Zvezdi priznata titula iz 1946!

Pravna komisija Fudbalskog saveza Srbije prihvatila je incijativu Crvene zvezde da joj se prizna titula iz 1946. godine.

PT Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. Komedija star 73.godina
    (amstel, 12. maj 2019 18:25)

    # Link komentara

  2. A Vojvodina se nalazila gde? Naucite i shvatite zanavek ..Vojvodina i Kosovo su autonomne pokrajine, a ne bivse federalne jedinice SFRJ ..ako bi priznali Spartaku titulu, priznali bi i da je Vojvodina bila drzava 1946te.
    (Bata, 11. maj 2019 21:32)

    Све си у праву, стоји за признање "титуле" Спартаку, али само прескачеш чињеницу да потпуно исто важи и за ову нашу (Звездину) "титулу". Просто, ми тада нисмо играли никакво државно првенство, нисмо играли ни првенство Србије као федералне јединице, већ само квалификације за прву савезну лигу СФРЈ са клубовима из централне Србије. Суштина дакле није то што ти причаш, суштина је да ТИТУЛА НЕ ПОСТОЈИ, она је ИЗМИШЉЕНА. То је оно што ти треба да научиш и схватиш заувек.
    (my way, 12. maj 2019 14:23)

    # Link komentara

  3. Čuo sam itekako za slučaj "Zjajo". Samo ne vidim koji je to prekršaj napravila CZ. Potpisala je sa igračem ugovor, FSJ isti overi. Ne može CZ da zna da li je igrač potpisao još neki ugovor,
    (Vladan R, 11. maj 2019 10:20)

    Zvezda nije znala šta ? Nisu čitali sportske novosti, Sport itd u kojima su novinari zasigurno isto kao i danas pisali o transferima.Nemoj bit smiješan, Zvezda je sve znala ali nije marila, radila što je htjela.Neki gospodski klub bi nakon napisa u novinama nazvao NK Dinamo i raspitao se o statusu igrača.
    (Tereza, 11. maj 2019 21:40)

    Novine su pisale a pisu i danas neproverene glasine,tako da one nikad nisu merodavni izvor.Koliko je puta pisano za nekog igraca da je sve dogovorio sa jednim klubom,pa je zavrsio u neki drugi.Zar nisu pisali za Darka Kovacevica da prelazi u partizan,imali slike sa proslave partizanove titule,gde je i on prisustvovao i odmah nakon toga zavrsio u Zvezdi? Tvoja teza ne pije vodu uopste.
    (Istina, 12. maj 2019 13:50)

    # Link komentara

  4. Правда је задовољена, иако би се трећа звездица свакако пришила догодине...👏👏👏🔴⚪👍
     (ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 11. maj 2019 23:06)

    # Link komentara

  5. Ne informišu se klubovi iz novina ko je za koga potpisao. Znači trebalo bi redom sve klubove, za koje neke novine napišu da se intresuju za tog i tog igrača, redom zvati i pitati: ej da nije taj i taj slučajno potpisao za vaš klub. Negde sam pročitao da ste zainteresovani za njega. Evo ga ovde u mojoj kancelariji, upravo treba da potpiše, pa čisto da proverim. Valjda su zvanični fudbalski organi, ti kod kojih se provjeravaju takve stvari i ako nema prepreka overavaju ugovori.
    (Vladan R, 11. maj 2019 23:00)

    # Link komentara

  6. Čuo sam itekako za slučaj "Zjajo". Samo ne vidim koji je to prekršaj napravila CZ. Potpisala je sa igračem ugovor, FSJ isti overi. Ne može CZ da zna da li je igrač potpisao još neki ugovor,
    (Vladan R, 11. maj 2019 10:20)

    Zvezda nije znala šta ? Nisu čitali sportske novosti, Sport itd u kojima su novinari zasigurno isto kao i danas pisali o transferima.Nemoj bit smiješan, Zvezda je sve znala ali nije marila, radila što je htjela.Neki gospodski klub bi nakon napisa u novinama nazvao NK Dinamo i raspitao se o statusu igrača.
    (Tereza, 11. maj 2019 21:40)

    # Link komentara

  7. A Vojvodina se nalazila gde? Naucite i shvatite zanavek ..Vojvodina i Kosovo su autonomne pokrajine, a ne bivse federalne jedinice SFRJ ..ako bi priznali Spartaku titulu, priznali bi i da je Vojvodina bila drzava 1946te.
    (Bata, 11. maj 2019 21:32)

    # Link komentara

  8. Ništa.onda lepo Zvezda i Spartak da odigraju majstoricu i reše pitanje prvaka.Ako ima preživelih iz tadašnjih timova,obavezno ih staviti da odigraju bar po jedno poluvreme
    (slobinator, 11. maj 2019 20:31)

    # Link komentara

  9. Pazi ove partizane , nisu osvojili titule 86 , 87 ,99 ali su im dodeljene . Sad se bune za titulu koja je osvojena !!!
    (Laik, 11. maj 2019 16:22)

    # Link komentara

  10. Na redu je sad da dobiju titulu i za bitke na Neretvi i Sutjesci.
    (Mamer N'goj, 11. maj 2019 15:11)

    # Link komentara

  11. @ Vladan R
    Opet bi ste bili u pravu da je to bilo tako. Posle prve utakmice u kojoj je Zjajo zvanično odigrao za Zvezdu protiv Vojvodine, Vojvodina je uložila žalbu, jer je Zjajo već bio potpisao i ugovor sa Dinamom. Tada je FSJ morao da reaguje i da bar spreči dalji nastup Zjaja u Zvezdinom dresu. Oni su tvrdoglavo to odbijali, a onda ga stavili u tim i na međunarodnoj utakmici protiv švajcarskog Araua. Čelnici Zvezde su bili itekako upoznati da je ugovor sa Zjajom nevažeći, ali su ga ipak i dalje stavljali u tim. Čitav slučaj je na kraju zataškan, ne bih o detaljima, Zjajo je morao da napusti Zvezdu. Nažalost, bio je to uvod u slučaj "Šajber". Inače, čelnici Zvezde su imali samo jedan cilj, igru u Kupu šampiona, a kada su ispali i oni su se pridružili žalbama ostalih klubova protiv Slavka Šajbera i FSJ. Pozdrav!
    (Rokatanski, 11. maj 2019 13:31)

    # Link komentara

  12. @rokatanski
    Čuo sam itekako za slučaj "Zjajo". Samo ne vidim koji je to prekršaj napravila CZ. Potpisala je sa igračem ugovor, FSJ isti overi. Ne može CZ da zna da li je igrač potpisao još neki ugovor, niti je njeno da to proverava. To je posao ljudi iz saveza, i krivica je delom njihova, a delom samog igrača. Na taj način, ako bi CZ bila kažnjena, može se bez problema smjestiti eliminacija bilo kom klubu. Igrač potpiše ugovor da klubom A nikom ga ne prijavi, ili ga savez nazovi greškom ne registruje. Onda nakon nekoliko odigranih kola pomenutog igrača za klub B, izvadi se prvi ugovor iz naftalina i kao kriv je klub B, Koji nikako ne može biti kriv.
    (Vladan R, 11. maj 2019 10:20)

    # Link komentara

  13. Otkako nas više ničega nije sramota, ne da nas je krenulo!
     (Sreča prati hrabre, 11. maj 2019 09:22)

    # Link komentara

  14. Pa,da čestitamo i Spartaku?
    (analiza, 11. maj 2019 09:11)

    # Link komentara

  15. титула коју смо освојили 1986 је правно и како год наша а тај партизански суд удруженог рада више не ради ... али шта ћемо са титулом која нам је брутално узета 1997 у садејству поштениx партизана и обилића...??? толико сведока толико се све зна ...
    (елзет, 10. maj 2019 19:34)
    jeste, samo vi posteni i najposteniji. u korumpiranom sistemu, u kojem se cak i za malu nuzdu daje 10%, vi ste uzeli 29 titula, najvise od sve dece. a kad vec pominjes tu 1997: tad vam je licno vas covek sa obilicem uzeo titulu, toliko o vama i o tome kako se voli zvezda. paradajz srbizam, vecite zrtve, vecito neke nepravde, vecito drugi krivi, komsiji ne samo da crkne krava nego i o sam - bukvalno ste stub srpstva.
    (nortatem, 11. maj 2019 08:13)

    # Link komentara

  16. Kako ono ide, ako te smene, ja secem vene?
    (Faruk Hadzibegic, 11. maj 2019 05:22)

    # Link komentara

  17. Zvezdi priznata "takozvana" titula iz 1946!
    (Mamer N'goj, 11. maj 2019 00:57)

    # Link komentara

  18. cestitamo 0hahHahahahah
     (ulicni pas, 11. maj 2019 00:40)

    # Link komentara

  19. @ Vladan R
    Upravo ste i rekli suštinu. Da je tadašnji FSJ kaznio službena lica na toj utakmici, na stadionu JNA možda bi bili u pravu. Ali FSJ je stavio pod sumnju 6 utakmica za lažiranje, odnosno nameštanje rezultata. Ako se sećate, tada nije bilo zaustavnog vremena, sudija je mogao da odsvira kraj i u 85.minutu ili kao 1976. pod Bežigradom gde je Partizan zaista došao do pobede pošto su sve druge utakmice bile uveliko završene, bar 5 minuta posle utakmice na Karaburmi OFK-Hajduk, gde je Hajduk smatrao da je oštećen itd. Uostalom, i dan-danas Hrvati smatraju da su titulu 1979. osvojili i Dinamo i Hajduk (slučaj Tomić koji nije smeo da odigra za Rijeku protiv Dinama). Međutim, godinu dana pre slučaja "Šajber" Zvezda je napravila mnogo veći prekršaj. Ako ste čuli za slučaj "Zjajo", znate o čemu se radi. I umesto da kazne Zvezdu još tada, sezonu ranije, Zvezda stavlja Zjaja čak i u međunarodnu utakmicu. I tada FSJ ne radi po svom Statutu već "spasava" Zvezdu od izbacivanja iz evropskih takmičenja. Tek posle toga se dešava sezona 1985/86 (čak je početkom te sezone tragično nastradao Dragan Mance, jedan od najvećih talenata bivše SFRJ) i pomenuto poslednje kolo. Treba uzeti u obzir realne činjenice i objektivno ih tumačiti što sa navijačima nije čest slučaj. Pozdrav!
    (Rokatanski, 11. maj 2019 00:27)

    # Link komentara

  20. Zamislite da Fifa sada Argentincima uzme titlulu prvaka sveta u fudbalu zato sto je Maradona dao gol rukom.

    Planiram da napravim jedan turnir tipa "Trofej moje ulice". Mozda za koju godinu, s obzirom da se ulica nalazi u APV i Srbiji, osvajac tog turnira za zelenim stolom dobije titulu sampiona drzave.

    Muka mi je i od Zvezde i Partizana. Navijao sam za Partizan ali mi je i od njih muka. Ta dva kluba su unistila domaci fudbal.

    Namestali su i jedni i drugi. Drzavni projekat su i jedni i drugi. Danas Zvezda ima simpatizere sa vlasti, juce je to Partizan imao a cinjenica je da su dno i da bez toga nista nisu u stanju da urade.

    Jedina razlika izmedju ta dva kluba je sto drzavni projekat 1966. nije prosao a 1991. jeste prosao.

    Steaua je postigla koliko CZV i PFC zajedno u tom KES-u, 2 finala , jedno polufinale, jedna titula.Takodje, drze evropski klupski rekord u mecevima bez poraza(104) koji i dan danas nije oboren.
    Notingam Forest i A.Villa su klubovi koji imaju vecu istoriju od nasa dva tima.

    Najvise me nervira idiotska logika ljudi koji iznose zakljucke tipa, CZV dobila Liverpool 2:0, PFC - Czv 0:0 , PFC - Lucani 0:0, znaci Mladost Lucani - Barcelona 6:0.

    Jos 100 meceva da se odigra CZV - Liverpool nece se ponoviti kiks Liverpoola. Jos 100 meceva da se odigralo Partizan - Real M (Zizu Bekam, Figo) ne bi izvukli 0:0.

