Ponedeljak, 25.03.2019.

15:50

Real obara rekord i daje za Mbapea 280.000.000 evra!

Španski velikan Real Madrid ponudiće Pari Sen Žermenu 280 milona evra za transfer napadača Kilijana Mbape, prenosi Frans Fudbal.

Izvor: PT

Real obara rekord i daje za Mbapea 280.000.000 evra! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

89 Komentari

Sortiraj po:

Sd

pre 5 godina

Ne da je realna cjena, nego je prerealna. Pa ipak decko ima tek 20 napunjenih godina. Eksplozivnost, talent, djecko realno nema limita. Ko je Kilijan Mbape svi smo vidjeli protiv Argentine kada je pretrcao 3-4 Argentinska igraca, na kraju napravljen penal nad njim. Drugacije ga nisu mogli zaustaviti. Pri svemu tome, njemu je tek 20 ljeta. Pa ko ce da kosta 300 miliona ako ne Kilijan, ko.??

Beoman

pre 5 godina

@Bacanje para,za 280 miliona napravis citavu ekipu,nikada napadaci nisu garant da ces osvojiti LS,pariz je najbolji primer platili su nejmara, kavanija mbapea 470 mil evra a iz LS ih izbacuje ko stigne u dva duela protiv napolija kulibali ih stavio u dzep sva trojicu a to boze najbolji ofanzivni trio novac se ulaze u sredinu terena i odbranu bez toga nema titula real bez ramosa je primio 4 gola od jednom ajaksa toliko o tome
(Igor, 25. mart 2019 19:13)
Ofanzivni bekovi i dobar golman vredi vise od golgetera, barcelona harala sa daniom alvezom, milan sa kafuom, bajern sdobrim golmanima, bekovima i solidnim strelcima, real uvek imao dobre bekove a ronaldo mopze sve pozicie, sto se tice Ivana Kampe i Anelke nemogu jos uvek da svatim da ih real proda, pa robena proda real a na kraju zasra sa ronaldom, ronaldo i mesi su najbolji igraci sveta svih vremena ali ronaldo bez ramosa i marselja nebi osvojio nit jednu titulu srealom.

JJK

pre 5 godina

Po mojem misljenju on je vec sad skoro pa najbolji na svetu. Mozda je samo jos uvek Mesi iznad koji je priznali mi ili ne stvarno neka druga prica. I kao sto neko rece, upravo od Mesija nije bilo ovakvog super talenta. Def sledeci vladar zlatne lopte i napadac koji ce obeleziti narednih 15 god svetskog fudbala. Kako se samo najezim kad pogledam koliko su francuzi jaki a tako jos uvek mladi. Pogba, Mbape, Dembele, Kante, Grizman, Varan , tu je jos nekoliko veoma mladih i talentovanih igraca. Sjajna generacija koja bi mogla vladati otprilike kao i Spanija . Real ako ga dovede, isplatice im se visestruko. Zlatna koka svetskog fudbala i po meni bolja investicija od Nejmara.

Oliver Nedeljkovic, zapamtite to ime

pre 5 godina

Pijani zlotvor

ima problem, i zastrasujuce je da jedan takav igrac moze jos napredovati! A Mesi i vredi oko 2 milijarde. Na žalost.

Mister Vo

pre 5 godina

@ the_clash
Prosecna plata u Engleskoj sigurno nije 2800 funti. Svakako, razlika je oko 7x, znaci ti bi Maradonu prodao za 70 miliona. Nije samo devalvacija novca u pitanju nego i popularizacija fudbala...

neko

pre 5 godina

Sve to nista. Trofej nema. A psihicki padne u odlucujucim utakmicama. Tipa masi penal i kosta ekipu trofeja. Najveci ikada malo morgen. On je negde na 20-om mestu. Tako da nista.

Freedom

pre 5 godina

(neko, 25. mart 2019 18:49)

Mesi ima fenale svetskog, tesno izgubljeno
Finale copa amerika 2x izgubio na penale
Najbolji asistent i strelac Argentine u istoriji
het trik Brazilu

Stvarno ni makac.

Igor

pre 5 godina

Bacanje para,za 280 miliona napravis citavu ekipu,nikada napadaci nisu garant da ces osvojiti LS,pariz je najbolji primer platili su nejmara, kavanija mbapea 470 mil evra a iz LS ih izbacuje ko stigne u dva duela protiv napolija kulibali ih stavio u dzep sva trojicu a to boze najbolji ofanzivni trio novac se ulaze u sredinu terena i odbranu bez toga nema titula real bez ramosa je primio 4 gola od jednom ajaksa toliko o tome

pesadinac

pre 5 godina

Sa extra bonusima i delu ispod stola ceo transfer ima da iznosi nekih tricavih petsomiliona ili ti pola milijarde evra.
Dok Arapi, Rusi i ostali glupi sponzori imaju nafte te sume mogu da se plate. Ukrades od vlastitog naroda pa das tudjinu da se rasipa gradeci ogromne stadione i dovodi igrace po zelji i za svaku cenu. Zapadnjaci tajkune iz tih sponzorskih zemalja tapsu po ledjima i uvlace im se u dupe sve dok ne izvuku ono sto zele, posle ih proglase nepozeljnima i oduzmu sve sto su uneli u neku od zapadnih zemalja. Pameti gde si.

neko

pre 5 godina

Mitar boli istina. Al to nije razlog da se nerviras. Izadji prosetaj, udahni svezeg vazduha. Bit ce ti lakse. Ne sekiraj se ti za Mesija. On samo u uefaloni moze da briljira. Ovamo ni makac. :)

stoler

pre 5 godina

Valjda nece zavrsiti u tom smecu od kluba, takvom igracu nije mesto u tom klubu koji je pola svojih trofeja prakticno oteo i uzeo nezasluzeno.

"ako za 6 meseci ne osetite boljitak, odlazim"-AVe 2012-te

pre 5 godina

Avramovic je za upola manje kupio celsi hahaha kakvo bacanje para,mogli su da kupe celu banana super ligu i ostalo bi im 279miliona ;-)

Sd

pre 5 godina

Ako je Ronaldo Juventusa kostao 115 miliona. Onda bi Mbape zbog godina, al ponavljam iskljucivo zbog godina(jer djecko je ipak citavih 14 godina mladji od CR7) morao da kosta minimalno 370 miliona evra. Djecko je ipak zvijer, nema limita.

dejandddddd

pre 5 godina

Svako od nas može da bude dobar trener, dodje i kaže "želim da podmladim tim" i da za jednog igrača 280 miliona. Da li može smwšmike da bude od ovoga!?!?!?!?!?
:)))))))

Mitar

pre 5 godina

 A u reprezentaciji sam pravi spisak. Zato tako i igra u njoj.
(neko, 25. mart 2019 17:23)

Kad Mesija uzimas u usta da ustanes, jel ti jasno?

THE FINAL CUT

pre 5 godina

Како се крећу цене из године у годину, за ПСЖ је боље да сачека типа две године и продаће га за 400 милиона лагано.

basler

pre 5 godina

fenjeras. kakva diminacija, u 5 god Real osvojio 4 titule LS.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (tetka, 25. mart 2019 16:41)

Dzaba vam sve kad vas Barcelona mlati kao vola u kupusu . Osvajali ste ligu sampiona iz nepostojecih penala i ofsajda na celu sa onim razmazenim egocentrikom i padavicarom Ronaldom. Mesiju nikad nije bio ni do gleznja. Respekt za barcu i Mesija za sve sto su uradili zadnju deceniju . Gazili su oni i Bayern, al znao je i Bayern njih nagaziti .Uvek bilo cisto i fer rivalstvo bez sudijskih repova. Ali sa Realom je uvek bila kradja, uvek.

Walt

pre 5 godina

Mbpae je najprecenjinji igrač u novijoj istoriji,dečko je samo brz i ništa više,bez neke tehnik,bez šuta i skromne završnice.Najviše me podseća na Salaha,fizikalac bez talenta,da ne igra u bednoj francuskoj ligi tek bi se videlo koliko ne zna,kao što se uostalom vidalo protiv Junajteda u LŠ gde se saplitao preko lopte.

neko

pre 5 godina

Cuj Mbape precenjen. A decko je Argentinu sam pobedio.I nije samo brz vec ima sjajnu tehniku. A mlad je i jos ce vise napredovati. Eto on sa 20 nepunih godina uze svetsko prvenstvo uz ogroman ucinak samog njega, dok vas madjionicar Mesi preso 30 nista. Jedino sa Barselinom. A tu mora jer igra cela Barselone je njemu predodredjena. A u reprezentaciji sam pravi spisak. Zato tako i igra u njoj.

samo jako

pre 5 godina

(Hemingvej, 25. mart 2019 16:53)ma nigde veze , imao sam priliku razgovarati sa nekim ljudima iz Madrida i mogu vam reci da su optereceni trofejom LS. Liga ih ne interesuje toliko jer njihova istorija se pre svega vezuje za LS . a Calcio je poceo da gubi smisao onog trenutka kad su svi poceli vise da se interesuju za Evropu. pa dovoljno je videti neke izjave Carla Ancelotija i Berluskonija u kojima su govorili da ih Skudeto ne interesuje vec samo Evropa, a u tom periodu Inter videvsi da nema sta da trazi protiv najjacih Evropskih timova se okrenuo utesnim titulama u domacem prvenstvu. takav je i slucaj bio u Spaniji prethodnih sezona, Barca grize u Ligi jer nemaju kvalitet za osvajanje LS jer tu skoro svaku utakmicu igras protiv najboljih timova na kontinentu.

