1. Држао је предавање на Економском факултету? Ражнатовић? Земљо-отвори се.
    (pa ја, 15. april 2019 20:11)

    Koliko znam, Ražnatović je po profesiji advokat i očigledno, vrlo uspešan biznismen. Zbog toga ne vidim čemu toliko zgražavanje.
    (Onako usput..., 16. april 2019 16:12)

    # Link komentara

  2. Kako da se to menadžer pita za reprezentaciju? Svašta i po malo sramota
    (Pedja, 16. april 2019 15:25)

    # Link komentara

  3. Davno to nije mesto naučnika,taj ekonomski
     (da, 16. april 2019 10:28)

    # Link komentara

  4. "Jedan Drazen Dalipagic nije hteo da potpise ugovor sa Boston Seltikom, jer u to vreme se nije moglo igrati u NBA ligi i za reprezentaciju" Ti verovatno verujes i u deda mraza i jos uvek mislis da su crvenkapicu zivu izvadili iz vukove utrobe. Postoji mnogo jednostavnije objasnjenje - ne poznavanje engleskog jezika i strah od nepoznatog.
    (Nenad, 16. april 2019 09:45)

    # Link komentara

  5. ne treba nam imamo mi centara koliko hoces
     (dragan, 16. april 2019 09:36)

    # Link komentara

  6. ljudi daleko je amerika prvo da dodjemo do amerikanaca i finala mi kao da smo prosetali vec do finala i zakasan mec sa amerima
     (goran, 16. april 2019 09:35)

    # Link komentara

  7. A da prosto prestanete da izvestavate ove ne-vesti? Napišite članak kada odluči i gotovo.
    (z, 16. april 2019 09:29)

    # Link komentara

  8. Ko ne želi i ne treba da igra.. Eto njemu njegove pare... Pozdrav
     (Carinium72, 16. april 2019 09:28)

    # Link komentara

  9. denver ispada u prvom kolu ...imace vremena da ohladi glavu dovoljno ...
     (alex, 16. april 2019 09:23)

    # Link komentara

  10. Jedini uslov treba da ga Sale pozove. Ne razumem kakvi uslovi treba da se stvore? Ili hoce ili nece da igra?
    (Nikola, 16. april 2019 08:46)

    # Link komentara

  11. A može i neki uspešni direktor nekog javnog preduzeća sa predavanjem kako se uglaviti na državnu si.u, ali to bi više odgovaralo Filozofskom fakultetu u delu o moralu i etici, tj. odsustvu istih.
    (dule, 15. april 2019 21:12)

    A mogli bi da dođu i Šarić, Joca Amsterdam i Dragi Kosmajac pa da održe ciklus predavanja o srpskom biznisu, i oni su ljudi doprineli privrednom rastu. On topic, ako se ovakve njuške pitaju o srpskoj košarci, onda treba da je batalimo i pređemo na pikado, pa makar ovaj zastupao tri Karija i pet Hardena.
    (Spyderco, 16. april 2019 08:28)

    # Link komentara

  12. Joka je dobar, nema zbora... ali Safet Sušić je najbolji.
    (Kafir, 15. april 2019 23:38)

    Slazem se, Safet je izuzetan i naravno u svakom pogledu bolji od Jokare. Ali sa Jokarom mi rusimo amere. To je cinjenica.
    (Jon Bon Jovi, 16. april 2019 08:10)

    # Link komentara

  13. Drugim recima ako izgube od san antonia 4-1 ili 4-2 onda je bolje za Jokica da igra svetsko prvenstvo, moze da uzme srebro ili zlato, ali realno mu ni to ne treba, ako Denver nastavi da igra i prodje do finala zapada sa Golden s, ili Hjustonom, od repke nema nista
    (greg popovic, 16. april 2019 08:09)

    # Link komentara

  14. 16000 vesti o Jokiću. Hoće, neće i tako u nedogled. A recimo Marjanović odigrao odličnu partiju. To nije vest. Nekad u toku dana, možda.
    (Konfučije, 16. april 2019 08:01)

    # Link komentara

  15. Ne mora ni igra, ne molimo nikog makar bili poslednji.
     (Delije Čikago, 16. april 2019 07:59)

    # Link komentara

  16. Sale pitaj Miška da ti sredi da Joka igra za reprezentaciju
    ("pravim se lud da ne bih bio upadljiv", 16. april 2019 07:57)

    # Link komentara

  17. 99% da će igrati 100% da neće.
    (Srdjan, 16. april 2019 07:38)

    # Link komentara

  18. Popovic dr Greg je Srbenda pa mislim da ce sve učiniti da Jokara završi sezonu sto pre.Malo u Sombor da jede ustipke,a u Julu pravac Kop sa drugarima iz reprezentacije.
    (Maximus, 16. april 2019 07:37)

    # Link komentara

  19. Ja rekoh Ceca Ražnjatović...
     (Zvezda, 16. april 2019 06:50)

    # Link komentara

  20. To je Jokiceva odluka a ne stvar šanse. Gaskol se bez problema odazivao reprezentaciji. Nije mu trebala neka šansa.
     (miki, 16. april 2019 06:47)

    # Link komentara

  21. najveci problem do sada u reprezentaciji je bio duge pripreme...skupe se 2 meseca pred pocetak takmicenja...svima su sezone duge, dal igraju evroligu ili NBA, I svima treba slobodno vreme da se vide sa porodicom I prijateljima I neki odmor fizicki I psihicki. ako se resi duzina priprema, manje ce biti otkaza. Ipak su I oni ljudi I treba postovati vreme, a ovi sto pljuju po komentarima verovatno ga imaju na pretek pa ne mogu da razumeju.
     (montoya, 16. april 2019 05:55)

    # Link komentara

  22. koliko ostascenih ljudi majko mila.....
     (darko, 16. april 2019 05:04)

    # Link komentara

  23. Njegova sezona se brzo završava ispadanjem Denvera od San Antonija. A onda ćemo da vidimo koji je razlog neigranja Jokare za reprezentaciju ili daj Bože da zaigra!
     (cukce, 16. april 2019 04:51)

    # Link komentara

  24. Baš me zanima da li bi neko od vas pre igrao za reprezentaciju ili radio na tome da uzme 150 miliona dolara
    (Mitrović branko, 16. april 2019 03:57)

    # Link komentara

  25. Marko
    Nikola Jokic posle 48 minuta plej-of utakmice>>>…>> Drazen Dalipagic u punoj snazi
     (Jaran, 16. april 2019 03:36)

    # Link komentara

  26. Bromazepam
    "Ako nema potrebu da gine za svoju zemlju i ako mu to nije najveća čast,..."

    Jel on to ide u rat pa mora da GINE za "sveti" KOSARKASKI dres????? Ovo vise nije ni smesno, tuga!
     (Jaran, 16. april 2019 03:34)

