Barselona presekla – Jović ispred Grizmana

Luka Jović, srpski fudbaler, primarna je meta Barselone za transfer na leto, ispred napadača madridskog Atletika Antoana Grizmana, piše katalonski Sport.

PT Izvor: B92, Tanjug
Pošaljite komentar
  1. U stvari menja Mesija,ali kažu Suareza.
     (Provaljivač, 20. mart 2019 18:16)

    # Link komentara

  2. Ne može naš igrač da igra dobro više od 1-2 sezone ako se uopšte prilagodi i sastavi od "slave" prelaska u Barsu.Promašena investicija.
     (Partizan 1917, 20. mart 2019 18:10)

    # Link komentara

  3. Decko je preslikan, ali bukvalno preslikan tip igraca kao Aguero. Nisko teziste, brz, snazan, odlicne kretnje, dobra zavrsnica sa obe noge. Bajern, Barsa, Siti po meni tri idealne ekipe u koje bi se uklopio. Nek ima pribliznu karijeru kao Aguero i bice Bog.
    (PaoK, 20. mart 2019 10:25)
    Cuj ovog, "nisko teziste" pa nije kosilica za travu!
    (Expert, 20. mart 2019 18:05)

    # Link komentara

  4. Samo da mu ugivorim garantuju odredjenu minutazu po sezonama i to je to. Ako bude sedeo na klupi moze da nam propadne najveci talenat u zadnjij 30 godina a to bi bilo tuzno.
     (4k4.Dex, 20. mart 2019 16:35)

    # Link komentara

  5. Imam osećaj da bi trpao lepo u barci
    (Falcao, 20. mart 2019 16:24)

    # Link komentara

  6. Al ce greje klupu ko lud ,pa onda na pozajmice,Barsa ga kupila da im ne pravi problem u Realu ...
    Steta dobar mlad igrac klupiran tako rano....
    (Marko, 20. mart 2019 16:11)

    # Link komentara

  7. Nerazumem zasto svi odmah komentarisu o Sergeju a prica je o Jovicu. Makar da igraju istu pozicju tada bih razumeo toliko cinizma. Ja volim da obojica zarade sto mogu vise I da igraju dobro i dugo I za klub I za Srbiju
    (Bravo Luka, 20. mart 2019 16:02)

    # Link komentara

  8. Хмм мислим да је ово прескакање степеница. Али једном Барса зове.
    (Воип, 20. mart 2019 14:49) Baš to, svi znamo da to nije pametna odluka, al’ opet, ko bi od nas odbio neki od top 5 klubova u evropi
    (Kontraš, 20. mart 2019 15:58)

    # Link komentara

  9. Ti si "strucnjak" za sastavljanje timova i grupa.Kazes Bundes liga rupa?Pa kazes da Barsa uzi tj kupuje provereno.Da li su Mesi, Rakitic bili provereni.Narocito ivaj drugi. Kome ne treba adaptacija na novu sredinu? Nekome samo.moze da ne odgovara sredina.Da li su se Abidal, Tibo Kurtoa, I mnogi drugi od starta uklopili. Odigraju dve tri dobro pa pet sest lose ili prosecno
    (Znalac, 20. mart 2019 12:18)

    Rakitic, kapiten Sevilje i njihov najbolji igrač?
    (Adriano_Galliani, 20. mart 2019 12:38)

    Pusti Znalca...vidis da njemu ni Messi nije bio "proveren"... :)))))
    (Serpico, 20. mart 2019 15:42)

    # Link komentara

  10. Ti si "strucnjak" za sastavljanje timova i grupa.Kazes Bundes liga rupa?Pa kazes da Barsa uzi tj kupuje provereno.Da li su Mesi, Rakitic bili provereni.Narocito ivaj drugi. Kome ne treba adaptacija na novu sredinu? Nekome samo.moze da ne odgovara sredina.Da li su se Abidal, Tibo Kurtoa, I mnogi drugi od starta uklopili. Odigraju dve tri dobro pa pet sest lose ili prosecno
    (Znalac, 20. mart 2019 12:18)

    Rakitic, kapiten Sevilje i njihov najbolji igrač?
    (Adriano_Galliani, 20. mart 2019 12:38)

    Pusti Znalca...vidis da njemu ni Messi nije bio "proveren"... :)))))
    (Serpico, 20. mart 2019 15:42)

    # Link komentara

  11. Znam da ovo nece biti popularno, ali reci cu svejedno. Barselona nije tim za njega - on treba da bude u timu gde ce konstantno igrati i razvijati se, ovo su bitne godine u njegovoj karijeri. Biti zamena za Suareza na godinu dana je jako rizicno, niko ne garantuje da se oni nece predomisliti i naci nekog novog talenta. Koliko je samo karijera tako sputano. Isto vazi i za Real, Man City itd. Njemu, po mom skromnom misljenju, treba jak tim u jakoj ligi (i ako je moguce u Evroligi) u kome ce on biti *prvi* napadac - tako se kali celik. I za 3-4 godine treba da postane igrac oko koga ce se ovi veliki timovi boriti da im bude prvi napadac (a za to zaista ima potencijal). E sad svi sve hoce odjednom, i pare i reputaciju i postovanje. U svakom slucaju, nsumnjiv talenat, sve najbolje mu zelim...
    (Amabalaza Rotira, 20. mart 2019 15:21)

