1. Ovde ponovo dosta neizvesna serija Lilar pun samopouzdanja ,malo su odmorniji ali problem sa povredama ,Denver veci izbor igraca ,al su jos uvek mlad sastav.Bice dobro za gledanje sigurno .
    (bice, 29. april 2019 07:33)

    # Link komentara

  2. @Mare
    Najbolji kosarkaski treneri su uglavnom bili prosecni igraci. Dobri, korisni, ali nikako najbolji.
     (MisterNo, 28. april 2019 22:22)

    # Link komentara

  3. Uporedite, SA i Filadelfiju a onda Denver i Portland. Sve je jasno?
    (ccc, 28. april 2019 19:02)

    Šta je jasno? SA ima iskustvo ko sv i ovi poletarci zajedno, Fila ima fantastične ali mlade igrače plus Batlera. Između ta dva tima bila bi tesna utakmica.
    (Mirko, 28. april 2019 22:20)

    # Link komentara

  4. 4-2 Denver.
     (LorD, 28. april 2019 20:22)

    # Link komentara

  5. @NastyB

    Kad je Jokic dao 40pts u Koloradu, eksperimentisao je Stajls sa Aminuom. Prelako je resavao, dok aminu nije toliko pouzdan suter. Mislim da ce da ga cuvaju ko SAS, pusi da postigne 50 i umori se, al da ne razigrava. Za to im trebaju ipak masna tela.
     (MilanC, 28. april 2019 20:18)

    # Link komentara

  6. Bravo Jovanči za izbor majice!
    Hvala Nikoli što mi je jedan od retkih sunarodnika na koje sam ponosan.
     (pozdrav, 28. april 2019 20:07)

    # Link komentara

  7. Ma Jokara ce tek da bude najbolji igrac svih vremena. Rekordi ce tek da padaju.
     (Zeleznicar, 28. april 2019 20:01)

    # Link komentara

  8. Keni Smit je debelo utripovao da je merodavan i da je stručnjak. Prosečan igrač bio i sad na kontu i te nazovi stare slave omalovažava uspehe raznih košarkaša koji nisu poreklom iz Amerike, pogotovo šutere jer je on sebe stavio u koš sa najboljim šuterima.
    Peđi i Novicki ne bi mogao ni vodu da nosiš, kamoli da se svrstavaš u njihovu kategoriju.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mare, 28. april 2019 11:14)

    Igrač, komentator i stručnjak su sve različiti pojmovi.

    Ako je bio dobar ili loš igrač ne znači da mora da bude dobar ili loš stručnjak, a ponajmanje komentator.

    Oni su tamo jer su zanimljivi, a ne specijalno stručni.
    Da su 'teli stručnjake zvali bi neke vrhunske trenere, ali oni su dosadni.
    (Mirko, 28. april 2019 19:02)

    # Link komentara

  9. Uporedite, SA i Filadelfiju a onda Denver i Portland. Sve je jasno?
    (ccc, 28. april 2019 19:02)

    # Link komentara

  10. (NastyB, 28. april 2019 12:31)

    Odlična analiza.

    Što se tiče small balla, to je samo jedna privremena akrobacija koja može da donese prednost u nekim trenucima, pa čak i da se dobije jedan meč, ako trener ne zna i ne reaguje.
    Ipak treneri i tim se brzo adaptiraju i ta prednost nestane.
    Svaki trener i tim ima takve neke cake, imao ih je i Pop pa je dobio prvu, ali posle je usledilo otrežnjenje pa im je vraćeno na njihovom terenu i malo je falilo da se serija završi u S.A.

    Ukratko, naći će se i za to rešenje vrlo elegantno.
    Jasno je da Denver igra mnogo bolju odbranu na bekovima, Tori Krejg je ubica u odbrani, a i u napadu, Marej isto kida u odbrani kao i u napadu, skoro pa svi bekovi u Denveru igraju odličnu odbranu, osim Wil Bartona koji se je malo pogubio od povrede, ali on je takav bio i ranije, kapisla koja nekad razbije i dobije meč a nekad upropasti stvar. WIl je malo pogubio samopouzdanje a sad je najgori trenutak da ga povrati.
    Milsap igra vrhunsku odbranu, jedino se malo umorio, ali realno svi u Denveru su malo umorni, samo se nadam da će da se brzo oporave - tu će biti ključ pobede odnosno da li će otići na 7-mu utakmicu ili će se završiti u 6.
    (Mirko, 28. april 2019 18:21)

    # Link komentara

  11. Navijam za Jokica i Denver,ali prolazi Portland!
    (Kiril, 28. april 2019 18:18)

    # Link komentara

  12. Nisam gledao statistiku ali rekao bih da je Jokic (opravdano) odigrao previse minuta. Ne verujem da moze da izdrzi u tom ritmu i to je jedini razlog sto mislim da je Portland favorit. Da su i jedni i drugi odmorni i 100% spremni, sa sve Nurkicem, favorit bi za mene bio Denver. Ovako, 57-43 za Portland;-)
    No, vreme ce pokazati.
     (Phoenix, 28. april 2019 18:11)

    # Link komentara

  13. jel samo meni nece skoro nikad da pusti ove eksterne linkove ?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (N NA KVADRAT, 28. april 2019 12:34)

    Pošto se javljaš sa telefona, pretpostavljam ta na njemu imaš taj problem?
    Treba ti bolji browser, koji podržava fleš plejer i ostale video kodeke koji se koriste na sajtovima.
    Drugi problem bi mogao da bude slab tj. star telefon, ili čak i net tj. wi-fi.
    (Mirko, 28. april 2019 18:06)

    # Link komentara

  14. Denver u 7.
    Biće slična serija kao i sa Sparsima. Denveru je suđeno da prolazi teško jer im je ovo prvi plejof a tu je istustvo esencijalno. Oni imaju snagu, mladost, imaju uverenje, imaju i igru, s druge strane imaju i padove koji su normalni i samo se oni trebaju minimalizovati i oni su na vrhu.

    Portland sve bolji, igraju sjajno, ali nemaju big-mena Nurkića, ali smatram da bi svakako izgubili od Denvera jer ih je Denver dobijao cele godine. Plejof će naravno biti teži i biće zategnuto, ali Denver dobija jer ima veću širinu i ima prednost domaćeg terena.

