1. @ Kokki Svaka čast, to je to. Ja ne mogu da ulazim u psihu Lilarda u tom trenutku i njihovi samopouzdanje, ali ako je OKC trebao da bira kakav šut da mu otvore, to je to.
    Neko je dole poredio sa Saletovim trojkama protic Huventuda i Hrvata. Bitna razlika je u tome sto Šale nije imao vremena da izradi akciju, već je morao da šutira u velikoj brzini. Likard je mogao sa bira šta hoće da radi. Po meni, loš šut. Ali, svaka čast majstore, pogodio si. Ako Denver prođe u drugo kolo neka ovaj samo takve šutira, svaki napad.
    (Sima, 25. april 2019 21:29)

    # Link komentara

  2. U teoriji - da, to jeste bio loš, možda čak i nerezonski šut.

    U praksi - statistika pokazuje da u ovoj seriji Lilard ima bolji procenat za tri kada šutira sa 9+ metara nego Džordž kada šutira iz "rezonskih" pozicija (ispod 9 metara). U tom slučaju to više nije loš šut, a pogotovo nije kad te isti taj Lilard tokom svih 5 utakmica zatrpava kako stigne, a na toj istoj utakmici ima (u tom trenutku) 9 trojki i 47 poena.
    (Powerslave, 25. april 2019 05:05)

    # Link komentara

  3. George bi legao Denveru umesto Burton-a, kao budali šamar.
    (LIK, 24. april 2019 17:57)

    Ili Budućnosti umesto Erla Klarka.
     (Dag Kristi, 25. april 2019 02:21)

    # Link komentara

  4. Ni jedan sut nije loš ako imaš par sekundi i obezbedjen produžetak. Kladim se da Lilard ima bar 30% iz zezanja kad baca sa pola na kraju treninga. Taktički potpuno pogrešno da ga čeka na 8 metara. E sad, ko bi se bas nadao da će stvarno to da uradi
    (jovisha, 25. april 2019 01:20)

    # Link komentara

  5. Reče lik dok sjedi pored Vestbruka, lika koji je sinoć promašio više šuteva od ostatka tima zajedno (!?!)

    Jeste loš šut u teoriji, ali stvar s Lilardom je da su svu u areni i pred tv ekranima znali da može isti i da pogodi. To je razlika između likova poput njega i Karija, i gospodina tripl-dabla s druge strane.
    (S, 24. april 2019 17:03

    Kari se ubi od pogadjanja bitnih suteva!!
    (antiDebil, 24. april 2019 21:46)

    # Link komentara

  6. George bi legao Denveru umesto Burton-a, kao budali šamar.
    (LIK, 24. april 2019 17:57)

    Izjava na nivou, Durent bi bolje legao Hjustonu nego Taker...
     (Boris, 24. april 2019 21:42)

    # Link komentara

  7. Odbrana jeste bila odlicna, ne znam sta ljudi predlazu da uradi. Mozda odmah da faulira pa na slobodna, a onda OKC poslednji napad za svega par sekundi. Ali tada bi Lilard verovatno stigao da uputi sut uz faul, a ne bi bilo zgodno da puca 3 slobodna. E sad, druga stvar je zasto je nestao u plaj-ofu i zasto ih je Lilard punio cele veceri.
    (jsx, 24. april 2019 20:50)

    # Link komentara

  8. Pređi u Denver i uzimaš prsten sledeće sezone.
     (Aragorn, 24. april 2019 20:16)

    # Link komentara

  9. U bilo kojoj drugoj situaciji - da. U tenutku kada ističe vreme, svaki šut je dobar. Pogotovo kada već imaš obezbeđen produžetak.
    (Valkarin, 24. april 2019 19:35)

    # Link komentara

  10. sta pricaju ljudi ovde??? jel uopste neko video ovu situaciju? covek je igrao odbranu na 9 metara od kosa?? sta je trebao i mogao vise da uradi, ovo je cista sreca od pogotka kao i ona kecmanova na primer, cak kecmana niko nije ni ometao, a ovaj je jos uradio korak u stranu i jos preko ruke, klasicno palijanje sa krive noge i bukvalno sa jedne ruke, glup napad s obzirom da je bilo nereseno i da bi im bilo koji kos doneo pobedu!! ali da, pogodio je, sreca i gotovo, treba biti realan!
     (Niki, 24. april 2019 19:24)

    # Link komentara

  11. citat: "Rođo sam si kriv, vidiš da je ostalo manje od 5 sekundi do kraja i prilaziš mu samo jedan korak, umesto da ga stisneš skroz da ne može ni da šutne."

