Mestrovicev sin)

    Nivakov problem je jos veci i licniji. Pokusava da se dopadne, da bude filantrop, filozof, politicar (kako stidljivo najavljuje), da bude ponizan muz, da pobedjuje ali da ljubi protivnika... svasta bi hteo.
    (dozvolite, 12. maj 2019 09:18)

    # Link komentara

  19. Koja izjava...
     (X, 12. maj 2019 08:40)

    # Link komentara

  20. Ovom što kaže da su Jugosloveni izumrla vrsta samo da javim da sam, hvala bogu, živ i zdrav. Niko ne može da bira roditelje, ali zato može da bude srećan što su ga napravili. Sa majčine strane sam Hrvat, sa očeve Srbin, to je za sve vas koji brojite krvna zrnca, koji ste i uništili najbolju zemlju na svetu, Jugoslaviju.
    (Orlovi rano lete, 12. maj 2019 08:20)

    # Link komentara

  21. Evo sta je sustina ovog Novakovog intervjua, tj.njegovog stava koji on jasno iznosi. Sustina je u tome da ako si iz Srbije i iz mesanog si braka ti moses slobodno da pricas ovako kao Novak. Medjutim, ako si iz Hrvatske i jedan roditelj ti je Srbin a drugi Hrvat tebi ne sme ni na pamet da padne da javno kazes nesto slicno kao sto je rekao Novak. Tipican primer je fudbaler Modric koji ne sme da pomene svoju majku srpkinju i svoju srpsku porodicu po majkinoj liniji. Eto u tome je razlika izmedju drzave Hrvatske i drzave Srbije. Ima i ovde nekih komentara koji se ne slazu sa takvom Novakovom izjavom ali tih komentara je mnogo manje od onih pozitivnih a isto tako Novaku se u Srbiji nece desiti nikakva neprijatnost zbog ovakvog njegovog stava a kada bi Modric nesto slicno izjavio doziveo bi u Hrvatskoj cak i fizicke napade.
    (Maja, 12. maj 2019 08:13)

    # Link komentara

  22. @Miro Split
    Baš tako. Nebrojeno puta Novak je dokazao svoj patriotizam, ali je ppkazao da je moguće biti patriota, a ne biti nacionalista. Jednostavno, nacionalizam nije isto što i patriotizam. Svaka čast, Novače!
    (Simens, 12. maj 2019 07:22)

    # Link komentara

  23. Ekvilibrijum, 11. maj 2019 18:52

    Hvaa gospodine na jednoj temeljitoj izjavi. Evo i moja ispruzena ruka.
    (splicanin, 12. maj 2019 06:55)

    # Link komentara

  24. Ljudi su ili dobri, ili loši bez obzira kome narodu, veri ili rasi pripadaju. To je istina koju ništa ne može promeniti. Svako ima pravo na lično mišljenje, ali osudjivati i vredjati one koji drukčije misle je kontraproduktivno jer mržnja radja mržnju.
    (Zlatibor, 12. maj 2019 06:16)

    # Link komentara

  25. @miro split

    Ne moraš se nervirati i truditi da nešto dokažeš. Za tebe se odavno zna da si OK i normalan čovek i da nisi opterećen nacionalizmom. Budala i ekstrema bilo i biće na obe strane.

    Ja bih recimo mnogo voleo da te ugostim u Srbiji i da imam priliku da pričam sa tobom, verujem da bi i ti mene isto tako dočekao u Splitu. Meni dovoljno, ne zanima me šta misle drugi.

    Život je mnogo kratak da ga potrošim u nekom besmislenom hejtu, 30 godina smo potrošili u ludiu, 25 godina je prošlo od kada se rat završio. Uzgred 25 godina posle WW2 Nemačka, Francuska i Engleska su naveliko pravili osnove onoga što će postati EU a mi se natežemo oko toga šta će da kažu sportisti iz mešanih brakova. "Lud narod" što bi rekao jedan davno upokojeni političar, lud na obe strane, ali mene baš briga, pustite me da prozborim koju o sportu, klopi, vinu i moru sa ljudima kao što je Miro iz Splita a vi se mrzite i dalje, široko vam polje.
    (prorok foka, 12. maj 2019 02:57)

    # Link komentara

  26. Dobar deo nas Srba je bolestan od hronicne, neizlecive i smrtonosne bolesti koja se zove: "Necu da budem Srbin, hocu da budem Jugosloven". Bolest je smrtonosna jer ce nas dokrajciti za kojih 100 godina. Tuzno je citati komentare obolelih od te bolesti u stilu: pa ko nas zavadi; pa mi smo jedan narod, i slicno. Ni masakri u I sv. ratu, ni masakri u II sv. ratu, ni Josipov doprinos gubitku Kosova, ni proterivanje 90-tih ocigledno nisu dovoljni za otreznjenje. Gde je pocetak i sta je uzrok te bolesti, ne znam. Ali da ce dovesti do nestanka srpskog naroda, to je izvesno.
    (Alex, 12. maj 2019 01:24)

    # Link komentara

  27. @idio
    Modriceva majka je Srpkinja iz porodice koja je bila najsiromasnija i najbrojnija u selu. Modricevih 7 tetki, babu i jedinog ujaka Hrvati su proterali i oterali sa njihovog ognjista u kom su trajali prethodnih dosta vekova. Da nisu, ovde bismo citali kako su narod velikog srca. Moja je majka Dalmatinka, dete borca poginulog na Sutjesci, ratno siroce, a otac Srbin iz sela Modriceve majke, razumem sta Novak prica, oni su i moji. Ipak, svojoj sam deci rekla ogoljenu istinu o Hrvatima i zlocinima. I nisu ponosni na nju, a nisam ni ja. Novak, naravno, moze da voli sta zeli i bude sta zeli, mislim da je ovde pogresio.
     (prava lola, 12. maj 2019 01:16)

    # Link komentara

  28. miro split

    Niti pogađaš suštinu ti niti ovi što negoduju na tvoj komentar. Nije problem u Đokoviću i tome šta priča, o čemu razmišlja pa ni kakve izjave daje, već u prenošenju, načinu prenošenja kao i suštini tih izjava. Šta je toliko bitno njegovo mišljenje o Hrvatima i stalno potenciranje toga? Šta se želi time postići u srpskim medijima? Da Srbi prihvate Hrvate kao braću, jel? Pokušavaju se stvoriti izveštačene povezanosti tamo gde su one nemoguće. Ne moramo se mrziti, ali se ne moramo ni voliti. Njegovo mišljenje je samo njegovo.
    (dominus, 12. maj 2019 00:43)

    # Link komentara

  29. Najdraži su mi ovi likovi...
    Ja nemam ništa protiv ali
    Ja podržavam Novaka ali
    Novak je ljudina ali
    Ja nisam za mržnju ali
    Nisu svi Hrvati loši ali
    Evo vam jedan lijep/lep/lip "ali"

    Nacionalizam može biti golem ali velik nikada!
    A Novak je velik i veći od svih nas.
    (kramer, 12. maj 2019 00:13)

    # Link komentara

  30. ovi Sto kazu svi na ic ili vic su srbi , pa ovom je keva srpkinja , a ovom hrvatica .... nije to poenta , ko je srbin ko je hrvat . Realno, to je isto svidjalo se nekom ili ne .... Religija ne deli krv, vec jezik, mentalitet, kultura, hrana itd ...a to svi znamo ko smo .... Ovde je poenta da "izvinite Hrvati" , ne prica o tome jedan Modric , Pusic itd I ko god ( nisam ni cuo za njih) , vec Novak Djokovic najbolji teniser na svetu , najbolji sportista na svetu nekoliko puta , top ten u primanjima zadnjih 10 godina , jedan od najpoznatijih licnosti na svetu....rame uz rame sa Mesijem,Ronaldom, Brejdijem, Wudsom, Lebronom, Federerom, Nadalom itd...to je poenta. Ko prica o tome
     (Shkomi, 11. maj 2019 23:49)

    # Link komentara

  31. Svaka cast na izjavi majstore, svaki dan pokazujes koliko si iznad ovog naseg primitivizma....
     (Kun'-fu Panda, 11. maj 2019 23:48)

    # Link komentara

  32. @ Petar
    Ma, čoviče božji suština je u tome da je Đoković normalan čovik koji je nacionalno dovoljno svjestan da mu ne triba srpstvo ničim dokazivati.
    Čovik se dokaza u poslu kojim se bavi i posla u svit najbolju sliku o sebi i svom narodu. Šta bi triba stalno vikat da je Srbin? Tu vrstu nacionalnog ponosa imaju ljudi sumlijivog morala i sposobnosti.
    Šta se tiče hrvatski sportaša, ali bi Dino Rađa, Žan Tabak, Toni Kukoč, Sandra Perković i desetke drugih tribali napisat specijalnu božićnu poslanicu kojom će izrazit svoju normalnosti i simpatije prema ljudima s kojima dijele sjećanje i jezik?
    Valjda je jasno iz njihovog ponašanja da imaju simpatije prema tvom narodu?
    Aj Boga ti odrasti i nemoj priko Đokovića ličit svoje rane.
    Nije Novak srpski Isus koji će na sebe preuzeti svu muku Srba.
    Pusti ga da živi onako kako oće. Nema on tebi šta polagati račune.
    Koji si mu ti faktor u životu?
    (miro split, 11. maj 2019 23:44)

    # Link komentara

  33. Hajde susjedi Hrvati objasnite nam fenomen vašeg društva gde vaš građanin polu Srbin ni u snu ne sme da kaže da Srbe oseća kao svoje, jer je to deo njegove obitelji. Čak i negiraju tu svoju srpsku “polovinu“.
    Voleo bih da čujem zašto je to tako.
    Ima li kod vas ljudi koji se stide toga?
    E da ste svi kao Miro spićo...
     (..., 11. maj 2019 23:36)

    # Link komentara

  34. Ne znam sta ljudi misle, ali ne znam kako netko moze da mu osporava ono sto je rekao, i da mi objasnjavamo sta je on mislio, kad je nedvosmisleno rekao.

    "Koga ću podržavati ako ne Hrvatsku? Osjećam da su oni i moji. Imam taj dio i u obitelji, tako sam se uvijek osjećao. 
    ‘Koga ću podržavati ako ne Hrvatsku? Osjećam da su oni i moji. Imam taj dio i u obitelji’" 

    Dakle, on je od svoje 2 polovice, odabrao Srbiju, jer je tu odrastao. Kao sto je mogao i Hrvatsku. Njegov tata moze da prica sta hoce, ali ne moze da izbrise od kuda mu je zena i koje je etnicke pripadnosti.đ
    (Koga briga?, 11. maj 2019 21:37)

    Mislim da ne shvataš da ovde ljudima ne smeta ova Novakova izjava sama po sebi. Pojedinima smeta i stvara gorak ukus u ustima samo u kontekstu činjenice da kod vas u Hrvatskoj takvi sportisti (polaSR/pola,HR), nikada, NIKADA neće reći: “"Koga ću podržavati ako ne Srbiju? Osjećam da su oni i moji. Imam taj dio i u obitelji, tako sam se uvijek osjećao.“
    To je, složoćeš se, ozbiljna razlika. Zapitaj se zašto kod vas sportisti iz mešanih brakova kriju ko zmija noge da su pola Srbi, i nikada to ne spominju. ili se prave da to nisu, a imali bi košmar od života da pričaju kao Nole.

     
     (#, 11. maj 2019 23:24)

    # Link komentara

  35. Samo da još malo pojasnim, napisao sam:

    "Dalje, šta je ovdje još veća poenta? U obrnutoj situaciji, primjerice Luka Modrić (mama Srpkinja) nikada ne bi rekao da i Srbe osjeća kao svoje, on bi imao probleme zbog toga, VELIKE probleme u Hrvatskoj, pa poznati nekadašnji hrvatski reprezentativac Dado Pršo (čisti Srbin) također nikada ne bi rekao da i Srbe osjeća kao svoje, Milan Rapajić isto, ili evo najnoviji slučaj - Danijel Subašić da je rekao u Rusiji da i Srbe osjeća kao svoje pošto je Srbin., bilo bi svašta."

    Dakle ti ljudi su naravno i sami takvi (država i okruženje te učini takvim), nije samo stvar u strahu od reakcije okoline, oni bi osjećali neku vrstu srama zbog srpskog porijekla i nastojali bi se distancirati od svega. U Hrvatskoj se čisti Srbi (poznati sportaši) izjašnjavaju kao Hrvati. Natjerani su na to. Danijel Subašić, Miloš Milošević, plivačica Jovanović, Rapajić, Pršo, Balaban, Vranković, i ima ih još dosta. To su te velike razlike između društva u Srbiji i Hrvatskoj.

