Nedelja, 31.03.2019.

11:50

"Krvava utakmica"

Izvor: Spasoje Veselinoviæ

"Krvava utakmica" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

79 Komentari

Sortiraj po:

dejo

pre 5 godina

Čemu ovakav naslov? Zašto ovoliko tenzija u košarci, u društvu? Neka ljudi igraju i neka bolji pobedi ! I kakvi su nam derbiji kad svako igra pred samo svojim navijačima !?!? Dva kluba iz istog grada, iste države... Bruka šta napraviše uprave od sporta !!!

Ćale mi bogat

pre 5 godina

Zanima me da li ce i komsije Čovica igrati, lepo neka napravi prvu petorku sa sledecim igracima.

1. Sin (draganče)
2. Komšija sa 1 sprata
3. Komšija iz lokalnog kafića
4. Komšija frizer
5. Komšija koji radi u brzoj hrani

Na klupi, Komšija taksista, drug od sina, sin od Komšinice,

Fora na kraju, šalje Čović preko društvenih mreža postavu Zvezde, kad ono stavio SEEN.

Seen...

Laki

pre 5 godina

Tragicna i mizerna predstava za svakog navijaca.10 stranaca i jos 8 domacih igraca i 4 neopredeljena.Nikad jadniji Partizan i Zvezda ostavljaju utisak ocajnika.

zoran

pre 5 godina

čisto razmišljam, da li je subotnja utakmica mogla da se igra u areni, sa učešćem i delija i grobara i da spetakl bude kompletan, pa nek ide život....da bude jedan dan ko nekad kad su se igrali pravi derbiji... čisto razmišljam....

киза Д

pre 5 godina

За ..napolitanke.... свиран је фаул над Грком али и одмах Болтаузер свира неспорстку која је листа као суза.Да је Партизан био у бонусу била би 3 бацања за Звезду па онда за Партизан.Суђење је било одлично Пукл и Болтаузер су уз Радовића прва тројка АБА лиге.

djdj

pre 5 godina

@Лазар, 31. mart 2019 18:33

Normalna stvar da je Partizan igrao sa manjim budzetom nego Zvezda ili Buducnost sad. Npr u nekoj od sezona imas samo jednog stranaca Palasia.
U starom sistemu takmicenja je bilo mnogo teze pobediti favorita zbog manjeg broja utakmica.
Sta ti mislis da je Kosta Perovic bolji centar od npr. Ristica? A koliko je Kosta samo minuta odigrao u el...

Лазар

pre 5 godina

Пошто видим да се део навијача Партизана нашао прозваним када сам критиковао менталитет дела тих навијача који за сваки неуспех Партизана налази кривце другде, додајем - Партизановци живе на миту да је Партизан играо ЕЛ са неупоредиво мањим буџетом од Звезде (сада још прочитах да је држава средином прошле деценије сливала милионе у Звезду а Партизан и тада имао мањи буџет што је небулозно) - То није тачно, а за то је доказ рецимо Никола Пековић који је и сам дао изјаву да није веровао какав му је уговор Партизан понудио. С друге стране, ако је тачно да је Партизан имао мали буџет, зашто сада када евидентно има мали буџет не успева да изађе из муља абалигашког просека? Менталитет пун комплекса ниже вредности, увећавање успеха причом о борби Давида против Голијата и скретање тема на "и ви бисте кукали" није нешто што треба клубу са реномеом КК Партизана.

?

pre 5 godina

Admiral, 31. mart 2019 14:04

Napise lik istinu, pokopa gane i muk, niko da replicira ali i dalje verglaju pricu Trinkijeri milion tra la la. Pa ako on kosta milion koliko je kostao Pesic, svetski i evropski prvak i osvajac evrolige, pet miliona?

xxx

pre 5 godina

Nisam znao da je Trinkijeri najbolji evropski trener ikada. (Kimi, 31. mart 2019 12:42) U evropi nije, ali u Srbiji je najskuplji evropski trener ikada... Milion evra, alo zemljaci...(Sremac, 31. mart 2019 13:19). Odlučite se 700.000 ili milion. 
(xxx, 31. mart 2019 13:31)700.000 trener i jos 300 000 ostatak strucnog staba.Ove godine je Partizan klub koji je dobio najvise novca od drzave.Nema najveci budzet jer je pgroman novac dat na saniranju duga.Zato sledece sezone se ovekuje budzet od 8,9 miliona za prvi tim.
(Aleksej:,,Trinkikirikijeri uzrok pada zivotnog standarda”, 31. mart 2019 15:15). Ma očekuje se 89 miliona za prvi tim, loše su ti brojke.

Gazda Dojkan

pre 5 godina

Čoveče DOVELI STE TRINKIJERIJA
(Znači Haoos (čisto onako komentar), 31. mart 2019 12:17)

A vas je glatko odbio. Sada ce i da vas eliminise iz plejofa. Nista licno, tradizione di famiglia.
Nije sve u parama.

Gazda Dojkan

pre 5 godina

Ideja da formiras preskup tim i das ga anonimnom treneru pocetniku se vec pokazala kao katastrofalna prosle sezone.
Drago mi je da se isto desilo i ove. Coviceva sujeta je oterala Radonjica.
Partizan je blizi finalu. Upravo zbog trenera. Sjajan motivator i veliki strucnjak. Majstoricu, naravno, moze bilo koji tim da dobije jer su poslednje 4 utakmice resene u zadnjim sekundama, na jedan posed. Jedna cak i u produzecima. Ali Partizan je motivisaniji, bolje vodjen sa klupe i pod manjim pritiskom. Zvezdu moze da izvadi ludacka partija jednog ili dva pojedinca.
Partizan bi u finalu imao vece sanse. Zvezda ne ume da se nosi sa teretom favorita. Ako to uopste jesu posle ovakve igre u kupu i polufinalu.

mareee

pre 5 godina

Odavno nije bio ovako ujednacen odnos snaga. Zvezda bolja pojedinacno, Partizan timski, nekad jedno pobedi, nekad drugo. I sad cela sezona staje u 40 minuta. Daj da jedna serija prodje bez incidenata, price o kradjama, namestaljkama i da uzivamo u najlepsem sportu na svetu. A bolji neka pobedi, ko god da prodje, zasluzio je. Sportski pozdrav od Zvezdasa.

Aleksej:,,Trinkikirikijeri uzrok pada zivotnog standarda”

pre 5 godina

Nisam znao da je Trinkijeri najbolji evropski trener ikada. (Kimi, 31. mart 2019 12:42) U evropi nije, ali u Srbiji je najskuplji evropski trener ikada... Milion evra, alo zemljaci...(Sremac, 31. mart 2019 13:19). Odlučite se 700.000 ili milion.
(xxx, 31. mart 2019 13:31)700.000 trener i jos 300 000 ostatak strucnog staba.Ove godine je Partizan klub koji je dobio najvise novca od drzave.Nema najveci budzet jer je pgroman novac dat na saniranju duga.Zato sledece sezone se ovekuje budzet od 8,9 miliona za prvi tim.

mak

pre 5 godina

Ljudi, dajte malo objektivnosti! Zvezdin tim je igracki sigurno dvostruko vredniji, kao sto je I Partizanov trener. Ne treba biti mnogo pametan, samo pogledati sportske biografije igraca I trenera. E sada, cinjenica jeste da Zvezda moze vise, a da li ce, to cemo da vidimo. Ako izgubi, Tomic je krivac. Partizan ne moze bolje od ovoga, nadam se da ce to biti dovoljno. Igracima obe ekipe svaka cast! Svima, i Novici, I Covicu, I Baronu I Renfrou... Ginu ljudi, a ja, kao obicni navijac, to zelim da vidim. Sudije grese, ali ne tendenciozno, jos nisam video gresku za koju bih sigurno mogao reci da je greska. I ljudi, smanjite malo strasti, ovo je samo igra sa loptom. Igraci ko igraci, neko je korektniji, neko manje, ali nema bezobranih. Kao navijac Partizana nadam se pobedi, I verujem da ce I biti tako, u suprotnom, cestitke Zvezdi. Samo opusteno, uzivajte u zivotu I svako dobro!

Objektivni Zvezdas

pre 5 godina

xxx, bio je faul nad Perperogluom. Sta ti nije jasno?(epcot, 31. mart 2019 13:53) Nije jasno kako je moguće da toliko ne razumete, ili ne želite da razumete, košarkaška pravila. Osnovna pravila. Perperoglu je LAKTOM U GLAVU udario Zagorca i tu su stvari jasne kao dan. Nesportska kao vrata. Drugu nesportsku je dobio takođe kada je udario čoveka po podlakticama bez namere da dođe do lopte. Opet bez dileme druga nesportska i isključujuća. Da je suđenje bilo fer i u prvoj utakmici, Partizan bi već bio u polufinalu. Šta tu nije jasno? Bez pomoći sudija, obilate, Zvezda nema šta da traži protiv Partizana. Ima jače igrače, ali slabiji tim.
(Svašta s limenkama..., 31. mart 2019 14:15)
Ne verujem sta sam procitao i koliko si se nalupetao.
Ovi komentari su izgubili svaki smisao, cestitke Partizanu na pobedi, vidimo se u trecoj utakmici neka igraju momci i prirede nam jos jedan spektakl I nek pobedi bolji tim.

napolitanke

pre 5 godina

Prvo je sviran faul nad Perperogluom i nista drugo, pa je posle intervencije drugog sudije odluka promenjena u nesportsku Perperoglua.

panter veverica

pre 5 godina

stani, kako da partizan koji neće ući u f4 aba, pa koji vi lagano sa pola snage dobijate 20 razlike, dođe do treće utakmice polufinala?
a vi tempirate tj. obarate formu...

Ivke

pre 5 godina

Dokle god se od strane igraca i navijaca partizana, zvezda bude nazivala FMP-om bice uvek tuca krvi, negativne naelektrisane atmosfere, sve samo ne sportske, kao sto je to i juce bio slucaj. Dokle god je Covic izvor svi vasih frustracija i problema, a ne vase dvoriste, necete pobediti Crvenu Zvezdu u ni jednoj plej of seriji u kosarci.

пензија

pre 5 godina

напротив. квалитет кошарке толико низак, да практично нема везе ко ће да победи. кршеви и једни и други.

Admiral

pre 5 godina

@ evropi nije, ali u Srbiji je najskuplji evropski trener ikada... Milion evra, alo zemljaci... 
(Sremac, 31. mart 2019 13:19). 


Светислав Пешић (рођен 28. августа 1949. у Новом Саду) је бивши југословенски и српски кошаркаш и један од најтрофејнијих европских тренера. Са репрезентацијом Југославије је овојио Светско првенство у кошарци 2002. и Европско првенство у кошарци 2001., а са Немачком је освојио Европско првенство 1993. Са клубовима које је водио освојио је Евролигу 2003, ФИБА Еврокуп 2007, Куп Радивоја Кораћа 1995, седам националних првенстава и четири национална купа.

Ovakav trener je bio u Zvezdi i sigurno je jeftiniji od Trinkijerija koji je osvojio sta?

Svašta s limenkama...

pre 5 godina

xxx, bio je faul nad Perperogluom. Sta ti nije jasno?
(epcot, 31. mart 2019 13:53)

Nije jasno kako je moguće da toliko ne razumete, ili ne želite da razumete, košarkaška pravila. Osnovna pravila. Perperoglu je LAKTOM U GLAVU udario Zagorca i tu su stvari jasne kao dan. Nesportska kao vrata. Drugu nesportsku je dobio takođe kada je udario čoveka po podlakticama bez namere da dođe do lopte. Opet bez dileme druga nesportska i isključujuća. Da je suđenje bilo fer i u prvoj utakmici, Partizan bi već bio u polufinalu. Šta tu nije jasno? Bez pomoći sudija, obilate, Zvezda nema šta da traži protiv Partizana. Ima jače igrače, ali slabiji tim.

Bgd

pre 5 godina

kuva se da GROBARI zajedno krenuti na derbi u subotu i navijati ispred hale molim da na vreme obavestite odakle se krece i kada a ne zdnji dan

Objektivni Zvezdas

pre 5 godina

Grobar sam, umeren, radujem se uspesima i zvezde u evropi. U partizanu me nervira samo Gagic, covek nema nikakvu kosarkasku inteligenciju, neverovatno kako ima glupa resenja koja skupo kostaju tim. Ali pisem zbog zvezde, i dva njena igraca, Davidovca i Dobrica, a pre svega Dobrica. Ovo sto Tomic radi je kriminal, iz aviona se vidi da su ova dva igraca budućnost Srpske kosarke i vanserijski talenti, a trener ih pusta po tri minuta. Za Dobrica tvrdim da ce biti nas najbolji igrac za par godina, samo treba da ga ubace u vatru da se kali, a Tomic mu da samo par minuta iako ovaj sve odigra kako treba, on ga izbaci iz igre?? Znam da su stranci skupo placeni i moraju da igraju, ali mene Dobric oduševljava borbenoscu, skocnoscu, pozrtvovanoscu i kosarkaskim bezobrazlukom, i malo mu treba da postane vrhunski igrac, i mogao je to i ove godine da zvezdu vodi neko drugi. Nek pobedi bolji u subotu a da Aba ligu osvoji Srpski tim
(ANALiticar, 31. mart 2019 13:57)
Svaka cast i kapa dole na komentaru, neka nam prirede jos jednu gladijatorsku borbu i nek pobedi bolji tim.

