1. Ne moramo da nagadjamo sta ce biti. Denver skoro sa svim tim ekipama igra u narednim utakmicama, pa cemo videti.
    Sa takvim rasporedom, ako ostanu drugi, bice to vanserijski uspeh, a sve preko toga divna nagrada za ove mlade momke.
    (Djordje, 22. mart 2019 11:33)

    # Link komentara

  2. Ako ovakav raspored na tabeli ostane, denver ide na jutu. Nisam siguran da im oni bas leze, pobedjivali su ih ove sezone.
     (zi, 22. mart 2019 06:48)

    # Link komentara

  3. Lepo kaze Jordan sta fali pojedincima koji daju po 40+ poena? PRSTEN. Batalite onog privatnika iz Hjustona, taj nikad nista nece osvojiti. Denver ima trenera I ekipu, a ne Ker doveo 5 superstarova I osvaja titule.
    (Bojan, 21. mart 2019 23:08)

    # Link komentara

  4. ovo je samo pocetak uspona denvera, njihove najbolje godine tek predstoje. imaju jos jednog mladog momka - michael porter jr, koji je imao problem sa ledjima i vraca se na teren tek sledece sezone( draftovan je 2018).veliki potencijal 210 cm igra sf tip igraca kao durent.
    paklen tim vec sad, bice tu velikih uspeha u buducnosti.
     (dzonikaaaa, 21. mart 2019 22:48)

    # Link komentara

  5. Juta sa četvrtog mesta ide u PO.
    (Buđoni, 21. mart 2019 22:46)

    # Link komentara

  6. Juta sa četvrtog mesta ide u PO.
    (Buđoni, 21. mart 2019 22:46)

    # Link komentara

  7. келерман је новинар за бокс и нема појма о кошарци. денвер може да изгуби и у првој рунди ако добију сан антонио или оклахому као противнике. сезона је једна ствар плејофси,кад те стисну противнички тренери, је друга. иако навијам за Јокића не верујем њему нити тиму без искуства. видио сам их прошле године у задњој утакмици против Минесоте за одлазак у плејофс и схватио да су се препали.
     (рајко, 21. mart 2019 22:28)

    # Link komentara

  8. Ma ne moze niko sa sampionima ni ove godine. Daj da Jokic i kompanija prodju prvu rundu i punaaaa kapa za ovu godinu
     (majstor, 21. mart 2019 22:26)

    # Link komentara

  9. @ saki6

    Upravo tako! S tim što ja mislim da je i San Antonio tu negde na nivou Klipersa, iako rizikujem ovom izjavom da me vernici spale na lomači što im diram u boga, Grega Popoviča. Međutim, iako je najbolji trener u NBA već deceniju, ne može se suva drenovina cediti u nedogled, a sa osovinom Aldridž - Derožan jednostavno ne vidim SA dalje od prvog kola. Ko god da ta dva tima izvuče u prvom kolu ide u drugu rundu, isto kao što ko god da dobije GSW u prvom kolu ide ubrzo na pecanje. Denver ima kvalitet za finale, to je nesporno, pitanje je ima li glavu i srce. Ako i ne odu dalje od drugog, pa čak i prvog kola, ova sezona je za njih čista desetka, jer su uigrali mlad tim i njihovo vreme tek dolazi. Narednih 5 godina minimum će harati, samo da ostanu zdravi i koliko toliko na okupu
     (@, 21. mart 2019 22:18)

    # Link komentara

  10. @Pera
    Ako se slucajno sastanu sa Portlandom,odrace ih Nurkic i oduciti od kosarke.
    (Razer, 21. mart 2019 22:11)

    # Link komentara

  11. Kelerman i Smit obične galamdžije,šatro nešto debatuju,neozbiljno 60%.
    Denver nema šanse protiv GSW,treba prvu rundu protiv Jute ili Klipersa ili San Antonija da prežive,a ako u drugoj nalete na Hjuston,to bi bilo to.
    Ako nekog sa ESPN-a treba ozbiljno shvatiti,onda gledajte samo Džejlena Rouza,jer čovek zna šta priča.
    Ova dvojica su cirkus.
    (pera kojot super genije, 21. mart 2019 22:06)