    A što se tiče Novaka, on je rekao da voli sve narode iz bivše YU, na tom nivou je rekao da voli svoje, sad šta su Hrvati ubacili i nadodali, to ćemo vidjeti kad izađe video.

    A ti Miro iz Splita ne shvačaš suštinu; javi se kad iz tvoje Hrvatske JEDAN JEDINI sportaš Hrvat koje je Srbin ili polu-srbin kaže da i Srbe osjeća kao svoje.
    (Petar, 11. maj 2019 23:11)

    # Link komentara

  36. Od danas Novak je zadao domaci svim buducim generacijama jer je postavio rekord koji ce trajati decenijama-po tri finala u svih 14 velikih turnira:4 GS, 9 Mastersa i Zavrsni masters, jedan, jedini Novak Djokovic
     (ArDzej65, 11. maj 2019 23:00)

    # Link komentara

  37. Pošto vidin da van Novak i njegovo ponašanje ne odgovara amo se mi lipo minjat.
    Evo dajte vi meni Đokovića, a ja ću vama Šimunića.
    Meni neće niti malo smetat da Đoković Hrvat govori da simpatizira Srbe, A Šimunić će bit Srbin po vašen ukusu. Šta ga god pitali on će uvik govorit da je Srbin i da mu svi nešto duguju.
    Ja se ponosin sa ljudima ka šta je Đoković, a sramote me ljudi ka Šimunić.
    Izgleda da je kod vas obratno.
    Iman ja i viška Šimunića. Evo sto Šimunića za jednog Đokovića makar nikad više ništa ne osvojija.
    (miro split, 11. maj 2019 22:45)

    # Link komentara

  38. Bavo Bole manje mrznje vise fani
    (Nenad, 11. maj 2019 22:41)

    # Link komentara

  39. Ti prosto ne razumes razliku izmedju nacionalnosti, gde mozes da se osecas kako god zelis, i etnicke pripadnosti. Ti mozes da se osecas kao kinez, ali jasno je da etnicki nisi kinez. Nole moze da se oseca kao srbin, ali kako mu je majka hrvatica kao i cela njena rodbina, sto je rekao u intervjuu, a to niste preneli, on je etnicki pola hrvat, pola srbin. Kao sto je to i Mihajlovic, koji je to rekao na TV-u, jer mu je majka hrvatica. I zato on navija za hrvatsku. Procitaj originalan intervju.
    (Deda Žika i Milan, 11. maj 2019 18:50)

    Uopće se ne radi o tome. Ti ne znaš razmišljati.

    I koji orginal intervju? Da nije možda iz hrvatskih medija?

    Pa i dijete ovdje vidi da su Hrvati ubacili taj dio "Majka mi je Hrvatica" i "Sva rodbina sa njezine strane je hrvatska". Naime Hrvati to rade već drugi put, još prije dosta godina su objavili intervju u Slobodnoj Dalmaciji i nadodali par stvari koje on nije rekao. Uostalom uskoro će cijeli intervju biti na videu pa ćeš vidjeti da su taj dio Hrvati ubacili.

    Dalje, šta je ovdje još veća poenta? U obrnutoj situaciji, primjerice Luka Modrić (mama Srpkinja) nikada ne bi rekao da i Srbe osjeća kao svoje, on bi imao probleme zbog toga, VELIKE probleme u Hrvatskoj, pa poznati nekadašnji hrvatski reprezentativac Dado Pršo (čisti Srbin) također nikada ne bi rekao da i Srbe osjeća kao svoje, Milan Rapajić isto, ili evo najnoviji slučaj - Danijel Subašić da je rekao u Rusiji da i Srbe osjeća kao svoje pošto je Srbin., bilo bi svašta.
    (Petar, 11. maj 2019 22:32)

    # Link komentara

  40. Za to vreme srpske sportiste u Splitu bacaju u more.
    Mislim nisam zatucan, zadojen mrznjom, nacionalista ali ocigledno je da je to sto Srbi odredjene ex yu narode dozivljavaju istim, ili jos gore bracom, jednosmerna prica. Crnogorci su se odcepeli, hoce svoju drzavu, ne zele nas dole, priznju Kosovo, a mi kao idemo tamo utripovani da smo tamo kao kod kuce. Dobar deo naseg naroda navijao je u zavrsnici za Hrvatsku reprezentaciju, istina ne samo zbog toga sto su Hrvati vec i zbog prikazane igre i zara, a oni su posle slavili uz Tompsona.
    Mislim njihova stvar, ja ne zagovaram bilo kakvu mrznju, netrpeljivost ili nesto drugo, samo ne moramo iznova i iznova i iznova da pravimo iste greske i da se svojatamo i bratimimo sa narodima koji sa nama ne zele da imaju nista.
    Novak je po majci Hrvat, i ako on Hrvate dozivljava kao svoje ili delom svoje a i oni njega delom svojim, to je sasvim u redu, ali onda mora to jasno da definise kao njegov lican stav a ne kao stav njega kao medijski uticajne osobe u svrhu sirenja mira a ispod povrsine nesto drugo, dok cuti i ne osudjuje kada sa njihove strane dozivljavamo sasvim suprotno.
     (Bane, 11. maj 2019 21:43)

    # Link komentara

  41. @deda Zika i Milan

    Ne znam sta ljudi misle, ali ne znam kako netko moze da mu osporava ono sto je rekao, i da mi objasnjavamo sta je on mislio, kad je nedvosmisleno rekao.

    "Koga ću podržavati ako ne Hrvatsku? Osjećam da su oni i moji. Imam taj dio i u obitelji, tako sam se uvijek osjećao.
    ‘Koga ću podržavati ako ne Hrvatsku? Osjećam da su oni i moji. Imam taj dio i u obitelji’"

    Dakle, on je od svoje 2 polovice, odabrao Srbiju, jer je tu odrastao. Kao sto je mogao i Hrvatsku. Njegov tata moze da prica sta hoce, ali ne moze da izbrise od kuda mu je zena i koje je etnicke pripadnosti.
    (Koga briga?, 11. maj 2019 21:37)

    # Link komentara

  42. Ama kakav Hrvat. Sve to na ic i na vic su Srbi. Pa nisu bile migracije sa zapada na istok nego obrnuto. Kada su Turci došli Srbi su naselili te prostore. Kasnije su neki od njih postali katolici.
    (Som, 11. maj 2019 14:47)
    Osim sto su ti prostori vec bili naseljeni 700 godina prije,logika ti je stvarno jaca strana..
    (Zigzag, 11. maj 2019 21:31)

    # Link komentara

  43. bio i osto covjek
    (gabor, 11. maj 2019 21:10)

    # Link komentara

  44. Kazu pojedini kako Hrvatski sportisti ovo nikada ne bi izjavili.
    Istina je da nasi mediji to nikada ne bi objavili.
    Isto mislim kao i Novak. Svaki rat je ludost, koji organizuju drzava i crkva.
    U ratu nema dobrih, nema losih. Ljudi su indoktirnirani, prevareni od strane svoje vlasti, drzave koja ih je zavadila sa drugima.
    Mi sa Hrvatima delimo kulturu, jezik, slicne tradicije. U dalekoj proslosti bili smo jedan narod, bili smo braca. Mrzimo se toliko, jer smo apsolutno isti.
    Nove generacije nemaju nikakve razloge mrzeti Hrvate, niti oni nas.
    Problem su stare generacije nacionalista koje ih uce glupostima, jer su zaostale. Nacionalizam je veliko zlo.
    (anubis ante portas, 11. maj 2019 21:03)

    # Link komentara

  45. Midland/Odessa
    rodjace mnogo gresis,nema velike filozofije,ili razlikujes dobro od zla ili ne
    ljudi koji su zli sa zlim delima nikada ne mogu znati sta je ispravno niti biti u drzavi a srbija puna takvih
    Novak nije zao niti instant
     (da, 11. maj 2019 20:31)

    # Link komentara

  46. @(Midland/Odessa, 11. maj 2019 18:57)

    Mora da si išao u Steriju kad si tako pametan.
     (Dvorska budala, 11. maj 2019 20:10)

    # Link komentara

  47. @ miro split 11.05.2019.14:54

    Dragi Miro, pozdrav tebi i Splitu iz Beograda!!!
     (Nina 011..., 11. maj 2019 20:00)

    # Link komentara

  48. @Novak je davno izašao iz balkanske septičke jame. Zašto bi bilo koga vređao. Čovek je trenutno br.1. u svetu tenisa, vlasnik tri poslednja GS , najbolji sportista sveta, na čelu je organizacije profesionalnih tenisera celog sveta...i sad bi on građanin sveta , još trebalo da ispravlja krive Drine po Balkanu ! Da razmerava međe Srbe i Hrvate !? Zašto bi čovek trovao svoj život mržnjom i zlom koje se ukorenilo na Balkanu?!
    (VUK, 11. maj 2019 15:48)
    Sve ok, ali to što radi je upravo ispravljanje krivih Drina, baš zato sto je izasao iz balkanske septičke jame trebao bi se držati dalje od tih tema.
     (ac72, 11. maj 2019 19:57)

    # Link komentara

  49. ti si kralj i moze ti se, neka crknu dusmani!
     (nk, 11. maj 2019 19:53)

    # Link komentara

  50. Čovek ili nečovek.ta vera nas deli oduvek.Da nije nje našli bi mi već nešto drugo oko čega bi se delili.pa nama ljudima uvek nesto fali.Nije Sloba kriv mi smo ....
     (aleksandar, 11. maj 2019 19:49)

    # Link komentara

  51. Novak prosto nije savremenik sa ovim narodom,ceo zivot pod staklenim zvonom,pa i ne cudi sto mu je svet jedno carstvo u kom caruje drugarstvo,mene brinu komentari,toliko patolosko obozavanje da je to vec postala dijagnoza,da ubije coveka ne daj boze,fanovi bi taj cin proglasili uzvisenim,i to sve zato sto satro "ispravlja sliku o Srbima u svetu"
    (za tenis Srbe da se ne lazemo boli uvo),toliko smo postali iskompleksirani i bez mrve dostojanstva da nam je najvaznije da nas neki stranac sa zapada pomiluje po glavi i da nam cokoladu)
    (hercegovac, 11. maj 2019 19:45)

    # Link komentara

  52. @deda milan i zika Novak je etnicki Srbin ,Srdjan je to vec nekoliko puta rekao ,a on valjda zna bolje od svih vas ovde sto je
    (sta izmisljate, 11. maj 2019 19:43)

    # Link komentara

  53. Iskreno i meni su bliži i više poštujem Hrvate nego Crnogorce.
    (Litle Town In Serbia, 11. maj 2019 19:43)

    # Link komentara

  54. Nole je 50 godina ispred svog vremena.
    (Roki cetri, 11. maj 2019 19:42)

    # Link komentara

  55. Da li ste culi, ili negde procitali izjavu poznate hrvatske atleticarke Sandre Petkovic
    u vezi da prijateljstvom izmedju nje i made Ivan’s Spanovic, koje gladiator: “Volimo se, pa sta?
    (Spale, 11. maj 2019 19:42)

    # Link komentara

  56. @Luka
    Ista Srbija koja njega uzdize kao nikad nijedna nacija nekog svog sportistu,koja Jokicu ne moze da oprosti jedno odsustvo iz reprezentacije dok Novak svaki puta kada otkaze reprezentaciju dobije podrsku za istu stvar,koja Ivani Spanovic skida glavu zbog Vucica a njemu jedno 10 puta vecu podrsku istome precutkuje,ista Srbija koja najgore najpljuje Karakasevica,Troickog,Anu Ivanovic... zbog ispadanja sa Olimpijade iako im je sam plansman na istu uspeh a njemu kao apsolutnom favoritu za zlato salje posrsku,da je ovo izjavio bilo koji drugi nas sportista bio bi najgore napljuvan a Novak je ljudina,velicina...i onda neko kaze Srbija ne zasluzuje Novaka,pa sta treba mi vise da radimo,da prestanemo da udeisemo kiseonik jer nismo dostojni da ga delimo sa njegovim velicanstvom Djovakom?Idolatrija gadna bolest.
    (magnum 45, 11. maj 2019 19:39)

    # Link komentara

  57. A šta je trebao da kaže?
     (Volim i ja vas, 11. maj 2019 19:37)

    # Link komentara

  58. @deda milan i zika Novak je etnicki Srbin ,Srdjan je to vec nekoliko puta rekao ,a on valjda zna bolje od svih vas ovde sto je
    (toliko o tome, 11. maj 2019 19:35)

    # Link komentara

  59. Tako sada Hrvati i Nikolu Teslu smatraju „svojim“, a spomenik su mu minirali kao poruku Srbima da tamo ne mogu da ostanu. Kada je postao poznatiji su mu i kucu u Smiljanu koju su srusili popravili i napravili atrakciju od nje. Mislite da je slucajno sto tamo nema Srba? Tamo Srbi ne mogu da zive, jedino neki baka i deka u nekom malom mestu daleko od svega.
    (Danas, 11. maj 2019 19:27)

