1. Napred Kelti, vreme je da pokažete svoju pravu snagu! Ovo što je Boston pokazao u regularnom delu je dosta ispod njihovih realnih mogućnosti. Treba im samo dobra prva runda plej-ofa da se didatno podigne timska hemija, a kada je ona kod Seltiksa na nivou, teško im je parirati. Još uvek verujem da mogu do velikog finala, koje sam im i prognozirao na startu sezone.
     (Del Piero#10, 12. april 2019 19:10)

    # Link komentara

  2. Baksi će počistiti Pistonse sa 4-0...
    (Trollston, 12. april 2019 17:48)

    # Link komentara

  3. @petar czv, nemam problem kad se neko drzi svoje teorije kao pijan plota oko toga jo je bolji, ali da napises da su svi ovi igraci bolji od Lebrona je totalno neznanje.
     (aca, 12. april 2019 16:35)

    # Link komentara

  4. Milvoki neće osvojiti Istok. 

    Janis je precenjen. 

    Mislim da Toronto uzima Istok.
    (JeRemija, 12. april 2019 11:12)

    Ja toliko navijam za boston na istoku i mislim da ce se kajri opametiti i nece forsirati da bude vodja tima kome taj nije potreban i da.ce konacno da zaigra ceo tim. . .ako se kockice sloze u najboljem scenariju boston uzima istok i to polako. .ali ocajna sezona jeniza njih objektivno tako da mi ostsje samo da navijam za GSW BOS nba finals
     (stefan, 12. april 2019 15:52)

    # Link komentara

  5. Milvoki-Detroit po meni 4-2 3-4 (sve zavisi od Dramonda i Grifina budu li fit bice Baksima jako tesko!
    Boston-Indijana 4-0 4-2 trenutno mnogo jaci Boston
    Toronto - Orlando 4-0 4-1
    Fila-Bruklin 4-0
    EventuAlno finale istoka Filadelfija (Toronto)-Boston 4-2
     (Metodije Sindjelic, 12. april 2019 15:49)

    # Link komentara

  6. ко је гледао детроит ове сезоне, зна да је то баскеташка екипа. тотални индијанци.
     (веверица, 12. april 2019 15:38)

    # Link komentara

  7. Milvoki najgotivniji
    (Kolač, 12. april 2019 14:41)

    # Link komentara

  8. @petarczv
    Stoji da je i dalje uspesniji od tebe :). E sad, sto se liste tice, Vejd je imao jednu sjajnu sezonu i to je to (igrao je bolje od Dzejmsa u finalu 2011, ali te njegove partija su losije od Dzejmsovih kasnije i te Dzejmsove bolje od Vejdovih), nisu ni blizu. Vilt ima razne rekorde, ali po tome je Lebron ispred skoro svih koje si nabrojao. Hakim je bio bolji u odbrani, ali i dalje... Za ostale cu se jos i sloziti, ne veruje ni ja da je u top 5, ali ga ti predstavljas losijim od Doncica, sto je dalje od istine nego da je najbolji ikad.
    (jsx, 12. april 2019 14:10)

    # Link komentara

  9. @petarczv

    Složićemo se petre da Lebron nije ni u top 500 košarkaša ikada, ajde odmori glavu malo:)
     (JeRemija, 12. april 2019 14:07)

    # Link komentara

  10. Ljudi moji,bas mi je zao sto Oladipo ne igra.Mislim da bi Indiana ozbiljno namucila Celtikse,mozda cak i prosla dalje
    (yyyyy, 12. april 2019 14:03)

    # Link komentara

  11. Kosarkaski, napad i odbrana plus timska igra,
    Istok jaci od Zapada.

    Prednost Zapada, stil igre i sutiranje trojke do neiznemoglosti. I ako ide ide...
    (GM, 12. april 2019 13:58)

    # Link komentara

  12. Napisali ste da Orlando igra na mali broj poseda a da forsiraju brzu igru.
    Kako je to moguce?
    (Doryan_Gray, 12. april 2019 13:49)

    # Link komentara

  13. Denver vs Toronto 4:2
     (Aragorn, 12. april 2019 13:47)

    # Link komentara

  14. celticsi do titule
     (popara, 12. april 2019 13:37)

