1. Boli ih patka, ionako se nece ni plasirati u Evropu.
    (Nikola, 15. mart 2019 21:48)

    # Link komentara

  2. Ako Ilicu nedaju uvid u finansije,sve je jasno.Lopovi vode Partizan uz pomoc pojedinih placenih grupa navijaca.Privatizacija jedini spas,inace nam katanac NE GINE.UPRAVA NAPOLJE...
    (GROBAR, 15. mart 2019 11:41)

    # Link komentara

  3. @ crni

    Pa ako je UPPR poklon , zašto ga i Vi niste iskoristili !? Zašto pobegoste od poklona - po cenu kolapsa !
    Mnoge firme ( velike i male ) su zbog dugova - u dogovoru sa bankama i poveriocima ušle u reprogram !
    " Stisni zube i novčanik " i drži se napisanog !
    Šta ste Vi to krili , prikrivali ili niste mogli ( smeli ) " staviti na papir " i okrenuti novi list ...?
    Šojićizam na Duletov i Sašin način !
    (Mutna voda Topalovićkog potoka, 15. mart 2019 00:18)

    # Link komentara

  4. @ crni

    Pa ako je UPPR poklon , zašto ga i Vi niste iskoristili !? Zašto pobegoste od poklona - po cenu kolapsa !
    Mnoge firme ( velike i male ) su zbog dugova - u dogovoru sa bankama i poveriocima ušle u reprogram !
    " Stisni zube i novčanik " i drži se napisanog !
    Šta ste Vi to krili , prikrivali ili niste mogli ( smeli ) " staviti na papir " i okrenuti novi list ...?
    Šojićizam na Duletov i Sašin način !
    (Mutna voda Topalovićkog potoka, 15. mart 2019 00:16)

    # Link komentara

  5. Jel ide peti u evropu?
     (Velja, 14. mart 2019 21:16)

    # Link komentara

  6. Prdlog. Za trenera ružića, a za pomoćnika vučelu. I eto lige drugaka.
    (innbecilo, 14. mart 2019 20:26)

    # Link komentara

  7. Uprava kaze da cemo iduce sezone biti sampioni.
     (Bodibond, 14. mart 2019 20:07)

    # Link komentara

  8. Što bi Milojko Pantić rekao ‘Kokezanija’
    (Safet, 14. mart 2019 19:38)

    # Link komentara

  9. Avangarda to je :-)))
     (Rocky, 14. mart 2019 19:15)

    # Link komentara

  10. Kako se kaže pozajmica od Vlade Srbije na latinskom? (Enrico Pallazzo, 14. mart 2019 14:14) UPPR. (Jugram Haschwalth, 14. mart 2019 16:25) Grešiš sinak, sada se na latinskom kaže "hvala predsedniku" , a pre nekoliko godina je bilo "hvala premijeru".
    (ferdinand, 14. mart 2019 17:42)
    UPPR nije pozajmica nego Poklon !
    (crni, 14. mart 2019 19:06)

    # Link komentara

  11. Pa odakle tolika razlika? 18 godina nisu pobedili na Marakani i 30 godina nisu primili gol iz kornera. Institucija, bre.
    (NoName,
    Ili,recimo kao primer da 50 derbija nije sviran penal za Partizan....i to kazi...kao da vi nas pobedjujete na JNA\ redovno,a ustvari nemate pobedu 5-6..7 godina,ko ce znati,ili jednu u deset,mrzi me da guglam,ustvari pises nebuloze.
    (Durshluk, 14. mart 2019 18:50)

    # Link komentara

  12. Katanac.
    (Odma, 14. mart 2019 18:22)

    # Link komentara

  13. @neutralni felsh
    Nemoj samo ti, 'leba ti. Vidi ovde ima ljudi koji stvarno vole Zvezdu i onih koji stvarno mrze, oni navijaju za partizan, a ti si od onih koji vole Barsu, partizan, Budućnost... stalno bežiš u neki oblik identifikovanja sa nečijim uspehom.
    Što dovodi do: Kad si bio dete malo...
    A sad paljba na LŠ i neki kom o Barsi daj oduška budi srećan jer ovde kako reče Pad krokodili suze ...
    Ne preti praznom puškom.
     (onako, 14. mart 2019 18:03)

    # Link komentara

  14. Partizan duguje 22 miliona evra,odmah dodajte na taj iznos jos 4,5 miliona koliko duguju igracima kao npr milion Tosicu,500.000 Stojku..
    (Aleksej, 14. mart 2019 17:49)

    # Link komentara

  15. Face k'o na sa'rani, a Vucelic drzi govor. Da ne pozelis ni Partizanu.
     (Toto-ko-tunjo-i-Ostojini-sendvicari, 14. mart 2019 17:47)

    # Link komentara

  16. Ja cu te pitati lepo.. Koje igrace je Zvezda u Toletovo vreme prodala? Koliko derbija je dobila? Koliko trenera je promenila i koliko igraca za Toletovo vreme? Reci cu ti i jednu jako bitnu informaciju. Za vreme Toleta, Zvezdi je sudjeno vise penala nego u prethodnih 15 godina. A one bitne mozes naci na jutjubu.. Verovatno si i video ali da se prisetis.
    (Citizen, 14. mart 2019 15:47)

    Koliko je derbija pre i posle Toleta Partizan dobio, a koliko izgubio? Koliko i za koje pare je igraca Partizan posle Toleta prodao? Koliko je trenera i igraca posle Toleta promenio?
    (One night in May, 14. mart 2019 16:17)

    Kome to objašnjavaš. Prosinečki ih je dobio 3 puta za redom i jednom igrao nerešeno. Titulu su naravno osvojili oni jer se, tako su tad tvrdili, titule osvajaju u malim utakmicama. Ono kad odu kod Džombe u Kulu na sudžuk i domaću rakiju. Čoveče, oni imaju 30 poraza više od Zvezde, imaju samo jednu titulu manje, a imaju obraza da pitaju koliko je Zvezda dobila derbija pod Toletom? Pa odakle tolika razlika? 18 godina nisu pobedili na Marakani i 30 godina nisu primili gol iz kornera. Institucija, bre.
     (NoName, 14. mart 2019 17:46)

    # Link komentara

  17. Bas tako, ali ne Zvezda vec ON, kad je ON dosao Zvezda je imala dug 60 miliona, a Partizan 10 miliona..Danas Zvezda ima dug 15 miliona, a Partizan 22. Kosarka Partizan dug 2 miliona, Zvezda 17 miliona, Zvezda danas 0, a Partizan 7 mada je kao spustio na 4.
    (Ofk 2:6, 14. mart 2019 12:45)
    Taj isti ON vam je zadnji put i pomogao da igrate evropu a tu istu Zvezdu nije nego smo pauzirali tu godinu..dokle ce te da lazete i sami sebe i druge? Jel vam tako lakse?
    (bojan, 14. mart 2019 12:52)


    Sto je sve u skadu sa onim sto je Vujosevic pricao. Svesti Partizan na na ovo, ikebanu. Cisto da budemo tu, na aparatima, da uvelicamo slavlje jednom vodji i jednom klubu.
    (Sportski pozdrav, 14. mart 2019 17:43)

    # Link komentara

  18. Звезду мнооого волим,али ово је баш тужно... ја не могу да верујем да и ти ликови са југа, вође уопште,не гледају барем мало интересе њиховог вољеног клуба.... алооо терајте.... док је време
     (VericaNe, 14. mart 2019 17:43)

    # Link komentara

  19. Kako se kaže pozajmica od Vlade Srbije na latinskom?  
    (Enrico Pallazzo, 14. mart 2019 14:14)  

    UPPR. 
    (Jugram Haschwalth, 14. mart 2019 16:25) 

    Grešiš sinak, sada se na latinskom kaže "hvala predsedniku" , a pre nekoliko godina je bilo "hvala premijeru".
     (ferdinand, 14. mart 2019 17:42)

    # Link komentara

  20. Terza da je mangup, treba da pozajmi ovima ta 2,5mil u slučaju da im Vučko ne da. Treba ove ostaviti tu gde jesu a 2,5mil mi zaradimo od 2 utakmice, sreća nema cenu. 
    (onako, 14. mart 2019 16:10) 


    pad ce biti bolan a suze krokodilske.
    (neutralni felsh, 14. mart 2019 17:25)

    Nastavi da sanjaš. Uđe li CZ opet u LŠ, čekaju vas teške godine, pa makar bio najveći grobar predsednik Srbije.
     (ferdinand, 14. mart 2019 17:41)

    # Link komentara

  21. Samo kažeš, vodi se kampanja protiv nas, i odmah si podoban. Crno-belo-crveno-belo isto je.
    (LOVRA VEREBI, 14. mart 2019 17:40)

    # Link komentara

  22. Razmišljanje u zvezdi, ulaži u klub da zaradiš mnogo više i da ima i za klub, i za dug i za tebe i da se utemeljiš tu.
    Razmišljanje u partizanu, zgrabi sve što možeš ko šiša klub. Zvezdaš sam i žao mi je što se ovo radi, ali dok se ne privatizuje tako će biti na dalje...
     (chema, 14. mart 2019 17:40)

    # Link komentara

  23. (Grobarchina)Izvini te g.lektore.Verovatno ste clan S.A.N.U.-a?
     (Vecito u minusu, 14. mart 2019 17:39)

    # Link komentara

  24. isto ovo se desavalo Zvezdi,a vi ste se smejali i uzivali...
    (chb, 14. mart 2019 17:36)

    # Link komentara

  25. A poreska uprava a UPPR pa tek onda traži od države.Zvezda uplatila penzionom fondu 4 miliona€.Državi porez redovno izmiruje. A vi?
     (miško, 14. mart 2019 17:33)

    # Link komentara

  26. Zar jos niste ukapirali aman????????

    Cim je Vuletic onako spremno odmah izašao pred novinare i tobože ozbiljno rekao kako on preuzima punu odgovornost za sredjivanje ove situacije (što će reći daje otkaz ako ne sredi to)...odmah je bilo jasno da će partizan igrati evropu i da je to već pokriveno!!!