    # Link komentara

  60. Ceo zivot putujem. Gde god da odem Italija, Francuska, Spanija, Nemacka, Kina, USA, Australija... Srbi i Hrvati rod rodjeni. Sto je zemlja dalja do je bliskost veca.
    (Nenad, 11. maj 2019 14:57)

    Nebi tako pricao da si doziveo u inostranstvu, Engleska, da kada su Hrvati culi odakle si, samo su okrenuli glavu i pravili se da ne postojis. A ti im prisao srdacno.
    (dragan, 11. maj 2019 19:27)

    # Link komentara

  61. Hoćete da budete bolji od Hrvata? Hajde, napred - više rada, više globalizma, veća tolerancija, veća ljubav prema svetu, naročito prema Zapadu, vise učenja, veća pismenost, veća potrošnja sapuna, manje idolopoklonstvo, manja ljubav za Djokovića i njegovo foliranje ...
     (kosta, 11. maj 2019 19:27)

    # Link komentara

  62. Kao i Novak, i ja sam djete iz mešovitog braka. Tata Srbin, majka Hrvatica. Mi smo vaspitavani da ne mrzimo i radamo ljude po ovome ili onome, nego kakvi su ljudi.
    Bravo Nole!
    (Marko, Bjelovar, 11. maj 2019 19:27)

    # Link komentara

  63. @deda zika i milan kad sam Srdjan kaze da su etnicki Srbi ko si ti da im nameces da nisu?
    (Jel ti znas bolje od njega, 11. maj 2019 19:26)

    # Link komentara

  64. @Milorad
    Kako moze najbolji biti neko ko je u vreme dominacije 2011-16 nepobediv za pare a da za reprezentaciju(DK i OI) uradi jedno veliko nista.Veliki paradoks,ne postoji obozavaniji sportista od sopstvenog naroda a sa druge strane sportista koji je toliko malo dao reprezentaciji shodno pojedinacnom kvalitetu,bukvalno,Marin Cilic koji ima jednu veliku titulu je vise dao reprezentaciji nego Djokovic koji ima 45,da ne govorim kada ga uporedimo sa Nadalom koji ima olimpijsko zlato i srebro i 4 DK,dok Djokovic ima jednu mrsavu bronzu i tek jedan DK,koji bukvalno nema samo onaj koji ga nije igrao.A sto se tice izjave,pa logicna je,Djokoviceva nacionalnost je novac,po potrebi ce biti i srbenda,i hrvat i monagezanin u zavisnosti sta mu u tom trenutku treba,svojevrsni Goran Bregovic sporta,nazalost,takvi uvek bolje prolaze nego oni sa stavom.
    (bg leprikoni, 11. maj 2019 19:25)

    # Link komentara

  65. Pričaj, pričaj, valjda moraš. Mene apsolutno više ne zanimaš, kao i nikoga koga ja znam.
     (LazarL, 11. maj 2019 19:19)

    # Link komentara

  66. Ne znam za Vas ali meni su puno blizi Jermeni nego oni. Jermeni su narod koji je jako slican nama.
    Ne smatram da su mi oni blizi od bilo koje susedne drzave. Stvarno prestanite vise sa tom patetikom bratstva i jedinstva zbog koje smo glavu zgubili dva puta.Ne podrzavam mrznju svakako ali...
    (Mashina, 11. maj 2019 19:17)

    # Link komentara

  67. Od reci do reci podrzavam Novaka.
     (glas razuma, 11. maj 2019 19:17)

    # Link komentara

  68. @deda zika i Milan sam Srdjan je vec nekoliko puta izjavio da su etnicki Srbi, ti valjda mislis da znas bolje od njega
    (tuzno, 11. maj 2019 19:13)

    # Link komentara

  69. Zna se ko je napravio i ko i dan danas pravi mržnju izmedju dva naroda. Srbima i hrvatima, koji su mali narodi, sigurno ne odgovara da troše energiju na medjusobne sukobe. Germanima ovaj sukob i te kako odgovara, je će zavladati ovim prostorima bez ispaljenog metak. Na žalost mnogi od nas ne shvataju ko je najveći neprijatelj narodima sa ovih prostora.
    (milojko, 11. maj 2019 19:11)

    # Link komentara

  70. Uznemiri me Nole i taman sam smislio nesto da napisem, al' kad sam video sliku Fani sve sam zaboravio.
    (prekoOkeanskeDelije, 11. maj 2019 19:10)

    # Link komentara

  71. Iz Hrvatske sam i milijun puta sam rekao i opet ponavljam.Nole je na prvom mjestu veliki covjek a onda i sportas.
    (Marko, 11. maj 2019 19:10)

    # Link komentara

  72. Kad već razume razloge što drugi ne misle kako on, imaju za to razloga, a vrlo često i bolna sećanja i još su pripadnici njegovog naroda, mogao bi da bude uviđajniji i iz poštovanja se suzdrži od takvog navijanja.
     (Goran, 11. maj 2019 19:08)

    # Link komentara

  73. Neka, svaki znacajan moze sta hoce u svoje doba. Istorija je puna Brankovica, Nedica, Djindjica i Djokovica, svaki je bio veliki u svoje vreme, ali pokoljenja sude i presude, nije zivot instant kuhinja, treba to dobro da se prokrcka. Veli vam to tezak Vasojevicki Srbin rodom iz nekadasnjeg sela Bezanija, prvo nacionalni ponos, a onda sve drugo ili trece
    (Midland/Odessa, 11. maj 2019 18:57)

    # Link komentara

  74. Bravo ljudino. Uvijek sam te volio i uvijek cu te voljeti. Na tvojoj strani 100% za sva vremena. Jedan od najboljih sportista cijelog svijeta. Uz tebe , nikad protiv tebe.
    (va, 11. maj 2019 18:55)

    # Link komentara

  75. Novaku je majka hrvatica,sta ljudi da ocekuju da kaze? Razumijem ga iako se ne slazem.
     (kaokakao, 11. maj 2019 18:52)

    # Link komentara

  76. Prvo- bio sam u ratu BiH dve godine. Tamo proziveo i video sto ovde 90% komentatora nije na filmu videla. Deo familije stradao 1941 u Hercegovini od ustasa ( uglavnom Muslimana). 1993 sam bio u bezizlaznoj situaciji i da nje bilo HVO-a i nesebicne pomoci, sve bi drugacije zavrsilo od dobrog. Ne komentarisite u stilu "90% Hrvata bi ovo ili ono"!? Niste u pravu i ne poznajete situaciju. Shvatite da je upravo suprotno, i da je obican smrtnik, dobar i posten, i nece ti naneti zlo. Jos za one koji ne znaju a tice se WW2, stravican broj Hrvata iz Dalmacije je poginuo u Partizanima. Mesto Vrgorac kod Ploca je dalo najvise narodnih heroja u WW2 i ne vredjajte te zrtve i heroje ( Hrvatsko mesto). I na kraju podrska NOVAKU, i ruke da se daju ako treba. Pozdrav za sve u Hrvatskoj i majci Srbiji.
    (Ekvilibrijum, 11. maj 2019 18:52)

    # Link komentara

  77. Novakov pogled na narode bivse Jugoslavije kao i odnose medju njima je civilizovan. Ali, razlog iz kojeg ti njega smatras svojim (i oni koji su poput tebe) nije razlog iz kojeg Srbin Novak Djokovic smatra Hrvate svojim. Kada to budes razgranicio, tada ce ti biti lakse, kako tebi tako i svima drugima koji misle poput tebe. Ukljucujuci i one koji osudjuju istog radi ovakve izjave ciju sustinu nisu razumeli. On nije hrvat, Srbin je, takvim se oseca, to je. Ostalo su velike gluposti nacionalista sa obe strane.
    (Pisi a onda ne brisi, 11. maj 2019 17:01)

    Ti prosto ne razumes razliku izmedju nacionalnosti, gde mozes da se osecas kako god zelis, i etnicke pripadnosti. Ti mozes da se osecas kao kinez, ali jasno je da etnicki nisi kinez. Nole moze da se oseca kao srbin, ali kako mu je majka hrvatica kao i cela njena rodbina, sto je rekao u intervjuu, a to niste preneli, on je etnicki pola hrvat, pola srbin. Kao sto je to i Mihajlovic, koji je to rekao na TV-u, jer mu je majka hrvatica. I zato on navija za hrvatsku. Procitaj originalan intervju.
    (Deda Žika i Milan, 11. maj 2019 18:50)

    # Link komentara

  78. Nole je najbolji sportista u istoriji Srbije i on može sve jer je kralj.
    (Milorad, 11. maj 2019 18:49)

    # Link komentara

  79. Ja sam isto ovako mislila kao Nole (odrasla u izrazito tolerantnoj porodici) i u Zagrebu se osecala kao kod kuce dok nisam dozivela brojne neprijatnosti. Cim se malo vise popije u nekom vecem drustvu krene vredjanje. Nazalost! Nole, svaka ti cast! Ja ne mogu vise.
    (Sandra, 11. maj 2019 18:42)

    # Link komentara

  80. Novak Djokovic ponovo prica stvari koje ne prica ni jedan sampion na svetu.Prosto velike sampione ne zanima sta radi druga nacija.Kakvi su ovo intervjui.Cemu sluze.Cetiri petine hrvata bi ponovilo Srbima isto ono sto su radili u 20.veku.Samo da im seb ukaze prilika.Znamo i sta.To svi znaju. I tu nastaje kljucan problem Novakove price koju on konstantno ponavlja. Ja mu zelim da postane najveci jer ce ga svi u istoriji pamtiti kao Srbina. Ne sigurno kao miritelja ljudi po regionu. Toliko.
    (Skole, 11. maj 2019 18:00) # Zar stvarno vjerujes da bi 4/5 Hrvata vec sutra ako im se ukaze prilika isli ubijati Srbe? Nisu u pravu,raznih b*udala ce se uvijek nac,ali su svugdje velika manjina bilo to u Srbiji,Hrvatskoj...
    (Ukrivusi, 11. maj 2019 18:25)

    # Link komentara

  81. "Zbog ovakih izjava Djokovicevih ja nenavijam za njega!!!" 


    Mogao bi početi navijati za pravopis, makar to.
    (Pero, 11. maj 2019 17:30)

    :))))
     (Toto-ko-tunjo-gadljiv-na-domace, 11. maj 2019 18:21)

    # Link komentara

  82. Ubiju ti Kralja, naprave takva zverstva u oba rata, u ovom trecem nam zatru trag u mnogim krajevima Hrvatske i jos im to nije dovoljno nego i danas podrivaju i rovare protiv Srbije i Srpske gde god i kad god mogu. Izvini Novace ali moji mi to ne rade.
    (stranger, 11. maj 2019 18:16)

    # Link komentara

  83. Nole je ziva LEGENDA!
     (BgHQ, 11. maj 2019 18:13)

    # Link komentara

  84. Auuu...pored onakve slike, komentatori udarili po nacionalizmu! Ali, ja bih voleo (i volio) da i mene intervjuiše ona dama.
     (radojko, 11. maj 2019 18:13)

    # Link komentara

  85. Nasi sportisti ih svojataju a njihovi slave uz Tompsona. Ne razumem sta je to u nasim glavama da ne prihvatamo ocigledne cinjenice.
    (Geni kameni, 11. maj 2019 17:46)
    Pa sad i Nole treba da slavi uz neku sovinisticku muziku samo zato što to radi neko drugi? Nole je drugačiji, bolji, najbolji, zato tako i razmišlja. Drugi treba da se menjaju, Nole ne! Vidiš do cega je takvo razmisljanje dovelo u finalu ABA? Mi smo to uradili zato što su oni. Finalisti su bili isti, zato je i bilo odvratno...
     (Za bolju Srbiju, 11. maj 2019 18:09)

    # Link komentara

  86. Zalosno je sto smo toliko tupavi da ne shvatamo - zavadili su nas i mi kao pomahnitali trosimo sve sto valja u nama za dokazivanje da smo bolji a oni gori - braca smo , dal po materi ili po caci ! ( obostrano)
    (Matori Kesa, 11. maj 2019 18:04)

    # Link komentara

  87. Sve je to lepo... Ali nešto slično (na srpsku stranu) nikada nećete čuti od Modrića
    (dača, 11. maj 2019 16:52)

    Zato što Modrićeva baba nije iz Čačka.
    (Idlo, 11. maj 2019 18:02)