    # Link komentara

  12. zz@. Maticni klub dobija procenat od svakog transfera. Na primeru Radonjica mozes sve da ukapiras, Partizan je, kao njegov maticni klub dobio svoj procenat kada ga je Zvezda prodala Marseju , iako je pre toga bio prodat Romi.
    (garda, 20. mart 2019 15:17)

    # Link komentara

  13. Voleo bih da vidim buducnost Barcelone na delu (svi imaju 21-22g): DeJong, Arthur, Aleña, Dembele, Jovic. Neka kup utakmica sledece godine, sto da ne... 5 golova u najavi :)
    Inace mislim da je Jovic odlicna zamena za Suareza. Slican tip igraca, snazan i efikasan, ali je po meni Jovic bolji (potencijal) na lopti.
    (Kanta, 20. mart 2019 15:02)

    # Link komentara

  14. Jovic zasluzuje da ode u barcu ako se do sad nije isforsirao kao napadac onda nzm talenat je ogroman a terza ga prodao za sicu svakog mladog igraca ako nece da sacuva treba da proda za vise.
    (Mane, 20. mart 2019 14:59)

    # Link komentara

  15. Хмм мислим да је ово прескакање степеница. Али једном Барса зове.
     (Воип, 20. mart 2019 14:49)

    # Link komentara

  16. Treba sram da nas bude, decko nas odveo na prvenstvo, najbolji nas igrac, i dodje neko od juce i kaze da on nema veze i da je proslost, a ima 24 godine i preko 100 postignutih golova u karijeri.
    (milan, 20. mart 2019 14:46)

    # Link komentara

  17. Joooo samo ne Grizman pa ko god hoce.Prosle godine nas je ispalio i nek sada vozi.Sto se tice Jovica treba da prihvati poziv Barse pa da ce sjedat na klupu i da nece ulazit.Kome nije jasno zasto treba da dodje? Pa treba jer ce imat platu 5 miliona i sjedat ce sa Messijem u istom busu i avionu,a to je danas cast i malo ko ima tu priliku.
    Biti u klubu sa Messijem i Ronaldom je velika cast!!!
    60 miliona vrijedi i ne moze Barsa puno izgubit sa njim.
     (BOSS, 20. mart 2019 14:27)

    # Link komentara

  18. Svi vi treba da se izvinete Terzicu koga ste ismevali kada je rekao da je decko Srpski Falkao...Steta samo sto smo ga prodali za kilo kikirikija...
     (Pozdrav iz Minhena, 20. mart 2019 14:26)

    # Link komentara

  19. Pravi klub za njega je Bajern.
     (Najveći Zvezdaš lkad, 20. mart 2019 14:18)

    # Link komentara

  20. Ja bih voleo da vidim da reprezentacija igra kao Ajaks, Tadic u sredini, jedno krilo Jovic, drugo Kostic, u sredini SMS, Matic i Grujic. Mitrovic je dobar igrac, ali su napadaci kao on proslost. Mislim da bi sa ovom formacijom bili odlicni, imalo bi mesta i za Tadica i Sergeja da pruze maksimum.
    (mladen nis, 20. mart 2019 14:16)

    # Link komentara

  21. Jok nego ce nekog SMSa da dovedu. Igrača sa 2 leve.
     (Milan, 20. mart 2019 14:15)

    # Link komentara

  22. Zna li neko kojom nogom bolje sutira?
    (Dragan, 20. mart 2019 14:11)

    # Link komentara

  23. @znalac
    Ne bih rekao da je Jovic neproveren, ali Rakitic svakako nije. Covek je bio najbolji igrac u Ligi Evrope te sezone (doduse i Jovic mozda bude). Ali slazem se, za Artura bi se moglo reci da je neproveren, pa im je jedan od najboljih igraca, Ter Stegen takodje.
    (jsx, 20. mart 2019 13:51)

    # Link komentara

  24. Pravda za Grizmana
     (Dobar Glas, 20. mart 2019 13:47)

    # Link komentara

  25. bice novi etoo
     (mile, 20. mart 2019 13:46)

    # Link komentara

  26. Jović je tip igrača za koga svi znaju da će postati dobar igrač osim ljudi u njegovom matičnom klubu.Kada su mu dali šansu nisu imali ni malo strpljenja nego su ga posle dva promašena zicera precrtali.Uzeli su malo a mogli su da uzmu više nego svojevremeno za Drulića.
     (Mile renta bubreg, 20. mart 2019 13:38)

    # Link komentara

  27. Веzi Bre dečko od Barcelone.Ugledaj se nаTadica.Kako je prošao Ćirić i onaj dečko iz Zvezde levo krilo ne mogu imena da se setim...
     (milan, 20. mart 2019 13:35)

    # Link komentara

  28. Verujem da ako pređe u Barselonu postaće jedan od najboljih napadača na svetu.Prvo što bi imao takve igrače oko sebe koji bi mu pakovali po ko zna koliko šansi na jednoj utakmici a drugo što je i sam ogroman potencijal.
     (Dača, 20. mart 2019 13:28)

    # Link komentara

  29. ako ga prodaju za 50-60 miliona i zvezda će dobiti lepe pare kao matični klub, matičnom klubu ide 2,7% , što znači 1,62 miliona ako bude 60 miliona transfer.
     (marko, 20. mart 2019 13:27)

    # Link komentara

  30. ostani u ajntrahtu jos bar godinu dana uzivaj u zivotu i fudbalu sa tvojim drugarima..ako bas zelis trazi jacu platu.. i predvodi ajntraht u ligi sampiona zajedno sa tvojim drugarima..
     (ldjidji, 20. mart 2019 13:12)