Q_pax

pre 5 godina

Ne bih se ja slozio s tim.Gubi znacaj kod internacionalnih fanova koji se naravno ne mogu poistovetiti sa domacim ligama u tolikoj meri,pa im je jedino merilo uspeha liga sampiona, ali ipak samo malo video sveta , proputovao i mogu ti reci sledece. Bez preterivanja, bar 80 % engleza bi uvek uzelo domacu titulu pre evropske kad bi morali birati.Zasto ?Pa npr navijacu Unitedda je najveci rival Liverpool, Arsenal, City..Kod njih tinjaju ogromna rivalstva, po 100 godina duga.I najbitnije im je pobediti najvece rivale u toj trci .A evropa je smao bonus. U Italiji i Spaniji je ista prica. S tim da je calco izgubio na vrednosti jer nema konkurencije i sigurno stoji da bi navijaci Juventusa dali poneki skudeto za 1 LS ,al skudeto ce im uvek biti najbitniji generalno gledajuci.To svako zna ko je bar malo upoznat sa talijanskom fudbalskom kulturom. U Spaniji sam proveo dosta vremena i nemoj misliti da sam fan Barcelone , nisam poklonik uopste spanskog fudbala, ali navijaci Reala, kastiljanci su toliko ogorceni katalonskom dominacijom spanskim fudbalom u proteklih 10-15 godina i raznoraznim ponizavanjima da bi veruj mi dali i neku titulu LS za par titula domacih titula i pobeda nad barsom.Imate iskrivljeno misljenje i sistem vrednovanja kao i u mnogo cemu drugom, na zalost.
(Hemingvej, 25. mart 2019 16:53)

Odlican komentar , ali ovo ti je ovde druze obdaniste.Ne kapiraju deca mnoge stvari.Pozz

Hemingvej

pre 5 godina

samo jako, 25. mart 2019 17:09)
Ti si pricao sa nekim ljudima , ja sam drug moj ziveo dole skoro 2 godine i poznajem jako dobro njihov mentalitet i fudbalsku kulturu te tradiciju .Te u ovom konkrentnom slucaju ti mogu reci da nemas uopste predstavu koliko navijace Reala boli dominacija "separatista" iz Katalonije u njihvom nacionalnom prvenstvu ,a usput su katalonci tu dominaciju znali zaciniti isto tako i ponekim evropskim trofejem. Kad im spomenes Mesija, doslovno im se dize kosa na glavi, oseti se nelagoda, da ne kazem neki strah,panika.. Ali ako ce ti biti lakse ziveti u zabludi, neka bude po tvom. Sportski pozz svima

4k4.Dex

pre 5 godina

Pametno... hvala bogu vise da ste se setili. 5 godina dinar nisu potrosili pa mora nekad da se renovira tim. Cifra je nebitna koliko su ustekovali para ovih godina mogu 5 Mbapea da kupe.

4k4.Dex

pre 5 godina

@psg
Pa ne pita se samo PSG valjda je najbitnije sta kaze Mbape. A posto se Real Madrid ne odbija ni za male pare sve ti je jasno. Hoce covek na visi nivo fudbala sto i zasluzje. Nece valjda da igra francusku ligu ceo zivot koju je prevazisao jos u Monaku.

ko-ometator

pre 5 godina

280 miliona evradi za jednog lika koji trci brzo za loptom dva put nedeljno? A planeta prenaseljena, nema dovoljno hrane i vode za sve. Pa za ovu sumu novca moze jede cela evropa mesec dana lebac i slaninu i da nam ostane za ladno pivo ...

bmiles

pre 5 godina

Kad se Real odrekao Ronalda,Juventus je za samo nedelju dana prodao dres CR7 za rekordnih 75,ooo!O poseti,reklamama,sponzorima ucestvovanju u LS,gostovanjima po svetu narocito na drugim kurentnim trzistima da ne govorim.Pa skoro svako drugo dete u Cikagu nosi Ronaldov dres, a minimum je cena od $45 po komadu!Mogu da zamislim kakva ce reakcija biti ako dodje Mbape!On je buduca zvezda,atraktivan za vecinu navijaca,sirom sveta.Nesto sto se mora staviti u pogon za zgrtanje para.Decko je sa 20 godina osvojio titulu svetskog prvaka sa Francuskom,sto nije poslo za nogom ni Mesiju ni CR7! Cifra je itekako isplatljiva!Kad se podeli na 4 godine ta suma ukazace vam se da je sa ekonomskog aspekta itekako opravdana!Pored toga dolazi u popularniji klub uzgred i trofejniji a trener mu je zemljak.Uspeh zagarantovan,karijera u usponu,zlatna lopta izvesna,pogotovo sto Mesi i Ronaldo polako odlaze.

the_clash

pre 5 godina

Jos pre neke 2 godine dok je igrao za Monaco sam rekao da onaj ko dovede ovog decka, resio je verovatno dominaciju na nacionalnom i evropskom nivou narednih 10 ak god. Decko je strasan potencijal. Po meni najveci talenat od pojave Mesija. I nebo mu je granica. Vec ima mundijal, a samo mu 19 god. Brz kao vetar, odlicna tehnika i kontrola lopte, sut sa obe noge, prodoran , ma cudo od igraca vec sad a prostora za napredak sigurno ima. Podseca na Anrija i zubu Ronalda. Od obojice ima ponesto. PSG je veliki klub , ali sam slag fudbalske klupske torte trenutno zna se sta je . Mancester United je to jos uvek, te Barcelona i Real u Spaniji. Milan je tu ispao iz tog kruga, dok se Liverpool tek vraca pomalo.Bayern i Juventus imaju neku dr politiku i nije Mbape za njih. On treba nivo iznad .U tim klubovima ,brendovima i marketisnki potencijal max dolazi do izrazaja tako da ocekujem i Mbape i Nejmar da uskoro dignu sidro iz "zlatnog kaveza" jer tamo ne mogu dosegnuti max popularnost i izgraditi ime, jer sa PSG se ne poistovecuje ni priblizan br navijaca kao sa gore spomenutim divovima. A o cenama ce uvek biti price i polemike.Pa Maradona je placen samo oko 10 milona dolara Barceloni za tranfer u Napoli 85-e..Jel znate koji je to tada novac bio i koliko se o tome pricalo ? 70 ih je u Engleskoj prosecna plata bila manja od 400 funta , a danas je 2 800 ! Dakle besmislena diskusija. Vredi onoliko koliko je kupac spreman da ponudi i to je to. Ako ga Real dovede, posao decenije..

fenjeras

pre 5 godina

Samo da dodam, ako Real dovede Mbapea , mora se priznati da bi to bio veliki posao. S obzirom da Mesi ulazi u godine i da nema jos puno vrhunskih sezona u nogama, moglo bi se desiti da Real konacno preuzme primat sa Mbapeom i Viniciusom u doglednoj buducnosti i zadominira kako je to radila Barcelona prethodnih 10 ak godina .Iako takvu vrstu dominacije ce tesko ikad iko ponoviti..

Huntelaar

pre 5 godina

(fenjeras, 25. mart 2019 16:19)
Slazem se sa tobom druze, ali po svemu sto si napisao vidi se da navijas za Barsu i da ne podnosis Real.. Ja ne navijam ni za Barsu ni za Real, cak sta vise vise gotivim Barsu i tacno je da ih je Barsa tukla svih ovih godina i to bas ih je tukla, u Španskoj ligi su imali slab ucinak, ali kako god bilo, 3x za redom osvojiti LS sa istom generacijom, to je ipak istorija, i da su ih sudije gurale jesu, ali pamtice se ovo prvo... i da se nadovezem na moj komentar, to su sve ucinili od prosle smene generacije, tako da slicno nesto se ocekuje od njih i sada.. Sportski pozdrav!

Hemingvej

pre 5 godina

(samo jako, 25. mart 2019 16:39

Ne bih se ja slozio s tim.Gubi znacaj kod internacionalnih fanova koji se naravno ne mogu poistovetiti sa domacim ligama u tolikoj meri,pa im je jedino merilo uspeha liga sampiona, ali ipak samo malo video sveta , proputovao i mogu ti reci sledece. Bez preterivanja, bar 80 % engleza bi uvek uzelo domacu titulu pre evropske kad bi morali birati.Zasto ?Pa npr navijacu Unitedda je najveci rival Liverpool, Arsenal, City..Kod njih tinjaju ogromna rivalstva, po 100 godina duga.I najbitnije im je pobediti najvece rivale u toj trci .A evropa je smao bonus. U Italiji i Spaniji je ista prica. S tim da je calco izgubio na vrednosti jer nema konkurencije i sigurno stoji da bi navijaci Juventusa dali poneki skudeto za 1 LS ,al skudeto ce im uvek biti najbitniji generalno gledajuci.To svako zna ko je bar malo upoznat sa talijanskom fudbalskom kulturom. U Spaniji sam proveo dosta vremena i nemoj misliti da sam fan Barcelone , nisam poklonik uopste spanskog fudbala, ali navijaci Reala, kastiljanci su toliko ogorceni katalonskom dominacijom spanskim fudbalom u proteklih 10-15 godina i raznoraznim ponizavanjima da bi veruj mi dali i neku titulu LS za par titula domacih titula i pobeda nad barsom.Imate iskrivljeno misljenje i sistem vrednovanja kao i u mnogo cemu drugom, na zalost.

mighty banana

pre 5 godina

Ako daju tolike pare za jednog igrača želim mu da polomi nogu i da se pokaže koliko je besmisleno davati tolike pare za samo jednog igrača! Inače nemam ništa protiv dečka, čak mi se sviđa kako igra.

