Sreda, 08.05.2019.

14:58

Lenard: Verujem da ostali ne žele samo da stoje sa strane

Košarkaš Toronta Kavaj Lenard je posle treće pobede u polufinalnoj seriji plej-ofa protiv Filadelfije da je ekipa pokazala način na koji treba da igra.

Izvor: SV

Lenard: Verujem da ostali ne žele samo da stoje sa strane IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

23 Komentari

Sortiraj po:

Jaran

pre 4 godine

sportman
Izvini, NAJBOLJI CENTAR NA SVETU ne moze u istu recenicu sa navedenim igracima? Jel ti kapiras da su bukvalno samo Lenard, Durent i Jokic ti koji kidaju od starta plej-ofa???

Basketaš

pre 4 godine

Ne znam šta drugi misle al'za mene je Lenard pravi tihi igrač u košarci uopšte NBA negde je spomenut daa je dobrica van terena. Maksimalno radi na terenu dodaje asistira šutira igra u dva smera podređuje se timu. Kompletan košarkaš.🏀🏀

Jaran

pre 4 godine

Stefan COYG
Care, u to vreme kada su oni bili blizu vrha maltene su bili na 2 poraza od 10. mesta. I Memfis je na startu sezone bio prvi pa nikom nista. Jel ste vi ljudi stvarno ocekivali Lejkerse u plej-ofu??? Dzejms je sve to radio bukvalno do pre manje od godinu dana na ISTOKU, a zasto nije isto tako sam nosio tim i na ZAPADU? Nemojte da se izvlacite za tu povredu, covek je bukvalno isto igrao i pre i posle nje. Poslednje 3 sezone (2+ova) on NE IGRA odbranu. CINJENICA. Ko to igra sa Lenardom u ekipi? Plej-of mod Lauri? Siakam koji se jos uvek oblikuje, da li ce biti solidan/dobar/odlican igrac? Matori Mark koji kida odbranu ali u napadu sem protoka molis Boga da nesto uradi? Cim LeBron nema barem jednog All-Star igraca ili ne igra na istoku nista od plej-ofa. Jokic je doveo Denver na 2. mesto na nikad jacem zapadu u istoriji, a i ove sezone su imali povreda na izvoz. Jel Jokicu kojeg neki i dalje prozivaju da ne igra odbranu (ubio lik Oldridza) trebao vrhunski igrac da bi bio na vrhu lige?

Roki
Harden je trpao preko 40p i pobedjivao bez povredjenih Pola, Gordona i Kapele (u jednom trenutku su sva trojica bili van stroja). Harden je bolji OVE SEZONE od LeBrona, jel to tesko priznati ili...???

Lenard, Durent, Jokic, Janis, Harden, Lilard, Kari, Embid, Dzordz su imali bolje sezone od LeBrona dok su Lenard, Durent i Jokic podigli nivo svoje igre i pokazali kakve su igracine.

Posto se toliko lozite na statistiku, zanima me vase misljenje o Bukeru. SAMO SE NA TO FOKUSIRAJTE, ZABORAVITE SVE ONO GORE I RECITE MI KAKAV JE BUKER IGRAC KROZ STATISTIKU.

stefan

pre 4 godine

Ima da gule kd lenard i ekipa jos poodosta da bi se poredili sa lebronom uopste. . .da su kd i lenard daleko ispred svih trenutno jesu. . .a janis je ogranicenije i manjenkosarkaski inteligentna verzija dzejmsa sa tim steo je fizicki dominantniji. . .samo da sredi sut sa sistance sledece sezone trojka mu i ne treba moze da stigne i prestigne jamesa ali ima da guli on tek. .ipak je lbj mnogo vise uspeha imao na oocetku karijere prvih pet godina doduse i slabiju konkurenciju ali ipak

Roki

pre 4 godine

Stefan coyg, odlican komentar, ne bih nista dodao.

Jarane, Lebron je odigrao 16. sezonu i na zalasku je karijere. Nije ni realno da moze da se nosi sa mnogo mladjima, iako uopste ne zaostaje statisticki. A govoriti da je Harden bolji od njega je zaista smesno.

Stefan COYG

pre 4 godine

@ Jaran

Ja isto imam oci i gledam i video sam da su za katolicki Bozic dobili GS 25 razlike i to u Ouklendu. Do povrede niko nista nije lose pricao o Lebronu i Lejkersima... cak i najveci hejteri. Bili su treci posle prve trecine sezone.