    # Link komentara

  15. Kad već svako daje svoju prognozu, da ne ispadnem glup u društvu...

    MIL 4:1 DET

    TOR 4:0 ORL

    PHI 4:2 BKN

    BOS 4:1 IND


    MIL 2:4 BOS (navijački, jače od mene)
    TOR 4:2 PHI


    TOR 3:4 BOS

    Pod uslovom da se Seltiksi u pravom trenutku dozovu svesti i počnu da igraju u skladu sa svojim kvalitetom i mogućnostima, za šta su šanse 50:50.
    (Hallucinoman, 12. april 2019 12:54)

    # Link komentara

  16. Milvoki je mnogo,mnogo bolji od Detroita koji je još i u lošoj formi. Očekujem da to lagano prođu, uz čišćenje.
    Toronto i Orlando može biti zanimljivo, Orlando je u jako dobroj formi, uz činjenicu da Lauri nestane u plej-ofu i da Mark Gasol igra poprilično loše, moglo bi se zakuvati opasno. Ipak verujem da će Toronto dalje na suvi kvalitet, pre svega Lenarda.
    Fila ima predobru petorku i korisnu klupu, dok je Bruklin rasterećen, mlad,raspucan i bez pritiska a takve ekipe prave iznenađenja.
    Boston i Indijana mi je skroz nepredvidiv ishod. Kvalitet i talenat je na Bostonovoj strani,ali Indijana je napravila izuzetnu timsku hemiju i postavila odličan sistem koji od prosečnih igrača pravi izuzetan tim. Uz izostanak Smarta svakako nisu bez šansi.
    (Miki, 12. april 2019 12:20)

    # Link komentara

  17. Milvoki-Detroit 4-1.
    Reptorsi-Orlando 4-1.
    Boston-Indiana 4-3.
    Filadelfija-Bruklin 4-2.
    🤔
    (Batistuta, 12. april 2019 12:07)

    # Link komentara

  18. Niko ne konstatuje da Bostonu nece igrati Smart, koji je njihov najbolji odbrambeni igrac. Mozda cak propusti i drugu seriju ako prodju. Boston je na papiru jak kao zemlja, i ima dosta iskusnih igraca - slicno kao i Filadelfija- ali nisu konstantni.
    (a, 12. april 2019 11:48)

    # Link komentara

  19. Fila neće proći tako lako, ne znam zašto ali baš mi ne ulivaju poverenje.
     (mighty banana, 12. april 2019 11:45)

    # Link komentara

  20. Istok osvaja ili milvoki ili toronto... Zapad ce biti sou mada ako lebron upali playoff mode može biti svašta... Oh wait hahahahaha 
    (petarczv, 12. april 2019 10:43) 


    Lebron je jedan od dva najbolja kosarkasa ikada, sta si ti?
    (sef strucnog staba, 12. april 2019 11:11)

    Hahahahhahahaha sad ni vi koji ste govorili da je najbolji igrac svih vremena vise ne verujete u to vec je sad jedan od dva najbolja hahahahaha... Nije on ni u top 5 a ni u top deset. Bolji su jordan, dzabar, kobe, wilt, magic, dankan, oledzuan, durent, bird, wade...
     (petarczv, 12. april 2019 11:43)

    # Link komentara

  21. Boston ide u veliko finale,verovatno na Warriorse.
    (sportman, 12. april 2019 11:43)

    # Link komentara

  22. Zanimljivo da se ekipe sa najjačim domaćim terenom tj. najboljim navijačima sastaju već u prvom kolu PO. Boston-Indiana. Tako da je tu sasvim moguće da će serija otići u 7 jer niko neće izgubiti meč kod kuće.
     (scholes, 12. april 2019 11:36)

    # Link komentara

  23. Mislim da Detroit može najviše jednu da dobije. Orlando je tanak da bi iznenadio Toronto, slično i Bruklin. Poslednji par bi mogao da bude zanimljiv, iako je Boston u prednosti. Indijanu nikada ne treba otpisivati. Oni su kao Portland, kakvu god ekipu da imaju sa njima uvek bude neko ludilo u playoffu. Ne može da se nabroji koliko su te dve ekipe igrale na 6 ili 7 utakmica u poslednjih 10 godina :)
     (Apk, 12. april 2019 11:36)

    # Link komentara

  24. Istok osvaja ili milvoki ili toronto... Zapad ce biti sou mada ako lebron upali playoff mode može biti svašta... Oh wait hahahahaha
    (petarczv, 12. april 2019 10:43)
    Da je ostao na istoku sa onom grupom gradjana i da nije bilo povrede opet bi bila cistka trenera.
     (aca, 12. april 2019 11:13)

    # Link komentara

  25. Milvoki neće osvojiti Istok.

    Janis je precenjen.

