1. Dragan

    Jer ti stvarno verujes u bajke...Jovic i Savic u Realu, pa to ne moze da se desi nikada, Real ce dovesti samo TOP igrace u ovom prelaznom i to tipa MBAPE koji bre Jovic i Savic nemoj ljudi da ste nerealni...
     (mich, 26. april 2019 08:55)

    # Link komentara

  2. Menadzeri pokusavaju da izvuku najvise iz zelja fudbalera. To sto on cuti za nivine ne zbaci da nije rekao menadzeru i cifru koju misli da vredi i klubove u koje hoce a menadzer onda iz koze izlazi da mu ispuni prohteve.

    (Vladimir, 25. april 2019 11:40)

    Koliko si neobavešten govori i činjenica da ne znaš kako se određuje cena fudbalera i kakva je uloga menedžera. Menadžer je samo posrednik. Ne određuju menadžeri cenu fudbalera, već to radi vlasnik kluba s kojim igrač ima potpisan ugovor, a cena se određuje na osnovu igara, forme, stanja na tržištu, pozicije na kojoj igrač igra i godišta igrača. Razumljivo je da da će vlasnik odrediti cenu koju može da postigne na osnovu pobrojanih parametara. Sergej je prošle sezone bio najbolji veznjak Serije A, univerzalac je među veznjacima, mlad je... zadovoljavao je sve parametre za visoku tržišnu cenu, a to što većina onih koji se na srpskim sportskim portalima predstavljaju kao znalci nema blage veze čak ni kako se formira cena igrača nije njegova krivica.
    (z, 25. april 2019 14:45)

    # Link komentara

  3. Juče je italijanska štampa prenela, i neki srpski portali, da Juventus nudi 80 miliona eur i Kvadrada Laziu za S.M.Savića.Dovoljno, ja ne bih više o njegovim kvalitetama.
     (Makso, 25. april 2019 14:29)

    # Link komentara

  4. Ne postaje se veliki igrac na silu. Kostao nas je svetskog prvenstva, Milivojevic je za njega tata, ali Kokezanija na celu sa prvorodjenim sve bolje zna.
    (Kiza, 25. april 2019 10:20)

    Zablude srpske sportske javnosti su ogromne. Upravo je Milivojević glavni krivac za poraz protiv Švajcarske, ali i za sporu i traljavu igru Srbije na sredini terena generalno, kao i nedostatak kreacije na sredini terena. U svom klubu, prosečnom premijerligašu, koji ima trkače Milivojević još i može da prođe kao standardni prvotimac i ništa više od toga, ali od njega je reprezentacija imala samo štete.
    Sergej je na SP igrao tri različite uloge u tri utakmice. U jednoj je bio najbolji, u drugoj protiv Švajcarske igrao je polušpica i bio totalno odsečen jer nije dobijao lopte od veznog reda, a sva švajcarska odbrana je bila na njega skontrisana.Srbija je igrala visokim loptama na Mitrovića što je igra koja ne odgovara Sergeju. U trećoj utakmici igrao je povučenije i defanzivnim sposobnostima sprečio veći debakl Srbije. Većina neznalica je nakon SP hvalila Muslina od koga je Krstajić nasledio neuigran tim bez ikakve koncepcije i sistema u igri.
    Porediti renome Sergeja, jednog od najperspektivnijih mladih veznjaka na svetu, sa Milivojevićem, jednim prosečnim igračem, je van pameti, ali šarlatanstvo, neobaveštenost i laži su uvej kod nas imali prođu.
    (gg, 25. april 2019 13:40)

    # Link komentara

  5. A Keža nevera.

    SMS, da nam brzo ozdraviš!
     (Dijasp0rac, 25. april 2019 12:28)

    # Link komentara

  6. Moze li neko da mi objasni kako menadzer kojeg ja placam moze mene da natjera da radim nesto sto necu???
    Menadzer je iskace za medije,al prica sve sto igrac misli...
     (BOSS, 25. april 2019 12:02)

    # Link komentara

  7. Zato su i pobedili. Pobedili bi i Kjevo da uopste nije igrao, jer ne bi imali igraca manje. Njemu treba pod hitno promena sredine.
    (hm, 25. april 2019 12:00)

    # Link komentara

  8. "...Maler za malerom.Steta sto su mu mediji,menadžeri i ko zna ko sve uništili skorog karijeru.Mozda bi i uspeo nešto u karijeri da nije ko zna ko hteo deo kolača od njegovog igranja fudbalom...."