    Kako mi je bilo čudno kad je Barkli odabrao Blejzerse!? A još Šek Denver?!
    Huh... Ovo izgleda dokazuje da oni nisu prosto navijači, nego ljudi koji nepristrasno ili manje pristrasno gledaju na sve ovo.
    Ne verujem da su namerno zakuvali i promenili strane.
    Isto tako vidim da i oni mogu da napeduju i nazaduju.
    Šek se promenio, izgleda da menja mišljenje i o košarci generalno, dok gleda Jokića kako igra. Vidi se da je baš bio impresioniran i siguran sam da se upoređuje sa njim, i da kaže sebi: Ja sam bio dominantniji, osvojio sam nekoliko prstenova, ali ovaj Jokić radi ono što ja nikad nisam mogao, mora mu se to priznati. Ali, ipak je opet izabrao pobednike, a Barkli odabrao luzere odnosno slabije, kako to često čini.
    Sto posto sam uveren u pobedu Denvera, u 7 utakmica 85 ili više %, a u 6 ostatak.
    (Mirko, 28. april 2019 17:47)

    # Link komentara

  15. (chombe, 28. april 2019 15:41)

    Čombe, ja sam ti nekako i tamo i ovamo, gledao sam i Ducija Simoovića i Kapičića, Dalipagića, Kićanovića, Plećaša, Ćosića i sve ostale, gledao sam i MJ i Divca u NBA, a gledam i sad Denver redovno.

    Ono što mogu da primetim je da se život strahovito promenio, ne samo u košarci nego u svim aspektima života, i tehnički i mentalno i emotivno i organizacioo - ljudi i društvo su skroz drugačiji, mogu reći gotovo radikalno.

    Ali iako je bilo tako kako kažeš, svet neće stati, on ide dalje, bilo ka boljem bilo ka lošem, nebitno je.

    Sad imamo youtube pa možemo da uporedimo recimo WIlta i Rasela ili Dankana ili Jokića ili bilo koga sa bilo kim. Ali suština je da su uslovi kada su ovi igrači igrali i igraju sasvim drugačiji i malo toga može da se ukapira. Ali jedno je jasno - ko je jednom bio veliki, uvek će biti veliki igrač.

    Klinci danas gledaju one koji sada igraju,igru koja se sada igra,i oni sami žive sada a ne u prošlosti. To nije sekta. To je život. To je realnost. Koga nema bez njega se mora i može.

    Prati i obogati svoju prošlost ili ostani u toj prošlosti, tvoja volja, tvoj izbor.
    (Mirko, 28. april 2019 17:33)

    # Link komentara

  16. Nurkic povredjen, Kanter takodje nece igrati prve 3-4 utakmice sigurno, predpostavljam da ce ga cuvati ili Meyers ili Labiser, ali zaista ne vidim kako oni mogu da zaustave...Pa ne mogu ni Lilard ni CJ dati 100 poena sami, jeste da je Dame u neverovatnoj formi i ocigledno je da ima ako mogu da tako da kazem, visak samopouzdanja, ali jednostavno ne vidim kako Portland moze da prodje ovu seriju, sem ako ne daj Boze dodje do nekih novih povreda.
    (Kalu, 28. april 2019 17:27)

    # Link komentara

  17. Ne treba vise da igra za reprezentaciju, koji ce mu to u zivotu:-)
    (Max, 28. april 2019 17:15)

    # Link komentara

  18. Nagetsi u šest tekmi,
    Jokic ne treba da igra za repku,
    Nba je daleko najvaznije takmicenje u poredjenju sa OI ili svetskim prvenstvom
    (Dragan Kićanović, 28. april 2019 17:08)

    # Link komentara

  19. Ko ce u Portlandu da cuva Jokica?
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (ljubitelj sudjenja, 28. april 2019 15:37)

    # Link komentara

    Neki od ovih kvazistrucnjaka....
    (Slavija, 28. april 2019 17:07)

    # Link komentara

  20. Jokic bi onim panjevima 90-ih ubacivao 30 a onim jadnicima 80-ih 50 poena bio bi najbolji ikada da je igrao tada!Sada je vec najbolji kossrkas sa Balkana ikada!
    (Bigzli, 28. april 2019 15:32

    Verovatno ih nisi gledao pa tako pricas. I 80ih i 90ih je bilo mnogo centara na kojima se gradila igra, sto u odbrani sto u napadu... Dzabar, Juing, Meloun, Divac, Sabonis, Ming, Oledjuvon, Robinson i jos brdo njih su sve samo ne panjevi i jadnici.
    Danas je drugacija kosarka, odbrane su marginalizovane, trenutno mozes na prste hedne ruke nabrojati centre koji su dobri odbrambeni igraci.. Jokic je blago, tek ce biti vrhunski igrac, ali danas nema jednog Rodmana, Lembira ili Mutomba, koji bi igralu vrhunsku odvranu...
    (Lefty, 28. april 2019 17:00)

    # Link komentara

  21. Ja samo znam da cu Lilarda i Jokaru + u sokeru svaku tekmu da igram 😁😁
    (urosstojic26@gmail.com, 28. april 2019 16:50)

    # Link komentara

  22. Uzivajte ljudi.ko gleda i ko ne gleda.ovo je najbolje sto svet ima u ovom trenutku.i nas jokic medju njima kao nosilac ekipe.ako udju u finale konferencije to ce biti iznenadjenje.ovo je uspesna sezona za njih do sad.sve preko ovoga je senzacija.tako da bi sad trebalo da bude opustenije.neka igraju svoju igru i bice kako bude.
    (Czv, 28. april 2019 16:40)

    # Link komentara

  23. NBA je toliko dosadna za gledanje da ne znam nikog iz moje generacije, a to 50+, da je prati, a vecina nas je igrala i pratila kosarku, pogotovo YU i NBA od kada je pocela da se prenosi na nasim prostorima


    Ja sam 50 + i mogu ti reći da sam jutros ustao u 4 sata da gledam utakmicu i nije mi bilo dosadno ,a gledao sam NBA i u vrijeme Divca i Stojakovića,zato ne bi bilo loše da pričaš u svoje ime kada govoriš o dosadi...
     (Slobo.B, 28. april 2019 16:28)

    # Link komentara

  24. Jokic je odigrao fenomenalnu seriju protiv SA obzirom da mu je ovo ruki playof. Na sve to, od njega se ocekuje da nosi igru protiv Portlanda. Lillard ce svakako imati prednost u odnosu na Jamal Murray-a pa je time uloga Jokica jos znacajnija. Jedno je medjutim sve izvesnije: posle ovako dugacke i naporne sezone ko moze ocekivati od njega da igra za Srbiju na SP ?
    (Pedesetogodisnjak poslodavac, 28. april 2019 15:51)