    # Link komentara

  27. Licno GA znam I rekao mi da nece da igra
    (Stryker, 16. april 2019 02:55)

    # Link komentara

  28. U ugovoru koji je potpisao sa klubom pored miliona koje dobija verovatno postoje i obaveze. Sta ako je jedna od obaveza da nemoraju da mu isplate novac u slucaju povrede izazvane mimo igranja za klub za koji je potpisao? Sta ako je druga od obaveza da mora da vrati jednu godisnju platu (koju nije jos ni zaradio!!) u slucaju povrede izazvane mimo igranja za klub za koji je potpisao? Od cega bi platio u tom slucaju? Ako su ove pretpostavke tacne onda kada igra za klub nepostoje ove obaveze a kada igra za repku ona postoje. A mozda je i ugovor takav da o detaljima ugovora nemoze da prica javno pa nemoze da objasni javnosti o cemu se radi.
    (sone, 16. april 2019 01:15)

    # Link komentara

  29. Jokara, srećno u Play Off. Ako bude snage i želje pridruži se reprezentaciji i osvetlaj obraz Srbije!
     (goran, 16. april 2019 01:12)

    # Link komentara

  30. Prestanite sa sumnjama!Jokic mora da odluci sto pre kao sto su to uradili Gober,Janis i ostale van americke zvezde!Lebron ne igra i nije tolika frka u USA kao sto je ovde u Srbiji.Prvenstvo pocinje 31.Avgusta zavrsava 15.Septembra.Dovoljno vremena da se Jokic odmori i odazove pripremama verujem u drugoj nedelji Jula,jedino ako ne igra finale NBA.Zbog SP NBA je pomerilo sezonu 2019/20 za 22.Oktobar tako da nije problem.KSS i Sasa kao selektor treba da objave siri spisak i jasno daju do znanja na koga racunaju,pa nek igraci odluce.Protivnik sam vredjanja, bilo kog igraca ako se iz razno raznih razloga ne odazove.Cemu to,Jokic nece biti ni prvi ni poslednji,njegovo pravo.Ambicije pojedinih patrijota su vec poznate,ali svacije pravo je da odluci sta mu je ciniti.Osiguranje uopste nije veliko,ali je strah od povrede klubova opravdan i tu smo nemocni,ali smatram da je nesto drugo po sredi?Sta saznacemo uskoro,a mnogo toga odlucice koliko ce Denver otici u PO.
    (bmiles, 16. april 2019 00:35)

    # Link komentara

  31. @Marko
    U to vreme, igraci poput Jokica nisu ni postojali! Centar koji daje trojke, asistira
    (moj neobjavljeni komentar, 15. april 2019 22:07

    Vidi se da nikada nisi cuo za Kresimira Cosica.
    Deco, slabo vi kosarku poznajete, pa se ostavite komentara.
    (Marko, 16. april 2019 00:30)

    # Link komentara

  32. @Kuka
    Djokovic se godinama ne odaziva pa je i dalje "najveci Srbin posle Tesle".A sudieci po imenima koje si naveo da je kojim slucajem i Jokic igrao u Partizanu ne da ti ne bi smetao njegov otkaz vec bi prvi ustao da ga branis.A ovi iz komsiluka su jos gori,koliko su samo vredjali Djordjevica i podrzavali Bobija iako je iskulirao reprezentaciju.Jednostavno sveli smo se na titove blizance i njihove sledbenike,ovde ce pre da brane Covica mladjeg ili Gagica nego Jokica,splavara Radonjica nego Sergeja Milinkovica...
    (hercegovac, 16. april 2019 00:30)

    # Link komentara

  33. Jedan Drazen Dalipagic nije hteo da potpise ugovor sa Boston Seltikom, jer u to vreme se nije moglo igrati u NBA ligi i za reprezentaciju, a bio bi prvi Evropljanin u tadashnjoj NBA diviziji. U to vreme igraci poput Jokica nisu mogli da dobiju ni ulaznicu za tribine , a ne da igraju. Nivo kosarke je jezivo opao.
    (Marko, 15. april 2019 21:51) nemam vremena da ti pisem odgovor da se ukenjas , medjutom ti si druze ukenjao svojim slovima do bola! Poredis nesto prije 30-40 god i sad? Salis se, reci da se salis inace si pre’o ko laksna
    (ArthurDent, 15. april 2019 22:56)

    Bas bih voleo da cujem tvoju "mudrost", posto sam se svojevremeno profesionalno bavio kosarkom.
    Hajde molim te napisi.
    Mlado momce nemas ti ideju o sportu, pa zato ti i slicni tebi poredite neke epohe, a ne znate sta je sustina jednog sporta.
    Vidim kako jedan govori da se u Prajino vreme nisu tegovi dizali. Majko mila koje gluposti ljudi pisu.
    Najbolji igraci sa ovih prostora su Kreso Cosic, Drazen Dalipagic, Dragan Kicanovic...porediti talenat, prostornu inteligenciju (ako ti uopste znas sta je to u sportu), osecaj, sa pomenutim igracem koji ima visak kilograma (Jokic) je bukvalno smesno. Pomenuta trojica su pomerila kosarku na potpuno novi nivo.
    (Marko, 16. april 2019 00:27)

    # Link komentara

  34. bradina, 15. april 2019 22:46

    Heheh heheheh pljseci i minusevi sve govore, ali zamalo. Ni postoji ni teoretska sansa da oni skrate sezone, zbog bilo cega a najmanje zbog OI i SP, to im donosi pare a ne SP ili OI.
    Na tim takmicenjima igraju oni koji ranije zavrse sezonu ili oni kojima se igra, koji zele to rade. Njima je to manje bitna stavka!
    (antiDebil, 16. april 2019 00:02)

    # Link komentara

  35. Nekako mi ljudski drazi Milicic.
     (aabb, 15. april 2019 23:48)

    # Link komentara

  36. NBA je biznis, ogromna lova, ameri svoju investiciju štite osiguranjem, što veći ugovor, što uspešniji sportista u toliko je veća suma za osiguranje, a ovaj covek itekako ima sta da kaze o Jokićevom igranju-neigranju. Savez treba jasno da kaze situaciju o plaćanju osiguranja i da se zna na čemu smo. Ukoliko tu problema nema, onda je samo do igrača i njegovog odnosa sa selektorom, i nek to reše njih dvojica.
     (Mihailo, 15. april 2019 23:48)

    # Link komentara

  37. Nece jos dugo sezonada traje u svakom slucaju. Brzo ce njih S.A. da izbaci.
    (rale, 15. april 2019 22:53)

    Nisam bas siguran da ce brzo ali msm.da ce ih sas izbaciti
     (stefan, 15. april 2019 23:44)

