Subota, 13.04.2019.

09:45

Botas na pol poziciji u trci za Veliku nagradu Kine

Vozač Mercedesa Valteri Botas osvojio je pol poziciju pred nedeljnu trku za Veliku nagradu Kine na stazi u Šangaju.

Izvor: Z.K.

Botas na pol poziciji u trci za Veliku nagradu Kine IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

28 Komentari

Sortiraj po:

Dax...A.M.G

pre 5 godina

(Dax...A.M.G, 13. april 2019 18:15) 

Zbog čega je Mercedes imao zabranu da učestvuje kao fabrički tim?
(A, 13. april 2019 19:24)

Nije zabrana,nisam se lepo izrazio...Ali kao da jeste,da su posle toga nastavili mnogi bi se pobunili. Mercedes-ov trkacki auto je imao udes na stazi i koliko ja znam,motor je uleteo u publiku i usmrtio preko 30 ljudi...ako ne i vise.

Dax...A.M.G

pre 5 godina

Moja greska,nisam se izrazio kako treba u vezi zabrane... Nego me zanima,posto se ovde prica o pucanju Mercedes-ovog motora...Dal ima veze aerodinamika i vesanje sa pucanjem motora i vibracijama na radilici? A to da je Mc Laren imao najbolju aerodinamiku...Tesko da je...

Roni Peterson

pre 5 godina

@(LOL, 13. april 2019 20:15)
Procentulno najviše pobeda u istoriji: H.M. Fanđo 46,15%
% najviše pobeda u sezoni:Askari 75%
% pol pozicije:Fanđo 56,86%
Prosečno najviše bodova po trci u karijeri po sistemu 10, 6, 4, 3, 2, 1:Huan Manuel Fanđo 5,94 Boda
Najviše vezanih pol pozicija:Ayrton Senna 8
% najviše p.p. na jednoj stazi:Ayrton Senna(San Marino) 72,7% (8 od 11)
Najviše p.p. u sezoni: Fetel 15
% najviše P.P. u sezoni:Mensel 88%
% najviše najbržih krugova:Fanđo 45,1%
% najviše najbržih krugova u sezoni:Askari 75%
% podijuma u karijeri:Fanđo 67,31%
% najviše podijuma u sezoni:Šumaher 100%
% najviše krugova u vođstvu:Džim Klark 49,59%
Vozači koji su se u svakoj trci u sezoni peli na podijum:Šumaher 2002
Najviše podijuma u nizu:Šumaher 19
Broj trka sa vođstvom u svakom krugu:Sena 19
P.P. pobeda i najbrži krug:Šumaher 22
P.P. pobeda,najbrži krug i vodeći u svakom krugu:Džim Klark 8
Najmlađi vozač P.P. i pobeda:Fetel
Najmlađi vozač P.P. pobeda Najbrži krug:Fetel
Najmlađi vozač P.P. pobeda Najbrži krug i vodeći u svakom krugu:Fetel
Najmlađi svetski šampion:Fetel
Najmlađi dvostruki svetski šampion:Fetel
Najmlađi trostruki svetski šampion:Fetel
Najmlađi četvorostruki svetski šampion:Fetel
Najmlađi pobednik trke: Maks Ferštapen
% najviše pobeda u kišnim uslovima:Ayrton Senna 67% (21 trka, 14 pobeda)
Najviše pobeda u kišnim uslovima:Mihael Šumaher 19 (51 start)
Najviše titula u istoriji:Šumaher 7

Despot

pre 5 godina

Poštovani ljubitelji Formule 1 za sve vas prava informacija zasto se Mercedes nije takmičio svih ovih godina unazad sa sopstvenim timom, već se pojavljivao samo kao proizvođač motora. Prava istina je da je sredinom pedesetih godina prošlog veka na jednoj od trka doslo do incidenta sa Mercedesovim bolidom i da je bilo žrtava u publici. Nakon toga fabrički tim Mercedesa se je povukao iz takmičenja Formule 1 i nije bio prisutan kao fabrički tim preko 50 godina. Nema nikakve ni zabrane, niti zavere, to je bila isključivo njihova odluka.
Želim vam prijatan vikend i uzbudljivu trku sutra.
Pozdrav svim pravim ljubiteljima moto sportova.