    # Link komentara

  25. NBA je toliko dosadna za gledanje da ne znam nikog iz moje generacije, a to 50+, da je prati, a vecina nas je igrala i pratila kosarku, pogotovo YU i NBA od kada je pocela da se prenosi na nasim prostorima, a to je od kraja osamdesetih. Vidi se da su igraci tehnicki veoma napredovali i imaju mnogo mocnije fizikalije, tako da ih je tesko porediti sa nekadasnjim igracima u tim parametrima. Ali nema vise rivalstva medju timovima kao nekad, nekako su i glavne zvezde bezlicnije, dosadne za slusanje, vidi se to i kad Sek ili Barkli daju izjave, odmah svi nekako zivnu. Igra se svela na sutiranje trojki i skakanje, klasicni centri su odumreli, odbrana suplja, cesto se i ne igra. Sezona je revijalna, a plejof jedino nesto vise digne adrenalin. Sve u svemu, ovo je zabave za Kineze, Evropljanima nije zanimljivo, al' ajde, vidim da ovde ima odlicnih poznavalaca koji mi lice na nekakvu sektu.
     (chombe, 28. april 2019 15:41)

    # Link komentara

  26. Ko ce u Portlandu da cuva Jokica?
     (ljubitelj sudjenja, 28. april 2019 15:37)

    # Link komentara

  27. Jokic bi onim panjevima 90-ih ubacivao 30 a onim jadnicima 80-ih 50 poena bio bi najbolji ikada da je igrao tada!Sada je vec najbolji kossrkas sa Balkana ikada!
    (Bigzli, 28. april 2019 15:32)

    # Link komentara

  28. Vazno da mu se cela USA nacija rugala zajedno sa ostalim nasim reprezentativcima u skecu nakon OI-gara kad su nas pobedili
     (znaONkosam, 28. april 2019 15:31)

    # Link komentara

  29. @lfc
    Ma, najbolje pred penziju, kao kompletno formiran igrač da odigra jedno oproštajno prvenstvo...
     (Dex, 28. april 2019 15:26)

    # Link komentara

  30. Da je igrao za reprezentaciju zadnje 2 godine sigurno ne bi bio ovako dobar igrac kao sto je danas. Realno moze jos da napreduje i ako je pametan i naredna 2 leta treba da provede trenirajuci individualno da bi dostigao svoj pun potencijal, a posle toga kao formiran igrac moze da igra za reprezentaciju sledecih 6-7 godina.
    (lfc, 28. april 2019 15:02)

    # Link komentara

  31. @ znanje-imanje; ma bravo, kao i uvijek od tebe mnogo opsirno i glupo
    (ArthurDent, 28. april 2019 15:00)

    # Link komentara

  32. garantujem da ce vil barton da bude x factor kad se bude lomilo u korist denvera. slabe partije protiv san antonia ce morati da nadoknadi protiv portlanda. zivi bili pa videli.
     (asomakum, 28. april 2019 14:52)

    # Link komentara

  33. Mislim da ce denver da zgazi Portland. Preduslov za to je da uspeju da se fizicki i sto je jos vaznije psihicki kako tako oporave jer je prva vec sutra i ne smeju opet da dozvole da serija pocne gubitkom domaceg terena. Sa sve Nurkicem su ih tukli u Portlandu, a razbili kuci. Takodje, pre nego sto pocnete da govorite kako su Lilard i CJ neke zveri, podseticu vas da su ih prosle godine Jrue i Rondo zakljucali i pocistili u 4. Nisu njih dva kavaj ili durent. Russel Westbrick nije merodavan za procenu tvog napada.

    Opet, ako puknu prvu ide u 7.
     (MilanC, 28. april 2019 14:51)

    # Link komentara

  34. 4:2 za Denver lakse nego sa SA a to da Jokica nije video i nece jer promenila se kosarka ne moze centar da bude sidras kao i plej da ne skace sve vise se ide da svako igra sve sa manje ili vise uspeha ali kao i Jokic mora da zna da prevede loptu da ako je slobodan sutne trojku i sl, jednostavno menja se kosarka i ko se menja i napreduje postizace i bolje rezultate ko u svakom sportu.
    (Perica jase ponovo, 28. april 2019 14:41)

    # Link komentara

  35. Denver je probio ogromnu psihološku barijeru sa ovom serijom. Njima je sezona već uspešna, a najbolje igraju kad su neopterećeni. Kad krenu da ulaze šutevi kao tokom sezone Denver je jači i od GSW. Plus dugačka klupa Denvera sa Kregom Plamlijem Ernangomezom Bizlijem (teoretski i Tomas ali je on nešto van igre). Prednost u odnosu na Portland i 4-2 za Denver.
     (danijel sifer, 28. april 2019 14:40)

    # Link komentara

  36. Denver u 7 .
    (afrogipsy, 28. april 2019 14:27)

    # Link komentara

  37. Portland vise odgovara Denveru nego San Antonio.
    (Roki cetri, 28. april 2019 14:14)

    # Link komentara

  38. Mislim da je zbog iskustva i trenera Denveru mnogo veci bio zalogaj San Antonio nego sto ce biti Portland. Isto tako bio je i prvi krug plej off-a pa samim tim i veci pritisak.
    Denver ima hemiju i odlicno igra kuci, i sve dok ima prednost domaceg terena prolazice. Za finale im treba bolja forma par igraca. Protiv Portlanda 4-2.
    (Nocni vuk, 28. april 2019 14:11)

    # Link komentara

  39. Na mvp listi Jokić nije u prvih 20 a ne 5 ove sezone i čemu takvo hvalisanje kada ćemo postati jedanput realni.

    Na listi koju kreiraju americki glasaci, gde je Denver slabo popularan klub, njih npr ne prenose na nacionalnoj frekvenciji.

    Na listi statistika, Nikola je u top 3 a ne deset lol....

    Nije dovoljna masinerija iza njega inace bi bio najpopularniji u NBA a MVP titulu bi dobio lagano
    (Milos, 28. april 2019 14:09)

    # Link komentara

  40. Nagetsi 4:2.
     (Zoran, 28. april 2019 14:07)

    # Link komentara

  41. Ma, Šakil govori o Đokiću, a ne o Jokiću, trebalo bi proveriti...
    (Stevo Bursać, 28. april 2019 14:04)

    # Link komentara

  42. @goran

    gospodinu 1000 dinara za objektivnost.

