1. Na jedno kolo pre završetka prvenstva 2017/18 lepo je izašla statistika po kojoj je partizan imao dosuđena 22 penala u svoju korist,Radnički Niš 20 ili 21 a Zvezda 18 ili 19.Šta je se tu sve računalo,nisam siguran,da li i penali iz kupa,to ne bih znao ali sigurno je da su te cifre u pitanju.Ne bi me začudilo da obmanjuješ javnost jer ste upravo vi grobari najpoznatiji po tome.
    (Objašnjenje, 21. april 2019 12:57)

    # Link komentara

  2. 1) Zaslužena pobeda Čukaričkog
    2) Penal čist kao suza
    3) Partizanovci bez histerije, Sao jedan penal u ovoj sezoni je bio sumnjiv, ostali bez ikakve sumnje
    4)Bolje obratite pažnju na bedno stanje i još bedniji igrusvog tima.
     (Najveći Zvezdaš lkad, 21. april 2019 10:59)

    # Link komentara

  3. I onda se pitamo zašto nam propada fudbal.
    (sjfhj, 21. april 2019 10:45)

    # Link komentara

  4. 14 pensl u sezoni.
    Zvezdo ne brini, ako ne odbraniš ovu titulu odbranićeš svoju 13 uzastopnu titulu u broju penala dosuđenih u tvoju korist.
    A ta "titula" nije za bacanje
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Zvezda nek se spremi za Napoli, a za nas nek ne brine, 20. april 2019 19:16)

    Ne brini se,sine...niko nece moci da ugrozi tvoj mali partizan po broju penala od prethodne sezone,kada ste imali 22 dosudjena u svoju korist.
    (Istina, 20. april 2019 19:37)

    Istina, kazes. E, pa nije istina. Istina za sezonu 17/18 je:

    Crvena z. - 16
    Radnicki Nis - 15
    Partizan - 15

    Lako je da se proveri, ali ti si pravi navijac svog kluba i sledbenik svog velikog vodje.
    (Aki, 21. april 2019 10:36)

    # Link komentara

  5. Neverovatni ste ! Niko ne hvali fenomenalan gol Luke Stojanovica kao I dva Mudrinskog !
    Nisu to bili neki "umuljani" ziceri !
    Niko ne komentarise skandalozno dosudjen penal !
    Niko ne kaze da je sudija seckao igru kad god je Cuka imala tzv. obecavajuci napad !
    Sudija bi svirao penal ili sl.da su ovi slepci dali minimum povoda u drugom poluvremenu !
    Jednostavno je Cuka bila bolja,uigranija,protok lopte bolji,Birmancevic,Lukovic,Bogosavac,Docic,Mudrinski ...
    Cim neko igra malo fudbal oni su u problemu,nabedjena tzv.velika Zvezda.Spustite se na zemlju,u problemu ste !
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Off fudbal, 21. april 2019 00:44)

    Ovde ljudi uglavnom komentarišu svoj klub u komentarima.Neki su objektivni,većina nije ili se ne razume u fudbal.Čukarički praktično i nema svojih navijača,osim onih grobara koji uvek navijaju protiv Zvezde,pa nađu za shodno da pohvale taj klub,ako pobedi ali ako izgubi,obavezno je Zvezdina filijala.Jedan od njih si i ti ali nebitno.Čuka je zasluženo pobedila a čim je okrenula od 0:2,značaj je još veći.Golovi fenomenalni,pogotovo Stojanovićev.Što se tiče penala,koji pominješ,više je nego očigledan,školski primer,verujem da bi ga i Krunić sudio.Zvezda jeste poletela,igraju slabo,unazad neko vreme ali je ubedljivo najkvalitetniji tim u ligi,za dve klase iznad svih,samo što im je pristup na većini utakmica potcenjivački.
    (Objašnjenje, 21. april 2019 10:32)

    # Link komentara

  6. Rešeni prihodi zaposlenih do kraja godine. Iz 2-1, kvota 20 sigurno minimum.
     (Šaomi, 21. april 2019 10:12)

    # Link komentara

  7. priprema za novu sezonu
    (vojin, 21. april 2019 10:09)

    # Link komentara

  8. Odbrana slaba i Čuka je pre mogla do još jednog gola nego mi. Uzgred i omladinci Čuke juče pobedili Zvezdu 1:0.
     (salepeta, 21. april 2019 09:22)

    # Link komentara

  9. Pa i bolje ovako... Da ne budemo ko one pacerske lige, gde šampion nema nijedan poraz, a ostali daleko ispod njih. Ovo pokazuje da se u Srbiji ipak igra ne tako loš fudbal. Samo kad bi bilo publike, bolje bi bilo.
    Vi sto ste kritikovali Vranjance, pogledajte koliko je tamo juce naroda bilo. E to treba našoj ligi ljudi, to i ovakvi rezultati.
     (Ајде@, 21. april 2019 07:55)

    # Link komentara

  10. Ovo je kao kada se 89 minuta iživljava neko sa tuđim parama, ne poštuje se zakon i onda u 90 sudija svira penal za protivnički tim a na semaforu 10:0...... i to prolazi u svim sferama života u Srbiji
    (made in Serbia, 21. april 2019 07:43)

    # Link komentara

  11. @tele

    Nike tacno, Mladost je izgubila u finalu kupa od Partizana prošle godine pa nije išla u Evropu. Išao je Radnički.
    Jedino pobednik kupa ide u Evropu. Ako je pobednik kupa već obezbedio učešće u Evropi onda ide sledeći iz prvenstva.
     (Alen Sidnej, 21. april 2019 06:58)

    # Link komentara

  12. Grobarska filijala... Njima se sklanjaju a sa nama ginu... Al dobro titula je blizu polako
     (veljko, 21. april 2019 06:51)

    # Link komentara

  13. Partizan je uzeo 3 boda u grupi sa jos vecim klubovima i pritom nije primio skoro 20 gola u 6 utakmica i plus nije izgubio kod kuce!  

    Jedino ako mislis da su PSG i Napoli veci klubovi od Reala, Porta i Marseja!  

    To sto vasi novinari od vasa 4 boda i skoro 20 primljenih golova napravise ludaru i nezapamceni uspeh, to je druga stvar! 
    (Creative mind, 20. april 2019 23:15) 

    Samo si zaboravio da kazes da su sadasnji liverpul, psg i napoli jaci od svih tih koje si nabrojao zajedno :) a to ti kazem ja koga je briga za domace klubove pa ti vidi
     (barca ftw, 21. april 2019 04:09)

    # Link komentara

  14. Zvezda duze vreme igra slabo,ali je dosta bolja od vecine klubova pa se to ne vidi(Radnicki ne racunam,to je unapred resena utakmica).Zvezda je i u derbi prosli usla jako slabo,da Partizan nije ovoliko slab verovatno bi dobio tu utakmicu.Mislim da se Milojevic dosta uzdigao,kao i cela ekipa i da pocinje da zivi od nekih proslih rezultata,ali fudbal je dokazivanje iz dana u dan i to ova ekipa mora da shvati,ove godine su postignuti odlicni rezultati u evropi,ali se ne treba time zadovoljavati...Sa ovom igrom necemo u Evropu sledece sezone
    (Nikola, 21. april 2019 02:47)

    # Link komentara

  15. Poraz kao poraz,nije strasan i nece imati nikakve posledice ali brinu druge stvari.Produzeni su ugovori sa gotovo citavim timom,iako mnogi od njih tesko da imaju kvalitet za LS,pa i kvalifikacije.Prethodne sezone smo imali nevidjenu srecu,kako protiv Trnave,tako i protiv Salzburga,koji je kao kvalitetnija ekipa ispao od nas i hvala bogu na tome.Morace da se kupi jos nekoliko kvalitetnih igraca,jer sa ovima tesko i Liga Evrope da se izbori.Najslabiji deo tima su trenutno stoperi.Savic i Babic nemaju sta da traze i ako postoji neki klub,zainteresovan za njihove usluge,odmah ih prodati.Milunovic je za nijansu bolji ali daleko od one forme kad je bio u reprezentaciji a onaj kiks u kupu,kada ga je pretrcao Lucanac,ne desava se ni u zonskim ligama onako.Takodje nemaju sta da traze u Zvezdi ni Causic,Stojkovic,Simic a ne vidim ni da je Gajic neko pojacanje.Znaci,skoro citava odbrana,osim golmana,treba da bude nova.
    (Objektivno, 21. april 2019 01:23)

    # Link komentara

  16. Vodi zvezda 2-0 pocinje pljuvanje Mila.A posto Milo bog on odmah kazni zvezdu sa 3 gola u mrezi.Znate li zasto Mila zovu africka sljiva?Zato jer nikada ne pada.
     (ogicg, 21. april 2019 01:21)

    # Link komentara

  17. Partizan je uzeo 3 boda u grupi sa jos vecim klubovima i pritom nije primio skoro 20 gola u 6 utakmica i plus nije izgubio kod kuce!