    Mislim da Toronto uzima Istok.
     (JeRemija, 12. april 2019 11:12)

    # Link komentara

  26. Istok osvaja ili milvoki ili toronto... Zapad ce biti sou mada ako lebron upali playoff mode može biti svašta... Oh wait hahahahaha
    (petarczv, 12. april 2019 10:43)


    Lebron je jedan od dva najbolja kosarkasa ikada, sta si ti?
    (sef strucnog staba, 12. april 2019 11:11)

    # Link komentara

  27. da umem da crtam i trebam da nacrtam idealno gradjenog kosarkasa nacrtao bih Janisa :)
     (aca, 12. april 2019 11:10)

    # Link komentara

  28. Pratite Jutu. Preozbiljan tim, imaju sanse protiv svakoga
     (sale, 12. april 2019 11:09)

    # Link komentara

  29. Penetrira kroz reket...hahaha
     (Shigman, 12. april 2019 11:09)

    # Link komentara

  30. Super tekst, ali po meni bucksi 4-0, slazem se sa torontom 4-1 ili 4-0, philadelphia 4-2 po meni, i indiana boston auu tezak mec 4-2 ili pak 4-3 za boston.
    (bree, 12. april 2019 11:08)

    # Link komentara

  31. Indijana igra dobru timsku kosarku, da se nije povredio Oladipo verovatno bi bili ispred Bostona na tabeli. A sto se Bostona tice oni igraju toplo-hladno cele sezone, nesto tu ne stima tako da me ne bi cudilo da Indijana prodje dalje.
     (dzoni, 12. april 2019 11:08)

    # Link komentara

  32. Milvoki 4-0 Detroit
    Boston 4-2 Indijana
    Filadelfija 3-4 Bruklin
    Toronto 4-0 Orlando

    Ako Grifin zaustavi Janisa pojescu svoju ruku.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Jaran

    Slazem se da je u duelu Fila - Bruklin sve moguce. Fila ima na papiru drugu najjacu postavu, ali ne deluju previse uigrano. Moze da bude 4:0 za Filu a moze i Bruklin nekim cudom da dobije seriju, videcemo.

    U duelu Toronto - Orlando ne mislim da je Orlando toliko los da bude pociscen u prvoj rundi, mislim da mogu uzeti pobedu-dve minimum.
    (deMarkus, 12. april 2019 11:05)

    # Link komentara

  33. Mil-Det 4-2
    Bos-Ind 2-4
    Fil-Bru 4-3
    Tor-Orl 4-3
    Zapad
    Gst-Clip 4-2
    Hou-Uta 3-4
    Den-Ant 4-1
    Okl-Por 4-1
    (Moe, 12. april 2019 11:04)

    # Link komentara

  34. Boston-Indiana 4:1

    Milwaukee-Detroit 4:2

    Toronto-Orlando 4:1

    Philadelphia-Brooklyn 4:2
    (Topnik, 12. april 2019 11:03)

    # Link komentara

  35. Mislim da ce u prvoj rundi proci sve ekipe koje imaju prednost domaceg terena, tesko da moze biti iznenadjenja. U tom slucaju ce polufinalni parovi biti vise nego interesantni. Boston koji mi je najvece razocaranje ove godine (ocekivao sam apsolutno poziciju broj jedan pred plej of) bi mogao do finala preko Milvokija. A izmedju File i Toronta stvarno ne bih mogao ni da prognoziram. Filadelfija konacno posle godina stvaranja ima tim sposoban za najvece domete, ali sa druge strane i Toronto sasvim pristojna ekipa sa Kavajem koji je jedan od verovatno tri najbolja igraca lige. Unapred se radujem sjajnoj kosarci.
    (stoler, 12. april 2019 10:54)