Sad posle njegove povrede desavaju se neke odredjene stvari. On krece da brljavi bas i stvarno slabo da igra. Desava se prica za trejd za Dejvisa gde ovi nude sve za njega, trejda nema i ekipa pada normalno. Mladi igraci nekako tiho bojkotuju LA. Desava se takodje u upravi turbulencija na relaciji Medzik - Pelinka - Dzini Bas... i sve to ostavlja katastrofalan trag na igracima i na ekipi i na Dzejmsu svakako. Mogu da se slozima sa tobom da je imao nesto slabiju sezonu u odnosu na njegove standarde (iako je statisticki sve ok na papiru).

Sto se tice toga da sam "klasicni ocenjivac" Hmm pa bre druze ne pricam o prosloj deceniji, pricam o prosloj sezoni .Nije ni godinu dana proslo od NBA Finala.

Evo sada Durent ima 35 - 5 - 5 u proseku i svi su odlepili kao da nikada nisu to videli, a Dzejms to radio svake sezone otprilike manje ili vise...
Ja stvarno ne bih smeo da kazem tako samouvereno kao ti ili da se kladim u to... da LeBron ne bi imao statistike/partije slicne Janisovim, Lenardovim ili cijim vec da se nekako dokopao plejofa... uprkos nesto slabijoj sezoni generalno. Ja ocekujem njegov bounce back sledece godine... Praticu Lejkerse iako ih ne volim samo da vidim kako ce ovaj da odgovori na fail iz ove prosle godine/sezone...

Kole

pre 4 godine

Ljudi, clanak je o Lenardu, ne o princezi iz Holivuda.

A kad smo vec dobili clanak o njemu, valja istaci da je Lenard neverovatan u oba pravca i po mom skromnom misljenju, najbolji igrac ovog plejofa. Lik sutira preko 60%, ne siluje, ne trosi lopte. Kada igra izolaciju, to je uglavnom kos. Kada timu ne ide, obavezno ide njegov sut i kos, bez obzira koji je period. Iza njega su i Durent i Jokic i Janis. Neverovatan igrac, ali previse miran da bi ga ljudi doziveli na nacin na koji dozivljavaju recimo Jamesa. James je titule osvajao sa jos bar dva superstara, a Kavaj sam vuce oba tima u kojima je igrao. Nemojte mi reci da je to radio i Lebron, posto je igrao na slabom istoku u kojem nije bilo super timova sem njegovih, a sada ih je tri. Reptorsi ce samo zbog njega igrati ECF, a mozda i veliko finale. Ne zaboravimo da godinu dana nije igrao i da se vratio na neverovatnom nivou. Stara old school ekzekucija like MJ. Don't @me zbog ovoga. ;)

Jaran

pre 4 godine

Stefan COYG
Ne znam, brate, imam oci i gledao sam i utakmice i preglede tako da je ta "statistika" presmesna. Ti spadas u onu klasicnu grupu ocenjivaca: nema veze kakav je ove sezone, da vidimo gde je Janis bio pre 10 godina dok je ovaj dominirao. Iz sezone u sezonu barem jedan igrac napravi taj iskorak i bude bolji od njega, to je cinjenica i to svi vide na parketu koji znaci vise nego broj na papiru.

Mickey Ward

pre 4 godine

Po meni najjbolji igrac u NBA.U oba pravca je na visokom nivou najjjbolji od svih,durent,harden jesu brutalni u napadu ali odbrana onako skripi po mom nekom vidjenju,Lebrona su polako sustigle godine al opet covek je u top 3,ja nekako volim najvise lu wiliamsa i jasona tatuma kako igraju !..

Jaran

pre 4 godine

Memfis
Naravno, da neko ne shvati pogresno: ako kazem da nije top5 ne znaci da je 55. ili 65. najbolji vec odmah iza ovih najboljih. :D

Stefan COYG

pre 4 godine

@ Memfis @Jaran

Ne znam ljudi, ne slazem se da Dzejms nije u TOP 5... to je jednostavno nemocuce. Nisam neki njegov bot zasigurno pa da ga branim nesto... ali CINJENICA je sledeca: Nema te jednu godinu (jedan plejof) i ljudi odmah zaboravljaju koliko si dominantan.

Braco cisto radi podsetnika... da ne ulazimo dublje u analizu kako je LeBron paklen igrac... c o v e k je tokom proslog plejofa belezio prosecno na 22 utakmice koliko je odigrao: 34 Poena 9 Skokova 9 Asistencija uz sut iz igre 54%... ajde da vidimo bas ko ce to da isprati ove sezone.

Cinjenica je i da mu je odbrana sve slabija i slabija... ali nije to razlog da ispadne covek iz TOP 5... Da se ne lazemo nikada on ni nije bio top defanzivac, ma ni blizu toga (uprkos 5x ALL NBA Defensive timova). Slabija je odbrana NE zato sto on ne moze da isprati nekog tamo i da mu parira... nego zasto sto u odbrani cuva energiju i stedi se... da bi se fokusirao vise na napad. U ozbiljnim je godinama. Njegova draft generacija je na samrti otprilike.