Joe

pre 5 godina

Zaboravite Mercedes, Ferrari i Renault motore. Dobro se sjećam V10 vremena i onboard kamera sa Ferrarija i Mclaren Mercedesa pored kojih je na pravcu u Spa, Monzi i Indy-u prolijetalo nesto plavo-bijelo s natpisom "BMW Power" na spojleru :)

ernesto che

pre 5 godina

Mercedes se vratio kao fabricki tim u F1 i to je odmah pokazalo rezultate...Ranijih godina nisu imali pravo da budu u F1 kao fabricki tim,nego samo kao proizvodjac motora zbog zabrane. Da je Mercedes bio u F1 kao fabricki tim u eri V8,V10 motora...Istu bi ste sliku gledali kao i danas sto gledate. Nije isto pozajmljivati motore MC Larenu koji je uvek sto se tice aerodinamike bio svojeglav i nikakav savet Mercedes-a nisu prihvatali da bi taj motor bio iskoriscen u potpunosti. Ostaje zal sto nisu tada bili fabrika u F1...Da jesu... Sumaher i Ferrari se ne bi videli.
(Dax...A.M.G, 13. april 2019 18:15)

Gomila neistina, kao prvo nisu imali nikakvu zabranu, vec nisu bili zainteresovani za f1, kao drugo ne mogu oni davati nikakve savete kad nisu ni imali tim za sasiju, vec su bili iskljucivo zaduzeni za motor,a meklaren je imao najbolju sasiju uz reno u to vreme meklaren-mercedesa, kao trece kako bi isti film gledali kad su oni sad kupili bron gp i njihove resurse pa napravili ovaj bolid, kao cetvrto motor im je bio uzas citav taj niz godina, pucao je konstatno i cak su jedno vreme imali limitatore rpm-a, jer je usled vibracija pucao motor preko 19 200 rpm, a bmw-e je imao zvanicno najbolji motor od 2000' do 2007'. Na kraju ferariju ne bi mogli da primirisu jer je ferari imao najkompletniji bolid, najkonstatniji i jednog od najboljih vozaca svih vremena. Ovo su cinjenice a tvoj tekst od prvog do zadnjeg slova je - sta bi bilo kad bi bilo i neistine.

Dax...A.M.G

pre 5 godina

Mercedes se vratio kao fabricki tim u F1 i to je odmah pokazalo rezultate...Ranijih godina nisu imali pravo da budu u F1 kao fabricki tim,nego samo kao proizvodjac motora zbog zabrane. Da je Mercedes bio u F1 kao fabricki tim u eri V8,V10 motora...Istu bi ste sliku gledali kao i danas sto gledate. Nije isto pozajmljivati motore MC Larenu koji je uvek sto se tice aerodinamike bio svojeglav i nikakav savet Mercedes-a nisu prihvatali da bi taj motor bio iskoriscen u potpunosti. Ostaje zal sto nisu tada bili fabrika u F1...Da jesu... Sumaher i Ferrari se ne bi videli.

madrid

pre 5 godina

2011. godine u prvih 6 trka, 6 razlicitih pobednika!
Mercedes se buni kako je Ferari bolji i onda lagano 1. 2. u kvalifikacijama. Odvratni su!

Dragan

pre 5 godina

Kako je postalo uzbudljivo!!!!
Ja sam vec i prestao da gledam jer ne mogu da podnesem ovoliko uzbudjenja! Krajnja neizvesnost vec godinama!

Sasa

pre 5 godina

Zasto je F1 sr...nje..2 mercedesa pa 2 ferarija pa 2 red bula pa 2 renoa..menjajte bre nesto!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (pedja, 13. april 2019 10:09)

# Link komentara

Slazem se i pih, u MotoGP-u, Honde, Jamahe, Dukatiji deza vi. Menjajte nesto!