    Pod 1- ne bi uprava zvanično to priznala nikad a kamoli još sama da izadje sa tim podatkom javno. Kriju ko zmija koliko duguju igračima i kako kasne plate, a ovo da javno kažu? Ma daj...

    Pod 2 - sve i da je procurelo...zar misliš da bi ovako 'ladno i nonšalantno debeli profs maltene rekao da će dati otkaz ako ne sredi ovo?

    Ovo je samo fora da dignu dzevu i pazi sta ti kažem...sledeći put kad se profs javi saopštenjem, spomenice kako je ova uprava teškim radom uspela da dokaže da je sposobna da nadje te pare i da omogući partizanu da igra Evropa te shodno tome bismo svi trebali da budemo zahvalni upravi...
    (Anarhitekta, 14. mart 2019 17:33)

    # Link komentara

  27. Terza da je mangup, treba da pozajmi ovima ta 2,5mil u slučaju da im Vučko ne da. Treba ove ostaviti tu gde jesu a 2,5mil mi zaradimo od 2 utakmice, sreća nema cenu.
    (onako, 14. mart 2019 16:10)


    pad ce biti bolan a suze krokodilske.
     (neutralni felsh, 14. mart 2019 17:25)

    # Link komentara

  28. sto je najgore, nema u Partizanu igraca koji moze ni na klupu Zvezde pa nemamo koga ni da kupimo za male pare..
     (nele, 14. mart 2019 17:23)

    # Link komentara

  29. Sve, sve, ali Tošiću dužni milion eura i ko zna koliko mu je isplaćeno do sada. Čovjek nije odigrao čestitu utakmicu, klasična prevara i posle neko drugi kriv za propas kluba
    (cobi, 14. mart 2019 16:49)


    svi dizali dreku na Sumu a Tosic je ispao mnogo veci promasaj.
     (neutralni felsh, 14. mart 2019 17:22)

    # Link komentara

  30. Neki kazu da su komsije blize nego rodjaci .Da im pozajmimo?
    (bocko, 14. mart 2019 17:20)

    # Link komentara

  31. Kako se kaže pozajmica od Vlade Srbije na latinskom? 
    (Enrico Pallazzo, 14. mart 2019 14:14) 

    UPPR.
    (Jugram Haschwalth, 14. mart 2019 16:25)

    Pre par godina je bilo HVALA PREMIJERU STO IGRAMO EVROPU, a danas se kaze HVALA PREDSEDNIKU!
     (Henk Mudi, 14. mart 2019 17:08)

    # Link komentara

  32. (Grobarchina)Memorisao tvoj komentar.Kad se bude culo da je A.V. dao novac iz budzeta FKP i krene horsko-hvala predsednice,hvala vladi,hvala A.V. na pomoci FKP podseti cu te ovim tvojim komentarom!
    (Vecito u minusu, 14. mart 2019 16:24)

    Podseti me, ali prvo nauci pravopis.
    (Grobarchina, 14. mart 2019 17:05)

    # Link komentara

  33. Da vidimo hoce li se sad sastanciti u ponoc?
     (panteri perlez, 14. mart 2019 16:53)

    # Link komentara

  34. Ja sam svoj zadatak ispunio,Partizana vise nema.
     (AV, 14. mart 2019 16:50)

    # Link komentara

  35. Sve, sve, ali Tošiću dužni milion eura i ko zna koliko mu je isplaćeno do sada. Čovjek nije odigrao čestitu utakmicu, klasična prevara i posle neko drugi kriv za propas kluba
    (cobi, 14. mart 2019 16:49)

    # Link komentara

  36. Steta sto ne moze da se stavi mem u komentarima,jer bi sad dosao onaj kad Stephen A. kaze "This is bad,this is very,very bad"
    (Ivan, 14. mart 2019 16:40)

    # Link komentara

  37. To nije vest o Partizanu. Postali ste dobar vic. Vidis i da se ti smejes. 
    (Toto-ko-tunjo-i-Ostojini-sendvicari, 14. mart  

    Hahahahha tesi se, tesi se...
    (Raznosac pice, 14. mart 2019 15:59)

    Najtuznije za vas je sto se mi na vasim vestima utrkujemo ko ce da napravi bolji vic, a na nasim vestima hvalimo trenera i igrace, a vi i na nasim i na vasim vestima placete, kmecite, patite, vise vas bole zvezdini uspesi nego propast vaseg kluba... Moze jedna Srbijana?
     (Henk Mudi, 14. mart 2019 16:37)

    # Link komentara

  38. Gledao sam posle 40 i više godina radnički niš i to protiv mladosti iz lučana !
    Ako nam je prva liga na ovakvom nivou , pitanje je kakav li se tek fudbal igra u nižim ligama !

    Ako je ovakav radnički , na gledanoj utakmici mladost imala više od igre , uspeo da pobedi ekipu partizana onda je i slika o samom partizanu puno jasnija !

    Da zvezda nije dovela pola tima sa strane bila bi na istom nivou kao i partizan !

    Fudbal u srbiji ne postoji!
    (Za utehu, 14. mart 2019 16:33)

    # Link komentara

  39. Da li vi stvarno mislite da je Partizanu ugrozen izlazak u Evropu........pa to ce VVV da zavrse vrlo brzo sa Svemocnim i cao pojela maca idemo dalje.....ovde treba biti uporan i bezobrazan jer ce ovi ostati jos dugo na vlasti.....
     (sportista, 14. mart 2019 16:30)

    # Link komentara

  40. Kako se kaže pozajmica od Vlade Srbije na latinskom?
    (Enrico Pallazzo, 14. mart 2019 14:14)

    UPPR.
     (Jugram Haschwalth, 14. mart 2019 16:25)

    # Link komentara

  41. (Grobarchina)Memorisao tvoj komentar.Kad se bude culo da je A.V. dao novac iz budzeta FKP i krene horsko-hvala predsednice,hvala vladi,hvala A.V. na pomoci FKP podseti cu te ovim tvojim komentarom!
     (Vecito u minusu, 14. mart 2019 16:24)

    # Link komentara

  42. Ja cu te pitati lepo.. Koje igrace je Zvezda u Toletovo vreme prodala? Koliko derbija je dobila? Koliko trenera je promenila i koliko igraca za Toletovo vreme? Reci cu ti i jednu jako bitnu informaciju. Za vreme Toleta, Zvezdi je sudjeno vise penala nego u prethodnih 15 godina. A one bitne mozes naci na jutjubu.. Verovatno si i video ali da se prisetis.
    (Citizen, 14. mart 2019 15:47)

    Koliko je derbija pre i posle Toleta Partizan dobio, a koliko izgubio? Koliko i za koje pare je igraca Partizan posle Toleta prodao? Koliko je trenera i igraca posle Toleta promenio?
    (One night in May, 14. mart 2019 16:17)

    # Link komentara

  43. Dobar je Terza,pozajmice vam!
     (Delija26, 14. mart 2019 16:14)

    # Link komentara

  44. zvezdas na kraju sezone se isplaćuju pare od LŠ...
    (Bard Živa, 14. mart 2019 14:22)

    Da te ja ne bi ubedjivao lepo odes na sajt UEFA / rules i pronadjes nacin isplate.Za neke klubove je ucesce zavrseno u kfalifikacijam za neke u grupnoj fazi i naknada se isplacuje po okoncanju ucesca
     (Srbin, 14. mart 2019 16:11)

    # Link komentara

  45. Terza da je mangup, treba da pozajmi ovima ta 2,5mil u slučaju da im Vučko ne da. Treba ove ostaviti tu gde jesu a 2,5mil mi zaradimo od 2 utakmice, sreća nema cenu.
    (onako, 14. mart 2019 16:10)

    # Link komentara

  46. Nije mi jasno zasto se prica o Evropi kad ce Partizan da bude cetvrti na tabeli u Super Ligi, a sto se tice kupa nece uci ni u finale ? Cemu sve ovo naglabanje, kakav crni mali Partizan i Evropa u istoj recenici ?
    (Sequla, 14. mart 2019 15:42)

    Ono kad ti je klub za koji navijaš šampion, a tebi u glavi Partizan. Ono kad te kompleksi pojedu. Ono kad na kraju shvatiš da to što mrziš Partizan, govori o tome da je tvoj klub zapravo mali.
    (roarrrr, 14. mart 2019 16:09)

    # Link komentara

  47. Od LS samo, ne ugovori i sponzorstva, prenosi i sl, pise ti, kao i Zvezda svojih 60M  
    (msr, 14. mart 2019 14:30)  