Evo bas sam proverio prema onoj statistici Defensive Real Plus-Minus (koja navodno najbolje pokazuje ko je kakav igrac u odbrani) Dzejms je 54. od ne znam koliko ima igraca u NBA 400 ? U vrhu su Gober, Noel, Hasan, Dzordan, Dejvis, Cendler, Vucevic, Drejmond Grin, Kovington, Tarner... tako da mi deluje kao legitimna statistika. Tako da je to prema mom misljenju mit da je ovaj labilnost u odbrani.

POZ

petarczv

pre 4 godine

Можда може да се каже да је Леброн у топ 5 на том 5. месту, али су Харден, Јанис, Ленард и Дурент сигурно бољи од њега. То ће и сваки реалан Лебронов фан признати
(Memfis, 08. maj 2019 17:49)


Tačno tako, ovi igraju svemirsku košarku a LeBron sledeće godine 35...ispasce i iz top 10

Memfis

pre 4 godine

Лаурија сигурно не желе да стоје и гледају :). Да му је ту брат циглаш Дероузан било би већ 4:0 за Филу. Најгори "ол стар" тандем икада

Memfis

pre 4 godine

Stefan COYG
Bolji je od obojice, a LBJ nije vise ni top5 jer kod njega vec nekoliko godina ne postoji odbrana.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jaran, 8. maj 2019 15:38)

Можда може да се каже да је Леброн у топ 5 на том 5. месту, али су Харден, Јанис, Ленард и Дурент сигурно бољи од њега. То ће и сваки реалан Лебронов фан признати

anti-reklamozder

pre 4 godine

dodao bih jos I pitanje, ako kavaji igra ovako I pokazuje maksimum u svakom pogledu,a repotorsi su ga sa svoje strane maksimalno stedeli kroz celu sezonu u isto vreme odrzavajuci balans sa pozicijom na tabeli, da li I ostali timovi to treba da rade (uprkos zaprecenim kaznama) , ako zele rezultate u plej ofu?

sportski pozdrav :)

Stefan COYG

pre 4 godine

Oduvek sa ga gotivio bas, bas... A L I ovo nisam ocekivao.
Ovakvim partijama momak staje rame uz rame sa dva najbolja igraca na svetu trenutno. LeBronom i Durentom, nema price.

POZ

anti-reklamozder

pre 4 godine

cudna je ta prica sa kavajiem,I gledano sire igraci bi trebalo da se ugledaju na njegov primer,da budu spremni za promene bez obzira sta da se desi. san antonio je diskutabilno najbolje vodjena fransiza u nba ,otici iz nje cesto nije ni stvar izbora ,u najvecem broju slucajeva ako se odlazi ne odlazi se svojevoljno vec ako klub tako odluci.

ili je barem tako bilo do pre par godina.

kavaji je pravi I verovanto najsveziji primer sustinskih promena na relacijama igraci klub- u celoj ligi (kd je prethodni takav slucaj ali iz drugih pobuda) gde lojalnost vise obostrano ne postoji. dobar pokazatelj u kom smeru ce se kretati ovaj odnos je I kavajijeva odluka da li ce ostati sa reptorsima ili ce zameniti klub posle ove sezone, sto je torontu verovatno I bitnije nego rezultat u ovosezonskom plej ofu. za do sada pokazano u svakom smislu ,kapa dole

sportski pozdrav :)

Stefan COYG

pre 4 godine

Oduvek sa ga gotivio bas, bas... A L I ovo nisam ocekivao.
Ovakvim partijama momak staje rame uz rame sa dva najbolja igraca na svetu trenutno. LeBronom i Durentom, nema price.

POZ

anti-reklamozder

pre 4 godine

cudna je ta prica sa kavajiem,I gledano sire igraci bi trebalo da se ugledaju na njegov primer,da budu spremni za promene bez obzira sta da se desi. san antonio je diskutabilno najbolje vodjena fransiza u nba ,otici iz nje cesto nije ni stvar izbora ,u najvecem broju slucajeva ako se odlazi ne odlazi se svojevoljno vec ako klub tako odluci.

ili je barem tako bilo do pre par godina.

kavaji je pravi I verovanto najsveziji primer sustinskih promena na relacijama igraci klub- u celoj ligi (kd je prethodni takav slucaj ali iz drugih pobuda) gde lojalnost vise obostrano ne postoji. dobar pokazatelj u kom smeru ce se kretati ovaj odnos je I kavajijeva odluka da li ce ostati sa reptorsima ili ce zameniti klub posle ove sezone, sto je torontu verovatno I bitnije nego rezultat u ovosezonskom plej ofu. za do sada pokazano u svakom smislu ,kapa dole

sportski pozdrav :)

Memfis

pre 4 godine

Лаурија сигурно не желе да стоје и гледају :). Да му је ту брат циглаш Дероузан било би већ 4:0 за Филу. Најгори "ол стар" тандем икада

Stefan COYG

pre 4 godine

@ Memfis @Jaran

Ne znam ljudi, ne slazem se da Dzejms nije u TOP 5... to je jednostavno nemocuce. Nisam neki njegov bot zasigurno pa da ga branim nesto... ali CINJENICA je sledeca: Nema te jednu godinu (jedan plejof) i ljudi odmah zaboravljaju koliko si dominantan.