    # Link komentara

  36. Seriije ce biti mnogo teze nego sto ocekujete evo i zasto.
    Orlando i Toronto ove sezone imaju skor 2-2, i od toga je jednom Green pogodio sut preko Gordona u zadnjoj sekundi.
    Toronto ce proci dalje mnogo su jaci ali ne ocekujem totalnu dominicajiju, bice teze nego ocekivano.
    Sto se Filadelfije tice sve zavisi od spremnosti Embida, koji ce mozda propustiti dve utakmice. Filadelfija je najjaca kad su Embiid i Redik zajedno na parketu. Bez Embida nema ni otvorenih suta za Redika a Simmons nemoze da pogodi sut. Ovu Seriju bi mogao da resi Batler. Ali ko ce cuvati bekove ako Batler bude morao da se trosi ofanzivno ? Netsi imaju jednu mini zvezdu Rasela ali zato bukvalno 15 jednakih igraca u rosteru. Tako da ce i ova serije biti neizvesnije nego sto se misli. Boston-Indijana je sve moguce zbog povrede Smarta, Bostonu fali jako bitan igrac u odbrani.
    Jedino Detroit nema nikakve sanse, imaju malo dobrih sutera u timu. Milvoki je dosta visok tim, jak u odbrani tako da ne vidim kako ce sa ovako malo sutera Detroit moze bilo sta da uradi. Ako pobedi jednu kod kuce to je maksimum.
    (Los Mi, 12. april 2019 10:50)

    # Link komentara

  37. Istok osvaja ili milvoki ili toronto... Zapad ce biti sou mada ako lebron upali playoff mode može biti svašta... Oh wait hahahahaha
     (petarczv, 12. april 2019 10:43)

    # Link komentara

  38. Milvoki 4-0 Detroit
    Boston 4-2 Indijana
    Filadelfija 3-4 Bruklin
    Toronto 4-0 Orlando

    Ako Grifin zaustavi Janisa pojescu svoju ruku.
     (Jaran, 12. april 2019 10:31)

    # Link komentara

  39. Mislim da na istoku nema neke dileme, prolaze sve ekipe koje imaju prednost domaceg terena
    Baksi u 5 (Zavisi od Blejka, bez njega u 4)
    Toronto u 5 (Prejaki su za Medzik i imaju dobre match up-ove za njihove najbolje igrace)
    Fila u 6 (Pominjala se povreda Embida, pa je to malo sumnjivo, a i u losoj su formi i Netsi imaju vrlo clutch igrace)
    Boston u 6 (Najverovatnije u 5, ali racunam na to da nece biti bas u plej of modu odmah, a ako budu, mogli bi lako da budu i pocisceni Pejsersi)
    Sto se zapada tice, tu su stvari dosta komplikovanije i zavise od dosta faktora
    GSW u 4 (Moze se desiti jedna slabija partija GSW gde bi Galinari i Lu mogli da donesu pobedu, ali je tesko ocekivati da ce bas svi zakazati u GSW)
    Nagetsi u 7 (Kvalitetnija su ekipa, ali neiskusna, dok je San Antonijo jedna od najiskusnijih, ali me vise brine forma klupe Nagetsa, ali i nekih startera, ako se budu igrali kako umeju mogu i Sparsi lako da ih dobiju cak i u 6)
    OKC u 6 (Sa Kanterom na centru protiv Adamsa imace dosta problema u odbrani, a u napadu Lilarda cuva Wes, ako bude igrao MekKolum, njega ce cuvati PG, tako da nema Portland nekih velikih sansi bez Nurkica, jednu ce sigurno dobiti, a ako bude bilo blizu u jos nekoj znamo sta Lilard moze da uradi)
    Roketsi u 6 (Morace Micel da podigne igru na nivo superstara, kao i Gober, da bi prosli Roketse koji su jednostavno prejaki)
    Bice jako zanimljiv plej of ove sezone!
     (očigledno, 12. april 2019 10:28)

    # Link komentara

  40. Istok
    Milvoki-Detroit 4:0(metla)
    Toronto-Orlando 4:1,
    Phila-Bruklin 4:2,
    Boston-Indijana moguce 4:0 moguce 3:4,
    Zapad
    Golden-Klipersi 4:1,
    Portland-Oklahoma 7 utakmica neizvesno
    Hjuston-Juta 4:2,
    Denver-San antonio neizvesno mogao bi Denver ispasti....
     (lifeisgood, 12. april 2019 10:17)