    # Link komentara

  31. Iksreno, vise bih voleo, za njgovo dobr, da zamni Grizmana u Atletiku.
    (Paranoid Android, 20. mart 2019 13:08)

    # Link komentara

  32. @ Znalac

    Druže, veliki si mi ti znalac, kad si sa dva primjera koje si naveo, fulao, kako bi vi rekli - ceo fudbal! Messi je izdanak Barcine škole i dio najbolje generacije u povijesti kluba, a Rakitić je u Barcu stigao kao kapetan i najbolji igrač jedne Seville, koja je tada harala Europskom ligom i bila aktualni osvajač! Tako da..znalče..idi komentirati klikere il potezanje užeta...
    A Jović je veliki potencijal, zasad samo jako dobar igrač i mislim da bi za njega bilo jako loše da npr narednu sezonu presjedi, jer je sad u fazi kada treba napraviti onaj korak koji izdvaja vrhunske igrače u moru dobrih i jako dobrih.
    (El Croata, 20. mart 2019 12:49)

    Hrvoje,i vas Halilovic je bio"zvezda"u omladinskoj skoli pa ga nema nigde.Rakitic iz Sevilje dosao 2014 a u Sevilju 2011 au to vreme Sevilja imala samo jedan kup LE(2014). Ovde je tema Luka Jovic
    (znalac, 20. mart 2019 13:08)

    # Link komentara

  33. Jovic je odlican,eksplodirao ove sezone,odlican je ali jos nije na nivou Darka,Save,Kezmana,ne zaboravite da Jovic ima prostora da jos puno napreduje a ako ode u Barsu koja je dominantna u Spaniji sa onakvim igracima koji znaju da asistiraju,koliko god da igra imace dvadesetak golova u svim takmicenjima.To sto ce da bude rezerva Suarezu je mozda I bolje,imace 15-20 minuta a ima da uci od najboljih svetskih igraca.
     (kralj, 20. mart 2019 13:06)

    # Link komentara

  34. Ako se ostvari transfer, bice los potez i za Barsu i za Jovica. Barsa je preveliki zalogaj za Luku koji nema navike da odgovori zahtevima velikog kluba, posebno da odmah postize golove, i to u kontinuitetu, da bude ekstremno produktivan. Prosao bi kao Kezman, Ajaks je bolji izbor.
     (Badi Hild, 20. mart 2019 12:58)

    # Link komentara

  35. @zz
    svi klubovi u kojima je igrac igrao profesionalno do 18 dobijaju procenat.
     (frosty, 20. mart 2019 12:55)

    # Link komentara

  36. @ Znalac

    Druže, veliki si mi ti znalac, kad si sa dva primjera koje si naveo, fulao, kako bi vi rekli - ceo fudbal! Messi je izdanak Barcine škole i dio najbolje generacije u povijesti kluba, a Rakitić je u Barcu stigao kao kapetan i najbolji igrač jedne Seville, koja je tada harala Europskom ligom i bila aktualni osvajač! Tako da..znalče..idi komentirati klikere il potezanje užeta...
    A Jović je veliki potencijal, zasad samo jako dobar igrač i mislim da bi za njega bilo jako loše da npr narednu sezonu presjedi, jer je sad u fazi kada treba napraviti onaj korak koji izdvaja vrhunske igrače u moru dobrih i jako dobrih.
    (El Croata, 20. mart 2019 12:49)

    # Link komentara

  37. @Back in Black

    Svaka ti čast na komentaru, svaka na mestu. Inače za Matića ovi što pričaju kao da je očajan itd. Sram da vas bude dečko je jedan od najboljih zadnjih veznih na svetu i uvek gine za Srbiju a vi ga kritikujete. Treba da igramo 4-4-2.

    Rajković
    Gajić Milenković Nastasić Kolarov
    Tadić SMS Matić Kostić
    Mitrović Jović

    Ovo je po mom mišljenju najača postava Srbije u ovom trenutku.

    A izmene:
    Dmitrović, Maksimović, Rodić(ako baš mora), Milivojević, Ljajić, Grujić, Prijović
     (Vitez Koja, 20. mart 2019 12:47)

    # Link komentara

  38. Decko je preslikan, ali bukvalno preslikan tip igraca kao Aguero. Nisko teziste, brz, snazan, odlicne kretnje, dobra zavrsnica sa obe noge. Bajern, Barsa, Siti po meni tri idealne ekipe u koje bi se uklopio. Nek ima pribliznu karijeru kao Aguero i bice Bog.
    (PaoK, 20. mart 2019 10:25)

    Plus je viši od njega za skoro 10cm. Sto važno u igri glavom, naravno.
     (M17, 20. mart 2019 12:46)

    # Link komentara

  39. Od spavanja u kolima ispred Marakane do Kamp Nou-a. Kakva filmska priča. Bravo Luka zaslužio si!!!
    (Sunce Slobode, 20. mart 2019 12:45)

    # Link komentara

  40. Intresantno je da u celom poslu i Zvezda trlja ruke. Njena kompenzacija je kod svakog Lukinog ugovora negde oko 2,5%. Prvo sledi otkup ugovora Ajntrahta od Benfike koji je 12 mil. i gde ce Zvezda zaraditi oko 300 000 evra, pa onda prodaja Barseloni. Po nekim procenama ponuda ce biti oko 50 mil. znaci jos oko 1,2 mil. za Zvezdu, sto je ukupno oko 1,5 mil. Za taj novac na leto moze dovesti jos jedno solidno pojacanje, sto bi, pored Milunovica, Ivanica, Marina, Jirke i ostalih bilo preko potrebno za narednu sezonu pa bila to i Liga UEFA.
    (Totti, 20. mart 2019 10:48)

