Četvrtak, 11.04.2019.

13:43

Luka ne bi ni u Barselonu: "Tata, ne brinem za novac, hoću da igram fudbal"

Luka Jović ne želi da napusti Bundesligu, a taj stav ne bi promenila ni ponuda Barselone, tako bar tvrdi njegov otac Milan u intervjuu za nemački "Bild".

Izvor: B92

Luka ne bi ni u Barselonu: "Tata, ne brinem za novac, hoæu da igram fudbal" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

70 Komentari

Sortiraj po:

Veteranko

pre 5 godina

Opušteno.Ide garant u jedan od ovih pet:Bajern,Atletiko(M),Valensija,Dortmund ili Milan(jeste "raspad",ali pravi novi tim).Opciono,ostaje u Ajntrahtu i igra LŠ sa još dva-tri pojačanja u veznom redu Ajntrahta.

bmiles

pre 5 godina

@Nenade

Ukoliko je Zvezda bila pametna i prilikom prodaje Benfiki(a ima pravo) je stavila to u klauzulu o prodaji Jovica moze racunati na 20%,ali nazalost samo od onog obestecenja koji ce dobiti prvi kupac u ovom slucaju Benfika znaci od sume 6 miliona evra koji potrazuje od Ajntrahta ako ovi otkupe Jovica.Nazalost nije mi poznat ugovor o transakciji Zvezde i Benfike i da li stoji ta klauzula u ugovoru,tako da bi trebao da to pitanje postavis Terzici i Upravi Zvezde.Ali u vreme kad je "prodat" Jovic beogradski klub je bio u minusu i uzeli su sta su uzeli,verovatno,kao i FSS svoj procenat od 3% od svakog igraca registrovanog u ligi Srbije koji je pod profi ugovorom maticnog kluba saveznog ranga.Ako sam odgovorio na tvoje pitanje,bicu srecan.Hvala,pozdrav!

bmiles

pre 5 godina

@Nele

Nisi u pravu,vidi se da nisi potpisao nijedan pro ugovor.Igrac moze da ide samo kad se i ako se klub dogovorio sa igracem.Ako zeli da ide a klub ne zeli da ga pusti mora da odradi ugovor i stekne "slobodu".Dotle je vlasnistvo Kluba,i samo on moze da ga stavi na transfer listu ili ponudi.U slucaju Jovica on je vlasnistvo ili pod ugovorom sa Benfikom,vrednost otkupa je 6 miliona evra u klazuli izmedju njih i Ajntrahta gde pise da se moze otkupiti za tu sumu.Tako kad je pozamljen Ajntrahtu pise u klauzulu izmedju Benfike i njih,ta stavka o pravu otkupu!Mislim da sam tu bio jasan.Igrac samo polaze pravo po ugovoru i moze gledati svoje interese kroz svoja primanja,ali Klub se uvik pita,nazalost ali tako je.Niko nije lud da izgubi ulozeni novac.Da je tako kako ti kazes Jovic bi bio na meti svim klubovima ne samo oni koji hoce da plate,ali nije, zato Ajntraht trazi ogromno obestecenje nego sto je procenjen na marketu.Hvala.Uzivaj znam da nisi upoznat pa ti predocavam pravo stanje stvari(ja sam inace bio pro,pa znam).Pozdrav.

Dalibor Banja Luka

pre 5 godina

Ostani još jednu sezonu, za dva mjeseca se selim u Frankfurt, bježim iz ovih naših nazovi država pa da koji put odem na utakmicu :)

Nele

pre 5 godina

"Prvo nije u situaciji da bira!Klub odlucuje!.."
@bmiles
Ni blizu. Klub ne moze da ga proda nekome ako on ne zeli tamo da ide. Klub samo daje dozvolu za dalje pregovore sa igracem uz cenu koju zainteresovani treba da plate.
Drugo, ni jedan klub ne zeli igraca koji ne zeli da igra kod njih pa igraci to masovno koriste. "Pobuni" se igrac i trazi na transfer listu i nece da se trudi na utakmicama. Stave ga na transfer a on odbija sve druge ponude osim gde zeli da ide a ponuda tog tima je znacajno manja od drugih. Tim sa kojim ima ugovor nema druge opcije osim da izgubi sve i da ga stavi na tribine ili da ga proda tamo gde on hoce.
P.S Barselona to radi vec godinama. Malo-malo pa neki igrac hoce u Barselonu i nigde drugde a oni "nemaju para" pa iako drugi nude npr 100mil oni "imaju samo 50mil"

C i n i k

pre 5 godina

Pita se i Anjtraht, oni takodje vide priliku da zarade €,ako su ga otkupili za 6 a prodaju za 60 ili 70 miliona...
Nije za bacanje...

Stranac9

pre 5 godina

Kakvi smo mi ljudi pa to je strasno. Umjesto da budemo ponosni na nekog klinca od 21 god. koji ne trci za novcem. On ocigledno zna da u Frankfurtu moze da igra, napreduje i razvija se bez pritiska, dok u Barsi, Realu itd. tesko. Vjerovatno klupa...
Moze dovesti karijeru u pitanje jer nije oformljen igrac.. godina- dvije klupe ubijaju samopouzdanje, ambicije a i volju za zescim radom i sporskim zivotom. Ovako 2-3 godine vrhunskog fudbala daju ti sve to.. A novac, doci ce i to duplo vise..!!
Ako decko ovo izgura dobijamo vanseriskog igraca za duze vrijeme..!!

bmiles

pre 5 godina

Prvo nije u situaciji da bira!Klub odlucuje!Drugo pustite decka da igra ima iskustva kako je slicna "kampanja" unistala SMS!Trece ako ga Barsa ili drugi hoce 70 miliona odstete nije velika za gigante koji investiraju u dobrrog i perspektivnog igraca na duge staze!(on je jos mlad,a tek su prave igracke godine pred njim).Cetvrto decko je cudo,jedini mladi igrac kojikoristi obe noge,dovoljno brz,poziciono se dobro postavlja,igra glavom i postize golove glavom,a to su sve parametri koje gledaju skauti!Zelim mu puno zdravlja da nastavi ovako a predvidjam mu izvrsnu karijeru,pritom navijac sam crno-belih.Licno mene on interesuje da zaigra za Srbiju i najzad resimo pitanje c-fora za duzi period!Nastavi Luka da "cepas" mreze,gde ces igrati to je najmanje vazno.Kvalitet uvek izlazi na povrsinu,najvaznije je da si veoma dobar mladi covek,sto se vidi,bas poput Djokovica i Jokica,a to je jos jedna tvoja velika osobina.Uzivaj u igri!Srecno!