    Pa taj finalista Totenham, ove sezone ima 13 poraza u ligi i 23 pobede. Liverpool je pukao od Wolvesa u KUP-u. Po toj logici, Wolves-i su prvaci Evrope.

    Prestanite da se lozite na istoriju i ko je veci drzavni projekat. Prljavi su i jedni i drugi, projekti su i jedni i drugi. Od istorije se ne zivi. Pre 30 godina ... bilo to i to. Ma i Venecuela je pre 10 godina bila pojam za polovinu zemalja EU. Sada su gori nego mi pod hiperinflacijom 90-ih.

    Bekamu je oduzeta dozvola u Londonu jer je vozio i pricao telefonom. Iz tog razloga pratim Premijer ligu i njihove timove.
     (Goxy, 11. maj 2019 00:24)

    # Link komentara

  21. Te 1986 godine, jedini klub koji je trebao biti kažnjen je Partizan. Zajedno sa njim i sva službena na toj utakmici da Željezničarom. Prvo imenovani jer je svesno u želji da dobije dodatnih 15 minuta, da bi namestio rezultat po želji i potrebi, odložio za toliko početak drugog poluvremena, kobajagi dodeljujući nagrade igračima koji su odlazili u inostranstvo, što je bilo u suprotnosti sa nalogom da sve utakmice posljednjeg kola, počnu u isto vreme zbog regularnosti istog. Drugo imenovani jer su pomenutu "egzibiciju" dozvolili. Što se tiče ove titule iz 1946, vrlo problematična. Ipak, imajući u vidu da su ovima što kmeče, poklonjene dve titule, one iz 86 i 87, i nije više toliko problematična.
    (Vladan R, 10. maj 2019 22:46)

    # Link komentara

  22. Kolektivno kukanje grobarčića ?! NEMA CENU !!!
     (Tito partija crno bela SNS armija, 10. maj 2019 22:09)

    # Link komentara

  23. Ha, ha, pa nema tu rođaci ništa novo. Vi se i dalje ama baš ničega ne stidite.
    (Lesser watch, 10. maj 2019 21:58)

    # Link komentara

  24. O kako lep dan za autonomaše. Zvezda i Pravna komisija Fudbalskog saveza Srbije su upravo priznali da Vojvodina nije u Srbiji. Još to da potvrdi FSS i aminuje gospodar, a bez sumnje hoće i slavlje može da počne.
    Nego što samo ta jedna titula, daj bre dodajte još najmanje 7, siguran sam da može da se nađe. Na primer titule BSKa i SK Jugoslavije. Ukupno ih ima 7 (5 ima BSk a SK jugoslavija 2) a mogu tu da se dodaju i 5 titula prvenstava Srbije ta dva kluba iz perioda 39/40 do 43/44. Što da ne, stadion SK Jugoslavije je bio na mestu danšnje Zvezdine rupe, a i BSKov je bio na Topčideru, samo 500 metara dalje, na mestu današnjeg Partizanovog stadiona. Pa lepo uz tih novih 12 titula prišijete sebi i četvrtu zvezdicu.
     (only fools and horses, 10. maj 2019 21:57)

    # Link komentara

  25. Cirkus kolorado.
     (Tito toto idioto!, 10. maj 2019 21:35)

    # Link komentara

  26. zapeli grobari da su to bile kvalifikacije za sledecu sezonu,pa kako ste vi igrali sledece sezone ako niste igrali te kvalifikacije
     (ArDzej65, 10. maj 2019 21:11)

    # Link komentara

  27. Igrali pobedili,osvojili prvenstvo i šta sad ,nikom ništa.Susjedi pre Srbije počeli sa prvenstvom.Beži bre Vuletiću sa sve tvojim Patrizanom.
     (miško, 10. maj 2019 21:03)

    # Link komentara

  28. S R A M O T A !
    (Lovćenac, 10. maj 2019 20:29)

    A tebe nije sramota sto ti je Vucic pomogao klubu da bude 4. a ne 6. ???
     (UGASENO JSD partizai, 10. maj 2019 20:59)

    # Link komentara

  29. koga interesuju ove gluposti ??
    (steva mojsilov, 10. maj 2019 20:29)

    Vuletica, tebe i Vucelu !!!
     (UGASENO JSD partizai, 10. maj 2019 20:56)

    # Link komentara

  30. Vi da ste pravi Srbi odrekli bi ste se titula iz svih Jugoslavija!!!
    (#JOPM, 10. maj 2019 20:11)

    Чекај, јел сте то ви југословени још у Србији?
     (Црвена звезда 1913, 10. maj 2019 20:54)

    # Link komentara

  31. Kao što neko reče dole, PARTIZAN sad da traži od UEFA da se priznaju 4 titule TV Lige Šampiona!

    Eeeej, imamo 4 titule lige šampiona! Gigant!
     (Boža, 10. maj 2019 20:54)

    # Link komentara

  32. Titula iz 1946 since 2019.
    (DdDd, 10. maj 2019 20:31)
    Neka sad Hajduk i C.zvezda odigraju majstoricu za apsolutnog prvaka
    (Dino Split, 10. maj 2019 19:58)

    Ahaha, prejako! Da ovih nema trebalo bi ih izmisliti, još samo da promene godinu osnivanja i nema im ravnima.
    (Žlezdoklop, 10. maj 2019 20:52)

    # Link komentara

  33. Ako se Radnički i Čuka ne bune koji je pa vama.
     (miško, 10. maj 2019 20:49)

    # Link komentara

  34. Titula iz 1946 since 2019.
    (DdDd, 10. maj 2019 20:31)

    # Link komentara

  35. koga interesuju ove gluposti ??
     (steva mojsilov, 10. maj 2019 20:29)

    # Link komentara

  36. S R A M O T A !
     (Lovćenac, 10. maj 2019 20:29)

    # Link komentara

  37. A Spartaku?
    (Zvezdaš, 10. maj 2019 20:20)

    # Link komentara

  38. Vi da ste pravi Srbi odrekli bi ste se titula iz svih Jugoslavija!!!
    (#JOPM, 10. maj 2019 20:11)

    # Link komentara

  39. Ajde urazumite se: ni CZ ni Spartaku, jer to nije bilo državno prvenstvo. Dve grupe iz dva geografska regiona Srbije. Kako zamišljate da u jednoj godini dva kluba budu prvaci, a još je 46. ušla u sezonu 47, znači tri titule iz jedne godine. Mada, izvinjavam se, u Srbiji to može.
    (Vučić 46, 10. maj 2019 19:59)

    # Link komentara

  40. Neka sad Hajduk i C.zvezda odigraju majstoricu za apsolutnog prvaka
    (Dino Split, 10. maj 2019 19:58)

    # Link komentara

  41. Znao sam za titulu partizana '76e kada je Bjekovic dao gol u 97. minutu kada nadoknade vremena NIJE BILO, i kada je sudija produzio mec dok partizan ne da gol i postane prvak drzave.. Znao sam za one titule '86-'87 koje je partizan uzeo za zeleni stolom preko onog SUDA UDRUZENOG RADA ,iako FIFA i UEFA nikada nisu priznale partizanu te titule !!!! Nisu priznate zbog toga sto u samom statutu FIFE stoji da NIJE DOZVOLJENO da se bilo koje drzavne institucije mesaju u rad FUDBALSKIH SAVEZA, sto je tu bio slucaj !!!!! I to JEDINSTVEN U SVETU, sto znaci to se desilo SAMO TADA i NIKADA i NIGDE VISE !!!!! Znao sam i to da je partizan imao i titulu koju je osvojio iako se PRVENSTVO NIKADA NIJE ZAVRSILO zbog bombardovanja nase zemlje !!! Zato mi nije jasno kako partizanovci imaju obraza da nam sada prebacuju za ovo sto smo trazili tu titulu !!!?!!
     (Gorki, 10. maj 2019 19:56)

    # Link komentara

  42. I zahvali se Hrvatskoj Putovnici sa kojom mozes da putujes i zaradjujes pare za sebe i svoju obitelj!!
    (vole Putovnicu, 10. maj 2019 19:35)
    Bolje i sa putovnicom da zaradjuje covek za svoju porodicu hleb,nego da mu vodja baca sendvic pod noge,i daje izmisljene titule ;-)
     (s&j, 10. maj 2019 19:53)

    # Link komentara

  43. Neko to od gore vidi sve,samo polako
     (Daki, 10. maj 2019 19:53)

    # Link komentara

  44. Zezas?
    (Sandzak, 10. maj 2019 19:51)

    # Link komentara

  45. BRUKA. Jednog dana ce vam se obiti o glavu sve ovo sto radite, Bog je veliki.   

    Sta cemo sa Spartakom? To nije Srbija?   

    Banana liga i sampion. Pih.  
    (Kontras, 10. maj 2019 18:32)... Moćni Pavkov i Liverpul je na kolenima! Aj zdravo. 
    (Dusanovo carstvo, 10. maj 2019 18:50). Ti si baš aj zdravo.
    (Toto-glup-ko-tocilo, 10. maj 2019 19:01) Ma zdraaaavo.
     (Dusanovo carstvo, 10. maj 2019 19:44)

    # Link komentara

  46. Treca zvezdica na dresu! Prelepo!!!
     (ja, 10. maj 2019 19:40)

    # Link komentara

  47. Ma nije nam ovo trebalo. Koji ce mi mantrak ako su podeljena misljenja.
    Ispada kao oteto.
     (Dejan Savic Kg, 10. maj 2019 19:40)

    # Link komentara

  48. To može samo Zvezda. U jednoj godini, dve titule u fudbalu.
    (Siniša, 10. maj 2019 19:39)

    # Link komentara

  49. Najtrofejnijem klubu ne priliči da izmišlja titule, kao da je mali seoski klub koji nema ništa, ali pošto je ova izmišljena ujedno i jubilarna, neka je srećna svim zvezdašima!
    (Peder sa zapada, 10. maj 2019 19:37)

    # Link komentara

  50. Neka Crvena zvezda i Spartak odigraju na neutralnom terenu utakmicu 2019. pa ko pobedi neka mu se pripiše titula iz 1946. Mislim da je tako najpoštenije i u skladu sa ustavom i rezolucijom 1244.
    (Pravda za grobare, 10. maj 2019 18:53)

    Genija, sjajan predlog, zaboravio si samo da dodaš - sa istim sastavima iz 1946. godine. Znaš koliko mene briga za ove vaše gluposti, još bi znao samo ko ovo adi, a misliš da si slobodan čovek, ne bi ti bilo do ironije.
    (Ovo je bilo mudro, 10. maj 2019 19:37)

    # Link komentara

  51. Kvalifikacije se priznaju kao titula...Dooobro! Al' što niste priznali i Spartaku? Pa i tim Spartaka se kvalifikovao kao prvi. A da priznate Partizanu one 4 TV-Lige šampiona? Pa i to su titule. Kako me ovakve vesti vrate u realnost kada zaboravim zašto sam otišao sa porodicom iz Srbije. Strašno šta se radi!
    (Branko_Bundes_Republik_Deutschland, 10. maj 2019 17:45


    I zahvali se Hrvatskoj Putovnici sa kojom mozes da putujes i zaradjujes pare za sebe i svoju obitelj!!
    (vole Putovnicu, 10. maj 2019 19:35)

    # Link komentara

  52. титула коју смо освојили 1986 је правно и како год наша а тај партизански суд удруженог рада више не ради ... али шта ћемо са титулом која нам је брутално узета 1997 у садејству поштениx партизана и обилића...??? толико сведока толико се све зна ...
     (елзет, 10. maj 2019 19:34)