    Ako može neko da potvrdi ovo?
    Kako može Zvezda da dobije procenat ako za transfer iz Frankfurta? Mislim, taj procenat najčešće važi za sledeći transfer, ne može da važi zauvek.. Ili.. može?
     (zz, 20. mart 2019 12:42)

    # Link komentara

  41. Ti si "strucnjak" za sastavljanje timova i grupa.Kazes Bundes liga rupa?Pa kazes da Barsa uzi tj kupuje provereno.Da li su Mesi, Rakitic bili provereni.Narocito ivaj drugi. Kome ne treba adaptacija na novu sredinu? Nekome samo.moze da ne odgovara sredina.Da li su se Abidal, Tibo Kurtoa, I mnogi drugi od starta uklopili. Odigraju dve tri dobro pa pet sest lose ili prosecno
    (Znalac, 20. mart 2019 12:18)

    Rakitic, kapiten Sevilje i njihov najbolji igrač?
     (Adriano_Galliani, 20. mart 2019 12:38)

    # Link komentara

  42. BARSELONA PRESEKLA JAHAHAH…AHAH AAHAHAHAHHAHA
    (mladja selektor, 20. mart 2019 12:28)

    # Link komentara

  43. Kakva greška ako ode.
    Da u najboljim igračkim godinama bude rezerva, pa makar i Suarez bio u pitanju
     (krajisnik, 20. mart 2019 12:23)

    # Link komentara

  44. (mare, 20. mart 2019 10:39) Mislim da grešiš, Nemačka liga nije slaba, naravno nije što je bila pre nekoliko godina kada su dominirali Bajern i Dortmund i imali po 2-3 predstavnika u završnici liga evrope, a engleza nije bilo u 1/2 LŠ. Po meni je Bundes liga izjednačenija i jača od recimo Primere ili Kalča, ali u ove dve lige imaš 2 dominantna kluba, Barcelona i Juventus ostalo izuzev Reala, Napolija ništa posebno, pokazao Atletiko u sudaru sa Juventusom, pregaženi. Jedino ko odskače po kvalitetu je Premier, ali samo top 6 klubova, ostali prosek, pitanje kako bi prošli u ostalim ligama petice. Mada, koliko novca ulažu u sve ekipe, trebalo bi da u svim takmičenjima budu u 1/4 samo njihove ekipe uz Juventus i Barcu.
    (Kontraš, 20. mart 2019 12:18)

    # Link komentara

  45. Koliko se narod primio na Jovica, kao da ce da stave mesija na klupu umesto njega. Ako ode u barsu ima da greje klupu i dzaba propada talenat. Treba da predje u neku jacu ligu da proba tamo da se snadje. Nemacka liga i onako rupa od lige po kvalitetu. 

    Koliko je smesna bila zadnja utakmica protiv Nürnberga moglo se videti pred kraj meca, kada su se i sami komentatori tome smejali. 

    Super je on, sve to ok, ali u najjacim timovima sveta igraju VISEGODISNJI provereni igraci, valjda to narod razume za toliko. 


    Niko n kupuje nesto sto nije provereno, svi uzimaju vec formiranu. Nikome ne treba neko kome treba vremena da se adaptira, izraste i slicno. 

    Tako je i u stvarno poslu kada radite u stranim zemljama.
    (mare, 20. mart 2019

    Ti si "strucnjak" za sastavljanje timova i grupa.Kazes Bundes liga rupa?Pa kazes da Barsa uzi tj kupuje provereno.Da li su Mesi, Rakitic bili provereni.Narocito ivaj drugi. Kome ne treba adaptacija na novu sredinu? Nekome samo.moze da ne odgovara sredina.Da li su se Abidal, Tibo Kurtoa, I mnogi drugi od starta uklopili. Odigraju dve tri dobro pa pet sest lose ili prosecno
     (Znalac, 20. mart 2019 12:18)

    # Link komentara

  46. Grizman ih je ispalio prosle godine i to je imao predugovor sa Barselonom, nece se Barselona spustiti tako nisko ponovo, a sa druge strane ima mnogo mladjeg igraca Jovica koji moze u Barseloni samo da napreduje.
     (Sasa, 20. mart 2019 12:15)

    # Link komentara

  47. "savo milošević najbolje što smo do sada imali?!?" veverice nick ti je pravi!
     (Beograd, 20. mart 2019 12:12)

    # Link komentara

  48. Sreca Mitar je fizicki slab,decko oni su dva totalno razlicita napadaca ono sto moze Mitar to ne moze Luka i obrnuto.Mitar igra u PL a Luka u Bundes ligi koja je jedno deset puta slabija od PL.A to su i Liverpul i Siti pokazali a i Totenhem.Jos da dodam da sam okoreli zvezdas i da ovo nije klinacko prepucavanje,za mene je Mitar jedan od nasih boljih napadaca posle mnogo,mnogo godina a i njegova reprezentativna statistika sve govori.Jednostvano Luka i Mitar treba da igraju zajedno jer bi tako mogli da se dopunjuju.Mitar,Luka,Tadic,Kostic sve to da pokriva Matic zajedno sa Milivojevicem i sta ce ti bolje.Ako bas nekom ne ide tu je Ljaljic koji ako mu je dan moze mnogo toga da uradi.
    (Back in Black, 20. mart 2019 