    # Link komentara

  12. Ne može Denver da ih eliminiše, nema šanse.
    Ali mogli bi možda dosta da im otežaju put do titule indirektno, tako što bi ih, na primer, usled nekog tumbanja na tabeli zapada, poslali na Hjuston u polufinalu. Tu bi se klali u šest utakmica pa da onda posle svega toga npr. dolaze da igraju u Denveru. Opet ne sumnjam da bi ih GSW izbacio i tada, ali bi sigurno bili dosta umorniji nego ranijih godina, a istok je jači nego ranijih godina.
    Ako GSW osvoji titulu i ove sezone (a imaju najveće šanse za to) siguran sam da će im to biti najteže osvojena titula do sad.
    (Powerslave, 21. mart 2019 22:06)

    # Link komentara

  13. nece prvu proci
     (grrr, 21. mart 2019 21:51)

    # Link komentara

  14. Nazalost, nema sanse. Denver nece stici do finala konferencije.
    (pfff, 21. mart 2019 21:06)

    # Link komentara

  15. Juta prvi protivnik? Jedino je sigurno da ce igrati PO i to najverovatnije kao prvi ili drugi na zapadu, sve ostalo je tesko predvideti.
     (aca, 21. mart 2019 20:46)

    # Link komentara

  16. Denver sa ovakvim Herisom, Bartonom i Ajzeom nema puno čemu da se nada, ali ako ova trojica prorade sve može da se desi. Za to bi trebalo da rizikuju i da puknu većinu narednih mečeva, ali onda rizikuju da naidju pre na Hjuston.
    E sad sledeća sezona i Porter JR je nešto drugo.
    Sad neka dodju do finala konferencije i time obezbede poziciju za dovodjenje još jednog All-Stara, pa onda napadaju prsten. Mali DiAndjelo bi im legao, ili Oladipo, ili Klej, ili Durantula.
    Mogu da trejduju komplet klupu, Herisa i Mareja koji bi svejedno hteli da su vodje u svojim timovima.
    (tocka, 21. mart 2019 20:35)

    # Link komentara

  17. AKO PREŽIVE JUTU!!!!
     (vladimir, 21. mart 2019 20:31)

    # Link komentara

  18. Ove godine Zapad će osvojiti Hjuston, ako budu zdravi.
    GS je dolaskom Kazinsa prestao da bude ekipa, postao je skup individualaca, a to Brada bolje radi od njih.
    Slažem se da Devner nema šanse u plejofu protiv ove dve ekipe.
    Prosto kvalitet je kvalitet.
    Denver je platio Milsapa da bi dosegao minimalni salari, a GS i Hjuston plaćaju porez na luksuz..
    I sad se pčekuje da se bore za titulu?
    Koliko para toliko muzike.
    Ako Denver želi titulu mora da dovede pravo pojačanje Jokiću.
    Nadam se da će to uprava Denvera shvatiti na vreme, i da neće protraćiti godine uludo, kao sa Karmelom svojevremeno
    (KOSTA1703, 21. mart 2019 20:20)

    # Link komentara

  19. Od ekipa na zapadu samo bih Kliperse obelezio kao najslabije i GSV kao najjace i favorita za titulu. Svi ostali mogu nam doneti maksimalno neizvesne meceve.
     (saki6, 21. mart 2019 20:16)

    # Link komentara

  20. Wariors su nedodiljivi. Sve resavaju u trecoj cetvrtini, dodaju gas trojkama 5 min, odlepe se i kraj.
     (Badi Hild, 21. mart 2019 20:12)

    # Link komentara

  21. 4:0 za GSW
     (kiki, 21. mart 2019 20:11)

    # Link komentara

  22. Idemo 76ers!
    (Marjan, 21. mart 2019 20:00)

    # Link komentara

  23. Pa Juta ce dobiti Denver u prvom kolu.
    (Bianconero, 21. mart 2019 19:56)

    # Link komentara

  24. Denveru ne leži Hjuston sa kojim ima velike šanse da se ukrsti pre nego što uopšte dođu do GSW.
    (phreak, 21. mart 2019 19:50)

    # Link komentara

  25. Oni ne mogu da ih dobiju u regularnom delu a tek ne u plej ofu kad se gs uozbliji a ovi ne znaju sta ih snaslo ...
    (RussWestbrick, 21. mart 2019 19:49)