    Nusam siguran. Kako to bas njemu a ne Mesiju, Ronaldu i gomili slicnih fudbalera. Menadzeri pokusavaju da izvuku najvise iz zelja fudbalera. To sto on cuti za nivine ne zbaci da nije rekao menadzeru i cifru koju misli da vredi i klubove u koje hoce a menadzer onda iz koze izlazi da mu ispuni prohteve.
    Fudbaleri sami ne znaju ni odakle hrana koja im je u frizideru, fiduse samo po restoranima jedu. Ne znaju ni odakle se pojavljuju video igrice u njihovom stanu, namestaj, da postoji takva prirodna pojava kao prašina.
    I sada svi alavi samo on jadan i sirotan.
    (Vladimir, 25. april 2019 11:40)

    # Link komentara

  9. Uh, dobro je, ja vec mislio frizura mu se pokvarila.
    (Vladimir, 25. april 2019 11:29)

    # Link komentara

  10. Auh, voleli ga ili ne voleli, samo da nisu prednji ukrsteni ligamenti. To je za ne pozeleti nikome, najgora moguca povreda u sportu..
    (laa, 24. april 2019 23:21)
    A sto ga ne bi voleli?Nije on pravio pritisak oko nepozivanja u reprezentaciju,i napravio pompu oko toga i svega sto je vezano za ovu nasu mucenu reprezentaciju.
    (j, 25. april 2019 11:23)

    # Link komentara

  11. Momak je odlično započeo utakmicu, povreda je lakše prirode, dve nedelje odsustva zbog povrede zgloba.Šteta, ali biće spreman za finale.Juče je "Gazzetta dello sport" prenela vest da Juventus nudi za Savića 80 miliona eur i Kvadrada, jer Pjanić sigurno ide, i da Real najozbiljnije razmišlja o njemu, ali nudi 70 miliona i igrača (zaboravih ime), Milan je odavno u igri, jer planiraju potpunu obnovu tima.Bilo bi lepo kada bi dva Srbina zaigrala za Real, Jović i Savić.Šteta samo što ovi veliki klubovi ne pitaju naše net fudbalske stručnjake za savet, jer obojica mogu igrati u Radniku iz Surdulice ili u Koloniji iz Kragujevca, to im je vrhunac.Malo ironije na srpske fudbalske net "znalce".Pozdrav!
     (Dragan, 25. april 2019 11:22)

    # Link komentara

  12. Sad Lacio i moze necemu da se nada!
     (Vasilisa premudra, 25. april 2019 10:45)

    # Link komentara

  13. Ne postaje se veliki igrac na silu. Kostao nas je svetskog prvenstva, Milivojevic je za njega tata, ali Kokezanija na celu sa prvorodjenim sve bolje zna.
     (Kiza, 25. april 2019 10:20)

    # Link komentara

  14. Brz oporavak, ne daj se!
    (Predrag, 25. april 2019 10:09)

    # Link komentara

  15. sms ne vredi ni 10miliona.
     (TNT, 25. april 2019 09:32)

    # Link komentara

  16. Gretnes il kako već

    Šta ti znači maliciozan?
    (dusanculi, 25. april 2019 08:54)

    # Link komentara

  17. Student

    i da imaju 3000, opet bi bili isfrustrirani. Takvi su. Zato Balkan nije Nemacka ili sl.
     (Oliver Nedeljkovic, zapamtite to ime, 25. april 2019 08:43)

    # Link komentara

  18. Sta li je Sergej uradio ljudima u Srbiji pa da ga svi mrze? Ili su samo isfrustrirani sto rade za 300 evra?
    (Student, 24. april 2019 23:40) kojih 300 evra druže moj? to je 36000 u Beogradu možda....
     (Komarac, 25. april 2019 08:31)

