1. Dajte Durenta da ga Kalinic stavi u dzep
    (blinkibile, 19. mart 2019 12:32)

    # Link komentara

  2. @drago
    U nekim od ovih sportova, zaista jeste kontinuirano odlicni, recimo Sandra Perkovic, vaterpolo (a pogodi ko je tu bolji :) ), rukomet (u kome vec 6-7 godina niste medju najboljima) i hajde MMA i K1. Tenis, kosarka, fudbal, gimnastika, odbojka su sve sportovi u kojima imate po jedan veliki uspeh. Svaka cast i za to, ali to je samo jedan uspeh i ne mozete se smatrati silom zbog toga. Npr. Srbija je mnogo konstantnija u tenisu i kosarci.
    Vise mi elemenata imamo da se zovemo silom u rukometu nego vi u kosarci. Ovo navodjenje poena na jednom mecu je tek smesno (doduse, Bojan je objektivno sjajan igrac).
    I na kraju, ovo je srpski portal, ne znam zasto dolazis da raspravljas sa nama o rezultatima Hrvatske u sportu. Ne mogu da zamislim da odem na engleski ili australijski portal i pocnem da im pricam o nasoj selekciji o bilo cemu- ljude bi bolelo uvo. Tuzno je sto ti odgovaram, ali da 100 Srba dodlazi svakodnevna na Skajev sajt, mislim da bi neko reagovao.
    (jsx, 18. mart 2019 16:24)

    # Link komentara

  3. Luka


    Da li si ti decko normalan, mi dok smo igrali kosarku vi niste postojali. U apsolutno svakom sportu smo dosli do svjetskog vrha. Nogomet svjetsko srebro, kosarka olimpijsko srebro, rukomet olimpijska zlata, vaterpolo olimpijsko zlato, odbojka evropske bronce, tenis Wimbledon, boks svjetski prvaci, atletika olimpijska zlata, plivanje olimpijsko srebro, gimnastika olimpijsko srebro, skijanje olimpijska zlata, MMA Grand Prix, svjetski prvak.
    Vi nogomet nista, boks nista, gimnastika nista, skijanje nista, MMA nista, atletika i rukomet skoro nista. Pola od najpopularnijih sportova.
    I da Hezonja, junak meca protiv Lakersa, zalijepio bananu Lebronu za pobjedu u zadnjoj sekundi. Prva petorka, 17 koseva i 8 skokova. Bender isto prva petorka zabio 13 i imao 5 skokova.
    (drago, 17. mart 2019 20:53)

    # Link komentara

  4. Samo ukoliko stignemo do finala, i dobijemo tu finalnu utakmicu, uzimamo zlato. Sve ostalo su spekulacije i nagadjanja.
    (Cikota, 17. mart 2019 20:48)

    # Link komentara

  5. U kojoj grupi je Kroacija, a u kojoj Bosna???

    buuuahahah…ahah a...
    (KRIGER,

    Haaahaaa, koji kompleksaš.
    (Kako je ime Šaćiriju?, 17. mart 2019 17:04)

    # Link komentara

  6. (drago, 17. mart 2019 11:29)

    # Link komentara

    A, ovaj nastavlja da siri mitomaniju o kroatima kao dobrim kosarkasima, jos navodi nekakve proseke. Najsmesniji je zakljucak da Hezonja i Bender imaju dobrih faza, a u pitanju su dve rupe NBA lige. Sramota. Komentarisi ozbiljnije sportove, kao sto su rukomet i glineni golubovi, ostavi se kosarke.
    (Luka, 17. mart 2019 13:19)

    # Link komentara

  7. Beogradski

    Hahaha mitomanija...realno, malo vece gluposti.

    Goran

    Pa ako sa 29/30 igra nikad bolje zadto jos ne bi napredovao. 2021-e ce imati 32, tad ce jos biti na vrhuncu.
    Saric ima prosjek od preko 10 poena a tek su mu 24/25, promijenit ce tim ako mu ne bude islo.
    Cuj Zubac mora mnogo da napreduje a prva petorka play off ekipe sa 21/22 (sva trojica uskoro imaju rodjendane). Zizic je na prosjeku od 10-ak poena i 7/8 skokova. Hezonja i Bender imaju dobrih faza. ALI na EP i SP nema "milion" kcalitetni Amera iz NBA na terenu pa ce i njih dvojica, koji su isto vrhunski talenti kao i ostala 4, biti odlicni.
    Sto se kvalifikacija tice, da smo bili kompletni od pocetka do kraja prosetali bi se do 3. mjesta a mozda i vise (Litva i Italija su jake ekipe). Mi i kompletni nismo top ekipa jer nemamo top playa i trenera. Ali ako igras polufinale EP i 4-finale OI, a osvojio si skupinu, onda si jaka ekipa.
    Nadam se da ce se sistem za kvale promijeniti jer ce 2021-e Saric imati 27, Hezonja 26, Bender 23/24 a Zubac i Zizic 24. Bit ce to ekipa za jos 5 godina. A pojavit ce se jos neko, tipa mali Prkacin, Samanic, Timsa.
    (drago, 17. mart 2019 11:29)

    # Link komentara

  8. Ako budemo sa najjacim sastavom - nema zime,i ic me ne interesuje ko nam je protivnik!Tako bi voleo da Jokic dodje i zacepi usta ovim "patrijotama",dosadise i Bogu i postenim dobrim ljudima Srbije!
    Ne pratim nasu kosarku,ali pratim zato nase u NBA jer zivim i radim u USA.Ameri ce doci u najjacem sastavu izuzev Lebrona,ali tu su svi ostali i jos ih vodi Popovic!Bio bih prezadovoljan da igramo finale,sto objektivno,ako zaista imamo sve igrace na raspolaganju,bilo bi cudo da se ne desi!?Od timova kojih se pribojavam je Grcka sa Janisom,Spanija tradicionalno nezgodan protivnik a izgleda da Mark Gasol i Rubio sigurno dolaze.Iz potaje preti Litvanija.Francuska i Nemacka imaju smenu generacije,nece predstavljati problem.Australija sa Simonsom,Viljanovom. Inglandom zvuci jako,uz veterana Boguta koji se vraca u NBA,moze mnogima pomrsiti racune.Ipak,nadam se finalu,pa da vidimo dali su Ameri ponovo za odstrel kao daleke 2002!?
    (bmiles, 17. mart 2019 06:04)

    # Link komentara

  9. Jedina sansa da se najjaci tim okupi je da neko drugi bude selektor.Ne znam da li je to ikako moguce.Nisam Saletomrzac ali nisam ni za.Veliki problem je sa igracima koji su igrali kvalifikacije.Kako ih ne pozvati?
    (ValterNBG, 17. mart 2019 02:19)

    # Link komentara

  10. Naebasmo... Filipinci beše oni što su se u kvalifikacijama lemali sa Austrijom?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (MarcoPolo, 16. mart 2019 12:55)

    Nije sa Austrijom nego sa Švajcarskom. Slično je, znam, pa ljudi lako mešaju.
    (Nedeljko, 17. mart 2019 00:18)

    # Link komentara

  11. (Vukk, 16. mart 2019 12:54)

    Slažem se sa tvojim komentarom u većem delu, ali sam ti dao minus jer si rekao da Ronaldinjo nije bolji od Mesija. (Čuj, Ronaldinjo, pojam fudbala, da nije bolji od jednog Mesija) Preko toga ne mogu da pređem.
    (paja, 17. mart 2019 00:05)

    # Link komentara

  12. Srpska basketaska kaznena ekspedicija ce da pregazi sve ekipe i da postane prvak sveta po drugi put.
    Idemo Srbende!
     (Zurkolomac, 16. mart 2019 23:44)

    # Link komentara

  13. @Alo bre, koji si Nostradamus, predvidjas da Ameri osvajaju, i jos sibi fazonu "zapamtite moje reci!!!" :D Pa normalno da su apsolutni favoriti, to svi zivi znaju, ali prijatelju, to mora da se dokaze na terenu, nebitno protiv kakvog protivnika. A niko nije nepobediv, mogu i Ameri da padnu, iako je sansa ispod 1%... Nema predavanja pre nego sto je turnir uopste poceo, nego izadji i grizi najvise protiv najjaceg protivnika, pa makar te i oduvali...
     (Zhol, 16. mart 2019 19:47)

    # Link komentara

  14. Mile Dodik


    Plava je kosarkaki brend, a fudbalske vezare mogu i u rozom da igraju, svejedno mi.
    (Vlado, 16. mart 2019 18:41)

    # Link komentara

  15. Teodosic,Micic,Nedovic,Jovic,Bogdanovic,Guduric,Kalinic,Lucic,Bjelica,Jokic,Marjanovic,Milutinov(KingJames, 16. mart 2019 14:52)Gde ti je Milosavljević, najspremniji naš igrač? Tu ispada Nedović.
    (Vojvoda Momčilo, 16. mart 2019 15:16) Milosavljevic je realno tu najlošiji, ali posto znam da ga Djordjevic gotivi i da će sigurno biti u timu, moje mišljenje je da Micica onda treba izostaviti.
    (čuj da di kažem, 16. mart 2019 18:30)

    # Link komentara

  16. U kojoj grupi je Kroacija, a u kojoj Bosna???

    buuuahahah…ahah a...
    (KRIGER, 16. mart 2019 17:47)

    # Link komentara

  17. Sale se čvrsto drži stalno jednih istih igrača, bez obzira na njihovu trenutnu formu. Takođe mnogo drži do odanosti, odnosno do poštovanja poziva. Stoga sam ubeđen da je Bradulja siguran putnik (u stvari domaćin) a da će pre ispasti Bobi ili čak Jokić, zbog onih neodazivanja. Do sada smo uvek ili sa 4 centra, pa verujem da ćemo opet isto tako. U istom kontekstu veliku prednost ima Birča, pa onda i Simon nad Lučićem. Gudura nema šanse, Gagi je po tom kriterijumu znatno ispred njega. Mačvan da nije povređen bio bi siguran, ovako će ga Sale zvati na pripreme, (kao onda Krleta) pa odlučiti u zadnjem momentu. Jović i Nedović biće sigurni ako budu 80% zdravi.