Nenad

pre 5 godina

Mlad pametan dečko, igrač se postaje na terenu a ne klupi. Ima vremena za Barsu i ostale velikane ali neće se on pitati. Mene zanima da li u slučaju prodaje Zvezda kao klub u kojem je ponikao ima neki procenat

Вук

pre 5 godina

Само Бајерн. Господски клуб. Играће стандардно, познаје лигу и менталитет а Немци поштују много имају уређен систем. Бајерн би од њега направио новог Левандовског.

slaviša šmigič

pre 5 godina

pametno pa i mijatovic nije odma otišao u real madrid ili vidič u mančester junajted a ostavili su velik trag u tim največim klubovima.setih se tada prvog strelca evrope darka pančeva koji je uradio tu veliku grešku otisao i nije izborio mesto u interu iz milana.istina tada je italija bila za 2.koplja ispred svih ostalih liga u evropi a darko je uzeo zlatnu kopačku kao prvi strelac svih liga širom evrope.

mighty banana

pre 5 godina

@King @Max De ne lupetajte, da igrate fudbal i da dođe Real ili Barsa sa ponudom peške biste otrčali u Madrid ili Barselonu. A Lacio je u vreme Dekijevog prelaska bio sve samo ne mali klub, ne govorim o trofejima, ako se ne sećaš ili nisi bio rođen, izguglaj taj tim Veron, Krespo i kompanija. To je bio tim za osvajanje LŠ a ne osrednji.

Atish

pre 5 godina

Pametno! A ove nase velike zvezde cim cuju da ih trazi jak klub odmah trce! Pa greju klupu ili ih nema na klupi!Kao Grujic! Bravo Luka!

vlado

pre 5 godina

Slusam ljude kako pricaju da pametno razmislja sto navodno ne zeli da prihvati ponudu Barselone.Dajte ljudi malo realnosti,zar zaista mislite da bi bilo ko odbio takvu ponudu da je uopste imao

aca

pre 5 godina

ne kapiram zasto bi isao u Holandiju? Aj da ne igra u Nemackoj pa bi to bila realna opcija. Covek igra i rastura, ima poverenje svih u klubu i jedini logicni sledeci transfer je u neki od top 5 klubova.

Djordjije

pre 5 godina

Daj ljudi budite realni, pa ko bi mogao da kaze ne Barsi i Realu kad bi dobio poziv? Sigurno je realnije da kaze ne hvala ali mozda u buducnosti videcemo kako se budem osecao, a do tad odo u everton, aston vilu..

Nexus

pre 5 godina

Najbolje da ode u Ajax, i d povede i Kostića. Zamislite onda taj totalni fudbal. Ajaxu ionako pola ekipe ode kad se zavrsi sezona. E sad Ajax da plati 70 mil tesko, pozajmica hm...
(ArmagedonSaMarakane, 11. april 2019 14:53)
Ajaksov najveci transfer je upravo Tadic 12-13 mil. €. Nema sanse da plate nekoga 70 mil., pa da su dva Jovica u pitanju

DG

pre 5 godina

Upoređivanje sa Pericom Ognjenovićem nema smisla. Perica je iz Zvezde u Real prešao, dok je Jović jedan od najboljih strelaca Bundeslige.

Aca

pre 5 godina

@ Max - Perica jeste bio bolji ali Real nije bio bas toliko bolji tada od Lacija. Kalco je tih godina bio neprikosnoven, a retko koji veznjak sa Balkana tih godina je uspevao u Barsi i Realu(Prosinecki, Rambo i drugi se nisu proslavili a bili su realno izuzetni igraci).

4k4.Dex

pre 5 godina

Sto bi sao sad u Ajax? Iz nemacke u holandsku ligu? Sa kinja na magarca samo da bi igrao fudbal sigurno? Vlajda moze da predje u neki ne vasReal ali neku Valenciu, Sevilju, Totenhem ako prodaju Kajna, mozda i neku Romu Lacio Napoli... tu ima mesta da igra sigurno a opet je solidan napredak i sansa za napredovanje.

SchOne

pre 5 godina

Jednom pametan dečko a očigledno i otac a ne kao od Andrije Živkovića ćale ga sjebao dečko je bio možda i veći potencijal od Jovića a evo nije standardan ni u Benfiku jer mu ćale bio alav..baš šteta jer bi smo pored Jovića,Živkovića i Nemanju Maksimovića strašnu buduću reprezentaciju. Neca je tu luka je tu Gaćinović još napreduje to su sve zlatni orlići koji su razbili Brazil .

Zlatibor,a nije Loncar.

pre 5 godina

Luka Bog ti srecu i zdravlje dao,mnogo dobar momak i izuzetan fudbalski potencijal.Da nam uvek budes zdrav i obradujes nas igrama kako u klubu koji odaberes,tako i u reprezentaciji Srbije!Ljudi da li ste svesni kakav reprezentativni fudbalski potencijal mi imamo?!

Edin

pre 5 godina

Treba da ode ili u Ajaks, ili u neku ekstra ligu, da bude prvi napadac ekipe koja ne gadja titulu. Npr, Inter, Sevilja, Everton, Arsenal, Dortmund.. Dobice minute, ne ocekuje se da resi prvenstvo, a ako se tu dokaze, to je karta za prvu postavu Barse, Reala i slicnih ekipa

mm95

pre 5 godina

Moje misljenje je:idi 2 g u Holandiju pa posle ti je ceo svet pod nogama. 
Holandski klubovi su nasim igracima uvek davali najfinije brusenje.
(B, 11. april 2019 14:37)

Koji Holandski klub bi dao 70m za transfer?

ccc

pre 5 godina

Ne brine za novac, pa naravno kad i u frankfurtu zaradjuje bar milion po sezoni. Iako je to malo u odnosu na jace klubove, treba se nekad podsetiti kolike su i to pare.