Dachazvezda

pre 5 godina

Jaoooooo.. Tugooo od fudbala!!! Dok vam ne uvedi neki SELERI KAP...
OVO GUBI SVAKI SMISAO!!!
I sad 90% timova u Evropi koji prosecno vrede po 50tak miliona komplet, treba da igra sa njima!????

samo jako

pre 5 godina

(fenjeras, 25. mart 2019 16:19) i ko ce se za 20 godina secati Barcinih titula u La Ligi? kako ljudi ne shvatate da su titule u prvenstvu izgubile znacaj od kad je uveden ovaj format, da po nekoliko timova ide direktno u LS. pa Juventus bi menjao 5 poslednjih Skudeta za jednu LS. jedini izuzetak je PL koja donosi ogroman novac, sve ostalo nema neki veliki znacaj.

Hemingvej

pre 5 godina

(samo jako, 25. mart 2019 16:39

Ne bih se ja slozio s tim.Gubi znacaj kod internacionalnih fanova koji se naravno ne mogu poistovetiti sa domacim ligama u tolikoj meri,pa im je jedino merilo uspeha liga sampiona, ali ipak samo malo video sveta , proputovao i mogu ti reci sledece. Bez preterivanja, bar 80 % engleza bi uvek uzelo domacu titulu pre evropske kad bi morali birati.Zasto ?Pa npr navijacu Unitedda je najveci rival Liverpool, Arsenal, City..Kod njih tinjaju ogromna rivalstva, po 100 godina duga.I najbitnije im je pobediti najvece rivale u toj trci .A evropa je smao bonus. U Italiji i Spaniji je ista prica. S tim da je calco izgubio na vrednosti jer nema konkurencije i sigurno stoji da bi navijaci Juventusa dali poneki skudeto za 1 LS ,al skudeto ce im uvek biti najbitniji generalno gledajuci.To svako zna ko je bar malo upoznat sa talijanskom fudbalskom kulturom. U Spaniji sam proveo dosta vremena i nemoj misliti da sam fan Barcelone , nisam poklonik uopste spanskog fudbala, ali navijaci Reala, kastiljanci su toliko ogorceni katalonskom dominacijom spanskim fudbalom u proteklih 10-15 godina i raznoraznim ponizavanjima da bi veruj mi dali i neku titulu LS za par titula domacih titula i pobeda nad barsom.Imate iskrivljeno misljenje i sistem vrednovanja kao i u mnogo cemu drugom, na zalost.

Marko

pre 5 godina

Ne pratim ligu sampiona zadnjih 5-6 godina (doduse pogledam Ronalda u oba polufinala ,to se ne propusta), najvise mi smeta sto su jedni te isti timovi i 1/8 i 1/4 finala, isti "derbiji" svake druge godine ,Liverpul,Juve,Barsa,Atletiko,Real,Celzi,Inter bla bla bla brate smorilo vise ....

Nek naprave na fazon NBA kad vec uvek isti igraju svake godine :P

I sve veci jaz i manje sanse za druge klubove , smooooor (dobro ko nije gledao zlatno doba fudbala tj 90-te ,mozda i nije smoren toliko)

eeee

pre 5 godina

I da sad ja pitam sve pametnjakovice(lazne moraliste),koja je razlika izmedju njih i npr. PSG-a osim sto su poceli ranije da se razbacuju parama?

fenjeras

pre 5 godina

(Huntelaar, 25. mart 2019 15:57

Care i ta zlatna generacija sve sa Ronaldom je samo 2 x bila prvak Spanije u 9 godina!! Dobijali su porcije i samare od Barcelone da ce ih obrazi briditi jos dugi niz godina.. Pa njih je Barcelona samarala svo ovo vreme i dok su kao osvajali LS. Dakle tu nesto smrdi ! Prvak si kao evrope, a najveci rival u tvom dvoristu cisti prasinu. U cemu je stvar ?Pa u skandaloznom sudjenju.Nije uopste sporno, mnogi velikani su imali katkad pomoc sudija, ali se znaju oni i zakinuti.A Real, pa ono je bilo vredjanje inteligencije prijatelju.Morala se napraviti prica, max marketinski eksplatisati Ronalda. Protiv PSG prosle sezone Kros metar u ofsajdu,citav metar po prijemu lopte i svira se penal umesto ofsajda .Neverovatno! A onda Ramos igra rukom i umersto da PSG pboedi vec u Madridu oni su ih masakrirali i utabali Realu put u cetvrt finale .A onda tamo , jos jedan neverovatni penal protiv Juvenstusa.Pa kao da ni to nije bilo dovoljno, nije sviran penal protiv bayerna iako je cak i sam Marcelo kasnije priznao da je bio penal. Da li treba da pricam o ukidanju ofsajda kad igra "kraljevski klub" ? Da li treba spominjati 2 gola iz ofsajda Ronalda protiv Bayerna ? Nepostojeci crveni karton ? gol iz ofsajda protiv Atletica u finalu ?? Druze toliko su imali vetar u ledja da se citav svet sprda s njima. Najveca prevara i farsa u istoriji fudbala bez premca. Jesu li najveci klub na svetu, jesu, nemam je problem s tim, ali boli nepravda i laz mnoge .O tome se radi.

Oliver Kosta

pre 5 godina

Real mora da kupi ograce u vrednosti 500 miliona ako zeli nesto da popravi. Tesko da ve izdvojiti toliko novca. Mbape je odlican igrac ali mnogi je to novca.

psg

pre 5 godina

pazi da ga ne pusti PSG, kao da im trebaju pare.. potencijalna visestruka zlatna lopta u buducnosti ti je u timu i da ga das klubu koji ti je direktni konkurent za LS, za koju bi sve dali..

Ringo Star

pre 5 godina

Nekada za to se mogla kupiti cela Francuska sa svim kolonijama....
(Jon Bon Jovi, 25. mart 2019 15:44)


neka si i ti bio bruce springnsteen....

Huntelaar

pre 5 godina

Nikada nisam voleo Real, ali od svih bogatih ekipa,ipak oni imaju istoriju.. Mbape ima potencijala da bude jedan od najboljih, i iskreno nesto mi smrdi da ce da naprave ubitacan tim, stvarno im treba dobra rekonstrukcija, secam se pre nekih 10god kada su rasprodali tim, Robena, Snajdera i mog Huntelara i jos dosta njih, nastala je njihova zlatna generacija sa sve Ronaldom :)

Pijani zlotvor

pre 5 godina

Necu se pravit da sam nogometni snob koji gleda francusku ligu, ali u lp sam protiv uniteda vidio u par navrata da decko ima problem sa stopanjem lopte u jednostavnim situacijama.
Slazem se... talent, buducnost, bla bla... ali onda messi vrijedi 2 milijarde.

psg

pre 5 godina

pazi da ga ne pusti PSG, kao da im trebaju pare.. potencijalna visestruka zlatna lopta u buducnosti ti je u timu i da ga das klubu koji ti je direktni konkurent za LS, za koju bi sve dali..

the_clash

pre 5 godina

Jos pre neke 2 godine dok je igrao za Monaco sam rekao da onaj ko dovede ovog decka, resio je verovatno dominaciju na nacionalnom i evropskom nivou narednih 10 ak god. Decko je strasan potencijal. Po meni najveci talenat od pojave Mesija. I nebo mu je granica. Vec ima mundijal, a samo mu 19 god. Brz kao vetar, odlicna tehnika i kontrola lopte, sut sa obe noge, prodoran , ma cudo od igraca vec sad a prostora za napredak sigurno ima. Podseca na Anrija i zubu Ronalda. Od obojice ima ponesto. PSG je veliki klub , ali sam slag fudbalske klupske torte trenutno zna se sta je . Mancester United je to jos uvek, te Barcelona i Real u Spaniji. Milan je tu ispao iz tog kruga, dok se Liverpool tek vraca pomalo.Bayern i Juventus imaju neku dr politiku i nije Mbape za njih. On treba nivo iznad .U tim klubovima ,brendovima i marketisnki potencijal max dolazi do izrazaja tako da ocekujem i Mbape i Nejmar da uskoro dignu sidro iz "zlatnog kaveza" jer tamo ne mogu dosegnuti max popularnost i izgraditi ime, jer sa PSG se ne poistovecuje ni priblizan br navijaca kao sa gore spomenutim divovima. A o cenama ce uvek biti price i polemike.Pa Maradona je placen samo oko 10 milona dolara Barceloni za tranfer u Napoli 85-e..Jel znate koji je to tada novac bio i koliko se o tome pricalo ? 70 ih je u Engleskoj prosecna plata bila manja od 400 funta , a danas je 2 800 ! Dakle besmislena diskusija. Vredi onoliko koliko je kupac spreman da ponudi i to je to. Ako ga Real dovede, posao decenije..

Pijani zlotvor

pre 5 godina

Necu se pravit da sam nogometni snob koji gleda francusku ligu, ali u lp sam protiv uniteda vidio u par navrata da decko ima problem sa stopanjem lopte u jednostavnim situacijama.
Slazem se... talent, buducnost, bla bla... ali onda messi vrijedi 2 milijarde.