Toxic_PR

pre 5 godina

Daj 1 isti motor za sve bolide i manuelni menjac, ovaj sport postao neka PS4 igracka, koja smejurija. Nema vise ko je najbolji vozac nego nabolji bolid, ubaci nekog iz F3 i pobedice sa Merc.

Metropola

pre 5 godina

@pedjaizvini a kada to nisu bili ferari i mercedes najbolji...? mozda dve godine pratis F1. ferari i mercedes(mcLaren) sa svojim agregatima su uvek u vrhu jer su klasa a desavalo se da se ponekad i drugi umesaju preko vilijamsa ili sada red bulla poput renoa,honde...
(prolaznik, 13. april 2019 10:37)... mercedes nije ni bio u F1 od sredine 50-ih do sredine 90-ih a poceo je nesto da znaci tek od 2000. Devedesetih je ferarri bio smesan u odnosu na Renoa u kome god timu da se nalazio! V10 Renoov je sampionski motor, istina tada je Ferrari furao V12 i bio je pakleno snazan, ali nepouzdan. Mislim da Zan Alesi ima samo jednu pobedu u njemu. Posle svega toga tek dolazi dominacija Ferrarija, pa Meklaren sa meckom pa Alonso opet sa Renoom i posle toga Red Bull opet sa renoom pa dolazi do velike promene pravila kada mecka izbija na prvo mesto! Ne mogu sad tacno da se setim jer ne guglam, ali pre red bull dominacije bio je bron mecka sa Button-ovom titulom takodje kao posledica drugacijeg tumacenja pravila. I od toga je nastala danasnja fabricka mecka! Ne znam za @pedja ali ni ti @prolaznik ne pratis bas dugo ovaj sport!

Kimiko

pre 5 godina

Sutra najavljene niže temperature nego danas, to odgovara Ferariju, pa tipujem da će Lekler ovo uzeti, na iznenadjenje svih. Hamilton - ono usporavanje celog grida u njegovom izlaznom krugu - vratiće mu se, stvarno prljav vozač.

kralj

pre 5 godina

Ferari ili RB imaju sanse jedino ako se Merc.sudare jedan sa drugim ili se pokvare,mnogo je velika razlika u bolidima a to ubija car ovom sportu.

dalaBu

pre 5 godina

Ogromna je ovo prednost Mercedesa, već posle 5 krugova biće par sekundi zaostatka. Mercedes ih dere u prva dva sektora a Ferari nešto bolji u 3 sektoru i na pravcu al' sve u svemu mršav Ferari dns u kvalifikacijama. Nadam se kiši sutra i da bude baš ludnica od trke.

prolaznik

pre 5 godina

@pedja
izvini a kada to nisu bili ferari i mercedes najbolji...? mozda dve godine pratis F1. ferari i mercedes(mcLaren) sa svojim agregatima su uvek u vrhu jer su klasa a desavalo se da se ponekad i drugi umesaju preko vilijamsa ili sada red bulla poput renoa,honde...

kralj

pre 5 godina

Ferari ili RB imaju sanse jedino ako se Merc.sudare jedan sa drugim ili se pokvare,mnogo je velika razlika u bolidima a to ubija car ovom sportu.

dalaBu

pre 5 godina

Ogromna je ovo prednost Mercedesa, već posle 5 krugova biće par sekundi zaostatka. Mercedes ih dere u prva dva sektora a Ferari nešto bolji u 3 sektoru i na pravcu al' sve u svemu mršav Ferari dns u kvalifikacijama. Nadam se kiši sutra i da bude baš ludnica od trke.

Kimiko

pre 5 godina

Sutra najavljene niže temperature nego danas, to odgovara Ferariju, pa tipujem da će Lekler ovo uzeti, na iznenadjenje svih. Hamilton - ono usporavanje celog grida u njegovom izlaznom krugu - vratiće mu se, stvarno prljav vozač.