BLENTO KŠ

pre 5 godina

Ako hoćeš da igraš fudbal, dođi u Napredak iz Kruševca! Ovde možeš da igraš kol'ko hoćeš. Svaka utakmica u prvoj postavi, lokalci te obožavaju. Jedino, ako promašiš penal ili neku veliku šansu izbegavaš pijane grupe ljudi na ulici, ali i to samo nekoliko dana, posle opušteno možeš i da sediš u nekoj bašti, niko neće da te dira. Dugačak letnji raspust, zimi nemaš ni pripreme neke ozbiljne, samo uživaj!

BOSS

pre 5 godina

Sta ljudi sve pisu pa to je za psihijatriju.Spominju Ajax,bas ce oni da daju 70miliona za njega.A on bas sad nije zainteresovan da ide negdje,vec hoce da ostane u Ajntraht.Jooooo

16V

pre 5 godina

Ala je Benfika odradila posao:) 

Mora da pucaju od muke što su Jovića izgubili za 6 milki
(JeRemija, 11. april 2019 14:54)

Naravno da im nije lako.
Samo je Real nudio 56 mil €, plus ta se cifra mogla i korigovati i biti još veća!

Jon Bon Jovi

pre 5 godina

Ovo je istina iako će dosta njih da popljuju sad kroz komentare.Steta sto ne dozvoljavaju mu da igra vise za reprezentaciju jer to Luka zaslužuje isključivo kvalitetom na terenu.

jahači magle

pre 5 godina

U Bayern umesto Lewandowskog pa nakon par sezona, kad natrpa brdo golova, može da bira da li će da ostane u Bundess ligi u jednom od najvećih klubova na svetu ili će da ide dalje.
U Bayernu će da potvrdi klasu i još više poraste kao igrač, postane udarna igla Bayerna i reprezentacije.
To bi najverovatnije bila pravilna odluka.

Nikola

pre 5 godina

Nece ostati u Ajntrahtu, prodace ga sigurno. Ne pita se on tu mnogo ogromne su pare u pitanju. Zalosno je samo sto ce posle tog transfera on morati da izjavi kako mu je taj tim oduvek bio san i kako se eto taj san sada ispunio i kako ce cekati priliku da pokaze sta zna. I onda ce naravno ovde biti brdo negativnih komentara a sta bi sa onim sto si rekao i slicno. To je biznis, malo se pitaju igraci a mnogo vise klubovi i menadzeri.

Student

pre 5 godina

@ Moje misljenje je:idi 2 g u Holandiju pa posle ti je ceo svet pod nogama.Holandski klubovi su nasim igracima uvek davali najfinije brusenje.
(B, 11. april 2019 14:37)
Upravo tako, tipa u Ajaks. Igrace kvalitetne meceve, ovaj fudbal koji Ajaks igra bi mu takodje odgovarao, i plus bi dobio sansu jer momci u Ajaksu sa 19 godina dobijaju sansu da igraju protiv Juvea, a tek on koji se vec dokazao da zna da igra

Adriano_Galliani

pre 5 godina

Decko je realan i shvata da je Barsa prevelik zalogaj u ovom trenutku.Setih se odmah Perice Ognjenovica kada je prelalzio u Real.Licno Perica mi je bio mnogo bolji tad od Dekija Stankovica ali samim odlaskom u Real ugasio se kao igrac a dokle je Deki dogurao a otisao je u Lacio daleko slabiji klub ali je igrao dok je ovaj tek po nekad bio u protokolu.
(Max, 11. april 2019 14:30)

Deki je rešavao Kajzerslauten sa 18 godina, Perica je bio dobar samo za domaću ligu. Hajp običan jer publika voli napadače.

denisko

pre 5 godina

Lukino vreme tek dolazi,biće to veliki igrač samo da ga zdravlje posluži.Živeo Zvezdaš,jednom Zvezdaš zauvek zvezdaša osim Stojketa.

ArmagedonSaMarakane

pre 5 godina

Najbolje da ode u Ajax, i d povede i Kostića. Zamislite onda taj totalni fudbal. Ajaxu ionako pola ekipe ode kad se zavrsi sezona. E sad Ajax da plati 70 mil tesko, pozajmica hm...

Max

pre 5 godina

Decko je realan i shvata da je Barsa prevelik zalogaj u ovom trenutku.Setih se odmah Perice Ognjenovica kada je prelalzio u Real.Licno Perica mi je bio mnogo bolji tad od Dekija Stankovica ali samim odlaskom u Real ugasio se kao igrac a dokle je Deki dogurao a otisao je u Lacio daleko slabiji klub ali je igrao dok je ovaj tek po nekad bio u protokolu.

Jon Bon Jovi

pre 5 godina

Ovo je istina iako će dosta njih da popljuju sad kroz komentare.Steta sto ne dozvoljavaju mu da igra vise za reprezentaciju jer to Luka zaslužuje isključivo kvalitetom na terenu.

Max

pre 5 godina

Decko je realan i shvata da je Barsa prevelik zalogaj u ovom trenutku.Setih se odmah Perice Ognjenovica kada je prelalzio u Real.Licno Perica mi je bio mnogo bolji tad od Dekija Stankovica ali samim odlaskom u Real ugasio se kao igrac a dokle je Deki dogurao a otisao je u Lacio daleko slabiji klub ali je igrao dok je ovaj tek po nekad bio u protokolu.

Nikola

pre 5 godina

Nece ostati u Ajntrahtu, prodace ga sigurno. Ne pita se on tu mnogo ogromne su pare u pitanju. Zalosno je samo sto ce posle tog transfera on morati da izjavi kako mu je taj tim oduvek bio san i kako se eto taj san sada ispunio i kako ce cekati priliku da pokaze sta zna. I onda ce naravno ovde biti brdo negativnih komentara a sta bi sa onim sto si rekao i slicno. To je biznis, malo se pitaju igraci a mnogo vise klubovi i menadzeri.

Adriano_Galliani

pre 5 godina

Decko je realan i shvata da je Barsa prevelik zalogaj u ovom trenutku.Setih se odmah Perice Ognjenovica kada je prelalzio u Real.Licno Perica mi je bio mnogo bolji tad od Dekija Stankovica ali samim odlaskom u Real ugasio se kao igrac a dokle je Deki dogurao a otisao je u Lacio daleko slabiji klub ali je igrao dok je ovaj tek po nekad bio u protokolu.
(Max, 11. april 2019 14:30)

Deki je rešavao Kajzerslauten sa 18 godina, Perica je bio dobar samo za domaću ligu. Hajp običan jer publika voli napadače.