    Niko nije rekao da je Mitar fizicki slab. Napisao sam da je Luka tehnicki potkovaniji.Ume jedan na jedan, ume da okrene igraca, gol koji je dao Interu to pokazuje.Pusti price nasih novinara da su Liverpul, Totenhem zainteresovani za njega.I niko ne tvrdi da je Mitar los igrac.I jos nesto Luka je pokretljiviji igrac a i mladji
     (Kaiser, 20. mart 2019 12:09)

    # Link komentara

  49. ми никад нисмо имали оваквог центарфора. најбоље што смо имали до сада је био саво милошевић, који је био солидан играч, за екипе средине табеле јачих лига и уопште није био брз ни добар техничар.
    добро се кретао и завршавао акције, али није био нешто брз ни спретан, нити је имао шут са дистанце. такав је био и дарко ковачевић, али са доста мањим покривањем терена. митровић им је врло сличан, само јачи и агресивнији.
    јовић је најталентованији центарфор у историји србије, али тај таленат тек мора да реализује. једна добра сезона је само увод у причу.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (веверица, 20. mart 2019 10:56)

    Lakše malo, Jović treba još mnogo da stigne do Darka Kovačevića. Na vrhuncu je Kovačević bio centarfor Juventusa. Dokazao se i u Španiji, bio odličan strelac tamo godinama, jak, pokretljiv, odličan tehničar za svoju visinu. A tek ovo da je Mitar isti samo agresivniji. Dobar je Mitar ali Kovačević po tehnici klasa iznad. Nadam se da će Jović prestići Kovačevića ali malo manje loženja molim.
    (Zoki, 20. mart 2019 12:07)

    # Link komentara

  50. Mislim da će da protraći talenat u Barsi. Bolje da ode negde gde može da bude prvotimac i vođa napada. Ali mislim da će menadžeri da presude
    (Pokojni Toza, 20. mart 2019 12:06)

    # Link komentara

  51. tako je bilo o sa smsom pred sp
     (jel vam jasno?, 20. mart 2019 12:03)

    # Link komentara

  52. od Kežmana nije bilo ovakvog napadača... 
    @rvena Zvezda Tirana 
    Kezman? To je onaj napadac sto je u svojoj karijeri u ligama 5ce odigrao 90utakmica i postigao 12golova? Jedino gde je mogao da igra je holandska liga gde se igralo bez odbrana i to u timu koji je 2x jaci od svih ostalih pa od 10sansi iskoristi jednu.. Poredjenje ti je na nivou Predrag Spasic (onaj sto je "igrao" u Realu) - Ronaldo
    (Nele, 20. mart 2019 11:30)
    Igrao je Kežman dobro, i u našoj ligi, naročito protiv Crvene zvezde.
     (xxx, 20. mart 2019 11:58)

    # Link komentara

  53. Luka Jovic jeste talentovan,igra sezonu iz snova,mlad,perspektivan ali mislim da je Grizman klasa iznad...
    (lifeisgood, 20. mart 2019 10:19)

    Misliš? A što Jović ima samo 21 god, i što je pred njim 10-12 vrhunskih sezona, i što će možda i biti bolji od Grizmana, a duplo je jeftiniji? I još nešto, Grizman poslednje dve sezone ima neverovatnu nekonstantnost tokom sezone.
     (Dag Kristi, 20. mart 2019 11:50)

    # Link komentara

  54. Ljudi, Grizman je bolji ali videcemo Luku za 6 godina. Barsa kupuje resenje za duzi period, plus moze opet da ga proda posle 4-5 sezona i zaradi ako sve bude kako treba.
    Ono sto sam ja hteo je samo da kazem da je Joveljic (ne sad, za godinu-dve) jos bolji od Jovica i da takvu gol masinu nismo odavno videli. Uzivajte dok je u Zvezdi.
    (Nocni vuk, 20. mart 2019 11:35)

    # Link komentara

  55. od Kežmana nije bilo ovakvog napadača...
    @rvena Zvezda Tirana
    Kezman? To je onaj napadac sto je u svojoj karijeri u ligama 5ce odigrao 90utakmica i postigao 12golova? Jedino gde je mogao da igra je holandska liga gde se igralo bez odbrana i to u timu koji je 2x jaci od svih ostalih pa od 10sansi iskoristi jednu.. Poredjenje ti je na nivou Predrag Spasic (onaj sto je "igrao" u Realu) - Ronaldo
    (Nele, 20. mart 2019 11:30)

    # Link komentara

  56. Grizman je ipak bolji igrac ali ako Jovic hoce da sedi na klupi onda ok. Cast je igrati u Barseloni pored Mesija. Da nesto posle mozes pricati unucima...
     (Oliver Kosta, 20. mart 2019 11:21)

    # Link komentara

  57. Back In Black

    Druze, potpisujem svaku tvoju rec, slucajno ti dadoh minus...
     (Johny, 20. mart 2019 11:15)

    # Link komentara

  58. Bolje da igra gde ima dobru minutažu,mlad je!Ako ovako nastavi,tražiće ga uvek.Želim mu svu sreću i zdravlje.
     (Saša, 20. mart 2019 11:11)