    Jedino ako mislis da su PSG i Napoli veci klubovi od Reala, Porta i Marseja!

    To sto vasi novinari od vasa 4 boda i skoro 20 primljenih golova napravise ludaru i nezapamceni uspeh, to je druga stvar!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Creative mind, 20. april 2019 23:15)

    Kao prvo,sada je drugo vreme u odnosu na pre 15-tak godina i pojedini klubovi trose abnormalne sume za kupovinu igraca.Trenutno su i Liverpul i PSG i Napoli,jace i kvalitetnijie ekipe od Marseja,Porta pa i Reala.Ne kazem da imaju vecu tradiciju i istoriju vec trenutno stanje a jaci su i od onih ekipa tih klubova,pre 15-tak godina.Vi apsolutno nikoga niste pobedili i ne velicaju Zvezdu novinari,nego je izuzetan uspeh da pobedis jedan Liverpul,koji je prosle sezone bio finalista LS a sada je ponovo medju 4 a verovatno ce opet u finale ali videcemo za par nedelja.Oni imaju ko zna koliko veci budzet od Zvezde i to vidi svako a tu pobedu su velicali i strani novinari jer je potpuno zasluzena.Protiv tih ekipa,partizan bi primio 30 golova,minimum a samo taj PSG je dao polovini klubova iz njihove lige 5+,koliko su jaki.Povredio im se Nejmar,inace bi i oni dosli do polufinala a sviran je i penal protiv njih u nadoknadi vremena,za ispadanje.
    (Istina, 21. april 2019 01:12)

    # Link komentara

  18. Evo mene opet ,možda sam dosadan,ali protiv Partizana prije izlaska na teren zvizduk svih iskrenih i neplaćenih navijača Zvezde ,da pokažemo da smo razočarani našom Zvezdom poslednjih mjeseci,to je ono što i nedostaje ovom timu i treneru iskrena kritika ,sa tribina,a ne stalno neki namješteni aplauzi,kada znamo da ovo ništa ne valja ,ajmo ljudi u četvretak zvižduk ,ako ne bude zvižduk za Miloja i fudbalere ,neće biti ni aplauza na kraju utakmice ja vam kažem,nisam od juće navijač ovog kluba.Zviždali smo i Deji i Piksiju i Pančevu ,kad podbace ,pa šta su ovi ,Bogom dani,ako mrtvi Miloje ne može da ih napali protiv Grobara ,ajde da uradimo to više mi,dosta nam je žmurenja i namještenih apaluza ,ne vodi to nikuda ljudi moji.Dsota nam je anemije i zajebancije sa rotiranjem igrača,dosta nam je da ne znamo ko nam je bek ,ko štoper ,ko špic...Dosta nam je ove igre nedotojne našeg kluba!Ajmo zvižduk na početku ,kažem poslije ćemo svi da aplaudiramo!
    (pedja, 21. april 2019 00:55)

    # Link komentara

  19. Ne vidim razlog za brigu navijača Crvene Zvezde. Oni koji su jedini imali realnu šansu da ih ugroze su im skoro stavili do znanja da nisu nikakva pretnja. Neki ih zovu Radnički Niš, a neki znaju i pravo ime :D
    (Poz iz BG-a, 21. april 2019 00:46)

    # Link komentara

  20. Izgleda da je duh ometen u razvoju mitinga zapostavio mezimce.
     (ej bre, 21. april 2019 00:46)

    # Link komentara

  21. Neverovatni ste ! Niko ne hvali fenomenalan gol Luke Stojanovica kao I dva Mudrinskog !
    Nisu to bili neki "umuljani" ziceri !
    Niko ne komentarise skandalozno dosudjen penal !
    Niko ne kaze da je sudija seckao igru kad god je Cuka imala tzv. obecavajuci napad !
    Sudija bi svirao penal ili sl.da su ovi slepci dali minimum povoda u drugom poluvremenu !
    Jednostavno je Cuka bila bolja,uigranija,protok lopte bolji,Birmancevic,Lukovic,Bogosavac,Docic,Mudrinski ...
    Cim neko igra malo fudbal oni su u problemu,nabedjena tzv.velika Zvezda.Spustite se na zemlju,u problemu ste !
     (Off fudbal, 21. april 2019 00:44)

    # Link komentara

  22. Od kada nam je Milojevic trener nikada jedna ista postava nije odigrala 2 utakmice za redom.Jedan od razloga sto nemamo nikakvu igru.
     (POPE, 20. april 2019 23:49)

    # Link komentara

  23. Partizan je uzeo 3 boda u grupi sa jos vecim klubovima i pritom nije primio skoro 20 gola u 6 utakmica i plus nije izgubio kod kuce! 

    Jedino ako mislis da su PSG i Napoli veci klubovi od Reala, Porta i Marseja! 

    To sto vasi novinari od vasa 4 boda i skoro 20 primljenih golova napravise ludaru i nezapamceni uspeh, to je druga stvar!
    (Creative mind, 20. april 2019 23:15)

    To je bilo druze pre 15 god, od 83 nemate pobedu u KS ili LS. Sad da krenem ja o 91 koja je finansijski i vremenski bliza 2003 nego 2003- 2018 u grupi ovih GMO finansijskih klubova. Cesto pomislim kada citam o vasa tri boda da je to zapravo bilo ove godine, ne znam cemu to poredjenje.
     (Nepokoleban, 20. april 2019 23:33)

    # Link komentara

  24. Ovi grobari stvarno nemaju obraza prvo kukaju kako Zvezda ne gubi 60 utakmica kako Zvezda namesta i kako se Zvezdi protivnici sklanjaju sad kad je izgubila opet nije dobro opet Zvezda namesta namerno izgubila ili neki od njih jedva su docekali ovaj poraz da nam objasne kako Zvezda je los tim kako nema kvalitet i td samo da vas podsetim ta Zvezda je usla u LS i uzela 4 boda pored takvih velikana sto vi necete pa sigurno za jedno 50god
    (Crvena Zvezda ponos SR, 20. april 2019 22:25)

    Partizan je uzeo 3 boda u grupi sa jos vecim klubovima i pritom nije primio skoro 20 gola u 6 utakmica i plus nije izgubio kod kuce!

    Jedino ako mislis da su PSG i Napoli veci klubovi od Reala, Porta i Marseja!

    To sto vasi novinari od vasa 4 boda i skoro 20 primljenih golova napravise ludaru i nezapamceni uspeh, to je druga stvar!
     (Creative mind, 20. april 2019 23:15)

    # Link komentara

  25. Sta se lozite nista Zvezda nije pustila,Partizan ide u Evropu sto posto.Ili kao osvajac ili kao finalista kupa a ako ispadne od Radnickog onda Radnicki ide kao finalista kupa ili osvajac a to automatski znaci da idu i treci i cetvrti u Evropu.Samo ako Mladost osvoji kup onda cetvrti nece u Evropu.A to je vec fantastika.
     (bez cenzure, 20. april 2019 23:09)

    # Link komentara

  26. Kako vas ne mrzi vise da se prozivate,uprava I jednog I drugog kluba debelo se uvlace za sopstvene interese a vi se raspravljajte I mrzite medju sobom.Ne zna se ko je gori I u jednoj I u drugoj upravi,,,navijaci" su se odlicno obezbedili a mi palamudimo po portalima.Pozdrav za sve dobre ljude.
     (kralj, 20. april 2019 23:06)

    # Link komentara

  27. Како сад то? Зар није Звезда слаба и побеђује само зато што јој се сви склањају? Ево данас се Чукарички није склонио и зато је победио, зар не?
    (Марко, 20. april 2019 21:49)

    Звезди ови бодови не значе готово ништа. Чукаричком значе, а у трци је са Партизаном.
    Закључак изведи сам.
     (Јабучило, 20. april 2019 23:02)

    # Link komentara

  28. Ovo se izgleda slavi titula pre vremena. Grobarska ekspozitura dobila Zvezdu preokretom! Nije uobicajeno ali se desava!
    (dr ondrusch 76, 20. april 2019 23:01)

    # Link komentara

  29. tele ajde mi samo objasni kako ste to vi vec u finalu kupa?
     (mile1970, 20. april 2019 22:59)

    # Link komentara

  30. ako pobedimo namesteno ako izgubimo namesteno...mzda da gadjamo X
     (srb, 20. april 2019 22:39)

    # Link komentara

  31. Ovi grobari stvarno nemaju obraza prvo kukaju kako Zvezda ne gubi 60 utakmica kako Zvezda namesta i kako se Zvezdi protivnici sklanjaju sad kad je izgubila opet nije dobro opet Zvezda namesta namerno izgubila ili neki od njih jedva su docekali ovaj poraz da nam objasne kako Zvezda je los tim kako nema kvalitet i td samo da vas podsetim ta Zvezda je usla u LS i uzela 4 boda pored takvih velikana sto vi necete pa sigurno za jedno 50god
    (Crvena Zvezda ponos SR, 20. april 2019 22:25)