Metropola

pre 5 godina

@pedjaizvini a kada to nisu bili ferari i mercedes najbolji...? mozda dve godine pratis F1. ferari i mercedes(mcLaren) sa svojim agregatima su uvek u vrhu jer su klasa a desavalo se da se ponekad i drugi umesaju preko vilijamsa ili sada red bulla poput renoa,honde...
(prolaznik, 13. april 2019 10:37)... mercedes nije ni bio u F1 od sredine 50-ih do sredine 90-ih a poceo je nesto da znaci tek od 2000. Devedesetih je ferarri bio smesan u odnosu na Renoa u kome god timu da se nalazio! V10 Renoov je sampionski motor, istina tada je Ferrari furao V12 i bio je pakleno snazan, ali nepouzdan. Mislim da Zan Alesi ima samo jednu pobedu u njemu. Posle svega toga tek dolazi dominacija Ferrarija, pa Meklaren sa meckom pa Alonso opet sa Renoom i posle toga Red Bull opet sa renoom pa dolazi do velike promene pravila kada mecka izbija na prvo mesto! Ne mogu sad tacno da se setim jer ne guglam, ali pre red bull dominacije bio je bron mecka sa Button-ovom titulom takodje kao posledica drugacijeg tumacenja pravila. I od toga je nastala danasnja fabricka mecka! Ne znam za @pedja ali ni ti @prolaznik ne pratis bas dugo ovaj sport!

Sasa

pre 5 godina

Zasto je F1 sr...nje..2 mercedesa pa 2 ferarija pa 2 red bula pa 2 renoa..menjajte bre nesto!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (pedja, 13. april 2019 10:09)

# Link komentara

Slazem se i pih, u MotoGP-u, Honde, Jamahe, Dukatiji deza vi. Menjajte nesto!

Toxic_PR

pre 5 godina

Daj 1 isti motor za sve bolide i manuelni menjac, ovaj sport postao neka PS4 igracka, koja smejurija. Nema vise ko je najbolji vozac nego nabolji bolid, ubaci nekog iz F3 i pobedice sa Merc.

prolaznik

pre 5 godina

@pedja
izvini a kada to nisu bili ferari i mercedes najbolji...? mozda dve godine pratis F1. ferari i mercedes(mcLaren) sa svojim agregatima su uvek u vrhu jer su klasa a desavalo se da se ponekad i drugi umesaju preko vilijamsa ili sada red bulla poput renoa,honde...

madrid

pre 5 godina

2011. godine u prvih 6 trka, 6 razlicitih pobednika!
Mercedes se buni kako je Ferari bolji i onda lagano 1. 2. u kvalifikacijama. Odvratni su!

Dragan

pre 5 godina

Kako je postalo uzbudljivo!!!!
Ja sam vec i prestao da gledam jer ne mogu da podnesem ovoliko uzbudjenja! Krajnja neizvesnost vec godinama!

Despot

pre 5 godina

Poštovani ljubitelji Formule 1 za sve vas prava informacija zasto se Mercedes nije takmičio svih ovih godina unazad sa sopstvenim timom, već se pojavljivao samo kao proizvođač motora. Prava istina je da je sredinom pedesetih godina prošlog veka na jednoj od trka doslo do incidenta sa Mercedesovim bolidom i da je bilo žrtava u publici. Nakon toga fabrički tim Mercedesa se je povukao iz takmičenja Formule 1 i nije bio prisutan kao fabrički tim preko 50 godina. Nema nikakve ni zabrane, niti zavere, to je bila isključivo njihova odluka.
Želim vam prijatan vikend i uzbudljivu trku sutra.
Pozdrav svim pravim ljubiteljima moto sportova.

ernesto che

pre 5 godina

Mercedes se vratio kao fabricki tim u F1 i to je odmah pokazalo rezultate...Ranijih godina nisu imali pravo da budu u F1 kao fabricki tim,nego samo kao proizvodjac motora zbog zabrane. Da je Mercedes bio u F1 kao fabricki tim u eri V8,V10 motora...Istu bi ste sliku gledali kao i danas sto gledate. Nije isto pozajmljivati motore MC Larenu koji je uvek sto se tice aerodinamike bio svojeglav i nikakav savet Mercedes-a nisu prihvatali da bi taj motor bio iskoriscen u potpunosti. Ostaje zal sto nisu tada bili fabrika u F1...Da jesu... Sumaher i Ferrari se ne bi videli.
(Dax...A.M.G, 13. april 2019 18:15)