    # Link komentara

  26. Ne
     (mimik, 21. mart 2019 19:45)

    # Link komentara

  27. Vic dana
     (kaokakao, 21. mart 2019 19:43)

    # Link komentara

  28. @CarloNS-prijatelju, u NBA plej-ofu kada se igra do 4 pobede,ako su svi zdravi, UVEK,ALI UVEK POBEĐUJE BOLJI! 
    (roten, 21. mart 2019 18:30) 
    Kao u finalu kad je GSW imao 3:1 protiv Klivlenda? Je l’ na to mislis kad kazes UVEK, ALI UVEK???
    (mladja selektor, 21. mart 2019 18:49)

    Kari i Bogut su bili povredjeni kari rovit 70 posto mozda. . bogut odsutan
     (stefan, 21. mart 2019 19:39)

    # Link komentara

  29. Mislim da Hjuston može da dobije 4 protiv GSW, ne izgledju toliko ustimovano i nezaustavljivo. Denver
    ... možda naredne godine, što uopšte nije tako daleko kako vam se čini :)
     (all, 21. mart 2019 19:38)

    # Link komentara

  30. Citam komentare i ja se takodje slazem sa vecinom..da bi izbacio GSW moras da ih pobedis 4 utakmice ( Nesto kao danas u fudbalu da pobedis Barsu 4 utakmice pre nego sto oni tebe dobiju 4 puta - ravna fantastika : ). GSW te ubiju trojkama i to u seriji od 7-8 trojki za redom..a nijedna ekipa ne moze da odgovori trenutno sa toliko trojki nazad..znaci da bi dobio GSW mkras da imas najmanje dve ili tri haubice za 3p kao na primer..Redicka..Hardena..Irvinga ili Dzordza i takodje da imas jednog stabilnog proverenog stara kao Lebron..Davis..koji ce da gura na sigurno a uz to da imas i jos jednog centra koji skuplja lopte i zatvara reket ( Embiid..ili eto cak i nas Jokara bi lepo popunio ) to bi vec bilo blizu jer generalno ekipa mooooora da nabije 20 trojki po utakmici da bi se ravnopravno takmicila sa GSW na 4 dobijene. To je realnost a sve ostalo je slabo vece GSW i tvrda kosarka jedne noci . Ja se licno nadam NEIZVESNOM play off-u u svakom slucaju da svi uzivamo :))
     (SretKo Sto Se*e ReTko, 21. mart 2019 19:37)

    # Link komentara

  31. Denvar je obezbeio bar drugo mesto. U prvom kolu ce pobediti, bez obzira ko im je protivnik. Imaju kvalitet, ako i padnu neku utakmicu na neiskustvo, Jokic uci u trku, do kraja serije ce znati sta treba da rade. U drugom kolu, ako bude Hjuston bice tesko, ali prednost domaceg terena moze da prevagne. Ako bude Pertland, finale je njihovo.
    U finalu GS je veliki favorit, uspeh je ako seriju ucine zanimljivom. Naravno, kao navijaci prizeljkujemo vise... Da e neko rekao na pocetku sezone da ce uci u PO kao prvi-drugi na zapadu, svi bi mu se smejali!
    (Pera, 21. mart 2019 19:37)

    # Link komentara

  32. Realno je ove godine uspeh ako prođu u drugo kolo. Sve preko toga je više nego sjajno za ekipu koja tako dugo nije bila u playoff-u, a koja je u formiranju.
    I da, novinar nije rekao da će ih Denver izbaciti nego namučiti ako dođe do finala konefrencije.
    (BojanUE, 21. mart 2019 19:34)

    # Link komentara

  33. Važi mogu.
     (frodobagins, 21. mart 2019 19:34)

    # Link komentara

  34. @carloNS

    Slazem seda ne pobedjujeu vek bolji. I najboljima se desi da imaju lose vece i da ne mogu da ubace kos. Ali zato se play off i igra u 4 dobijene. A da Voriorsi izgube 4 od Denvera (ili bilo koje druge ekipe) je naucna fantastika
     (True Batman Fan, 21. mart 2019 19:19)

    # Link komentara

  35. Ja bas nesto mislim da ce Voriorsi da ih pometlaju... ako Denver uopste stigne do tog mecha...
     (True Batman Fan, 21. mart 2019 19:12)

    # Link komentara

  36. ne treba preterivati,plejof je jos nepoznanica za denver dok ne pocne, ali smatram da ih ne treba ni potcenjivati. golden stejt ipak igra promenljivo ove sezone, tako da nisu sigurni ni na zapadu jer su neki dali gas i sad ulaze u formu poput hjustona,san antonia,a i jute.
     (maki1982, 21. mart 2019 19:12)