    # Link komentara

  32. Zvezda kad pobijedi namjesteno...kad igra nerijeseno namjesteno, kad izgubi namjesteno..Grobarska logika...
     (Predrag, 20. april 2019 22:23)

    # Link komentara

  33. I ja sam vodio mladje selekcije Barse, pa onda MC. Nisi ti video trenersku licencu.I ja sam clan SANU. Uzgred da ti kazem zapamtim.po stilu pisanja.Ti si i takmicarski teniser koji je igrao na svim pdlogama
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NY, 20. april 2019 21:01)

    Zaboravio si da kazes da si atomski fizicar i da te spremaju da poletis na Mesec,prvom prilikom...jedan si od onih koji brukaju nasu Zvezdu,svojim komentarima,slicno kao sto grobare brukaju bodibond,xxx,neutralni fels,grobarchina,grobar,borivoje surdilovic,fudbalski ekspert i jos neki moroni jer pokusavas da budes mirodjija u svakoj corbi i odgovars na svaki komentar,koji ti se ne svidja a generalno nemas pojma o bilo kom sportu.
    (Konstatacija, 20. april 2019 22:12)

    # Link komentara

  34. Kada bi se tako dobijalo na kladionici niko nebi isao da radi ljudi nebacajte pare na to
    (Petar mecen, 20. april 2019 21:56)

    # Link komentara

  35. Kada bi se tako dobijalo na kladionici niko nebi isao da radi ljudi nebacajte pare na to
    (Petar mecen, 20. april 2019 21:56)

    # Link komentara

  36. mislim da je ovde sve potpuno jasno. Zvezda je pustila Cukaricki da pobedi i ovo je jasan znak za FSS da pokrene istragu. Jel sme neko to da uradi. Naravno da ne sme. Partizan je dva puta pobedio Cukaricki bez problema ova " EVropska Zvezda" nije. Hapsenje.
    (Cinik, 20. april 2019 21:52)

    # Link komentara

  37. I Partizan je namestao titule,imao drzavu ispred sebe, all mu nikad nije padalo napamet da unisti zvezdu,a ovi Dana's to hoce.Izmisljaju Radnicki iz Nisa,kao nekakvu ekipu,puckaju sve protiv Partizana I Evo Danas svoju filijalu da ih pobedi,I normalno, ako bude moralo otece Partizanu u Nisu.Ali neka,sve se vraca,sve se placa.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nikola, 20. april 2019 20:18)

    Како сад то? Зар није Звезда слаба и побеђује само зато што јој се сви склањају? Ево данас се Чукарички није склонио и зато је победио, зар не?
    (Марко, 20. april 2019 21:49)

    # Link komentara

  38. Pre početka “prvenstva” sam rekao da je besmisleno da se igra kada se zna da prvak mora biti. Zvezda! Juče su u prvom redu bili Terza i Mita, da pokažu odanost velikom meceni! Znači, zapljunili su titulu i za iduću godinu. Ostali, neka razigravaju za drugo i ostala mesta. A, Vi se “navijači” ložite!
    (Josarian, 20. april 2019 21:42)

    # Link komentara

  39. Ova liga je selo moje malo. Čukarički.... kakav je to klub
    (Pero i sin d.o.o., 20. april 2019 21:30)

    # Link komentara

  40. Aman, ljudi, red je i da se nesto zaradi.
     (Toto-ko-tunjo-cisto-navodi-zlocestu-mogucnost, 20. april 2019 21:29)

    # Link komentara

  41. Divim se ljudima koji prate Srpski klubski fudbal.
     (sin lovca na medvede, 20. april 2019 21:15)

    # Link komentara

  42. Dosao kraj pilicarenju.
     (sin lovca na medvede, 20. april 2019 21:12)

    # Link komentara

  43. Ali ovi grobarski botovi koji prate naše vesti i potpisuju se kao Zvezdaš..prajsles! Pritom ne kapiraju da smo ove pustili i da Partizan neće biti ni treći..
    (Sabre, 20. april 2019 19:32)
    Daću ti plus samo zbog iskrenosti da je cela liga samo farsa i da tu vi vedrite i oblačite sve.
     (Milanče, 20. april 2019 21:04)

    # Link komentara

  44. Ovde sve naopako u Zvezdi.Stojkovic levi bek a Gobeljic desni,dok je citave jeseni bilo obrnuto.Ima dva stopera od skoro 2 metara a primaju dva gola glavom.Gubi utakmicu a izvodi jedinog spica i pusta krilnog igraca,sto znaci da se igra bez spica a navodno se juri rezultat i do kraja se ne ubacuje Pavkov vec ulazi Vulic,takodje vezni.Mnogo toga ne stima u ovoj utakmici i sve se svodi na trenerske propuste i nedoslednosti ili takticke greske.Nedavno sam pisao u komentaru,da su ovi igraci bili Lalatovicu,zavrsio bi prvenstvo sa svim pobedama jer je bolji trener od Milojevica. 
    (Konstatacija, 20. april 2019 18:47) 

    Evo jos jednog strucnjaka za fudbal.Kada Miloje ode da se prijavis za klupu Zvezde.Sa tobom bi osvojili LS 
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NY, 20. april 2019 19:09) 

    Normalno da sam strucnjak jer posedujem trenersku licencu i vidim ono sto ti i 90% onih koji ovde komentarisu,ne vide.Zato sam i napisao onako kako jeste a ti ili bilo ko drugi,neka navede nesto,sto nije tacno u mom komentaru,pod uslovom da je kompetentan.Kapa dole Milojevicu,za sve sto je postigao ali cinjenica je da je svaku bitniju utakmicu odigrao ziheraski,plasljivo i po mogucstvu da se ne primi gol a druga je stvar sto smo imali srece na nekim od tih utakmica.
    (Konstatacija, 20. april 2019 19:43)

    I ja sam vodio mladje selekcije Barse, pa onda MC. Nisi ti video trenersku licencu.I ja sam clan SANU. Uzgred da ti kazem zapamtim.po stilu pisanja.Ti si i takmicarski teniser koji je igrao na svim pdlogama
     (NY, 20. april 2019 21:01)

    # Link komentara

  45. Nije problem poraz nase tima nego katastrofalna igra unazad vise od pola godine ,pa i prije,samo je veceras zuc prelila casu!
     (pedja, 20. april 2019 20:59)

    # Link komentara

  46. Najgori trener u istoriji Zvezde. Igraci igraju samo na cist,individualni kvalitet,bez koncepcije igre.
    (Milan, 20. april 2019 20:18)

    Kazes ti.Cujem da su te zvali iz Premijer lige da preuzmes Celsi.A tu je i kontra ponuda Juvea
     (NY, 20. april 2019 20:56)

    # Link komentara

  47. Ja sam poslije pobjede nad Mladosti napisao prilicno dug komentar koji sam sam sastavljao blizu pola sata,a koji niste objavili,ukazao na sve slabosti naseg tima i trenera,zato sad nemam komentar.Jos jedno hvala.
     (pedja, 20. april 2019 20:51)

    # Link komentara

  48. Sta se lozite, izgubili namerno samo da naude Partizanu. Covicevska filozofija. Radnicki ce da grize svim silama da sutra dobije, a posle ce da izgube od Cuke. Radi se o tome da se pokusa da Partizan ne igra ni kvalifikacije za LE. Sve se to vrati, ne kazu Srbi uzalud ono da "Ko drugome jamu kopa"...
    (Pera Lozac, 20. april 2019 20:21)

    Jel to bese ona covicevska filozofija kada ste pricali da ce zvezda namerno da izgubi od partizana u ABA ligi da bi isla na cedevitu?
    (Ivan, 20. april 2019 20:33)

    # Link komentara

  49. Partizan sutra ako izgubi, a Mladost pobedi. Mladost ide na bod od Partizana,koji u sledecem kolu igra derbi na Marakani. A Mladost docekuje raspalu Vosu, koja je danas izgubila 5:0. Tako da Partizan lagano moze past na 5. Poziciju. E sad samo da Čuka dobije Nišlije u gostima.
    (LaLiga, 20. april 2019 20:26)

    # Link komentara

  50. Sta se lozite, izgubili namerno samo da naude Partizanu. Covicevska filozofija. Radnicki ce da grize svim silama da sutra dobije, a posle ce da izgube od Cuke. Radi se o tome da se pokusa da Partizan ne igra ni kvalifikacije za LE. Sve se to vrati, ne kazu Srbi uzalud ono da "Ko drugome jamu kopa"...
    (Pera Lozac, 20. april 2019 20:21)