    # Link komentara

  19. Jao baš mi je žao što je plaky! Nesumnjivo sportska vest dana.
    (Tea, 25. april 2019 08:20)

    # Link komentara

  20. Lacio je bukvalno zgazio Milan, rasturio ih je u svim segmentima i to u sred Milana. Bila bi nepravda da jedan takav raspali klub igra LS. Nadam se da ce to biti bar Atalanta kad gotovo ocigledno nece moci Lacio. Samo ne Milan, ljudi igraju antifudbal dodinama unazad...
     (Olimpico, 25. april 2019 07:45)

    # Link komentara

  21. Marko Grujic ide u Atletiko Madrid za 40 miliona eura!
     (Mihajlo, 25. april 2019 07:32)

    # Link komentara

  22. Brzo se oporavi pa posle sanirane povrede da igras kao igrac od 150 miliona
    (Legenda, 25. april 2019 07:26)

    # Link komentara

  23. Dečko glavu gore i da se brzo oporaviš!
     (Mister NO, 25. april 2019 07:10)

    # Link komentara

  24. Da nije izasao ne bi ni pobedili.....decko blage veze nema.....
     (armagedon, 25. april 2019 06:25)

    # Link komentara

  25. Šta je to dotični bitno uradio da zasluži da se nađe u naslovu? Potpuno nebitan.
    (Greatness, 24. april 2019 23:25)

    U svakom slucaju vise od tebe da bi ga komentarisao. Pola evropskih klubova se polomilo da ga otkupe od Lacija prosle sezone a to sto je Lotitto bio alav nije njegova krivica. Znaci da je dovoljno velik da su svi culi za njega. Zna li neko za tebe izvan kruga porodice?
     (Baba Stanojka, 25. april 2019 05:24)

    # Link komentara

  26. nadigrao ih Lazio u svakom segmentu igre... zasluženo finale, nadam se s Atalantom... dva tima koja mogu da izgube od najslabijih, a odmah zatim opletu najjače.
     (friúl, 25. april 2019 01:54)

    # Link komentara

  27. Šta je to dotični bitno uradio da zasluži da se nađe u naslovu? Potpuno nebitan.
    (Greatness, 24. april 2019 23:25)

    Nije lepo likovati nad tudjom nesrećom. To je odraz tvog nevaspitanja i arogancije. Stićiće te u životu nekad ako ne koriguješ poglede na svet. Anonimnost u komentaru ti neće pomoći.
     (Bot koji se skinuo sa sendviča, 25. april 2019 01:09)

    # Link komentara

  28. @ Student, to se i ja već digo pitam...dobro bre pljuvači, hajde koliko je ok da Sergej uzme u novom ugovoru? Recote miševi i kakve to veze ima sa vama?!
    (Saša, 25. april 2019 00:17)

    # Link komentara

  29. Sta li je Sergej uradio ljudima u Srbiji pa da ga svi mrze? Ili su samo isfrustrirani sto rade za 300 evra?
    (Student, 24. april 2019 23:40)

    Nije uradio ništa. Njegov menadzer je javno optužio bivšeg selektora Muslina da traži novac i nije prvi jer su takve optužbe pratile Muslina u svakom klubu koji je trenirao. Zatim je počela kampanja botova na srpskim portalima.

    Sam Sergej se nije bunio ni kad je izostavljan iz tima onda kad je bio najbolji veznjak Serije A, dok kako vidimo neki miljenici srpske sportske javnosti širom razjape usta kao nekakve starlete i onda kad ih selektori mole da se vrate u tim iako su prosečni igrači prosečnog premijerligaša.
    (kl, 25. april 2019 00:13)

    # Link komentara

  30. Greatness@Mnogo ti je ružan komentar.Ti si taj lik sto hejtujes sve ovde na sajtu.Uzimas tudje nikove.Odleprsaj!
    (Jon Bon Jovi, 24. april 2019 23:40)

    Komentar na nivou osmaka... Ozbiljno se ne pitaš sa glavom.
     (Greatness, 24. april 2019 23:54)

    # Link komentara

  31. Dobro je da je rano izašao, barem se ne bi blamirao ko uvek.
     (hihihi, 24. april 2019 23:53)

    # Link komentara

  32. Greatness@Hejtujes mene na naslovnoj strani u komentarima.A sad ti je komentar jako ružan.Mnogo ružan do bola.Decko se povredio a ti kakav komentar ostavlja.Vrati se na index.Mani se komenatrisanja ovde!
    (Jon Bon Jovi, 24. april 2019 23:32)