    Aman covece, 16 miliona se uzima za ulazak u LS, 900 hiljada za remi protiv Napolija i 2.700.000. za pobedu protiv Liverpula, zvanicno 3.5 milona od paketa ulaznica. Na to ide i odredjena cifra za TV prava. Na to dodaj da je prosle godine od LE, prodaje karata i TV prava zaradjeno nesto vise od 10 miliona. Kada na to dodas prodaje zadnje 2 godine, Radonjic, Pesic, braca Ilic, Boaci, Grujic i svi ostali dodjes do cifre od preko 60 milona za 2 godine! Sve mozes ovo da izguglas. Pa samo je na Radonji, Grujicu i Pesicu zaradjeno 15 miliona evra... PROVERI, NE LUPETAJ! 
    (Henk Mudi, 14. mart 2019 14:54) 

    Taman da se neutralise minus, posto troskova ni nema. Samo ti veruj Terzi, ustvari naravno da ne verujes ali boli te uvo dok se sliva. Na kraju kao i kod prethodnih uprava dug ce biti samo veci. Pare niko ne oprasta.
    (msr, 14. mart 2019 15:56)

    Nema sta da se veruje Terz.Ono sto tvoj klub jos od vremena Djure nije uradio Zvezda jeste.Napravila finansijsku analizu i prezentirala javnost.Ostao je jos dug od 25 miliona.A dvadesset u kusur miliona je utroseno za renoviranje stadiona, terena iznad juzne tribine, plate igracima itd
     (Srbin, 14. mart 2019 16:06)

    # Link komentara

  48. To nije vest o Partizanu. Postali ste dobar vic. Vidis i da se ti smejes.
    (Toto-ko-tunjo-i-Ostojini-sendvicari, 14. mart 

    Hahahahha tesi se, tesi se...
     (Raznosac pice, 14. mart 2019 15:59)

    # Link komentara

  49. Hahahahahahhaha ono kad je od 130 komentara 30 grobarskih, a pritom je vest o Partizanu... 
    (Raznosac pice, 14. mart 2019 15:41) 

    To nije vest o Partizanu. Postali ste dobar vic. Vidis i da se ti smejes.
    (Toto-ko-tunjo-i-Ostojini-sendvicari, 14. mart 2019 15:53)

    Kad smo kod viceva, evo jedan... Partizan sampion, ahahahahahaha....
     (Henk Mudi, 14. mart 2019 15:58)

    # Link komentara

  50. Od LS samo, ne ugovori i sponzorstva, prenosi i sl, pise ti, kao i Zvezda svojih 60M 
    (msr, 14. mart 2019 14:30) 

    Aman covece, 16 miliona se uzima za ulazak u LS, 900 hiljada za remi protiv Napolija i 2.700.000. za pobedu protiv Liverpula, zvanicno 3.5 milona od paketa ulaznica. Na to ide i odredjena cifra za TV prava. Na to dodaj da je prosle godine od LE, prodaje karata i TV prava zaradjeno nesto vise od 10 miliona. Kada na to dodas prodaje zadnje 2 godine, Radonjic, Pesic, braca Ilic, Boaci, Grujic i svi ostali dodjes do cifre od preko 60 milona za 2 godine! Sve mozes ovo da izguglas. Pa samo je na Radonji, Grujicu i Pesicu zaradjeno 15 miliona evra... PROVERI, NE LUPETAJ!
    (Henk Mudi, 14. mart 2019 14:54)

    Taman da se neutralise minus, posto troskova ni nema. Samo ti veruj Terzi, ustvari naravno da ne verujes ali boli te uvo dok se sliva. Na kraju kao i kod prethodnih uprava dug ce biti samo veci. Pare niko ne oprasta.
     (msr, 14. mart 2019 15:56)

    # Link komentara

  51. Hahahahahahhaha ono kad je od 130 komentara 30 grobarskih, a pritom je vest o Partizanu...
    (Raznosac pice, 14. mart 2019 15:41)

    To nije vest o Partizanu. Postali ste dobar vic. Vidis i da se ti smejes.
     (Toto-ko-tunjo-i-Ostojini-sendvicari, 14. mart 2019 15:53)

    # Link komentara

  52. @citizen
    vi posle toleta treba zauvek da ćutite, uništili ste ono malo sportskog duha i ferpleja što je postojalo u našem fudbalu.
    (Žarko, 14. mart 2019 13:57)

    Ja cu te pitati lepo.. Koje igrace je Zvezda u Toletovo vreme prodala? Koliko derbija je dobila? Koliko trenera je promenila i koliko igraca za Toletovo vreme? Reci cu ti i jednu jako bitnu informaciju. Za vreme Toleta, Zvezdi je sudjeno vise penala nego u prethodnih 15 godina. A one bitne mozes naci na jutjubu.. Verovatno si i video ali da se prisetis.
    (Citizen, 14. mart 2019 15:47)

    # Link komentara

  53. Ako Partizan nedobije licencu postavlja se pitanje sta ce biti sa ovom trojicom. Polako ali sigurno ovima je dosao kraj
     (bizmark, 14. mart 2019 15:44)

    # Link komentara

  54. Nije mi jasno zasto se prica o Evropi kad ce Partizan da bude cetvrti na tabeli u Super Ligi, a sto se tice kupa nece uci ni u finale ? Cemu sve ovo naglabanje, kakav crni mali Partizan i Evropa u istoj recenici ?
    (Sequla, 14. mart 2019 15:42)

    # Link komentara

  55. Hahahahahahhaha ono kad je od 130 komentara 30 grobarskih, a pritom je vest o Partizanu...
     (Raznosac pice, 14. mart 2019 15:41)

    # Link komentara

  56. Da citiram - "Hvala predsedniku Vucicu"...
    (Goran, 14. mart 2019 15:39)

    # Link komentara

  57. VVV jahaci apokalipse???
     (dm, 14. mart 2019 15:36)

    # Link komentara

  58. Evropi!?
     (shone, 14. mart 2019 15:27)

    # Link komentara

  59. Tri amigosa.
     (kaktus koji peva, 14. mart 2019 15:27)

    # Link komentara

  60. Da se razumemo.... DNO.... U SVIM SVERAMA!!!!
    (jasenDvičenevolim, 14. mart 2019 14:34)

    Da se razumemo, kaze se "SFERAMA"...
     (CZ99, 14. mart 2019 15:21)

    # Link komentara

  61. Pobedite Liverpul i eto para za Evropu. Ništa lakše.
    (pusti Jsd jedi kuvano, 14. mart 2019 15:21)

    # Link komentara

  62. Stecajni upravnik FK Partizan -Vučelic
     (bole, 14. mart 2019 15:15)

    # Link komentara

  63. Jel može neko da mi objasni, kako je Zvezda kriva za potencialno Partizanovo neigranje u evropi i kako je kriva za milionski dug Partizanov.
    Hvala
     (Superbike, 14. mart 2019 15:09)

    # Link komentara

  64. Grad Beograd kupuje stadion JNA
    (Mlinar, 14. mart 2019 14:17)

    Pa im posle poklanja za 10ak godina :))
    (zmajko, 14. mart 2019 15:08)

    # Link komentara

  65. Zasto brige, prvo se evropska takmicenja trebaju izboriti na terenu, a u medjuvremenu bice kao i prosli put, Hvala Vucicu.
    (direwolf, 14. mart 2019 15:08)

    # Link komentara

  66. doso suma na naplatu
     (kalcokera, 14. mart 2019 15:07)

    # Link komentara

  67. Sad neka im drzava ponovo pokrije dugovanja, a onda ce oni opet premirati klubove kad igraju protiv Zvezde. Ja im ne bi pokrivao ovo. Sta je bilo sa Zvezdom 2014?
    (kodzo, 14. mart 2019 15:07)

    # Link komentara

  68. Upravo ostani jos pet godina.
    (Doca, 14. mart 2019 15:06)

    # Link komentara

  69. 500.000 Stojke,milion Bambi au kakav bunar..Selice se Partizan za koju godinu u 4. ligu kao Rendzers..
    (Aleksej, 14. mart 2019 15:01)

    # Link komentara

  70. Ne pratim Partizan dok ne odu ova dvojica!
     (Porto, 14. mart 2019 14:57)

    # Link komentara

  71. Odes na sajt Reala i vidis da je Real poslovnu 2018 zavrsio sa 600 miliona u.plusu.Samo treba izguglati 
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Gradjanin, 14. mart 2019 13:23) 

    Od LS samo, ne ugovori i sponzorstva, prenosi i sl, pise ti, kao i Zvezda svojih 60M
    (msr, 14. mart 2019 14:30)

    Aman covece, 16 miliona se uzima za ulazak u LS, 900 hiljada za remi protiv Napolija i 2.700.000. za pobedu protiv Liverpula, zvanicno 3.5 milona od paketa ulaznica. Na to ide i odredjena cifra za TV prava. Na to dodaj da je prosle godine od LE, prodaje karata i TV prava zaradjeno nesto vise od 10 miliona. Kada na to dodas prodaje zadnje 2 godine, Radonjic, Pesic, braca Ilic, Boaci, Grujic i svi ostali dodjes do cifre od preko 60 milona za 2 godine! Sve mozes ovo da izguglas. Pa samo je na Radonji, Grujicu i Pesicu zaradjeno 15 miliona evra... PROVERI, NE LUPETAJ!
     (Henk Mudi, 14. mart 2019 14:54)

    # Link komentara

  72. A STA JE RADILA TA UPRAVA, pa su duzni 2 ipo miliona da bi se igrala Evropa? Sedeli su u udobnim foteljama? Mozda su mnogo razmisljali da daju ostavku, zbog svog "uspesnog" rada pa zaboravili na obaveze ?
    (323, 14. mart 2019 14:52)