    "Rođo", Džordž je mnogo viši i sporiji od njega... da mu je prišao korak, ovaj bi ušao pod koš i u najgorem slučaju bi izborio slobodnjake... a Lilard na slobodnjaku je siguran koš...

    Realno, PG je uradio najbolje moguće, držao ga je daleko od koša i sprečio mu ulaz... Znali su svi da će Lilard svakako da šutne pa je ovo što ga je naterao da ispuca besmislen šut sa 10 metara iskosa preko ruke, najbolja moguća varijanta....jer realno ovo ulazi jednom u 15 šuteva... ali eto, na radost Portlanda ušlo je..
    (Kokki, 24. april 2019 19:19)

    # Link komentara

  12. Federer o "onom" riternu, US Open 2011. ?
     (marsupilami, 24. april 2019 18:55)

    # Link komentara

  13. "ne zanima me" - recenica koju najcesce izgovaraju gubitnici i oni koji nisu sigurni u svoje reci
    (kima, 24. april 2019 18:48)

    # Link komentara

  14. Ostalo mu je manje od 5 sekundi do kraja i imao Džordža ispred sebe - šta je trebao da uradi?
     (Ivan M, 24. april 2019 18:41)

    # Link komentara

  15. A tvoja odbrana je bila "vrhunska"...ja mislim da je svaki covjek u dvorani znao sta ce Lillard uraditi i ovaj mu opet dopusti da to uradi?!...ne kontam stvarno sta je mislio,ostavio mu taman dovoljno prostora za sut-jedino sto nije smio uraditi uradio je i jos sada pametuje?!...pri tome mi je George jedan od najdrazih igraca,jvecinu sezone je igrao na MVP nivou ali ovakve izjave mu stvarno ne trebaju,svaki sut koji je game winer je dobar sut-kraj price.
    (manuginobili, 24. april 2019 18:39)

    # Link komentara

  16. Da sam ja sutao to bi bio los sut i losa selekcija, ali kad Lilard sutira sa takvom statistikom onda je to djavolski dobar sut.
     (Palanka, 24. april 2019 18:35)

    # Link komentara

  17. Pazi, u pravu je, logički gledano, bio je loš izbor šuta jer je bilo vremena za nešto što je lakše pogoditi. ALI Lilard je igrao takvu utakmicu (i takvu PO seriju) da su i on i svi oko njega morali znati da će da šutne s parkinga i ubaci tako da... smajlikojisležeramenima.gif

    Jedan od najboljih odbrambenih igrača lige je to trebalo da očekuje. A trener koji nije posalo igrače na presing i udvajanje bi trebalo da leti sa klupe u roku od odmah.
    (paaa, 24. april 2019 18:24)

    # Link komentara

  18. Ko gubi ima pravo da se ljuti.
     (ivan, 24. april 2019 18:17)

    # Link komentara

  19. To je brutalno dobar šut! Pogodio je zar ne? Selekcija nije sjajna, ali ubacio je 47 poena pre toga, znači ide ga šut, stisni ga, ne daj mu da skoči na šut... Sad možeš da kukaš do mile volje. Bolje pozovi Kevina i vidi kako najlakše da pobegneš od Vestbruka. Mislim ako hoćeš da pobediš nekog u playoffu.
     (mighty banana, 24. april 2019 18:15)

    # Link komentara

  20. Koja glupost
    Uzeo je i bas taj sut zato sto je bilo nereseno
    Da bi gubili nebi sut bio takav ali je uzeo verovao i pogodio i zato bolje da cuti..
    a on ako je i malo pametan da bezi od westbruka mada sto je uopste prosle godine potpisao...
    (Serif, 24. april 2019 18:14)