    # Link komentara

  88. Novak je veliki covek. Ja ne mogu nikad da imam pozitivno misljenje o Hrvatima i za to
    imam previse razloga kao neko ko je preziveo 90-te i Oluju kao dete i izgubio osim toplog doma i detinjstva i roditelja. Ali on kao Vrhunski sportista pokusava da siri poruku mira i tako treba svi da rade. Na zalost iz suprotnog tabora ne znamo nikog ko je spreman ovako da prica o nama. Oni imaju Gdju. Rudan koju zbog pricanja pozitivnih stvari o nama vredjaju i nazivaju svakakvim imenima. To je ta razlika izmedju nas i njih i nesto sto treba da znaju svi oni koji kazu da oni koji ne vole hrvate su primitivni. Hrvati nikada nisu bili niti ce biti na nasoj strani osik u prici i bajci u koju mogu da veruju samo oni koji nisu svesni istorije svog naroda ili nisu osetili njihovu ”ljubav”
    (ko-ometator, 11. maj 2019 18:02)

    # Link komentara

  89. Novak Djokovic ponovo prica stvari koje ne prica ni jedan sampion na svetu.Prosto velike sampione ne zanima sta radi druga nacija.Kakvi su ovo intervjui.Cemu sluze.Cetiri petine hrvata bi ponovilo Srbima isto ono sto su radili u 20.veku.Samo da im seb ukaze prilika.Znamo i sta.To svi znaju. I tu nastaje kljucan problem Novakove price koju on konstantno ponavlja. Ja mu zelim da postane najveci jer ce ga svi u istoriji pamtiti kao Srbina. Ne sigurno kao miritelja ljudi po regionu. Toliko.
    (Skole, 11. maj 2019 18:00)

    # Link komentara

  90. U dobru ja lako dobar biti, na muci se poznaju junaci
     (Stevan, 11. maj 2019 18:00)

    # Link komentara

  91. Ovakve teme su očito zauvjek neugodne na tim našim nesretnim područjima.
    Kritizirati čovjeka kao što je Nole je neumjesno pogotovo u svjetlu tog bolesnog nacionalizma.
    Kao što reče veliki Krleža " Srbi i Hrvati su dio iste kravlje balege, koju je kotač povjesti slučajno pepolovio na dva dijela".
     (TedWolfsburg, 11. maj 2019 17:55)

    # Link komentara

  92. nas nole od monaka
    (dusan krnic, 11. maj 2019 17:49)

    # Link komentara

  93. nas nole od monaka
    (dusan krnic, 11. maj 2019 17:48)

    # Link komentara

  94. његов избор, и то преба поштовати а и мајка му је њи'ова. и Просинечком је мајка одавде, највише мешаних бракова је између Срба и Хрвата.
    (doom, 11. maj 2019 17:47)

    # Link komentara

  95. Ono sto ja zelim je da prestanete da ucite mladje generacije mrznji. Generacije koje su rodjene posle rata nemaju nista sa tim i pustite bar njih da nastave dalje ako nista. Ako niko od njihovih ne zeli da kaze nista slicno kao Novak onda koga briga, on je veci covek i zbog toga ga postujem. Novak samo napred.
    (Nat, 11. maj 2019 17:46)

    # Link komentara

  96. Nasi sportisti ih svojataju a njihovi slave uz Tompsona. Ne razumem sta je to u nasim glavama da ne prihvatamo ocigledne cinjenice.
     (Geni kameni, 11. maj 2019 17:46)

    # Link komentara

  97. Nijesmo mi isto sto i Hrvati!Nas narod je i u prvom ,Velikom ratu bio milostiv prema porobljivacima,i uvijek smo skloniji da oprostimo i zaboravimo.Zato smo jaci,zato nas mrze.Novak je pravi predstavnik svog naroda.Nema tu nista cudno.
     (svetlana, 11. maj 2019 17:36)

    # Link komentara

  98. "Zbog ovakih izjava Djokovicevih ja nenavijam za njega!!!"


    Mogao bi početi navijati za pravopis, makar to.
    (Pero, 11. maj 2019 17:30)

    # Link komentara

  99. (glio, 11. maj 2019 16:48)

    Svestan si da prosek ne znači da svi imaju tu platu, već da neki imaju više a neki manje? Rambo nije ekonomista, davao je izjavu prilagođenu tadašnjoj situaciji u Srbiji. Poenta nije u tome da je 300 evra neki magičan iznos, već to što priča o nacionalizmu prestaje čim kreneš da zarađuješ preko minimuma za preživljavanje, naročito ako ti se nude prilike i za više. U Francuskoj je ta granica možda 1200 evra, ali je princip isti.
     (Juggernaut, 11. maj 2019 17:18)

    # Link komentara

  100. Ne razumem da neko kritikuje Djokovica sto prica dobro o Hrvatima, pa sta treba da kaze, ne volim ih, hocete vecitu mrznju izmedju nas ili sta???
     (Miki, 11. maj 2019 17:10)

    # Link komentara

  101. Trudimo se pokazati kako smo bolji,vrjedniji i drugačiji od susjeda...Vi govorite kako su vam Rusi braća,Bošnjaci govore isto tako za Turke,Arape..Hrvati gledaju prema Vatikanu...Novak je prošao sve ove destinacije,različite kulture,zato gleda iz drugačijeg kuta nego velika većina vas ovdje.Velik si Novače u svakom pogledu.Lp
     (petar, 11. maj 2019 17:08)

    # Link komentara

  102. @ marifetluk

    Pa bravo genije, hahaha
    A sada, pošto si "otkrio" čarobnu formulu za zaradu novca, pravac na tih par sati znojenja dnevno, i eto tebi miliona !!
    Evo dolaze Roland Garros, Wimbledon, US open, sada je pravo vreme da kreneš, ništa nisi propustio. Uzmi tih par miliona, i onda možeš da nastaviš da se baviš naukom ili nekim drugim "krvavim radom".
    Osim ako ne daj bože nisi gadljiv na toliki novac i prezireš ga, to bi bila baš šteta, haha
    Ali stvarno druže, u kom svetu ti bre živiš ?! Mislim, 2019 je, informaciono doba, pristup internetu imaš očigledno....
    Izađi iz mraka pobogu čoveče, i ti i ovi koji su ti dali pluseve.
     (Raca, 11. maj 2019 17:05)

    # Link komentara

  103. ...I sta je tu čudno navijati za hrvatsku reprezentaciju i njihove sportiste. Pa to je na neki način i obaveza :)
    (kimiko, 11. maj 2019 14:40)

    A obrnuto?
    Modrić ni u snu ne bi dao ekskluzivni intervju za srpsku televiziju, a kamoli ovako pričao. Zapitajmo se svi zašto.
     (#, 11. maj 2019 17:05)

    # Link komentara

  104. I mi osjecamo da si ti nas..zivio ti nama Nole..
    (Dino Split, 11. maj 2019 14:15)

    Novakov pogled na narode bivse Jugoslavije kao i odnose medju njima je civilizovan. Ali, razlog iz kojeg ti njega smatras svojim (i oni koji su poput tebe) nije razlog iz kojeg Srbin Novak Djokovic smatra Hrvate svojim. Kada to budes razgranicio, tada ce ti biti lakse, kako tebi tako i svima drugima koji misle poput tebe. Ukljucujuci i one koji osudjuju istog radi ovakve izjave ciju sustinu nisu razumeli. On nije hrvat, Srbin je, takvim se oseca, to je. Ostalo su velike gluposti nacionalista sa obe strane.
    (Pisi a onda ne brisi, 11. maj 2019 17:01)

    # Link komentara

  105. Znam da su ratne rane sveže..." I posle skoro 25 godina? Zar nije vreme da se gleda napred? Ja ne znam zasto se Djokovicu uopste postavljaju pitanja oko rata i oko tih nacionalnih prica. Kakve on veze ima sa ratom? Zar moze da prodje dan, a da tema ne budu srpsko-hrvatski odnosi? Covek je teniser. Kao takvog ga gledajte.
    (Zagor, 11. maj 2019 16:13)

    Zato sto ti svski dan neko izlazi na Tv i u javnost i kopa po tim ranama, cim malo zacele, otvara ih...
    zato je bolje da neko normalan i stalozen prica o njima, nego ti koji zele da te rane nikada se ne zaleče.
     (punimlimenke, 11. maj 2019 16:58)

    # Link komentara

  106. Sve je to lepo... Ali nešto slično (na srpsku stranu) nikada nećete čuti od Modrića
    (dača, 11. maj 2019 16:52)

    # Link komentara

  107. Srpskoj naivnosti koja po nekada prelazi granicu gluposti nikako da dodje kraj. Nismo "svoji" sa Hrvatima izmedju nas stoji preveliki zid zlocina koje su pocinili nad Srbima.
     (Lesi, 11. maj 2019 16:50)

    # Link komentara

  108. Lepo je Rambo rekao, nacionalizam i šovinizam su za platu od 250€.
    (šetač, 11. maj 2019 15:35)

    Instant promudroseravanje.

    Domoljubi imaju prosečnu platu 750e pa su najveći nacionalisti i šovinisti ne samo u "kraju" nego i u Evropi. Videlo se to na Svetskom prvenstvu prošle godine kad su slavili pobede.
    (glio, 11. maj 2019 16:48)

    # Link komentara

  109. Zbog ovakih izjava Djokovicevih ja nenavijam za njega!!!
     (Darko, 11. maj 2019 16:48)

    # Link komentara

  110. Srbima su jugoslovenstvo i komunizam potpuno pomutili svest o sebi i svom identitetu. Ovako nesto nikada necete cuti od nekog hrvatskog sportiste.
     (Legend, 11. maj 2019 16:47)

    # Link komentara

  111. А шта може друго да изјави човек чија је мајка Хрватица (са акцентом на човек)?
    Није он Дражен Петровић, Стојан Вранковоћ или онај голман Хрватске ногометне репрезентација који су крили и крију своје српско и православно порекло... Далмација је пуна покатоличених Срба.
    Браво Ноле, буди само свој али и на терену... Немој да шириш ту култну љубав, ниси то ти. Ти си животиња, звер на терену и не спутавај то.
     (Тата, 11. maj 2019 16:42)

    # Link komentara

  112. Kako možeš da kažeš tako nešto.. po kom su to osnovu oni "naši"? Nismo niti ćemo ikad biti tzv braća, po stranu sa ratom. Spojeni smo u istu zemlju na silu, kao plod ambicija jednog zalutalot mašinbravara (a i pre toga, da ne dužim sad i poreklu naših odnosa), pa je učinjeno da pomislimo kao da pripadama jednoj celini.. jezici su nam donekle slični i komšije smo, sve ostalo - ne. Dok se naši solidarišu sa mnogim hrvatima, bošnjacima, crnogorcima, verovatno i nekim albancima - mi zauzvrat dobijamo bonus mržnju i pljuvačinu. Naravno da postoje dobri ljudi u svim etničkim zajednicama, al ako ću već da generalizujem nikad neću reći da ih volim, da su 'naši', da su mi kao braća, nikad. Zabole me uvo za njima, nek žive svoj život i rade šta hoće.
     (Yoloswag, 11. maj 2019 16:42)

    # Link komentara

  113. E to je razlika uzmeđu nas i Hrvata. Tamo nećete naći sportistu koji ovako priča, širi pozitivne poruke prema Srbima, toleranciju, pomirenje. Tamo javna ličnost, sportista, čak ako i misli ovako kao Novak, ni u snu to ne sme javno da kaže, zbog straha. Njihovo društvo je 10 puta gore od našeg, zatucanije, zato i ako ima takvih, oni ćute. Nećete tamo nikada čuti da neko navija za reprezentaciju Srbije kad Hrvati ispadnu sa takničenja. Toliko o tome.
     (..., 11. maj 2019 16:39)

    # Link komentara

  114. (marifetluk, 11. maj 2019 15:54)

    Mislim da precenjuješ naučni rad, a to ti kažem kao neko ko živi od inženjerskog posla. Puno naučnika samo krcka neke fondove, nisu svi koji doktoriraju sposobni da izmisle nešto novo, niti je to što rade "krvav" rad. S druge strane, sport, kao i npr. umetnost, predstavlja vid izražavanja čoveka, koji se cenio još od antičkog doba. A u sportu tenisu, Novak je možda najbolji ikada, a takav se ne postaje bez ozbiljnog odricanja i rada. Sve što je on zaradio, isplaćeno je od prodatih karata, TV prava, sponzora i marketinga - nije mu to dodelio neki partijski komitet. A najbolji svetski naučnici, naročito oni što rade u industriji, i sami prilično lepo zarađuju, u nekim normalnim, uređenim zemljama.
     (Juggernaut, 11. maj 2019 16:33)

    # Link komentara

  115. Djokovic je rekao da oseca da su Hrvati njegovi, nista vise, jedan Srbin vam je pruzio ruku ,naucite da uzvratite bez provokacija i laznih svojatanja, mozda bi vam bilo lakse da imate takvog sportistu
    (vi ste na redu, 11. maj 2019 16:22)