    # Link komentara

  51. I Partizan je namestao titule,imao drzavu ispred sebe, all mu nikad nije padalo napamet da unisti zvezdu,a ovi Dana's to hoce.Izmisljaju Radnicki iz Nisa,kao nekakvu ekipu,puckaju sve protiv Partizana I Evo Danas svoju filijalu da ih pobedi,I normalno, ako bude moralo otece Partizanu u Nisu.Ali neka,sve se vraca,sve se placa.
     (nikola, 20. april 2019 20:18)

    # Link komentara

  52. Najgori trener u istoriji Zvezde. Igraci igraju samo na cist,individualni kvalitet,bez koncepcije igre.
     (Milan, 20. april 2019 20:18)

    # Link komentara

  53. Iskreno mnogo mi je draze sto ce derbi imati kakvu takvu rezultatsku tezinu, nego da opet igramo na nereseno, muka mi je vise od kalkulacija u derbiju i igranja samo da se ne izgubi. Jedino sto milojevicu zameram ove sezone je kukavicka igra u derbijima.
    (Ivan, 20. april 2019 20:04). Ja mu ne zameram da još jedanput odigra kukavički u derbiju.
     (On je bezmudi, 20. april 2019 20:15)

    # Link komentara

  54. U kom to filmu? Pa sampion je odredjen jos pre pocetka sezone i sad ce se dopustiti vasoj najvecoj filijali da vam preuzme titulu?? Smesno tako se priocalo u vreme pizona zvezdi prednost a poslednjim kolima partizanu se pomaze i zvezda gubi titulu 2 puta tako.ivanovic uz pavkova moraju igrati znam,da je pavkov prodan pa zato neigra ali treba,da ostane u formi isto mali joveljic umesto,da igra greje klupu nikad nesme,da se nekalkulira sa igracima milojevicu.
    (slaviša šmigič, 20. april 2019 20:06)

    # Link komentara

  55. Iskreno mnogo mi je draze sto ce derbi imati kakvu takvu rezultatsku tezinu, nego da opet igramo na nereseno, muka mi je vise od kalkulacija u derbiju i igranja samo da se ne izgubi. Jedino sto milojevicu zameram ove sezone je kukavicka igra u derbijima.
    (Ivan, 20. april 2019 20:04)

    # Link komentara

  56. dobro u ovom porazu je što sutra Partizani igraju da Zvezda prije osvoji titulu
    (cobi, 20. april 2019 20:01)

    # Link komentara

  57. Pa Partizan ce 99,99 posto igrati kval za LE i ako bude cetvrti.
    Mi imamo 3 mesta u LE, drugoplasirani, treceplasirani i osvajac kupa.
    Ako je osvajac kupa neka ekipa sa prva tri mesta u ligi, onda ide finalista. Ako je i finalista zauzeo neka od prva tri mesta u ligi onda ide cetvrtoplasirana ekipa.
    Jedina mogucnost da Partizan ne igra kvalifikacije je da Mladost udje u finale, a Partizan ne, ili ako Mladost pobedi Partizan u finalu.
    Tesko da Mladost moze da nadoknadi minus i izbaci Zvezdu u polufinalu, pogotovo sto i Zvezda juri trofej u kupu.
     (tele, 20. april 2019 19:59)

    # Link komentara

  58. Ne sekirajte se ...titula je resena ...fk radnički je isto sto i Fmp u kosarci,to mnoge nišlije vrlo dobro znaju ,pa je i poseta i navijanje na Čairu iako Radnicki dobro stoji na tabeli, vrlo loše...Jednostavno mi nišlije ne volimo nepravdu i namestanje,jer imamo klub koji je u proslosti gazio sve na čairu,ali sad su neka druga vremena...
     (milan niš, 20. april 2019 19:58)

    # Link komentara

  59. Predugo se provlači Zvezda, tim je pretrpan igračima, a mnogi uopšte ne dobijaju priliku. Umesto da se protekli meseci iskoriste da ili neki klinac dobija iskustvo ili da se razne varijante uigravaju za kvalifikacije, mi ne igramo ništa.
    (Mojo, 20. april 2019 19:56)

    # Link komentara

  60. Ne znam sto mi se javlja da ce Cuka da dobije i Nislije... Treba im da budu treci!
     (Henk Mudi, 20. april 2019 19:53)

    # Link komentara

  61. Znaci, prvi poraz u NOVIJOJ ISTORIJI.
    (Joffrey, 20. april 2019 19:53)

    # Link komentara

  62. Naši nisu svesni kako mozemo na glupost da izgubimo titulu. Ako Radnički pobedi, a Partizan, ne daj Boze, pobedi u derbiju.. Samo bod razlike. I onda nervoza i bez prava na kiks do kraja.
    (bvb, 20. april 2019 19:03)

    Pa nisu oni hteli da izgube da mozes tako da komentarises… Nije bilo normalno da nemamo ni jedan poraz, nazalost dosao je danas, nije mu bio trenutak ali sta je tu je. Zvezda ima potpunu kontrolu situacije i pored ovog poraza. A ako cemo vec ulaziti u teorije, Partizan je u dosta boljoj formi od radnickog, mislim da ce ih radnicki tesko pobediti, u najmanju ruku bice nereseno i kraj price.
    (Ivan, 20. april 2019 19:50)

    # Link komentara

  63. Nisu mi jasni navijaci naseg kluba. Prvi poraz drvlje i kamenje. Nema igre kmeeeee.... Milijevic previse rotira kmeeee.... Neki igraci suu poluigraci kmeeee... Stojkovic nema veze kmeeee.... Ovo ne mirise na dobro kmeeee....

    Ljudi, sta sa vama nije u redu ?
    Pa sta, poraz, jedan jedini za sada. Igraci se rotiraju, naravno. Ima ih 25, sta mislite kakva bi atmosfera u timu bila kada bi igrali samo njih 11 ovih 7 uyakmica. A od njih 11 odu 5 na kraju sezone. Moras da dovedes nove, a ovi koji nisu igrali su razocarani. Miloje radi pravu stvar, moze mu se jer je titula osvojena na vreme.
    Za sve vas nezadovoljne bi vratio Lukica, i Mikica za kapitena......
     (mr.wolf, 20. april 2019 19:50)

    # Link komentara

  64. Mozda karma za Terzicevu i Mrkelinu podrsku skupu juce. u prvim redovima su bili
    (Goran, 20. april 2019 19:24

    A ti ako bi razmislio samo sekund prije nego odvalis tako nesto, skontao bi da je ovaj poraz los samo po Partizan, Zvezdu ovo ne dotice, nit utice na bilo sta.... Ili mozda ocekujete `vajld kard` i u fudbalu ?
    (Sequla, 20. april 2019 19:49)

    # Link komentara

  65. @Srki

    Slažem se da ne igramo baš najbolje u poslednje vreme ali nije moguće držati formu u zoku cele sezone na visokom nivou. A u ostalom smatram da je ovo nameran poraz da bi se Čuka izjednačila sa Partizanom da pokušaju da ih izbace iz LE. A slažem se sa tobom i u vezi sa Čaušićem. Dečko pojma nema od kako je došao a ovaj ga forsira od kako ga je doveo. Očajan igrač ništa pokazao nije. Najviše me je iznervirao protiv Liverpool-a. Dečko je dva puta pokušao da povuče kontru oba puta je zaboravio loptu. Plus se jednom od ta dva puta sam povredio.
     (Vitez Koja, 20. april 2019 19:47)

    # Link komentara

  66. Cestitke Cuki.Poraz je deo sporta.
    (dokle vise, 20. april 2019 19:45)

    # Link komentara

  67. Tako smoni izgubili titulu preprošle godine.Partizana ne možemo pošzeno da pobedimo poslednje 5 godibe.Neozbiljno.Bravo za Čukarički.Voleo bi da Radnički bude prvak.Zaslužili su jer su pobedili Partizsn a ovi naši ni to nisu mogli.Sramna im titula ako je osvoje.Džabe im 35 igrača i sudije.Da nisu bile sudije ni Radnički ne bi pobedili.Tužan vikend za Zvezdeše
    ?
    (Zvezdaš, 20. april 2019 19:18)

    Po razmisljanju nekih, zvezda ne sme u Srbiji da izgubi ni jedan mec. Pitam se sta bi tek pisali da imamo 2-3 poraza u sezoni… Sto se partizana tice, prosli derbi zvezdi je ponisten potpuno regularan gol za vodjstvo, kasnije se rezultat razvio u drugom smeru, takav je fudbal, da je priznat taj gol, mec bi zavrsio 2-3 razlike za zvezdu, ali ovako vama takvima se otvara mnogo tema za kritikovanje. Ima jos derbija do kraja, prvo u prventsvu pa verovatno i kupu, pa cemo da vidimo koga zvezda ne moze da dobije...
    (Ivan, 20. april 2019 19:44)