    Jokic je.od 1/3 sezone izmedju 4. i 6. mjesta u MVP trci.
    [link]
     (bolence, 28. april 2019 14:01)

    # Link komentara

  43. Na mvp listi Jokić nije u prvih 20 a ne 5 ove sezone i čemu takvo hvalisanje kada ćemo postati jedanput realni.
    (Goran, 28. april 2019 13:34)

    Ok. Žan Tabak je bolji od Jokića jer ima prsten sa Houstonom ni kriv ni dužan.
    Jesi sad sretan?
    Ili realan?
    Ili bot?
    (Precanin, 28. april 2019 13:51)

    # Link komentara

  44. Koju si to listu gledao majstore???
     (nemanja, 28. april 2019 13:42)

    # Link komentara

  45. Na mvp listi Jokić nije u prvih 20 a ne 5 ove sezone i čemu takvo hvalisanje kada ćemo postati jedanput realni.
    (Goran, 28. april 2019 13:34)

    # Link komentara

  46. Ako ne igra Kanter Denver je u prednosti, a ako igra Portland. Slazem se da nece zaustaviti Jokica, ali ofanzivno je sila i u poenima i u skoku. Lilard i Mekolum su svakako bolji od Mareja i Herisa. E sad, Kreg igra kao u transu i bolji je od Harklesa. Milsap je pao u formi i nisam siguran koliko je bolji od Aminua. Klupa Denvera je generalno jaca, ali Barton je problem. S druge strane, Tarner, Kari i Lajman su ok ako ih krene. Tanki su na centru jer je Nurkic povredjen. I iskusniji je Portland, dobru hemiju imaju. Ko god da prodje meni ce biti drago :-)
     (Aca86, 28. april 2019 13:34)

    # Link komentara

  47. Portlandu ne leži Denver. Verujem da će proći Denver. Jesu malo pali u odnosu na ligaški deo, ali moraće u jednom trenutku da se vrate u formu Heris i Barton. Ne znam šta je sa Tomasom u sastavu je, a ne ulazi uopšte, jel moguće da je baš toliko propao.
    (Miloš, 28. april 2019 13:14)

    # Link komentara

  48. Lord Stark, 28. april 2019 11:03

    A tebi je gazda, pretpostavljam, pričao o tome kakav je Divac čovek?
     (Mr. Bojangles, 28. april 2019 13:11)

    # Link komentara

  49. Mislim da Nagetsi mogu mnogo lakse da igraju protiv Portlanda nego sto su protiv SAS.... I mislim da mogu cak u 5 utakmica da ih rese
     (truth, 28. april 2019 13:09)

    # Link komentara

  50. Nba je nikad jaca, pogledaj kakve igracine poput Kawaija nisu ni top 5 verovatno...manite me vise tih prica...
    A Jokic ako ove sezone ako ne bude prva petorka Nba bice to jedna od najvecih nepravda... Embid je propustio 20 utakmica igra sa 3 all stara i opet mu je ekipa slabije plasirana..bice ispred Jokica samo zato sto americki novinari ne gledaju Denver i ne znaju da je ubedljivo najbolji igrac njihov Jokic..
    Pogledaj zvanicnu MVP listu Jokic je top 5 najboljih u nba ove sezone...
    (Marko, 28. april 2019 13:04)

    # Link komentara

  51. Pitanje da li će Markanen više ikada zaigrati košarku.
    (Dzhoni, 28. april 2019 12:17)

    Markanen se vec vratio, za tvoju informaciju.
    (Mix, 28. april 2019 13:02)

    # Link komentara

  52. 4-1 Denver.
    (Makaveli, 28. april 2019 13:02)

    # Link komentara

  53. Goran ..
    Teodosic..jedan od najboljih Evropljana,
    jedan od najlosijih u NBA.Imam 52g ustajao sam ujutro da gledam NBA,80 tih,i 90 tih naravno zbog Dzordana,Pipena Melouna ,Hakima .........i pogodovo zbog Carlsa Barklija.Jokic bi tim drvosecama,davao po 30 koseva.
     (Ce. ge .vara., 28. april 2019 13:00)

    # Link komentara

  54. Slazem se sa O'Nilom, portland ce imati veliki problem na centarskoj liniji ako je tacno da Kanter ne igra, odlicni su na spoljnim pozicijama ali opet nisu u tolikoj prednosti u odnosu na Denver, opet iskustvo na strani protivnika ali ako si pobedio Popa sa po meni trenutno kompletnijim timom ne vidim zasto ne bi i Portland, jedina slaba tacka kako braniti sut za tri poena, portland je ako se ne varam na trecem mestu po procentu za tri u PO
    (Doktor Docent Akademik strucnjak, 28. april 2019 11:34)

    Imali bi problem i sa Kanterom u postavi jer je on stvarno jedna rupa u odbrani, i mislim da bi baš patio kada bi čuvao Jokića.
    (Dzhoni, 28. april 2019 12:13) # Link komentara


    Sve je to tacno, naravno da bi imao problema, uostalom svaki igrac koji ga cuva, i tacno je da Kanter nije neki defanzivac, ali prvenstvo mislim na ofanzivni ucinak kao i skok uopste koji opet poprilično dobro zagradjuje.
    (Doktor Docent Akademik strucnjak, 28. april 2019 12:56)

    # Link komentara

  55. Nikola je strašan igrač u nikad slabijoj NBA ligi. Treba realno reći da po svim kriterijima ipak nije baš naj igrač kako ga ovde veličaju jer nije izabran u prve 3 idealne petorke lige tu je oko 20-og mesta +-što je svakako fantastično. Sad meriti ovu ligu ili 90-tih kad su igrali Divac Kukoč Dražen Marčuljonis Rađa kasnije sjajni Stojaković je nerealno jer tad je bilo puno teže za naše jugoevropljane i sve igrače iz Evrope uopšte.
    (Goran, 28. april 2019 12:04)

    Budući da NBA pratim 30 godina i pritom imam veliku nostalgiju za Jordanom, Maloneom, Birdom, Magicom, Stocktonom, Kempom, Robinsonom, Barkleyem, Itd... teza ti ne stoji... Osim Jordana i Magica danas imaš barem njih 10 koji su po svim kriterijima bolji od gore navedenih...
    Realnost VS Nostalgija
    P.S. Jokic je već sad GOAT iz Ex Yu. A ima tek 24g...
    (Precanin, 28. april 2019 12:50)