    Taman posla da hejtujem. Ja nisam hejter. Tužan si ti. Komentarišeš sa 2 nika. Sa ovim i naravno kao Bruce Springsteen... To bi i iole normalna osoba skontala. Onda je sve jasno o kakvom se liku radi. Naravno da ne treba da ide u naslov jer to nije ni Mesi, ni Ronaldo, niti čak najbolji srpski igrač. Niti još ima neku sezonu, štaviše. Nisam maliciozan, samo iznosim svoje mišljenje. Brz oporavak svakako!
     (Greatness, 24. april 2019 23:49)

    # Link komentara

  33. Gatuzo mislim da je vreme da pakujes kofere. ovo je tesko za gledati. jednostavno nema trenersku mastu da malo takticki podkuje ekipu. a i njihovo zalaganje je srednje zalosno. ako ne bude Lige Sampiona a kako je pocelo i nece. jos jedna promasena sezona.
     (Sheva91, 24. april 2019 23:41)

    # Link komentara

  34. Greatness@Mnogo ti je ružan komentar.Ti si taj lik sto hejtujes sve ovde na sajtu.Uzimas tudje nikove.Odleprsaj!
    (Jon Bon Jovi, 24. april 2019 23:40)

    # Link komentara

  35. Sta li je Sergej uradio ljudima u Srbiji pa da ga svi mrze? Ili su samo isfrustrirani sto rade za 300 evra?
    (Student, 24. april 2019 23:40)

    # Link komentara

  36. Izdrži Sergej, drži se brate! Brzo se oporavi!
    (Saša, 24. april 2019 23:33)

    # Link komentara

  37. Greatness@Hejtujes mene na naslovnoj strani u komentarima.A sad ti je komentar jako ružan.Mnogo ružan do bola.Decko se povredio a ti kakav komentar ostavlja.Vrati se na index.Mani se komenatrisanja ovde!
    (Jon Bon Jovi, 24. april 2019 23:32)

    # Link komentara

  38. Mali Lazio moze samo da sanja o finalu jer ih resava Gatuzo 2-0 u trecoj utakmici, zivi bili pa videli
    (adriano_galliani, 24. april 2019 23:31)

    # Link komentara

  39. Mnogo lepa sansa za SMS-a da u finalu u Rimu uzme taj pehar... takodje ocekujem i od Tadica da osvoji ligu sampiona, od Gacinovica da uzme ligu Evrope... a onda fino sva trojica nazad u svoju Vosu, nasa titula se predugo ceka... sve su prilike da cemo opet biti sampioni kad bude i Liverpul (nikad)
    (Dienekes, 24. april 2019 23:30)

    # Link komentara

  40. Maler za malerom.Steta sto su mu mediji,menadžeri i ko zna ko sve uništili skorog karijeru.Mozda bi i uspeo nešto u karijeri da nije ko zna ko hteo deo kolača od njegovog igranja fudbalom....
    (Jon Bon Jovi, 24. april 2019 23:28)

    # Link komentara

  41. Au šta uradi Suso dečku od 150 miliona
     (Karlton Majers, 24. april 2019 23:27)

    # Link komentara

  42. Šta je to dotični bitno uradio da zasluži da se nađe u naslovu? Potpuno nebitan.
     (Greatness, 24. april 2019 23:25)

    # Link komentara

  43. Au,ovo ne deluje dobro,ali valjda ipak nece biti koleno nego clanak.Nadam se da ce se sto pre vratiti na teren.
    (BGD, 24. april 2019 23:24)

    # Link komentara

  44. Daj Bože da nije ništa strašno i da se brzo oporavi!
    (wvw, 24. april 2019 23:21)

    # Link komentara

  45. Auh, voleli ga ili ne voleli, samo da nisu prednji ukrsteni ligamenti. To je za ne pozeleti nikome, najgora moguca povreda u sportu..
    (laa, 24. april 2019 23:21)

    # Link komentara

  46. Bila sam ubedjena da sam videla 1:1 na tv...Italijani i njihova goleada...uvek malo golova.
     (anica, 24. april 2019 23:17)