    # Link komentara

  68. Ovde sve naopako u Zvezdi.Stojkovic levi bek a Gobeljic desni,dok je citave jeseni bilo obrnuto.Ima dva stopera od skoro 2 metara a primaju dva gola glavom.Gubi utakmicu a izvodi jedinog spica i pusta krilnog igraca,sto znaci da se igra bez spica a navodno se juri rezultat i do kraja se ne ubacuje Pavkov vec ulazi Vulic,takodje vezni.Mnogo toga ne stima u ovoj utakmici i sve se svodi na trenerske propuste i nedoslednosti ili takticke greske.Nedavno sam pisao u komentaru,da su ovi igraci bili Lalatovicu,zavrsio bi prvenstvo sa svim pobedama jer je bolji trener od Milojevica.
    (Konstatacija, 20. april 2019 18:47)

    Evo jos jednog strucnjaka za fudbal.Kada Miloje ode da se prijavis za klupu Zvezde.Sa tobom bi osvojili LS
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NY, 20. april 2019 19:09)

    Normalno da sam strucnjak jer posedujem trenersku licencu i vidim ono sto ti i 90% onih koji ovde komentarisu,ne vide.Zato sam i napisao onako kako jeste a ti ili bilo ko drugi,neka navede nesto,sto nije tacno u mom komentaru,pod uslovom da je kompetentan.Kapa dole Milojevicu,za sve sto je postigao ali cinjenica je da je svaku bitniju utakmicu odigrao ziheraski,plasljivo i po mogucstvu da se ne primi gol a druga je stvar sto smo imali srece na nekim od tih utakmica.
    (Konstatacija, 20. april 2019 19:43)

    # Link komentara

  69. Poraz koji ne znači ništa, čak mi je drago zbog Čuke. Bolje će se pokazat u europi nego Mladost ili Napredak. Uz to nadam se porazu Partizana gdje bi ih Čuka mogao i obići. Zvezdaši opušteno,titula je naša.. imamo ekipu za LŠ!
    (Crni96, 20. april 2019 19:42)

    # Link komentara

  70. Partizan bi trebalo da trazi pristup nekoj ligi iz susednih zemalja. A ove ostale sto rade u interesu Zvezde I pobedjuju samo kad treba da "napakoste" Partizanu, ostaviti da uživaju u ovom cirkusu, jer samo onaj ko ne želi da vidi može da kaze da je ova utakmica regularna i nije se išlo ka tome da Partizan ako je ikako moguće padne što nize na tabeli. U derbiju između Radničkog i Zvezde sve je bilo očigledno kako tim koji ima realnu šansu za titulu ni ne pomišlja na to. Cilj celog prvenstva je upropastiti Partizan. Pravi je dokaz za sve ovo da čak i neke smešne i nefudbalske zemlje imaju veću posećenost nego ova naša sa evropskom zvezdom. Navalite sa minusima!
    (Lucky, 20. april 2019 19:14)

    Dao sam ti minus, ali, tvoj komentar nije vredan ni minus da mu se da! Jednostavno, NIŠTAVAN I NERAZUMAN JE! Nazivaš "cirkusom" to što neko (Čukarički) želi da vas PRETEKNE na tabeli i time izbori PRAVO IGRANJA U EVROPI! Ej bre, mnog ste nisko pali, ubi vas mržnja prema BOLJEM od sebe!
    (Ivan4_2019, 20. april 2019 19:41)

    # Link komentara

  71. Da nije nas fudbal u pitanju ,cestitao bih Cukarickom. Ovako uvek mislim da su nesto iskombinovali. Opet kakav mu je ovo tim Ivanic igra centarfora? Da ne bi Partizan bio treci?
    (zemunski kej, 20. april 2019 19:39)

    # Link komentara

  72. Ono kad igraš sebi za titulu i Čukaričkom za treće mjesto.

    Šteta samo za ona dva i po miliona evra što odoše za licenu
     (Dragan Banjaluka, 20. april 2019 19:39)

    # Link komentara

  73. 14 pensl u sezoni.
    Zvezdo ne brini, ako ne odbraniš ovu titulu odbranićeš svoju 13 uzastopnu titulu u broju penala dosuđenih u tvoju korist.
    A ta "titula" nije za bacanje
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Zvezda nek se spremi za Napoli, a za nas nek ne brine, 20. april 2019 19:16)

    Ne brini se,sine...niko nece moci da ugrozi tvoj mali partizan po broju penala od prethodne sezone,kada ste imali 22 dosudjena u svoju korist.
    (Istina, 20. april 2019 19:37)

    # Link komentara

  74. 14 pensl u sezoni. 
    Zvezdo ne brini, ako ne odbraniš ovu titulu odbranićeš svoju 13 uzastopnu titulu u broju penala dosuđenih u tvoju korist. 
    A ta "titula" nije za bacanje
    (Zvezda nek se spremi za Napoli, a za nas nek ne brine, 20. april 2019 19:16)

    MU do sada 14 penala, Crystal palace 11. Znam da ti ne tesko
     (NY, 20. april 2019 19:35)

    # Link komentara

  75. Cestitke..
    (Aleksej:,,Trinkikirikijeri uzrok pada zivotnog standarda”, 20. april 2019 19:34)

    # Link komentara

  76. Ali ovi grobarski botovi koji prate naše vesti i potpisuju se kao Zvezdaš..prajsles! Pritom ne kapiraju da smo ove pustili i da Partizan neće biti ni treći..
     (Sabre, 20. april 2019 19:32)

    # Link komentara

  77. Miloje, jesi li pri sebi..? Groblje ce sada pustiti ove u Nisu, u to sumnje nema. Ta utakmica im ama bas nista ne znaci.
    Protiv nas ce da poginu, pa sta ako izgubimo derbi..?? Ode titula..?
    Sta radis covece..!?
    (C.Z, 20. april 2019 19:31)

    # Link komentara

  78. Zvezda je izgubila zbog Pantica,da ne prica vise da svi gube samo Zvezda ne.
     (Goran, 20. april 2019 19:31)

    # Link komentara

  79. Izgubili smo po prvi put u prvenstvu Srbije još od davne jeseni 2017. godine. Jednom je i to moralo da se dogodi, čestitke Čuki, zaslužili su, preokrenuli i zasluženo pobedili. Inače, najsmešnije mi je u svemu ovome to što se ovi partizani raduju ovom našem porazu a jadni nisu svesni da su ONI u najvećoj opasnosti nakon pobede Čukaričkog nad nama danas hahaha! Jer, ako izgube u Nišu, a velike su šanse da se to dogodi, pa im mi onda uzmemo meru u Derbiju, ostaše oni bez Evrope sledeće godine hahahaha, a taman su izborili na jedevite jade licencu za UEFA takmičenja sledeće sezone! Ja se na vašem mestu dragi partizani ne bi radovao toliko ovoj pobedi Čukaričkog danas nad nama, jer ako je neko u procepu zbog te pobede onda ste to VI, mi NE, mi smo bezbedni, nama titula neće izmaći, to je sasvim sigurno! Ovaj današnji poraz nam je došao u najbezbednijem mogućem trenutku, štaviše pričinjava nam zadovoljstvo jer time vi morate da pobedite u Nišu a to će biti malo morgen! Prijatno! :-)
    (Ivan4_2019, 20. april 2019 19:30)

    # Link komentara

  80. Mozda karma za Terzicevu i Mrkelinu podrsku skupu juce. u prvim redovima su bili
     (Goran, 20. april 2019 19:24)

    # Link komentara

  81. POD USLOVOM da Radnički dobije sutra i preostalih 5 utakmica, Zvezda ima pravo na još 1 poraz ILI 2 nerešene. A realno od 37 utakmica ne izgubiti niti jednu nije realno, a nisu igrali NI Boakye NI Pavkov NI Jovičić NI Rodić.
    (Mare, 20. april 2019 19:23)

    # Link komentara

  82. ovo je samo da bi partizan bio peti... mislite o tome???
     (sale, 20. april 2019 19:21)

    # Link komentara

  83. Dokle ovolike rotacije? Dokle forsiranje Caušića? Miloja cenim zaista, ali Zvezda nam igra jako slabo u poslednje vreme.
     (Srki, 20. april 2019 19:21)

    # Link komentara

  84. Naši nisu svesni kako mozemo na glupost da izgubimo titulu. Ako Radnički pobedi, a Partizan, ne daj Boze, pobedi u derbiju.. Samo bod razlike. I onda nervoza i bez prava na kiks do kraja.
    (bvb, 20. april 2019 19:03)

    A ti verujes u to?Zna Toncev i Radnicki gde im je mesto,stvarno mislis da bi se zamerili?
     (bez cenzure, 20. april 2019 19:21)