    Moja pretpostavka:

    Teo, Jović, Micić
    Bogdan, Milosavljević (Nedović)
    Kalina, Lučić
    Bjelica,
    Jokić, Bobi, Milutinov, Raduljica

    Mačvan uz Bjelicu, makar kao maskota. Onda ispada Bobi ili Lučić.
    Gudura samo zato što je najmlađi čekaće sledeće takmičenje. Slično važi za Nedovića. Ovo je poslednje prvenstvo ove generacije. Sale će to svakako imati u vidu.
    (SrbEUin, 16. mart 2019 17:37)

    # Link komentara

  18. Crvena boja je prva boja na našoj zastavi,dominantna boja našega grba i reprezentativci Srbije treba da nose tu boju. Ovim (Jugo)nostalgičarima poruka da nam ništa bolje ili lošije neće biti ako promenimo boju dresa. Ipak, neki red treba poštovati.
    (Mile Dodik, 16. mart 2019 17:35)

    # Link komentara

  19. Nisu imali srece, stvarno su imali dobar tim. U kvalifikacijama su im igrali skroz drugi igraci, koji nisu klasa, Kokoskov im vise nije trener, itd.
    (x, 16. mart 2019 17:11)

    Imali su srece jer ostale selekcije su bile osakacene inace ne bi nikad mogli da osvoje titulu.
     (Djole, 16. mart 2019 17:24)

    # Link komentara

  20. Zao mi je sto Slovenija nije uspela da se kvalifikuje ali to pokazuje koliko su imali srece na Evropskom prvenstvu, nema poklona svako nastupa po zasluzi.
    (ElHombre, 16. mart 2019 16:43) # Link komentara

    Nisu imali srece, stvarno su imali dobar tim. U kvalifikacijama su im igrali skroz drugi igraci, koji nisu klasa, Kokoskov im vise nije trener, itd.
    (x, 16. mart 2019 17:11)

    # Link komentara

  21. Opet prvenstvo gde se pita ko ce pored SAD osvojit srebro. Budimo realni. Nije vam ovo indianapolis 2002. A i grupa SAD-a je smesna. Mogli ste ih taman bacit u final a ostale repke da igraju takmicenje za finalnu igru protiv njih. Ameri osvajaju. Lupajte minuse ali zapamtite moje reci!
    (Alo bre, 16. mart 2019 17:05)

    # Link komentara

  22. Pa sta kazu za nas jel prate evropsku kosarku? Neverovatno mi je da im na utakmicama lokalnih za nase pojmove znj timov bude i po 50 000 gledalaca. 20000 im je skroz normalno.
    (Dragan RS, 16. mart 2019 16:50)

    Sta kazu??
    Znaju o nama koliko i o rudnom blagu Madagaskara i proizvodnji traktora u Letoniji!!!!
    NBA zvezde znaju (svako ima bar po dva dresa) al vise od toga retkoooo ko zna!! Znanje da razlikuju sta je SP, OI, EP...?????? Nema sanse!!!!!
    Stanje svesti kao Ameri! S tim da Ameri eto imaju NBA, a ovi.. njihovu ligu!?!?!?
    Kazem ti, totalno iracionalna, neobjasnjiva "ljubav" ka sportu, gde su uspesni kao mi u.. paraglajdingu!!?!? Cudan narod...
     (Dachazvezda, 16. mart 2019 17:02)

    # Link komentara

  23. To ti je sve tacno. Kao radnik na brodu, mogu da ti potvrdim da se Filipinci silno lozee na svaki basket, od NBA do reprezentacije!!!
    E sad, sto BLAGE VEZE NEMAJU i sto sam ja sa 1,8m bio centar medju njima... To vec ne mogu da ti objasnim :)))))))
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dachazvezda, 16. mart 2019 15:56) # Link komentara

    Pa sta kazu za nas jel prate evropsku kosarku? Neverovatno mi je da im na utakmicama lokalnih za nase pojmove znj timov bude i po 50 000 gledalaca. 20000 im je skroz normalno.
    (Dragan RS, 16. mart 2019 16:50)

    # Link komentara

  24. Teodosic,Micic,Nedovic,Jovic,Bogdanovic,Guduric,Kalinic,Lucic,Bjelica,Jokic,Marjanovic,Milutinov
    (KingJames, 16. mart 2019 14:52)

    Gde ti je Milosavljević, najspremniji naš igrač? Tu ispada Nedović.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Vojvoda Momčilo, 16. mart 2019 15:16)

    Nedović je sigurniji od Milosavljevića. Nedović je jedan od četvorice igrača za koje je Đorđević izjaviio da će biti nosioci igre reprezentacije kada dođe do smene generacija. Ostala trojica su Bogdanović, Jokić i Milutinov.
    (Verujem Saletu a ne nazovi selektorima..., 16. mart 2019 16:45)

    # Link komentara

  25. @Millennium
    A po cemu ti zakljucujes da nece igrati,to sto ne mase patriotizmom i ide korak po korak je samo plus,od velikih reci nikad nista nije dobro ispalo,on ce igrati na prvenstvu osim ako se ne desi da mu Denver bas mnogo daleko dogura u nba i na kraju prvenstva mu telo bude u takvom stanju da ne izdrzi jos i letnje aktivnosti i prvenstvo na kraju,ipak je fizicki ogranicen igrac
    (nenad minhen, 16. mart 2019 16:44)

    # Link komentara

  26. Zao mi je sto Slovenija nije uspela da se kvalifikuje ali to pokazuje koliko su imali srece na Evropskom prvenstvu, nema poklona svako nastupa po zasluzi.
    (ElHombre, 16. mart 2019 16:43)

    # Link komentara

  27. Samo da opet budemo Plavi, talicna sampionska boja.
    (Plavac, 16. mart 2019 16:42)

    # Link komentara

  28. (drago, 16. mart 2019 15:31)

    Najzalije je zbog Bogdanovica, jer zaista igra najbolju sezonu u NBA sa 18pts u proseku, ali on za mesec dana puni 30godina, i to bi bilo to sto se njega tice, jos koja god i penzija, tesko je ocekivati da ce igrati jos bolje sa godinama koje dolaze.

    Saric ce vam propasti u Minesoti, ona sredina je zlo, Zubac mi tu jedino deluje kao neko ko ce mozda nesto uraditi, ali mora mnogo da napreduje. ostali su klasicni nosaci peskira, preterano izvikani, pogotovo Hezonja zvani "Shaqtin' A Fool".

    Sto se vase reprezentacije tice, igrali su vam u kvalifikacijama NBA igraci mnooogo vise puta nego nama, cak ste u 2-3 utakmice imali dobru NBA ekipu, i GUBILI STE.

    Sto se nas tice, nama fali plej, opet...jer Teo nije ni senka Teo-a koji je nekada igrao, covek vec sada igrao kao da je u penziji.
    (Goran, 16. mart 2019 16:40)

    # Link komentara

  29. Pa Hrvatska je jaca od 90% ovih repki.Smijesno prvenstvo.
    (t.b., 16. mart 2019 15:31)

    Ali nije jača od Srbije:). Tako da ti na isto izadje ucestvovali ili ne. Poz
    (Jelena77nis, 16. mart 2019 16:31)

    # Link komentara

  30. Komazec je bio vise manje nebitan a bez Drazena smo osvojili 3 od 4 medalje. Šolman, Jerkov, Tvrdic, Skansi, Ģjergja, Cosic, Kukoc, Radja, Perasovic, Vujcic, Bogdanovic, Knego, Nakic, Cutura. Srbi??
    Super ce izdominirati Srbija ako stigne do SAD-a.
    (drago, 16. mart 2019 15:31)

    Petrovići, Komazeci, Ćosići, Perasovići, Vujčići, Bogdanovići i Čuture su Srbi. Srbija je puna ovih prezimena između ostalog, i ne samo Srbija, nego svi krajevi Balkana, gde Srbi žive, i zna se kakvim spletom istorijskih okolnosti su postali Hrvati. Na kraju krajeva, sam Komazec je unijat, što je opšste poznato. Da li stvarno treba da ti objašnjavam ko su unijati? Ne može Petrović ili Popović biti Hrvat, isto kao što Horvatinić ili Duvnjak ne može biti Srbin. Tu bih dodao još mnogo sportista koji su danas Hrvati, ali to poreklom sigurno nisu, kao što su STEVANović, PERIŠ(a)ić, POPović, OBRADović, BOŠKOvić, ANTONIJEvić, RADOVANović, VUKOJEvić. Imena ne lažu.
    (beogradski, 16. mart 2019 16:28)

    # Link komentara

  31. "Bicemo prvaci sveta" 2.0
     (Luk_Skajvoker, 16. mart 2019 16:18)

    # Link komentara

  32. nekada izadjem na komentare u sportskoj rubrici. interesuje me sira prica...pisu tu ljudi koji mnogo vise od mene prate sport, pa mi to cesto daje kompleksniju sliku. ali, ne moze da se dise od klinaca zadojenih nacionalizmom i mrznjom.
    zar na svaku vest morate da se prepucavate sa istim takvim likovima iz hrvatske? zar ti je najvaznije da li su se oni plasirali, koliko srba igralo tamo ili hrvata ovde...
    manite se bre, pisite svoje misljenje o timu, o formi pojedinih igraca...prepucavajte se na sportske a ne nacionalne teme.
     (basketas, 16. mart 2019 16:14)

    # Link komentara

  33. Ne potcenjivati nikoga! E Italiju većina potcenjuje, a ne Angolu, koja ja mislim nije baš šetnja u parku.
    Pogotovo u ovom sistemu takmičenja, nije ono kao na EP, 6 u grupi a 4 idu dalje, pa svi nešto kalkulišu, taktiziraju, jer znaju da prolaze ionako.
    Ovde jedna loša utakmica bilo kog favorita protiv ovih iz nižih šešira i mogu se skoro pa otpisati sa prvenstva.
    (nema lakog koša!, 16. mart 2019 16:13)

    # Link komentara

  34. Kako smo mi četvrti po rangu to mi samo nije jasno
    (Komšija Rade, 16. mart 2019 16:11)

    # Link komentara

  35. @Brajant kaze NAJVEĆA ČAST JE IGRA ZA REPREZENTACIJU...ma nije,sad će da ti objasne da je najvažnije 100 mil$ i menadzer zadovoljan...

    Rece Brajant koji za 15+ godina karijere ima 16 nastupa za USA tim.
    (Miki Lazic, 16. mart 2019 16:03)

    # Link komentara

  36. Filipine ne treba podceniti. Njihova liga drzi neke od rekorda u posecenosti i gledaoca bude vise nego na evroligaskim mecevima.
    (DraganRS, 16. mart 2019 15:05)

    To ti je sve tacno. Kao radnik na brodu, mogu da ti potvrdim da se Filipinci silno lozee na svaki basket, od NBA do reprezentacije!!!
    E sad, sto BLAGE VEZE NEMAJU i sto sam ja sa 1,8m bio centar medju njima... To vec ne mogu da ti objasnim :)))))))
     (Dachazvezda, 16. mart 2019 15:56)

    # Link komentara

  37. Meni su neverovatni ovi koji i dalje stavljaju Jokića u tim. Svaka čast na optimizmu.
    (Millennium, 16. mart 2019 15:47)

    # Link komentara

  38. Jokić,Marjanović,Raduljica,Milutinov,Bjelica,Mačvan,Lučić,Kalinić,Gudurić, Bogdanović,Micić,Jović,Teodosić, Milosavljevic i Nedović. Ako se neko povredi, nespreman(Mačvan) ili ne zeli da igra (Jokić) pozvati još eventualno Jelovca,Birčevića(nemamo bolje na 4) Dobrića i Davidovca.
    (Za finale, 16. mart 2019 15:45)

    # Link komentara

  39. Teodosic
    Jovic
    Micic

    Bogdanovic
    Nedovic

    Kalinic
    Lucia

    Bjelica
    Macvan

    Jokic
    Marjanovic
    Milutinov


    Zamjene u slucaju povteda. Guduric , Milosavljevic, Simeunovic, Jelovac, Bircevic, Raduljica, kuzmic.
    (Goran, 16. mart 2019 15:45)

    # Link komentara

  40. Bice ovo jako takmicenje, Kinezi su mnogo ulozičli u sp,doveli Kobi Brajanta ,Jao Minga na zreb, Nasa grupa onako Italijani sa Glinarijem i Belinelijem i par crnih igraca iz Evrope, Angola ne mogu da se setiim ali tukla mozda Bih ili Hrvate ,Filipine ne poznajem ali citam da obozavaju kosarku, Mi verovatno sa nekim NBA igracima, Bice problem objasniti ovima iz kvalifikacija da nece videti Kinu a odazivali su se posteno i borili,Ali objektivno nije im tamo mesto zbog rezultata zbog etike bi trebalo da idu,
    (zemunski kej, 16. mart 2019 15:36)

    # Link komentara

  41. StefanKG

    Komsija, mi smo igrali finale Olimpijade u kosarci (najceca utakmica) i finale SP u nogonetu (najveca utakmica). Reci ti meni komsija koliko je to naciha uspjelo? Neces ih nabrojati vise od 5. Jer ih je bilo 5: Francuska, Italija, Spanjolska, Argentina i mi.
    Sto se tice ovoga, pa igrali smo sa ŽNJ sastavom, bez Bogdanovica koji zabija svaku vecer 20, Zupca koji je odlican u timu koji ide u play-off, Zizica koji je isto jako dobar, Sarica koji je u maloj krizi ali jako dobar igrac, Bendera i Hezonje koji imaju dobrih faza u NBA, Ukica, Simona i Tomica. Niko nam od njih nije igrao.