Gomila neistina, kao prvo nisu imali nikakvu zabranu, vec nisu bili zainteresovani za f1, kao drugo ne mogu oni davati nikakve savete kad nisu ni imali tim za sasiju, vec su bili iskljucivo zaduzeni za motor,a meklaren je imao najbolju sasiju uz reno u to vreme meklaren-mercedesa, kao trece kako bi isti film gledali kad su oni sad kupili bron gp i njihove resurse pa napravili ovaj bolid, kao cetvrto motor im je bio uzas citav taj niz godina, pucao je konstatno i cak su jedno vreme imali limitatore rpm-a, jer je usled vibracija pucao motor preko 19 200 rpm, a bmw-e je imao zvanicno najbolji motor od 2000' do 2007'. Na kraju ferariju ne bi mogli da primirisu jer je ferari imao najkompletniji bolid, najkonstatniji i jednog od najboljih vozaca svih vremena. Ovo su cinjenice a tvoj tekst od prvog do zadnjeg slova je - sta bi bilo kad bi bilo i neistine.

Dax...A.M.G

pre 5 godina

Mercedes se vratio kao fabricki tim u F1 i to je odmah pokazalo rezultate...Ranijih godina nisu imali pravo da budu u F1 kao fabricki tim,nego samo kao proizvodjac motora zbog zabrane. Da je Mercedes bio u F1 kao fabricki tim u eri V8,V10 motora...Istu bi ste sliku gledali kao i danas sto gledate. Nije isto pozajmljivati motore MC Larenu koji je uvek sto se tice aerodinamike bio svojeglav i nikakav savet Mercedes-a nisu prihvatali da bi taj motor bio iskoriscen u potpunosti. Ostaje zal sto nisu tada bili fabrika u F1...Da jesu... Sumaher i Ferrari se ne bi videli.

Joe

pre 5 godina

Zaboravite Mercedes, Ferrari i Renault motore. Dobro se sjećam V10 vremena i onboard kamera sa Ferrarija i Mclaren Mercedesa pored kojih je na pravcu u Spa, Monzi i Indy-u prolijetalo nesto plavo-bijelo s natpisom "BMW Power" na spojleru :)

Roni Peterson

pre 5 godina

@(LOL, 13. april 2019 20:15)
Procentulno najviše pobeda u istoriji: H.M. Fanđo 46,15%
% najviše pobeda u sezoni:Askari 75%
% pol pozicije:Fanđo 56,86%
Prosečno najviše bodova po trci u karijeri po sistemu 10, 6, 4, 3, 2, 1:Huan Manuel Fanđo 5,94 Boda
Najviše vezanih pol pozicija:Ayrton Senna 8
% najviše p.p. na jednoj stazi:Ayrton Senna(San Marino) 72,7% (8 od 11)
Najviše p.p. u sezoni: Fetel 15
% najviše P.P. u sezoni:Mensel 88%
% najviše najbržih krugova:Fanđo 45,1%
% najviše najbržih krugova u sezoni:Askari 75%
% podijuma u karijeri:Fanđo 67,31%
% najviše podijuma u sezoni:Šumaher 100%
% najviše krugova u vođstvu:Džim Klark 49,59%
Vozači koji su se u svakoj trci u sezoni peli na podijum:Šumaher 2002
Najviše podijuma u nizu:Šumaher 19
Broj trka sa vođstvom u svakom krugu:Sena 19
P.P. pobeda i najbrži krug:Šumaher 22
P.P. pobeda,najbrži krug i vodeći u svakom krugu:Džim Klark 8
Najmlađi vozač P.P. i pobeda:Fetel
Najmlađi vozač P.P. pobeda Najbrži krug:Fetel
Najmlađi vozač P.P. pobeda Najbrži krug i vodeći u svakom krugu:Fetel
Najmlađi svetski šampion:Fetel
Najmlađi dvostruki svetski šampion:Fetel
Najmlađi trostruki svetski šampion:Fetel
Najmlađi četvorostruki svetski šampion:Fetel
Najmlađi pobednik trke: Maks Ferštapen
% najviše pobeda u kišnim uslovima:Ayrton Senna 67% (21 trka, 14 pobeda)
Najviše pobeda u kišnim uslovima:Mihael Šumaher 19 (51 start)
Najviše titula u istoriji:Šumaher 7