BLENTO KŠ

pre 5 godina

Ako hoćeš da igraš fudbal, dođi u Napredak iz Kruševca! Ovde možeš da igraš kol'ko hoćeš. Svaka utakmica u prvoj postavi, lokalci te obožavaju. Jedino, ako promašiš penal ili neku veliku šansu izbegavaš pijane grupe ljudi na ulici, ali i to samo nekoliko dana, posle opušteno možeš i da sediš u nekoj bašti, niko neće da te dira. Dugačak letnji raspust, zimi nemaš ni pripreme neke ozbiljne, samo uživaj!

jahači magle

pre 5 godina

U Bayern umesto Lewandowskog pa nakon par sezona, kad natrpa brdo golova, može da bira da li će da ostane u Bundess ligi u jednom od najvećih klubova na svetu ili će da ide dalje.
U Bayernu će da potvrdi klasu i još više poraste kao igrač, postane udarna igla Bayerna i reprezentacije.
To bi najverovatnije bila pravilna odluka.

ccc

pre 5 godina

Ne brine za novac, pa naravno kad i u frankfurtu zaradjuje bar milion po sezoni. Iako je to malo u odnosu na jace klubove, treba se nekad podsetiti kolike su i to pare.

Student

pre 5 godina

@ Moje misljenje je:idi 2 g u Holandiju pa posle ti je ceo svet pod nogama.Holandski klubovi su nasim igracima uvek davali najfinije brusenje.
(B, 11. april 2019 14:37)
Upravo tako, tipa u Ajaks. Igrace kvalitetne meceve, ovaj fudbal koji Ajaks igra bi mu takodje odgovarao, i plus bi dobio sansu jer momci u Ajaksu sa 19 godina dobijaju sansu da igraju protiv Juvea, a tek on koji se vec dokazao da zna da igra

Zlatibor,a nije Loncar.

pre 5 godina

Luka Bog ti srecu i zdravlje dao,mnogo dobar momak i izuzetan fudbalski potencijal.Da nam uvek budes zdrav i obradujes nas igrama kako u klubu koji odaberes,tako i u reprezentaciji Srbije!Ljudi da li ste svesni kakav reprezentativni fudbalski potencijal mi imamo?!

SchOne

pre 5 godina

Jednom pametan dečko a očigledno i otac a ne kao od Andrije Živkovića ćale ga sjebao dečko je bio možda i veći potencijal od Jovića a evo nije standardan ni u Benfiku jer mu ćale bio alav..baš šteta jer bi smo pored Jovića,Živkovića i Nemanju Maksimovića strašnu buduću reprezentaciju. Neca je tu luka je tu Gaćinović još napreduje to su sve zlatni orlići koji su razbili Brazil .

Atish

pre 5 godina

Pametno! A ove nase velike zvezde cim cuju da ih trazi jak klub odmah trce! Pa greju klupu ili ih nema na klupi!Kao Grujic! Bravo Luka!

Nexus

pre 5 godina

Najbolje da ode u Ajax, i d povede i Kostića. Zamislite onda taj totalni fudbal. Ajaxu ionako pola ekipe ode kad se zavrsi sezona. E sad Ajax da plati 70 mil tesko, pozajmica hm...
(ArmagedonSaMarakane, 11. april 2019 14:53)
Ajaksov najveci transfer je upravo Tadic 12-13 mil. €. Nema sanse da plate nekoga 70 mil., pa da su dva Jovica u pitanju

denisko

pre 5 godina

Lukino vreme tek dolazi,biće to veliki igrač samo da ga zdravlje posluži.Živeo Zvezdaš,jednom Zvezdaš zauvek zvezdaša osim Stojketa.

DG

pre 5 godina

Upoređivanje sa Pericom Ognjenovićem nema smisla. Perica je iz Zvezde u Real prešao, dok je Jović jedan od najboljih strelaca Bundeslige.

mm95

pre 5 godina

Moje misljenje je:idi 2 g u Holandiju pa posle ti je ceo svet pod nogama. 
Holandski klubovi su nasim igracima uvek davali najfinije brusenje.
(B, 11. april 2019 14:37)

Koji Holandski klub bi dao 70m za transfer?

aca

pre 5 godina

ne kapiram zasto bi isao u Holandiju? Aj da ne igra u Nemackoj pa bi to bila realna opcija. Covek igra i rastura, ima poverenje svih u klubu i jedini logicni sledeci transfer je u neki od top 5 klubova.

Edin

pre 5 godina

Treba da ode ili u Ajaks, ili u neku ekstra ligu, da bude prvi napadac ekipe koja ne gadja titulu. Npr, Inter, Sevilja, Everton, Arsenal, Dortmund.. Dobice minute, ne ocekuje se da resi prvenstvo, a ako se tu dokaze, to je karta za prvu postavu Barse, Reala i slicnih ekipa

Stranac9

pre 5 godina

Kakvi smo mi ljudi pa to je strasno. Umjesto da budemo ponosni na nekog klinca od 21 god. koji ne trci za novcem. On ocigledno zna da u Frankfurtu moze da igra, napreduje i razvija se bez pritiska, dok u Barsi, Realu itd. tesko. Vjerovatno klupa...
Moze dovesti karijeru u pitanje jer nije oformljen igrac.. godina- dvije klupe ubijaju samopouzdanje, ambicije a i volju za zescim radom i sporskim zivotom. Ovako 2-3 godine vrhunskog fudbala daju ti sve to.. A novac, doci ce i to duplo vise..!!
Ako decko ovo izgura dobijamo vanseriskog igraca za duze vrijeme..!!

16V

pre 5 godina

Ala je Benfika odradila posao:) 

Mora da pucaju od muke što su Jovića izgubili za 6 milki
(JeRemija, 11. april 2019 14:54)

Naravno da im nije lako.
Samo je Real nudio 56 mil €, plus ta se cifra mogla i korigovati i biti još veća!

mighty banana

pre 5 godina

@King @Max De ne lupetajte, da igrate fudbal i da dođe Real ili Barsa sa ponudom peške biste otrčali u Madrid ili Barselonu. A Lacio je u vreme Dekijevog prelaska bio sve samo ne mali klub, ne govorim o trofejima, ako se ne sećaš ili nisi bio rođen, izguglaj taj tim Veron, Krespo i kompanija. To je bio tim za osvajanje LŠ a ne osrednji.

