1. Aba je htela da ove godine titulu uzme neko treci(Cedevita ili Partizan) a ne ovi finalisti,ali su Zvezda i Buducnost prosto bili bolji i kao sto prosle godine nisu dali da Zvezda osvoji tako nece ni Budcnost ove
     (ArDzej65, 21. april 2019 21:59)

    # Link komentara

  2. Nama je nebitno kako nas zovu navijaci nama nebitnog kluba nego kako nas zovu u Evro ligi.
    Bilo kako bilo vas trpaju i Fmp1 i Fmp2 i Crvena Zvezda... i ko je stigao.
    (vlada, 21. april 2019 21:39)

    # Link komentara

  3. Pa šta? Sve i da jesmo, šta to menja na stvari? Prvo, zovemo se zvanično KK Crvena zvezda Beograd, pod tim imenom su nas priznale sve evropske i svetske košarkaške organizacije, a drugo, šta ti, kao pristalica jednog velikog kluba, eks šampiona Evrope, imaš da se nerviraš zbog tamo nekog "FMP2"? Zar jedan "mali" jadni "FMP2" tebe i tvoje drugare tera da noooon stop botujete o njemu? Mene bi bilo sramota sebe samog da sam na tvom mestu! :-)
    (Ivan, 21. april 2019 13:29)

    Pa ništa. Činjenica je da ste vi, uprkos tvom monologu, i dalje FMP2 (tj. Crvena zvezda Beograd)... ali niste Crvena zvezda. E to je suština vašeg postojanja.
     (Mr. Bojangles, 21. april 2019 19:23)

    # Link komentara

  4. grobari na zasluženom odmoru, uživaju u vestima o zvezdi, ostavljaju komentare, čak i o sudijama na našem meču. sezona kupanja ih je potpuno relaksirala.
     (deniro, 21. april 2019 17:26)

    # Link komentara

  5. Nije se moraca renovirala da bi samo jednu sezonu igrala EL.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bo, 21. april 2019 12:42)


    Stavis montazne tribine i proglasis halu renoviranom...samo u Podgorici.
    (One night in May, 21. april 2019 16:51)

    # Link komentara

  6. ovu vest je otvorilo vise grobara nego sto buducnost ima navijaca. ajde opustite se malo, necete ni vi ni buducnost da igrate evro ligu. sutra najaci hendikep . 
    (pop, 21. april 2019 13:13) 

    Šta znači "najači"? Nisam dobro upoznat s tim zvezdaškim rečnikom, pa ako može mala pomoć.
    (Malkom, 21. april 2019 13:33)

    +20 -38

    38 zvezdaša misle da se piše "najači".
     (ja, 21. april 2019 16:33)

    # Link komentara

  7. Belošević navlači za FMP, za Zvezdu nije imao običaj.
    Zato ga nema.
     (MJ, 21. april 2019 16:32)

    # Link komentara

  8. Nazalost ali situacija je ovakva, uciniti sve ali bas sve da igramo evroligu pritisak na parket i sudije mora biti maksimalan, imali smo do sada ocajno sudjenje i jednostavno se mora napraviti pakao, da su bili zdravi Stratos i Regland bilo bi sve reseno jos u trecoj, ovako ponavljam cilj opravdava sredsvo i zato paklom do cilja, puna podrska za Tomica koji je bio opsoravan dosta ali je ovim play off utakmicama pokazao da ce biti veliki trener, naravno i puna podrska svim igracima, nadam se i da ce Rivers konacno odraditi posao
    (ejjjjjjj, 21. april 2019 16:13)

    # Link komentara

  9. Treca utakmica u seriji u kojoj sudi bar jedan Srbin - Majkic?! Alal vera
    (mg, 21. april 2019 15:55)

    # Link komentara

  10. Pukl nemoj da ti pada napamet...
    (Zemun, 21. april 2019 14:26)Kad tako kazes, sigurno mu nije svejedno
    (Pavle, 21. april 2019 15:47)

    # Link komentara

  11. Opet kukate. Svaki put ista prica. Vi stvarno niste normalni :)
     (boki, 21. april 2019 15:34)

    # Link komentara

  12. Kad kažeš MJ mnogi pomisle na najboljeg košarkaša.. Ja pomislim na košarkašku pravdu.. Milivoje, veliki si!
    (Dujda, 21. april 2019 14:54)