    # Link komentara

  59. Strucnjak terza je cak prvi put pogodio da je rec o odlicnom igracu. Time je pokazao koliki je lopov jer je ovog igraca prodao za sitne pare i verovatno masnu proviziju.
    (ej bre, 20. mart 2019 10:34)

    10% од следеће продаје, па ти рачунај. (можда је и 5 нисам сигуран).
     (Звездин весник, 20. mart 2019 11:11)

    # Link komentara

  60. Luka je bolji igrac od Mitra.Fizicki jak a za razliku od Mitra tehnicki potkovaniji sto se pokazalo do sada
    (Kaiser, 20. mart 2019 10:45)
    Sreca Mitar je fizicki slab,decko oni su dva totalno razlicita napadaca ono sto moze Mitar to ne moze Luka i obrnuto.Mitar igra u PL a Luka u Bundes ligi koja je jedno deset puta slabija od PL.A to su i Liverpul i Siti pokazali a i Totenhem.Jos da dodam da sam okoreli zvezdas i da ovo nije klinacko prepucavanje,za mene je Mitar jedan od nasih boljih napadaca posle mnogo,mnogo godina a i njegova reprezentativna statistika sve govori.Jednostvano Luka i Mitar treba da igraju zajedno jer bi tako mogli da se dopunjuju.Mitar,Luka,Tadic,Kostic sve to da pokriva Matic zajedno sa Milivojevicem i sta ce ti bolje.Ako bas nekom ne ide tu je Ljaljic koji ako mu je dan moze mnogo toga da uradi.
     (Back in Black, 20. mart 2019 11:10)

    # Link komentara

  61. Šteta što nije sms vredeo bi 1 milijardu
    (filip, 20. mart 2019 11:09)

    # Link komentara

  62. Barsa se ne odbija...
     (Delije Čikago, 20. mart 2019 11:07)

    # Link komentara

  63. Aha
    (Srbin rođen u Srbiji, 20. mart 2019 11:07)

    # Link komentara

  64. Kako, šta, ništa SMS? Pa vi nemate pojma, hahahahaha
     (Mile, 20. mart 2019 11:06)

    # Link komentara

  65. @dugo nismo imali ovakvog napadaca, jako bih voleo da ode u barsu dobije minutazu i pokaze se!
    (Mirko, 20. mart 2019 10:19)

    Dzaba i Mesija da imamo dok je Krstajic selektor..
     (Lars, 20. mart 2019 11:05)

    # Link komentara

  66. Sve zavisi sta zele i kako zele. Grizman je ipak ostvareniji igrac, necu da kazem i bolji jer nije isto kada za saigrace imate ono sto ima Jovic i npr kada imate Karaska, Koštu, Lemara i ostale. Košta je istureniji dok je Jovic klasican špic i igra neku slicnu igru Agueru. Jak je na lopti i sigurno jaci od Grizmana na tom polju, opet Jovic ima 21 godinu, Grizman 27 sto uopste nije mnogo za fudbalera, na njemu bi vise mogli da zarade marketinski. Mada ko zna, mozda bi Jovic krenuo vrhunskim igrama i marketinski bio isplativiji kroz 3 godine. Da sam ja na čelu Barse ja bih izabrao Jovica jer je vrhunski igrac, verujem da bi se vrhunski snasao pored Mesija, Kutinja, Dembelea i ostalih. Isto bi i Grizman koji takodje igra dosta iza napadaca pa bi tako i Grizman i Mesi menjali te pozicije napadaca i Barsa bi opet mogla bez klasicnog špica. Suarez to ne moze jer nema tehniku i brzinu. Mada coveku nekada treba i 6 sansi za gol, a nekada ga pogodi iz nezamislive situacije. Teski zicer i ne znate sta da ocekujete od njega.
    (kako da ne, 20. mart 2019 11:04)

    # Link komentara

  67. E sad samo jos i da se nadje jedan fudbalski Sale Djordjevic.
     (abraksas89, 20. mart 2019 11:04)

    # Link komentara

  68. Mislim da bi Jovicu bila mnogo bolja odluka za karijeru ako ga vec trazi Mancester Siti da ode tamo i zameni ocajnog Gabrijel Jezusa. Gvardiola bi mu mnogo vise dao prostora za igru i pored fantasticnog Aguera, jer ima obicaj da ga cuva i kada ovaj izgubi sanagu da ga menja skoro na svakoj utakmici oko 70-75 min. Ovo je moje iskreno misljenje i ako sam vatreni navijac rivalskog MU.
    (DAVOR, 20. mart 2019 11:01)

    # Link komentara

  69. Kakva crna rezerva, samo prvi tim ili bolje da ne ide tamo.
    (Igor, 20. mart 2019 10:59)

    # Link komentara

  70. Eto najzad razloga da navijam za Barsu. Bili su mi simpa, dok su im Brazilci bili nosioci igre: Rivaldo, Ronaldo, pa Ronaldinjo, sve mag do maga. Posle su mi postali bljak, ali sad cu zbog Luke da ih pratim ponovo.
    (Pera Magic Mitic, 20. mart 2019 10:58)

    # Link komentara

  71. Iskreno, ne vjerujem u ovo. Ako se ipak dogodi, nek mu je sa srecom. Imat ce raketu da ga kao stariji brat prigrli i pomogne mu, kao sto je nekad krstaja pomogao njemu u schalkeu. Tako to treba bit i to je jedini moguci put.
    (Pijani zlotvor, 20. mart 2019 10:58)

    # Link komentara

  72. @Bas dugo nismo imali ovakvog centarfora...