Dax...A.M.G

pre 5 godina

Moja greska,nisam se izrazio kako treba u vezi zabrane... Nego me zanima,posto se ovde prica o pucanju Mercedes-ovog motora...Dal ima veze aerodinamika i vesanje sa pucanjem motora i vibracijama na radilici? A to da je Mc Laren imao najbolju aerodinamiku...Tesko da je...

Dax...A.M.G

pre 5 godina

(Dax...A.M.G, 13. april 2019 18:15) 

Zbog čega je Mercedes imao zabranu da učestvuje kao fabrički tim?
(A, 13. april 2019 19:24)

Nije zabrana,nisam se lepo izrazio...Ali kao da jeste,da su posle toga nastavili mnogi bi se pobunili. Mercedes-ov trkacki auto je imao udes na stazi i koliko ja znam,motor je uleteo u publiku i usmrtio preko 30 ljudi...ako ne i vise.

Kimiko

pre 5 godina

Sutra najavljene niže temperature nego danas, to odgovara Ferariju, pa tipujem da će Lekler ovo uzeti, na iznenadjenje svih. Hamilton - ono usporavanje celog grida u njegovom izlaznom krugu - vratiće mu se, stvarno prljav vozač.

Toxic_PR

pre 5 godina

Daj 1 isti motor za sve bolide i manuelni menjac, ovaj sport postao neka PS4 igracka, koja smejurija. Nema vise ko je najbolji vozac nego nabolji bolid, ubaci nekog iz F3 i pobedice sa Merc.

prolaznik

pre 5 godina

@pedja
izvini a kada to nisu bili ferari i mercedes najbolji...? mozda dve godine pratis F1. ferari i mercedes(mcLaren) sa svojim agregatima su uvek u vrhu jer su klasa a desavalo se da se ponekad i drugi umesaju preko vilijamsa ili sada red bulla poput renoa,honde...

Dragan

pre 5 godina

Kako je postalo uzbudljivo!!!!
Ja sam vec i prestao da gledam jer ne mogu da podnesem ovoliko uzbudjenja! Krajnja neizvesnost vec godinama!

madrid

pre 5 godina

2011. godine u prvih 6 trka, 6 razlicitih pobednika!
Mercedes se buni kako je Ferari bolji i onda lagano 1. 2. u kvalifikacijama. Odvratni su!

kralj

pre 5 godina

Ferari ili RB imaju sanse jedino ako se Merc.sudare jedan sa drugim ili se pokvare,mnogo je velika razlika u bolidima a to ubija car ovom sportu.

dalaBu

pre 5 godina

Ogromna je ovo prednost Mercedesa, već posle 5 krugova biće par sekundi zaostatka. Mercedes ih dere u prva dva sektora a Ferari nešto bolji u 3 sektoru i na pravcu al' sve u svemu mršav Ferari dns u kvalifikacijama. Nadam se kiši sutra i da bude baš ludnica od trke.