    # Link komentara

  73. Zoranu Tosicu milion evra HAHAHAHAHAHAHAH
    (Zasu, 14. mart 2019 14:41)

    # Link komentara

  74. Da se razumemo.... DNO.... U SVIM SVERAMA!!!!
     (jasenDvičenevolim, 14. mart 2019 14:34)

    # Link komentara

  75. Odes na sajt Reala i vidis da je Real poslovnu 2018 zavrsio sa 600 miliona u.plusu.Samo treba izguglati
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Gradjanin, 14. mart 2019 13:23)

    Od LS samo, ne ugovori i sponzorstva, prenosi i sl, pise ti, kao i Zvezda svojih 60M
    (msr, 14. mart 2019 14:30)

    # Link komentara

  76. Valjalo bi da odmorimo malo, jedno 10 godina.
     (Daniele, 14. mart 2019 14:29)

    # Link komentara

  77. @zvezdas na kraju sezone se isplaćuju pare od LŠ...
     (Bard Živa, 14. mart 2019 14:22)

    # Link komentara

  78. a kad je to partizan izborio nastup u evropi??? ili mozda znate nesto sto javnost ne zna?
     (cole, 14. mart 2019 14:18)

    # Link komentara

  79. Grad Beograd kupuje stadion JNA
    (Mlinar, 14. mart 2019 14:17)

    # Link komentara

  80. Kako se kaže pozajmica od Vlade Srbije na latinskom?
    (Enrico Pallazzo, 14. mart 2019 14:14)

    # Link komentara

  81. Trazite od komsija da vam pozajme?
     (MAZINJO, 14. mart 2019 14:14)

    # Link komentara

  82. Oduvek ste bili miljenici vlasti...miljenici...miljanic..he,ko bi reko?!
    (Pterodaktil, 14. mart 2019 14:02)

    Mnogo vam je lepo da verujete u tu laž koju ste sami sebi kreirali da je Zvezda miljenik vlasti, a da miniraju Partizan.. To je taj neki mentalitet žrtve, samo se vadite na to, a to što to nema veze sa realnošću to nije bitno.. Dovoljno je prisetiti se vremena Tomislava Karadžića..
     (zz, 14. mart 2019 14:13)

    # Link komentara

  83. Sejdub Suma, Zoran Tosic, Vladimir Stojkovi --- preko 3miliona evra. Pa vi ste stvarno genijalci. Ispusene mustikle.koje ne prave nikakvu razliku su vam pojele preko 3 miliona evra ....

    I vama je CZ kriva???????
     (Pozdrav iz Minhena, 14. mart 2019 14:12)

    # Link komentara

  84. S. Zvezda je sve što je zaradila zaradila od uspeha u Evropi za ove 2 godine,od prodaje igrača i rezultata više od 50 000 000 evra za ove 2 godine.Partizan je od prodaje igrača i Evrope zaradio za 10 godina 100 000 000 evra pa opet duguje ko zna koliko,nešto mi je tu čudno.Kakav kancer,kakvi građani,svašta će čovek čuti danas.. 
    (Mare, 14. mart 2019 12:53) 

    Nema tu nista cudno,krade se na veliko u oba kluba.Zvezda ove godine zaradila od Lige sampiona i prodala igrace pa je mir u kuci i ima para.Jedna dve neuspesne sezone ako se dese eto iste situacije kao sad u Partizanu.Bese obrnuta situacija pre 6,7 godina.I drzava gura lovu u oba kluba,,Zvezda je napravila 2 tima pre ulaska u Ligu sampiona,imala je podrsku drzave da dovodi i bez para,pare od LS jos nisu ni stigle u klub.Politicari trpaju drzavne pare u oba kluba da bi ih preko uprava izvlacile u svoje dzepove.Sto posto tacno.Ne zanima njih ni Zvezda ni Partizan.
    (as, 14. mart 2019 13:33)

    Ti radis u knjigovidstvu Zvezde ili UEFA pa kazes da pare od LS nisu stigle
    LS odmah po zavrsetku kfalifikacija uplacuje novac, po zavrsetku grupne faze isplacuje niva.Zvezda je kada je Dr.Covic bio u FK CZ angazovala revizorsku kucu da napravi finansijski izvestaj koji je podeljen javnosti sto Oartizan nikada nije uradio.Bila i policija i nikada izvestaj nije video svetlost dana obzirom ko su bili ministtri policije i ko cini vladu Srbije.Nikada nije razjasnjena uloga Partizanive firme u Luxemburgu za vreme vlasti Bjekovica i Zecevica
     (Zvezdas, 14. mart 2019 14:06)

    # Link komentara

  85. Unistila vas Zvezda verovatno. Kriva je Zvezda sto je zaradila 60mil. Zvezda je kriva sto Partizan duguje 22mil.Kriva je Zvezda sti ste izgubili u Surdulici, za sve je kriva Zvezda.
    (zex,
    Prvi put u 30 god ste nesto zaradili.svaki put vas je drzava cascavala i Evrope i otpis dugova i sponzora ...ali bukvalno svake godine,dok su u Partizanu sve radili sami,od transfera 80%,i vi tu nesto mudrujete?!!Pa,vi ste trebali sada biti drugoligasi,(jer verujem da bi ste iz cetvrte sada za dve godine vec bili drugoligasi) sa dugom od preko 50 miliona evra,a gle cuda vi ste sampioni vec dve godine, i onu tamo trecu (kupljenu)stu zamalo izgubili.Setite se Rendzersa...Oduvek ste bili miljenici vlasti...miljenici...miljanic..he,ko bi reko?!
    (Pterodaktil, 14. mart 2019 14:02)

    # Link komentara

  86. Kad Terzic kaze da je duh predsednika Vucica uvek nad Marakanom,to je zato sto im nije davao pare.Kosarkaski klub Zvezde za dve godine od bankrota do najbogatijeg kluba ABA lige.Nije on tu pomogao nista.U godinama 2014,15,16 Zvezda nije igrala Evropu a dug je pao sa 55 mil na 27 mil.Ako im treba 12-13 mil da bi preziveli godinu,znaci minimum 35 da se prezive te tri godine a onda jos toliko da prepolove dug.Koliko je to para.
    (marko, 14. mart 2019 13:44)

    Care, Zvezda je dovodila slibodne igrace ili za bagatelu a onda se desila grupna faza LE i eto tu legao novac.Nesto je i prodala, A onda druga sezona grupna faza LS i jos veci novac legao plus pobeda nad Liverpulom 2,7 miliona Evra i nereseno protiv Napolija 900 hiljada plus 5 miliona od prodatih ulatnica plus lova od prodatih igraca.Neki bankarski dugovi reprogramirani neki oprosteni.To je tako kada se zna kako se rukovodi finansijama kluba
     (Gradjanin, 14. mart 2019 13:59)

    # Link komentara

  87. I Tudjman nam je bio bolji od VVV.
    (Mikii, 14. mart 2019 13:58)

    # Link komentara

  88. @mrs
    Što napamet pišeš?
    Izguglaj zadnje 4 sezone FK CZ, koliko je zaradila od EL i LŠ i još važnije koga je prodala i za koje iznose. Zvezda sa 1 utakmicom zaradi više nego Partizan za 3 samo od gledalaca i reklama kao i tv prava jer možda tebi nije jasno ali ostalima jeste ko je ko od ovih klubova i koliki je čiji potencijal kroz dijasporu, potražnju, veličinu stadiona ...
    Zvezda je prihodovala preko 100mil eura za 4 god(Gasprom 20), da svedemo 3 god na po 15mil rashod i ovu na 20mil jer realno ovo je najskuplji tim. Meni dođe realno da duguju između 15 i 20mil ALI poseduju tim vredan 40mil.
    Ako je Real prihodovao od LŠ samo 55mil vrv se odnosi na novac za učešće i bodove, mada je i to malo jer su bili Prvaci.
    Recimo Zvezda je za kvalf, učešće i 4 boda uzela 19 990 000 eura od LŠ bez TV prava, reklama, ulaznica. Zvanični podatak, proveri.
    (mohikanac, 14. mart 2019 13:58)

    # Link komentara

  89. @citizen
    vi posle toleta treba zauvek da ćutite, uništili ste ono malo sportskog duha i ferpleja što je postojalo u našem fudbalu.
     (Žarko, 14. mart 2019 13:57)

    # Link komentara

  90. Dobice lovu.....



    Bice opet "hvala Vu...u" kao i pre par godina. A penzionere ko sisa.
    (Nikola, 14. mart 2019 13:54)

    # Link komentara

  91. Zasto tajiti istinu!
    Znamo da je Zvezda i za ovo kriva.
     (Politbiro, 14. mart 2019 13:52)

    # Link komentara

  92. P.S. Zvezda je sve što je zaradila zaradila od uspeha u Evropi za ove 2 godine,od prodaje igrača i rezultata više od 50 000 000 evra za ove 2 godine.Partizan je od prodaje igrača i Evrope zaradio za 10 godina 100 000 000 evra pa opet duguje ko zna koliko,nešto mi je tu čudno.Kakav kancer,kakvi građani,svašta će čovek čuti danas..
    (Mare, 14. mart 2019 12:53)
    Ako je Partizan uzeo ili video tih sto miliona ikada, onda ja imam tri milijarde dolara. Sta da kaze onda Zvezda kad prodavala igrace jos od kraja osmadesetih panceva,mihe,piksija,savicevica,prosineckog,belodedica,jugovica i ostalih koje se pare slile,pa drulica tek, ognjenovica,
    ramba,pjanovica,corovica i mnogih drugih itd,itd. Svi imate neke podatke ludacke,samo vase interne,svi nobeli u oblasti ekonomije i menageri. Ne branim ijedne uprave jel to su ljudi kvarni i nesposobni vecina,,ali izracunajte samo pranje vesa,dresova,opreme itd svih selekcija zvezde i partizana koliko kosta dnevno.Eto za pocetak samo to. Minimum 1500-5000 eura dnevno.Samo to.Onda krenite nadalje pa kad saberete sve troskove bice rashod veci od prihoda. I Realu je slicno,Barsi,kod Engleza isto. Real duguje 375 miliona eura,a para se sliva milionska dnevno,ali opet minus prevagne.
    (TudjeDvoriste, 14. mart 2019 13:48)

    # Link komentara

  93. Unistila vas Zvezda verovatno. Kriva je Zvezda sto je zaradila 60mil. Zvezda je kriva sto Partizan duguje 22mil.Kriva je Zvezda sti ste izgubili u Surdulici, za sve je kriva Zvezda. 