Sale

pre 5 godina

Sve utakmice ova dva kluba (izuzev prve kad je došao Trinkijeri 3 nedelje pre tog meca pa i on je bio na 5-6 razlike posle preokreta Zvezde) su bile na jednu loptu.Dve je dobio Partizan i dve Zvezda.Mislim da se Zvezda preračunala i da je mislila da će sve to ići mnogo lakše.Ovako u realnosti Partizan da je mogao da bira izabrao bi Zvezdu u polufinalu.Takođe Partizanu mnogo više odgovora što se igra na 7 dana jer se emotivno i energetski reseteju za sledeću utakmicu.

slaviša šmigič

pre 5 godina

neshvatam šta trenira tomič igrače na treningu pa je trica nemoguča misija jedino lazič sa leve strane zna pohoditi kad nema u igri reglenda lakše su stisli berona a niko drugi nezna da ubaci trojku pa su se spremili za berona jer znaju da niko sem njega nemoze bazen,da pogodi opet se pokazalo,da domači igrači igraju bolje riversa nemozemo koristiti posebno ako nema reglanda čoviča se moze koristiti jedino kad igra odzo koga njega moramo koristiti u 3.utakmici na petici ako reglend nebude igrao mi smo pukli sa čovičem na poziciji playa nemoguče je dobiti.cele godine se priča koliko problema imamo na poziciji 1.a čovič dovodi riversa.rivers moze,da odigra dobro jedino uz reglenda koji moze da ide na prodor a ume lepo da gadja iz igre.mnogo nam falio i jedino sa lazičem u igri nekako zbijemo red.

Dragan Arsenovic

pre 5 godina

Ljudi zašto pričate o nečijim milionima.Zvezda i Partizan su DRŽAVNI KLUBOVI i normalno je da im se pomogne donekle.Čović je uneo svoje pare u klub i doveo još nekoliko sponzora,Ostoja isto čovek uneo svoj novac i doveo par sponzora.O čemu vi pričate.Država je njima izašla u susret REPROGRAMOM dugova,kao i ostali POVERIOCI.Ja bi najviše voleo da vidim i Partizan i Zvezdu u Evroligi da imaju još više sponzora i samim tim Država bi pomagala nešto minimalno.Država je izvukla i jedne i druge iz BUNARA...

Sremac

pre 5 godina

Nisam znao da je Trinkijeri najbolji evropski trener ikada.
(Kimi, 31. mart 2019 12:42)
U evropi nije, ali u Srbiji je najskuplji evropski trener ikada... Milion evra, alo zemljaci...

Litar vode!

pre 5 godina

Posteno govoreci krvava u smislu da igraci Partizana kad ih gledas zele da proliju krv i da pobede,gledaju Tomica i indisponirane igrace i klupu sve sto mogu da proliju jeste litar vode ukoliko neko na zavije dobro cep na flasi! Odavno nisam gledao ekipu koja nema H od Hemije, selekcija ekipa ocajna, a sve krece zna se od trenera!

mare

pre 5 godina

@CartmanPrekinite više sa spinom, dovede se svaki igrač na koga Trinkijeri pokaže prstom, Zvezda je sa njim pregovarala, ali nije imala para da ga zadovolji.
(Leonida(1 od 5 miliona Spartanaca), 31. mart 2019 12:40) imala je zvezda novca da ga zadovolji ali nije imala renome i velicinu kluba

Srđa Zlopogledja

pre 5 godina

Treba nam Zagor ko' leba u trecoj... Setite se Zadra ljudi moji 😊 Ovi momci zasluzuju to finale, Borba do kraja, samo Partizan!

Pedja

pre 5 godina

Koji problem ima Tomic sa Dobricem na primer? Sta on to radi toliko lose da zasluzi jedva koji minut na parketu? Nisam iz struke ali kosarku pratim veoma dugo i apsolutno mi nije jasno. Domaci igraci mu bukvalno preokrenu momentum i dobiju prethodni derbi i on opet fura jedne, te iste strance. Kao domaci trener bi trebalo da ukapira bitnost srcanosti i razumevanja utakmice kao sto je derbi u glavama domacih igraca u odnosu na strance. U redu je da na parketu budu Peperoglu ili Rivers kao iskusni i dokazani igraci ali u istom trenutku oko njih treba da budu bar 2-3 domaca igraca. Dobric, Davidovac, Simanic, Covic... Juce taj isti Simanic odlicna partija u odbrani i napadu za svega nekoliko minuta u prvom delu. I onda u drugom ni minut??? Sta je u glavi Tomicu to niko ne zna... Verovatno nista.

Ivke

pre 5 godina

Sve je u redu, mogu i da nas dobiju, samo nas postedite vasih bajki o losim slabo placenim strancima i trenerima koji prave cuda i ravnopravno se nose sa NBA zvezdom, jer znamo vrlo dobro i mi i vi da to nije tako. Samo jedne sezone u ovih poslednih 6-7 od kada je zvezda sampion, bila je drasticna razlika u kvalitetu timova, a to je bilo pre dve sezone kada je trener partizana bio Dzikic, i kada su za partizan igrali Pot i Bozo Djumic i slicni igraci. U ostalim sezonama partizan je itekako bio konkurentan kako finansijski tako i igracki, samo sto se pravio spin da zvezda ima ogromna sredstva i da zato partizan ne moze da parira. Uglavnom je sve bilo izjednaceno i proteklih godina, samo sto ne zelite da priznate da je zvezda uspostavila dominaciju iz sportskih razloga, a ne zato sto ste vi slabi.

xxx

pre 5 godina

Nisam znao da je Trinkijeri najbolji evropski trener ikada. 
(Kimi, 31. mart 2019 12:42) 
U evropi nije, ali u Srbiji je najskuplji evropski trener ikada... Milion evra, alo zemljaci...
(Sremac, 31. mart 2019 13:19). Odlučite se 700.000 ili milion.

ja

pre 5 godina

Partizan igra prljavu kosarku pa ako im sudije dozvole takvu igru imaju nekakvu sansu.
(Goran, 31. mart 2019 13:39)

Ma nemoj, a šta rade Lazić, Čović, Perperoglu, Odžo? Sve samo duše od ljudi.

Litar vode!

pre 5 godina

Posteno govoreci krvava u smislu da igraci Partizana kad ih gledas zele da proliju krv i da pobede,gledaju Tomica i indisponirane igrace i klupu sve sto mogu da proliju jeste litar vode ukoliko neko na zavije dobro cep na flasi! Odavno nisam gledao ekipu koja nema H od Hemije, selekcija ekipa ocajna, a sve krece zna se od trenera!

Kure

pre 5 godina

@Dragan Arsenovic

Krnuo si analizu od pogrešne premise, jer ova sadašnja Zvezda nije državni klub...

I kad se tako sagleda (a ne može nikako drugačije) onda se sa pravom može zapitati npr. Miško zašto država ne finansira Megu, njegov privatni klub, ako već finansira Čovićev privatni klub?

Odgovor je jasan, zbog politike, jer i privatna Zvezda ima navijače i simpatizere, a sve su to glasovi i treba ih odobrovoljiti...

xxx

pre 5 godina

Kod grobara nema lakih poena. Po dva faula odjednom. Juce sudija svira faul nad Perperogluom, pa preinaci u njegovu namernu. Svaki drugi Novicin je nameran. Nema veze, u subotu idemo u finale. Napred Zvezda!
(ranac, 31. mart 2019 12:56). Kad ne razumeš pravila, zašto komentarišeš ? Mani se ćorava posla.

Litar vode!

pre 5 godina

Posteno govoreci krvava u smislu da igraci Partizana kad ih gledas zele da proliju krv i da pobede,gledaju Tomica i indisponirane igrace i klupu sve sto mogu da proliju jeste litar vode ukoliko neko na zavije dobro cep na flasi! Odavno nisam gledao ekipu koja nema H od Hemije, selekcija ekipa ocajna, a sve krece zna se od trenera!

ANALiticar

pre 5 godina

Grobar sam, umeren, radujem se uspesima i zvezde u evropi. U partizanu me nervira samo Gagic, covek nema nikakvu kosarkasku inteligenciju, neverovatno kako ima glupa resenja koja skupo kostaju tim. Ali pisem zbog zvezde, i dva njena igraca, Davidovca i Dobrica, a pre svega Dobrica. Ovo sto Tomic radi je kriminal, iz aviona se vidi da su ova dva igraca budućnost Srpske kosarke i vanserijski talenti, a trener ih pusta po tri minuta. Za Dobrica tvrdim da ce biti nas najbolji igrac za par godina, samo treba da ga ubace u vatru da se kali, a Tomic mu da samo par minuta iako ovaj sve odigra kako treba, on ga izbaci iz igre?? Znam da su stranci skupo placeni i moraju da igraju, ali mene Dobric oduševljava borbenoscu, skocnoscu, pozrtvovanoscu i kosarkaskim bezobrazlukom, i malo mu treba da postane vrhunski igrac, i mogao je to i ove godine da zvezdu vodi neko drugi.
Nek pobedi bolji u subotu a da Aba ligu osvoji Srpski tim

luu kaa

pre 5 godina

Zamolio bih sve one koji imaju veze sa ovim sportom da ostave borbu, pa makar i prljavu, za parket. Dajte da pogledamo trecu utakmicu i da se svi podjednako nadamo da ce nas tim pobediti. Ovde mislim pre svega na ove celnike koji se macuju van terena, a tu i vi novinari mozete da pomognete, nemojte im davati toliko medijske paznje. Videli smo u ove dve utakmice da su treneri oba tima dobri i kulturni ljudi, videli smo Novicu koji nema nameru da se bije, videli smo Filipa koji je odmeren i kad ga vredjaju. Jednostavno pustite ih da se krvnicki bore pa ko prodje da ide dalje u Evroligu. Najvise gubimo kad jedna Buducnost, koja Moracu ne moze da napuni protiv CSKA, igra ovo takmicenje, o Cedeviti ne treba trositi reci, tacno da dele besplatne karte uz 2L soka ne mogu da dovedu 500 ljudi da ih gleda. Samo muski, samo sportski.
(VSVSVS, 31. mart 2019 12:07)

Bravo na komentaru, kao ciganin potpisujem sve od reci do reci.

only fools and horses

pre 5 godina

...
Не, господо, судије не гурају "клуб из Железника", председник СНС и узгред председник Србије не фаворизује Црвену Звезду.
...
(Лазар, 31. mart 2019 12:31)

Baš tako, treba dodati i da je mrmot zavio čokoladu u foliju.
Jao kako bi vi kukali da je obratno. Pa i kad su sipali novac u kasu prave KK Zvezde, i kad ste pravili dug od 20 miliona evra, a Partizan postizao rezultate sa višestruko manje para ste kukali. A da ne pričam kakvo bi vanredno stanje uveli da vam je sviran onakav nesportski faul u odlučujućim trenutcima (ona lična u kupu zbog koje ste kukali do neba je bila višestruko "nesportskija" od ove a svirana je kao obična). Ili da vam se redovno svira po 40 slobodnih.
Očekujem vrlo tvrdu i nesportsku utakmicu. A ukoliko Partizan bude pred pobedom iniciraće se već neki prekid, u to nemam sumnje.

Kimi

pre 5 godina

Čoveče DOVELI STE TRINKIJERIJA
(Znači Haoos (čisto onako komentar), 31. mart 2019 12:17)

Nisam znao da je Trinkijeri najbolji evropski trener ikada.

Mikan

pre 5 godina

Krvava utakmica? Ne znam da li ste vi gledali sinoc tu utakmicu? Priznajem da slabo pratim nasu ligu i evroligu i nba,tacnije ne pratim ih odavno,ali sam sinoc dobio i potvrdu zbog cega. Gledao sam poslednje 2/4 i necu ih vise gledati,i to duzi niz godina. Jer je ono sinoc bio transfer blama,uzasna igra,mislim da se nekada igrala bolja kosarka u srpskoj ligi. I za one igrace se daju tolike pare,trenere? Uzas. Jednostavno,ono nije kosarka,ono je nesto izmedju odbojke,ragbija,ne znam ni ja cega. Pa oni poziciju za sut ne znaju da izgrade,a i kada ostanu sami,ne znaju da pogode isti. Sta oni rade na treningu,ko su oni treneri..smesno i besmisleno.

Leonida(1 od 5 miliona Spartanaca)

pre 5 godina

@Cartman
Prekinite više sa spinom, dovede se svaki igrač na koga Trinkijeri pokaže prstom, Zvezda je sa njim pregovarala, ali nije imala para da ga zadovolji.

ranac

pre 5 godina

Kod grobara nema lakih poena. Po dva faula odjednom. Juce sudija svira faul nad Perperogluom, pa preinaci u njegovu namernu. Svaki drugi Novicin je nameran. Nema veze, u subotu idemo u finale. Napred Zvezda!

Лазар

pre 5 godina

Тужан је менталитет (једног дела) навијача Партизана. Пуна уста "државног пројекта" иако држава даје баснословне новце кк-у који није имао другог спонзора до државе чак и када је све могао валоризивати учешћем на Ф4 пре неколико сезона. Не, господо, судије не гурају "клуб из Железника", председник СНС и узгред председник Србије не фаворизује Црвену Звезду. Немојте сопствене неуспехе правдати успесима КК Црвена Звезда која је, док је Партизан играо Ф4 била на прагу пропасти. То не одговара реномеу европског шампиона у кошарци. Нека бољи победи у овој изузетно неизвесној серији.