Ringo Star

pre 5 godina

Nekada za to se mogla kupiti cela Francuska sa svim kolonijama....
(Jon Bon Jovi, 25. mart 2019 15:44)


neka si i ti bio bruce springnsteen....

fenjeras

pre 5 godina

(Huntelaar, 25. mart 2019 15:57

Care i ta zlatna generacija sve sa Ronaldom je samo 2 x bila prvak Spanije u 9 godina!! Dobijali su porcije i samare od Barcelone da ce ih obrazi briditi jos dugi niz godina.. Pa njih je Barcelona samarala svo ovo vreme i dok su kao osvajali LS. Dakle tu nesto smrdi ! Prvak si kao evrope, a najveci rival u tvom dvoristu cisti prasinu. U cemu je stvar ?Pa u skandaloznom sudjenju.Nije uopste sporno, mnogi velikani su imali katkad pomoc sudija, ali se znaju oni i zakinuti.A Real, pa ono je bilo vredjanje inteligencije prijatelju.Morala se napraviti prica, max marketinski eksplatisati Ronalda. Protiv PSG prosle sezone Kros metar u ofsajdu,citav metar po prijemu lopte i svira se penal umesto ofsajda .Neverovatno! A onda Ramos igra rukom i umersto da PSG pboedi vec u Madridu oni su ih masakrirali i utabali Realu put u cetvrt finale .A onda tamo , jos jedan neverovatni penal protiv Juvenstusa.Pa kao da ni to nije bilo dovoljno, nije sviran penal protiv bayerna iako je cak i sam Marcelo kasnije priznao da je bio penal. Da li treba da pricam o ukidanju ofsajda kad igra "kraljevski klub" ? Da li treba spominjati 2 gola iz ofsajda Ronalda protiv Bayerna ? Nepostojeci crveni karton ? gol iz ofsajda protiv Atletica u finalu ?? Druze toliko su imali vetar u ledja da se citav svet sprda s njima. Najveca prevara i farsa u istoriji fudbala bez premca. Jesu li najveci klub na svetu, jesu, nemam je problem s tim, ali boli nepravda i laz mnoge .O tome se radi.

eeee

pre 5 godina

I da sad ja pitam sve pametnjakovice(lazne moraliste),koja je razlika izmedju njih i npr. PSG-a osim sto su poceli ranije da se razbacuju parama?

Dachazvezda

pre 5 godina

Jaoooooo.. Tugooo od fudbala!!! Dok vam ne uvedi neki SELERI KAP...
OVO GUBI SVAKI SMISAO!!!
I sad 90% timova u Evropi koji prosecno vrede po 50tak miliona komplet, treba da igra sa njima!????

Q_pax

pre 5 godina

Ne bih se ja slozio s tim.Gubi znacaj kod internacionalnih fanova koji se naravno ne mogu poistovetiti sa domacim ligama u tolikoj meri,pa im je jedino merilo uspeha liga sampiona, ali ipak samo malo video sveta , proputovao i mogu ti reci sledece. Bez preterivanja, bar 80 % engleza bi uvek uzelo domacu titulu pre evropske kad bi morali birati.Zasto ?Pa npr navijacu Unitedda je najveci rival Liverpool, Arsenal, City..Kod njih tinjaju ogromna rivalstva, po 100 godina duga.I najbitnije im je pobediti najvece rivale u toj trci .A evropa je smao bonus. U Italiji i Spaniji je ista prica. S tim da je calco izgubio na vrednosti jer nema konkurencije i sigurno stoji da bi navijaci Juventusa dali poneki skudeto za 1 LS ,al skudeto ce im uvek biti najbitniji generalno gledajuci.To svako zna ko je bar malo upoznat sa talijanskom fudbalskom kulturom. U Spaniji sam proveo dosta vremena i nemoj misliti da sam fan Barcelone , nisam poklonik uopste spanskog fudbala, ali navijaci Reala, kastiljanci su toliko ogorceni katalonskom dominacijom spanskim fudbalom u proteklih 10-15 godina i raznoraznim ponizavanjima da bi veruj mi dali i neku titulu LS za par titula domacih titula i pobeda nad barsom.Imate iskrivljeno misljenje i sistem vrednovanja kao i u mnogo cemu drugom, na zalost.
(Hemingvej, 25. mart 2019 16:53)

Odlican komentar , ali ovo ti je ovde druze obdaniste.Ne kapiraju deca mnoge stvari.Pozz

Huntelaar

pre 5 godina

Nikada nisam voleo Real, ali od svih bogatih ekipa,ipak oni imaju istoriju.. Mbape ima potencijala da bude jedan od najboljih, i iskreno nesto mi smrdi da ce da naprave ubitacan tim, stvarno im treba dobra rekonstrukcija, secam se pre nekih 10god kada su rasprodali tim, Robena, Snajdera i mog Huntelara i jos dosta njih, nastala je njihova zlatna generacija sa sve Ronaldom :)

fenjeras

pre 5 godina

Samo da dodam, ako Real dovede Mbapea , mora se priznati da bi to bio veliki posao. S obzirom da Mesi ulazi u godine i da nema jos puno vrhunskih sezona u nogama, moglo bi se desiti da Real konacno preuzme primat sa Mbapeom i Viniciusom u doglednoj buducnosti i zadominira kako je to radila Barcelona prethodnih 10 ak godina .Iako takvu vrstu dominacije ce tesko ikad iko ponoviti..

bmiles

pre 5 godina

Kad se Real odrekao Ronalda,Juventus je za samo nedelju dana prodao dres CR7 za rekordnih 75,ooo!O poseti,reklamama,sponzorima ucestvovanju u LS,gostovanjima po svetu narocito na drugim kurentnim trzistima da ne govorim.Pa skoro svako drugo dete u Cikagu nosi Ronaldov dres, a minimum je cena od $45 po komadu!Mogu da zamislim kakva ce reakcija biti ako dodje Mbape!On je buduca zvezda,atraktivan za vecinu navijaca,sirom sveta.Nesto sto se mora staviti u pogon za zgrtanje para.Decko je sa 20 godina osvojio titulu svetskog prvaka sa Francuskom,sto nije poslo za nogom ni Mesiju ni CR7! Cifra je itekako isplatljiva!Kad se podeli na 4 godine ta suma ukazace vam se da je sa ekonomskog aspekta itekako opravdana!Pored toga dolazi u popularniji klub uzgred i trofejniji a trener mu je zemljak.Uspeh zagarantovan,karijera u usponu,zlatna lopta izvesna,pogotovo sto Mesi i Ronaldo polako odlaze.

THE FINAL CUT

pre 5 godina

Како се крећу цене из године у годину, за ПСЖ је боље да сачека типа две године и продаће га за 400 милиона лагано.

ko-ometator

pre 5 godina

280 miliona evradi za jednog lika koji trci brzo za loptom dva put nedeljno? A planeta prenaseljena, nema dovoljno hrane i vode za sve. Pa za ovu sumu novca moze jede cela evropa mesec dana lebac i slaninu i da nam ostane za ladno pivo ...

samo jako

pre 5 godina

(fenjeras, 25. mart 2019 16:19) i ko ce se za 20 godina secati Barcinih titula u La Ligi? kako ljudi ne shvatate da su titule u prvenstvu izgubile znacaj od kad je uveden ovaj format, da po nekoliko timova ide direktno u LS. pa Juventus bi menjao 5 poslednjih Skudeta za jednu LS. jedini izuzetak je PL koja donosi ogroman novac, sve ostalo nema neki veliki znacaj.

4k4.Dex

pre 5 godina

Pametno... hvala bogu vise da ste se setili. 5 godina dinar nisu potrosili pa mora nekad da se renovira tim. Cifra je nebitna koliko su ustekovali para ovih godina mogu 5 Mbapea da kupe.

"ako za 6 meseci ne osetite boljitak, odlazim"-AVe 2012-te

pre 5 godina

Avramovic je za upola manje kupio celsi hahaha kakvo bacanje para,mogli su da kupe celu banana super ligu i ostalo bi im 279miliona ;-)

Hemingvej

pre 5 godina

(samo jako, 25. mart 2019 16:39

Ne bih se ja slozio s tim.Gubi znacaj kod internacionalnih fanova koji se naravno ne mogu poistovetiti sa domacim ligama u tolikoj meri,pa im je jedino merilo uspeha liga sampiona, ali ipak samo malo video sveta , proputovao i mogu ti reci sledece. Bez preterivanja, bar 80 % engleza bi uvek uzelo domacu titulu pre evropske kad bi morali birati.Zasto ?Pa npr navijacu Unitedda je najveci rival Liverpool, Arsenal, City..Kod njih tinjaju ogromna rivalstva, po 100 godina duga.I najbitnije im je pobediti najvece rivale u toj trci .A evropa je smao bonus. U Italiji i Spaniji je ista prica. S tim da je calco izgubio na vrednosti jer nema konkurencije i sigurno stoji da bi navijaci Juventusa dali poneki skudeto za 1 LS ,al skudeto ce im uvek biti najbitniji generalno gledajuci.To svako zna ko je bar malo upoznat sa talijanskom fudbalskom kulturom. U Spaniji sam proveo dosta vremena i nemoj misliti da sam fan Barcelone , nisam poklonik uopste spanskog fudbala, ali navijaci Reala, kastiljanci su toliko ogorceni katalonskom dominacijom spanskim fudbalom u proteklih 10-15 godina i raznoraznim ponizavanjima da bi veruj mi dali i neku titulu LS za par titula domacih titula i pobeda nad barsom.Imate iskrivljeno misljenje i sistem vrednovanja kao i u mnogo cemu drugom, na zalost.

neko

pre 5 godina

Cuj Mbape precenjen. A decko je Argentinu sam pobedio.I nije samo brz vec ima sjajnu tehniku. A mlad je i jos ce vise napredovati. Eto on sa 20 nepunih godina uze svetsko prvenstvo uz ogroman ucinak samog njega, dok vas madjionicar Mesi preso 30 nista. Jedino sa Barselinom. A tu mora jer igra cela Barselone je njemu predodredjena. A u reprezentaciji sam pravi spisak. Zato tako i igra u njoj.

basler

pre 5 godina

fenjeras. kakva diminacija, u 5 god Real osvojio 4 titule LS.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (tetka, 25. mart 2019 16:41)

Dzaba vam sve kad vas Barcelona mlati kao vola u kupusu . Osvajali ste ligu sampiona iz nepostojecih penala i ofsajda na celu sa onim razmazenim egocentrikom i padavicarom Ronaldom. Mesiju nikad nije bio ni do gleznja. Respekt za barcu i Mesija za sve sto su uradili zadnju deceniju . Gazili su oni i Bayern, al znao je i Bayern njih nagaziti .Uvek bilo cisto i fer rivalstvo bez sudijskih repova. Ali sa Realom je uvek bila kradja, uvek.