    Lajoš Vinetu

    Komazec je bio vise manje nebitan a bez Drazena smo osvojili 3 od 4 medalje. Šolman, Jerkov, Tvrdic, Skansi, Ģjergja, Cosic, Kukoc, Radja, Perasovic, Vujcic, Bogdanovic, Knego, Nakic, Cutura. Srbi??
    Super ce izdominirati Srbija ako stigne do SAD-a.
    (drago, 16. mart 2019 15:31)

    # Link komentara

  42. Pa Hrvatska je jaca od 90% ovih repki.Smijesno prvenstvo.
     (t.b., 16. mart 2019 15:31)

    # Link komentara

  43. Izbacamo USA u polufinalu.
    (SasaS, 16. mart 2019 15:19)

    # Link komentara

  44. Teodosic,Micic,Nedovic,Jovic,Bogdanovic,Guduric,Kalinic,Lucic,Bjelica,Jokic,Marjanovic,Milutinov
    (KingJames, 16. mart 2019 14:52)

    Gde ti je Milosavljević, najspremniji naš igrač? Tu ispada Nedović.
     (Vojvoda Momčilo, 16. mart 2019 15:16)

    # Link komentara

  45. Како су Шпанци и Французи испред нас на ФИБА ранг листи? На ол. играма и оба првенства смо освојили медаљу бољу од њих. Ако је њихова клубска кошарка донела толико поена, то је срамота.
    (joj, 16. mart 2019 11:54)

    Tako sto se racunaju dva olimpijska ciklusa a ti se seti 2013. spanskog pranja od -30 i francuskog zlata. Isto tako 2015. su i jedni i drugi uzeli medalju. U godinama kad smo mi bili srebrni zbog SAD, barem jedni od njih su bili bronzani. Konacno, i jedni i drugi su se prosetali kroz kvalifikacije a mi smo se zezali do samog kraja. Tu nas je Francuska prestigla.
    Matematika je cudo.
    Dobar zreb, hvala Brajantu.
     (sryugos, 16. mart 2019 15:16)

    # Link komentara

  46. Ne vidim ozbiljnu grupu na ovom takmicenju 75% diletanata...
     (mich, 16. mart 2019 15:15)

    # Link komentara

  47. @Koja sprdnja od natjecanja. Ovdje bolje ni ne biti. 
    Grupa smrti Litva, Austrslija koja nikad nista nije napravila i Kanada koja nema 2 kosarkasa.
    (drago, 16. mart 2019 12:47)

    Sprdnja od takmucinja!? Nije SP sprdnja vec je vasa reprezentacija smesna. Nemate vise ni ono malo srba koji su vas drzali u vrhu tipa braca Petrovic, Komazec.. ostao vam je samo Saric srbin. Sto se tice Kanade, pazi ovako : Jamal Murrey, Wiggins, Kelly Olynik, Dwight Powell.. ooasan tim, nije Srbija ali su opasni. Jedva cekam da pocne da uzivam u dominaciji Jokica i ekipe!
     (Lajoš Vinetu, 16. mart 2019 15:13)

    # Link komentara

  48. Svr,sve,ali Poljska u A sesiru!
    (nex, 16. mart 2019 13:40)

    Sesir A ne postoji.
    Postoje sesiri 1, 2, 3...
    Postoje grupe A, B, C...
    Poljska je bila u sesiru broj 5 i izvucena je u grupu A.
    Ne razumem sta znaci tvoj komentar.
     (rupa, 16. mart 2019 15:10)

    # Link komentara

  49. Australia - Kanada
    Ben Simons, Peti Mils, Dzo Ingls, Ton Mejker, Delavedova, Eron Bejns, Rajan Brokof
    Dzamal Marej, Endrju Vigins, Trej Lajls, Keli Olijnik, Tristan Tompson, Kori Dzozef, Kem Birc...kosarkaska poslastica.
     (Psiholog, 16. mart 2019 15:09)

    # Link komentara

  50. Svidja mi se sto moramo da budemo prvi u obe grupe da bismo izbegli SAD, pa nema kalkulacija sa Spancima.
     (nfl zaludjenik, 16. mart 2019 15:09)

    # Link komentara

  51. Teodosic, Micic,
    Bogdanovic, Milosavljevic, Nedovic
    Kalinic, Lucic, Guduric
    Bjelica
    Jokic, Milutinov, Boban

    Po mom ukusu sastav. Lucic i Kalinic mogu po potrebi na cetvorku, cak i Jokic u nekoj varijanti.

    Naravno Jovic, oporavljeni Macvan i Raduljica imaju svoje mesto u ekipi i bili korisni i ne bismo bili nista slabiji. Stvar potrebe i ukusa.
     (nfl zaludjenik, 16. mart 2019 15:06)

    # Link komentara

  52. Ajde molim vas da ne koristite više taj izraz za amere "Dream Team". Zar svaki put kad oni nastupe treba tako da ih nazivate? Zna sed dobro kad je pravi dream team igrao, posle njih su mogli imati svakakve nazive osim toga.
    (Peronimo, 16. mart 2019 15:06)

    # Link komentara

  53. Filipine ne treba podceniti. Njihova liga drzi neke od rekorda u posecenosti i gledaoca bude vise nego na evroligaskim mecevima.
    (DraganRS, 16. mart 2019 15:05)

    # Link komentara

  54. Grupa H grupa smrti. Mi smo dobro prosli mada ne bi imali problema gde god da smo usli. Idemo do finala a tamo...bice sta bude.
     (Psiholog, 16. mart 2019 15:04)

    # Link komentara

  55. A hrvati, skim su oni u grupi!?
     (Lajoš Vinetu, 16. mart 2019 15:03)

    # Link komentara

  56. Ocekujem da igra Jokic. Ako ne igra, sve je jasno. Nece nikada ni igrati. Njegov problem..Ko bude igrao, znam da ce dati sve od sebe za svoju zemlju. Jedino ne znam, kako ce Jokic da se oseca, kada sretne nekog od nasih igraca koji su ginuli na SP za svoju zemlju?? Mene bi bilo, sramota, ma koliko da imam para. Pa i ostali imaju para?
    (111, 16. mart 2019 15:00)

    # Link komentara

  57. Skim igra Hrvatska?
    Wait...
     (Herbalajzer, 16. mart 2019 14:58)

    # Link komentara

  58. (Jon Bon Jovi,16.mart 2019 12:37)
    Decko o čemu ti pričaš?Kakve devojke kakav room,kakav Bruce Springsteen,kakvi fanovi,kakvi izlasci,kakvi plusevi...?Na čemu si?
    (Jon Bon Jovi, 16. mart 2019 12:50)

    Botovski poslovodjo, treba da prestanes sa terorom nad ovim portalom, u suprotnom ces sve cesce vidjati takve komentare i masu minusa na sta god da napises.
     (Jon Bon Jovi, 16. mart 2019 14:56)

    # Link komentara

  59. Steta sto nema Slovenije i Hrvatske. Košarka je jedno od vrhunskih dostignuća SFRJ.
     (Sloba, 16. mart 2019 14:54)

    # Link komentara

  60. samo zdravlje da posluzi nase igrace i da se svi okupe ako je to ikako moguce uspeh zagarantovan... treba mesec dana dobrih priprema da se uigra tim i kao grom smo po imenima u reprez....
     (aleks, 16. mart 2019 14:54)

    # Link komentara

  61. Teodosic,Micic,Nedovic,Jovic,Bogdanovic,Guduric,Kalinic,Lucic,Bjelica,Jokic,Marjanovic,Milutinov
    (KingJames, 16. mart 2019 14:52)

    # Link komentara

  62. Grupa A grupa smrti.
    (PSG, 16. mart 2019 14:49)

    # Link komentara

  63. A gde su hrvatijanci? hahahaha!
     (Zurkolomac, 16. mart 2019 14:48)

    # Link komentara

  64. StefanKG

    Komsija, mi smo igrali finale Olimpijade u kosarci (najceca utakmica) i finale SP u nogonetu (najveca utakmica). Reci ti meni komsija koliko je to naciha uspjelo? Neces ih nabrojati vise od 5. Jer ih je bilo 5: Francuska, Italija, Spanjolska, Argentina i mi.
    Sto se tice ovoga, pa igrali smo sa ŽNJ sastavom, bez Bogdanovica koji zabija svaku vecer 20, Zupca koji je odlican u timu koji ide u play-off, Zizica koji je isto jako dobar, Sarica koji je u maloj krizi ali jako dobar igrac, Bendera i Hezonje koji imaju dobrih faza u NBA, Ukica, Simona i Tomica. Niko nam od njih nije igrao.
    (drago, 16. mart 2019 14:40)

    # Link komentara

  65. Čitam komentare i čitam tekst i ništa mi nije jasno. Kako je moguće da juče bude jedna informacija a danas druga? Po jučerašnjem rasporedu, grupe I i J su igrale jedno polufinale a K i L drugo. To sam i juče napisao, da se ne sastajemo sa Amerima pre finala ako budemo na dve strane abecede. Sad vidim da su ukrstilli grupe u polufinalu i da je bitno da i mi i Ameri imamo istu poziciju grupi. Juče je pisalo, po brojevima utakmica, 81, 82, 83, 84, a sad stoji 81, 83, 82, 84.
     (Zlatko, 16. mart 2019 14:39)

    # Link komentara

  66. Ceska umesto evropskog prvska!?
     (svet, 16. mart 2019 14:37)

    # Link komentara

  67. Ako bude odziv igraca kao za kvalifikacije sa Saletom idemo u borbu sa Filipinima za fenjer.
     (Lopetaregi, 16. mart 2019 14:35)

    # Link komentara

  68. Ne znam ko će igrati, ali u konkurenciji su, Endrju Vigins, Džamal Marej, Tristan Tompson, Kori Džozef, Keli Olinik, Trej Lils, Dilon Burks, Tajler Enis, Nik Stauskas, Kevin Pengos, Kim Birč... Više nego respektabilan sastav.
    (Del Piero#10, 16. mart 2019 13:44)
    Ne zaboravi mladjanog Bereta, svi mu prognoziraju top 3 draft 2019. Paklen klinac.
    (milos, 16. mart 2019 14:10)

    Ne znam da li su Kanađani uspeli da sastave dve utakmice u ovakvom sastavu. Francuska je najbolji primer, po pozicijama vrhunski popunjene ekipe, koja nema timsku hemiju i zato u poslednjih par godina ne mogu da se sastave sa loptom. Isto bi moglo da se dogodi i sa Kanadom, pošto individualni talenat igrača nije uvek garancija da će ekipa dobro izgledati na terenu.
    (Nije zlato sve što sija, 16. mart 2019 14:34)

    # Link komentara

  69. Drago i ja mislim da ste super to odradili tako da za vas nema natjecanja. Ko da ste znali ... koji luzeri.
    (mile, 16. mart 2019 14:31)

    # Link komentara

  70. Goran Karan, Dino Rađa, a Edo Majka.
    (Ali samo Dino Rađa like this, 16. mart 2019 14:31)

    # Link komentara

  71. Srbi uvijek srečkovići s jačinom grupe...
    (prika iz susjedstva, 16. mart 2019 14:26)

    # Link komentara

  72. Mislim da je grupa smrti Slovenija, Hrvatska, Bosna i Letonija
     (Mrki, 16. mart 2019 14:26)

    # Link komentara

  73. Znaci, ako dobijemo Italijane u prvoj fazi i Spance u drugoj, ne mozemo na USA pre finala? Doduse, treba dobiti i sve ostale, sto nece biti uopste lako, naprotiv...ali mi nije najjasniji zreb...
     (reminder, 16. mart 2019 14:22)

    # Link komentara

  74. Cim vidis grupu Kine shvatis da je ceo zreb namesten. E sad to sto smo jaki kao crna zemlja pa nas zreb ne zanima, to je druga stvar...
    (Kg, 16. mart 2019 14:19)

    # Link komentara

  75. U najavi jako zanimljivo prvenstvo.
    Prvi krug favorita su svakako USA,Francuska,Španija i Srbija.

    Onda dolazi nekoliko potencijalno veoma jakih i nezgodnih ekipa:
    Grčka, Rusija, Italija, Litvanija a na njih se nadovezuju pod pretpostavkom dobrog odziva:
    Australija, Kanada pa i Nemačka i Turska.