BodiBond

pre 5 godina

Sad kad se uvuce nervoza u redovima kluba iz Zeleznika, sve je moguce... Treba ipak opravdati te silne milione koje je vodja ulozio u ovu smesnu ekipu. Trener nula, igraci imaju kvalitet ali su bez hemije u ekipi. Sa druge strane, ovo je maximum koji je Trinkijeri mogao da izvuce iz ove ekipe koju on nije selektirao na pocetku sezone... 
(Cartman, 31. mart 2019 12:00) 

Kao Zvezdaš se sve slažem sa tobom, samo poštedi nas te patetike sa milionima. Doveli ste 10 stranaca, promenili 3 trenera samo ove sezone, a godinama niste ništa zaradili od prodaje igrača niti uzeli lovu od nekog ozbiljnijeg takmičenja. Drugim rečima prihode nemate, a rashodi progresivno rastu. 
Kao što rekoh, za ostalo si nažalost u pravu.
(Vračarac, 31. mart 2019 12:34)

Zvezdas se nikad ne bi slozio sa ovim, ne bi u zvezdi igrali stranci u godinama i covic na mestu pleja da je tako.

miki

pre 5 godina

Zamolio bih sve one koji imaju veze sa ovim sportom da ostave borbu, pa makar i prljavu, za parket. Dajte da pogledamo trecu utakmicu i da se svi podjednako nadamo da ce nas tim pobediti. Ovde mislim pre svega na ove celnike koji se macuju van terena, a tu i vi novinari mozete da pomognete, nemojte im davati toliko medijske paznje. Videli smo u ove dve utakmice da su treneri oba tima dobri i kulturni ljudi, videli smo Novicu koji nema nameru da se bije, videli smo Filipa koji je odmeren i kad ga vredjaju. Jednostavno pustite ih da se krvnicki bore pa ko prodje da ide dalje u Evroligu. Najvise gubimo kad jedna Buducnost, koja Moracu ne moze da napuni protiv CSKA, igra ovo takmicenje, o Cedeviti ne treba trositi reci, tacno da dele besplatne karte uz 2L soka ne mogu da dovedu 500 ljudi da ih gleda. Samo muski, samo sportski.
(VSVSVS, 31. mart 2019 12:07)

To misliš na čovića?

luu kaa

pre 5 godina

Sad kad se uvuce nervoza u redovima kluba iz Zeleznika, sve je moguce... Treba ipak opravdati te silne milione koje je vodja ulozio u ovu smesnu ekipu. Trener nula, igraci imaju kvalitet ali su bez hemije u ekipi. Sa druge strane, ovo je maximum koji je Trinkijeri mogao da izvuce iz ove ekipe koju on nije selektirao na pocetku sezone...
(Cartman, 31. mart 2019 12:00)

Koja je ova spin masinerija, ovo je za nepoverovati kao da im Zeljko Pantic pise i komentare.. Ne znam samo koga pokusavate da slazete da su milioni ubaceni u Zvezdu... Faje kao najbolji skakac grcke lige (igrao za tim sa sredine tabele) Beron igrao za neki turski tim donje polovine turske lige, Reglend (najvece pojacanje uz Stratosa) EVROKUP igrac, proveo pola karijere u Lokomotivu, Odzo doveden iz FMPa, Cirbes doveden ni za sta jer nakon Zvezde u prvom mandatu izbacen i iz Bajerna i iz Makabija.. Stratos preozbiljam igrac ali covek ima 34 godine, Davidovac,Simanic,Covic,Dobric,Lazic domaci igraci...Jedini doveden u sred sezone KC Rivers ali i on je omatorio na to ukazuje cinjenica da je doveden iz italijanskog tima donjeg dela tabele.. Koji su to milioni u pitanju? Zaboravi na klinacko prepucavanje i objektivno mi odgovori.. Doveli ste 4-5 igraca u sred sezone, prethodno niste prodali nikoga (Miler i Vilijams Gos prodati za koliko su i placeni)... A u sred sezone doveli ste dva Jankovica, Jaramaza,onog nba igraca sto je igrao 40min, Zagorca negde na pocetku Trinkijerijeve sezone,Renfroa.. Sve je ovo objektivno receno i najveca laz koju ste sami sebe ubedili da je istina jeste da je Zvezda nekakva rupa bez dna i drzavni bankomat a vi opozicionari (pritom je predsednik clan SNS stranke) a igraci vasi igraju iz ljubavi i za kikiriki (vase reci), pa malo malo proradi BAT pa vas tuze bivsi treneri (Vujosevic prim aut) i onaj centar sto je igrao kratko prosle sezone a ove je igrao za Limoz (da ne guglam sad).. Opasnu spin masineriju imate a obe ekipe su egal (dok nas ubedjujete da je Zveda drim tim)

VSVSVS

pre 5 godina

Zamolio bih sve one koji imaju veze sa ovim sportom da ostave borbu, pa makar i prljavu, za parket. Dajte da pogledamo trecu utakmicu i da se svi podjednako nadamo da ce nas tim pobediti. Ovde mislim pre svega na ove celnike koji se macuju van terena, a tu i vi novinari mozete da pomognete, nemojte im davati toliko medijske paznje. Videli smo u ove dve utakmice da su treneri oba tima dobri i kulturni ljudi, videli smo Novicu koji nema nameru da se bije, videli smo Filipa koji je odmeren i kad ga vredjaju. Jednostavno pustite ih da se krvnicki bore pa ko prodje da ide dalje u Evroligu. Najvise gubimo kad jedna Buducnost, koja Moracu ne moze da napuni protiv CSKA, igra ovo takmicenje, o Cedeviti ne treba trositi reci, tacno da dele besplatne karte uz 2L soka ne mogu da dovedu 500 ljudi da ih gleda. Samo muski, samo sportski.

Cartman

pre 5 godina

Sad kad se uvuce nervoza u redovima kluba iz Zeleznika, sve je moguce... Treba ipak opravdati te silne milione koje je vodja ulozio u ovu smesnu ekipu. Trener nula, igraci imaju kvalitet ali su bez hemije u ekipi. Sa druge strane, ovo je maximum koji je Trinkijeri mogao da izvuce iz ove ekipe koju on nije selektirao na pocetku sezone...

Rade

pre 5 godina

Dobro, je da su obe ekipe motivisane i da se gine na terenu. Ipak kao nekadašnji košarkaš dajem laganu prednost Zvezdi. Kao veliki Partizanovac drago mi je, da je Trinki polako složio ne još sve kockice, još malo mu fali. Več je ionako napravio veliki uspeh osvajanjem kupa i ulaskom među najbolje četiri ekipe u ABA ligi. Ako slučajno nekim čudom eliminišemo Zvezdu, bićemo tanki za finale. Sve u svemu neka pobedi bolji i neka Srbija uzme ABA ligu I da vrati pehar tamo gde mu je i mesto. Sportski pozdrav Srbiji iz Slovenije.

Vračarac

pre 5 godina

Sad kad se uvuce nervoza u redovima kluba iz Zeleznika, sve je moguce... Treba ipak opravdati te silne milione koje je vodja ulozio u ovu smesnu ekipu. Trener nula, igraci imaju kvalitet ali su bez hemije u ekipi. Sa druge strane, ovo je maximum koji je Trinkijeri mogao da izvuce iz ove ekipe koju on nije selektirao na pocetku sezone...
(Cartman, 31. mart 2019 12:00)

Kao Zvezdaš se sve slažem sa tobom, samo poštedi nas te patetike sa milionima. Doveli ste 10 stranaca, promenili 3 trenera samo ove sezone, a godinama niste ništa zaradili od prodaje igrača niti uzeli lovu od nekog ozbiljnijeg takmičenja. Drugim rečima prihode nemate, a rashodi progresivno rastu.
Kao što rekoh, za ostalo si nažalost u pravu.

Joe

pre 5 godina

Nedelja sledeća dvoboj ko prvi potegne dobija...ruski rulet,samo hladnija glava...ostalo kako bude...
(gremlin, 31. mart 2019 11:58


Zaboravio si 'lopta je okrugla', ' dan se po jutru poznaje', ' kako sejes tako zanjes' i uspeo bi da stavis sve floskule ovoga sveta u jednu recenicu koja ne znaci apsolutno nista. Svaka ti cast! Nista nisam shvatio. Da li je dvoboj ili ruski rulet? Ako je dvoboj, zasto je bitno sta ce biti posle ( 'ostalo')? BRzopotezni dvoboj se brzo resava , vreme posle je nebitno. Ako je ruski rulet, kakve veze ima hladna glava ili bilo kakvo drugo emotivno, psiho-fizicko stanje? Ruski rulet u potpunosti zavisi od srece, ucesnikovo umece i sposobnost su nebitni, sve odlucuje nasumicni obrtaj burecenta.

detektiv kokmi kol

pre 5 godina

@Znači Haoos, ne vredi to objašnjavati. Po logici izumitelja košarke smo imali milione i sa praznim dresom. Drča, Bakić, Šepa, Radosavljević i slični skupoceni. More titula "protiv države'', Vujošević onda nije trener nego superagent Štazija. U Evroligi se godinama igralo zbog imena i slave, dok Zvezda nije ušla. E onda su ušli milioni i nikad gora košarka. Danas isto, dovedu im Trinkija, kamion stranaca treća sezona već, seća li se ko Brauna npr? Čovek uzeo keš za 10 minuta košarke. Jankovići, Jaramaz, Renfro, svi u sred sezone, 20 registrovanih igrača. Ali ne to nisu pare države. Slepilo. Paralelna stvarnost. Uživanje u patetičnoj i lažnoj žrtvenoj poziciji. Bar su dobro vinklovani.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 5 godina

Sad kad se uvuce nervoza u redovima kluba iz Zeleznika, sve je moguce... Treba ipak opravdati te silne milione koje je vodja ulozio u ovu smesnu ekipu. Trener nula, igraci imaju kvalitet ali su bez hemije u ekipi. Sa druge strane, ovo je maximum koji je Trinkijeri mogao da izvuce iz ove ekipe koju on nije selektirao na pocetku sezone...
(Cartman, 31. mart 2019 12:00)

Vođa, uložio milione...
Jel pričaš o Partizanu?
Čoveče DOVELI STE TRINKIJERIJA

Downtown

pre 5 godina

zasto to naslov nije nesto tipa "Tomic opravdao ocekivanja"?
(aleksa, 31. mart 2019 12:10)

Zato sto je ovaj clanak napisao objektivni novinar...

Ldm

pre 5 godina

Mnogo je stranaca, plasim se da svake godine unistimo jednog ultra talenta kakav je jokic teo ili bogdan.. samo vanja i simanic imaju važne utakmice.

VSVSVS

pre 5 godina

Zamolio bih sve one koji imaju veze sa ovim sportom da ostave borbu, pa makar i prljavu, za parket. Dajte da pogledamo trecu utakmicu i da se svi podjednako nadamo da ce nas tim pobediti. Ovde mislim pre svega na ove celnike koji se macuju van terena, a tu i vi novinari mozete da pomognete, nemojte im davati toliko medijske paznje. Videli smo u ove dve utakmice da su treneri oba tima dobri i kulturni ljudi, videli smo Novicu koji nema nameru da se bije, videli smo Filipa koji je odmeren i kad ga vredjaju. Jednostavno pustite ih da se krvnicki bore pa ko prodje da ide dalje u Evroligu. Najvise gubimo kad jedna Buducnost, koja Moracu ne moze da napuni protiv CSKA, igra ovo takmicenje, o Cedeviti ne treba trositi reci, tacno da dele besplatne karte uz 2L soka ne mogu da dovedu 500 ljudi da ih gleda. Samo muski, samo sportski.

Cartman

pre 5 godina

Sad kad se uvuce nervoza u redovima kluba iz Zeleznika, sve je moguce... Treba ipak opravdati te silne milione koje je vodja ulozio u ovu smesnu ekipu. Trener nula, igraci imaju kvalitet ali su bez hemije u ekipi. Sa druge strane, ovo je maximum koji je Trinkijeri mogao da izvuce iz ove ekipe koju on nije selektirao na pocetku sezone...

luu kaa

pre 5 godina

Zamolio bih sve one koji imaju veze sa ovim sportom da ostave borbu, pa makar i prljavu, za parket. Dajte da pogledamo trecu utakmicu i da se svi podjednako nadamo da ce nas tim pobediti. Ovde mislim pre svega na ove celnike koji se macuju van terena, a tu i vi novinari mozete da pomognete, nemojte im davati toliko medijske paznje. Videli smo u ove dve utakmice da su treneri oba tima dobri i kulturni ljudi, videli smo Novicu koji nema nameru da se bije, videli smo Filipa koji je odmeren i kad ga vredjaju. Jednostavno pustite ih da se krvnicki bore pa ko prodje da ide dalje u Evroligu. Najvise gubimo kad jedna Buducnost, koja Moracu ne moze da napuni protiv CSKA, igra ovo takmicenje, o Cedeviti ne treba trositi reci, tacno da dele besplatne karte uz 2L soka ne mogu da dovedu 500 ljudi da ih gleda. Samo muski, samo sportski.
(VSVSVS, 31. mart 2019 12:07)

Bravo na komentaru, kao ciganin potpisujem sve od reci do reci.

Ldm

pre 5 godina

Mnogo je stranaca, plasim se da svake godine unistimo jednog ultra talenta kakav je jokic teo ili bogdan.. samo vanja i simanic imaju važne utakmice.

Rade

pre 5 godina

Dobro, je da su obe ekipe motivisane i da se gine na terenu. Ipak kao nekadašnji košarkaš dajem laganu prednost Zvezdi. Kao veliki Partizanovac drago mi je, da je Trinki polako složio ne još sve kockice, još malo mu fali. Več je ionako napravio veliki uspeh osvajanjem kupa i ulaskom među najbolje četiri ekipe u ABA ligi. Ako slučajno nekim čudom eliminišemo Zvezdu, bićemo tanki za finale. Sve u svemu neka pobedi bolji i neka Srbija uzme ABA ligu I da vrati pehar tamo gde mu je i mesto. Sportski pozdrav Srbiji iz Slovenije.

only fools and horses

pre 5 godina

...
Не, господо, судије не гурају "клуб из Железника", председник СНС и узгред председник Србије не фаворизује Црвену Звезду.
...
(Лазар, 31. mart 2019 12:31)

Baš tako, treba dodati i da je mrmot zavio čokoladu u foliju.
Jao kako bi vi kukali da je obratno. Pa i kad su sipali novac u kasu prave KK Zvezde, i kad ste pravili dug od 20 miliona evra, a Partizan postizao rezultate sa višestruko manje para ste kukali. A da ne pričam kakvo bi vanredno stanje uveli da vam je sviran onakav nesportski faul u odlučujućim trenutcima (ona lična u kupu zbog koje ste kukali do neba je bila višestruko "nesportskija" od ove a svirana je kao obična). Ili da vam se redovno svira po 40 slobodnih.
Očekujem vrlo tvrdu i nesportsku utakmicu. A ukoliko Partizan bude pred pobedom iniciraće se već neki prekid, u to nemam sumnje.