    # Link komentara

  53. Zvezda je osvojila titulu na terenu odigravsi ponovljenu utakmicu sa Sarajevom. Potom sud posle pritisaka generala JNA i medijskog linca Sajbera oduzima titulu Zvezdi i dodeljuje je Partizanu. Znaci, mi smo osvojili titulu na terenu, a vi ste je preoteli odlukom suda cija je nadleznost sporna. Decko koji se potpisao sa "d" potpuno je u pravu. Zvezda ima itekako osnova i argumenata da pokrene postupak za priznavanje, odnosno vracanje, oduzete titule iz 1986.
    (Skakac u stomak,
    $$#@
    Ma sta mi rece?Dakle,kao sto skoro svi zvezdasi misle,i kao sto si napisao...zvezda je odigrala ponovljenu utakmicu"...i toliko...prestao sam da citam.Dakle,fakt-cinjenica."Zvezda je priznala da je namestila,i tacka .Nema vise,i ne idem dalje !!!To je za UEFu,to je za min.5-10god zabrane kluba u svim takmicenjima.Tacka.Vi ste bez srama.Ne znate sta je stid,bahaite se,i prava je steta sto je Partizan u prvo vreme bio vodjen od oficira,i vrlo malo civila,naravno da se vremenom izmenilo to,sada je skroz obrnuto,a da je bilo tako otpocetka -drugacije bi se i ophodio.Znamo mi kako sa vama,ali nije nam se dalo...takva su bila vremena,samo male benificije smo koristili,(oko JNA)crne fondove kao vi tek pred kraj raspada...rekoh,znamo kako,ali ugled
    i moral nam nije davao takvo ophodjenje....ali ,o ovome -neki drugi put.
    (Imbus, 10. maj 2019 19:22)

    # Link komentara

  54. Ne vidim zasto ne bi prihvatili. Ako su hrvati igrali i njima se vazi titula valjda se i nama vazi za ono takmicenje koje je igrano kod nas.
     (4k4.Dex, 10. maj 2019 19:16)

    # Link komentara

  55. Hahahaha, koja sramota...
     (Pedja, 10. maj 2019 19:16)

    # Link komentara

  56. Jadne naše komšije. Prvo nam onaj,po njima smešan kupčić za Tojotu, Fifa prizna kao titulu svetskog šampiona a sada i Fudbalski savez titulu iz 1946. Na to dodajte i titulu Šampiona Evrope, pa njihovoj patnji nema kraja.
     (baki r.s., 10. maj 2019 19:11)

    # Link komentara

  57. Severna Koreja.
     (Xman, 10. maj 2019 19:11)

    # Link komentara

  58. predsednice neces ti jos dugo ovako
    (public_enemy, 10. maj 2019 18:58)

    Ti ce mi kazes.
     (Predsednik, 10. maj 2019 19:07)

    # Link komentara

  59. Mi smo Cigani najjači smo najjači!!!
     (Superbike, 10. maj 2019 19:05)

    # Link komentara

  60. Zeljko Pantic like this! :)
    (d, 10. maj 2019 19:03)

    # Link komentara

  61. Šta nas briga šta pišu ovi sa 4.pozicije.
     (Dax, 10. maj 2019 19:01)

    # Link komentara

  62. Čemu nervoza na drugoj strani Brda ? 30 !
    (ultrabgd, 10. maj 2019 19:00)

    # Link komentara

  63. predsednice neces ti jos dugo ovako
     (public_enemy, 10. maj 2019 18:58)

    # Link komentara

  64. Neka Crvena zvezda i Spartak odigraju na neutralnom terenu utakmicu 2019., pa ko pobedi neka mu se pripiše titula iz 1946. Mislim da je tako najpoštenije i u skladu sa ustavom i rezolucijom 1244.
    (Pravda za grobare, 10. maj 2019 18:53)

    # Link komentara

  65. @ Demar De Rosen
    Lično sam gledao utakmicu na severu stadiona Crvene Zvezde, mislim jesen 1979. Crvena Zvezda - Bajern 3:2 u revanšu u Beogradu, u prvoj u Minhenu 2:0 za Bajern, Dika Stojanović (stariji) odbranio penal Brajtneru u Minhenu, u Beogradu Savić i Pižon u prvom i mislim Repčić u drugom poluvremenu došli do 3:0, čak imali šansu da pregaze Bajern. Neki Henes, brat čuvenog Ulija dao dva gola u finišu kada je Zvezdi ponestalo snage. Možda ta utakmica više ne postoji ili sam ja to sanjao, ali nisam baš toliko izgubio pamćenje. Ili je i to revidirala neka komisija. Pozdrav!
    (Rokatanski, 10. maj 2019 18:52)

    # Link komentara

  66. Koji blam covece. Imajuci u vidu da im ova titula ne donosi nista osim titule vise u odnosu na Partizan jasno je svima zasto su je toliko trazili. A da je Hajduk iz Splita nije trazio ne bi se ni oni setili. Koja sramota.
    (Kimi, 10. maj 2019 18:31).. Titulu više? Jednu više? Iz matematike si bio slab djak.
     (Dusanovo carstvo, 10. maj 2019 18:51)

    # Link komentara

  67. lako je glasati, kad imaš većinu, ali kako ćeš pravno obrazložiti odluku? Prvo, na osnovu kog člana Statuta FSS pravna komisija prihvata nečije zahteve? Drugo, 46. godine nije igrano državno prvenstvo Srbije, nego su igrane kvalifikacije u dve grupe: uslovno nazvane vojvođanske i srbijanske kvalifikacije, dakle kao geografskim odrednicama. Kvalifikacije organizuje Savez za fiskulturu Jugoslavije, jer se sprema Prva savezna liga za prvo fudbalsko takmičenje u novoj Jugoslaviji. Nema tu prava na titulu iz kvalifikacija niko, ni CZ ni Spartak. Pa onda, ako Ustavni sud ponovo kaže da je sva ova rabota neustavna, na koji će se član Statuta pozvati Komisija i Skupština FSS, vrlo je bitno, jer nema odluka bez pravnog osnova, da bi se zadovoljila sujeta malog "velikog" navijača.
    (......., 10. maj 2019 18:50)

    # Link komentara

  68. BRUKA. Jednog dana ce vam se obiti o glavu sve ovo sto radite, Bog je veliki. 

    Sta cemo sa Spartakom? To nije Srbija? 

    Banana liga i sampion. Pih.
    (Kontras, 10. maj 2019 18:32)... Moćni Pavkov i Liverpul je na kolenima! Aj zdravo.
     (Dusanovo carstvo, 10. maj 2019 18:50)

    # Link komentara

  69. Kao Hrvati!
     (Lovćenac, 10. maj 2019 18:50)

    # Link komentara

  70. Bruka,ali u ovoj zemlji je sve moguce!
    (aco.rs81, 10. maj 2019 18:41).. Sta je tačno bruka ovde?
     (Dusanovo carstvo, 10. maj 2019 18:49)

    # Link komentara

  71. Zar se neko zaista bavi ovim?
     (kafka, 10. maj 2019 18:45)

    # Link komentara

  72. Bruka,ali u ovoj zemlji je sve moguce!
     (aco.rs81, 10. maj 2019 18:41)

    # Link komentara

  73. Molim da se fk. Zarkovu prizna titula na zimskom turniru na stadionu fk Komgrap, isto kao zvezdi 1946
     (Petar, 10. maj 2019 18:38)

    # Link komentara

  74. Još jedna pobeda i titula i opet ti si prva postala
    Svuda ću te pratiti i verno bodriti Ale ale ale ale ale
    (Kosarka, 10. maj 2019 18:36)

    # Link komentara

  75. @Rokatanski
    Zvezda je eliminisana od Borusije Menhengladbah 1979. u finalu kupa UEFA, a ne od Bajerna.
     (Demar De Rosen, 10. maj 2019 18:33)

    # Link komentara

  76. Iskreno meni kao zvezdasu je bilo mnogo logicnije da trazimo da nam se prizna titula iz 1986 kada smo i igrali Kup sampiona, jer Uefa je Zvezdu priznala kao sampiona, a ne Partizan kome je tu titulu dodelio Sud udruzenog rada. Za ovu titulu iskreno mi nema nikakve logike bas zbog Spartaka, nego verovatno nisu hteli da oduzimaju Partizanu titulu i dodeljuju Zvezdi koja je to zasluzila na terenu,pa su ovo nasli kao neki kompromis.
     (Darko 88, 10. maj 2019 18:33)

    # Link komentara

  77. (kanal, 10. maj 2019 17:14)
    Zvezda nikada nece biti u kanalu cak i da se privatizuje i onda bi bila u boljem polozaji od vas. Zvezda nista nije otela, imaju najbolji tim u Srbiji, uprava radi dobar posao, rezultati su tu. Vama ce kanal biti blizi, vi ste zaboravili sta ste radili za vreme karadzica.
     (zex, 10. maj 2019 18:33)

    # Link komentara

  78. BRUKA. Jednog dana ce vam se obiti o glavu sve ovo sto radite, Bog je veliki.

    Sta cemo sa Spartakom? To nije Srbija?

    Banana liga i sampion. Pih.
     (Kontras, 10. maj 2019 18:32)

    # Link komentara

  79. Da li je neko sumnjao?
     (Avionom po grofa, 10. maj 2019 18:32)

    # Link komentara

  80. Puknite.....!!!
     (Dejan 10, 10. maj 2019 18:31)

    # Link komentara

  81. Koji blam covece. Imajuci u vidu da im ova titula ne donosi nista osim titule vise u odnosu na Partizan jasno je svima zasto su je toliko trazili. A da je Hajduk iz Splita nije trazio ne bi se ni oni setili. Koja sramota.
    (Kimi, 10. maj 2019 18:31)

    # Link komentara

  82. hahahaha. pa kako vas nije sramota?
     (basketas, 10. maj 2019 18:30)

    # Link komentara

  83. I ja sam plakao 1979. kada je Zvezda ispala od Bajerna, a objektivno ih je nadigrala. Titula iz 1946. nije nikakva titula to su bile kvalifikacije za Prvu ligu. Isto tako bi Partizanu mogla da se pripiše titula Prvaka Evrope 1946., jer je tada igrao u Evropi sa velikim uspehom (još nije bilo Kupa šampiona). Ipak, nije mi jasno zašto se falsifikuje prvenstvo 1986. Partizan je pobedio kod kuće Želju sa 4:0, a Zvezda na Koševu takođe sa 4:0. Zvezda je zvanično priznala lažiranje, Partizan nije. Nikakav Sud nije odlučivao, Sud je samo tražio da FSJ postupi po sopstvenom Statutu. Ili sve regularno ili izbacivanje u niži rang i minus 6 bodova. A odluka FSJ je bila ponovo igranje poslednjeg kola (kao da lopovu uhvaćenom u pljački kažete da nije dobro odradio posao pa mora ponovo). FSJ je čak dve godine imao izbor: da sve koji su lažirali izbaci u niži rang i minus 6 bodova ili da prihvati da je poslednje kolo regularno. Ne zaboravite, da je tada Zvezda odmah po ispadanju iz Kupa šampiona stala na stranu Partizana i zalagala se za pništenje odluka FSJ. I sad neko se našao da izmišlja i falsifikuje fudbalsku istoriju. Kod nas izgleda sve može. Pozdrav!
    (Rokatanski, 10. maj 2019 18:26)

    # Link komentara

  84. Гробари, што се буните што смо добили оно што је наше?
     (Звездин весник, 10. maj 2019 18:26)

    # Link komentara

  85. Sad da se pokrene postupak za titulu iz '86 da se vrati zvezdi, zatim da se partizanu oduzmu titule iz vremena Mirka Marjanovića i Tadića.
     (duh sa sekirom, 10. maj 2019 18:23)

    # Link komentara

  86. Osnovni problem ovde je što slučaj Hajduk i slučaj Zvezda uopšte nisu isti, jer se Hrvatska otcepila od Jugoslavije, a Srbija je naslednik Jugoslavije. Znači, ne može i jare i pare.
    (zvezdoprc, 10. maj 2019 18:02)

    Znaci "pametnjakovicu" po tvome titule koje su osvojili Hajduk i Dinamo u Jugoslaviji, ne vaze i ne priznaju se, ali mi se cini da je u stvarnosti malo drugacije.
    (prcnemtigamami, 10. maj 2019 18:23)

    # Link komentara

  87. ovaj neće doživotno vladati...a kada padne ode tzv. titula!!!
    (darko, 10. maj 2019 16:18)

    Iskreno, ne treba nam..
     (zz, 10. maj 2019 18:21)

    # Link komentara

  88. Ovo nema ni u Alan Fordu. Dodajte im predratne titule izmislite vezu sa BSK-om sta vas briga. Sada je vase vreme u kom nista nije nemoguce. Na svu srecu i to ce da prodje.
     (Monty Python, 10. maj 2019 18:19)