    # Link komentara

  38. Nesto ne verujem da bi Nemacka svojevremeno odbila Novickog ili Spanija bilo kog Gasola zato sto bi da se odmore duze posle duge sezone. Samo su Srbi najpametniji kao i uvek. Ako hoce da igra neka igra, ako nece ne mora, nista ne opravdava ovo histerisanje i vredjanje.
    (Tasa, 15. april 2019 23:44)

    # Link komentara

  39. Joka je dobar, nema zbora... ali Safet Sušić je najbolji.
     (Kafir, 15. april 2019 23:38)

    # Link komentara

  40. Misko isti Ljuba Alicic, burazeri garant.
     (Sudac, 15. april 2019 23:37)

    # Link komentara

  41. Marko 
    Haha pa coveka bi tamo napravili smesnim,niko od te generacije MokaPrajaKica teg u ruke nisu uzeli i kao nosili bi se sa americkim strvinama,a sutera kao on hvala bogu imao je svaki tim.A sto se pada kvaliteta tice reci cu samo finale u Riu.
    (joja, 15. april 2019 22:43)

    Ako su se mogili Pit Maravic, Lari Bird zasto ne bi mogli ovi
    U to vreme kosarka nije bila gladijatora, crnaca ili belaca sa bicepsima.Nije motiv bio ko ce jace da zakuca.Igrala se kosarka.Nije bilo kosarke trcanja Run and gun i gde je napad trajao ni 10 sec.Dzabar je u odnosu na danasnje centre bio anoreksican
     (Marinko, 15. april 2019 23:31)

    # Link komentara

  42. A sta ga sprecava da igra.Sada je April.mesec.Pripreme pocinju u Avgustu.Za novu NBA sezonu koja pocinje 1 Novembra timovi krecu sa pripremama u Oktobru. Sada se vide price da u mladosti nije voleo da mnogo trenira
     (Marinko, 15. april 2019 23:26)

    # Link komentara

  43. @Nexus
    Ne nije poseban,u top 5 igraca nikad jace NBA,sa druge strane nemamo verovatno nijednog ograca u top 20 nikad jadnije Evrolige.Bobi celu sezonu igra 5 minuta po utakmici,i sluzi da zasmejava ljude sa Harisom pre nego sto ima ozbiljnu ulogu u NBA i poredis ga sa Jokicem.Samo se vi odricajte Jokica,pa za 5 godina kada se ovi stariji povuku mi necemo biti u stanju da se sa buducim vedetama tipa Peno,Marinkovic i Guduric,se uopste plasiramo na velika takmicenja a imacemo mozda najboljeg igraca sveta.Pogledajmo Real u fudbalu,nema Kristijana nema ni njih a sa njim trostruki evropski prvaci
    (kofi anan, 15. april 2019 23:26)

    # Link komentara

  44. Nadam se da nece igrati. Ne zasluzuje da bude pozvan i da igra za nas. Zao mi je, ali te mikado nuce ceniti kao igraca samo zato sto nisi hteo da se odazoves da igras za reprezentaciju. Nikad neces biti kao Divac, Paspalj, Bodiroga, Koturovic, Rebraca, Tomasevic, Beric, Scepanovic itd. Za men ces biti samo obican igrac u NBA
    (Kuka, 15. april 2019 23:14)

    # Link komentara

  45. Da je Jokic slusao b92 komentatore sve vreme on bi umesto odlaska u letnju ligu 2015-te isao na Kopaonik gde bi izgubio dva meseca jer na kraju ne bi ni igrao ono prvenstvo,tu sezonu bi presedeo celu posto ne bi sredio telo,na Olimpijadi ne bi bio ni za onu stvar i mi ne bi uzeli srebro,Djordjevic bi bio smenjen a postavljen neki kosarkaski Krstajic a umesto Danilovica na celo saveza kosakaski Kokeza,a sam Jokic verovatno bi se u medjuvremenu vratio u Jevropu i imao karijeru Ognjena Kuzmica.Ili bi igrao proslo Evropsko,mi bi mozda uzeli zlato umesto srebra a on bi vrlo moguce u toku tekuce sezone prosao kao kolega Porginzis.Covek prosto nije atleta,da bi bio tu gde jeste morao je da radi na sebi i svom telu vise od drugih,i da bi bio tu gde jeste morao je da negde stavi prioritet,ta njegova fizicka limitiranost je i razlog zasto se ne izjasnjava jos,prosto prati svoje telo,a vremena ima dosta do prvog selektorovog spiska,ako bude fizicki spreman igrace i to je to,i zaista treba vise da stavimo tacku na ovu temu sve dok Djordjevic ne saopsti tim
    (kojot, 15. april 2019 23:12)

    # Link komentara

  46. Jedan Drazen Dalipagic nije hteo da potpise ugovor sa Boston Seltikom, jer u to vreme se nije moglo igrati u NBA ligi i za reprezentaciju, a bio bi prvi Evropljanin u tadashnjoj NBA diviziji. U to vreme igraci poput Jokica nisu mogli da dobiju ni ulaznicu za tribine , a ne da igraju. Nivo kosarke je jezivo opao.
    (Marko, 15. april 2019 21:51) nemam vremena da ti pisem odgovor da se ukenjas , medjutom ti si druze ukenjao svojim slovima do bola! Poredis nesto prije 30-40 god i sad? Salis se, reci da se salis inace si pre’o ko laksna
    (ArthurDent, 15. april 2019 22:56)

    # Link komentara

  47. Covece, da li si ti svestan koje gluposti prosipas?

    1) Krila su nam NAJMANJI problem. Par krila Lucic - Kalinic je posle Amera ubedljivo najjaci na prvenstvu. Kakav bre Simonovic.