Metropola

pre 5 godina

@pedjaizvini a kada to nisu bili ferari i mercedes najbolji...? mozda dve godine pratis F1. ferari i mercedes(mcLaren) sa svojim agregatima su uvek u vrhu jer su klasa a desavalo se da se ponekad i drugi umesaju preko vilijamsa ili sada red bulla poput renoa,honde...
(prolaznik, 13. april 2019 10:37)... mercedes nije ni bio u F1 od sredine 50-ih do sredine 90-ih a poceo je nesto da znaci tek od 2000. Devedesetih je ferarri bio smesan u odnosu na Renoa u kome god timu da se nalazio! V10 Renoov je sampionski motor, istina tada je Ferrari furao V12 i bio je pakleno snazan, ali nepouzdan. Mislim da Zan Alesi ima samo jednu pobedu u njemu. Posle svega toga tek dolazi dominacija Ferrarija, pa Meklaren sa meckom pa Alonso opet sa Renoom i posle toga Red Bull opet sa renoom pa dolazi do velike promene pravila kada mecka izbija na prvo mesto! Ne mogu sad tacno da se setim jer ne guglam, ali pre red bull dominacije bio je bron mecka sa Button-ovom titulom takodje kao posledica drugacijeg tumacenja pravila. I od toga je nastala danasnja fabricka mecka! Ne znam za @pedja ali ni ti @prolaznik ne pratis bas dugo ovaj sport!

Roni Peterson

pre 5 godina

@(LOL, 13. april 2019 20:15)
Procentulno najviše pobeda u istoriji: H.M. Fanđo 46,15%
% najviše pobeda u sezoni:Askari 75%
% pol pozicije:Fanđo 56,86%
Prosečno najviše bodova po trci u karijeri po sistemu 10, 6, 4, 3, 2, 1:Huan Manuel Fanđo 5,94 Boda
Najviše vezanih pol pozicija:Ayrton Senna 8
% najviše p.p. na jednoj stazi:Ayrton Senna(San Marino) 72,7% (8 od 11)
Najviše p.p. u sezoni: Fetel 15
% najviše P.P. u sezoni:Mensel 88%
% najviše najbržih krugova:Fanđo 45,1%
% najviše najbržih krugova u sezoni:Askari 75%
% podijuma u karijeri:Fanđo 67,31%
% najviše podijuma u sezoni:Šumaher 100%
% najviše krugova u vođstvu:Džim Klark 49,59%
Vozači koji su se u svakoj trci u sezoni peli na podijum:Šumaher 2002
Najviše podijuma u nizu:Šumaher 19
Broj trka sa vođstvom u svakom krugu:Sena 19
P.P. pobeda i najbrži krug:Šumaher 22
P.P. pobeda,najbrži krug i vodeći u svakom krugu:Džim Klark 8
Najmlađi vozač P.P. i pobeda:Fetel
Najmlađi vozač P.P. pobeda Najbrži krug:Fetel
Najmlađi vozač P.P. pobeda Najbrži krug i vodeći u svakom krugu:Fetel
Najmlađi svetski šampion:Fetel
Najmlađi dvostruki svetski šampion:Fetel
Najmlađi trostruki svetski šampion:Fetel
Najmlađi četvorostruki svetski šampion:Fetel
Najmlađi pobednik trke: Maks Ferštapen
% najviše pobeda u kišnim uslovima:Ayrton Senna 67% (21 trka, 14 pobeda)
Najviše pobeda u kišnim uslovima:Mihael Šumaher 19 (51 start)
Najviše titula u istoriji:Šumaher 7

Dax...A.M.G

pre 5 godina

Mercedes se vratio kao fabricki tim u F1 i to je odmah pokazalo rezultate...Ranijih godina nisu imali pravo da budu u F1 kao fabricki tim,nego samo kao proizvodjac motora zbog zabrane. Da je Mercedes bio u F1 kao fabricki tim u eri V8,V10 motora...Istu bi ste sliku gledali kao i danas sto gledate. Nije isto pozajmljivati motore MC Larenu koji je uvek sto se tice aerodinamike bio svojeglav i nikakav savet Mercedes-a nisu prihvatali da bi taj motor bio iskoriscen u potpunosti. Ostaje zal sto nisu tada bili fabrika u F1...Da jesu... Sumaher i Ferrari se ne bi videli.