    ми никад нисмо имали оваквог центарфора. најбоље што смо имали до сада је био саво милошевић, који је био солидан играч, за екипе средине табеле јачих лига и уопште није био брз ни добар техничар.
    добро се кретао и завршавао акције, али није био нешто брз ни спретан, нити је имао шут са дистанце. такав је био и дарко ковачевић, али са доста мањим покривањем терена. митровић им је врло сличан, само јачи и агресивнији.
    јовић је најталентованији центарфор у историји србије, али тај таленат тек мора да реализује. једна добра сезона је само увод у причу.
     (веверица, 20. mart 2019 10:56)

    # Link komentara

  73. (mare, 20. mart 2019 10:39)

    Ali decko , ajde sto lupetas , to nije problem , mnogi to rade, ali ako verujes onako izistinski u to sto si napisao, onda je to vec ozbiljan problem .

    ---…--
    Sto se Jovica tice, ne pratim ni njega,ni Nemacku ligu,ako je stvarno toliko dobar kao sto se prica,onda mi je zao decka sto igra za Srbiju.
    (Hoces Iskreno ?!, 20. mart 2019 10:56)

    # Link komentara

  74. Na skali od 1 do 10 kolko smo srecni zbog ovoga?
     (Sasa, 20. mart 2019 10:56)

    # Link komentara

  75. Intresantno je da u celom poslu i Zvezda trlja ruke. Njena kompenzacija je kod svakog Lukinog ugovora negde oko 2,5%. Prvo sledi otkup ugovora Ajntrahta od Benfike koji je 12 mil. i gde ce Zvezda zaraditi oko 300 000 evra, pa onda prodaja Barseloni. Po nekim procenama ponuda ce biti oko 50 mil. znaci jos oko 1,2 mil. za Zvezdu, sto je ukupno oko 1,5 mil. Za taj novac na leto moze dovesti jos jedno solidno pojacanje, sto bi, pored Milunovica, Ivanica, Marina, Jirke i ostalih bilo preko potrebno za narednu sezonu pa bila to i Liga UEFA.
    (Totti, 20. mart 2019 10:48)

    # Link komentara

  76. od Kežmana nije bilo ovakvog napadača...
     (Crvena Zvezda Tirana 22.04.1945., 20. mart 2019 10:47)

    # Link komentara

  77. Luka je bolji igrac od Mitra.Fizicki jak a za razliku od Mitra tehnicki potkovaniji sto se pokazalo do sada
     (Kaiser, 20. mart 2019 10:45)

    # Link komentara

  78. ne gleda se ko je jeftiniji jer na Grizmana ce duplo vise da zarade samo od marketinga i prodaje dresova tako da vam ova prica ne pije vodu..Jovic je stvarno strasan igrac i tu nema price ali Grizman je igracina..zivi bili pa vidjeli na ljeto ali Grizman ide u Barselonu
     (izgubljen u prevodu, 20. mart 2019 10:44)

    # Link komentara

  79. Koliko je ovo realno.. Uporedjivati Grizmana koji je predvodio Francusku u osvajanje boginje, zatim i za sebe ima titulu spanskog prvaka, finale ls sa deckom koji tek treba da ima prvi nastup u repki i ima par nastupa u ligi evrope.
     (mucenik, 20. mart 2019 10:44)

    # Link komentara

  80. Joj, ako dâ 4 komada Nemcima večeras ima da ga traži i još neki klub...
     (OLOVKA ZAŠILJENA, 20. mart 2019 10:43)

    # Link komentara

  81. Normalno, dje onaj prosjek od Grizmana da uzmu
    (delboj, 20. mart 2019 10:41)

    # Link komentara

  82. Bravo
     (Zuja, 20. mart 2019 10:41)

    # Link komentara

  83. Koliko se narod primio na Jovica, kao da ce da stave mesija na klupu umesto njega. Ako ode u barsu ima da greje klupu i dzaba propada talenat. Treba da predje u neku jacu ligu da proba tamo da se snadje. Nemacka liga i onako rupa od lige po kvalitetu.

    Koliko je smesna bila zadnja utakmica protiv Nürnberga moglo se videti pred kraj meca, kada su se i sami komentatori tome smejali.

    Super je on, sve to ok, ali u najjacim timovima sveta igraju VISEGODISNJI provereni igraci, valjda to narod razume za toliko.


    Niko n kupuje nesto sto nije provereno, svi uzimaju vec formiranu. Nikome ne treba neko kome treba vremena da se adaptira, izraste i slicno.

    Tako je i u stvarno poslu kada radite u stranim zemljama.
    (mare, 20. mart 2019 10:39)

    # Link komentara

  84. To ćemu biti najveća greška u karijeri ako ode u Barselona, sledeće na klupi i sanirati fudbalski. Ne treba da odlazi iz Ajntrahta tu je prva zvezda i igra vrhunski ovakvih primera ima dosta gde je došlo do promene kluba i karijera kreće strmoglavo na dole.
    (dejandddddd, 20. mart 2019 10:29)

    Naši nisu za velike klubove, tu im nestane ambicije. Novak isto nakon osvajanja GSa. Bolje da ode u Kini pa makar da uzme neke velike pare.
     (Adriano_Galliani, 20. mart 2019 10:36)

    # Link komentara

  85. Treba dobro razmisliti, imao je epizodu za Benfikom. Ako ide da bude rezerva prvu godinu, mogao bi na klupi i ostati. Mora biti mudar na pregovorima.
    (Konfučije, 20. mart 2019 10:34)