Kimi

pre 5 godina

Čoveče DOVELI STE TRINKIJERIJA
(Znači Haoos (čisto onako komentar), 31. mart 2019 12:17)

Nisam znao da je Trinkijeri najbolji evropski trener ikada.

Pedja

pre 5 godina

Koji problem ima Tomic sa Dobricem na primer? Sta on to radi toliko lose da zasluzi jedva koji minut na parketu? Nisam iz struke ali kosarku pratim veoma dugo i apsolutno mi nije jasno. Domaci igraci mu bukvalno preokrenu momentum i dobiju prethodni derbi i on opet fura jedne, te iste strance. Kao domaci trener bi trebalo da ukapira bitnost srcanosti i razumevanja utakmice kao sto je derbi u glavama domacih igraca u odnosu na strance. U redu je da na parketu budu Peperoglu ili Rivers kao iskusni i dokazani igraci ali u istom trenutku oko njih treba da budu bar 2-3 domaca igraca. Dobric, Davidovac, Simanic, Covic... Juce taj isti Simanic odlicna partija u odbrani i napadu za svega nekoliko minuta u prvom delu. I onda u drugom ni minut??? Sta je u glavi Tomicu to niko ne zna... Verovatno nista.

ja

pre 5 godina

Partizan igra prljavu kosarku pa ako im sudije dozvole takvu igru imaju nekakvu sansu.
(Goran, 31. mart 2019 13:39)

Ma nemoj, a šta rade Lazić, Čović, Perperoglu, Odžo? Sve samo duše od ljudi.

mak

pre 5 godina

Ljudi, dajte malo objektivnosti! Zvezdin tim je igracki sigurno dvostruko vredniji, kao sto je I Partizanov trener. Ne treba biti mnogo pametan, samo pogledati sportske biografije igraca I trenera. E sada, cinjenica jeste da Zvezda moze vise, a da li ce, to cemo da vidimo. Ako izgubi, Tomic je krivac. Partizan ne moze bolje od ovoga, nadam se da ce to biti dovoljno. Igracima obe ekipe svaka cast! Svima, i Novici, I Covicu, I Baronu I Renfrou... Ginu ljudi, a ja, kao obicni navijac, to zelim da vidim. Sudije grese, ali ne tendenciozno, jos nisam video gresku za koju bih sigurno mogao reci da je greska. I ljudi, smanjite malo strasti, ovo je samo igra sa loptom. Igraci ko igraci, neko je korektniji, neko manje, ali nema bezobranih. Kao navijac Partizana nadam se pobedi, I verujem da ce I biti tako, u suprotnom, cestitke Zvezdi. Samo opusteno, uzivajte u zivotu I svako dobro!

luu kaa

pre 5 godina

Sad kad se uvuce nervoza u redovima kluba iz Zeleznika, sve je moguce... Treba ipak opravdati te silne milione koje je vodja ulozio u ovu smesnu ekipu. Trener nula, igraci imaju kvalitet ali su bez hemije u ekipi. Sa druge strane, ovo je maximum koji je Trinkijeri mogao da izvuce iz ove ekipe koju on nije selektirao na pocetku sezone...
(Cartman, 31. mart 2019 12:00)

Koja je ova spin masinerija, ovo je za nepoverovati kao da im Zeljko Pantic pise i komentare.. Ne znam samo koga pokusavate da slazete da su milioni ubaceni u Zvezdu... Faje kao najbolji skakac grcke lige (igrao za tim sa sredine tabele) Beron igrao za neki turski tim donje polovine turske lige, Reglend (najvece pojacanje uz Stratosa) EVROKUP igrac, proveo pola karijere u Lokomotivu, Odzo doveden iz FMPa, Cirbes doveden ni za sta jer nakon Zvezde u prvom mandatu izbacen i iz Bajerna i iz Makabija.. Stratos preozbiljam igrac ali covek ima 34 godine, Davidovac,Simanic,Covic,Dobric,Lazic domaci igraci...Jedini doveden u sred sezone KC Rivers ali i on je omatorio na to ukazuje cinjenica da je doveden iz italijanskog tima donjeg dela tabele.. Koji su to milioni u pitanju? Zaboravi na klinacko prepucavanje i objektivno mi odgovori.. Doveli ste 4-5 igraca u sred sezone, prethodno niste prodali nikoga (Miler i Vilijams Gos prodati za koliko su i placeni)... A u sred sezone doveli ste dva Jankovica, Jaramaza,onog nba igraca sto je igrao 40min, Zagorca negde na pocetku Trinkijerijeve sezone,Renfroa.. Sve je ovo objektivno receno i najveca laz koju ste sami sebe ubedili da je istina jeste da je Zvezda nekakva rupa bez dna i drzavni bankomat a vi opozicionari (pritom je predsednik clan SNS stranke) a igraci vasi igraju iz ljubavi i za kikiriki (vase reci), pa malo malo proradi BAT pa vas tuze bivsi treneri (Vujosevic prim aut) i onaj centar sto je igrao kratko prosle sezone a ove je igrao za Limoz (da ne guglam sad).. Opasnu spin masineriju imate a obe ekipe su egal (dok nas ubedjujete da je Zveda drim tim)

Srđa Zlopogledja

pre 5 godina

Treba nam Zagor ko' leba u trecoj... Setite se Zadra ljudi moji 😊 Ovi momci zasluzuju to finale, Borba do kraja, samo Partizan!

Downtown

pre 5 godina

zasto to naslov nije nesto tipa "Tomic opravdao ocekivanja"?
(aleksa, 31. mart 2019 12:10)

Zato sto je ovaj clanak napisao objektivni novinar...

mare

pre 5 godina

@CartmanPrekinite više sa spinom, dovede se svaki igrač na koga Trinkijeri pokaže prstom, Zvezda je sa njim pregovarala, ali nije imala para da ga zadovolji.
(Leonida(1 od 5 miliona Spartanaca), 31. mart 2019 12:40) imala je zvezda novca da ga zadovolji ali nije imala renome i velicinu kluba

xxx

pre 5 godina

Nisam znao da je Trinkijeri najbolji evropski trener ikada. 
(Kimi, 31. mart 2019 12:42) 
U evropi nije, ali u Srbiji je najskuplji evropski trener ikada... Milion evra, alo zemljaci...
(Sremac, 31. mart 2019 13:19). Odlučite se 700.000 ili milion.

xxx

pre 5 godina

Kod grobara nema lakih poena. Po dva faula odjednom. Juce sudija svira faul nad Perperogluom, pa preinaci u njegovu namernu. Svaki drugi Novicin je nameran. Nema veze, u subotu idemo u finale. Napred Zvezda!
(ranac, 31. mart 2019 12:56). Kad ne razumeš pravila, zašto komentarišeš ? Mani se ćorava posla.

Objektivni Zvezdas

pre 5 godina

Grobar sam, umeren, radujem se uspesima i zvezde u evropi. U partizanu me nervira samo Gagic, covek nema nikakvu kosarkasku inteligenciju, neverovatno kako ima glupa resenja koja skupo kostaju tim. Ali pisem zbog zvezde, i dva njena igraca, Davidovca i Dobrica, a pre svega Dobrica. Ovo sto Tomic radi je kriminal, iz aviona se vidi da su ova dva igraca budućnost Srpske kosarke i vanserijski talenti, a trener ih pusta po tri minuta. Za Dobrica tvrdim da ce biti nas najbolji igrac za par godina, samo treba da ga ubace u vatru da se kali, a Tomic mu da samo par minuta iako ovaj sve odigra kako treba, on ga izbaci iz igre?? Znam da su stranci skupo placeni i moraju da igraju, ali mene Dobric oduševljava borbenoscu, skocnoscu, pozrtvovanoscu i kosarkaskim bezobrazlukom, i malo mu treba da postane vrhunski igrac, i mogao je to i ove godine da zvezdu vodi neko drugi. Nek pobedi bolji u subotu a da Aba ligu osvoji Srpski tim
(ANALiticar, 31. mart 2019 13:57)
Svaka cast i kapa dole na komentaru, neka nam prirede jos jednu gladijatorsku borbu i nek pobedi bolji tim.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 5 godina

Sad kad se uvuce nervoza u redovima kluba iz Zeleznika, sve je moguce... Treba ipak opravdati te silne milione koje je vodja ulozio u ovu smesnu ekipu. Trener nula, igraci imaju kvalitet ali su bez hemije u ekipi. Sa druge strane, ovo je maximum koji je Trinkijeri mogao da izvuce iz ove ekipe koju on nije selektirao na pocetku sezone...
(Cartman, 31. mart 2019 12:00)

Vođa, uložio milione...
Jel pričaš o Partizanu?
Čoveče DOVELI STE TRINKIJERIJA

Admiral

pre 5 godina

@ evropi nije, ali u Srbiji je najskuplji evropski trener ikada... Milion evra, alo zemljaci... 
(Sremac, 31. mart 2019 13:19). 


Светислав Пешић (рођен 28. августа 1949. у Новом Саду) је бивши југословенски и српски кошаркаш и један од најтрофејнијих европских тренера. Са репрезентацијом Југославије је овојио Светско првенство у кошарци 2002. и Европско првенство у кошарци 2001., а са Немачком је освојио Европско првенство 1993. Са клубовима које је водио освојио је Евролигу 2003, ФИБА Еврокуп 2007, Куп Радивоја Кораћа 1995, седам националних првенстава и четири национална купа.

Ovakav trener je bio u Zvezdi i sigurno je jeftiniji od Trinkijerija koji je osvojio sta?

Лазар

pre 5 godina

Тужан је менталитет (једног дела) навијача Партизана. Пуна уста "државног пројекта" иако држава даје баснословне новце кк-у који није имао другог спонзора до државе чак и када је све могао валоризивати учешћем на Ф4 пре неколико сезона. Не, господо, судије не гурају "клуб из Железника", председник СНС и узгред председник Србије не фаворизује Црвену Звезду. Немојте сопствене неуспехе правдати успесима КК Црвена Звезда која је, док је Партизан играо Ф4 била на прагу пропасти. То не одговара реномеу европског шампиона у кошарци. Нека бољи победи у овој изузетно неизвесној серији.

Joe

pre 5 godina

Nedelja sledeća dvoboj ko prvi potegne dobija...ruski rulet,samo hladnija glava...ostalo kako bude...
(gremlin, 31. mart 2019 11:58


Zaboravio si 'lopta je okrugla', ' dan se po jutru poznaje', ' kako sejes tako zanjes' i uspeo bi da stavis sve floskule ovoga sveta u jednu recenicu koja ne znaci apsolutno nista. Svaka ti cast! Nista nisam shvatio. Da li je dvoboj ili ruski rulet? Ako je dvoboj, zasto je bitno sta ce biti posle ( 'ostalo')? BRzopotezni dvoboj se brzo resava , vreme posle je nebitno. Ako je ruski rulet, kakve veze ima hladna glava ili bilo kakvo drugo emotivno, psiho-fizicko stanje? Ruski rulet u potpunosti zavisi od srece, ucesnikovo umece i sposobnost su nebitni, sve odlucuje nasumicni obrtaj burecenta.

Litar vode!

pre 5 godina

Posteno govoreci krvava u smislu da igraci Partizana kad ih gledas zele da proliju krv i da pobede,gledaju Tomica i indisponirane igrace i klupu sve sto mogu da proliju jeste litar vode ukoliko neko na zavije dobro cep na flasi! Odavno nisam gledao ekipu koja nema H od Hemije, selekcija ekipa ocajna, a sve krece zna se od trenera!

Litar vode!

pre 5 godina

Posteno govoreci krvava u smislu da igraci Partizana kad ih gledas zele da proliju krv i da pobede,gledaju Tomica i indisponirane igrace i klupu sve sto mogu da proliju jeste litar vode ukoliko neko na zavije dobro cep na flasi! Odavno nisam gledao ekipu koja nema H od Hemije, selekcija ekipa ocajna, a sve krece zna se od trenera!

ANALiticar

pre 5 godina

Grobar sam, umeren, radujem se uspesima i zvezde u evropi. U partizanu me nervira samo Gagic, covek nema nikakvu kosarkasku inteligenciju, neverovatno kako ima glupa resenja koja skupo kostaju tim. Ali pisem zbog zvezde, i dva njena igraca, Davidovca i Dobrica, a pre svega Dobrica. Ovo sto Tomic radi je kriminal, iz aviona se vidi da su ova dva igraca budućnost Srpske kosarke i vanserijski talenti, a trener ih pusta po tri minuta. Za Dobrica tvrdim da ce biti nas najbolji igrac za par godina, samo treba da ga ubace u vatru da se kali, a Tomic mu da samo par minuta iako ovaj sve odigra kako treba, on ga izbaci iz igre?? Znam da su stranci skupo placeni i moraju da igraju, ali mene Dobric oduševljava borbenoscu, skocnoscu, pozrtvovanoscu i kosarkaskim bezobrazlukom, i malo mu treba da postane vrhunski igrac, i mogao je to i ove godine da zvezdu vodi neko drugi.
Nek pobedi bolji u subotu a da Aba ligu osvoji Srpski tim

Kure

pre 5 godina

@Dragan Arsenovic

Krnuo si analizu od pogrešne premise, jer ova sadašnja Zvezda nije državni klub...

I kad se tako sagleda (a ne može nikako drugačije) onda se sa pravom može zapitati npr. Miško zašto država ne finansira Megu, njegov privatni klub, ako već finansira Čovićev privatni klub?

Odgovor je jasan, zbog politike, jer i privatna Zvezda ima navijače i simpatizere, a sve su to glasovi i treba ih odobrovoljiti...

mareee

pre 5 godina

Odavno nije bio ovako ujednacen odnos snaga. Zvezda bolja pojedinacno, Partizan timski, nekad jedno pobedi, nekad drugo. I sad cela sezona staje u 40 minuta. Daj da jedna serija prodje bez incidenata, price o kradjama, namestaljkama i da uzivamo u najlepsem sportu na svetu. A bolji neka pobedi, ko god da prodje, zasluzio je. Sportski pozdrav od Zvezdasa.