    2) Prvenstvo NBA se zavrsava 16.6.2019 a skupljanje reprezentacije je pocetkom avgusta. Koje veze ima koliko dugo ce on igrati?
    (@Cinik, 15. april 2019 22:54)

    # Link komentara

  48. Nece jos dugo sezonada traje u svakom slucaju. Brzo ce njih S.A. da izbaci.
    (rale, 15. april 2019 22:53)

    # Link komentara

  49. po meni;, ako ne zeli da igra, ne treba nam . al nema ljutnje, ja stvarno i daljje volim kad on ima dobre brojke u nba.
     (zeljo bl, 15. april 2019 22:51)

    # Link komentara

  50. Čuj ako bude bilo šanse igrat će pravo pitanje za Jokića da li želiš ili ne.Kao to je atomska fizika treba ga moliti ako ovo ,ako ono
     (dragan tanić, 15. april 2019 22:49)

    # Link komentara

  51. @AntiDebil

    Ne zelim polemiku,odguglaj malo oko skracenja utakmica sa 82 na manje.Kobi Brajant je pozdravio tu ideju i rekao,da bi skracivanje sezone pogotovo u Olimpijskoj godini bilo pozeljno i od obostrane koristi za klubove i za igrace.Godinama se vodi polemika jer zbog finale NBA i premorenosti mnogi kosarkasi finalista se nisu zbog toga mogli odazvati reprezentaciji,a pogotovo za SP koje se skoro uvek odigrava krajem Juna.
    Tvoj prostacki komentar na moj komentar ne bih da komentarisem,dovoljno je procitati tvoje ime.Raduje me da mnogi ne misle kao ti vidi se u odnosu ( + i -) na moj komentar.Uostalom svako ima pravo na svoje misljenje,pa i ti,ali vredjati nekog zbog suprotnog misljenja je odlika - znamo i koga ......
    (bradina, 15. april 2019 22:46)

    # Link komentara

  52. hoće li neko iz košarkaškog saveza upozoriti ovu bahatu osobu da on - niti je selektor niti određuje ko će igrati za reprezentaciju srbije?

    jokića što se tiče, ako je časti i morala - on nacionalni tim može videti samo ako kupi kartu!
    (mladići borovi, devojke jele, 15. april 2019 22:43)

    # Link komentara

  53. Koliko vidim izjave su ublazene, pre potpisa velikog ugovora bila je prica sacekajte, siguran sam da ce dugo godina igrati za reprezentaciju a sad vec ako se ukaze i najmanja prilika. Slutim da ce tamo negde u junu biti odlucice cim se vrati sa odmora ili slicno. Tako da manje vise sve u ovom razgovoru je netacno i to zakljucno sa tim da veruje da mozemo da pobedimo USA...
    (Mmi, 15. april 2019 22:43)

    # Link komentara

  54. @Marko
    Haha pa coveka bi tamo napravili smesnim,niko od te generacije MokaPrajaKica teg u ruke nisu uzeli i kao nosili bi se sa americkim strvinama,a sutera kao on hvala bogu imao je svaki tim.A sto se pada kvaliteta tice reci cu samo finale u Riu.
    (joja, 15. april 2019 22:43)

    # Link komentara

  55. Pa nista. Da navijamo za San Antonio da ih sto pre izbace.
    (nex, 15. april 2019 22:41)

    # Link komentara

  56. A brate, ne smarajte više. Ne mora da igra ako to ne želi. Ako nema potrebu da gine za svoju zemlju i ako mu to nije najveća čast, šta više potencirate tu priču. Igrali smo i do sada bez njega. Iako bih, ja, lično voleo da igra, ako dečko ne želi, ne treba ga onda pritiskati niti moliti. Jednostavno. On sam, kreira svoju budućnost i to je njegovo pravo.
     (Bromazepam, 15. april 2019 22:41)

    # Link komentara

  57. Pitanje za gospodu komentatore:Da li bi vi igrali za narod koji jednog drugog sportistu koji konstantno odbija reprezentaciju(sto nas je kostalo barem jos nekoliko Dejvis kupova)velica do granica patologije,svako otkazivanje ne da mu ne zamera vec i podrzava,a vama jedno ne mogu da oproste i konstantno vam to spocitavaju.Toliki dvostruki standardi za istu stvar.Covek je morao ugasiti drustvene mreze koliko su ga vredjali,a pritom od svog esnafa nije dobio zastitu,cak su svojim izjavama neki poput Zoca i Danilovica dolivali ulje na vatru a neki poput Moke otvoreno vredjali.Zamislite da o Djokovicu neko kaze javno lose,taj bi zavrsio karijeru.Naravno da se jos uvek ne mogu porediti njih dvojica,ali prosto je neshvatljivo koliko se malo vrednuje ono sto on radi u NBA a sto nije radio niko sa ovih prostora,niko do sada nije takav ucinak u konkurenciji najboljih igraca sveta i tek ce da dominira,a ovde bi ga se ljudi odricali,tako smo se jednom olako odrekli Pedje Stojakovica jer "niko nije iznad reprezentcije" i trebalo nam je deset godina da se oporavimo od toga
    (labud, 15. april 2019 22:36)

    # Link komentara

  58. Менаџери су највеће зло спорта.
    Јокић ако ће да игра играће и памтиће се.
    Ако неће да игра то је његово право.
    Ја памтим све играче који су освајали Загреб,Атину,Индијанополис,Буенос Аирес...
    (Горан, 15. april 2019 22:35)

    # Link komentara

  59. Problem je sa Đorđevićem. Jokić bi da dođe na kraju priprema a Sale ne da.
    (g, 15. april 2019 21:41)
    I to je po tebi problem u Djordjevicu sto jedino njemu ne popusta. Treba Jokic da ima poseban tretman u odnosu na sve ostale, jer je on kao nesto poseban. Pa zasto onda i Boban da ne dodje na kraju priprema, jer i njegov tim igra plej of. I jos jedna stvar, pun mi je k.... ovih klinaca koji pisu kako je Jokic nas najbolji igrac svih vremena.
     (Nexus, 15. april 2019 22:33)

    # Link komentara

  60. Држао је предавање на Економском факултету? Ражнатовић? Земљо-отвори се.
    (pa ја, 15. april 2019 20:11)

    Mislim da je strasnije sto je Jelena Djokovic drzala predavanje na istom mestu
     (Kukatilo, 15. april 2019 22:28)

    # Link komentara

  61. Naravno, sad Jokicevi botovi skidaju bilo kakvu vrstu odgovornosti s Jokica i napadaju Miska. Kao kad bi meni devojka zabranila da se druzim s nekim i svi okrive nju za to. Raznatovic, s druge strane, zeli da nam na suptilan nacin vec sada kaze da Jokic nece igrati.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mikii, 15. april 2019 21:38)

    Slazem se sa vasom poslednjom recenicom, mislim da je ovo najava da Jokic nece igrati. Sto se tice umesanosti Miska, ovde sigurno ima njegovog uticaja jer on "ratuje" sa Djodjevicem jos od prvih priprema kada je Sasa odbio da uvrsti par njegovih pulena. E, sad, da li je Misko mogao da natera Jokica nesto protiv njegove volje to je drugo pitanje - u tom smislu se slazem sa vama da je Jokic 100% za reprezentaciju Misko ga ne bi mogao zaustaviti, ali, kao sto rekoh, ni Misko tu nije cist.
    (dva brata..., 15. april 2019 22:22)

    # Link komentara

  62. (dj, 15. april 2019 21:15)