    # Link komentara

  41. S obzirom na zadnjih par utakmica Indijana mora zestoko podici formu ako hoce prolaz. Boston je trenutno vrlo blagi favorit. Mada oba tima umiju i da kiksnu, tako da me ne bi cudilo da ova runda bude lak posao za neki od ova dva tima. Od ostalih realno samo Orlando moze uzeti koju utakmicu, ostalo favoriti. Zaboravlja se da bez obzira na neiskustvo Fila i Milvoki ce da gaze jer glavni igraci su im mladi i zeljni dokazivanja i imaju sjajne trenere.
    (Sir Oliver, 12. april 2019 10:15)

    # Link komentara

  42. Milvoki će biti jedina metla u prvoj rundi PO.
     (TD21, 12. april 2019 10:15)

    # Link komentara

  43. Grifin je povredjen i pitanje je da li ce igrati i na kom nivou. Bez Grifina Detroit ima samo Dramonda koji bi mogao da zaustavi (malo) Janisa, ali ostatak tima je daleko od nivoa na kom su Baksi koji imaju jednu od najboljih odbrana u ligi, a Detroit bez zdravog Grifina nema nekih opcija u napadu, tako da se prolaz Baksa nikako ne dovodi u pitanje, a ako Blejk ne bude zdrav, bice siurno pocisceni...
     (očigledno, 12. april 2019 10:10)

    # Link komentara

  44. Milvoki – Detroit bi trebala biti lagana pobeda za Milvoki 4–0 ili 4–1, napisali ste da bi Detroit morao zgusnuti redove u reketu, ali baš zato je ekipa oko Janisa stvorena uglavnom od šutera (Lopez, Iljasova, Midlton)
    Toronto – Orlando bi trebalo da bude isto lagana pobeda Toronta 4–0
    Fila – Bruklin pobeda isto 4–0, eventualno 4–1
    Boston – Indijana bi trebalo da bude dobra serija, ako ovo bude onaj Boston iz rs, lako može prevagnuti za Indijanu, ali ako se konsoliduju malo, Boston može da prođe bez problema, 4–2 ili 4–3 za Boston
    Polufinale Milvoki – Boston, verovatno dobra serija, Boston nije bez problema pobedio Milvoki ni prošle godine kad su slabiji bili, 4–2 ilo 4–3 za Milvoki, sve zavisi od igre Bostona
    Polufinale Toronto – Fila odlično će biti, i jedni i drugi imaju dosta dobrih igrača, prednost dajem Torontu, kao iskusnijoj i bolje uklopljenoj ekipi, 4–3 za Toronto
    Finale Milvoki – Toronto, isto će biti na nož, dve odlično uklopljene ekipe, ali zbog iskustva i trenerskog rekorda Budenholzera u plejofu, prednost dajem Torontu 4–3
     (drMilan, 12. april 2019 09:59)

    # Link komentara

  45. Precenjujete Bruklin, Orlando i Detroit. Samo su bolji od ostatka Istoka, sto ove godine i nije neki uspeh. Mozda ukupno neko od njih slucajno dobije jedan mec. Boston i Indijana je najzanimljiviji par, ali ne ocekujem borbu u 7 meceva. Cini mi se da ce Boston ili da zbije redove i odigra sjajan plej of, ili da se potpuno raspadne i ispadne od Indijane lakse nego sto bilo ko ocekuje.
     ("koju posluku porati", 12. april 2019 09:59)

    # Link komentara

  46. Tako je skolski. Boston-Phila finale. Phila u 6/7.
    (PJ(pi dzej), 12. april 2019 09:58)

    # Link komentara

  47. Evo i moje prognoze za istok:

    Milvoki Detroit 4-0

    Toronto Orlando 4-0

    Fila Bruklin 4-3

    Boston Indiana 4-1
     (ninja, 12. april 2019 09:58)

    # Link komentara

  48. Raspali Detroit može da uzme najviše jednu pobedu,i to ako se Milvoki baš opusti.Toronto će pregaziti Orlando,dok ce Filadelfija imati nešto više problema sa Bruklinom,ali prolaze sigurno.Nisam baš siguran da ce Boston tako lako proći Indijanu,ta serija može da ode i do utakmice 7.
     (roten, 12. april 2019 09:52)

    # Link komentara

  49. Prognoza, a ne projekcija.
    Projekcija je nešto slično, ali ovde se radi o prognozi.
    Kada se kaže projekcija onda to treba tako i da se desi sa velikom verovatnoćom i analiziraju se uzroci koji to mogu da poremete.
    (Saša, 12. april 2019 09:51)