Marko

pre 5 godina

Ne pratim ligu sampiona zadnjih 5-6 godina (doduse pogledam Ronalda u oba polufinala ,to se ne propusta), najvise mi smeta sto su jedni te isti timovi i 1/8 i 1/4 finala, isti "derbiji" svake druge godine ,Liverpul,Juve,Barsa,Atletiko,Real,Celzi,Inter bla bla bla brate smorilo vise ....

Nek naprave na fazon NBA kad vec uvek isti igraju svake godine :P

I sve veci jaz i manje sanse za druge klubove , smooooor (dobro ko nije gledao zlatno doba fudbala tj 90-te ,mozda i nije smoren toliko)

Mitar

pre 5 godina

 A u reprezentaciji sam pravi spisak. Zato tako i igra u njoj.
(neko, 25. mart 2019 17:23)

Kad Mesija uzimas u usta da ustanes, jel ti jasno?

Hemingvej

pre 5 godina

(samo jako, 25. mart 2019 16:39

Ne bih se ja slozio s tim.Gubi znacaj kod internacionalnih fanova koji se naravno ne mogu poistovetiti sa domacim ligama u tolikoj meri,pa im je jedino merilo uspeha liga sampiona, ali ipak samo malo video sveta , proputovao i mogu ti reci sledece. Bez preterivanja, bar 80 % engleza bi uvek uzelo domacu titulu pre evropske kad bi morali birati.Zasto ?Pa npr navijacu Unitedda je najveci rival Liverpool, Arsenal, City..Kod njih tinjaju ogromna rivalstva, po 100 godina duga.I najbitnije im je pobediti najvece rivale u toj trci .A evropa je smao bonus. U Italiji i Spaniji je ista prica. S tim da je calco izgubio na vrednosti jer nema konkurencije i sigurno stoji da bi navijaci Juventusa dali poneki skudeto za 1 LS ,al skudeto ce im uvek biti najbitniji generalno gledajuci.To svako zna ko je bar malo upoznat sa talijanskom fudbalskom kulturom. U Spaniji sam proveo dosta vremena i nemoj misliti da sam fan Barcelone , nisam poklonik uopste spanskog fudbala, ali navijaci Reala, kastiljanci su toliko ogorceni katalonskom dominacijom spanskim fudbalom u proteklih 10-15 godina i raznoraznim ponizavanjima da bi veruj mi dali i neku titulu LS za par titula domacih titula i pobeda nad barsom.Imate iskrivljeno misljenje i sistem vrednovanja kao i u mnogo cemu drugom, na zalost.

stoler

pre 5 godina

Valjda nece zavrsiti u tom smecu od kluba, takvom igracu nije mesto u tom klubu koji je pola svojih trofeja prakticno oteo i uzeo nezasluzeno.

samo jako

pre 5 godina

(Hemingvej, 25. mart 2019 16:53)ma nigde veze , imao sam priliku razgovarati sa nekim ljudima iz Madrida i mogu vam reci da su optereceni trofejom LS. Liga ih ne interesuje toliko jer njihova istorija se pre svega vezuje za LS . a Calcio je poceo da gubi smisao onog trenutka kad su svi poceli vise da se interesuju za Evropu. pa dovoljno je videti neke izjave Carla Ancelotija i Berluskonija u kojima su govorili da ih Skudeto ne interesuje vec samo Evropa, a u tom periodu Inter videvsi da nema sta da trazi protiv najjacih Evropskih timova se okrenuo utesnim titulama u domacem prvenstvu. takav je i slucaj bio u Spaniji prethodnih sezona, Barca grize u Ligi jer nemaju kvalitet za osvajanje LS jer tu skoro svaku utakmicu igras protiv najboljih timova na kontinentu.

Sd

pre 5 godina

Ako je Ronaldo Juventusa kostao 115 miliona. Onda bi Mbape zbog godina, al ponavljam iskljucivo zbog godina(jer djecko je ipak citavih 14 godina mladji od CR7) morao da kosta minimalno 370 miliona evra. Djecko je ipak zvijer, nema limita.

Hemingvej

pre 5 godina

samo jako, 25. mart 2019 17:09)
Ti si pricao sa nekim ljudima , ja sam drug moj ziveo dole skoro 2 godine i poznajem jako dobro njihov mentalitet i fudbalsku kulturu te tradiciju .Te u ovom konkrentnom slucaju ti mogu reci da nemas uopste predstavu koliko navijace Reala boli dominacija "separatista" iz Katalonije u njihvom nacionalnom prvenstvu ,a usput su katalonci tu dominaciju znali zaciniti isto tako i ponekim evropskim trofejem. Kad im spomenes Mesija, doslovno im se dize kosa na glavi, oseti se nelagoda, da ne kazem neki strah,panika.. Ali ako ce ti biti lakse ziveti u zabludi, neka bude po tvom. Sportski pozz svima

Walt

pre 5 godina

Mbpae je najprecenjinji igrač u novijoj istoriji,dečko je samo brz i ništa više,bez neke tehnik,bez šuta i skromne završnice.Najviše me podseća na Salaha,fizikalac bez talenta,da ne igra u bednoj francuskoj ligi tek bi se videlo koliko ne zna,kao što se uostalom vidalo protiv Junajteda u LŠ gde se saplitao preko lopte.

Igor

pre 5 godina

Bacanje para,za 280 miliona napravis citavu ekipu,nikada napadaci nisu garant da ces osvojiti LS,pariz je najbolji primer platili su nejmara, kavanija mbapea 470 mil evra a iz LS ih izbacuje ko stigne u dva duela protiv napolija kulibali ih stavio u dzep sva trojicu a to boze najbolji ofanzivni trio novac se ulaze u sredinu terena i odbranu bez toga nema titula real bez ramosa je primio 4 gola od jednom ajaksa toliko o tome

JJK

pre 5 godina

Po mojem misljenju on je vec sad skoro pa najbolji na svetu. Mozda je samo jos uvek Mesi iznad koji je priznali mi ili ne stvarno neka druga prica. I kao sto neko rece, upravo od Mesija nije bilo ovakvog super talenta. Def sledeci vladar zlatne lopte i napadac koji ce obeleziti narednih 15 god svetskog fudbala. Kako se samo najezim kad pogledam koliko su francuzi jaki a tako jos uvek mladi. Pogba, Mbape, Dembele, Kante, Grizman, Varan , tu je jos nekoliko veoma mladih i talentovanih igraca. Sjajna generacija koja bi mogla vladati otprilike kao i Spanija . Real ako ga dovede, isplatice im se visestruko. Zlatna koka svetskog fudbala i po meni bolja investicija od Nejmara.

4k4.Dex

pre 5 godina

@psg
Pa ne pita se samo PSG valjda je najbitnije sta kaze Mbape. A posto se Real Madrid ne odbija ni za male pare sve ti je jasno. Hoce covek na visi nivo fudbala sto i zasluzje. Nece valjda da igra francusku ligu ceo zivot koju je prevazisao jos u Monaku.

Oliver Kosta

pre 5 godina

Real mora da kupi ograce u vrednosti 500 miliona ako zeli nesto da popravi. Tesko da ve izdvojiti toliko novca. Mbape je odlican igrac ali mnogi je to novca.

pesadinac

pre 5 godina

Sa extra bonusima i delu ispod stola ceo transfer ima da iznosi nekih tricavih petsomiliona ili ti pola milijarde evra.
Dok Arapi, Rusi i ostali glupi sponzori imaju nafte te sume mogu da se plate. Ukrades od vlastitog naroda pa das tudjinu da se rasipa gradeci ogromne stadione i dovodi igrace po zelji i za svaku cenu. Zapadnjaci tajkune iz tih sponzorskih zemalja tapsu po ledjima i uvlace im se u dupe sve dok ne izvuku ono sto zele, posle ih proglase nepozeljnima i oduzmu sve sto su uneli u neku od zapadnih zemalja. Pameti gde si.

Sd

pre 5 godina

Ne da je realna cjena, nego je prerealna. Pa ipak decko ima tek 20 napunjenih godina. Eksplozivnost, talent, djecko realno nema limita. Ko je Kilijan Mbape svi smo vidjeli protiv Argentine kada je pretrcao 3-4 Argentinska igraca, na kraju napravljen penal nad njim. Drugacije ga nisu mogli zaustaviti. Pri svemu tome, njemu je tek 20 ljeta. Pa ko ce da kosta 300 miliona ako ne Kilijan, ko.??