    # Link komentara

  37. ne moze ih zaustaviti niko, sve dok se ne okupi 5 zvezda u drugom timu da im pariraju, Lebron, Irving, Love, George i Davis. Oni bi jedva parirali golden stejtu, a posto se ta ekipa ne moze spojiti, ostaje da gledamo antipaticnu ekipu kako ide do prstena...
     (srefan, 21. mart 2019 19:07)

    # Link komentara

  38. Ne mogu ... ali neki drugi mogu
     (koknikol, 21. mart 2019 19:05)

    # Link komentara

  39. Inace, nisu samo slavili pobedu protiv bostona nego i osiguran plej-of.A sto se tice sansi protis gsw, ravne su sansi lejkersa da udju u plej of.
    (., 21. mart 2019 18:58)

    # Link komentara

  40. @CarloNS-prijatelju, u NBA plej-ofu kada se igra do 4 pobede,ako su svi zdravi, UVEK,ALI UVEK POBEĐUJE BOLJI!
    (roten, 21. mart 2019 18:30)
    Kao u finalu kad je GSW imao 3:1 protiv Klivlenda? Je l’ na to mislis kad kazes UVEK, ALI UVEK???
    (mladja selektor, 21. mart 2019 18:49)

    # Link komentara

  41. Denver je domacinska ekipa na 1700m nadmorske visine.
    Ima to neke predonsti u PO, ali vrlo lako moze biti blamaza u prvom kolu.
     (Strucnjak, 21. mart 2019 18:41)

    # Link komentara

  42. Denver može da izbaci Oklahomu, Portland, Jutu i Kliperse. Protiv Roketsa i Golden Stejta nemaju šta da traže, a i Sparsi su nezgodni zbog Popa.
     (Aleksa, 21. mart 2019 18:31)

    # Link komentara

  43. @CarloNS-prijatelju, u NBA plej-ofu kada se igra do 4 pobede,ako su svi zdravi, UVEK,ALI UVEK POBEĐUJE BOLJI!
     (roten, 21. mart 2019 18:30)

    # Link komentara

  44. Kako ne shvatate da Barton je izašao čovek iz povrede i još se privikava . Pa svi smo po Milsapu pljuvali da je lik totalno neupotrebljiv a ispade pored Jokića glavni šraf ekipe..pazite realno jeste GSW jak ali Denver nije tu tek onako tukli su oni i rakete i dzezere i teksaše a bogami i ratnike i to čitave sezone im nije igrala prva petorka već su morali da mešaju uvek novi sastav . Sada kad im se vratio Heris ,Barton i Milsap koji je potvrdio klasu sa Jokićem i Mareya nemaju čega da se baš u potpunosti plaše potpuno su rasterećeni za razliku od ekipa poput ratnika i raketa of kojih se očekuje da prave lom i u Play off. Oni su ovu sezonu odigrali i obrnuli igricu na dalje nek bude šta bude ali ja se nadam finalu i osvajanju prstena .
     (SchOne, 21. mart 2019 18:28)

    # Link komentara

  45. ovo su pricali pre neki dan i ta prica je bila tipa hipoteticki(sta bi bilo kad bi bilo).nerealno je ocekivati nesto vise,ali da prodju prvu rundu plej ofa je skoro sigurno.kazem skoro jer ako im slucajno zapadne san antonio tu im je kraj.ja kad sam ovde napisao pre nekog vremena da je san antonio krs ekipa dobijem minuse i pojedinci me uce o san antoniju,a skip bejlis i senon sarp se slazu da je ovo cudo koje je jos jednom izveo popovic i da je neki drugi trener u pitanju bio bi proglasen za trenera godine.posto je greg poznat kao trener koji osrednje igrace uklapa u celinu i ima fantasticne rezultate onda od nagrade nema nista.pogledajte ko nosi igru:oldridz koji imaa 34 godine i nema dabl-dabl prosek sto je saramota za danasnju nba a on startni centar,derozan koji je bukvalno macka u dzaku bio i ovi komentatori se slazu da ovako nikad nije igrao,rudi gej unisten povredama,matori 30+ godina belineli,dezonte marej najmladji povredjen,jakob peltl iz austrije,bez pau gasola koji je bio cetvrti skakac ekipe,peti mils(boze me sacuvaj).forbs,vajt,bertans su iznenadjenja od kojih niko nije ocekivao da igraju ovako dobro,a imaju sansu za mozda cak i trece mesto na zapadu ako krenu u ludu seriju do samog kraja.krs ekipa od koje se nije ocekivalo nista se bori za domaci teren u plej ofu.i mene neko uci kakva je san antonio ekipa...svasta...
    (ljupce, 21. mart 2019 18:24)