    # Link komentara

  21. U pravu je.
     (ja, 24. april 2019 18:10)

    # Link komentara

  22. Da da, Lilard koji je poznat bas po ovakvim sutevima je ovo ubacio na srecu haha. Da je sutnuo neki centar ovako pa ajde, ispali ste, cao. Pakuj se i bezi od onog siledzije dok ti je vreme.
    (Zorowitzki, 24. april 2019 17:17)

    Bravo za komentar, samo da promeni sredinu i da ostavi, bravo za pordjenje, siledziju da nastavi da uporpascava franšize svojim statistikama...
     (relano, 24. april 2019 18:07)

    # Link komentara

  23. Džordž odigrao odlično odbranu, pročitao ga ali dešava se, da je bio koji cm bliži blokirao bi ga
     (nebaCar, 24. april 2019 18:05)

    # Link komentara

  24. George bi legao Denveru umesto Burton-a, kao budali šamar.
     (LIK, 24. april 2019 17:57)

    # Link komentara

  25. @ZVIZZ.

    da mu je prisao skroz blizu, bi ga prosao kao noz kroz meko maslo, i onda ili radi faul (sto nisu zeljeli) ili moze pucati tricu blize slobodan ili dodati nekom, ako krene na njega.
    mozda je trebao prici blize kod 2 sekunde, ali tad je onda lillard napravio stepback i sutnuo.
    (dado, 24. april 2019 17:57)

    # Link komentara

  26. Teodosić style.
    (Lorimer, 24. april 2019 17:51)

    # Link komentara

  27. Ушао је, дакле добар је.
     (Јабучило, 24. april 2019 17:50)

    # Link komentara

  28. Pa naravno da je izbor suta bio los ali ko te pita ako ga pogodis. Slicno kao Teo preko Garbahose...da je promasio nikad mu ne bi oprostili ali tako se postaje legenda. Sigurno ne polaganjem...
    (Magiko, 24. april 2019 17:49)

    # Link komentara

  29. (anti-reklamozder, 24. april 2019 17:08)
    Sale Djordjevic nije sutirao sa 9 metara, vec trojku iz trka protiv Huventuda i klasicnu trojku preko ruke protiv Hrvata.
    To nije isto.
    Inace, slazem se sa Dzordzom, ovo je bio los sut.
    Ja bih kao odbrambeni igrac u svakom trenutku zeleo da igrac koga cuvam sutne trojku sa 9m preko moje ruke, makar taj igrac bio kalibra Lilarda. Uspece jednom u 10 slucajeva. Devet puta nece.
    (milos, 24. april 2019 17:47)

    # Link komentara

  30. Sut cim je pogodjen automatski je dobar. Druga stvar je sto je pozicija bila losa, i potez Lilarda nije imao nekog rezona, ali ga je pogodio i to se zaboravlja. Jer realno da nije pogodio svi bi pljuvali taj njegov potez da sutne sa vise od 10 metara a imao vremena za postavljen napad. Sve u svemu drago mi je jer je igracina, a Vestbruk daje tako odvratnu crtu timu da ne verujem da ih iko van Oklahome voli u svetu.
     (Turbulencija, 24. april 2019 17:44)

    # Link komentara

  31. Primetio sam da brat @Jeremija sprda ljude koji govore o Pol Dzordzu kao nekom Mvp kandidatu. Ok slazem se Jeremija,Dzordz nije neki igrac..jedno vreme bio jedina konkururencija Lebronu na istoku :))) Eto kakva mu je konkurencija :)) A da,zasto na svakoj vesti o Brajantu fanovi Lebrona i ostalih osporavaju prve tri Kobijeve titule pripisujuci ih samo Shaqu pozivajuci se na Mvp finala a sa druge strane uvek pominju pipena,rodmana kad se govori o Jordanu. MJ 6x mvp finala :))
    (vince carter, 24. april 2019 17:43)

    # Link komentara

  32. Spavas li uopste Pol Dzordze ???
    (Canadaboy, 24. april 2019 17:38)

    # Link komentara

  33. Šutirao je tačno onako kako je planirao, iz pozicije koju je izgradio. Nije se našao na tom mestu pa hajde da šutnem, nemam drugu opciju.
    Posle finte se pomerio u stranu da izbegne blokadu i podigao se na šut.
    Tehnika šuta ista kao i pri "normalnom" šutu, dakle nije bilo sa ramena, u padu i slično.
    (Vlada, 24. april 2019 17:36)