    Nadajmo se da će svi doći u što jačem sastavu i da ovo bude jedno od jačih prvenstava sveta i naravno da mi OSVOJIMO!
    AJMO BRAĆO UZET AMERE
    (pera pisar, 16. mart 2019 14:16)

    # Link komentara

  76. Ne znam ko će igrati, ali u konkurenciji su, Endrju Vigins, Džamal Marej, Tristan Tompson, Kori Džozef, Keli Olinik, Trej Lils, Dilon Burks, Tajler Enis, Nik Stauskas, Kevin Pengos, Kim Birč... Više nego respektabilan sastav.
     (Del Piero#10, 16. mart 2019 13:44) 
    Ne zaboravi mladjanog Bereta, svi mu prognoziraju top 3 draft 2019. Paklen klinac.
    (milos, 16. mart 2019 14:10)

    # Link komentara

  77. "Dirigovan" žreb za selekciju domaćina Kinu! "Orline" relativno dobro prošle! A kakav će epilog biti što se krajnjeg plasmana Srbije tiče zavisi od toga ko će sve hteti da se odazove Saletu!
    (komnen barjaktar, 16. mart 2019 14:10)

    # Link komentara

  78. Najvaznija utakmica za nas na prvenstvu je protiv Italije
    (japi, 16. mart 2019 14:06)

    # Link komentara

  79. Bravo bre cekamo vas u finalu Ameriiiiiiiii.
    Jokicu nemoj da te sanjam nemoj da dolazim Denver.
     (4k4.Dex, 16. mart 2019 14:05)

    # Link komentara

  80. Računica je jasna – "orlovi" će igrati sa jednom ekipom iz trećeg, jednom ekipom iz četvrtog i iz šestog šešira.

    Koje su to reprezentacije?

    Treći šešir: Rusija, Australija, Brazil, Italija.
    Četvrti šešir: Portoriko, Turska, Dominikanska Republika, Venecula.
    Šesti šešir: Kanada, Crna Gora, Filipini, Južna Koreja.

    odakle nam dodje angola?
    (ok, 16. mart 2019 14:04)

    # Link komentara

  81. Idemo po medalju! Zivela Srbija!
    (ElHombre, 16. mart 2019 14:04)

    # Link komentara

  82. samo da kazem onima koji kukaju kako je namesteno da kina prodje itd ... jeste, namesteno je cak i zvanicno(jer prvi sesir) ali razmislite sta znaci za turnir ako domacin ne uspe da prodje grupu ... niti fiba niti jedna zemlja na svetu nije spremna da organizuje turnir a da upadne u debeli minus , zao mi je sto moram da vam srusim iluziju ali profesionalni sport postoji zbog para a ne zbog navijaca.
    (marko, 16. mart 2019 14:03)

    # Link komentara

  83. Grupa A je stvarno kriminalna.
     (Pozdrav iz Minhena, 16. mart 2019 13:59)

    # Link komentara

  84. Odlična grupa odlična....ako se svi odazovu...Angola s pola gasa 45+razlike....Filipini s pola gasa 25+razlike....Italijani s pola gasa 15+ razlike....u drugom krugu sa Špancima tu treba da stisnemo i da dobijemo jedini teži meč u prvom.delu....i od četvrtfinala da dižemo formu za finale....sa Jokicem neće biti većih problema protiv bilo koga a s Amerima se nosimo....i da ko sme da se kladi da Kanada ispada u prvom krugu sa svim ovim silnim nba zvezdama....a da dalje ide Litvanija sa matorcima Kalnijetisom iz Asvela i Jankunasom iz Zalgirisa i Milaknisom....
    (MYNX, 16. mart 2019 13:55)

    # Link komentara

  85. @Velja

    taj selektor o kome ti pricas (Sasa Djordevic) trenuto drzi tri srebra za nasu zemlju i to za redom ..aktuelni olimpijski svetski i evropski vicesampion. Ali tesko ti to shvatas ..mora da si zesce isfrustriran u privatnom zivotu.
     (bata, 16. mart 2019 13:52)

    # Link komentara

  86. Samo da budemo kompletni i dobro našpanovani. Možemo sa svima, a i te Amere jednom da preznojimo ako je moguće. Verujem da jeste inače ne bih gledao. Napred momci, napred Sale.
    (Gde ja živim, 16. mart 2019 13:51)

    # Link komentara

  87. Ali grupa Poljska, Venecuela, Kina i Obala Slonovace. Da nije smesno bilo bi zalosno. A za Sloveniju nema mesta...
     ("koju posluku porati", 16. mart 2019 13:50)

    # Link komentara

  88. Ne znam zasto svi pricaju o F grupi kao teskoj tj grupi smrti. solidne ekipe koje nisu apsolutno nista uradile u poslednjih 8 god.
    Zar Crna Gora stvarno spada u jaku reprezentaciju..NZ? Brazil?
    Grcka ajde ako igra Antetokumbo, ako ne igra, dosta stara reprezentacija..
     (aabb, 16. mart 2019 13:50)

    # Link komentara

  89. Grupa smrti ? Australiji i Kanadi ako igraju dva NBA igrača biće maksimum.
    (JPR24, 16. mart 2019 13:48)

    # Link komentara

  90. Koja sprdnja od natjecanja. Ovdje bolje ni ne biti. 
    Grupa smrti Litva, Austrslija koja nikad nista nije napravila i Kanada koja nema 2 kosarkasa.
    (drago, 16. mart 2019 12:47)

    Komsija,kad je grupa smrti,kako ti kazes ocajna,a vi niste uspeli ni da se plasirate,zamisli koliko ste vi tuzna reprezentacija .
    Obecavam da ces da uzivas dok nas budes gledao.Pozdrav
     (StefanKg, 16. mart 2019 13:48)

    # Link komentara

  91. Bronza nam maksimum jer idemo na Amere u polufinalu.
    (BaltazarSrbija, 16. mart 2019 13:48)

    # Link komentara

  92. Da li neko moze da napise ko sve igra za Kanadu?Hvala.
    (Stara kuka, 16. mart 2019 12:50)

    Ne znam ko će igrati, ali u konkurenciji su, Endrju Vigins, Džamal Marej, Tristan Tompson, Kori Džozef, Keli Olinik, Trej Lils, Dilon Burks, Tajler Enis, Nik Stauskas, Kevin Pengos, Kim Birč... Više nego respektabilan sastav.
     (Del Piero#10, 16. mart 2019 13:44)

    # Link komentara

  93. Sa USA ne možemo do finala! Odlično
    (realno, 16. mart 2019 13:00)

    Mozemo u polufinalu.
     (rupa, 16. mart 2019 13:43)

    # Link komentara

  94. BEZREZERVNA PODRŠKA SALETU I EKIPI KOJA BUDE ODABRANA!
    (srbija, 16. mart 2019 13:42)

    # Link komentara

  95. Žreb idealan.Italija je(i da dođe kompletna) daleko slabija od nas.Prolazimo sigurno do četvrtfinala(zajedno sa Španijom), i u tom četvrtfinalu bićemo veliki favorit(Rusija,Argentina,Poljska).Dve najbolje ekipe iz evrope plasirace se na OI u Japanu,lako je moguće da ce plasman u polufinale biti dovoljan za to.
     (goblin, 16. mart 2019 13:41)

    # Link komentara

  96. Svr,sve,ali Poljska u A sesiru!
    (nex, 16. mart 2019 13:40)

    # Link komentara

  97. Значи момци први да будете и поново у финалу против истог противника. ИДЕМО СРБИЈА❤!
     (ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 16. mart 2019 13:38)

    # Link komentara

  98. DAJTE AMERE DA SE IGRAMO
    (nista o nicemu, 16. mart 2019 11:34)

    Trazis Amere a ne mozemo ni Estoniju da pobedimo, jel si ti dobro?
    (Bodibond, 16. mart 2019 11:47)

    Pa njemu nije dobro ali očigledno nije ni tebi kad pominješ Estoniju kao da ćemo na SP ići sa Gagićem, Tepićem, Đokovićem i sličnim "vedetama". Dosta više sa tom demagogijom.
    (Defetizam u naletu, 16. mart 2019 13:36)

    # Link komentara

  99. u prevodu moramo pobediti spance ako hocemo u finale s amerima.. u suprotnom mec za bronzu.. nista strasno.. zreb ko nacrtan.. svi jaki na drugoj strani.. kanada, litva, grci, franci
    (rumenko, 16. mart 2019 13:36)

    # Link komentara

  100. Ako sam dobro razumeo žreb mi se ukrštamo sa grupom C, Španija i boranija.
    Eto lepe prilike da reprezentaciji koja je na neki način uzela primat od nas pokažemo ko je bolji a i ovde se ljudi pitaju zašto su ispred nas na rang listi.
    Ako budemo bez poraza ili završimo bilo kako kao prvi pre 1/4 finala ne idemo na Amere što je prvi uslov opštenarodnog veselja jer eto 2. smo.
    Španija sa druge strane ima priliku da pokaže da je ona ta i da je nailazila na USA u polufinalima. Biće uzbudljivo.
    (Smogovci, 16. mart 2019 13:36)

    # Link komentara

  101. ovo je sport kao i vaterpolo igra samo srbija i ostatak sveta
     (Dejan, 16. mart 2019 13:32)

    # Link komentara

  102. Grupa H ubjedljivo najjaca, ne znam kako je doslo do ovoga, ali Kanada i Australija sa najjacim sastavima, kandidati za polufinale, uvijek neugodna Litva i podcjenjeni Senegal koji ima par solidnih igraca, da su upali u neku drugu grupu svi bi imali sansu za prolaz, ovako mislim da ce biti velika borba za prva dva mjesta. Pozz
    (Zen, 16. mart 2019 13:31)

    # Link komentara

  103. Grupe potpuno neizbalansirane. Grupe A , C i E su toliko presmesne. DOk F i H su preteske.. Nasa grupa je okej.
    (Drug Ostoja, 16. mart 2019 13:28)

    # Link komentara

  104. Grupe F i H vrlo zanimljive.
     (IO Wisp, 16. mart 2019 13:22)

    # Link komentara

  105. Предобро, потајно сам прижељкивао Италију, и мислим да са Хекетом на плеју (Чинчиаринија нећу ни коментарисати) и и реално много салбијим цетрима немају шта да траже. Одлична група, одлична.
    (Duck Dodgers, 16. mart 2019 13:22)

    # Link komentara

  106. Sad moram ovim fipincima na Fiba Facebook stranici da objasnim da je jokic ustvari vulkanizer preko leta i da nece biti u prilici da igra.
    (Dota2, 16. mart 2019 13:20)