    # Link komentara

  116. "Znam da su ratne rane sveže..." I posle skoro 25 godina? Zar nije vreme da se gleda napred? Ja ne znam zasto se Djokovicu uopste postavljaju pitanja oko rata i oko tih nacionalnih prica. Kakve on veze ima sa ratom? Zar moze da prodje dan, a da tema ne budu srpsko-hrvatski odnosi? Covek je teniser. Kao takvog ga gledajte.
    (Zagor, 11. maj 2019 16:13)

    # Link komentara

  117. Funny bunny.Možeti se Nole,svašta nešto da izjaviš.Samo poludeće mu Srđan zbog ovoga.
    (nesha, 11. maj 2019 16:12)

    # Link komentara

  118. A šta kaže Jelena?
     (neka si nam to rekao, 11. maj 2019 16:11)

    # Link komentara

  119. Kralj
    (vlada, 11. maj 2019 16:04)

    # Link komentara

  120. Odnosi među ex yu narodima, tema za izbjegavanje, ali u najširem mogućem luku. Ne znam zašto pristaje na intervjue u kojima će biti takvih pitanja, to je kaljuga kroz koju je nemoguće proći čist. A na kraju šta ćeš dokazati? Apsolutno ništa! Igraj tenis, gledaj svoja posla i to je to. Osim u slučaju da ima političke ambicije, ali tek bi to bila ludost. Ukratko, nimalo mi ne dopada mi se što se Novak petlja u tu problematiku.
     (052, 11. maj 2019 16:02)

    # Link komentara

  121. Postaćemo dobri jedni drugima tek kad prestanemo da budemo braća. Ključ svakog razočaranja je idealizacija.
     (Alkos, 11. maj 2019 16:02)

    # Link komentara

  122. Zbog ovakvih kao sto su djokovic, Srbima se istorija ponavlja kroz vijekove. Daleko im lijepa kuca i lijepa njihova.
    (Apokalipsa, 11. maj 2019 16:02)

    # Link komentara

  123. Vidim kako svi hvale ljudinu Noleta.
    Pitanje za isprane mozgove iz Srbije: da li ima samo jedna takva ljudina sa takvim izjavama u predivnoj njihovoj?
    Odgovor je svima vrlo dobro poznat...
     (Tarabljenje sa preprekama, 11. maj 2019 16:01)

    # Link komentara

  124. Skoro sam bio turisticki u Italiji. Prespavao u Umagu. Obala jos uvek ima naziv "Josipa Broza Tita". Ljudi ljubazni. Svi. ne sirite mrznju, pojesce vas.
    (Bik, 11. maj 2019 16:01)

    # Link komentara

  125. Ja dosad nijednog Hrvata nisam čuo da je slično izjavio! Opet mi Srbi forsiramo neko Bratsvo i Jedinstvo
    (Rajber, 11. maj 2019 14:58)

    Jest i to je tacno....ali dzaba mu forsiranja.
    To mu dodje kao ono sto ovi nasi politicari vole da izbljuju: "Vodeci u regionu...", koja gupost, koje zavaravanje, koja idiotarija...
    (cvet, 11. maj 2019 16:01)

    # Link komentara

  126. I mi osjecamo da si ti nas..zivio ti nama Nole..
    (Dino Split, 11. maj 2019 14:15)

    Vi mozete samo da svojatate, posto niko nije vas...
     (Tarabljenje sa preprekama, 11. maj 2019 15:58)

    # Link komentara

  127. Hrvati nikad nisu i nikada nece biti nasi! ISTORIJA JE UCITELJICA ZIVOTA!
     (Pljusti kisaaaa, 11. maj 2019 15:57)

    # Link komentara

  128. Auuu, evo problems. Nova Dipika.
     (Dragoljub, 11. maj 2019 15:56)

    # Link komentara

  129. Boris Banovic

    Molim te, objasni kako je to "krvavo zaradio stotine miliona dolara"? Baveci se naukom dan i noc? Izumevsi nesto znacajno? Unapredio svemirsku tehnologiju? Ili znojenjem pat sati dnevno, sa logistickom ekipom koja vodi racuna o svemu umesto njega?
     (marifetluk, 11. maj 2019 15:54)

    # Link komentara

  130. Navijam za tebe ali se ovde ne slazem sa tobom.
    Dosta je bilo bratstva i jedinstva. Moji nisu nikako, niti ce biti.
    (Zuba, 11. maj 2019 15:52)

    # Link komentara

  131. Ne.
     (What about the Dome, 11. maj 2019 15:52)

    # Link komentara

  132. Više se razlikuju Napolitanac i Rimljanin. Zašto je to teško da prihvatite, nacionalisti?
    (darky, 11. maj 2019 15:52)

    # Link komentara

  133. Jasenovac nije moj nego njihov. I ne može se porediti, ništa ni slično nije bilo u ex Yu, nikada. Poštujte moj izbor.
    (Bole bgd, 11. maj 2019 15:51)

    # Link komentara

  134. Ne verujem da je navijao za njihovu reprezentaciju, al mora iz kulture tako da kaze
    (Igor, 11. maj 2019 15:51)

    # Link komentara

  135. Faniiii idemooooo
    Nole sve ti je oprosteno ;)
     (fancy, 11. maj 2019 15:49)

    # Link komentara

  136. Novak je davno izašao iz balkanske septičke jame. Zašto bi bilo koga vređao. Čovek je trenutno br.1. u svetu tenisa, vlasnik tri poslednja GS , najbolji sportista sveta, na čelu je organizacije profesionalnih tenisera celog sveta...i sad bi on građanin sveta , još trebalo da ispravlja krive Drine po Balkanu ! Da razmerava međe Srbe i Hrvate !? Zašto bi čovek trovao svoj život mržnjom i zlom koje se ukorenilo na Balkanu?!
     (VUK, 11. maj 2019 15:48)

    # Link komentara

  137. Jeste zaboravili da mu je majka Hrvatica i šta to 
    Govori?
    (Maca, 11. maj 2019 14:50)

    Majka mu nije hrvatica, nego je samo poreklom iz vinkovaca. Kao sto su i mnogi drugi Srbi poreklom sa te teritorije...
     (Tarabljenje sa preprekama, 11. maj 2019 15:48)

    # Link komentara

  138. Svaka prejaka rec ovde ne zaceljuje vec otvara rane podjednako, nase i tudje.
    Nama su nadasve potrebni mir, medjusobno razumevanje i sveopste pomirenje naroda. Da se ne razbacujemo vise ljudstvom kao da nas je stotitine miliona. Da cuvamo i volimo ono najvrednije- svakog naseg pojedinca, svaku izgubljenu dusu, svu zemlju nasu i sve u njoj. Za onog koga cesto olako svi znamo da kudimo, da izravnamo poglede i nadjemo snage za oprost. Samo tako cemo se kao narod nadati spasu od pogubnosti i nestanka.
    (A.S., 11. maj 2019 15:48)

    # Link komentara

  139. Jugosloveni su izumrla vrsta, baš zato što su bili lažni narod. Neka to neko javi Novaku Đokoviću, pošto očigledno nema osnovno obrazovanje i ne čita istorijske knjige.
    (ili jesi ili nisi, 11. maj 2019 15:07)
    Nije tačno! Ja sam Jugosloveni!
    (Douglas Bader, 11. maj 2019 15:47)

    # Link komentara

  140. Slažem se sa svim komentarima koji objašnjavaju da je to lični stav Đokovića.
    Mi kao narod treba da se ne zamlaćujemo. Nas je to bratstvo i jedinstvo uništilo. Ne moramo da budemo protiv njih ali svakako treba da budemo daleko po svakom pitanju. Njima (Hrvatima) se ne piše dobro. Rastrgnuće ih ti zapadnjaci. Mi samo ne treba da se mešamo ko ranije.
     (Mika, 11. maj 2019 15:47)

    # Link komentara

  141. Budi ko god hoćeš i podržavaj koga god želiš, tvoj lični izbor i tvoja lična stvar !
    Samo, dosadio si više i bogu i ljudima sa svojom napadnom potrebom da se dopadneš svakome, budeš politički korektan i ulaziš u sferu filozofiranja kome jednostavno nisi dorastao.
    Mi Srbi trenutno navijamo svim srcem za jednog Lasla Đerea koji po nacionalnosti nije Srbin ali je naš dragi sugrađanin i kome je Srbija domovina, kao i mnogim drugim ljudima različitih nacionalnosti u Srbiji.
    Prema tome, Novače slobodno možeš da se izjašnjavaš kao Hrvat ili bilo šta drugo ukoliko se tako i osećaš, tvoj izbor, niko normalan u Srbiji nema problem sa tim.
    Samo prestani sa bespotrebnim i iritantnim kosmopolitizmom i javnim ulizištvom svemu i svakome.
    Komšijama Hrvatima: "Očistite i gledajte u svoje dvorište" pre nego što Srbiji i Srbima držite pridike u bilo kom pogledu !
     (Ratković, 11. maj 2019 15:46)

    # Link komentara

  142. Zapadu savršeno odgovara ovakva situacija na Balkanu i bogato finansiraju političare koji situaciju održavaju zapaljivom, jedan isti narod podeljen u šest kolona koji traži braću po Austriji, Grčkoj, Turskoj i ostalim budalaštinama i slepo i bez pogovora gleda u taj isti zapad kao u neprikosnoveno božanstvo!
     (fkcz, 11. maj 2019 15:44)

    # Link komentara

  143. Madam Fani...
     (It iz Aj LeKler, 11. maj 2019 15:44)

    # Link komentara

  144. Kad ovako slicno izjavi Djole Balasevic,razapinju ga na krst i pljuste uvrede. Ljudi,urazumite se vec jednom. Mrznja ce nas unistiti!
    (milica ivanov, 11. maj 2019 15:04)Mrzi ruralna sredina dok je urbana svjesna da je u manjini u seljačkoj buni koja traje već 30 godina.Problem je veći što su se ovaj put krkani spustili u grad bez namjere da se vrate nazad.Potrajat će nekoliko generacija dok se i oni urbanizuju...
    (Bosanac, 11. maj 2019 15:44)

    # Link komentara

  145. Klasicna novinarska podvala. Procitas naslov, a zatim u tekstu vidis da covek to upste nije rekao nego je to zlonamerna interpretacija zavidnih jadnika. Nole je ikona svetskog tenisa, danas kad kazes da si Srbin prva asocijacija je on, postujte to.
     (Peki, 11. maj 2019 15:41)

    # Link komentara

  146. Alo bre, Noletova majka je hrvatica, nece valjda da ih pljuje kao sto je, na primer, drazen petrovic pljuvao nas...
     (Viljuska, 11. maj 2019 15:41)

    # Link komentara

  147. Nole je pametan, sarmantan, jedinstven, omiljen, jednostavno najbolji u svemu. Jedan jedini, nepobedivi! I ja sam voleo bivsu drzavu, i ne mrzim ljude, i mogao bih da kazem, da nisam mnogo ostecen, da sada previse ne dosadjujem. Zato ga podrzavam u tome sto siri ljubav i zelim mu uspeh i svu srecu u svakom pogledu!
    (Boke, 11. maj 2019 15:40)

    # Link komentara

  148. Mi smo uvek isli na to da smo mi jedan narod a svi ostali su potvrdno i podmuklo klimali glavom i znali su ko su...to su sto su...Istorija nas uci i nadam se da nas je naucila,ONI SU ONI A MI SMO MI...Svako ima pravo na svoje misljenje,ja sam ucen i vaspitavan drugacije ali sam shvatio vec duze vreme da je to pogresno ipak.Zato cu uvek da tvrdim ovo i prenosim na buduce generacije,ne mrznju,teznju za necim sto ce da dovede do svadja,vredjanja,tuca pa i rata ne to,jednostavno svako svojim putem.Znamo se,nema tu ljubavi...bilo je svega,dosta je,nikad nista vise...zbogom
     (ma bre..., 11. maj 2019 15:38)

    # Link komentara

  149. Postoje samo dobri i loši ljudi i pametan čovek koji nema predrasude i nije zadojen politickom propagandnom ume da napravi razliku.
    (City Girl, 11. maj 2019 15:36)

    # Link komentara

  150. Bravo Nole.... najbolji a naš.....tako razmišlja pametan čovek.... dosta više mržnje.....
     (tetak iz Kanade, 11. maj 2019 15:36)

    # Link komentara

  151. Njegovo je pravo da ima svoje mišljenje i stavove i što bi me to uopšte vredjalo ili ne. Što se mene tiče nema razloga za preteranu mržnju izmedju Srbije i Hrvatske ali nema razloga ni za neku preteranu ljubav, pogotovo ne veštačku. Videli smo da ljubav na silu nije uspela, mržnja nije ništa dobro donela, najbolje je ponašati se normalno bez neke ostrašćenosti.
    (Dragana, 11. maj 2019 15:36)

    # Link komentara

  152. "Svi mi imamo isti jezik, kulturu, gramatiku, pismo i sto je najbitnije gene."