Joe

pre 5 godina

Zaboravite Mercedes, Ferrari i Renault motore. Dobro se sjećam V10 vremena i onboard kamera sa Ferrarija i Mclaren Mercedesa pored kojih je na pravcu u Spa, Monzi i Indy-u prolijetalo nesto plavo-bijelo s natpisom "BMW Power" na spojleru :)

Sasa

pre 5 godina

Zasto je F1 sr...nje..2 mercedesa pa 2 ferarija pa 2 red bula pa 2 renoa..menjajte bre nesto!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (pedja, 13. april 2019 10:09)

# Link komentara

Slazem se i pih, u MotoGP-u, Honde, Jamahe, Dukatiji deza vi. Menjajte nesto!

ernesto che

pre 5 godina

Mercedes se vratio kao fabricki tim u F1 i to je odmah pokazalo rezultate...Ranijih godina nisu imali pravo da budu u F1 kao fabricki tim,nego samo kao proizvodjac motora zbog zabrane. Da je Mercedes bio u F1 kao fabricki tim u eri V8,V10 motora...Istu bi ste sliku gledali kao i danas sto gledate. Nije isto pozajmljivati motore MC Larenu koji je uvek sto se tice aerodinamike bio svojeglav i nikakav savet Mercedes-a nisu prihvatali da bi taj motor bio iskoriscen u potpunosti. Ostaje zal sto nisu tada bili fabrika u F1...Da jesu... Sumaher i Ferrari se ne bi videli.
(Dax...A.M.G, 13. april 2019 18:15)

Gomila neistina, kao prvo nisu imali nikakvu zabranu, vec nisu bili zainteresovani za f1, kao drugo ne mogu oni davati nikakve savete kad nisu ni imali tim za sasiju, vec su bili iskljucivo zaduzeni za motor,a meklaren je imao najbolju sasiju uz reno u to vreme meklaren-mercedesa, kao trece kako bi isti film gledali kad su oni sad kupili bron gp i njihove resurse pa napravili ovaj bolid, kao cetvrto motor im je bio uzas citav taj niz godina, pucao je konstatno i cak su jedno vreme imali limitatore rpm-a, jer je usled vibracija pucao motor preko 19 200 rpm, a bmw-e je imao zvanicno najbolji motor od 2000' do 2007'. Na kraju ferariju ne bi mogli da primirisu jer je ferari imao najkompletniji bolid, najkonstatniji i jednog od najboljih vozaca svih vremena. Ovo su cinjenice a tvoj tekst od prvog do zadnjeg slova je - sta bi bilo kad bi bilo i neistine.

Despot

pre 5 godina

Poštovani ljubitelji Formule 1 za sve vas prava informacija zasto se Mercedes nije takmičio svih ovih godina unazad sa sopstvenim timom, već se pojavljivao samo kao proizvođač motora. Prava istina je da je sredinom pedesetih godina prošlog veka na jednoj od trka doslo do incidenta sa Mercedesovim bolidom i da je bilo žrtava u publici. Nakon toga fabrički tim Mercedesa se je povukao iz takmičenja Formule 1 i nije bio prisutan kao fabrički tim preko 50 godina. Nema nikakve ni zabrane, niti zavere, to je bila isključivo njihova odluka.
Želim vam prijatan vikend i uzbudljivu trku sutra.
Pozdrav svim pravim ljubiteljima moto sportova.

Dax...A.M.G

pre 5 godina

Moja greska,nisam se izrazio kako treba u vezi zabrane... Nego me zanima,posto se ovde prica o pucanju Mercedes-ovog motora...Dal ima veze aerodinamika i vesanje sa pucanjem motora i vibracijama na radilici? A to da je Mc Laren imao najbolju aerodinamiku...Tesko da je...

Dax...A.M.G

pre 5 godina

(Dax...A.M.G, 13. april 2019 18:15) 

Zbog čega je Mercedes imao zabranu da učestvuje kao fabrički tim?
(A, 13. april 2019 19:24)

Nije zabrana,nisam se lepo izrazio...Ali kao da jeste,da su posle toga nastavili mnogi bi se pobunili. Mercedes-ov trkacki auto je imao udes na stazi i koliko ja znam,motor je uleteo u publiku i usmrtio preko 30 ljudi...ako ne i vise.