    # Link komentara

  107. Žao mi je što se većina komentara odnosi na prepucavanje pobornika mafijaških institucija, valjda će doći dan da neko očisti taj kancer Srbije. Žreb je za nas odličan, sa Amerima možemo tek u polufinalu, pod uslovom da oni budu prvi u drugom krugu. Italija je ozbiljna ekipa, ali ako budemo kompletni mnogo smo bolji. U drugom krugu Španija, e to je veći izazov, zavisi i od njihovog sastava. Moj izbor bi bio Jokić,Marjanović i Raduljica-centri, Bjelica i Mačvan (ako ozdravi)-visoka krila, Kalinić i Lučić-niska krila, Nedović i Bogdanović-bekovi, Teodosić, Jović i Micić-plejevi, zamene Milutinov, Jelovac, Milosavljević, Gudurić. Najmanje srebro!
    (Matori61, 16. mart 2019 13:18)

    # Link komentara

  108. Koliko sreće smo imali. Pa do polufinala nemamo ozbiljnog protivnika osim Španije u drugoj grupnoj fazi. Bitno je da budemo među 2 najbolje ekipe iz Evrope kako bi direktno otišli na OI.
     (Akuzativ, 16. mart 2019 13:18)

    # Link komentara

  109. Sa Jokicem finale sa Bircevicem bice gusto
     (Zuja, 16. mart 2019 13:15)

    # Link komentara

  110. I ovo nam je jaka grupa sa ovim selektorom
     (Velja, 16. mart 2019 13:15)

    # Link komentara

  111. Ma sve ovo nema veze,ni kvalifikacije ni ovaj zreb!U kvalifikacijama smo igrali sa nekom C ili D ekipom,a na mundobasket idemo sa A reprezentacijom!Ko planira da igra finale,nije mu bitan zreb i prvih par utakmica.Sve je to sitna boranija.A ovom Doncicu bi bilo bolje da promeni reprezentaciju,zna se ko osvaja medalje!I ko ce ih ubuduce osvajati.Jel to oupste moguce,mislim promeniti reprezentaciju?
    (Goran, 16. mart 2019 13:15)

    # Link komentara

  112. Meni zdreb izgleda namesten...
    (Cuckaricki, 16. mart 2019 12:38

    Samo nam objasni kako.I mi neuki da nesto saznamo.
     (NY, 16. mart 2019 13:14)

    # Link komentara

  113. ako smo drugi na poslednjem svetskom, evropskom i olimpijadi, kako su Španija I Francuska ispred nas na rang listi?? to nema nikakve logike.
     (sanja, 16. mart 2019 13:14)

    # Link komentara

  114. Grupa nam je skroz ok. Ako budemo bar 80% prvog sastava, ne bi trebalo da bude problema. Najslabije grupe ove dve gde su Kina i Ameri. Nivo KLS. Grupa F sa Grcima je najteza. Iako su Grci apsolitni favoriti cini mi se da moze da im se desi da kiksnu jednu i ostali svako svakog moze da pobedi. Pa,videcemo.
     (Slobodni Klikeri, 16. mart 2019 13:13)

    # Link komentara

  115. Svi pominju Brajanta i nekog Derula, a niko da pomene Bogosavljeva... Čak ni vaša vest?
    (miljan, 16. mart 2019 13:13)

    # Link komentara

  116. @Vukk
    ja recimo kao zvezdaš izuzetno cenim Bogdana ali da izjaviš da je On doneo EL Feneru je bezobrazno, pogledaj 1/2 i finale jer tada se odlučuje. Drugo On nije match winner jer pokazao više puta na dodeljenu ulogu u reprezentaciji za zadnji napad pa i zadnja 3.4min NE POSTOJI na terenu ne samo u napadu nego i odbrani

    (nemi posmatrač, 16. mart 2019 12:26) # Link komentara

    [link]

    Bas je los ovaj Bogdan, nije kao da ima desetak koseva u poslednjoj sekundi za 5-6 godina karijere...

    Poz od velikog Zvezdasa
    (m, 16. mart 2019 13:12)

    # Link komentara

  117. Prvo moram da kazem da cudniji, odnosno debilniji zreb nikada nisam gledao. FIBA je zaista katastrofalna organizacija, sve su gori i gori. Sto se nase reprezentacije tice, mislim da smo odlicno prosli. U nasoj grupi je Italija jedini ozbiljni protivnik, a ukrstamo se sa grupom C gde je Spanija jedini ozbiljan protivnik, a sa grupom C se pravi nova grupa od 4 ekipe. Sto je najbitnije, nakon toga se za cetvrtfinale ukrstamo sa grupama A i B (tako je bar Sarenac rekao), sto znaci da sa ekipama iz grupa E, F, G, H nemamo nista sve do polufinala! Sto znaci da pre polufinala ne mozemo za protivnika da imamo SAD, Francusku, Grcku, Litvaniju, Australiju, Kanadu itd. To je odlicno. Inace, grupa H je ubedljivo najteza, pogotovo ako za Australiju i Kanadu budu igrali svi NBA igraci. Sa druge strane, grupa A je zaista smejurija, zato tvrdim da je zreb debilan. Nema veze, bitno je da smo mi dobro prosli, ako budemo kompletni mislim da nam je otvoren put do polufinala, a posle cemo da vidimo. Nadam se da cemo konacno da budemo kompletni i da nece niko da otkaze ili da se povredi.
     (Svetski Mega Car, 16. mart 2019 13:12)

    # Link komentara

  118. Nevjerovatno kako nam se sve fino poklopilo pa imamo samo Špance i žabare kao ozbiljne protivnike u našoj polovini žrijeba do četvrtfinala. A protiv Amera ne možemo da igramo prije polufinala. U cetvrtfinalu na Ruse ili Argentince iz I grupe, koje sigurno dobijamo. Samo da nam Galinari i žabari ne pokvare planove ili Portoriko opet ko zona koji put do sada.

    MEDALJA JE BLIZU! I Tokijo 2020!
    (Micko Republika Srpska, 16. mart 2019 13:11)

    # Link komentara

  119. Će gi iscepimo svi.
    (Gedora, 16. mart 2019 13:10)

    # Link komentara

  120. Da su nam dosli NBA igraci, bili bi prvaci sveta.
     (Buntovnik, 16. mart 2019 13:10)

    # Link komentara

  121. U svakom slučaju, do polufinala ne možemo da igramo protiv SAD-a. Ako prođemo grupu, igraćemo u novoformiranoj grupi gde će verovatno biti Španija, Portoriko, Srbija i Italija.

    Ako tamo budemo prvi, gubimo od SAD-a u finalu, ako budemo drugi gubimo od SAD u finalu.

    :D
    (ostin a, 16. mart 2019 13:10)

    # Link komentara

  122. Meni je Grupa A sumnjiva. Baš domaćinu tako laka grupa......
     (Vitez Koja, 16. mart 2019 13:09)

    # Link komentara

  123. Praktično mi i jesmo u prvom šeširu s' tim da su četiri šešira od po 8 ekipa podeljeni na dva pa se dobilo 8 šešira po četiri ekipe. Mislim da je izvučena Crna Gora za našu grupu da bi preskočili i išla bi u sledeću jer smo tu već mi i Italijani iz Evrope. Lagana grupa za drugi krug a onda tamo realno mi i Šanci za dalje. Ovo nije loše jer će morati da se zapne od starta i svaki kiks će se skupo plaćati. Ono ranije jače ekipe su praktično birale protivnike u ukrštanjima jer su dalje išle četiri ekipe, ali sada kad po dve prolaze nema mesta opuštanju i kalkulacijama. Biće ovde kikseva favorita sto posto pa i iznenađenja i samo se nadam da to nećemo biti mi.
     (Džoni, 16. mart 2019 13:08)

    # Link komentara

  124. Ovi Filipinci su najveće ložane za košarku koje sam video. Biće mi drago što ćemo imati priliku da im očitamo lekciju. Sve sajtove i portale su preplavili. I nek im puste Klarksona da igra. Litvanija, Kanada, Australija... Kakva makljaža tu ima da bude!
     (Gambeet, 16. mart 2019 13:06)

    # Link komentara

  125. Ne branimo zlato (kako u tekstu stoji), nego srebro.
    (Darko, 16. mart 2019 13:06)

    # Link komentara

  126. KAKVA NAMESTALJKA:

    Tuzno za videti, i da Kina ovo radi, i da Fiba se pravi nda ne vidi.
    Sve u svemu, bas me briga za zdreb, ako si ekipa proci ces svaki, ako zelis medlaju, prva faza, skim god da si u grupi, je samo zagrejavanje.
    SRETNO ORLOVI... AJMO SRBIJA!!!
    (sasa the red baron, 16. mart 2019 13:06)

    # Link komentara

  127. Znači ukrštamo sa USA oni prvi u grupi mi drugi i ne možemo da se sastanemo do finala što mu dođe dve utakmice sa njima na prvenstvu to je sjajna vest realno.
    (ISTINA, 16. mart 2019 13:06)

    # Link komentara

  128. Juče napsah Italija, Crna Gora, i Angola. Eto, samo jedan promašaj.
    (beogradski, 16. mart 2019 13:05)

    # Link komentara

  129. A gde su slovenci? Nisu se kvalifikovali li sta?
     (mn, 16. mart 2019 13:05)

    # Link komentara

  130. Kobi doktor!
    (Oki, 16. mart 2019 13:05)

    # Link komentara

  131. Evo, unapred par izgovora za predstojeći fijasko:
    Nikad jači Filipini!
    Danas svi igraju košarku. Angola je napredovala koracima od 7 milja u proteklom vremenu izmedju dva svetska prvenstva.
    Italija, projektovana za Srbiju!
    Nastavite niz....
     (Strawdog, 16. mart 2019 13:04)

    # Link komentara

  132. (Stanley, 16. mart 2019 12:36)

    Čemu to brate, nisu oni bitni ni najmanje, a ti zvucis iskompleksirano.
    (koala da balkana, 16. mart 2019 13:02)

    # Link komentara

  133. Super zreb. Amerikance izbegavano do Polufinala. Ako budemo 1. u grupi u drugom krugu onda ih izbegavamo do finala.
    H grupa smrti, A nivo Univerzijade. Al dobro , setimo se na svetskom u fudbalu Grupe gde je bila Rusija ?
     (pacimirovic, 16. mart 2019 13:02)

    # Link komentara

  134. Jovic
    Teodosic
    Kalinic
    Bjelica
    Boban

    Nedovic
    Bogdanovic
    Lucic
    Jokic
    Milutinov

    Micic
    Guduric
    (Milosavljevic)
    (Raduljica)
     (true34, 16. mart 2019 13:01)

    # Link komentara

  135. Budalastina od zreba kao i za svako drugo takmicenje! Domacini sebi namestili najlaksu grupu, pa tu nema tima ni za top 25! Francuzi i Spanci ispred nas? Na koju foru ameri unapred biraju Sangaj kao svoju destinaciju?