BOSS

pre 5 godina

Sta ljudi sve pisu pa to je za psihijatriju.Spominju Ajax,bas ce oni da daju 70miliona za njega.A on bas sad nije zainteresovan da ide negdje,vec hoce da ostane u Ajntraht.Jooooo

Aca

pre 5 godina

@ Max - Perica jeste bio bolji ali Real nije bio bas toliko bolji tada od Lacija. Kalco je tih godina bio neprikosnoven, a retko koji veznjak sa Balkana tih godina je uspevao u Barsi i Realu(Prosinecki, Rambo i drugi se nisu proslavili a bili su realno izuzetni igraci).

4k4.Dex

pre 5 godina

Sto bi sao sad u Ajax? Iz nemacke u holandsku ligu? Sa kinja na magarca samo da bi igrao fudbal sigurno? Vlajda moze da predje u neki ne vasReal ali neku Valenciu, Sevilju, Totenhem ako prodaju Kajna, mozda i neku Romu Lacio Napoli... tu ima mesta da igra sigurno a opet je solidan napredak i sansa za napredovanje.

bmiles

pre 5 godina

Prvo nije u situaciji da bira!Klub odlucuje!Drugo pustite decka da igra ima iskustva kako je slicna "kampanja" unistala SMS!Trece ako ga Barsa ili drugi hoce 70 miliona odstete nije velika za gigante koji investiraju u dobrrog i perspektivnog igraca na duge staze!(on je jos mlad,a tek su prave igracke godine pred njim).Cetvrto decko je cudo,jedini mladi igrac kojikoristi obe noge,dovoljno brz,poziciono se dobro postavlja,igra glavom i postize golove glavom,a to su sve parametri koje gledaju skauti!Zelim mu puno zdravlja da nastavi ovako a predvidjam mu izvrsnu karijeru,pritom navijac sam crno-belih.Licno mene on interesuje da zaigra za Srbiju i najzad resimo pitanje c-fora za duzi period!Nastavi Luka da "cepas" mreze,gde ces igrati to je najmanje vazno.Kvalitet uvek izlazi na povrsinu,najvaznije je da si veoma dobar mladi covek,sto se vidi,bas poput Djokovica i Jokica,a to je jos jedna tvoja velika osobina.Uzivaj u igri!Srecno!

vlado

pre 5 godina

Slusam ljude kako pricaju da pametno razmislja sto navodno ne zeli da prihvati ponudu Barselone.Dajte ljudi malo realnosti,zar zaista mislite da bi bilo ko odbio takvu ponudu da je uopste imao

ArmagedonSaMarakane

pre 5 godina

Najbolje da ode u Ajax, i d povede i Kostića. Zamislite onda taj totalni fudbal. Ajaxu ionako pola ekipe ode kad se zavrsi sezona. E sad Ajax da plati 70 mil tesko, pozajmica hm...

slaviša šmigič

pre 5 godina

pametno pa i mijatovic nije odma otišao u real madrid ili vidič u mančester junajted a ostavili su velik trag u tim največim klubovima.setih se tada prvog strelca evrope darka pančeva koji je uradio tu veliku grešku otisao i nije izborio mesto u interu iz milana.istina tada je italija bila za 2.koplja ispred svih ostalih liga u evropi a darko je uzeo zlatnu kopačku kao prvi strelac svih liga širom evrope.

Djordjije

pre 5 godina

Daj ljudi budite realni, pa ko bi mogao da kaze ne Barsi i Realu kad bi dobio poziv? Sigurno je realnije da kaze ne hvala ali mozda u buducnosti videcemo kako se budem osecao, a do tad odo u everton, aston vilu..

C i n i k

pre 5 godina

Pita se i Anjtraht, oni takodje vide priliku da zarade €,ako su ga otkupili za 6 a prodaju za 60 ili 70 miliona...
Nije za bacanje...

Nenad

pre 5 godina

Mlad pametan dečko, igrač se postaje na terenu a ne klupi. Ima vremena za Barsu i ostale velikane ali neće se on pitati. Mene zanima da li u slučaju prodaje Zvezda kao klub u kojem je ponikao ima neki procenat

Nele

pre 5 godina

"Prvo nije u situaciji da bira!Klub odlucuje!.."
@bmiles
Ni blizu. Klub ne moze da ga proda nekome ako on ne zeli tamo da ide. Klub samo daje dozvolu za dalje pregovore sa igracem uz cenu koju zainteresovani treba da plate.
Drugo, ni jedan klub ne zeli igraca koji ne zeli da igra kod njih pa igraci to masovno koriste. "Pobuni" se igrac i trazi na transfer listu i nece da se trudi na utakmicama. Stave ga na transfer a on odbija sve druge ponude osim gde zeli da ide a ponuda tog tima je znacajno manja od drugih. Tim sa kojim ima ugovor nema druge opcije osim da izgubi sve i da ga stavi na tribine ili da ga proda tamo gde on hoce.
P.S Barselona to radi vec godinama. Malo-malo pa neki igrac hoce u Barselonu i nigde drugde a oni "nemaju para" pa iako drugi nude npr 100mil oni "imaju samo 50mil"

Dalibor Banja Luka

pre 5 godina

Ostani još jednu sezonu, za dva mjeseca se selim u Frankfurt, bježim iz ovih naših nazovi država pa da koji put odem na utakmicu :)

Вук

pre 5 godina

Само Бајерн. Господски клуб. Играће стандардно, познаје лигу и менталитет а Немци поштују много имају уређен систем. Бајерн би од њега направио новог Левандовског.