Litar vode!

pre 5 godina

Posteno govoreci krvava u smislu da igraci Partizana kad ih gledas zele da proliju krv i da pobede,gledaju Tomica i indisponirane igrace i klupu sve sto mogu da proliju jeste litar vode ukoliko neko na zavije dobro cep na flasi! Odavno nisam gledao ekipu koja nema H od Hemije, selekcija ekipa ocajna, a sve krece zna se od trenera!

panter veverica

pre 5 godina

stani, kako da partizan koji neće ući u f4 aba, pa koji vi lagano sa pola snage dobijate 20 razlike, dođe do treće utakmice polufinala?
a vi tempirate tj. obarate formu...

Svašta s limenkama...

pre 5 godina

xxx, bio je faul nad Perperogluom. Sta ti nije jasno?
(epcot, 31. mart 2019 13:53)

Nije jasno kako je moguće da toliko ne razumete, ili ne želite da razumete, košarkaška pravila. Osnovna pravila. Perperoglu je LAKTOM U GLAVU udario Zagorca i tu su stvari jasne kao dan. Nesportska kao vrata. Drugu nesportsku je dobio takođe kada je udario čoveka po podlakticama bez namere da dođe do lopte. Opet bez dileme druga nesportska i isključujuća. Da je suđenje bilo fer i u prvoj utakmici, Partizan bi već bio u polufinalu. Šta tu nije jasno? Bez pomoći sudija, obilate, Zvezda nema šta da traži protiv Partizana. Ima jače igrače, ali slabiji tim.

Vračarac

pre 5 godina

Sad kad se uvuce nervoza u redovima kluba iz Zeleznika, sve je moguce... Treba ipak opravdati te silne milione koje je vodja ulozio u ovu smesnu ekipu. Trener nula, igraci imaju kvalitet ali su bez hemije u ekipi. Sa druge strane, ovo je maximum koji je Trinkijeri mogao da izvuce iz ove ekipe koju on nije selektirao na pocetku sezone...
(Cartman, 31. mart 2019 12:00)

Kao Zvezdaš se sve slažem sa tobom, samo poštedi nas te patetike sa milionima. Doveli ste 10 stranaca, promenili 3 trenera samo ove sezone, a godinama niste ništa zaradili od prodaje igrača niti uzeli lovu od nekog ozbiljnijeg takmičenja. Drugim rečima prihode nemate, a rashodi progresivno rastu.
Kao što rekoh, za ostalo si nažalost u pravu.

ranac

pre 5 godina

Kod grobara nema lakih poena. Po dva faula odjednom. Juce sudija svira faul nad Perperogluom, pa preinaci u njegovu namernu. Svaki drugi Novicin je nameran. Nema veze, u subotu idemo u finale. Napred Zvezda!

Sale

pre 5 godina

Sve utakmice ova dva kluba (izuzev prve kad je došao Trinkijeri 3 nedelje pre tog meca pa i on je bio na 5-6 razlike posle preokreta Zvezde) su bile na jednu loptu.Dve je dobio Partizan i dve Zvezda.Mislim da se Zvezda preračunala i da je mislila da će sve to ići mnogo lakše.Ovako u realnosti Partizan da je mogao da bira izabrao bi Zvezdu u polufinalu.Takođe Partizanu mnogo više odgovora što se igra na 7 dana jer se emotivno i energetski reseteju za sledeću utakmicu.

Leonida(1 od 5 miliona Spartanaca)

pre 5 godina

@Cartman
Prekinite više sa spinom, dovede se svaki igrač na koga Trinkijeri pokaže prstom, Zvezda je sa njim pregovarala, ali nije imala para da ga zadovolji.

detektiv kokmi kol

pre 5 godina

@Znači Haoos, ne vredi to objašnjavati. Po logici izumitelja košarke smo imali milione i sa praznim dresom. Drča, Bakić, Šepa, Radosavljević i slični skupoceni. More titula "protiv države'', Vujošević onda nije trener nego superagent Štazija. U Evroligi se godinama igralo zbog imena i slave, dok Zvezda nije ušla. E onda su ušli milioni i nikad gora košarka. Danas isto, dovedu im Trinkija, kamion stranaca treća sezona već, seća li se ko Brauna npr? Čovek uzeo keš za 10 minuta košarke. Jankovići, Jaramaz, Renfro, svi u sred sezone, 20 registrovanih igrača. Ali ne to nisu pare države. Slepilo. Paralelna stvarnost. Uživanje u patetičnoj i lažnoj žrtvenoj poziciji. Bar su dobro vinklovani.

Mikan

pre 5 godina

Krvava utakmica? Ne znam da li ste vi gledali sinoc tu utakmicu? Priznajem da slabo pratim nasu ligu i evroligu i nba,tacnije ne pratim ih odavno,ali sam sinoc dobio i potvrdu zbog cega. Gledao sam poslednje 2/4 i necu ih vise gledati,i to duzi niz godina. Jer je ono sinoc bio transfer blama,uzasna igra,mislim da se nekada igrala bolja kosarka u srpskoj ligi. I za one igrace se daju tolike pare,trenere? Uzas. Jednostavno,ono nije kosarka,ono je nesto izmedju odbojke,ragbija,ne znam ni ja cega. Pa oni poziciju za sut ne znaju da izgrade,a i kada ostanu sami,ne znaju da pogode isti. Sta oni rade na treningu,ko su oni treneri..smesno i besmisleno.

miki

pre 5 godina

Zamolio bih sve one koji imaju veze sa ovim sportom da ostave borbu, pa makar i prljavu, za parket. Dajte da pogledamo trecu utakmicu i da se svi podjednako nadamo da ce nas tim pobediti. Ovde mislim pre svega na ove celnike koji se macuju van terena, a tu i vi novinari mozete da pomognete, nemojte im davati toliko medijske paznje. Videli smo u ove dve utakmice da su treneri oba tima dobri i kulturni ljudi, videli smo Novicu koji nema nameru da se bije, videli smo Filipa koji je odmeren i kad ga vredjaju. Jednostavno pustite ih da se krvnicki bore pa ko prodje da ide dalje u Evroligu. Najvise gubimo kad jedna Buducnost, koja Moracu ne moze da napuni protiv CSKA, igra ovo takmicenje, o Cedeviti ne treba trositi reci, tacno da dele besplatne karte uz 2L soka ne mogu da dovedu 500 ljudi da ih gleda. Samo muski, samo sportski.
(VSVSVS, 31. mart 2019 12:07)

To misliš na čovića?

Gazda Dojkan

pre 5 godina

Ideja da formiras preskup tim i das ga anonimnom treneru pocetniku se vec pokazala kao katastrofalna prosle sezone.
Drago mi je da se isto desilo i ove. Coviceva sujeta je oterala Radonjica.
Partizan je blizi finalu. Upravo zbog trenera. Sjajan motivator i veliki strucnjak. Majstoricu, naravno, moze bilo koji tim da dobije jer su poslednje 4 utakmice resene u zadnjim sekundama, na jedan posed. Jedna cak i u produzecima. Ali Partizan je motivisaniji, bolje vodjen sa klupe i pod manjim pritiskom. Zvezdu moze da izvadi ludacka partija jednog ili dva pojedinca.
Partizan bi u finalu imao vece sanse. Zvezda ne ume da se nosi sa teretom favorita. Ako to uopste jesu posle ovakve igre u kupu i polufinalu.

Gazda Dojkan

pre 5 godina

Čoveče DOVELI STE TRINKIJERIJA
(Znači Haoos (čisto onako komentar), 31. mart 2019 12:17)

A vas je glatko odbio. Sada ce i da vas eliminise iz plejofa. Nista licno, tradizione di famiglia.
Nije sve u parama.

Ivke

pre 5 godina

Sve je u redu, mogu i da nas dobiju, samo nas postedite vasih bajki o losim slabo placenim strancima i trenerima koji prave cuda i ravnopravno se nose sa NBA zvezdom, jer znamo vrlo dobro i mi i vi da to nije tako. Samo jedne sezone u ovih poslednih 6-7 od kada je zvezda sampion, bila je drasticna razlika u kvalitetu timova, a to je bilo pre dve sezone kada je trener partizana bio Dzikic, i kada su za partizan igrali Pot i Bozo Djumic i slicni igraci. U ostalim sezonama partizan je itekako bio konkurentan kako finansijski tako i igracki, samo sto se pravio spin da zvezda ima ogromna sredstva i da zato partizan ne moze da parira. Uglavnom je sve bilo izjednaceno i proteklih godina, samo sto ne zelite da priznate da je zvezda uspostavila dominaciju iz sportskih razloga, a ne zato sto ste vi slabi.

xxx

pre 5 godina

Nisam znao da je Trinkijeri najbolji evropski trener ikada. (Kimi, 31. mart 2019 12:42) U evropi nije, ali u Srbiji je najskuplji evropski trener ikada... Milion evra, alo zemljaci...(Sremac, 31. mart 2019 13:19). Odlučite se 700.000 ili milion. 
(xxx, 31. mart 2019 13:31)700.000 trener i jos 300 000 ostatak strucnog staba.Ove godine je Partizan klub koji je dobio najvise novca od drzave.Nema najveci budzet jer je pgroman novac dat na saniranju duga.Zato sledece sezone se ovekuje budzet od 8,9 miliona za prvi tim.
(Aleksej:,,Trinkikirikijeri uzrok pada zivotnog standarda”, 31. mart 2019 15:15). Ma očekuje se 89 miliona za prvi tim, loše su ti brojke.

?

pre 5 godina

Admiral, 31. mart 2019 14:04

Napise lik istinu, pokopa gane i muk, niko da replicira ali i dalje verglaju pricu Trinkijeri milion tra la la. Pa ako on kosta milion koliko je kostao Pesic, svetski i evropski prvak i osvajac evrolige, pet miliona?

Ivke

pre 5 godina

Dokle god se od strane igraca i navijaca partizana, zvezda bude nazivala FMP-om bice uvek tuca krvi, negativne naelektrisane atmosfere, sve samo ne sportske, kao sto je to i juce bio slucaj. Dokle god je Covic izvor svi vasih frustracija i problema, a ne vase dvoriste, necete pobediti Crvenu Zvezdu u ni jednoj plej of seriji u kosarci.

Bgd

pre 5 godina

kuva se da GROBARI zajedno krenuti na derbi u subotu i navijati ispred hale molim da na vreme obavestite odakle se krece i kada a ne zdnji dan

BodiBond

pre 5 godina

Sad kad se uvuce nervoza u redovima kluba iz Zeleznika, sve je moguce... Treba ipak opravdati te silne milione koje je vodja ulozio u ovu smesnu ekipu. Trener nula, igraci imaju kvalitet ali su bez hemije u ekipi. Sa druge strane, ovo je maximum koji je Trinkijeri mogao da izvuce iz ove ekipe koju on nije selektirao na pocetku sezone... 
(Cartman, 31. mart 2019 12:00) 

Kao Zvezdaš se sve slažem sa tobom, samo poštedi nas te patetike sa milionima. Doveli ste 10 stranaca, promenili 3 trenera samo ove sezone, a godinama niste ništa zaradili od prodaje igrača niti uzeli lovu od nekog ozbiljnijeg takmičenja. Drugim rečima prihode nemate, a rashodi progresivno rastu. 
Kao što rekoh, za ostalo si nažalost u pravu.
(Vračarac, 31. mart 2019 12:34)

Zvezdas se nikad ne bi slozio sa ovim, ne bi u zvezdi igrali stranci u godinama i covic na mestu pleja da je tako.

Dragan Arsenovic

pre 5 godina

Ljudi zašto pričate o nečijim milionima.Zvezda i Partizan su DRŽAVNI KLUBOVI i normalno je da im se pomogne donekle.Čović je uneo svoje pare u klub i doveo još nekoliko sponzora,Ostoja isto čovek uneo svoj novac i doveo par sponzora.O čemu vi pričate.Država je njima izašla u susret REPROGRAMOM dugova,kao i ostali POVERIOCI.Ja bi najviše voleo da vidim i Partizan i Zvezdu u Evroligi da imaju još više sponzora i samim tim Država bi pomagala nešto minimalno.Država je izvukla i jedne i druge iz BUNARA...

Sremac

pre 5 godina

Nisam znao da je Trinkijeri najbolji evropski trener ikada.
(Kimi, 31. mart 2019 12:42)
U evropi nije, ali u Srbiji je najskuplji evropski trener ikada... Milion evra, alo zemljaci...

napolitanke

pre 5 godina

Prvo je sviran faul nad Perperogluom i nista drugo, pa je posle intervencije drugog sudije odluka promenjena u nesportsku Perperoglua.

Objektivni Zvezdas

pre 5 godina

xxx, bio je faul nad Perperogluom. Sta ti nije jasno?(epcot, 31. mart 2019 13:53) Nije jasno kako je moguće da toliko ne razumete, ili ne želite da razumete, košarkaška pravila. Osnovna pravila. Perperoglu je LAKTOM U GLAVU udario Zagorca i tu su stvari jasne kao dan. Nesportska kao vrata. Drugu nesportsku je dobio takođe kada je udario čoveka po podlakticama bez namere da dođe do lopte. Opet bez dileme druga nesportska i isključujuća. Da je suđenje bilo fer i u prvoj utakmici, Partizan bi već bio u polufinalu. Šta tu nije jasno? Bez pomoći sudija, obilate, Zvezda nema šta da traži protiv Partizana. Ima jače igrače, ali slabiji tim.
(Svašta s limenkama..., 31. mart 2019 14:15)
Ne verujem sta sam procitao i koliko si se nalupetao.
Ovi komentari su izgubili svaki smisao, cestitke Partizanu na pobedi, vidimo se u trecoj utakmici neka igraju momci i prirede nam jos jedan spektakl I nek pobedi bolji tim.

slaviša šmigič

pre 5 godina

neshvatam šta trenira tomič igrače na treningu pa je trica nemoguča misija jedino lazič sa leve strane zna pohoditi kad nema u igri reglenda lakše su stisli berona a niko drugi nezna da ubaci trojku pa su se spremili za berona jer znaju da niko sem njega nemoze bazen,da pogodi opet se pokazalo,da domači igrači igraju bolje riversa nemozemo koristiti posebno ako nema reglanda čoviča se moze koristiti jedino kad igra odzo koga njega moramo koristiti u 3.utakmici na petici ako reglend nebude igrao mi smo pukli sa čovičem na poziciji playa nemoguče je dobiti.cele godine se priča koliko problema imamo na poziciji 1.a čovič dovodi riversa.rivers moze,da odigra dobro jedino uz reglenda koji moze da ide na prodor a ume lepo da gadja iz igre.mnogo nam falio i jedino sa lazičem u igri nekako zbijemo red.