    # Link komentara

  85. Tako smoni izgubili titulu preprošle godine.Partizana ne možemo pošzeno da pobedimo poslednje 5 godibe.Neozbiljno.Bravo za Čukarički.Voleo bi da Radnički bude prvak.Zaslužili su jer su pobedili Partizsn a ovi naši ni to nisu mogli.Sramna im titula ako je osvoje.Džabe im 35 igrača i sudije.Da nisu bile sudije ni Radnički ne bi pobedili.Tužan vikend za Zvezdeše
    ?
     (Zvezdaš, 20. april 2019 19:18)

    # Link komentara

  86. Ovo je dobro. Ne moze u kvalifikacijevza LS ususkano i bez poraza.
     (Rocky, 20. april 2019 19:18)

    # Link komentara

  87. Causicu i Simicu se zahvaliti na saradnji. Ovaj poraz treba da nas trgne da nema opustanja do kraja prvenstva.
    (Vlada, 20. april 2019 19:17)

    # Link komentara

  88. Kao zvezdaš ću reći da mi je drago zbog poraza. Davno smo mi ovo zaslužili, ali se nekako izvučemo. Malo penal, malo nas protivnik previše respektuje i to se gura nekako, ali činjenica je da igre nema odavno. Ovaj poraz bi trebao poslužiti kao opomena da nešto ne štima, a ne štima dosta toga. Prvo previše poluigraca(Causic, Stojković, Simić) da ne nabrajam dalje, a i ova dva znalca Ben i Marin u poslednje vrijeme igraju loše i previse sebično. Cini mi se da i Milojević previše miksuje i razbija uigranost. Svaka utakmica 4,5 novih igrača u prvoj postavi, ne znam za sta vise čuva prvi tim i sta je uopšte prvi tim. Mislim da, ako bude pameti, ovaj poraz može biti samo dobra škola, puno bolja od nove nezasluzene pobjede.
     (kris, 20. april 2019 19:17)

    # Link komentara

  89. 14 pensl u sezoni.
    Zvezdo ne brini, ako ne odbraniš ovu titulu odbranićeš svoju 13 uzastopnu titulu u broju penala dosuđenih u tvoju korist.
    A ta "titula" nije za bacanje
     (Zvezda nek se spremi za Napoli, a za nas nek ne brine, 20. april 2019 19:16)

    # Link komentara

  90. Partizan bi trebalo da trazi pristup nekoj ligi iz susednih zemalja. A ove ostale sto rade u interesu Zvezde I pobedjuju samo kad treba da "napakoste" Partizanu, ostaviti da uživaju u ovom cirkusu, jer samo onaj ko ne želi da vidi može da kaze da je ova utakmica regularna i nije se išlo ka tome da Partizan ako je ikako moguće padne što nize na tabeli. U derbiju između Radničkog i Zvezde sve je bilo očigledno kako tim koji ima realnu šansu za titulu ni ne pomišlja na to. Cilj celog prvenstva je upropastiti Partizan. Pravi je dokaz za sve ovo da čak i neke smešne i nefudbalske zemlje imaju veću posećenost nego ova naša sa evropskom zvezdom. Navalite sa minusima!
     (Lucky, 20. april 2019 19:14)

    # Link komentara

  91. Deluje da protiv iole ozbiljnije ekipe mi ne možemo pobediti utakmicu, tako da me brine ova igra pred kvalifikacije za LS.
    (Delija, 20. april 2019 19:13)

    # Link komentara

  92. Mnogo smo mi postali razmaženi. U zamisli, izgubili. Pa? Jedan poraz i već se oprostili od titule. Sačuvaj Bože.
    (Millennium, 20. april 2019 19:13)

    # Link komentara

  93. @ Naši nisu svesni kako mozemo na glupost da izgubimo titulu. Ako Radnički pobedi, a Partizan, ne daj Boze, pobedi u derbiju.. Samo bod razlike. I onda nervoza i bez prava na kiks do kraja.
    (bvb, 20. april 2019 19:03)

    U kom to filmu? Pa sampion je odredjen jos pre pocetka sezone i sad ce se dopustiti vasoj najvecoj filijali da vam preuzme titulu?? Smesno
     (Admiral, 20. april 2019 19:12)

    # Link komentara

  94. Žeks je ovo čekao 59 utakmica, pa sad se veseli sa Vazurom i Vučelom zovu sve frakcije na žurku🤣🤣
    (Stefan Brown, 20. april 2019 19:12)

    # Link komentara

  95. Nije mi jasno otkad je Stojkovic levi bek?
    (kadinjaca ipak pala, 20. april 2019 18:15)
    Kako taj veseljak uopšte igra fudbal?? Cirkuzant
     (Salaso, 20. april 2019 19:11)

    # Link komentara

  96. Пустили Чуку да би Партизан бацили на 4.место. 🙌
     (ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 20. april 2019 19:10)

    # Link komentara

  97. Ovde sve naopako u Zvezdi.Stojkovic levi bek a Gobeljic desni,dok je citave jeseni bilo obrnuto.Ima dva stopera od skoro 2 metara a primaju dva gola glavom.Gubi utakmicu a izvodi jedinog spica i pusta krilnog igraca,sto znaci da se igra bez spica a navodno se juri rezultat i do kraja se ne ubacuje Pavkov vec ulazi Vulic,takodje vezni.Mnogo toga ne stima u ovoj utakmici i sve se svodi na trenerske propuste i nedoslednosti ili takticke greske.Nedavno sam pisao u komentaru,da su ovi igraci bili Lalatovicu,zavrsio bi prvenstvo sa svim pobedama jer je bolji trener od Milojevica.
    (Konstatacija, 20. april 2019 18:47)

    Evo jos jednog strucnjaka za fudbal.Kada Miloje ode da se prijavis za klupu Zvezde.Sa tobom bi osvojili LS
     (NY, 20. april 2019 19:09)

    # Link komentara

  98. Zvezda ima danas najbolji tim u Evropi, a sa drugim ili trećim sastavom može ponekad i da izgubi.
    (Zvezda će biti 2020. prvak Evrope, 20. april 2019 19:08)

    # Link komentara

  99. Gledajuci utakmicu kao da se nije zelela pobeda. Bez centarfora
     (Zvezdas, 20. april 2019 19:07)

    # Link komentara

  100. Poslednji poraz na nivou domaćeg fudbala, u Kruševcu 1. oktobra 2017. Šta reći ? Realno, nije realno od 37 utakmica ne izgubiti samo jednu. Zvezda da bi odbranila titulu sme da izgubi još jednu i još jednu nerešeno, pod uslovom da Radnički sutra dobije Partizan i preostalih 5 tekmi.
    (Mare, 20. april 2019 19:05)

    # Link komentara

  101. Tako to ide Psz,Liverpul,Napoli,Cukaricki.
    Gubi Juventus,Barsa,Psz,Bajern samo ne Zvezda kaze Zeks Pantic nate.Vesnik odma specijal!!!
     (Kanidja PG, 20. april 2019 19:04)

    # Link komentara

  102. Aoooo definitivno neki igraci nisu za Zvezdu,a ne znam ko iste forsira?!
     (BOSS, 20. april 2019 19:04)

    # Link komentara

  103. Naši nisu svesni kako mozemo na glupost da izgubimo titulu. Ako Radnički pobedi, a Partizan, ne daj Boze, pobedi u derbiju.. Samo bod razlike. I onda nervoza i bez prava na kiks do kraja.
    (bvb, 20. april 2019 19:03)

    # Link komentara

  104. Auuu, kakvo glupiranje Milojevica. Ne bude li dobio i ovaj naredni veciti derbi veliko razocarenje ce biti za mene. Ovo ozbiljne ekipe ne rade.
     (SEnT, 20. april 2019 19:02)

    # Link komentara

  105. Hehehe, grobari se smeju a ne vide da će Čuka da ih pređe na tabeli. Sutra i sledeće kolo gubite sigurno a Čuka prelazi na 4to mesto.
     (f10, 20. april 2019 19:01)

    # Link komentara

  106. "biznis" ti kamda ne pratis utakmicu?Ben je izasao pre nego Vukanovic ? Ja samo ne znam zasto nije ubacio Pavkova,zasto je Causic ostao u igri,zasto je Ivanic ostao u igri????Vukanovic je trebso da ostane a da zameni Bena,Ivanica i Causica ubedljivo najslabije u timu danas.Uz Simica i Jirke po krilu i Vukanovica i Pavkova na centru mozda bi i bilo nesto ovako mislim da nas trener nije zeleo bodove protiv Cukarickog ?
     (koshke1977, 20. april 2019 19:01)