bmiles

pre 5 godina

@Nele

Nisi u pravu,vidi se da nisi potpisao nijedan pro ugovor.Igrac moze da ide samo kad se i ako se klub dogovorio sa igracem.Ako zeli da ide a klub ne zeli da ga pusti mora da odradi ugovor i stekne "slobodu".Dotle je vlasnistvo Kluba,i samo on moze da ga stavi na transfer listu ili ponudi.U slucaju Jovica on je vlasnistvo ili pod ugovorom sa Benfikom,vrednost otkupa je 6 miliona evra u klazuli izmedju njih i Ajntrahta gde pise da se moze otkupiti za tu sumu.Tako kad je pozamljen Ajntrahtu pise u klauzulu izmedju Benfike i njih,ta stavka o pravu otkupu!Mislim da sam tu bio jasan.Igrac samo polaze pravo po ugovoru i moze gledati svoje interese kroz svoja primanja,ali Klub se uvik pita,nazalost ali tako je.Niko nije lud da izgubi ulozeni novac.Da je tako kako ti kazes Jovic bi bio na meti svim klubovima ne samo oni koji hoce da plate,ali nije, zato Ajntraht trazi ogromno obestecenje nego sto je procenjen na marketu.Hvala.Uzivaj znam da nisi upoznat pa ti predocavam pravo stanje stvari(ja sam inace bio pro,pa znam).Pozdrav.

bmiles

pre 5 godina

@Nenade

Ukoliko je Zvezda bila pametna i prilikom prodaje Benfiki(a ima pravo) je stavila to u klauzulu o prodaji Jovica moze racunati na 20%,ali nazalost samo od onog obestecenja koji ce dobiti prvi kupac u ovom slucaju Benfika znaci od sume 6 miliona evra koji potrazuje od Ajntrahta ako ovi otkupe Jovica.Nazalost nije mi poznat ugovor o transakciji Zvezde i Benfike i da li stoji ta klauzula u ugovoru,tako da bi trebao da to pitanje postavis Terzici i Upravi Zvezde.Ali u vreme kad je "prodat" Jovic beogradski klub je bio u minusu i uzeli su sta su uzeli,verovatno,kao i FSS svoj procenat od 3% od svakog igraca registrovanog u ligi Srbije koji je pod profi ugovorom maticnog kluba saveznog ranga.Ako sam odgovorio na tvoje pitanje,bicu srecan.Hvala,pozdrav!

Veteranko

pre 5 godina

Opušteno.Ide garant u jedan od ovih pet:Bajern,Atletiko(M),Valensija,Dortmund ili Milan(jeste "raspad",ali pravi novi tim).Opciono,ostaje u Ajntrahtu i igra LŠ sa još dva-tri pojačanja u veznom redu Ajntrahta.

vlado

pre 5 godina

Slusam ljude kako pricaju da pametno razmislja sto navodno ne zeli da prihvati ponudu Barselone.Dajte ljudi malo realnosti,zar zaista mislite da bi bilo ko odbio takvu ponudu da je uopste imao

denisko

pre 5 godina

Lukino vreme tek dolazi,biće to veliki igrač samo da ga zdravlje posluži.Živeo Zvezdaš,jednom Zvezdaš zauvek zvezdaša osim Stojketa.

ArmagedonSaMarakane

pre 5 godina

Najbolje da ode u Ajax, i d povede i Kostića. Zamislite onda taj totalni fudbal. Ajaxu ionako pola ekipe ode kad se zavrsi sezona. E sad Ajax da plati 70 mil tesko, pozajmica hm...

Jon Bon Jovi

pre 5 godina

Ovo je istina iako će dosta njih da popljuju sad kroz komentare.Steta sto ne dozvoljavaju mu da igra vise za reprezentaciju jer to Luka zaslužuje isključivo kvalitetom na terenu.

Djordjije

pre 5 godina

Daj ljudi budite realni, pa ko bi mogao da kaze ne Barsi i Realu kad bi dobio poziv? Sigurno je realnije da kaze ne hvala ali mozda u buducnosti videcemo kako se budem osecao, a do tad odo u everton, aston vilu..

Student

pre 5 godina

@ Moje misljenje je:idi 2 g u Holandiju pa posle ti je ceo svet pod nogama.Holandski klubovi su nasim igracima uvek davali najfinije brusenje.
(B, 11. april 2019 14:37)
Upravo tako, tipa u Ajaks. Igrace kvalitetne meceve, ovaj fudbal koji Ajaks igra bi mu takodje odgovarao, i plus bi dobio sansu jer momci u Ajaksu sa 19 godina dobijaju sansu da igraju protiv Juvea, a tek on koji se vec dokazao da zna da igra

Adriano_Galliani

pre 5 godina

Decko je realan i shvata da je Barsa prevelik zalogaj u ovom trenutku.Setih se odmah Perice Ognjenovica kada je prelalzio u Real.Licno Perica mi je bio mnogo bolji tad od Dekija Stankovica ali samim odlaskom u Real ugasio se kao igrac a dokle je Deki dogurao a otisao je u Lacio daleko slabiji klub ali je igrao dok je ovaj tek po nekad bio u protokolu.
(Max, 11. april 2019 14:30)

Deki je rešavao Kajzerslauten sa 18 godina, Perica je bio dobar samo za domaću ligu. Hajp običan jer publika voli napadače.

Max

pre 5 godina

Decko je realan i shvata da je Barsa prevelik zalogaj u ovom trenutku.Setih se odmah Perice Ognjenovica kada je prelalzio u Real.Licno Perica mi je bio mnogo bolji tad od Dekija Stankovica ali samim odlaskom u Real ugasio se kao igrac a dokle je Deki dogurao a otisao je u Lacio daleko slabiji klub ali je igrao dok je ovaj tek po nekad bio u protokolu.

jahači magle

pre 5 godina

U Bayern umesto Lewandowskog pa nakon par sezona, kad natrpa brdo golova, može da bira da li će da ostane u Bundess ligi u jednom od najvećih klubova na svetu ili će da ide dalje.
U Bayernu će da potvrdi klasu i još više poraste kao igrač, postane udarna igla Bayerna i reprezentacije.
To bi najverovatnije bila pravilna odluka.

Nikola

pre 5 godina

Nece ostati u Ajntrahtu, prodace ga sigurno. Ne pita se on tu mnogo ogromne su pare u pitanju. Zalosno je samo sto ce posle tog transfera on morati da izjavi kako mu je taj tim oduvek bio san i kako se eto taj san sada ispunio i kako ce cekati priliku da pokaze sta zna. I onda ce naravno ovde biti brdo negativnih komentara a sta bi sa onim sto si rekao i slicno. To je biznis, malo se pitaju igraci a mnogo vise klubovi i menadzeri.