    Gde nestade ona prica o ugovoru, egzistenciji, unucima, praunucima i sl. ?
    Recimo ljudi ginu svakodnevno vozeci auto, prelazeci ulicu, setajuci gradom. Mislis li da denver ne bi trebao da dozvoli svojoj najskupljoj akviziciji da seta gradom, prelazi ulicu ili nedaj boze vozi automobil, zato sto ce investicija da im propadne ?
    Naravno da Individualni nije rob svojih menadzera i naravno da ako bude hteo da igra NIJEDAN menadzer na svetu to ne moze da mu zabrani. Problem je sto on to ne zeli pa se prica pegla preko menadzera i nalaze se neki besmisleni izgovori !
    (antiDebil, 15. april 2019 22:21)

    # Link komentara

  63. @Marko
    U to vreme, igraci poput Jokica nisu ni postojali! Centar koji daje trojke, asistira
    (moj neobjavljeni komentar, 15. april 2019 22:07)

    # Link komentara

  64. decka verovatno mrzi da se mlati po zlatiboru kopaonoku I gde god se ide na pripreme trcanje skakanje tegovi trbusnjaci jednostavno mu je smor trci skace tokom godine pa Jos preko leta a imas milione ako Nam znaci toliko napravis presedan te mu lepo kazes da dodje par nedelja ranije kada se radi taktika Ali tu imas pitencihalnii problem sa ostatkom ekipe a in Jos. 1detalj decko mi malo lici na dileju tako da je mozda bolje da se drzi denvera I'ma I pored. njega dobrih igraca
     (dejan, 15. april 2019 22:07)

    # Link komentara

  65. Ne kapiram ovo sada, ako hoce, dobrodosao je, ako nece idemo bez njega i to je to.
     (Mitrovic, 15. april 2019 22:04)

    # Link komentara

  66. Ajmo San Antonio!
     (BarbaDjole, 15. april 2019 21:53)

    # Link komentara

  67. Jedan Drazen Dalipagic nije hteo da potpise ugovor sa Boston Seltikom, jer u to vreme se nije moglo igrati u NBA ligi i za reprezentaciju, a bio bi prvi Evropljanin u tadashnjoj NBA diviziji. U to vreme igraci poput Jokica nisu mogli da dobiju ni ulaznicu za tribine , a ne da igraju. Nivo kosarke je jezivo opao.
    (Marko, 15. april 2019 21:51)

    # Link komentara

  68. Neka se jasno kaže za svakog igrača koliko košta ako se povredi igranjem u reprezentaciji i ko će to da plati i kome. Mislim da je poenta što naš košarkaški savez neće to da plati. Isti je slučaj i sa fudbalskom reprezentacijom.
    Voleo bih da ovo prokomentariše neko upućeniji od mene.
    (Zoran, 15. april 2019 21:51)

    # Link komentara

  69. Problem je sa Đorđevićem. Jokić bi da dođe na kraju priprema a Sale ne da.
     (g, 15. april 2019 21:41)

    # Link komentara

  70. (bradina, 15. april 2019 20:51

    Nba sezona se skracuje ili pomera zbog olimpijskih igara ???
    Nakon sto si napisao ovu epsku budalastinu, sve ovo ostalo sto si napisao mozes da prospes u wc solju !

    Postoji pocetak priprema, vreme trajanja priprema i sve ostalo. To vazi za sve igrace, pa i Jokica, koji ce zavrsiti sezonu dosta pre nekih drugih igraca koji ce igrati za reprezentaciju bez postavljanja uslova ili slicnih stvari. Ako ovaj put odbije ne treba ga zvati vise nikada, apsolutno nikada, precrtati ga za sva vremena, jer je on tako izabrao !
    (antiDebil, 15. april 2019 21:40)

    # Link komentara

  71. @cinik. Ako je samo to u pitanju onda nema sta da se prica i onako će ih popović lagano isprasiti verovatno i sa metlom nikakav tim predvođen našim lažnim jokerom
     (Gerrard, 15. april 2019 21:38)

    # Link komentara

  72. Naravno, sad Jokicevi botovi skidaju bilo kakvu vrstu odgovornosti s Jokica i napadaju Miska. Kao kad bi meni devojka zabranila da se druzim s nekim i svi okrive nju za to. Raznatovic, s druge strane, zeli da nam na suptilan nacin vec sada kaze da Jokic nece igrati. To se najbolje vidi u recenici da nisu ocekivali da Jokiceva sezona traje duze, pa da bi ipak malo zamaskirao tu pricu, vadi se recenicom "Voleo bih da igra, ako on bude igrao, pobedicemo Amerikance" i te neke fore. Dakle, opusteno, Jokic je sa reprezentacijom zavrsio, jer je ON i iskljucivo ON tako zeleo. To se i vidi po njegovim izjavama gde su mu puna usta Denvera i Amerike, a momentalno navuce ozbiljan izgled na onu blentavu facu kad mu se spomene Srbija. Ovde je sve jasno kao dan.
     (Mikii, 15. april 2019 21:38)

    # Link komentara

  73. Pa valjda je Jokić punoletan pa će sam reći. Mislim, ok je i Miško, radi svoj posao odlično, para ima punooo a sad i 5 minuta slave preko Jokića. Marketing samo tako. Usput, i snjim i bez njega Ameri su favoriti, samo snjim mnogo lakše do neke medalje. Ima tu jako ozbiljnih ekipa. Gotivim Jokića i Denver..ali..sve to je nama zadnja briga. Malo više se primamo a imamo svojih problema..egzistencijalnih često. Kako hoće, igrao ili ne, šta sad.. Sve to milioneri, njima zabava. Zabavljajmo se i mi, bez nervoze i nepotrebne zlobe.. Svima svako dobro..
     (Jug...Srbije, 15. april 2019 21:33)

    # Link komentara

  74. Jokic sanja da osvoji prsten, dok svaki profesionalni kosarkas sa srcem i dusom i ljubavi prema svojoj zemlji sanja zlatnu medalju na nekom prvenstvu.
     (Toliko, 15. april 2019 21:31)

    # Link komentara

  75. Ionako ispadaju sad od Spursa, takoda ce imati vremena da odmori..
     (navijac, 15. april 2019 21:31)

    # Link komentara

  76. Adetokumbo 16 miliona puta bolji igrac od Jokica: Jedva cekam da zaigram za reprezentaciju.

    Jokic: Ne razmisljam o reprezantaciji.
     (Milosh, 15. april 2019 21:30)

    # Link komentara

  77. Sad ce Greg Da vam pruzi mogucnost da sednete da razgovarate o reprezentaciji... E selektor amerike ce to da omoguci.. GO SPurs go
     (markoni90, 15. april 2019 21:27)