    Najmanje su geni bitni. Kad kreneš na genetiku, možeš lako da uletiš u biologizam i da postaneš čovek instinkta, kao životinja, a ne čovek razuma (homo sapiens). Srbin sam, koji ne voli sve Srbe, ali iako nemamo isti gene sa psima, ja ih mnogo volim. Hrvati su bliski kao narod, manje kao nacije, pa da budem jasniji: Tagora je napisao da voli Engleze kao narod a da ih ne voli kao naciju. To što smo kao narodi vrlo bliski, naravno da smo južni Sloveni, nažalost kad je reč o nacijama, nije isto. Nacija gura svoje interese, hegemonistička je ako joj je vlast nedemokratska i nacionalistička, a to mi imamo sa Hrvatima. Narod ume da ostane miran, nacinaliste ne spavaju, oni nose na vrata albanskog pekara svinjsku glavu, jer je i musliman, i ne vidim zašto bi se ovde objavljivali nacionalistićka i šovinistička lupetanja.
    (Srbin, južni Sloven, 11. maj 2019 15:36)

    # Link komentara

  153. Lepo je Rambo rekao, nacionalizam i šovinizam su za platu od 250€.
     (šetač, 11. maj 2019 15:35)

    # Link komentara

  154. Lepo od njega... i previse... Jer realno samo mrva komsija deli takvo misljenje o nama. Rebic je recimo jedan od njih. :)
    Ja recimo gotivim Corica, decko mi je ok, ima tu jos sportista koji su ok. Tu je i Severina.. :) Ali kad se poredi raja i misljemje "da komsiji crkne krava" ...E tu je razlika izmedju dve drzave ogromna.
     (Pantelija, 11. maj 2019 15:35)

    # Link komentara

  155. Ma, Novače, ceo svet je tvoj!
    (toliko o tome, 11. maj 2019 15:33)

    # Link komentara

  156. Kao sto Rambo rece:
    Plata 100 eura, prica se o ratu, mrznji nacionalizmu..
    Plata 1000 eura prica se o ljetovanju, zimovanju, i biznisu
    Plata 10.000 eura prica se o ekoöogiji, zdravom xovotu, ishrani.. pa se vi pronadjite ovde.. a lako vas je naci u komentarima...
    (Borisbl, 11. maj 2019 15:32)

    # Link komentara

  157. Fani, ja navijam samo za tebe.
     (Vlado, 11. maj 2019 15:29)

    # Link komentara

  158. @Mondenski skorojević

    Bravo za fantastican komentar,narocito za sintagmu "tople ruke cinizma",heheh,bravo!
    (Oliver, 11. maj 2019 15:29)

    # Link komentara

  159. No mani no Fani
    (Stilo, 11. maj 2019 14:50)

    Extra :)
    (cvet, 11. maj 2019 15:28)

    # Link komentara

  160. Srdjan Djokovic : "Mi smo Srbi i oduvek smo bili Srbi iz srpskih plemena" -Nazalost i po vecini hrvatskih komentatora ovde koji negiraju Novaka Srbina i njegovo poreklo vidi se jal i kompleksi, SRBIN Novak vam je pruzio ruku, najmanje od vas bi bilo da ga prestanete svojatati i pruzite ruku jednom Srbinu nazad
    (jel to tako tesko?, 11. maj 2019 15:27)

    # Link komentara

  161. Nole dobrica. Odeš sa BG tablicama u Split na 7 dana i posle trećeg, četvrtog dana kada ti ih skinu (ili izgrebu, izbuše, razvale auto...), pomisliš "pa ko će kome ako neće svoj svome"... Tako? To važi i ovde, obrnuto, ali u mnoogo manjoj meri reklo bi se. I ko je tu onda čiji? Uglavnom, lepo kaže Novak, bravo majstore!
    (Saša, 11. maj 2019 15:26)

    # Link komentara

  162. ne terba osudjivati novaka - on da ume da misli bio bi filosof, a ne tenisac
    (gandra, 11. maj 2019 15:24)

    # Link komentara

  163. Novak je uzor mnogima i ovo je jedna od najlepših osobina koju ima. Svaka čast Novače.
     (stevo, 11. maj 2019 15:24)

    # Link komentara

  164. Šmeker... izdigao se iznad balkanskog ludila
    (djole, 11. maj 2019 15:23)

    # Link komentara

  165. Pa svi Balkanci se sasvim iskreno poštuju međusobno … dokle god žive u Monaku.
    (franco-serbe, 11. maj 2019 15:21)

    # Link komentara

  166. Da je covjek frustriran i opterecen svim i svacim ne bi bio tu gdje jeste.Ne kaze se dzaba da sportisti imaju veliko srce i anatomski i metaforicki
    (Yv, 11. maj 2019 15:20)

    # Link komentara

  167. Pa normalno kad mu je majka Hrvatica a otac Crnogorac
    (Bojan, 11. maj 2019 14:21)

    Tako je. Zato je Srbin.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Vojvoda Momčilo, 11. maj 2019 14:43)

    Momcilo, ne znam da li si svestan koliko ti je jak komentar.
    Ko je shvatio - ponosan je :)
    Bas me briga za onog koji nije shvatio.
    (Bogoje Panajotovic, 11. maj 2019 15:19)

    # Link komentara

  168. Zbog ove bi' i pasoš promenio ... :D
     (Ali kako drugačije ???, 11. maj 2019 15:19)

    # Link komentara

  169. Pa normalno kad mu je majka Hrvatica a otac Crnogorac
    (Bojan, 11. maj 2019 14:21)

    Tako je. Zato je Srbin.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Vojvoda Momčilo, 11. maj 2019 14:43)

    Momcilo, ne znam da li si svestan koliko ti je jak komentar.
    Ko je shvatio - ponosan je :)
    Bas me briga za onog koji nije shvatio.
    (Bogoje Panajotovic, 11. maj 2019 15:19)

    # Link komentara

  170. Inace Novak je po poreklu Srbin i s mamine i s tatine strane, e sad posto on ima takav stav bilo bi u redu i od hrvata da pruze ruku pomirbe jednom Srbinu a ne da lazu i da ga krivo svojataju
    (jel to tako tesko?, 11. maj 2019 15:19)

    # Link komentara

  171. Tako je Nole. Podrzavamo te brate nas, i svaka ti je zlatna. Ziv nam bio...
    (Skola, 11. maj 2019 15:19)

    # Link komentara

  172. Naravno da Djokovic moze imat svoj stav i to mu niko ne moze zabranit.A da li je ispravan ili ne? Pa za slicna misljenja i postupaka mi smo kroz istoriju papreno platili i nas narod je po kicmi dobio.Ako ovo zadnje sto sam rekao nije nekom jasno,nek procita malo istoriju pa ce razumjet.Ako i onda ne shvati,onda mu nema pomoci
     (BOSS, 11. maj 2019 15:19)

    # Link komentara

  173. Verujem da ju je Nole zadivio ipak je u formi sada, ako me razumete ...
     (Slobodan, 11. maj 2019 15:18)

    # Link komentara

  174. Zagari nisu hrvati po poreklu ,Novak je Srbin - pogledajte samo komentare Hrvata ovde i bit ce vam jasno otkud dolaze provokacije
    (Srdjan Djokovic zna bolje od vas, 11. maj 2019 15:16)

    # Link komentara

  175. Interesantno, cudi me samo da nikada to nisam cuo od hrvata, zasto recimo Modric (kome su svi Srbi sa majcije strane) tako nesto ne izjavi?! Jednom je izjavio,zato sto Nole navija za hrvatsku reprezentaciju i ja cu navijati za njega...hmm, pametnom dosta, nazalost nas Nole i ako misli dobro je jos mnogo zelen
    (Realno, 11. maj 2019 15:15)

    # Link komentara

  176. Srdjan Djokovic : "Mi smo Srbi i oduvek smo bili Srbi iz srpskih plemena" -Nazalost i po vecini hrvatskih komentatora ovde koji negiraju Novaka Srbina vidi se jal i kompleksi, SRBIN Novak vam je pruzio ruku, najmanje od vas bi bilo da ga prestanete svojatati i pruzite ruku jednom Srbinu nazad
    (tesko za ocekivati, 11. maj 2019 15:14)

    # Link komentara

  177. Novak je veliki i svjetski,moze biti da na to utjece sto je iz mjesanog braka ali ja ga najvise postujem da igra za zemlju u kojoj se rodio i sa kojom se moze identificirati.Mi nesvojatamo Novaka jer svaciji se izbor postuje ali vecina Srba svojata svakoga tko ima i malo srpskog porjekla.Vidim vi trazite neki reciprocitet ali tesko je to u Hrvatskoj jer vi ste svoje frustracije rasirili na Hrvate,Bosance ,Crnogorce,Albance i sve Natovce a mi imamo samo vas i jos pri tome nismo mi bas udarali po srbijanskim gradovima ali ok treba ostaviti to sastrane.Novak a i vecina srpskih sportasa u individualnim sportovima ima veliku podrsku,u ekipnim malo teze jer se cesto ekipe identificiraju sa necim kao 3 prsta sto u HR a i sire pobuduje na rat,strah,i slicne lose stvari ali doci ce i to polako.Gledam koliko se naprimjer navija za BiH i Slo u HR bez obzira sto politicari iz svojih interesa prave probleme,slicno je i sa ženskim ekipama iz Srbije,odbojka ili slicno.Sve ce doci i kod vas lakse kad velika sportska talentirana nacija osvoji ili zaigra u nekom od finala nogometnih SP,onda cete sve opustenije promatrati
     (nn, 11. maj 2019 15:14)

    # Link komentara

  178. Mi Srbi to tako..
     (kornar, 11. maj 2019 15:13)

    # Link komentara

  179. Sta drugo moze Novak..majka Hrvatica? Majka je majka..
    (ccc?, 11. maj 2019 15:01)

    ма да, "Хрватица", као и пола Хрвата данас који су у ствари етнички Срби. ДНК не лаже.
     (мики, 11. maj 2019 15:12)

    # Link komentara

  180. E moj Nole, brzo bi ti kod tih “ svojih “ zavrsio da nemas novac koji imas. Ni to sto si iz mesovitog braka te nece “izvaditi”. Juce su ti zabranjivali da jahtom iz Crne Gore ides u Dubrovnik...
    Nismo mi i ne mozemo biti isto.
    (List, 11. maj 2019 15:11)

    # Link komentara

  181. Pustite covjeka,ima pravo na svoje misljenje i po meni sasvim ljudsko razmisljanje.Navijam i ja uvijek za Srbiju kad igrate protiv nekih Svaba,Engleza,Turaka...i naravno da mi je drazi komisija nego tamo neki kojeg niti ne razumijem sta kaze..Budimo ljudi.
     (valpovo city, 11. maj 2019 15:11)

    # Link komentara

  182. Gospodine Djokovicu ti kao da nisi ucio istoriju. Hrvati i Srbi ne mogu biti isto. Zasto? Zato sto su Hrvati 1/3 Srba pokatolicili nasilno, 1/3 pobili i 1/3 proterali. Ti izjednacavas dzelata i zrtvu.
    (radan, 11. maj 2019 15:10)

    # Link komentara

  183. Ja dosad nijednog Hrvata nisam čuo da je slično izjavio! Opet mi Srbi forsiramo neko Bratsvo i Jedinstvo
    (Rajber, 11. maj 2019 14:58)
    Ti majstore nastavi da se ponasas kako ti Hrvati diktiraju, niko ti ne brani.
     (baki, 11. maj 2019 15:10)

    # Link komentara

  184. Auu kolko mi je intervju pao u drugi plan kad sam stigao do kraja i video sliku novinarke..
     (Dule Pacov, 11. maj 2019 15:09)

    # Link komentara

  185. @bojan Novak je Srbin nema veze nit s crnogorcima ni s hrvatima, nazalost vi hrvati niste u stanju prihvatiti njegovu poruku i tu se razlikujemo
    (vama samo lazi i provokacije u glavi, 11. maj 2019 15:09)

    # Link komentara

  186. Jugosloveni su izumrla vrsta, baš zato što su bili lažni narod. Neka to neko javi Novaku Đokoviću, pošto očigledno nema osnovno obrazovanje i ne čita istorijske knjige.
    (ili jesi ili nisi, 11. maj 2019 15:07)

    # Link komentara

  187. Pa i lepa je.
    (Cvija, 11. maj 2019 15:06)

    # Link komentara

  188. No mani no Fani
    (Stilo, 11. maj 2019 14:50)

    hahahhahah
     (ana, 11. maj 2019 15:06)