    # Link komentara

  13. Šifra FAP.
    Malo duže pratim košarku, a i pristalica sam principa ‘gledaj u svoje dvorište’.
    Srpska košarka je potpisala kapitulaciju 2002. kad smo imali Boru Stankovića, bili evropski i svetski prvaci, a KSJ para do guše. Tada je trebalo formirati našu verziju ACB lige i poslati Džileta, Rusa, Trajkovića, Milana Minićs...u Čačak, Novi Sad, Podgoricu.
    Današnji bekovi Partizana i Zvezde, a i centarske linije, na nivou tehnike su malo šta jači od drvoseča, čast tim ljudima. Berić, Radošević, Šćepo ili Oliver Popović, Trifunović...ma dovedi im NATO sudije ubili bi protivnika 30 razlike.
    Ovim se samo prepokriva izdaja srpske košarkaške filozofije i nerad sa mladima.
    (Gledalac, 21. april 2019 14:49)

    # Link komentara

  14. Pukl nemoj da ti pada napamet...
    (Zemun, 21. april 2019 14:26)

    # Link komentara

  15. @slavko komar

    Ko je tebi dao da tumacis ? Jesi to analizirao, proniknuo u filozofsku sustinu bezveznog komentara ? Cime se ljudi bave...
     (Ljubisa livac, 21. april 2019 14:23)

    # Link komentara

  16. Mnogo je cinjenica, a mnogo i grobara koji navijaju samo da Zvezda ne bude prva, pa im te cinjenice ne izgledaju kao cinjenice.
    (EUFORIJA, 21. april 2019 12:22)




    divim ti se - ladno pišeš komentare kao da se obraćaš razumnima:)))
    (mladići borovi, devojke jele, 21. april 2019 14:18)

    # Link komentara

  17. @Ljubisa livac, nisi shvatio poentu njegovog komentara, nema to veze sa kladionicom već pravopisom.
     (Slavko Komar, 21. april 2019 14:13)

    # Link komentara

  18. @malkom

    Ajde ja da ti nacrtam. Nije to "zvezdaski" vec kladionicarski zargon, tj kladionicarska igra. Pobedu sa hendikep poenima ce covek da igra. A probaj i ti, malo da zaradis kad je vec patnja.
     (Ljubisa livac, 21. april 2019 13:51)

    # Link komentara

  19. Pukl je instruiran, ali sreca pa nije Javor.
     (Ljubisa livac, 21. april 2019 13:49)

    # Link komentara

  20. Trenutno FAP (Fabrika automobila Priboj) ne može sa zgazi ni amebu, a kamoli žabu. A kakvu košarku i fudbal igraju Zvezda i Partizan, milione uložene u njih trebalo bi investirati u mala i srednja preduzeća, poljoprivredu...
    (Gledalac, 21. april 2019 13:42)

    # Link komentara

  21. Lepo je rekao Bjekovic : nikad vam ovo necemo oprostiti.
    Tada je pocela mrznja i pokusaj unistenja SD CZ
    Zeka ,Bjeka, Marjanovic,Tole ,Dule .....
    (Tubic, 21. april 2019 13:37)

    # Link komentara

  22. ovu vest je otvorilo vise grobara nego sto buducnost ima navijaca. ajde opustite se malo, necete ni vi ni buducnost da igrate evro ligu. sutra najaci hendikep .
    (pop, 21. april 2019 13:13)

    Šta znači "najači"? Nisam dobro upoznat s tim zvezdaškim rečnikom, pa ako može mala pomoć.
     (Malkom, 21. april 2019 13:33)

    # Link komentara

  23. Činjenica je da ste vi FMP2, a da smo mi samo Partizan.
    (Mr. Bojangles, 21. april 2019 13:18)

    Pa šta? Sve i da jesmo, šta to menja na stvari? Prvo, zovemo se zvanično KK Crvena zvezda Beograd, pod tim imenom su nas priznale sve evropske i svetske košarkaške organizacije, a drugo, šta ti, kao pristalica jednog velikog kluba, eks šampiona Evrope, imaš da se nerviraš zbog tamo nekog "FMP2"? Zar jedan "mali" jadni "FMP2" tebe i tvoje drugare tera da noooon stop botujete o njemu? Mene bi bilo sramota sebe samog da sam na tvom mestu! :-)
    (Ivan, 21. april 2019 13:29)