    U svakom slucaju, grupu bi trebalo da prodjemo (nadam se kao prvi) i u sledecem krugu bi nas cekali PR i ESP, gde bi nas verovatno jedna pobeda vodila dalje. Onda dalje 1/4 finale ce verovatno biti Rus ili Arg (tesko da ce Poljaci ili Kinezi proci dalje). Realno, uz zdrave i spremne igrace (i pomalo srece) imamo otvoren put do 1/2 finala! Tu vas cekam...
    (dongzhimen, 16. mart 2019 13:01)

    # Link komentara

  136. Da, zaista u startu imamo dobar žreb. U prvoj rundi u grupi protiv Angole i Filipina ne bi trebali da imamo nimalo problema i zabeležićemo tu sigurne pobede, međutim, protiv Italije može da bude problema, naročito u slučaju da mi ne budemo kompletni, a znajući da se bodovi osvojeni protiv reprezentacije koja zajedno sa nama ide u drugi krug, a to je 99,99999% Italija naravno, prenose u drugi krug, onda nam to nameće na neki način prioritet da moramo pobediti i Italiju u prvom krugu, jer se potom ukrštamo sa grupom u kojoj su Španija, Portoriko koje će siguran sam obe proći protiv Irana i Turske a znamo da obe nisu nimalo laki protivnici. Prema tome, biće zanimljivo u Kini i nadam se da će naši biti kompletni jer u tom slučaju možemo zaista lako do završnice, u protivnom biće veoma veoma teško dočepati se medalje.
    (Ivan Veljković, 16. mart 2019 13:00)

    # Link komentara

  137. Sa USA ne možemo do finala! Odlično
     (realno, 16. mart 2019 13:00)

    # Link komentara

  138. Bolje nije moglo zaista.
    Mada da je Krstajicu I fudalskoj reprezentaciji hipoteticki ovakav zrijeb vidjeli bi koje su sile Angola i Filipini.
    Kosarkasi su ponos nacije uz vatrepoliste decenijama.
     (Kanidja PG, 16. mart 2019 12:59)

    # Link komentara

  139. e pazi Litvanija treci sesir, koja mina
     (digitalzy, 16. mart 2019 12:59)

    # Link komentara

  140. @gremlin
    Zato se covek naigrao za reprezentaciju. Odigrao 2 olimpijade, a kad je bio najjaci, ne igravsi je dopustio da se Jugoslavija, Argentina, pa cak i Spanija i Portoriko igraju sa njegovom zemljom. Ako mu je stvarno to bilo prece od Lejkersa, onda mnogo cudno to pokazuje.
    (jsx, 16. mart 2019 12:59)

    # Link komentara

  141. Izvlace se timovi iz petog sesira, prvo se izlaci tim protiv kog ce Kina igrati, Kobi ni ne mesa kuglice, nego uzima onu koja je odvojena od ostalih. Naravno da nije namesten zreb. Ali mi se cini da zahvaljujuci namestanju Kineza, mi, osim protiv Spanaca, ne bi trebalo da imamo vecih problema sve do polufinala.
     (BojanNS, 16. mart 2019 12:58)

    # Link komentara

  142. Promašili smo grupu H, što je najbitnije. Ostale su ujednačene.
     (boskob, 16. mart 2019 12:58)

    # Link komentara

  143. A neke propozicije, kostur, ovo, ono...?
    (Onokao.., 16. mart 2019 12:58)

    # Link komentara

  144. Odlican zreb za nas. Realno u nasoj polovini, od jacih reprezentacija Spanija i Argentina..sve smo izbegli:)
     (aabb, 16. mart 2019 12:58)

    # Link komentara

  145. Mi smo na bazi lozenja sami krenuli na ceo NATO pakt, a da necemo na nekog Dzeralda Batlera?
    (nista o nicemu, 16. mart 2019 11:33)

    Komentar - pobednik dana :)
     (josipbroz, 16. mart 2019 12:57)

    # Link komentara

  146. FIBA učinila sve da progura domaćina u drugu fazu. Kina, Venecuela, Poljska, Obala Slonovače? Smejurija! Na drugoj strani Litvanija, Australija, Kanada, Senegal, bez ikakve sumnje grupa smrti ukoliko Australija i Kanada okupe većinu igrača. Što se naše grupe tiče, Italijani su nam uvek ležali, a Filipini i Angola bi trebalo da posluže za uigravanje i podizanje forme pred drugu fazu.
     (Del Piero#10, 16. mart 2019 12:57)

    # Link komentara

  147. @nemiposmatrac Bogdana nema nigde u poslednjih 3,4 min? Stavili ga u dzep Blazic i Prepelic? Boze sacuvaj, ko sve ovde komentarise...Bjelica inteligentniji igrac od Bogdana? Druze, Bogdana da nije bilo na proslom EP mi cetvrtfinale ne bismo prosli, to je covek koji uvek na sebi ima dva igraca i koji moze da pogodi sa svih pozicija, mislim da cela Evropa zna ko je Bogdan Bogdanovic. U NBA ligi je dva puta igrao ALLSTAR za igrace koji su tu prvu ili drugu godinu, hej, covece, DVA PUTA! Jednom je bio i MVP. Sto se tice evrolige Fenera procitaj malo izjavu Datomea na kraju te sezone oko toga ko je bio nosilac ekipe, uostalom i brojke to pokazuju. Pazi, Bjelica je dobar igrac, ali daleko od bilo kakvog profesora, uz duzno postovanje. Razumem da ne volis Bogdana jer je Grobar ali je trenutno uz Jokica najbolji igrac reprezentacije. P.S. Jokara je isto Grobar ;)
     (danilovic, 16. mart 2019 12:56)

    # Link komentara

  148. Predobar zrijeb, ako dobijemo Italiju vec smo u cetvrtfinalu, Ali jako je bitan mec sa Spanijom u drugoj fazi, ako i to dobijemo izbjegli smo amere do finala
    (Slon, 16. mart 2019 12:56)

    # Link komentara

  149. najtezu grupu od balkanskih reprezentacija imaju crnogorci, uhhh.... pa sad vidim nema slovenaca , hrvata, bosanaca, makedonaca.

    dakle srbija i crna gora opet zajedno ;) , samo sto ovaj put srbija ide dalje a crnogorci ce da cuvaju ledja ;)
     (miki, 16. mart 2019 12:56)

    # Link komentara

  150. Koje je komedija ova A grupa,ne zna se koja je je ekipa gora od koje.
    Grupa H ubedljivo najteza,naravno ako sve ekipe dodju u najacem sastavu.
    Mi i Italijani lagano prolazimo grupu.Spanci su takodje dobili laganu grupu,neverujem da ce imati vecih problema.Ostale grupe su po jacini dobro rasporedjen.
    (Marko, 16. mart 2019 12:56)

    # Link komentara

  151. Naebasmo... Filipinci beše oni što su se u kvalifikacijama lemali sa Austrijom?
     (MarcoPolo, 16. mart 2019 12:55)

    # Link komentara

  152. Znaci treba da pobedimo redom, Italijane, pa Portoriko i Špance, pa Argentinu, i na kraju Amere..laganica...
    (Vasobeci, 16. mart 2019 12:54)

    # Link komentara

  153. Srbija i Španija su sigurno u 1/4 finalu i boriće se ko će tamo ući kao prvi. USA je u finalu ako ne bude nekog većeg čuda. Crna Gora može da prodje uz mnogo sreće. Dobar žreb za Srbiju i da opet igramo finale.
     (Smeh, 16. mart 2019 12:54)

    # Link komentara

  154. Nemi posmatracu nisi u pravu.Uhvatio si se meca sa Slovenijom,a ja mogu da ti nabrojim koliko hoces meceva gde je odlucio.A tek reci da nije igrac koji resava je smesno,pa pogledaj imas net koliko je resio utakmica u zadnjim sekundama i minutima.Ima drskost i igrac je koji je nezamenljiv koliko i u odbrani tako i napadu.Treba Simon da ga menja ili Nedovic?Bjelicu licno znam i neprofesionalan je bio veoma,sto ne znaci da je los momak.I dosta je stariji i ne mogu se poresiti.Pa i Ronaldijo je lepsi za oko od Mesija pa nije bolji.Odlicno i ti i ja znamo da je Bogdan duplo bolji igrac od njega i kompletniji,a kad vec pricas o odbrani Bogdan uvek cuva najbolje protivnice igrace i igra uz Kalinu,Gagija najbolju odbranu..Poenta prvog komentara je da je ruzno cekati los mec da bi nekog pljuvali samo.Ja i Bogija i Belog volim,ali me nervira sto se od Jokica koji ne zasluzuje toliko pazlju pravi haos i stalno se staje u odbranu za razliku od drugih igraca.SRBIJA je VRHUNSKI prosla jer ako bude prva ,a bice bas kao i ameri sastajanje sa njima je tek u finalu.
    (Vukk, 16. mart 2019 12:54)

    # Link komentara

  155. Grupa F i H grupe smrti.
     (Nebojša, 16. mart 2019 12:54)

    # Link komentara

  156. u kojoj grupi su Hrvati?
     (trn u oku, 16. mart 2019 12:53)

    # Link komentara

  157. Mi bolje nismo mogli da prodjemo..
    poslednja grupa sa Kanadom, Australijom i Litvanijom će da bude klanje!!!
    Sa kim se mi posle ukrštamo?
     (Pera, 16. mart 2019 12:52)

    # Link komentara

  158. Relativno dobar zreb, jedino sto moramo da tucemo Spance u drugoj grupi da bi izbegli Amere u polufinalu
    (Bojan, 16. mart 2019 12:52)

    # Link komentara

  159. Malo hleba i puno loptanja na tv za sirotinju..
     (imaginarijum, 16. mart 2019 12:52)

    # Link komentara

  160. Kinezi su vrlo ocigledno bez namere da to prikriju sebi namestili grupu
    (Ivke, 16. mart 2019 12:52)

    # Link komentara

  161. У најјачем саставу овде лагано до финала, и онда освета Америма за ОИ и СП. Идемо Србија, идемо Сале!
    (Ја те волим Србијо!, 16. mart 2019 12:51)

    # Link komentara

  162. Jedan od boljih žrebova za nas ikada. Italija je sada osrednja ekipa koja se mora dobiti (ostalo se podrazumeva), a čak i da izgubimo od Španije, najjači tim koji možemo dobiti u 1/4 finalu je Rusija. Ipak, od ranije nemamo baš lepa iskustva kad nam se žreb otvara...
     (klopp, 16. mart 2019 12:51)

    # Link komentara

  163. Jel igra Drogba za obalu slonovacu
     (aca, 16. mart 2019 12:51)

    # Link komentara

  164. Po čemu je dobar, kao izbegli smo jake, a mi smo malo jači kao i savez.
     (VasaDeGama, 16. mart 2019 12:51)

    # Link komentara

  165. Super zreb zahvaljujuci Kini.
    Ako dobijemo Italiju u grupi prolazimo do polufinala sigurno
     (milan, 16. mart 2019 12:51)

    # Link komentara

  166. Grupa A je najslabija grupa u istoriji nekog šampionata u kolektivnom sportu
     (Dragan, 16. mart 2019 12:51)

    # Link komentara

  167. Bravo Kobi srpski brate!super zreb za nas a grupa H horor
    (ququ, 16. mart 2019 12:51)

    # Link komentara

  168. Невероватно. Кинезима (у могућој групи И која се добија укрштањем А и Б) западоју све убедљиво најповољнији (читај најлакши) шротивници из шешира, Аргентина, Русија, Венецуела. 
    Случајно.
    (Divos, 16. mart 2019 12:35)

    Džaba kad nemaju kvalitetu. Ispašće već u 2. krugu.
     (Djole_Kg, 16. mart 2019 12:51)

    # Link komentara

  169. dis iz dzouk bre
     (igre bez granica, 16. mart 2019 12:50)

    # Link komentara

  170. Da li neko moze da napise ko sve igra za Kanadu?Hvala.
    (Stara kuka, 16. mart 2019 12:50)

    # Link komentara

  171. dobar zreb,dobri protivnici..sad je na redu da pokazemo kakvi smo mi(prilikom odazivanja)
     (budala, 16. mart 2019 12:50)

    # Link komentara

  172. (Jon Bon Jovi,16.mart 2019 12:37)Decko o čemu ti pričaš?Kakve devojke kakav room,kakav Bruce Springsteen,kakvi fanovi,kakvi izlasci,kakvi plusevi...?Na čemu si?
    (Jon Bon Jovi, 16. mart 2019 12:50)

    # Link komentara

  173. U svakom mogucem sportu domacin je nosilac u zrebu. Niste se bunili kada smo mi bili u rukometu.
    Pobednik ovog zreba je ekipa Poljske koja moze vrlo realno do 1/4 finala
    (banat, 16. mart 2019 12:50)