    Kako volim ove racunice hahahaha. Pa za dve godine ima da preteknete i psg po finansijama... Udju jednom u ls prodaju igrace kao sto mi radimo godinama i odma padaju zarade od 60 milki...
     (Raznosac pice, 14. mart 2019 13:46)

    # Link komentara

  94. Kad Terzic kaze da je duh predsednika Vucica uvek nad Marakanom,to je zato sto im nije davao pare.Kosarkaski klub Zvezde za dve godine od bankrota do najbogatijeg kluba ABA lige.Nije on tu pomogao nista.U godinama 2014,15,16 Zvezda nije igrala Evropu a dug je pao sa 55 mil na 27 mil.Ako im treba 12-13 mil da bi preziveli godinu,znaci minimum 35 da se prezive te tri godine a onda jos toliko da prepolove dug.Koliko je to para.
     (marko, 14. mart 2019 13:44)

    # Link komentara

  95. P.S. Zvezda je sve što je zaradila zaradila od uspeha u Evropi za ove 2 godine,od prodaje igrača i rezultata više od 50 000 000 evra za ove 2 godine.Partizan je od prodaje igrača i Evrope zaradio za 10 godina 100 000 000 evra pa opet duguje ko zna koliko,nešto mi je tu čudno.Kakav kancer,kakvi građani,svašta će čovek čuti danas..
    (Mare, 14. mart 2019 12:53)

    Nema tu nista cudno,krade se na veliko u oba kluba.Zvezda ove godine zaradila od Lige sampiona i prodala igrace pa je mir u kuci i ima para.Jedna dve neuspesne sezone ako se dese eto iste situacije kao sad u Partizanu.Bese obrnuta situacija pre 6,7 godina.I drzava gura lovu u oba kluba,,Zvezda je napravila 2 tima pre ulaska u Ligu sampiona,imala je podrsku drzave da dovodi i bez para,pare od LS jos nisu ni stigle u klub.Politicari trpaju drzavne pare u oba kluba da bi ih preko uprava izvlacile u svoje dzepove.Sto posto tacno.Ne zanima njih ni Zvezda ni Partizan.
    (as, 14. mart 2019 13:33)

    # Link komentara

  96. Bas tako, ali ne Zvezda vec ON, kad je ON dosao Zvezda je imala dug 60 miliona, a Partizan 10 miliona..Danas Zvezda ima dug 15 miliona, a Partizan 22. Kosarka Partizan dug 2 miliona, Zvezda 17 miliona, Zvezda danas 0, a Partizan 7 mada je kao spustio na 4.
    (Ofk 2:6, 14. mart 2019 12:45)

    Samo si zaboravio neke sitnice,da Zvezdin dug datira kada su bili ONI(Tadić,Dačić i ostala svita)i da je smanjen zahvaljujući uspesima u Evropi,poslednje dve godine,gde je zaradila više od 50 miliona(LŠ i LE)i da je sama smanjila svoj dug a u međuvremenu je jednu godinu bila izbačena iz Evrope,dok je ON pomogao partizanu da ga ne izbace,uplativši koliko treba.Što se KK tiče,dok su bili ONI,klub nije plaćao apsolutno ništa,bio maksimalno privilegovan a pare su trpali sebi u džepove i odjednom ogroman dug,koji bi da vam neko oprosti...doduše,evo za samo godinu dana su vam oprostili 5 miliona i to je ON uradio i još doveo 10-tak igrača i stručni štab,sa još minimum 3 milona,pa ti vidi ko je više privilegovan,kako nekada,tako i sada.
    partizan-Novi Pazar 4:3 najsramniji meč svih vremena
    (Realno, 14. mart 2019 13:31)

    # Link komentara

  97. Gde su pare? Zašto Partizan ima najgori tim u svojoj istoriji?
    (uprava napolje, 14. mart 2019 13:26)

    # Link komentara

  98. Uprava ce zatraziti od vlasti koja ce im kao i uvek priteci u pomoc. Izdace saopstenje u kom se zahvaljaju, a sve grobarske frakcije ce tvrditi da su opozicija i avangarda.
     (Ljubisa livac, 14. mart 2019 13:26)

    # Link komentara

  99. Eh Mare unapred sam predvideo taj komentar. Al tad su oni verovatno bili vidoviti i znali da ce zvezda igrati ls i kupuefa pa daj da pomognemo. To je dokaz da vas je Aleksandar veliki spasao a sve na grbaci naroda. I niste vi toliko zaradili. Osim ako vam rashode opet vodja ne dotira. Sto me nebi cudilo.
     (neko, 14. mart 2019 13:24)

    # Link komentara

  100. @zex 

    Unistila vas Zvezda verovatno. Kriva je Zvezda sto je zaradila 60mil. Zvezda je kriva sto Partizan duguje 22mil.Kriva je Zvezda sti ste izgubili u Surdulici, za sve je kriva Zvezda. 

    Ajde objasni kako je zaradila, kad je Real objavio da je za proslu sezonu od LS zaradio oko 55mil evra. Kao prvak.
    (msr, 14. mart 2019 13:03)

    Odes na sajt Reala i vidis da je Real poslovnu 2018 zavrsio sa 600 miliona u.plusu.Samo treba izguglati
     (Gradjanin, 14. mart 2019 13:23)

    # Link komentara

  101. Sad će Vučić da vam obezbedi te pare, tj. da da naše pare da ga ne bi pominjali na utakmicama.
     (tanda, 14. mart 2019 13:22)

    # Link komentara

  102. Rekao je potpredsednik Vladimir Vuletic za “informer”...Pametnom dosta
    (Vlada, 14. mart 2019 13:21)

    # Link komentara

  103. Ima li nešto čega se dotakla ova pojava na kraju tompusa a da to nije uništeno i dovedeno do totalne sramote i katastrofe. Dok je bio generalni RTS-a to nije bila televizija, Rukometni savez se od njega nije oporavio do danas, kad sam čuo da postaje prvi čovek Partizana znao sam da će to opet biti propast. Čovek ne radi ništa drugo osim glumatanja play boya i punjenja sopstvenih džepova. Ne znam ko se toga još seća on je mrtav hladan na tv-u izjavio kako godišnja školarina i internat za njegovo dete u Švajcarskoj iznosi 100.000 evra!!!
    Na stranu navijačka prepucavanja i naklonost države i politike jednima ili drugima ali Vučela je definitivno recept za propast.
    (srban, 14. mart 2019 13:18)

    # Link komentara

  104. Zvezda trosi njihove pare,pa ovo je fenomen.Pa vas su opljackali kao nas ona ekipa kad je bila,samo je razlika sto je ona ekipa u Zvezdi odgovarala vama i vasim politickim mentorima,a vasi sadasnji su prijatelji od ovih sto vole Zvezdu.Tako da bi najbolje od svega bilo da i jedne i druge zabrane na 5 godina da ovi drugi klubovi prodisu malo!!!
     (BOSS, 14. mart 2019 13:17)

    # Link komentara

  105. Trio VVV je unistio Partizan trebace godine da se oporavimo,niko od njih nije dao ni jedan dinar Partizanu samo se uzimalo sakom i kapom.Sem Stojkovica niko nije opravdao velike ugovore.Kada bi znao da ce ovi unistitelji da odu ako ne igramo Evropu navijao bih za to ionako sa ovi timom necemo proci kvalifikacije.
    (srdjan, 14. mart 2019 13:12)

    # Link komentara

  106. Ovo je drzavna strategija da se unisti Partizan, jer je to jedini nacin da jedan drugi klub dominira ovde u Srbiji.

    Jedan narod, jedan vodja, jedan klub...
    (Grobarchina, 14. mart 2019 12:20)

    није да се слажем са вама двојицом, али пошто у то верујете, што се не вратите тамо одакле сте и дошли код нас? Тамо вас ионако воле...а имате јак фанбејз и у Сплиту....
    (KliftonToni, 14. mart 2019 13:10)

    # Link komentara

  107. Tosicu se duguje oko milion, a Stojkovicu oko pola miliona evra...2,5 miliona evra za licencu, u takvoj situaciji, nema sanse da nadju, osim ako ih drzava opet ne spase...
     (asr, 14. mart 2019 13:08)