    # Link komentara

  24. Bez obzira na sve spekulacije mislim da sudijske odluke do sada nisu uticale na ishode pojedinih tekmi u finalnoj seriji. Ekran je konsultovan skoro uvek na vreme i odluke su posle gledanja bile ispravne.Timska igra vodi Zvezdu do pobede.
     (Demar De Rosen, 21. april 2019 13:28)

    # Link komentara

  25. EUFORIJA, 21. april 2019 12:22

    Činjenica je da ste vi FMP2, a da smo mi samo Partizan.
     (Mr. Bojangles, 21. april 2019 13:18)

    # Link komentara

  26. ko se razume u kosarku , iole malo zna da sudije guraju buducnost. procitajte malo strane medije sta pisu o ovoj finalnoj seriji kao neka treca lica.
     (dalton, 21. april 2019 13:18)

    # Link komentara

  27. Nije se moraca renovirala da bi samo jednu sezonu igrala EL.
    (bo, 21. april 2019 12:42)

    I to vam je mnogo.
     (neko, 21. april 2019 13:14)

    # Link komentara

  28. ovu vest je otvorilo vise grobara nego sto buducnost ima navijaca. ajde opustite se malo, necete ni vi ni buducnost da igrate evro ligu. sutra najaci hendikep .
     (pop, 21. april 2019 13:13)

    # Link komentara

  29. Cinjenica je da on sudi evroligu, cinjenica je da ovi sto sada sude finala Aba lige su nizerazredni kvalitet sudija, cinjenica je da ste pukli 35 razlike, a kukate na sudije, cinjenica je da su u Moraci "navijaci" sisli na teren za razliku od Pionira, cinjenica je da se prst u oko ne sudi kao faul, cinjenica je da se udarac po nogama igracu koji je ukrao loptu ne sudi kao nameran prekrsaj, cinjenica je da se sude 3 sekunde u reketu koje nisu bile... Mnogo je cinjenica, a mnogo i grobara koji navijaju samo da Zvezda ne bude prva, pa im te cinjenice ne izgledaju kao cinjenice.
    (EUFORIJA, 21. april 2019 12:22)

    Ne lupaj gluposti sa tim "nizerazredne sudije sude finale".
    Pa taj Pukl je ove nedelje sudio dva meca Evrolige, Boltauzer isto, Radovic je sudio jedan mec
     (tele, 21. april 2019 13:10)

    # Link komentara

  30. Neka Pionir proguta rivala sutra ! Verovatno jedna lopta odlučuje i rešiće u našu korist Simanić, neposredno pre kraja utakmice. Zgazi ih Zvezdo kao Fap žabu !
    (Bg41, 21. april 2019 11:25)

    Brate, taman posla da odlučuje jedna lopta. Desi li se to onda smo, narodski rečeno "obrali bostan". Nadam se da će u finišu utakmice sutra biti bar 7-8 razlike za nas da bi mogli da "dišemo" i privedemo utakmicu kraju na pravi način.
    (Ivan, 21. april 2019 13:08)

    # Link komentara

  31. Sve su to dobre sudije, ali samo jedan pravdu deli- Milivoje!
    (Komša vinjak, 21. april 2019 13:05)

    # Link komentara

  32. Nije ovo kuknjava, vec samo glas razuma.. Majkic nas pocepao proslu, nije svirao nista za nas.. Tri sekunde neppstejece Cirbes, faul nad Beronom.. Javor je i bio dobar ovu celu seriju.. Hordov i Pukl dvojac koji podleze pritisku.. Bice napeto sutra.. ZVEZDO ZGAZI IH SVE..
    (Nemanja Nele, 21. april 2019 11:36)

    Majkic nije ni sudio proslu nego Javor, Petek i Nikolic. Pogubili ste se u lazima. Vazno da si ti za laz dobio 80 pluseva, to dovoljno govori o vasem postenju.
     (covicev b92, 21. april 2019 12:56)