    # Link komentara

  174. Grupe potpuno neizbalansirane. Grupe A , C i E su toliko presmesne. DOk F i H su preteske.. Nasa grupa je okej.
    (Drug Ostoja, 16. mart 2019 12:50)

    # Link komentara

  175. Vec sam mislio da ce da nam uvale Kanadu. Ako ide po sistemu ABCD ukrstanje nas kostur je dosta laksi...
     (SIMKE, 16. mart 2019 12:50)

    # Link komentara

  176. Crnogorci 0 od 3 u grupi
    Mi 3 od 3 100%
     (Pera, 16. mart 2019 12:49)

    # Link komentara

  177. Žreb za Kinu sramotan, sramotan...
     (Aragorn, 16. mart 2019 12:49)

    # Link komentara

  178. Filipini su nekada davno bili sjajna reprezentacija u košarci
    U doba Jugoslavije,SSSR-a i Čehoslovačke
     (Pera, 16. mart 2019 12:48)

    # Link komentara

  179. Odlican zreb za nas, sa Spancima za finale ako sve bude kako treba.
     (Drakce, 16. mart 2019 12:48)

    # Link komentara

  180. Kinezi su NAPRAVILI SEBI ŽREB DA MOGU DA PRODJU...zato par grupa pakao,NAMA SUPER!!!
    (gremlin, 16. mart 2019 12:48)

    # Link komentara

  181. Mislim da ni ovima iz fibe nije jasan zreb
    (Football manager, 16. mart 2019 11:53)

    Nije ni meni jasan zreb, a kamoli njima. Sta znaci ove brojevi, zasto je bitno sa kojom grupom se ukrstamo, zasto krecemo od cetvrte pozicije a ne sa prve... Mnogo je ovo konfuzno i nejasno.
     (Bodibond, 16. mart 2019 12:47)

    # Link komentara

  182. Odlican zreb za nas.
     (BojanNS, 16. mart 2019 12:47)

    # Link komentara

  183. Nije mi jasno zašto je pravljeno 8 šešira, ako je planiramo 8 grupa po 4 ekipe. Znači normalno je da ima 4 šešira, ako imaš 8 nosioca koji svakako neće igrati u istoj grupi. Ovi iz FIBA su totalno izgubili svaki pojam za nešto normalno.
     (MarcoPolo, 16. mart 2019 12:47)

    # Link komentara

  184. Montenegrini imaju lepo da se provedu u grupi ahahaha.
     (Zakonodavac, 16. mart 2019 12:47)

    # Link komentara

  185. Koja sprdnja od natjecanja. Ovdje bolje ni ne biti.
    Grupa smrti Litva, Austrslija koja nikad nista nije napravila i Kanada koja nema 2 kosarkasa.
    (drago, 16. mart 2019 12:47)

    # Link komentara

  186. Јој колико би волео да направе албум за сличице.
     (Cисоје, 16. mart 2019 12:47)

    # Link komentara

  187. Mi,Amerikanci i Spanci imamo najlakse rivale u grupama
    3 najkvalitetnije ekipe sigurno
     (Miodrag, 16. mart 2019 12:47)

    # Link komentara

  188. Okej grupa za nas. Italija nije na nivou vec par godina, i nase su redovne musterije. Imaju samo Galinarija i Belinelija koji je na zalasku karijere
     (yupi, 16. mart 2019 12:47)

    # Link komentara

  189. Veoma dobar zreb za nas.
    Ali stravicno glup sistem za zreb
    Uporedite samo grupu A i H. Nebo i zemlja.
    Nisam ni ocekivao da ce domacin dobiti ovakvu laku grupu.
     (asdf, 16. mart 2019 12:47)

    # Link komentara

  190. Izbegla Kanadu i Crnu Goru! Pa izbegli su oni nas valjda.
     (Arsa, 16. mart 2019 12:46)

    # Link komentara

  191. Haha a sad recite da Kini nije bar malo namešten žreb. Ali neka, doći će i oni u drugu fazu protiv jačih selekcija.
     (Valjevska podvala, 16. mart 2019 12:46)

    # Link komentara

  192. Je..li smo majku Filipincima,onu zdepastu,patuljastu!Prolazimo lagano kao prvi u grupi.
    (Trica, 16. mart 2019 12:45)

    # Link komentara

  193. Kinezi su ludi... kakve ovacije za Kobija. :D
    (SrbinsonKruso, 16. mart 2019 12:08)

    Nije Kobe Brajant dobio ovacije, vec ove devojke sto izvlace kuglice, narocito ova u beloj haljini.
     (Bodibond, 16. mart 2019 12:45)

    # Link komentara

  194. Ovi Filipinci su najveće ložane za košarku koje sam video. Biće mi drago što ćemo imati priliku da im očitamo lekciju. Sve sajtove i portale su preplavili. I nek im puste Klarksona da igra. Litvanija, Kanada, Australija... Kakva makljaža tu ima da bude!
     (Gambeet, 16. mart 2019 12:44)

    # Link komentara

  195. U kom su sesiru Hrvati?
     (Zakonodavac, 16. mart 2019 12:44)

    # Link komentara

  196. ako budemo igrali u punom sastavu, sto znaci i igraci iz nba, osvajamo svetski sampionat. veci problem ce nam biti francuska nego usa. ali, uzimamo zlato.
     (basketas, 16. mart 2019 12:44)

    # Link komentara

  197. Savrsena grupa. Dva lagana tima za zagrevanje i jedan jaci da ne poletimo previse.
     (Mali od Bg, 16. mart 2019 12:44)

    # Link komentara

  198. Odlican zreb!!! Izbegnuti i Australija i Kanada! Jedino lose sto se ukrstamo sa Spanijom, ali polako. Apsolutni smo favoriti za prvo mesto u prvoj fazi! Ali grupa sa Litvanijom, Australijom, Kanadom, Senegalom, uh kakva grupa!
     (Xnodeh, 16. mart 2019 12:43)

    # Link komentara

  199. Ja hteo da dobijemo Rusiju, Spaniju i Cesku.
     (Bodibond, 16. mart 2019 12:43)

    # Link komentara

  200. Odlična grupa, odlična.
     (Aragorn, 16. mart 2019 12:43)

    # Link komentara

  201. Čini mi se naša grupa najlakša. Grupa smrti-H.
     (absolutezero, 16. mart 2019 12:43)

    # Link komentara

  202. So far so so!!!

    Grupa H Litvanija Australija Kanada , uh teška baš.
    (Smogovci, 16. mart 2019 12:43)

    # Link komentara

  203. Izbegli su oni vicešampiona predstojećeg svetskog prvenstva !
     (Boris Banović, 16. mart 2019 12:43)

    # Link komentara

  204. Srbija (opet) dobila laku grupu. Bogosavljev nas spasao sto nam nije u grupu stavio Francusku, Argentinu ili Nemacku.
     (Bodibond, 16. mart 2019 12:42)

    # Link komentara

  205. Ако има осам група по четири репрезентације, зар није онда логично да буду четири шешира са осам носилаца у сваком?
    (Иван Грозни, 16. mart 2019 11:59)

    Mislis 8 ekipa u svakom, naravno da je logicno. Ovako nesto nisam jos video, eto i mi smo nosioci grupe iz drugog sesira. Mada kapiram da su ustvari hteli da ujednace grupe sa vise sesira i manje timova u njima koji su onda i pribliznijeg kvaliteta. Ovaj sistem, iako komplikovaniji, jeste pravedniji, ali sve to pada u vodu kada je Kina u prvom sesiru.
     (my way, 16. mart 2019 12:42)

    # Link komentara

  206. Kako se uvek domacon izvuce joooj?
     (Zakonodavac, 16. mart 2019 12:41)

    # Link komentara

  207. Samo da ne budemo sa Hrvatima i Slovencima u grupi. To nikako ne bih voleo.
     (only fools an horses, 16. mart 2019 12:41)

    # Link komentara

  208. Prvo mesto u grupu vrlo izvesno.
    (Ivke, 16. mart 2019 12:41)

    # Link komentara

  209. Ja opet kažem da je ova FIBA leglo loših i korumpiranih ljudi.Staviti ispred Srbije dve hibridne plastične reprezentacije(Spanija-Francuska) je van pameti!Trebali ste Amere staviti u 2 šešir a Katar i Englesku dati specijalnu pozivnicu i u 1 šešir jer imaju mnogo para...Dabogda vas Bartomeu ugasio kao organizaciju!
    (Jon Bon Jovi, 16. mart 2019 11:32)


    Smaras vise sa time kako je ovaj ispred nas, kako je onaj...
    FIBA rang lista obuhvata dva olimpijska ciklusa, odnosno gleda se poslednjih osam godina. Mi smo pre 2014. godine imali slabije rezultate i sada smo lose odigrali kvalifikacije, zato su Spanija i Francuska ispred nas.
     (rupa, 16. mart 2019 12:41)

    # Link komentara

  210. Kanada, Australija i Litvanija... a tamo ona grupa za Kineze... užas.
     (SrbinsonKruso, 16. mart 2019 12:40)

    # Link komentara

  211. Dobra stvar ovog žreba je što sam naučio na kineskom da brojim do 4
     (Čuka, 16. mart 2019 12:40)

    # Link komentara

  212. (voste, 16. mart 2019 11:39)

    Pa faktički i jeste jer su to 4 šešira napravlili 8. Da bi Kinezi imali lakši žreb u početku.
    (Branislav, 16. mart 2019 12:39)

    # Link komentara

  213. Meni zdreb izgleda namesten...
    (Cuckaricki, 16. mart 2019 12:38)

    # Link komentara

  214. Ja Sam stari room 14008,amovi,Brus Springsteen tako da I sa Jon Bon Jovi Dominiram xaxaxa.
    Kakav zrijeb I gluposti udarite mi plus jer of toga zivim.Bez posla,devojke ne volim,ne izlazim ovo mi je prozor u svet.I hvala sto Dominiram sajtom onda mi sve mnogo lakse pada.Hvala fanovima!!!
     (Jon Bon Jovi, 16. mart 2019 12:37)

    # Link komentara

  215. (nemi posmatrač, 16. mart 2019 12:26

    Da je Bjelica igrao na proslom EP umesto Bogdana, mi ne bismo usli ni u polufinale, to je makar jasno kao dan. Sto se tice resavanja utakmica, Bogdan u karijeri ima vise resenih utakmica nego svi igrace fmp Diva IDEE zajedno u istoriji !
    (antiDebil, 16. mart 2019 12:37)

    # Link komentara

  216. U kojoj grupi su Hrvati nisam primetio? A da oni se nisu kvalifikovali hahaha.
     (Stanley, 16. mart 2019 12:36)

    # Link komentara

  217. Невероватно. Кинезима (у могућој групи И која се добија укрштањем А и Б) западоју све убедљиво најповољнији (читај најлакши) шротивници из шешира, Аргентина, Русија, Венецуела.
    Случајно.
    (Divos, 16. mart 2019 12:35)

    # Link komentara

  218. Ok,Italijani nam leze.
     (Zakonodavac, 16. mart 2019 12:33)

    # Link komentara

  219. Vukk, 16. mart 2019 11:45)

    Druze, sve je to lepo i opsirno napisao sa tvoje strane vezano za Bogdana. Tacno da je demolirao Zvezdu u par utakmica. Samo jedna mala digresija koja se uporno precutkuje. Partizan ga je KUPIO kad mu je dao 100 poena u tri utakmice igrajuci u kupu
     (Glava iz mase, 16. mart 2019 12:33)

    # Link komentara

  220. DAJTE AMERE DA SE IGRAMO 
    (nista o nicemu, 16. mart 2019 11:34) 

    Trazis Amere a ne mozemo ni Estoniju da pobedimo, jel si ti dobro?
    (Bodibond, 16. mart 2019 11:47)