    # Link komentara

  56. Ako ne bude Barton bio starter, Denver u 5.
    (Aleks, 28. april 2019 12:50)

    # Link komentara

  57. idu u finale !!!
    dečko je već sad dokazao da je najbolji beli igrač u prošlosti i sadašnjosti.
    Denver će harati i karati narednih godina (klinci će sazreti kroz ovaj PO, dovešće mu pojačanje)

    Vaistinu Jokić !!!
     (saki, 28. april 2019 12:48)

    # Link komentara

  58. Nikola je strašan igrač u nikad slabijoj NBA ligi. Treba realno reći da po svim kriterijima ipak nije baš naj igrač kako ga ovde veličaju jer nije izabran u prve 3 idealne petorke lige tu je oko 20-og mesta +-što je svakako fantastično. Sad meriti ovu ligu ili 90-tih kad su igrali Divac Kukoč Dražen Marčuljonis Rađa kasnije sjajni Stojaković je nerealno jer tad je bilo puno teže za naše jugoevropljane i sve igrače iz Evrope uopšte.
    (Goran, 28. april 2019 12:04) 

    # Link komentara

    Preporučujem (+5)

    Ne preporučuje

    Ti ili ne gledas NBA ili si promasio dimenziju. Pitanje je samo on ili Embid u prvoj petorci na petici. U drugoj je milion%.
    Pa mislim ko ne voli sve te igrace sto si nabrojao. Ali sport iz 21. veka porediti sa sportom od pre 20-30 godina je smesno.
    Jokic je bio bolji od Divca jos pre 3 godine. Njivo njegove trenutno igre premasuje nivo igre bilo kog evropskog centra ikada.
    (Dragan-Borca, 28. april 2019 12:48)

    # Link komentara

  59. Pevaj Srbijooo zemljo junaka! Nikola Srbine izbacio si Popovica najboljeg trenera NBA!
    (eX, 28. april 2019 12:38)

    # Link komentara

  60. jel samo meni nece skoro nikad da pusti ove eksterne linkove ?
     (N NA KVADRAT, 28. april 2019 12:34)

    # Link komentara

  61. Portland 4:2, u ovom trenutku su u boljoj formi
     (Milan, 28. april 2019 12:34)

    # Link komentara

  62. Nikola je strašan igrač u nikad slabijoj NBA ligi. Treba realno reći da po svim kriterijima ipak nije baš naj igrač kako ga ovde veličaju jer nije izabran u prve 3 idealne petorke lige tu je oko 20-og mesta +-što je svakako fantastično. Sad meriti ovu ligu ili 90-tih kad su igrali Divac Kukoč Dražen Marčuljonis Rađa kasnije sjajni Stojaković je nerealno jer tad je bilo puno teže za naše jugoevropljane i sve igrače iz Evrope uopšte.
    (Goran, 28. april 2019 12:04)

    Na zalost evropske kosarke, nba liga je svake godine sve jaca i jaca a evropska kosarka je u sve vecoj buli i sve je veci cirkus.
    Individualni ce vec ove sezone biti izabran u neku od 3 petorke, 65% drugu, 35% prvu, bira se izmedju njega i Embida !
    Bilo je teze ranije za evropljanje posto ameri nisu imali poverenja u njih i nije se znalo kada ih izaberu na draftu da li ce oni uopste zeleti da dodju u nba ligu. Tada je evropska kosarka bila NEUPOREDIVO kvalitetnija nego danas i nba ugovori uopste nisu bili toliko veci od evropskih kao sto je to danas slucaj gde je najplaceniji nba igrac 15 puta placeniji od najplacenijeg evropskog, plus gomilia nba igra ima slicne plate kao najplaceniji igrac dok u evropi to nije slucaj.
    Ranije je gomila kvalitetnih nba igraca dolazilo u evropu, siguran sam da je Dominik Wilkins za godinu dana u Panatenaikosu zaradio vise para nego u bilo kojoj nba sezoni. Danas za tako nesto ne postoji ni teoretska sansa...
    Sve sto si napisao je promasaj !
    (antiDebil, 28. april 2019 12:33)

    # Link komentara

  63. Koliko je neigranje Nurkića i Kantera dobro za Denver, pomalo je upitno. Nema sumnje da je ofanzivno i skakački tu Denver u prednosti, ali je pitanje kako će se nositi u odbrani. Ne verujem da će Mejers Lenard imati značajniju minutažu, jer bi ga Jokić razneo, već će, najverovatnije, igrati small ball postavu gde će Harkles i Aminu biti na pozicijama 4 i 5. To će biti loše po odbranu Portlanda, ali u napdadu?? Ne treba zaboraviti da će se Lilard i MekKalum često udvajati, da će svi igrači Portlanda "visiti" na liniji za tri, a samim tim i odbrana Denvera, što će ostaviti ogromnu "rupu" u odbrani Nagetsa što će Harkles i Aminu žestoko koristiti protiv sporijih Milsapa i Jokića.
    Naravno, Denver ima daleko bolju klupu i da ih trenira Dok Rivers ne bi bilo trunke sumnje u prolaz, ali Meloun i njegove akrobacije sa Bartonom mogu da učine da sve ispadne drugačije nego što bi trebalo. I čemu se nadam.
    (NastyB, 28. april 2019 12:31)

    # Link komentara

  64. komentarise utakmice. Uvek sam navijao protiv njega dok je igrao najvise zbog Divca i Sakramenta. Posle svega ispade mnogo bolji covek od ovog naseg a igrac da ne pricamo. 
    (Lord Stark, 28. april 2019 11:03) 
    dobar covek onaj sto hvali naseg igraca a nije dobar onaj koji ga ne hvali kao i u slucaju Djokovic -Wilander ....boze me sacuvaj!!!!
     (milan, 28. april 2019 12:26)

    # Link komentara

  65. kako mislis dugo,valjda nikad
     (mile, 28. april 2019 12:25)

    # Link komentara

  66. Jeremija zašto ostavljas komentare iako si dao reč da nećeš posle opklade?!? Vredi li tvoja reč nešto?!
     (petarczv, 28. april 2019 12:25)

    # Link komentara

  67. Nikola je strašan igrač u nikad slabijoj NBA ligi. Treba realno reći da po svim kriterijima ipak nije baš naj igrač kako ga ovde veličaju jer nije izabran u prve 3 idealne petorke lige tu je oko 20-og mesta +-što je svakako fantastično. Sad meriti ovu ligu ili 90-tih kad su igrali Divac Kukoč Dražen Marčuljonis Rađa kasnije sjajni Stojaković je nerealno jer tad je bilo puno teže za naše jugoevropljane i sve igrače iz Evrope uopšte.
    (Goran, 28. april 2019 12:04)
    Dražen igrao, hahaha ...Statista klasičan
     (Seven, 28. april 2019 12:23)