Beoman

pre 5 godina

@Bacanje para,za 280 miliona napravis citavu ekipu,nikada napadaci nisu garant da ces osvojiti LS,pariz je najbolji primer platili su nejmara, kavanija mbapea 470 mil evra a iz LS ih izbacuje ko stigne u dva duela protiv napolija kulibali ih stavio u dzep sva trojicu a to boze najbolji ofanzivni trio novac se ulaze u sredinu terena i odbranu bez toga nema titula real bez ramosa je primio 4 gola od jednom ajaksa toliko o tome
(Igor, 25. mart 2019 19:13)
Ofanzivni bekovi i dobar golman vredi vise od golgetera, barcelona harala sa daniom alvezom, milan sa kafuom, bajern sdobrim golmanima, bekovima i solidnim strelcima, real uvek imao dobre bekove a ronaldo mopze sve pozicie, sto se tice Ivana Kampe i Anelke nemogu jos uvek da svatim da ih real proda, pa robena proda real a na kraju zasra sa ronaldom, ronaldo i mesi su najbolji igraci sveta svih vremena ali ronaldo bez ramosa i marselja nebi osvojio nit jednu titulu srealom.

Huntelaar

pre 5 godina

(fenjeras, 25. mart 2019 16:19)
Slazem se sa tobom druze, ali po svemu sto si napisao vidi se da navijas za Barsu i da ne podnosis Real.. Ja ne navijam ni za Barsu ni za Real, cak sta vise vise gotivim Barsu i tacno je da ih je Barsa tukla svih ovih godina i to bas ih je tukla, u Španskoj ligi su imali slab ucinak, ali kako god bilo, 3x za redom osvojiti LS sa istom generacijom, to je ipak istorija, i da su ih sudije gurale jesu, ali pamtice se ovo prvo... i da se nadovezem na moj komentar, to su sve ucinili od prosle smene generacije, tako da slicno nesto se ocekuje od njih i sada.. Sportski pozdrav!

Freedom

pre 5 godina

(neko, 25. mart 2019 18:49)

Mesi ima fenale svetskog, tesno izgubljeno
Finale copa amerika 2x izgubio na penale
Najbolji asistent i strelac Argentine u istoriji
het trik Brazilu

Stvarno ni makac.

dejandddddd

pre 5 godina

Svako od nas može da bude dobar trener, dodje i kaže "želim da podmladim tim" i da za jednog igrača 280 miliona. Da li može smwšmike da bude od ovoga!?!?!?!?!?
:)))))))

neko

pre 5 godina

Mitar boli istina. Al to nije razlog da se nerviras. Izadji prosetaj, udahni svezeg vazduha. Bit ce ti lakse. Ne sekiraj se ti za Mesija. On samo u uefaloni moze da briljira. Ovamo ni makac. :)

Oliver Nedeljkovic, zapamtite to ime

pre 5 godina

Pijani zlotvor

ima problem, i zastrasujuce je da jedan takav igrac moze jos napredovati! A Mesi i vredi oko 2 milijarde. Na žalost.

mighty banana

pre 5 godina

Ako daju tolike pare za jednog igrača želim mu da polomi nogu i da se pokaže koliko je besmisleno davati tolike pare za samo jednog igrača! Inače nemam ništa protiv dečka, čak mi se sviđa kako igra.

Mister Vo

pre 5 godina

@ the_clash
Prosecna plata u Engleskoj sigurno nije 2800 funti. Svakako, razlika je oko 7x, znaci ti bi Maradonu prodao za 70 miliona. Nije samo devalvacija novca u pitanju nego i popularizacija fudbala...

neko

pre 5 godina

Sve to nista. Trofej nema. A psihicki padne u odlucujucim utakmicama. Tipa masi penal i kosta ekipu trofeja. Najveci ikada malo morgen. On je negde na 20-om mestu. Tako da nista.

Pijani zlotvor

pre 5 godina

Necu se pravit da sam nogometni snob koji gleda francusku ligu, ali u lp sam protiv uniteda vidio u par navrata da decko ima problem sa stopanjem lopte u jednostavnim situacijama.
Slazem se... talent, buducnost, bla bla... ali onda messi vrijedi 2 milijarde.

fenjeras

pre 5 godina

(Huntelaar, 25. mart 2019 15:57

Care i ta zlatna generacija sve sa Ronaldom je samo 2 x bila prvak Spanije u 9 godina!! Dobijali su porcije i samare od Barcelone da ce ih obrazi briditi jos dugi niz godina.. Pa njih je Barcelona samarala svo ovo vreme i dok su kao osvajali LS. Dakle tu nesto smrdi ! Prvak si kao evrope, a najveci rival u tvom dvoristu cisti prasinu. U cemu je stvar ?Pa u skandaloznom sudjenju.Nije uopste sporno, mnogi velikani su imali katkad pomoc sudija, ali se znaju oni i zakinuti.A Real, pa ono je bilo vredjanje inteligencije prijatelju.Morala se napraviti prica, max marketinski eksplatisati Ronalda. Protiv PSG prosle sezone Kros metar u ofsajdu,citav metar po prijemu lopte i svira se penal umesto ofsajda .Neverovatno! A onda Ramos igra rukom i umersto da PSG pboedi vec u Madridu oni su ih masakrirali i utabali Realu put u cetvrt finale .A onda tamo , jos jedan neverovatni penal protiv Juvenstusa.Pa kao da ni to nije bilo dovoljno, nije sviran penal protiv bayerna iako je cak i sam Marcelo kasnije priznao da je bio penal. Da li treba da pricam o ukidanju ofsajda kad igra "kraljevski klub" ? Da li treba spominjati 2 gola iz ofsajda Ronalda protiv Bayerna ? Nepostojeci crveni karton ? gol iz ofsajda protiv Atletica u finalu ?? Druze toliko su imali vetar u ledja da se citav svet sprda s njima. Najveca prevara i farsa u istoriji fudbala bez premca. Jesu li najveci klub na svetu, jesu, nemam je problem s tim, ali boli nepravda i laz mnoge .O tome se radi.

samo jako

pre 5 godina

(Hemingvej, 25. mart 2019 16:53)ma nigde veze , imao sam priliku razgovarati sa nekim ljudima iz Madrida i mogu vam reci da su optereceni trofejom LS. Liga ih ne interesuje toliko jer njihova istorija se pre svega vezuje za LS . a Calcio je poceo da gubi smisao onog trenutka kad su svi poceli vise da se interesuju za Evropu. pa dovoljno je videti neke izjave Carla Ancelotija i Berluskonija u kojima su govorili da ih Skudeto ne interesuje vec samo Evropa, a u tom periodu Inter videvsi da nema sta da trazi protiv najjacih Evropskih timova se okrenuo utesnim titulama u domacem prvenstvu. takav je i slucaj bio u Spaniji prethodnih sezona, Barca grize u Ligi jer nemaju kvalitet za osvajanje LS jer tu skoro svaku utakmicu igras protiv najboljih timova na kontinentu.

stoler

pre 5 godina

Valjda nece zavrsiti u tom smecu od kluba, takvom igracu nije mesto u tom klubu koji je pola svojih trofeja prakticno oteo i uzeo nezasluzeno.

Mitar

pre 5 godina

 A u reprezentaciji sam pravi spisak. Zato tako i igra u njoj.
(neko, 25. mart 2019 17:23)

Kad Mesija uzimas u usta da ustanes, jel ti jasno?

neko

pre 5 godina

Cuj Mbape precenjen. A decko je Argentinu sam pobedio.I nije samo brz vec ima sjajnu tehniku. A mlad je i jos ce vise napredovati. Eto on sa 20 nepunih godina uze svetsko prvenstvo uz ogroman ucinak samog njega, dok vas madjionicar Mesi preso 30 nista. Jedino sa Barselinom. A tu mora jer igra cela Barselone je njemu predodredjena. A u reprezentaciji sam pravi spisak. Zato tako i igra u njoj.

samo jako

pre 5 godina

(fenjeras, 25. mart 2019 16:19) i ko ce se za 20 godina secati Barcinih titula u La Ligi? kako ljudi ne shvatate da su titule u prvenstvu izgubile znacaj od kad je uveden ovaj format, da po nekoliko timova ide direktno u LS. pa Juventus bi menjao 5 poslednjih Skudeta za jednu LS. jedini izuzetak je PL koja donosi ogroman novac, sve ostalo nema neki veliki znacaj.

basler

pre 5 godina

fenjeras. kakva diminacija, u 5 god Real osvojio 4 titule LS.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (tetka, 25. mart 2019 16:41)

Dzaba vam sve kad vas Barcelona mlati kao vola u kupusu . Osvajali ste ligu sampiona iz nepostojecih penala i ofsajda na celu sa onim razmazenim egocentrikom i padavicarom Ronaldom. Mesiju nikad nije bio ni do gleznja. Respekt za barcu i Mesija za sve sto su uradili zadnju deceniju . Gazili su oni i Bayern, al znao je i Bayern njih nagaziti .Uvek bilo cisto i fer rivalstvo bez sudijskih repova. Ali sa Realom je uvek bila kradja, uvek.

neko

pre 5 godina

Mitar boli istina. Al to nije razlog da se nerviras. Izadji prosetaj, udahni svezeg vazduha. Bit ce ti lakse. Ne sekiraj se ti za Mesija. On samo u uefaloni moze da briljira. Ovamo ni makac. :)

Walt

pre 5 godina

Mbpae je najprecenjinji igrač u novijoj istoriji,dečko je samo brz i ništa više,bez neke tehnik,bez šuta i skromne završnice.Najviše me podseća na Salaha,fizikalac bez talenta,da ne igra u bednoj francuskoj ligi tek bi se videlo koliko ne zna,kao što se uostalom vidalo protiv Junajteda u LŠ gde se saplitao preko lopte.