BLENTO KŠ

pre 5 godina

Ako hoćeš da igraš fudbal, dođi u Napredak iz Kruševca! Ovde možeš da igraš kol'ko hoćeš. Svaka utakmica u prvoj postavi, lokalci te obožavaju. Jedino, ako promašiš penal ili neku veliku šansu izbegavaš pijane grupe ljudi na ulici, ali i to samo nekoliko dana, posle opušteno možeš i da sediš u nekoj bašti, niko neće da te dira. Dugačak letnji raspust, zimi nemaš ni pripreme neke ozbiljne, samo uživaj!

Edin

pre 5 godina

Treba da ode ili u Ajaks, ili u neku ekstra ligu, da bude prvi napadac ekipe koja ne gadja titulu. Npr, Inter, Sevilja, Everton, Arsenal, Dortmund.. Dobice minute, ne ocekuje se da resi prvenstvo, a ako se tu dokaze, to je karta za prvu postavu Barse, Reala i slicnih ekipa

BOSS

pre 5 godina

Sta ljudi sve pisu pa to je za psihijatriju.Spominju Ajax,bas ce oni da daju 70miliona za njega.A on bas sad nije zainteresovan da ide negdje,vec hoce da ostane u Ajntraht.Jooooo

Вук

pre 5 godina

Само Бајерн. Господски клуб. Играће стандардно, познаје лигу и менталитет а Немци поштују много имају уређен систем. Бајерн би од њега направио новог Левандовског.

Zlatibor,a nije Loncar.

pre 5 godina

Luka Bog ti srecu i zdravlje dao,mnogo dobar momak i izuzetan fudbalski potencijal.Da nam uvek budes zdrav i obradujes nas igrama kako u klubu koji odaberes,tako i u reprezentaciji Srbije!Ljudi da li ste svesni kakav reprezentativni fudbalski potencijal mi imamo?!

SchOne

pre 5 godina

Jednom pametan dečko a očigledno i otac a ne kao od Andrije Živkovića ćale ga sjebao dečko je bio možda i veći potencijal od Jovića a evo nije standardan ni u Benfiku jer mu ćale bio alav..baš šteta jer bi smo pored Jovića,Živkovića i Nemanju Maksimovića strašnu buduću reprezentaciju. Neca je tu luka je tu Gaćinović još napreduje to su sve zlatni orlići koji su razbili Brazil .

ccc

pre 5 godina

Ne brine za novac, pa naravno kad i u frankfurtu zaradjuje bar milion po sezoni. Iako je to malo u odnosu na jace klubove, treba se nekad podsetiti kolike su i to pare.

16V

pre 5 godina

Ala je Benfika odradila posao:) 

Mora da pucaju od muke što su Jovića izgubili za 6 milki
(JeRemija, 11. april 2019 14:54)

Naravno da im nije lako.
Samo je Real nudio 56 mil €, plus ta se cifra mogla i korigovati i biti još veća!

Aca

pre 5 godina

@ Max - Perica jeste bio bolji ali Real nije bio bas toliko bolji tada od Lacija. Kalco je tih godina bio neprikosnoven, a retko koji veznjak sa Balkana tih godina je uspevao u Barsi i Realu(Prosinecki, Rambo i drugi se nisu proslavili a bili su realno izuzetni igraci).

Atish

pre 5 godina

Pametno! A ove nase velike zvezde cim cuju da ih trazi jak klub odmah trce! Pa greju klupu ili ih nema na klupi!Kao Grujic! Bravo Luka!

mighty banana

pre 5 godina

@King @Max De ne lupetajte, da igrate fudbal i da dođe Real ili Barsa sa ponudom peške biste otrčali u Madrid ili Barselonu. A Lacio je u vreme Dekijevog prelaska bio sve samo ne mali klub, ne govorim o trofejima, ako se ne sećaš ili nisi bio rođen, izguglaj taj tim Veron, Krespo i kompanija. To je bio tim za osvajanje LŠ a ne osrednji.

bmiles

pre 5 godina

Prvo nije u situaciji da bira!Klub odlucuje!Drugo pustite decka da igra ima iskustva kako je slicna "kampanja" unistala SMS!Trece ako ga Barsa ili drugi hoce 70 miliona odstete nije velika za gigante koji investiraju u dobrrog i perspektivnog igraca na duge staze!(on je jos mlad,a tek su prave igracke godine pred njim).Cetvrto decko je cudo,jedini mladi igrac kojikoristi obe noge,dovoljno brz,poziciono se dobro postavlja,igra glavom i postize golove glavom,a to su sve parametri koje gledaju skauti!Zelim mu puno zdravlja da nastavi ovako a predvidjam mu izvrsnu karijeru,pritom navijac sam crno-belih.Licno mene on interesuje da zaigra za Srbiju i najzad resimo pitanje c-fora za duzi period!Nastavi Luka da "cepas" mreze,gde ces igrati to je najmanje vazno.Kvalitet uvek izlazi na povrsinu,najvaznije je da si veoma dobar mladi covek,sto se vidi,bas poput Djokovica i Jokica,a to je jos jedna tvoja velika osobina.Uzivaj u igri!Srecno!

DG

pre 5 godina

Upoređivanje sa Pericom Ognjenovićem nema smisla. Perica je iz Zvezde u Real prešao, dok je Jović jedan od najboljih strelaca Bundeslige.

4k4.Dex

pre 5 godina

Sto bi sao sad u Ajax? Iz nemacke u holandsku ligu? Sa kinja na magarca samo da bi igrao fudbal sigurno? Vlajda moze da predje u neki ne vasReal ali neku Valenciu, Sevilju, Totenhem ako prodaju Kajna, mozda i neku Romu Lacio Napoli... tu ima mesta da igra sigurno a opet je solidan napredak i sansa za napredovanje.