    So what?
     (nista o nicemu, 16. mart 2019 12:31)

    # Link komentara

  221. Mi smo u drugom sesiru, u kom je Hrvatska? Oprem dobro!
    (bigserb, 16. mart 2019 12:30)

    # Link komentara

  222. samo ne kanada
     (kocka2, 16. mart 2019 12:30)

    # Link komentara

  223. @Vukk
    ja recimo kao zvezdaš izuzetno cenim Bogdana ali da izjaviš da je On doneo EL Feneru je bezobrazno, pogledaj 1/2 i finale jer tada se odlučuje. Drugo On nije match winner jer pokazao više puta na dodeljenu ulogu u reprezentaciji za zadnji napad pa i zadnja 3.4min NE POSTOJI na terenu ne samo u napadu nego i odbrani, pogledaj finale sa SLO, natovarili su ga Prepelič i Blažić. Ko zna koje po redu u tvom obrazlaganju gde sem ovog EP Ti njega vidiš kao najbitnijeg igrača Srbije u kojim to uspesima? pod uslovom da su Teo i Beli u ekipi.
    A Profesora (tako ga zovu kolege iz reprezentacije) da ostaviš na miru jer je 5 puta inteligentniji igrač od Bogdana, ne znači i bolji. Da je Beli igrao ne bi se ovaj prosipao sa 3/13 iz igre ili 1/15 i njemu bi bilo lakše nego kad igra sa Birčevićem ili Mačvanom ili Simonovićem kad siđe na 4.
    Da li je Bogdan nezamenljiv nije ALI Beli jeste jer ni približno nemamo takvu 4. ili 3. ako hoćeš višu postavu.
    Najbitnije od svega da ga toliko dižeš a smeta ti kritika što takva veličina ne pogađa kad treba bez obzira na situaciju. Spusti loptu gotive ga ljudi ali ima i mane.
    (nemi posmatrač, 16. mart 2019 12:26)

    # Link komentara

  224. @ Иван Грозни, 16. mart 2019 11:59

    Не, овако би било логичније под условом да је рангирање ФИБА-е коректно урађено.
    Наиме има 8 група по 4, но након прве фазе 2 пролазе и праве се 4 групе по 4. И ти би било логично да се настоји избећи да ње у другој фази нађу у истој групи екипе рангиране у прве 4, тј првом шеширу.

    Но како написах, само рангирање је проблематично (нисмо ту амо ми у питању) и по критеријуму који одидара од спортских принципа одређено. А онда и ту Србију избаце из првог шешира и убаце Кину.
    За последицу ћемо добити апсолутно неуједначене групе.
    (Divos, 16. mart 2019 12:25)

    # Link komentara

  225. Mi da dobijemo jednu ili dvije utakmice i da pjevamo :)))
     (Nikola MNE, 16. mart 2019 12:24)

    # Link komentara

  226. Ne smarajte sa komentarima za sesire, nije ovo fudbal da se brinemo hocemo li izaci iz grupe
     (uiplavi, 16. mart 2019 12:14)

    # Link komentara

  227. ništa ni o čemu@
    Srbi se uvek sećaju loših stvari... mada ja bih rekao nemači života sa raznih portala... tipa kuzmićeva slobodna protiv Slovenije... pa bogijev ulaz protiv Litvanije... dobro se zaboravi za sekund... A neki su ovde toliko priželjkivali da se ne plasiramo da me je bilo sramota, sreća pa je to par stotina nebitnih likova sa raznih portala. Možda malo svi da se opustimo navijamo, pa šta bude.
     (SrbinsonKruso, 16. mart 2019 12:13)

    # Link komentara

  228. Brajant kaze NAJVEĆA ČAST JE IGRA ZA REPREZENTACIJU...ma nije,sad će da ti objasne da je najvažnije 100 mil$ i menadzer zadovoljan...
    (gremlin, 16. mart 2019 12:13)

    # Link komentara

  229. По квалитету редослед репрезентација (рачунајући најјачи тим):
    САД
    Србија
    Француска
    Канада
    Шпанија
    Аустралија
    Грчка
    Литванија
    Бразил
    Немачка
    Русија
    Аргентина
    Италија
    Ц. Гора
    Д. Република
    Сам квалитет није довољан за врхунске резултате, већ и кохезија. Верујем да смо у том сегменту најбољи. Канада има одличне играче, али питање је докле ће стићи.
     (aco, 16. mart 2019 12:12)

    # Link komentara

  230. @Zeljkko sta to tebe zanima kad Hrvatska ne igra?
    (mile, 16. mart 2019 12:12)

    # Link komentara

  231. Olipmijski vicesampion,evropski vicesampion,svetski vicesampion i udje uvdrugi sesir iza Francuske i Spanije?
     (Zakonodavac, 16. mart 2019 12:12)

    # Link komentara

  232. Srbija
    Rusija
    Turska
    Cg
     (Nenad, 16. mart 2019 12:11)

    # Link komentara

  233. brate mili koliki je ovaj jao ming. ima 50kg vise nego kad je igrao
     (bonvivan sa mansarde, 16. mart 2019 12:09)

    # Link komentara

  234. Kinezi su ludi... kakve ovacije za Kobija. :D
     (SrbinsonKruso, 16. mart 2019 12:08)

    # Link komentara

  235. Vulkanizer iz Sombora preskace I ovo
     (Zeljkko, 16. mart 2019 12:01)

    # Link komentara

  236. Ако има осам група по четири репрезентације, зар није онда логично да буду четири шешира са осам носилаца у сваком?
    (Иван Грозни, 16. mart 2019 11:59)

    # Link komentara

  237. Srbija je trebala da bude u 1 sesiru. mislim da su to momci zasluzili iz pokazanih rezultata i osvojenih medalja unazad par godina.
    (voste, 16. mart 2019 11:39)
    I bila bi da ne mora domaćin da bude u prvom šeširu, pa smo mi, kao trenutno četvrta, po rangu, reprezentacija na svetu, otišli u drugi šešir.
     (Dr Hitch, 16. mart 2019 11:57)

    # Link komentara

  238. Како су Шпанци и Французи испред нас на ФИБА ранг листи? На ол. играма и оба првенства смо освојили медаљу бољу од њих. Ако је њихова клубска кошарка донела толико поена, то је срамота.
     (joj, 16. mart 2019 11:54)

    # Link komentara

  239. Mislim da ni ovima iz fibe nije jasan zreb
    (Football manager, 16. mart 2019 11:53)

    # Link komentara

  240. Svetsko prvenstvo. Mesto gde se 31 zemlja bolji za drugo mesto. :)
     (Mirjana, 16. mart 2019 11:52)

    # Link komentara

  241. DAJTE AMERE DA SE IGRAMO
    (nista o nicemu, 16. mart 2019 11:34)

    Trazis Amere a ne mozemo ni Estoniju da pobedimo, jel si ti dobro?
     (Bodibond, 16. mart 2019 11:47)

    # Link komentara

  242. Izvucicemo domacina Kinu, Australiju, Portoriko, Poljsku, Kanadu, Nigeriju i Jordan i bicemo drugi u grupi.
     (Bodibond, 16. mart 2019 11:47)

    # Link komentara

  243. Jutros citam komentare i sokiram sam kosarkaskim neznanjem,bezobrazlukom ljudi koji komentarisu.Pljuju Bogdana zato sto par utakmica igra lose,a nisu ni gledali njegovu odbranu nad Batlerom u zadnjoj cetvrtnini,suteve koje mu uvaljuju u ruke sekundu prije kraja.Momka koji ima svaku medalju sa Srbijom,(cak i do 19 god)Mvp u svakom takmicenju u kome je igrao.Kao decka u Partizanu klasa u takvim godinama se ne pamti decenijama i mrze ga samo zato sto je nekog demolirao koga volite.2 puta zvezda u usponu,Fener doveo do prve titule u E.L.Mpv ruki i toliko nagrada ima,a tek titula i medalja sa svakog takmicenja i svuda je bio glavni igrac i brso suteva za pobedu.Udvaja se uvek i svuda,van nba na 10 met.Doveo je Srbiju SAM do finala i plakao ,znam da mu je tijelo prije finala bilo mrtvo dok je vas miljenik koga toliko volite Jokara lezao na krevetu i gledao,odmarao se i prevrtao gume 6 meseci u Somboru.Dizete Bjelicu koga obozavam,ali decka koji ni u jednom klubu nmz da se izbori,nije za nba.Koji je poceo da igra ozbiljno kosarku sa 25,imao 2 sezone i nijak nije presao prosjek od 10 poena po sezoni,dok Bogi koji je tako los ima skoro 15 ove godine.Tea koji je 90%utakmica izgubio i igra na lepotu i nista u karijeri nije uradio koliko je i trebao.Ovaj momak je posle Jokare nas najbolji igrac jos od Bodigore.Pravi primer profesionalca,koji ne pusi i ne pije kao ova dvojica pomenutih prije njega.Momka koji je primjer vaspitanog,kulturnog i normalnog coveka.
    (Vukk, 16. mart 2019 11:45)

    # Link komentara

  244. Jokic 5 para ne daje
    (Rade, 16. mart 2019 11:28)

    Kako vas nije sramota da pisete ovakve stvari kad je momak kidao na Olimpijadi i pomogao nam da uzmemo srebro? Ne secate se onih kljucnih slobodnjaka protiv Hrvata na kraju? Jer ste licemeri, eto zato.
     (nista o nicemu, 16. mart 2019 11:45)

    # Link komentara

  245. Jokic 5 para ne daje
    (Rade,16.mart 2019 11:28)Leba ti šta Jokic ili neko deseti od igrača ima sa zrebom?!
    (Jon Bon Jovi, 16. mart 2019 11:43)

    # Link komentara

  246. Glupo pravilo da je domacin u prvom sesiru, dosta je valjda sto se gratis kvalifikuje
     (Zlatko, 16. mart 2019 11:43)

    # Link komentara

  247. Čitam komentare po raznim sajtovima kao d izbegnemo Australiju i Kanadu... ja baš hoću obe dajte ih sve. :D
     (SrbinsonKruso, 16. mart 2019 11:42)

    # Link komentara

  248. Srbija je trebala da bude u 1 sesiru. mislim da su to momci zasluzili iz pokazanih rezultata i osvojenih medalja unazad par godina.
     (voste, 16. mart 2019 11:39)

    # Link komentara

  249. Može sve, samo nemoj i Kanadu i Australiju
     (Leonida(1 od 5 miliona Spartanaca), 16. mart 2019 11:38)

    # Link komentara

  250. Malo zbunjujuce, ali verujem svakako u prolaz nase selekcije koja god ekipa da padne!
     (Ha ha, 16. mart 2019 11:34)

    # Link komentara

  251. DAJTE AMERE DA SE IGRAMO
     (nista o nicemu, 16. mart 2019 11:34)

    # Link komentara

  252. Mi smo na bazi lozenja sami krenuli na ceo NATO pakt, a da necemo na nekog Dzeralda Batlera?
     (nista o nicemu, 16. mart 2019 11:33)

    # Link komentara

  253. Ja opet kažem da je ova FIBA leglo loših i korumpiranih ljudi.Staviti ispred Srbije dve hibridne plastične reprezentacije(Spanija-Francuska) je van pameti!Trebali ste Amere staviti u 2 šešir a Katar i Englesku dati specijalnu pozivnicu i u 1 šešir jer imaju mnogo para...Dabogda vas Bartomeu ugasio kao organizaciju!
    (Jon Bon Jovi, 16. mart 2019 11:32)

    # Link komentara

  254. Rusi turci crnogorci
     (deda mraz, 16. mart 2019 11:31)

    # Link komentara

  255. Jokic 5 para ne daje
     (Rade, 16. mart 2019 11:28)

    # Link komentara