Лазар

pre 5 godina

Пошто видим да се део навијача Партизана нашао прозваним када сам критиковао менталитет дела тих навијача који за сваки неуспех Партизана налази кривце другде, додајем - Партизановци живе на миту да је Партизан играо ЕЛ са неупоредиво мањим буџетом од Звезде (сада још прочитах да је држава средином прошле деценије сливала милионе у Звезду а Партизан и тада имао мањи буџет што је небулозно) - То није тачно, а за то је доказ рецимо Никола Пековић који је и сам дао изјаву да није веровао какав му је уговор Партизан понудио. С друге стране, ако је тачно да је Партизан имао мали буџет, зашто сада када евидентно има мали буџет не успева да изађе из муља абалигашког просека? Менталитет пун комплекса ниже вредности, увећавање успеха причом о борби Давида против Голијата и скретање тема на "и ви бисте кукали" није нешто што треба клубу са реномеом КК Партизана.

пензија

pre 5 godina

напротив. квалитет кошарке толико низак, да практично нема везе ко ће да победи. кршеви и једни и други.

djdj

pre 5 godina

@Лазар, 31. mart 2019 18:33

Normalna stvar da je Partizan igrao sa manjim budzetom nego Zvezda ili Buducnost sad. Npr u nekoj od sezona imas samo jednog stranaca Palasia.
U starom sistemu takmicenja je bilo mnogo teze pobediti favorita zbog manjeg broja utakmica.
Sta ti mislis da je Kosta Perovic bolji centar od npr. Ristica? A koliko je Kosta samo minuta odigrao u el...

киза Д

pre 5 godina

За ..napolitanke.... свиран је фаул над Грком али и одмах Болтаузер свира неспорстку која је листа као суза.Да је Партизан био у бонусу била би 3 бацања за Звезду па онда за Партизан.Суђење је било одлично Пукл и Болтаузер су уз Радовића прва тројка АБА лиге.

Aleksej:,,Trinkikirikijeri uzrok pada zivotnog standarda”

pre 5 godina

Nisam znao da je Trinkijeri najbolji evropski trener ikada. (Kimi, 31. mart 2019 12:42) U evropi nije, ali u Srbiji je najskuplji evropski trener ikada... Milion evra, alo zemljaci...(Sremac, 31. mart 2019 13:19). Odlučite se 700.000 ili milion.
(xxx, 31. mart 2019 13:31)700.000 trener i jos 300 000 ostatak strucnog staba.Ove godine je Partizan klub koji je dobio najvise novca od drzave.Nema najveci budzet jer je pgroman novac dat na saniranju duga.Zato sledece sezone se ovekuje budzet od 8,9 miliona za prvi tim.

zoran

pre 5 godina

čisto razmišljam, da li je subotnja utakmica mogla da se igra u areni, sa učešćem i delija i grobara i da spetakl bude kompletan, pa nek ide život....da bude jedan dan ko nekad kad su se igrali pravi derbiji... čisto razmišljam....

Laki

pre 5 godina

Tragicna i mizerna predstava za svakog navijaca.10 stranaca i jos 8 domacih igraca i 4 neopredeljena.Nikad jadniji Partizan i Zvezda ostavljaju utisak ocajnika.

dejo

pre 5 godina

Čemu ovakav naslov? Zašto ovoliko tenzija u košarci, u društvu? Neka ljudi igraju i neka bolji pobedi ! I kakvi su nam derbiji kad svako igra pred samo svojim navijačima !?!? Dva kluba iz istog grada, iste države... Bruka šta napraviše uprave od sporta !!!

Ćale mi bogat

pre 5 godina

Zanima me da li ce i komsije Čovica igrati, lepo neka napravi prvu petorku sa sledecim igracima.

1. Sin (draganče)
2. Komšija sa 1 sprata
3. Komšija iz lokalnog kafića
4. Komšija frizer
5. Komšija koji radi u brzoj hrani

Na klupi, Komšija taksista, drug od sina, sin od Komšinice,

Fora na kraju, šalje Čović preko društvenih mreža postavu Zvezde, kad ono stavio SEEN.

Seen...

Cartman

pre 5 godina

Sad kad se uvuce nervoza u redovima kluba iz Zeleznika, sve je moguce... Treba ipak opravdati te silne milione koje je vodja ulozio u ovu smesnu ekipu. Trener nula, igraci imaju kvalitet ali su bez hemije u ekipi. Sa druge strane, ovo je maximum koji je Trinkijeri mogao da izvuce iz ove ekipe koju on nije selektirao na pocetku sezone...

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 5 godina

Sad kad se uvuce nervoza u redovima kluba iz Zeleznika, sve je moguce... Treba ipak opravdati te silne milione koje je vodja ulozio u ovu smesnu ekipu. Trener nula, igraci imaju kvalitet ali su bez hemije u ekipi. Sa druge strane, ovo je maximum koji je Trinkijeri mogao da izvuce iz ove ekipe koju on nije selektirao na pocetku sezone...
(Cartman, 31. mart 2019 12:00)

Vođa, uložio milione...
Jel pričaš o Partizanu?
Čoveče DOVELI STE TRINKIJERIJA

luu kaa

pre 5 godina

Sad kad se uvuce nervoza u redovima kluba iz Zeleznika, sve je moguce... Treba ipak opravdati te silne milione koje je vodja ulozio u ovu smesnu ekipu. Trener nula, igraci imaju kvalitet ali su bez hemije u ekipi. Sa druge strane, ovo je maximum koji je Trinkijeri mogao da izvuce iz ove ekipe koju on nije selektirao na pocetku sezone...
(Cartman, 31. mart 2019 12:00)

Koja je ova spin masinerija, ovo je za nepoverovati kao da im Zeljko Pantic pise i komentare.. Ne znam samo koga pokusavate da slazete da su milioni ubaceni u Zvezdu... Faje kao najbolji skakac grcke lige (igrao za tim sa sredine tabele) Beron igrao za neki turski tim donje polovine turske lige, Reglend (najvece pojacanje uz Stratosa) EVROKUP igrac, proveo pola karijere u Lokomotivu, Odzo doveden iz FMPa, Cirbes doveden ni za sta jer nakon Zvezde u prvom mandatu izbacen i iz Bajerna i iz Makabija.. Stratos preozbiljam igrac ali covek ima 34 godine, Davidovac,Simanic,Covic,Dobric,Lazic domaci igraci...Jedini doveden u sred sezone KC Rivers ali i on je omatorio na to ukazuje cinjenica da je doveden iz italijanskog tima donjeg dela tabele.. Koji su to milioni u pitanju? Zaboravi na klinacko prepucavanje i objektivno mi odgovori.. Doveli ste 4-5 igraca u sred sezone, prethodno niste prodali nikoga (Miler i Vilijams Gos prodati za koliko su i placeni)... A u sred sezone doveli ste dva Jankovica, Jaramaza,onog nba igraca sto je igrao 40min, Zagorca negde na pocetku Trinkijerijeve sezone,Renfroa.. Sve je ovo objektivno receno i najveca laz koju ste sami sebe ubedili da je istina jeste da je Zvezda nekakva rupa bez dna i drzavni bankomat a vi opozicionari (pritom je predsednik clan SNS stranke) a igraci vasi igraju iz ljubavi i za kikiriki (vase reci), pa malo malo proradi BAT pa vas tuze bivsi treneri (Vujosevic prim aut) i onaj centar sto je igrao kratko prosle sezone a ove je igrao za Limoz (da ne guglam sad).. Opasnu spin masineriju imate a obe ekipe su egal (dok nas ubedjujete da je Zveda drim tim)

Лазар

pre 5 godina

Тужан је менталитет (једног дела) навијача Партизана. Пуна уста "државног пројекта" иако држава даје баснословне новце кк-у који није имао другог спонзора до државе чак и када је све могао валоризивати учешћем на Ф4 пре неколико сезона. Не, господо, судије не гурају "клуб из Железника", председник СНС и узгред председник Србије не фаворизује Црвену Звезду. Немојте сопствене неуспехе правдати успесима КК Црвена Звезда која је, док је Партизан играо Ф4 била на прагу пропасти. То не одговара реномеу европског шампиона у кошарци. Нека бољи победи у овој изузетно неизвесној серији.

ranac

pre 5 godina

Kod grobara nema lakih poena. Po dva faula odjednom. Juce sudija svira faul nad Perperogluom, pa preinaci u njegovu namernu. Svaki drugi Novicin je nameran. Nema veze, u subotu idemo u finale. Napred Zvezda!

Leonida(1 od 5 miliona Spartanaca)

pre 5 godina

@Cartman
Prekinite više sa spinom, dovede se svaki igrač na koga Trinkijeri pokaže prstom, Zvezda je sa njim pregovarala, ali nije imala para da ga zadovolji.

detektiv kokmi kol

pre 5 godina

@Znači Haoos, ne vredi to objašnjavati. Po logici izumitelja košarke smo imali milione i sa praznim dresom. Drča, Bakić, Šepa, Radosavljević i slični skupoceni. More titula "protiv države'', Vujošević onda nije trener nego superagent Štazija. U Evroligi se godinama igralo zbog imena i slave, dok Zvezda nije ušla. E onda su ušli milioni i nikad gora košarka. Danas isto, dovedu im Trinkija, kamion stranaca treća sezona već, seća li se ko Brauna npr? Čovek uzeo keš za 10 minuta košarke. Jankovići, Jaramaz, Renfro, svi u sred sezone, 20 registrovanih igrača. Ali ne to nisu pare države. Slepilo. Paralelna stvarnost. Uživanje u patetičnoj i lažnoj žrtvenoj poziciji. Bar su dobro vinklovani.

Mikan

pre 5 godina

Krvava utakmica? Ne znam da li ste vi gledali sinoc tu utakmicu? Priznajem da slabo pratim nasu ligu i evroligu i nba,tacnije ne pratim ih odavno,ali sam sinoc dobio i potvrdu zbog cega. Gledao sam poslednje 2/4 i necu ih vise gledati,i to duzi niz godina. Jer je ono sinoc bio transfer blama,uzasna igra,mislim da se nekada igrala bolja kosarka u srpskoj ligi. I za one igrace se daju tolike pare,trenere? Uzas. Jednostavno,ono nije kosarka,ono je nesto izmedju odbojke,ragbija,ne znam ni ja cega. Pa oni poziciju za sut ne znaju da izgrade,a i kada ostanu sami,ne znaju da pogode isti. Sta oni rade na treningu,ko su oni treneri..smesno i besmisleno.

Ivke

pre 5 godina

Sve je u redu, mogu i da nas dobiju, samo nas postedite vasih bajki o losim slabo placenim strancima i trenerima koji prave cuda i ravnopravno se nose sa NBA zvezdom, jer znamo vrlo dobro i mi i vi da to nije tako. Samo jedne sezone u ovih poslednih 6-7 od kada je zvezda sampion, bila je drasticna razlika u kvalitetu timova, a to je bilo pre dve sezone kada je trener partizana bio Dzikic, i kada su za partizan igrali Pot i Bozo Djumic i slicni igraci. U ostalim sezonama partizan je itekako bio konkurentan kako finansijski tako i igracki, samo sto se pravio spin da zvezda ima ogromna sredstva i da zato partizan ne moze da parira. Uglavnom je sve bilo izjednaceno i proteklih godina, samo sto ne zelite da priznate da je zvezda uspostavila dominaciju iz sportskih razloga, a ne zato sto ste vi slabi.

Sremac

pre 5 godina

Nisam znao da je Trinkijeri najbolji evropski trener ikada.
(Kimi, 31. mart 2019 12:42)
U evropi nije, ali u Srbiji je najskuplji evropski trener ikada... Milion evra, alo zemljaci...

Ivke

pre 5 godina

Dokle god se od strane igraca i navijaca partizana, zvezda bude nazivala FMP-om bice uvek tuca krvi, negativne naelektrisane atmosfere, sve samo ne sportske, kao sto je to i juce bio slucaj. Dokle god je Covic izvor svi vasih frustracija i problema, a ne vase dvoriste, necete pobediti Crvenu Zvezdu u ni jednoj plej of seriji u kosarci.