    # Link komentara

  50. detroit ima jednog i pol.igraca,s tim da griffin ide na giannisa , tako da se pitam nakon prognoze od 4:2; je li ovo tekst saljivog karaktera ili potpuno povrsna analiza(eci-peci-pec...ajmo stavit 4:2).u sezoni glatkih 4:0.
    (jamatsoc, 12. april 2019 09:50)

    # Link komentara

  51. moja neka zapazanja sto ne moraju biti tacna evo ovako ....
    ZAPAD
    -voriorsi i klipers mislim lagan prolaz voriorsa ,veliki kvalitet na njihovoj strani .
    -denver i sparsi mislim da će denver proći dalje ali da će imati poteskoća,ne lako.
    -portland i oklahoma tu moze biti svasta ali mislim da će oklahoma proći .
    -hjuston i dzez , tu je hjuston favorit veliki i mislim da ce proći bez problema .cak mislim da je juta probala da ih izbegne u razigravanju .
    ISTOK
    -milvoki detroit tu mislim da milvoki ide dalje bez problema ...milvoki ima mnogo dobru ekipu projektovanu da osvoji istok .
    -toronto i orlando ...toronto treba ga očekivati dalje ...isto proektovali ekipu kao i milvoki za osvajanje istoka .
    -fila i bruklin ...fila izgleda jako dobro i igra najbolju kosarku u zadnjim 10 godina.. mislim da ce proci dalje
    -boston i indijana ....najtrofejniji tim ,sa ambicijama velikim ali ne bas najboljom igrom za njihov rejting i oni moraju dokazati da su vredni dresa bostona i dodace gas sada ...boston prolazi i potom ce jos podici formu ...
    -po meni istok osvaja milvoki a zapad voriorsi ....-voriorsi favoriti veliki a milvoki ima prednost domaceg parketa i istorisku sansu koja im se nece pruziti skoro .videcemo izmedju ostalom
     (zoran ivkovic, 12. april 2019 09:41)

    # Link komentara

  52. Milvoki - Detroit mislim da pada metla. Mozda dobije Detroit jednu kuci na par poena, ali i to tesko. Jedino gde je verovatnije 4-0 je duel GSW - LAC, eto ako dobiju Klipersi i jednu, ne komentarisem NBA do finala.
     (A.J., 12. april 2019 09:39)

    # Link komentara

  53. Ne bih se mogao složiti sa većinom prognoze. Daću i ja moju, pa da vidimo ko će biti uspešniji:
    1. MILWAUKEE će počistiti Detroit, u najgorem slučaju biće 4-1.
    2. TORONTO prolazi sa 4-2
    3. FILADELFIJA sa 4-0 ili 4-1
    4.BOSTON moze proći samo sa 4-3, jer Indiana neće ni jednu kuću izgubiti, čak ako naprave brejk onda oni idu dalje.
    (Aki, 12. april 2019 09:36)

    # Link komentara

  54. Moze Grifin poprilicno da uspori Adetokumba, moze i ovaj njega i bice zanimljiv taj duel. Medjutim Milvoki ima nekoliko drugih oruzja kao npr u vidu Midltona, prosto ne vidim nacin na koji Milvoki moze izgubiti dva meca, to je moje vidjenje ali svaka cast autoru teksta za opis i uvertiru u PO, sve pohvale.
    (sef strucnog staba, 12. april 2019 09:28)

    # Link komentara

  55. Ako Detroit uzme dve utakmice Milvokiju ja pojedem moj monitor. Mozda jednu i to slucajno.
    (Xin Zhao, 12. april 2019 09:21)

    # Link komentara

  56. Janis gradjen jos malo kao Odzo..
    (Aleksej:,,Trinkikirikijeri uzrok pada zivotnog standarda”, 12. april 2019 09:20)

    # Link komentara

  57. sjajan" blic" opis istoka I p-offA
     (shanker, 12. april 2019 09:19)

    # Link komentara

  58. E kako ce Orlando da tresne Toronto niste svesni...
    (Eeee, 12. april 2019 09:18)

    # Link komentara

  59. Sve je ok samo mislim da ce Boston da dobije 4-2 .
     (cicmic, 12. april 2019 09:18)

    # Link komentara