    # Link komentara

  34. On je u prvom mecu, kad se lomilo dva ovakva ubacio.
    To je nesto sto se stalno vjezba i pribjegavaju tome jer tu se ne blokira. Lakse je sutnuti s te pozicije nego blize liniji dje je prakticno nemoguce ako nema bloka.
     (Strucnjak, 24. april 2019 17:34)

    # Link komentara

  35. Jedna rec, sujeta. Ne zanima me sta ce ko da kaze. Sujeta.
    (Pavle, 24. april 2019 17:33)

    # Link komentara

  36. A tek Kecmanov sto je bio los :)
    (srbijasine, 24. april 2019 17:33)

    # Link komentara

  37. Haha koje promaje u mozgu, kaze lik sa najgorom selekcijom suta u NBA zajedno sa svojim drugarom laznim tripldablom
    (mpmkmm, 24. april 2019 17:31)

    # Link komentara

  38. Ako promasi igra se Overtime, ako pogodi posalje te kuci. Pogodio je, pa je sada to los sut za tebe.

    Lillard je mnogo podcenjen igrac, da je ovo pogodio Curry svi bi plakali od srece pa i PG13
    (ElHombre, 24. april 2019 17:24)

    # Link komentara

  39. Da da, Lilard koji je poznat bas po ovakvim sutevima je ovo ubacio na srecu haha. Da je sutnuo neki centar ovako pa ajde, ispali ste, cao. Pakuj se i bezi od onog siledzije dok ti je vreme.
    (Zorowitzki, 24. april 2019 17:17)

    # Link komentara

  40. Pa mogli ste i vi koji "los".
     (kaokakao, 24. april 2019 17:13)

    # Link komentara

  41. zanimljiva je ta konstatacija da je los sut. jer gledano zdravorazumski takav sut je tesko pogoditi I bez da je neko ispred tebe. a ispred njega je bio dzordz koji je uz to I predvideo vreme suta I pravovremeno skocio. dakle sveukupno za vecinu igraca I to 99% igraca u ligi to bi bio tezak sut a nacin na koji je upucen I izuzetno lose selektovan.

    ali

    ako sutira demijan lilard koji ima ove sulude procente suteva preko 9 metara,a pored toga dokazano u clutchu,u plej ofu (samo pitajte cendlera parsonsa) pogadja ovakve suteve, da li je to los sut? mislim da li je stvarno? paralela koja moze da se povuce je sale djordjevic protiv huventuda I onda godinama kasnije protiv hrvatske a narocito kad se uzme psiholoski momenat.

    sportski pozdrav :)
     (anti-reklamozder, 24. april 2019 17:08)

    # Link komentara

  42. Rođo sam si kriv, vidiš da je ostalo manje od 5 sekundi do kraja i prilaziš mu samo jedan korak, umesto da ga stisneš skroz da ne može ni da šutne.
     (ZVIIIZ, 24. april 2019 17:06)

    # Link komentara

  43. Inace u nba su sve izgradjeni sutevi.
     (ivan, 24. april 2019 17:05)

    # Link komentara

  44. George- najveca faca u nba!!!
    (Rodik, 24. april 2019 17:05)

    # Link komentara

  45. танка је линија између лудила и генијалности. да је омашио, знали би да је лудак. погодио је и значи да је генијалан. очигледно да је лилард у некој својој равнј био током ове утакмице, да је осетио шут и то је то. у свакој другој ситуацији ово јесте лоша селекција, али ово је било нешто посебно.
     (веверица, 24. april 2019 17:04)

    # Link komentara

  46. Reče lik dok sjedi pored Vestbruka, lika koji je sinoć promašio više šuteva od ostatka tima zajedno (!?!)

    Jeste loš šut u teoriji, ali stvar s Lilardom je da su svu u areni i pred tv ekranima znali da može isti i da pogodi. To je razlika između likova poput njega i Karija, i gospodina tripl-dabla s druge strane.
    (S, 24. april 2019 17:03)

    # Link komentara

  47. Što bi ameri rekli - salty..
     (zz, 24. april 2019 17:00)

    # Link komentara