Vračarac

pre 5 godina

Sad kad se uvuce nervoza u redovima kluba iz Zeleznika, sve je moguce... Treba ipak opravdati te silne milione koje je vodja ulozio u ovu smesnu ekipu. Trener nula, igraci imaju kvalitet ali su bez hemije u ekipi. Sa druge strane, ovo je maximum koji je Trinkijeri mogao da izvuce iz ove ekipe koju on nije selektirao na pocetku sezone...
(Cartman, 31. mart 2019 12:00)

Kao Zvezdaš se sve slažem sa tobom, samo poštedi nas te patetike sa milionima. Doveli ste 10 stranaca, promenili 3 trenera samo ove sezone, a godinama niste ništa zaradili od prodaje igrača niti uzeli lovu od nekog ozbiljnijeg takmičenja. Drugim rečima prihode nemate, a rashodi progresivno rastu.
Kao što rekoh, za ostalo si nažalost u pravu.

miki

pre 5 godina

Zamolio bih sve one koji imaju veze sa ovim sportom da ostave borbu, pa makar i prljavu, za parket. Dajte da pogledamo trecu utakmicu i da se svi podjednako nadamo da ce nas tim pobediti. Ovde mislim pre svega na ove celnike koji se macuju van terena, a tu i vi novinari mozete da pomognete, nemojte im davati toliko medijske paznje. Videli smo u ove dve utakmice da su treneri oba tima dobri i kulturni ljudi, videli smo Novicu koji nema nameru da se bije, videli smo Filipa koji je odmeren i kad ga vredjaju. Jednostavno pustite ih da se krvnicki bore pa ko prodje da ide dalje u Evroligu. Najvise gubimo kad jedna Buducnost, koja Moracu ne moze da napuni protiv CSKA, igra ovo takmicenje, o Cedeviti ne treba trositi reci, tacno da dele besplatne karte uz 2L soka ne mogu da dovedu 500 ljudi da ih gleda. Samo muski, samo sportski.
(VSVSVS, 31. mart 2019 12:07)

To misliš na čovića?

only fools and horses

pre 5 godina

...
Не, господо, судије не гурају "клуб из Железника", председник СНС и узгред председник Србије не фаворизује Црвену Звезду.
...
(Лазар, 31. mart 2019 12:31)

Baš tako, treba dodati i da je mrmot zavio čokoladu u foliju.
Jao kako bi vi kukali da je obratno. Pa i kad su sipali novac u kasu prave KK Zvezde, i kad ste pravili dug od 20 miliona evra, a Partizan postizao rezultate sa višestruko manje para ste kukali. A da ne pričam kakvo bi vanredno stanje uveli da vam je sviran onakav nesportski faul u odlučujućim trenutcima (ona lična u kupu zbog koje ste kukali do neba je bila višestruko "nesportskija" od ove a svirana je kao obična). Ili da vam se redovno svira po 40 slobodnih.
Očekujem vrlo tvrdu i nesportsku utakmicu. A ukoliko Partizan bude pred pobedom iniciraće se već neki prekid, u to nemam sumnje.

Objektivni Zvezdas

pre 5 godina

xxx, bio je faul nad Perperogluom. Sta ti nije jasno?(epcot, 31. mart 2019 13:53) Nije jasno kako je moguće da toliko ne razumete, ili ne želite da razumete, košarkaška pravila. Osnovna pravila. Perperoglu je LAKTOM U GLAVU udario Zagorca i tu su stvari jasne kao dan. Nesportska kao vrata. Drugu nesportsku je dobio takođe kada je udario čoveka po podlakticama bez namere da dođe do lopte. Opet bez dileme druga nesportska i isključujuća. Da je suđenje bilo fer i u prvoj utakmici, Partizan bi već bio u polufinalu. Šta tu nije jasno? Bez pomoći sudija, obilate, Zvezda nema šta da traži protiv Partizana. Ima jače igrače, ali slabiji tim.
(Svašta s limenkama..., 31. mart 2019 14:15)
Ne verujem sta sam procitao i koliko si se nalupetao.
Ovi komentari su izgubili svaki smisao, cestitke Partizanu na pobedi, vidimo se u trecoj utakmici neka igraju momci i prirede nam jos jedan spektakl I nek pobedi bolji tim.

Aleksej:,,Trinkikirikijeri uzrok pada zivotnog standarda”

pre 5 godina

Nisam znao da je Trinkijeri najbolji evropski trener ikada. (Kimi, 31. mart 2019 12:42) U evropi nije, ali u Srbiji je najskuplji evropski trener ikada... Milion evra, alo zemljaci...(Sremac, 31. mart 2019 13:19). Odlučite se 700.000 ili milion.
(xxx, 31. mart 2019 13:31)700.000 trener i jos 300 000 ostatak strucnog staba.Ove godine je Partizan klub koji je dobio najvise novca od drzave.Nema najveci budzet jer je pgroman novac dat na saniranju duga.Zato sledece sezone se ovekuje budzet od 8,9 miliona za prvi tim.

Dragan Arsenovic

pre 5 godina

Ljudi zašto pričate o nečijim milionima.Zvezda i Partizan su DRŽAVNI KLUBOVI i normalno je da im se pomogne donekle.Čović je uneo svoje pare u klub i doveo još nekoliko sponzora,Ostoja isto čovek uneo svoj novac i doveo par sponzora.O čemu vi pričate.Država je njima izašla u susret REPROGRAMOM dugova,kao i ostali POVERIOCI.Ja bi najviše voleo da vidim i Partizan i Zvezdu u Evroligi da imaju još više sponzora i samim tim Država bi pomagala nešto minimalno.Država je izvukla i jedne i druge iz BUNARA...

xxx

pre 5 godina

Kod grobara nema lakih poena. Po dva faula odjednom. Juce sudija svira faul nad Perperogluom, pa preinaci u njegovu namernu. Svaki drugi Novicin je nameran. Nema veze, u subotu idemo u finale. Napred Zvezda!
(ranac, 31. mart 2019 12:56). Kad ne razumeš pravila, zašto komentarišeš ? Mani se ćorava posla.

пензија

pre 5 godina

напротив. квалитет кошарке толико низак, да практично нема везе ко ће да победи. кршеви и једни и други.

Kimi

pre 5 godina

Čoveče DOVELI STE TRINKIJERIJA
(Znači Haoos (čisto onako komentar), 31. mart 2019 12:17)

Nisam znao da je Trinkijeri najbolji evropski trener ikada.

Srđa Zlopogledja

pre 5 godina

Treba nam Zagor ko' leba u trecoj... Setite se Zadra ljudi moji 😊 Ovi momci zasluzuju to finale, Borba do kraja, samo Partizan!

Ldm

pre 5 godina

Mnogo je stranaca, plasim se da svake godine unistimo jednog ultra talenta kakav je jokic teo ili bogdan.. samo vanja i simanic imaju važne utakmice.

BodiBond

pre 5 godina

Sad kad se uvuce nervoza u redovima kluba iz Zeleznika, sve je moguce... Treba ipak opravdati te silne milione koje je vodja ulozio u ovu smesnu ekipu. Trener nula, igraci imaju kvalitet ali su bez hemije u ekipi. Sa druge strane, ovo je maximum koji je Trinkijeri mogao da izvuce iz ove ekipe koju on nije selektirao na pocetku sezone... 
(Cartman, 31. mart 2019 12:00) 

Kao Zvezdaš se sve slažem sa tobom, samo poštedi nas te patetike sa milionima. Doveli ste 10 stranaca, promenili 3 trenera samo ove sezone, a godinama niste ništa zaradili od prodaje igrača niti uzeli lovu od nekog ozbiljnijeg takmičenja. Drugim rečima prihode nemate, a rashodi progresivno rastu. 
Kao što rekoh, za ostalo si nažalost u pravu.
(Vračarac, 31. mart 2019 12:34)

Zvezdas se nikad ne bi slozio sa ovim, ne bi u zvezdi igrali stranci u godinama i covic na mestu pleja da je tako.

ja

pre 5 godina

Partizan igra prljavu kosarku pa ako im sudije dozvole takvu igru imaju nekakvu sansu.
(Goran, 31. mart 2019 13:39)

Ma nemoj, a šta rade Lazić, Čović, Perperoglu, Odžo? Sve samo duše od ljudi.

mare

pre 5 godina

@CartmanPrekinite više sa spinom, dovede se svaki igrač na koga Trinkijeri pokaže prstom, Zvezda je sa njim pregovarala, ali nije imala para da ga zadovolji.
(Leonida(1 od 5 miliona Spartanaca), 31. mart 2019 12:40) imala je zvezda novca da ga zadovolji ali nije imala renome i velicinu kluba

Лазар

pre 5 godina

Пошто видим да се део навијача Партизана нашао прозваним када сам критиковао менталитет дела тих навијача који за сваки неуспех Партизана налази кривце другде, додајем - Партизановци живе на миту да је Партизан играо ЕЛ са неупоредиво мањим буџетом од Звезде (сада још прочитах да је држава средином прошле деценије сливала милионе у Звезду а Партизан и тада имао мањи буџет што је небулозно) - То није тачно, а за то је доказ рецимо Никола Пековић који је и сам дао изјаву да није веровао какав му је уговор Партизан понудио. С друге стране, ако је тачно да је Партизан имао мали буџет, зашто сада када евидентно има мали буџет не успева да изађе из муља абалигашког просека? Менталитет пун комплекса ниже вредности, увећавање успеха причом о борби Давида против Голијата и скретање тема на "и ви бисте кукали" није нешто што треба клубу са реномеом КК Партизана.

Svašta s limenkama...

pre 5 godina

xxx, bio je faul nad Perperogluom. Sta ti nije jasno?
(epcot, 31. mart 2019 13:53)

Nije jasno kako je moguće da toliko ne razumete, ili ne želite da razumete, košarkaška pravila. Osnovna pravila. Perperoglu je LAKTOM U GLAVU udario Zagorca i tu su stvari jasne kao dan. Nesportska kao vrata. Drugu nesportsku je dobio takođe kada je udario čoveka po podlakticama bez namere da dođe do lopte. Opet bez dileme druga nesportska i isključujuća. Da je suđenje bilo fer i u prvoj utakmici, Partizan bi već bio u polufinalu. Šta tu nije jasno? Bez pomoći sudija, obilate, Zvezda nema šta da traži protiv Partizana. Ima jače igrače, ali slabiji tim.

VSVSVS

pre 5 godina

Zamolio bih sve one koji imaju veze sa ovim sportom da ostave borbu, pa makar i prljavu, za parket. Dajte da pogledamo trecu utakmicu i da se svi podjednako nadamo da ce nas tim pobediti. Ovde mislim pre svega na ove celnike koji se macuju van terena, a tu i vi novinari mozete da pomognete, nemojte im davati toliko medijske paznje. Videli smo u ove dve utakmice da su treneri oba tima dobri i kulturni ljudi, videli smo Novicu koji nema nameru da se bije, videli smo Filipa koji je odmeren i kad ga vredjaju. Jednostavno pustite ih da se krvnicki bore pa ko prodje da ide dalje u Evroligu. Najvise gubimo kad jedna Buducnost, koja Moracu ne moze da napuni protiv CSKA, igra ovo takmicenje, o Cedeviti ne treba trositi reci, tacno da dele besplatne karte uz 2L soka ne mogu da dovedu 500 ljudi da ih gleda. Samo muski, samo sportski.

Gazda Dojkan

pre 5 godina

Čoveče DOVELI STE TRINKIJERIJA
(Znači Haoos (čisto onako komentar), 31. mart 2019 12:17)

A vas je glatko odbio. Sada ce i da vas eliminise iz plejofa. Nista licno, tradizione di famiglia.
Nije sve u parama.

xxx

pre 5 godina

Nisam znao da je Trinkijeri najbolji evropski trener ikada. 
(Kimi, 31. mart 2019 12:42) 
U evropi nije, ali u Srbiji je najskuplji evropski trener ikada... Milion evra, alo zemljaci...
(Sremac, 31. mart 2019 13:19). Odlučite se 700.000 ili milion.

napolitanke

pre 5 godina

Prvo je sviran faul nad Perperogluom i nista drugo, pa je posle intervencije drugog sudije odluka promenjena u nesportsku Perperoglua.

Gazda Dojkan

pre 5 godina

Ideja da formiras preskup tim i das ga anonimnom treneru pocetniku se vec pokazala kao katastrofalna prosle sezone.
Drago mi je da se isto desilo i ove. Coviceva sujeta je oterala Radonjica.
Partizan je blizi finalu. Upravo zbog trenera. Sjajan motivator i veliki strucnjak. Majstoricu, naravno, moze bilo koji tim da dobije jer su poslednje 4 utakmice resene u zadnjim sekundama, na jedan posed. Jedna cak i u produzecima. Ali Partizan je motivisaniji, bolje vodjen sa klupe i pod manjim pritiskom. Zvezdu moze da izvadi ludacka partija jednog ili dva pojedinca.
Partizan bi u finalu imao vece sanse. Zvezda ne ume da se nosi sa teretom favorita. Ako to uopste jesu posle ovakve igre u kupu i polufinalu.

Bgd

pre 5 godina

kuva se da GROBARI zajedno krenuti na derbi u subotu i navijati ispred hale molim da na vreme obavestite odakle se krece i kada a ne zdnji dan

?

pre 5 godina

Admiral, 31. mart 2019 14:04

Napise lik istinu, pokopa gane i muk, niko da replicira ali i dalje verglaju pricu Trinkijeri milion tra la la. Pa ako on kosta milion koliko je kostao Pesic, svetski i evropski prvak i osvajac evrolige, pet miliona?

luu kaa

pre 5 godina

Zamolio bih sve one koji imaju veze sa ovim sportom da ostave borbu, pa makar i prljavu, za parket. Dajte da pogledamo trecu utakmicu i da se svi podjednako nadamo da ce nas tim pobediti. Ovde mislim pre svega na ove celnike koji se macuju van terena, a tu i vi novinari mozete da pomognete, nemojte im davati toliko medijske paznje. Videli smo u ove dve utakmice da su treneri oba tima dobri i kulturni ljudi, videli smo Novicu koji nema nameru da se bije, videli smo Filipa koji je odmeren i kad ga vredjaju. Jednostavno pustite ih da se krvnicki bore pa ko prodje da ide dalje u Evroligu. Najvise gubimo kad jedna Buducnost, koja Moracu ne moze da napuni protiv CSKA, igra ovo takmicenje, o Cedeviti ne treba trositi reci, tacno da dele besplatne karte uz 2L soka ne mogu da dovedu 500 ljudi da ih gleda. Samo muski, samo sportski.
(VSVSVS, 31. mart 2019 12:07)

Bravo na komentaru, kao ciganin potpisujem sve od reci do reci.