    # Link komentara

  33. Nije se moraca renovirala da bi samo jednu sezonu igrala EL.
     (bo, 21. april 2019 12:42)

    # Link komentara

  34. A belosevic???? Nas najbolji sudija opet ga nema?!?
    (booouu, 21. april 2019 11:23)
    Pre ce biti da je to njegova odluka.Posle onog linca i orkestrirane hajke po medijama posle kupa svaki dan do pocetka polufinalne serije,nije ni cudo da je podlegao pritiscima u prvoj polufinalnoj utakmici.Jer ono sudjenje u drugom poluvremenu kad se Partizan odvojio a Zvezda nije mogla nista da pogodi,izbacio Partizan iz bonusa za minut i po koji nije imao nijedan faul u toj cetvrtini,samo da mogu preko bacanja da drze kakav takav prikljucak.
    (Ivan, 21. april 2019 12:42)

    # Link komentara

  35. Ništa, nastavite da bijete Gordića i hvatate Klarka za gušu u tunelu, nastavite da vučete sudiju za ruku u sred utakmice (?!), nastavite da dovlačite žitelje padinske skele u prvi red iznad klupe gosstiju pa da vidimo kako će sve završiti.
    (mg, 21. april 2019 11:45) Ispravite me ako gresim, ali imam informaciju, uprkos vasoj akciji da grafitima u centru to promenite, da je velika vecina vasih navijaca upravo iz te skele....
     (ljuba, 21. april 2019 12:40)

    # Link komentara

  36. Pukl, koji je u prvom meču izbacio nekoliko gledalaca oz prvog reda zbog vredjanja i Hordov i Majkic koji u trećoj utakmici nisu izbacili nikog iako je u Morači bilo apsolutno svega: i vredjanja i tuce i gadjanja svim i svačim i pljuvacine najgore vrste i lasera... Ne dozvolimo im da nas sudije pobede jer Buducnost nece moći sigurno!
    (veliki strumf, 21. april 2019 11:56)

    Vi ne shvatate koliko ispadate smešni s ovim kukanjem na sudije? Pet utakmica, nijednom vam nisu valjale, a jesu li direktno odlučile neki meč? Nisu. Ej, Zvezda igra protiv Budućnosti i sudija, ajde bre...
     (ja, 21. april 2019 12:38)

    # Link komentara

  37. Nema Ilijice,odradio dobar posao u polufinalu pa sad moze da odmara.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Čoban, 21. april 2019 11:59)

    Hahaha smesni ste grobari.
    (Milan, 21. april 2019 12:32)

    # Link komentara

  38. Činjenica da Beloševića nije bilo na pet utakmica finala (a srpskih sudija itekako jeste) potvrđuje ono što govore navijači Partizana za polufinale. 

    Ništa, nastavite da bijete Gordića i hvatate Klarka za gušu u tunelu, nastavite da vučete sudiju za ruku u sred utakmice (?!), nastavite da dovlačite žitelje padinske skele u prvi red iznad klupe gosstiju pa da vidimo kako će sve završiti.
    (mg, 21. april 2019 11:45)

    Cinjenica je da on sudi evroligu, cinjenica je da ovi sto sada sude finala Aba lige su nizerazredni kvalitet sudija, cinjenica je da ste pukli 35 razlike, a kukate na sudije, cinjenica je da su u Moraci "navijaci" sisli na teren za razliku od Pionira, cinjenica je da se prst u oko ne sudi kao faul, cinjenica je da se udarac po nogama igracu koji je ukrao loptu ne sudi kao nameran prekrsaj, cinjenica je da se sude 3 sekunde u reketu koje nisu bile... Mnogo je cinjenica, a mnogo i grobara koji navijaju samo da Zvezda ne bude prva, pa im te cinjenice ne izgledaju kao cinjenice.
     (EUFORIJA, 21. april 2019 12:22)

    # Link komentara

  39. Pukl sudi 3. put, jednom u polufinalu i 2 puta u finalu.

    Hordov vec 3. put samo u finalu...