Braco cisto radi podsetnika... da ne ulazimo dublje u analizu kako je LeBron paklen igrac... c o v e k je tokom proslog plejofa belezio prosecno na 22 utakmice koliko je odigrao: 34 Poena 9 Skokova 9 Asistencija uz sut iz igre 54%... ajde da vidimo bas ko ce to da isprati ove sezone.

Cinjenica je i da mu je odbrana sve slabija i slabija... ali nije to razlog da ispadne covek iz TOP 5... Da se ne lazemo nikada on ni nije bio top defanzivac, ma ni blizu toga (uprkos 5x ALL NBA Defensive timova). Slabija je odbrana NE zato sto on ne moze da isprati nekog tamo i da mu parira... nego zasto sto u odbrani cuva energiju i stedi se... da bi se fokusirao vise na napad. U ozbiljnim je godinama. Njegova draft generacija je na samrti otprilike.

Evo bas sam proverio prema onoj statistici Defensive Real Plus-Minus (koja navodno najbolje pokazuje ko je kakav igrac u odbrani) Dzejms je 54. od ne znam koliko ima igraca u NBA 400 ? U vrhu su Gober, Noel, Hasan, Dzordan, Dejvis, Cendler, Vucevic, Drejmond Grin, Kovington, Tarner... tako da mi deluje kao legitimna statistika. Tako da je to prema mom misljenju mit da je ovaj labilnost u odbrani.

POZ

Kole

pre 4 godine

Ljudi, clanak je o Lenardu, ne o princezi iz Holivuda.

A kad smo vec dobili clanak o njemu, valja istaci da je Lenard neverovatan u oba pravca i po mom skromnom misljenju, najbolji igrac ovog plejofa. Lik sutira preko 60%, ne siluje, ne trosi lopte. Kada igra izolaciju, to je uglavnom kos. Kada timu ne ide, obavezno ide njegov sut i kos, bez obzira koji je period. Iza njega su i Durent i Jokic i Janis. Neverovatan igrac, ali previse miran da bi ga ljudi doziveli na nacin na koji dozivljavaju recimo Jamesa. James je titule osvajao sa jos bar dva superstara, a Kavaj sam vuce oba tima u kojima je igrao. Nemojte mi reci da je to radio i Lebron, posto je igrao na slabom istoku u kojem nije bilo super timova sem njegovih, a sada ih je tri. Reptorsi ce samo zbog njega igrati ECF, a mozda i veliko finale. Ne zaboravimo da godinu dana nije igrao i da se vratio na neverovatnom nivou. Stara old school ekzekucija like MJ. Don't @me zbog ovoga. ;)

Mickey Ward

pre 4 godine

Po meni najjbolji igrac u NBA.U oba pravca je na visokom nivou najjjbolji od svih,durent,harden jesu brutalni u napadu ali odbrana onako skripi po mom nekom vidjenju,Lebrona su polako sustigle godine al opet covek je u top 3,ja nekako volim najvise lu wiliamsa i jasona tatuma kako igraju !..

anti-reklamozder

pre 4 godine

dodao bih jos I pitanje, ako kavaji igra ovako I pokazuje maksimum u svakom pogledu,a repotorsi su ga sa svoje strane maksimalno stedeli kroz celu sezonu u isto vreme odrzavajuci balans sa pozicijom na tabeli, da li I ostali timovi to treba da rade (uprkos zaprecenim kaznama) , ako zele rezultate u plej ofu?

sportski pozdrav :)

Roki

pre 4 godine

Stefan coyg, odlican komentar, ne bih nista dodao.

Jarane, Lebron je odigrao 16. sezonu i na zalasku je karijere. Nije ni realno da moze da se nosi sa mnogo mladjima, iako uopste ne zaostaje statisticki. A govoriti da je Harden bolji od njega je zaista smesno.