    # Link komentara

  89. samo da podsetim da srbija vec 20 godina ima dva sampiona drzave, posto se na kosovu isto igra neka liga... a sada nastavite sa prepucavanjem...
     (lal, 10. maj 2019 18:19)

    # Link komentara

  90. @andreas kisser
    Evo ja sam jedan matori zvezdas. O tome jesam li ostrascen ili neostrascen, neka drugi sude. Meni nije jasna tvoja logika. Kazes, Zvezdi nije oduzeta titula 1986, Partizan osvojio na terenu, a Zvezda za zelenim stolom!? Kako si to samo "genijalno" zakljucio, zivota ti? Da ti kazem, sve si lepo opisao u svom komentaru, ali sa zakljuckom si totalno uprskao. Sve je upravo suprotno. Zvezda je osvojila titulu na terenu odigravsi ponovljenu utakmicu sa Sarajevom. Potom sud posle pritisaka generala JNA i medijskog linca Sajbera oduzima titulu Zvezdi i dodeljuje je Partizanu. Znaci, mi smo osvojili titulu na terenu, a vi ste je preoteli odlukom suda cija je nadleznost sporna. Decko koji se potpisao sa "d" potpuno je u pravu. Zvezda ima itekako osnova i argumenata da pokrene postupak za priznavanje, odnosno vracanje, oduzete titule iz 1986.
     (Skakac u stomak, 10. maj 2019 18:15)

    # Link komentara

  91. Srećna Vam napredna titula, pardon 1/2 titule. Čestitam i Spartaku drugu 1/2 titule.
     (Grr, 10. maj 2019 18:15)

    # Link komentara

  92. @Veljko,vidi se da si mlad pa se ne sećaš, Obilić je u toj utakmici vodio a primio gol u 100 minutu, kad je Zvezda izgubila konačno 2-1 od Železnika(opet to predgrađe) , te sezone Zvezda nije mogla da dobije Obilić i sa dva igrača više, ko je pratio tu sezonu i ne spominje,a nameštali su bukvalno SVI, na kraju ispadne ni kriv ni dužan Čukarički
     (Slavko Komar, 10. maj 2019 18:13)

    # Link komentara

  93. Branko_Bundes_Republik_Deutschland, 10. maj 2019 17:45)
    Vrati se mnogo nam nedostajes. Znas koliko si ti bitan faktor? Ako si uopste i video nemacku.
     (zex, 10. maj 2019 18:10)

    # Link komentara

  94. Sezone se računaju po sistemu jesen - proleće, odnosno 46 /47, 47/48, 48/49... 76/77, 98 /99...2017/2018, 2018 /2019. 
    Po kom principu je bilo ko prvak 46, ako već postoji regularni šampion 46/47? 
    Ispada da 46 imamo dva prvaka, odnosno 3 ako to i Spartak zatraži. 
    Čisto ispiranje mozga sa predumišljajem.
    (zvezdoprc, 10. maj 2019 17:56)

    Mislim da su se sezone u pocetku racunale kao prolece-jesen, tj. 1946, 1947, 1948...
     (Max, 10. maj 2019 18:10)

    # Link komentara

  95. Kao sto sam ranije pisao, danas moze SVE. Uletis kolima u automobil koji placa putarinu, ubijes zenu i nikome nista? Da odgovaras zbog toga? Ajde bre..tako da me ovo uopste ne iznenadjuje. Pa da li ste vi mislili da ova titula nije bila priznata u vreme normalne drzave, a priznaje se sada? Ovo je smejurija, smesno kao i fudbal, liga, drzava...
    (Fifi, 10. maj 2019 18:09)

    # Link komentara

  96. U dugovima i jedni i drugi,na grbaci ovog sludjenog naroda,narko karteli drze severnu i juznu tribinu(kod Partizana i istok),najneregularnija liga na svetu(pogledajte kvote za meceve koji se igraju sutra),kriminalaca oko fudbala koliko hoces,ali ne, Srbinu je najveci problem nesto sto se desilo 1946 godine.Navijam za Zvezdu, i smatram da nam ovo zaista ne treba,nabijamo na nos komsijama neku besmislenu titulu iz 1946 godine,jer smo mi to tako protumacili i odlucili da nam nesto pripada,a sta ako se promeni vlast uskoro i oni daju tu titulu Spartaku,cirkus,samo u Srbiji.
     (goran, 10. maj 2019 18:08)

    # Link komentara

  97. Ajde da zaikružimo na 40 titula, samo uz uslov da ne kukumavče sledećih 20 godina.
     (zvezdoprc, 10. maj 2019 18:08)

    # Link komentara

  98. Mrzi me da citam komentare... Sta kazu grobari, ali samo frakcija "geometri", samo njihovo misljenje mi je vazno?
     (Henk Mudi, 10. maj 2019 18:07)

    # Link komentara

  99. Ovo je sramota ..
     (Djuka, 10. maj 2019 18:04)

    # Link komentara

  100. Osnovni problem ovde je što slučaj Hajduk i slučaj Zvezda uopšte nisu isti, jer se Hrvatska otcepila od Jugoslavije, a Srbija je naslednik Jugoslavije. Znači, ne može i jare i pare.
     (zvezdoprc, 10. maj 2019 18:02)

    # Link komentara

  101. 3 ZVEZDICE VOLIM I JEDNU U SRCU VEČNO!!! RS DS
     (Balkan UFO, 10. maj 2019 18:00)

    # Link komentara

  102. Hahahahaha
     (Slavko Komar, 10. maj 2019 18:00)

    # Link komentara

  103. Ja kao Grobar vam od srca cestitam! I ako sad moze -dosta vise sa tim glupostima
     (matori 2, 10. maj 2019 17:58)

    # Link komentara

  104. Sezone se računaju po sistemu jesen - proleće, odnosno 46 /47, 47/48, 48/49... 76/77, 98 /99...2017/2018, 2018 /2019.
    Po kom principu je bilo ko prvak 46, ako već postoji regularni šampion 46/47?
    Ispada da 46 imamo dva prvaka, odnosno 3 ako to i Spartak zatraži.
    Čisto ispiranje mozga sa predumišljajem.
     (zvezdoprc, 10. maj 2019 17:56)

    # Link komentara

  105. ..a onu iz 1389.....
    (zvezda srbija..lakrdija, 10. maj 2019 17:56)

    # Link komentara

  106. Za ove koji pitaju cija je titula iz 1999. samo ce im se kasti kad se zapitaju cija je titula iz 1992. a prvenstvo nije zavrseno. 
    A sto se tice 1986. i Sajbera, te titule su vracene Partizanu jer je u obe te sezone 85/86 i 86/87 na kraju takmicenja imao najvise bodova osvojenih na terenu. Dok je Zvezda samim pristankom da ponovi utakmicu zadnjeg kola priznala da je namestila tu utakmicu. Ali opet tu je Partizan ispao najveca zrtva jer mu je uskraceno u te dve sezone da igra KES vec je to omoguceno Sajberovoj Zvezdi i druge sezone Vardaru.
    (parada zvezdasa, 10. maj 2019 17:14)

    Првенство 1992. године ЈЕСТЕ завршено. Само нису одигране утакмице са клубовима из БиХ јер су одлучили да напусте лигу. У тој сезони Звезда је у вечитим дербијима освојила 2 бода, а Партизан 0.
     (Марко, 10. maj 2019 17:55)

    # Link komentara

  107. Ukidaj sve klubove, neka ostane samo zvezda i neka igraju sami protiv sebe. Karikatura od drzave
     (nekad Srbin, 10. maj 2019 17:55)

    # Link komentara

  108. objektivan&,sve je rekao tvoj post,ovo objektivan je samo ironija.
     (marko992, 10. maj 2019 17:55)

    # Link komentara

  109. Zvezdi pre pripada titula iz 1997/98 kad je Obilić bio prvak u potpuno i apsolutno neregularnom prvenstvu kada je Arkan pored aut linije na skoro svim utakmicama zastrašivao sudije, ucenjivao, pretio, maltretirao... Poslednja utakmica te sezone koju je Obilić igrao protiv Proletera u Zrenjaninu, čini mi se, trajala je preko 105 minuta, dok nisu dali gol i obezbedili titulu.
    To pod hitno treba poništiti.
    Da li je trebalo priznati ovu titulu iz 1946 nisam siguran, to prvenstvo koliko sam shvatio nije bilo neregularno. Možda nije bilo potrebe sada to menjati.
     (Veljko, 10. maj 2019 17:53)

    # Link komentara

  110. Vojvodina radi, Beograd se gradi!
     (mak, 10. maj 2019 17:52)

    # Link komentara

  111. Neka opet bude prvenstvo vojvodine...
    (pop, 10. maj 2019 17:51)

    # Link komentara

  112. Koji bre Spartak ,zvezda je zasluzila titulu.Isceprkace oni jos koju ,dak je njihova komisija.
     (Ramones, 10. maj 2019 17:51)

    # Link komentara

  113. Priznajte im i ovogodišnju ligu šampiona, pobedili su Lpool.
    (Čovek iz senke, 10. maj 2019 17:50)

    # Link komentara

  114. Za koje su na Blajburgu nastupali Bobek, Čajkovski, Glazer, Matekalo, Rupnik....? Za domaće ili goste?
    (NoName, 10. maj 2019 17:20)
    Ovi gore nabrojani su bili fudbaleri, koje je Partizan odabrao od igrace iz JNA, posle rata, posto je osnovan 6 meseci posle Zvezde.
    A, inace, isto se moze postaviti pitanje: Za koje su nastupali Krcun, Bugarcic, Jovo Kapicic? Za domace ili goste? Ipak su oni odlucivali o mnogo cemu za razliku od nabrojanih fudbalera.
    (parada zvezdasa, 10. maj 2019 17:48)

    # Link komentara

  115. vuleticu skabo si tih 25 strana potkrepio cinjenicama.....uprava napolje
     (borivoje surdilovic, 10. maj 2019 17:47)

    # Link komentara

  116. Baš me zanima da li bi se priznala titula da nije ova politička garnitura na vlasti?
     (ko je ovde lud, 10. maj 2019 17:47)

    # Link komentara

  117. oce vam sad zivot biti laksi zato sto imate 3 zvezdice? 
    (laki, 10. maj 2019 16:30)

    Ne, nego ce vas biti tezi.
     (bogart, 10. maj 2019 17:46)

    # Link komentara

  118. Kvalifikacije se priznaju kao titula...Dooobro! Al' što niste priznali i Spartaku? Pa i tim Spartaka se kvalifikovao kao prvi. A da priznate Partizanu one 4 TV-Lige šampiona? Pa i to su titule. Kako me ovakve vesti vrate u realnost kada zaboravim zašto sam otišao sa porodicom iz Srbije. Strašno šta se radi!
    (Branko_Bundes_Republik_Deutschland, 10. maj 2019 17:45)

    # Link komentara

  119. Mi ćemo da budemo jedina generacija koja u sezoni osvaja i slavi dve državne titule. Zapravo, Čak Noris ima možda 3.
     (Dag Kristi, 10. maj 2019 17:43)

    # Link komentara

  120. zvezdi pripada i titula iz '86.
    (milan, 10. maj 2019 17:36)

    # Link komentara

  121. Dva člana za, jedan protiv i prizna se i doktorat nepostojeći, a kamoli titulu
    (zex, 10. maj 2019 17:34)

    # Link komentara

  122. Hvala Bogu da je uspela akcija "5 minuta za spas srBskog fudbala" i da je srBski fudbal spašen!!
     (TerzaKokeza, 10. maj 2019 17:34)

    # Link komentara

  123. Znaci po Fudbalskom savezu Srbije, Vojvodina nije deo Srbije!?

    Jel to znaci da svaki prvak Srpske lige od 46-te pa do osamostaljenja ima pravo na priznavanje titule!?
     (Baba Stanojka, 10. maj 2019 17:34)

    # Link komentara

  124. Звездаш сам, али мислим да нам ова титула није потребна... Мишљења сам да више права имамо на титулу из '86.
     (Brooklyn boy, 10. maj 2019 17:32)

    # Link komentara

  125. Бесмислица...
     (Јабучило, 10. maj 2019 17:31)