    # Link komentara

  78. Ako Denver ranije okonca play of onda je 100 % da Joker ugra,a ako odu daleko,pitanje je,sto je i razumljivo.
    Ali Bobi,Milutinov,Raduljica,Teo,Bjelica i Bogdan kao i Nedovic i Micic igraju sigurno, tako da verujem u finale...
    Nas najveci problem su krila,Simonovic je ok ali nedovoljno..
    Voleo bih takodje da KSS promeni onu "Peak"kinesku firmu jer su nam dresovi stvarno uzas,ko sa buvljaka,i takodje da se vrati PLAVA boja dresovima,mi i plavu imamo na zastavi!
     (C i n i k, 15. april 2019 21:26)

    # Link komentara

  79. Значи не треба да питамо ни Јокића ни Салета, већ да чекамо шта ће Ражнатовић да одлучи?
     (Александар, 15. april 2019 21:25)

    # Link komentara

  80. Ovaj covek se za sve pita.Ja mislim da se Jokic oko igranja u reprezentaciji ne pita ništa.Sto je žalosno.Zasto ne želiš da igra Jokic za reprezentaciju?
    (Jon Bon Jovi, 15. april 2019 20:05)

    Meni nije jasno da postoje ljudi koji ne shvataju sustinu danasnjeg zivota. Svaki kosarkas, rukometas, fudbaler... su maltene robovi svojih menadzera. Kao sto sam ja rob svog poslodavca, ti tvog itd. Da ti sef kaze dobices otkaz ako odes na neku zurku npr, a tebi je to jedini posao, ne mozes drugi da nadjes, naravno da ces ostati na poslu jer sebi tim poslom obezbedjujes egzistenciju. E u NBA je slicno tako, klub ulaze ogroman novac u tebe i jos veci ti daje. Verujem da vecina nema pojma koji je to nivo profesionalizma tamo i da svaki igrac ima svoj tim trenera, psihologa, svega. I nece da dozvole da im se glavni igrac povredi igrajuci protiv neke Angole. Kapiram ja vad patriotizam, ali verujte da bi svi do jednog postupili kao Jokic. Ali bas svi.
     (dj, 15. april 2019 21:15)

    # Link komentara

  81. Ostavite dečka na miru.
    Da sam na Jokićevom mestu nikada više ne bih igrao za reprezentaciju zbog takvog bespotrebnog pritiska medija i javnog mnjenja.Verovatno bih i USA državljanstvo uzeo.
    Gospodo novinari i dragi sugrađani uživa jte u igri ovog momka koji se retko rađa.Imate vi i važnijih briga i obaveza od reprezentacije Srbije.
     (andrija, 15. april 2019 21:13)

    # Link komentara

  82. Najveci problem u ovoj prici je to sto je Nowitzki dolazio 15 dana pre pocetka prvenstva, a kod nas su treneri tvrdoglavi i govore tipa svi su isti i te price...epa nisu isti Stimac i Jokic!!!
    Nema smisli da Jokic trci na kopaonik 2 meseca...zamislite Hardena da ide da trci na Kopaonik smeh...Jokic je Mvp kandidat...
    (Nemanja, 15. april 2019 20:18)

    Kada igraju za klub, onda verovatno nisu isti, ali kada obuku majicu na kojoj piše "Srbija" e onda Boga mi jesu! I kada obučeš tu majicu i trener ti kaže "Trči!" ima da istrčiš do Pančića i nazad! A zašto? Pa, kao prvo zato što silne medalje stoje iza te reprezentacije i sistem su smisljali mnogo stručniji ljudi od nas ovde. A kao drugo, igraš za Srbiju zato što to osećaš i želiš, a ne zato što te neko naterao i zato da bi zaradio milione! Ne očekujem da to mladje generacije ukapiraju. E zato mislim da Jokić više neće igrati za reprezentaciju, a i mislim da ne treba. Kada je želeo odigrao je. Sada bi to bilo na silu, a takav igrač Srbiji ne treba.
    (1Beogradjanin, 15. april 2019 21:13)

    # Link komentara

  83. Држао је предавање на Економском факултету? Ражнатовић? Земљо-отвори се.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (pa ја, 15. april 2019 20:11)


    Ne razumem, šta fali tome što je čovek koji je osnovao i vodi veoma uspešnu kompaniju držao predavanje studentima Ekonomskog fakulteta?

    Jeste, umesto njega mogao je doći neki profesor teoretičar koji nema dana radnog staža u privredi ali verujem da već imaju takvih.

    A može i neki uspešni direktor nekog javnog preduzeća sa predavanjem kako se uglaviti na državnu si.u, ali to bi više odgovaralo Filozofskom fakultetu u delu o moralu i etici, tj. odsustvu istih.
    (dule, 15. april 2019 21:12)

    # Link komentara

  84. neki pikinezeri ucenjuju srbiju. štimac će biti uvek pre nekog jokića tamo. mislim klinci kakva je razlika, kad već gledate nba, da navijate za jokića ili bilokog drugog košarkaša.
    (ende, 15. april 2019 21:12)

    # Link komentara

  85. koga briga ne treba nam.hahahaha
    ocete vi mozda misevi da igrate pa ste besni na njega.miskovic jeste muljara mozda jeste secikesa ali miskovic je za svoje igrace tata I mama da ga nema trebalo bi ga izmisliti. koliko je boban marjanovic imao pad u karijeri pa ga je misko vratio u megu jednu sezonu pa ga prodao covicu a odatle u nba uzeo decko para i para bez dude ivkovica bez saleta djordjevica bez reprezentativne reklame. uzeo je jokica onako kako se I uzimaju talenti u pokusaju od njega naoravio sam bez icije pomoci super stara a da taj isti jokic nije u mladjim selekcijama dobijao nikakvu sansu u reprezentaciji.na sta ce tek taj goga bitadze da izraste kada jos malo sazri. pitajte roditelje kakav odnos ima misko sa njima a pitajte na primer (evo domaceg zadatka za novinare) kakav odnos ima nebojsa covic. znam najmanje trojicu igraca kojima je covic unistio karijere uzeo ih u osmom a izbacio u trecem razredu seednje skole. deca su morala da menjaju skole da polazu razliku predmeta kud I'm je odsekao krila tud ih ostavio na cedilu a neretko se desavalo da I ne zavrse srednju.zato vas molim ne pljujte miska kakav god da je zlatan je kavih ima.
     (nebitan srbin, 15. april 2019 21:10)

    # Link komentara

  86. Igraće ako selektor u reprenzetaciju ubaci jos par Raznatovićevih momaka koje tek treba prodati
     (ff, 15. april 2019 21:09)