    # Link komentara

  68. Nikola je strašan igrač u nikad slabijoj NBA ligi. Treba realno reći da po svim kriterijima ipak nije baš naj igrač kako ga ovde veličaju jer nije izabran u prve 3 idealne petorke lige tu je oko 20-og mesta +-što je svakako fantastično. Sad meriti ovu ligu ili 90-tih kad su igrali Divac Kukoč Dražen Marčuljonis Rađa kasnije sjajni Stojaković je nerealno jer tad je bilo puno teže za naše jugoevropljane i sve igrače iz Evrope uopšte.
    (Goran, 28. april 2019 12:04
    ti stvarno pojma nemas .....tada je Jordan bio bog uz jos nekoliko superstarova a sad u svakoj ekipi po neki Jordan u Gsw ih ima bar dva ....Janis, Kawai, Irving, Embid ,Jokic,Lilard,Curry,Durent....nenormalno dobri kosarkasi....nikad jaca liga i nikad brza kosarka
     (milan, 28. april 2019 12:20)

    # Link komentara

  69. O' Nil: Đokić!
     (Djole_Kg, 28. april 2019 12:19)

    # Link komentara

  70. Portland je znacajno osakacen povredama, sve se svodi na Lilarda. Bio je maksimalno motivisan protiv Oklahome, ne mogu da se otmem utisku da je te meceve gledao kao svoj licni obracun sa Vestbrukom. Mislim da ce tesko takav fokus da odrzi sve vreme nadalje. Denver ima jaci tim, resili su problem Bartonove ocajne forme i skinuli su sa sebe ogroman teret prosavsi u drugu rundu. Jokic i Milsap ce imati otvorenu situaciju u reketu sa rovitim Kanterom ukoliko bude igrao uopste. Ocekujem na suv kvalitet Lilarda i Mekaluma jednu pobedu u Portlandu i prolazak Denvera u pet meceva.
     ("koju posluku porati", 28. april 2019 12:19)

    # Link komentara

  71. realno ako denver prodje posle 6ili7 utakmica, u finalu konferencije ce biti preumorni. ozbiljan tempo se igra, Markanen kao PF umesto milsapa za sledecu sezonu i to bi skroz bilo obecavajuce
    (mozda nekad, 28. april 2019 11:04)

    Pitanje da li će Markanen više ikada zaigrati košarku.
    (Dzhoni, 28. april 2019 12:17)

    # Link komentara

  72. Kao prvo O’Nil je Srbin.... Ime mu je danilo šekularac.... a drugo, danilo nisi vidô kako ja igram.
    (made in Serbia, 28. april 2019 12:17)

    # Link komentara

  73. Tesko je prognozirati jer u plejofu svi grizu ali mislim ako Denver se opusti ima da ih dobiju 4 1
    (Mr, 28. april 2019 12:17)

    # Link komentara

  74. 4:2 za Denver!
    (Gvozda, 28. april 2019 12:16)

    # Link komentara

  75. Preko 40 minuta je odigrao, sedma utakmica...videlo se da je bio umoran Nikola. Mora ceo tim da se odmori za Portland, Lilard je na nivou Duranta kako igra.
    (ElHombre, 28. april 2019 12:14)

    # Link komentara

  76. Slazem se sa O'Nilom, portland ce imati veliki problem na centarskoj liniji ako je tacno da Kanter ne igra, odlicni su na spoljnim pozicijama ali opet nisu u tolikoj prednosti u odnosu na Denver, opet iskustvo na strani protivnika ali ako si pobedio Popa sa po meni trenutno kompletnijim timom ne vidim zasto ne bi i Portland, jedina slaba tacka kako braniti sut za tri poena, portland je ako se ne varam na trecem mestu po procentu za tri u PO
    (Doktor Docent Akademik strucnjak, 28. april 2019 11:34)

    Imali bi problem i sa Kanterom u postavi jer je on stvarno jedna rupa u odbrani, i mislim da bi baš patio kada bi čuvao Jokića.
    (Dzhoni, 28. april 2019 12:13)

    # Link komentara

  77. Jokara upropasti Uskrs hejterima.
    (glen rajs, 28. april 2019 12:05)

    # Link komentara

  78. Jokic je glavni igrac Denvera, ali od Mareja zavisi da li ce Denver pobediti ili izgubiti. Ako Marej ima 20+, onda pobedjuju, ako nema gube.
     (BojanNS, 28. april 2019 12:05)

    # Link komentara

  79. Keni Smit je debelo utripovao da je merodavan i da je stručnjak. Prosečan igrač bio i sad na kontu i te nazovi stare slave omalovažava uspehe raznih košarkaša koji nisu poreklom iz Amerike, pogotovo šutere jer je on sebe stavio u koš sa najboljim šuterima.
    Peđi i Novicki ne bi mogao ni vodu da nosiš, kamoli da se svrstavaš u njihovu kategoriju.
    (Mare, 28. april 2019 11:14)

    Da, deluje malo iskompleksirano. Stalno se sprda sa onim Barklijem, ispravlja ga, upada mu rec, dodaje, serucka na njegov racun, pre neki dan je tupio kada je ovaj hvalio Janisa, nekako mu smeta sto ovaj toliko hvali neamerikanca itd itd...
    Jeste to sve show i glumatanje ali cudi me da mu Barkli nekada ne odbrusi, bilo u emisiji bilo van kamere, nekako je ravnodusan, samo se kliberi !
    (antiDebil, 28. april 2019 12:04)

    # Link komentara

  80. Nikola je strašan igrač u nikad slabijoj NBA ligi. Treba realno reći da po svim kriterijima ipak nije baš naj igrač kako ga ovde veličaju jer nije izabran u prve 3 idealne petorke lige tu je oko 20-og mesta +-što je svakako fantastično. Sad meriti ovu ligu ili 90-tih kad su igrali Divac Kukoč Dražen Marčuljonis Rađa kasnije sjajni Stojaković je nerealno jer tad je bilo puno teže za naše jugoevropljane i sve igrače iz Evrope uopšte.
    (Goran, 28. april 2019 12:04)