Huntelaar

pre 5 godina

Nikada nisam voleo Real, ali od svih bogatih ekipa,ipak oni imaju istoriju.. Mbape ima potencijala da bude jedan od najboljih, i iskreno nesto mi smrdi da ce da naprave ubitacan tim, stvarno im treba dobra rekonstrukcija, secam se pre nekih 10god kada su rasprodali tim, Robena, Snajdera i mog Huntelara i jos dosta njih, nastala je njihova zlatna generacija sa sve Ronaldom :)

neko

pre 5 godina

Sve to nista. Trofej nema. A psihicki padne u odlucujucim utakmicama. Tipa masi penal i kosta ekipu trofeja. Najveci ikada malo morgen. On je negde na 20-om mestu. Tako da nista.

mighty banana

pre 5 godina

Ako daju tolike pare za jednog igrača želim mu da polomi nogu i da se pokaže koliko je besmisleno davati tolike pare za samo jednog igrača! Inače nemam ništa protiv dečka, čak mi se sviđa kako igra.

Ringo Star

pre 5 godina

Nekada za to se mogla kupiti cela Francuska sa svim kolonijama....
(Jon Bon Jovi, 25. mart 2019 15:44)


neka si i ti bio bruce springnsteen....

the_clash

pre 5 godina

Jos pre neke 2 godine dok je igrao za Monaco sam rekao da onaj ko dovede ovog decka, resio je verovatno dominaciju na nacionalnom i evropskom nivou narednih 10 ak god. Decko je strasan potencijal. Po meni najveci talenat od pojave Mesija. I nebo mu je granica. Vec ima mundijal, a samo mu 19 god. Brz kao vetar, odlicna tehnika i kontrola lopte, sut sa obe noge, prodoran , ma cudo od igraca vec sad a prostora za napredak sigurno ima. Podseca na Anrija i zubu Ronalda. Od obojice ima ponesto. PSG je veliki klub , ali sam slag fudbalske klupske torte trenutno zna se sta je . Mancester United je to jos uvek, te Barcelona i Real u Spaniji. Milan je tu ispao iz tog kruga, dok se Liverpool tek vraca pomalo.Bayern i Juventus imaju neku dr politiku i nije Mbape za njih. On treba nivo iznad .U tim klubovima ,brendovima i marketisnki potencijal max dolazi do izrazaja tako da ocekujem i Mbape i Nejmar da uskoro dignu sidro iz "zlatnog kaveza" jer tamo ne mogu dosegnuti max popularnost i izgraditi ime, jer sa PSG se ne poistovecuje ni priblizan br navijaca kao sa gore spomenutim divovima. A o cenama ce uvek biti price i polemike.Pa Maradona je placen samo oko 10 milona dolara Barceloni za tranfer u Napoli 85-e..Jel znate koji je to tada novac bio i koliko se o tome pricalo ? 70 ih je u Engleskoj prosecna plata bila manja od 400 funta , a danas je 2 800 ! Dakle besmislena diskusija. Vredi onoliko koliko je kupac spreman da ponudi i to je to. Ako ga Real dovede, posao decenije..

eeee

pre 5 godina

I da sad ja pitam sve pametnjakovice(lazne moraliste),koja je razlika izmedju njih i npr. PSG-a osim sto su poceli ranije da se razbacuju parama?

Hemingvej

pre 5 godina

samo jako, 25. mart 2019 17:09)
Ti si pricao sa nekim ljudima , ja sam drug moj ziveo dole skoro 2 godine i poznajem jako dobro njihov mentalitet i fudbalsku kulturu te tradiciju .Te u ovom konkrentnom slucaju ti mogu reci da nemas uopste predstavu koliko navijace Reala boli dominacija "separatista" iz Katalonije u njihvom nacionalnom prvenstvu ,a usput su katalonci tu dominaciju znali zaciniti isto tako i ponekim evropskim trofejem. Kad im spomenes Mesija, doslovno im se dize kosa na glavi, oseti se nelagoda, da ne kazem neki strah,panika.. Ali ako ce ti biti lakse ziveti u zabludi, neka bude po tvom. Sportski pozz svima

Sd

pre 5 godina

Ako je Ronaldo Juventusa kostao 115 miliona. Onda bi Mbape zbog godina, al ponavljam iskljucivo zbog godina(jer djecko je ipak citavih 14 godina mladji od CR7) morao da kosta minimalno 370 miliona evra. Djecko je ipak zvijer, nema limita.

fenjeras

pre 5 godina

Samo da dodam, ako Real dovede Mbapea , mora se priznati da bi to bio veliki posao. S obzirom da Mesi ulazi u godine i da nema jos puno vrhunskih sezona u nogama, moglo bi se desiti da Real konacno preuzme primat sa Mbapeom i Viniciusom u doglednoj buducnosti i zadominira kako je to radila Barcelona prethodnih 10 ak godina .Iako takvu vrstu dominacije ce tesko ikad iko ponoviti..

psg

pre 5 godina

pazi da ga ne pusti PSG, kao da im trebaju pare.. potencijalna visestruka zlatna lopta u buducnosti ti je u timu i da ga das klubu koji ti je direktni konkurent za LS, za koju bi sve dali..

ko-ometator

pre 5 godina

280 miliona evradi za jednog lika koji trci brzo za loptom dva put nedeljno? A planeta prenaseljena, nema dovoljno hrane i vode za sve. Pa za ovu sumu novca moze jede cela evropa mesec dana lebac i slaninu i da nam ostane za ladno pivo ...

4k4.Dex

pre 5 godina

@psg
Pa ne pita se samo PSG valjda je najbitnije sta kaze Mbape. A posto se Real Madrid ne odbija ni za male pare sve ti je jasno. Hoce covek na visi nivo fudbala sto i zasluzje. Nece valjda da igra francusku ligu ceo zivot koju je prevazisao jos u Monaku.

Q_pax

pre 5 godina

Ne bih se ja slozio s tim.Gubi znacaj kod internacionalnih fanova koji se naravno ne mogu poistovetiti sa domacim ligama u tolikoj meri,pa im je jedino merilo uspeha liga sampiona, ali ipak samo malo video sveta , proputovao i mogu ti reci sledece. Bez preterivanja, bar 80 % engleza bi uvek uzelo domacu titulu pre evropske kad bi morali birati.Zasto ?Pa npr navijacu Unitedda je najveci rival Liverpool, Arsenal, City..Kod njih tinjaju ogromna rivalstva, po 100 godina duga.I najbitnije im je pobediti najvece rivale u toj trci .A evropa je smao bonus. U Italiji i Spaniji je ista prica. S tim da je calco izgubio na vrednosti jer nema konkurencije i sigurno stoji da bi navijaci Juventusa dali poneki skudeto za 1 LS ,al skudeto ce im uvek biti najbitniji generalno gledajuci.To svako zna ko je bar malo upoznat sa talijanskom fudbalskom kulturom. U Spaniji sam proveo dosta vremena i nemoj misliti da sam fan Barcelone , nisam poklonik uopste spanskog fudbala, ali navijaci Reala, kastiljanci su toliko ogorceni katalonskom dominacijom spanskim fudbalom u proteklih 10-15 godina i raznoraznim ponizavanjima da bi veruj mi dali i neku titulu LS za par titula domacih titula i pobeda nad barsom.Imate iskrivljeno misljenje i sistem vrednovanja kao i u mnogo cemu drugom, na zalost.
(Hemingvej, 25. mart 2019 16:53)

Odlican komentar , ali ovo ti je ovde druze obdaniste.Ne kapiraju deca mnoge stvari.Pozz

Freedom

pre 5 godina

(neko, 25. mart 2019 18:49)

Mesi ima fenale svetskog, tesno izgubljeno
Finale copa amerika 2x izgubio na penale
Najbolji asistent i strelac Argentine u istoriji
het trik Brazilu

Stvarno ni makac.

Igor

pre 5 godina

Bacanje para,za 280 miliona napravis citavu ekipu,nikada napadaci nisu garant da ces osvojiti LS,pariz je najbolji primer platili su nejmara, kavanija mbapea 470 mil evra a iz LS ih izbacuje ko stigne u dva duela protiv napolija kulibali ih stavio u dzep sva trojicu a to boze najbolji ofanzivni trio novac se ulaze u sredinu terena i odbranu bez toga nema titula real bez ramosa je primio 4 gola od jednom ajaksa toliko o tome

Marko

pre 5 godina

Ne pratim ligu sampiona zadnjih 5-6 godina (doduse pogledam Ronalda u oba polufinala ,to se ne propusta), najvise mi smeta sto su jedni te isti timovi i 1/8 i 1/4 finala, isti "derbiji" svake druge godine ,Liverpul,Juve,Barsa,Atletiko,Real,Celzi,Inter bla bla bla brate smorilo vise ....

Nek naprave na fazon NBA kad vec uvek isti igraju svake godine :P

I sve veci jaz i manje sanse za druge klubove , smooooor (dobro ko nije gledao zlatno doba fudbala tj 90-te ,mozda i nije smoren toliko)

Huntelaar

pre 5 godina

(fenjeras, 25. mart 2019 16:19)
Slazem se sa tobom druze, ali po svemu sto si napisao vidi se da navijas za Barsu i da ne podnosis Real.. Ja ne navijam ni za Barsu ni za Real, cak sta vise vise gotivim Barsu i tacno je da ih je Barsa tukla svih ovih godina i to bas ih je tukla, u Španskoj ligi su imali slab ucinak, ali kako god bilo, 3x za redom osvojiti LS sa istom generacijom, to je ipak istorija, i da su ih sudije gurale jesu, ali pamtice se ovo prvo... i da se nadovezem na moj komentar, to su sve ucinili od prosle smene generacije, tako da slicno nesto se ocekuje od njih i sada.. Sportski pozdrav!