    # Link komentara

  126. Ima li kraja njihovoj patnji?
     (Henk Mudi, 10. maj 2019 17:31)

    # Link komentara

  127. Koliko plaćate za ljubičastu zvezdice Lige UIFA ?
    (Imaginarac, 10. maj 2019 17:30)

    # Link komentara

  128. Pa naprednjaci sportski i istoriju menjate
     (Vesna besna, 10. maj 2019 17:29)

    # Link komentara

  129. Питате зашто је Партизан уопште играо прво првенство послератне Југославије ако није играо квалификације? Е па рођаци, ми смо играли бараж на Блајбургу и победили с нулом, тиме смо се квалификовали. Вама није била довољна победа у Тирани од 5:2, против братске Албаније, морали сте у доигравање, при том сте и Војводину од Србије одвојили зарад сопствених интереса. На част вам било великоСрби.
    (Штилцована катаболцна, 10. maj 2019 17:09)





    što bi se ti zamarao činjenicama da kvalifikacije nisu igrane za prvo, u kome nisu učestvovali klubovi, već za drugo prvenstvo, kao i da ono nije igrano 1945 već 1946/47.
    što se dešavanja iz maja 1945 tiče, tu je pravo pitanje -
    kako se desilo da 32. zagorska umesto ka blajburgu skrene ka beogradu?
    (mladići borovi, devojke jele, 10. maj 2019 17:27)

    # Link komentara

  130. Živela slobodna nezavisna Vojvodina !!!
    (Cole, 10. maj 2019 16:57)

    Па живи и слободно и независно у наручју мајке Србије!
     (Црвена звезда 1913, 10. maj 2019 17:26)

    # Link komentara

  131. Kad je naš Pfk spao na vuletića da mu brani stav i neka su joj dali!!!Može i jedna titula od nas pravih Grobara, za sva ona vremena kada nam je na stolu igrala...
    (crno beli, 10. maj 2019 17:25)

    # Link komentara

  132. Odmah traziti da se KKP dodeli titula iz 45, 22 ukupno.
    (Grobx, 10. maj 2019 17:25)

    # Link komentara

  133. Bruka!!!
     (curvasud pfc, 10. maj 2019 17:24)

    # Link komentara

  134. Znači Vi ne da niste naslednici nego ste razlog uništenja BSK-a i Jugoslavije. Ova tvoja izjava je čisto prekrajanje istorije u rangu da su manastiri na Kosmetu šiptarski. SRAMOTA!!!!!

    P.S. Molim da mi redakcija obavezno objavi komentar i da ne učestvuje u ovakvim podmetanjima i prekrajanjima istorije.
    (ISTINA, 10. maj 2019 17:02)

    Комуно идеализам на делу!
    Јесте основано спортско друштво ЦЗ али је ФК постојао, под другим именом(СК1913)!
    Идеолошки је клуб неколико пута мењао име али то није био разлог да се изгуби година настанка! Прекрајање историје је управо почело 1945, кидањем свих спона овог народа са државом и традицијом пре 1945!
    Паралела са манастирима је дијаметрално супротна од онога што наводиш јер ја управо то тврдим да није битно ко влада, битно је ко је створио манастир (или ФК) !! Може да дође било ко и назове манастир било како али ћемо увек знати да је наш, српски, знаћемо ко га је створио, чије је име носио као и то зашто је променио име!
    Оно што је суштина је то да је и данас препрека, у повезивању историје, само идеологија , која још увек вуче "репове", и ништа друго! Љубомору навијача клуба насталог у ЗГ не рачунам!
     (Црвена звезда 1913, 10. maj 2019 17:24)

    # Link komentara

  135. Питате зашто је Партизан уопште играо прво првенство послератне Југославије ако није играо квалификације? Е па рођаци, ми смо играли бараж на Блајбургу и победили с нулом, тиме смо се квалификовали. Вама није била довољна победа у Тирани од 5:2, против братске Албаније, морали сте у доигравање, при том сте и Војводину од Србије одвојили зарад сопствених интереса. На част вам било великоСрби.
    (Штилцована катаболцна, 10. maj 2019 17:09)

    Za koje su na Blajburgu nastupali Bobek, Čajkovski, Glazer, Matekalo, Rupnik....? Za domaće ili goste?
     (NoName, 10. maj 2019 17:20)

    # Link komentara

  136. Meni ovi partizanovci zaista nisu jasni, kako ne shvataju da sa zvezdom ne mogu ni u čemu da se porede, a posebno ne u fudbalu. Zvezda je osvajač kupa šampiona, Interkontinentalnog kupa,finalista kupa UEFA, 3 puta polufinale kupa šampiona, jednom polufinale kupa kupova, 5 četvrtfinala kupa šampiona...i da ne nabrajam dalje sve je jasno. Ove godine ćemo biti jedan od SAMO 4 tima u Evropi koji su uspeli da pobede Liverpul.
     (objektivan, 10. maj 2019 17:20)

    # Link komentara

  137. A da im se dodeli i ona titula sto je Grof izgubio?
     (mi los, 10. maj 2019 17:19)

    # Link komentara

  138. Banana drzava.
     (Bella, 10. maj 2019 17:17)

    # Link komentara

  139. Vremena su kokezna.
     (nik sloter, 10. maj 2019 17:16)

    # Link komentara

  140. Najbolje da ima nula titula 1946. posto komentarisete da smo jedina drzava sa dva sampiona u istoj godini.
     (peraCHS, 10. maj 2019 17:16)

    # Link komentara

  141. Preporučujem (+47)Ne preporučujem (-18)
    Posle ce neko da se pita zasto ce ljudi iz Vojvodine jednog dana da pricaju o otcepljenju, ako je zvezda bila prvak dela zemlje bez Vojvodine, a Sraptak prvak Vojvodine, onda je ovaj sud upravo priznao da Vojvodina nije deo Srbije.
    (marko, 10. maj 2019

    Iako isto smatram da je ova odluka sramota a pri tom sam navijač Zvezde, sigurno zbog ovoga niko neće hteti da odvaja Vojvodinu od Srbije. Odluka je sramotna i besmislena ali to vase rezonovanje je na nivou deteta od deset godina.
    (analiticar_ amater, 10. maj 2019 17:16)

    # Link komentara

  142. Ne znam zašto im odmah nisu zaokružili na 40 dok je još uvek ovaj na vlasti.
    (Whu, 10. maj 2019 17:15)

    # Link komentara

  143. partizan ima titulu 99 kada se nije zavrsilo prvenstvo jugoslavije, i dve titule za zelenim stolom 80-ih i zadnji su koji treba da se bune.
    (crni_redstar, 10. maj 2019 16:36)

    Za ove koji pitaju cija je titula iz 1999. samo ce im se kasti kad se zapitaju cija je titula iz 1992. a prvenstvo nije zavrseno.
    A sto se tice 1986. i Sajbera, te titule su vracene Partizanu jer je u obe te sezone 85/86 i 86/87 na kraju takmicenja imao najvise bodova osvojenih na terenu. Dok je Zvezda samim pristankom da ponovi utakmicu zadnjeg kola priznala da je namestila tu utakmicu. Ali opet tu je Partizan ispao najveca zrtva jer mu je uskraceno u te dve sezone da igra KES vec je to omoguceno Sajberovoj Zvezdi i druge sezone Vardaru.
    (parada zvezdasa, 10. maj 2019 17:14)

    # Link komentara

  144. Sad treba da se ide po 1986. , Zvezda osvojila titulu, igrala KES naredne godine i tukla jedan Real Madrid sa 4:2, da bi joj neki sud udruženog rada to uzeo i dodelio Partizanu. Taj sud odavno ne postoji, a UEFA i FSJ su samim tim sto je Zvezda igrala KES smatrali nju kao jedinog pravog prvaka te godine! 
    (d, 10. maj 2019 16:25) 

    decko, mnogo ti spinujes! nikakav prvak te 1986. godine nije bila zvezda, vec partizan kome je oduzeta titula nakon sto je slavko sajber odlucio da ponisti celo poslednje kolo zbog "sumnji" u namestanje. znaci sitacija koja se nikada nigde nije dogodila, verovatno ni u africi! posto je jedino partizan sa pravom odbio da ucestvuje u tom cirkusu od ponovljenog kola, partizanov mec (ne secam se sa kim, u regularnom poslednjem kolu je dobio na jna 4:0) je registrovan sluzbenim rezultatom 3:0 za goste i titula je za zelenim stolom dodeljena zvezdi, a partizan je sledece sezone 1986/87 poceo takmicenje sa -6 bodova. pa i pored toga, na kraju je bio iznjednacen sa vardarom. naknadnom ispravnom odlukom, vracena mu je titula za 1986. i ukinut minus od 6 poena za 1987, cime je postao prvak i za tu sezonu. obe titule cisto osvojene na terenu! ovo ce ti potvrditi svaki pravi, matori, neostrasceni zvezdas! samo klinci kojima na tribini ispiraju mozak glupostima i koji se loze na saviju, marka kapetana, ultraskop i slicne gluposti veruju u ovo sto si ti ispisao. cuj njega, UEFA priznaje zvezdi titulu... a sto se tice ove titule iz 1946, sta drugo reci do cirkus
    (andreas kisser, 10. maj 2019 17:08)

    Moj matori je plakao kada je Partizan izgubio finale KES-a, a veliki je zvezdas. Kao najvecu nepravdu u sportu smatra to sto je Zvezdi oduzeta titula, ej care kasnila je jedino vama utakmica u poslednjem kolu gde svi mecevi MORAJU da pocnu u isto vreme ma u sekundi! To je vec dovoljno za ponavljanje celog kola. Pritom ste postigli bas taj broj pogodaka za titulu. Slucajno? Ma jasta.
     (d, 10. maj 2019 17:14)

    # Link komentara

  145. Kad Zvezda za koju godinu bude u dubokom kanalu, iz koga će im trebati ne godine, nego decenije da se izvuku, setite se ovog momenta. Setite se Terzića i Čovića. Setite se kako su žarili i palili po Srbiji. Želim vam da kao građani Srbije u tom trenutku osetite bar malo stida. E tada će u Srbiji bolje da se živi.
     (kanal, 10. maj 2019 17:14)

    # Link komentara

  146. VOLIM JE DO LUDILA...
     (Delije Čikago, 10. maj 2019 17:14)

    # Link komentara

  147. Haha
     (jans, 10. maj 2019 17:14)

    # Link komentara

  148. TITULA TITULA TITULA..SLAVIĆE SE TITULAAA!!!

    a kad je proslava ove titule iz 46? ;)
     (SUNĐER BOB, 10. maj 2019 17:13)

    # Link komentara

  149. A sto nam je ukradena osvojena titula 1986? 31 titula je nasa!!!
     (Milan, 10. maj 2019 17:13)

    # Link komentara

  150. Pricaju o tituli dobijenoj na sudu a prisvajaju titulu dodeljenu odlukom nekakve komisije sa 3:2 u glasovima....hahaha
    (zufer, 10. maj 2019 17:11)

    # Link komentara

  151. Idemoooooooo....
     (Delije Čikago, 10. maj 2019 17:11)

    # Link komentara

  152. Kakav sud takva i država.
     (peca, 10. maj 2019 17:11)

    # Link komentara

  153. Živela slobodna, nezavisna, Vojvodina
    (hekete pekete, 10. maj 2019 17:11)

    # Link komentara

  154. oce vam sad zivot biti laksi zato sto imate 3 zvezdice?
    (laki, 10. maj 2019 16:30)

    Ne znam da li ce mama biti laksi ali na osnovu komentara jedno je sigurno, vama ce biti tezi! A s obzirom na to da placete bogovski i da cete na ovoj trecoj zvezdici bas bas plakati, onda se namece zakljucak da ce i nama biti laksi, jer verujte uvelicavate nase uspehe vasim suzama i sve je lakse uz vase suze, hvala vam, divni ste!
    (Sub013, 10. maj 2019 17:11)

    # Link komentara

  155. @Sojber @Sajber @salabajzer
    Jel te pucaju kompleksi iz 91',znam da pucaju,pucace te dok si ziv,ne brini!
    (Delija, 10. maj 2019 17:09)