    # Link komentara

  87. Sa njim ne mozemo pobediti amerikance. Bez njega smo sve ostale vec pobedili. Ako mene neko pita, slobodno neka prevrce gume po Somboru.
    (Roko, 15. april 2019 21:08)

    # Link komentara

  88. Mogao bi gojazni somborac da baci pogled na you tube, odgleda "Pakao Kosara" ili "Operacija Strela" da vidi sta su momci njegovih godina, i mladji radili za svoju zemlju!
    Sto se mene tice, ne treba ga ni zvati. Neka igraju momci koji su i izborili odlazak na Mudobasket. I da budemo zadnji, sta sad. Nismo ni u cemu prvi na Svetu, pa ne moramo ni u kosarci. Cast i odanost otadzbini uvek ispred necijih miliona. Pa kako god bude.
    (Baneks, 15. april 2019 21:07)

    # Link komentara

  89. Možemo lako da pobedimo Amere. Samo treba zaustaviti Hardena, Durenta, Kajrija, Pola, Batlera, i Kazinsa, i to je to. I Obrvu, ako bude igrao...
    (Aleks, 15. april 2019 21:07)

    # Link komentara

  90. Mislim da se pita klub.
    Mislim da se trazi visiko osiguranje.
    Osvezite mozgove i setite se da je igrao na OI
    (Mire, 15. april 2019 21:05)

    # Link komentara

  91. Ma kakav Jokić, ljudi? Neće taj više igrati za reprezentaciju. Sada kada ima veliku minutažu i ako njegov tim bude redovno ulazio u plej of, tek tad nema šanse. Mislim da ljudi ne treba previše da se nadaju i da se treba okrenuti nekim drugim igračima i oko njih graditi igru reprezentacije.
    (1Beogradjanin, 15. april 2019 20:26)... kako nece? Oce oce sigurno, kad bude bio ispuvani balon! Ja mu ne zameram sto sad nece, iskreno! Ali cu mu zameriti ako pocne naprasno da se interesuje kada kola krenu nizbrdo.
    (Metropola, 15. april 2019 21:04)

    # Link komentara

  92. Terajte se i jedan i drugi u ....
     (Only red, 15. april 2019 21:03)

    # Link komentara

  93. Raznatovic ,od zemlje kosarke napravi zemlju propalih americkih kosarkasa !
    bas mu hvala !!!
     (moka ct., 15. april 2019 21:02)

    # Link komentara

  94. Sve ispod 30 razlike za USA je dream....
    (Milan, 15. april 2019 20:59)

    # Link komentara

  95. Dve face, da se zgroziš!
    (Sonja, 15. april 2019 20:54)

    # Link komentara

  96. Prodao bi ovu drzavu za 100e ali niko nece da je kupi, a kamoli za vise od 100 miliona. Znate ko se lozi na nacionalno? Samo onaj koji nema nidta drugo...
     (pravnik, 15. april 2019 20:52)

    # Link komentara

  97. Za sve one koji se uporno trude da Jokic ne igra za Srbiju usput misle da neko drugi moze da odluci umesto njega - NISU U PRAVU!
    Prvo odlucuje selektor (mora ga pozvati stavljanjem na spisak kandidata).
    Drugo buduci sezona Jokica jos traje (bar jos 4-6 utakmice ili manje zavisi od prvog kruga sa San Antoniom),valjalo bi okrenuti telefon odmah po zavrsetku i predociti mu prvo da se odmori od naporne sezone,(vidi se vec sad da je istrosen),zatim pokusati naci zajednicki jezik u vezi odmora i kad treba da se javi.
    Svidjaju mi se komentari koji ne ukljucuju plan kondicione pripreme za Jokica na Kopaoniku.Bilo bi suludo od njega traziti to,uostalom on je profesionalac i nece sebi dozvoliti (Denver takodje) da se totalno zapusti,bar sto se tice aerobnog treninga.E sad na Sasi i njemu je da se nadju ili cuju,ne na nama.Samo njih dvojica mogu napraviti uzajamni dogovor koji bi bio na obostranu korist.
    U suprotnom ne mora ga zvati,nece biti ni prvi ni poslednji put da je odsutan,ali to nikako ne znaci da se na njega nece racunati u buducem ciklusu.OI su inace veoma znacajne za USA i sezona se skracuje ili pomera zbog toga i u NBA takmicenju,tako da postoji mogucnost.Jokic ce za dve godine biti u najboljim igrackim godinama.Zato smirimo strasti da vidimo taj spisak Sase i onda poziv na dogovor.Dotle pustimo ga da igra PO!
    (bradina, 15. april 2019 20:51)

    # Link komentara

  98. Otpisani....
     (rcgmne100, 15. april 2019 20:51)

    # Link komentara

  99. 99% da hoce i 100% da nece.
     (da da, 15. april 2019 20:51)

    # Link komentara

  100. Исцимао сам се због наслова да се није онај дигао из земље :Д
    (tobiramaduke97, 15. april 2019 20:45)

    # Link komentara

  101. A sta kvari "sanse"? Kosovske takse,kisno leto,izborna godina,smog u Kini ili stvog...
    (satelit, 15. april 2019 20:45)

    # Link komentara

  102. ako Nikola hoce da igra ne pita se menadzer tu nista. mislim da je bitno da covek ima svoje misljenje i stav, a ne da mu drugi kroje sudbinu.
    (bla, 15. april 2019 20:42)

    # Link komentara

  103. Naravno da se ovaj lik ( Misko) za sve pita. Jokic je njegova zlatna koka a sve ostalo je zaludjivanje narodnih masa.
    Ako Jokic zaista zeli da igra ovaj Misko kao i Denver mogu samo da placu. Nikolu sam potpuno razumeo da nije hteo da rizikuje jer mu se otvorila sansa da potpise astronomski ugovor i finansijski se obezbedi za ceo zivot. To se na srecu i ostvarilo i zato mislim da cw Jokic sigurno zeleti da igra . Naravno jednom takvom igracu bi trebalo dati ekstra odmor i ne uslovljavat ga pripremama sto ovde neko rece dva meseca unapred.
    Jedino ako Denver ode duboko u play-off
    to moze da bude ozbiljan problem zbog premora. I tada bih opet imao razumevanja za eventualan izostanak. Ako Denver ispadne od Sparsa eto naseg Jokica u Kini.
     (Dzeronimo, 15. april 2019 20:38)

    # Link komentara

  104. samo pogledajte sliku gospodina Raznjatovica.....bice vam sve jasno. Lazov.
    (du du, 15. april 2019 20:37)