    # Link komentara

  86. Strucnjak terza je cak prvi put pogodio da je rec o odlicnom igracu. Time je pokazao koliki je lopov jer je ovog igraca prodao za sitne pare i verovatno masnu proviziju.
     (ej bre, 20. mart 2019 10:34)

    # Link komentara

  87. Luka Jovic jeste talentovan,igra sezonu iz snova,mlad,perspektivan ali mislim da je Grizman klasa iznad...
     (lifeisgood, 20. mart 2019 10:19)  pa mozda zato sto igra u ATM. i za francusku ima veci uticaj.. al koliko sam pratio ovaj Jovic zverina od igraca je. ja sam jutros citao na jedan albanski portal da i Real trazi njega zidan.. pa veruj mi barsa i real kad te trazu znaci i da ne ides tu vredan si dobar si mnogo.. svaki put kad se pise u njemu krenite sa takvi grizma ovaj onaj.. pa nek dodje griezman u frankfurt mozda nista nece uspet
    (presheva, 20. mart 2019 10:34)

    # Link komentara

  88. Izgleda Jovke u Barsu a SMS u Real
     (бек, 20. mart 2019 10:30)

    # Link komentara

  89. Izgleda Jovke u Barsu a SMS u Real, biće veselo za nas Srbe za el classic o
     (бек, 20. mart 2019 10:29)

    # Link komentara

  90. To ćemu biti najveća greška u karijeri ako ode u Barselona, sledeće na klupi i sanirati fudbalski. Ne treba da odlazi iz Ajntrahta tu je prva zvezda i igra vrhunski ovakvih primera ima dosta gde je došlo do promene kluba i karijera kreće strmoglavo na dole.
     (dejandddddd, 20. mart 2019 10:29)

    # Link komentara

  91. Ono što je glavni problem je taj što nemamo taj štih to srce i tu fudbalsku moć ko Hrvati da imamo velike igrače za Barsu i Real 2 najveća kluba.On je odličan u Nemačkoj drugi je strelac lige ali u Barsu teško da bude prvi napadač. Svakako je blistava karijera pred njim i naš najbolji fudbaler.
    (Jovo, 20. mart 2019 10:28)

    # Link komentara

  92. Pravi golgeter. Srbija je dugo oskudevala u istim.
    (sinak, 20. mart 2019 10:27)

    # Link komentara

  93. Messi na klupu!
     (CaptainDY, 20. mart 2019 10:25)

    # Link komentara

  94. Decko je preslikan, ali bukvalno preslikan tip igraca kao Aguero. Nisko teziste, brz, snazan, odlicne kretnje, dobra zavrsnica sa obe noge. Bajern, Barsa, Siti po meni tri idealne ekipe u koje bi se uklopio. Nek ima pribliznu karijeru kao Aguero i bice Bog.
    (PaoK, 20. mart 2019 10:25)

    # Link komentara

  95. pametna odluka hehe, a dogodine Srbin prvi spic Barse... a Falkao igra za Monako, a srpski falkao za Barsu opa
     (milan, 20. mart 2019 10:24)

    # Link komentara

  96. Šteta što nije igrač Lacija vredeo bi 300 mil
     (pa bi otišao za burek, 20. mart 2019 10:20)

    # Link komentara

  97. Ako će prve sezone biti na klupi onda bolje nek ga ostave u Frankfurtu dok ne reše šta će sa Suarezom,bolje mu je igrati bilo đe.
     (SUPERMAN, 20. mart 2019 10:20)

    # Link komentara

  98. Luka Jovic jeste talentovan,igra sezonu iz snova,mlad,perspektivan ali mislim da je Grizman klasa iznad...
     (lifeisgood, 20. mart 2019 10:19)

    # Link komentara

  99. dugo nismo imali ovakvog napadaca, jako bih voleo da ode u barsu dobije minutazu i pokaze se!
     (Mirko, 20. mart 2019 10:19)

    # Link komentara

  100. ne verujem jer postoji toliko boljih fudbalera koji su formirani visegodisnji strelci od njega za slicnu ili malo vecu sumu novca.

    Barselona sigurno ne bi dozvolila da imaju samo jovica , ako moze tako da se kaze.
    (milan, 20. mart 2019 10:18)

    # Link komentara

  101. Bas dugo nismo imali ovakvog centarfora. Napokon ga imamo. Mora da nam igra u 11.
     (y, 20. mart 2019 10:17)

    # Link komentara

  102. Znači definitvno - Barselona je potpuno poluđela!
     (Pravi Jon Bon Jovi, 20. mart 2019 10:14)

    # Link komentara

  103. Najbolji na svetu- Luukaaa Jooović
     (dakiliz, 20. mart 2019 10:13)

    # Link komentara

  104. Значи за Јовића 60 милиона...машала.
    (патриЈота62, 20. mart 2019 10:13)

    # Link komentara

  105. Sretno mali...
     (Marko99, 20. mart 2019 10:11)

    # Link komentara

  106. Još nije istina ali nije daleko...
    (Pravi Jon Bon Jovi hejetimajebseke, 20. mart 2019 10:11)

    # Link komentara

  107. Jeftiniji mladji ma idemo!
     (komnen, 20. mart 2019 10:10)

    # Link komentara

  108. A dje je SMS?
     (ubitacni, 20. mart 2019 10:10)

    # Link komentara