    # Link komentara

  156. Питате зашто је Партизан уопште играо прво првенство послератне Југославије ако није играо квалификације? Е па рођаци, ми смо играли бараж на Блајбургу и победили с нулом, тиме смо се квалификовали. Вама није била довољна победа у Тирани од 5:2, против братске Албаније, морали сте у доигравање, при том сте и Војводину од Србије одвојили зарад сопствених интереса. На част вам било великоСрби.
     (Штилцована катаболцна, 10. maj 2019 17:09)

    # Link komentara

  157. Lebdim iznad rupe mogli bi da podele titulu da Vojvodina nije bila pokrajina sto je i danas. Ovako i danas postoji prva, druga i treca liga kojoj pripada Vojvodina tj pobednik na tetitoriji Vojvodine je prvak jedne od cetiri grupe trece lige, i nema sanse da ove godine deli titulu sa Zvezdom.
    (Solomon, 10. maj 2019 17:09)

    # Link komentara

  158. Zvezda bi pre svega trebalo da trazi da se oduzmu titule partizanu koje mu je dodelio SUD UDRUZENOG RADA !!! Da im se ZVANICNO izbrisu iz registra jer ionako im UEFA i FIFA nikada nisu priznali iste !!!!!
     (Gorki, 10. maj 2019 17:08)

    # Link komentara

  159. Sad treba da se ide po 1986. , Zvezda osvojila titulu, igrala KES naredne godine i tukla jedan Real Madrid sa 4:2, da bi joj neki sud udruženog rada to uzeo i dodelio Partizanu. Taj sud odavno ne postoji, a UEFA i FSJ su samim tim sto je Zvezda igrala KES smatrali nju kao jedinog pravog prvaka te godine!
    (d, 10. maj 2019 16:25)

    decko, mnogo ti spinujes! nikakav prvak te 1986. godine nije bila zvezda, vec partizan kome je oduzeta titula nakon sto je slavko sajber odlucio da ponisti celo poslednje kolo zbog "sumnji" u namestanje. znaci sitacija koja se nikada nigde nije dogodila, verovatno ni u africi! posto je jedino partizan sa pravom odbio da ucestvuje u tom cirkusu od ponovljenog kola, partizanov mec (ne secam se sa kim, u regularnom poslednjem kolu je dobio na jna 4:0) je registrovan sluzbenim rezultatom 3:0 za goste i titula je za zelenim stolom dodeljena zvezdi, a partizan je sledece sezone 1986/87 poceo takmicenje sa -6 bodova. pa i pored toga, na kraju je bio iznjednacen sa vardarom. naknadnom ispravnom odlukom, vracena mu je titula za 1986. i ukinut minus od 6 poena za 1987, cime je postao prvak i za tu sezonu. obe titule cisto osvojene na terenu! ovo ce ti potvrditi svaki pravi, matori, neostrasceni zvezdas! samo klinci kojima na tribini ispiraju mozak glupostima i koji se loze na saviju, marka kapetana, ultraskop i slicne gluposti veruju u ovo sto si ti ispisao. cuj njega, UEFA priznaje zvezdi titulu... a sto se tice ove titule iz 1946, sta drugo reci do cirkus
    (andreas kisser, 10. maj 2019 17:08)

    # Link komentara

  160. Još jedna pobeda i TITULA!!!
    (balea, 10. maj 2019 17:07)

    # Link komentara

  161. Nece je priznati skupstina FSS Srbije, ako imamo drzavu.
    (Djordjevic, 10. maj 2019 17:07)

    # Link komentara

  162. Priznaće im i sve titule iz školskog dvorišta i s poljanje. Slika i prilika društva u kome živimo. Komentari to nedvosmisleno pokazuju.
     (HTFAY?, 10. maj 2019 17:07)

    # Link komentara

  163. Zvezda mi je sve Zvezda život je
    :-)
     (petar novi sad, 10. maj 2019 17:06)

    # Link komentara

  164. Сада је време да кренемо даље у своју историју и тражимо континуитет у постојању клуба од 1913 и признање освојених трофеја из периода 1913-1945!
    Зашто и коме то смета?
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Црвена звезда 1913, 10. maj 2019 16:31)

    Da li si ti normalan?
    Komunisti su napravili Fiskulturno Društvo Crvena Zvezda i Fiskulturno Društvo Jugoslovenska Armija (kasnije promenjen naziv u Partizan), tako što su nacionalizovali stadione srpskih klubova BSK-a i Jugoslavije i onda ih dodelili svojim novim projektima. U odluci stoji da se svi predratni klubovi moraju skrajnuti zbog svog NACIONALNOG I BURŽOARSKOG karaktera. Najbolji igrači BSK-a i Jugoslavije su zaigrali za Zvezdu, jer ko je Krcunu dok su po Srbiji trajale čistke smeo da kaže NE, a najbolji igrači iz cele Juge koji su služili vojsku su dobijali prekomandu da igraju za budući Partizan pa su kod njih završavali i Hrvati.

    Znači Vi ne da niste naslednici nego ste razlog uništenja BSK-a i Jugoslavije. Ova tvoja izjava je čisto prekrajanje istorije u rangu da su manastiri na Kosmetu šiptarski. SRAMOTA!!!!!

    P.S. Molim da mi redakcija obavezno objavi komentar i da ne učestvuje u ovakvim podmetanjima i prekrajanjima istorije.
    (ISTINA, 10. maj 2019 17:02)

    # Link komentara

  165. Kome je ovo jos bitno...
     (Milos, 10. maj 2019 17:01)

    # Link komentara

  166. Tišina tamo, da ne izgubi Partizan titule dobijene za vreme Tola!
     (®Laki, 10. maj 2019 17:01)

    # Link komentara

  167. Kvalifikacije uže Srbije za savezno prvenstvo Jugoslavije se priznaje kao titula, strašno u kom mi vremenu živimo, dzabe vam, Partizan je prvi šampion nekadašne države vi ste samo farsa i vic nedelje
    (BrukliNS, 10. maj 2019 16:47) # Link komentara

    Dakle, tu si u pravu, Partizan je prvi šampion propale države, ali ovde je u pitanju prvenstvo Srbije. Nego, lepo kažeš da seu to bile kvalifikacije za prvo prvenstvo FNRJ, pa mi onda nije jasno, kako ste se vi kvalifikovali za to prvenstvo? Možda odlukom nekog suda, kao što je onaj udruženog rada koji vam je dodelio dve titule '86 i '87?
    (Sofronije, 10. maj 2019 17:01)

    # Link komentara

  168. Zvezda Srbija nikad Vojvodina.
     (Spartak Su je Srbija, 10. maj 2019 16:59)

    # Link komentara

  169. 1946 Spartak i Zvezda neka podele titulu.
    (Lebdim iznad rupe, a u Parizu pucaju setice, 10. maj 2019 16:59)

    # Link komentara

  170. oce vam sad zivot biti laksi zato sto imate 3 zvezdice?
    (laki, 10. maj 2019 16:30)

    Vama će biti teži :)
     (ksksksk, 10. maj 2019 16:58)

    # Link komentara

  171. Živela slobodna nezavisna Vojvodina !!!
    (Cole, 10. maj 2019 16:57)

    # Link komentara

  172. Evo , ja kao bivši strastveni navijač Zvezda , a sada simpatizer tog klupa , sam apsolutno protiv priznavanja te titule. Prvo , te godine je i Spartak bio prvak zone Vojvodina a Crvena zvezda zone Srbija. Na stranu što Partizan nije učestvovao u kvalifikacijama te godine , već je direktno uvršten u prvu ligu kao vojni klub. Finalna utakmica nikad nije odigrana između Zvezde i Spartaka. Samo ime kaže da su to bile kvalifikacije. Nije to bila država Srbija , već SFRJ. Prvak sezone 1946/47 je bio Partizan. Šta ćemo sa narednom sezonom , gde je Dinamo bio prvak ? Partizan je bio najbolje plasirani tim iz Srbije. Hoćemo mu priznati titulu ? I tako unedogled. Fudbal se igrao i u periodu 1941-45. Verovatno je BSK bio prvak. Hoće li OFK Beograd tražiti priznavanje nekih titula (iako nikakve veze nemaju sa predratnim BSK-om i ukrali su istoriju). Ovaj region je obična cirkuska šatra i spremni smo odavno za neki meteor.Od Vardara pa do Triglava , ne zna se ko je luđi i gluplji.
    (Al Kos, 10. maj 2019 16:46)

    Isto je Hajduk bio prvak u prvenstvu Hrvatske ali bez Istre koja je igrala zasebno prvenstvo.
     (d, 10. maj 2019 16:56)

    # Link komentara

  173. Dve titule odjednom, busiiiii
    (Sale, 10. maj 2019 16:28)
    Ide i treća za 1986.godunu.
     (bezimenasam, 10. maj 2019 16:56)

    # Link komentara

  174. zvezda Srbija nikad' ... oh cekaj...
    (Delije sa seRvera, 10. maj 2019 16:38)

    Zvezda 1946. prva u uzoj Srbiji, Spartak u Vojvodini a titula Srbije Zvezdi!
    Da kako je isla ona parola?
    zvezda Srbija nikad' ... oh cekaj...
    Izgleda: Zvezda Srbija nikad Vojvodina u Srbiji, jel tako Zvezdasi?!
    (C. posla, 10. maj 2019 16:56)

    # Link komentara

  175. Oni su imali garancije će će im priznati ovu izmišljenu titulu, pa znatno pre odluke nakačili treću Zvezdicu. Onda i subotički Spartak ima pravo na titulu, jer su osvojili isti taj turnir (kvalifikacije za ligu Jugoslavije) samo na teritoriji Vojvodine. E sad ako je i Vojvodina deo Srbije, a koliko znam jeste, onda treba i njima titulu priznati. Mi smo i onako po mnogo čemu specifična zemlja , pa možemo eto imati i dva šampiona u fudbalu.
     (kad se već deli šakom i kapom, 10. maj 2019 16:56)

    # Link komentara

  176. Ali koliko samo prepostenih Partizanovaca. Rodjaci, vase tri titule su bukvalno otete, 1986 kada je samo vama utakmica kasnila u poslednjem kolu jer ste osluskivali rezultate i koliko golova treba da postignete. Ponovljeno je kolo, Zvezda postala sampion ali nekoliko godina kasnije Zvezdi oduzeta titula i vama dodeljena. Iduce godine ista prica samo sa Vardarom koji tu titulu racuna, bas njih briga za sud udruženog rada. 99 godine ste proglaseni kao prvaci, a trecina prvenstva jos trebala da se odigra. Umesto da se celo prvenstvo ponisti zbog bombardovanja!
     (d, 10. maj 2019 16:53)

    # Link komentara

  177. Сад треба тражити титулу коју је одузео суд удруженог рада. Та титула је много битнија а и човек од "познавања права" ће је признати јер ту је ПРАВНО СВЕ ЈАСНО "НИКАКАВ СУД КОЈИ НИЈЕ СПОРТСКИ НЕ МОЖЕ ДОНОСИТИ ОДЛУКЕ У ФУДБАЛУ ПО СТАТУТУ УФЕ. Тако ето нама 31. Титуле. А и право ће бити задовољно.
     (Милорад, 10. maj 2019 16:53)

    # Link komentara

  178. зар није профњесор написао рад од 26 страна у ком је образложио....нешто....????
    (KliftonToni, 10. maj 2019 16:53)

    # Link komentara

  179. oce vam sad zivot biti laksi zato sto imate 3 zvezdice? 
    (laki, 10. maj 2019 16:30) 

    Tebi sigurno nece !!! :)))
     (UGASENO JSD partizai, 10. maj 2019 16:53)

    # Link komentara

  180. Pa sta kaze Vuletic rodjaci ??? :)))
     (UGASENO JSD partizai, 10. maj 2019 16:52)

    # Link komentara

  181. Vidimo da se vec te 46 uveliko radilo na parcanju Srbije i teritorija gde zive Srbi. To vidimo sto su vec tad odvojili vojvodinu i srbiju u razlicita takmicenja. Da je pameti da se prizna i jednima i drugima titula a ne samo zvezdi, ili da ostane bez zvanicnog prvaka.
    (next, 10. maj 2019 16:51)

    # Link komentara

  182. oce vam sad zivot biti laksi zato sto imate 3 zvezdice?
    (laki, 10. maj 2019 16:30)

    Oće!
     (MomaSRB, 10. maj 2019 16:49)