    # Link komentara

  107. Pi. Ko će opet praviti 50+ niz.
    (Delija, 20. april 2019 19:00)

    # Link komentara

  108. Sta se desilo sa igrom najjace zvezde kad se igra protiv privatizovanog kluba?
     (kez, 20. april 2019 19:00)

    # Link komentara

  109. Zvezda vraca protivnike u igru i fudbalu i u kosarci, kad god je bitno mi nula.
     (mirko, 20. april 2019 19:00)

    # Link komentara

  110. Svakom utakmicom sam sve uvereniji da ovaj Čaušić vredi svaki od milion i kusur evra koliko je progutao. Kakva igračina. Simić i Vakonović takođe. Samo guraj ove igračine i dalje i ne gine nam makar polufinale LŠ. Odlično je što nam je igra tečna i maštovita, odbrana čvrsta kao granit i forma u konstantnom usponu. Bravo Miloje, samo guraj i dalje tako. Čaušića pogotovo.
    (oberin martel, 20. april 2019 19:00)

    # Link komentara

  111. BRAVO ČUKA STE IH DOBRO ČUKNULI!!!!!!
    (momo brko, 20. april 2019 18:59)

    # Link komentara

  112. Kad sudije ne ppmognu teško možemo bilo koga da pobedimo.Jadv i čemer.
     (Zvezdaš, 20. april 2019 18:59)

    # Link komentara

  113. Ми смо већ победили Ливерпул, а ви? 
    (Марко, 20. april 2019 17:39)  

    Nismo ih pobedili 2-0, ali ni izgubili 0-4. 
    (Sudija Djokic centarfor sampiona, 20. april 2019 17:58) 

    Naravno, nemate prihode ali nemate ni rashode. Obecavajuce....
    (mr.wolf, 20. april 2019 18:33)

    Oni su pobedili Real 0:0 tamo pre 15ak godina.
     (Marko, 20. april 2019 18:59)

    # Link komentara

  114. Varijanta da cuka bude treca na kraju a partizan izgubi u kupu.
     (zex, 20. april 2019 18:58)

    # Link komentara

  115. Zvezda pusta Cuku. Radnicki ne poklanja malom komsiji i sl sezone Partizan igra u Evropi prijateljske meceve sa Borcem iz Travnika BiH
    (MiodragCZ, 20. april 2019 18:58)

    # Link komentara

  116. O sta je bilo panteri?! 

    Mi smo ovu Cuku razbili a vi??!
    (Grobar, 20. april 2019 18:27)

    HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA! MAJSTORE!
     (Ujka Žitko, 20. april 2019 18:57)

    # Link komentara

  117. Kad vodiš sa dva nula pa izgubiš nisi ni zaslužio titulu.Partizan će da nas raznese.Imaju bolji tim.
     (Zvezdaš, 20. april 2019 18:57)

    # Link komentara

  118. Šta je ovo bilo? Nema Đokića da "postigne" gol za izjednačenje? I samo jedan penal za Dinamo Berlin?
     (Aki, 20. april 2019 18:56)

    # Link komentara

  119. Neko ce da bude cetvrti na kraju hahahaha
    (knindza, 20. april 2019 18:55)

    # Link komentara

  120. Crni Gobeljicu jel ti malo sramota za ovaku danasnju utakmicu , a uvek sam se pitao sta igras i u C.Zvezdi beka ili krilo .
    Svaki put golove primamo tako sto je prazna desna ili leva zavisi gde igras ali nisi ti kriv sto ne znas, vec trener koji boljeg igraca drzi na klupu
     (Nebojsa, 20. april 2019 18:55)

    # Link komentara

  121. Prvi u nizu!
     (bp, 20. april 2019 18:53)

    # Link komentara

  122. @biznis Jel realno da posle toliko uzastopnih pobeda ,ti pred prvi poraz kritikuješ Milojevića i hejtuješ?
    (Author, 20. april 2019 18:52)

    # Link komentara

  123. Znaci partizai u Intertoto kup, pa lepo...:)))
    (UGASENO JSD partizai, 20. april 2019 18:36)

    Intertoto kup? Lol brate, ti jos uvek zivis u 1991. godini. Jel su ti javili da se cepaju SSR i Jugoslavija? Jel znas da ce za godinu dana (tvojih godinu dana) KK Partizan da postane sampion Evrope?
     (BODIBOND, 20. april 2019 18:51)

    # Link komentara

  124. Kad vec eksperimentises probaj Jovancica na centarhalfu, resi taj goruci problem bilo kako!
     (jovan, 20. april 2019 18:50)

    # Link komentara

  125. ne ubacuje Pavkova????znaci ne zeli pobedu????
     (koshke1977, 20. april 2019 18:49)

    # Link komentara

  126. Ovde sve naopako u Zvezdi.Stojkovic levi bek a Gobeljic desni,dok je citave jeseni bilo obrnuto.Ima dva stopera od skoro 2 metara a primaju dva gola glavom.Gubi utakmicu a izvodi jedinog spica i pusta krilnog igraca,sto znaci da se igra bez spica a navodno se juri rezultat i do kraja se ne ubacuje Pavkov vec ulazi Vulic,takodje vezni.Mnogo toga ne stima u ovoj utakmici i sve se svodi na trenerske propuste i nedoslednosti ili takticke greske.Nedavno sam pisao u komentaru,da su ovi igraci bili Lalatovicu,zavrsio bi prvenstvo sa svim pobedama jer je bolji trener od Milojevica.
    (Konstatacija, 20. april 2019 18:47)

    # Link komentara

  127. Samo da mi razjasne grobari je l' puštamo čukarički da bude ispred njih ili je priča ,, eto, čim neki tim zapne protiv njih i kad nije namešteno, oni gube"? Hvala unapred na odgovorima. Sportski pozdrav.
     (Ujka Žitko, 20. april 2019 18:46)

    # Link komentara

  128. Alo Milojeviću, sa kombinovanim timom i nekim novim taktičkim zamislima se igra kada se teoretski osvoji titula. Nešto nisam video da Juventus, Barsa ili PSG igraju sa drugim timovima... Za šta čuvaš igrače, za finale LŠ?
     (René Artois, 20. april 2019 18:45)

    # Link komentara

  129. Bez klasicnog napadaca? Ako ostane ovako pado tiket
     (zex, 20. april 2019 18:45)

    # Link komentara

  130. Zvezda je loš tim provlači se sa srećom imaju puno igrača ali fudbal im je slaba strana oni nisu sposobni da naprave tri dodavanja a da neizgube loptu a to je loša strana kod naših klubova inače!!!!!
    (momo brko, 20. april 2019 18:45)

    # Link komentara

  131. Bravo Milojevicu, izbacujes Vukanovica a ostavljas Bena, iskreno Partizan ce nas nafilovati u kupu jer ima da igraju kao nikad a mi ne znamo ni ko je prva postava, ko forsira ovog Simica i Causica ne mogu da verujem hahaha
    (Biznis, 20. april 2019 18:39)

    # Link komentara

  132. Znaci partizai u Intertoto kup, pa lepo...:)))
     (UGASENO JSD partizai, 20. april 2019 18:36)

    # Link komentara

  133. Bilo bi lepo da Zvezda konacno izgubi, jer ovo je vise nego providno kako joj se pomaze, penal protiv Macve, dva protiv Radnickog, i danas jedan, za sada. Svi kiksiraju samo Zvezda ne sme.
     (BODIBOND, 20. april 2019 18:35)

    # Link komentara

  134. Ipak je regularno!
     (srdan, 20. april 2019 18:35)

    # Link komentara

  135. Ми смо већ победили Ливерпул, а ви? 
    (Марко, 20. april 2019 17:39) 

    Nismo ih pobedili 2-0, ali ni izgubili 0-4.
    (Sudija Djokic centarfor sampiona, 20. april 2019 17:58)

    Naravno, nemate prihode ali nemate ni rashode. Obecavajuce....
     (mr.wolf, 20. april 2019 18:33)

    # Link komentara

  136. Voleo bi iskreno kao navijac zvezde da izgubimo ovo, pa mozda miloje prestane da ubacuje causica i da menja postavu u svakoj utakmici, stojkovic igra levog beka iako imamo rodica i gajica, bena ne moram komentarisati, totalno bezopasan igrac vec dugo, a odbrana raspad sistema bez degeneka
    (Biznis, 20. april 2019 18:31)

    # Link komentara

  137. Stoperi sramota, obojica visoki i dva puta ne cuvaju spica posle prekida. A Simic prva izmena, dokle vise?
    (Sale, 20. april 2019 18:31)

    # Link komentara

  138. Dovedi Vidica da ove nesto nauci ili trazi novog sa ovima mrka kapa, ajd sto ne znaju po zemlji ali i ne skacu !
     (jovan, 20. april 2019 18:30)

    # Link komentara

  139. Cuka vodi.Sad krece rapsodija u reziji zvezde i sudija.
     (Luka, 20. april 2019 18:30)

    # Link komentara

  140. Još uvek ne znam čemu služi Simić u Zvezdi. Uvedeš ga u igru, napravi najgluplji i najnepotrebniji faul u istoriji fudbala i iz tog prekida toga primiš gol.
     (René Artois, 20. april 2019 18:30)