    # Link komentara

  81. Portland sa nurkom je respektabilan konkurent ali bez njega je luk i voda. mozda ne posle prve utakmice ali vec u drugoj i trecoj rasprsice se portland kao balon od sapuna.denver je do kraja regularnog dela imao pritisak pobeda i taj pritisak je ostao i u seriji protiv San antonija. mediji statistike i ostale trice i kucine.trener nije dorastao igranju plej ofa a tek o igracima da ne pricamo. prvi zadatak im je trebao biti rasterecenje jer loptati se znaju(ne bi bili drugi da ne znaju) smautiranje je bilo osrednje. Denver mora da popravi igru koja je od sjaja do ocaja i obrnuto.ako uspeju malo vise da umire igru i umrtve protivnika oni ce brzo do cetiri pobede.
     (nebitan srbin, 28. april 2019 12:04)

    # Link komentara

  82. Jako izjednačeno. Realno Blejzersi nemaju nikoga da čuva Nikolu, ako bude agresivan i koristio tu činjenicu teško Denver ispada. E sad, nema baš ni Denver neke brutalne odbrambene igrače za Lilarda i Mekaluma. Lilard deluje kao čovek koji ima misiju. Biće zanimljivo, ali naravno napred Nikola! Denver u 7.
     (mighty banana, 28. april 2019 12:00)

    # Link komentara

  83. Sta bre ti meni bejbi superstar, to je bre nasa LUTKA! Simpatican, kulturan i svi ga vole. Pravi predstavnik finog sveta. Keep calm we got Jokic!
    (SumLJivo lice, 28. april 2019 11:59)

    # Link komentara

  84. Mnogo gotivan lik ovaj Shaq narocito sad kako komentarise utakmice. Uvek sam navijao protiv njega dok je igrao najvise zbog Divca i Sakramenta. Posle svega ispade mnogo bolji covek od ovog naseg a igrac da ne pricamo.
    (Lord Stark, 28. april 2019 11:03)

    Na osnovu cega si zakljucilo da je onaj njihov ispao bolji covek od Divca ?
    (antiDebil, 28. april 2019 11:56)

    # Link komentara

  85. Zna li neko zasto Ernangomes nije video terena ni minut u 7 tekmi? Mislim, imao je neke svoje momente tokom sezone a ovako extra maka rotacija definitivno trosi ...
    (Branko, 28. april 2019 11:55)

    # Link komentara

  86. Mene samo plasi Lilard. Na centarskoj je tu Kanter, ali nije to kvalitet kao Nurkic.
    Ali ako Lilarda krene, to je to.
     (deputamadre, 28. april 2019 11:54)

    # Link komentara

  87. @steph, kakav crni Kanter, natrpaće tu rupetinu ga kao kacu za kupus.
     (detektiv kokni kol, 28. april 2019 11:46)

    # Link komentara

  88. O Nil je cesto govorio lose o Jokicu. Cak je i Jokic jednom prilikom rekao da mu nije jasno sta je to lose uradio da O Nil ima takvo misljenje o njemu? Sada je izgleda O Nil shvatio i hvali Jokica. Ovo dobija Denver..tu nema govora. I to mnogo lakse nego sto mnogi misle. Sada su puni samopouzdanja. Jedini neprijatelj Denvera je Barton. Nocas 3 poena...o prosloj utakmici da ne pricam...
    (ccc?, 28. april 2019 11:46)

    # Link komentara

  89. Pišete da nemaju centra? Šta je Kanter? plejmejker? Jest da nije Dankan, ali nije ni baš tolika rupa. Što se tiče prolaza 50-50 po meni.
    (steph, 28. april 2019 11:26)

    Pišu da nemaju centra zato što je Kanter povređen, i propustiće par utakmica sigurno.
     (Dag Kristi, 28. april 2019 11:36)

    # Link komentara

  90. Nas ponos i dika!
     (mn, 28. april 2019 11:35)

    # Link komentara

  91. Slazem se sa O'Nilom, portland ce imati veliki problem na centarskoj liniji ako je tacno da Kanter ne igra, odlicni su na spoljnim pozicijama ali opet nisu u tolikoj prednosti u odnosu na Denver, opet iskustvo na strani protivnika ali ako si pobedio Popa sa po meni trenutno kompletnijim timom ne vidim zasto ne bi i Portland, jedina slaba tacka kako braniti sut za tri poena, portland je ako se ne varam na trecem mestu po procentu za tri u PO
    (Doktor Docent Akademik strucnjak, 28. april 2019 11:34)

    # Link komentara

  92. Milina je gledati ove emisije koje Ameri prave gde ima i strucnosti i šala i neslaganja ali sve u svemu zanimljivo.A ne kod nas kolega Strajnic i njegovi gosti u studiju.Jos da dodam da su njihovi sportski komentatori i strucni konsultanti takodje majstori svog zanata i da bi svi trebalo da uce od njih, pogotovo oni koji se bave tim poslom na Balkanu.Jedini sportski komentator koji je bio ispred svog vremena je neponovljivi Mladen Delic.
     (Back in Black, 28. april 2019 11:31)

    # Link komentara

  93. Denver u cetri,eventualno pet.
    (Roki cetri, 28. april 2019 11:31)

    # Link komentara

  94. Denver je ogroman favorit.Jokica nema ko da brani.Portland nema Nurkica,a Kanter je tanak u defanzivi,ako uopšte bude igrao.Lilard je sjajan ali ipak nije nivo Duranta ili Lenarda.Mekolum ne može u seriji da igra vrhunski,nije taj nivo.Vestbruk i Džordz su kroz celu seriju sa Portlandom imali kriminalne procente šuta,pa je opet lako moglo doći do majstorice.Denver ima daleko jaču klupu.Problem je prva utakmica,umor.Ako dobiju prvu utakmicu,laganih 4:1 za Denver.
     (roten, 28. april 2019 11:30)

    # Link komentara

  95. Imaju 3:1 u sezoni protiv njih i to sa Nurkicem u timu...tako da...Lilard ne moze sam...4:2 za "nas"
     (majstor, 28. april 2019 11:28)

    # Link komentara

  96. Pišete da nemaju centra? Šta je Kanter? plejmejker? Jest da nije Dankan, ali nije ni baš tolika rupa. Što se tiče prolaza 50-50 po meni.
     (steph, 28. april 2019 11:26)

    # Link komentara

  97. Denver je jedva izgurao ovu seriju, skoro sve utakmice su igrali u grcu. Moja prognoza je da su vratili samopouzdanje, plus Portland nema resenje za Jokica plus i inace im leze kao tim. Dakle 4-1!!!
     (Dusan, 28. april 2019 11:22)