    # Link komentara

  108. Ja molim navijace Partizana da nikako ne skupljaju i ne pomazu prilikom finansiranja ove zablude. Prodali smo vise igraca za 3 ili 4 miliona, sto su ozbiljne pare za ove uslove. Uzeli skoro deset miliona igranjem u Ligi Evrope. GDE SU PARE?
    Svi, od V-triluminatija do ludog Zeksa do tetkice, pa i igraca, NAPOLJE! Nikad ovoliko jadno nismo izgledali, pa cak i kad je bilo -26 imali smo par talentovanih mladih igraca da prodamo, ovde nema nista i to je bruka i sramota.
    Molim vas, idite. Ogadili ste meni a i drugima Partizan...
    (marerakarera, 14. mart 2019 12:48)

    Možda ste na - 26 izgledali dobro. Nego, zaboravih, kakvi ste bili na -32?
     (NoName, 14. mart 2019 13:07)

    # Link komentara

  109. U 1000 evra,da ce se navodno naci lova do tog datuma i da ce se zahvaljivati svevisnjem gospodaru !?
    (Remontovana limenka !, 14. mart 2019 12:50)

    Pa sto svevisnji nije pomogao onomad Zvezdi nego te sezone nije igrala Evropu i ako je osvojila titulu?
     (Henk Mudi, 14. mart 2019 13:06)

    # Link komentara

  110. Ispeglaće to držaa,kao i pre 2-3 godine kada je ekspresno ubacila na račun koliko je trebalo,da bi se igrala Evropa.Najgore u svemu tome je što ne priznaju kako im država obilato pomaže a oduvek je bilo tako.
    (Istina, 14. mart 2019 13:06)

    # Link komentara

  111. Alo bre, ništa od pojačanja ne dovodite poslednje dve god. uglavnom pozajmice, ili neki mali transferi, otkud 22 miliona evra duga, kako nemate 2,5 miliona? I sad će ovaj da uleti kao "spasilac",i kao država pomaže FK Partizan, a koliko je izneto iz kluba saldo ćemo videti na kraju. P. S.Navijač sam Partizana, ali bih voleo da ne dobijemo ni evro od poreskih obveznika, pa ne mora ni Evropa da se igra.
     (cartmanx, 14. mart 2019 13:05)

    # Link komentara

  112. Treba prvo obezbediti evropu!!!
     (dare lo, 14. mart 2019 13:05)

    # Link komentara

  113. Gledam sliku i pitam se jel i jelka clan uprave?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sale, 14. mart 2019 12:36)

    Није, јелка је убачени елемент из непријатељског табора који квари идиличну слику срећног пара...тројке....
    (Kum, 14. mart 2019 13:05)

    # Link komentara

  114. Unistila vas Zvezda verovatno. Kriva je Zvezda sto je zaradila 60mil. Zvezda je kriva sto Partizan duguje 22mil.Kriva je Zvezda sti ste izgubili u Surdulici, za sve je kriva Zvezda. 
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (zex, 14. mart 2019 12:17) 

    Bas tako, ali ne Zvezda vec ON, kad je ON dosao Zvezda je imala dug 60 miliona, a Partizan 10 miliona..Danas Zvezda ima dug 15 miliona, a Partizan 22. Kosarka Partizan dug 2 miliona, Zvezda 17 miliona, Zvezda danas 0, a Partiznan 7 mada je kao spustio na 4.
    (Ofk 2:6, 14. mart 2019 12:45)

    OK, ON je! Jasno mi je kako ON moze da pomogne Zvezdi, mada cifre od prodaje i zarada od Evrope kazu da nije samo ON pomogao... ali nije mi jasno kako ON moze da napravi dug Partizanu? Je li ON platio Sumu 1.7 miliona i dao mu godisnju platu od 700 hiljada? Je li on placa golmana pola miliona godisnje? Je li ON doveo Tosica koji je odbio da produzi ugovor sa prebogatim CSKA zato sto nisu hteli da mu povecaju platu (koliko om zaradjuje u partizanu ako mu se duguje MILION?)...
     (Henk Mudi, 14. mart 2019 13:04)

    # Link komentara

  115. @zex

    Unistila vas Zvezda verovatno. Kriva je Zvezda sto je zaradila 60mil. Zvezda je kriva sto Partizan duguje 22mil.Kriva je Zvezda sti ste izgubili u Surdulici, za sve je kriva Zvezda.

    Ajde objasni kako je zaradila, kad je Real objavio da je za proslu sezonu od LS zaradio oko 55mil evra. Kao prvak.
    (msr, 14. mart 2019 13:03)

    # Link komentara

  116. Ovo je jos jedan od spinova medija, kao ono da je Vucela krivicu prebacio na igrace a on to nigde nije izjavio. Bolje da se mediji pozabave ucestalim penalima za lidera na tabeli JSL i njihovom navodnom otpisu duga od 56 miliona evra i koji sada, opet navodno iznosi manje od 20 miliona evra.
     (Bodibond, 14. mart 2019 13:03)

    # Link komentara

  117. Pogledajte samo te face... sve vam govore
     (Ljuba iz jutra, 14. mart 2019 13:02)

    # Link komentara

  118. ma kakva evropa. igraće egzibicioni meč sa borcem iz banja luke. vrh...
    (zoran, 14. mart 2019 13:01)

    # Link komentara

  119. Treba napraviti album sa slikama ove trojice u paketu, ili neki kolaž :)
    (Rico89, 14. mart 2019 13:00)

    # Link komentara

  120. Хваљен Вучић, биће...Инш'Аллах...
    (KliftonToni, 14. mart 2019 13:00)

    # Link komentara

  121. Partizan je 9 puta u poslednjih 12 godina imao sansu da udje u Ligu sampiona i samo je jednom protiv Anderlehta usao. Dakle, ugrubo da je od tih 9 puta - 5 puta usao uzeo bi ugrubo oko 100 miliona eura. Koji je epilog i naravoucenije od ovoga?! Treba da narednih 10-15 godina pate i shvate kakvu su sansu imali. Morate da kupite loz da bi ste dobili na lutriji, tako kaze onaj koga mrzite i u potpunosti je u pravu. Dakle, patnja narednih 10 godina.
     (zvezdas-rajvoSa, 14. mart 2019 13:00)

    # Link komentara

  122. Ja se nadam da drzava nece kao i obicno da opet poklanja Partizanu nase narodne pare. Ne bi me iznenadilo da sad odjednom EDB ili Posta iznenada postanu sponzori Partizana. Nemam nista protiv da Partizan igra Evropu, ali neka se isprsi trio fantastikus, pa neka zalozi svoje pare. Kad zarade, neka povrate. Sad ce Pantic u Vesniku specijal kako Zvezda brani Partizanu da igra Evropu.
    (Pedja, 14. mart 2019 13:00)

    # Link komentara

  123. Nazalost copy-paste ,Zvezde pre par godina - sadasnjeg Partizana.Kao Zvezdas podrzavam sve navijace Partizana koji su za legitimnu promenu uprave,sto pre.
     (deja ns, 14. mart 2019 12:59)

    # Link komentara

  124. Ovo je drzavna strategija da se unisti Partizan, jer je to jedini nacin da jedan drugi klub dominira ovde u Srbiji.

    Jedan narod, jedan vodja, jedan klub...
    (Grobarchina, 14. mart 2019 12:20)

    Сума доведен за 1,6 милиона плус плата. Ђукић имао 600к по сезони. Обојица најурени. Звезда крива. Аха важи. Катанац.
    (Мијалко, 14. mart 2019 12:42)

    Partizan je unisten od strane drzave, u Zvezdu je upumpano preko 60 miliona u smanjenje dugova i dovodjenje igraca, verovatno i malo Partizanovih para.
    (Lebdim iznad rupe, a u Parizu pucaju setice, 14. mart 2019 12:59)

    # Link komentara

  125. Sad će vođa da plati ovih 2,5 miliona sa NARODNIM PARAMA,a ova trojica će ispasti veliki spasioci Partizana.Naravno da je klub u minusu,treba da uzmu "deo kolača" sve strane,i ljudi u upravi i onih 7 frakcija narko kartela koji vole Partizan do zadnjeg dinara. 
    (goblin, 14. mart 2019 12:30) 

    Partizan je u poslednjih 15 godina zaradio od prodaje igrača i igranja u Evropi preko 150 miliona evra.Kakve crne narodne pare.
    (kiza, 14. mart 2019 12:48)

    Hahahahah, pa gde su? Odakle dug od 22 miliona? Terzic vam napravio, kupuje igrace od vasih para?
     (Henk Mudi, 14. mart 2019 12:58)

    # Link komentara

  126. Partizan je u poslednjih 15 godina zaradio od prodaje igrača i igranja u Evropi preko 150 miliona evra.Kakve crne narodne pare.
    (kiza, 14. mart 2019 12:48)
    A čije će, ako ne narodne, obzirom da je Vučelić rekao da je zvaničan dug 22 miliona evra? Ako se zaradi 150 miliona, šta je problem da se pozitivno posluje? Ne plaćate ni porez...
     (Qantas, 14. mart 2019 12:58)

    # Link komentara

  127. Sredice oni to politicki,kao i uvek..
    (Aleksej, 14. mart 2019 12:56)

    # Link komentara

  128. Kakav to specijalni rat pominje Vučelić koji se vodi protiv Partizana? Uvek se finansijska situacija u Partizanu čuvala skrivena kao najveća državna tajna.
    Sećam se recimo kad je Đura rekao da mu je Tole ostavio 15 miliona duga. Ama baš nijedan novinar nije otišao kod Toleta po komentar niti da ga pita otkud dug. Pojeo vuk magarca.
    Nikad država neće dopustiti da se Partizanu desi isto što i Zvezdi, ispeglaće i ovaj dug. A samo zbog jedne stvari, kad god je na vrhu države partizanska ekipa njima je cilj da se Zvezda uništi u korist Partizana. Kad god je na čelu države zvezdaška ekipa onda se pegla da svi dobiju isto, dve godine prvak Zvezda - dve godine Partizan. Što bi vi grobari rekli , nismo isti! Tu istu osobinu partizanovaca ima i jedan narod sa kojim se graničimo i sa kojim nam nema suživota jer ne dozvoljavaju drugome da postoji. Ne bojte se, ispeglaće vam se i ovaj dug, dobićete i kup na poklon.
    (Geodeta, 14. mart 2019 12:56)

    # Link komentara

  129. Kad zvezdaš voli Partizan. Zašto? Pa ima najlepšu upravu.
     (milke, 14. mart 2019 12:55)

    # Link komentara

  130. Kad se onumad Zvezda ne ugasi sa dugom od 50 miliona nece ni Partizan. A da je srece da se oba ugase ili posalju u neku zonu. Da se resimo tog kancera. Dokle obicni gradjani njih da finansiraju? Bezibrazluk i pljacka nas obicnih gradjana.