    # Link komentara

  189. Da me ova intervjuisala rekao bih DA na sve odgovore!
    (Branko, 11. maj 2019 15:05)

    # Link komentara

  190. Ja Novaku ništa ne zameram jer on živi u nekom svom svetu, među oblacima sa svojim samarićanskim filozofiranjem o praštanju i dostizanju nirvane gde nam se otvaraju čakre bratstva i jedinstva. Međutim, nije baš sve to tako lako i jednostavno kako Novak misli...
    (Istorija učiteljica života, 11. maj 2019 14:28)

    To je neki bolji svet koji može biti samo laž i opsena, jer mi koji smo u blatu znamo da razlučimo stvarnost od zabluda jednog naivnog idealiste koga je život pored svih izazova koje je imao, ako se ti sportski izazovi mogu zaista tako nazvati, ipak negovao. Zato brže boje treba prihvatiti tople ruke cinizma. Tamo, mi nikada ne možemo biti prevareni, jer tamo mi smo uvek u posedu prave istine o svetu, a to je da se stvari uvek loše završe ma šta god radili. A ovi mondenski skorojevići, nek se blamiraju sa svojim zabludama, dok očajnički pokušavaju da skinu blato sa sebe, to blato u kome se mi valjamo rado jer smo istinoljubivi! Za razliku od njih, nas više ništa ne može iznenaditi, a oni nek teraju di oće!
    (Mondenski skorojević, 11. maj 2019 15:04)

    # Link komentara

  191. Kad ovako slicno izjavi Djole Balasevic,razapinju ga na krst i pljuste uvrede. Ljudi,urazumite se vec jednom. Mrznja ce nas unistiti!
     (milica ivanov, 11. maj 2019 15:04)

    # Link komentara

  192. Зато си ти Новак Ђоковић,велики у свему што ради и осећа.Ја сам још један од просечнох Срба,не мрзим никога али треба још воде да протекне да бих заборавио и опростио.Увек је лепо чути глас разума,нарочито од људи који могу својим поступцима да утичу на људе.Волео бих сличне речи да чујем и од спортиста из Хрватске.
    (Човек, 11. maj 2019 15:03)

    # Link komentara

  193. Sta drugo moze Novak..majka Hrvatica? Majka je majka..
    (ccc?, 11. maj 2019 15:01)

    # Link komentara

  194. To je njegov stav,njime ne ugrožava i ne vredja nikoga.Veliki je sportista i čovek,što je mnogo puta dokazao.I kao takav više je doprineo boljem ugledu Srbije u svetu od svih političara zajedno.
     (Neko van Beograda, 11. maj 2019 15:00)

    # Link komentara

  195. Ja dosad nijednog Hrvata nisam čuo da je slično izjavio! Opet mi Srbi forsiramo neko Bratsvo i Jedinstvo
    (Rajber, 11. maj 2019 14:58)

    # Link komentara

  196. Pročitaj knjigu Gideona Grajfa!
    (Radjevac, 11. maj 2019 14:58)

    # Link komentara

  197. Ceo zivot putujem. Gde god da odem Italija, Francuska, Spanija, Nemacka, Kina, USA, Australija... Srbi i Hrvati rod rodjeni. Sto je zemlja dalja do je bliskost veca. Vratim se na Balkan, oci bi jedan drugome povadili.

    Mora se zapitati zasto je to tako.I logican je zakljucak da na Balkanu postoji sloj parazita u vidu politicara i crkve koji zive od tog sukoba i izvitoperenog nacionalizma.

    Sto su praziti dalje to je razlika medju ljudima manja.
    (Nenad, 11. maj 2019 14:57)

    # Link komentara

  198. Моји нису и никада неће бити.
     (Александар, 11. maj 2019 14:56)

    # Link komentara

  199. Kada procitam komentare, ne cudi me zaeto nije moguce da srbija krene napred. Posle 30 god. ne shvatamo da je mrznja pogresan put! Sardjivati i druziti se sa komsijama (pogotovo nama slicnim) je uvek nlakse nego boriti se protiv njih. Mi bi trebali biti primer drugim narodima u regionu kao najvece drzava na balkanu. Ali nazalost i dalje pricamo o Hrvatskoj, Kosovu, Bosni, Republici Srpskoj itd. I ne priznajemo nikako nase greske iz proslosti. Hvala Novaku na njegovom stavu i kako nas prezentuje u svetu. Imam i dalje nade, da ce nova Generacije, postenih, dobrodusnih i pogotovo pametimnih Srba preuzeti kontrolu nad nasom drzavom i da krenemo zajedno u buducnost! Za nas i nasu decu, ne za EU ili Rusiju ili bilo koga...
    (Imatuistine, 11. maj 2019 14:56)

    # Link komentara

  200. Faniiiii.... Zato volim komšije!
     (zliZo, 11. maj 2019 14:56)

    # Link komentara

  201. Legenda. Uzor.
     (Milos, 11. maj 2019 14:55)

    # Link komentara

  202. @Jovan,A
    Kume moj nemaš pojma koliko ljudi u Splitu razmišlja na Đokovićeve način. Nije to bratstvo i jedinstvo nego nas jednostavno poveziva isti jezik i sedamdeset godina zajedničke države.
    I sve je to lipo i krasno, a onda se pojavi par budala koji napadnu srpske vaterpoliste, oće ih zaklat i podavit i nakon toga sve se vrati na početak. Na mržnju i biranje svog stada.
    Mene nije brige i neman namjeru širit pozitivnu energiju ka Novak ali isto tako mi niko ne more oduzet osjećaj da mi je bliži čovik iz Čačka ili Sarajeva od nekog iz Berlina ili Osake.
    Nije to bratstvo i jedinstvo.
    To je jednostavno prirodno stanje, a i linost moja.
    Brate mili naporno je mrzit, a meni se ne da mučit.
    (miro split, 11. maj 2019 14:54)

    # Link komentara

  203. E moj nole kako ce jednog dana istina djonom u facu da ti uleti neces znati sto te snaslo.
    (Kosare, 11. maj 2019 14:54)

    # Link komentara

  204. Zbog Fani je lako voleti i marsovce.
    (istina, 11. maj 2019 14:53)

    # Link komentara

  205. Kome uopšte smeta što Novak Đoković ima i srce i razum.
    Nisu svi ljudi, osim vas uskogrudih namćora (koji stalno žive u prošlosti) budale.
    Sa takvim poimanjem, i takvom životnom filozofijom - svet bi još uvek bio u pećinama.
    Uostalom, i vama želim da ostvarite svoje snove, pa da konačno izađete iz svog prašnjavog sokaka.
    (Optimista, 11. maj 2019 14:52)

    # Link komentara

  206. Jeste zaboravili da mu je majka Hrvatica i šta to
    Govori?
    (Maca, 11. maj 2019 14:50)

    # Link komentara

  207. Hvala Nole, i mi na tebe gledamo ko da si naš.
    Sjećam se kad si osvojio US Open, digao 3 prsta, a u kafiću ekipa koja je gledala meč skočila sa stolica i viču "TOOO!!"
    I to u Zadru. Hrvati se vesele čovjeku koji upravo diže 3 prsta.
    Uvijek kažem da si ti primjer da se Srbi i Hrvati ne mrze. Ali nažalost, nemaš šanse protiv idiota koji generaliziraju narode, protiv predrasuda i pokvarenih političara, kupljenih novinara, itd..
    Dobiju te na iskustvo i brojnost.
    Sve najbolje u karijeri, da i dalje maltretiraš protivnike..
    (Ante, 11. maj 2019 14:50)

    # Link komentara

  208. No mani no Fani
    (Stilo, 11. maj 2019 14:50)

    # Link komentara

  209. Fani je za mene broj 1!
     (Moe, 11. maj 2019 14:50)

    # Link komentara

  210. Plansko i smišljeno spinovanje (skretanje teme) pojedinih komentatora. Hajde da ne pričamo o ovoj sramotnoj izjavi, već o Fani, Zvezdi, Partizanu itd. To su radili i prošle godine kada je navijao za Hrvatsku na SP, isto tako su nametali diskusiju o nečem drugom. Ne slažu se ti botovi sa Nolom, ali MORAJU da ga bezrezervno podržavaju, jer misao o njemu mora ostati čista.
    (Đile, 11. maj 2019 14:49)

    # Link komentara

  211. Fani oženi me.
    (Tamo daleko, 11. maj 2019 14:49)

    # Link komentara

  212. Bravo Novače. Živ na i zdrav bio.
    (Radovan, 11. maj 2019 14:48)

    # Link komentara

  213. Kada naučimo da delimo ljude na dobre i loše razumećemo i Novaka.
    (Drug John Brat, 11. maj 2019 14:47)

    # Link komentara

  214. Ama kakav Hrvat. Sve to na ic i na vic su Srbi. Pa nisu bile migracije sa zapada na istok nego obrnuto. Kada su Turci došli Srbi su naselili te prostore. Kasnije su neki od njih postali katolici.
     (Som, 11. maj 2019 14:47)

    # Link komentara

  215. "poštujte moj izbor" ....nisam dužan da gajim poštovanje prema tvom izboru, to je moje pravo.
     (diplomirao pre Bolonje, 11. maj 2019 14:46)

    # Link komentara

  216. Ma nisu hrvati blesavi, kad posalju ovakvu novinarku sve se brzo zaboravi... :)
     (Paysmen, 11. maj 2019 14:46)

    # Link komentara

  217. Pa normalno kad mu je majka Hrvatica a otac Crnogorac
    (Bojan, 11. maj 2019 14:21)

    Tako je. Zato je Srbin.
     (Vojvoda Momčilo, 11. maj 2019 14:43)

    # Link komentara

  218. Sramota me od ovih komentara.
     (Dusan, 11. maj 2019 14:43)

    # Link komentara

  219. E Nole Nole vragolane stari!
     (realni ja, 11. maj 2019 14:42)

    # Link komentara

  220. Pa ako pričamo istim jezikom, normalno je da smo isti. Osim toga ja najviše volim hrvatsko more, masline, lubenice, breskve, ribu, konobe i vina...I sta je tu čudno navijati za hrvatsku reprezentaciju i njihove sportiste. Pa to je na neki način i obaveza :)
    (kimiko, 11. maj 2019 14:40)

    # Link komentara

  221. "Mržnja se nikad ne smiruje mržnjom, već jedino njenim odsustvom. Ovo je večni zakon".

    Buda

    Novak je kosmo (svet) polita (građanin).
     (BeKo, 11. maj 2019 14:40)

    # Link komentara

  222. A sta ce drugo reci kad mu je mater hrvatica.
    Inace, u globalu podrzavam njegov stav. Dovoljno sam zivio vani, u bilo kom dijelu svijeta da si, odmah se spandjas sa srbinom, u redu isti jezik, al ustvari mentalni sklop je ono sto nas spaja, prvi smo da priteknemo jedan drugom u pomoc, tudjina nas zblizi samo ne smijemo o politici. Cim se vratis na balkan ko da se ponovno zatrujes. Cudno je sve to.
     (croata, 11. maj 2019 14:39)

    # Link komentara

  223. Novače, mani se politike, radi ono što jedino znaš i u čemu si među najboljim na svetu ! Troškari svoje, krvavo, zarađene stotine miliona dolara, ne pokušavaj da saosećaš sa nama koji koji krvavo zarađujemo svoje stotine dolara ! Poštujemo tvoju majku Hrvaticu, dedu Crnogorca, poštuj i ti naše majke i đedove Srbe ! Čekam da te gledam protiv Tima, nadam se sutrašnjem finalu sa Rafom !
     (Boris Banović, 11. maj 2019 14:39)

    # Link komentara

  224. I ja bi ih gledao kao svoje kad me intervjuisala ova novinarka.
     (Šuluburić, 11. maj 2019 14:38)

    # Link komentara

  225. Ja bi ovoj hrvatici priznao I da je modric najbolji
    (Ivan, 11. maj 2019 14:37)

    # Link komentara

  226. Njemu je pola familije iz Hrvatske pa je to sasvim normalno. S druge strane, nije normalno da da se u medijima često piše o tome, jer se stiče utisak nametanja nekih stvari. Ako Novak Hrvate smatra svojima, da li to znači da svaki Srbin mora to isto? Manite se priča o ljudskoj veličini.
    (dominus, 11. maj 2019 14:36)

    # Link komentara

  227. "Хрвати нису моји. Поштујте мој избор."
    (И не цензуришите мој коментар, 11. maj 2019 14:14)

    Mozes da biras prijatelje, al' ne mozes da biras "rodjake". Svi smo mi prvo juzni Sloveni, pa tek posle tamo nekakvi Bosanci, Hrvati, Srbi, Crnogorci.