4k4.Dex

pre 5 godina

Pametno... hvala bogu vise da ste se setili. 5 godina dinar nisu potrosili pa mora nekad da se renovira tim. Cifra je nebitna koliko su ustekovali para ovih godina mogu 5 Mbapea da kupe.

dejandddddd

pre 5 godina

Svako od nas može da bude dobar trener, dodje i kaže "želim da podmladim tim" i da za jednog igrača 280 miliona. Da li može smwšmike da bude od ovoga!?!?!?!?!?
:)))))))

JJK

pre 5 godina

Po mojem misljenju on je vec sad skoro pa najbolji na svetu. Mozda je samo jos uvek Mesi iznad koji je priznali mi ili ne stvarno neka druga prica. I kao sto neko rece, upravo od Mesija nije bilo ovakvog super talenta. Def sledeci vladar zlatne lopte i napadac koji ce obeleziti narednih 15 god svetskog fudbala. Kako se samo najezim kad pogledam koliko su francuzi jaki a tako jos uvek mladi. Pogba, Mbape, Dembele, Kante, Grizman, Varan , tu je jos nekoliko veoma mladih i talentovanih igraca. Sjajna generacija koja bi mogla vladati otprilike kao i Spanija . Real ako ga dovede, isplatice im se visestruko. Zlatna koka svetskog fudbala i po meni bolja investicija od Nejmara.

Oliver Kosta

pre 5 godina

Real mora da kupi ograce u vrednosti 500 miliona ako zeli nesto da popravi. Tesko da ve izdvojiti toliko novca. Mbape je odlican igrac ali mnogi je to novca.

Hemingvej

pre 5 godina

(samo jako, 25. mart 2019 16:39

Ne bih se ja slozio s tim.Gubi znacaj kod internacionalnih fanova koji se naravno ne mogu poistovetiti sa domacim ligama u tolikoj meri,pa im je jedino merilo uspeha liga sampiona, ali ipak samo malo video sveta , proputovao i mogu ti reci sledece. Bez preterivanja, bar 80 % engleza bi uvek uzelo domacu titulu pre evropske kad bi morali birati.Zasto ?Pa npr navijacu Unitedda je najveci rival Liverpool, Arsenal, City..Kod njih tinjaju ogromna rivalstva, po 100 godina duga.I najbitnije im je pobediti najvece rivale u toj trci .A evropa je smao bonus. U Italiji i Spaniji je ista prica. S tim da je calco izgubio na vrednosti jer nema konkurencije i sigurno stoji da bi navijaci Juventusa dali poneki skudeto za 1 LS ,al skudeto ce im uvek biti najbitniji generalno gledajuci.To svako zna ko je bar malo upoznat sa talijanskom fudbalskom kulturom. U Spaniji sam proveo dosta vremena i nemoj misliti da sam fan Barcelone , nisam poklonik uopste spanskog fudbala, ali navijaci Reala, kastiljanci su toliko ogorceni katalonskom dominacijom spanskim fudbalom u proteklih 10-15 godina i raznoraznim ponizavanjima da bi veruj mi dali i neku titulu LS za par titula domacih titula i pobeda nad barsom.Imate iskrivljeno misljenje i sistem vrednovanja kao i u mnogo cemu drugom, na zalost.

Hemingvej

pre 5 godina

(samo jako, 25. mart 2019 16:39

Ne bih se ja slozio s tim.Gubi znacaj kod internacionalnih fanova koji se naravno ne mogu poistovetiti sa domacim ligama u tolikoj meri,pa im je jedino merilo uspeha liga sampiona, ali ipak samo malo video sveta , proputovao i mogu ti reci sledece. Bez preterivanja, bar 80 % engleza bi uvek uzelo domacu titulu pre evropske kad bi morali birati.Zasto ?Pa npr navijacu Unitedda je najveci rival Liverpool, Arsenal, City..Kod njih tinjaju ogromna rivalstva, po 100 godina duga.I najbitnije im je pobediti najvece rivale u toj trci .A evropa je smao bonus. U Italiji i Spaniji je ista prica. S tim da je calco izgubio na vrednosti jer nema konkurencije i sigurno stoji da bi navijaci Juventusa dali poneki skudeto za 1 LS ,al skudeto ce im uvek biti najbitniji generalno gledajuci.To svako zna ko je bar malo upoznat sa talijanskom fudbalskom kulturom. U Spaniji sam proveo dosta vremena i nemoj misliti da sam fan Barcelone , nisam poklonik uopste spanskog fudbala, ali navijaci Reala, kastiljanci su toliko ogorceni katalonskom dominacijom spanskim fudbalom u proteklih 10-15 godina i raznoraznim ponizavanjima da bi veruj mi dali i neku titulu LS za par titula domacih titula i pobeda nad barsom.Imate iskrivljeno misljenje i sistem vrednovanja kao i u mnogo cemu drugom, na zalost.

bmiles

pre 5 godina

Kad se Real odrekao Ronalda,Juventus je za samo nedelju dana prodao dres CR7 za rekordnih 75,ooo!O poseti,reklamama,sponzorima ucestvovanju u LS,gostovanjima po svetu narocito na drugim kurentnim trzistima da ne govorim.Pa skoro svako drugo dete u Cikagu nosi Ronaldov dres, a minimum je cena od $45 po komadu!Mogu da zamislim kakva ce reakcija biti ako dodje Mbape!On je buduca zvezda,atraktivan za vecinu navijaca,sirom sveta.Nesto sto se mora staviti u pogon za zgrtanje para.Decko je sa 20 godina osvojio titulu svetskog prvaka sa Francuskom,sto nije poslo za nogom ni Mesiju ni CR7! Cifra je itekako isplatljiva!Kad se podeli na 4 godine ta suma ukazace vam se da je sa ekonomskog aspekta itekako opravdana!Pored toga dolazi u popularniji klub uzgred i trofejniji a trener mu je zemljak.Uspeh zagarantovan,karijera u usponu,zlatna lopta izvesna,pogotovo sto Mesi i Ronaldo polako odlaze.

"ako za 6 meseci ne osetite boljitak, odlazim"-AVe 2012-te

pre 5 godina

Avramovic je za upola manje kupio celsi hahaha kakvo bacanje para,mogli su da kupe celu banana super ligu i ostalo bi im 279miliona ;-)

Dachazvezda

pre 5 godina

Jaoooooo.. Tugooo od fudbala!!! Dok vam ne uvedi neki SELERI KAP...
OVO GUBI SVAKI SMISAO!!!
I sad 90% timova u Evropi koji prosecno vrede po 50tak miliona komplet, treba da igra sa njima!????

Beoman

pre 5 godina

@Bacanje para,za 280 miliona napravis citavu ekipu,nikada napadaci nisu garant da ces osvojiti LS,pariz je najbolji primer platili su nejmara, kavanija mbapea 470 mil evra a iz LS ih izbacuje ko stigne u dva duela protiv napolija kulibali ih stavio u dzep sva trojicu a to boze najbolji ofanzivni trio novac se ulaze u sredinu terena i odbranu bez toga nema titula real bez ramosa je primio 4 gola od jednom ajaksa toliko o tome
(Igor, 25. mart 2019 19:13)
Ofanzivni bekovi i dobar golman vredi vise od golgetera, barcelona harala sa daniom alvezom, milan sa kafuom, bajern sdobrim golmanima, bekovima i solidnim strelcima, real uvek imao dobre bekove a ronaldo mopze sve pozicie, sto se tice Ivana Kampe i Anelke nemogu jos uvek da svatim da ih real proda, pa robena proda real a na kraju zasra sa ronaldom, ronaldo i mesi su najbolji igraci sveta svih vremena ali ronaldo bez ramosa i marselja nebi osvojio nit jednu titulu srealom.

Sd

pre 5 godina

Ne da je realna cjena, nego je prerealna. Pa ipak decko ima tek 20 napunjenih godina. Eksplozivnost, talent, djecko realno nema limita. Ko je Kilijan Mbape svi smo vidjeli protiv Argentine kada je pretrcao 3-4 Argentinska igraca, na kraju napravljen penal nad njim. Drugacije ga nisu mogli zaustaviti. Pri svemu tome, njemu je tek 20 ljeta. Pa ko ce da kosta 300 miliona ako ne Kilijan, ko.??

THE FINAL CUT

pre 5 godina

Како се крећу цене из године у годину, за ПСЖ је боље да сачека типа две године и продаће га за 400 милиона лагано.

pesadinac

pre 5 godina

Sa extra bonusima i delu ispod stola ceo transfer ima da iznosi nekih tricavih petsomiliona ili ti pola milijarde evra.
Dok Arapi, Rusi i ostali glupi sponzori imaju nafte te sume mogu da se plate. Ukrades od vlastitog naroda pa das tudjinu da se rasipa gradeci ogromne stadione i dovodi igrace po zelji i za svaku cenu. Zapadnjaci tajkune iz tih sponzorskih zemalja tapsu po ledjima i uvlace im se u dupe sve dok ne izvuku ono sto zele, posle ih proglase nepozeljnima i oduzmu sve sto su uneli u neku od zapadnih zemalja. Pameti gde si.

Oliver Nedeljkovic, zapamtite to ime

pre 5 godina

Pijani zlotvor

ima problem, i zastrasujuce je da jedan takav igrac moze jos napredovati! A Mesi i vredi oko 2 milijarde. Na žalost.

Mister Vo

pre 5 godina

@ the_clash
Prosecna plata u Engleskoj sigurno nije 2800 funti. Svakako, razlika je oko 7x, znaci ti bi Maradonu prodao za 70 miliona. Nije samo devalvacija novca u pitanju nego i popularizacija fudbala...