    # Link komentara

  46. Ko onomad kad su popili 40 razlike, hahahaha
     (Mikii, 21. mart 2019 18:21)

    # Link komentara

  47. Volim Denver, naročito Nikolinu igru jer je pre svega nas covek Ali, nemoj da se lažemo, budimo racionalni. Jel stvarno neko misli da Heris, Barton, Marej, mogu zaustaviti Kleja, Karija i Durenta? Jokić je daleko korisniji od Kazinsa, ali nema dileme ako Kazins zapne, može da ga ošuri u reketu.
     (student, 21. mart 2019 18:20)

    # Link komentara

  48. maks kelerman je sve samo ne novinar..lik je nedavno izjavio da durent nije u top5 igraca lige?!? stiven a smit je prica za sebe, bar je ponekad smesan kad ga slusas..denver po mojoj proceni bi uzeo maksimalno jednu pobedu golden stejtu u plejofu.
     (uros, 21. mart 2019 18:19)

    # Link komentara

  49. Gotivim Denver i Jokica, al ovo je poprilicno nerealna prica. Nagetsi su solidan tim za regularnu sezonu, al jedno stavno nisu za plejof, jer nemaju ni superstara koji moze potpuno da preuzmo utakmicu, niti imaju jaku odbranu. Pritom oni su veoma specificna ekipa koja je skocila od 9 na 2 poziciju za jednu sezonu, sa skoro identicnom ekipom, i vecina tih igraca nema apsolutno nikakvog iskustva u plejifu. Smatra da ce ekipa koja zauzme 3 poziciju da ih pobedi u polufinalu konferencije. Mada nikad se ne Na, cele sezone su nas iznenadjivali, mozda ce i u plejofu nastaviti, ali kako kazem tesko.
     (nisimiburazer, 21. mart 2019 18:18)

    # Link komentara

  50. Zar,niko ne čita text?!!!
    Nije ovaj analitičar rekao,da Denver može da pobedi GSW... već ako State,bude morao da igra 6-7 utakmica,protiv Nagetsa,može da izgubi finale,od nekog tima sa Istoka!...Potrošiće se, protiv Denvera...kraj priče..

    Denver,je definitivno problem...da, nemaju iskustva u plejofu,mlad su tim...lako se zapale.. i lako je ih ugasiti...ali..

    Šta zna dete,šta je 300 kila?!!

    Svi mi znamo,da dete,nema šanse,da podigne 300 kila... ali.. da li to zna dete (Denver) ?!!
    (Gary, 21. mart 2019 18:17)

    # Link komentara

  51. A sta ako ispadnu u prvoj seriji.....
    (Ns, 21. mart 2019 18:13)

    # Link komentara

  52. GSW ce imati najvecu pretnju od San Antonija, koji nije isti tim sa pocetka sezone kada su gubili od svakoga. Popovic ih je ustimao i sada su puni samopouzdanja i igraju jaku odbranu. Dugo navijam za SA pa sam mozda pristrasan, ali lisac je Greg. Sto njemu Jokara ne dopade saka...
    (Dragan, 21. mart 2019 18:12)

    # Link komentara

  53. Navijam za Denver, ali jako, jako tesko. Moralo bi da se potrefi da svi igraju utakmice zivota, da nema bukvalno ni jedne slabije karike...
    (palop, 21. mart 2019 18:11)

    # Link komentara

  54. ne moze protiv golden stejta,bolje mu je da dodje u aba ligu i imace zagarantovano ucesce u evroligi :D
     (kad moze olimpijakos, 21. mart 2019 18:06)

    # Link komentara

  55. Ha ha..vrlo smesno...?...Nagetsi nemaju sansu.
     (Dragan, 21. mart 2019 18:05)

    # Link komentara

  56. GSV je trenutno bolji od Denvera, ali ne pobeđuje uvek bolji. Sa ostalima može da se igra još kako. Nije Denver slučajno drugi na zapadu. Što se tiče Hjustona, protiv njega se ne treba braniti već ga treba napasti. Njihova odbrana je slaba. Ako Memfis može da im ubaci 115 koševa, Denver može bar 130.
    (CarloNS, 21. mart 2019 17:54)