    Svi mi imamo isti jezik, kulturu, gramatiku, pismo i sto je najbitnije gene.

    Ni autor ovog komentara nije bas najsretniji zbog toga, al' cinjenice su neumoljive. Dakle ne radi se ovde ni o kakvom izboru pa nema sta ni da se postuje.
    (Yugocinik, 11. maj 2019 14:36)

    # Link komentara

  228. Dobra kao dobar dan.;)
    (cartman, 11. maj 2019 14:35)

    # Link komentara

  229. Normalan Srbin razmišlja kao Novak ali ....
    (Dex Dexter, 11. maj 2019 14:35)

    # Link komentara

  230. Хрвати нису моји. Поштујте мој избор.
    (И не цензуришите мој коментар, 11. maj 2019 14:14)

    Na tvoju zalost a opstu srecu ti si skroz nebitan, pa niti ima sta ko da postuje, niti da ne postuje u vezi tvog stava.

    Novak je normalan neiskomplesiran Srbin i verovatno jedino pozitivno sto iz ove zemlje znaju u svetu. A vi ostali zivite svoje male zivote u mrznji u svojoj avliji.
    (TnT, 11. maj 2019 14:34)

    # Link komentara

  231. ne moze se ziveti od njega i jokica.malo vise vesti o najtrofejnijem sportskom drustvu na svetu a ne ovo
     (CRVENA ZVEZDA PRVAK SVETA GOBARI NEVERA, 11. maj 2019 14:34)

    # Link komentara

  232. Mi koji nismo zadojeni mržnjom koja je od kraja osamdesetih prisutna pre svega u dnevnoj politici na svim stranama, slično razmišljamo. Pogotovo kad izadjemo iz naših malih državica i sretnemo nekog iz bivše Jugoslavije. Ja bar ne pravim nikakvu razliku zbog prezimena ili veroispovesti, a i kako bih mogao?Družim se sa ljudima iz Hrvatske koji osuđuju Thomsona isto koliko i ja. Nismo ni mi iz Srbije svi u fazonu Cece i Arkana, mada su i oni deo mejnstrima.
     (legenda, 11. maj 2019 14:34)

    # Link komentara

  233. Nole za predsednika!
     (pera, 11. maj 2019 14:34)

    # Link komentara

  234. sto bi rek'o nas narod: bolje svasta jest, nego svasta pricat!
    (yugosvaba, 11. maj 2019 14:33)

    # Link komentara

  235. on je njoj uzoran sportista..????
     (bgkomentar, 11. maj 2019 14:33)

    # Link komentara

  236. Pored nje i ja bih bio funny.
     (Đole, 11. maj 2019 14:33)

    # Link komentara

  237. Srbija ne zaslužuje da ima ljudsku veličinu kao što je Novak.
     (Luka, 11. maj 2019 14:32)

    # Link komentara

  238. Tek kad sam video sliku onda mi je laknulo.
     (Petar, 11. maj 2019 14:32)

    # Link komentara

  239. Mama je rođena u Beogradu, ali njeni roditelji su iz Hrvatske, baka i deka su iz Vinkovaca, zapravo cijela babina obitelj dolazi otuda i tamo imam rodbinu. Nisam dugo bio. Bio sam posljednji put u Vinkovcima ima više od 10 godina'', rekao je Đoković te je izrazio želju da što prije posjeti obitelj u Hrvatskoj, a onda je objasnio zašto je bio žestoki navijač Modrića i društva.

    Index.hr
     (YUGO, 11. maj 2019 14:31)

    # Link komentara

  240. Zašto bi ratne rane bile svježe? Na pr. u 1970-im nije se više pričalo sa gorčinom o Drugom Svjetskom ratu (otprilike do 1970 isto vremena prošlo kao i od ovog našeg rata do danas). Očigledno je da se “ratne rane” namjerno i konstantno osvježavaju. Pitanje je čista provokacija.
    (miro, 11. maj 2019 14:31)

    # Link komentara

  241. Dzaba, to nije Srbija. Srbija je ono u Borci nazalost
     (Joeni, 11. maj 2019 14:31)

    # Link komentara

  242. Rat je rat, al Fani je Fani.
    (Millennium, 11. maj 2019 14:29)

    # Link komentara

  243. Auuu sva ovaj covek radi nama Srbima...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ajmo crno-beli, 11. maj 2019 14:10) # Link komentara

    Napisa covek koji navija za Jugoslavensku sportsku udrugu.
    (grobljanski shipster, 11. maj 2019 14:29)

    # Link komentara

  244. Ja Novaku ništa ne zameram jer on živi u nekom svom svetu, među oblacima sa svojim samarićanskim filozofiranjem o praštanju i dostizanju nirvane gde nam se otvaraju čakre bratstva i jedinstva. Međutim, nije baš sve to tako lako i jednostavno kako Novak misli...
    (Istorija učiteljica života, 11. maj 2019 14:28)

    # Link komentara

  245. Volim da gledam Novaka, ali ne slazem se sa njegovim stavom da na sve ljude sa Balkana treba gledati isto. Ja sam Srbin iz Srbije i moja Srbija, moj Beograd i moji sugradjani ce mi biti uvek drazi i blizi nego bilo ko drugi, ma kakvi oni bili! Naravno da ima ljudi ovde kojih se stidim i za koje mislim da ne zasluzuju da se zovu Srbima, ali ne mogu reci da su mi Hrvati, Bosanci, Crnogorci, Makedonci i Slovenci isti. Nisu!
    (1Beogradjanin, 11. maj 2019 14:28)

    # Link komentara

  246. Apsolutno podrzavam Novaka ali takodje trazim tj ocekujem od hrvatskih sportista podrsku . Zasto da ne. A ne da mozda cak i navijaju za nase ali se ogradjuju i diplomatski cute. Svi su poznati imaju uticaj pa neka probaju da pomire narode. A ne Tomson i ostala demagogija. Tamo nije popularno podrzavati Srbe. Dakle sportisti iskoristite uticaj, pricajte pomirljivim tonom, tek tad Noletove reci ce imati znacaj. Ovako je jednosmerno i zbog toga nama uglavnom ne prija ta prica. Ukratko
     (Baticca, 11. maj 2019 14:27)

    # Link komentara

  247. Svjesno radim neke stvari jer svojim imenom i utjecajem mogu doprinijeti pozitivnoj energiji. Koga ću podržavati ako ne Hrvatsku? Osjećam da su oni i moji. Imam taj dio i u obitelji, tako sam se uvijek osjećao. Poštujem da će to nekim smetati, ali neka oni poštuju i moj izbor.
    Pričao je Đoković i o rodbini koju ima u Hrvatskoj. Njegova majka je porijeklom iz Vinkovaca.
    -Rođena je u Beogradu, ali njeni roditelji dolaze iz Hrvatske. Baka i deka su iz Vinkovaca, zapravo cijela babina obitelj dolazi otuda i tamo i dalje imam rodbinu. Nisam dugo bio u Vinkovcima, ima više od 10 godina, ali sjećam se da sam igrao i neke juniorske turnire tamo. Tada sam i upoznao obitelj. Nisam zapravo ni znao koliko familije imam. I tetki i stričeva rekao je Nole.
     (www, 11. maj 2019 14:27)

    # Link komentara

  248. Zbog Fani prodade nas sve, nije da ga ne razumem...
    (Realni, 11. maj 2019 14:26)

    # Link komentara

  249. Sad kad se ovako stvar postavi i kad te ova ova intervjuiše potpuno razumljivo. Ni Šešelj ne bi pričao protiv Hrvata da mu ova zatrepće okicama.
     (Džoni, 11. maj 2019 14:24)

    # Link komentara

  250. A sad će početi pljuvanje u Srbiji.
     (MiRa, 11. maj 2019 14:24)

    # Link komentara

  251. Fani je baš funny, Nole nije mogao da odoli i predstavio se baš kao predivno ljudsko biće
    (Sima, 11. maj 2019 14:23)

    # Link komentara

  252. Pa normalno kad mu je majka Hrvatica a otac Crnogorac
    (Bojan, 11. maj 2019 14:21)

    # Link komentara

  253. A i ova bi valjalo da je naša :) Bravo, Nole!
    (Author, 11. maj 2019 14:21)

    # Link komentara

  254. Bravo! Zatucani neka ne vide dalje od svoje palanke i neka uzivaju.
    (aleks, 11. maj 2019 14:20)

    # Link komentara

  255. Šta Nole kaže je sve ok. Nisam siguran, da li Hrvati isto tako ili slično misle posebno u Splitu,Zadru,Šibeniku...
     (Jovan.A., 11. maj 2019 14:20)

    # Link komentara

  256. U tom unterwiu je naveo da mu je mama i cijela obitelj sa te strane iz Vinkovaca. To nisam znao iako kada je počinjao karijeru u Umagu je bilo govora o tome da ima pravo igrati za hrvatsku reprezentaciju. Sada je jasno zbog čega.
    (novina, 11. maj 2019 14:18)

    # Link komentara

  257. Kako je dosadan sa ulizivanjem
     (CRVENA ZVEZDA PRVAK SVETA GOBARI NEVERA, 11. maj 2019 14:17)

    # Link komentara

  258. Lako je voleti Hrvate kad te intervjuiše ženska kao Fani:D
    (Veljoni, 11. maj 2019 14:17)

    # Link komentara

  259. trebala ga je pitati za koga navija kad igra srb- hrv..sve drugo je cista diplomatija a najgore je sto je on umislio da je Mesija i da on moze da menja ljude, on cak razmislja o politickoj karijeri,covek se skroz pogubio,bavi se covece time u cemu si najj,sve drugo je suplja prica za tebe;)
     (dzoni, 11. maj 2019 14:16)

    # Link komentara

  260. I mi osjecamo da si ti nas..zivio ti nama Nole..
    (Dino Split, 11. maj 2019 14:15)

    # Link komentara

  261. Da je mene ova intervjuisala ja bih isto sve pozitivno rekao, nahvalio bih hrvate, rekao da su nam braća, da im opraštam...ma sve full fullova.
     (ozbilja, 11. maj 2019 14:14)

    # Link komentara

  262. Хрвати нису моји. Поштујте мој избор.
    (И не цензуришите мој коментар, 11. maj 2019 14:14)

    # Link komentara

  263. Dragi Nole. Mislimo slično.
     (Jelena, 11. maj 2019 14:13)

    # Link komentara

  264. Bravo Novace ljudino.
     (Sinki, 11. maj 2019 14:13)

    # Link komentara

  265. Bravo Nole ! Veliki si !
    (bgd167, 11. maj 2019 14:12)

    # Link komentara

  266. Sad kad te napadnu turbo Srbende Pepe Imas ce ti mala maca biti.
     (boki, 11. maj 2019 14:12)

    # Link komentara

  267. Hvala lepo i zbogom.
    (alibaba, 11. maj 2019 14:12)

    # Link komentara

  268. Od kada je Fani Stipkovic novinarka??
    (Aleksandar, 11. maj 2019 14:11)

    # Link komentara

  269. Svaka cast za karijeru ali van nje se bas blamira.
     (Oliver Nedeljkovic, 11. maj 2019 14:11)

    # Link komentara

  270. Dooooooobraaaaa!!!!
     (DŽ.O.i, 11. maj 2019 14:11)

    # Link komentara

  271. Treba poštovati svačiji stav.On podržava Hrvate.Ja sam samo neutralan kada igraju sa Nemackom i Engleskom...Ostalo navijam protiv Hrvata.Jedina stvar sto se ne slažem sa Novakom... P.S Podržao bi ovu novinarku da igra npr.za odbojkašku reprezentaciju Hrvatske...
    (Jon Bon Jovi, 11. maj 2019 14:10)

    # Link komentara

  272. Ostavite Novaka na miru da podržava Hrvatsku i da sluša Thompsona. Ne možete vi braniti čoveku da proda veru za večeru. Taj problem identiteta nema Federer i zato je moj izbor da kada gledam tenis, gledam Rodžera Federera a ne Cilica, Karlovica ili Djokovica..
     (Adriano_Galliani, 11. maj 2019 14:10)

    # Link komentara

  273. Auuu sva ovaj covek radi nama Srbima...
     (ajmo crno-beli, 11. maj 2019 14:10)

    # Link komentara

  274. Dobra Fani. To volimo iz hrvatske najviše!
     (nenad ch, 11. maj 2019 14:10)

    # Link komentara

  275. Ljudska veličina ....
     (masterkg, 11. maj 2019 14:09)

    # Link komentara

  276. Velika LJUDINA!
     (Greatness, 11. maj 2019 14:08)

    # Link komentara

  277. I ja bi isto rekao da me ona intervjuise :)
    (ilija, 11. maj 2019 14:08)

    # Link komentara