    P.S. Zvezda je sve što je zaradila zaradila od uspeha u Evropi za ove 2 godine,od prodaje igrača i rezultata više od 50 000 000 evra za ove 2 godine.Partizan je od prodaje igrača i Evrope zaradio za 10 godina 100 000 000 evra pa opet duguje ko zna koliko,nešto mi je tu čudno.Kakav kancer,kakvi građani,svašta će čovek čuti danas..
    (Mare, 14. mart 2019 12:53)

    # Link komentara

  131. Drvo posadjeno kraj stadiona je krivo jer je tu zabodeno 2015.
    Da je posadjeno ranije ne bi bilo krivo
    (krivo drvo, 14. mart 2019 12:53)

    # Link komentara

  132. @Citizen Može ovako - u pravu ste obojica? Samo što vi kukate sada, a mi smo pre. A kad je košarka u pitanju ove sezone, mislim da je budžet ekipa izjednačen. Tako da neka pobedi bolji.
    (Stomak, 14. mart 2019 12:52)

    # Link komentara

  133. Nema brige uskoro sledi zahvalnica onom koji ce to da resi i eto licence...
     (onaj koji bdi, 14. mart 2019 12:52)

    # Link komentara

  134. Bas tako, ali ne Zvezda vec ON, kad je ON dosao Zvezda je imala dug 60 miliona, a Partizan 10 miliona..Danas Zvezda ima dug 15 miliona, a Partizan 22. Kosarka Partizan dug 2 miliona, Zvezda 17 miliona, Zvezda danas 0, a Partizan 7 mada je kao spustio na 4.
    (Ofk 2:6, 14. mart 2019 12:45)
    Taj isti ON vam je zadnji put i pomogao da igrate evropu a tu istu Zvezdu nije nego smo pauzirali tu godinu..dokle ce te da lazete i sami sebe i druge? Jel vam tako lakse?
    (bojan, 14. mart 2019 12:52)

    # Link komentara

  135. U 1000 evra,da ce se navodno naci lova do tog datuma i da ce se zahvaljivati svevisnjem gospodaru !?
     (Remontovana limenka !, 14. mart 2019 12:50)

    # Link komentara

  136. Odakle tako hrabra tvrdnja da ce ovaj klub ove godine uopste da igra Evropu?
     (Rocky, 14. mart 2019 12:49)

    # Link komentara

  137. Sad će vođa da plati ovih 2,5 miliona sa NARODNIM PARAMA,a ova trojica će ispasti veliki spasioci Partizana.Naravno da je klub u minusu,treba da uzmu "deo kolača" sve strane,i ljudi u upravi i onih 7 frakcija narko kartela koji vole Partizan do zadnjeg dinara.
    (goblin, 14. mart 2019 12:30)

    Partizan je u poslednjih 15 godina zaradio od prodaje igrača i igranja u Evropi preko 150 miliona evra.Kakve crne narodne pare.
     (kiza, 14. mart 2019 12:48)

    # Link komentara

  138. Ja molim navijace Partizana da nikako ne skupljaju i ne pomazu prilikom finansiranja ove zablude. Prodali smo vise igraca za 3 ili 4 miliona, sto su ozbiljne pare za ove uslove. Uzeli skoro deset miliona igranjem u Ligi Evrope. GDE SU PARE?
    Svi, od V-triluminatija do ludog Zeksa do tetkice, pa i igraca, NAPOLJE! Nikad ovoliko jadno nismo izgledali, pa cak i kad je bilo -26 imali smo par talentovanih mladih igraca da prodamo, ovde nema nista i to je bruka i sramota.
    Molim vas, idite. Ogadili ste meni a i drugima Partizan...
    (marerakarera, 14. mart 2019 12:48)

    # Link komentara

  139. Dug FKp je preko 30 miliona! I to se zataskava! Kako je moguce u periodu kada ih je pokrivao Karadzic sa svojim marifetlucima prodali su kamare igraca i zaradili preko 100 miliona? Gde su pare?
    (vec vidim, 14. mart 2019 12:46)

    # Link komentara

  140. Sto nisu prodali Rikarda kad su vec mogli!?Komsije nemate prava da kukate,vec vas je jednom drzava izvukla da vas ne izbace iz Evrope.A onima kojima je Zvezda kriva,nas su vec jednom izbacili a sledeci put smo morali da prodamo mladog igraca za sicu,mislim da je bio Jovic,tako da krivca potrazite u vasoj upravi.
    (ProdigyCZ, 14. mart 2019 12:45)

    # Link komentara

  141. Unistila vas Zvezda verovatno. Kriva je Zvezda sto je zaradila 60mil. Zvezda je kriva sto Partizan duguje 22mil.Kriva je Zvezda sti ste izgubili u Surdulici, za sve je kriva Zvezda.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (zex, 14. mart 2019 12:17)

    Bas tako, ali ne Zvezda vec ON, kad je ON dosao Zvezda je imala dug 60 miliona, a Partizan 10 miliona..Danas Zvezda ima dug 15 miliona, a Partizan 22. Kosarka Partizan dug 2 miliona, Zvezda 17 miliona, Zvezda danas 0, a Partizan 7 mada je kao spustio na 4.
    (Ofk 2:6, 14. mart 2019 12:45)

    # Link komentara

  142. Unistila vas Zvezda verovatno. Kriva je Zvezda sto je zaradila 60mil. Zvezda je kriva sto Partizan duguje 22mil.Kriva je Zvezda sti ste izgubili u Surdulici, za sve je kriva Zvezda.
    (zex, 14. mart 2019 12:17)

    Izvini ali ne mogu a da te ne pitam... A koga ste vi krivili kada su vam kroz klub prolazili Janko, Zarko i Marko? Koga ste krivili kada ste gubili od Partizana svaki derbi? Koga ste krivili kada ste menjali trenera na svakih 6 meseci? Tole bese? Partizan? Vlast? Ajde malo da vam osvezim pamcenje. Svake sezone ste kukali na Partizan kako vam otima ovo, ono. Na Toleta kako vam nabija dugove a kroz klub vam za par sezona proslo 10 trenera i preko 100 fudbalera, ovakvih i onakvih. I ti sada nama solis pamet kako mi kukamo na Zvezdu. Pazi molim te..
    (Citizen, 14. mart 2019 12:44)

    # Link komentara

  143. Pre tri godine Zvezda 38 mil. Partizan 6 mil. Vucela Profa Vazura Pantic MAJSTORI
     (Miki, 14. mart 2019 12:44)

    # Link komentara

  144. Pa šta i ako ne igraju Evropu? Onomad je Zvezda bila šampion a Partizan je igrao kvalifikacije za Ligu šampiona. Neka Čuka dobije priliku da se iskaže u Evropi.
    U najavi je novo "Hvala precedniku!"

    Pravda za Čuku!
    (PFC45Zg, 14. mart 2019 12:44)

    # Link komentara

  145. Šta je ovima Partizan skrivio,kad mu ovo rade?!
     (D, 14. mart 2019 12:43)

    # Link komentara

  146. Partizan svakako nece se ni kvalifikovati za Evropu tako da ce jos i zaraditi 2,5 miliona...
     (Dejan CZ, 14. mart 2019 12:42)

    # Link komentara

  147. Koliko glupih komentara, za ne poverovati.
    (Marko, 14. mart 2019 12:42)

    # Link komentara

  148. Ovo je drzavna strategija da se unisti Partizan, jer je to jedini nacin da jedan drugi klub dominira ovde u Srbiji.

    Jedan narod, jedan vodja, jedan klub...
    (Grobarchina, 14. mart 2019 12:20)

    Сума доведен за 1,6 милиона плус плата. Ђукић имао 600к по сезони. Обојица најурени. Звезда крива. Аха важи. Катанац.
    (Мијалко, 14. mart 2019 12:42)

    # Link komentara

  149. Igrači su krivi!
     (Dusan silni, 14. mart 2019 12:40)

    # Link komentara

  150. Šta kaže Vučela? Da nisu i sada igrači krivi?
    Sikter!
    (dzhoni, 14. mart 2019 12:40)

    # Link komentara

  151. Meni su dosadni komentari da nikad niko iz uprave nije šutnuo loptu jel su Kelaifi,Vudvord ili Žang fudbaleri ili Perez zna se ko šta radi uprava ili igrači problem je samo što od uprave FKP teško da postoji gora,i nesposobnija možda na Marsu...
    (gremlin, 14. mart 2019 12:39)