    # Link komentara

  57. Da, a Warriors-ima je ogroman problem da igraju u Denveru. Pokazali su to u poslednjem susretu kad su ih ne pobedili, nego razneli, i mislim postavili NBA rekord u poenima u jednoj četvrtini, ili tu negde.
    Volim Denver, volim da ih gledam, delom i zbog našeg igrača koji je ne samo zvezda tima nego nešto potpuno novo u košarci, ali nemojmo se zanositi. Denver nema nikakve šanse protiv Golden Stejta, a nije ni sigurno da će do njih i doći.
     (žilijen, drago mi je, 21. mart 2019 17:54)

    # Link komentara

  58. nece se susresti jer je nerealno ocekivati da Denver stigne do finala. Iako bih voleo da doguraju tako daleko.
    Denver ce imati velike probleme vec u prvoj rundi ako nalete na Jutu ili San Antonio..... Te dve ekipe su jače od njih trenutno.
     (gomboc, 21. mart 2019 17:49)

    # Link komentara

  59. Denver će ispasti ranije :(
    (Mirka, 21. mart 2019 17:49)

    # Link komentara

  60. Mogu. A mogu i ja da pobedim Stepa Karija u basketu 1 na 1.
     (Nebojša, 21. mart 2019 17:48)

    # Link komentara

  61. Denver će ispasti ranije :(
    (Mirka, 21. mart 2019 17:48)

    # Link komentara

  62. morate jedno da razumete, Barton je potpisao veliki ugovor ove sezone, u ugovoru mu je zagarantovanih 20-25 minuta igre. Dalje sve kalkulacije padaju u vodu.
    (wlado, 21. mart 2019 17:43)

    # Link komentara

  63. Za sada mi je izvesnije finale Zapada, GSW - Hjuston. Jedino ako Denver nekako završi prvi u konferenciji može doći do finala. Kompletan Hjuston je i dalje favorit protiv Denvera. Polufinale bi bio dobar trenutan domet i onda sledeće godine nadam se možda i velikom finalu, što da ne.
     (DukiNS, 21. mart 2019 17:39)

    # Link komentara

  64. Iskreno, ova sezona im je bila fantasticna, bez obzira na to sta ce se dalje desiti. Prolaz u drugi krug bi bio super. Od svih ekipa na zapadu, ne vidim nijednu koju bi Denver bas prizeljkivao, osim mozda Clippers-a. Utah im lose pada, jer Gobert igra dobru odbranu protiv Jokica i ispod kosa, a moze da ga ganja i van reketa. Nikad se ne zna sta Westbrook i George mogu da urade, a Popovic je genije, mada i to ne bi bilo sigurno. Ulazak u finale zapada bi bio fenomenalan, posebno ako idu na relativno zdrave Rockets-e u drugom krugu.
    (PimPong, 21. mart 2019 17:36)

    # Link komentara

  65. Mogu ako Bartona ne ubacuju u igru vise od 10 min po mecu, sto je skoro nemoguce jer Meloun mu daje preko 30 min. I tad bi bilo tesko, jer regularna sezona nema veze sa plejofom. Voriorsi ce da zategnu odbranu, jos su mnogo popularniji tim, pa ce Denver morati da se bori i protiv sudija. Bice tesko Senveru da prodje i prvo kolo ako dobije bilo kog drugog od Klipersa.
    (srbijasine, 21. mart 2019 17:27)

    # Link komentara

  66. Ostajem pri stavu od pre par meseci da ce Denver bez obzira na rivala ispasti u prvoj rundi. Kakvo zaustavljanje Voriorsa, nemojte da se zamajavamo. Oni su sigurni sampioni.
     (Svetolik Popadic Baćko, 21. mart 2019 17:23)

    # Link komentara

  67. tesko ce ih neko 4 puta pobediti.
     (aca, 21. mart 2019 17:22)

    # Link komentara

  68. Nemaju šanse. Na stranu Nikola i njegova genijalnost, da li itko realan misli da nepouzdani bekovi Denvera mogu da zaustave Stepha i Klaya, ili da zaustavi neko Duranta?
    (Deces, 21. mart 2019 17:19)

    # Link komentara

  69. lol
    (Aleksej, 21. mart 2019 17:19)

    # Link komentara

  70. Mogu, mogu... Videcete kako "mogu"
     (Miloš, 21. mart 2019 17:16)

    # Link komentara