    # Link komentara

  105. Ma nema šanse. Dečku su važniji milioni od neke tamo reprezentacije.
    (Bora, 15. april 2019 20:36)

    # Link komentara

  106. Kako bude bice,ima on jos mnogo toga ispred sebe da ostvari ali bi stvarno voleo da ga gledam u nasem dresu sa njegovim ludackim asistencijama :)
    (Vegas, 15. april 2019 20:35)

    # Link komentara

  107. Ma koji će nam? Sa njim smo završili.
     (Niko iz ničega, 15. april 2019 20:32)

    # Link komentara

  108. Najveci problem u ovoj prici je to sto je Nowitzki dolazio 15 dana pre pocetka prvenstva, a kod nas su treneri tvrdoglavi i govore tipa svi su isti i te price...epa nisu isti Stimac i Jokic!!!
    Nema smisli da Jokic trci na kopaonik 2 meseca...zamislite Hardena da ide da trci na Kopaonik smeh...Jokic je Mvp kandidat...
    (Nemanja, 15. april 2019 20:18)

    Nažalost, to pojedinci ne mogu da shvate. Jokić će odigrati 90 utakmica ove sezone možda i 100, a ovi u Evropi sastave 30-40 i to ako nisu na klupi. Kada je u pitanju kondicija, Jokić je pored Bogija naš najspremniji košarkaš i sad će njega trener da još iscrpljuje 2 meseca dok mu duša ne izađe na usta. Ok su taktičke pripreme, ali za kondicionim zaista nema potrebe.
    (CarloNS, 15. april 2019 20:32)

    # Link komentara

  109. Кога бре више заболе оће ли он играти за репрезентацију.
     (Воип, 15. april 2019 20:30)

    # Link komentara

  110. Држао је предавање на Економском факултету? Ражнатовић? Земљо-отвори се.
    (pa ја, 15. april 2019 20:11)


    Covek pravnik, jedan od najboljih menadzera na svetu, doktor svog posla.
    Zasto da ne drzi predavanje o menadzmentu?????????
    Da je odvratan lik jeste, ali je zato prestrucan !
     (Amenhotep I, 15. april 2019 20:30)

    # Link komentara

  111. Kakve sanse zalizani, jel se u ugovoru odrekao reprezentacije ili nije? Non stop ti bistris neku politiku i prepucavas se sa Saletom... Ja ti rec ne verujem...
     (PihtijaTheGreat, 15. april 2019 20:29)

    # Link komentara

  112. Држао је предавање на Економском факултету? Ражнатовић? Земљо-отвори се.
    (pa ја, 15. april 2019 20:11)

    U pitanju su dani sporta koje organizuju studenti, a on je bio jedan od predavača na tom događaju.
     (student, 15. april 2019 20:27)

    # Link komentara

  113. Ma kakav Jokić, ljudi? Neće taj više igrati za reprezentaciju. Sada kada ima veliku minutažu i ako njegov tim bude redovno ulazio u plej of, tek tad nema šanse. Mislim da ljudi ne treba previše da se nadaju i da se treba okrenuti nekim drugim igračima i oko njih graditi igru reprezentacije.
    (1Beogradjanin, 15. april 2019 20:26)

    # Link komentara

  114. Kakvi to uslovi trebaju da se stvore i pozitivne vibracije???
    Ili hocec i zelis da igras za Srbiju ili ne.
    TACKA KRAJ.
     (Kanidja PG, 15. april 2019 20:26)

    # Link komentara

  115. @pa ja

    Ne znam zašto bi se zemlja otvarala zbog predavanja gospodina Ražnatovića na Ekonomskom fakultetu obzirom da je čovek po zanimanju advokat, što će reći da je završio državni pravni fakultet, položio pravosudni ispit, razvio privatnu praksu...

    To ne mogu da cene samo ljudi koji od škole imaju prolazak pored studenjaka.
     (JeRemija, 15. april 2019 20:26)

    # Link komentara

  116. Da vam razresim misteriju. Jokic je pričao sa Djordjevicem više puta. Svaki put je Sale dobio načelan pozitivan odgovor i ništa nije na putu Jokicu da igra sem igranja velikog finala. Drugim recima samo ako Denver udje u veliko finale neće Jokic igrati na SP u svim ostalim situacijama hoće. Kraj priče.
    (Sport, 15. april 2019 20:22)

    # Link komentara

  117. Taj Raznatovic izgleda kao neki muljator...
     (neko tamo, 15. april 2019 20:20)

    # Link komentara

  118. Najveci problem u ovoj prici je to sto je Nowitzki dolazio 15 dana pre pocetka prvenstva, a kod nas su treneri tvrdoglavi i govore tipa svi su isti i te price...epa nisu isti Stimac i Jokic!!!
    Nema smisli da Jokic trci na kopaonik 2 meseca...zamislite Hardena da ide da trci na Kopaonik smeh...Jokic je Mvp kandidat...
    (Nemanja, 15. april 2019 20:18)

    # Link komentara

  119. Ko racuna na jokaru je lud. Sta ce nam? Kazu neki nas najbolji kosarkas svih vremena... hahahah. Smesno
    (ratar, 15. april 2019 20:15)

    # Link komentara

  120. Држао је предавање на Економском факултету? Ражнатовић? Земљо-отвори се.
     (pa ја, 15. april 2019 20:11)

    # Link komentara

  121. Ti ces da mu kazes da li ce da igra ?
    (MajstorVlado, 15. april 2019 20:10)

    # Link komentara

  122. Isto mislim da i sa njim nemamo šanse da pobedimo Amere.Ali mnogo lakše ćemo igrati eventualno finale.Lupio si glupost da ćemo pobediti Amere...
    (Jon Bon Jovi, 15. april 2019 20:09)

    # Link komentara

  123. Ovako AKO BUDE ŠANSE DA DOBIJEM LOTO TO ĆE SE I DESITI AKO KUPIM LOTO...ali su šanse izuzetno male,čitao sam pre neki dan Španci jedva čekaju,Kobi Brajant kad je izvlačio parove je sve rekao,a mi aj da kažemo istinu EM ŠTO JOKIC NEĆE JER NEMA ŽELJU EM MU I MENADZER TO NE SUGERIŠE...da igra...
    (gremlin, 15. april 2019 20:06)

    # Link komentara

  124. Ovaj covek se za sve pita.Ja mislim da se Jokic oko igranja u reprezentaciji ne pita ništa.Sto je žalosno.Zasto ne želiš da igra Jokic za reprezentaciju?
    (Jon Bon Jovi, 15. april 2019 20:05)

    # Link komentara

  125. Mislim da je ovaj lik odgovoran za sve. Ne verujem da se Jokic pita tu nesto preterano vec iskljucivo ovaj lik koji po pricama ljudi koji ga poznaju, nije bas najbolji covek.
    (decko iz Bga, 15. april 2019 20:04)

    # Link komentara