    # Link komentara

  152. Ja sam spreman za Partizan bez evrope samo da se ova trojica sklone! Ali, nece oni tako lako... Drzava ce pomoci, pa ce se zahvaliti precedniku, pa ce da nastave da pune svoje dzepove! Ne mozda, nego apsolutno NAJGORA uprava u istoriji fk Partizan! Djuricu, od blata cemo te praviti!
    (Steve G, 14. mart 2019 12:39)

    # Link komentara

  153. Karma je čudo..ne tako davno,slična situacija u komšiluku...
     (Duh sa sekirom.., 14. mart 2019 12:39)

    # Link komentara

  154. Kad se onumad Zvezda ne ugasi sa dugom od 50 miliona nece ni Partizan. A da je srece da se oba ugase ili posalju u neku zonu. Da se resimo tog kancera. Dokle obicni gradjani njih da finansiraju? Bezibrazluk i pljacka nas obicnih gradjana.
     (neko, 14. mart 2019 12:39)

    # Link komentara

  155. Kakva slika 3V kao Vendeta pa još i jelka hahahahahaha.3V i CR7 najveci brendovi na svetu.
     (Back in Black, 14. mart 2019 12:37)

    # Link komentara

  156. ,, Mnogo manje brine predsednik Vučelić."
    Svi znamo zašto. ,, Hvala Vučiću"
     (Ujka Žitko, 14. mart 2019 12:37)

    # Link komentara

  157. Gledam sliku i pitam se jel i jelka clan uprave?
     (Sale, 14. mart 2019 12:36)

    # Link komentara

  158. Da li imam pravo da budem ogorčen na ove ljude ili ne, ali ne mogu da se otmem utisku, kako nisu spremni ništa svoje da žrtvuju, da bi Partizanu bilo bolje. Primer jedan: kako bi bilo da javnost sazna kolika su primanja njih iz uprave? Da li plaćaju komunalije gradu i da li plaćaju poreze državi na te ugovore sa fudbalerima? Transparentno prikazati sve rashode i troškove i sve prihode. Da li je normalno okriviti samo fudbalere za rezultate? Imaju li bre ovi ljudi i malo morala? Imaju li časti i obraza, kad su tako jednoglasno odlučili kako uprava ostaje? A kad bolje razmislim, kakvo nam je stanje u državi, kakva je vlast na svim nivoima, onda ne treba da me čudi ponašanje ovih ljudi iz uprave Partizana. Postali smo leglo svega lošeg i pokvarenog, nije ni čudo što nam Evropa stvara razne prepreke za ulazak u društvo evropskih naroda.
    (Zdenko, 14. mart 2019 12:34)

    # Link komentara

  159. Vrlo jednostavno,Partizan digne kredit odma od 2 500 000 u banci da UEFI i na leto proda Rikarda i vrati banci dug i proda Markovića i dovede par pojačanja i onda je potrebna bizarna sreća na žrebu da bi Partizan ušao u grupe LE.Kao veliki Zvezdaš kažem da nije dobro što je Partizan u ovakvoj situaciji,potrebno nam je što više jakih klubova za iskorak u Evropi.
    (Mare, 14. mart 2019 12:32)

    # Link komentara

  160. Zoran Tosic doveden povredjen... bas niko nije ni hteo da ga kupi... Zbog stanja mu u nemackoj propao transfer i oni takvog fudbalera dovedu i daju mu takvu platu. Pa on te nije pare vredeo ni kad je odlazio iz partizana.

    Katanac sve blizi.
     (Long, 14. mart 2019 12:32)

    # Link komentara

  161. Dug se kreće od 50-60 miliona.
     (OPTICUS, 14. mart 2019 12:32)

    # Link komentara

  162. Ovo je drzavna strategija da se unisti Partizan, jer je to jedini nacin da jedan drugi klub dominira ovde u Srbiji. 

    Jedan narod, jedan vodja, jedan klub...
    (Grobarchina, 14. mart 2019 12:20)


    Javi se kad ozdraviš
     (Tito-partija-crno bela SNS armija, 14. mart 2019 12:31)

    # Link komentara

  163. Sad će vođa da plati ovih 2,5 miliona sa NARODNIM PARAMA,a ova trojica će ispasti veliki spasioci Partizana.Naravno da je klub u minusu,treba da uzmu "deo kolača" sve strane,i ljudi u upravi i onih 7 frakcija narko kartela koji vole Partizan do zadnjeg dinara.
     (goblin, 14. mart 2019 12:30)

    # Link komentara

  164. 22 milke...? Kolio mu to dođe po jednoj frakciji...4,4 miliona ?! U stvari koliko ima frakcija ?
     (Tito-partija-crno bela SNS armija, 14. mart 2019 12:29)

    # Link komentara

  165. 22 miliona eura dug? Evo ja vam priznajem da smo mi bili u kanalu, nismo prodavali igrače, nismo igrali evropu i napravili smo veliki dug... Vi ste za 10 godina samo od transfera napravili 100 miliona eura i plus ste igrali u evropi redovno! Vi sada imate ovoliki dug, pa kako majku mu, kako???
     (Dušan, 14. mart 2019 12:28)

    # Link komentara

  166. Prodajte sumu za 2, 5 miliona.
     (rastafari auspuh vari, 14. mart 2019 12:28)

    # Link komentara

  167. Još da isplate banatu pare za tošića....al najači transfer pored sume je bio onaj živkovića kad su još oni morali da plate menadzeru...
     (rastafari auspuh vari, 14. mart 2019 12:27)

    # Link komentara

  168. partizan - jedino sportsko društvo na svetu koje sponzorišu penzioneri!
    red bi bio da najzad stavite logo pio fonda na dresove...
    (mladići borovi, devojke jele, 14. mart 2019 12:27)

    # Link komentara

  169. Sad ce Vlada da reaguje, aperthejd. Pre par nedelja bila prica o strajku, odma dobili dva drzavna sponzora i Telekom povecao ugovor. Aperthejd
     (BodiBond, 14. mart 2019 12:25)

    # Link komentara

  170. Kaže koliko su prihodovali naši bankovni računi do sad u ovoj godini hahahahahha
    (Jon Bon Jovi, 14. mart 2019 12:25)

    # Link komentara

  171. Pa svi znamo ko ce da im da :-))

    Kao i uvek do sad. Bili i ostali rezimski.

    Fotka je objasnila :-)))
     (Rocky, 14. mart 2019 12:25)

    # Link komentara

  172. najgora uprava partizana , mozda od osnivanja ovog kluba
     (kladzom do bola, 14. mart 2019 12:24)

    # Link komentara

  173. Fotografija iz priloga sve govori!
     (tamos vamos, 14. mart 2019 12:22)

    # Link komentara

  174. Od ove trojice na slici nijedan u zivotu nije sutnuo loptu.E ako od ovakvih bilo ko ocekuje neko strucno i domacinsko poslovanje onda !!!
    (Milan, 14. mart 2019 12:21)

    # Link komentara

  175. Tri jahača apokalipse.

    Koliko je neverovatno kako ide sve u krug. Ko bi rekao da će se onom Partizabžnu sa LŠ i redovnom LE uz šestogodišnju dominaciju ovo desiti, a Zvezdi od pečuraka do ovakvog tima i LŠ? I sad kad su jedni likovali drugi plakali, sad drugi likuju prvi plaču, kao da se ne sećaju i kao da ne znaju da će kroz koju god opet biti slična situacija. Kao i sve u Srbiji. Iste ekipe su tu, isti ljudi se vrte u svim porama društva i koliko god nerealno bilo da će se nešto ponoviti i situacija okrenuti, ono se dogodi.
     (Đura Maratonac, 14. mart 2019 12:21)

    # Link komentara

  176. Cemu zabrinutost, lepo je Vucela rekao neki dan da je sve u klubu u najboljem redu i da krize nema, a Vucela nije navikao da laze.
    (Cubaka, 14. mart 2019 12:21)

    # Link komentara

  177. sta..22 milke...ma nije to nista..mogu oni jos!
    (bili piton, 14. mart 2019 12:20)

    # Link komentara

  178. Ovo je drzavna strategija da se unisti Partizan, jer je to jedini nacin da jedan drugi klub dominira ovde u Srbiji.

    Jedan narod, jedan vodja, jedan klub...
    (Grobarchina, 14. mart 2019 12:20)

    # Link komentara

  179. ko se drugom smeje, likuje i raduje na kraju dobije ono što zaslužuje
     (BMX, 14. mart 2019 12:20)

    # Link komentara

  180. kad vidim sliku sa velikom trojkom bas sam ponosan na moj partizan ko ga vodi... sve moralne gromade
     (Teofil, 14. mart 2019 12:18)

    # Link komentara

  181. 22 miliona evra dug? Kako bre uspete..
    (Bekinho, 14. mart 2019 12:18)

    # Link komentara

  182. I bolje da se ne brukate.
     (Real, 14. mart 2019 12:18)

    # Link komentara

  183. Unistila vas Zvezda verovatno. Kriva je Zvezda sto je zaradila 60mil. Zvezda je kriva sto Partizan duguje 22mil.Kriva je Zvezda sti ste izgubili u Surdulici, za sve je kriva Zvezda.
     (zex, 14. mart 2019 12:17)

    # Link komentara

  184. Bane Sekulic place za njima...
     (Major, 14. mart 2019 12:14)

    # Link komentara