Memfis

pre 4 godine

Stefan COYG
Bolji je od obojice, a LBJ nije vise ni top5 jer kod njega vec nekoliko godina ne postoji odbrana.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jaran, 8. maj 2019 15:38)

Можда може да се каже да је Леброн у топ 5 на том 5. месту, али су Харден, Јанис, Ленард и Дурент сигурно бољи од њега. То ће и сваки реалан Лебронов фан признати

petarczv

pre 4 godine

Можда може да се каже да је Леброн у топ 5 на том 5. месту, али су Харден, Јанис, Ленард и Дурент сигурно бољи од њега. То ће и сваки реалан Лебронов фан признати
(Memfis, 08. maj 2019 17:49)


Tačno tako, ovi igraju svemirsku košarku a LeBron sledeće godine 35...ispasce i iz top 10

Stefan COYG

pre 4 godine

@ Jaran

Ja isto imam oci i gledam i video sam da su za katolicki Bozic dobili GS 25 razlike i to u Ouklendu. Do povrede niko nista nije lose pricao o Lebronu i Lejkersima... cak i najveci hejteri. Bili su treci posle prve trecine sezone.

Sad posle njegove povrede desavaju se neke odredjene stvari. On krece da brljavi bas i stvarno slabo da igra. Desava se prica za trejd za Dejvisa gde ovi nude sve za njega, trejda nema i ekipa pada normalno. Mladi igraci nekako tiho bojkotuju LA. Desava se takodje u upravi turbulencija na relaciji Medzik - Pelinka - Dzini Bas... i sve to ostavlja katastrofalan trag na igracima i na ekipi i na Dzejmsu svakako. Mogu da se slozima sa tobom da je imao nesto slabiju sezonu u odnosu na njegove standarde (iako je statisticki sve ok na papiru).

Sto se tice toga da sam "klasicni ocenjivac" Hmm pa bre druze ne pricam o prosloj deceniji, pricam o prosloj sezoni .Nije ni godinu dana proslo od NBA Finala.

Evo sada Durent ima 35 - 5 - 5 u proseku i svi su odlepili kao da nikada nisu to videli, a Dzejms to radio svake sezone otprilike manje ili vise...
Ja stvarno ne bih smeo da kazem tako samouvereno kao ti ili da se kladim u to... da LeBron ne bi imao statistike/partije slicne Janisovim, Lenardovim ili cijim vec da se nekako dokopao plejofa... uprkos nesto slabijoj sezoni generalno. Ja ocekujem njegov bounce back sledece godine... Praticu Lejkerse iako ih ne volim samo da vidim kako ce ovaj da odgovori na fail iz ove prosle godine/sezone...

Jaran

pre 4 godine

Stefan COYG
Ne znam, brate, imam oci i gledao sam i utakmice i preglede tako da je ta "statistika" presmesna. Ti spadas u onu klasicnu grupu ocenjivaca: nema veze kakav je ove sezone, da vidimo gde je Janis bio pre 10 godina dok je ovaj dominirao. Iz sezone u sezonu barem jedan igrac napravi taj iskorak i bude bolji od njega, to je cinjenica i to svi vide na parketu koji znaci vise nego broj na papiru.

Jaran

pre 4 godine

Memfis
Naravno, da neko ne shvati pogresno: ako kazem da nije top5 ne znaci da je 55. ili 65. najbolji vec odmah iza ovih najboljih. :D

stefan

pre 4 godine

Ima da gule kd lenard i ekipa jos poodosta da bi se poredili sa lebronom uopste. . .da su kd i lenard daleko ispred svih trenutno jesu. . .a janis je ogranicenije i manjenkosarkaski inteligentna verzija dzejmsa sa tim steo je fizicki dominantniji. . .samo da sredi sut sa sistance sledece sezone trojka mu i ne treba moze da stigne i prestigne jamesa ali ima da guli on tek. .ipak je lbj mnogo vise uspeha imao na oocetku karijere prvih pet godina doduse i slabiju konkurenciju ali ipak

Basketaš

pre 4 godine

Ne znam šta drugi misle al'za mene je Lenard pravi tihi igrač u košarci uopšte NBA negde je spomenut daa je dobrica van terena. Maksimalno radi na terenu dodaje asistira šutira igra u dva smera podređuje se timu. Kompletan košarkaš.🏀🏀

Jaran

pre 4 godine

Stefan COYG
Care, u to vreme kada su oni bili blizu vrha maltene su bili na 2 poraza od 10. mesta. I Memfis je na startu sezone bio prvi pa nikom nista. Jel ste vi ljudi stvarno ocekivali Lejkerse u plej-ofu??? Dzejms je sve to radio bukvalno do pre manje od godinu dana na ISTOKU, a zasto nije isto tako sam nosio tim i na ZAPADU? Nemojte da se izvlacite za tu povredu, covek je bukvalno isto igrao i pre i posle nje. Poslednje 3 sezone (2+ova) on NE IGRA odbranu. CINJENICA. Ko to igra sa Lenardom u ekipi? Plej-of mod Lauri? Siakam koji se jos uvek oblikuje, da li ce biti solidan/dobar/odlican igrac? Matori Mark koji kida odbranu ali u napadu sem protoka molis Boga da nesto uradi? Cim LeBron nema barem jednog All-Star igraca ili ne igra na istoku nista od plej-ofa. Jokic je doveo Denver na 2. mesto na nikad jacem zapadu u istoriji, a i ove sezone su imali povreda na izvoz. Jel Jokicu kojeg neki i dalje prozivaju da ne igra odbranu (ubio lik Oldridza) trebao vrhunski igrac da bi bio na vrhu lige?