    Da li je moguce da od toliko sudija neko od 5 utakmica sudi u 3 i da ce neko reci da je to slucajno i bez neke namere?!
    (GM, 21. april 2019 12:20)

    # Link komentara

  40. Postovane neznalice,

    Belosevica uredno mozete da gledate u cetvrtfinalnim serijama Evrolige. Teoretski ne moze da bude na 2 mesta istovremeno, a razumecete, verujem, da Evroliga ima prednost.
    (ViscoSalejo, 21. april 2019 12:20)

    # Link komentara

  41. Javma je tajna da Belošević me želi da sudi ovo i ovalvo finale ABA lige. On spada u red najboljih evropskih sudija, ne treba mu da ga tandem Čović Bokan uvalja u njihovo blato .
    (dragiša, 21. april 2019 12:20)

    # Link komentara

  42. Samim tim što je ovo vest (bilo kakva) pokazuje da je košarka na niskim granama, ili je nema uopšte. Šta me briga ko je sudija ljudi?!
     (Kecman, 21. april 2019 12:08)

    # Link komentara

  43. Ništa, nastavite da bijete Gordića i hvatate Klarka za gušu u tunelu, nastavite da vučete sudiju za ruku u sred utakmice (?!), nastavite da dovlačite žitelje padinske skele u prvi red iznad klupe gosstiju pa da vidimo kako će sve završiti.
    (mg, 21. april 2019 11:45)
    Ne sekiraj se, sigurno neće biti primitivno i neregularno za igru kao u maloj hali Morača.
     (Aки, 21. april 2019 12:02)

    # Link komentara

  44. Nema Ilijice,odradio dobar posao u polufinalu pa sad moze da odmara.
     (Čoban, 21. april 2019 11:59)

    # Link komentara

  45. Pukl, koji je u prvom meču izbacio nekoliko gledalaca oz prvog reda zbog vredjanja i Hordov i Majkic koji u trećoj utakmici nisu izbacili nikog iako je u Morači bilo apsolutno svega: i vredjanja i tuce i gadjanja svim i svačim i pljuvacine najgore vrste i lasera... Ne dozvolimo im da nas sudije pobede jer Buducnost nece moći sigurno!
    (veliki strumf, 21. april 2019 11:56)

    # Link komentara

  46. Neverovatno je da je najbolje rangirani sudija Aba lige i u tri najboljih sudija u Euroligi Belosevic nije sudio ni jednu jedinu utakmicu finala plej ofa. Neverovatno...
     (zvezdas-rajvoSa, 21. april 2019 11:48)

    # Link komentara

  47. Činjenica da Beloševića nije bilo na pet utakmica finala (a srpskih sudija itekako jeste) potvrđuje ono što govore navijači Partizana za polufinale.

    Ništa, nastavite da bijete Gordića i hvatate Klarka za gušu u tunelu, nastavite da vučete sudiju za ruku u sred utakmice (?!), nastavite da dovlačite žitelje padinske skele u prvi red iznad klupe gosstiju pa da vidimo kako će sve završiti.
    (mg, 21. april 2019 11:45)

    # Link komentara

  48. Nije ovo kuknjava, vec samo glas razuma.. Majkic nas pocepao proslu, nije svirao nista za nas.. Tri sekunde neppstejece Cirbes, faul nad Beronom.. Javor je i bio dobar ovu celu seriju.. Hordov i Pukl dvojac koji podleze pritisku.. Bice napeto sutra.. ZVEZDO ZGAZI IH SVE..
     (Nemanja Nele, 21. april 2019 11:36)

    # Link komentara

  49. Opet ovaj Majkic, Srbin, ukopao je Buducnost prethodnu kad je sudio...
    (delboj, 21. april 2019 11:32)

    # Link komentara

  50. Još samo Javor fali.
     (*, 21. april 2019 11:27)

    # Link komentara

  51. I peti put sledi kuknjava na sudije.
    Ko god da se delegira, Zvezdi ne valja. A i bolje unapred imati alibi.
    Samo da se sve završi. Ogadili ste košarku svim normalnim ljubiteljima ove lepe igre.
     (Vlad Rad, 21. april 2019 11:26)

    # Link komentara

  52. Neka Pionir proguta rivala sutra ! Verovatno jedna lopta odlučuje i rešiće u našu korist Simanić, neposredno pre kraja utakmice. Zgazi ih Zvezdo kao Fap žabu !
    (Bg41, 21. april 2019 11:25)

    # Link komentara

  53. A belosevic???? Nas najbolji sudija opet ga nema?!?
    (booouu, 21. april 2019 11:23)