Nenad

pre 5 godina

Mlad pametan dečko, igrač se postaje na terenu a ne klupi. Ima vremena za Barsu i ostale velikane ali neće se on pitati. Mene zanima da li u slučaju prodaje Zvezda kao klub u kojem je ponikao ima neki procenat

Nele

pre 5 godina

"Prvo nije u situaciji da bira!Klub odlucuje!.."
@bmiles
Ni blizu. Klub ne moze da ga proda nekome ako on ne zeli tamo da ide. Klub samo daje dozvolu za dalje pregovore sa igracem uz cenu koju zainteresovani treba da plate.
Drugo, ni jedan klub ne zeli igraca koji ne zeli da igra kod njih pa igraci to masovno koriste. "Pobuni" se igrac i trazi na transfer listu i nece da se trudi na utakmicama. Stave ga na transfer a on odbija sve druge ponude osim gde zeli da ide a ponuda tog tima je znacajno manja od drugih. Tim sa kojim ima ugovor nema druge opcije osim da izgubi sve i da ga stavi na tribine ili da ga proda tamo gde on hoce.
P.S Barselona to radi vec godinama. Malo-malo pa neki igrac hoce u Barselonu i nigde drugde a oni "nemaju para" pa iako drugi nude npr 100mil oni "imaju samo 50mil"

C i n i k

pre 5 godina

Pita se i Anjtraht, oni takodje vide priliku da zarade €,ako su ga otkupili za 6 a prodaju za 60 ili 70 miliona...
Nije za bacanje...

mm95

pre 5 godina

Moje misljenje je:idi 2 g u Holandiju pa posle ti je ceo svet pod nogama. 
Holandski klubovi su nasim igracima uvek davali najfinije brusenje.
(B, 11. april 2019 14:37)

Koji Holandski klub bi dao 70m za transfer?

aca

pre 5 godina

ne kapiram zasto bi isao u Holandiju? Aj da ne igra u Nemackoj pa bi to bila realna opcija. Covek igra i rastura, ima poverenje svih u klubu i jedini logicni sledeci transfer je u neki od top 5 klubova.

Stranac9

pre 5 godina

Kakvi smo mi ljudi pa to je strasno. Umjesto da budemo ponosni na nekog klinca od 21 god. koji ne trci za novcem. On ocigledno zna da u Frankfurtu moze da igra, napreduje i razvija se bez pritiska, dok u Barsi, Realu itd. tesko. Vjerovatno klupa...
Moze dovesti karijeru u pitanje jer nije oformljen igrac.. godina- dvije klupe ubijaju samopouzdanje, ambicije a i volju za zescim radom i sporskim zivotom. Ovako 2-3 godine vrhunskog fudbala daju ti sve to.. A novac, doci ce i to duplo vise..!!
Ako decko ovo izgura dobijamo vanseriskog igraca za duze vrijeme..!!

slaviša šmigič

pre 5 godina

pametno pa i mijatovic nije odma otišao u real madrid ili vidič u mančester junajted a ostavili su velik trag u tim največim klubovima.setih se tada prvog strelca evrope darka pančeva koji je uradio tu veliku grešku otisao i nije izborio mesto u interu iz milana.istina tada je italija bila za 2.koplja ispred svih ostalih liga u evropi a darko je uzeo zlatnu kopačku kao prvi strelac svih liga širom evrope.

Dalibor Banja Luka

pre 5 godina

Ostani još jednu sezonu, za dva mjeseca se selim u Frankfurt, bježim iz ovih naših nazovi država pa da koji put odem na utakmicu :)

bmiles

pre 5 godina

@Nele

Nisi u pravu,vidi se da nisi potpisao nijedan pro ugovor.Igrac moze da ide samo kad se i ako se klub dogovorio sa igracem.Ako zeli da ide a klub ne zeli da ga pusti mora da odradi ugovor i stekne "slobodu".Dotle je vlasnistvo Kluba,i samo on moze da ga stavi na transfer listu ili ponudi.U slucaju Jovica on je vlasnistvo ili pod ugovorom sa Benfikom,vrednost otkupa je 6 miliona evra u klazuli izmedju njih i Ajntrahta gde pise da se moze otkupiti za tu sumu.Tako kad je pozamljen Ajntrahtu pise u klauzulu izmedju Benfike i njih,ta stavka o pravu otkupu!Mislim da sam tu bio jasan.Igrac samo polaze pravo po ugovoru i moze gledati svoje interese kroz svoja primanja,ali Klub se uvik pita,nazalost ali tako je.Niko nije lud da izgubi ulozeni novac.Da je tako kako ti kazes Jovic bi bio na meti svim klubovima ne samo oni koji hoce da plate,ali nije, zato Ajntraht trazi ogromno obestecenje nego sto je procenjen na marketu.Hvala.Uzivaj znam da nisi upoznat pa ti predocavam pravo stanje stvari(ja sam inace bio pro,pa znam).Pozdrav.

Nexus

pre 5 godina

Najbolje da ode u Ajax, i d povede i Kostića. Zamislite onda taj totalni fudbal. Ajaxu ionako pola ekipe ode kad se zavrsi sezona. E sad Ajax da plati 70 mil tesko, pozajmica hm...
(ArmagedonSaMarakane, 11. april 2019 14:53)
Ajaksov najveci transfer je upravo Tadic 12-13 mil. €. Nema sanse da plate nekoga 70 mil., pa da su dva Jovica u pitanju

bmiles

pre 5 godina

@Nenade

Ukoliko je Zvezda bila pametna i prilikom prodaje Benfiki(a ima pravo) je stavila to u klauzulu o prodaji Jovica moze racunati na 20%,ali nazalost samo od onog obestecenja koji ce dobiti prvi kupac u ovom slucaju Benfika znaci od sume 6 miliona evra koji potrazuje od Ajntrahta ako ovi otkupe Jovica.Nazalost nije mi poznat ugovor o transakciji Zvezde i Benfike i da li stoji ta klauzula u ugovoru,tako da bi trebao da to pitanje postavis Terzici i Upravi Zvezde.Ali u vreme kad je "prodat" Jovic beogradski klub je bio u minusu i uzeli su sta su uzeli,verovatno,kao i FSS svoj procenat od 3% od svakog igraca registrovanog u ligi Srbije koji je pod profi ugovorom maticnog kluba saveznog ranga.Ako sam odgovorio na tvoje pitanje,bicu srecan.Hvala,pozdrav!

Veteranko

pre 5 godina

Opušteno.Ide garant u jedan od ovih pet:Bajern,Atletiko(M),Valensija,Dortmund ili Milan(jeste "raspad",ali pravi novi tim).Opciono,ostaje u Ajntrahtu i igra LŠ sa još dva-tri pojačanja u veznom redu Ajntrahta.