Roki
Harden je trpao preko 40p i pobedjivao bez povredjenih Pola, Gordona i Kapele (u jednom trenutku su sva trojica bili van stroja). Harden je bolji OVE SEZONE od LeBrona, jel to tesko priznati ili...???

Lenard, Durent, Jokic, Janis, Harden, Lilard, Kari, Embid, Dzordz su imali bolje sezone od LeBrona dok su Lenard, Durent i Jokic podigli nivo svoje igre i pokazali kakve su igracine.

Posto se toliko lozite na statistiku, zanima me vase misljenje o Bukeru. SAMO SE NA TO FOKUSIRAJTE, ZABORAVITE SVE ONO GORE I RECITE MI KAKAV JE BUKER IGRAC KROZ STATISTIKU.

Jaran

pre 4 godine

sportman
Izvini, NAJBOLJI CENTAR NA SVETU ne moze u istu recenicu sa navedenim igracima? Jel ti kapiras da su bukvalno samo Lenard, Durent i Jokic ti koji kidaju od starta plej-ofa???

Memfis

pre 4 godine

Stefan COYG
Bolji je od obojice, a LBJ nije vise ni top5 jer kod njega vec nekoliko godina ne postoji odbrana.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jaran, 8. maj 2019 15:38)

Можда може да се каже да је Леброн у топ 5 на том 5. месту, али су Харден, Јанис, Ленард и Дурент сигурно бољи од њега. То ће и сваки реалан Лебронов фан признати

anti-reklamozder

pre 4 godine

dodao bih jos I pitanje, ako kavaji igra ovako I pokazuje maksimum u svakom pogledu,a repotorsi su ga sa svoje strane maksimalno stedeli kroz celu sezonu u isto vreme odrzavajuci balans sa pozicijom na tabeli, da li I ostali timovi to treba da rade (uprkos zaprecenim kaznama) , ako zele rezultate u plej ofu?

sportski pozdrav :)

petarczv

pre 4 godine

Можда може да се каже да је Леброн у топ 5 на том 5. месту, али су Харден, Јанис, Ленард и Дурент сигурно бољи од њега. То ће и сваки реалан Лебронов фан признати
(Memfis, 08. maj 2019 17:49)


Tačno tako, ovi igraju svemirsku košarku a LeBron sledeće godine 35...ispasce i iz top 10

Jaran

pre 4 godine

Memfis
Naravno, da neko ne shvati pogresno: ako kazem da nije top5 ne znaci da je 55. ili 65. najbolji vec odmah iza ovih najboljih. :D

Stefan COYG

pre 4 godine

Oduvek sa ga gotivio bas, bas... A L I ovo nisam ocekivao.
Ovakvim partijama momak staje rame uz rame sa dva najbolja igraca na svetu trenutno. LeBronom i Durentom, nema price.

POZ

anti-reklamozder

pre 4 godine

cudna je ta prica sa kavajiem,I gledano sire igraci bi trebalo da se ugledaju na njegov primer,da budu spremni za promene bez obzira sta da se desi. san antonio je diskutabilno najbolje vodjena fransiza u nba ,otici iz nje cesto nije ni stvar izbora ,u najvecem broju slucajeva ako se odlazi ne odlazi se svojevoljno vec ako klub tako odluci.

ili je barem tako bilo do pre par godina.

kavaji je pravi I verovanto najsveziji primer sustinskih promena na relacijama igraci klub- u celoj ligi (kd je prethodni takav slucaj ali iz drugih pobuda) gde lojalnost vise obostrano ne postoji. dobar pokazatelj u kom smeru ce se kretati ovaj odnos je I kavajijeva odluka da li ce ostati sa reptorsima ili ce zameniti klub posle ove sezone, sto je torontu verovatno I bitnije nego rezultat u ovosezonskom plej ofu. za do sada pokazano u svakom smislu ,kapa dole

sportski pozdrav :)

Stefan COYG

pre 4 godine

@ Memfis @Jaran

Ne znam ljudi, ne slazem se da Dzejms nije u TOP 5... to je jednostavno nemocuce. Nisam neki njegov bot zasigurno pa da ga branim nesto... ali CINJENICA je sledeca: Nema te jednu godinu (jedan plejof) i ljudi odmah zaboravljaju koliko si dominantan.