    # Link komentara

  98. Nerealno je bilo očekivati da Barkli ostane uz Denver. On je tipičan kontraš. Voli da stane na žulj drugima. Takav je bio i tokom igračke karijere. Sad kad Denver, a posebno Jokić, više nije iznenađenje nije više ni interesantno navijati za njega i kontrirati drugima. Takav je bio i Džon Mekinro na početku Novakove karijere, čim se probio izgubio je njegovu bezrezervnu "naklonost".
     (Djoksa, 28. april 2019 11:21)

    # Link komentara

  99. Dame Dollar Lillard
    vs
    Niko The Joker Jokic
    Round 1
    Fight
    (Brooklyn, 28. april 2019 11:19)

    # Link komentara

  100. Sada se tek vidi koliko je skupa greška Nikole na ziceru 1. utakmice, a posle i promašaj Marija. Umesto da kao bolji dobiju sa nekih 4:1 i onda jasno budu favoriti protiv Portlanda. A tada i sa nekim šansama za dalje.
    Tragedija Denvera je ovaj šut koji je nedopustivo loš, pogotovu za ekipu sa 6 bekova, a onda još pogoršan frkom. A još veća tragedija je što im je glavni razigravač centar, ali drugi glavni razogravač im je - drugi centar?! Takav tim košarka još nije videla. A najveća tragedija Denvera je onaj trenerčić...
    Tako da je teško reći. Možda je bilo bolje da je Denver izgubio - umalo čak da i to uspeju. Onda bi bilo šanse da se oslobode ovog Malounmnog. Da ne iskoristi ni 10-15 minuta npr. Lajlsa u 7 utakmica - a glavna i skoro jedina forta osim Nikole mu je duga klupa...
    Izvesno Denver će biti psihološki rasterećeniji. To daje šansu da neko (drugi) najzad odigra neku dobru utakmicu. Bez toga Nikola će teško sam, sve i da je i Kanter povređen. Ni Lilard neće moći sam, pa je i ključno kako i koliko MC vuče njegovu povredu...
    Nema ovde prognoze... biće to jedna dugačka kafanska tuča.
    (znanje-imanje, 28. april 2019 11:19)

    # Link komentara

  101. 4-1 Denver
    (Kosta, 28. april 2019 11:16)

    # Link komentara

  102. Ja sam mislio da je Portland ostao bez centra jer je i Trcin rasturio rame. Gde ce takav da se gura sa Jokicem, e sad ako ovi paceri od bekova Denvera ne mogu da zaustave dva igraca onda da vise ne gledam tu sprdnju od kosarke. Ovaj poslednji mec je bila sprdnja od gosarke za sedmu odlucujucu utakmicu, igraci ili su drogirani ili ih bas briga za takmicenje, misle samo o odmoru, svi na terenu.
    (Smaraci, 28. april 2019 11:16)

    # Link komentara

  103. Keni Smit je debelo utripovao da je merodavan i da je stručnjak. Prosečan igrač bio i sad na kontu i te nazovi stare slave omalovažava uspehe raznih košarkaša koji nisu poreklom iz Amerike, pogotovo šutere jer je on sebe stavio u koš sa najboljim šuterima.
    Peđi i Novicki ne bi mogao ni vodu da nosiš, kamoli da se svrstavaš u njihovu kategoriju.
     (Mare, 28. april 2019 11:14)

    # Link komentara

  104. Može se reći da Denver ima sreću jer ne igra Nurkić...

    Šteta što izostaje na ovaj način, ali hvala mu...

    Brz oporavak boske, pa sledeće sezone ponovo plej of...

    Napred Denver
     (P76-ers, 28. april 2019 11:13)

    # Link komentara

  105. Denver nema sanse protiv Portlanda...
     (mich, 28. april 2019 11:09)

    # Link komentara

  106. U regularnom delu vode 3-1 protiv njih, a i tu jednu su namerno izgubili igrajuci sa prvom postavom na klupi, i to jedva. Malo mi je neozbiljno da dobiju Jokica i ekipu pogotovo sto trenutno nemaju ni jednog ali ni jednog visokog igraca da cuva Jokica. Iskreno sve osim 4-1 za nagetse bi mi bilo senzacija.
     (Kale, 28. april 2019 11:09)

    # Link komentara

  107. Тешко за прогнозу, дуга сезона, Портланд без центра са одличним Лилардом фактички нови Портланд који је у одличној форми, Денвер мало истрошен са исто мало промењеним концептом пошто је Бартон дефинитивно скраћен за минуте а Херис полако улаз у ритам, са надом да ово није баш истина што каже Јокић око ситних повреда њега и Мареја. Може се рећи два егал тима, и одлучиће вероватно ситнице. Денвер може даље, али да Морис и Бизли мало заиграју као у сезони да пробају да скину нешто терета. Пламли би исто могао мало јаче и више, и верујем да ће ова тројица сада када је терет пролаза и оправдања другог места спао са леђа заиграти растерећеније и доста боље.
    (marko, 28. april 2019 11:09)

    # Link komentara

  108. Sek najbolje razume kao centar koliko moras biti talentovan, da bi sa tom visinom onako igrao i punio sve kolone.
     (Ivan, 28. april 2019 11:07)

    # Link komentara

  109. realno ako denver prodje posle 6ili7 utakmica, u finalu konferencije ce biti preumorni. ozbiljan tempo se igra, Markanen kao PF umesto milsapa za sledecu sezonu i to bi skroz bilo obecavajuce
     (mozda nekad, 28. april 2019 11:04)

    # Link komentara

  110. Mnogo gotivan lik ovaj Shaq narocito sad kako komentarise utakmice. Uvek sam navijao protiv njega dok je igrao najvise zbog Divca i Sakramenta. Posle svega ispade mnogo bolji covek od ovog naseg a igrac da ne pricamo.
     (Lord Stark, 28. april 2019 11:03)

    # Link komentara

  111. Lilard je nadam se svoju sreću potrošio. Šteta što nece biti Nurkica. Ovako Denver dobija u 5 utakmica.
     (Borba, 28. april 2019 11:00)

    # Link komentara

  112. Da se pridružim Rrniju, Nagets in 6, Djokic rules ;)
     (dfjpulrkash, 28. april 2019 10:59)

    # Link komentara

  113. Kakav fotka Šeka! :)
    (Srećko, 28. april 2019 10:58)

    # Link komentara

  114. ako denver zadrzi prednost dimaceg terena u prve dve, bice pometlan lilard,4-0.
     (nba86, 28. april 2019 10:58)

    # Link komentara

  115. Denver u sedam utakmica,navijacki ali je i realno
    (Nemanja, 28. april 2019 10:57)

    # Link komentara