Litar vode!

pre 5 godina

Posteno govoreci krvava u smislu da igraci Partizana kad ih gledas zele da proliju krv i da pobede,gledaju Tomica i indisponirane igrace i klupu sve sto mogu da proliju jeste litar vode ukoliko neko na zavije dobro cep na flasi! Odavno nisam gledao ekipu koja nema H od Hemije, selekcija ekipa ocajna, a sve krece zna se od trenera!

slaviša šmigič

pre 5 godina

neshvatam šta trenira tomič igrače na treningu pa je trica nemoguča misija jedino lazič sa leve strane zna pohoditi kad nema u igri reglenda lakše su stisli berona a niko drugi nezna da ubaci trojku pa su se spremili za berona jer znaju da niko sem njega nemoze bazen,da pogodi opet se pokazalo,da domači igrači igraju bolje riversa nemozemo koristiti posebno ako nema reglanda čoviča se moze koristiti jedino kad igra odzo koga njega moramo koristiti u 3.utakmici na petici ako reglend nebude igrao mi smo pukli sa čovičem na poziciji playa nemoguče je dobiti.cele godine se priča koliko problema imamo na poziciji 1.a čovič dovodi riversa.rivers moze,da odigra dobro jedino uz reglenda koji moze da ide na prodor a ume lepo da gadja iz igre.mnogo nam falio i jedino sa lazičem u igri nekako zbijemo red.

Admiral

pre 5 godina

@ evropi nije, ali u Srbiji je najskuplji evropski trener ikada... Milion evra, alo zemljaci... 
(Sremac, 31. mart 2019 13:19). 


Светислав Пешић (рођен 28. августа 1949. у Новом Саду) је бивши југословенски и српски кошаркаш и један од најтрофејнијих европских тренера. Са репрезентацијом Југославије је овојио Светско првенство у кошарци 2002. и Европско првенство у кошарци 2001., а са Немачком је освојио Европско првенство 1993. Са клубовима које је водио освојио је Евролигу 2003, ФИБА Еврокуп 2007, Куп Радивоја Кораћа 1995, седам националних првенстава и четири национална купа.

Ovakav trener je bio u Zvezdi i sigurno je jeftiniji od Trinkijerija koji je osvojio sta?

Downtown

pre 5 godina

zasto to naslov nije nesto tipa "Tomic opravdao ocekivanja"?
(aleksa, 31. mart 2019 12:10)

Zato sto je ovaj clanak napisao objektivni novinar...

Joe

pre 5 godina

Nedelja sledeća dvoboj ko prvi potegne dobija...ruski rulet,samo hladnija glava...ostalo kako bude...
(gremlin, 31. mart 2019 11:58


Zaboravio si 'lopta je okrugla', ' dan se po jutru poznaje', ' kako sejes tako zanjes' i uspeo bi da stavis sve floskule ovoga sveta u jednu recenicu koja ne znaci apsolutno nista. Svaka ti cast! Nista nisam shvatio. Da li je dvoboj ili ruski rulet? Ako je dvoboj, zasto je bitno sta ce biti posle ( 'ostalo')? BRzopotezni dvoboj se brzo resava , vreme posle je nebitno. Ako je ruski rulet, kakve veze ima hladna glava ili bilo kakvo drugo emotivno, psiho-fizicko stanje? Ruski rulet u potpunosti zavisi od srece, ucesnikovo umece i sposobnost su nebitni, sve odlucuje nasumicni obrtaj burecenta.

Sale

pre 5 godina

Sve utakmice ova dva kluba (izuzev prve kad je došao Trinkijeri 3 nedelje pre tog meca pa i on je bio na 5-6 razlike posle preokreta Zvezde) su bile na jednu loptu.Dve je dobio Partizan i dve Zvezda.Mislim da se Zvezda preračunala i da je mislila da će sve to ići mnogo lakše.Ovako u realnosti Partizan da je mogao da bira izabrao bi Zvezdu u polufinalu.Takođe Partizanu mnogo više odgovora što se igra na 7 dana jer se emotivno i energetski reseteju za sledeću utakmicu.

panter veverica

pre 5 godina

stani, kako da partizan koji neće ući u f4 aba, pa koji vi lagano sa pola snage dobijate 20 razlike, dođe do treće utakmice polufinala?
a vi tempirate tj. obarate formu...

Litar vode!

pre 5 godina

Posteno govoreci krvava u smislu da igraci Partizana kad ih gledas zele da proliju krv i da pobede,gledaju Tomica i indisponirane igrace i klupu sve sto mogu da proliju jeste litar vode ukoliko neko na zavije dobro cep na flasi! Odavno nisam gledao ekipu koja nema H od Hemije, selekcija ekipa ocajna, a sve krece zna se od trenera!

Kure

pre 5 godina

@Dragan Arsenovic

Krnuo si analizu od pogrešne premise, jer ova sadašnja Zvezda nije državni klub...

I kad se tako sagleda (a ne može nikako drugačije) onda se sa pravom može zapitati npr. Miško zašto država ne finansira Megu, njegov privatni klub, ako već finansira Čovićev privatni klub?

Odgovor je jasan, zbog politike, jer i privatna Zvezda ima navijače i simpatizere, a sve su to glasovi i treba ih odobrovoljiti...

mak

pre 5 godina

Ljudi, dajte malo objektivnosti! Zvezdin tim je igracki sigurno dvostruko vredniji, kao sto je I Partizanov trener. Ne treba biti mnogo pametan, samo pogledati sportske biografije igraca I trenera. E sada, cinjenica jeste da Zvezda moze vise, a da li ce, to cemo da vidimo. Ako izgubi, Tomic je krivac. Partizan ne moze bolje od ovoga, nadam se da ce to biti dovoljno. Igracima obe ekipe svaka cast! Svima, i Novici, I Covicu, I Baronu I Renfrou... Ginu ljudi, a ja, kao obicni navijac, to zelim da vidim. Sudije grese, ali ne tendenciozno, jos nisam video gresku za koju bih sigurno mogao reci da je greska. I ljudi, smanjite malo strasti, ovo je samo igra sa loptom. Igraci ko igraci, neko je korektniji, neko manje, ali nema bezobranih. Kao navijac Partizana nadam se pobedi, I verujem da ce I biti tako, u suprotnom, cestitke Zvezdi. Samo opusteno, uzivajte u zivotu I svako dobro!

xxx

pre 5 godina

Nisam znao da je Trinkijeri najbolji evropski trener ikada. (Kimi, 31. mart 2019 12:42) U evropi nije, ali u Srbiji je najskuplji evropski trener ikada... Milion evra, alo zemljaci...(Sremac, 31. mart 2019 13:19). Odlučite se 700.000 ili milion. 
(xxx, 31. mart 2019 13:31)700.000 trener i jos 300 000 ostatak strucnog staba.Ove godine je Partizan klub koji je dobio najvise novca od drzave.Nema najveci budzet jer je pgroman novac dat na saniranju duga.Zato sledece sezone se ovekuje budzet od 8,9 miliona za prvi tim.
(Aleksej:,,Trinkikirikijeri uzrok pada zivotnog standarda”, 31. mart 2019 15:15). Ma očekuje se 89 miliona za prvi tim, loše su ti brojke.

Litar vode!

pre 5 godina

Posteno govoreci krvava u smislu da igraci Partizana kad ih gledas zele da proliju krv i da pobede,gledaju Tomica i indisponirane igrace i klupu sve sto mogu da proliju jeste litar vode ukoliko neko na zavije dobro cep na flasi! Odavno nisam gledao ekipu koja nema H od Hemije, selekcija ekipa ocajna, a sve krece zna se od trenera!

ANALiticar

pre 5 godina

Grobar sam, umeren, radujem se uspesima i zvezde u evropi. U partizanu me nervira samo Gagic, covek nema nikakvu kosarkasku inteligenciju, neverovatno kako ima glupa resenja koja skupo kostaju tim. Ali pisem zbog zvezde, i dva njena igraca, Davidovca i Dobrica, a pre svega Dobrica. Ovo sto Tomic radi je kriminal, iz aviona se vidi da su ova dva igraca budućnost Srpske kosarke i vanserijski talenti, a trener ih pusta po tri minuta. Za Dobrica tvrdim da ce biti nas najbolji igrac za par godina, samo treba da ga ubace u vatru da se kali, a Tomic mu da samo par minuta iako ovaj sve odigra kako treba, on ga izbaci iz igre?? Znam da su stranci skupo placeni i moraju da igraju, ali mene Dobric oduševljava borbenoscu, skocnoscu, pozrtvovanoscu i kosarkaskim bezobrazlukom, i malo mu treba da postane vrhunski igrac, i mogao je to i ove godine da zvezdu vodi neko drugi.
Nek pobedi bolji u subotu a da Aba ligu osvoji Srpski tim

Objektivni Zvezdas

pre 5 godina

Grobar sam, umeren, radujem se uspesima i zvezde u evropi. U partizanu me nervira samo Gagic, covek nema nikakvu kosarkasku inteligenciju, neverovatno kako ima glupa resenja koja skupo kostaju tim. Ali pisem zbog zvezde, i dva njena igraca, Davidovca i Dobrica, a pre svega Dobrica. Ovo sto Tomic radi je kriminal, iz aviona se vidi da su ova dva igraca budućnost Srpske kosarke i vanserijski talenti, a trener ih pusta po tri minuta. Za Dobrica tvrdim da ce biti nas najbolji igrac za par godina, samo treba da ga ubace u vatru da se kali, a Tomic mu da samo par minuta iako ovaj sve odigra kako treba, on ga izbaci iz igre?? Znam da su stranci skupo placeni i moraju da igraju, ali mene Dobric oduševljava borbenoscu, skocnoscu, pozrtvovanoscu i kosarkaskim bezobrazlukom, i malo mu treba da postane vrhunski igrac, i mogao je to i ove godine da zvezdu vodi neko drugi. Nek pobedi bolji u subotu a da Aba ligu osvoji Srpski tim
(ANALiticar, 31. mart 2019 13:57)
Svaka cast i kapa dole na komentaru, neka nam prirede jos jednu gladijatorsku borbu i nek pobedi bolji tim.

Ćale mi bogat

pre 5 godina

Zanima me da li ce i komsije Čovica igrati, lepo neka napravi prvu petorku sa sledecim igracima.

1. Sin (draganče)
2. Komšija sa 1 sprata
3. Komšija iz lokalnog kafića
4. Komšija frizer
5. Komšija koji radi u brzoj hrani

Na klupi, Komšija taksista, drug od sina, sin od Komšinice,

Fora na kraju, šalje Čović preko društvenih mreža postavu Zvezde, kad ono stavio SEEN.

Seen...

Pedja

pre 5 godina

Koji problem ima Tomic sa Dobricem na primer? Sta on to radi toliko lose da zasluzi jedva koji minut na parketu? Nisam iz struke ali kosarku pratim veoma dugo i apsolutno mi nije jasno. Domaci igraci mu bukvalno preokrenu momentum i dobiju prethodni derbi i on opet fura jedne, te iste strance. Kao domaci trener bi trebalo da ukapira bitnost srcanosti i razumevanja utakmice kao sto je derbi u glavama domacih igraca u odnosu na strance. U redu je da na parketu budu Peperoglu ili Rivers kao iskusni i dokazani igraci ali u istom trenutku oko njih treba da budu bar 2-3 domaca igraca. Dobric, Davidovac, Simanic, Covic... Juce taj isti Simanic odlicna partija u odbrani i napadu za svega nekoliko minuta u prvom delu. I onda u drugom ni minut??? Sta je u glavi Tomicu to niko ne zna... Verovatno nista.

mareee

pre 5 godina

Odavno nije bio ovako ujednacen odnos snaga. Zvezda bolja pojedinacno, Partizan timski, nekad jedno pobedi, nekad drugo. I sad cela sezona staje u 40 minuta. Daj da jedna serija prodje bez incidenata, price o kradjama, namestaljkama i da uzivamo u najlepsem sportu na svetu. A bolji neka pobedi, ko god da prodje, zasluzio je. Sportski pozdrav od Zvezdasa.

zoran

pre 5 godina

čisto razmišljam, da li je subotnja utakmica mogla da se igra u areni, sa učešćem i delija i grobara i da spetakl bude kompletan, pa nek ide život....da bude jedan dan ko nekad kad su se igrali pravi derbiji... čisto razmišljam....

Rade

pre 5 godina

Dobro, je da su obe ekipe motivisane i da se gine na terenu. Ipak kao nekadašnji košarkaš dajem laganu prednost Zvezdi. Kao veliki Partizanovac drago mi je, da je Trinki polako složio ne još sve kockice, još malo mu fali. Več je ionako napravio veliki uspeh osvajanjem kupa i ulaskom među najbolje četiri ekipe u ABA ligi. Ako slučajno nekim čudom eliminišemo Zvezdu, bićemo tanki za finale. Sve u svemu neka pobedi bolji i neka Srbija uzme ABA ligu I da vrati pehar tamo gde mu je i mesto. Sportski pozdrav Srbiji iz Slovenije.

djdj

pre 5 godina

@Лазар, 31. mart 2019 18:33

Normalna stvar da je Partizan igrao sa manjim budzetom nego Zvezda ili Buducnost sad. Npr u nekoj od sezona imas samo jednog stranaca Palasia.
U starom sistemu takmicenja je bilo mnogo teze pobediti favorita zbog manjeg broja utakmica.
Sta ti mislis da je Kosta Perovic bolji centar od npr. Ristica? A koliko je Kosta samo minuta odigrao u el...

Laki

pre 5 godina

Tragicna i mizerna predstava za svakog navijaca.10 stranaca i jos 8 domacih igraca i 4 neopredeljena.Nikad jadniji Partizan i Zvezda ostavljaju utisak ocajnika.

киза Д

pre 5 godina

За ..napolitanke.... свиран је фаул над Грком али и одмах Болтаузер свира неспорстку која је листа као суза.Да је Партизан био у бонусу била би 3 бацања за Звезду па онда за Партизан.Суђење је било одлично Пукл и Болтаузер су уз Радовића прва тројка АБА лиге.

dejo

pre 5 godina

Čemu ovakav naslov? Zašto ovoliko tenzija u košarci, u društvu? Neka ljudi igraju i neka bolji pobedi ! I kakvi su nam derbiji kad svako igra pred samo svojim navijačima !?!? Dva kluba iz istog grada, iste države... Bruka šta napraviše uprave od sporta !!!