Braco cisto radi podsetnika... da ne ulazimo dublje u analizu kako je LeBron paklen igrac... c o v e k je tokom proslog plejofa belezio prosecno na 22 utakmice koliko je odigrao: 34 Poena 9 Skokova 9 Asistencija uz sut iz igre 54%... ajde da vidimo bas ko ce to da isprati ove sezone.

Cinjenica je i da mu je odbrana sve slabija i slabija... ali nije to razlog da ispadne covek iz TOP 5... Da se ne lazemo nikada on ni nije bio top defanzivac, ma ni blizu toga (uprkos 5x ALL NBA Defensive timova). Slabija je odbrana NE zato sto on ne moze da isprati nekog tamo i da mu parira... nego zasto sto u odbrani cuva energiju i stedi se... da bi se fokusirao vise na napad. U ozbiljnim je godinama. Njegova draft generacija je na samrti otprilike.

Evo bas sam proverio prema onoj statistici Defensive Real Plus-Minus (koja navodno najbolje pokazuje ko je kakav igrac u odbrani) Dzejms je 54. od ne znam koliko ima igraca u NBA 400 ? U vrhu su Gober, Noel, Hasan, Dzordan, Dejvis, Cendler, Vucevic, Drejmond Grin, Kovington, Tarner... tako da mi deluje kao legitimna statistika. Tako da je to prema mom misljenju mit da je ovaj labilnost u odbrani.

POZ

Jaran

pre 4 godine

Stefan COYG
Ne znam, brate, imam oci i gledao sam i utakmice i preglede tako da je ta "statistika" presmesna. Ti spadas u onu klasicnu grupu ocenjivaca: nema veze kakav je ove sezone, da vidimo gde je Janis bio pre 10 godina dok je ovaj dominirao. Iz sezone u sezonu barem jedan igrac napravi taj iskorak i bude bolji od njega, to je cinjenica i to svi vide na parketu koji znaci vise nego broj na papiru.

Kole

pre 4 godine

Ljudi, clanak je o Lenardu, ne o princezi iz Holivuda.

A kad smo vec dobili clanak o njemu, valja istaci da je Lenard neverovatan u oba pravca i po mom skromnom misljenju, najbolji igrac ovog plejofa. Lik sutira preko 60%, ne siluje, ne trosi lopte. Kada igra izolaciju, to je uglavnom kos. Kada timu ne ide, obavezno ide njegov sut i kos, bez obzira koji je period. Iza njega su i Durent i Jokic i Janis. Neverovatan igrac, ali previse miran da bi ga ljudi doziveli na nacin na koji dozivljavaju recimo Jamesa. James je titule osvajao sa jos bar dva superstara, a Kavaj sam vuce oba tima u kojima je igrao. Nemojte mi reci da je to radio i Lebron, posto je igrao na slabom istoku u kojem nije bilo super timova sem njegovih, a sada ih je tri. Reptorsi ce samo zbog njega igrati ECF, a mozda i veliko finale. Ne zaboravimo da godinu dana nije igrao i da se vratio na neverovatnom nivou. Stara old school ekzekucija like MJ. Don't @me zbog ovoga. ;)

Stefan COYG

pre 4 godine

@ Jaran

Ja isto imam oci i gledam i video sam da su za katolicki Bozic dobili GS 25 razlike i to u Ouklendu. Do povrede niko nista nije lose pricao o Lebronu i Lejkersima... cak i najveci hejteri. Bili su treci posle prve trecine sezone.

Sad posle njegove povrede desavaju se neke odredjene stvari. On krece da brljavi bas i stvarno slabo da igra. Desava se prica za trejd za Dejvisa gde ovi nude sve za njega, trejda nema i ekipa pada normalno. Mladi igraci nekako tiho bojkotuju LA. Desava se takodje u upravi turbulencija na relaciji Medzik - Pelinka - Dzini Bas... i sve to ostavlja katastrofalan trag na igracima i na ekipi i na Dzejmsu svakako. Mogu da se slozima sa tobom da je imao nesto slabiju sezonu u odnosu na njegove standarde (iako je statisticki sve ok na papiru).

Sto se tice toga da sam "klasicni ocenjivac" Hmm pa bre druze ne pricam o prosloj deceniji, pricam o prosloj sezoni .Nije ni godinu dana proslo od NBA Finala.