    # Link komentara

  141. Fun fact: Kad bi Zvezda ovako preokrenula ovo bi bila "čista nameštaljka", a pošto nije, onda je ovo redak primer nenameštene utakmice i dokaz da Zvezda ne može pošteno da pobeđuje.
     (klopp, 20. april 2019 18:28)

    # Link komentara

  142. Ми смо већ победили Ливерпул, а ви?
    (Марко, 20. april 2019 17:39)

    Nismo ih pobedili 2-0, ali ni izgubili 0-4.
    (Sudija Djokic centarfor sampiona, 20. april 2019 17:58)

    Нисте ви победили никог у најјачим европским такмичењеима ЛШ и КЕШ-у већ 35 година. У међувремену ми победисмо двадесетак пута и постадосмо прваци Европе и света.
    (Марко, 20. april 2019 18:27)

    # Link komentara

  143. O sta je bilo panteri?!

    Mi smo ovu Cuku razbili a vi??!
    (Grobar, 20. april 2019 18:27)

    # Link komentara

  144. Kakva je ovo postava Cuke, gde su Kajevic, Kopitovic i Tedic? 
     (BODIBOND, 20. april 2019 17:08)  

    Nije ovo mec sa Partizanom pa da igraju omladinci.
     (nista o nicemu, 20. april 2019 18:22)

    # Link komentara

  145. Nije mi jasno otkad je Stojkovic levi bek?
     (kadinjaca ipak pala, 20. april 2019 18:15)

    # Link komentara

  146. Ne znam da li sam jedini koji je primetio da je Ben igrac koji igra samo zbog Milojevica, mislim da imamo mnogo kvalitetnijih igraca na klupi, bio sam sokiran da je on uvek u prvom planu a ne npr vukanovic
    (Biznis, 20. april 2019 18:12)

    # Link komentara

  147. Alo ljudi treba nam brz i dobar tehnicar na centralnom defanzivcu. Od pve trojice moze da igra samo jedan, bilo koji !
     (jovan, 20. april 2019 18:10)

    # Link komentara

  148. Vukanovic preozbiljan igrac,ozbiljan kandidat za prvog spica u kvalifikacijama.
    (Fica, 20. april 2019 18:06)

    # Link komentara

  149. Miloje sve imamo ali nemamo pravog centarhalfa. Sva trojica visoki i spori, losi po zemlji. Dovedi nekog brzeg na to mesto inace nista u Evropi necemo uraditi. … Jovan stari navijac i bivsi igrac !
     (jovan, 20. april 2019 18:06)

    # Link komentara

  150. Legenda kaze da za zvezdu nije sviran penal cak 28 min.
     (Duka, 20. april 2019 17:59)

    # Link komentara

  151. Hvala Miloju na svemu uradjeno ali mene ovo u najmanju ruku zabrinjava. Ja nisam siguran da znam ko nam je prvi tim. Nadam se da trener zna. I sta je sa Jirkom? Da li iko ima bilo kakvu informaciju?
     (bogart, 20. april 2019 17:58)

    # Link komentara

  152. Jon Bon Jovi i BODIBOND isti lik i sam sa sobom diskutuje.
    Jon Bon Jovi od jutros nesto posle 6 casova komentarise
    Tesko mi je
     (Zvezdas, 20. april 2019 17:58)

    # Link komentara

  153. Ми смо већ победили Ливерпул, а ви?
    (Марко, 20. april 2019 17:39)

    Nismo ih pobedili 2-0, ali ni izgubili 0-4.
    (Sudija Djokic centarfor sampiona, 20. april 2019 17:58)

    # Link komentara

  154. Nadavao se Ben golova u Zvezdi kao za celu karijeru,svaka utakmica zvezdanaesterac
    (Bojan provincija, 20. april 2019 17:52)

    # Link komentara

  155. Cisto radi vodjenja evidencije, 14.penal u korist zvezde ove sezone u Srbiji.
     (el.kiddo, 20. april 2019 17:50)

    # Link komentara

  156. ne padajte na jeftine fore delije bez para nece da podrze svoje kosarkaske boje...SRAM BILO POKRET PLACENIH NAVIJACA..AL VIDECE U PONEDELJAK KO I KAKO SE VOLI ZVEZDA BEZ NADOKNADE.!!!!
     (cinik, 20. april 2019 17:49)

    # Link komentara

  157. Na zapadu nista novo, penal za Zvezdu.
     (BODIBOND, 20. april 2019 17:46)

    # Link komentara

  158. Da li će pobediti sujeta, to jest želja da se nametne iluzija neke dominacije putem proizvođenja smešnih nameštenih rekorda, ili će pobediti kompleksi, u stilu "da komšiji crkne krava"? Da li će Zvezda namešteno pobediti ili namešteno izgubiti ne bi li nekako pomogla Čuki da eventualno ugrozi Partizana?
    (Grobarchina, 20. april 2019 17:46)

    # Link komentara

  159. Opet penal. Nije li vas sramota navijaci Zvezdanaesterca?
     (BODIBOND, 20. april 2019 17:46)

    # Link komentara

  160. (Jon Bon Jovi,20.april 2019 16:44)Esi mi dobar?
    (Jon Bon Jovi hejterimajebseke, 20. april 2019 17:44)

    # Link komentara

  161. Imam neki osećaj da ćemo da ih pustimo da bi se izjednačili sa Partizanom jer tako bi im otežali posao
     (Vitez Koja, 20. april 2019 17:43)

    # Link komentara

  162. Stoperi ocaj..
    (Aleksej:,,Trinkikirikijeri uzrok pada zivotnog standarda”, 20. april 2019 17:43)

    # Link komentara

  163. R8@Ne pali se.Decka ne interesuje FK Crvena Zvezda....Koliko imas godina?Ne bi ti dao vise od 5?
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 20. april 2019 17:42)

    # Link komentara

  164. Ajde Zvezdo,mi smo već pobedili Čuku,sad je vreme na vas!
    (Jon Bon Jovi, 20. april 2019 16:44)

    Ми смо већ победили Ливерпул, а ви?
    (Марко, 20. april 2019 17:39)

    # Link komentara

  165. Je li bio zvezdanesterac?
    (Ne kontam, 20. april 2019 17:34)

    # Link komentara

  166. 16ti penal za zvezdu.
     (klu, 20. april 2019 17:29)

    # Link komentara

  167. Ko bi rekao, penal ?
     (Ooo Partizane, 20. april 2019 17:26)

    # Link komentara

  168. Dobar im ovaj Vukanovic odlicno asistirao pa odlicno cuvao loptu i iznudio cist penal. Sreca pa ce im na derbiju igrati Boaci da ga Pavlija drzi u dzepu... ps: gledam malo ove malo Atletiko ladno ovo zanimljivije, sramota sta fura onaj Colo imas Saula u veznom redu i ne mozes loptu da zadrzis bruko...
    (Markec, 20. april 2019 17:26)

    # Link komentara

  169. I opet placem!
     (Mali grobar, 20. april 2019 17:25)

    # Link komentara

  170. Ja igrao 7+
     (Srki, 20. april 2019 17:24)

    # Link komentara

  171. Kakva je ovo postava Cuke, gde su Kajevic, Kopitovic i Tedic?
     (BODIBOND, 20. april 2019 17:08) 

    Pratis li ti uopste Partizan ili samo klub za koji ne navijas?
    (Sale, 20. april 2019 17:18)

    # Link komentara

  172. Ajde Zvezdo,mi smo već pobedili Čuku,sad je vreme na vas!
    (Jon Bon Jovi, 20. april 2019 16:44)

    Cekaj, jel moguce da ti, kao navijac Partizana, navijas za Zvezdu???
     (R8, 20. april 2019 17:12)

    # Link komentara

  173. Kakva je ovo postava Cuke, gde su Kajevic, Kopitovic i Tedic?
     (BODIBOND, 20. april 2019 17:08)

    # Link komentara

  174. Idemo Zvezdo.. nadam se da ce biti puno golova. Pravi mali derbi,onaj veliki je sa Nislijama. Ostatak lige je smesan. Nadam se da ce barem ova 3.kluba da izdignu ovu ligu na veci nivo.
    (Crni96, 20. april 2019 17:01)

    # Link komentara

  175. А Делије титулу. Идемо Звездо❤!
     (ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 20. april 2019 17:01)

    # Link komentara

  176. Konacno i Vukanovicu sansa, bio prvi strelac lige a ovde ukupno 20min iako na pripremama bio dobar...
    (Sale, 20. april 2019 16:45)

    # Link komentara

  177. Srecno momci!
     (NikolaSrb, 20. april 2019 16:45)

    # Link komentara

  178. Ajde Zvezdo,mi smo već pobedili Čuku,sad je vreme na vas!
     (Jon Bon Jovi, 20. april 2019 16:44)

    # Link komentara