    # Link komentara

  183. Ja kao navijac zvezde kazem da je ovo sramota, kao sto me je sramota kad damo gol iz nepostojeceg penala ili kad sudija navlaci za nas. Iz prostog razloga jer sta je onda Spartak osvojio? Zelim jednom da dozivim da prvenstvo bude regularno da niko ne navlaci ni za Partizan ni za Zvezdu ni za Radnicki, vec da sve bude kako treba. Sta ocekicari kad nam je sve trulo.
    (Goran, 10. maj 2019 16:28)

    Ijaooo sve ti verujem da si ti navijac Zvezde, daleko od toga da Zvezdu guraju sudije to su smesne grobarske price...
     (webber, 10. maj 2019 16:49)

    # Link komentara

  184. ???
     (MomaSRB, 10. maj 2019 16:48)

    # Link komentara

  185. ha ha ha
     (Beli, 10. maj 2019 16:48)

    # Link komentara

  186. TOOOOOOOOOO!!!
     (ja, 10. maj 2019 16:48)

    # Link komentara

  187. To se znalo i pre 15 dana...
     (Bard Živa, 10. maj 2019 16:48)

    # Link komentara

  188. Svi na Rajka rodila nas majka...titule da slavimo.
    Bice tripleta kup je slag na tortu.A vesnik specijal hitni jagoda na vrhu.
     (Loznica,Trsic,Jon Bon Jovi, 10. maj 2019 16:47)

    # Link komentara

  189. Kvalifikacije uže Srbije za savezno prvenstvo Jugoslavije se priznaje kao titula, strašno u kom mi vremenu živimo, dzabe vam, Partizan je prvi šampion nekadašne države vi ste samo farsa i vic nedelje
    (BrukliNS, 10. maj 2019 16:47)

    # Link komentara

  190. Nismo mi Grobari na aparatima, već ova jadna država. Prilagođavanje istorije i prava nije svojstveno pravim narodima, već otpadu. Ako je jedna titula toga vredna, u redu stvar. Šnajderi iz "Matije Kežmana", prišijte 3. zvezdicu i još malo podelite Srbiju, samo napred(no)...
    (Tja..., 10. maj 2019 16:46)

    # Link komentara

  191. Evo , ja kao bivši strastveni navijač Zvezda , a sada simpatizer tog klupa , sam apsolutno protiv priznavanja te titule. Prvo , te godine je i Spartak bio prvak zone Vojvodina a Crvena zvezda zone Srbija. Na stranu što Partizan nije učestvovao u kvalifikacijama te godine , već je direktno uvršten u prvu ligu kao vojni klub. Finalna utakmica nikad nije odigrana između Zvezde i Spartaka. Samo ime kaže da su to bile kvalifikacije. Nije to bila država Srbija , već SFRJ. Prvak sezone 1946/47 je bio Partizan. Šta ćemo sa narednom sezonom , gde je Dinamo bio prvak ? Partizan je bio najbolje plasirani tim iz Srbije. Hoćemo mu priznati titulu ? I tako unedogled. Fudbal se igrao i u periodu 1941-45. Verovatno je BSK bio prvak. Hoće li OFK Beograd tražiti priznavanje nekih titula (iako nikakve veze nemaju sa predratnim BSK-om i ukrali su istoriju). Ovaj region je obična cirkuska šatra i spremni smo odavno za neki meteor.Od Vardara pa do Triglava , ne zna se ko je luđi i gluplji.
    (Al Kos, 10. maj 2019 16:46)

    # Link komentara

  192. Neka igra kup sampiona 46te ahahahhaha
     (Jovan, 10. maj 2019 16:45)

    # Link komentara

  193. Dajte im jos dvadeset titula, da zasiju jos dve zvezdice, proglasite ih za vecite sampione, nek odredi komisija i to je to.
     (ilic, 10. maj 2019 16:45)

    # Link komentara

  194. Posle ce neko da se pita zasto ce ljudi iz Vojvodine jednog dana da pricaju o otcepljenju, ako je zvezda bila prvak dela zemlje bez Vojvodine, a Sraptak prvak Vojvodine, onda je ovaj sud upravo priznao da Vojvodina nije deo Srbije.
    (marko, 10. maj 2019 16:27)



    Vojvodina je deo Srbije i ja to kažem i kao građanin Vojvodine i kao neko ko nije pravi Srbin i kao neko ko navija za FK Vojvodinu.
    (Bunjevac, 10. maj 2019 16:45)

    # Link komentara

  195. "Fudbalski savez Hrvatske je na isti način dodelio još jedan trofej Hajduku, pošto je ekipa iz Splita te 1946. godine bila prva u ligi Hrvatske."


    Ako se priznaje Hajduku, onda uredu, slobodno se javite Hrvatskom nogometnom savezu da i vama priznaju titulu, ako oni budu spreceni pozovite se na Sajbera, a kod nas mozete na Krcuna ili na Kokezu...
    (savez je savez-suze u splitu, 10. maj 2019 16:45)

    # Link komentara

  196. Voleo bih da se ponovo razmatra sezone 1985/1986. (tzv. Šajberova sezona). U slučaju da se utvrdi da je trebalo postupati po Statutu FSJ, koji je tada važio i Partizan i Crvena zvezda bi morali retroaktivno u niži rang, a onda bi moralo da bude poništeno i njihovo učešće u evropskim kupovima, a samim tim i svi rezultati do kraja 1991. To bi značilo da je Crvena zvezda neregularno nastupala u Kupu šampiona, kao uostalom i Partizan i svi klubovi koji su tada lažirali (Crvena zvezda je sama priznala lažiranje, tu ne bi bilo nikakvog spora). Zaključak izvedite sami, ali titula Kupa šampiona iz 1991. je samim tim neregularna i treba je zvanično ukinuti.
    (Slavko Šajber, 10. maj 2019 16:45)

    # Link komentara

  197. Ovo nekako baš ide uz današnju Srbiju, taman se uklapa.
     (Swift, 10. maj 2019 16:45)

    # Link komentara

  198. napokon... pravedno ! Ajmo breee 3 zvezdice !!!!!!
    (SeQula, 10. maj 2019 16:45)

    # Link komentara

  199. Iskreno meni se kao okorelom zvezdasu ovo ne svidja , a i pravedno bi bilo da se onda i Spartaku prizna , nije fer samo nama.
    (Kengur, 10. maj 2019 16:22)

    Spartak titulu nije tražio jer oni imaju obraza, za razliku od nekih koji sada vode Crvenu zvezdu i državu Srbiju.
    (Sudija Djokic centarfor sampiona, 10. maj 2019 16:44)

    # Link komentara

  200. bravo.. čestitam.. nek vam je na čast.. ali nemate vi to..
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (gravedigger, 10. maj 2019 16:21) # Link komentara

    Reče navijač kluba koji je osvojio prvenstvo '76. golom u 96-om minutu poslednjeg kola kada nije bilo nadoknade vremena), kada su sve ostale utakmice uveliko bile gotove. Reče navijač kluba koji j dve tirule '86 i '87 "osvojio" na SUDU UDRUŽENOG RADA. I reče navijač kluba koji je "osvojio" titulu sa dva boda prednosti, deset kola pre kraja prvenstva, zato što je u državi bio rat.
    bravo.. čestitam.. nek vam je na čast.. ali vi to nikad niste ni imali!
    (Sofronije, 10. maj 2019 16:43)

    # Link komentara

  201. ljudi ovo je tragedija, bez obzira ko je za koga ali ovo je strasna komedija
     (Marko, 10. maj 2019 16:43)

    # Link komentara

  202. Mora se preispitati i 86-ta. Pravda je spora ali dostižna.
     (bimmer, 10. maj 2019 16:43)

    # Link komentara

  203. Kao Zvezdasu ovo je za mene potpuno nebitno cak i nepotrebno. Niti mi ta tituls ista znaci.

    Ali dobro,Terzic je poznat po tome sto voli da kreira istoriju prema svojim afinitetima,pa je tako i kao direktor OFK BG prisvojio 5 predratnih titula BSK-a, iako OFK BG nema veze sa ondasnjim BSKom osim sto su mislili da su naslednici predratnog BSK-a

    Glavna stvar lezi u aferi Sajber. Tu nam je preko fantomskog i totalno nenadleznog suda udruzenog rada oteta titula iz 1985. kao i Vardaru naredne godine i obe dodeljene Partizanu klubu koji je odbio da izadje na teren i opet odigra utakmicu.
    (Slobodni Klikeri, 10. maj 2019 16:42)

    # Link komentara

  204. Zvezda je na taj način izborila svoje učešće u prvoj saveznoj ligi kao i Spartak, a partizan je mimo svih pravila, iako se nije plasirao za to najelitnije državno klupsko takmičenje u fudbalu uguran na silu i oni se sad tu nešto kao bune, pa ko je ovde lud??? Da ne pričamo o tome što su partizanu poklonjene dve titule iz 86-e i 87-e i to za zelenim stolom, tako što su iste otete od Zvezde i Vardara, i to bi takođe trebalo da se vrati Zvezdi i Vardaru!!! Što se Spartaka tiče, Vojvodina je sada u sastavu Srbije što je i normalno, ali to tada, upravo zahvaljujući tim partizanskim političarima, nije bio slučaj!
    (Roque Santa Cruz, 10. maj 2019 16:42)

    # Link komentara

  205. Све бивше републике СФРЈ имају првака за ову годину, зар само ми да немамо???
     (Стара школа, 10. maj 2019 16:41)

    # Link komentara

  206. Bravo bravo konacno pravda.Ima boga,cekalo se 73god i docekalo.
    Tri zvezdice hocu ja necu jedan necu dva.
    Veliki klub najveci na Balkanu i sire.
     (Loznica,Trsic,Jon Bon Jovi, 10. maj 2019 16:40)

    # Link komentara

  207. Divna vest za 70
     (Kole, 10. maj 2019 16:40)

    # Link komentara

  208. 1946 Spartak i Zvezda neka podele titulu.
    (Lebdim iznad rupe, a u Parizu pucaju setice, 10. maj 2019 16:39)

    # Link komentara

  209. zvezda Srbija nikad' ... oh cekaj...
    (Delije sa seRvera, 10. maj 2019 16:38)

    # Link komentara

  210. Koja sprdnja, Spartak bio najbolji u Vojvodini a Zvezda u ostatku Srbije, ali se Zvezdi priznaje titula jer verovatno Vojvodina nije tada bila deo Srbije!? Ali dobro svi znamo kako stoje stvari sada i ko je ciji na vlasti, pa moze im se. Samo neka se paze, okrece se kolo srece i nicija nije gorela do zore! Docice neki okoreli grobar na vlast, a tada ce se oduzimati sve ove titule koje budu osvojili za njegovo vreme!!!
     (navijac, 10. maj 2019 16:38)

    # Link komentara

  211. FFS zvanično priznao Vojvodina kao nezavisnu državu
    (Amater, 10. maj 2019 16:37)

    # Link komentara

  212. Živeo Vučić!
     (itd, 10. maj 2019 16:37)

    # Link komentara

  213. Vidim da ima navijača Crvene zvezde koje je sramota ove farse i to mi vraća nadu da kao narod još nismo totalno potonuli. Mada, neki koji rade ovakve stvari svesrdno se trude da potonemo. Kome i zašto sada treba sve ovo, časnim ljudima sigurno ne.
    (Nicky boy, 10. maj 2019 16:37)

    # Link komentara

  214. A u saveznoj ligi je Partizan bio ispred Zvezde te godine...
     (stiskavac, 10. maj 2019 16:37)

    # Link komentara

  215. partizan ima titulu 99 kada se nije zavrsilo prvenstvo jugoslavije, i dve titule za zelenim stolom 80-ih i zadnji su koji treba da se bune.
     (crni_redstar, 10. maj 2019 16:36)

    # Link komentara

  216. Jel pukao profesor doktor od muke.
    @Bicu Slobodan

    Puklo je pravo i pravda. Uzivajte i nasladjujte se.
     (Spartak Su je Srbija, 10. maj 2019 16:36)

    # Link komentara

  217. Pa ovi otcepise Vojvodinu! Jel to Vojvodina nije bila Srbija???
    (Bob Sent Kler, 10. maj 2019 16:35)

    # Link komentara

  218. A, šta, Spartak predao utakmicu?
     (zvezdoprc, 10. maj 2019 16:35)

    # Link komentara

  219. Pravna komisija hahahahahahahaha...

    To je inace nezavisna komisija koja je sama donela odluku.
     (Creative mind, 10. maj 2019 16:35)

    # Link komentara

  220. Neka su vam priznali.Samo nemojte onda da pljujete ljude koji su za nezavisnost Vojvodine.
     (najbolji je opancarev lepak., 10. maj 2019 16:35)

    # Link komentara

  221. Ovo je samo malecka satisfakcija,za 86.,87. i titulu ratne 99. godine!!!
     (Cekamo 20.titulu u kosarci, 10. maj 2019 16:35)

    # Link komentara

  222. ?
     (Ringo Star, 10. maj 2019 16:34)

    # Link komentara

  223. Nije ovo komedija od lige, već od države.
     (zvezdoprc, 10. maj 2019 16:34)

    # Link komentara

  224. Sportska priča
    (Ivan, 10. maj 2019 16:33)

    # Link komentara

  225. To je zbog skandiranja Vučiću na JNA protiv Napretka.
     (zvezdoprc, 10. maj 2019 16:33)

    # Link komentara

  226. Sramota,kakva komedija od liga poslednje 3,4 sez..
    (RepublikaSrpska, 10. maj 2019 16:17)

    Naravno, a inače šest sezona pre toga je sve bilo ultra regularno...