Evo sada Durent ima 35 - 5 - 5 u proseku i svi su odlepili kao da nikada nisu to videli, a Dzejms to radio svake sezone otprilike manje ili vise...
Ja stvarno ne bih smeo da kazem tako samouvereno kao ti ili da se kladim u to... da LeBron ne bi imao statistike/partije slicne Janisovim, Lenardovim ili cijim vec da se nekako dokopao plejofa... uprkos nesto slabijoj sezoni generalno. Ja ocekujem njegov bounce back sledece godine... Praticu Lejkerse iako ih ne volim samo da vidim kako ce ovaj da odgovori na fail iz ove prosle godine/sezone...

Roki

pre 4 godine

Stefan coyg, odlican komentar, ne bih nista dodao.

Jarane, Lebron je odigrao 16. sezonu i na zalasku je karijere. Nije ni realno da moze da se nosi sa mnogo mladjima, iako uopste ne zaostaje statisticki. A govoriti da je Harden bolji od njega je zaista smesno.

Jaran

pre 4 godine

Stefan COYG
Care, u to vreme kada su oni bili blizu vrha maltene su bili na 2 poraza od 10. mesta. I Memfis je na startu sezone bio prvi pa nikom nista. Jel ste vi ljudi stvarno ocekivali Lejkerse u plej-ofu??? Dzejms je sve to radio bukvalno do pre manje od godinu dana na ISTOKU, a zasto nije isto tako sam nosio tim i na ZAPADU? Nemojte da se izvlacite za tu povredu, covek je bukvalno isto igrao i pre i posle nje. Poslednje 3 sezone (2+ova) on NE IGRA odbranu. CINJENICA. Ko to igra sa Lenardom u ekipi? Plej-of mod Lauri? Siakam koji se jos uvek oblikuje, da li ce biti solidan/dobar/odlican igrac? Matori Mark koji kida odbranu ali u napadu sem protoka molis Boga da nesto uradi? Cim LeBron nema barem jednog All-Star igraca ili ne igra na istoku nista od plej-ofa. Jokic je doveo Denver na 2. mesto na nikad jacem zapadu u istoriji, a i ove sezone su imali povreda na izvoz. Jel Jokicu kojeg neki i dalje prozivaju da ne igra odbranu (ubio lik Oldridza) trebao vrhunski igrac da bi bio na vrhu lige?

Roki
Harden je trpao preko 40p i pobedjivao bez povredjenih Pola, Gordona i Kapele (u jednom trenutku su sva trojica bili van stroja). Harden je bolji OVE SEZONE od LeBrona, jel to tesko priznati ili...???

Lenard, Durent, Jokic, Janis, Harden, Lilard, Kari, Embid, Dzordz su imali bolje sezone od LeBrona dok su Lenard, Durent i Jokic podigli nivo svoje igre i pokazali kakve su igracine.

Posto se toliko lozite na statistiku, zanima me vase misljenje o Bukeru. SAMO SE NA TO FOKUSIRAJTE, ZABORAVITE SVE ONO GORE I RECITE MI KAKAV JE BUKER IGRAC KROZ STATISTIKU.

Memfis

pre 4 godine

Лаурија сигурно не желе да стоје и гледају :). Да му је ту брат циглаш Дероузан било би већ 4:0 за Филу. Најгори "ол стар" тандем икада

stefan

pre 4 godine

Ima da gule kd lenard i ekipa jos poodosta da bi se poredili sa lebronom uopste. . .da su kd i lenard daleko ispred svih trenutno jesu. . .a janis je ogranicenije i manjenkosarkaski inteligentna verzija dzejmsa sa tim steo je fizicki dominantniji. . .samo da sredi sut sa sistance sledece sezone trojka mu i ne treba moze da stigne i prestigne jamesa ali ima da guli on tek. .ipak je lbj mnogo vise uspeha imao na oocetku karijere prvih pet godina doduse i slabiju konkurenciju ali ipak

Mickey Ward

pre 4 godine

Po meni najjbolji igrac u NBA.U oba pravca je na visokom nivou najjjbolji od svih,durent,harden jesu brutalni u napadu ali odbrana onako skripi po mom nekom vidjenju,Lebrona su polako sustigle godine al opet covek je u top 3,ja nekako volim najvise lu wiliamsa i jasona tatuma kako igraju !..

Jaran

pre 4 godine

sportman
Izvini, NAJBOLJI CENTAR NA SVETU ne moze u istu recenicu sa navedenim igracima? Jel ti kapiras da su bukvalno samo Lenard, Durent i Jokic ti koji kidaju od starta plej-ofa???

Basketaš

pre 4 godine

Ne znam šta drugi misle al'za mene je Lenard pravi tihi igrač u košarci uopšte NBA negde je spomenut daa je dobrica van terena. Maksimalno radi na terenu dodaje asistira šutira igra u dva smera podređuje se timu. Kompletan košarkaš.🏀🏀