    Da se ne lažemo, isto je bilo i tada i sada samo su se okolnosti malo promenile (čitaj otišli su Tole & Co) a umesto nas vi ste dobili nesposobnu upravu kojoj je cilj punjenje džepova.
     (Wllaxy, 10. maj 2019 16:33)

    # Link komentara

  227. Konačno! Pravda je spora ali dostizna!
     (poznavalac, 10. maj 2019 16:33)

    # Link komentara

  228. Kakva ljubomora u Zagrebu, ccc
    (KAZNA KRU, 10. maj 2019 16:33)

    # Link komentara

  229. Зашто је друг Вулетић био против,па то су биле партизанске године у уређењу земље.Да је ФК Партизан тад био првак Србије одавно би му се писала та титула.Пошто је то исто урадила и Хрватска,нема места за теорије завере било какве врсте.Браво Звездо,ако узмеш Куп ето три трофеја ове године.
    (Вулетић???, 10. maj 2019 16:32)

    # Link komentara

  230. Cestitamo! Naravno da im treba priznati titulu uze Srbije iz 1946. kao i titulu Albanije iz 1945. kad su 22.aprila 1945.u Albaniji igrali svoj prvi mec i 5:2 pobedili Tiranu!
    (parada zvezdasa, 10. maj 2019 16:32)

    # Link komentara

  231. Hehe, Savo, Vucela i dobri medo koji se ne boji zime i snega ce biti upamcen kao ljudi koji su izgubili dve titule za jednu sezonu😂😂😂
    (MladaPartizankaBombeBacala, 10. maj 2019 16:32)

    # Link komentara

  232. Diznilend...
     (Nefa, 10. maj 2019 16:31)

    # Link komentara

  233. Сада је време да кренемо даље у своју историју и тражимо континуитет у постојању клуба од 1913 и признање освојених трофеја из периода 1913-1945!
    Зашто и коме то смета?
     (Црвена звезда 1913, 10. maj 2019 16:31)

    # Link komentara

  234. Sramota znaci Vojvodina nije u Srbiji ovo je politicka odluka a politika i sport neidu skupa
     (gox, 10. maj 2019 16:31)

    # Link komentara

  235. oce vam sad zivot biti laksi zato sto imate 3 zvezdice?
     (laki, 10. maj 2019 16:30)

    # Link komentara

  236. ???
     (djenka sa parkingaaa, 10. maj 2019 16:30)

    # Link komentara

  237. Ako je Hajduku dodeljena,normalno da će i nama.
    (Ivan, 10. maj 2019 16:29)

    # Link komentara

  238. Sramota
     (gox, 10. maj 2019 16:29)

    # Link komentara

  239. Ali Zeljko Pantic kaze da to ...
     (poznavalac, 10. maj 2019 16:29)

    # Link komentara

  240. 30 komada opaa
     (czv, 10. maj 2019 16:29)

    # Link komentara

  241. Ja kao navijac zvezde kazem da je ovo sramota, kao sto me je sramota kad damo gol iz nepostojeceg penala ili kad sudija navlaci za nas. Iz prostog razloga jer sta je onda Spartak osvojio? Zelim jednom da dozivim da prvenstvo bude regularno da niko ne navlaci ni za Partizan ni za Zvezdu ni za Radnicki, vec da sve bude kako treba. Sta ocekicari kad nam je sve trulo.
     (Goran, 10. maj 2019 16:28)

    # Link komentara

  242. Ma pišite odmah 40 titula! Dok je ova ekipa u FSS! Jeftino! Partizan!
    (Bojan, 10. maj 2019 16:28)

    # Link komentara

  243. ....pa sta ovo radite!?
    (..., 10. maj 2019 16:28)

    # Link komentara

  244. Dve titule odjednom, busiiiii
     (Sale, 10. maj 2019 16:28)

    # Link komentara

  245. Ma pobogu ljudi mislite na Pantica i 'profesora', kako li ce i ovo podneti?
    (Arthas, 10. maj 2019 16:28)

    # Link komentara

  246. Ko je i očekivao drugi ishod? Jedina država na svijetu koja je u jednoj sezoni imala 2 šampiona... Cirkus. Banana liga. Banana država.
    (Greatness, 10. maj 2019 16:15)

    Zaboravljas Hrvatsku gde je Hajduku priznata titula 46' a Istra je bila takodje sampion
     (hero, 10. maj 2019 16:28)

    # Link komentara

  247. Ko je priznao? Vučić?
    (ja, 10. maj 2019 16:19)

    Ne Vučić već gospodin Augentaler.
     (Mirko, 10. maj 2019 16:27)

    # Link komentara

  248. Hvala lepo ... dovidjenja domacem fudbalu.
     (majstor, 10. maj 2019 16:27)

    # Link komentara

  249. Posle ce neko da se pita zasto ce ljudi iz Vojvodine jednog dana da pricaju o otcepljenju, ako je zvezda bila prvak dela zemlje bez Vojvodine, a Sraptak prvak Vojvodine, onda je ovaj sud upravo priznao da Vojvodina nije deo Srbije.
    (marko, 10. maj 2019 16:27)

    # Link komentara

  250. Ko je i očekivao drugi ishod? Jedina država na svijetu koja je u jednoj sezoni imala 2 šampiona... Cirkus. Banana liga. Banana država.
    (Greatness, 10. maj 2019 16:15)

    Zaboravljas Hrvatsku gde je Hajduku priznata titula 46' a Istra je bila takodje sampion.
     (Trance, 10. maj 2019 16:26)

    # Link komentara

  251. Sad treba da se ide po 1986. , Zvezda osvojila titulu, igrala KES naredne godine i tukla jedan Real Madrid sa 4:2, da bi joj neki sud udruženog rada to uzeo i dodelio Partizanu. Taj sud odavno ne postoji, a UEFA i FSJ su samim tim sto je Zvezda igrala KES smatrali nju kao jedinog pravog prvaka te godine!
     (d, 10. maj 2019 16:25)

    # Link komentara

  252. Crveno zvezdo , volim te najvise , doslo je vreme titula da slavi se , konacno nam je stigla treca zvezda na grbu , ali partizan samo ima dve
    (Daki, 10. maj 2019 16:25)

    # Link komentara

  253. NapreDNO!!!
     (The Wolf, 10. maj 2019 16:25)

    # Link komentara

  254. Neko ovde rece Grobari na aparatima. I jesmo, drze nas aparati da ne crknemo od smeha. Koja ste vi lakrdija od kluba, brate, to nema nigde.
     (Grobarchina, 10. maj 2019 16:24)

    # Link komentara

  255. I onda se pojavi neki navijac zvezde i spominje Partizan i vlast u istom kontekstu :D
    (ja, 10. maj 2019 16:24)

    # Link komentara

  256. Pravda je pobedila!
     (poznavalac, 10. maj 2019 16:24)

    # Link komentara

  257. Без имало логике...
    Али ни ова екипа неће вјечно владати...
    (Sasa, 10. maj 2019 16:23)

    # Link komentara

  258. Koga boli uvo za titule u nepostojećoj državi.Samo Srbi pričaju o Jugoslaviji kao da još postoji.
    (Aleksandar, 10. maj 2019 16:23)

    # Link komentara

  259. Sad na 1986, sve sto nam pripada.
     (sasa, 10. maj 2019 16:23)

    # Link komentara

  260. Iskreno meni se kao okorelom zvezdasu ovo ne svidja , a i pravedno bi bilo da se onda i Spartaku prizna , nije fer samo nama.
    (Kengur, 10. maj 2019 16:22)

    # Link komentara

  261. Prisivaj 3. Zvezdicu.
    (Cucek, 10. maj 2019 16:22)

    # Link komentara

  262. Licna karta Fk Crvena zvezda:
    Osnovani 1945,
    30 titula,
    24 kupa,
    2 super kupa Jugoslavije,
    1 liga kup Jugoslavije,
    2 Mitropa kupa,
    1 Kup Evropskih sampiona,
    1 Interkontentalni kup.
     (d, 10. maj 2019 16:22)

    # Link komentara

  263. bravo.. čestitam.. nek vam je na čast.. ali nemate vi to..
     (gravedigger, 10. maj 2019 16:21)

    # Link komentara

  264. jasno je svima u kakvoj drzavi zivimo i kako ovaj rezim ima strucno ime
    (Bgd, 10. maj 2019 16:21)

    # Link komentara

  265. Ma da bre, sad ili nikad! A da vidite za jos par komada dok je vruce!
    Napredan neki projekat!
     (ja pa ja pa šta, 10. maj 2019 16:20)

    # Link komentara

  266. Kao navijac velike Crvene Zvezde mogu da vam kazem da me je sramota.
     (Only red, 10. maj 2019 16:20)

    # Link komentara

  267. Čega se pametan stidi...
    (ja, 10. maj 2019 16:19)

    # Link komentara

  268. Ko je priznao? Vučić?
    (ja, 10. maj 2019 16:19)

    # Link komentara

  269. ,,3 звездице на дресу"
     (Северац, 10. maj 2019 16:19)

    # Link komentara

  270. 3 ZVEZDICE
     (Shein, 10. maj 2019 16:19)

    # Link komentara

  271. Sad da se reše titule iz 1986. i 1987. Šta bi rekla Uefa na činjenicu da su se te dve titule Partizanu dodelile na ad hoc napravljenom sudu koji ni nema osnova da presuđuje po pravnim pitanjima?
     (greg, 10. maj 2019 16:18)

    # Link komentara

  272. ovaj neće doživotno vladati...a kada padne ode tzv. titula!!!
     (darko, 10. maj 2019 16:18)

    # Link komentara

  273. Sramota,kakva komedija od liga poslednje 3,4 sez..
     (RepublikaSrpska, 10. maj 2019 16:17)

    # Link komentara

  274. Bravo ulazimo u istoriju fudbala jedno takmicenje dva sampiona.
     (Blue Moon 1607, 10. maj 2019 16:17)

    # Link komentara

  275. Jel pukao profesor doktor od muke?
     (Bicu Slobodan, 10. maj 2019 16:16)

    # Link komentara

  276. I idemo treća zvezdica!!!
     (Jevdja, 10. maj 2019 16:16)

    # Link komentara

  277. Ko je i očekivao drugi ishod? Jedina država na svijetu koja je u jednoj sezoni imala 2 šampiona... Cirkus. Banana liga. Banana država.
     (Greatness, 10. maj 2019 16:15)

    # Link komentara

  278. Ale ale ale oo titulu da slavimo!!
     (ssss, 10. maj 2019 16:15)

    # Link komentara

  279. A Grobari na aparatima...
     (bezimenasam, 10. maj 2019 16:15)

    # Link komentara

  280. Zvezda šampion ?
     (kole, 10. maj 2019 16:14)

    # Link komentara